Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

lasītājs

15.11.2015. 22:50

Bēgļiem jāstrādā bio lauksaimniecībā, vēlams siltajās zemēs - Ziemeļāfrikā u. tml.

Atbildēt

4

15.11.2015. 15:10

Es neticu , ka :

1. ES ar saviem eiro miljardiem un armijam nevar apturēt bēgļu kontrabandu

2. ka ANO nevar vienoties un kara operacijas laikā iznicināt Islama valsti . Sīriju padarot par normalu vietu atkal.

3. viss ko var darīt ES - noskatīties un vaimanāt

Ja tā - tad ES tiesām ir nespējīga struktūra bez mugurkaula un rīcībspējas.

LAIKS RĪKOTIES , NEVIS APSPRIESTIES.

TIE CILVĒKI SAPROT TIKAI RĪCĪBU , ATCERATIES TO !

Atbildēt

bēgļiem terorakti nav vajadzīgi

15.11.2015. 10:35

vajadzēt tos vajag putinam, kadirova sunņītiem kā darbu par zeltu...........
kas to dara?????????? jāmeklē

Atbildēt

darba vietas ir

15.11.2015. 10:33

tie alkaši 50 paaudzēs nav strādnieki, rodas tikai zolitūdes

Atbildēt

14.11.2015. 23:10


Bēgļi, Krievijas dzītie uz ES - Putina "zaļie cilvēciņi" kopā ar "bēgļiem" no Čečenijas" uzspridzinās ES. Spasiba, tebe Ramzan Kadirov! Ramzana čečeni arī nogalināja B.Ņemcovu, kura uzdevums bija vadīt LV kā ES prezidējošās valsts organizēto maidanu un praidu Maskavā un Krievijā. Lietuvas plānotais maidans bija organizēts Ukrainā. HIHIHI - ES izmantoja mūs pret Krieviju un Ukrainu..HIHIHIHIHI Pateicībā Lembergam krievs R.Vējonis izrādās un lepojas, ka ir prezidents. Stulbenis. Lembergs un Vējonis – Krievijas spiegi.

No prognozēm .
Šajā dienā nav aizturēts neviens terorists, par laimi nav ziņots arī par kādiem terora aktiem, neskatoties uz to, ka LV karo Sīrijā un Irākā ASV un NATO kontingenta sastāvā, R.Vējonis pēc pēdēja terora akta atveseļojas slimnīcā, nav jaunu ziņu par viņa veselības stāvokli. Nav arī jaunu ziņu par A.Lembergu, kurš nebrīdinot pameta savu amatu Ventspils domē. A.Lembergam neko LV nevar pārmest, kā plašsaziņas līdzekļos vēstīja S.Āboltiņa, jo pēdējos 3 gadus šajā amatā atradās nelegāli.

Atbildēt

Vecais grābeklis

14.11.2015. 23:07

Autors: Esmu uzņēmējs un tik tiešām esmu daudz un dikti domājis, kā mēs varam palīdzēt šiem cilvēkiem?
-----------------------------------------------------

Viņiem nav jāpalīdz, kā to nevar saprast!

Atbildēt

stop

14.11.2015. 22:32

1. Es nepiekrītu, ka bēgļi tiek uzņemti Latvijā uz patstāvīgu dzīvi.

patstāvīgu???

Atbildēt

United

14.11.2015. 21:37

https://m.youtube.com/watch?v=GUhRZH7PJmc
Pamacieties no krieviem ka cīnās pret nelegāliem imiggrantiem. Kamer eiropas zilie reali sinteze visu Eiropu, krievs dod melnajam pa muti. Ceru, ka latviesi 18.novembri izdaris pareizo izveli un pateiks konkreti nē migrantiem !

Atbildēt

labāk paklusētu

14.11.2015. 20:10

Ko darīt, nezina! Bet pļurina!

Atbildēt

14.11.2015. 19:18

»

Praatniex

Prātiņu nopļenderējušais greiderists atkal uzradies


Priekš kam tu esi atkal uzradies,prātiņu nopļenderējušais greiderist?..

Atbildēt

mainiti ir tikai vardi

14.11.2015. 16:14

»

reptilis

Klasiskais koloniālisms jau sen ir beidzies...ar vergiem tirgojās paši āfrikāņi un arābi,un berberi jau sen pirms Āfriku no jauna atklāja Europieši.....,bet kaut kādu jēdzīgu dzīvi noorganizēt nav varējuši. Varbūt likt mieru Āfrikāņiem un neuzbāzties ar savu "labdarību"...,lai pārkaujas ,kā Europieši...


toreiz metrapole-tagad attistita valsts.
toreiz kolonija-tagad attistosas valsts.
toreiz nodoklu ievacejs-tagad ,,neatkariga,, centrala banka.
toreiz koloniala administracija-tagad svf, amerikanu reitingu agenturas un es asociacijas ,,ligumi,,.

Atbildēt

Praatniex

14.11.2015. 15:56

Prātiņu nopļenderējušais greiderists atkal uzradies...

Atbildēt

Antons Kode

14.11.2015. 15:23

Fantastiskas spriešanas spējas LV uzņēmējam. Darbadevējs atradies. Pilnīgi kukū...

Atbildēt

Antons Kode

14.11.2015. 15:21

»

Vecā

Kastrēt visus sākot ar 8 gadu vecumu


Kurus?

Atbildēt

L.Z.

15.10.2015. 21:34

Hermani, paldies par šo rakstu! Latvijā ļoti trūkst bēgļu būšanu redzējuma no viņu vides. Ir tikai politiķu frāzrs. Skumji. Tāpēc liels paldies!
Nu, nav āgrikāņi radniecīgas tautas baltiešiem, ka mēs viņus uzņemtu, integrētu? Tāpat kā Krievijas pārstāvjus, kas visur brauc un jūtas tur, kā mājās, vietējiem jāintegrējas ar viņiem? Citādi jau latvieši nemāk...

Atbildēt

Vecā

02.10.2015. 00:04

»

Vecais

Kā apturēt viņu vairošanos ? Tas ir galvenais uzdevums


Kastrēt visus sākot ar 8 gadu vecumu. ;)

Atbildēt

Dabas bērns

25.09.2015. 14:43

»

Kreics

Tu taču totāls idiots. To vismaz apzinies? Kāpēc teikumus sāc ar mazo burtu? Staļins ir jāraksta ar lielo burtu zēn, saproti? Un ko tas nozīmē? Tb, kas laida zekus...


Ieteikums - ja piekasies pie pareizrakstības, vēlams pašam uzrakstīt pareizi.

Piemēram, uzrunu teikuma vidū ar komatiem atdala no abām pusēm. Utt.

Atbildēt

Kreics

24.09.2015. 01:33

»

Dauka Dullais

tipisks kremļa troļļa raksts. Latviski ir nevis gaubice, bet haubice. un pie garumzīmēm jāpiestrādā...


