Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Sunc
27.08.2013. 11:08Palasīju tikai dažus pēdējos komentārus. Kārtējo reizi var pārliecināties, ka Dabas bērna intelekts ir daudz augstāks, nekā visiem histēriskajiem priedīšiem, vsv, denisiem un tieši viņā ir vērts klausīties. A visādi vsv ir viegli apspēlējami, jo jau ne reizi vien pierādījies, ka viņi domā šablonos un aiz kokiem neredz mežu. Cita lieta, ka nekad to viņiem neieskaidrosi, jo pašiem šķiet, ka stāv uz augstākā pakāpiena un to tik vien dara, kā tīksminās par sevi :D Diezgan uzjautrinoši.
Juta
26.08.2013. 20:45»
alcheimers?
PSRS bija noslegta melu telpa, kur nevareja uzzinat nekadu informaciju, kas notiek citaa pasaulee lidzas PSRS. Autoram atmina klibo, ja vins liela PSRS, ka tad varejis iegut daudz vairak info. Tajos laikos mums visiem dolbiija galvas zinatnisko komunismu, PSRS vesturi, Lenina citatus un padomju makslu...
Kam pupu mizas, kam stingra dūša. Noslēgta telpa muļķiem vienmēr atradīsies. Tagad griež visi uz citu pusi. Mūs apmuļķo vēl vairāk. Kā to var neredzēt.
alcheimers?
26.08.2013. 14:10PSRS bija noslegta melu telpa, kur nevareja uzzinat nekadu informaciju, kas notiek citaa pasaulee lidzas PSRS. Autoram atmina klibo, ja vins liela PSRS, ka tad varejis iegut daudz vairak info. Tajos laikos mums visiem dolbiija galvas zinatnisko komunismu, PSRS vesturi, Lenina citatus un padomju makslu. Kas viss bija pupu mizas.
VVF
25.08.2013. 21:29Vai socializācija ir tas pats, kas inkulturācija? Man to gribētos dzirdēt no kāda. Vienā grāmatā ir stāstīts par socializāciju un inkulturāciju. Nevaru saprast, kas ir galvenais un vai tās ir atšķirīgas tēmas.Lūdzu, palīdziet!
novus ordo seclorum
25.08.2013. 20:11»
paija
ASV un liela daļā ES valstu nemaz nav paredzeta kriminalatbildība par kukuļdošanu citas valstīs, tikai uzliek naudas sodu uzņemumam . Tadēļ, ka viņu uzņemumi nemaz netiktu pie pasūtījumiem bez kukuļiem daudzās Azijas, arābu un postpadomju valstīs
Svaigs (21.08.2013.)raksts THE WALL STREET JOURNAL par to, kādas apsūdzības izvirza ASV.
"Microsoft Bribe Probe Reaches Into Pakistan, Russia Deals. Justice Department Reviewing Allegations Involving Deals in Five Countries" - tulkoju burtiski - "Microsoft veiktie uzpirkšanas mēģinājumi Pakistānas un Krievijas darījumos. ASV Tieslietu ministrijas pārskats par apsūdzībām darījumos, kuros iesaistītas piecas valstis.".
Links: http://online.wsj.com/article/SB10001424127887324619504579027200320722342.html
Nepieciešama reģistrācija.
labas idejas sakrustotas ar totalitārismu
25.08.2013. 17:13demagoģija.
Totalitārismi apturēja cilvēku dabīgo evolūciju, fīreru uzvilktais aizkars ir kritis, redzam, kas kurš ir, man patīk.
Lai sociaļizētos , vispirms ir jābūt vēlmei to darīt. Ar vēlmi parazitēt, bija cērmes un paliks.
Lasiitaajs
25.08.2013. 15:05»
Muah, un neviena lamuvaarda? Bravo, tas jau ir progress. Ja veel nebuutu liekvaardiibas un verbaalaas caurejas, tad jau sho vareetu nosaukt pat par lielu progresu :)
baumu izplatisana
25.08.2013. 13:59Princis Čarlzs esot teicis, ka viņš nākamajā dzīvē gribot būt nāvējošs vīruss un iznīcināt cilvēces lielāko daļu – pārāk daudz cilvēku ir savairojušies."
