Par VDK un AS/ZZS kopizrādi Latvijas tautai – prezidenta “vēlēšanām”
Pietiek lasītājs11.05.2023.
Komentāri (132)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Jānis
15.05.2023. 08:04Vienīgie normālie prezidenti, kuri kopš neatkarības atjaunošanas mums ir bijuši, ir Vaira Vīke-Freiberga un Egils Levits. Un viņi ir vienīgie, kuri rakstā nav minēti. Protams, Levitam var pārmest nespēju komunicēt ar tautu tautas valodā, bet valstsvīrs viņš ir labs un kvalificēts. Vēl viņam varētu pārmest pārāk lielo pielaidību pret Kariņu. Taču nav nekā tāda slikta, ko viņš Latvijai būtu nodarījis. Tagad izvirzītie kandidiāti visi ir "garām". Cerams, ka pēdējā brīdi atradīsies kāds normāls kandidāts.
Nàcijas tévainis ir
13.05.2023. 22:32»
man liekas, ka
Pietiek, publicējot šādus raksteļus, patiesībā atbalsta Levitu
politisks lïkis. ale-lujà
Svētā gos
13.05.2023. 15:54»
VDK
Es pat teiktu, ka pilnīgi visi 90gadu premjeri nāk ar čekas ziņu - Godmanis, Gailis, Birkavs, Krištopans, Krasts, Šķēle, Emsis. Paskatieties uz viņu pagātnēm un to kā viņi darbojās - pilnīgi un absolūti čekas virzīti kadri
Paskaties vai kāds čekists nav pagultē pie čībām iefiltrējies.
Latiš
13.05.2023. 15:48»
Mx
Raksts ļoti labs. Galvenais, īstajā brīdī. Daudzus fašistiskās padomju civilizācijas mēslaines pakalpiņus tagad mocīs bezmiegs
Drīz bezmiegs sāks mocīt latišu nacistiskās civilizācijas krančus.
Diez vai,
13.05.2023. 14:35»
Mx
Raksts ļoti labs. Galvenais, īstajā brīdī. Daudzus fašistiskās padomju civilizācijas mēslaines pakalpiņus tagad mocīs bezmiegs
jo viņi šādus gabalus nelasa.
Jūda
13.05.2023. 07:09»
Nameisis
Muldēt pa deviņi mēmi ir iemācījušies daudzi. Kā Jūsu prāt līmējas kopā 5.rindkopa ar pēdējo...
Varu Jums piekrist, raksts, ar milzumdaudz neieliktiem komatiem, rakstīts VDK polittehnologu stilā, samiksējot kopā patiesības un demagoģiju.
Tikai, jāņem vērā, ka modernā paaudze tik garus tekstus nelasa. Un tik ļoti gribētos propagandas graudus likt raksta beigās ir stulbi.
Vēl jāpiebilst, ka tekstā uzskaitītie vecie komunisti, pārsvarā, bija arī žīdi pēc tautības. Bet pat šie žīdi tik daudz ļauna nedarīja, kā šībrīža abi ciniskie un arogantier viesstrādnieki.
Mx
12.05.2023. 20:45»
Jana
Beidzot lielisks raksts!! Piekrītu katram vārdam
Raksts ļoti labs. Galvenais, īstajā brīdī. Daudzus fašistiskās padomju civilizācijas mēslaines pakalpiņus tagad mocīs bezmiegs.
niknais
12.05.2023. 10:57»
Jana
Beidzot lielisks raksts!! Piekrītu katram vārdam
Precizs situācijas apraksts, līdzīgi bija (ir) izglītības un veselības sistēmā, praktiski visās ministrijās, tiesu sistēmā un prokuratūrā. Vai 1991.g tikai nenomainija karogu un himnu, kamēr čekas un komunistu nomenklatūra turpināja vadīt un sadalīt valsts īpašumus savā starpā? Vēl šodien Andreju Upīti māca kā par slavenu rakstnieku, nevis savas tautas bendi! Vairāki desmiti vēl padomijas laiku darboņi, kaš šobrid sēž siltās vietās "pie kuļ†ūras" sacerēja veselu petīciju šī sarkanā slepkavas pieminekļa saglabāsanai! Latvijā ir divas paralēlās pasaules - čekas pārvalde un pārējie. Bet lēnām tuvojas krahs, jo vieni grib vairāk kamēr otri vienkārši aizbrauc, jo nespēj šajā maucībā dzīvot. Patiesībā lielākajai daļai no "pārējiem" ir pilnīgi vienalga, kas būs prezidents! PS. Uz kādām izmaiņam ceriet, ja bijušie čekisti "rūpējas" par valsts drošību?
