Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
suns iekodisies sava aste
19.03.2016. 17:47»
magone
Drīz Latvijā ierēdņu klans vien būs palicis.Ko tad darīs sildos krēslus iesildījuši,pūkš,pašiem būs jādomā kā izdzīvot
kad cilveki mulku zeme vairs nebus palikusi,ieredni saks iznicinat viens otru,jo braukt stradat uz angliju par melstradniekiem vini negribes pat cietuma briesmam draudot.
nato izcilibas centram
19.03.2016. 17:43ta ari neesmu sapratis,vai nato mulku zeme aizstaves iedzivotajus pret 4000 vid rotejosajam galvam ,vai aizstaves 4000 rotejosas galvas no 1,9 miljonu merenas opozicijas protestiem ?
Viedoklis autorei un lasītājiem
19.03.2016. 17:22Problēmas sakne meklējama un iznīdējama VID esamības un darbības postulātos. Saksim ar to, ka valstīs ar viszemāko ēnu ekonomikas īpatsvaru VID-am radniecīgās iestādes ir nevis represīvās iestādes, bet palīdzošas uzņēmējiem nodokļu aprēķināšanā un administrēšanā. Represīvās iestādes pieslēdzas tikai tad, ja tiek īstenotas nelikumīgas darbības atkārtoti vai ļaunprātīgi. Nodokļu maksātāji šajās valstīs apzinās riskus un sekas - nonāc šādas iestādes nagos un nebūs nekādas žēlastības. Izģērbs nešķirojot pēc amata, statusa sabiedrībā vai citām atšķirības zīmēm. Izģērbs ne tikai pašus vaininiekus, bet viņu tuvākos ģimenes locekļus un radus, ja būs kaut mazākā pazīme par līdzekļu slēpšanu - laulības līgumi, akciju / naudas / mantas pārrakstīšana vai dāvinājumi bērniem, sievām, vecākiem utt. Piemēram Vācijā Parex banka bankrota gadījumā Kargina un Krasovicka ģimenes paliktu par nabagiem, kamēr valsts neatgūtu nodokļu maksātāju ieguldītos līdzekļus. Ierēdņi un atbildīgās kontrolējošo iestāžu valsts amatpersonas, kuras pieņēma valstij neizdevīgus lēmumus, kā rezultātā valstij tika radīti lieli materiālie zaudējumi, atbildētu likuma priekšā un vairs nevarētu ieņemt līdzīgus amatus valsts pārvaldē nākotnē. Reputācija, godīgums, tiesistums Latvijā ir patukša skaņa, jo valda visatļautība un korupcija, ko atbalsta un veicina no siles strēbēju politiskā elite, jeb negodprātīga politmafija - politieskie, ekonomiskie un citi pusmafiozie grupējumi.
to dayss
19.03.2016. 17:01»
dayss
Un vai tad pieminētā ''ārvalsts'' - Igaunija nav no tām pašām iļjiča mazbērnu lielvalstīm
tu smagi jauc - nav un nekad nav bijušas "tādas pašas"!
EJ
19.03.2016. 16:08»
SB
Tu esi zābaks vai kā...
Mēs uzņēmumā praktizējam tieši tā pat. Uz vienu vēstuli pat atbildējām: "jums vajag jūs ierodaties"...
In
19.03.2016. 16:02»
SB
Tu esi zābaks vai kā...
SB man ļoti patīk Tava attieksme ... lai vairāk mūsu valstī un apkārtnē tădu cilvēku .... vienmēr esmu turējusi un turēšu karogu par tādiem cilcēkiem (un attieksmi) kā Tu 😉👍
Gvido
19.03.2016. 15:58Nu nav ja gluži tik traki ar to uzņemejdarbibu LR
Ir tilai jāņem vera layviski valstiski nacioanalā ipatniba :jabut saidtitam ar LR parvaldi, jabut krimjnalnoziefzniekam,japrot atmazgat nauda, dot kukulus attiecigajai partijai ( Rigā-SC ),nemaksat nodoklus,apzagt valsti, bernus un savus darbiniekus. Nu kā to kopš 2004 gada dara Arturs Haminjans ar savu sis GEGAMS...jā tiesi tas pats Arturs Hamaminjans kuru par noziegumiem LV VP notiesaja ar rralu cietumsodu un kurs tagad turpina savu npziedzigo rupalu sia MERKS pasparne,sia Arcers sis Rbsskals un sia Omis piesegos... un pa visiem siem gadiem VDI nereizi nav parbaudijis sia GEGAMs nodoklu nomaksas, bet Arturs Hanaminjans uzcelis 2 lepnas majas un brauka ar lepniem dźipiem pirktiem uz sia reķina atrijis muli ka Straujumas pakalu un ņirdz visiem acis un naksa par saviem darbiniekiem nodoklus...
