Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

TT

09.05.2024. 14:24

Ak, Kungs augstais!
Beidzot kāda sieviete vēršas pret slaistu Viloru.

Atbildēt

Karīna Landmesere

13.06.2023. 18:09

»

es

Alkatiga lidz riebumam...bija darisana ar vinu


Karīna Landmesere pilnīgi piekrītu! Cūka ar lielo burtu!

Atbildēt

Karīna Landmesere

13.06.2023. 18:09

»

tantei

Lūdzu padalieties ar advokātes vārdu, lai tauta neuzķertos


Karīna Landmesere cūka ar lielo burtu

Atbildēt

Karīna Landmesere

13.06.2023. 18:07

Šīs cūkas bez robežām vārds ir Karīna Landmesere un biros atrodas Lāčplēša ielā 27-4

Arī iekritu šīs nelietes nagos! Pretīgi! Cūka ar lielo burtu kura rok!

Atbildēt

Alona

26.10.2022. 10:38

Mums 5 gadus ilga tiesa. Karina ir ļoti labs advokāts. Visur mani aizstāvēja, ļoti palīdzēja, deva padomus, vienmēr rakstīja ka man klājas un vai viss ir kārtībā. Palīdzēja nokārtot dokumentus, lai man atļautu braukt uz ārzemēm tiesas norises laikā. Arī kad tiesa gāja uz beigām, Karīna man pateica lai uztaisu trūcīgo statusu, lai man nebūtu jāmaksā par viņas darbu. Kā arī tiesā pieprasīja atbrīvot mani no tiesas izdevumiem. Viņa ir ļoti forša, un man tiešām paveicās, ka viņa man trāpījās.

Atbildēt

Zintis

29.11.2020. 19:16

Par šo personu nav dzirdēts nekas labs , nezinu kurš raksta auto reiz rekomendēja viņu, jo sliktā slava viņai iet pa priekšu .

Atbildēt

es

14.09.2020. 17:39

»

Tà saucamai advokàtei

ir sizofrénija


Alkatiga lidz riebumam...bija darisana ar vinu

Atbildēt

Inese

14.09.2020. 17:13

Gribu isuma pastastit par cienito advokati Karinu Landmeseri. Cik negodigs un alkatigs cilveks var but. Par vienas lapas korigesanu, kur pielika 2 teikumus paprasija 72,60, kad iebildu un teicu, ka sakuma jau esmu iedevusi avansu 200Euro, vina man atrakstija vestuli, ja man nepatik sis rekins vina so anulesot un atsutisot rekinu 145 Euro apmera. Uzrakstiju vinai, ka tas nebija godigi neinformejot mani par to. Nu metodes ka 90-to gadu stila...visistakais rekets. Uzskatu, ka vina ari ir loti nekompotenta, ka pierakstit 2 teikumus vinai ir vajadzigas 1,5h...

Atbildēt

ezis

27.05.2020. 14:35

»

Paija

1) Līdz pat kasācijas instancei ieskaitot Jūs varat pārstāvēt sevi pati, to nosaka likums...


Daudz padomu, bet maz saprašanas par raksta jēgu. No pievienotajiem dokumentiem redzams, ka klientei tika realizēta aizstāvība krimināllietā. Neieteiktu sūdzības autorei klausīt Jūsu padomam, tas ir nekompetents

Atbildēt

ezis

27.05.2020. 14:31

»

....

Nav ne pirmais ne pēdējais gadījums. Sūdzības ir arī par advokātu Aldi Alliku. JĀIZBEIDZ ADVOKĀTU MONOPOLS, IEVIEŠOT TĀDU PAŠU KĀRTĪBU KĀ, PIEMĒRAM ZVIEDRIJĀ - VAIRĀKAS JURISTU ORGANIZĀCIJAS... LAI IR SĪVA KONKURENCE


Kāda problēma? Advokātu jau tagad ir tuvu pie pusotra tūkstoša. Starp citu, normāli rēķini. Ja kliente par to vienošanās bija parakstījusi, nav ko žēloties. Kaut kā interesanti ir lasīt, ka tiesas sēde notika 30 minūtes, no kurām aizstāvība tika realizēta labi ja 10 min. Varētu padomāt, ka pārējo laiku advokāts tiesā atrodas sava prieka vai izklaides pēc.

