Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Latvijas Padomju Rakstnieku savienība

28.12.2017. 07:43

Visi mūsu biedri sirdī un darbos ir čekisti!

Atbildēt

liekuļi

28.12.2017. 04:36

Dzejniekiem štukačiem kas psr priekšrocībām bija,viņus publicēja atbalstīja un tiem piešķīra abalvojumus,savējie stukači abalvoja savējos kuri bija un ir apvienojušies apvienībā.Jo vairāk stučija jo sirsnīgāku dzejoli vajadzēja uzrakstīt lai izlīdzinātu pretīgo pašu dvēseles stāvokli.Dzejniekiem stucīšana ir un bija savu radošo konkurentu ierebežošana un katrs stucišanas ziņojums bija kā pakāpiens atbalstītam slavas oriolam ceļš uz atzinību un naudu.

Atbildēt

Šodien stukaču nav

28.12.2017. 03:27

»

!!!

Bet vai jums nešķiet, ka tagad mēs veiojam sabiedrību, kur stukačos vairāk nekā čekas laikos? Vai mūs neizseko vairāk nekā padomijā? Tad kāpēc jācilā vecie čekas maisi? Labāk es gribētu zināt, kas tagad stukačo. Svaigas sejas un svaigus kangarus ir lielāka jēga zināt


jo ir brīvība. Ja ko vajag, visu katrs par sevi uzraksta un parāda pats - draugos, facebukā.. ar visām bildēm. Pārējais atrodams telefonsarunu atšifrējumos, utt.

Atbildēt

Neintresē pilnīgi

28.12.2017. 03:23

»


Debess šodien klāra! Dikļos.

Atbildēt

Jānis

28.12.2017. 03:01

Kā,tu lapsa zini,ka kāds gadiem ilgi stučīja? Kā tu zini par ko stučīja un cik no šīs stučīšanas ir patiesība?? Vai tu zini,ka stukačs uzzinot par savu (iem) stukačiem,stučīja tikai par viņiem,par visu ko citu sacerot tīrās blēņas ? utt.
Viszinis un soģis lapsa atradies-toreiz dzīvoja zemāks par zāli,tagad izlīdis no savas alas.

Atbildēt

MI

28.12.2017. 01:24

Lapsas kungs ir precīzi novērtējis situāciju.
Pievienojos.

Atbildēt

Kāpēc Lapsa lamājas?

28.12.2017. 01:21

»

Atbrivotajs

Nu re ari Arturs izlida no skapja


Tiesi tāpēc jau Lapsa uzbrūk Rokplnim, lai vēl kādam citam neienāktu prātā pastāstīt par stukačotājiem.vēl izrādīsies, ka pa vidu lapsu šaika bijusi, Tāpēc jāuzbrūk, lai zina, ka bijušajiem jāievēro klusēšana.

Atbildēt

ku kū

28.12.2017. 01:21

»


Elita! Tu vēl neguli? (zem kārtējā biedra)

Atbildēt

tak jau

28.12.2017. 01:06

»


tava darbošanās arī ir "ideoloģiski altruistiska"?

Atbildēt

!!!

28.12.2017. 00:26

»

ein štube und vafel hrum hrum

ir tāds pašpasludināta tribunāla priekšsēdētājs Linards G.,- kurš kādreiz uzstājās LPSR televīzjā , lasot čekistu sagatavotu runu un šo faktu bviogrāfijā cītīgi slēpj...


Bet vai jums nešķiet, ka tagad mēs veiojam sabiedrību, kur stukačos vairāk nekā čekas laikos? Vai mūs neizseko vairāk nekā padomijā? Tad kāpēc jācilā vecie čekas maisi? Labāk es gribētu zināt, kas tagad stukačo. Svaigas sejas un svaigus kangarus ir lielāka jēga zināt.