aleluja
19.03.2016. 15:56»
Spēles dalībnieks
Igaunija ir vadošā vietā ES ar e-pakalpojumiem. Skaidrs, ka var daudz no viņiem mācīties. Latvijas zemā produktivitāte ir galvenais kas attur ekonomikas augšupeju. Bet, ir tomēr daudz panākumi. Latvija tomēr ir virs ES vidusmēru "ease of doing business" indeksā un daudz labāka nekā Krievija...
:)) tos indeksus var iebāzt jebkurā citā vietā. Izbrauc uz Eiropu un ieelpo tur tos indeksus pa taisno, paskaties kā dzīvo civilizētā brīvākā sabiedrībā. Panākumi bez vienotas pasaules bildes, bez skaidras vēstures, ar masveida ciešanām, ar viltus elkiem, nodevību, vājprātu un haosu, ar kādu latvieši garīgi varoti, ar šo ekonomisko genocīdu, alkoholu, spaisiem un nodevību...par kādiem panākumiem ir runa? Gan jau reiz kāds par šiem elles laikiem rakstīs. ...bet Liepājas VIDā meitenes foršas, pretīmnākošas, laipnas, smaidīgas un saprotošas.
magone
19.03.2016. 15:50Drīz Latvijā ierēdņu klans vien būs palicis.Ko tad darīs sildos krēslus iesildījuši,pūkš,pašiem būs jādomā kā izdzīvot
RP>>>dddddd
19.03.2016. 15:50Iespējams Tev taisnība par ''Lindočkas trīsstāvīgajiem lamuvārdiem''., bet , kas tad cits atliek? Mūsu pašreizējā iekārtā saki viņai PALDIES, ka pagaidām tikai lamājās un neķerās pie radikālākas sevis aizstāvēšanas.
Zane
19.03.2016. 15:40Man ir uzņēmumi LV un UK un pilnībā piekrītu Lindas raxtitajs, LV nav vide normāla biznesa attīstībai, un cilvēki rej viens otru kaa suni, ko var labi redzēt arī komentāros. Kamēr tā būs, nekas nemainīsies. Žēl, jo arī ljoti mīlu LV un labprāt darītu vairāk biznesā , bet kad iedomājos ar ko būs jāsaskaras, rokas nolaižas...
Ēdelweiss
19.03.2016. 15:33Bet ko tad var gribēt no LR pilsoņu=latviešu ieviestā un morāli un materiāli atbalstītā totālās valstiskās noziedzības, dzimtbūšanas un genocīda latviski nacionālā4.maija režīma ?
dzer dzerdams ,bet apdoma galu
19.03.2016. 15:31»
Degvins
Un raksta autore ir ņekijā Linda Liepina? Gaidiju vestules tekstu jurnieka žargonā bet nebija tik traki un ausis nenosvīla
ja lidz 45 gadu vecumam no mulku zemes neizbrauksi,pensiju nesanemsi.
veiksmes stāsta liecinieks
19.03.2016. 15:07»
Marta
mums iedzīvotājiem un uzņēmejiem ir tikai pienākumi- mums nav tiesibu. Mūsu valsts neprot un negrib neko paskaidrot, ieteikt - jo izdevīgi ir sodit
Ai,štrunts par tiesībām,bet saimniekojot ar stulbām komunistu metodēm mēs neglābjami zaudēsim konkurences cīņā,atpaliksim un izmirsim.Sen ir pierādījies,ka represīvās metodes ir neefktīvas,ko var runāt par nodokļu iekasēšanu,ja daļa uzņēmēju izvēlas maksāt citām valstīm,lai izvairītos no mūsu pārvaldītāju stulbuma.