Atbildēt

tantei

18.05.2020. 12:10

Lūdzu padalieties ar advokātes vārdu, lai tauta neuzķertos.
jūs taču pati varējāt sevi aizstāvēt.

Atbildēt

Aldis

18.05.2020. 10:16

Tipiski tizla situācija. Antons Drēbnieks, ar šo arī nevajag ielaisties nekādās lietās! Pilnīgs nekompitents sava amata pienākumos.
Totāls liekulis.

Atbildēt

tante

18.05.2020. 09:50

O,jā daža laba advokate māk naudiņu izprasīt par- nepar ko! Pati tādai kopumā samaksāju 600 eiro,par nenozīmīgu atsēdēšanu tiesa zālē! Pilnīgi nekas nebija pateikts manis aizstāvībai,lai gan visa lieta bij baltiem diegiem šūta(advocates vārdi).Varēja noprast pēc situacijas,ka tiesas lēmums jau iepriekš zināms tiesai. Čeki protams arī netika doti par naudas saņemšanu,tā teikt apmaksāju es advokātei karaliskas pusdienas abiem ar vīru,kas cītīgi viņas gaidīja varenā džipā Rīgā pie tiesas. Lieki teikt,ka tiesu zaudēju.Sapratu,ar šo sistēmu nav iespējams cīnīties,ja nav ļoti lielas naudas kabatā! Ko nu es nabags,ņemot ātros kredītus lai samaksāštu advokātei par pusdienām.

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 21:59

Labs ir, pastrīdējos, pakacināju un drusku palaidu muti pats arī - vismaz kāds prieciņš man no šitā trādirīda tika. Bet nu gan mana interese izsīkusi, izzudusi - negribu vairs neko dzirdēt ne par to Sandru KUKŪ-KUKŪ-šinu, ne viņas advokāti. Uz tikšanos citu rakstu komentāros, no šejienes pazūdu. Atā!

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 21:51

»

par 20:33

nu, redziet cik labi Kārlis nācis pie prāta un ir pateicīgs portālam , ka tiek atmaskota iespējami negodīga advokāte Karīna


Ne tik strauji! :) Tam, ko sarakstījusi Sandra Kukušina un kas portālā ievietots, nav nekāda sakara ne ar Lato Lapsu, kā arī es neuzskatu Sandru Kukušinu par pētniecisko žurnālistiku :) Es cienu Lato par tiem rakstiem, kuri šajā portālā lasāmi kā viņa sarakstīti un parakstīti. Attiecībā uz to, ka viņš pametis mums saplosīšanai gabalu gabalos vienu advokāti un viņas klienti - domāju, ka viņam pie vienas vietas i viena dāmīte, i otra. Viņš aizsargā "ārštata autorus", paslēpjot viņu identitātes aiz "PIETIEK lasītājs" u.c. pseidonīmiem, citādi neviens neko nerakstīs un portālam nesūtīs, baidīsies.

Atbildēt

par 20:33

14.05.2020. 21:21

nu, redziet cik labi Kārlis nācis pie prāta un ir pateicīgs portālam , ka tiek atmaskota iespējami negodīga advokāte Karīna :-)

Vismaz es zināšu, ka no advokātes Karīnes jāsargās un ar viņu nedrīkst slēgt darījuma kontaktus.

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 20:29

»

Ne visi

Vai tad rakstīts VISI advokāti??? Protams ne visi, bet nav maz tādu. Liekas, ka Jums kādi 70 gadi pēc komentāriem. Jūs visam nepiekrītat un strīdaties par visu. Varbūt esat viens no tiem!!!?? Un Jūs aizskar personiski. Ja jau veselām dienām šeit komentējiet


Kas ir "tie"? Esmu bijis maksātnespējas procesu administrators. Jā, strīdēties un nepiekrist - tas man tāds prieciņš, tā teikt, hobijs. Juridiska rakstura tēmām te joprojām sekoju, interesanti.

Atbildēt

PALDIES

14.05.2020. 19:52

»

Tā ir..

Portālu lasa daudzas amatpersonas un vinu radi. Tāpēc šādai platformai noteikti demokrātiskā sabiedrībā ir jābūt. Tas ir sava veida kauna dēlis


Paldies Lapsas kungam ar komandu cik nu to ir palicis par to, ka darat nozīmīgu darbu. Ka nepadevāties spiedienam un savulaik izteiktajiem draudiem!! Respect...

Atbildēt

Tā ir..

14.05.2020. 19:49

»

Portāls pieder pie ceturtās varas

Aprakstot precedentus pētnieciskajā žurnālistikā NEGODĪGI tiesneši, advokāti , prokurori, notāri , tiesu izpildītāji un maksātnespējas administratori dabū "pierauties", tas ir puslīdz ievērot likumus


Portālu lasa daudzas amatpersonas un vinu radi. Tāpēc šādai platformai noteikti demokrātiskā sabiedrībā ir jābūt. Tas ir sava veida kauna dēlis.

Atbildēt

Ne visi

14.05.2020. 19:46

»

Kārlis

Tam es piekrītu tikpat lielā mērā, cik tam, ka "visi vīrieši ir cūkas" un "visas sievietes ir maukas


Vai tad rakstīts VISI advokāti??? Protams ne visi, bet nav maz tādu. Liekas, ka Jums kādi 70 gadi pēc komentāriem. Jūs visam nepiekrītat un strīdaties par visu. Varbūt esat viens no tiem!!!?? Un Jūs aizskar personiski. Ja jau veselām dienām šeit komentējiet.

Atbildēt

Portāls pieder pie ceturtās varas

14.05.2020. 19:37

Aprakstot precedentus pētnieciskajā žurnālistikā NEGODĪGI tiesneši, advokāti , prokurori, notāri , tiesu izpildītāji un maksātnespējas administratori dabū "pierauties", tas ir puslīdz ievērot likumus.

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 18:11

»

Gobzems

Diez vai tas tā ir. Tad būtu uzpeldējusi info. Bet piekritīsiet, ka ir arī advokāti reāli mēsli


Tam es piekrītu tikpat lielā mērā, cik tam, ka "visi vīrieši ir cūkas" un "visas sievietes ir maukas".

Atbildēt

Tas gan...

14.05.2020. 17:53

»

Kārlis

Atcerieties vienu - ne šis portāls, ne arī citi žurnālistu veidojumi nav "tiesu vara


Tāpēc, lai laiks un tiesu vara visu saved kārtībā. Netiesāsim un netiesāti būsim..

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 16:45

Atcerieties vienu - ne šis portāls, ne arī citi žurnālistu veidojumi nav "tiesu vara".

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 16:42

»

Atkal

Jau atkal "Kukušinas fani". Jums patīk polarizēt. Mēs un tie tur. Ja cilvēks izsaka ciādu no Jūsējā viedokli, tad tas ir "Kukušinas fans"?? Varbūt portāls ir arī "Kukušinas fans", ja reiz saskatīja problēmu un publicēja to


Portālam patīk, ka advokātus te "drāž" :) Gobzems savulaik staigāja apkārt un mums, citiem maksātnespējas procesu administratoriem, lielījās, ka esot Lato Lapsu kaut kādā tiesas procesā "izdrāzis". Varbūt tāpēc.

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 16:38

»

Atkal

Jau atkal "Kukušinas fani". Jums patīk polarizēt. Mēs un tie tur. Ja cilvēks izsaka ciādu no Jūsējā viedokli, tad tas ir "Kukušinas fans"?? Varbūt portāls ir arī "Kukušinas fans", ja reiz saskatīja problēmu un publicēja to


Es tikai spriežu pēc tā, ko es pats te piedzīvojis. Ja nelienu Kukušinai dirsā, tad viņas fani uzreiz mani saukā par tās advokātes "toyboy" vai uzskata mami par viņu (to advokāti) pašu.

Atbildēt

Atkal

14.05.2020. 16:31

»

Kārlis

Hahaha! :D Lai piedots, ka palaižu muti, bet, lūdzu, izlasiet te visus komentārus un pasakiet godīgi - vai starp tiem Kukušinas fanu rakstītajiem ir kāds (kaut viens) puslīdz jēdzīgs "argumentācijas un komunikatīvās ētikas" piemērs


Jau atkal "Kukušinas fani". Jums patīk polarizēt. Mēs un tie tur. Ja cilvēks izsaka ciādu no Jūsējā viedokli, tad tas ir "Kukušinas fans"?? Varbūt portāls ir arī "Kukušinas fans", ja reiz saskatīja problēmu un publicēja to?

Atbildēt

Uz zoba...

14.05.2020. 16:26

»

Kārlis

Es saprotu itin labi. Es tikai "pavelku uz zoba" Kukušinu - lai taču viņa saprot, ka ne mēs iesim un to advokāti nost mušīsim, ne mēs tos rēķinus no tiesu izpildītājas kantora nospersim, ne arī to krimināllietu par nebijušu nepadarīsim


Runa ir tīri pievērst uzmanību situācijai kopumā. Ne tikai Kukušina vai vēl kāds cietis no šīs Landmeseres, bet vēl daudzi ir iekrituši ar advokātiem. Pat Lembergs!!! Kura advokāta sūdzību ECT noraidījā kā JURIDISKI NEPAMATOTU. Arī Cosa Nostra reiz teica - neticiet nevienam īpaši advokātam.

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 16:25

»

Tupax

Šāda birku piekāršana - visiem normālajiem saprotams - pārāda tikai to, ka Kārlis/Karīna neko nesajēdz no argumentācijas un komunikatīvās ētikas. Tas būtu kā pateikt - visi kuri man nepiekrīt ir idioti. Nomierinies Kārli/Karīna Tevi pēc ip jau meklē. Tu esi zaudējis/usi savu seju un arī cīñu...


Hahaha! :D Lai piedots, ka palaižu muti, bet, lūdzu, izlasiet te visus komentārus un pasakiet godīgi - vai starp tiem Kukušinas fanu rakstītajiem ir kāds (kaut viens) puslīdz jēdzīgs "argumentācijas un komunikatīvās ētikas" piemērs?

Atbildēt

Tupax

14.05.2020. 16:21

»

Kārlis

Es domāju, ka visiem Mēness fāžu neietekmētajiem ir skaidrs, ka šo raksteli portālā sarūpējusi tikai un vienīgi Sandra Kukušina. Neviens "no malas" netiktu klāt ne viņai izrakstītiem rēķiniem, ne sūdzībai, ne advokātu atbildei. Bet var saprast Kukušinu - melnais PR nereti ir spēcīgāks par juridiskām...


Šāda birku piekāršana - visiem normālajiem saprotams - pārāda tikai to, ka Kārlis/Karīna neko nesajēdz no argumentācijas un komunikatīvās ētikas. Tas būtu kā pateikt - visi kuri man nepiekrīt ir idioti. Nomierinies Kārli/Karīna Tevi pēc ip jau meklē. Tu esi zaudējis/usi savu seju un arī cīñu...

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 16:20

»

Kārlim par žurnālistu spēku

Kārli, bet lūdzu saprotiet, ka žurnālistiem, tas ir precedentu atspoguļošanai presē ir liels spēks: ar to tiek pievērsta uzmanība negodīgumam un tiesneši ir spiesti ievērot likumu...


Esmu lasījis to Vilka grāmatu. Manuprāt, tas Vilks laikam gribēja Grūtupam dirsā ielīst - reti šķebinoši salkans, pliekans, sīrupais savārstījums. Es to grāmatu izmetu miskastē.

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 16:17

»

Kārlim par žurnālistu spēku

Kārli, bet lūdzu saprotiet, ka žurnālistiem, tas ir precedentu atspoguļošanai presē ir liels spēks: ar to tiek pievērsta uzmanība negodīgumam un tiesneši ir spiesti ievērot likumu...


Es saprotu itin labi. Es tikai "pavelku uz zoba" Kukušinu - lai taču viņa saprot, ka ne mēs iesim un to advokāti nost mušīsim, ne mēs tos rēķinus no tiesu izpildītājas kantora nospersim, ne arī to krimināllietu par nebijušu nepadarīsim.

Atbildēt

Kārlim par žurnālistu spēku

14.05.2020. 15:45

Kārli, bet lūdzu saprotiet, ka žurnālistiem, tas ir precedentu atspoguļošanai presē ir liels spēks: ar to tiek pievērsta uzmanība negodīgumam un tiesneši ir spiesti ievērot likumu.

Iedomājieties to procesa pusi , kurai nav blata vai draugu būšanas tiesu lietās , tiesa ar šādu ne-blata procesa pusi vienkārši izrēķinās un neviens (sabiedrība) pat neuzzin, ka notiek negodīga lietu spriešana.

Jūs taču esat lasījis vismaz divas grāmatas par Grūtupa " uzvaru" lietām, gan A.Vilka grāmatu par Grūtupa fenomenu (grāmatā kāda advokāte izteikusies, kādēļ Grūtups vienmēr gandrīz visās lietās uzvar, un uzvaru pamatā ne vienmēr ir viņa gudrība).
Kāds senators Grūtupa dēļ pat atskaitījās Augstākās tiesas plēnumam un teica, ka vērsīsies Cilvēktiesību tiesā, bet līdz šim nav dzirdēts, ka senators būtu vērsies Cilvēktiesību tiesā par it kā nepamatotām aizdomām, tomēr savu amatu senatoram nācās mainīt no priekšsēdētāja amata uz tiesneša amatu.

Atbildēt

Interesanti

14.05.2020. 15:26

Bet vai tad Kukuškina nevarēja savas krimināllietas ietvaros iesniegt tiesai lūgumu precizēt aprēķinu un ar pierādījumiem samazināt šo advokates prasījuma summu vai arī atsevišķi celt civilprasību tiesā? Vai vērsties policijā: ka Kukuškina deva advokatei skiadro naudu, viņa ņēma bet kaut kas tur greizi sanāca -

kāda jēga sniegt portālā, ja nav iesniegts iesniegums policijā vai tiesā pret iespējami negodīgu advokāti?

Skaidrs, ka advokātu padome pret savu advokāti nesniegs tiesā.

Vai arī kundzītei vajadzēja vērsties žurnālā " Likums un taisnība" - Kaut kad pagājušajā gadā žurnālā bija arī raksts par vienu negodīgu notāri ar uzvārda pirmo burtu M.

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 15:16

»

Uzminēji gan, urrā

Kāda tam starpība?? Ā nu ja Jūs tāpat kā advokātīte argumentējot viedokli izvēlaties ad hominem taktiku t.i. personības, tautības, izcelsmes, valodas apsmiešana. Riktīgs politiskais mēsls


Es domāju, ka visiem Mēness fāžu neietekmētajiem ir skaidrs, ka šo raksteli portālā sarūpējusi tikai un vienīgi Sandra Kukušina. Neviens "no malas" netiktu klāt ne viņai izrakstītiem rēķiniem, ne sūdzībai, ne advokātu atbildei. Bet var saprast Kukušinu - melnais PR nereti ir spēcīgāks par juridiskām darbībām. Kā zināms, "ar avīzi" var ne tikai mušu nosist.

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 15:08

»

Kapec nesniedza tiesā

Ja, piemēram, par zvērināta tiesu izpildītāja aprēķinu var sniegt prasību tiesā, tad kādēļ par advokata aprēķinu Kukuškina nesniedz tiesā


Tāpēc, ka tiesā ar samazgu uzgāšanu nebūs līdzēts. Te var palaist muti un neuztraukties, ka var nākties dabūt pa zobiem. Skaidrs, ka Kukušina pati saprot, ka gan parādu advokātei nāksies atdot, gan arī tajā krimināllietā viņu atzīs par vainīgu un ietupinās. Tāpēc jau ir nevis juridiskas darbības, bet šī gānišanās portālā.

Atbildēt

Kapec nesniedza tiesā

14.05.2020. 14:53

Ja, piemēram, par zvērināta tiesu izpildītāja aprēķinu var sniegt prasību tiesā, tad kādēļ par advokata aprēķinu Kukuškina nesniedz tiesā ?

Atbildēt

Par Kārli Karīna .. laikam

14.05.2020. 13:44

Par Kārli viss skaidrs , iespējams, Kārļa komentus raksta pati Karīna jeb Karīnas aizstāvis.

Atbildēt

Tu

14.05.2020. 12:31

»

Kārlis

Ķengāšanās šajā portālā ir "cīņa pret sistēmu"? :D Vai tas, ka Kukušina te izpaudusies, būs tiesisks šķērslis tiesu izpildītājam piedzīt no viņas parādu? Vai, te izpaudusies, tagad viņa var mierīgi uzelpot, jo ir darīts viss, lai tiesa viņu attaisnotu


Vai kkas ir jau piedzīts?? Arī es varu iesniegt prasību pret jebkuru brīdinājuma kārtībā un vicinot to skriet un kliegt - redziet parāds...bet beigās dibenu noslaucīt.

Atbildēt

Uzminēji gan, urrā

14.05.2020. 12:27

»

Kārlis

Uzrakstījāt savā dzimtajā krievu valodā un pēc tam izmantojāt google translate - vai uzminēju


Kāda tam starpība?? Ā nu ja Jūs tāpat kā advokātīte argumentējot viedokli izvēlaties ad hominem taktiku t.i. personības, tautības, izcelsmes, valodas apsmiešana. Riktīgs politiskais mēsls...

Atbildēt

Ja nu, nu ja

14.05.2020. 12:23

»

Kārlis

"Nav ne mazāko šaubu, ka advokāte ir vainīga"? :D Un ja nu Kukušina beigās izrādīsies vainīga, viņu notiesās un viņu ieliks cietumā, kur viņu tiešām, kā rakstiet, ņems priekšā? Ko tad teiksiet? Ja es būtu advokātes vietā, es dēļ šitām publiskām samazgu uzliešanām darītu visu, lai šitādu nepateicīgu ...


A ja nu uz mēness jau kāds dzīvo?? Ja nu rakstītais ir taisnība?? Jūs tik spraigi aizstāvat Karīnu - varbūt tā ir pati Karīna nevis Kārlis vai kāds no vinas toyboyiem?? Darītu visu, lai tiesa iesēdina - 😂😂😂ak Jūs mulka dzīvnieks. Tikai dzīvnieki tā var teikt - visu nozīmē arī pretlikumīgas darb.

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 12:01

»

Nu nu...

Jau tas vien, ka tiek apvainota komentāros S. Kukušinas kundze norāda uz advokātes augsto profesionalitāti un ētiku. Neviens cits strīdā iesaistītās puses zināt nevar. Advokātes metodes ir skaidras un nav ne mazāko šaubu, ka advokāte ir vainīga. Cerams, ka advokāti nems priekšā kompetentās iestādes...


"Nav ne mazāko šaubu, ka advokāte ir vainīga"? :D Un ja nu Kukušina beigās izrādīsies vainīga, viņu notiesās un viņu ieliks cietumā, kur viņu tiešām, kā rakstiet, ņems priekšā? Ko tad teiksiet? Ja es būtu advokātes vietā, es dēļ šitām publiskām samazgu uzliešanām darītu visu, lai šitādu nepateicīgu lunatiķi tiesa iesēdina. Ļoti bieži tiesas ņemot vērā, cik solīdi cilvēks izturas pret tiesu, un advokāts ir daļa no tiesu sistēmas.

Atbildēt

Kārlis

14.05.2020. 11:52

»

Cilvēks

Jūsuprāt aizstāvēt savas intereses, tiesības un viedokli nozīmē izraisīt riebumu??? Tādā gadījumā zēl Jūs. Interesanti Jūs tiešām esat pasīvs un indiferents cilvēks?? Jūs strīdus risiniet 90 gadu stilā? Visi kas cīnās pret sistēmu ir riebīgi Jūsuprāt? Liekas, ka esat padomju laiku milicis vai prokurors...


Ķengāšanās šajā portālā ir "cīņa pret sistēmu"? :D Vai tas, ka Kukušina te izpaudusies, būs tiesisks šķērslis tiesu izpildītājam piedzīt no viņas parādu? Vai, te izpaudusies, tagad viņa var mierīgi uzelpot, jo ir darīts viss, lai tiesa viņu attaisnotu?

Atbildēt

Lapas:    4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Dabisko instinktu sekas. 1.daļa. LGBT fenomens

FotoDzīvnieku pasaulē dabiskā agresija, nepieciešamais ļaunums un cietsirdība ir instinktīva norma, kas ir nežēlīga, tomēr tā ir nepieciešama eksistences, attīstības un dabiskās atlases (konkurences) sastāvdaļa dabiskā līdzsvara un iekšējās hierarhijas nodrošināšanai.
Lasīt visu...