-------------
Neticu, ka princis ir teicis kaut ko tik stulbu! Rakstaa vajadzeja dot atsauci uz konkretu linku tad.
Vai tiešām?
25.08.2013. 13:45>"Princis Čarlzs esot teicis, ka viņš nākamajā dzīvē gribot būt nāvējošs vīruss un iznīcināt cilvēces lielāko daļu – pārāk daudz cilvēku ir savairojušies."
Man liekas, ka to teica kāds cits, kāds zaļš dabas draugs.
novus ordo seclorum
25.08.2013. 13:26»
kecerigas domas
Man skiet, ka pasauli ir sabojajusi politiki un religijas. Politiki uzspiez valstim jaunus pret cilvekiem verstus principus kaa piemeram pierauties savas majas lai vairak un vairak vietas atbrivotu ienakusiem imigrantiem, jo viniem, luk, ir cilvektiesibas. Majaas jeb nacionalo valstu iemitniekiem nez...
Cilveka EGO ir iecelts Dieva vietaa. Un tas ir strupcels.
----------------------------
Cilvēka EGO dieva vietā iecēla jau tad, kad Ādams un Ieva nobaudīja aizliegto augli. Citāts no bībeles:
"Tad čūska teica sievai: "Jūs mirt nemirsit,
bet Dievs zina, ka tanī dienā, kad jūs no tā ēdīsit, jūsu acis atvērsies un jūs būsit kā Dievs, zinādami labu un ļaunu."".
Ko nu ?
kecerigas domas
25.08.2013. 12:05Man skiet, ka pasauli ir sabojajusi politiki un religijas. Politiki uzspiez valstim jaunus pret cilvekiem verstus principus kaa piemeram pierauties savas majas lai vairak un vairak vietas atbrivotu ienakusiem imigrantiem, jo viniem, luk, ir cilvektiesibas. Majaas jeb nacionalo valstu iemitniekiem nez kapec paliek aizvien mazak cilvektiesibu. Taa ir Eiropas valstu tragedija, ko radijusi politiki. Tapec nav brinums, ka rodas breiviki, kas megina sacelties pret politiku visvaldibu un nacionalo valstu iznicinasanu. No otras puses kaa mellais mudzis nak religiskie fanatiki, kuri kaa senes pec lietus rodas islama zemes un kuriem ir nenormals naids pret pasauli, tapec taa, vinuprat, jaiznicina. Arvien vairak rodas jaunu cilveku, kuri ienist cilvekus, tapec, ka redz, ka sii pasaule klust aizvien nepareizaka. Ir gruti dzivot pasaulee, kura vairs nav balstita uz garigumu un fundamentalajam pamatvertibam kaa milestiba un gimene. Kas notiek, kad zupas katlaa samet visu kopaa kas der un neder? Taa klust needama un vienkarsi izlejama. Tas notiek ar pasauli sodien visos kontinentos. Cilveka EGO ir iecelts Dieva vietaa. Un tas ir strupcels.
apziņas sēkla
25.08.2013. 11:08Haoss kā dzīves organizēšanas pamatprincips. Lai izdzīvotu haosā identitāte ir jāmaina bieži.
Līdz šim iluzoru stabilitāti deva ticība par piederību it kā mūžīgām vērtībām (vai arī ticība cīņai pret) - valstij (ar patstāvības atribūtiem – valūta, utt), tautībai, reliģijai vai partijai, ģimenei. Netika apstrīdēta dzimumu tradicionālā identitāte un ar to saistītie ieguvumi un tabū. ŠOdien tas ir maznozīmīgs.
Tukšajos traukos (apziņā) ir jāielej kaut kas jauns, piemēram, slavens uz 15 minūtēm ar jebkuru uzmanību piesaistošu rīcību, vai, jākairina instinktu vadītājās emocijas - seksa iekāre un apmierināšanās i-netā (tvnetā populārās dziesmas video , kur modeles vienkārši pastaigājas topless kopumā 70% no dziesmas laika ne vairs 3-5 sekundes kā pirms gada, u.c.)….
Sabiedrības indivīda bailes no savas pēdējās identitātes pazušanas (kas no tā katram ir palikusi pēdējā) ļauj manipulēt ar šo biedru, kā to dara partijas - NACApv „aizsargā” latvietību, citi-labklājību, citi cīnās par tradicionālo ģimenei.