Atbildēt

ein štube und vafel hrum hrum

28.12.2017. 00:10

»

nuu

Ir tāds ārsts. Viņš man stāstīja, ka saulaik viņa ģimene bija palīdzējusi eksprezidentam Z, kad viņš vēl bija students. Un tad pret ģimeni sākās represijas. Pēc tam izrādījies, ka stukačojis nakamais dakteris un preziddents... Nu neuzzināsim mēs, kas tajos maisos. Jēgas nav. Tur jau sen kas cits...


ir tāds pašpasludināta tribunāla priekšsēdētājs Linards G.,- kurš kādreiz uzstājās LPSR televīzjā , lasot čekistu sagatavotu runu un šo faktu bviogrāfijā cītīgi slēpj..

Linard,- iznāc no skapja un noņem grēku no sirds, uzraksti kā sadarbojies ar čeku !

kas attiecas uz čekas maisiem - tak neticu, ka visi maisi nav sen jau pārkopēti un nodoti jaunajiem saimniekiemn = pēc amerikosu draugu lūguma, pēc žīdu razvedkas draudzīga lūguma u.tt.

Atbildēt

nuu

27.12.2017. 23:43

Ir tāds ārsts. Viņš man stāstīja, ka saulaik viņa ģimene bija palīdzējusi eksprezidentam Z, kad viņš vēl bija students. Un tad pret ģimeni sākās represijas. Pēc tam izrādījies, ka stukačojis nakamais dakteris un preziddents... Nu neuzzināsim mēs, kas tajos maisos. Jēgas nav. Tur jau sen kas cits...

Atbildēt

Tā rakstīja

27.12.2017. 23:32

Lūk, ko rakstīja tepat citā rakstā - „Čekas maisus” nepublicēs tajos esošu “vērtīgu” un “vajadzīgu” cilvēku dēļ
Pietiek lasītājs
22.11.2017.
Komentāri (52)
Neviena puse nepasaka īsto sarunu un pielaides pie" maisiem" lieguma iemeslus, kaut paziņo, ka šis nav valsts noslēpums. Manuprāt, SARAKSTUS NEPUBLICĒS, lai cik mēs censtos ietekmēt un pieprasīt vienreiz izbeigt ažiotāžu par tiem, jo tajos ir "godājami cilvēki" un "VAJADZĪGI CILVĒKI" ... .... ...

Atbildēt

tas nav dīvaini

27.12.2017. 23:31

»

tāds pats jautājums

uzdodams Veidemanei - Par ko izjust cieņu pret draņķi


un nav nejauši - kārtējais joprojām aktīvās čekas aizmiglošanas projekts - šoreiz par instrumentu izmanto Rokpelni, citu reizi būs cits izstrādes objekts; jautājums - kāds ir īstais konkrētās aktivitātes mērķis?

Atbildēt

Alvis

27.12.2017. 23:27

Nejauciet klāt pie šīs tēmas tautības. Jums nav mērauklas, kur tautība ir vairāk tendēta uz stučīšanu, kura mazāk. Tie ir visās tautās un visās varās un pat vajadzīgi varas nodrošināšanai.
Ir svarīgi - pienesa patiesu informāciju vai DEZINFORMĀCIJU, pie tam ar pašlabuma gūšanu.

Mēs zinām precīzi, ka sabiedrībā pielīdēju, izlecēju un varaskaru cilvēku ir daudz - tā ir cilvēcīga pazīme, pazīme par izdzīvošanu, par uzdzīvošanu un citu noniecināšanu, lai pat augtu kāc lietus ūdens. To ir ļoti precīzi savā grāmatās ir aprakstījis Vilis Seleckis, kur stāsta, kā radās okupācijas ("padomju") režīma ģēniji, kurus režīms slavēja un cēla ģēnijos, bet nostučītos pazemoja, piesmēja, visaugstākos talantus, ja tu nebiji režīma kalps, pataisīja par stulbeni, nemākuli vai tml., nevirzīja amatos, nepiešķīra zinātniskus grādus, nedeva prēmijas, dzīvokļus, neļāva izbraukt ekskursijās uz ārzemēm, pat zināiskā darba nolūkos.

