Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Zeze

20.11.2015. 01:47

Otrās Republikas vēlēšanās esmu piedalījusies tikai vienu reizi un vairāk neeju, jo neredzu par ko vēlēt. Iznākumā vienmēr ar gandarījumu secinu, ka esmu rīkojusies pareizi. Tā izpaužas mana nevardarbīgā pretestība pret nelietīgās sistēmas uzturēšanu pie dzīvības.

Atbildēt

haris

14.11.2015. 12:15

»

???

Vai tad tautai nav vēl pienācis tas brīdis patriekt tos tautas kalpus no siltajām vietām, jo acīmredzami mūs triec postā, nabadzībā un izmiršanā


Mūs dzen dziļāk tajā visā postā.Liela lomu spēle pamuļķie darba devēji,kuri dod priekšroku tautas izmiršanai,bēgļu piesaistei,nevis ES cienīgas,kaut minimālās,darba samaksas ieviešanai un līdz ar to arī sociālās nevienlīdzības mazināšanai.

Atbildēt

haralds

13.11.2015. 01:04

»

Žulis

Nē, jūs kļūdāties! Boikotam ir liela nozīme...


"Boikotam ir liela nozīme! Un vispirms jau tam ir liela nozīme priekš mums pašiem."
boikotējiet, plānprāši! "Sovaku Cen†ra" elek†orātu vēl pierunājiet uz boiko†u! :D vai paņemiet pašu sūdīgāko lis†i un visus izsvītrojiet! :D

Atbildēt

???

10.11.2015. 09:36

Vai tad tautai nav vēl pienācis tas brīdis patriekt tos tautas kalpus no siltajām vietām, jo acīmredzami mūs triec postā, nabadzībā un izmiršanā.

Atbildēt

kviecējs

09.11.2015. 10:32

»

Vari turpināt kviekt


Tas ir labāk, nekā "piedalīties procesā".

Atbildēt

ušakovs

08.11.2015. 14:33

Balsoju par Anti Globālistiesm. viņi bija zem kkāda cita saraksta. Bet par to kustību, šeit maz runā...

Atbildēt

sviesc

08.11.2015. 14:17

»

haralds

Ja Tu nepiedalījies vēlēšanās, tad nekviec, kad Tevi kvīkās visos caurumos un kad Tev griezīs nost galvu vai izvaros un pēc tam nomētās ar akmeņiem beigtu par to, ka esi izvarota...


Ja tu balsoji par kādu no partijām, kuras iekļuva saeimā, tu savas tiesības kviekt esi atdevis saviem priekšstāvjiem depurātiem. Un tāpēc, turi muti! Tev nav nekādu tiesību kviekt. Ja tev nepatīk paša deputāti - prasi no viņiem.
Ja tu balsoji par vēlēšanu caurkritējiem, vari kviekt, cik ienāk prātā un popularizēt savu caurkritušo partiju.
Ja tu nepiedalījies vēlēšanās, tu savu balsi nevienam neesi deleģējis. Un vari kviekt, ko, cik un kad gribi.
Tik vienkārši.
Un nevajag savas slimās, loģikai nedraudzīgās galvas murgus pārlikt uz svešām galvām. Vēlēšanu boikots nozīmē vienu - nevēlētājs savu balsi nevienam nav atdevis, savas tiesības lemt nevienam nav deleģējis. Viņš var kviekt, cik vēlas vai ja vajadzība spiež, un visu var lemt pats, neatzīstot tavu ievēlēto rīcību. Un turklāt nevēlētājs var un viņam jānorāda tev, kurš vēlējis, ka tu esi līdzatbildīgs par visu, kas noticis. Jūs, par mazāko ļaunumu vēlētāji, arī esat lielākie noziedznieki, kuri atraisa rokas saujai neliešu. Jūs, mūžīgie vēlētāji, neesat izvarotāji, jūs tikai palīdzat izvarotājam sasiet upurim rokas. Jūs pašus regulāri izvaro. Un jūs no tā gūstat mazohistisku baudu? Vai manu-logi! Kuri meklē jaunu izvarotāju katrus 4 gadus.

Atbildēt

rezultāts

08.11.2015. 10:29

»

Vo

Vai tu pats esi pārlasījis to nesakarīgo muldējumu, ko esi uzrakstījis...


"Vēlētājiem ir jādod iespēja balsot par deputātu kandidātiem, nevis partiju sastādītiem sarakstiņiem!"
Saeimā salien totāli populisti, kuri sasola visiem un visu. Vēlētāju skaits, kuri balsojuši par Saeimā ievēlētajiem deputātiem, samazinās vismaz par 40%.

Atbildēt

Vo

08.11.2015. 09:23

»

haralds

Ja Tu nepiedalījies vēlēšanās, tad nekviec, kad Tevi kvīkās visos caurumos un kad Tev griezīs nost galvu vai izvaros un pēc tam nomētās ar akmeņiem beigtu par to, ka esi izvarota...


Vai tu pats esi pārlasījis to nesakarīgo muldējumu, ko esi uzrakstījis?
"Ja tu nepiedalījies vēlēšanās, tad nekviec"
Ja piedalījies, tad arī nekviec.
Ja esi balsojis par kādu Saeimā neiekļuvušu partiju, tikai tad vari kviekt???
Un kāds tev pamats apgalvot, ka tās neiekļuvušās partijas ir tās labās? Pats atzīsti, ka neviena partija pirms vēlēšanām par bēgļu uzņemšanu neko nav minējusi.
Pašos pamatos ir jāmaina Vēlēšanu likums, tikai tad kaut kas var mainīties. Vēlētājiem ir jādod iespēja balsot par deputātu kandidātiem, nevis partiju sastādītiem sarakstiņiem!

Atbildēt

haralds

08.11.2015. 01:37

Ja Tu nepiedalījies vēlēšanās, tad nekviec, kad Tevi kvīkās visos caurumos un kad Tev griezīs nost galvu vai izvaros un pēc tam nomētās ar akmeņiem beigtu par to, ka esi izvarota.
tāpat var darīt tie, kas balsojuši par par†ijām, kuru Par†eigeno$$es šeit:
http://balsosanasbriviba.lv/personas-kuras-balsoja-par-tautas-tiesibu-ierobezosanu/
Ja Tu balsoji par kādu Saeimā neiekļuvušu par†iju, nē, Ja Tu balsoji par kādu Saeimas krēslos vēl pakaļas neapsildījušu par†iju, kura tā arī neiekļuva Saeimā, tad saki paldies tiem, kas izdomāja to %-u barjeru - Saeimā iekļuvušo par†iju Par†eigeno$$ēm depu†ātiem, kuri negrib tikt izlēgti no kopgalda!
bet jautājums nepareizi nostādīts - 12. vēlēšanu laikā bēgļi darbaļaudīm nebija aktualitāte Nr. 1 un par†ijas arī pirmsvēlēšanu promaucībās neko par bēgļu uzņemšanu vai neuzņemšanu nelumudurēja. viens gan - par†ijām, kuras balsojušas par "bēgļu" uzņemšanu, nekas nespīd.

