Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

@

31.07.2013. 09:09

Lato taisnība. Tie, kas grib sacelt Krievijā traci, nesaprot, kur piemet pagalīti.

Atbildēt

Ex-seržants

31.07.2013. 04:06

»


Nu kas ir šiza, māsiņa zālītes aizmirsa iedot tāpēc tāds uzbudinājums? Iebāz savu aborta knaiblēm saspiesto bieti aukstā ūdens bļodā un atkārto 10x- °mani ir pārņemis miers", tas var palīdzēt. Bet labāk pataupi iekaisuši sdnadzeņu enerģiju saviem debīlajiem pantiņiem , bez kuriem šis portāls nešaubīgi zaudētu lasītāju loku.

Atbildēt

duksis

30.07.2013. 23:39

LL - apstājies reiz savu epitetu, alegoriju, hiperbolu etc, etc plūsmu...
Senos laikos varēja palasīt kaut nedaudz analītikas vai reālu faktu ar atsaucēm - tagad 2.5 lapas ar "verbālo caureju". Nē lai pa punktiem īsi un konkrēti "izpurinātu" tēmu LL izplūst murgainos vārsmojumos :(

Atbildēt

Ex-seržants

30.07.2013. 23:17

»


Atslābsti, aborta upuri.

Atbildēt

citatņiks

30.07.2013. 17:58

Lūdzu, LL, pacentieties norādīt pārbaudāmu, ticamu avotu Navaļnijam piedēvētajam izteicienam par krieva-tadžika dzimšanu Krievijā. Vienīgais viegli sagooglējamais avots esiet jūs pats.

Atbildēt

skat

30.07.2013. 13:57

»

Kurmītis

Ex-seržants, RD un VD sirdsdraudzenīte...


Kurmītis reinkarnējies un uzbūvējis patiešām ticamu nākotnes scenāriju

Atbildēt

kaķa smiekli

30.07.2013. 13:52

Labi uzrakstīts, super:)

Atbildēt

Ex-seržants

30.07.2013. 07:32

»

Es

Arko, tad Latvija atšķirās no Krievijas...


Par to, ar ko atšķiras čekistu parvaldīta valsts no patreizējās sistēmas LV ? Pateikšu galveno- Jums ir iespēja cīnīties par savām interesēm un par to Jūs neviens neiznīcinās atšķirībā no Krievijas. Cits jautajums, ka šo iespēju neizmantojat sava kūtruma, mentalitātes vai velns zina vēl kādēļ. Protams, tā nav vienīgā atšķirība. Iespējams, ka uzdrakstīšu kadu rakstu par tēmu , kaut gan, laikam nav jēgas, jo par to ir diskutets šet diezgan un kam pieleca, tam pieleca, bet kam nepieleca, tam arī nepieleks. Bez tam, neesmu nekāds Vienotības konkurentu bezmaksas reitinga grāvējs.Lai ar to nodarbojas Ozoliņš par dividendēm. Ta kā VSV būs obloms ar to sekošanu manām aktivitātēm.

Atbildēt

krievu nacistus

29.07.2013. 17:52

berezovskus,čalovskus..............nevajadzētu aizstāvēt

Atbildēt

Es

29.07.2013. 12:44

»

Ex-seržants

Nezinu , ko tur ir teicis Navaļņijs, neesmu viņa fans, toties zinu, ka Krievijā nekad nav bijušas cieņā demokrātijas tradīcijas un tapēc arī demoktrātiskā Putina režīma opozīcija tur nav verā ņemams spēks. Izkatās, ka Maskavas mītiņos toni nosaka fašisti un komunisti. Šeit arī izvēle- korumpēta Putina...


Arko, tad Latvija atšķirās no Krievijas?
Latvijā arī toni nosaka fašisti (16.martā) un komunisti (9.maijā).
Latvijā arī valdība ignorē tautas gribu un patvaļīgi pieņem lēmumus (Euro ieviešana)
Latvijā arī valdība neievēro Satversmi (pensiju antikonstitucionālais samazinājums u.c.)

Atbildēt

Ex-seržants

29.07.2013. 06:51

»


Izlasi, mudak, uzmanīgi komentus.Viens piemers bija spilgts par "kaut ko līdzīgu". Vairāk tevis dēļ laiku netērēšu.

Atbildēt

anna

29.07.2013. 05:37

»

Pauls Karels

Amerikāņiem tur tāpat kā pie mums neizdodās atrast īstos cilvēkus. Pie mums tie ir repšes, šleseri. Tur žīdiņi, un galīgi pretīgi glamūra tipi ir tajā 5.kolonā.Tāpēc cieta ziemas mītiņos pilnīgu sgrāvi. Amerikāņi tagad ir mainījuši stratēģiju. Viņi necentīsies sagraut, sadalīt Krieviju. Nogaidīs. Tāpēc...


Nu amerikāņi neko Krievijā neizdarīs viena iemesla pēc, ASV pati brūk kopā. Ja nemaldos 6 štati jau nobalsojuši par atdalīšanos no ASv, bet 12 būs vēl balsošana. Amerika brūk, pat ļoti strauji, pat amero neglābs. Turklāt rīt notiks kongresā balsojums pret Irānas naftu un valstīm, kas to izmanto ražošanai, kā piemēram, Ķīna, kur Irānas nafta ieņem 3. vietu. Ticat, šis boikats būs ar tādām pašām sekām kā Kubas un daudzi citi pēdējos gados.

Atbildēt

parakstiet iniciatīvu par čekas maisu atvēršanu

28.07.2013. 23:36

http://manabalss.lv/aicinajums-par-cekas-maisu-atversanu/show

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

[R] 28.07.2013. 19:22

»

dur dom2

Šitas portāls kļuvis par izklaides vietu trakiem večukiem. Viens pārģērbjas sieviešu drēbēs un kacina penzioņerkas. Āksti. Mums jau pilna saeima ar nenormāliem pajoliem, vēl arī komentāros tas pats


Tu nezko tāds sasprindzis izklausies. Latvijā tā ikdiena, lielākā daļa iedzīvotāju visu savu nožēlojamo dzīvi nodzīvo ar koka ģīmjiem. Pietiek kādreiz izbraukt no Latvijas uz kādu nedēļu, atgriežoties ielidot Rīgā, jau lidostā redzi ka esi Latvijā. Tā tikai skaties ka kāds neiekožas rīklē, he he.

Bet vajadzētu savādāk. Tb, kas Latvijā dzīvo, tas apmeklējot cirku, nesmejas.

Sekojot tavai loģikai. Es pārģērbies sieviešu drēbēs. Bet tad iznāk ka tu, spriežot pēc tava nika, esi no trakās mājas? Un jau otreiz ārstējies? Njā, nu humoristi mums te dzīvo, he he.

Atbildēt

dur dom2

28.07.2013. 19:05

»

RD un VD sirdsdraudzenīte

Izrādās arī tu nabadzīte viena pati? Slikti būt vienai? Bet tu nesatraucies, gan jau ari pie tevis atnāks laimīte...


Šitas portāls kļuvis par izklaides vietu trakiem večukiem. Viens pārģērbjas sieviešu drēbēs un kacina penzioņerkas. Āksti. Mums jau pilna saeima ar nenormāliem pajoliem, vēl arī komentāros tas pats!?

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

[R] 28.07.2013. 18:29

»

paija

Interesanti,no kurienes tev pārliecība,ka tu vari citus regulāt, bremzet un vēsinat,lai ko kads teiktu?ESi kads puspriekšnieķelis vai varbūt napoleona sindroms par savu vienīgo visiem uzspiazamo tainību Bet bez regulēsanas manijas, tev vēl piemūīt zagsanas netikums.Un pavecam onkulim jau nu galīgi ...


Izrādās arī tu nabadzīte viena pati? Slikti būt vienai? Bet tu nesatraucies, gan jau ari pie tevis atnāks laimīte.

Jā jaukais meitēn. Ir ir man netikumi. Ujjj daudz to. Un saki ka negribētos mani sastapt? Nu kā tā var? Tu tacu mani nemaz nezini. Es loti paklausīgs un strādīgs. Arī smuks un īsta daile sirdī. Arī tikls uzvedībā .

Vispār nē, nevaru vairak par sevi rakstīt. Sirdsdraudzenīte paliks greizsirdīga. Es viņai pirmajai rakstīju. Man škiet viņa vientuļāka. Tu pacieties jaukum.