Neapmierinātais
12.05.2023. 10:34»
Apmierinātais
Kārlis Ulmanis bija to pašu Engelsistu, Marksistu Trockistu komunistu rokas puisis, tikai tas ir palicis noslēpts no acīm, viņam bija tieši tāds pats uzdevums, kā šodienas trockistu komunist fašisteim kuri šodien visu dara daudz rafinētāk nekā toreiz
Apmierinātais ir vecs JV pederasts, kas kopojas ar Rinkeviču.
Apmierinātais
12.05.2023. 10:13»
Nameisis
Muldēt pa deviņi mēmi ir iemācījušies daudzi. Kā Jūsu prāt līmējas kopā 5.rindkopa ar pēdējo...
Kārlis Ulmanis bija to pašu Engelsistu, Marksistu Trockistu komunistu rokas puisis, tikai tas ir palicis noslēpts no acīm, viņam bija tieši tāds pats uzdevums, kā šodienas trockistu komunist fašisteim kuri šodien visu dara daudz rafinētāk nekā toreiz.
Apmierinātais
12.05.2023. 10:09»
ha-ha
Kompartija bija čekas šefs,bet Šķēle bija augsts kompartijas biedrs.Protams,tas ka okupantpartijas biedri ieņem un kandide uz visaugstākajiem valsts amatiem ir absurds un sviestmaize Kremlim,kuram par šiem biedriem var būt dažadi interesanti foto-video materiali un dokumenti par darbību okupācijā.Neatlaidība...
Diemžēl Soross šoreiz manipulē ar politiskajiem ielikteņiem jo baidās ka viss pasākums ar Baltijas valstīm neaiziet pa pieskari, skat, Lievutuvā atklāts Hitleriskias fašisms, Polijā tas pats Hitleriskais fašisms, Igaunija balansē uz žiletes asmeņa, Ungārīja vispār Sorosu pasūtīja dirst, kas atliek, Latvija atliek kurā vēl var mēģināt saglabāt kontroli.
Nameisis
12.05.2023. 09:56»
Jana
Beidzot lielisks raksts!! Piekrītu katram vārdam
Muldēt pa deviņi mēmi ir iemācījušies daudzi. Kā Jūsu prāt līmējas kopā 5.rindkopa ar pēdējo.
- "Guntis Ulmanis (Rumpītis) esot ievēlēts dēļ uzvārda, lai apmuļķotu latviešu tautu" - Tātad K.Ulmanis tautas atmiņā bija pozitīvs tēls, nevis nodevējs, kā tas samelots pēdējā rindkopā. Secinājums ir tāds, ka komunisti un krievu okupanti ir gatavi tagad daudz ko paciest, tikai ne tādu vīru kā K.Ulmanis. Viņš visus sarkanos krievijas draudziņus sameta cietumā un ieviesa kārtību, kas atnesa latviešiem labklājību. Demokrātiska varas nomaiņa nenotika dēļ tuvojošā kara draudiem un krievijas aģentu centieniem, par katru cenu iefiltrēties valdībā. Kirhenšteini un Viļi Lāči nebija vienīgie mankurti.
ja būtu,tad būtu
12.05.2023. 08:54»
cilveks444
Šķēle, kas vadīja nacionālkonservatīvo "Tautas partiju", esot saistīts ar VDK? Manuprāt, var jau muldēt, bet saprašanai, ka šaut pār strīpu nevar, būtu jābūt. Šķēlem ir, ko pārmest, bet sadarbību ar VDK gan nē. Ja Šķēle nebūtu vadījis Latviju demokrātiski, bet būtu ņēmis piemēru no šā brīža režīma locekļiem...
Kad levita vietā būs Rinkēvičs vai Pinto,geju lepnuma svētki vasarā būšot katru nede''lu.
Atis Priedītis
12.05.2023. 08:11»
ha-ha
Kompartija bija čekas šefs,bet Šķēle bija augsts kompartijas biedrs.Protams,tas ka okupantpartijas biedri ieņem un kandide uz visaugstākajiem valsts amatiem ir absurds un sviestmaize Kremlim,kuram par šiem biedriem var būt dažadi interesanti foto-video materiali un dokumenti par darbību okupācijā.Neatlaidība...
Neitralizēt bijušos čekistus un komunistus ir iespējams tikai vienā veidā - sākot publicēt vajāto cilvēku atmiņas. Tās būtu liecības par patieso "smuko frizūru" un "staltās stājas" īpašnieku seju. Diemžēl, visas publikācijas lielajos masu medijos ir tikai par to, kā "es nesadarbojos", "es neko nezinu", "es čekistus tikai muļķoju". Par vajātajiem - pilnīgs klusums.
Ja ja
12.05.2023. 07:58»
90.gadu atrauga
Vai atceraties kā tantiņonkulīši, vecie penši aizrīdamies gavilēja "mums atkal ir Ulmanis! Latvijā atkal Ulmaņlaiki
Tā pati varza kura jūsmoja par Gorbunova frizūru.
vedeka-hujedeka
12.05.2023. 07:46Hei "pietiek lasītāj" - saņemies un kāp nost no kompartijas adatas; spļauj laukā to ieskābušo košļeni, kam īstā garša sen zudusi! Trešdaļgadsimta pagājis, nu jau PIETIEK ...
ha-ha
12.05.2023. 07:25»
cilveks444
Šķēle, kas vadīja nacionālkonservatīvo "Tautas partiju", esot saistīts ar VDK? Manuprāt, var jau muldēt, bet saprašanai, ka šaut pār strīpu nevar, būtu jābūt. Šķēlem ir, ko pārmest, bet sadarbību ar VDK gan nē. Ja Šķēle nebūtu vadījis Latviju demokrātiski, bet būtu ņēmis piemēru no šā brīža režīma locekļiem...
Kompartija bija čekas šefs,bet Šķēle bija augsts kompartijas biedrs.Protams,tas ka okupantpartijas biedri ieņem un kandide uz visaugstākajiem valsts amatiem ir absurds un sviestmaize Kremlim,kuram par šiem biedriem var būt dažadi interesanti foto-video materiali un dokumenti par darbību okupācijā.Neatlaidība,ar kādu šie biedri tiek virzīti un noturēti šajos amatos liecina par okupantu spēju sameklēt un atlasīt sev vajadzīgos cilvēkus un vieglprātibu no atbildīgo drošības dienestu puses,kuru uzdevums ir nepielaist valsts dienestos potenciāli nepiemērotas personas.
Apmierinātais
12.05.2023. 07:24»
cilveks444
Šķēle, kas vadīja nacionālkonservatīvo "Tautas partiju", esot saistīts ar VDK? Manuprāt, var jau muldēt, bet saprašanai, ka šaut pār strīpu nevar, būtu jābūt. Šķēlem ir, ko pārmest, bet sadarbību ar VDK gan nē. Ja Šķēle nebūtu vadījis Latviju demokrātiski, bet būtu ņēmis piemēru no šā brīža režīma locekļiem...
Es tevi cienu, gudrība un tā tālāk, bet nu pat, vai nu pārāk liels naivums, vai kas cits...
Tu taču neesi naivs, viņi visi darbojās kopā, 1984. gadā, kad dibināja "komiteju 2000", viss tas notika kopā ar VDK kuri bija jau apmācīti Maskavā, trockistu institūtā, kuru dibināja Brežņevs sadarbībā ar Romas klubu.