6

Es tikai mazliet atgādināšu par ēnu ekonomiku. Atkārtošana – zinību māte

FotoMums stāsta, ka esot kaut kādi 2,6 miljardi eiro, kurus varot izcelt no ēnu ekonomikas, un tad mēs kļūsim stāvus bagāti. Ar to plivina karogu gandrīz jebkurš politiķis jeb finanšu analfabēts (saiklis “jeb” apzīmē sinonīmus).
Lasīt visu...

21

Cik ilgi gan Latvijai, gan Igaunijai pietiks pacietības apmaksāt „Rail Baltica” zaudējumus?

FotoVēl pāris argumenti, pirms valdība un Saeima izdara izvēli starp tūlītēju pazemojumu un nesaprātīgām izmaksām tuvākā nākotnē.
Lasīt visu...

21

„Demos” paskaidrojuma vietā

FotoGatavojoties otrdien 10. decembrī paredzētajai Demos sesijai Mēs jeb es un mans mazizglītotais politiskais oponents, rīkotāju grupas dalībnieku vidū divi cilvēki atsevišķi un dažādos laikos man norādīja, ka Demos vajadzētu ar līkumu iet noteiktai tēmai. Vienā gadījumā arī to, ka viens konkrēts cilvēks nedrīkst uzstāties. Abos gadījumos bija prasība — ja lūgums netiks izpildīts, tad attiecīgais dalībnieks no konferences rīkotāju grupas izstāsies.
Lasīt visu...

21

Lai kā arī valdībai gribas atlikt lēmuma pieņemšanu, taču tas drīz būs jāpieņem

FotoKomentārs nra.lv rakstam "Siliņas valdība apspriedusi "Rail Baltica" būves izbeigšanu un nobijusies": lai kā arī valdībai gribas atlikt lēmuma pieņemšanu, taču tas drīz būs jāpieņem.
Lasīt visu...

12

Mēs, Lāce, Lībiņa, Augulis, Čakša un „Gribu palīdzēt bēgļiem”, taču neatņemsim nodokļu maksātāju naudu mums noderīgajai „Re:Baltica”

FotoSabiedrības integrācijas fonda Padome* atcēlusi Sabiedrības integrācijas fonda lēmumu, ar kuru "Baltijas pētnieciskās žurnālistikas centra Re:Baltica"projektam "Šķelšanās" tika noteiktas neattiecināmās izmaksas 35 757,05 EUR apmērā
Lasīt visu...

21

Vai budžets un nauda ir veselības mēraukla? Cik plaši veselību vērtēt ar kvantitatīviem rādītājiem?

FotoSaeimas deputāti, čakli diskutējot komisijās, tuvojas budžeta pieņemšanas sēdēm. Tauta un vienkāršie līdzjutēji iegādājas alu un popkornu, gatavojoties garām sēdēm un vētrainiem disputiem, kas budžetā, kā likums, nemaina neko, vai arī – izmaiņas tiek pieļautas procenta tūkstošdaļas līmenī.
Lasīt visu...

20

"Sabiedriskā” Latvijas televīzija ir komersants, un mūsu komandējumu izmaksas sabiedrībai nav jāzina, jo tas ir komercnoslēpums!

FotoVSIA “Latvijas Televīzija”, turpmāk tekstā - “LTV”, ir saņēmusi Jūsu 2024. gada 4. novembra vēstuli, kurā Jūs lūdzat atbildēt uz Jūsu jautājumiem saistībā ar LTV filmēšanas grupas atrašanos ASV. Atbildot uz Jūsu vēstuli, LTV sniedz atbildes uz Jūsu uzdotajiem jautājumiem:
Lasīt visu...

6

Pieprasām izglītības un zinātnes ministrei Andai Čakšai novērst ministrijas ierēdņu sabotāžu un izglītības sistēmas graušanu un nodrošināt valdības lēmumu izpildi!

FotoMinistru kabinetā ir apstiprināti noteikumi, kas paredz obligāta centralizēta fizikas, ķīmijas, bioloģijas un dabaszinātņu eksāmena ieviešanu 2025./26. mācību gadā vidējās izglītības pakāpē un pamatskolas absolventiem obligāts starpdisciplinārs eksāmens, kurā ietilpst arī dabaszinātnes, notiks 2024./25. mācību gadā.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi