
Uz grāmatnīcām dodas Indriķa Latvieša jaunā romāna „Nāve” („Bailes – 4”) pirmā daļa
Izdevēji28.10.2021.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Riebums
01.11.2021. 23:37»
Tālavas taurētājs
Nezinu kā lai pareizāk tev paskaidro, bet ASV mums nav tuvumā bijusi. ASV paši nesen saprata, cik kremļa rokas bijušas garas. Sagrābjot totālu ietekmi Vācijā un Francijā caur korumpētiem politiķiem un ietekmes aģentiem, bet pašā ASV no tādiem mudž visaugstākajos varas ešelonos, kas pamatā sastāv no ...
pret ASV ir jāiedzen? Tiešām? Puspasaules izdemolēta, dučiem karu un revolūlūciju.Līķu kalni. Visi ASV pakalpiņi ir jāizskaitļo un jānoformē. Pasākums jāaizber ar sorosītiem no mass media un parlamenta.
Autoriem
01.11.2021. 09:47Grāmata laba, izlasīju. Gaidu par blēdīgo žīdu. Mazāk vajadzētu to cilvēku izskata noķengāšanu. Paši jau arī neesiet nekādi izskatā solīdie!
Atim
01.11.2021. 06:54»
Atis Priedītis
Esmu izdevis jau 17 grāmatas. Internetā tās var atrast
Iebāz to ko tu sauc par savām grāmatām sev ūkstā. Neviens tos murgus un tavu mūžīgo žēlošanos nelasa.
turpinājums
31.10.2021. 21:41»
podsēde
Okupācijas laika slavenības te jau grib nolikt dziļos plauktos? No passaran. Okupācijas slavenības simbolizē okupācijas apstākļos pagājušos jaunības gadus. Atņemt okupācijas slavenības būtu tas pats kas atņemt kādreizējo jaunību
Okupācijas laika slavenības bija 2 veidu - republikāniskās un Vissavienības. Republikāniskās bija daudz, bet vissavienības maz, varbūt ka tikai viena. Tādas kas stučīja bija vairāk nekā tādas kas tika vajātas vai represētas.
Mjā
31.10.2021. 21:34»
podsēde
Okupācijas laika slavenības te jau grib nolikt dziļos plauktos? No passaran. Okupācijas slavenības simbolizē okupācijas apstākļos pagājušos jaunības gadus. Atņemt okupācijas slavenības būtu tas pats kas atņemt kādreizējo jaunību
Ja pareizi sapratu, tad nedrīkst okupantiem atņemt jaunības atmiņas,kamēr nav kritis kremļa reihs.
Lai jau paliek
31.10.2021. 21:04»
podsēde
Okupācijas laika slavenības te jau grib nolikt dziļos plauktos? No passaran. Okupācijas slavenības simbolizē okupācijas apstākļos pagājušos jaunības gadus. Atņemt okupācijas slavenības būtu tas pats kas atņemt kādreizējo jaunību
Viņu daiļrade jau nekur nepazudīs. Bet bija jau arī citi, kuri tika vajāti un aizliegti un par kuriem arī pašlaik lielajiem masu medijiem rakstīt ir aizliegts. Un tā tomēr ir ļoti liela cūcība.
Paklausieties kaut vai komponista Ivara Žinduļa interviju sākot no 11.minūtes ir par VDK un dziesmu aizliegumiem.
https://youtu.be/kMQgyXqmFik
podsēde
31.10.2021. 19:38Okupācijas laika slavenības te jau grib nolikt dziļos plauktos? No passaran. Okupācijas slavenības simbolizē okupācijas apstākļos pagājušos jaunības gadus. Atņemt okupācijas slavenības būtu tas pats kas atņemt kādreizējo jaunību.
Tālavas taurētājs
31.10.2021. 11:23»
Slavenības
Okupācijas laika slavenības arī pašlaik ir slavenības un nedod dies' uzdrīkstēties kādu aiztikt
Te jau viens uzdeva jautājumu, kāpēc K.Ulmanis neiebāza arī sociāldemokrātu Raini cietumā. Atbilde vienkārša, viņš jau bija miris 1929. gada 12. septembrī. Toties 50.okupācijas gadus Rainis celts godā un zinot kāda bija čekas attieksme pret nejaušu zilbi, tad visi jautājumi atkrīt.