Atbildēt

no Francijas

07.11.2015. 11:15

Francijā imigrācija neatbilst valsts ekonomiskajām vajadzībām - tā galvenokārt saistīta ar patvēruma meklēšanu un ģimenes atkalapvienošanos. No 200 000 migrantu, kas katru gadu ierodas Francijā, tikai 7 % stājas darba attiecībās, pārējā daļa pārtiek no dažādiem pabalstiem. Tikai 16 000 uzturēšanās atļauju tika izsniegtas 2012. gadā, pamatojoties uz darba līgumu, taču valdība izsniedza 51 000 laulību līgumu kopiju, kas noslēgti ārpus Francijas, kas ir divreiz vairāk nekā pirms desmit gadiem.

To visu papildina pārmērīgi dāsna Francijas sociālā/pabalstu sistēma - pretēji franču strādniekiem un nodokļu maksātājiem ikviens ārzemnieks Francijā var izmantot medicīnisko aprūpi bez jebkādiem ierobežojumiem, pateicoties "Valsts medicīniskai palīdzībai" (AME), kas 2014. gadā valstij izmaksāja vienu miljardu eiro.

Periodiska nelegālo migrantu "regularizācija", viegla pilsonības iegūšana, sociālie un ģimenes pabalsti bērnu skološanai un citas "tiesības" (mājokļi, bezmaksas sabiedriskais transports) ir nozīmīgi faktori, kas piesaista imigrantus.

Tāpēc ir acīmredzams, ka vēl nepieredzēta apjoma ilgstoša migrācijas plūsma novedusi Francijas sociālo sistēmu uz sabrukuma robežas.

Atbildēt

Mežavecis

07.11.2015. 10:43

Tikai un vienīgi no vēlēšanu masveida boikota baidās SISTĒMA. Ja pienāks laiks, kad balsojumā piedalīsies mazāk par 50% balstiesīgo - uz nākamajām vēlēšanām mums būs jādodas obligāti - likumā pilsoņa tiesības tiks aizstātas ar pilsoņa pienākumu un APK tiks papildināts ar punktu par soda naudas lielumu, kas piemērojams tiem, kas uzdrošināsies neierasties uz vēlēšanām.

Atbildēt

Mežavecis

07.11.2015. 10:22

»

lauķis

Ja vēlēšanas spētu ko mainīt tad tās sen jau būtu aizliegtas


Nebiju uz šo jautājumu tā paraudzījies, bet Tev ir taisnība - sen būtu noorganizēts Rīgas Maidans.

Atbildēt

Susla

06.11.2015. 22:16

»

Latvietis-Melis-Zaglis

Žulis ir liels latviešu muldoņa=pseido intelibeņķis, kādi ir latviešu siseņi


Nevar būt jo Žulis ir latviešu galvas gods un slava, īstais latvietis- gudrs idiots.

Atbildēt

Latvietis-Melis-Zaglis

06.11.2015. 19:48

»

Žulis

Nē, jūs kļūdāties! Boikotam ir liela nozīme...


Žulis ir liels latviešu muldoņa=pseido intelibeņķis, kādi ir latviešu siseņi.

Atbildēt

Žulis

06.11.2015. 16:06

»

annamarija

Boikotam tikai tad ir nozīme, ja boikotē visi. Atsevišķu pilsoņu nebalsošana neko nedod. Turklāt Vēlēšanu likumā nav noteikts, cik % jāpiedalās, lai tā būtu leģitīmas. Aizies tikai deputātu kandidāti un viņu draugi, un viss kārtībā!Vēlēšanas būs notikušas


Nē, jūs kļūdāties! Boikotam ir liela nozīme!
Un vispirms jau tam ir liela nozīme priekš mums pašiem. Ar savu rīcību mēs apliecinām savu nostāju un atsakāmies būt līdzvainīgi režīma pastrādātajos noziegumos pret mūsu tautu un valsti. Ar savu rīcību ne tikai apkārtējiem, bet vispirms jau paši sev mēs pierādām, ka neesam manipulējami muļķi, kas kā tāds aunu bars iet tur, kurp viņus dzen.
Un nevajag pētīt to noziedznieku sarakstīto Vēlēšanu likumu! Dabīgi, ka tas ir sarakstīts tā, lai atbilstu viņu, ne mūsu interesēm. Un nevajag koncentrēties uz tūlītējiem rezultātiem, kuru var arī nebūt. Ir jāuzdod sev jautājums: "Vai es gribu pārtraukt atbalstīt to Latvijas izlaupīšanas politiku, kas visus šos gadus tiek piekopta?" Un, ja jūs to gribat pārtraukt, tad jums arī pašam personīgi ir jāsāk strādāt šajā virzienā. Un pirmais, ko jūs variet darīt,ir pārstāt ar savu nodoto balsi atbalstīt šo režīmu. Un tas ir šī partokrātiskā vēlēšanu farsa boikot. Ir tāds teiciens: "Izdari savu darbu, cik iespējams labi vari, bet rezultātus atstāj Dieva ziņā!" Arī katram no mums ir pēc labākās sirdsapziņas jādara tas, kas ir atkarīgs tieši no mums un tikai tad mēs esam tiesīgi vispār gaidīt kaut kādus rezultātus. Simts demagogu var stāvēt rindā un apgalvot, ka tam nav nekādas jēgas un nozīmes. Mums jārīkojas atbilstoši savai pārliecībai. Ja latvieši visos laikos būtu klausījuši to, ko viņiem saka citi, tad šodien nebūtu ne tādu latviešu, ne Latvijas.

Atbildēt

annamarija

06.11.2015. 14:21

»

A.K.

Iepriecina nevis raksts, bet komentāri. Vairums pilsoņu beidzot sāk saprast, ka piedalīšanās saucamajās "vēlēšanās" leģitimizē prettautisko varu. Un nevajag tādu demagoģiju, ka "nepiedalīšanās vēlēšanās atbalsta kādu partiju". Neatbalsta vis!Vēlēšanu boikots ir skaidra, pilsoniska un, jā, pat patriotiska...