80.-90.gadu „zelta miljarda” (R-Eiropa, Štati, Canada, liela un tukša sala pie D-pola) mazbērni 2020.gadā kā zaudētāji redzēs, ka „z.m.” joprojām pastāv kā skaitlis, lielākā skaitliskā daļa atrodas Āzijā, D-Amerikā un pat Āfrikā. Tā kā šis process ir saprotams bet tiek slēpts, tad slēptās bailes ir jau tagad. Ilgstošu baiļu laikā indivīds meklēs patvērumu vai cerību, ienesīgs un sabiedrības attīstību dezorganizējošākais veids ir interneta izklaides patērētāja radīšana. Šāda veidā 80.-90.gadu „zelta miljarda” mazbērniem iedod viltus mērķi.
Realitātē jaunie platekrāna bilžu telefoni izmaina delfus u.c. i-neta ikdienas mēdijus (attēli, konspektīvi, provokatīvi). Nost ar vecās audzināšanas bremzēm, sev jaunu dzīves veidu radīsim!
Lasiitaajs
25.08.2013. 10:12Interesanti palasiit komentaarus.
Pauls Karels - Deniss 100 punkti. Rakstiishanas stils, uzruna (vienaa gadiijumaa vecss viirs, otraa parasts " lauku viirs" kursh paarnaacis maajaas no malkas skaldiishanas, vienvaardsakot nieciiba, bet kura pauzh " domu graudus". Smiekliigi :))))
Savukaart VSV.... lai argumenteetu savu viedokli ir gatavs nosaukt oponentu viszemiskaakajos vaardos.... liidziigi kaa beerniem vai chigaaniem.... kursh skaljaak bljauj, tam taisniia.
Ljoti interesanti palasiit shaadus komentaarus :))
Pauls Karels
25.08.2013. 08:03»
Dabas bērns
"Ja pareizi atminos, Jums jau reiz norādīju, ka neesmu Denis...
Jocīgs un jauns: paskaties meklētājos, tur mani atradīsi.Nekas man nesajuka, jo te mani daudzi neņem nopietni.
propaganda socializācijas stūrakmens
25.08.2013. 07:29ja kāds cenšās otram iestāstīt,ka viņu jāklausa jo viņš pārāks par viņu,vai viņam ir taisniba jo tā viņš grib,tad tā ir jau ideoloģija un sev atbalsta meklēšana caur propagandu.Tātad visi nodarbojas ar ideoloģiju un propagandu bez tās socializācija nav iespējama.
Dabas bērns
25.08.2013. 05:46»
Pauls Karels
Ja pareizi atminos, Jums jau reiz norādīju, ka neesmu Denis, kaut gan komentāros tāds ir lasīts daudz.Man patīk manipulēt. Tāpēc lasu un piedalos. Bet es esmu es, Tas ir mans īstais vārds. Priedītis labi manipulē, redzu radniecīgu dvēseli, tāpēc sēdu pie datora divas dienas vismaz. Citi man reti intersē...
"Ja pareizi atminos, Jums jau reiz norādīju, ka neesmu Denis,"
Jā, Deniss, norādīji gan, bija tāda lieta.
Tikai tur Tu to norādīji, būdams Elmārs Osis. Arī vecs vīrs. Tāpēc, redz, Tev tagad i sajuka.
Melot ir grūti. Visu laiku jādomā, kam, ko un kad esi teicis. Un tik un tā, re, raskoļīsies, jo uz meliem balstīta koncepcija agri vai vēlu sabrūk.
Tieši tāpat kā CCCP.
sniegbaltīte
25.08.2013. 05:09kāpēc visu laiku tik ļoti jāuzsver ''baltums'' un cīnišanās ar homoseksuāļiem ???
vai tad eiropoīdiem vairāk nekas cits nav atlicis ...
piemēram mūsu baltajiem āriešu draugiem no skandināvu bankām ...
sniegbaltīte
25.08.2013. 05:08kāpēc visu laiku tik ļoti jāuzsver ''baltums'' un cīnišanās ar homoseksuāļiem ???
vai tad eiropoīdiem vairāk nekas cits nav atlicis ...
piemēram mūsu baltajiem āriešu draugiem no skandināvu bankām ...
novus ordo seclorums
24.08.2013. 21:29»
Dabas bērns
Bībelē ir tēze par to, ka Ādamu un Ievu iztrenca no paradīzes par to, ka šamie nobaudīja augļus no "laba un ļauna atzīšanas koka...