Ar šo nevēlos nevienu sist krustā, bet tādi pēc iespējas jātur tālāk no varas grožiem, jo vienīgais ko tie prot ir noplenderēt svešus darba augļus.
Slavenības
31.10.2021. 11:00»
Tālavas taurētājs
Ne tev spriest par manu vērtību, tāpat kā visdižākais jūsu stukačs man nenorādīs kā izturēties pret tiem, kas kūļājušies kopā ar krievu okupantiem
Okupācijas laika slavenības arī pašlaik ir slavenības un nedod dies' uzdrīkstēties kādu aiztikt.
Tālavas taurētājs
31.10.2021. 10:28»
Patriotiskais gars
arī tev speciāli,lai ne vārda par RAIMONDU,farštein,saprati,viņa pirksta vērts neesi
Ne tev spriest par manu vērtību, tāpat kā visdižākais jūsu stukačs man nenorādīs kā izturēties pret tiem, kas kūļājušies kopā ar krievu okupantiem ?
Patriotiskais gars
31.10.2021. 09:41»
Tālavas taurētājs
Kāda starpība Jānis, Peteris, Anatolijs vai Raimonds, ja sadarbojās ar okupantu režīmu tad sadarbojās. Bet ja tādi vēl vairumā ielīda atjaunotās Latvijas politikā, tad tādas politikas lēmumi anulējami kā pretvalstiski un neleģitīmi, no to pieņemšanas brīža
arī tev speciāli,lai ne vārda par RAIMONDU,farštein,saprati,viņa pirksta vērts neesi!!!!
Tālavas taurētājs
31.10.2021. 09:02»
Songmi
asv okupacijas advokats ,ka pats izteicas ar 8 klasu izglitibu
Nu redz kā viss ir piefiksēts, bet tagad lai pārdomā tie, kam augstākās izglītības un tādējādi ir izgājuši caur čekas sietu. Tieši augstskolās tiek atlasīti derīgie kadri, kurus drīkst pielaist pie varas un nederīgajos, kas var kaitēt sistēmai un tātad nolemti šampinjonu lasīšanai, pašiem to neapzinoties.
Nekas nav mainījies kopš tiem laikiem, kad viens ūsains gruzīns teica, galvenais ir kadri.
Songmi
31.10.2021. 08:25»
Tālavas taurētājs
Nezinu kā lai pareizāk tev paskaidro, bet ASV mums nav tuvumā bijusi. ASV paši nesen saprata, cik kremļa rokas bijušas garas. Sagrābjot totālu ietekmi Vācijā un Francijā caur korumpētiem politiķiem un ietekmes aģentiem, bet pašā ASV no tādiem mudž visaugstākajos varas ešelonos, kas pamatā sastāv no ...
asv okupacijas advokats ,ka pats izteicas ar 8 klasu izglitibu.
Tālavas taurētājs
31.10.2021. 08:06»
lauķis
Tikai LV netika atjaunota,tika nodibināts pavisam jauns veidojums ar koloniāls režīms.Lielāko palīdzību šī režīma veidošanā sniedza tieši ASV.Par tiem pretvalstiskajiem lēmumiem pilnīgi piekrītu
Nezinu kā lai pareizāk tev paskaidro, bet ASV mums nav tuvumā bijusi. ASV paši nesen saprata, cik kremļa rokas bijušas garas. Sagrābjot totālu ietekmi Vācijā un Francijā caur korumpētiem politiķiem un ietekmes aģentiem, bet pašā ASV no tādiem mudž visaugstākajos varas ešelonos, kas pamatā sastāv no kontingenta, kuri izbrauca no PSRS 70.tajos gados. Nu pats saprati par ko ir stāsts. Aizbrauc tagadiņ mūsu jaunskungs, a citreiz biedrs no Latvijas uz ASV stažēties, bet tur biedri iz maisiem šo apmāca un dod vēl norādījumus. Protams no malas tas izskatās kā ASV mums ienaidnieks, mērķis ir sasniegts. Piedevām vēl Latvija izlaupīta, bet biedriem un kungiem noformēti ārzonu konti. Ar vienu šāvienu divi zaķi, iedzīts riebums pret ASV un piestūķētas kabatas.
lauķis
31.10.2021. 06:28»
Tālavas taurētājs
Kāda starpība Jānis, Peteris, Anatolijs vai Raimonds, ja sadarbojās ar okupantu režīmu tad sadarbojās. Bet ja tādi vēl vairumā ielīda atjaunotās Latvijas politikā, tad tādas politikas lēmumi anulējami kā pretvalstiski un neleģitīmi, no to pieņemšanas brīža
Tikai LV netika atjaunota,tika nodibināts pavisam jauns veidojums ar koloniāls režīms.Lielāko palīdzību šī režīma veidošanā sniedza tieši ASV.Par tiem pretvalstiskajiem lēmumiem pilnīgi piekrītu.
Atim
31.10.2021. 06:26»
Atis Priedītis
Manuprāt jebkurš cilvēks var lepoties ar to, ka ir bijis pazīstams ar R.Paulu. Skaidrs, ka es šīs savas atmiņas esmu iekļāvis savā autobiogrāfiskajā atmiņu grāmatā. Grāmata šobrīd rada cilvēkos ļoti lielu interesi (tūlīt pēc Latvijas Nacionālās Bibliotēkas lūguma tiks izdots grāmatas "Gan jau rīts mūs...
Beidz murgot. Tavas t.s. grāmatas, un Tu pats maz kādam interesē.
Tālavas taurētājs
31.10.2021. 00:08»
Patriotiskais gars
Paklau,liec mierā Raimondu,nu jau pietiek
Kāda starpība Jānis, Peteris, Anatolijs vai Raimonds, ja sadarbojās ar okupantu režīmu tad sadarbojās. Bet ja tādi vēl vairumā ielīda atjaunotās Latvijas politikā, tad tādas politikas lēmumi anulējami kā pretvalstiski un neleģitīmi, no to pieņemšanas brīža.
Patriotiskais gars
30.10.2021. 19:20»
Atis Priedītis
Tāpēc jau neieliek, ka aprakstītie notikumi ir patiesi. Jūs domājat, ka ir iespējams samelot par dziesmu ierakstiem Latvijas Radio, par piedalīšanos Mikrofona Aptaujā, par vairākkārtēju tikšanos ar R.Paulu. Šiem notikumiem ir gan aculiecinieku gan dokumentālas liecības. Pievienoju saiti uz dziesmu ar...
Paklau,liec mierā Raimondu,nu jau pietiek!
Atim
30.10.2021. 17:14»
Atis Priedītis
Un kāpēc jums šķiet, ka tie ir meli. !980 gadā ar vienu savu dziesmu piedalījos Mikrofona Aptaujā, ierakstīju tolaik četras un tas viss notika ar Paula līdzdalību. Arī tā rokas paspiešana ir patiess fakts un tolaik es to uztvēru kā Paula atvainošanos man par 15 gadu aizliegumu ierakstīt Latvijas Radio...
Krievu gados būtu ielikuši Tvaika ielas izolatorā. Tagad te raksta murgus katru dienu un sapņo, ka kāds lasa viņa grāmatas. Nelasa!
Utei
30.10.2021. 17:09»
ute
Es nepieteikšu un nepirkšu šos "bestsellerus",ļoti slikta gaume---izdomājumi un pieņēmumi(tomēr kāds kazačoks LL tiesībsargu rindās ir),pavid 10% reālā
Kad parādīsies čekas uzdevums žīdam iefiltrēties Minsteres letiņu vidē, tad būs tuvu pie 100%.
Sigulis
30.10.2021. 14:59»
Blondīne
Nopirku un jau ar interesi lasu
Es arī tikko sāku.
Bļin! Kurš izdomāja to briesmīgo burtu ''fontu''! Nu manuprāt nav veiksmīgs.
ute
30.10.2021. 12:41»
kode
Tikko veicu grāmatas iegādes pasūtījumu
Es nepieteikšu un nepirkšu šos "bestsellerus",ļoti slikta gaume---izdomājumi un pieņēmumi(tomēr kāds kazačoks LL tiesībsargu rindās ir),pavid 10% reālā.
kode
30.10.2021. 10:38Tikko veicu grāmatas iegādes pasūtījumu.
Ar nepacietību gaidīšu piegādi
Paklau ,
29.10.2021. 17:41»
vnkEx
citāts...
lasi kas jauns , vai tvnetu , vai tualetes papīru ,beigu beigās! Tev ko darīt nav ? Ej un potējies un tt...:D
vnkEx
29.10.2021. 17:24»
vnkEx
citāts
citāts:
...ar dažiem esmu ticies.
Ar Raimondu Paulu – vairākkārt. Esam pat nedaudz parunājušies. Jā, un, kā jau stāstīts, reiz viņš man pats pienāca klāt un paspieda roku. Tas notika pēc koncerta Rīgas kongresu namā. Es pēc ilgāka pārtraukuma ar Mālpils bērnu grupu “Tiki Taki Kukū” iznācu no pagrīdes. Tas bija 90-to gadu sākumā...
(no Priedīša grāmatas)
...tas arī viss, kas jāzina par p1rdīša sarakstiem, plika pīlīšu pūšana.
vnkEx
29.10.2021. 17:16»
vnkEx
Kādus vārdus? I.Godmani, ar kuru, jūs pats atzināt kādā savā pietiek.com kometārā, jums esot bijis neklātienes strīds, un neesat viņu nekad klātienē saticis? Vai citi piesauktie vārdi arī ir no neklātienes strīdiem
citāts:
...Politiķis Valdis Birkavs. Nedaudz ar humoru. Es viņam Doma laukumā nodevu ārkārtīgi slepenu dokumentu. Ja viņš to atceras, ir OK! Ja ir aizmirsis – arī ir OK! Mēs tikāmies kaut
kad 90-to gadu sākumā...
(no Priedīša grāmatas)
da
29.10.2021. 17:16»
Хм
странно, тут же ниже вы утверждали, что нет смысла их называть, потому что не доказать, и они будут отрицать...
no putin davno umer ...
vnkEx
29.10.2021. 17:04»
Atis Priedītis
Es taču tikko tos vārdus nosaucu. Visus notikumus esmu aprakstījis savās divās grāmatās. Viena no tām pēc Latvijas Nacionālās bibliotēkas lūguma tiks izdota atkārtoti jo par grāmatu "Gan jau rīt mūs atradīs" šobrīd lielu interesi izrāda citas Latvijas bibliotēkas. Jūsuprāt tie cilvēki ir pilnīgi muļķi...
Kādus vārdus? I.Godmani, ar kuru, jūs pats atzināt kādā savā pietiek.com kometārā, jums esot bijis neklātienes strīds, un neesat viņu nekad klātienē saticis? Vai citi piesauktie vārdi arī ir no neklātienes strīdiem?
Pr. Iedītis
29.10.2021. 17:03»
Хм
Да все уже знают и про диагнозы про психбольных, и подброшенные наркотики и прочее. С чего вы уже какой год упорно бубните, что это никто не знает...
Но книги эти будут не о чем...
;)
Priedītis - Priedītis - Priedītis. Un atkal Priedītis...
29.10.2021. 17:01»
viedoklis
Piedodiet atvainojiet, bet palasot jūsu komentārus, jums taču nav ne mazākās sajēgas par politiku vai pārvaldi. Kādas grāmatas jums var būt? Kā baura grāmatas var kādam traucēt? Bija Priedītis, kurš šeit rakstīja sakarīgus rakstus, tas ir jūsu tēvs? Esmu pamanījis, bieži krietniem vecākiem neizdodas...
Nē.
Tas nav.
Mans Tēvs...
... mans vecvecvectēvs gan
tas
… Rādīt visu
vnkEx
29.10.2021. 16:53»
Atis Priedītis
Agri vai vēlu viss uzzies gaisā. Kāpēc jūs uzskatat, ka variants par visu klusēt ir tas labākais. Arī šis portāls visu laiku kacina cilvēkus, kuri "dara sliktas lietas". Un tam ko es rakstu ir arī sekas. Pavisam nesen portālā lsm_lv tika publicēta informācija par komponista Mārča Kalniņa dziesmu aizliegšanu...
Jums īsa atmiņa, te būs mans vakardienas kometārs:
...ja baidies nosaukt vārdus, tad neraksti vispār, vai pagaidi vēl dažus gadu desmitus - gala rezultā gan tu, gan tie, kurus baidies nosaukt vārdā, nomirs, un problēma pati no sevis izzudīs!...
Manā skatījumā, uzvedaties kā balodis no pasakas: protu, protu, čušš.
Dažiem 50-60gadniekiem vēl varētu būt interesanti nosauktie vārdi, bet 20-30gadniekiem tāds Priedītis un 30 gadus seni notikumi vispār neimteresē.
vnkEx
29.10.2021. 16:33»
Хм
Факт только один- вы упорно не желаете называть эти фамилии. Все остальное-лирика
Piekrītu katram Jūsu komentāram! Plika d1ršana no Priedīša puses, gan par personām, kas viņam darījuši pāri, gan par to, ka "visu ļoti labi zina R.Pauls, V.Birkavs, R.Labaonovskis un I.Godmanis."
Un tā jau gadiem ilgi, tūkstošiem komentāru zem dažādiem nesaistītiem rakstiem - tieši tāpat kā savulaik spamoja Mikrop1sāna brigāde, tipa "partizānu marketings", jeb atklāti sakot - cilvēku izbesīšana.
Nezinu par dzejas izdevumiem, iespējams, ka A.Martam tas padodas, bet, intereses pēc atvilktās un pārlasītās šīs 2 augstāk minētas neizraisa vēlmi tērēt laiku/naudu pārējām.
Хм
29.10.2021. 15:18»
Atis Priedītis
Ja jau jūs tik ļoti gribat - par visu ļoti labi zina R.Pauls, V.Birkavs, R.Labaonovskis un I.Godmanis. Esmu pat mēģinājis sazināties ar viņiem, bet bezcerīgi. Tikai lasiet uzmanīgi - ZINA. Un viņi varētu pastāstīt ļoti daudz, tikai ir iestājies 30 gadu noilgums un viņi itin mierīgi var turpināt klusēt...
ага, чтобы они сказали "все знает Atis Piedītis, у него и спрашивайте"
и все по кругу
Хм
29.10.2021. 15:07»
Atis Priedītis
Izrādās šiem notikumiem ir iestājies 30 gadu noilgums. Tādu atbildi es saņēmu pēc oficiāla iesnieguma uzrakstīšanas. Tātad viss ko es varu - publicēt savas atmiņas
Факт только один- вы упорно не желаете называть эти фамилии. Все остальное-лирика.
Хм
29.10.2021. 14:59»
Atis Priedītis
"Ну и тем более вы все равно не готовы назвать настоящие имена. А когда нет настоящих имен, то возникает вполне логичное предположение-а может, и нет этих настоящих имен? А может автор дофантазировал?" Esmu šos uzvārdus nosaucis jau vairākkārt. Un man nav vēlēšanās tos publiskot atkal un atkal. Ir skaidrs...
странно, тут же ниже вы утверждали, что нет смысла их называть, потому что не доказать, и они будут отрицать.
Ну так назовите еще раз и подайте в суд. И вот когда суд или полиция откажет в заявлении, тогда и можно будет говорить о том, что не хотят расследовать. А уж заранее утверждать, что смысла нет, ну это несерьезно.
Хм
29.10.2021. 14:45»
Atis Priedītis
Latvijā par Zersetzung metodi nav neviena raksta lielajos masu medijos. Tā kā apgalvojums, ka visi to jau sen zina ir melīgs. Pat Lato Lapsa kad viņam tika piedāvāts publicēt plašu rakstu par šo metodi atbildēja - "Neviens tam neticēs". Pēc tam gan nopublicēja tikai rakstiņu par ļoti minimālu šīs metodes...
Не публикуют, потому что НЕ ИНТЕРЕСНО. Вот все знают, что был Гулаг. И в начале 90-тых был всплеск литературы о жизни в гулаге. А сейчас практически ничего не печатается. Потому что старшее поколение УЖЕ прочитало. А младшему НЕ интересно. Как не интересны старшему поколению зверства помещиков в 19 веке или в 17.
И какая уже разница в деталях, вначале в 17 веке при пытках на признание о колдовстве отрезали вначале правую ногу, и потом левую руку, или вначале обе руки, а потом обе ноги? Достаточно знать, что такие пытки были.
Ну и тем более вы все равно не готовы назвать настоящие имена. А когда нет настоящих имен, то возникает вполне логичное предположение-а может, и нет этих настоящих имен? А может автор дофантазировал?
Вот пока не были открыты мешки КГБ, как любила интеллигенция рассказывать об ужасных пытках КГБ, как людей лишали работы, не давали учиться и т
… Rādīt visu
Хм
29.10.2021. 14:27Вспомнился анекдот про неуловимого Джо
Городок в западно-американской степи. Салун. За столом сидят два ковбоя, местный и приезжий, и пьют виски. Вдруг по улице кто-то проносится на огромной скорости, паля во все стороны из револьверов. В салуне никто и ухом не ведёт. Приезжий местному:
— Билли?
— Да, Гарри?
— Что это было, Билли?
… Rādīt visu
Хм
29.10.2021. 14:18»
tu
vēl pats sev neesi apnicis
Похоже, это просто такой бесплатный маркетинг. Как сейчас баннеры висят иногда "врачи вам не расскажут о таком средстве, им запрещено бигфармой!!! Народ ведется, кликает-а там рецепт типа "пейте каждый вечер воду с лимоном и медом и не заболеете!!! Купите нашу книгу, где даны самые точные рецепты, ведь в рецепте весь секрет!!!" И кто-то купит! А там и секрет раскрыт-ложка меда и поллимона на стакан воды. Ну а если и заболеете-кому вы претензии выставите?
И при этом формально слабо врет-врачи действительно не говорят об этом методе) Ну а утверждение "им запрещено" попробуй опровергни)
Так и тут. Почитают, почитают и пойдут покупать. А там описание, как персона Б спать не давала 3 суток.
Из википедии "Тактика, применявшаяся в Zersetzung, обычно заключалась в нарушении частной или семейной жизни жертвы. Это часто включало психологические атаки в форме газлайтинга
… Rādīt visu
Хм
29.10.2021. 14:09»
Atis Priedītis
Manas grāmatas joprojām ir Latvijā vienīgās, kurās aprakstīti tādi VDK veiktie vajāšanu gadījumi par kuriem ir kategoriski aizliegts rakstīt. Tās ir manas personiskās atmiņas un rakstot šīs grāmatas es neko nezināju par tām gandrīz 2 miljoni publikācijām Googles vācu valodas vidē. Tas nozīmē tikai to...
Да все уже знают и про диагнозы про психбольных, и подброшенные наркотики и прочее. С чего вы уже какой год упорно бубните, что это никто не знает?
Извините, а в чем смысл еще раз это писать или читать, если все описано на уровне "персона А меня пытала, персона Б меня била, теперь я жду, когда у них совесть заиграет и они пойдут признаются"?
Ну детский сад, ей богу. На уровне "я видел как политик Х брал взятку, а политик ХХХ страшный педофил, но я никому не скажу их имена, пусть они публично признаются".
А если не признаются, буду каждый год писать по книге!!! Вот так!
nu gan!
29.10.2021. 11:34»
viedoklis
Piedodiet atvainojiet, bet palasot jūsu komentārus, jums taču nav ne mazākās sajēgas par politiku vai pārvaldi. Kādas grāmatas jums var būt? Kā baura grāmatas var kādam traucēt? Bija Priedītis, kurš šeit rakstīja sakarīgus rakstus, tas ir jūsu tēvs? Esmu pamanījis, bieži krietniem vecākiem neizdodas...
Cerams, ka tā prokrieviskā staļinistu cūka jau ir pie staļina un klausās Kabzdonu un, lai tur nekad neiestājas enerģētiskā krīze.
Baurs, tas ir zemnieks, kas pabaro cilvēci, atšķirība no jums, batrakiem, kas vazājas apkārt, meklējot, kur ko nozagt.
Uldis
29.10.2021. 11:28»
atrunā no slimnīcas
Diemžēl jauni cilvēki saņem palīdzību stacionārā novēloti, āmp ,,atrunā,, jaunus cilvēkus -40gadiem no stacionāra un labākā gadījumā nonāk reanimācijā vai mirst...
Laicīga testēšana, ko mums liedz morālie kropļi: Kariņš ar Pavļutu, 90% pasargātu no nonākšanas līdz slimnīcai, plaušu ventilējamiem un kapa. Es ceru, ka visi viņu upuri tiem rādās sapņos, tā, ka tie sajuks prātā.
BPA PUDEĻU ŪDENIS VENDEN UN EDEN SEKAS?!
29.10.2021. 09:18EDEN UN VENDEN PIEVIENO BISFENOLU A DZERAJAMAM ŪDENIM, NEBRĪNATIES, KA JUTĪSIETIES SLIKTI UN SAGAIDĪTĀ LABUMA VIETĀ VARAT SAŅEMT METABOLO SIDROMU, DIEMŽĒL EU ATĻAUJ INDĒT SAVUS IEDZĪVOTOJUS AR ŠĪM INDĒM, KURU PIEVIENOJOT MAZĀS DEVĀS ILGTERMIŅĀ NODARA NEATGRIEZENISKU KAITĒJUMU VESELĪBAI, HORMONĀLU DISBALANSU, AUDZĒJUS UTT.
viedoklis
29.10.2021. 09:14Piedodiet atvainojiet, bet palasot jūsu komentārus, jums taču nav ne mazākās sajēgas par politiku vai pārvaldi. Kādas grāmatas jums var būt? Kā baura grāmatas var kādam traucēt? Bija Priedītis, kurš šeit rakstīja sakarīgus rakstus, tas ir jūsu tēvs? Esmu pamanījis, bieži krietniem vecākiem neizdodas izaudzināt krietnus bērnus
tu
29.10.2021. 00:20»
Atis Priedītis
Esmu izdevis jau 17 grāmatas. Internetā tās var atrast
vēl pats sev neesi apnicis?


Otrajā Pasaules karā (WW2) zaudēja gan kara vinnētāji UK, gan zaudētāji (Vācija). Izjuka impērijas, uz pelniem izauga jauna. Tā bija brutāla padarīšana.
Veselības nozare Latvijā pēdējos gados piedzīvo nebijušu sabiedrības uzmanību. Ne tāpēc, ka tā būtu kļuvusi efektīvāka vai pieejamāka, bet tāpēc, ka tās strukturālās problēmas kļuvušas redzamas ikvienam pacientam, nodokļu maksātājam un veselības sistēmas lietotājam. Lai gan nav iespējams uzreiz aptvert visus nozares aspektus, trīs jautājumi izceļas īpaši skaidri: pakalpojumu pieejamība, resursu sadale un projektu vadības kvalitāte.
Vienā no iepriekšējiem "Latvijas Avīzes" numuriem tika publicēts biedrības „Latvijas Mediju ētikas padome” valdes locekles Ilonas Skujas raksts ar nosaukumu "Process nonācis strupceļā". Rakstā
Latvijas Preses izdevēju asociācija, kas pārstāv lielāko daļu preses izdevēju, kā arī daudzus interneta portālus, vēršas pie jums, lai atkārtoti paustu nozares bažas un iebildumus par Kultūras ministrijas priekšlikumiem izmaiņām 2026. gada Mediju atbalsta fonda darbībā, kas prezentēti 2025. gada 10. novembra Mediju politikas konsultatīvās padomes sēdē.
Iedomājies Latviju kā senču celtu dzimtas māju. Tā pieder mums – cilvēkiem, kas te dzīvojuši paaudzēm. Mēs esam tās īstie saimnieki.
Politiskā partija Austošā Saule Latvijai jau iepriekš vērsa sabiedrības uzmanību uz Ekonomiskās ilgtspējas likumu, kā arī pastarpināti – uz Likumu par piesārņojumu, to patieso ietekmi uz Latvijas tautsaimniecību un iedzīvotājiem, nosūtot atklātu vēstuli Latvijas Valsts prezidentam ar lūgumu šos likumus neizsludināt, kad tie būs nonākuši prezidenta darba kārtībā. Papildus šiem diviem likumiem klāt pievienojas arī trešais likums – Transporta enerģijas likums, kas attieksies uz “transporta enerģiju, kas tiek izmantota autotransportlīdzekļos ceļu satiksmē, autoceļiem neparedzētajā mobilajā tehnikā – dzelzceļa transportlīdzekļos, lauksaimniecības un mežsaimniecības traktortehnikā, atpūtas kuģos, kad tie nekuģo jūrā”. Tātad tas ietekmēs pilnīgi visus transportlīdzekļu veidus, kas izmanto iekšdedzes dzinējus.
Šobrīd daudz skan Ukrainas vārds skaļo korupcijas skandālu dēļ, taču pētījumi liecina, ka korupcijas ziņā Krievijā ar to daudz lielākas problēmas. Ticami, ja tā nebūtu, ne Putins būtu pie varas, ne arī būtu sācies karš.