Boikotam tikai tad ir nozīme, ja boikotē visi. Atsevišķu pilsoņu nebalsošana neko nedod. Turklāt Vēlēšanu likumā nav noteikts, cik % jāpiedalās, lai tā būtu leģitīmas. Aizies tikai deputātu kandidāti un viņu draugi, un viss kārtībā!Vēlēšanas būs notikušas.

Atbildēt

Latvietis-Melis-Zaglis

06.11.2015. 12:32

»

ps

Šobrīd pašvaldību vara lielākajā daļā Latvijas ir demokrātiski neliģitīma un nepārstāv pat pusi no iedzīvotājiem. Vēlēšanās piedalījās starp 25-50% un tie paši ir dažādu manipulāciju rezultātā sabīdīti skaitļi. Valdošā kliķe nekad nepieļaus, ka vēlēšanās nepiedalās vairāk kā puse, tas automātiski apdraud...


Katrs latvieša solis atbilst Radbruha formulai - nelietīgs un smirdīgs pēc būtības. Naivais ir tas, kurš latviešus ņem pie sirds nopietni, te muld par likumiem un taisa idiotismus "demokrātiski neliģitima". Kur gan rodas tādu murgojumu autori, kas nav gājuši skolā un tikai kaut ko lopisku sameistaro savā vēmienā. Riebīgi tārpi!

Atbildēt

ps

06.11.2015. 11:56

»

A.K.

Iepriecina nevis raksts, bet komentāri. Vairums pilsoņu beidzot sāk saprast, ka piedalīšanās saucamajās "vēlēšanās" leģitimizē prettautisko varu. Un nevajag tādu demagoģiju, ka "nepiedalīšanās vēlēšanās atbalsta kādu partiju". Neatbalsta vis!Vēlēšanu boikots ir skaidra, pilsoniska un, jā, pat patriotiska...


Šobrīd pašvaldību vara lielākajā daļā Latvijas ir demokrātiski neliģitīma un nepārstāv pat pusi no iedzīvotājiem. Vēlēšanās piedalījās starp 25-50% un tie paši ir dažādu manipulāciju rezultātā sabīdīti skaitļi. Valdošā kliķe nekad nepieļaus, ka vēlēšanās nepiedalās vairāk kā puse, tas automātiski apdraud fiktīvo demokrātiju.
Juridiskajā zinātnē ir tāds jēdziens kā Radbruha formula. Ja likums ir nepanesami netaisnīgs vai acīmredzams vienlīdzīgu tiesību principa pārkāpums, tas nav jāievēro.
Brīdī, kad " demokrātija " pārvēršas par visšausmīgāko totalitāro režīmu cilvēces vēsturē, ir laiks pārvērtēt "likuma varas" principus, laiks pārvērtēt, kas ir tiesiskums un taisnīgums. Un laiks nesadarboties ar jebkuru patokrātisku (no vārda patoloģija) režīmu. Nesadarbošanās ir aktīva pozīcija. Un tas, ka nevēlētāju balsis tiek "likumiski" atdotas vai sadalītas starp partijām, nenozīmē, ka nevēlētāji savas balsis par tām nodevuši. Tā ir "likumiskā zādzība", kad "zagļi likumā" pieņem sev izdevīgu likumu. Ir dabisko tiesību un pozitīvo tiesību jēdziens. Dabiskās tiesības nevienam nevar nedz piešķirt, nedz atņemt. Nevēlētāja balss un griba nevar tikt piesavināta, nedz ar likumu, nedz ar varu, nedz manipulāciju - tik ilgi, kamēr nevēlētājs ir cilvēks, nevis persona-darblops, kuru identificē pēc ciparu kombinācijas auss krotālijā.

Atbildēt

sp

06.11.2015. 11:28

»

Žulis

Vai tev pašam neliekas, maigi izsakoties, dīvains tas, ko esi uzrakstījis...


Tieši tā. Un nevajag pakļauties "marta ūdra, nekā grūta" demagoģijai. Tas, kurš beidzot pamodies un sapratis, kā darbojas sistēma, nekad vairs nepiedalīsies "demokrātiskajā procesā".
Tikai, Dieva dēļ, nemodiniet pārējos mēnessērdzīgos "ūdrus", ļaujiet viņiem dzīvot viņu remdeno, pseido konfliktiem pilno dzīvīti, veidot partijas, nvo, talkas, ziedot.miljonāriem, diskutēt par bēgļiem, pedofiliem, homoseksuāļiem. Ļaujiet viņiem izjust tiesiskuma orgasmu tiesas procesā pret dp, kad "smaga, grūta, asiņaina" darba rezultātā "sistēma tiek publiski piesmieta". Ļaujiet viņiem gulēt! Un neredzēt to, ko ieraugot mati saceļas un rokas nolaižas.

Atbildēt

taa butu jabut

06.11.2015. 10:51

Ja velesanas piedalijusies tikai 30 % iedzivotaju, piemeram, tad velesanu rezultatiem nav speka. Nevar tautas varu parstavet vara, kura ieveleta ar niecigu skaitu balsu.

Atbildēt

Žulis

06.11.2015. 10:27

»

nekā grūta

To jau atbildēja raksta autors, bet varu atkārtot- vēlēšanas iegūto vietu skaits ir proporcionāls par tām balsojušo skaitu un līdz ar to nebalsojot tu nodod savu balsi pārējiem balsojušajiem un pilnībā piekrīti viņu balsojumam. Ja par tev tik tuvo laupītāju tēmu, tad salīdzinājums būtu korekts tikai...


Vai tev pašam neliekas, maigi izsakoties, dīvains tas, ko esi uzrakstījis?
"... nebalsojot tu nodod savu balsi..."
Nevienam es nenododu savu balsi! Nebalsojot es ATSAKOS nodot savu balsi! Bet, ja šo manu balsi kāds piesavinās, nozog, nolaupa, tad tas ir VIŅA, nevis mans izdarītais noziegums. Un šāda likumdošanā iestrādāta norma ir NOZIEDZĪGA. Un, pakļaujoties noziedzībai ( kaut arī likuma normās ierakstītai) , mēs to atbalstām.
Kamēr vien atbalstīsim, NEKAS nemainīsies!!!

Atbildēt

lauķis

06.11.2015. 06:46

»

fakts

Jo mazāk lumpenu piedalās vēlēšanās, jo labāk Latvijai


Jā , biedri partijniek!

Atbildēt

>>>nekā grūta 05.11.2015. 21:06

06.11.2015. 01:21

To jau atbildēja raksta autors, bet varu atkārtot- vēlēšanas iegūto vietu skaits ir proporcionāls par tām balsojušo skaitu un līdz ar to nebalsojot tu nodod savu balsi pārējiem balsojušajiem un pilnībā piekrīti viņu balsojumam.
>>>
Un kā ar balsu skaitīšanu?