Tu taču totāls idiots. To vismaz apzinies? Kāpēc teikumus sāc ar mazo burtu? Staļins ir jāraksta ar lielo burtu zēn, saproti? Un ko tas nozīmē? Tb, kas laida zekus ... .
Nevis kas, bet kurš. Un ko nozīmē vārds zeki? Tas no "literārās valodiņas"? Bet klau plānprātiņ, kā var IEVEST komandantstundu? To var ieviest.
Neizskatās ka tu no Eiropas. No "maskačkas" varbūt?

Atbildēt

Dauka Dullais

22.09.2015. 21:05

»

Kreics

Jums taisnība. Radot haosu, iebiedējot sabiedrību un tad izmantojot to savās interesēs, atsevišķas "valdošo" grupas apcērp "pilsoniskās brīvības". Tā ir klasiska shēma. Kā mēs saprotam, "valdošās grupas" nebūt nav tie viepļi, ko mēs redzam pa TV...


tipisks kremļa troļļa raksts. Latviski ir nevis gaubice, bet haubice. un pie garumzīmēm jāpiestrādā.

bet organizētā haosa speciālists bija staļins, kas laida zekus bariem ārā, lai būtu iemesls ievest komandantstundu. padomiskā domāšana te spiežas pa porām ārā.

Eiropā cilvēki domā savādāk, bet ar Himku vidusskolas diplomu cilvēks to vienkārši nespēj saprast.

Atbildēt

Žanis Čuguns

22.09.2015. 18:42

Kā otru piemēru minēšu, ka jau pieminētais kaimiņš bija nodarbināts celtniecībā. Vienu rītu aizgāju kopā ar viņu uz būvobjektu (uz darbu viņš gāja nedēļā vienu vai divas dienas, citi gāja citās dienās, vienkārši darba nav). Tika būvēta kārtējā māla būda. Mani jautājumi, kāpēc durvju aile šķība (durvju tur nav, tiek pieklāts deķis), kāpēc būdas viens stūris augstāks par otru, otrs par trešo, kāpēc paštaisītie māla ķieģeļi ir tik neregulāri, netika saprasti. Manam uztraukumam nav pamata, jo visas būdas ir tādas, un, skat, cilvēki dzīvo.
---------

šausmīgi atgādina piedzīvoto Latvijas būvniecības sektorā. Tikai te vēl pagaidām nestrādā nekādi bēgļi. Mūsu pašu bāleliņi, kas arī nevar saņemties atvilkties uz darbu uz pohām. Un kad atvelkās (arī katru otro vai trešo dienu) tad rezultāts nav labāks, kā tiem āfrikāņiem. Jo spriest par problēmu no redzētā bēgļu nometnē, kur palikuši vieni nespējnieki, ir maigi izsakoties, absolūti debīli.

Priekš kam Pietieks publicē šādu non-sensu? Šajā rakstā nav ne loģikas, ne satura, pilnīgs sviests.

Atbildēt

ļoti labi

22.09.2015. 11:20

»

Kreics

Jums taisnība. Radot haosu, iebiedējot sabiedrību un tad izmantojot to savās interesēs, atsevišķas "valdošo" grupas apcērp "pilsoniskās brīvības". Tā ir klasiska shēma. Kā mēs saprotam, "valdošās grupas" nebūt nav tie viepļi, ko mēs redzam pa TV...


uzrakstīts. Īpaši spilgti tas viss izpaužas Ķekavas pašvaldības darbinieku vidū - nezin vien kam tik "ielīst" bez ziepēm. Gatavi melot, aprunāt, ķengāt jebkuru kolēģi, kas nedaudz savādāk domā.............

Atbildēt

aaa

21.09.2015. 23:51

Nu nepārtaisīs neviens tos cilvēkus,viņi dzīvo savā aizvēsturiskajā laikmetā un mēs varam redzēt kāda bija cilvēku mentalitāte pirms daudziem gadsimtiem.

Atbildēt

Kreics

21.09.2015. 11:29

»

Fēlis

To var dabūt gatavu vienīgi ar cilvēku pašiniciatīvu, jo valdības uz to neies. Kāpēc gan lai viņas ietu pašas pret savu federalizācijas projektu. Tā jau tas ir ieplānots- ar nelegālo migrantu starpniecību radīt haosu un piedāvājot pret pilsonisko un valstisko brīvību apcirpšanu, šo haosu likvidēt. Dabiski...


Jums taisnība. Radot haosu, iebiedējot sabiedrību un tad izmantojot to savās interesēs, atsevišķas "valdošo" grupas apcērp "pilsoniskās brīvības". Tā ir klasiska shēma. Kā mēs saprotam, "valdošās grupas" nebūt nav tie viepļi, ko mēs redzam pa TV.
Tikai te ir viena niansīte. Tā ir spēle ar uguni. Nekad neviens nevar garantēt ka tā saucamais "reguletais haoss" neiziet no kontroles. Un tad tikai sākas. Kā sacīts, "jo dziļāk mežā, jo resnāki partizāni" :(.
Par "peisakvīriem", tā jau tas ir. Tiem ēstgribas trūkumu grūti pārmest. Sevi uzskata par "izredzēto tautu". Jāatzīst, ideoloģiskais kodols viņiem ir. Ideoloģija kopā ar |"aukstu pragmatismu" dara savu.
Lai gan, šobrīd pat viņu "nometnē parādās "plaisas". Amerikas ebreju un Izraelas ebreju starpā parādās tieši ideologiskajā plānā nesaskaņas. Protams ka tās "nolīdzinās", parādīsies jaunas. Tie ir sarunāšanas specialisti. Sprēgā jau šie peisaki Izraelā pret ASV. Palestīnas jautajums šiem ka kauls kaklā. Nē, kā krupis. Un to krupi būs jānorij.
Tomēr tā saucamajam "ebreju grupējumam" tomēr nav izdevīga novājināta ES. Vismaz ne tiem, kuri orientējas uz andeli vien. Tur ir citi "tēvaiņi", kuriem vajag varu pār visiem un visu. Jā, viņu vidū ir žīdiņi, bet tajās "aprindās" nacionalitātei nav nekādas nozīmes.
Par pašiniacitīvu. Jūs esiet optimists. "Baltijas ceļš" neatkārtosies. Nekādā variantā. Ja pat ienāktu ruslandes finiera "armatas" Latvijā. Nemaz nerunājot par kautkādiem tur "bēgļiem". Paskatīsimies rītdien pasakumā pret, vai par. Nav nozīmes. Pāris desmiti atnāks, uzdziedās "liku bēdu zem akmeņa", pavicinās kartona plakātus un ies mājās. Viss, punkts. Kāpēc tāda atšķirība starp deviņdesmitajiem un tagadni, cits stāsts, te nepietiks "vietas" komentāros.
Bet kopumā Jūs taču saprotat ka apmēram tikai 5% cilvēku ir vairāk vai mazak aktīvi ikdienā. Un tikai apmēram 3% ir gatavi uz neordināru rīcību "karstās" situācijās. Jā, deviņdesmitajos gados šis procents uzlēca. Iespējams ka pirmais un pēdejais tāds uzliesmojums tautas apziņā.
Nav nozīmes , PM vai gaubice. Ložmetējs "maksim" vai siena dakšas. Individuālai aizsardzībai , ok. Nebrīvai tautai kopumā, iedot ieročus "uz rokām", tas nekad nenotiks. Un visdrīzāk arī nav vajadzības. Latvijas tauta nav brīva. Ne tikai "ārēji". Savā domāšanā palikusi kautkur deviņpadsmitā gadsimta sākumā. Dzimtbūšana Latvijā nav atcelta.Vismaz "klanīšanāš" ieradumi par to liecina. Un vel daudzas "diženas"izdarības, raksturīgas tikai dzimtcilvēkiem.

Atbildēt

Fēlis

21.09.2015. 10:03

»

Kreics

Diemžēl ES ir nolemta. "Neatgriezeniskā" līnija ir jau šķērsota. Vel jau tiks paspēlēts pubilsks tejāteris mietpilsoņiem Eiropā un viss. Pa lielam neko izmainīt nu jau nevar. Parīzes situācija jau ir pārsviedusies uz skandināvijas valstīm. Vācija, Austrija aizrīsies ar šiem "bēgļiem". Ungārija, ar to...


To var dabūt gatavu vienīgi ar cilvēku pašiniciatīvu, jo valdības uz to neies. Kāpēc gan lai viņas ietu pašas pret savu federalizācijas projektu. Tā jau tas ir ieplānots- ar nelegālo migrantu starpniecību radīt haosu un piedāvājot pret pilsonisko un valstisko brīvību apcirpšanu, šo haosu likvidēt. Dabiski, ka pašiniciatīva, gluži kā krievijā, tiks nežēlīgi apkarota un sodīta, sodīta tā, lai pat melnie brīnītos. Žīdi vispār ir ļoti nežēlīgi, ja saredz jebkādus draudus saviem plāniem. Izvēle ir mūsu rokās. Es personīgi jau sāku aizdomāties par kaut kā ar vismaz 7.62 kalbru iegādi. Jaunības draugs nopirka PM, bet man tas nešķiet pietiekoši.

Atbildēt

Kreics

21.09.2015. 00:38

»

derdz

ES savienība no Latvijas izsmeļ naudas ( resursus, utml.)vairāk neka dod ( dotācijas, fondi, utt. ). Viens no piemēriem, ES ( piem., Vācija, utml. )aizdod naudu uz procentiem Latvijas valdībai vai privātajiem, jūs par to pērkat Rietumu produktus ( apbrīnojami vai ne ). Tā ir sava veida tautsaimniecības...


Saprotu, Jūs labu gribat. Mēģinot apgaismot tādus kā nīgrais. Bet velti. Ir sastapti tādi eksemplāri dzīvē. Pēc pāris teikumiem sarunā, saproti ka klīnisks gadījums. Parasti šie radījumi kā pērtiķi ir iedresēti runāt bezsakarīgās frāzēs. Savu domu nav, izsauc kautkur dzirdētus lozungus un slimīgi reaģē uz loģiski pamatotām citu domām. Tiem cita realitāte. Sava iedomātā, kurai nav nekāda sakara ar īstenību. Bet sev šie "specialisti" šķiet svarīgi un gudri. Nu kā jau vatņiki. Gan Latvijā, gan ruslandē. Suga viena.

Atbildēt

Kreics

21.09.2015. 00:29

»

Edge

Būsim reāli - Amerikas kausējamais katls beidzot arī Eiropā! Baudiet demokrātiju, pilsonīši


Absolūti atšķirīga situācija Amerikā un tā saucamajā "vecajā pasaulē". Arī tā saucamā "demokrātija" ir nesalīdzināma tur un te. Katrā gadījumā Eiropā "multikultūra" tiek saprasta kā izgāztuve, kuras uzraugs ir akls un kurls. Respektīvi, kur katrs salašņa var bīdīt savas sektas idejas. Uzskatu ka islamisti ir reāla sekta, tikai ar to starpību ka pasaules vēsturē tā ir spēcīgākā, kāda jelkad ir pastāvējusi. Pats skumjākais ka šī sekta ne tikai bīda savas plānprātīgās idejas, bet tās arī uzspiež citiem. Izmantojot Eiropas vājumu. Amerikas "demokrātiju" var lamāt, noteikti ka ir arī par ko, bet nevar pateikt ka tā ir sašķelta un vāja. Un nav spējīga aizstāvēt savas nacionalās intereses. Jā, bieži vien arī nebaidoties sasmērēt rokas.
Starp citu arī urla putins-huilo spēlē uz Eiropas nespēku un sašķeltību. Šobrīd šim komediantam ir sevišķi svarīgi izspēlēt Sīrijas kārti. Gan savu vatņiku acīs, lai novirzītu tā saucamās sabiedrības domas no "jaunkrievijas" projekta, kurš totāli ir izgāzies. Gan lai "mobilizētu" šīs bezsmadzeņu masas uz "jaunu ienaidnieku". Proti, Asada opozīciju Sīrijā. Nu pie reizes arī papildus uzkurināt ienaidnieka tēlu Ameriku. Otrs huilo mērķis, mēģināt sašķelt Eiropu. Tas arī tiek darīts visus gadus. Šobrīd Sīrijas kārts tiek izspēlēta. Piesedzoties ar cīņu pret islamistiem. Lūk šis ir tas gadījums kad vienam otram naudas maisam saskan mērķi ar plānprātiņu no ruslandes.
Īstenībā Amerikai absolūti nav izdevīgi lai Eiropa pārāk novajinātos un situācija paliktu nekontrolējama. Jā, spēcīga Eiropa Amerikai nahren nav vajadzīga. Bet kā "jaunakais brālis", ok. Sevišķi situācijā kad Ķīna uzņem apgriezienus.
"Bēgļu" epopejā, kura visdrīzāk izies no kontroles, pat grūti iedomāties Amerikas tālākos soļus. Pret islamistiem itkā cīnīsies. Sīrijā centīsies Asadu norakt, visdrīzāk arī noraks, pat neskatoties uz to ka huilo tur savu šņukuru iebāzis. Bet Eiropai priekšā smagi laiki. Jo Eiropai nav ne mugurkaula, ne saprašanas aizstāvēt savas intereses. Ne pret urāliem, ne pret islamistiem. Pat ne pret Ameriku. Tā ka, "demokrātija" katram sava.
Starp citu, cik nožēlojami izskatās ES valstis, kuras katra atsevišķi tagad mēģina sargāt savas robežas. Ne ES kopējo robežu.

Atbildēt

derdz

21.09.2015. 00:01

»

nīgrais

Dažkārt patiesi uznāk vēlme, lai to Latviju izslēdz no ES - lai padzīvo paši no pašu nopelnītā. Citādi barojas no ES dotācijām, ceļus būvē, ēkas siltina (no katra eiro, ko LR iemaksā ES budžetā, pretī saņem 5 eiro dotācijas), aber kad jāsakopj kopējo pagalmu, tad vo nejūtoties atbildīgi. Izslēgt, lai...


ES savienība no Latvijas izsmeļ naudas ( resursus, utml.)vairāk neka dod ( dotācijas, fondi, utt. ). Viens no piemēriem, ES ( piem., Vācija, utml. )aizdod naudu uz procentiem Latvijas valdībai vai privātajiem, jūs par to pērkat Rietumu produktus ( apbrīnojami vai ne ). Tā ir sava veida tautsaimniecības monetārā ekonomiskā politika un varas dominēšana. It ka jau nekā slikta tā jā nav ka pērkam Rietumu produkciju..bet jautājums cik lielā mērā.. piem., ja mums ir sava lauku zemes, kur var audzēt, ganīt lopus, utt., tad mums tik daudz to Rietumu produkciju nevajag, jo spējam paši sevi nodrošināt ar pārtiku, utml., piem., 75%, bet 25% iepērkam. Bet ja pilnībā pērkam Rietumu pārtiku..tad ir dimbā mums, ja iestāsies pārtikas krīze..un laukus jau nav tik viegli dabūt pie dzīvības. Tā ir viena no nozarēm, bet kā ar pārējām :)

Atbildēt

Iveta

20.09.2015. 22:29

Uzskatu, ka Eiropiešiem un jebkam citam, kam draud šādi "viesi" jādibina starptautisks fonds, kur ieskaitījumi pēc kvotām, un tā nauda jāiegulda ciemu/pilsētu un ražotnu celšanā pie viņiem uz vietas, organizēti jāved ārā visus!!!, Protams - divas pastāvīgas problēmas - 1.vienošanās ar tām valstīm kur karo, bet tās bēgļu naudas varētu izmantot kā sodus par to, ka karo vai pieļauj karus ... sanāk, ka cilvēki spiestu savas valdības neizraisīt karus citur.
2. Ko tādu viņiem ražot/ ja no otra gala rokas aug - lai raži viens otram, viena bēgļu kopiena citai, tad varbūt iemācīsies labāk strādāt, apniks sūdus ražot vai vnk tāpat būs labi, arī labi.

Atbildēt

Kreics

20.09.2015. 21:19

Diemžēl ES ir nolemta. "Neatgriezeniskā" līnija ir jau šķērsota. Vel jau tiks paspēlēts pubilsks tejāteris mietpilsoņiem Eiropā un viss. Pa lielam neko izmainīt nu jau nevar. Parīzes situācija jau ir pārsviedusies uz skandināvijas valstīm. Vācija, Austrija aizrīsies ar šiem "bēgļiem". Ungārija, ar to robežojošās valstis pacīkstēsies vel mazliet , bet beigās ES diženās vadības spiediena rezultātā uzņems šos pērtiķus cik teiks. Griekija izdiedelēs kārtējos miljardus un turpinās pastāvēt kā tranzītvalsts "begļiem". Vēlāk protams arī Griekijā tiks veikta "bēgļu okupācija".
Risinajums ir. To zina visi normālie cilvēki. Bet tas netiks nekad darīts. Proti, nav jābaidās no asinīm. Ne savām, ne svešām. Ir beidzot jāsaprot ka šobrīd notiek karš. Kā redzam tā saucamo "zaļo cilvēciņu" tehnoloģija jau principā ir pagātne. Lai arī šī tehnologija salīdzinoši nesen tika pielietota pirmo reizi. Piemērs Ukrainas Krimas pussala un Doņeckas apgabals. Šobrīd jau jauna kara tehnoloģija. Bēgļu izskatā.
Eiropieši turpinot spēlēt "cilvēkmīlestību" un pielietot pārprasto toleranci pret visādiem salašņām, paši sevi nolemj iznīcībai.
O jā. Apkarot šo salašņu invāziju eiropā var tikai nebaidoties sasmērēt rokas. Izklausās mežonīgi, bet ja tavās mājās nāk nelūgti cilvēki un tu saproti ka "rītdien" tev šie "viesi" pārgriezīs rīkli, vai labakajā gadījumā tu dabūsi turpmāk dzīvot kādā pažobelē, jo visu būs pārņēmuši šie " bēgļi", tad taču tu izmantosi visas metodes lai apturētu šos lopus. Te ir tikai divi varianti, vai nu mēs vai viņi.
Tie, kuri jau ir ielauzušies ES teritorijā, elementāri izolējami filtrācijas nometnēs. Un tiešā nozīmē ir jāpaliek zem "stobriem". Bez izņēmuma un pārprastas tolerances pret "bēgļiem".
Cilvēku kontrbandistiem, to finansētājiem sodi kā Ēģiptē. Proti, tikai svins. Kā jau kara laika apstākļos. Ar to ātri vien "bēgļu" straume izsīktu. Dvieļu galvām papildspēki nepienāktu ES. Ir taču beidzot jāpasaka sabiedrībai ka katrai teritorijai ir savas specifiskās reliģiskās "vērtības". Kuras veidojušās vēsturiski un nevienam netiks ļauts tās mainīt. Jā, valsts itkā ir nodalīta no baznīcas-reliģijas. Acīm redzot ir pienācis laiks valstīm iejaukties šajā "lauciņā". Galu galā valstis, to vadības var pat piesegties ar savām "tautām" referenduma izskatā. Un rezultātā tā saucamie "islamisti" tiks ierobežoti.
Jā, tiešām izklausas kā 17 gadu simta idejas. Man tāda sajūta ka lielākā daļa cilvēku vel aizvien nesaprot, ja tā turpināsies kā pašlaik, nepaies ne desmit gadi, kad tā saucamās "pamattautas" staigās pa ielām, "piespiežoties pie māju sienām".
Bet tās tikai manas fantāzijas. Kā būtu, ja būtu. Protams kautkas tāds nekad nenotiks. Nevar notikt, jo mums ir "demokrātiskas vērtības". Mēs gribam būt saprotoši un pretimnākoši. Pat tad, ja tas mūs pašus iznīcinās.

Atbildēt

beglu ielaidejiem sis jazin un jalasa

20.09.2015. 19:33

France's Islamic Future?

If France faces an Islamic future.

"Islam is seen as the religion of the poor people, so you can't say to the poor people, 'You're wrong,' otherwise, you're a fascist," Robin explained.

Muslims are said to be no more than 10 percent of the French population, although no one knows for sure because French law prohibits population counts by religion.

But the Muslim birthrate is significantly higher than for the native French. Some Muslim men practice polygamy, with each extra wife having children and collecting a welfare check.

"The problem of Islam is more than a problem of numbers," said French philosopher Radu Stoenescu, an Islamic expert who debates Muslim leaders on French TV. "The problem is one of principles. It's an open question. Is Islam an ideology or just a creed?"