Bet ievērosim patiesību - mēs visi okupācijas laikā bijām nozombēti, ka šajā režīmā dzīvosim uz mūžu mūžiem, kalpojām tam kā kurš mācēja, ziņojām varai par "pretpadomju izpausmēm" - skolotāji, direktori, priekšnieki, komunisti un brāļu tautas izredzētie, lai gan viscaur smējās par šo režīmu un tā ierobežojumiem attīstīties un augt, stāstīja anekdotes.

"LIELAIS BRĀLIS MŪS VĒROJA" uz katra soļa, kā raksta VDK izpētes komisija un viņu kalpi par mums ziņoja.

Atbildēt

tāds pats jautājums

27.12.2017. 23:22

»


uzdodams Veidemanei - Par ko izjust cieņu pret draņķi?
dīvaini, ka Rokpelnis sirdi kratīja vēl augstāka ranga īstenai čekistei

Atbildēt

Edge

27.12.2017. 22:26

»

DD1

Mūsu kursā/grupā arī bija stukače. Kad notika studentu apmaiņas brauciens uz VDR, viņa bija iekļauta studentu grupā, lai gan objektīva pamatojuma tam nebija. Man tas likās ļoti aizvainojoši, jo netika cits students, kas bija patiesi pelnījis


"Iekļāvēji" bija, ir un būs, taču vairākums arī nedrīkst sēdēt klusi:"Dekāns toreiz [1988] bija Antonijs Zunda. Kopā ar viņu sēdēja profesori Alberts Varslavāns un Pēteris Krupņikovs. Viņi nezināja, kā sākt sarunu, tad beidzot kāds no viņiem piekasījās man pie žaketes atloka piespraustajam sarkanbaltsarkanajam karodziņam. (..) Pēc tam bija fakultātes studentu un pasniedzēju sapulce, bet klāt, protams, bija čekisti. Studentiem vajadzēja balsot par manu izslēgšanu. Pret izslēgšanu nobalsoja visi, izņemot divas aktīvas komjaunietes. Tā bija dekanāta un čekistu izgāšanās." Konstantīns Pupurs: emigrācija bija drausmīga kļūda (nra.lv)

Atbildēt

DD1

27.12.2017. 22:14

»

REKĀ

Kad studēju RTU, viens no kursa biedriem mums pateica, ka, lai tiktu uzņemts, piekritis ziņot par studiju biedriem. Un brīdināja, ka, ja mūsu kompānijā parādās kāds no malas, lai pieturam mutes. Jo nevar zināt, vai tas tiešām nestučīs. Attiecības ar šo mūsu stukaču visu studiju laiku bija draudzīgas...


Mūsu kursā/grupā arī bija stukače. Kad notika studentu apmaiņas brauciens uz VDR, viņa bija iekļauta studentu grupā, lai gan objektīva pamatojuma tam nebija. Man tas likās ļoti aizvainojoši, jo netika cits students, kas bija patiesi pelnījis.

Atbildēt

Edge

27.12.2017. 21:50

»

Tik netirs!

Stučījāt, lai gūtu privilēģijas darba karjerā utt. Izredzētos tēlojāt. Atbalstījāt melīgi noziedzīgo krievu nacistu viltus ideoloģiju - zinātnisko komunismu. Paši sevi pievīlāt un citus. Tagad gan kauns, gan gandarījums, ka šī 4. maija noziedznieku kliķe jūs pasargā un nenodod, jo vara atrodas tādu ...


Tieši tādi karjeristi visefektīvāk grāva padomju sociālo sistēmu! Otrajā nomenklatūras līmenī strādājošie gribēja uzdzīvot "kā Rietumus", tāpēc pie pirmās izdevības nomainīja kažokus, karogus, himnu. Karjeristu lieta turpina dzīvot un uzvarēt:
"Roberts Ķīlis: Mūsdienu izglītībai jākoncentrējas uz karjeru." ( e-klase.lv )

Atbildēt

ziņotājs

27.12.2017. 21:48

»

Tik netirs!

Stučījāt, lai gūtu privilēģijas darba karjerā utt. Izredzētos tēlojāt. Atbalstījāt melīgi noziedzīgo krievu nacistu viltus ideoloģiju - zinātnisko komunismu. Paši sevi pievīlāt un citus. Tagad gan kauns, gan gandarījums, ka šī 4. maija noziedznieku kliķe jūs pasargā un nenodod, jo vara atrodas tādu ...


