Mācību trauksme: premjera ziņojums un koku ciršanas noteikumi
Viesturs Ķerus01.03.2020.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
khm
04.03.2020. 13:19»
Privātīpašums
kā zeme un mežs tāpat ir vides un dabas sastāvdaļa, kas ietekmē visu apkārtējo pasauli.Tajā dzīvo zvēri,koki ražo cilvēka organismam nepieciešamo skābekli, ietekmē blakus esošo augsni, tāpēc būtiski ir vienoties par saprātīgu izmantojumu
piekrītu par visiem 100%, ir saimnieciskais aprēķins un dabas aizsardzība un ir veselais saprāts, kā jau teicu - visi ilgtermiņa aizliegumi un ierobežojumi ir mērāmi ciparos, ir jāvienojas... ja runā par dabas aizsardzību - tad ir pietiekoši daudz normatīvo regulējumu, kas ir saskaņā ar dabu - tiem, kas tos nezin, vajadzētu pameklēties un palasīties, bet mērķis šiem noteikumiem ir viens, lai īpašnieks var pieņemt lēmumus savā mežā, cirst pēc caurmēra un atjaunot visu nocirsto mākslīgi, vai tomēr gaidīt un atjaunot kā sanāks.
khm
04.03.2020. 13:01»
tam pašam malkascirtējam
Netēlo muļķi! Iedziļinies pats, par ko ir stāsts, un nevārsti knābi, bļauri...
paskaties zemesgrāmatu - vai LVM meži ir īpašumā vai tomēr tikai apsaimniekošanā? īpašuma kontekstā var runāt tikai par tiem mežiem, kurus LVM ir IEGĀDĀJIES jau esošajā struktūrā pēdējos gados no fiziskām un juridiskām personām...un, man nevajag norādīt ko man skatīties un klausīties, es lasu visu informāciju ierakumu abās pusēs...un piekrītu, ka dabas aizsardzībai būt, taču ir jasabalnsē saimnieciskās lietas ar aizsargājmām...nelaime jau ir tā, ka šie ķerrusveidīgie visi ir šajās neražojošās sfērās algoti darbinieki kā arī dzīvo uz dažādiem zaļajiem projektiem kā ko neļaut un aizliegt, bet nerunā ne par kādām kompensācijām...
par to, ka privātīpašumā visas darbības ir jāsakaņo ar īpašnieku ar nav dzirdējuši.... zinu vienu īpašumu, kurā viņi bez īpašnieka ziņas izveidoja MĀKSLĪGU ligzdu, ka rezultātā īpašums kļuva par aizsargājamu...un neviens no viņiem nav gatavs atteikties zaļās kustības vārdā no pasaulīgajiem labumiem...
tam pašam malkascirtējam
04.03.2020. 00:30»
khm
cilvēkiem par valsts mežiem nevajadzētu runāt šajā sakarā, jo ciršanai valsts mežā ir pavisam cits regulējums -sadarbībā ar VARAM(tiem pašie ķeraušiem) vienošanās par gada apjomu piecgades griezumā, un arī valsts mežu pēc caurmēra necērt un nez vai cirtīs...šie noteikumi principā attieksies uz privātīpašumu...
Netēlo muļķi! Iedziļinies pats, par ko ir stāsts, un nevārsti knābi, bļauri!
Latvijas meža īpašnieku biedrība, kas virza šo noziedzīgo jaunāku mežu noskūšanas ideju, apvieno 120 biedrus, tajā skaitā AS „Latvijas valsta meži”.
AS “Latvijas valsts mežiem” ir 10,01 tūkstoši ha mežu īpašumā!!!! Ielāgo – īpašumā!!!
Lasi:
Absolūts līderis starp mežu īpašniekiem pēc apgrozījuma ir AS “Latvijas valsts meži”, kas 2017.gadā bijis 16. lielākais uzņēmums Latvijā. AS “Latvijas valsts meži” pārvalda un apsaimnieko 1,63 milj. hektāru zemes, no kurām 1,41 milj. hektāri ir meži. Balstoties uz Kadastra sniegto informāciju, uzņēmuma ĪPAŠUMĀ !!! IR NEDAUDZ VAIRĀK NEKĀ 10 TŪKSTOŠI ha MEŽU, kamēr pārējā apsaimniekotā platība pieder Zemkopības ministrijai, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijai u.c.
