Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Stulbuma modernizācija

Arturs Priedītis
29.06.2018.
Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

skabarga

07.07.2018. 08:41

Autoram
Vai Jūs neredzat, ka bauru baram kaut ko rakstīt un stāstīt ir bezjēdzīgi? Visiem viss ir labi.
Kāda gan var būt runa par bērnu izglītību un izglītošanu, ja šo bērnu vecāki (komentētāji šajā un citos portālos) savus bērnus nosauc: Elija, Kimberlija, Railija, Heidija, Heilija, Korija, Sanders, Jonatans, Eliass, Tailers, Eidans, Arians, Hizirs, Braens, Imanuels...
Nepaies ilgs laiks, kad latviešu valodā nebūs ne runātāju, ne rakstītāju. Ne tikai Izglītības ministrijā, bet visā Latvijas teritorijā. Būs dzirdams un lasāms tikai slengs, kas aizgūts no citām (angļu, franču, vācu, arī krievu) valodām.

Atbildēt

Andris Upenieks

06.07.2018. 16:10

Artūra Priedīša rakstu noteikti pamanītu uzreiz, bet uz nedēļu bija nobrucis dators. Paldies autoram par objektīvu, asu un tiešu valodu. Neliekuļošu: ir patīkami, ka autors atsaucies arī uz maniem vārdiem, bet vairāk priecājos par Artūra talantīgo publicista "nagu"...

Atbildēt

interesanti

04.07.2018. 20:29

»

L.Grantiņš H-86

Tu esi nožēlojams zaglis ar mazvērtības(pie tam vēl ar perversu)kompleksu... . Diskusija beigta. Visu ko man vajadzēja es uzzināju


:D:D:D

EKTD, "nožēlojamais zagli ar mazvērtības (pie tam vēl ar perversu) kompleksu". Dēļ kura, visticamāk, tev arī ir galīgi "beigta di(r)skusija". tu, cita starpā, tikai neaizmirsti kārtējo reizi izēst ateju. Un, kā jau ierasts, vari to darīt kopā ar savu "perverso kompleksu" partneri LL. :D

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

04.07.2018. 15:08

»


Tu esi nožēlojams zaglis ar mazvērtības(pie tam vēl ar perversu)kompleksu... . Diskusija beigta. Visu ko man vajadzēja es uzzināju.

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

04.07.2018. 11:54

»


Nu redzi, tu atbildi uz komentāru, kurš aizgāja tikai līdz LL... .Jo tajā zudušajā komentārā rakstīju: ar ko tu "interesanti" esi labākas par viņu, jo arī esi anonīms. Un ar visu savu gudrību vienalga uzķēries uz plika āķa....

Atbildēt

L.G.

03.07.2018. 22:21

»


Nāc ar mani kontaktos, tad visu pastāstīšu.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

03.07.2018. 20:38

»

L. Grantiņš LRTT

Pilnīgi piekrītu. Varbūt atsūtīst kādus dzejoļus no Jūsu apcirkniem uz LRTT publikācijai? Varētu klāt kādu komentāru. Honorāri gan mums mazi, par ko brīdinu iepriekš. Jau esmu panījis iepriekš Jūsu centienus! Ir sacits - patiesību kā īlenu nenoslēpsi, ja zini, kur īlēns atrodams. Nevajag turēt sveci...


Kaut tu nolādēts un visa tava dzimta, jo lieto manu svētumu- manu senču doto vārdu ! Vajadzīgajā dienā es nosaukšu tavu vārdu un adresi. Tu tiksi nosists uz savas mājas sliekšņa."interesanti" rakstītais izsita psihopātu no līdzsvara.

Atbildēt

Tereza Mendoza

03.07.2018. 16:48

Latvijā latviešiem nav vajadzīgs mācību priekšmets "Zagšana".

Atbildēt

L. Grantiņš LRTT

03.07.2018. 13:59

»


Pilnīgi piekrītu. Varbūt atsūtīst kādus dzejoļus no Jūsu apcirkniem uz LRTT publikācijai? Varētu klāt kādu komentāru. Honorāri gan mums mazi, par ko brīdinu iepriekš. Jau esmu panījis iepriekš Jūsu centienus! Ir sacits - patiesību kā īlenu nenoslēpsi, ja zini, kur īlēns atrodams. Nevajag turēt sveci zem pūra! Laidiet savus īlenus darbā!

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

02.07.2018. 19:11

»


Labi pasacīts ! Žēl, ka ļoti reti kas līdzīgs ir lasāms komentāros... .

Atbildēt

Dikļu muļķa

02.07.2018. 06:57

»


Induļa Dukas stulbuma supermodernizācija. Come on!

Atbildēt

Nu, es, jobans Pietirst-comas muļķis no MUĻĶU bedres lapsānijas

02.07.2018. 00:31

»

nu tad

vārdu un uzvārdu studijā


Lato Lapsa no stukaču sugas rakstu kā Fēlis un jobans Dikļu muļķis ar.

Laiks tabletītei! Bļe tabļetku, maloļetka. Jobanzis.. Nepārgāja.

Jāaizdodas pie galvasdaktera atkal, pēc lapspisāņu stukaču karakulikasimākslas kamasutras likumiem burtiski uz vēdera līzdamcz.

Atbildēt

tak

01.07.2018. 21:52

»

Labi nosaukšu!

Visu lamātajs Indulis Duka no Dikļiem! Nu, labāk palika? Un kas no tā


lieciet reiz tos Dikļus mierā. Ontuns gan tēlo čangali, bet patiesībā viš i ventiš. To pierāda visi izmeklējumi.

Atbildēt

Nu, es, Cenzēteis, banoteis

01.07.2018. 20:56

»

nu tad

vārdu un uzvārdu studijā


dzejdarba Muļķu zeme XXI gadsimts. Rakstīts ar pseidonīmu Untuns Mazpusens. Mani daudzi pazīst. Kopš aprakstīju Muļķu zemi.

Atbildēt

Labi nosaukšu!

01.07.2018. 20:53

»

interesanti

tev ir kauns par savu vārdu un uzvārdu


Visu lamātajs Indulis Duka no Dikļiem! Nu, labāk palika? Un kas no tā?

Atbildēt

interesanti

01.07.2018. 20:22

»

Man nav kauna nosaukt savu vārdu!

Neredzu jēgas to darīt...


tev ir kauns par savu vārdu un uzvārdu?
laikam tomēr pamatoti kaunies pats no sevis..
bet vairāk par kaunu tev ir bailes nosaukt savu vārdu žīdmasonu mīzēj.

Atbildēt

Man nav kauna nosaukt savu vārdu!

01.07.2018. 18:31

»

L.Grantiņš H-86

Ja tev kauns nosaukt savu vārdu, tad es to varu izdarīt... .-------Un, kas kopīgs žīdam ar gudrību ? Ar nelietību gan... . kas atiecās uz tavu bagātību: ja nelietība ir uzskatāma par bagātību, tad, patiešām esi bagāts... . Tu esi ģenētisks nelietis, jo visu laiku lamāji LL... , bet tagad, kad "draugu...


Neredzu jēgas to darīt!

Žīdu gudrība ir apspēlēt tautas un sabiedrību uz to vājību rēķina. Ar korupciju, godkāri, varaskāri, augstprātību, pazemību, laipnību, pacietību utt. Gūstot praktisku labumu. Gudro stratēģija un taktika. Tur viss pamatots.

Bet, vai pēc žīdu priekšrakstiem jāstrādā pret tautu, kam piederi, nevis otrādi, tas katra paša jautājums. Daudzi latvieši saka - mana tauta. Vai tad? Mana valsts. Vai tad? Pareizi ir teikt - tauta, kurai es piederu. Jo tautas tās valodā mani ir izaudzinājusi utt. Augstprātīgi ir sacīt, Grantiņ, mana tauta! Bet valsts pieder tam, kas to nopērk, vai pakļauj ar parādiem. Ja tauta ar savām asinīm nopērk valsti, tā pieder tai tautai. Ja žīdu cionisti ir spējuši ar diversijām sagraut valsti, to novedot parādu atkarībā, tad tā valsts ir izlaupīta un pakļauta saskaņā ar Kramākslaz principiem. Un valsts nepieder vairs tautai, bet žīdmasonu B' nai B' rith, kurai pieder SVF/PB, kas ir LV finansētājs. Un politikas noteicējs.

Atbildēt

Nevienreiz, nevienreiz!

01.07.2018. 18:20

»

L.Grantiņš H-86

Ja tev kauns nosaukt savu vārdu, tad es to varu izdarīt... .-------Un, kas kopīgs žīdam ar gudrību ? Ar nelietību gan... . kas atiecās uz tavu bagātību: ja nelietība ir uzskatāma par bagātību, tad, patiešām esi bagāts... . Tu esi ģenētisks nelietis, jo visu laiku lamāji LL... , bet tagad, kad "draugu...


Nevienreiz VDK! Tas ir smieklīgi. Ja tā, tad tas patiešām ir smieklīgi, ka tā var būt! Bet tā nu tas ir!

Neesmu ģenētisks nelietis. Kā tā var apvainot!

L.L. lamāju, jo no sākuma Pietiek dzēsa manus komentārus, vairākas reizes banoja. Bet arī pats biju pārāk izaicinošs. Pēdējoreiz tā īzti L.L. noliku, jo publicē A. Priedīti. Pagājis laiks un saprotu, kāpēc. Bet tā ir L.L. izvēle, ne mana. Es te esmu anonīms garāmgājējs, kas izklaidējas.

Uzskatu, ka normāls cilvēks drīkst būt nelietis, lai aizstāvētos pret neliešiem ar viņu ieročiem.Bet, tā kā žīdmasoni- komunisti-cionisti spēlē pēc saviem noteikumiem, katram ir vienādas tiesības, tos izprast un pretoties. Vienādas tiesības. Nav obligāti jāvēršas policijā, ja var iztikt bez tās. Jo policija rada tikai papildus problēmas. Nevis tās risina.

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

01.07.2018. 18:00

»

Žīdmasonu cionisti Buknkusu nošāva,

jo prata izmantot to likumdošanu, kuru radīja cionisti NA nomelnošanai, savā labā, uzpērkot ar ziedojumiem politiķus. Bunkusu nošāva, jo kļuva bagāts pats un informāts, tātad cionistiem bīstams. Informēts par pērkamiem tiesnešiem utt. Ja Bunkus sāktu runāt, visa tieslietu sistēmas korupcija atklātos...


Ja tev kauns nosaukt savu vārdu, tad es to varu izdarīt... .-------Un, kas kopīgs žīdam ar gudrību ? Ar nelietību gan... . kas atiecās uz tavu bagātību: ja nelietība ir uzskatāma par bagātību, tad, patiešām esi bagāts... . Tu esi ģenētisks nelietis, jo visu laiku lamāji LL... , bet tagad, kad "draugu" uzdevumā jānomelno latviešu tauta, tu lamā maani... .Tu, protams, neesi žīds vai pusžīds, bet neesi latvietis... .Tavs vārds un uzvārds ir pirmais "liecinieks"... . Vienreiz VDK, vienmēr VDK !

Atbildēt

Žīdmasonu cionisti Buknkusu nošāva,

01.07.2018. 17:40

»

L.Grantiņš H-86

Nu redz, A, katrs tevis sacītais vārds norāda, ka esi "izredzēto" tautas pārstāvis. Melīgi pasniegta informācija nav latvieša īpašība.------Un anekdote: Bunkusu nošāva tāpēc, ka bija gudrs ! Tad iznāk, ka Kargins, Godmanis un tu, pie gudriem nav pieskaitāmi, jo nav nošauti, pat rokas nav salauztas... ....


jo prata izmantot to likumdošanu, kuru radīja cionisti NA nomelnošanai, savā labā, uzpērkot ar ziedojumiem politiķus. Bunkusu nošāva, jo kļuva bagāts pats un informāts, tātad cionistiem bīstams. Informēts par pērkamiem tiesnešiem utt. Ja Bunkus sāktu runāt, visa tieslietu sistēmas korupcija atklātos.

Neesmu žīds, pat ne pusžīds, ne komunists, ne cionists. Esmu anonīms. Tā ir mana bagātība. Mani nevar šantažēt, apklusināt, aizliegt vārda brīvību var un to dara. Ja nevarēšu Pietiek paust savas domas, tas nenozīmē, ka patīsību var noslēpt. Žīdmasonu cionistu noziegumu patiesību, kas jāatmasko uzreiz.

Es abstrahējos no savas personības necilā "es". Netraucēju patiesībai pašai izpausties. Pretēji jums. Sevi nesalīdzinu ar jums. Protams, jūsu ciešanas ir jūsu liktenis, ko veidojat pats, vai ļaujat citam to veidot.

Ja kāds redz žīdu trīs gājienus uz priekšu, tas ir lieliski. Kopš bērnības spēlēju šahu, kad mazotnē man to iemācīja tēvs. Pieturos pie domas - esi gudrāks par žīdu!

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

01.07.2018. 17:21

»

Bet nulle tieši pšodien esat,

jo bez jūsu LRTT var iztikt, bet Pietiek zaudējums būtu katastrofa. Ja salīdzina pret nulli kā tādu...


Nu redz, A, katrs tevis sacītais vārds norāda, ka esi "izredzēto" tautas pārstāvis. Melīgi pasniegta informācija nav latvieša īpašība.------Un anekdote: Bunkusu nošāva tāpēc, ka bija gudrs ! Tad iznāk, ka Kargins, Godmanis un tu, pie gudriem nav pieskaitāmi, jo nav nošauti, pat rokas nav salauztas... .Un atkal tiek likts uzsvars uz garīgo neveselību... . Ja esi garīgi vesels, tad kapēc nerunā savā vārdā, bet slapsties kā žurka pa pagrīdi ? Pēc tavas "filozofijas" sanāk, ka tikai pusjukušie ir spējīgi runāt savā vārdā un skatīties acīs... . Redzi, kadu cieņu es izrādu pat pret žurkām, jo diskutēju ar tevi. Domāju, ka saprati, ka pēc būtības es atbildu uz jautājumiem, kuri var noderēt arī pārējiem, bet tu esi nulle ar mīnuszīmi... .

Atbildēt

Bet nulle tieši pšodien esat,

01.07.2018. 16:54

»

L.Grantiņš H-86

Ja esmu nulle, tad kapēc tik centīgi centies to pierādīt ? Jautājums pareizs:kapēc Pietiek pusjukušo piemin ? Protams, ka ar nullem nerunā, vienīgi, ja nulle grib pierādīt, ka nav nulle.---------Nulles dēļ diez vai tiks lauzti Islandes serveri... .Un, kas atiecas uz tevis apvainošanu sadarbībā...tevi...


jo bez jūsu LRTT var iztikt, bet Pietiek zaudējums būtu katastrofa. Ja salīdzina pret nulli kā tādu.

Pēc šodien pieejamās informācijas ir jums pašam savu nozīmību bezjēdzīgi izcelt, jo tie, kas seko līdzi jaunākajām publikācijām, redz un saprot, ka komunisms bija cionisma forma, ar ko paverdzināja arī latviešus. H86 radīja cionisti ar noteiktu mērķi - aktivizēt sabiedrības reformācijai. Bet, tā kā joprojām uzstājat uz savi kā Dieva izredzēto, ko komunisti- cionisti, kas ir pie varas, nenovērtē, tad loģiski, ka DP cionistu uzdevumā jums salauž roku, A. A Bērziņu iekaļ važās, Bunkusu nošauj, jo bija gudrs, zinošs un, kas visbīstamākais, bagāts un informēts, B. Lozi noslepkavo utt.

Jums nav nekādu iemeslu sevi izcelt, jo jūs izmantoja. Garīgi vesels cilvēks to saprastu un pieņemtu, atrodot veidu, kā konstruktīvi sevi piepildīt savā aicinājumā. Tas, ka jums pretenzijas pašam uz tautas ģēnija statusu, ir jūsu paša neadekvāta problēma.

Atbildēt

Lūk, lūk!

01.07.2018. 16:34

»

L.Grantiņš H-86

Ja esmu nulle, tad kapēc tik centīgi centies to pierādīt ? Jautājums pareizs:kapēc Pietiek pusjukušo piemin ? Protams, ka ar nullem nerunā, vienīgi, ja nulle grib pierādīt, ka nav nulle.---------Nulles dēļ diez vai tiks lauzti Islandes serveri... .Un, kas atiecas uz tevis apvainošanu sadarbībā...tevi...


Nekādas paškontroles un tikai apvainošana. L. L. jūs pien tikai fakta pēc, manuprāt, jo vnk zināma persona, kuru nesamērīgi un noziedzīgā veida sakropļo DP. Pustraks, tā nesaka L.L. Bet pusjucis. Ja ņem vispārīgi, visi ir savā ziņā pusjukuši.

Pēc tā, kā apvaonojat ik vienu, kas mēģina ar jums diskutēt, jebkurš var tādu uzskatīt par pusjukušu.

Tagad ari man tas jādara, jo apvainojat bez pamata. Padomju laikos neviens nebija drošs vai strādā kopā ar VDK ziņotājiem vienā darbvietā, jo bija jāstrādā obligāti, vai negadās nokļūt vienā fotogrāfijā, jo daudz bija ziņotāju. Neredzu jēgu jūs vest pie skaidras saprašanas. Nav brīnums, ka LRTT vairs neviens nekomentē..

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

01.07.2018. 16:24

»

Tātad. Kā LRTT tiek pie tiem fotoattēliem

un tās informācijas, kādu varētu gūt tikai DP? Tādas oriģinālfotogrāfijas? Te arī atbilde...


Ja esmu nulle, tad kapēc tik centīgi centies to pierādīt ? Jautājums pareizs:kapēc Pietiek pusjukušo piemin ? Protams, ka ar nullem nerunā, vienīgi, ja nulle grib pierādīt, ka nav nulle.---------Nulles dēļ diez vai tiks lauzti Islandes serveri... .Un, kas atiecas uz tevis apvainošanu sadarbībā...tevi nevar apvainot sadarbībā, jo esi viņu darbinieks. Nu,protams, tie būtu murgi, kā pats saki... .Bet vispār jau pareizi pasacīji- murgi tie būtu tikai tev vienīgajam... . Tava zemiskā taisnošanās jau parāda pretējo.

Atbildēt

Jāsaprot, ka pie informācijas

01.07.2018. 15:38

»

Tātad. Kā LRTT tiek pie tiem fotoattēliem

un tās informācijas, kādu varētu gūt tikai DP? Tādas oriģinālfotogrāfijas? Te arī atbilde...


un fotoattēliem Pietiek un LRTT tiek tad, ja kāds tos anonīmi vai citādi atsūta uz savu roku! Pretējais jāpierāda.

Atbildēt

Tātad. Kā LRTT tiek pie tiem fotoattēliem

01.07.2018. 15:35

»

L.Grantiņš H-86

Nu jā, tad jums ir problēmas ar redzi: "Bet redzu, ka Pietiek slejās..." Vai esiet uzdevis sev jautājumu: kā LL tiek pie visas šis informācijas...kas aprakstīts vairākās grāmatās ? Tieši tāpēc, ka ir vienīgi ticamais latviski... jau nosaka LL nozieguma svarīgumu. Taisīt mani par jukušu kaut kādas manas...


un tās informācijas, kādu varētu gūt tikai DP? Tādas oriģinālfotogrāfijas? Te arī atbilde.

Kāda gan vajadzība, vai labums Pietiek vispār tādu pusjukušo aistāvēt un runāt par to, ka viņam DP salauž roku? Jo tāpat jau bija paredzama reaksija - nolamašana, apvainošana. Piem., padlaikos arī esmu bijis kopā ar VDK darboni dzejdari Rokpelni, ko zin plašāk, J. Peteru utt. Tad, ja ir, var nopublicēt foto un apvainot sadarbībā ar VDK utt. Kas būtu murgi.

Piem., kad jums salauza roku DP, par brutālu aizturēšanu tikai Pietiek parādījās viens komentārs. Pēc šī komentāra cieta Pietiek, notika pirmā nopietnā ielaušanās Pietiek Islandes serverī. Bet jūs pat to nenovērtējat.

Kas jūs tāds esat šodien? Nulle. Par jums vispār Pietiek var neko nepieminēt. Pusjucis esat, ka pat to neredzat.

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

01.07.2018. 12:25

»

Nepazīstu personīgi L.L. un man nav tiesību

spriest par to, ko nepzīstu. Bet redzu, ka Pietiek slejās L. L., nosaucot jūs par pusjukušu, kram DP noziedznieki salauž roku, izceļ nozieguma smagumu. Savukārt, nosaucot jūs par pusjukušu, mazina jūsu literāro darbu vērtību, kas varētu radīt nozieguma sastāvu, kurā jūs apsūdz cionistu vara Latvijā...


Nu jā, tad jums ir problēmas ar redzi: "Bet redzu, ka Pietiek slejās..." Vai esiet uzdevis sev jautājumu: kā LL tiek pie visas šis informācijas...kas aprakstīts vairākās grāmatās ? Tieši tāpēc, ka ir vienīgi ticamais latviski... jau nosaka LL nozieguma svarīgumu. Taisīt mani par jukušu kaut kādas manas aizsardzības ietvaros... ? Un kādu "aizsardzību" vajadzēja latvietim Kārlim Zuikam, vai tam pašam Viktoram Birzem, kad LL viņus iesūdzēja ? Var jau nepatikt mans rakstīšanas stils(tas ir izvēlēts apzinīgi), bet nosauciet man vienu gadījumu, kad es būtu melojis...? Jautājums paliek atklāts: No kurienes uzrodas LL un ko viņš darīja Atmodas un pēcAtmodas laikā ? Lai Dievs un mana tauta ir mani soģi, ja esmu kaut vārdu samelojis... . Un cik uzbāzīgi Jūs apliecināt, ka es neizprotu LL “cēlsirdību” ! Labi, ka Jūs esiet apveltīts ar augstāko IZPRATNI !

Atbildēt

Nepazīstu personīgi L.L. un man nav tiesību

01.07.2018. 09:22

»

Grantin, jūs tiešām esat pusjucis!

Un argumenti ir tādi. Jūs visā pataloģiski vainojat sātanistus, hazārus, krievžīdus. Visā sliktajā. Ja iedziļinās, tad tas nav nekas jauns, ko ilgstoši atkārtojat.Ir nomācoši lasīt sacerējumus, kur redzams, kā cilvēks ieciklējies...


spriest par to, ko nepzīstu. Bet redzu, ka Pietiek slejās L. L., nosaucot jūs par pusjukušu, kram DP noziedznieki salauž roku, izceļ nozieguma smagumu. Savukārt, nosaucot jūs par pusjukušu, mazina jūsu literāro darbu vērtību, kas varētu radīt nozieguma sastāvu, kurā jūs apsūdz cionistu vara Latvijā.

Žēl, ka jūs to nenovērtējat. Un neizprotat.Bet LRTT apvainojat L.L. uz nepamatotu baumu pamata. Vienīgais portāls, kas jūs savā ziņā atzīst ir Pietiek, kas vienīgais LV ir tikai latviski.

Atbildēt

Grantin, jūs tiešām esat pusjucis!

01.07.2018. 09:15

»

L.Grantiņš H-86

Pie manas tualetes durvīm Tu, Artur, nekad neesi bijis, pat manas dzīvesvietas tuvumā ne. Tātad, tu aprakstīji pats savas "emocijas


Un argumenti ir tādi. Jūs visā pataloģiski vainojat sātanistus, hazārus, krievžīdus. Visā sliktajā. Ja iedziļinās, tad tas nav nekas jauns, ko ilgstoši atkārtojat.Ir nomācoši lasīt sacerējumus, kur redzams, kā cilvēks ieciklējies.

Hipotētiski var pieņemt, ka tā tas ir, kā rakstāt, tomēr tas var būt arī citādi. Ietekmju katram notikumam ir daudz vairāk, nevis tikai kāds ritualizēts žīdu sātaniskais process vai hazāru gēns. Utt.

Tai vietā, lai savu radošo enerģiju tērētu konstruktīvi, to darāt apšaubāmi un destruktīvi.

Jūsu ieciklēšanos var pārslēgt uz citu ieciklēšanos - Juri Lina Zem Skorpiona zīmes dod šīs iespējas atklāt slepeno nevalstisko žīdmasonu darbības - noziegumus mūsdienās pret tautām daudz plašāk. Runāt tikai par sīku, bet pamatotu, hipotētisku skatījumu krievžīdu griezumā ir par maz. Tas atgādina jūstu atrautību no reālās dzīves, tostarp Latvijā.

Atbildēt

Loģiski. Ka tā!

01.07.2018. 06:22

»

Edge

Fiziķim-matemātiķim jābūt kompetentam pedagoģijā un bērnu psiholoģijā, lai spētu izpildīt savu uzdevumu (pienākumu) - Sk.raksta ilustrāciju


Kā jābūt komunisti- ilumināti- cionisti mums stāsta jau 28 gadus. Un citi atkārto to sacīto. Bet nekas nemainās, toties kļūst sliktāk, jo muļķus baro ar skaistām runām, līdz tie pagurst. Ar prerunīgiem viedokļiem iesaista diskusijā. Bet dusmusijas beidzas ar diskusijām, nevis darbiem. Kā man tas viss patīk!

Atbildēt

zoja

30.06.2018. 20:17

Tragēdija sākas no rā ka valsts tiek vadīta pēc iekšējas pārliecības nevis objektīvās nepieciešamības tāpēc daudzi likumi nes kaitniecīgu raksturu Pilsētas zemi mahinatori prihvatizēja kā nekam nederīgu mantu pat zem dautstāvu mājam Ieviesa mafiozo sapuvušo oligarku kapitālismu tautas kapitālisma vietā Pieļāva banku piramīdas bankrotēja 22 bankas.Sagrāva industriju līdz pēckara līmenim Deformēja izglitibas sistēmu un daudz ko citu.

Atbildēt

!!

30.06.2018. 17:45

stulbeņi? Es gan teiktu "neatzītie ģēniji", tādi ir bijuši visos laikos, tikai normālā vidē tos parasti nelaiž pie teikšanas. Nu, mums šajā ziņā nav paveicies un jaunajai paaudzei var tikai izteikt līdzjūtību. Nekas, ir jau vēl arī ārzemes...Nesaprotu, kas par naidu pret Lato Lapsu un arī pret Priedīti. Iespējams, ka tā ir sava veida "kompetence".....

Atbildēt

Okšķeris

30.06.2018. 17:12

Grantiņš tualetē ieslēdza gaismu un rūpīgi aizvēra tualetes durvis. Jābūt ļoti piesardzīgam. Pulkstenis bija pusčetri. Šajā naksts stundā sieva parasti cieši gulēja. Tomēr jābūt loti piesardzīgam. Tualetē viņš pavadīs vismaz trīs stundas. Protams, būs liela stenēšana. Tā ne ar ko neatšķirsies no viņa stenēšanas seksa laikā. Bet to, lūk, sieva nekādā gadījumā nedrīkst dzirdēt. Nedod Dievs, ja viņa baudkārā stenēšana atmodinās sievu, un sieva atradīs viņu baudkāri stenam slēgtā tualetē. Grantiņš nepatikā noskurinājās un pārbaudīja durvis. Tualetes durvis bija aizslēgtas. Grantiņam tualete ir viņa īstās mājas. Tualetē viņš ir uzturējies mūža lielu daļu. Viņš ar to ir apmierināts. Tāds ir viņa liktenis. Grantiņš netic Dievam, jo Dievs ir žīds. Taču viņš tic, ka Dievs viņam, labu vēlot, ir novēlējis mūžu pavadīt tualetē. Pateicībā par to Grantiņš būtu ar mieru tualetē pie sienas piekārt žīda Jēzus Kristus attēlu. Taču tā bija nerealizējama ideja. Grantiņam nebija personiskās tualetes. Bez viņa tualeti lietoja sieva, ciemiņi. Tualetē viņš saimniekoja naktī. Dienā viens cilvēks nedrīkstēja stundām ilgi aizņemt ģimenes kopējo tualeti. Tāpēc Grantiņam maigi ieteica dzīvi tualetē organizēt nakts stundās. Tas saskanēja ar viņa identitāti – tualetes ģēnija identitāti. Par tualetes ģēniju viņš pats sevi dēvēja kopš neatminamiem laikiem.No pamfleta „Stenētājs”; skat.:
https://sisenipamfletucikls.blogspot.com/2018/04/stenetajs.html

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

30.06.2018. 16:48

»

A. P. jebrejs?

Apšaubāmi, pārāk murgains un par kapeikām raksta. Žīds uz to neielaistos


Priedītis un Lapsa vienas mammas bērniņi:---https://tautastribunals.eu/?p 45368

Atbildēt

A.

30.06.2018. 15:56

»

Edge

Fiziķim-matemātiķim jābūt kompetentam pedagoģijā un bērnu psiholoģijā, lai spētu izpildīt savu uzdevumu (pienākumu) - Sk.raksta ilustrāciju


Nē, nu protams, ja ar bērniem ir darīšana, tad tas būtu jāzin, nevis tikai no zinātnes augstumiem.

Atbildēt

dalia

30.06.2018. 15:02

Ir jāsauc lietas īstajos vārdos un vienkārši : kompetenču izglītība , mīļie, ir proftehskolas.
Un viss.
Sen jau pie tām laiks atgriezties !

Atbildēt

Edge

30.06.2018. 14:44

»

A.

Cik man savā necilajā mūžā ir iznācis sastapties ar savā jomā kompetentiem zinātniekiem, tad varu teikt, ka viņi nav iedomīgi, viņi saprot, ka viņu zināšanas ir tikai mazumiņš no visas zinātnes. Tikai muļķi var teikt, ka zina visu...


Fiziķim-matemātiķim jābūt kompetentam pedagoģijā un bērnu psiholoģijā, lai spētu izpildīt savu uzdevumu (pienākumu) - Sk.raksta ilustrāciju.

Atbildēt

A.

30.06.2018. 09:39

Cik man savā necilajā mūžā ir iznācis sastapties ar savā jomā kompetentiem zinātniekiem, tad varu teikt, ka viņi nav iedomīgi, viņi saprot, ka viņu zināšanas ir tikai mazumiņš no visas zinātnes. Tikai muļķi var teikt, ka zina visu.
Tā, piemēram, fiziķis-matemātiķis var nebūt kompetents pedagoģijā vai bērnu psiholoģijā.

Atbildēt

ŽULIS ŽĻURGA

30.06.2018. 09:22

Mēs mājās ar nepacietību gaidām ŽUĻA galu, kad viņš nosmaks savos izkārnījumos. Mums ir kauns, jo viņš apkauno latviešu tautu ar savu nekaunību un latviski titānisko intelektu. Riebīgs tārps, saka māte.

Atbildēt

Reformas stulbeņu nodarbe?!

30.06.2018. 09:13

»


Izglītībā - neko nekustināt. Lai viss stāv kā iedzīts miets slapjā zemē, kamēr sapūs un nokritīs. Tad varēs būvēt no jauna, kad nāks komunistiskā iekārtā - Jaunā KOMUNISTISKĀ iekārta, ar OIK izglītībā.

Kurš latvietis, pie tam skolotājs, grib kaut ko mainīt? Kā uzsācis tā mauj mūžu mūžos. Kā tik kustina sistēmu, tā kā skudru pūznis - sāk trakot - kas tagad notiks, kur dieties, ko iesākt.

REFORMAS - fui, fui, fui, visi reformisti STULBEŅI

Atbildēt

Nežulis

30.06.2018. 09:07

»


A.P. ir deģenerāts ar totāli atpalikušu no laika gara domāšanu. To, ko salasījies PSRS gados, citiem popularizējis, A.P. to turpina darīt. Absolūti nekādas fleksibilitātes domāšanā. Štampi un iedomāti postulāti. Vienīgā A.P. "pareizā patiesība". Kas tā ir? Regulārie murgi, kuros pa retam pavīd saprāta pazīmes.

Atbildēt

A. Ar.

30.06.2018. 09:05

A.P. gribēja kādu komentāru par tēmu?
Ar to kompetenci ir tā, ka zinātne ir kļuvusi tik sarežģīta un sazarojusies, ka cilvēks parasti var kļūt kompetents kādā šaurā, viņam patīkamā jomā.
Toties lietpratību daudzmaz var gūt profesionālās skolās vai tehnikumos, vai pie sava amata meistara.
Vispārējā izglītība dod tikai virspusēju ieskatu dabas vai cilvēku sabiedrības procesos, vismaz līdz šim tā ir bijis. Taču, ja vidusskolā vairums tiecas aplūkot tikai humanitārās zinības, tad saprašana par galvenajiem dabas likumiem ir švaka.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...