VDK aģents Upenieks pašrocīgi uztaisīja ziņotāja kartiņu uz mana vārda. Mana paraksta uz šīs kartiņas nav - jebkura tiesa mani atzīs par nevainīgu! šādi precedenti Latvijā jau bijuši - ja uz kartiņas nav paraksta, tad cilvēks nav vainīgs.
Un LPSR laikos man nebija privilēģiju. Strādāju vienkāršu darbu un uz ārzemēm nebraucu, un pie dzīvokļa pilsētā netiku. Un zinātnisko komunismu neesmu studējis.

Atbildēt

Tik netirs!

27.12.2017. 21:38

»

ziņotājs

Pilnīgi pareizi - visi stukači tādi "savējie" bija un nevienam neko ļaunu nenodarīja. Neviens netika nosūdzēts, tiesāts, mocīts vai citādi diskriminēts. Varbūt, ka kāds aģents mūsu vārdā ko uzrakstīja, bet ne mēs paši. Jātiesā aģentus, bet ne ziņotājus! Mēs (t.s. stukači) tikai formāli skaitījāmies ...


Stučījāt, lai gūtu privilēģijas darba karjerā utt. Izredzētos tēlojāt. Atbalstījāt melīgi noziedzīgo krievu nacistu viltus ideoloģiju - zinātnisko komunismu. Paši sevi pievīlāt un citus. Tagad gan kauns, gan gandarījums, ka šī 4. maija noziedznieku kliķe jūs pasargā un nenodod, jo vara atrodas tādu pat izdzimteņu rokās. Varens jūties? Melo, ka neko ļaunu nenodarījāt? Tieši tādi izdzimteņi kā tu ir visu nelaimju un ļaunuma sakne.

Atbildēt

pēc

27.12.2017. 21:32

13. janvāra bruģakmeņu akcijas arī TV aicināja stučīt. Un stučīja taču.

Atbildēt

Anatoļs

27.12.2017. 21:30

Latvju tautai stukačiba ir svēts paradums,tādēļ Saeima strādā pie stukaču aizsardzības likuma.Tagad stukači vairs nesaucas par stukačiem,bet gan par TRAUKSMES CĒLĀJIEM.Tādu mums ir bijis un būs vairumā,tādēl tie īpaši jāaizsargā.Un nekādus maisus neviens nepublicēs.Biedram vienkārši uzdeva nervi

Atbildēt

ziņotājs

27.12.2017. 21:29

»

REKĀ

Kad studēju RTU, viens no kursa biedriem mums pateica, ka, lai tiktu uzņemts, piekritis ziņot par studiju biedriem. Un brīdināja, ka, ja mūsu kompānijā parādās kāds no malas, lai pieturam mutes. Jo nevar zināt, vai tas tiešām nestučīs. Attiecības ar šo mūsu stukaču visu studiju laiku bija draudzīgas...


Pilnīgi pareizi - visi stukači tādi "savējie" bija un nevienam neko ļaunu nenodarīja. Neviens netika nosūdzēts, tiesāts, mocīts vai citādi diskriminēts. Varbūt, ka kāds aģents mūsu vārdā ko uzrakstīja, bet ne mēs paši. Jātiesā aģentus, bet ne ziņotājus! Mēs (t.s. stukači) tikai formāli skaitījāmies uz papīra, jo plānus par savervētajiem cilvēkiem vajadzēja izpildīt. Patiesībā stukači no iekšpuses grāva PSRS represīvos orgānus, jo visi stukači un vairums komunistu (arī Gorbunovs, Ēlerte) bija 18.novembra Latvijas slēpti patrioti. Mēs, stukači un komunisti, ar savām metodēm darbojāmies pret PSRS okupācijas varu - tas (mūsu nopelns) ir ierakstīts pat Satversmes preambulā
Vai kāds Latvijā ir cietis no stukačiem? Neviens! Piekrītu eksprezidentai Vīķei-Freibergai un godājamam kinorežisoram Jānim Streičam - čekas maisus jāsadedzina!