Jauns.lv, 29.03.2019
Tas ir klasisks interešu konflikts, kurā atrodas Latvijas valsts mežu padomes loceklis Arnis Muižnieks, kam uzdots šo ciršanu izsist. Muižnieks ir Meža īpašnieku biedrības valdes priekšsēdētājs. Muižnieks ir arī Eiropas Privāto meža īpašnieku konferederācijas valdes loceklis. Klausies Krustpunktā LR1, 19.06.2019, „Mežu izciršana: Zemkopības ministrija rosina cirst tievākus kokus, dabas draugi iebilst.”
Zemkopības ministrija piedāvā mainīt koku ciršanas noteikumus, kas ļautu cirst jaunākus un tievākus kokus. Pret to iebilst dabas aizsardzības organizācijas, uzskatot, ka šādi noteikumi balstīti tikai saimnieciskos apsvērumos un apdraud dabas daudzveidību. Kā sabalansēt šīs intereses, raidījumā diskutē Zemkopības ministrijas Meža departamenta direktors Arvīds Ozols, Latvijas Meža īpašnieku biedrības valdes priekšsēdētājs Arnis Muižnieks, Pasaules dabas fonda valdes priekšsēdētājs Uģis Rotbergs un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Dabas aizsardzības departamenta direktore Daiga Vilkaste.
https://lr1.lsm.lv/lv/raksts/krustpunkta/mezu-izcirsana-zemkopibas-ministrija-rosina-cirst-tievakus-kokus.a118964/
Jautājums, kurš jau tobrīd tika uzdots, kurā brīdī Muižnieks pārstāv LVM intereses kā valstij piederoša uzņēmuma padomes loceklis, un kurā brīdī Meža īpašnieku biedrību, kas apvieno privātos meža īpašniekus, bet kuras biedrs ir arī LVM, un kurā brīdī "peška", kuram uzdots izsist ātrāku ciršanu?
Nevienam nav šaubu, ka tas, ko cenšas izsist Muižnieks, ir LVM lobēts pasākums.
Privātīpašums
03.03.2020. 23:18»
khm
cilvēkiem par valsts mežiem nevajadzētu runāt šajā sakarā, jo ciršanai valsts mežā ir pavisam cits regulējums -sadarbībā ar VARAM(tiem pašie ķeraušiem) vienošanās par gada apjomu piecgades griezumā, un arī valsts mežu pēc caurmēra necērt un nez vai cirtīs...šie noteikumi principā attieksies uz privātīpašumu...
kā zeme un mežs tāpat ir vides un dabas sastāvdaļa, kas ietekmē visu apkārtējo pasauli.Tajā dzīvo zvēri,koki ražo cilvēka organismam nepieciešamo skābekli, ietekmē blakus esošo augsni, tāpēc būtiski ir vienoties par saprātīgu izmantojumu.
khm
03.03.2020. 20:41»
neāksties,
nekādi pilsētas tāpiņi tavā īpašumā nerekriēsies, ja uzliksi zīmi - privātīpašums. Cilvēki te runā par valsts mežiem, kas ir visas tautas īpašums, par atpūtu, dabas baudīšanu šādos mežos. Aizsargājamie putniņi un zvēriņi tev kā privātajam būs jāsaudzē šākā tā kā, vai tas tava tētuka, tantas, vai par...
cilvēkiem par valsts mežiem nevajadzētu runāt šajā sakarā, jo ciršanai valsts mežā ir pavisam cits regulējums -sadarbībā ar VARAM(tiem pašie ķeraušiem) vienošanās par gada apjomu piecgades griezumā, un arī valsts mežu pēc caurmēra necērt un nez vai cirtīs...šie noteikumi principā attieksies uz privātīpašumu. tā kā pirms rakstīšanas šad tad vēlams ir iedziļināties par ko ir stāsts, nevis bļaut līdz citiem bļāvējiem
neāksties,
03.03.2020. 19:57»
khm
nu nē, to mežu mans vectēvs stādīja par piemēru, es neko netaisos būvēt, es vnk aizbraukšu padzīvot, pat varu drusku arī īri pamaksāt, taču par manu vectēva stādīto mežu man ir pienākums maksāt nodokļus, bet visādi pilsētas tāpiņi manā īpašumā rekreējas par baltu velti, ķerrusveidīgie taisa zaļo biznesu...