Atbildēt

fakts

05.11.2015. 22:33

»

iemācies lasīt, lumpen!

Ja Tu balsoji par kādu Saeimā neiekļuvušu partiju vai nepiedalījies vēlēšanās


Jo mazāk lumpenu piedalās vēlēšanās, jo labāk Latvijai!

Atbildēt

Z

05.11.2015. 21:30

Kāda atšķirība par ko tu balso, kamēr Cimdars tur sēdēs-rezultāti būs tādi, kādi vajadzīgi treknajam galam.

Atbildēt

A.K.

05.11.2015. 21:22

Iepriecina nevis raksts, bet komentāri. Vairums pilsoņu beidzot sāk saprast, ka piedalīšanās saucamajās "vēlēšanās" leģitimizē prettautisko varu. Un nevajag tādu demagoģiju, ka "nepiedalīšanās vēlēšanās atbalsta kādu partiju". Neatbalsta vis!Vēlēšanu boikots ir skaidra, pilsoniska un, jā, pat patriotiska pozīcija, kas parāda pilsoņa attieksmi pret politiķiem un viņu aktivitātēm. Starp citu, politiķi baidās no izjukusām vēlēsanām, jo tad vara būs jāsagrābj nevis ar viltu, bet ar spēku, bet tas apdraud viņu omulību un...hm, arī citas blaknes var būt. Tā ka, esiet, biedri, apzinīgi, un straumītēm vien teciet uz vēlēšanu iecirkņiem - gaiša un saulaina nākotne garantēta! Nu, varbūt, vienīgi - ne šajā, bet nākamajā dzīvē...

Atbildēt

nekā grūta

05.11.2015. 21:06

»

Žulis

Paskaidro man, lūdzu, kādā veidā vēlēšanu farsa boikots nozīmē atbalstu "Vienotības" bēgļu uzņemšanas politikai!Pēc tavas "nelumpeņa loģikas" iznāk, ka visi tie, kuri atsakās pievienoties noziedzniekiem ( piemēram laupītājiem viņu noziegumos) atbalsta šos noziegumus, jeb taviem vārdiem sakot "nepiedaloties...


To jau atbildēja raksta autors, bet varu atkārtot- vēlēšanas iegūto vietu skaits ir proporcionāls par tām balsojušo skaitu un līdz ar to nebalsojot tu nodod savu balsi pārējiem balsojušajiem un pilnībā piekrīti viņu balsojumam. Ja par tev tik tuvo laupītāju tēmu, tad salīdzinājums būtu korekts tikai gadījumā, ja rīkotu saistošu balsošanu un tu vienkārši noskatītos kā laupītāji izlemj ko aplaupīt, bet nepiedāvātu piemēram sakopt tuvējo mežu vai sliktākajā gadījumā sarīkot uzbrukumu pamestai mājai.

Atbildēt

Ctrl

05.11.2015. 20:32

Vēl viens naivs cilvēciņš nav sapratis ka mūsdienu pastarpinātajai demokrātijai paliek arvien vairāk kopējas iezīmes ar fašismu. Kā var nepamanīt to ka vairums likumu dod privilēģijas tikai bagātajiem un ja cilvēks kaut kādu iemeslu dēļ ir palicis bez ienākumiem, viņam vairs nav pieejama lielākā daļa cilvēka pamattiesību.

Atbildēt

05.11.2015. 18:35

Ja Tu balsoji par Nacionālo apvienību (NA):
Kur vien tas bijis iespējams, Tu esi iestājies pret imigrantu uzņemšanu Latvijā. Visus ar bēgļu uzņemšanu saistītajos balsojumos gan Ministru kabinetā, gan Saeimā Tu esi balsojis pret. Rīcības plānā Tu cīnies par to, lai bēgļu pabalsti nebūtu lielāki par vietējo iedzīvotāju sociālām garantijām, un par to, lai par labu bēgļiem netiktu pazeminātas valodas prasības darba tirgū. Tu arī prasi stingrākus atlases kritērijus un pienākumu kopumu bēgļiem, neslēpjot, ka mērķis ir mazāk bēgļu Latvijā, kas uzturas īsāku laiku. Kopumā gan Tu turpini atbalstīt valdību, kuras vairākums lemj no Tevis atšķirīgi, bet neizskatās, ka cita valdība rīkotos kardināli atšķirīgi.


NA/VL/TB reāli vienmēr spekulatīvi deklarē vienu, bet realizē citu- sadarbojas ar pārājām partijām, sēž viena Saeimas zālē, garantēti gūst uzvaras nākošajās velēšanās, jo vēlētajam patīk, kad to māna – NA nekad neko nevar izlemt un neboikotē sadarbību ar pretēju partiju centieniem.


Šī lapele http://www.nacionalaapvieniba.lv/ ir krievžīdu, jo LNNK/TB/VL – šis VDK/DP veidojums, nepretojās un neaicināja tautu pretoties Zatlera, Godmaņa, Sudrabas, Maizīša noziedzīgajai rīcībai glābt 20 ārvalstu bankas un Parex ar LV valsts budžeta naudu (pensiju fonda, sociāla budžeta), lai Bērziņš un Dombrovskis varētu aizņemties no žīdiem piederošā SVF, LV iedzenot parādos – visa LV nauda ir uz parāda. Lai pēctecībā Vējonis un Straujuma turpinātu latviešu tautu iedzīt izmisumā un genocīdā. Visi 9.2 miljardi euro, kas LV ir apgrozībā, ir pilnā mērā aizņemti un ir meli par kaut kādu IKP procentu, jo nevaram pierādīt pretējo- līgumi starp LV un SVF/PB ir tautai slepeni.

Krievžīdu tādēļ, ka Latvijā ir jauna krievžīdu pasuga – latviešu politiķi, kas samierinās ar LV parādu, nemēģina atgūt izkrāptos LV budžeta līdzekļus, ar ko glāba Parex un 20 ārvalstu bankas, nemēģina sodīt latviešu tautas interešu nodevējus – Sudrabu, Godmani, Maizīti, Slakteri, Zatleru, Dombrovski un Bērziņu, Vējoni un Straujumu, ar krieviem runā krievu valodā, atmetuši runas par deokupāciju – sēž pie viena galda ar krieviem un lietas apspriež okupantu valodā – kā to dara L.Lapsa, U.Liepnieks, I.Parādnieks, G.Bojārs (VID aģents-žurnālists, raidījuma Aizliegtais paņēmiens veidotājs), R.Dzintars, I.Mūrniece un R.Zīle u.c.