Bībelē ir daudz īstenības, jāmāk tikai saskatīt. Bēdīgi, ka nav zināms bībeles oriģinālteksta daudz maz saglabājies eksemplārs.
Aizliegtā augļa baudīšanas epizodē piedalījās vēl viens personāžs, - ČŪSKA, kura pierunāja Ievu augli noplūkt un piedāvāt Ādamam. Zīmīgi un simboliski, vai ne? Interesanti, ka dažos bībeles tekstos tā nav čēska, bet pūķis, drakons. Tas pats drakons, kura aci trijstūrī drukāja uz 1 dolāra banknotēm.
Dabas bērns
24.08.2013. 20:35»
novus ordo seclorum
Tagad uzrakstījāt kā trollis, nav Paula Karela stils, bet, lai nu paliek, jautājumi ir labi...
Bībelē ir tēze par to, ka Ādamu un Ievu iztrenca no paradīzes par to, ka šamie nobaudīja augļus no "laba un ļauna atzīšanas koka".
Manā sapratnē tas nozīmē, ka cilvēks zaudēja paradīzi zemes virsū ar brīdi, kad sāka pasauli uztvert duāli (tu to sauc bipolāru) - augļi no LABA un ĻAUNA atzīšanas koka!
Duāla pasaules uztvere ir visu ciešanu pamatā. Un visu mēslu pamata arī.
novus ordo seclorum
24.08.2013. 20:33»
paija
ASV un liela daļā ES valstu nemaz nav paredzeta kriminalatbildība par kukuļdošanu citas valstīs, tikai uzliek naudas sodu uzņemumam . Tadēļ, ka viņu uzņemumi nemaz netiktu pie pasūtījumiem bez kukuļiem daudzās Azijas, arābu un postpadomju valstīs
Stāsts ir par to, ka Mercedess deva kukuli ASV, nevis otrādi.
Pauls Karels
24.08.2013. 20:33»
Dabas bērns
Denis, Tev neapnīk ņemties...
Ja pareizi atminos, Jums jau reiz norādīju, ka neesmu Denis, kaut gan komentāros tāds ir lasīts daudz.Man patīk manipulēt. Tāpēc lasu un piedalos. Bet es esmu es, Tas ir mans īstais vārds. Priedītis labi manipulē, redzu radniecīgu dvēseli, tāpēc sēdu pie datora divas dienas vismaz. Citi man reti intersē. Šis ir labs saits. Te daudzas manipulācijas ar mums groza.
Pauls Karels
24.08.2013. 20:29»
novus ordo seclorum
Tagad uzrakstījāt kā trollis, nav Paula Karela stils, bet, lai nu paliek, jautājumi ir labi...
Paldies! Nogurstu un laikam mācos no citiem te visu pēc kārtas lasot.
Dabas bērns
24.08.2013. 20:27»
Pauls Karels
Labi. Diskusijas beigas. Arī man nāk miegs. Pačurāšu un iešu gultā.Ja nenāks miegs, atgriezīšos te atkal. Varbūt varēs ar citu padiskutēt. Ko lai vecs vīrs dara
Denis, Tev neapnīk ņemties?
Īstenībā Tu lieliski reprezentē Tava profesora sludinātās ideoloģijas stilu - meli, izlikšanās un smadzeņu pūderēšana. Komentēšana zem daudziem nikiem, sludinot to pareizāko viedokli, ir tipiska manipulēšana.
Varbūt Tev sociālais traumatologs jāapmeklē?
novus ordo seclorum
24.08.2013. 20:09»
Pauls Karels
Pateicos! Tātad viena dieva laikā patiesību nevar izzināt. Vai es pareizi taurēju? Tad jau baltu ciltīm bija visas kārtis rokās. Viņiem bija daudz dievu. Senajiem Romā, Grieķijā arī bija daudz dievu. Tātad tajā laikā varēja tikt pie skaidrības par visām lietām. Vai tā
Tagad uzrakstījāt kā trollis, nav Paula Karela stils, bet, lai nu paliek, jautājumi ir labi.