nekādi pilsētas tāpiņi tavā īpašumā nerekriēsies, ja uzliksi zīmi - privātīpašums. Cilvēki te runā par valsts mežiem, kas ir visas tautas īpašums, par atpūtu, dabas baudīšanu šādos mežos. Aizsargājamie putniņi un zvēriņi tev kā privātajam būs jāsaudzē šākā tā kā, vai tas tava tētuka, tantas, vai par grašiem prihvatizēts iepriekšējo paaudžu mežkopju stādīts un kopts.
lasītājs
03.03.2020. 19:32»
vispār
Tavā dzīvoklī visu noteica Būvvalde ar saviem būvnormatīviem,- nesošo sienu būšanu vai nebūšanu un citas lietas,tā lai neietekmētu apkārtējo drošību un vidi .Tavā mežā pieaugušie koki ir tādas pat "nesošās sienas"un ietekme daudz lielāka, ja meža vairs nav, uz apkārtējām lauksaimniecības zemēm un vidi...
precīza, lieliska atbilde tuvredzīgam cirtējam
Ķerus
03.03.2020. 14:03savā rakstā salicis lērumu saišu uz paša iepriekš rakstīto. Tā puisītis mēģina ar saviem garadarbiem veidot iespaidu , ka ir ļoti gudrs. Līdzīgi rīkojas zaļie kopumā, kaut ko uzraksta un liek saiti nākošajā rakstā. Kaut kas līdzīgs finansu piramīdai.
khm
03.03.2020. 11:27»
vispār
Tavā dzīvoklī visu noteica Būvvalde ar saviem būvnormatīviem,- nesošo sienu būšanu vai nebūšanu un citas lietas,tā lai neietekmētu apkārtējo drošību un vidi .Tavā mežā pieaugušie koki ir tādas pat "nesošās sienas"un ietekme daudz lielāka, ja meža vairs nav, uz apkārtējām lauksaimniecības zemēm un vidi...
nu nē, to mežu mans vectēvs stādīja par piemēru, es neko netaisos būvēt, es vnk aizbraukšu padzīvot, pat varu drusku arī īri pamaksāt, taču par manu vectēva stādīto mežu man ir pienākums maksāt nodokļus, bet visādi pilsētas tāpiņi manā īpašumā rekreējas par baltu velti, ķerrusveidīgie taisa zaļo biznesu, un, godīgi sakot, pirms maurojiet, iedziļinieties lietas būtībā, nevis maujiet līdz ķerrusam. Mans viedoklis ir - zaļā funkcija ir jāuzņemas valstij, ko arī viņi dara labāk vai sliktāk, taču, privātīpašnieku mežos ir jāļauj par savu saimniecisko darbību lemt pašam īpašniekam, vai cirst pēc caurmēra un pēc tam apmežot visu mākslīgi, jebšu ļaut putniņam taisīt dobumus tupēt uz maliņas un krāmēt čupiņu uz galvas rekreantam vai ornitologam ;)
vispār
03.03.2020. 10:29»
khm
es aizbraukšu padzīvot Tavā dzīvoklī, tas nekas, ka tas ir Tavs īpašums
Tavā dzīvoklī visu noteica Būvvalde ar saviem būvnormatīviem,- nesošo sienu būšanu vai nebūšanu un citas lietas,tā lai neietekmētu apkārtējo drošību un vidi .Tavā mežā pieaugušie koki ir tādas pat "nesošās sienas"un ietekme daudz lielāka, ja meža vairs nav, uz apkārtējām lauksaimniecības zemēm un vidi kopumā, nekā tad, ja uzbruks Tev jumts uz galvas.
khm
03.03.2020. 07:56»
tieši tā
tā tas arī izskatās, ka komentētājam bija kauns salīdzinājumu ar slaveno burkāndobi vai LVM/Silavas Jansona biešu lauku minēt, lai gan tieši tā arī viņa smadzenēs tas ieprogrammēts. No tā vaļā malkascirtēju sugai netikt. Koks viņiem ir tikai koksne, baļķis, turklāt nocērtams visizdevīgāk notirgojamā...
es aizbraukšu padzīvot Tavā dzīvoklī, tas nekas, ka tas ir Tavs īpašums
Husquarna
02.03.2020. 20:39ar ķerusiem mums skaidrība ir, ko tie grib, bet šobrīd tur ir citi spēki
tieši tā
02.03.2020. 16:54»
vispār
labības lauks neatstāj ietekmi uz klimatu, no tā nopļaušanas blakus esošajā augsnē mitrums nemainīsies, tā neizkaltīs,augsne, zemsedze daudz nemainīsies. Labības lauks, lai cik liels nebūtu, neaiztur vēju,vētras, sauli, putekļus, neveido mikroklimatu, vispār veido arī, bet daudz mazākā mērā kā mežs....
tā tas arī izskatās, ka komentētājam bija kauns salīdzinājumu ar slaveno burkāndobi vai LVM/Silavas Jansona biešu lauku minēt, lai gan tieši tā arī viņa smadzenēs tas ieprogrammēts. No tā vaļā malkascirtēju sugai netikt. Koks viņiem ir tikai koksne, baļķis, turklāt nocērtams visizdevīgāk notirgojamā laikā. Kas mums mežs - viņiem labākajā gadījumā kokaugu plantācija. Bet paši - plantatori.
vispār
02.03.2020. 14:50»
neāksties!
mēs labībā neatpūšamies, mēs pa labības lauku neskrienam, nesportojam, nesēņojam, nelasām mellenes, avenes, brūklenes, pīlādžus, citas ogas, nedodamies pārgājienā ar ģimeni, nebraucam ar velosipēdu, nevērojam putnus, dzīvniekus, nemācam tos atpazīt, mīlēt un saudzēt saviem bērniem, neklausāmies putnu...
labības lauks neatstāj ietekmi uz klimatu, no tā nopļaušanas blakus esošajā augsnē mitrums nemainīsies, tā neizkaltīs,augsne, zemsedze daudz nemainīsies. Labības lauks, lai cik liels nebūtu, neaiztur vēju,vētras, sauli, putekļus, neveido mikroklimatu, vispār veido arī, bet daudz mazākā mērā kā mežs.Tas neizdala fitoncīdus, kas vajadzīgi cilvēka veselām un tīrām plaušām.Par Latvijas ainavas izmaiņām nemaz nerunāsim. Komentētājs laikam nobijās ar burkāndobi salīdzināt, kā mežinieki, bet nu aptuveni tāda pati līdzība.
neāksties!
02.03.2020. 13:40»
khm
vajag tak vienreiz iedziļināties apskatāmā jautājumā, nevis tikai bļaustīties. šie caurmēra noteikumi ir privātīpašniekam atļauja rīkoties savā īpašumā pēc saviem saimnieciskajiem ieskatiem, nevajag putrot ar valsts mežu, tā ciršanai ir pavisam cits normatīvais regulējums, ķeram šis te viss ir zaļais...
mēs labībā neatpūšamies, mēs pa labības lauku neskrienam, nesportojam, nesēņojam, nelasām mellenes, avenes, brūklenes, pīlādžus, citas ogas, nedodamies pārgājienā ar ģimeni, nebraucam ar velosipēdu, nevērojam putnus, dzīvniekus, nemācam tos atpazīt, mīlēt un saudzēt saviem bērniem, neklausāmies putnu dziesmas, neatjaunojam organismu pēc vīrusu pārslimošanām ziemā.
Vai ne, meža un labības lauka piengatavības bioenerģētikas vai maizes ieguvei līdzināt gribētāj?
mūs vadīs un muļķos tikmēr,
02.03.2020. 11:09kamēr mēs baidāmies par saviem grašiem, kvadrātmetriem vai materiālo statusu. Un mūs turpinās vadīt, kamēr mēs snaudīsim un tikai vaidēsim, bet to nemainīsim. Kamēr rādīsim ar pirkstu uz kādu pētnieku vai citu, kurš, redzot un saprotot varas noziegumu apmērus, attapies, vai norādījis uz kādu nelikumību vai to atklājis, – lūk, tas ir piecēlies, tas ir kaut ko bildis, tad tas, lai arī dara. Es tikai pamāšu, lai dara.
Šī pilna cikla sistēma ir uzbūvēta ne jau ar kiborgiem vai kādiem – viņējiem vai svešiem cilvēkiem. Tā ir uzbūvēta uz mums, ar mūsu rokām un tā pārtiek no mums un mūsu bērniem. Kad sāksim katrs to apzināties?
Kad sāksim saukt pie atbildības Zemkopības ministriju? Ministru Gerhardu ar viņa peronīgā biroja kalpotājiem Grasbergu un Eglītu? Valsts sekretāri Lucauau, kura apkalpoja arī Dūklava režīmu? Stratēģus - meža nozares stratēģijas nodaļas vadītju Strūvi? Meža departamenta direktoru Ozolu ar konkrētiem viņa departamenta ierēdņiem Strūvi, Bentu, Bāru? Šos, kuri ir tieši atbildīgi par dokumentu safabricēšanu likumprojektiem (bez anotācijām, ar fiktīviem datiem) noziedzīgu lēmumu virzīšanai valdībā? Balstoties vienīgi uz labas pārvaldības principu neievērošanu, pārkāpjot Valsts civildienesta ierēdņu disciplināratbildības likumu.
Kad sauksim pie atbildības Vides ministru Pūci ar viņa aparātu, kurš nodarbojas tikai ar reģionālo reformu, par bezdarbību vides aizsardzības politikas pārvaldībā un uzraudzībā? Valsts sekretāru Balševicu? Parlamentāro sekretāru Plešu? Valsts sekretāra vietnieci Ozolu? Pūcem ir armija padomnieku, ir pat padomnieks sadarbībai ar Rīgas domi, bet nav neviena padomnieka vides un dabas aizsardzības jautājumos! Kad sauksim pie atbildības Dabas aizsardzības departemanta direktori Vilkasti? Atbildīgos Belasovu, Šļauksitņu no Aizsargājamo teritoriju nodaļas? Mendziņu, Bernardu no Sugu un biotopu aizsardzības nodaļas? Konkrēti ierēdņi par savu funkciju nepildišanu, stratēģiski svarīgu, apzināti ielaistu jautājumu nerisināšanu, neatbilstošu datu izplatīšanu, audita nepieprasīšanu, utt.,utjp.
khm
02.03.2020. 09:23»
beidzot jāattopas visai sabiedrībai!
Tā ir vsas mūsu visas sabiedrības lieta! Tā nebūt nav tikai Viestura lieta! Vienam cilvēkam vai dažām organizācijām uzkraut mūsu visu pastāvēšanas lietu?! Lai kāds viens vai daži cilvēki kaut ko tik ārkārtīgi svarīgu izkārto priekš mums?! Tur visiem jāiet uz barikādēm
vajag tak vienreiz iedziļināties apskatāmā jautājumā, nevis tikai bļaustīties. šie caurmēra noteikumi ir privātīpašniekam atļauja rīkoties savā īpašumā pēc saviem saimnieciskajiem ieskatiem, nevajag putrot ar valsts mežu, tā ciršanai ir pavisam cits normatīvais regulējums, ķeram šis te viss ir zaļais bizness, tāpat kā privātīpašniekam viņa īpašums ir saimnieciskais aprēķins... lai vieglāk savilkt kopā ar iepriekšējo komentāru - labību mēdz pļaut nedaudz pēc piengatavības bioenerģijas iegūšanai, nevis maizei vai lopbarībai, bet redz, to neviens neaizliedz
beidzot jāattopas visai sabiedrībai!
02.03.2020. 09:01»
Mežinženieris
Par , ka meži tiek izcirsti vairāk, nekā pieļaujams, liecina jau šī pēdējā vēlme - cirst aizvien tievākus un jaunākus kokus...
Tā ir vsas mūsu visas sabiedrības lieta! Tā nebūt nav tikai Viestura lieta! Vienam cilvēkam vai dažām organizācijām uzkraut mūsu visu pastāvēšanas lietu?! Lai kāds viens vai daži cilvēki kaut ko tik ārkārtīgi svarīgu izkārto priekš mums?! Tur visiem jāiet uz barikādēm!
R.
02.03.2020. 08:43Kūdra - baļķis - meža dzīvnieki - smilts - grants.
Visa šī dabas resursa izlaupītāji Latvijā neko legāli nedara, kā tikai pērkot partijas un politiķu balsojumus. Cita ceļa jau nav.
cik daudz noskūti mūsu meži
02.03.2020. 08:09Pagājušajā gadā kokapstrādes un pārstrādes, kā arī papīra ražošanas nozares uzņēmumu topa līdera pozīciju pēc apgrozījuma apmēra saglabāja kokapstrādes uzņēmums «Latvijas finieris», kura apgrozījums 2018.gadā bija 249,238 miljoni €, kas ir par 11% vairāk nekā gadu iepriekš.
Savukārt otrajā vietā, tāpat kā gadu iepriekš, ierindojies skaidu plākšņu ražotājs «Kronospan Rīga». Kompānijas apgrozījums pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2017.gada 1.oktobra līdz 2018.gada 30.septembrim, bija 231,466 miljoni €, kas ir par 23,9% vairāk nekā gadu iepriekš. Starp attiecīgās nozares līderiem «Kronospan Rīga» bija arī augstākā rentabilitāte – 51,8%.
НКВД
02.03.2020. 03:54NDK pirmā sēde par VDD ēkai paredzētās vietas likteni plānota slēgta.
Zemkopības ministrija noziedznieki
02.03.2020. 00:15kārtējo reizi, mēģinot apmuļķot sabiedrību, ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA IZPLATA KLAJUS MELUS!
pierādījums, ka mafija darbojas valdībā
02.03.2020. 00:02Redzam, ka pietiek ar dažām skaistām, bet faktos nebalstītām frāzēm, un, neiedziļinoties pamatojumā, Ministru kabinets būs gatavs ne tikai atbalstīt tievāku koku ciršanu, bet pat lepoties ar to kā ar īpašu sasniegumu.
kā šādi ziņojumi top korumpētā valstī?
01.03.2020. 21:41Saprotu, ka pats K. Kariņš tos neraksta, taču gribētos, lai premjers vismaz ir izlasījis un piekrīt visam tajā rakstītajam. Taču neatkarīgi no tā, vai šos teikumus K. Kariņš ir lasījis vai ne, šis ir ļoti nelāgs signāls par to, kā top un Ministru kabineta atbalstu iegūst dažādi dokumenti.
...
01.03.2020. 20:31»
khm
es domāju, ka jānosaka arī zemniekiem savos privātīpašumos, tikai kādas vārpas var vākt, jo peļi žurki un vabuļi ar grib ēst un vairoties...tos tak ar kombains nobrauc un ēdamo un dzīves vidi atņem...Ķerr, tur Tev ar kas darāms
Biežāk cilvēki savu stulbumu mēdz slēpt,bet ir kas lielās ar to.
Mežinženieris
01.03.2020. 20:11Par , ka meži tiek izcirsti vairāk, nekā pieļaujams, liecina jau šī pēdējā vēlme - cirst aizvien tievākus un jaunākus kokus.
Arī Eiropas novērtējums Latvijas mežu politikai nav glaimojošs, diemžēl, tiek konstatēts, ka Latvijas mežu platības nevis pieaug, kā mums te valdoņi borē, bet gan īstenībā samazinās.
Un Ķerus šeit sprēgā īsteni vietā.
Jautājums tikai - vai tiks valdībā sadzirdēts? Bet jau ūdens patiešām smeļas valdībai mutē - tad jau ausis ir ciet.
Atzīstama ir Viestura neatlaidība, novēlu panākumus! Lai gan šajā pēdējo laiku totālajā melu gaisotnē ir maz cerību uz saprātīgu rīcību valdībā.
khm
01.03.2020. 18:56es domāju, ka jānosaka arī zemniekiem savos privātīpašumos, tikai kādas vārpas var vākt, jo peļi žurki un vabuļi ar grib ēst un vairoties...tos tak ar kombains nobrauc un ēdamo un dzīves vidi atņem...Ķerr, tur Tev ar kas darāms!
oža
01.03.2020. 18:21Kamer tādos zi\nojumos nebūs skaidri fiksēta summa īpaši zaļajiem taurētājiem un grābējiiem zaļās ilgtspējas unsev tik mīļās kabatas dēļ... pūtīs un taurēs līdz ripos Labi apmaksāta putnoloģija- kas gan var būt labāks unienesīgāks laimes labsajūtā Ka tik maksā
Edgars
01.03.2020. 17:47»
Nauda no briseles
Šis zaļais biznesmenis jau ir apnicis, cik var
Streip, fiksi gultā atpakaļ!
Niknais
01.03.2020. 17:46»
Meži ir izvaroti kā Rinkeviča pakaļa, kur ārdījies amatierproktologs! Visur atstāti celmi, izdangātas bedres, un dažas distrofiski tievas priedes pa visu. Arī Latvijas Mežos jau sen šiverē vecā šeptmaņu komanda no Mottes VNĪ jantora, kas tur atradusi klusu un nekontrolētu valsts izlaupītavu!
Tie nelieši izcērt visus mežus, lai
01.03.2020. 16:39trauksmes gadījumā nerastos mežabrāļi, kas varētu atklāt uguni.