Cilvēk ! Velns slēpjas sīkumos !
Bet ! Uzskatīt ka tā varza tagad strādā Maskavas labā ir "bulshit", viņi tagad atstrādā Sorosam, no Sorosa aizņemto naudu, 140 NVO ar 74000 biedru, "bijušie" komunisti.
Šis te bulšits "komiteja 2000" ir ne tikai PSRS VDK produkts, tas ir tapis sadarbībā ar PBLA, LPSR VDK, PSRS VDK un tiešā Sorosa uzraudzībā.
Soross, trīspusējās komitejas menedžeris no Romas kluba, tiešā Rotšilda uzraudzībā.
cilveks444
12.05.2023. 04:28Šķēle, kas vadīja nacionālkonservatīvo "Tautas partiju", esot saistīts ar VDK? Manuprāt, var jau muldēt, bet saprašanai, ka šaut pār strīpu nevar, būtu jābūt. Šķēlem ir, ko pārmest, bet sadarbību ar VDK gan nē. Ja Šķēle nebūtu vadījis Latviju demokrātiski, bet būtu ņēmis piemēru no šā brīža režīma locekļiem, tad visiem birku karinātājiem un melu tiražētājiem, kādi ir vairums liberastu (cits epitets nav atrodams) būtu izrakstīta vilka pase. Kā tas ir Ungārijā. Nebūtu Latvijā nekādu praidu, nebūtu svešu valstu apmaksātu NVO. Kas ietekmē Latvijas politiku, kas savu saimnieku uzdevumā, iznīcina Latviju. Pīlēnam, protams, var mēģināt piekabināt birku, ka šim sakari VDK, bet tikai ļoti formāli, jo tā nebija VFR, kurp devās Levitu ģimenīte, bet gan VDR. Tas tomēr ir būtiski. Bet tikpat labi Pīlēnam var piekabināt birku, ka viņš Vienotības cilvēks, jo Smiltēns AS spēlē gluži vai vadošo lomu. Manuprāt, neko baisāku, kas jau izdarīts ar Latvijas valsti un tautu Vienotības un tās satelītu pavadā vairs nevar izdarīt. Neko briesmīgāku par Levitu vairs ielikt prezidenta ķeblī nevar. Lai gan var. Atkal Vienotības bīdīto Rinkēviču. Tad jau jāklāj visas kārtis vaļā, jo Rinkēvičs taču ar Zatleru pie Putina brauca. Ne Pīlēns, ne kur nu vēl Šķēle, pie Putina nebrauca.
90.gadu atrauga
11.05.2023. 22:51»
"No tevis jau neprasa daudz- Ulmanis, Guntis"
Vidējais latvietis, rēķinot pēc iedzīvotāju skaita un ekonomikas lieluma, eksprezidentu uzturēšanai tērē (valsts maksāti dzīvokļi, aprūpētāji, automobiļi un citas naudas) daudzreiz vairāk nekā vidējais amerikānietis vai vidējais vācijietis
Vai atceraties kā tantiņonkulīši, vecie penši aizrīdamies gavilēja "mums atkal ir Ulmanis! Latvijā atkal Ulmaņlaiki!"
"No tevis jau neprasa daudz- Ulmanis, Guntis"
11.05.2023. 22:39Vidējais latvietis, rēķinot pēc iedzīvotāju skaita un ekonomikas lieluma, eksprezidentu uzturēšanai tērē (valsts maksāti dzīvokļi, aprūpētāji, automobiļi un citas naudas) daudzreiz vairāk nekā vidējais amerikānietis vai vidējais vācijietis.
divkarodzība un 4.maija kurss
11.05.2023. 22:30»
Landlady Lata
Vislabāk man patika Vīķes specoperācija "Ķā es 9.maijā braucu Moskoviju lūkoties". Un pirksta grozīšana pie deniņiem, uzrunājot latvjus... Jauka bija arī Abrenes bezierunu atdošana Ruslandei
Atteikšanos no Abrenes tagad ir pieņemts skaidrot kā milzīgu Latvijas stratēģisku panākumu, kas esot ļāvis nodrošināt stabilitāti un mieru Austrumeiropā. Ja tā, tad kāpēc citi negrib sekot mūsu piemēram?