Saskaņā ar bībeli dievs nav ierobežots laikā, viņš ir visa sākums un visa beigas. Tāpēc vienam dievam laika nav, līdz ar to nav apspriežams, vai patiesību var izzināt viena dieva laikā.
Jā senajiem baltiem, romiešiem, grieķiem bija daudz "dievu", kā māca vēsture. Visi viņi bija dabas vai sociālo parādību priekšstati attiecīgās tautas apziņā. Visizteiktāk, dziļāk un smalkāk senajiem ēģiptiešiem līdz 2500.g.p.m.ē. Nenoliedzami viņiem bija plašākas zināšanas par apkārtējo vidi un tās kopsakarībām. Neviens mūsdienu arhitekts vai inženieris, kuram ir pieejama modernākā tehnika, neņemas atdarināt kādu no Gizas piramīdām, uzbūvēt dublikātu ar seno ēģiptiešu materiāliem un precizitāti. Sengrieķu un romiešu kultūras ir jaunākas, tās attīstījās jau monoteisma paradigmas nesēju laikā ar kuriem mijiedarbojās un kuri tās sagrāva, piedāvādami apziņai primitīvu bipolāru (pretstatu) paradigmu: dievs - sātans, labs - ļauns, pareizs - nepareizs utt.
Neapstrīdami vēstures fakti liecina, ka cilvēce ir pazaudējusi senās zināšanas pati par sevi, par apkārtējo vidi un tās parādību enerģētiku un mijiedarbību. Zināšanas par multipolāru pasauli.
Vai tajā laikā varēja tikt pie skaidrības par visām lietām? Jā, pirmsmonoteisma laikmeta attīstītākajā civilizācijas kultūrā senajā Ēģiptē - noteikti.
paija
24.08.2013. 19:52»
novus ordo seclorum
Info Knābam nāca no ASV. Tev taisnība, ja rietumos iekrīt, dabū pa smago. Bet iekrīt ļoti reti. Latvijā no siles izkritušie un iekritušie - Štrams, Strancis, pat sadarbušamaies Janita, arī dabūja ne maz
ASV un liela daļā ES valstu nemaz nav paredzeta kriminalatbildība par kukuļdošanu citas valstīs, tikai uzliek naudas sodu uzņemumam . Tadēļ, ka viņu uzņemumi nemaz netiktu pie pasūtījumiem bez kukuļiem daudzās Azijas, arābu un postpadomju valstīs
Pauls Karels
24.08.2013. 19:51»
Ex-seržants
Atkal kļūdies, esmu krietni vecāks un apjucis nejūtos jo dzīvoju pēc konkrētiem principiem, vismaz cenšos. Diemžēl pie šiem principiem nonācu diezgan pavēlu. Diskusijas beigas
Labi. Diskusijas beigas. Arī man nāk miegs. Pačurāšu un iešu gultā.Ja nenāks miegs, atgriezīšos te atkal. Varbūt varēs ar citu padiskutēt. Ko lai vecs vīrs dara.
Edge
24.08.2013. 19:50Latvijas uzņēmumos ir ļoti jūtams stress, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" stāsta biznesa psihologs un konsultants Jānis Roze.
http://la.lv/index.php?option=com_content&view=article&id=388205:biznesa-psihologs-latvijas-uzmumos-ir-oti-jtams-stress&catid=114:aktuli&Itemid=135 class=
paija
24.08.2013. 19:39»
.Tas tikai vēl trūka ,lai es citetu visu PSRS un komunisma apraudataju un cīņā aicinataju par to atgriesanos . Bet Tu vari te parpublicet kaut vai visu manifestu.
paija
24.08.2013. 19:33»
nu bet manifests bija tiesi no Priedīša nosaukta kunga un kustībasm un tev nekas netraucēja to noskaidrot , pat ja es neprecīzi nosaucu uzvardu. Priedīsa, Kurginjana , tavas un citu veco staļinistu ilgas pec pSRS man dziļi pie kajas . VIenīgais ko jūs spejat ir veltīt jēlas lamas normali domajiesiem cilvekiem. Tas pat nespej aizskart, paliek smieklīõgi un atkartojas
Ex-seržants
24.08.2013. 19:29»
Pauls Karels
Tātad tu esi mana vecākā dēla vecumā- pāri 40. Tā ir, vai ne. Tie ir visapjukušākie. Tad jau jaunā paaudze ir stabilāka. Protams, savā stulbumā stabila, jo samācīta labi netika. Skolotāji pie mums ir vāji.Viņi savā starpā sacentās padomju laika lamāšanā. Direktori, drebot par savu krēslu, tos atbalstīja...