Viņi, šie krievžīdi, veicina latviešu tautas genocīdu – kopā ar valdošo 4. maija komunistu kliķi turpina padzīt latviešus no LV. Latviešus ar savam tukšajām krievžīdu runām un rakstiem padara naidīgus Latvijas valstij kā tādai. Katru lielāku sociālo konfliktu LNNK/TB/VL izmanto savas politiskā kapitāla pieaudzēšanai, lai sekmīgi turpinātu apmuļķot latviešu tautu. Savulaik bija kārkluvācieši, kārklukrievi, personas, kas atteicās no latviešu tautas interešu aizstāvības, pārejot citā kultūrā, to popularizējot.

Atbildēt

Žulis

05.11.2015. 18:19

»

iemācies lasīt, lumpen!

Ja Tu balsoji par kādu Saeimā neiekļuvušu partiju vai nepiedalījies vēlēšanās


Paskaidro man, lūdzu, kādā veidā vēlēšanu farsa boikots nozīmē atbalstu "Vienotības" bēgļu uzņemšanas politikai!Pēc tavas "nelumpeņa loģikas" iznāk, ka visi tie, kuri atsakās pievienoties noziedzniekiem ( piemēram laupītājiem viņu noziegumos) atbalsta šos noziegumus, jeb taviem vārdiem sakot "nepiedaloties laupīšanā tava rīcība ir vienāda ar tiem, kuri piedalās laupīšanā."
Nezinu, cik vajag izdzert, sapīpēties vai sašņaukties, lai nonāktu pie tik "dižām" prāta spējām.
Kas attiecas uz to, ka partijnieki manu nenodoto balsi piedēvē sev un apgalvo, ka tas viss veido viņu leģitimitāti, tad tie ir tādi paši meli, kā kad banku aplaupītāji apgalvotu, ka visi godīgie cilvēki, kas nepiedalās bankas aplaupīšanā viņus atbalsta un tāpēc viņiem ir likumīgas tiesības to banku aplaupīt.
Nu tad gaidīšu sakarīgu atbildi uz šī komenta iesākumā uzdoto jautājumu. Es zinu, ka tas Tev būs ļoti grūti, bet pacenties iztikt bez rupjībām un apsaukāšanās.

Atbildēt

iemācies lasīt, lumpen!

05.11.2015. 17:16

»

jancis

Nēesmu balsojis vispār, tātad nēesmu atbalstījis migrantu uzņemšanu un arī citus noziedzīgus pasākumus


Ja Tu balsoji par kādu Saeimā neiekļuvušu partiju vai nepiedalījies vēlēšanās:
Tava rīcība bēgļu jautājumos ir vienāda ar "Vienotības" un "Saskaņas centra" balsotāju rīcību.

Atbildēt

jancis

05.11.2015. 14:13

Nēesmu balsojis vispār, tātad nēesmu atbalstījis migrantu uzņemšanu un arī citus noziedzīgus pasākumus

Atbildēt

tu esi.. muļķe?

05.11.2015. 13:53

Par ko tad vajadzēja balsot? Par "martas ūdres partiju"?
Katrs, kurš ar patosu apelē pie vēlētāju "veselā saprāta, pilsoniskās atbildības" un citas .uiņas, ir vai nu muļķis vai pilda pasūtījumu.
Esošās sistēmas ietvaros vēlētāji neko nemaina. Mainīt var tikai nevēlētāji un tie, kuri no sistēmas izgājuši, jo brīdī, kad vairāk kā 50% neierodas pie vēlēšanu urnām, vara zaudē savu "demokrātisko leģitimitāti", it īpaši, ja ir izsludināts vēlēšanu boikots.
Kā jau te viens rakstīja plkst. 10:04 - teātris, kuru pārkrāsotais padomju režīms spēlē tautas priekšā. Kad sarkano krāsu sajauc ar fekālijām, rodas tas, kas redzams esošajā varas vertikālē.
Viss pārējais ir "pupu mizas", "buļla kakas" un "slima suņa murgi". Punkts.

Atbildēt

es

05.11.2015. 13:07

Kas tad nu? Vai tad vēlēšanas jau tuvojas?

Atbildēt

lauķis

05.11.2015. 11:43

»

ciniķis

Paldies raksta autorei par apkopoto informāciju par partiju lēmumiem nelegālo migrantu jautājumā. Taču vienā būtiskā lietā autore mūs maldina. Viņa raksta: "patiesībā lēmumus pieņem ļoti konkrētas partijas un konkrēti politiķi, kuriem kāds no mums ir devis šādas pilnvaras Saeimas vēlēšanās". Taču šis...


Partiju sistēma ir mēdiju radīts apziņas parazīts.
Vai kāds var minēt kaut vienu piemēru kur tiktu ievēlēta pareizā partija?
Pareizās partijas vienkārši nevar būt , neatkarīgi no tā kura partija tiek ievēlēta , uzvar SISTĒMA.

Atbildēt

ciniķis

05.11.2015. 11:15

Paldies raksta autorei par apkopoto informāciju par partiju lēmumiem nelegālo migrantu jautājumā. Taču vienā būtiskā lietā autore mūs maldina. Viņa raksta: "patiesībā lēmumus pieņem ļoti konkrētas partijas un konkrēti politiķi, kuriem kāds no mums ir devis šādas pilnvaras Saeimas vēlēšanās". Taču šis autores apgalvojums ir klaji meli, jo nevienas partijas programmā nebija ne vārda par "bēgļu" uzņemšanu, līdz ar to pilnīgi visas partijas "bēgļu" jautājumā rīkojas bez savu vēlētāju dotajām pilnvarām.

Atbildēt

briseles kremļa aģents

05.11.2015. 10:57

Autore acīmredzami neobjektīvi vērtē t.s. "nacionālās apvienīgas" pastāvīgi divkosīgo un gļēvulīgo rīcību. It kā "na" jau papļurkst, ka nevajadzētu ar tiem "bēgļiem" ucināties, bet tā koalīcija ir vērtīgāka un ienesīgāka, tur šādi tādi amatiņi un ietekmītes atlec un naudiņa nāk. Neies jau tāpēc par valsti un nāciju domāt. Un plānprātīgie pensināri jau tāpat nobalsos par "na", jo dzintarieši tik smuki māk dziedāt zilo lakatiņu un svilināt ķīnā ražotas lāpas.

Atbildēt

Neiedziļinoties detaļās

05.11.2015. 10:13

Kas tie par murgiem? Viņi visi ir viena komanda. Ja tas būtu nepieciešams visi nobalsotu kā vajag. Tā ir bijis vienmēr. Sistēma tā izveidota lai tur nonāktu tikai un vienīgi komandas partijas, kangaru partijas. Ja partija nonākusi saeimā var gandrīz droši apgalvot, neiedziļinoties detaļās, tā ir kangaru partija.