VDK
11.05.2023. 22:25»
Mx
Ja jau komunisti un čekisti varu Latvijas tautai nav atdevuši, tad pareizak būtu uz visu notiekošo skatīties no cita skata punkta. Un proti, kuri ir tie valsts amati, kurus savā kontrolē noteikti paturētu čekisti un komunisti?! Runa iet par nelustrētajiem čekas rezerves kadriem un stratēģiskiem amatiem...
Es pat teiktu, ka pilnīgi visi 90gadu premjeri nāk ar čekas ziņu - Godmanis, Gailis, Birkavs, Krištopans, Krasts, Šķēle, Emsis. Paskatieties uz viņu pagātnēm un to kā viņi darbojās - pilnīgi un absolūti čekas virzīti kadri.
"okupācijas laikā dzimušie varēja nezināt ka dzīvo okupācijā"
11.05.2023. 22:24Bijusī VDR jeb Austrumvācija bija socvalsts, atšķirībā no Rietumvācijas kura tolaik bija kapvalsts, ar vidēja lieluma pilsētu Minsteri kas pazīstama kā "trimdas" latviešu sagatavošanas vieta. Uz kapvalstīm varēja izbraukt tikai VDK aģenti jeb tā saucamie stukači, bet tas neattiecās uz socvalstīm.
VDK
11.05.2023. 22:22Viens ir skiadrs, pīļtēviņš pārstāv veco komunistu un kgbešņiku kliķi Latvijā. Viņš ir viņu kandidāts.Visa pīlēna pagātne smird un visa viņa izvirzīšana norāda tikai un vienīgi uz veco kliķi.
Mx
11.05.2023. 22:17Ja jau komunisti un čekisti varu Latvijas tautai nav atdevuši, tad pareizak būtu uz visu notiekošo skatīties no cita skata punkta. Un proti, kuri ir tie valsts amati, kurus savā kontrolē noteikti paturētu čekisti un komunisti?! Runa iet par nelustrētajiem čekas rezerves kadriem un stratēģiskiem amatiem valstī. Ja vēl kādam nav pielecis... Godmanis nav vienīgais čekas aģents, kurš bijis par premjeru. Tālāk, Iekšlietu ministrija - Ādamsons, Turlais, Kristovsiks, kurš savos memuāros jūsmo par tikšanos ar čekas majoru... Jurkāns - ārlietu ministrs, Andrejevs - ārlietu ministrija. Birkavs - premjers un ārlietu ministrs. Un, kuras tad bija tās organizācijas, kuras nodrošināja darbu bez darba palikušajiem čekistiem? Kur pēc VDK likvidācijas un par ko strādaja čekas pilkvedis Arnolds Babris un pārējie viņa kolēģi? Vienkārši mudž no padomju okupācijas režīma samazgām.
Landlady Lata
11.05.2023. 22:01»
. Pēteris Grūbe
Mani varat dauzīt un zākāt, bet vienīgais jēdzīgais premjers mūslaiku Latvijā bija Andris Šķēle. Kurš nelīmējās varai klāt, bet tapa lūgts. Pat divas reizes! Un, pretēji visiem tiem mūslaiku hermafrodītiem, pie varas nekad nav rāvies. Šamējam pietiek citu darīšanu...
Vislabāk man patika Vīķes specoperācija "Ķā es 9.maijā braucu Moskoviju lūkoties". Un pirksta grozīšana pie deniņiem, uzrunājot latvjus... Jauka bija arī Abrenes bezierunu atdošana Ruslandei.
Visticamāk
11.05.2023. 20:32»
Tā tas ir
Šis "it kā nacionālists" biedrs Sļivkins, izskatās, šobrīd atvēzējies uz Eiroparlamentu, visur un par visām tēmām lien ar savu tukšo un glupo muldēšanu. Citu neko jau arī neprot, visus 30 gadus tik muld un muld
Viņš tur netiks, kaut gan atradīsies, pārdesmit idiotu, tikpat atsasldētu, kā Kiršteins, kuri skries ar putām uz lūpām un balsos.