Atbildēt

paija

28.07.2013. 18:13

»

RD un VD sirdsdraudzenīte

Sirsniņ, nu nesatraucies tik dikti. Izdomā sev citu vārdu. Piemēram, hmmm. Nu nezinu. Varbūt kautko no "maskačkas" aprindu slenga...


Interesanti,no kurienes tev pārliecība,ka tu vari citus regulāt, bremzet un vēsinat,lai ko kads teiktu?ESi kads puspriekšnieķelis vai varbūt napoleona sindroms par savu vienīgo visiem uzspiazamo tainību Bet bez regulēsanas manijas, tev vēl piemūīt zagsanas netikums.Un pavecam onkulim jau nu galīgi nepiestav sieviesu niki. VArbūt sieviesu vešu arī zodz? Sastapt gan tadu kropli negribetos

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

[R] 28.07.2013. 17:39

»

RD un VD sirdsdraudzenīte

>> SIRDSDRAUDZENĪTE SARKANĀ...


Sirsniņ, nu nesatraucies tik dikti. Izdomā sev citu vārdu. Piemēram, hmmm. Nu nezinu. Varbūt kautko no "maskačkas" aprindu slenga?

Nepārvērtē sevi saulīt. Ne jau aiz popularitātes( kā tu savā prātā esi iedomajusies) es izvēlējos tādu pašu "niku" kā tev miļum. Tas tikai tāpēc lai tevi mazliet atvēsinātu un piebremzētu tavu muļķību, slavinot pastāvošo režīmu un apsiekalojot to līdzskrējējus.

Gribētos tevi dzīvē sastapt. Nez kāda esi. Tik pat aktīva? Varbūt vel tā nekas sieviete. Ko? Pastāsti kautko par sevi. Iespejams ka dusmās esi neatvairāma un šarmanta.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

28.07.2013. 16:35

>> SIRDSDRAUDZENĪTE SARKANĀ
***********************************
RD un VD sirdsdraudzenīte[R] 27.07.2013. 15:19
»RD un VD sirdsdraudzenīte
>> SIRDSDRAUDZENĪTE SARKAN...
Bērns, netraucē kad pieaugušie runā. Nav tevi laikam mācījuši ka iebāzties sarunā pa vidu nav pieklājīgi.
*****************************
...varu darīt, kā vēlos - jo tikko kādam uznāca vēlēšanās izmantot mana nika popularitāti ...tajā pat brīdī es varu izmantot to arī otrā virzienā - interpretējot, ka tā esmu es ...tā, ka "na, vikusi!" - atkal esi ielecis ar smiekliģu teicienu , lai netruacēju...bet kārtējo reizi bez iespējas ko ietekmēt ...

Atbildēt

Velesanas nepiedalisos

28.07.2013. 13:42

Labak vairs nevar pateikt kaa sirdsdraudzenite:
"Par Latviju. Man jau ticamāks variants šķiet ka Latvijai kāds laiciņs lemts būt ES neattīstītai nomalei. Ar visām no tā izrietošajām sekām. Nozoedzīgais plāns darbojas pilnā sparā. Teritorija tiek atbrīvota no pamattiedzīvotājiem. Lauksaimniecības zemes tiek izpārdotas, Latvijas meži izgriezti, rūpniecība likvidēta. Izglītība izkropļota un medicīnas nozarē jau divus gadu desmitus tiek veiktas reformas, kuras ar katru gadu pasliktina situāciju. Infrastruktūra principā uz sabrukšanas robežas. Par demogrāfiskajām problēmām runāt vispār lieki. Emigrācija katastrofāla. Ja kāds vel aizvien nesaprot vai neredz ka tas viss ir apzināta Latvijas kā valsts iznīcināšana, tad tas ir reāli akls vai pats līdznoziedznieks tajā visā."

Atbildēt

Ex-seržants

28.07.2013. 08:25

»


Ko piesējies? Nekādus jautājumus jau neuzdevi. Pats noformulēji savu pozīciju- "labāk sūdīgs gals, nekā sūdi bez gala"". Nu tad ej šo ceļu. Es savukart, noformulēju savu- boikots. Ja kāds pasauks bloķēt tiltus- iešu.

Atbildēt

Ontūns Mazpusāns© (lit.pseid.)

[R] 28.07.2013. 00:06

»

RD un VD sirdsdraudzenīte

Nu ja. Viens no iespējamajiem scenārijiem. Loģiska ķēde ir tajā visā. Un tik tiešām neticas ka Krievijā būs straujas izmaiņas. Ir jānotiek kautkam ārkārtējam lai piepildītos Tevis teiktais. Vairāk ticams ir variants ka nestabilitāti mēģinās radīt tur pakapeniski. Nedomāju ka kāds nopietni tic Putina...



Mediju ziņa (2012. gada decembris): Neskatoties uz to, ka Latvija esot "spējusi izkļūt no ekonomiskās krīzes, piedzīvojot strauju ekonomikas izaugsmi jeb tā dēvēto "veiksmes stāstu", un Valdis Dombrovskis ( V-"jenotība" ) premjera amatā ir noturējies kopš 2009.gada", šīs valsts iedzīvotāji joprojām ir ļoti kritiski noskaņoti pret valdības darbu - lai gan starptautiskajā arēnā Latvijas valdība šogad (2012.) esot "baudījusi īpašu popularitāti un teju ik dienas saņēma atzinīgus vārdus par šīs valsts izkļūšanu no finanšu krīzes un ekonomisko augšupeju", Latvijā, par spīti iepriekš minētajam, valdības popularitāte, iespējami politkorekti izsakoties, nu nepavisam nav liela - tieši tāpat, kā šīs valsts sabiedrības ticība nu jau vairāk nekā 20 gadus "ilgtspējīgajam", varas turētāju "elites locekļu" populistiski sludinātajam un masīvi reklamētajam "veiksmes stāstam"...
-----

Latv(ĀN)ijas "veiksmes stāsts".
( SILES "valsts" 20 gadu "ilgtspējas sausais atlikumus" )
( 'konceptuālais rezumējums' - iz "O.M.© arChīva" )

Pa(r) "Latv(ĀN)iju" klīst kā LĀSTS,
Šīs "valsts" un SILES "veiksmes stāsts" ~
Priekš "glupās Tautas" fantazēts,
Un "masmēdekļos prom(au)cēts":
"Lai VISA pasaule skauž mums,
KĀ "veiksmes stāsta" shēmojums,
Tiek "aprobēts" uz "latv(ĀŅ)iem" ~
Šīs Muļķu Zemes VIENTIEŠIEM!..."
...
Jau "ilgtspējīgi" ZOMBĒTS tiek:
"Nav "valstij" muļķos jāpaliek,
Bet - "jāstrādā", lai Tauta ļauj,
Ka "vara" to "bez naža kauj" ~
Mums, biedri, tas ir izdevies!!!
TĀDS "veiksmes stāsts" ir ienācies,
(Un "konceptuāla pieredze"),
Ka - "jāinformē" pasaule:

Par "valsti", kas smok PARĀDOS
(Ko "prominences" neatdos ~
Uz "glupās Tautas" pleciem liek,
Lai n-tām paaudzēm "prieks" tiek).
Par "shēmām", KĀ tiek "pūlis kāsts"
(Bet salaupītais - SILĒ gāzts),
Ar "nodokļiem" un "nodevām" ~
(Ap rīklēm) "jostām savilktām".

Par "augstās mājas" MUTANTIEM,
(No "politbandu sarakstiem"),
Kas tēlo "tautas priekšstāvjus"
(Jo - "vēlētājs dod mandātus").
Par "premjeriem" un "ministriem",
Kas "strādā valdībā" - priekš tiem,
Kam "stipendiju" sarakstos,
Pa pilnam kontu "ofšōros".

Par LIEKĒŽIEM, kas piezīžas,
Pie "valsts" - kā kazas slaucamas,
Un var laist muļķi "padomēs" ~
Līdz "partkoms" citur "aizrotēs".
Par AUGĻOTĀJU "baņķieriem",
Kam ļauts no "pūļa" VIENTIEŠIEM,
"Cirpt procentus" (līdz "bankrotiem")
Ar "kredītiem" un "līzingiem".

Par "ķēķa tiesām" SISTĒMĀ,
Kur kretīns skaitās "godība",
Un bandīts - 'mentu' "tiesībsargs",
(Kā "profs" un Cilvēks - jēgā vārgs).
Par ZOMBĒJUMIEM (masīviem),
Priekš "bauriem" (glupi pasīviem),
Caur "masmēdekļiem" ("lojāliem" ~
Par "jūdasgrantiem" pērkamiem).
...
Par "simtlatnieku" "liekačiem",
Ko klaušās dzen par santīmiem,
Pie pašvaldoņu vergturiem ~
Priekš "komunāliem rēķiniem".

Par "striķa & ziepju pabalstiem",
Kas pašvaldoņu "labdariem"
(No "darba algu" tūkstošiem),
Ir "jāatgrūž priekš ubagiem".

Par "pensīšiem", kas badā mirst,
Jo - viņiem (p)ieteikts neaizmirst:
"Kam nav ko ēst, tam - HUĻI di#st!" &
"Bez skaidām - NAFIG mežu cirst!"

Par "emigrantiem" (masveidā),
Kam "trimdā" Maize jāgādā,
Jo - "valsts" pat darbu noskauda,
Kad Tēvzemi tiem atņēma.

Par māmiņām, kas nedzemdēs,
Jo - saviem bērniem negribēs,
Ne "veiksmes stāsta" absurdus,
Ne "valsts" un SILES vagarus.

Par demogrāfiem "raudošiem",
Ar KATASTROFU draudošiem,
Jo - Tauta arvien straujāk dilst,
Kas "veiksmes stāstam" neiebilst..."
...
Šķeļ apziņu kā MURGS un LĀSTS,
ŠĪS Muļķu Zemes "veiksmes stāsts",
Ko BLEFO rukšķošs SILES balsts ~
Šī NAV ne Latvija, ne Valsts,
Par kuru Letiņš "stāv un krīt":
Kaut zobiem plēst un pīšļos mīt,
Var trulus KRETĪNUS, kas To,
Ar "veiksmes stāstiem" ap(zaimo).

'ANNO' ~ 21.12.2012.

=====

oriģinālversijas "O.M.© blogā":

http://ontuns-m.blogs.lv

u.c.

Muļķu Zeme, XXI gadsimts.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

27.07.2013. 22:28

»

Kurmītis

Ex-seržants, RD un VD sirdsdraudzenīte...


Nu ja. Viens no iespējamajiem scenārijiem. Loģiska ķēde ir tajā visā. Un tik tiešām neticas ka Krievijā būs straujas izmaiņas. Ir jānotiek kautkam ārkārtējam lai piepildītos Tevis teiktais. Vairāk ticams ir variants ka nestabilitāti mēģinās radīt tur pakapeniski. Nedomāju ka kāds nopietni tic Putina vai viņa pēcnācēja ātrai nostumšanai pie malas. Varam pārāk neticēt socioloģiskajām aptaujām, tomēr savs patiesības grauds tur ir. Krievijas iedzīvotāji kā no uguns baidās no visām iespējamajām revolūcijām. Tur ir izveidojies pietiekami biezs sabiedrības slanis ar tā saucamajiem vidējiem ienakumiem. Tas arī ir salīdzinoši sociāli aktīvs. Un tiem jau nu tiešām nevajag nekādus ekonomiski politiskus eksperimentus. Jā, liela daļa iedzīvotāju ir neapmierināta ar Putina valdīšanas stilu. Bet alternatīvas tā īsti nemaz nav. Principā pie varas jau esošos ir grūti nomainīt, lai arī pat idejas būtu dižas tiem, kuri sakās nesam saulaino nākotni. Krievijā sevišķi prot izmantot administratīvo resursu varas noturēšanai. Un kā zinam, resursi tur ir.

Par Latviju. Man jau ticamāks variants šķiet ka Latvijai kāds laiciņs lemts būt ES neattīstītai nomalei. Ar visām no tā izrietošajām sekām. Nozoedzīgais plāns darbojas pilnā sparā. Teritorija tiek atbrīvota no pamattiedzīvotājiem. Lauksaimniecības zemes tiek izpārdotas, Latvijas meži izgriezti, rūpniecība likvidēta. Izglītība izkropļota un medicīnas nozarē jau divus gadu desmitus tiek veiktas reformas, kuras ar katru gadu pasliktina situāciju. Infrastruktūra principā uz sabrukšanas robežas. Par demogrāfiskajām problēmām runāt vispār lieki. Emigrācija katastrofāla. Ja kāds vel aizvien nesaprot vai neredz ka tas viss ir apzināta Latvijas kā valsts iznīcināšana, tad tas ir reāli akls vai pats līdznoziedznieks tajā visā.

Domāju ka Latvijas agonija vilkies diezgan ilgi. Kamēr kroplais veidojums ES nenobeigsies. Un tas ir logiskais noslēgums šim projektam. Bet arī tas ātri nenotiks. Muļās līdz riebumam lai saglabātu vismaz redzamību ka ES dzīvo. Bet Latvijā pa to laiku jau būs neatgriezeniskas sekas iestājušās. (principā tās jau ir iestājušās). Pamatnācija izšķīdusi. Pašpārvaldes praktiski nekādas. Ietekmēt jelkādus procesus nebūs (tagad jau nevar) nekādu iespēju. Lēna un mokpilna "nāve".

Lai gan, tā jau ir iestājusies. Vel tikai reflektorā līmenī kāds loceklis kustās. Kas būs pēc tam? Grūti spriest. Latvieši noteikti turpinās apdzīvos šīs teritorijas, cik jau to būs palicis. Bet principiali savas Valsts nebūs. Jā, noteikti karogs paliks, valoda arī. Himnu pielabos (jo visa veida pedarastiem šķitīs ka pašreizējā himna aizskar viņu brīvības jo tiek pieminēts Dievs). Vispār viss notiksies ka jau tas ir iegājies visus šos gadus. Krieviņi protams visu laiku mēģinās destabilizēt situāciju. Pakāpeniski arī dabūs sev tā saucamās līdztiesības. Bet ne strauji. Soli pa solim.

Kopumā ņemot, bēdu ieleja. Atliek tikai nožēlot tos cilvēkus, kuri šobrīd strādā, maksā nodokļus šim noziedzīgajam režīmam un vecumdienās pensijas vietā saņems brīvu pieeju bezmaksas zupas virtuvēm vai dzīvos patversmēs. Labākajā gadijumā.

Bet nekas, šobrīd taču ir "veiksmes stāsts". Kurš par to šaubās, tam ir jāizlasa V.Dombrovska gara darbs un atkal spīdēs saule un nākotne liksies rožaina.

Atbildēt

/

27.07.2013. 22:19

1.fakts Jeļcins pēdējos 3 mēn. vispār nemaksāja pensijas, kopš Putins pie varas pensionāri saņem pensijas
2. fakts Putins atbalsta ģimenes ar bērniem, ar 3. un 4. ļoti jūtami atbalsta, ja SC darīs tāpat, tad Latviju tik drīz tie sorosīti neuiznīcinās!
Veiksmi SC!

Atbildēt

Ex- seržants

27.07.2013. 19:54

»


Nu ko Tev var ietekt- mēģini, balso par Sc, varbūt tiešam būs labāk. Pers. man jau kādu laiku viss pie kājas. Ja patstavīgi jadzīvo stresā cīnoties par izdzīvošanu, tad agri vai vēlu viss pārejais aiziet otrā planā. Velēšanas boikotēšu tāpat ka jebkuru varas organizētu pasākumu un iesaku to darīt arī citiem. Tas gan man netraucēs šajā portālā laiku pa laikam salikt lietas pa plauktiem, tā teikt, atslodzei.

Atbildēt

Kurm

27.07.2013. 18:25

Vēl piebildīšu – kad nonāks līdz Latvijas „dalīšanai” un Latgale nonāks Krievijas protektorātā, Kurzemi un Zemgali ar vislielāko prieku un sajūsmu savāks sev leiši – būs atkal šiem Lielā Lietuva, bet Vidzemi labprāt sev pievienos vienmēr tik prakstiskie igauņi ... Teiksiet, ka ne, varbūt ? ... :)))

Atbildēt

Kurmītis

27.07.2013. 18:20

Ex-seržants, RD un VD sirdsdraudzenīte
Paldies par interesanto diskusiju.
Atšķirībā no jums, es neesmu speciāli „pētījis” kas notiek Krievijā šobrīd. Taču daudz lasu. Un mans iespaids ir – Krievijā mērķttiecīgi un ar valsts atbalstu masas tiek audzinātas „patriotisma” garā. Kuras viens no elementiem ir Staļina reabilitācija. Viņus var saprast – pēdējo 20 gadu vēsture, kā arī milzīgais imigrantu un ķīniešu pieplūdums tiešām reāli apdraud krievus. Viņu dzimstības rādītāji daudz neatšķiras no mūsējiem. Un Tālajos Austrumos ka tik ķīniešu jau nav vairāk nekā pamatnācijas iedzīvotāju.
Bet es neteiktu ne pieci, ka Navaļnijs, kurš patiesībā ļoti labi iekļaujas šajā patriotisma strīmā patiesībā ir nevi Amerikas, bet gan dubultais aģents. Putins nav nedz Jeļcins, nedz Gorbačovs un spiegu spēlītēs vēl jo vairāk savā laukumā nav apspēlējams. Ja Obama domā, ka ir, viņš ir dumjš.
No šejienes nākamais secinājums – ja Krievija aizies pa gaisu (kam neticu, jo Putinam tas nav izdevīgi), tad sekas tādai satelītvalstiņai (pie tam – Krievijai naidīgai) kā Latvija, būs vairāk nekā traģiskas. Kā minimums – būs ekonomikas sabrukums, maksimums – „krievu dumpji”. Rezultātā vēl kādu 300 – 400 000 iedzīvotāju aizmukšana un šajā reizē jau ar izteikti etnisku piegaršu, kā rezultātā valsts etniskais sastāvs nonāks pie robežķirtnes, kad latviešu valstī ir mazāk par cittautiešiem ... sekas – visai reāla Latvijas austrumdaļas „atdalīšanās” un Rīgas pārvēršanās par kaut kādu ofšorizētu „brīvpilsētu” ... alternatīva – Amerika vadītās Rīgas Brīvostas „izaugšana”, aizsniedzoties līdz pašreizējajām pilsētas robežām ... :)
Krieviņi to noorganzēs ar lielāko prieku kaut vai tikai tamdēļ, lai eiropiešiem un amīšiem būtu vēl viena lieta, ar ko nodarboties un attiecīgi - mazāk iespējas bāzt degunu Krievijas iekšējās lietās ... Žēlastības pret mums nebūs nekādas. Jo mēs tiešām esam baisi piespļāvuši to trauku, kas saucas „krievu tautas iecietība pret kaimiņiem”, tā ka mukt uz Rietumiem nāksies visā nopietnībā.
Pozitīva neredzu nekāda. Ja nu vienīgi ļoti ilgā un garā perspektīvā – tad, kad Pasaule nonāks tajā bezdibenī, uz kuru traucas esošās Civizācijas vagoniņi, Krievijas sajūtas tajā būs vienas no viskomfortablākajām. Milzīgās teritorijas un dabas resursu, tāpēc – pašpietiekamības dēļ. Tad tiem dzīvi palikušiejiem latviešiem, kuri uz to brīdi būs pievienojušies un dzīvos Krievijas Impērijas teritorijā, izredzes izdzīvot būs daudz lielākas, nekā Rietumeiropā esošajiem Eiropakalpiņiem ... Ja vien Ķīna viņus neopkupēs ... :)

Atbildēt

Ex-seržants

27.07.2013. 17:14

»

RD un VD sirdsdraudzenīte

Te man atliek tikai Tev piekrist. Tas par to SC angažētību. Nekādas cerības neloloju par nakošajām Saeimas vēlēšanām. Daudzi uzskata ka esmu nelabojams pesimists par Latvijas nākotni. Tā īsti arī nevar būt nekāds optimisms noskatoties vispārejā sabiedrības debilizācijā. Starp citu, kuru veica un turpina...


Vispār jau, čujs, ka visi tie kas patreiz pie varas un varai pietuvinātie uztraucas ne tik daudz par otro valsts valodu, "Jauno vilni" Vecrīgā vai Krievijas politisko ietekmi, bet vairak par ienesīgo amatu zaudēšanu mainoties varai. Varbūt laikus mainīt politisko orientāciju un pieslieties Ušaka-Amerika blokam centīgi mēģinot pierādīt savu noderību? Vienreiz jau tas tika pieredzēts, kāpēc ne otreiz. Tie, kas saprot , ka jaunajai varai nebūs vajadzīgi laikus piemekle vietiņas Briselē izrādot rosību Eiro ieviešanā.
Paldies par diskusiju.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

[R] 27.07.2013. 16:49

»

Ex-seržants

Kādreiz daudz aktīvāk interesējos par Krievijas iekšpolitiku...


Te man atliek tikai Tev piekrist. Tas par to SC angažētību. Nekādas cerības neloloju par nakošajām Saeimas vēlēšanām. Daudzi uzskata ka esmu nelabojams pesimists par Latvijas nākotni. Tā īsti arī nevar būt nekāds optimisms noskatoties vispārejā sabiedrības debilizācijā. Starp citu, kuru veica un turpina to darīt mūsu pašu bāleliņi. Esmu pārliecināts ka nakošajās Saeimas vēlēšanās nāks pie varas SC. Par to jāsaka paldies tiem lumpeņiem kuri atradās pie varas visus šos gadus. Un protams japaskatās spogulī katram un jāatzīst ka paši vien pieļāvām to visu. Tagad pienaksies šo rūgto biķeri izdzert.
Bet valdošie deģenerāti turpina skaldīt matus un negausīgi shēmot. Viss draudziņ, laiks ir aizgājis, atpakaļ to nepagriezīs. Nākošgad daudziem būs nepatīkams pārsteigums. Man arī, bet ne pārsteigums. Loģisks iznākums...

Atbildēt

Ex-seržants

27.07.2013. 16:35

»

RD un VD sirdsdraudzenīte

Kādreiz daudz aktīvāk interesējos par Krievijas iekšpolitiku. Sevišķi pēc 1986.gada. Ļoti labi atminos gan ka parādījās tā saucamie demokrāti Krievija gan kuri uzvārdi tur figurēja. Gan kā veidoti tika "privātā kapitāla" slāņi. Kurus starp citu šobrīd ir sākuši ierobežot. Un no kā tika veidots šis tā...


Kādreiz daudz aktīvāk interesējos par Krievijas iekšpolitiku
---------------
Es gan cenšos intereseties un iesaku to arī Tev. Kapēc ? Tāpēc ka pastav tieša saikne. Nav noslepums, ka LV lielāka opozīcijas partija, kurai ir reālas izredzes tikt pie varas ne vien atevišķās pilsētās bet arī valstī, ir Krievijas valdošās partijas sadarbības partnere un regulari atskaitās par savām aktivitātēm. Tāpat, nav jābūt gaišŗeģim , lai secinātu, ka pēc uzvaras vēļēšānās SC mēģinās īsenot kaut ko līdzīgu arī šeit, ja jau regulāri konsultējas Kremlī. Tā kā sekojot Krievijas iekšpolitikai esmu ieņēmis konkrētu pozīciju arī pret SC. Manuprāt, loģiski.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

[R] 27.07.2013. 16:21

»

Ex-seržants

Nevajag vienā katlā salikt bruņošanās sacensību un Soču olimpiādi. Klāt pieliekot vēl dabas resursu cenas. Beigās iznāk bezformas spriedelēšana par visu. Rezultātā ne par ko...


Kādreiz daudz aktīvāk interesējos par Krievijas iekšpolitiku. Sevišķi pēc 1986.gada. Ļoti labi atminos gan ka parādījās tā saucamie demokrāti Krievija gan kuri uzvārdi tur figurēja. Gan kā veidoti tika "privātā kapitāla" slāņi. Kurus starp citu šobrīd ir sākuši ierobežot. Un no kā tika veidots šis tā saucamais privātais kapitāls. Un "demokrātu" loma tajā. Te neizskatīšu ne Čubaisa "reformas" ne Ņemcova un Javlinska lomu visā tajā. Tapat kā Vienotas Krievijas aizsākumus.

Atkārtošos, tā visa ir vien cīņa par varu. Nu nav mums jābūt tik naiviem ka nāks pie varas visvarens un labsirdīgs onkulis un ievedīs tautas saulītē. Šobrīd tā saucamie reformatori ir sevi tik tālu diskriditējuši ka tas termins jau ir pielīdzināts lamu vārdam.

Atvaino, nevēlos es šobrīd diskutēt par Krievijas "paklāju cīņām". Tā ir ļoti plaša tēma. Iesākām par Navaļnija lomu Krievijā un iespējamās sekas Latvijai.

Konkrēti no šī komedianta aktivitātēm nekas nemainīsies. Vienīgi tas parāda tendences Krievijā. Sabiedrības neiecietība aug. Tādā situācijā (ņemot vērā Krievijas sabiedrības mentalitāti) ir iespējami pārsteigumi. Pat pašai Krievijai. Kā jau iepriekš rakstīju, visos variantos Latvijai nekas spožs nav sagaidāms. Problēma nav Navaljnijā vai kādā citā ekstrēmu ideju izplatītājā. Pirmām kārtām problēma priekš mums ir Latvijas vieta iespējamajā spēku pārdalē. Skatoties vien uz kāda Navalnija sarkanbrūnajām idejām, varam palaist garām ko svarīgāku.

Atbildēt

Ex-seržants

27.07.2013. 15:44

»

RD un VD sirdsdraudzenīte

Nu ja. Tu šobrīd runā citās kategorijās. Pirmkārt jau es neteicu ka VDK bija un ir valsts glābēji. Tajā situācijā toreiz Putina nakšana pie varas mainīja speku un ietekmes sadalijumu globāli. Man personīgi nav nekādu ilūziju par Krieviju kā "demokrātisku" valsti. Lai gan, te varētu ilgi un dikti runāt...


Nevajag vienā katlā salikt bruņošanās sacensību un Soču olimpiādi. Klāt pieliekot vēl dabas resursu cenas. Beigās iznāk bezformas spriedelēšana par visu. Rezultātā ne par ko.
-----------------------
Vispār jau to Soču olimpiādi pieminēju kontekstā ar šo Tavu komentu-
"Nebūtu Krievijā pie varas nākušas KGB aprindas, no Krievijas šodien būtu palikusi vien čaula.""
Ja iepazīsies ar šo Ņemcova pētījumu-
http://www.youtube.com/watch?v=x-zKsijptpo
tas droši , ka saskatīsi saikni. Ja kas, tad viņš tālu nav vienīgais , kas par to runā.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

27.07.2013. 15:07

»

Ex-seržants

Nevajag parspīlēt ASV ietekmi PSRS sabrukumā. Jā, Reigans palaida bruņošanās sacensību ar mēŗķi vājināt PSRS elonomiku. Tikai , ja šī ekonomika un pati sistēma būtu efektīva uz dzīvotspējīga, tad diez vai tas novestu pie kraha...


Nu ja. Tu šobrīd runā citās kategorijās. Pirmkārt jau es neteicu ka VDK bija un ir valsts glābēji. Tajā situācijā toreiz Putina nakšana pie varas mainīja speku un ietekmes sadalijumu globāli. Man personīgi nav nekādu ilūziju par Krieviju kā "demokrātisku" valsti. Lai gan, te varētu ilgi un dikti runāt kas vispār ir demokrātija šodien. Otrkārt es neteicu ka tikai Amerika injicēja PSRS sabrukumu. Ka jau rakstīju iepriekš, tas bija "kolektīvs" lēmums. Jā, PSRS ekonomika (astoņdesmitie) bija norietā. To labi redzēja perestroikas iniciatori. Nevajag vienā katlā salikt bruņošanās sacensību un Soču olimpiādi. Klāt pieliekot vēl dabas resursu cenas. Beigās iznāk bezformas spriedelēšana par visu. Rezultātā ne par ko.

Tāpatās vienā no saviem iepriekšejiem komentāriem rakstīju ka Krievijas variantā bieži nenostrādā citur izmantotās shēmas. Taja skaitā visa veida puķu, dzeltenās, pavasara un citas "revolūcijas".

Protams ja Tu manos tekstos saskatīsi atbalstu Putina režīmam, būšu lieki te drukājis. Latvijā diemžēl ir ļoti daudz cilvēku, kuri nav spējīgi bez emocijām analītiski paskatīties uz notiekošo. Cilvēki ir tā pieradināti pa šiem divdesmit gadiem ka uzdzirdot vien kādu runajam par Krieviju, tas ir jau pieskaitīts kremļa aģentiem.

Ceru ka Tu tāds neesi. Lai gan, kāda tam šeit nozime, katrs tic tam, kam vēlas ticēt. Principā nav pilnīgi objektīvu spriedumu. Katrs mēs interpretējam notikumus, procesus pēc savas saprašanas un uzskatiem. Bet tie veidojas no vēlēšanās nepalikt par lopiņu. Bezdomu radījumu mums pietiek. Ne tikai Latvijā.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

27.07.2013. 14:54

>> SIRDSDRAUDZENĪTE SARKANĀ
*************************************
RD un VD sirdsdraudzenīte[R]
27.07.2013. 14:40
...(..)...Interesanti kas tevi vispār ņem par pilnu.
************************************
...nu, nekā interesanta !!! - skaidrāks par skaidru, ka tā ir "sirdsdraudzenīte" sarkanā, kas MANI ŅEM PAR PILNU ...
.
RD un VD sirdsdraudzenīte[R] 26.07.2013. 18:55
» RD un VD sirdsdraudzenīte...
...(..)...
Neesi pelnījusi lai ar tevi vel kādās diskusijās ielaistos.
*********************************
...kā saprotu, man pat sanāk sadabūt to, ko es neesot pelnījusi ...pie tam no tā paša, kas to apgalvojis ... :D:D:D:D:D:D ...

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

[R] 27.07.2013. 14:40

Vaī, cik sašutusi izklausās lumpene VD sirdsdraudzenīte. Kas tad nu? Tik paskat, viņa nediskutējot. Uhhh kas par paziņojumiem. Interesanti kas tevi vispār ņem par pilnu. Ups, kļūdījos. Abas ar paiju viena otru apmierina. Uz prieksu meitēn, turpini izšļākt savu indi bezspēcībā. Vismaz būs kāda jautrība te.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

27.07.2013. 14:29

*******************************
..ari'"ex-seržants" apmierināts - es jau sen ar viņu vairs nediskutēju ...labi, ka tagad man ir aizstājēja ...

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

27.07.2013. 14:27

>> SARKANAJAI SIRDSDRAUDZENĪTEI
***********************
RD un VD sirdsdraudzenīte[R]
26.07.2013. 23:08
Vaooo, arī te jau paspējušas nozīmēties abas salašņas, tb paija un nereģistrētā RD un VD sirdsdraudzenīte. Izvēmušas savu glupību. Kur tik ieej, tur tās jau pabijušas. Mūsu saldais pārītis, he he.

Bet ne par to stāsts.
*************************************
...he,he, he, he, he - TEV,pseido no komentāriem padzinēj, kā reizi, tas stāsts ir tieši par to ...

Atbildēt

Ex-seržants

27.07.2013. 14:26

Un vēl viena Putina problēma- impēriska nostaļģija pēc PSRS.

Atbildēt

Ex-seržants

27.07.2013. 14:24

»

RD un VD sirdsdraudzenīte

Labrīt. Acīm redzot mazuliet esi mani pārpratis. Iespejams neesmu precīzi izteicies. Jā, Tev taisnība ka nevajag nevienam totālu haosu Krievijā. Par daudz labi bruņota ir šī valsts.Bet haosa radīšana arī nav nemaz Amerikas vai Ķīnas mērķis. Atminamies taču visi kādu vietu pasaules ietekmes laukā spelēja...


Nevajag parspīlēt ASV ietekmi PSRS sabrukumā. Jā, Reigans palaida bruņošanās sacensību ar mēŗķi vājināt PSRS elonomiku. Tikai , ja šī ekonomika un pati sistēma būtu efektīva uz dzīvotspējīga, tad diez vai tas novestu pie kraha.
Par Čekistiem ka valsts glābējiem. Pie līzdšinējās valsts pārvaldes, kur kliķei pietuvinatie izsaimnieko resursus ( svaigs piemers- Soču olimpiāde), bet valsts parvaldei un ar to saistītiem labumiem tiek pielaisti pēc sulainiskas uzticības principa , bet ne profesionalitātes un spējām (analogi kā LV), krahs ir neizbēgams. Pietiek tikai naftas cenām kristies un problēmas sāksies. Kā jau teicu iepriekš- analoģija ar arābu revolūcijām (skat Mļečina filmu)

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

27.07.2013. 13:09

»

Ex-seržants

"Protams ka Latvijai ir nepieciešams prognozējams un spēcīgs kaimiņš. Un vēlams pārticis. Tikai tas nav izdevīgi tā saucamajiem mūsu stratēģiskajiem partneriem...


Labrīt. Acīm redzot mazuliet esi mani pārpratis. Iespejams neesmu precīzi izteicies. Jā, Tev taisnība ka nevajag nevienam totālu haosu Krievijā. Par daudz labi bruņota ir šī valsts.Bet haosa radīšana arī nav nemaz Amerikas vai Ķīnas mērķis. Atminamies taču visi kādu vietu pasaules ietekmes laukā spelēja Krievija Jeļcina laikā. Nemaz nerunājot par Gorbačova tā saucamo perestroiku. Pasaules varenie toreiz palaida projektu PSRS sadrumstalošanai un novājināšanai. Arī tad taču bija Krievija kodollielvalsts. Nebūtu Krievijā pie varas nākušas KGB aprindas, no Krievijas šodien būtu palikusi vien čaula. Te japiezīmē ka kārtējo reizi pārrēķinājās Amerikas manipulatori. Principā ne vienas Amerikas. Noteiktas aprindas manipulatoru, kurās Amerikai ir viena no vadošajam lomām. Arī tajā tā saucamajā klubiņā, kur izlemj visu un par visiem ir pretrunas. Notiek nepārtraukta pārgrupēšanās un rīvēšanās. Bet tas jau cits stāsts.

Par Amerikas budžetu. Hmm. Īstenībā Amerikas budžetu var salīdzināt ar vilcienu bez bremzēm. Un vagonos, pasažieru krēslos sēž pirmām kārtām jau Ķīna. Mes taču zinam kāds milzīgs daudzums aktīvu ir Ķīnas īpašumā tieši Amerikas ekonomikā. Pasaules finansu sistēma ir , ja tā var izteikties, Amerikas ķīlnieki. Nobruks Amerikas finansu piramīda, paraus līdzi pārejos. Ir gan mēģinājumi samazināt dolāra ietekmi pasaulē. Bet tas pagaidām neizdodas. Šobrīd principā visi saprot ka ceļš ir
vienā virzienā. Un beigās bezdibenis. Apstāties nevar, pagrtiezt sānis arī. Rezultāts ir zināms. Agri vai vēlu viss nobruks. Būs lielā pārgrupēšanās. Kas tajā piedalīsies, tas ir jautājums.

Par Krievijas iekšejām problēmām. Nu ja, to nav maz. Tas tā maigi teikts, he he. Bet laikam tomēr pareizāk būtu nodalīt mums Valstu iekšējās problēmas no to vēlmēm un centieniem sev atrast vietu starptautiskajā arēnā. Nodalīt diskusijas līmenī. Jo tā saucamās iekšējās lietas (problēmas) protams atstāj iespaidu uz ārpolitiku, bet mēs šeit runajam vairāk par stratēģiskajiem virzieniem. Iekšpolitika koriģē ārpolitikas "ātrumu", mazāk spēcīgām un teritoriāli mazām valstīm arī virzienu. Uz lielvalstīm tas gandrīz neattiecas. Sevišķi jau nu uz Krieviju un Ameriku. Pasaules tā saucamā sabiedrība ir ne vienu vien krupi norijusi, skatoties kā šīs lielvaras ignorē visu un visus savās interesēs.

Vispār jau aizgājām mazliet no tēmas. Publikācija bija par draudiem Latvijai no haosa Krievijā. Bieži nak prātā Somijas loma starptautiskajā spēku sadalījumā. Diemžēl vilciens ir aizgājis. Somijas tautas, respektīvi varas pašcieņa ir padarījusi šo valsti par salīdzinoši neatkarīgu. Bet aizsākums tam bija PSRS-Somijas karš. Mums nenoveicās. Vācija -PSRS Latviju (ne tikai Latviju) iedalīja savās interešu zonās. Lai gan, ko tur tagad par to spriest. Arī deviņdesmito gadu sākumā vel bija iespēja parādīt Latvijai sevi kā patiešām stipru un principialu valsti. Būtu arī starptautiskā cieņa un vismaz kautkāda rēķināšanās ar Latvijas viedokli. Šobrīd esam vajadzīgi vien kā grīdas lupata. Lielvaras izmantos un nometīs kaktā. Jā, skan drūmi, bet to esam paši panākuši. Atļaujot visādiem salašņām Latvijā šeptēties gadu desmitiem. Tā nu tas ir.

Atbildēt

Ex-seržants

27.07.2013. 07:58

»

RD un VD sirdsdraudzenīte

Vaooo, arī te jau paspējušas nozīmēties abas salašņas, tb paija un nereģistrētā RD un VD sirdsdraudzenīte. Izvēmušas savu glupību. Kur tik ieej, tur tās jau pabijušas. Mūsu saldais pārītis, he he...


"Protams ka Latvijai ir nepieciešams prognozējams un spēcīgs kaimiņš. Un vēlams pārticis. Tikai tas nav izdevīgi tā saucamajiem mūsu stratēģiskajiem partneriem."
-----------------------
Apgalvojums garām. Krievija joprojam ir kodollielvalsts un ASV interesēs ir tieši prognozējama un stabila Krievija. Par spēcīgumu. Spēcīgi konkurenti nepatīk nevienam. Ja ASV vēlas spēlēt pirmo vijoli un ieviest savu kartību trešās pasaules valstīs- aber lūdzu. Gik ilgi budžets izturēs Irākas un Afganistānas tipa pasākumus ir jautajums. Un ja izturēs, tad naids pret ASV tur tikai pieaugs. Krievijai vajadzētu atmest centienus veidot pretpolu ASV visā pasaulē, bet vairak pieverst uzmanību savam iekšējām problemām- ekonomikai, valsts pārvaldei, korupcijai. Stabila, ekonomiski attīstīta un demokrātiska (ja tas vispār iespējams) Krievija- par tādu kaimiņu es tikai par.

Atbildēt

>paulītim

27.07.2013. 06:41

Tik daudz ebreju un to krustojumi nav nevienā valstī kā Latvijā.

Atbildēt

RD un VD sirdsdraudzenīte

[R] 26.07.2013. 23:08

Vaooo, arī te jau paspējušas nozīmēties abas salašņas, tb paija un nereģistrētā RD un VD sirdsdraudzenīte. Izvēmušas savu glupību. Kur tik ieej, tur tās jau pabijušas. Mūsu saldais pārītis, he he.

Bet ne par to stāsts.

Mēģinot objektīvi skatīties uz Krieviju (cik jau tas ir iespējams ierindas pilsonim, ņemot vērā totālu info izkropļošanu politiskajās spēlēs) ir tomēr jāsaprot ka Krievijas tā saucamā politika nekad nav bijusi izprotama standarta rietumnieciskajā skatījumā. Tās tauta, nu vismaz pamatnācija slāvi nav izprotami ar prātu. Vēsturiski tas ir pierādījies ne reizi vien. Atceramies vēsturi. Boļševiku nākšana pie varas. Kas tos finansēja. Un kas no tā iznāca pēc gadu desmitiem. Kas orientējas vēsturē, tas sapratīs par ko runāju. Varam paskatīties arī iepriekšējos laikmetus. Pēteri pirmo. Tā saucamā rietumu civilizācija paņirgdama par krievu lāci,nesaskatīja ka šis pats pēterītis uzaudzējis jau ambīcijas un gatavs iekarot pusi eiropas.

Tas, kas šobrīd notiek Krievijā, hmm. Iet globāla spēle. Anglosakšiem (amerikai) nav vajadzīga Krievija kā stipra un ambicioza valsts. Ķīnai arī. Eiropas savienības valstis jau ir aizgājušas praktiski vēstures mēslainē. Tās pašreizējā formātā nekādi nevar spēlēt globālas spēlītes. ES šobrīd vairāk mēģina stāvēt klusu un noskatīties no malas kā Amerika mēģina izļodzīt Krievijas pamatus. Navaļnijs šajā gadījumā ir vien, ja tā var izteikties, palaista zonde sabiedrības iekustināšanai. Nedomāju ka politiskie analītiķi nesaprot Navaļnija neprognozējamību. Tāds nav vajadzīgs nevienam.

Bet te runa gāja par Latvijas situāciju šajā globālaja ietekmes pārdalē. Latvija jebkādā situācijā ir neapskaužamā stāvoklī. Naivi ir cerēt ka globāli ir kādam ar kādu draudzīgas attiecības. Ir tikai un vienīgi intereses. Tie, kuri cer ka Latvija ir stratēģiskais partneris Amerikai, ir vairāk kā naivi. Tas pats attiecas uz Latvijas un Krievijas attiecībām.

Šeit tik tiešām ir vietā teiciens par mazāko ļaunumu. Pareizāk teikt, bija vietā. Jo ir jau sabojātas attiecības ar Krieviju. Un ne jau ar pariešanu pret austrumiem. Bet ar savu politisko gļēvumu un prāta mazspēju. Paldies par to mūsu politiskajiem ākstiem.

Arī Amerikas acīs Latvija ir nostādīta prostitūtas lomā. Kā onkulis pasaka, tā pagriežas. Arī par to liels paldies mūsu diženajiem vadoņiem.

Protams ka Latvijai ir nepieciešams prognozējams un spēcīgs kaimiņš. Un vēlams pārticis. Tikai tas nav izdevīgi tā saucamajiem mūsu stratēģiskajiem partneriem. Respektīvi veidojas pretruna. Vienu dienu pamodīsimies un sapratīsim ka mūsu tā saucamie draugi mums ir izdarījuši lāča pakalpojumu. Nekādu iepriecinosu prognožu te nav. Diemžēl.

Atbildēt

vajadzīgs

26.07.2013. 21:25

Tas navaļnijs esot derīgs Amerikai,lai spriedumu apmainītu prokuroram zvanījis pats Obama.

Atbildēt

Lauku pakis

26.07.2013. 21:01

Serzant pastasti labak par demokratiju Latvija un Latvijas specigo opoziciju....jo nevar but demokratiska valsts bez specigas opozicijas....vai kaa?

Atbildēt

smaka

26.07.2013. 20:55

Rīga it pilna ar krievu bandām, kas masveidā iebrauc no Krievijas pierobežas. Kas notiek centrā!!!

Atbildēt

ka tik nu neuzraujamies uz nacistu

26.07.2013. 20:41

...............

Atbildēt

Ex-seržants

26.07.2013. 20:27

Nezinu , ko tur ir teicis Navaļņijs, neesmu viņa fans, toties zinu, ka Krievijā nekad nav bijušas cieņā demokrātijas tradīcijas un tapēc arī demoktrātiskā Putina režīma opozīcija tur nav verā ņemams spēks. Izkatās, ka Maskavas mītiņos toni nosaka fašisti un komunisti. Šeit arī izvēle- korumpēta Putina čekistu kliķe vai sarkanbrūnie. Uzprasās analoģija ar arābu revolūcijām- gāza diktatorus , bet pie varas nonāca islāmistu radikāļi. Šai sakarā links uz krievu publicista L.Mļečina filmu- http://www.youtube.com/watch?v=bEgK5i99Q2k
Ha, KF vestniecības krancis Pauls Karels atmodies pēc izgūlēta dzēruma. A nu marš būdā!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Lai visai pasaulei varētu parādīt „noderīgāku realitāti”

FotoVēl viens notikums ar Holivudas blokbasteram līdzīgu sižetu nesen izvērsās vienā no Minskas ielām. Daudzi no mums redzēja video, kurā jauns vīrietis (tālāk “mūsu varonis”) ar it kā nejauša taksista palīdzību veiksmīgi aizbēg no OMONa. Apskatīsim tuvāk, kāpēc šis notikums atgādina Holivudas filmu ne tikai savā sižetā, bet arī pēc specefektiem.
Lasīt visu...

18

Vecuma ierobežojumi kreditēšanas jomā, jeb vai banka var senioriem atteikt piešķirt kredītu

FotoVērojot tendences kreditēšanas tirgū Eiropā, secināms, ka liela daļa kredītiestāžu, lai iespējami izvairītos no finansiāliem zaudējumiem, kas var rasties, ja klients pilnībā vai daļēji neizpilda savas kredītsaistības ilgākā termiņā, nosaka vecuma limitu kreditēšanas pakalpojumiem, jo vecumu saskata kā būtisku riska faktoru.
Lasīt visu...

15

Mūsu galvās bija šīs vēsturiskās zemes, un šis likumprojekts tagad piedāvā to konkretizēt, lai latvietība nebūtu plakana

FotoŠodien es iesniedzu izskatīšanai Saeimā likumprojektu “Latviešu vēsturisko zemju likums”, un tā mērķis ir stiprināt iedzīvotāju piederību vietējām kopienām un latviešu vēsturiskajām zemēm – Kurzemei, Latgalei, Sēlijai, Zemgalei un Vidzemei. Tajā ir arī runa par četrām reģistrētajām kultūrtelpām – suiti, Rucava, Lībiešu krasts, kultūrtelpa “Upīte”, bet ne tikai par jau reģistrētajām kultūrtelpām.
Lasīt visu...

6

Daži jautājumi Latvijas Afganistānas veterānu cēzaram - Gunāram Rusiņam

FotoSaistībā ar interviju, kuru jūs nesen sniedzāt par Andreja Mediņa  militāro dienestu, es dažus jautājumus vēlos uzdot personīgi Jums.
Lasīt visu...

21

Pandēmija, infodēmija un multilaterālisms: runa ANO Ģenerālās asamblejas 75. sesijā

FotoAugsti godātais priekšsēdētāja kungs! Ekselences, cienījamās dāmas un godātie kungi! Vispirms vēlos apsveikt V. Bozkira kungu ar iecelšanu Ģenerālasamblejas 75. sesijas priekšsēdētāja godā. Varu Jums apliecināt, ka Latvija aktīvi līdzdarbosies, lai panāktu, ka nākamo 12 mēnešu garumā šī tik svarīgā organizācija varētu Jūsu vadībā darboties veiksmīgi.
Lasīt visu...

6

Šuplinskas kundze, atkāpieties, jūs dzīvojat citā realitātē

FotoMatemātikas skolotāju trūkuma dēļ pirmo mācību stundu šajā priekšmetā tikai pagājušajā nedēļā aizvadīja Rīgas 40. vidusskolas sesto klašu skolēni. Ziņas nonāca Latvijas televīzijā.
Lasīt visu...

21

Par "Turaidas kvartālu" samaksātā nekustamā īpašuma nodokļa apjoms ir palielinājies, nevis samazinājies

FotoLatvijas televīzijas raidījumā "De Facto" izskanējušais apgalvojums, ka SIA "MC Turaida Property", kam pieder Turaidas kvartāls Jūrmalā, pēc īpašuma statusa maiņas par 40 000 EUR ir samazināts nekustamā īpašuma nodoklis (NĪN), neatbilst patiesībai.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Es negribu lēkt acīs ļoti cienītajam ministram, no kā tik daudz kas ir atkarīgs: lai muzejs paciešas

Manā citādi harmoniskajā un priecīgajā dzīvē ir bijušas tikai...

Foto

Sankcijas. Retorika un realitāte

Šī gada 5.septembrī portālā Pietiek.com tika publicēts nezināma autora raksts ar nosaukumu „Kāpēc tika indēts Navaļņijs”. Rakstā citstarp tika pieminētas rietumvalstu līdz...

Foto

Kad, kurā brīdī, aiz kurām durvīm un kurš apstiprina līdzfinansējumu „tautas sportam”?

"Tautas sports to summu nemaz nevar apēst," sabiedriski nozīmīgu tautas sporta pasākumu atbalstam paredzēto...

Foto

Lūdzu, uzvedieties tiesiski un nekaitējiet Latvijas kapitāla tirgus reputācijai

Ņemot vērā publiskajā telpā pieejamo informāciju par 22.09.2020. plānotajām AS "Olainfarm" akcionāru sapulcēm un Finanšu un kapitāla...

Foto

Ko tad mēs darīsim, „izejot ielās”?

Man bieži tiek uzdots jautājums – ko tad mēs darīsim, “izejot ielās”? Viens kungs rakstīja, ka viņš katru dienu esot...

Foto

„Ņevinovataja ja...”

Vakardien no plašsaziņas līdzekļiem uzzināju, ka “Saskaņas” valde pieņēma lēmumu izslēgt mani un manu kolēģi Ļubovu Švecovu no partijas. Sakarā ar šo ziņu es...

Foto

Šie biedri mums vairs nav nekādi biedri

SDP "Saskaņa" Rīgas nodaļa nolēmusi no partijas par Statūtu pārkāpumiem izslēgt divus biedrus - Vjačeslavu Dombrovski un Ļubovu Švecovu....

Foto

Notikumi Baltkrievijā - divu sistēmu sadursme

Lai kā mums gribētos domāt, ka notikumi Baltkrievijā ir šīs valsts iekšējā lieta un attiecas tikai uz tās iedzīvotājiem, tie...

Foto

Jāizbeidz apgrūtinošās attiecības ar „plinšu sievām”

Uzskatu, ka ir pārkāptas robežas. Kad viens partijas biedrs par citu saka, ka tas ir "jānovāc" un uzsver, ka "man...

Foto

Kā prokurore Dace Lapinska izpilda “pasūtījumus”

Jaunais ģenerālprokurors Juris Stukāns jau ir paudis kritiskus vārdus par prokuroru kvalifikāciju un iestājas par nepieciešamību paaugstināt prokuroru zināšanu līmeni....

Foto

Vājprāts, kas šobrīd pārņēmis ASV

Džordžs Floids mira, kad policija viņu aizturēja 25.maijā. Kopš tā laika ar viņa vārdu ir notikušas nekārtības vairāk nekā 2000 ASV...

Foto

Es tikai brīnos, līdz kādam līmenim tiks degradēts parlaments

Kā Jums šķiet, kā Saeimas priekšsēdētāja Mūrnieces kundze un Saeimas drošības dienests reaģēja uz šo manu ziņu?...

Foto

Demokrātija

Jau desmitiem gadu dzirdu kvēlas runas par demokrātiju. Ko tik neesmu dzirdējis, sākot no dẽmos – tauta un (κράτος), krátos – vara. Vienkāršojot – par tautas varu....

Foto

Provinces pensionāra apsveikums jaunus laikus alkstošajiem rīdziniekiem

Dārgie rīdzinieki, jums tas ir izdevies! Urā! Daloties sajūsmībā par nīstās varas aizslaucīšanu un jaunās, spožās, visās varavīksnes krāsās...

Foto

Vai ar „Rimi” salātiem es varu dabūt COVID19?

Sestdien kārtējo satraucošu ziņu pavēstīja SPKC – visi sestdien COVID19 reģistrētie gadījumi bijuši Daugavpilī. Pagājušajā nedēļā kopā ar...

Foto

Kāpēc es iešu 10.oktobrī

Kāpēc es iešu 10.oktobrī? Es izstāstīšu, jūs izlasiet un, lūdzu, man vairs nejautājiet! Pat Aldis nezina, kādēļ es iešu. Ceru, ka izlasīs...

Foto

Ir jāatlaiž „sabiedrisko” mediju vadība un NEPLP

Uzņemoties pilnu atbildību un turpinot pildīt deputāta zvērestu, es publiski paziņoju: IR JĀATLAIŽ Latvijas Televīzijas un Latvijas Radio vadība,...

Foto

Kāpēc tika indēts Navaļnijs

Nule kā nācis klajā Vācijas valdības paziņojums par to, ka pazīstamais Krievijas opozicionārs Aleksejs Navaļnijs, kurš ārstējas slimnīcā Berlīnē, ir ticis saindēts...

Foto

Trīs sivēntiņu sāga Marsa parkā

“Reiz dzīvoja trīs sivēntiņi. Trīs brāļi. Visi vienāda auguma, apaļi, sārti, ar vienādi draiskām astītēm. Pat vārdi viņiem bija līdzīgi. Sivēntiņus...

Foto

Imigranti krievu vietā

Vai jums nešķiet dīvaini, ka mēs aizvadītajos 30 gadus nebijām spējuši iedzīt mietu plašajā krievu kultūras lādē Latvijā, bet tad pēkšņi to izdarīja pēdējos 2-3 gados? Tieši...

Foto

Finanšu ministrijas piedāvājums iznīcinās grāmatniecības nozari

Latvijas Rakstnieku savienība ar neslēptām bažām raugās uz Finanšu ministrijas plāniem no 2021. gada likvidēt autoratlīdzību speciālo režīmu, aizstājot to...

Foto

Atbilde, kāpēc cilvēki netic vēlēšanām, ir meklējama vēlēšanu sistēmā

Atbilde, kāpēc cilvēki netic vēlēšanām, ir meklējama vēlēšanu sistēmā. Proti, šobrīd tur valda naudas vara, nevis tautas...

Foto

Vēstule Selīnai un citiem aktīvistiem

Es dzīvoju Teikā, dzīvoklī kādā no padomju laikos celtajiem Teikas namiem, man ir vīrs un divi bērni, un man nav vienalga,...

Foto

Reiram ir jāatbild par cinisko rīcību Marsa parkā

Koku zāģēšana dienu pēc vēlēšanām Marsa parka teritorijā ir cinisks, nosodāms un politiski gļēvs lēmums, kura tagadējā izpilde,...

Foto

"Marsa parka" izzāģēšana ir "Attīstībai/Par!"/”Progresīvo” melu un liekulības paraugstunda

"Marsa parka" izzāģēšana nākamajā dienā pēc vēlēšanām ir "Attīstībai/Par!"/”Progresīvo” melu un liekulības paraugstunda. Šo politiķu zaļie mērķi...

Foto

Ātras pārdomas par priestera Mediņa "sāgu"

Man ir bijis tas gods viņu satikt. Viennozīmīgi spilgta personība. Viņam ir sava dzīves filozofija, kurai nevaru 100% piekrist, bet...

Foto

Ne jā, ne nē, ne melns, ne balts: paziņojums par Bruknu un priesteri Mediņu

Šā gada 20. augustā medijos izskanējusi informācija par Bruknas muižā esošās kopienas...

Foto

Par kristieti Aldi

Es jau sen gribēju uzrakstīt par to, kā Aldis Gobzems izsaimnieko Dieva doto talantu, bet kaut kā nebija vērtīga iemesla, lai nolasītu viņam...

Foto

Vēstule jaunajam Rīgas domes vadītājam – kā neuzkāpt uz Ušakova grābekļa

Godātie kandidāti, rakstu kā nedaudz skeptisks vēlētājs, kurš raugās uz Rīgas domes vēlēšanām ar tādu...

Foto

Levita lieliskais vēsturisko zemju likumprojekts brīnišķīgi ļaus apzināties latvisko identitāti, tās dziļumu un kultūras saknes

25.augustā Piebalgas apmeklējuma laikā Valsts prezidents Egils Levits Vecpiebalgas Kultūras namā...

Foto

Rīgas domes priekšvēlēšanu debates jārīko pilsētas zaļajā klusajā zonā - Biķernieku mežā

Rīgas domes apstiprinātajā Rīcības plānā vides trokšņa samazināšanai Rīgas aglomerācijā ir 3.2.1.attēls – Akustiskā...

Foto

Dzelzceļa transporta un ostu tranzīta izpostītāji tagad raujas pie varas Rīgā

Jau pēc pāris dienām sāksies iepriekšējā balsošana Rīgas domes vēlēšanās, tālab vēlreiz palūkosimies uz pašiem...

Foto

Gruntmanis ignorēja vides un kultūras kontekstu, bet es neko nevarēju ietekmēt un vispār mazgāju rokas nevainībā

Dr. Uģis Gruntmanis, atgriežoties Amerikā, ir komentējis veselības ministres, Veselības...

Foto

Nekliedziet tie, kas ir kliedzēji un kristīgās reliģijas noliedzēji

Andreju Mediņu personīgi pazīstu kopš 1992 gada, savu 16 gadu vecuma. Biju viens no viņa "nokalpinātajiem pusaudžiem"....

Foto

Kungi (ar smaidu par nopietno)

Pirms daudziem gadiem, 1998. gada 18. novembrī, iznāca laikraksta «Latvietis Latvijā» pirmais numurs. To ievadīja Viļa Plūdoņa dzejolis:...

Foto

Likumdošanas iniciatīva: par valsts un pašvaldības līdzekļu izlietojuma atklātumu

Valsts un pašvaldību, arī to kapitālsabiedrību un nodibinājumu iepirkumi ir melnais caurums, kur bez pēdām tiek zagti...