Atbildēt

Eduards Lunis

05.11.2015. 10:07

--Un jautājum tiem, kuri vēl tic kādai partijai-
-VAI VARAT NOSAUKT KĀDAS PARTIJAS LABU DARBU VALSTS U TAUTAS LABĀ1?
TIKAI IZNĪCĪBU VIŅI VISI IR SĒJUŠI...

Atbildēt

Žulis

05.11.2015. 10:04

Ļoti derīgs raksts! Te var labi redzēt to teātri, kādu šīs pārkrāsotajam padomju režīmam kalpojošās partijas spēlē tautas priekšā. Prettautiskus lēmumu projektus kritizē, izbļaustās, bet pēc tam nobalso tā, "kā vajadzīgs". Un te nav pilnīgi nekādas atšķirības starp tā saucamo valdību veidojošām partijām un opozīciju tēlojošo "Saskaņas centru". Diemžēl, arī tā sauktā "Nacionālā apvienība" nav ne ar ko labāka. Šoreiz, acīm redzot, bija vienkārši izrēķināts, ka "vajadzīgajam" balsojumam balsu pietiks arī bez NA piedalīšanās un tāpēc viņiem bija visžēlīgi atļauts balsot "pret", lai saglabātu savu seju vēlētāju priekšā. Bet atcerēsimies vien, kā NA izturējās balsojumā par nacionālās valūtas likvidēšanu. Vispirms izbļaustījās, nokritizēja, ilgi tirgojās un pēc tam, protams, nobalsoja "tā, kā vajag", jo bez viņu atbalsta balsu varēja arī nepietikt.
Žēl tikai, ka pirms nākošajām Saeimas vēlēšanām, domāju ka neviens šo rakstu nepublicēs, bet tautai atmiņa ir īsa... Citādi daudzi pievienosies tādiem kā es, kuri šo padomju režīma iedibināto antidemokrātisko vēlēšanu farsu ignorē un līdz ar to atsakās uzņemties līdzatbildību par tā sastrādātajām nejēdzībām un noziegumiem.

Atbildēt

Eduards Lunis

05.11.2015. 09:28

--Nevienai no partijām nav leģitīmu tiesību atrasties saeimā un arī kaut ko lemt!
Un ne jau tikai šis noziegums pret Latviju un Tautu ir realizēts !
Ir jāveic Latvijas varas augšgala (saeimas) noziegumu starptautiska izmeklēšana un sodīšana-līdzīgi kā Islandē!

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Saudzēsim sevi, cienīsim ārstu darbu un beigsim izplatīt melus, kas var pašiem atspēlēties

FotoTāda izskatās mana vīra Ivara Krastiņa, Liepājas reģionālās slimnīcas reanimācijas nodaļas vadītāja, ikdiena. Ilgi šaubījos, vai ko teikt šai Covid sakarā, bet ziniet - ārsti par sevi paši nestāstīs, ne par savu smago darbu, ne par reālām cīņām nāves ēnā... viņi to neuzskata par varoņdarbu, bet gan par savu sirds PIENĀKUMU - glābt Tevi un Mani. Un katru dienu es pavadu savu vīru KARĀ - karā ar šo sasodīto ligu, karā, no kura var arī nepārnākt...
Lasīt visu...

12

Politisko eliti biedē tikai un vienīgi viena lieta

Foto2020. gada noslēgumā visā krāšņumā tiek atklāti politiskās elites mērķi, kuri masu plašsaziņas līdzekļos vēl pirms dažiem mēnešiem tika dēvēti par sazvērestības teorijām. Taču šodien politiskā elite savus plānus vairs neslēpj. Tie ir skaidri redzami ikvienam cilvēkam, kurš ir atmodies – politiskā elite vēlas sagraut ekonomiku, salauzt cilvēku garu un pakļaut cilvēci totālai kontrolei. 
Lasīt visu...

12

Intensīva mežizstrāde un pieprasījums pēc koksnes biomasas izraisa mežu degradāciju Igaunijā un Latvijā

FotoEiropas valstu, tostarp Nīderlandes, Dānijas un Lielbritānijas, pieprasījums pēc biomasas veicina mežizstrādes intensitāti Igaunijā un Latvijā. Jaunais ziņojums “Koksnes granulā paslēptais: intensīvas mežizstrādes ietekme uz Igaunijas un Latvijas mežiem”, ko publicējis Igaunijas Dabas fonds un Latvijas Ornitoloģijas biedrība, rāda, ka abu valstu mežsaimniecību raksturo intensīva, uz kailcirtēm balstīta mežsaimniecība. Lai gan abās valstīs ir likumi un standarti, kam būtu jānodrošina dabas aizsardzība, šādai mežu apsaimniekošanai ir negatīva ietekme gan uz dabas daudzveidību, gan klimatu.
Lasīt visu...

6

Kariņam jāmaina slikti strādājošie ministri vai pašam jāuzņemas atbildība

FotoMinistru prezidents Krišjānis Kariņš savā svētdienas uzrunā Latvijas televīzijā faktiski skaidri atzina kļūdas, nekonsekvenci un pretrunas, ko valdība pieļāvusi COVID 19 pandēmijas apkarošanas procesā.
Lasīt visu...

21

Kādēļ mēs ļaujam sevi apzagt?

FotoVispārzināma ir atziņa, ka cilvēks ir sabiedriska būtne. Daudz mazāk tiek runāts par tām likumsakarībām, kas nemainīgi, cauri gadsimtiem valda un ir valdījušas cilvēku sabiedrībā. Vienu šādu likumsakarību vienkāršos vārdos var formulēt šādi. Tie, kuri apvienojas, vienmēr izmanto, “apčakarē” un uzspiež savu gribu tiem, kuri dzīvo katrs par sevi.
Lasīt visu...

3

Labāk nelasiet šo, ja atceraties mūsu priekšvēlēšanu solījumus

FotoSaeima šajās dienas skata 2021. gada valsts budžeta un nodokļu reformas projektu. Šis valsts budžets būs īpaši nozīmīgs, jo daudzu cilvēku un uzņēmumu darbību ir ietekmējusi Covid-19 izraisītā pandēmija un labi mērķēts fiskālais stimuls var glābt daudzas darbavietas un ekonomiku kopumā. Turpretī neveiksmīga nodokļu reforma uzņēmējus var gremdēt un palielināt pelēkās ekonomikas apjomu.
Lasīt visu...

12

Kādi tad ir Latvijas valdības mērķi?

FotoPolitika Latvijā, nedaudz pārfrāzējot Vikipēdiju, ir sabiedrisks process, kurā dažādas iedzīvotāju interešu grupas jeb – kā tagad daudzi jau atklāti sauc partijas - uzņēmumi veic darbības savu oficiālo vai neoficiālo varas, ietekmes, ekonomisko vai citu mērķu sasniegšanai, pieņem rīcības plānus, kas ir saistoši visai sabiedrībai... Vienkārši nedaudz papētīsim, kas ir šie cilvēki un kā viņi rīkojas pasaules krīzes apstākļos.
Lasīt visu...

21

Covid-19 noliedzēju uzņēmumos uzliesmo vīruss

FotoAr vienas dienas intervālu ziņās ir parādījusies informācija par masveida COVID-19 uzliesmojumiem divos uzņēmumos – zivju pārstrādes cehā Brīvais vilnis un pansionātā Liepa. Pirmajā ar jauno koronavīrusu sasirguši 77 darbinieki, otrajā 100 klienti un darbinieki.
Lasīt visu...

12

Iesniegta pilsoņu iniciatīva par dabiskas ģimenes aizsardzības nostiprināšanu Latvijas Republikas Satversmē

FotoReaģējot uz 12. novembra Satversmes tiesas spriedumu, pilsoņu iniciatīvas platformā “Mana Balss” ir iesniegts aicinājums parakstīties par dabiskas ģimenes aizsardzības nostiprināšanu Latvijas Republikas Satversmē. Manā kā iesniedzēja ieskatā ir izdarīts spiediens uz likumdevēju, lai likumiski nostiprinātu pretdabiskas (homoseksuālas, transseksuālas u.tml.) “ģimenes” formas. 
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Lai panāktu Šuplinskas demisiju, skolotājiem jābūt gataviem streikot

Izglītības un zinātnes ministres Ilgas Šuplinskas (JKP) neadekvātie un ar nozari nepārrunātie lēmumi attiecībā uz izglītības sistēmas pārvaldību...

Foto

Ar ticību, apziņu un divām puslodēm: sprediķis Rīgas Domā 2020. gada 18. novembrī

Varbūt YouTube esat pamanījuši video, kur, skanot bezrūpīgajai dziesmai “Raindrops” (Lietus lāses), jauka...

Foto

Par dzīvībām drošu izglītību – lai aizsargātu bērnu, skolotāju, vecāku un vecvecāku dzīcības

Katra cilvēka dzīvība ir vērtība. Sevišķi to jūtam par tuvo un mīļo dzīvībām....

Foto

Beidzot ir jāpiegriež skrūves "legālajai" Vislatvijas čakarēšanai

Sakarā ar valsts azartspēļu kantora Latvijas Loto "locekļu" aroganto attieksmi, ignorējot informācijas sniegšanas pienākumu viņu kosmisko algu kontekstā -...

Foto

Pacientu šķirošana COVID-19 pandēmijas laikā

Tiesībsargs ir saņēmis vairākus signālus, kurā Latvijas iedzīvotāji pauž savas bažas un satraukumu par Arta Žīgura rakstu vietnē „pietiek.com” par to,...

Foto

Manas personīgās domas par savu slimošanu par Covidu

Uzrakstīju savas personīgās domas par savu slimošanu ar Covidu. Raksts sanāca garš, grūti rakstījās uz telefona. Tātad:...

Foto

Kā strādā Parādnieka pasūtījumu galds

8.novembrī TV3 bija amizanti vērot, kā Saeimas deputāti centās pamatot, kāpēc atbalsta cigarešu ražotāju lobētos grozījumus akcīzes nodoklī. JKP galvenais nodokļu...

Foto

Nevalstiskās organizācijas gatavo iniciatīvu tautas referendumam par ģimenes aizsardzību

Četrdesmit nevalstisko organizāciju pārstāvji ir piesaistījuši ekspertus un apvienojušies kopīgā domnīcā, lai sagatavotu priekšlikumu pilsoņu parakstu vākšanai...

Foto

Es jums tagad izskaidrošu, kas rakstīts himnā: valsts prezidenta runa Latvijas Republikas proklamēšanas 102. gadadienā

Dārgā Latvijas tauta! Šogad ārkārtas situācijā mēs savas valsts dibināšanas svētkus...

Foto

Ģimenes institūta sabrukums izraisa tautas un pat civilizāciju bojā eju

Šodien, atzīmējot mūsu valsts 102. dzimšanas dienu, vēlos to sagaidīt ar svētu bijību un pateicību. Ne...

Foto

Pirts un skaistumkopšanas pakalpojumu aizliegšana ir nepārdomāta un postoša

Piektdien, 2020.gada 6.novembrī, pamatojoties uz Ministru kabineta rīkojumu Nr.655 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu” (turpmāk - Rīkojums) visā...

Foto

Aicinām valsts prezidentu Egilu Levitu "izlīst no alas"

Valsts prezidentam Egilam Levitam būtu pēdējais brīdis izlīst no paša vārdiem nosauktās "alas", lai aptvertu, kā dzīvo lielākā...

Foto

Veloceļš Čaka ielā: nav jāiesaistās demagoģijā ar hronometru rokā

Vēl krāsa uz velosipēdistu ceļa Čaka ielā nebija izžuvusi, kad Paulam Timrotam, Frederikam Ozolam un daudziem citiem...

Foto

Vēlēšanas 2020 – fronte tēva pagalmā?

Šī ir tā reize, kad ASV prezidenta vēlēšanas lika nodrebēt visai planētai bez izņēmuma. Nekad agrāk tai nav bijusi piekalta...

Foto

JKP plānotais transportlīdzekļu nodoklis ekoloģijas prizmā

Ir teiciens – nav sliktuma bez labuma. Pateicoties rūpniecības un lauksaimniecības nozaru degradācijai, izvērtējot 20 gadu posmu, Latvija ir līderis...

Foto

Es atzīstu savu kļūdu un uzņemos par to atbildību

Es esmu pieļāvis kļūdu. Man ir kauns, ka es esmu tā rīkojies Latvijas sabiedrības priekšā un manu...

Foto

Apsveicam, mūsu zīļu vācējam - nākamajam nācijas līderim un vadonim šodien 40

Šodien mūsu uzņēmuma vadītājam un viennozīmīgajam vadonim Mārim Simanovičam ir dzimšanas diena – viņš...

Foto

Māsiņas skafandros, kurām par to faktiski neko nepiemaksā

Iesaku noskatīties šo PROVINCI. Mūsu māsiņas Daugavpils reģionālās slimnīcas Infekciju slimību nodaļā, galvenajā COVID pacientu ārstēšanās, cerību un...

Foto

Īstais 2020.gada ASV vēlēšanu uzvarētājs(a)

Kā jau kāds no kolēģiem lasītājiem portālā norādīja, Džo Baidens ir pats vecākais jebkad ievēlētais ASV prezidents. Visu cieņu pret šo...

Foto

Viltvārži

Aizvien vairāk pasaulē ir tādu, kuri jūt nepieciešamību agresīvi izpausties. Šoreiz ne par to, kāpēc, kur tādi rodas utt. Šoreiz par sekām. Centīšos būt maksimāli...

Foto

Par veselības ministres Ilzes Viņķeles demisiju

Veselības ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde, kura organizē, koordinē un pārrauga veselības politikas īstenošanu, tai skaitā koordinē pretepidēmijas pasākumu...

Foto

Premjeram jāprasa veselības ministres demisija un jāpārņem veselības aprūpes kontrole vai pašam jāatkāpjas

Pēdējo dienu notikumi valdībā, īpaši asā komunikācija starp premjerministru Krišjāni Kariņu (JV) un...

Foto

Būs diskusijas, nepilnības un to labošana

Mīļie draugi un sekotāji, diemžēl koronavīruss atkal plosās pasaulē, Eiropā un Latvijā. Strauji aug saslimušo skaits, slimnīcas pildās un palielinās...

Foto

E-vēlēšanu iespējamā ietekme uz cilvēktiesībām

Valsts un pašvaldības darba pakāpeniska migrēšana uz digitālo un virtuālo vidi ir aktualizējusi arī tādu jautājumu kā tehnisko risinājumu ieviešana pilsoniskajās...

Foto

Mēs iecietīgi izturamies pret dažu koalīcijas locekļu privātajām un politiskajām neirozēm

Krīze, īpaši ilgstoša, ir stresa noturības tests. Covid-19 krīze ir globāla, tā pārbauda izturību veselām...

Foto

Andris Kudors un viņa raksts par Bībeli un homoseksualitāti

Senators, pseidokonservators un bijušais reliģiskās sektas pārstāvis Andis Kudors (Senators) nesen portālā TVNET pastāstīja, kas tur Bībelē faktiski ir...

Foto

Atkārtoti lūdzam nepieļaut zaļās zonas iznīcināšanu un satiksmes apgrūtināšanu lielveikalu būvniecības dēļ

Esam atkārtoti savākuši parakstus pret zaļās zonas iznīcināšanu Ziepniekkalnā, kur plānots būvēt lielveikalu Lidl, un...

Foto

Par labklājības ministres Petravičas publiski paustajiem meliem

Sociālo darbinieku biedrība (SDB) nevar klusēt situācijā, kurā labklājības ministre Ramona Petraviča publiski LTV raidījuma “Panorāma” sižetā un TV24...

Foto

Kur tad palikusi daudzā nauda?

Te pat pīlei jāsmejas. Es, godavārds, nesaprotu, kur palikusi daudzā nauda. Es tiešām godīgi nesaprotu, kā var tādā tempā notērēt tādu...

Foto

Maksāt par Zemgales atkritumu poligona ”Brakšķi” likvidāciju nāksies iedzīvotājiem

Vides aizsardzības un reģionālas attīstības ministrijas (VARAM) plāns ieviest izmaiņas atkritumu apsaimniekošanas reģionu sistēmā kļūs par Zemgales...

Foto

Kā prokurore Dace Lapinska “noved” nevainīgu cilvēku līdz nāvei

Prokurores Daces Lapinskas rīcības dēļ esmu zaudējusi veselību un gandrīz arī dzīvību, ko apstiprina ne mani tukši...

Foto

Turcija

Agrāk bija saprotamāk un vieglāk. Ja negribēji aizskart kāda jūtas vai kādu pazemot, atlika nerunāt par to, kas šo kādu var aizskart vai tam būt...

Foto

Putina kliķei nekas nav svēts, tā savu ambīciju vārdā piesmej arī ticīgos

Šībrīža Krievijas centieni atsevišķos gadījumos piesegties ar reliģiju vai reliģiju piesaistīt propagandas aparātam ir...

Foto

Maskas ir efektīvas, un arī bērni saslimst ar COVID-19

Mēs, Latviešu ārstu un zobārstu apvienības valdes locekļi (www.lazariga.lv), aicinām un lūdzam Latvijas iedzīvotājus sekot secinājumiem un...

Foto

Kad pie lietas ķeras kariņveidīgi āksti

Vēl nesen tāda lupatveidīga radība premjera krēslā, kam Kariņš uzvārdā, ierunājās, ka naudas mums esot “tik daudz kā nekad”. Taču...

Foto

Kad medijs vienkārši ienīst baznīcu un ar apskaužamu periodiskumu nomelno pat savu, vietējo - Latvijas kristīgo baznīcu

Tikai pirms dažām dienām vietējais TVNET publicēja rakstu par...

Foto

Van Gog, noliec pindzeles un ej strādāt?

Daudzi impresionisma aizsācēji nevarēja nopelnīt, un, pēc mūsu finanšu ministra Reira ieteiktā, mums varbūt nebūtu impresionisma un citu ģēniju,...

Foto

Ministru prezidentam es ieteiktu uzlikt respiratoru arī tad, kad ļoti gribas izlikties par mediķi un izteikties

Es labprāt nēsāju masku slimnīcā un intensīvās terapijas nodaļā vai...

Foto

Par pulksteņa grozīšanu

Reizi gadā grozīt pulksteni un pāriet uz tā saukto vasaras laiku ir deviņpadsmitā gadsimta ideja, kuru pirmo reizi piedāvāja vīrs, vārdā Džordžs Hudzons,...

Foto

Es visu izdarīju lieliski, bet tagad atbildība jāuzņemas valdībai kopumā un premjeram kā komandas kapteinim

Lai kuram no uzskatiem piekrītat – SARS-CoV-2 vīrusa izplatības spējš pieaugums...

Foto

Vilks vai lācis? Jeb maskas - sociālā kontrole?

Iedomāsimies, ir jauks pavasara rīts, jūs esat pārvācies jaunā dzīvoklī un, mīkstās čībās sēžot jaunajā dīvānā, glaudāt savu...

Foto

Gudrie mācās no citu kļūdām, „gobzemieši” — no savējām: COVID-19 Krievijā

Šoreiz būs stāsts nevis par sen jau visiem apnikušo Aldi Gobzemu, Ciekura muļķībām, Pļaviņa folijas...