Tā tas ir
11.05.2023. 20:23»
nenovērtējiet par zemu..
..arī "it kā" ņacionālistus, piemēram, kiršteinu, kurš iepriekš uzvārdā biedrs Sļivkins: https://pietiek.com/raksti/aleksandrs_kirsteins_melo_partijas_vai_padomju_varas_uzdevuma/?fbclid IwAR2Kv4P7rOZbNvuxfM4nJajbw1nBo1ARm7t-G48uObdQFQzJUv3ccCR4rfY
Šis "it kā nacionālists" biedrs Sļivkins, izskatās, šobrīd atvēzējies uz Eiroparlamentu, visur un par visām tēmām lien ar savu tukšo un glupo muldēšanu. Citu neko jau arī neprot, visus 30 gadus tik muld un muld..
Latiš
11.05.2023. 20:16»
Precizējums
Tāda mākslīga konstrtukcija diemžēl ir putina moskoļi. Ja runājam par krieviem kā par slāviem, tad putina pavalstniekos tādu NAV! Un moskoļi ir apsēduši visas Eiropas valstis. Moskoļii - tie ir bezdzimtenes klejotāju tātāru-mongoļu asiņu tiešie mantinieki. Un latviešiem ar Vatikānu un Habsburgiem gan...
Latišu klejotāji tieši kā mongoļu-tatāru mantinieki ir sakāpuši visos jevropas kokos.
Jevlampijs
11.05.2023. 20:13»
Neapmierinātais
Tu esi pirmais krievu šo inists, ko pakārs Dima laukumā kopā ar čekas stukaču Priedīti
Fašistus un latvāņu šmucmaņus ežos apšāva jau tūlīt pēc kara.
nenovērtējiet par zemu..
11.05.2023. 20:12»
Vispār ir kolīzija
starp vietējiem pragmatiskajiem “oligarhiem” no komunistu un čekistu vidus un ārvalstu algotņiemkā Levits un Kariņš, kas realizē globālo korporāciju intereses Latvijā ar bantītiskiem gangsteru paņēmieniem
..arī "it kā" ņacionālistus, piemēram, kiršteinu, kurš iepriekš uzvārdā biedrs Sļivkins: https://pietiek.com/raksti/aleksandrs_kirsteins_melo_partijas_vai_padomju_varas_uzdevuma/?fbclid IwAR2Kv4P7rOZbNvuxfM4nJajbw1nBo1ARm7t-G48uObdQFQzJUv3ccCR4rfY
Precizējums
11.05.2023. 20:08»
Apmierinātais
Latvieši, Latvija, Latvijas Tauta ir mākslīgi uzkonstruēta vienība Vatikāna Svētās Romas Impērijas karaļa Gabsburga virsvadībā...
Tāda mākslīga konstrtukcija diemžēl ir putina moskoļi. Ja runājam par krieviem kā par slāviem, tad putina pavalstniekos tādu NAV! Un moskoļi ir apsēduši visas Eiropas valstis. Moskoļii - tie ir bezdzimtenes klejotāju tātāru-mongoļu asiņu tiešie mantinieki. Un latviešiem ar Vatikānu un Habsburgiem gan nekāda sakara vēsturiski nav bijis :)
Neapmierinātais
11.05.2023. 20:07»
Apmierinātais
Jūs, akadēmiskajā klasikā noniecinat ļoti svarīg aksiomu, sociāldemokrātiem ir bijusi mūžīga slimība, auklēties ar fašistiem, tiklīdz socialdemokrāti auklējas ar fašistiem, viņi, fašisti, sociāldemokrātus vienkārši nogalina ( vēsturiski pierādīts vairākkārt), nepasakot nedz paldies, nedz lūdzu, tāpēc...
Tu esi pirmais krievu šo inists, ko pakārs Dima laukumā kopā ar čekas stukaču Priedīti.
Fakts
11.05.2023. 19:51»
Prese
Lēts ķengu raksts. PSKP augstos amatos vismaz nebija narkomāni, alkoholiķi, nespējnieki un klīniski idioti. Tos atsijāja. Turklāt arī autora saimnieku partijā bija papilnam komunistu un komjauniešu- Āboltiņa, Reirs utt
Narkomāni, alkoholiķi, nespējnieki un klīniski idioti kopumā sabiedībai ir mazāk kaitīgi kā nelietīgi meļi, mankurti, liekuļi un varaskāri sadisti.
Arvienvārdsakot
11.05.2023. 19:49»
Osis
Murgojums izcili stulbs. Piemēram, Krištopans esot bijis padomju pakalpiņš. Kā tas izpaudās? Kādi fakti par to liecina? Izskatās, ka autors ir dzimis pēc 1990.gada un neko par padomijas laiku nezin, tikai kaut ko saklausījies. vai arī autors ir provokators no levita biroja
Krištopans, tāpt kā visa tā varza ir "bijušie" komunisti, un tas nav jāpierāda, tas ir NOTICIS FAKTS.
Osis
11.05.2023. 19:27Murgojums izcili stulbs. Piemēram, Krištopans esot bijis padomju pakalpiņš. Kā tas izpaudās? Kādi fakti par to liecina? Izskatās, ka autors ir dzimis pēc 1990.gada un neko par padomijas laiku nezin, tikai kaut ko saklausījies. vai arī autors ir provokators no levita biroja
Apmierinātais
11.05.2023. 19:25»
Atis Priedītis
Kaut kā neesmu manījis, ka L.Grantiņš mani vienmēr nosoda. Viņš pat publicēja manu rakstu par Zersetzung metodi
Jūs, akadēmiskajā klasikā noniecinat ļoti svarīg aksiomu, sociāldemokrātiem ir bijusi mūžīga slimība, auklēties ar fašistiem, tiklīdz socialdemokrāti auklējas ar fašistiem, viņi, fašisti, sociāldemokrātus vienkārši nogalina ( vēsturiski pierādīts vairākkārt), nepasakot nedz paldies, nedz lūdzu, tāpēc ka jūs neesat fašists. Vienkārša aksioma, to neizdomāju es, to pateica Kārlis Markss, visi kas nedomā kā tu, ir jāiznīcina.
Un jā, KM bija atklāts fašists, kāpēc viņu liek kopā ar komunisma autoriem, bet atvainojiet, sauciet kā gribat, nacisms, fašisms, komunisms, liberālā demokrātija, viss viens un tas pats, atiecīgi nosaukumi mainās kad un kā vajag , acu un prātu aizmālēšanai.
Civilizācija šobrīd ir pārvērsta par programmējamiem zvēriem, un jā, Latvijas Tauta ir tik stulba, ka viņu, pa detaļām sadala un katru detaļu programmē savādāk lai pēc tam brutāli sarīdītu, ar mērķi, lai tie bauri sevi iznīcina, ievedīs viesstrādniekus, bez tiesībām un iespējām, bet ar pliku pienākumu strādāt, bez algas, tikai par zupas šķivi.
Lūk uz kurieni mēs ejam, vai arī, pareizāk, mūs ved, un mēs paklausīgi ejam, tāpēc ka negribam domāt, tāpēc ka stūrgalvīgi, iedomīgi, mantkārīgi, alkatīgi, nepiesātināmi, nenovīdīgi, egoisti, augstprātīgi, neiecietīgi un absolūti debīliķi kuri izmukuši no trakomājas, sev, sev, sev, kaimiņam govs nosprāga, nu i labi, lai kaimiņš arī nosprāgst.
Tā nav nācija, tā ir ģenētiska kļūda, ja kaimiņš kaimiņu grib nogalināt tikai lai iedzīvotos uz kaimiņa rēķina.
Jūs sakāt, tāds Grantiņš ir tikai viens, da ne velna, mēs katrs tāds esam, es piemēram laviešu vidē strādājot skatos, lai man no muguras nepienāk kāds "Grantiņš" un nenosit, jo kas ir tādi Grantiņi, vai Grantiņš īpašais, viņš šo trockistu komunistu aģents, kurš uz sevi novirza vēl slimākus nekā viņš pats, atšķiro, lai pēc am klusām sapulcētu un visus apšautu.
KRievu vidē es neko tādu neesmu sastapis, tur clvēks cilvēkam palīdz, tāda nācija izdzīvos, pie kājas ka viņa ir politiska nācija, bet viņa izdzīvos, tāda Latvija un Latvieši neizdzīvos, tā ir valstsnācijas ģenētiska kļūda ((C).Levits).
Šis te Atis Priedītis
11.05.2023. 19:14»
Ļoti Cien. Atim Priedītim
Piekrītu uz visiem 100
ir vecs čekas ziņotājs, joprojām izlej indi par visiem, īpaši Lapsas kungu.
Atis Priedītis
11.05.2023. 18:59»
Ļoti Cien. Atim Priedītim
Piekrītu uz visiem 100
Kaut kā neesmu manījis, ka L.Grantiņš mani vienmēr nosoda. Viņš pat publicēja manu rakstu par Zersetzung metodi.
https://tautastribunals.eu/?p 59626
. Pēteris Grūbe
11.05.2023. 18:37Mani varat dauzīt un zākāt, bet vienīgais jēdzīgais premjers mūslaiku Latvijā bija Andris Šķēle. Kurš nelīmējās varai klāt, bet tapa lūgts. Pat divas reizes! Un, pretēji visiem tiem mūslaiku hermafrodītiem, pie varas nekad nav rāvies. Šamējam pietiek citu darīšanu.
Un ja runājam par prezidentiem, Vienīgais bija Kviesis. Un visnicināmākā, plebsa tik cienītā pulksteņu zagle vīķene, Latviju pazemojusi tiktāl, ka bērziņi, zatleri, leviti nervozi ļuļķē sētmalē.
Latiš
11.05.2023. 18:36»
Gabriels
Nu bet ar krieviem konkurēt sūdu vārīšanā, nepilvērtības neapzinātā un apzinātā aizstāšanā ar sadismu un citu sasniegumu pierakstīšanā sev, bet visa negatīvā citiem, fantastiskā viduslaicīgā nekulturālībā, kā arī citos sliktos paradumos ir bezcerīgi, jo pat zaudējuma gadījumā krievs uzvaru poerakstīs...
Nezinu kā krieviem,bet latvāņiem noteikti raksturīgas īpašības.
Ļoti Cien. Atim Priedītim
11.05.2023. 18:08»
Atis Priedītis
Bija vismaz divu veidu vajāšanas. Vienas izmantojot pratināšanas, arestus un spīdzināšanas. Otras - izmantojot psiholoģiskā terora metodi Zersetzung. Tieši Zersetzung metodes izmantošana pašlaik tiek kategoriski noliegta, jo pat pēc okupācijas laika likumdošanas tā bija nelikumīga
Piekrītu uz visiem 100%!!!
Jautājums: kalab L.Grantiņš Jūs vienmēr nosoda
un nekur Jums nepiekrīt?
Paldies par atbildi.
I.N.
Gabriels
11.05.2023. 17:59Nu bet ar krieviem konkurēt sūdu vārīšanā, nepilvērtības neapzinātā un apzinātā aizstāšanā ar sadismu un citu sasniegumu pierakstīšanā sev, bet visa negatīvā citiem, fantastiskā viduslaicīgā nekulturālībā, kā arī citos sliktos paradumos ir bezcerīgi, jo pat zaudējuma gadījumā krievs uzvaru poerakstīs sev.
Latišam> jautājums
11.05.2023. 17:53»
Latiš
"Brīvās latvijas" 32 gados ir aizbēguši no bada,bardaka un nacisma 700000 dvēseļu(un turpina bēgt).Liksim reiz mieru krieviem un haoļiem
Cik tukstoši Latvijas pilsoņi un ģimenes ir pametuši tēva mājās un Dzimteni?