"It doesn't matter how many there are," he aded. "The problem is the people who follow Islam; they're somehow in a political party, which has a political agenda, which means basically implementing Sharia and building an Islamic state."

Atbildēt

beglu ielaidejiem sis jazin un jalasa

20.09.2015. 19:27

Kas jau notiek Parizee :
His camera shows that Muslims "are blocking the streets with barriers. They are praying on the ground. And the inhabitants of this district cannot leave their homes, nor go into their homes during those prayers."

"The Muslims taking over those streets do not have any authorization. They do not go to the police headquarters, so it's completely illegal," he says.

The Muslims in the street have been granted unofficial rights that no Christian group is likely to get under France's Laicite', or secularism law.

"It says people have the right to share any belief they want, any religion," Lepante explained. "But they have to practice at home or in the mosque, synagogues, churches and so on."

Some say Muslims must pray in the street because they need a larger mosque. But Lepante has observed cars coming from other parts of Paris, and he believes it is a weekly display of growing Muslim power.

"They are coming there to show that they can take over some French streets to show that they can conquer a part of the French territory," he said.

Atbildēt

Paija

20.09.2015. 19:22

Man bieži gadījies iet uz agro (plkst.5:00 no rīta)autobusu , kas kursē no Strasbūras uz Frankfurtes lidostu un ik reizi man jāiet gar upi, kur ir mašīnu stāvvietas un ik reizi es piedzīvoju brīžus, kad turki un citi melnīgsnējie aurojot ar laužņiem dauza automašīnas - tas viņiem vietējiem tāds izklaides pasākums, īpaši Francija to piedzīvo pirmsZiemassvētku laikā...
Mašīnas viņi izdemolē arī iekļūstot to iekšpusē.Īpaši šiem patīk naktis un agrie rīti...

Atbildēt

Kreics

20.09.2015. 19:21

»

nīgrais

Dažkārt patiesi uznāk vēlme, lai to Latviju izslēdz no ES - lai padzīvo paši no pašu nopelnītā. Citādi barojas no ES dotācijām, ceļus būvē, ēkas siltina (no katra eiro, ko LR iemaksā ES budžetā, pretī saņem 5 eiro dotācijas), aber kad jāsakopj kopējo pagalmu, tad vo nejūtoties atbildīgi. Izslēgt, lai...


Jibio, nu kur tādi stulbeņi rodas kā tu. Tāda sajūta ka tu glupais pārtiec tikai no ES propogandas ievadrakstiem. Pat nav jēgas iespringt lai tādiem kā tu kautko stāstītu par banku sistēmu, par finansu plūsmām, par tirgiem un darba spēka migrāciju. Tādiem kā tu tā ir tukša skaņa. Par tādu "zvēru" kā politiskās - ekonomiskās ietekmes zonām tu vispār pat paģiru delīrija murgos neesi dzirdējis.
Tātad, ej attīsties puika. Un paķer līdzi Smaciņu. Tā te atkal ož. Laikam jau prasās pēc IP bloķēšanas. Un diezvai smaciņai pietiks saprāta apiet liegumu te izpausties.

Atbildēt

nīgrais

20.09.2015. 18:48

Dažkārt patiesi uznāk vēlme, lai to Latviju izslēdz no ES - lai padzīvo paši no pašu nopelnītā. Citādi barojas no ES dotācijām, ceļus būvē, ēkas siltina (no katra eiro, ko LR iemaksā ES budžetā, pretī saņem 5 eiro dotācijas), aber kad jāsakopj kopējo pagalmu, tad vo nejūtoties atbildīgi. Izslēgt, lai paši dzīvo, bet dotācijas palaist investīcijās uz Ziemeļāfriku - tur ceļus asfaltēt un mājas būvēt, nevis austrumeiropas liekēžus uzturēt un vēl klausīties viņu mutes paštaisnajā vāvuļošanā. :/

Atbildēt

Kreics

20.09.2015. 18:39

Un vel. Mazliet ieslēgsim savu iztēli un ieskatīsimies "tuvākajā nākotnē".
ES sadala "bēģļus". Nav pat svarīgi šobrīd vai "piespiedu-labprātīgi" Latvija tos uzņem vai pēc "kvotām".
Atved, izmitina {pat neizskatīsim kur un par kādu naudu}, un te sākas vissmieklīgākais. Protams caur asarām, jo "vietējiem" smiekli laikam nenāks. "Bēgļiem" noteikti tā saucamie pabalsti tiks "izlīdzināti" visā ES. Pretējā gadījumā šie "apbižotie" sacels troksni. Un protams ka neblēs klusām ka Latvieši. Nu "karstas"asinis šiem nabadziņiem. Man būs nu ļoti interesanti paklausīties kā pamatos mūsu "gaismas nesēji" Latvijā to, ka vietējiem bērnu pabalsti, pensijas, bezdarbnieku pabalsti un visa veida cita "palīdzība" no valsts puses būs stipri knapāka kā šiem "viesiem". Un vel. Kā visādas straujumas, rinkeviči un citi izdzimteņi sabiedrībai pastāstīs ka redz, bēgļiem medicīniskie pakalpojumi Latvijā pienākas bez maksas, toties "pamatiedzīvotājiem ir jāmaksā. Nu ja nevarat dārgie tautieši samaksāt, stāvat rindās vai brauciet uz kapsētu. Un tādas situācijas būs ik uz soļa.
Jā, interesantā laikā dzīvojam. Tiesa, ne visi nodzīvos līdz šīs bēdu lugas beigām. Jo kā saprotat, nekas ne no kā nerodas. Lai kādam kautko iedotu, no kautkā kautkas ir jāatņem.

Atbildēt

murgojums

20.09.2015. 18:38

Šis uzņēmējs ir jau latvietis,un jau raksta savus murgojumus....

Atbildēt

20.09.2015. 18:29

Krievija atbalsta Asadu – Sīrijas valdnieku ar ieročiem. Šis Asads it kā karo ar Islāma valsti, bet patiesībā Krievija, Asads, Islāma valsts karo pret ASV un ES. .

Bēgļi uz ES un Latviju ir nekas cits kā Putina „zaļie cilvēciņi” , ar ko līdzīgi Krimas ieņemšanas perfektajā stratēģijā, Krima tika ieņemta bez neviena šāviena, pašai Krievijai nogremdējot vecu savu karakuģi, lai aizsprostotu stratēģisku kanālu, līdzīgi rīkojoties ar bēgļiem no Ziemeļāfrikas kā „zaļiem Putina cilvēciņiem” var apsveikt V.V.Putinu, apsteidzot savā militāri stratēģiskajā domāšanā gan NATO, gan ASV.

Ne NATO, ne ASV to nekad publiski neatzīs un šīs rindas melīgi uzskatīs par hibrīdkara sastāvdaļu.