Atkal kļūdies, esmu krietni vecāks un apjucis nejūtos jo dzīvoju pēc konkrētiem principiem, vismaz cenšos. Diemžēl pie šiem principiem nonācu diezgan pavēlu. Diskusijas beigas.
Pauls Karels
24.08.2013. 19:19»
Ex-seržants
Neesmu es Tev nekāds dēls (paldies Dievam)un pusmūžu esmu nodzīvojis padomijā, tapēc otreiz nevelos dzīvot melos, kur virtuvē runa vienu, bet citur pavisan kaut ko citu un ļaut sev skalot smadzenes liedzot pretindi. Ka jau teicu- iespringsti krievu lumpeņu saitos ar saviem komentiem , kaut gan ari ...
Tātad tu esi mana vecākā dēla vecumā- pāri 40. Tā ir, vai ne. Tie ir visapjukušākie. Tad jau jaunā paaudze ir stabilāka. Protams, savā stulbumā stabila, jo samācīta labi netika. Skolotāji pie mums ir vāji.Viņi savā starpā sacentās padomju laika lamāšanā. Direktori, drebot par savu krēslu, tos atbalstīja. Pielīdēji nelgas. Es uz tevi nedusmojos. Mans vecākais dēls arī vēl nav nācis pie prāta, jo es viņam netieku klāt. Viņš pat datoru nelieto.
Pauls Karels
24.08.2013. 19:14»
novus ordo seclorum
Monoteisms ir viendievība, ticība vienam dievam, kā radītājam un lietu kārtības noteicējam pasaulē
Pateicos! Tātad viena dieva laikā patiesību nevar izzināt. Vai es pareizi taurēju? Tad jau baltu ciltīm bija visas kārtis rokās. Viņiem bija daudz dievu. Senajiem Romā, Grieķijā arī bija daudz dievu. Tātad tajā laikā varēja tikt pie skaidrības par visām lietām. Vai tā?
Ex-seržants
24.08.2013. 19:07»
novus ordo seclorum
Ap 2005/06.gadu bija 50 tūkstoši un viens izglītības ministrijas valsts sekretāra vietnieks, par piedziņas prasības atsaukšanu no tiesas, uzvārdu neatminos. Tev taisnība tajā ziņā, ka pie mums iekrist var tikai pirms tam izkritušie no siles...
Būdams prezidents Širaks baudīja imunitati, tāpēc ari netiesāja, bet lieta vilkās dziezgan ilgi. Par eālo varu runajot, gan ka bij prezim un politiķim sakari bija bet tas neglāba. Attiecība par Putina čomu Berluskoni- kada šķirba par ko tiesaja.
Rietumos uz korupciju ieziet tad, ja likme tiešam ir ta vērta, jo zin- ja iekritīs neglābs nekāda politiskā aizmugure un čomi. Tas protams nenozīmē ka tur netrūkst vieglas dzīves tīkotaju.
Ex-seržants
24.08.2013. 18:57Bij. Francijas prezidentam Ž.Širakam tiesībsargi bendēja nervus vairāku gadu garumā izmeklējot LV mērogam pavisam "nenozīmīgu" gadījumu- būdams Parīzes mers noformēja darbā "mirušās dvēseles" tādejādi papildinadams savas partijas kasi (šai sakarā prāta nāk visas tās LV valsts uzņēmumu valdes un algas par neko. Sprūdžs krāpjas ar nodokļiem un izraksta treknas prēmijas savai pieguletajai, pie tam puikam netrūkst nekaunības kopā ar savu "ētisko" partijas kodolu macīt citus dzīvot. Kādas konsekvences ? Varbūt demisija ? Nekā tamlīdzīga. Vienkarši tā ir LV vispārpieņemta prakse un piemērs nav tālu jāmeklē- premjers un viņa biznesa partnere un tagadēja padomniece Bukāne.
novus ordo seclorum
24.08.2013. 18:48»
Ex-seržants
Vai bez Štrama,štranča gadījuma vari minēt vēl kādu ar "darījuma" summu vismaz simts tukst
Ap 2005/06.gadu bija 50 tūkstoši un viens izglītības ministrijas valsts sekretāra vietnieks, par piedziņas prasības atsaukšanu no tiesas, uzvārdu neatminos. Tev taisnība tajā ziņā, ka pie mums iekrist var tikai pirms tam izkritušie no siles.
Berluskoni tiesāja kā mačo, Širaku par nelikumībām savas partijas finansēšanā, bet arī tikai pēc tam, kad viņiem vairs nebija reālas varas.
novus ordo seclorum>ex-seržants
24.08.2013. 18:38»
Ex-seržants
Neesmu es Tev nekāds dēls (paldies Dievam)un pusmūžu esmu nodzīvojis padomijā, tapēc otreiz nevelos dzīvot melos, kur virtuvē runa vienu, bet citur pavisan kaut ko citu un ļaut sev skalot smadzenes liedzot pretindi. Ka jau teicu- iespringsti krievu lumpeņu saitos ar saviem komentiem , kaut gan ari ...
Neuzraujies. Pēc valodas un izteiksmes stila tas ir nomaskējies trekns trollis - profesora fans Deniss.
Ex-seržants
24.08.2013. 18:31»
novus ordo seclorum
Info Knābam nāca no ASV. Tev taisnība, ja rietumos iekrīt, dabū pa smago. Bet iekrīt ļoti reti. Latvijā no siles izkritušie un iekritušie - Štrams, Strancis, pat sadarbušamaies Janita, arī dabūja ne maz
Vai bez Štrama,štranča gadījuma vari minēt vēl kādu ar "darījuma" summu vismaz simts tukst.?
Par reto iekrišanu rietumos nevaru piekrist.Pie dziesmas tiek ņemti subjekti neskatosie uz amatiem un nopelniem (Širaks, Berluskoni)
Ex-seržants
24.08.2013. 18:23»
Pauls Karels
Dēls, nesatrakojies! Tev nevajag mani tūlīt apsaukāt aiz skaudības, ka esmu vesels, bet tu esi slims. Es neesmu īsts latvietis. Jauktenis, tāpēc neskaud. Skaud latviešus īstos. Priedīti, Rozenvaldu, Ijābu un citus gudros te Lapsas saitā. Apskaud Lapsu, bet ne mani. Tu esi jauns. Varbūt nāksi pie prāta...
Neesmu es Tev nekāds dēls (paldies Dievam)un pusmūžu esmu nodzīvojis padomijā, tapēc otreiz nevelos dzīvot melos, kur virtuvē runa vienu, bet citur pavisan kaut ko citu un ļaut sev skalot smadzenes liedzot pretindi. Ka jau teicu- iespringsti krievu lumpeņu saitos ar saviem komentiem , kaut gan ari tur visticamak apd..ies, jo neko sakarīgu līdz šim neesi pateicis tikai rīsties bezspēcīgā niknumā.
novus ordo seclorum
24.08.2013. 18:22»
Ex-seržants
Demokratiskā un tiesiskā valstī korumpantam, ja iekŗit draud reāls cietumsods netakarīgi no politiskās aizmugures Neatceros kā bija Mersedes gadījuma, bet ja atmiņa neviļ, tad spiediens uz LV tiesībsargiem izmeklēt lietu šeit nāca no ES
Info Knābam nāca no ASV. Tev taisnība, ja rietumos iekrīt, dabū pa smago. Bet iekrīt ļoti reti. Latvijā no siles izkritušie un iekritušie - Štrams, Strancis, pat sadarbušamaies Janita, arī dabūja ne maz.
novus ordo seclorum
24.08.2013. 18:14»
Homosovieticus
Tatad nonacam tik talu kaa pie tiri nacionalas valsts kaa progresa garanta, jo pec tava sanak, ka Krievijaa krievi ir balti kaa jerini, jo luk, visu prihvatizaciju, tapat kaa komunistisko ideologiju Krievijaa ieviesa tikai ziidi un zidi arii rullee visu pasauli tagad. Tad ko ir nepieciesama tikai tira...
Jā, tiešām interesanti, - pie labumu dalīšanas tie žīdiņi vienmēr paspēj visiem citiem pa priekšu. Iesaku padomāt, kāpēc tā? Ka Krievija grib atgriezties pie komunistiskas valsts, neesmu ne dzirdējis, ne lasījis. Apgaismo, lūdzu.
Ex-seržants
24.08.2013. 18:13»
novus ordo seclorum>ex-seržants
Tāpēc nevajag apvainoties uz rietumniekiem par to, ka uzskata šo valstu pilsoņus par otrās šķiras ļaudīm...
Demokratiskā un tiesiskā valstī korumpantam, ja iekŗit draud reāls cietumsods netakarīgi no politiskās aizmugures Neatceros kā bija Mersedes gadījuma, bet ja atmiņa neviļ, tad spiediens uz LV tiesībsargiem izmeklēt lietu šeit nāca no ES.
Ex-seržants
24.08.2013. 18:07Izskatās, ka tam Priedītim ir nelāga kaite- personības dalīšanās un komentēšana zem dažādiem nikiem ir tās izpausme. „Izlūka” pašreklāma tam pierādījums.
Bet ja par tēmu. Krievijas korumpantiem ir nesalīdzināmi vieglāka dzīve kā viņu „amata brāļiem” LV, gan devējiem, gan ņēmējiem, jo nav jalauza galva, kuram politiskam spēkam jālien pakaļā riskējot ar krišanu nežēlastībā varas maiņas gadījumā. Tapēc stāvēs un kritīs par totalitāru režīmu, kur krimināla valsts vara saaugusi ar tikpat kriminālu biznesu veidojot varas eliti, ko tautā sauc par „politmafiju”.
novus ordo seclorum
24.08.2013. 18:05»
Pauls Karels
Skaidrs. Paldies! Tas ir pareizi - ceļš ir zināšanās. Varbūt sīkāk, kas Jums ir monoteisms. Sacīšu, pēdējā teikumā
Monoteisms ir viendievība, ticība vienam dievam, kā radītājam un lietu kārtības noteicējam pasaulē.
Monoteistiskas reliģijas ir jūdaisms, kristietība, islams, budisms, arī ateisms jeb dieva noliegšana, arī sātanisms.
novus ordo seclorum>ex-seržants
24.08.2013. 17:57Tāpēc nevajag apvainoties uz rietumniekiem par to, ka uzskata šo valstu pilsoņus par otrās šķiras ļaudīm.
----------------
Īstenībā gan krievi, gan rietumnieki ir vienādi. Piemēram, kaut vai Mercedess kukuļdošana pa visu pasauli, ieskaitot ASV. Rietumnieki vienkārši korupcijas ziņā ir daudz slīpētāki un māk labāk maskēties par prastajiem krieviem, kā nekā vairāki simti gadu "kapitālismā".
Pauls Karels
24.08.2013. 17:45»
Ex-seržants
Jā, Krievijā arī Jeļcina laikā amerikāņi saimniekoja pilnā mērā... Arī Krievijā tika atlasītas vietējās padibenes - ņemcovi,gaidari, tas rižijais, aizmirsu uzvārdu momentā, atcerējos-čubaisss. Tie visi bija speciāli atlasīti un apmācīti blēži un kapitālisma ieviesēji, aplaupot savējos...
Dēls, nesatrakojies! Tev nevajag mani tūlīt apsaukāt aiz skaudības, ka esmu vesels, bet tu esi slims. Es neesmu īsts latvietis. Jauktenis, tāpēc neskaud. Skaud latviešus īstos. Priedīti, Rozenvaldu, Ijābu un citus gudros te Lapsas saitā. Apskaud Lapsu, bet ne mani. Tu esi jauns. Varbūt nāksi pie prāta.Ja nē, tad palūdz kopā ar paiju, lai Grantiņš likvidē pirmajā kārtā. Vienalga no jums nav nekāds labums. Organiskais mēslojums mums ir pašiem pietiekamā daudzumā. Iztiksim bez tavējā.