Atbildēt

s

27.12.2017. 21:26

Retu reizi pilnībā pievienojos Lapsas viedoklim. Tikai gribu palabot - šajā gadījumā jāteic nevis rehabilitē, bet gan reabilitē. Nezinu, no kurienes šādi vārdi cēlušies, bet pirmais variants tiek lietots medicīnas jomā, otrais juridiskajā un sociālajā jomā.

Atbildēt

Mazpisanczs

27.12.2017. 21:01

»


Debess šodien klāra? Kā ar tabletītēm?

Atbildēt

reptilis

27.12.2017. 20:53

»

Edge

Perfekta maldināšanas akcija "čekas maisi". Ja kādam nepielec, tad lai atceras pirmās "grēksūdzes" autoru G.Andrejevu un notikumus 1991.- 1995.g...


Nu,nezinu...man patika G.Andrejeva rīcība...,bet vajadzēja rīkoties,kā Lietuvā - tie ,kuri piesakās paši tos nepublicē,bet tie kuri nepiesakās līdz noteiktajam datumam,tos publicē...un viss sen jau būtu beidzies. Bet Čeka jau bija tikai represīva izpildstruktūra ,kura realizēja komunistiskās partijas lēmumus....,bet tad būtu jāskatās arī prokuroru un tiesnešu rīcība un lēmumi.

Atbildēt

Lapsa

27.12.2017. 20:52

varētu šoreiz nemuldēt. Atceras taču tos laikus?
Galu galā par Latvijas neatkarību nobalsoja gan stukači, gan tie, kas nebija. Gandrīz visiem bija kāds sakars ar kom. partiju vai komjaunatni. Būtu bijuši pret, ar neatkarību būtu grūtāk gājis.
Rokpelnis ir tikai viens no daudziem. Izstāstīja, nu un labi. Pa lielam tas neko nemaina. Ierindas gadījums.Ir daudz tādu, kas centīsies slēpties līdz pēdējam. Tie gan ir drauds.

Varbūt suns ir aprakts citā vietā. Varbūt kādam ir bail, ka sāksies vispārēja grēksūdze. Nebūs vajadzīga nekāda komisija, uzvārdi tāpat tiks izpausti. Un šito nevarēs kontrolēt. Aiz ko tad Lapsas k-gam būtu par šito mute jādzesina. Cik zinu, tad pat velti nestrādā. Var jau būt arī izņēmumi, bet gadījums nekāds.
Varbūt, mazajiem vdk aģentiņiem ir kā reize jāsāk runāt, lai beidzot vezums izskustētos no vietas?

Atbildēt

Priekulis

27.12.2017. 20:42

»

Nepiekrītu

Nepiekrītu, Lato...


Drīzāk viņš ir nesapratīgs, jo pasūta NRAvīzi.

Atbildēt

REKĀ

27.12.2017. 19:55

Kad studēju RTU, viens no kursa biedriem mums pateica, ka, lai tiktu uzņemts, piekritis ziņot par studiju biedriem. Un brīdināja, ka, ja mūsu kompānijā parādās kāds no malas, lai pieturam mutes. Jo nevar zināt, vai tas tiešām nestučīs. Attiecības ar šo mūsu stukaču visu studiju laiku bija draudzīgas.Nekad nevienam no mums nekādas ziepes nesanāca. Šķiet, ka stukačs ziņoja, ka esam morāli noturīgi un idejiski nobrieduši. Uzņemts RTU viņš bija, neko vērtīgu ziņot nevarēja.Balasts VDK.

Atbildēt

nu gnu

27.12.2017. 18:57

vecs draņķis piekrītu

Atbildēt

skaidrs

27.12.2017. 18:39

»

Toms

Lato, es priecātos, ja Jūs apstiprinātu (vai noliegtu) vienu lietu: to, ka Jūsu rīcībā ir informācija - minētais stukačs rakstījis vai kā citādi nodevis kuratoram "donosus" par līdzpilsoņiem, viņu personisko dzīvi, anekdotēm utt. Ja kaut vienā no šiem punktiem ir atbilde "jā", tad paldies, visam rakstītajam...


ka Lapsas rīcībā nav nekādas informācijas.Viņš pat nav papūlējies izlasīt dzejnieka grēksūdzi.Starp citu.dzejnieks savu sadarbību nekad nav īpaši slēpis.Bet Lapsam bija jāizgāž žults,un to viņš ir izdarījis tāpat,kā "draugs"Priedītis.Katrs dara to,kas viņam jādara.