4. maija kliķe, tostarp to uzticīgie sulaiņi krievžīdi – NA/VL, labi zinot faktus, ka bēgļi ir „Putina zaļie cilvēciņi”, gatava atcelt likuma grozījumus, ka tautai jāsavāc 155 000 parakstu, lai tā ar referendumiem ietekmētu tās lēmumus un gatava šo ietekmi atdot Latvijas tautai – SC vēlētājam, kurš ir jau pietiekami atbrīvots no pietiekami lielas latviešu tautas daļas, kas jau ir padzīta un tiek padzīta no Latvijas.

Putina zaļos cilvēciņus ar Vācijas kuģiem Latvijā ievedīs no Grieķijas. J.Urbanovičs tos sagaidīs un apmīļos. Latvieši Latvijā jau mazākumā, nav bīstami. Junkers ar bankām un Latvijas valdība bēgļus ar lētiem kredītiem un lieliem pabalstiem nekustamiem īpašumiem piesaistīs Latvijai, lai tie tālāk nedodas uz Vāciju. Tiek izmantota nauda, ko I.Godmanis izzaga no Latvijas budžeta? Tātad tas notiek par mūsu pašu naudu.

Atbildēt

Kreics

20.09.2015. 18:16

Autors sakarīgi un normāli uzrakstījis savu redzējumu. Nebūšu tik "politkorekts" un šos pērtiķveidīgos par bēgļiem nesaukšu. Autoram pilnībā piekrītu ka mēs Latvijā vel dabūsim just šo "multikultūru". Protams mazāk kā Vācija un citas atīstītās ES valstis.
Man ir nelabas aizdomas ka šīs traģikomēdijas režisors nebūt nav viens no tiem politiskajiem ākstiem, kurus mēs ikdienā redzam pa TV kasti eiropas gaiteņos. Proti, ne no Merkeles, ne Junkera ne kāda cita te nekas pa lielam nav atkarīgs. Īstie oraginaztori nerādās ļaudīs. Un šie režisori izmantoja tā saucamās demokrātiskās vērtības šoreiz savās interesēs. Arī intereses te ir vairākas. Pirmā, par kuru šaubas nerodas, finansu plūsmas. Tās protams šobrīd tikai uzņem apgriezienus, bet tur ir prognozējami daudzi daudzi miljardi. Un ne rubļu :(.
Otra interese, kura arī nerada šaubas, politiskā un ekonomiskā novājināšana ES. Politiskais haoss jau uzņem apgriezienus ES. ES valstis kā zirnekļi stikla traukā šobrīd ir gatavas viena otru saplēst. Un tas ir tikai sākums. Ekonomiskais vājums, par to te nav pat jēgas rakstīt. Katrs pats, ja vien ir mazliet iztēles, var padomāt cik resursus šī pērtiķu uzņemšana maksās. Bet ok, tas tā saucamajā "ilgtermiņā". Lai gan, visdrīzāk problēmas attīstīsies ģeometriskā progresijā. Tā ka par ilgtermiņu laikam runāt nenākas te.
Mani tiaki interesē kā juridiski varēs pamatot tā saucamajiem bēgļiem pārvietošanās brīvības liegumu ES robežās. Un kādi mehānismi būs lai šos melnpakaļas , ja tie neievēros šos "liegumus aizklīst piemēram uz Vāciju no Latvijas" atgrieztu Latvijā. Cik tas maksās, kurš to apmaksās un kurš ar to nodarbosies???? Cik izmaksās kārtības uzturēšāna šo pērtiķu nometnēs? Kurš to darīs??? Un vel vesela rinda jautājumu, sākot ar medicīnisko aprūpi, kur nepieciešami elementāri tulku pakalpojumi, beidzot ar šo vazaņķu apgādi ar produktiem un visu pārejo.
Ja mēs pat atmetam tā saucamos "tehniskos" jautājumus, tb, tos atrisina, tad kuras organizācijas, cilvēki ar to nodarbosies? Proti, kuriem tiks iedotas rokās finansu sviras? Un kuri sīs "sviras dalīs? Zinot ES un sevišķi Latvijas naudas sadales principus, mēs visi varam saprast ka ļoti daudzi ir ieinteresēti lai Latvijā, arī ES būtu šie salašņas. Bet atkārtošos, šie naudas apguvēji "uz vietām" ir tikai redzama aisberga daļa. Īstenie auklinu raustītāji visdrīzāk ir ēnā. Un te katrs pats var padomāt kuriem tas ir izdevīgi lai ES aizrijas ar savām hipertrofētajām "multikultūras vērtībām".
Tā lūk biedri-kungi.

Atbildēt

kikareka

20.09.2015. 17:44

Par bērnu auklēm nu nekādā gadījumā,tad būs allahs.

Atbildēt

reptilis

20.09.2015. 17:36

Klasiskais koloniālisms jau sen ir beidzies...ar vergiem tirgojās paši āfrikāņi un arābi,un berberi jau sen pirms Āfriku no jauna atklāja Europieši.....,bet kaut kādu jēdzīgu dzīvi noorganizēt nav varējuši. Varbūt likt mieru Āfrikāņiem un neuzbāzties ar savu "labdarību"...,lai pārkaujas ,kā Europieši ,tā ne pajokam,lai paši aiziet līdz kādam rezultātam.Kaut kā aziāti un Europieši ir spējīgi izveidot kaut kādas jēdzīgas pārvaldes struktūras...varbūt ,lai Āfrikā ir savas - cilšu savienības,karaļvalstis,impērijas a tā dzīvo pa Europiešu novilktām taisnām līnijām.....

Atbildēt

Edge

20.09.2015. 17:26

"Es tik tiešām vēlos šiem cilvēkiem palīdzēt, un skan muļķīgi mana atzīšanās, ka es nezinu, kā to izdarīt. To nezinu ne tikai es, bet to nezina daudzi, ieskaitot valstu vadītājus un reliģiskos līderus."
====================================================
"Vēsture varot būt par lielo dzīves skolotāju," tā sengrieķu filosofs Hērots.
Kāds te vismaz pamatskolas līmenī Latvijas vēsturi atceras, saprot latviešu tautas izglābšanās un augšupejas iemeslus? Arī mūsu stāsts tak' līdzīgs:
"1703.gadā Krievijas karavadonis Šeremtjevs ziņoja caram: «Man tev jāziņo, ka visvarenais Dievs un vissvētā Dievmāte Tavu vēlēšanos piepilda: ienaidnieka zemē vairs nav ko postīt. No Pleskavas līdz Tērbatai un no Rīgas līdz Valkai viss iznīcināts, visas pilis sagrautas. Nav nekas atlicis, izņemot Pērnavu un Rēveli un šur tur pa muižai pie jūras.»
Kelha hronika par šo laiku vēsta: «Viņi nodarīja iedzīvotājiem visādas varmācības un nogalināja vīrus, sievas un bērnus bez izšķirības vai arī aizveda gūstā… Daudzus simtus mazu bērnu kā zosulēnus sakrāva ratos un aizveda uz Tatāriju.»
Bet ar to vēl nebija gana. 1709.gadā Vidzemē izcēlās bads, kam sekoja mēris, kas iznīcināja trīs piektdaļas atlikušo iedzīvotāju. Lai piebeigtu pārējos, vācu muižnieki drīz aptvēra, ka degvīns ir ienesīgāks par graudiem. Sākās īsti degvīna plūdi, un 18.gadsimta vidū Latvijas teritorijā darbojās 933 krogi. Likās, ka šai tautai lemts izzust uz visiem laikiem.

Atbildēt

Klō

20.09.2015. 17:18

»

Vecais

Kā apturēt viņu vairošanos ? Tas ir galvenais uzdevums


Cerams, ka vismaz Jūsu vairošanās spēja ir apturēta. Viens no "uzdevumiem" atrisināts.

Atbildēt

Kirbis

20.09.2015. 16:54

Videofiksējums par to, kas notiek, ja migrants (bēglis?) nokļuvis sapņu zemē Vācijā tomēr ir ar kaut ko makten neapmierināts. Saite https://www.youtube.com/watch?v=BPkXNUcoTy8

Atbildēt

zina

20.09.2015. 16:50

Ja šodien mūsu kāpņu telpā ievāktos kaut vai čigānu ģimene, mēs taču būtu neapmierināti.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

6

Šuplinskas kundze, atkāpieties, jūs dzīvojat citā realitātē

FotoMatemātikas skolotāju trūkuma dēļ pirmo mācību stundu šajā priekšmetā tikai pagājušajā nedēļā aizvadīja Rīgas 40. vidusskolas sesto klašu skolēni. Ziņas nonāca Latvijas televīzijā.
Lasīt visu...

18

Es negribu lēkt acīs ļoti cienītajam ministram, no kā tik daudz kas ir atkarīgs: lai muzejs paciešas

FotoManā citādi harmoniskajā un priecīgajā dzīvē ir bijušas tikai divas reizes, kad esmu vēlējusies, lai man būtu savs sabiedrisko attiecību konsultants, jo pati nezinu, kā vispareizāk būtu reaģēt publiski nepatīkamā situācijā. Abas šīs reizes ir saistītas ar Brīvdabas muzeju. Tā kā man nav ne konsultanta, ne citu kanālu, es atļaušos izmantot savu privāto Facebook kanālu un iespējami racionāli un vienkārši izskaidrot aktuālo situāciju no sava skatupunkta, jo jūtu, ka tagad tas ir nepieciešams.
Lasīt visu...

21

Sankcijas. Retorika un realitāte

FotoŠī gada 5.septembrī portālā Pietiek.com tika publicēts nezināma autora raksts ar nosaukumu „Kāpēc tika indēts Navaļņijs”. Rakstā citstarp tika pieminētas rietumvalstu līdz šim ieviestās sankcijas pret Krieviju un to efektivitātes trūkums. Ne visam rakstā teiktajam varu piekrist, tomēr attiecībā uz sankciju zemo efektivitāti pilnībā atbalstu autora viedokli. Kāpēc tas tā, par to arī būs runa zemāk.
Lasīt visu...

21

Kad, kurā brīdī, aiz kurām durvīm un kurš apstiprina līdzfinansējumu „tautas sportam”?

Foto"Tautas sports to summu nemaz nevar apēst," sabiedriski nozīmīgu tautas sporta pasākumu atbalstam paredzēto pusmiljonu, kuru Covid-19 seku likvidēšanai apņēmusies iedalīt valsts, man vasarā komentē augstākā ranga ierēdnis. Tādēļ 500 000 eiro konkursa kārtībā tikšot dalīti nevis nozīmīgākajiem pasākumiem pēc principa "nauda seko (tautas sporta) dalībniekam", bet federācijām uz galviņām – un ne vairāk par 50 tūkstošiem uz federāciju.
Lasīt visu...

15

Lūdzu, uzvedieties tiesiski un nekaitējiet Latvijas kapitāla tirgus reputācijai

FotoŅemot vērā publiskajā telpā pieejamo informāciju par 22.09.2020. plānotajām AS "Olainfarm" akcionāru sapulcēm un Finanšu un kapitāla tirgus komisijā (FKTK) saņemtos iesniegumus par AS "Olainfarm" notiekošo, FKTK aicina AS "Olainfarm" vadību 22.09.2020. plānotajās akcionāru sapulcēs nodrošināt visiem akcionāriem vienlīdzīgas tiesības, kā arī ievērot citus korporatīvās pārvaldības principus. Tāpat FKTK aicina arī lielākos akcionārus respektēt mazākuma akcionāru tiesības un ar savstarpējiem strīdiem neradīt kaitējumu Latvijas kapitāla tirgus reputācijai.
Lasīt visu...

21

Ko tad mēs darīsim, „izejot ielās”?

FotoMan bieži tiek uzdots jautājums – ko tad mēs darīsim, “izejot ielās”? Viens kungs rakstīja, ka viņš katru dienu esot ielās. Mēģināšu koncentrētāk paskaidrot šī mana aicinājuma būtību.
Lasīt visu...

6

„Ņevinovataja ja...”

FotoVakardien no plašsaziņas līdzekļiem uzzināju, ka “Saskaņas” valde pieņēma lēmumu izslēgt mani un manu kolēģi Ļubovu Švecovu no partijas. Sakarā ar šo ziņu es vēlētos ieviest skaidrību dažos jautājumos.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Šie biedri mums vairs nav nekādi biedri

SDP "Saskaņa" Rīgas nodaļa nolēmusi no partijas par Statūtu pārkāpumiem izslēgt divus biedrus - Vjačeslavu Dombrovski un Ļubovu Švecovu....

Foto

Notikumi Baltkrievijā - divu sistēmu sadursme

Lai kā mums gribētos domāt, ka notikumi Baltkrievijā ir šīs valsts iekšējā lieta un attiecas tikai uz tās iedzīvotājiem, tie...

Foto

Jāizbeidz apgrūtinošās attiecības ar „plinšu sievām”

Uzskatu, ka ir pārkāptas robežas. Kad viens partijas biedrs par citu saka, ka tas ir "jānovāc" un uzsver, ka "man...

Foto

Kā prokurore Dace Lapinska izpilda “pasūtījumus”

Jaunais ģenerālprokurors Juris Stukāns jau ir paudis kritiskus vārdus par prokuroru kvalifikāciju un iestājas par nepieciešamību paaugstināt prokuroru zināšanu līmeni....

Foto

Vājprāts, kas šobrīd pārņēmis ASV

Džordžs Floids mira, kad policija viņu aizturēja 25.maijā. Kopš tā laika ar viņa vārdu ir notikušas nekārtības vairāk nekā 2000 ASV...

Foto

Es tikai brīnos, līdz kādam līmenim tiks degradēts parlaments

Kā Jums šķiet, kā Saeimas priekšsēdētāja Mūrnieces kundze un Saeimas drošības dienests reaģēja uz šo manu ziņu?...

Foto

Demokrātija

Jau desmitiem gadu dzirdu kvēlas runas par demokrātiju. Ko tik neesmu dzirdējis, sākot no dẽmos – tauta un (κράτος), krátos – vara. Vienkāršojot – par tautas varu....

Foto

Provinces pensionāra apsveikums jaunus laikus alkstošajiem rīdziniekiem

Dārgie rīdzinieki, jums tas ir izdevies! Urā! Daloties sajūsmībā par nīstās varas aizslaucīšanu un jaunās, spožās, visās varavīksnes krāsās...

Foto

Vai ar „Rimi” salātiem es varu dabūt COVID19?

Sestdien kārtējo satraucošu ziņu pavēstīja SPKC – visi sestdien COVID19 reģistrētie gadījumi bijuši Daugavpilī. Pagājušajā nedēļā kopā ar...

Foto

Kāpēc es iešu 10.oktobrī

Kāpēc es iešu 10.oktobrī? Es izstāstīšu, jūs izlasiet un, lūdzu, man vairs nejautājiet! Pat Aldis nezina, kādēļ es iešu. Ceru, ka izlasīs...

Foto

Ir jāatlaiž „sabiedrisko” mediju vadība un NEPLP

Uzņemoties pilnu atbildību un turpinot pildīt deputāta zvērestu, es publiski paziņoju: IR JĀATLAIŽ Latvijas Televīzijas un Latvijas Radio vadība,...

Foto

Kāpēc tika indēts Navaļnijs

Nule kā nācis klajā Vācijas valdības paziņojums par to, ka pazīstamais Krievijas opozicionārs Aleksejs Navaļnijs, kurš ārstējas slimnīcā Berlīnē, ir ticis saindēts...

Foto

Trīs sivēntiņu sāga Marsa parkā

“Reiz dzīvoja trīs sivēntiņi. Trīs brāļi. Visi vienāda auguma, apaļi, sārti, ar vienādi draiskām astītēm. Pat vārdi viņiem bija līdzīgi. Sivēntiņus...

Foto

Imigranti krievu vietā

Vai jums nešķiet dīvaini, ka mēs aizvadītajos 30 gadus nebijām spējuši iedzīt mietu plašajā krievu kultūras lādē Latvijā, bet tad pēkšņi to izdarīja pēdējos 2-3 gados? Tieši...

Foto

Finanšu ministrijas piedāvājums iznīcinās grāmatniecības nozari

Latvijas Rakstnieku savienība ar neslēptām bažām raugās uz Finanšu ministrijas plāniem no 2021. gada likvidēt autoratlīdzību speciālo režīmu, aizstājot to...

Foto

Atbilde, kāpēc cilvēki netic vēlēšanām, ir meklējama vēlēšanu sistēmā

Atbilde, kāpēc cilvēki netic vēlēšanām, ir meklējama vēlēšanu sistēmā. Proti, šobrīd tur valda naudas vara, nevis tautas...

Foto

Vēstule Selīnai un citiem aktīvistiem

Es dzīvoju Teikā, dzīvoklī kādā no padomju laikos celtajiem Teikas namiem, man ir vīrs un divi bērni, un man nav vienalga,...

Foto

Reiram ir jāatbild par cinisko rīcību Marsa parkā

Koku zāģēšana dienu pēc vēlēšanām Marsa parka teritorijā ir cinisks, nosodāms un politiski gļēvs lēmums, kura tagadējā izpilde,...

Foto

"Marsa parka" izzāģēšana ir "Attīstībai/Par!"/”Progresīvo” melu un liekulības paraugstunda

"Marsa parka" izzāģēšana nākamajā dienā pēc vēlēšanām ir "Attīstībai/Par!"/”Progresīvo” melu un liekulības paraugstunda. Šo politiķu zaļie mērķi...

Foto

Ātras pārdomas par priestera Mediņa "sāgu"

Man ir bijis tas gods viņu satikt. Viennozīmīgi spilgta personība. Viņam ir sava dzīves filozofija, kurai nevaru 100% piekrist, bet...

Foto

Ne jā, ne nē, ne melns, ne balts: paziņojums par Bruknu un priesteri Mediņu

Šā gada 20. augustā medijos izskanējusi informācija par Bruknas muižā esošās kopienas...

Foto

Par kristieti Aldi

Es jau sen gribēju uzrakstīt par to, kā Aldis Gobzems izsaimnieko Dieva doto talantu, bet kaut kā nebija vērtīga iemesla, lai nolasītu viņam...

Foto

Vēstule jaunajam Rīgas domes vadītājam – kā neuzkāpt uz Ušakova grābekļa

Godātie kandidāti, rakstu kā nedaudz skeptisks vēlētājs, kurš raugās uz Rīgas domes vēlēšanām ar tādu...

Foto

Levita lieliskais vēsturisko zemju likumprojekts brīnišķīgi ļaus apzināties latvisko identitāti, tās dziļumu un kultūras saknes

25.augustā Piebalgas apmeklējuma laikā Valsts prezidents Egils Levits Vecpiebalgas Kultūras namā...

Foto

Rīgas domes priekšvēlēšanu debates jārīko pilsētas zaļajā klusajā zonā - Biķernieku mežā

Rīgas domes apstiprinātajā Rīcības plānā vides trokšņa samazināšanai Rīgas aglomerācijā ir 3.2.1.attēls – Akustiskā...

Foto

Dzelzceļa transporta un ostu tranzīta izpostītāji tagad raujas pie varas Rīgā

Jau pēc pāris dienām sāksies iepriekšējā balsošana Rīgas domes vēlēšanās, tālab vēlreiz palūkosimies uz pašiem...

Foto

Gruntmanis ignorēja vides un kultūras kontekstu, bet es neko nevarēju ietekmēt un vispār mazgāju rokas nevainībā

Dr. Uģis Gruntmanis, atgriežoties Amerikā, ir komentējis veselības ministres, Veselības...

Foto

Nekliedziet tie, kas ir kliedzēji un kristīgās reliģijas noliedzēji

Andreju Mediņu personīgi pazīstu kopš 1992 gada, savu 16 gadu vecuma. Biju viens no viņa "nokalpinātajiem pusaudžiem"....

Foto

Kungi (ar smaidu par nopietno)

Pirms daudziem gadiem, 1998. gada 18. novembrī, iznāca laikraksta «Latvietis Latvijā» pirmais numurs. To ievadīja Viļa Plūdoņa dzejolis:...

Foto

Likumdošanas iniciatīva: par valsts un pašvaldības līdzekļu izlietojuma atklātumu

Valsts un pašvaldību, arī to kapitālsabiedrību un nodibinājumu iepirkumi ir melnais caurums, kur bez pēdām tiek zagti...