Degvins
19.03.2016. 14:57Un raksta autore ir ņekijā Linda Liepina? Gaidiju vestules tekstu jurnieka žargonā bet nebija tik traki un ausis nenosvīla.
ilze
19.03.2016. 14:57»
Zaiga
Kāpēc jūs tieši nevarētu būt tas, kas kaut ko mainīs, bet tikai raudās. Sāciet pirmais
Raksts ir pat ļoti labs un taisniba par visiem 100%. Ko tas dod, ka Jūs ziniet to, bet neko nedariet , nerunajiet publiski, lai mainitos ..
Marta
19.03.2016. 14:55»
Nu nu
Skan jau skaisti... IR TIESĪBAS.... nebūsim naivi
mums iedzīvotājiem un uzņēmejiem ir tikai pienākumi- mums nav tiesibu. Mūsu valsts neprot un negrib neko paskaidrot, ieteikt - jo izdevīgi ir sodit.
Marta
19.03.2016. 14:51»
berzins
Ka jau rakstiju nav tik traki. īsteniba loti tendenciozs raksts
Kā nav tik traki???
Mums Latvijā pirmkārt , ir nenormāla visatļautība Valdibai un VID un visām iestādēm. Mums valstī cilveki nav vajadzigi
realitāte
19.03.2016. 14:35»
Spēles dalībnieks
Igaunija ir vadošā vietā ES ar e-pakalpojumiem. Skaidrs, ka var daudz no viņiem mācīties. Latvijas zemā produktivitāte ir galvenais kas attur ekonomikas augšupeju. Bet, ir tomēr daudz panākumi. Latvija tomēr ir virs ES vidusmēru "ease of doing business" indeksā un daudz labāka nekā Krievija...
Tas ir tikai formāli, jo Krievijā pastāv iespēja vienkārši samaksāt, saņem sakartotus dokumentus, atļaujas un pat neviena valsts iestāde nenāks ciemos uz pārbaudēm uz noteiktu laiku.
Intiņš
19.03.2016. 14:29Igauneri ir gudrāki un rafinētāki blēži, kā padomju krievlatvieši-latvieškrievi, kas pie mumsim ir pie valdīšan. Viņamējie arī mežu cērtot sastāda uzreiz divtik atpakaļ. Mums te izcert mežu, iztīra visiem kabatas noēd visu ēdamo un nedomā par to, lai varētu ilgtermiņā baroties. Siseņi latvijā (nerakstīšu ar lielo burtu un bērniem nemācīšu to darīt) ir pie varas un, kamēr vien visi, kas kautko dara un grib darīt, nepārvāksies prom no šiem siseņu valdijumiem, vai arī neizsvēpēs siseņus pašus, bardaks turpināsies. Es labu prāt saimas namā ieblieztu vienu megatonnīgu atomeni, kad visi blēži kā viens sēž uz vietas, un nospiestu sarkano pogu.
abc
19.03.2016. 14:26Man tas viss izskatās pēc tā, ka tiem, kas smaucas visvairāk neko nespēj izdarīt, tad brūk virsū visiem pārējiem, jo jāparāda taču, ka ierēdņi strādā, kautkā jāpelna...
Spēles dalībnieks
19.03.2016. 14:23Igaunija ir vadošā vietā ES ar e-pakalpojumiem. Skaidrs, ka var daudz no viņiem mācīties. Latvijas zemā produktivitāte ir galvenais kas attur ekonomikas augšupeju. Bet, ir tomēr daudz panākumi. Latvija tomēr ir virs ES vidusmēru "ease of doing business" indeksā un daudz labāka nekā Krievija.
osis
19.03.2016. 13:49tie oligofreni nesaprot,kas bus kad vadzis luzis!negribetu but vinu vieta,lai paskatas kas bija ar soc valstu vad,at huseinu utt
Nu nu
19.03.2016. 13:38»
hmm hmm hmm
Autore vienkārši neizprot birokrātisko aparātu. Tam ir savas vājās vietas...
Skan jau skaisti... IR TIESĪBAS.... nebūsim naivi...
Zaiga
19.03.2016. 13:36»
fufels
fufelis istakais, neko jaunu vina nepateica. raksts nekads. par to ko visi sen jau zin. ne jau raksts kauko mainis sapuvisaja sistema
Kāpēc jūs tieši nevarētu būt tas, kas kaut ko mainīs, bet tikai raudās. Sāciet pirmais.
bs
19.03.2016. 13:23»
RX
Jāgatavo kalns visādu nevajadzīgu dokumentu, kuros audits var meklēt kādu darbinieka parakstu nepareizā datumā, lai izčakarētu uzņēmēju. Pasakiet kāds, kāda mārrutka pēc joprojām jātaisa ceļazīmes, ja arī VID saprot, ka lielākā daļa šo maršrutu tiek sadzejots mēneša beigās vai pirms pārbaudes? Un tas...
Nu nav jau organizācijas kas šo papīru teroru pieprasītu atcelt,bet vidam izdevīgi,jo ja vajadzēs varēs piesieties.Kādreiz vid uzskatīja,ka pasaule sabruks,ja nebūs stingro pavadzīmju ko emitēt drīkstēja tikai pats vid,tagad tas visiem liekas smieklīgi.
Valdis
19.03.2016. 13:19»
Jancis
Nu komersantu sirdīs melnumiņu ir ne mazāk-man draudzene Jelgavā jau 20 gadus strādā dažādos veikalos dažādos amatos no pārdevējas līdz veikala vadītājai un nekad nav oficiāli pelnījusi vairāk par minimālo algu. Un sākās tas jau 90-jos gados, kad VID vēl tā nebija izvērsies un turpinās šo baltu dienu...
Pajautā sev, - kāpēc? Zini tač kā ir ar to pūstošo zivi...
berzins
19.03.2016. 12:58Nu taisniba pa lieiam jau ir bet tomer nav tik traki. Tapec turās...
bs
19.03.2016. 12:50Lai nebūtu jāstrīdas labs raksts vai nepaties vajag atvērt likumu par vid,izlasīt kurā gadā tas tapis,cik reizes lāpīts un papildināts,kuras normas ir novecojušas,kuras pretrunīgas un kāpēc tas viss ir piesegts ar vid saukli-jūs labi maksājat,a mēs labi apkalpojam.Likumu sen vajadzētu pārrakstīt atbilstoši 21gs,ne komunistu laikiem un daudzas problēmas atkristu pašas no sevis pat bez elektriskā paraksta,bet mūsu dauņiem deputātiem jāraksta likumi par bulciņām,par smēķēšanu manā mašīnā,par riepu rakstiem un zīmoliem un citām muļķībām.Nevar būt savādāk,ja stulbums jau ierakstīts likumā.
RX
19.03.2016. 12:44Jāgatavo kalns visādu nevajadzīgu dokumentu, kuros audits var meklēt kādu darbinieka parakstu nepareizā datumā, lai izčakarētu uzņēmēju. Pasakiet kāds, kāda mārrutka pēc joprojām jātaisa ceļazīmes, ja arī VID saprot, ka lielākā daļa šo maršrutu tiek sadzejots mēneša beigās vai pirms pārbaudes? Un tas tikai viens piemērs.
RX
19.03.2016. 12:35Nu es arī beidzot sadūšojos atvērt SIA Latvijā, kaut arī ar mugurkaulu jūtu, ka tā bija kļūda. Ar starpniecību mierīgi varētu nodarboties arī no Igaunijā reģistrēta uzņēmuma, ja pērku no Igauņu ražotājiem un pārdodu arābu valstīs. Man, protams, bija 100 un 1 jautājums, kā visu darīt likumīgi, jo peļņa 1000 EUR no konteinera, un varētu mierīgi visus nodokļus maksāt, lai bizness plauktu un pats varētu gulēt naktīs mierīgi, bet VID jau neies konsultēt jauno uzņēmēju, bet tikai citēs normatīvos aktus, kurus, protams, var interpretēt dažādi. Importētājs Lībijā, bet nauda Latvijas SIA ienāk no cita uzņēmuma Tunisijā (jo Lībijā banku krīze, un importētājam tā izdevīgāk). Latvijas SIA tālāk, ieturot komisijas maksu, naudu pārskaita Igaunijas ražotājam, kurš preci eksportē uz Lībiju uz CIF Tripoli nosacījumiem. No VID konsultantiem tā arī neesmu saņēmis viennozīmīgu atbildi, kā man būtu pareizāk rīkoties, tāpēc liekam likmes, cik mēnešu laikā šāds uzņēmums tiks iznīcināts, kad ieradīsies pirmā pārbaude, un pēkšņi būs gatavs uzņēmumam neizdevīgs normu interpretējums, par kuru tiks piedāvāts tiesāties.
Rasmuss
19.03.2016. 12:31Latvijā visās ministrijās un iestādēs pie varas ir tikuši bijušie nabagi, kalpu dvēseles, kas tagad tīksminās par iespēju čakarēt tos, kas darbojas, strādā, ir veiksmīgi un dzīvo puslīdz pārticīgi. Faktiski Latvija ir boļševisma zeme, Ļeņina ideju īstenotāja, kad katra ķēkša var vadīt valsti un katrs analfabēts drīkst būt ministrs... Ar šo citātu es laikam esmu nopelnījis 5 gadus cietumā par necieņas izrādīšanu valsts varai? Ja nu vienīgi aiz sava slinkuma deputāti vēl nav paguvuši pieņemt attiecīgo likumu!
latvāņi smird
19.03.2016. 12:25»
jojo
Ak dievs,kāds vulgārs šaurpieris. Labi,ka tu neesi LV. Vācijai tu droši vien esi baigais ieguvums
Ak Lucifer,kāds vulgārs šaurpieris. Labi,ka tu neesi LV. Vācijai tu droši vien esi baigais ieguvums :)
----------------
Es negribu būt nekā "ieguvums" vai kaut kas "dižs"... es vienkārši gribu dzīvot un strādāt pareizā valstī ar garīgi veselu sabiedrību... esmu priecīgs, ka neesmu latvānijā un nekad tajā atejā vairs nebūšu
SB
19.03.2016. 12:22»
NN
TIPISKA SITUACIJA. VIENA UZNEMEJU BABA IZSPIEZ POPULISTISKU RAKSTELI UN VISA SABIEDRIBA PEKSNI KA NO MARSA NOKRITUSI SAK SAUSMINATIES. PAR KO SAUSMINAMIES? PAR KO VISI, KAS TE SAUSMINAS, BALSOJA VELESANAS? PAR TIEM PASIEM, KAS JUS VISUS TE APCAKARE. NU TAD NAV KO SAUSMINATIES. VALSTS IR TADA, KADU TU...
Tu esi zābaks vai kā?
Tie ar kuriem saskāries katru dienu nav ievēlētie ierēdņi!
Tie ir kā augoņi sistēmā kurus vajag ārstēt un nevis klanīties un nemanot kabatā stumt bet Vnk acīs skatoties braukt virsū ar tiešiem jautājumiem.
Esmu bijis uz vid pārrunām un par spīti aizstāvēju savas tiesības un pieprasīju vid darbinieka pienākumus nevis Vnk klanis viņa priekšā.
Mans uzņēmums ir balts un pūkains tā kā nav kur piep..... Un mani kkur mēģināja piespiest pie sienas.
LASIET VID DARBINIEKI - JŪS ESAT NEKAS UN JŪS ESAT MANI KALPI JO ES MAKSĀJU JUMS ALGU UN UN DARĪSIET VISU TAD KAD MAN BŪS LAIKS UN IESPĒJA, tieši tāpat kā iepriekš pie jums ierados kad man bija laiks nevis jūs pieprasījāt!
J
19.03.2016. 12:15»
Jancis
Nu komersantu sirdīs melnumiņu ir ne mazāk-man draudzene Jelgavā jau 20 gadus strādā dažādos veikalos dažādos amatos no pārdevējas līdz veikala vadītājai un nekad nav oficiāli pelnījusi vairāk par minimālo algu. Un sākās tas jau 90-jos gados, kad VID vēl tā nebija izvērsies un turpinās šo baltu dienu...
tāpēc jau arī nosaucu rakstu par fufeli, pašam bija slinkums tik gari rakstīt
ierēdne
19.03.2016. 12:14»
Jancis
Nu komersantu sirdīs melnumiņu ir ne mazāk-man draudzene Jelgavā jau 20 gadus strādā dažādos veikalos dažādos amatos no pārdevējas līdz veikala vadītājai un nekad nav oficiāli pelnījusi vairāk par minimālo algu. Un sākās tas jau 90-jos gados, kad VID vēl tā nebija izvērsies un turpinās šo baltu dienu...
Te nu man jāpiekrīt. Ir daudz nepilnību valsts kontrolējošo institūciju darbībā, bet uzņēmēji nudien nav tik godīgi un izpildīgi kā Linda apraksta. Izskatās, ka jebkurš jautājums par darbību no pārbaudītāju puses pazemo godīgo uzņēmēju, visi ir iekšējās lietošanas dokumenti, kurus nepiedienīgi pieprasīt...bet, ja jau uzņēmumā viss sakārtots, tad godīgi atbildi, uzrādi nepieciešamos dokumentus un bez pazemojumiem līdz nākošai reizei :) Un par to vizītes pieteikšanu iepriekš pasakam paldies "Aiezliegtajam paņēmienam"...
NN
19.03.2016. 12:02TIPISKA SITUACIJA. VIENA UZNEMEJU BABA IZSPIEZ POPULISTISKU RAKSTELI UN VISA SABIEDRIBA PEKSNI KA NO MARSA NOKRITUSI SAK SAUSMINATIES. PAR KO SAUSMINAMIES? PAR KO VISI, KAS TE SAUSMINAS, BALSOJA VELESANAS? PAR TIEM PASIEM, KAS JUS VISUS TE APCAKARE. NU TAD NAV KO SAUSMINATIES. VALSTS IR TADA, KADU TU TO ESI IZVELEJIES. UN PUNKTS.
fufels
19.03.2016. 11:57»
J
Fufelis tas raksts
fufelis istakais, neko jaunu vina nepateica. raksts nekads. par to ko visi sen jau zin. ne jau raksts kauko mainis sapuvisaja sistema.
Viedoklis
19.03.2016. 11:46Latvijā vispār ir kaut kāda dīvaina attieksme daudzviet, ko acīmredzot būtu jāskaidro psihologiem. Kaut kāda nepiepildīta priekšniekošanas sapņa realizācija, bērnības kompleksi? Visur ir nejēdzīgs skaits pārbaudītāju un vēl lielāks skaits visādu atskaišu un dokumentu izgudrotāju un tiražētāju. Tas ir gan uzņēmumu darbībā, gan mācību iestādēs, mākslas iestādēs, gan lauksaimniecībā. Vienmēr tiek pieminēts, ka to prasa Briseles likumi, bet dīvainā kārtā nekur citu Eiropā un arī pašā Briselē nav tāda vājprāta un augstprātības.
dddddd
19.03.2016. 10:58Lindočkas maigā VIDa kritika. Tas tomēr nav trīsstāvigajiem bārstīties ko šī blondinka nereti ieradusi darīt.
urmas
19.03.2016. 10:56vai būs turpinājums par absolūtu korupciju jebkurā sfērā, līdz pat visaugstākajiem ierēdņiem - POLICIJA, TIESA, PROKURAŪRA, VID utt utjp
Metis
19.03.2016. 10:55»
Letis
Nevis raksts ir fufelis, bet tu, jo tev nav ne mazākās sajēgas no tā, kas ir Latvijā uzņēmējdarbība
Tev arī nav.
urmas
19.03.2016. 10:51+10000 autoram
ļoti precīzi un korekti aprakstīta esošā situācija - es uz "savas ādas" abās valstīs to identiski esmu izbaudījis.
jojo
19.03.2016. 10:44»
latvāņvatei
Es varu būt mazāk uzmanīgs ja braucu ar atļauto ātrumu < 50km/h pa labo malu, kur divas joslas uz vienu pusi.. nesmirdi, kropli, ja nezini apstākļus
Ak dievs,kāds vulgārs šaurpieris. Labi,ka tu neesi LV. Vācijai tu droši vien esi baigais ieguvums :)
latvāņvatei
19.03.2016. 10:13»
latvāņvatei
Es varu būt mazāk uzmanīgs ja braucu ar atļauto ātrumu
Es varu būt mazāk uzmanīgs ja braucu ar atļauto ātrumu < 50km/h pa labo malu, kur divas joslas uz vienu pusi.. nesmirdi, kropli, ja nezini apstākļus
Jancis
19.03.2016. 10:12Nu komersantu sirdīs melnumiņu ir ne mazāk-man draudzene Jelgavā jau 20 gadus strādā dažādos veikalos dažādos amatos no pārdevējas līdz veikala vadītājai un nekad nav oficiāli pelnījusi vairāk par minimālo algu. Un sākās tas jau 90-jos gados, kad VID vēl tā nebija izvērsies un turpinās šo baltu dienu. Kā var viss veikals "pelnīt" minimālo algu, man nav skaidrs,gan apkopēja,gan veikala vadītāja...Un nevar teikt,ka īpašnieki būtu sapiķojuši VIDam-kad atrada neuzskaitītas alkohola pudeles,sods bija nevājais. Tas pats bija saimniecības preču veikalā.Un visi visu laiku lamāja valsti par milzīgajiem nodokļiem,ko nekad mūžā nemaksāja- ne darbinieki,ne darba devēji.Pārtikas veikala īpašnieki 5 gadu laikā Rīgā uzcēla 2 villas,pirka džipus nejēgā,atpūtās siltās zemēs un kad bija iedzīvojušies parādos,nobankrotēja vienu firmu un tās vietā uztaisīja otru. Tas ir bizness LV stilā,tiesa,kā 90% LV uzņēmēju,īpašnieki bija krievu izcelsmes ebreji. Bet mana paziņa turpināja lamāt valsti,kas neļauj uzņēmējiem strādāt. Un uz manu teikto,ka bizness ir jāattīsta pakāpeniski un tajā ir jāiegulda peļņa nevis jāpērk džipi un mājas,tik turpināja nikni šķaudīt virsū.Līdz brīdim,kamēr smagi saslima. Un tad viņa saprata,cik "forši" ir saņemt naudu aploksnē. Pēc pusgada slimošanas pilnīgi likumīgi viņu izmeta no darba un rehabilitēties viņa varēja par savu naudu. Tagad viņa strādā citur un savus bijušos valsts apspiestos uzņēmējus vairs pat nepiemin. Sanāca garāks penteris, bet ko gribu teikt- LV arī uzņēmēji nav tādi kā Igaunijā- mūsējie nemaksās neko,ko var nošmaukt.Jāsaprot,ka Igaunijā ne tikai ierēdņi,bet arī uzņēmēji ir 100 x godīgāki, tāpēc ir tāds pozitīvs efekts. Ja būtu starpvalsts,kur būtu igauņu ierēdņi, bet Latvijas uzņēmēji, tad to sauktu par Muļķu zemi.
latvāņvatei
19.03.2016. 10:11»
vāclatvānim
Piedod, bet nekas diži vērtīgs no Tevis arī nav sanācis - ja brauc tā, ka puskilometru neredzi policiju ar bākugunīm, tad izklausās pēc reāli bīstama satiksmes dalībnieka. Egoista, kas tikai par sevi spējīgs domāt. Un iedomāties sevi labāku par citiem esam
Es varu būt mazāk uzmanīgs ja braucu ar atļauto ātrumu
vāclatvānim
19.03.2016. 10:08»
latvāņi smird
Dzīvoju Vācijā. Katru nedēlu ir saskarsme ar ierēdņiem, policiju... Pēc katras tādas saskarsmes pretīgums pret latvāniju aug.. tikko nobloķēja drošībnieki ar zilajām bākugunīm, izlēca no mašīnas ar ieročiem pie sāniem.. mēs tev dzināmies pakaļ puskilometru, kāpēc Jūs neapstājāties... skaļa mūzika, neredzēju...
Piedod, bet nekas diži vērtīgs no Tevis arī nav sanācis - ja brauc tā, ka puskilometru neredzi policiju ar bākugunīm, tad izklausās pēc reāli bīstama satiksmes dalībnieka. Egoista, kas tikai par sevi spējīgs domāt. Un iedomāties sevi labāku par citiem esam...
xx
19.03.2016. 09:53Un kas te runaa , ka veeleeshanaas vajag skatiities par ko balsot , ir aciimredzot mulki vai naivi cilveeki . Veeleeshanaas piedalaas tikai tik partijas , cik piedalaas . Pameeginiet kaut vai domaas atveert biedriibu vai partiju Latvijaa - tur jau ar Uzneemumu Registru saaksies cirks , nerunaajot par visaadaam droshiibas organizaacijaa. Peec tam priekshveeleeshanu laikaa visi mediji ir sakaartoti - nekur neparaadiisities , neviens viedoklis netiks atspogulots . Liidz ar ko veeleeshanas ir farss . Cik cilveeki ir nobalsojushi PAR valdosho koaliiciju , no visiem balstiesiigajiem ? Konkreeti cik procenti ??? Un kas tas ir - demokraatija, vai kas cits ???