Atbildēt

Neinteresē

27.12.2017. 18:38

»


pilnīgi!

Atbildēt

Kaimiņš

27.12.2017. 18:26

Nabaga čekisti! Viņiem pie lettiem vajadzēja strādāt arī ar pilnīgiem muļķiem, kāds ir šis Rokpelnītis. Pilnīgs muļķis tikai kaut ko tādu dabū gatavu, lai būtu muļķa lettu pūlī slavens vienu dienu.

Atbildēt

Uz

27.12.2017. 18:20

»


jauno plānprātiņu histērijas fona Bojāra teiktais krasi izceļas: "Ko darīt šodien? Ļaut strādāt maisu izpētes komisijai, pirms tam gan paņemot parakstus par slepenības ievērošanu. Skapji ir lieli, viņiem tur pietiks darba līdz mūža beigām. Domāju, ka šie cilvēki varētu noskaidrot ļaunprātīgus sadarbības gadījumus vai noziegumus. Un šos vārdus gan vajadzētu publicēt." Melnais Kangeris un viņa deģenerātu troļļu koris par tādu pieeju nav spējīgi aizdomāties. Spējīgi izdomāt tikai kādu nelietību, kādas melnais Kangeris ražo kāda spēka uzdevumā.

Atbildēt

bosiks

27.12.2017. 18:00

vai tad tas rokpelnis pēc 26 neatkarības gadiem kaisa sev pelnus uz galvas un nožēlo padarīto? nē- viņš attaisno savu aģenta statusu. lūk tāpēc arī ir teiciens krieviem- nav tādu bijušo čekistu, jo tas ir uz mūžu.

Atbildēt

jāveic arī dekomunizāciju

27.12.2017. 17:53

Čekistiem pavēles deva Gorbunovs, Lembergs, Godmanis un daudzi citi komunisti, kuri nebija stukači un aģenti.
Sanāk jocīgi - gorbunovus un lembergus var ievēlēt Saeimā un pašvaldībās, bet stukačiem un aģentiem aizliegts kandidēt.

Atbildēt

Edge

27.12.2017. 17:47

»


Nav nekāds "diemžēl", bet gan objektīvi likumsakarīgs "attīrīšanas" process elites nomaiņai. Noder atcerēties 1959. - 1966.g. notikumus, kad Arvīda Janoviča Pelšes vadībā spītīgos un nepaklausīgos revolucionierus un t.s. nackomunistus izmeta no siltām vietiņām nomenklatūrā. Pašreiz notiek kas līdzīgs - tagad vecos uzmetējus, "dziesmotās revoļūcijas" auseklīšus pašus uzmetīs.
Viela pārdomām:"Latvijai ir jābūt Eiropas Savienības (ES) kodolā, nevis tās perifērijā, teikts ārlietu ministra Edgara Rinkēviča (Vienotība) ikgadējā ziņojumā par paveikto un iecerēto darbību valsts ārpolitikā un ES jautājumos 2017.gadā." (diena.lv)

Atbildēt

Nepiekrītu

27.12.2017. 17:46

Nepiekrītu, Lato.
Šodien neviens nav piespiests "iznākt no skapja". No teksta redzams, ka Rokpelnis neko arī neslēpj.

Šodien neviens nav spiests atzīties, ka ir bijis stukačs un, izskatās, ka vēl ilgi nekas šai ziņā nemainīsies. Arī Rokpelnis mierīgi būtu varējis klusēt. Tādēļ viņa lēmums runāt man šķiet cienījams.

Atbildēt

Edge

27.12.2017. 17:33

»

Perfekts

Perfekts komentārs Lapsam par šo tēmu


Perfekta maldināšanas akcija "čekas maisi". Ja kādam nepielec, tad lai atceras pirmās "grēksūdzes" autoru G.Andrejevu un notikumus 1991.- 1995.g.
Kas perfekti pastrādā, tas tiek dāsni atalgots, jo informerus vajag visām varām, pat visdemokrātiskākajām.
Viela pārdomām:Par 1994.gada 30.aprīlī Maskavā parakstītajiem Latvijas Republikas un Krievijas Federācijas līgumiem. (vestnesis.lv)
"2004.g.23.jūlijā Latvijas deputāts Georgs Andrejevs (LC) tika apstiprināts par Vides, veselības un pārtikas nekaitīguma komitejas viceprezidentu." Latvijas deputāti Eiroparlamentā ieņem atbildīgus amatus.(vestnesis.lv)

Atbildēt

Vai tad nav saprotams,

27.12.2017. 17:33

»

lasītājs

Izlasīju visu NRA interviju. Neatradu faktiski nekādus konkrētus vārdus/uzvārdus, par kuriem jaunais godavīrs ziņojis, tik vispārīgus - "inteliģence", "kolēģi", "literāti


ka visu laiku stučīja, analizēja, nodeva. Visu laiku klusēja. Īsta vīra būšana būtu, ja 1991. gadā pirmais un pats šādi lustrētos.. Šī ir gļēvā šļupstētājs jēlība. Jundzis tikpat jēls. Lapsam pilnīga taisnība. Tagad zinu, ka Lapsa nav bijis stkačs un tas ir jauki!

Protams, ka Rokpelnis pielicis dvēseliskās bikses un viņa tēvs bija aktīvs komunists.Cūkas un pretekļi.

Atbildēt

Bravo

27.12.2017. 17:27

Piekrītu Lato Lapsam. Tagad īpaši uzdarbojās Jānis Reirs, kurš joprojām cenšas kaitēt Latvijas sabiedrībai kā bijušais komunists.

Atbildēt

Perfekts

27.12.2017. 17:10

Perfekts komentārs Lapsam par šo tēmu!

Atbildēt

musuri

27.12.2017. 17:07

man neinteresē tā laika stukači, mani interesē šodienas stukaču vārdi, kuču, mēslu, kuri kalpo sistēmai par naudu vai vienkārši aiz baudas par citu ciešanām
kam kalpo lapsa?

Atbildēt

Toms

27.12.2017. 16:28

»

lasītājs

Izlasīju visu NRA interviju. Neatradu faktiski nekādus konkrētus vārdus/uzvārdus, par kuriem jaunais godavīrs ziņojis, tik vispārīgus - "inteliģence", "kolēģi", "literāti


OK, paldies. Pagaidīšu, varbūt tiešām parādīsies uzvārdi, ko viņš nav pieminējis. Manās acīs stukačs nav nekāds godavīrs, arī tad, kad atzīstas, bet atkarībā no tā, vai viņš atzinies vai melojis, ir divas iespējas - turpmāk likt viņu mierā vai prasīt, lai izstāsta visu.

Atbildēt

fakts

27.12.2017. 16:27

kaut kā pietrūkst objektivitātes šajā viedokļrakstā.
Jā, stučītāju var necienīt. Visas tiesības tā darīt.
Un kritiski pret šo paziņojumu attiekties.
Taču nevajag muldēt par 'pilnām biksēm', ja reiz runātājs pats saka, ka šo atzinis jau 1992. gadā stājoties LSDSP, tad uzrāda dokumentu, kurš datēts ar 2014. gadu, kur šis fakts ir vēlreiz apstiprināts.
Tas, ka atzīstas vēl 3. reizi - iespējams, ka lieki.
Bet drusku distancējoties no stukačiem - jāpiekrīt, ka pēdējā laika Lato publicitāte ir kļuvusi pārāk negatīva. Fakti, tas ir viens. Bet žultains viedoklis ar ko šie fakti tiek aplieti - vairs nav gluži tas pats un sarežģī iespēju vērtēt pašam

Atbildēt

Lapas:    5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: