Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

?!

22.02.2014. 23:35

»

R.

Atkal, kaads tīšuprāt piemin B.Vārdu un intriģe tautu...... Tiešām nav ar ko nodarboties? izcilajiem dp meistariem? vAI ŽĻURĢIM nav, ko darīt


Soprano vajadzēja ar vērienu tos darboņus notaksēt, kaut kā lēti tur smērējies. Kas tur pa X5 grabažu,rindu māju( nevis savrupmāju).... šurp Kajennu un vasaras māju Spānijā!!! Šitiem būtu - maciņ, paveries! Kaut kādu jautājumu/neskaidrību gadījumā,Soprano nospiež pogu - atbrauktu vietējais "Berkuts", tur izspārdītu (pie tam likumīgi !!!) visus un palaistu vagonā uz KF, kā to izdarīja Somi! Ja jau ņem, tad ņem kārtīgi ! Tagad ej un slapsties dēļ grabažas un māju sādžā!

Atbildēt

R.

21.02.2014. 13:26

»

Sports- ari vnk lasitajs.....seenju

Tur lidz kungam ka lidz Menesim! Vienkarsi tie, kururs vinsh domaja,ka kontrole paraka zem vinja! Palaida presee info! Laikam jau visvarenibas sajuta iemidzinaja saata sajutu un piesardzibu


Atkal, kaads tīšuprāt piemin B.Vārdu un intriģe tautu...... Tiešām nav ar ko nodarboties? izcilajiem dp meistariem? vAI ŽĻURĢIM nav, ko darīt?

Atbildēt

Sports- ari vnk lasitajs.....seenju

20.02.2014. 20:33

»

R.

Aiz.... p... m.... idiot....... Redzu, ka kaadaaam ļoti intrse un patīk aprunāt un nomelnot A.Sparāna kungu? Bet acīmredzot tie, kas veic šo nomelnošanas kampaņu ir viss īstākie noziedznieki un ong pārstāviji.... paši esat līdz ausīm "štelēs...


Tur lidz kungam ka lidz Menesim! Vienkarsi tie, kururs vinsh domaja,ka kontrole paraka zem vinja! Palaida presee info! Laikam jau visvarenibas sajuta iemidzinaja saata sajutu un piesardzibu!!!

Atbildēt

R.

20.02.2014. 17:52

»

DP

To viņam nopirka Bislana švāģeris un tas otrs darbonis. Beigās tikai nesadalīja kontras lietas


Aiz.... p... m.... idiot....... Redzu, ka kaadaaam ļoti intrse un patīk aprunāt un nomelnot A.Sparāna kungu? Bet acīmredzot tie, kas veic šo nomelnošanas kampaņu ir viss īstākie noziedznieki un ong pārstāviji.... paši esat līdz ausīm "štelēs"
Bet visuur apsuudzat tik citus..... Beediigi vnk juums daargie kengaataaji nav drosmes, kaa vnk puķulupatām!!!!!!!!!!!!!!!!

Atbildēt

Ikšķile

19.02.2014. 15:15

Bet kurš tad nezina - SAB tač visu jumto.

Atbildēt

Anita

17.02.2014. 08:30

»

R.

Redzu, ka visi ir tik tīri un gudri un tikai viens A. Sparāns ir sliktais? Nē A. Sparāna kungs ir tiešām kruts džeks visādā ziņā, pirmakārt, viņš tiešām ir godīgs, otrkārt viņu nav iespējams ne nopirkt, ne jeb kādā citā veidā ietekmēt, ja mūsu valstī būtu kaut vai daļa no drošības iestāžu darbiniekiem...


Piedod, pat zirgam ir jāsmejās. Trakākais ir, ka iekšlietu struktūru darbinieki zina par viņa un citu nelikumībām, bet neko nedara. Laikam ir iedevuši mazo pirkstiņu un tagad sēž tajā pašā laivā.

Atbildēt

R.

17.02.2014. 07:08

Redzu, ka visi ir tik tīri un gudri un tikai viens A. Sparāns ir sliktais? Nē A. Sparāna kungs ir tiešām kruts džeks visādā ziņā, pirmakārt, viņš tiešām ir godīgs, otrkārt viņu nav iespējams ne nopirkt, ne jeb kādā citā veidā ietekmēt, ja mūsu valstī būtu kaut vai daļa no drošības iestāžu darbiniekiem tādi, ka A. Sparāna kungs, tad spētu apkarot un efektīvi iznīdēt likuma noteiktajā kartībā organizēto noziedzību visos līmeņos. Var saprast, ka te tiešām kāds komentē, kam ir saistība ar vilkačiem un kriminālo pasauli! Un beidziet maldināt mūsu valsts pilsoņus!!!

Atbildēt

Tīrs VL atbalstītājs

16.02.2014. 19:17

»

Kriminal

Šis te kroplis par smukām naudām sadarbojas ar jaukumiņiem pseidopozitīvajiem politkriminaļņikiem.. Nav jau citas iespējas..turklāt vienu reizi piekriti, tagad esi viņu nagos...Un darīsi kā liks.. Tāds šesķorku kantorītis tas muitas krimināliķu ūķis..ar visiem saviem sab, knab, sp utt.. KROPĻI NOSPRĀGSTIET...



http://tautastribunals.eu/?p=18633

http://www.pietiek.com/raksti/pie_belokona_vakarinu_galda_gan_vvf_un_elerte,_gan_loginovs_un_ventspils_miljonari
Šie ar Repši prkšgalā ļaudis ir sabiedriskie padibenes, tumšākie spēki Latvijā, asinsarkanie žļurgas, komunistu kloķas atejas raudzētāji, sarkanie-židiskie asinsviepļi, Grantiņš H-86 ir šis cilvēks, kuram jāveic smagais darbs - nākotnē jāttīra Latvija no šiem cionistu-žīdsuņiem līdzīgajiem viepļiem kā Čerlijs no Velsas, kā novēlējis Sibīrijas šamanis minētā rakstā..

Atbildēt

Kriminal

15.02.2014. 22:44

Šis te kroplis par smukām naudām sadarbojas ar jaukumiņiem pseidopozitīvajiem politkriminaļņikiem.. Nav jau citas iespējas..turklāt vienu reizi piekriti, tagad esi viņu nagos...Un darīsi kā liks.. Tāds šesķorku kantorītis tas muitas krimināliķu ūķis..ar visiem saviem sab, knab, sp utt.. KROPĻI NOSPRĀGSTIET!!!!

Atbildēt

Stealth

15.02.2014. 16:45

»

Pakalni.

Pilnīgi piekrītu A.Sparāns un J. Jurašs kārtīgi un savas valsts patrioti, kuri cīnās ar organizēto noziedzību valstī...


Kriminālajiem purniem no SAB radušās aizstāves :D Ilzes, Aigas, Pakalni kas tur vēl no vienas IP adreses :D Laikam dalās naudā no kontrabandas kanāliem, kurus uztur SAB darbienieki (ar Sparānu tajā starpā). Kā bija ar to ekskluzīvo Sparāna dzīvokli, BMW X5? No aldziņas zem štukas nopircis :D

Atbildēt

Naikii

15.02.2014. 09:55

Un šis tai fočenē domāts kā viens no galvenajiem organizatoriem,pēc tāda jau izskatās gan,blakus trūkst Juraša,paročka ''sladkaja''.

Atbildēt

Pakalni.

14.02.2014. 21:26

»

R.

Varu jums pateikt vienu šādi nomelnot cilvēku nav liela māksla pūst miglu acīs, vien vārd sakot BEIDZIET PŪST TAUTAI MIGLU ACĪS!! Un apmelot A.Sparāna kungu un citus tiesībsargājošo iestāžu darbiniekus, kuri tiešām cīnās ar noziedzīgo pasauli. Un mūsu valsts nelabvēļiem Mēs dzīvojam Latvijas Republikā...


Pilnīgi piekrītu A.Sparāns un J. Jurašs kārtīgi un savas valsts patrioti, kuri cīnās ar organizēto noziedzību valstī.
Tāpēc pret šīm pamatpersonām tiek veiktas nomēlnošanas kampaņas, kuras iespējams tiek apmaksātas no noziedzīgajām aprindām, izplatot nepatiesu un apmelojošu informāciju.

Atbildēt

vājprāts

14.02.2014. 21:23

Un ja vēl nebūtu atcelts nāves sods ? Ak mans Dievs ! Vai šādam tiesnesim nevajadzētu atņemt mantiju uz mūžu, ja izrādīsies, ka šie cilvēki tiešām nebija vainīgi ?!

Atbildēt

R.

14.02.2014. 15:25

Varu jums pateikt vienu šādi nomelnot cilvēku nav liela māksla pūst miglu acīs, vien vārd sakot BEIDZIET PŪST TAUTAI MIGLU ACĪS!! Un apmelot A.Sparāna kungu un citus tiesībsargājošo iestāžu darbiniekus, kuri tiešām cīnās ar noziedzīgo pasauli. Un mūsu valsts nelabvēļiem Mēs dzīvojam Latvijas Republikā un man personīgi ir gods, ka tādi, kā A.S. un J.J. ir mūsu valsts amatpersonas.
Uz priekšu vīri!

Priekš citiem darbodamies, attīsti
Pats savus spēkus negurstošā karā -
Un mūžīgs darba lauks būs tavā varā,
Un mūžam jaunots spēks un ieroči.
Bet sargies būt kā nabadzīgie garā,
Kas, sevi projām sviežot, laimīgi -
Uz tevi spļaus un samīs tevi barā.
Pats cīnies, palīdz, domā, spried un sver,
Pats esi kungs, pats laimei durvis ver!

Atbildēt

ilga

14.02.2014. 15:08

»

ilze

Jūs te visi slēpjaties zem nikiem, bet es nenoviena nebaidos un eju atklāti ar savu vārdu un komentēju vai tas ir slikti jūsuprāt? Vnk ir redzams, ka atkal mēģina noķēngāt normālu un godīgu amatpersonu...


Jūs te slēpjaties zem populāru vārdu nikiem kā ilze, bet es nenoviena nebaidos un eju atklāti ar savu vārdu un komentēju vai tas ir slikti jūsuprāt? Vnk ir redzams, ka atkal mēģina noķēngāt normālus un godīgus cilvēkus, kas kritizē sevišķi smagu noziegumu izdarīšanā aizdomās turamu amatpersonu.
Tādējādi vēlos vērst sabiedrības uzmanību uz to, ka šādi iespējams mafiozus bandītus aizstāvoši kometētaji iespējams paši ir un sastāv prettiesiskās un Latvijas Republikas, apdraudošās organizācijy biedri Iespējams. Tāpēc ļausim tiesībsargiem pašiem izvērtēt kriminālprocesu norises kas ir vērstas pret viņiem pašiem, neviss slim murgot kaut, ko par ko man un tamlīdzīgām ilzēm vispār nav pat sajēgas.

Atbildēt

ilze

14.02.2014. 14:22

Jūs te visi slēpjaties zem nikiem, bet es nenoviena nebaidos un eju atklāti ar savu vārdu un komentēju vai tas ir slikti jūsuprāt? Vnk ir redzams, ka atkal mēģina noķēngāt normālu un godīgu amatpersonu.
Tādējādi vēlos vērst sabiedrības uzmanību uz to, ka vairums kometētaju iespējams paši ir un sastāv prettiesiskās un Latvijas Republikas, apdraudošās organizācijy biedri Iespējams. Tāpēc ļausim tiesībsargiem pašiem izvērtēt kriminālprocesu norises, neviss slim murgot kaut, ko par ko vispār nav pat sajēgas.

Atbildēt

K

13.02.2014. 22:27

»


Prokuratūras uts ierunājās!

Atbildēt

Ivars

13.02.2014. 17:00

»

Ilze

Kaapeec šī bilde? Un kāpēc tik nomelnoti normāli cilvēki? Kas reāli cīnās ar ong un mafijozām struktūrām. Manuprāt tas ir nepamatoti un zemiski


Laikam jau pati arī esi no ong vai mafiozām struktūrām, ja uzskati, ka AS ir godājams cilvēks. Ilze, Tev pat lielākajos murgos nerādās, pie cik daudz krimināliem pārkāpumiem viņš ir vainīgs!

Atbildēt

nata

13.02.2014. 03:27

Nez kad valsti beidzot bus kartiba un noziedznieki ienems savas vietas cietumos-te es domaju metalurgus,krajbankas,parexus,airbalticus un ta talak,visi,kas novedusi uznemumus lidz kraham un visi,kas to palidzejusi izdarit.Butu prieks sagaidit sos laikus,bet tie tik laikam sapni!Mectatj ne vredno,ka krievi saka

Atbildēt

dadzis

13.02.2014. 01:34

»


Ночь...лес...сидит волк. Слышит кто-то песни орёт. Смотрит Красная Шапочка идет горланит песни на весь лес. Он ей: - Красная Шапочка ты что обалдела? Ночь...лес, тебе не страшно? - А чего бояться? Дорогу знаю........секс люблю...

:)

Atbildēt

ulochka moskovskaja

13.02.2014. 00:01

»

Ilze

Kaapeec šī bilde? Un kāpēc tik nomelnoti normāli cilvēki? Kas reāli cīnās ar ong un mafijozām struktūrām. Manuprāt tas ir nepamatoti un zemiski


Kas sparans ciinas ar ong? vecie aazhi kontrabasa piesedzeji no dp salekushies ar vasheku un baigie ciiniitaji :D

Atbildēt

Ilze

12.02.2014. 16:19

Kaapeec šī bilde? Un kāpēc tik nomelnoti normāli cilvēki? Kas reāli cīnās ar ong un mafijozām struktūrām. Manuprāt tas ir nepamatoti un zemiski:((

Atbildēt

...

12.02.2014. 15:21

http://at.gov.lv/lv/tiesvediba/tiesas-kalendars/?year=2014&month=02&day=11

Atbildēt

dadzis

12.02.2014. 14:26

»


būtība jau nav iekš komentāra pie raksta, bet gan paša raksta tapšanas un tajā izklāstīstajos apstākļos

Atbildēt

hmm

12.02.2014. 14:12

Cien Lasītāji, beidziet murgot par lietām ko jūs nezināt!!!! Gata Aišpura slepkavība ir Putniņa darbs!!! Un nevajag te gudri irst ja pietiek.com varu sniegt detalizētāku info..

Atbildēt

Pazīstu iesaistītos

12.02.2014. 01:35

Rakstā ir viena ļoti būtiska kļūda. Putniņam piespēlēja Vaškeviča spridzināšanu nevis līdz ar citiem inkriminētajiem noziegumiem, bet gan pārējos noziegumus piemeta klāt svaram. Lai točna iesēdinātu. Kas un kāpēc tik ļoti cenšās sodīt Vaškeviča spridzinātāju ir cits jautājums. Ja Lapsa paraktu dziļāk tur vēl lielāki brīnumi izlīstu.

Atbildēt

No pasaran

11.02.2014. 23:43

Kasācija šodien atmeta atpakaļ to sviestu. Tagad dzenās turp atpakaļ no apelācijas uz kasāciju un atpakaļ līdz mūža ieslodzījuma beigām :D

Atbildēt

Karote

11.02.2014. 16:22

Kopš gadījuma pagājuši 7 gadi, a rezultāta kā nav, tā nav. .Smuks mums tas "neatkarīgais" tiesu atzarojums :)

Atbildēt

dadzis

11.02.2014. 16:10

»

advokāts

Augstākās tiesas Senāts šodien atcēla spriedumu šajā lietā. Lieta nosūtīta jaunai izskatīšanai apelācijas instancei


var jau but, ka portala riciba ir visi tris tiesas spriedumi, ko pasniegt plasakai vertesanai ?

Atbildēt

advokāts

11.02.2014. 15:37

Augstākās tiesas Senāts šodien atcēla spriedumu šajā lietā. Lieta nosūtīta jaunai izskatīšanai apelācijas instancei.

Atbildēt

N.Māstrihts

11.02.2014. 13:03

»

dadzis

aizdomas par to, ka Štālbergs nesēž, jo kā vienā no Lapsas apgalvojumiem par korupciju Gaiļezerā ar Štālbergu priekšgalā vien izrādījās vien čušs. Gadījumā ar Vilkasti, pate no abu kopējās SIA Juhans izzaga 13 miljonu vērtu īpašumu, to pa klusām pārreģistrēja uz sev vienpersoniski piederošu SIA Westmen...


Bilance tāda, ka var safabricēt un noslēpt „da jebko” tie, kam pieejama un iespēja manipulēt ar informāciju, ko nostiprina kā pierādījumus. Vai tad nav šie zināmi? SAB, DP, policija saskaņā ar Operatīvās darbības likumu, iesistītie Augstākās tiesas tiesneši, tiesneši, prokurori.. kas dod atļaujas nekavējoties ierobežot cilvēktiesības iespējamiem aizdomās turamiem - gan reāliem, gan nereāliem, iekļūstot „neatstājot pēdas” to dzīvesvietās, tur novietojot noklausīšanās, novērošanas iekārtas, noklausoties, kontrolējot pastu, komentārus portālos, telefonsarunas..

Iesaistītie, procesu virzošie tiesneši, prokurori.. kas tad vēl atliek, kas var aizstāvēt iespējamo apsūdzēto? Zvērinātie advokāti, kas nozvērināti sadarboties ar tieslietu sistēmas darbiniekiem..?

Pilnīga patvaļa, kurā „savējie” „realizē” naudas atmazgāšanas shēmas, prostitūciju, cilvēktirdzniecību, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju, kontrabandu lielos apmēros u.c. un saskaņā AR LIKUMU to sauc par noziedzīgu nodarījumu KONTROLI.

Bez tam saskaņā ar likumu policijai, SAB, DP ir tiesības pašai par valsts naudu organizēt politiskas kustības, fiktīvas firmas, iesaitot neidetificējamas personas (ar slēptiem patiesajiem personas datiem, vārdiem) preventīvos nolūkos, lai atklātu citus „noziegumus”.. cik valsts nauda tiek izsaimniekota šajos pasākumos? Cik tā pazūd vispār amatpersonu labumam un to kabatās? Cik „nopelna” ar šim fiktīvajām firmām „slēptās amatpersonas”.. ?

Valsts valstī, noziedzīgi grupējumi iekš „noziedzīgiem grupējumiem”..

Atbildēt

N.Māstrihts

11.02.2014. 13:00

»

dadzis

aizdomas par to, ka Štālbergs nesēž, jo kā vienā no Lapsas apgalvojumiem par korupciju Gaiļezerā ar Štālbergu priekšgalā vien izrādījās vien čušs. Gadījumā ar Vilkasti, pate no abu kopējās SIA Juhans izzaga 13 miljonu vērtu īpašumu, to pa klusām pārreģistrēja uz sev vienpersoniski piederošu SIA Westmen...


Papildināts, precizāts.


Bilance tāda, ka var safabricēt un noslēpt „da jebko” tie, kam pieejama un iespēja manipulēt ar informāciju, ko nostiprina kā pierādījumus. Vai tad nav šie zināmi? SAB, DP, policija saskaņā ar Operatīvās darbības likumu, iesistītie Augstākās tiesas tiesneši,tiesneši, prokurori.. kas dod atļaujas nekavējoties ierobežot cilvēktiesības iespējamiem aizdomās turamiem - gan reāliem, gan nereāliem, iekļūstot „neatstājot pēdas” to dzīvevietās, tur novietojot noklausīšanās, novērošanas iekārtas, noklausoties, kontrolējot pastu, komentārus portālos, telefonsarunas..

Iesaistītie, procesu virzošie tiesneši, prokurori.. kas tad vēl atliek, kas var aizstāvēt iespējamo apsūdzēto? Zvērinātie advokāti, kas nozvērināti sadarboties ar tieslietu sistēmas darbiniekiem..?

Pilnīga patvaļa, kurā „savējie” „realizē” naudas atmazgāšnas shēmas, prostitūciju, cilvēktirdzniecību, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju, kontrabandu lielos apmēros u.c. un saskānā AR LIKUMU sauc par noziedzīgu nodarījumu KONTROLI.

Bez tam saskaņā ar likumu policijai, SAB, DP ir tiesības pašai par valsts naudu organizēt politiksas kustības, fiktīvas firmas, iesaitot neidetificējamas personas (ar slēptiem patiesajiem personas datiem, vārdiem) preventīvos nolūkos, lai atklātu citus „noziegumus”.. cik valsts nauda tiek izsaimniekota šajos pasākumos? Cik tā pazūd vispār amatpersonu labumam un to kabatās? Cik „nopelna” ar šim fiktīvajām firmām „slēptās amatpersonas”.. ?

Valsts valstī, noziedzīgi grupējumi iekš „noziedzīgiem grupējumiem”..

Atbildēt

N.Māstrihts

11.02.2014. 12:56

»

dadzis

aizdomas par to, ka Štālbergs nesēž, jo kā vienā no Lapsas apgalvojumiem par korupciju Gaiļezerā ar Štālbergu priekšgalā vien izrādījās vien čušs. Gadījumā ar Vilkasti, pate no abu kopējās SIA Juhans izzaga 13 miljonu vērtu īpašumu, to pa klusām pārreģistrēja uz sev vienpersoniski piederošu SIA Westmen...


Bilance tāda, ka var safabricēt un noslēpt „da jebko” tie, kam pieejama un iespēja manipulēt ar informāciju, ko nostiprina kā pierādījumus. Vai tad nav šie zināmi? SAB, DP, policija saskaņā ar Operatīvās darbības likumu, iesistītie Augstākās tiesas tiesneši,tiesneši, prokurori.. kas dod atļaujas nekavējoties ierobežot cilvēktiesības iespējamiem aizdomās turamiem - gan reāliem, gan nereāliem, iekļūstot „neatstājot pēdas” to dzīvevietās, tur novietojot noklausīšanās, novērošanas iekārtas, noklausoties, kontrolējot pastu, komentārus portālos, telefonsarunas..

Iesaistītie, procesu virzošie tiesneši, prokurori.. kas tad vēl atliek, kas var aizstāvēt iespējamo apsūdzēto? Zvērinātie advokāti, kas nozvērināti sadarboties ar tieslietu sistēmas darbiniekiem..?

Pilnīga patvaļa, kurā „savējie” „realizē” naudas atmazgāšnas shēmas, prostitūciju, cilvēktirdzniecību, noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju, kontrabandu lielos apmēros u.c.

Bez tam saskaņā ar likumu policijai, SAB, DP ir tiesības pašai par valsts naudu organizēt politiksas kustības, fiktīvas firmas, iesaitot neidetificējamas personas (ar slēptiem patiesajiem personas datiem, vārdiem) preventīvos nolūkos, lai atklātu citus „noziegumus”.. cik valsts nauda tiek izsaimniekota šajos pasākumos? Cik tā pazūd vispār amatpersonu labumam un to kabatās? Cik „nopelna” ar šim fiktīvajām firmām „slēptās amatpersonas”.. ?

Valsts valstī, noziedzīgi grupējumi iekš „noziedzīgiem grupējumiem”..

Atbildēt

dadzis

11.02.2014. 12:30

»

Anonīmais Šakālis

Kāpēc Vaškevičs joprojām nesēž!!! Ak tā, pareizi. Nav jau īsti, par ko. Tad kāpēc Štālbergs nesēž, ja viņa gadījumā ir, par ko


aizdomas par to, ka Štālbergs nesēž, jo kā vienā no Lapsas apgalvojumiem par korupciju Gaiļezerā ar Štālbergu priekšgalā vien izrādījās vien čušs. Gadījumā ar Vilkasti, pate no abu kopējās SIA Juhans izzaga 13 miljonu vērtu īpašumu, to pa klusām pārreģistrēja uz sev vienpersoniski piederošu SIA Westmen Haus, un lai šis fakts neatklātos norādīja, ka Štālbergs ir izspiedējs. Gadījumā ar Vaškēviču, pirmajās liecībās Vaškēvičš apgalvo mašīna dedzināšanas rezultātā nav cietusi, vēlāk pēc ilga laika, ka nē tomēr ir cietusi, pierādījumu -nu, to nav, nekas ka tik apsūdzēt Gulbi un Štālbegu. Pret Gulbi pierādījumus falsificēja tā, ka "Putniņa lieta" pastāv malā. Suņi pirmajā odoroloģiskajā ekspertīzē smaku nekonstatē -vēlāk tiek fiksēts, ka konstatēja, nu pēc tam kad bez atkārtotas vainīgā smakas ieostīšanas motivēja suņus. Sēdekļa pārvalks, izņemts vienā krāsā, liecinieks tiesā, kas ir pārvalka īpašnieks liecina, ka tas ir citā krāsā -savukārt eksperti veic ekspertīzi jau citas krāsas pārvalkasm. Gulbja pārvietošanas shēmā iemontēti savienojuma numuri, kas vispār neparādās mobīlā telefona operātora izdrukās, vien lai apsūdzība turētos pie vietas Gulbim vajadzētu būt nozieguma laikā. Un konkrētas aizdomas par to, ka Gulbja ietā, ir tādi liecinieki, kā notiesāts nepilngadīgo bērnu izvarotājs un nepilngadīgo nosūtītājs seksuālai verdzībai, un personas par narkotisko vielu lietošanu. Tāda nu ir tā bilance. Lai nepārdzīvo Putniņi, ne Štālberga ne Gulbja lietās Temīda attaisnojošos pierādījumus arī nevērtē, līdz ar to aizdomas par to, ka KPL ir tikai izskata pēc formalitāžu gramatele.

Atbildēt

Golfs

11.02.2014. 12:08

Ja tiešam tā ir taisnība, kā cilvēki var naktīs labi gulēt, ja tavā vietā, ģimenei un dzīvei nozagts sēž pavisam nevainīgi cilvēki.
Un visi pie tā vainīgi, arī tiesneši, ja tie tikai atstrādā sistēmai, nevis lemj pēc taisnības kā temīda ar aizsietām acīm.
Mēs jau redzam, kādas lietas izbīda maksātnespējas administratori, sadarbojoties ar tiesnešiem, esam lasījuši arī "ķēķi", man nav lielas ilūzijas, ka viss tieslietu sistēmā ir ok, sevišķi, ja nevajag notiesāt "savējos".

Atbildēt

Jautājums

11.02.2014. 10:22

Kas par debīlo purnu uz foto?

Atbildēt

Ōpels Kadets Mazpisāns (Untūna Mazpusēna lit. pseidonīms)

11.02.2014. 10:16

»

Uldis Sēne

Varu iedomāties to puišu sajūtu, kuri atsēž par nepastrādātiem noziegumiem. Nekad negribētu būt tamlīdzīgā situācijā


Tādēļ, ja esi brīdomātājs, esi uzmanīgs ar paziņām un draugiem, visiem, kas, iespējams, strādā SAB, DP labā gan kā štata darbinieki, gan aģenti ar anonimitāti - citu identitāti, lai tevi neievilina kādā sagatavotā slazdā. Īpaši pieraugies, lai tev nekā nav, ko atņemt, amatu, mantiskās vērtības.., piedomā pie tā, ko runā pa telefonu.. viss, ko sacīsit, rakstīsit, var tik vērsts pret Jums, Jums ir tiesības klusēt..

SAB, DP „safabricē” lietas un var safabricēt, un nekāda Eiropas tiesa te nenāks un neiejauksies, tā ir visās valstīs – veic noziedzīgus nodarījumus pret personām, izmantojot valsts resursus gan izspiešanā, šatažā, krāpšanā, dienesta datu viltošanā..izrēķinoties tostarp politisku apsvērumu dēļ (savulaik Jelgavas mēra Rāviņa iemešana cietumā pirms vēlēšanām) - tā saucamie politiskie noziegumi..ko grūti pierādit, jo vara atrodas politiķu vadīto ministriju rokās.

Atbildēt

kaija

11.02.2014. 09:58

»

paija

Ka tad, Tu tā mēdz apmeklēt dažas tiesu sēdes un uzreiz vari izdarīr secinājumus. Pasaki jau godīgi,ka esi advokāts-lasītājs


Nē, saulīt, esmu kaut kas vairāk uz žurnālista pusi. Tāpēc arī apmeklēju. Pat pēc dažām tiesas sēdēm (un pavisam noteikti debatēm) man radās priekšstats, ka kaut kas šajā lietā patiešām nav kārtībā.

Atbildēt

Aivars2

11.02.2014. 07:51

Jāņa Ozola viedoklis man šķiet visticamākais.
Uz Vaškevica negodīgumu pirmkārt jau norāda fakts, ka savu automašīnu viņš bija reģistrējis uz tēva vārda. Redzot, cik naski visi blēži atdāvina savus īpašumus ģimenes locekļiem, nevienam nevajadzētu lolot ilūzijas par šī cilvēka godīgumu.Manī nav un arī nekad nebūs līdzjūtības pret blēžiem, kuri parazitē uz kāda cita rēķina, šai gadījumā, izmantojot savu dienesta stāvokli.
Ja pats esi negodīgs, tad negaidi citu līdzjūtību!

Atbildēt

kirova rajona komjaunietis

11.02.2014. 06:42

»

Uldis Sēne

Varu iedomāties to puišu sajūtu, kuri atsēž par nepastrādātiem noziegumiem. Nekad negribētu būt tamlīdzīgā situācijā


sēž par šito, jo tāpat sēdētu par citu kko realaku...

Atbildēt

to groša

11.02.2014. 05:21

»

groša

Lai tie trīs notiesātie kādi arī nebūtu-nezinu,taču,ja tevi iesēdina neparko,tas ir briesmīgi.Saka jau ,kad tas viss ,ko ļaunprātīgi nodari otram,tiks atdarīts pašam,dzīve turpinās...redzēsim


Aizej uz jebkuru cietumu, tur pilns ar tādiem, kas "iesēdināti neparko". Tev būs grūti atrast tādus, kas "sēž par lietu".
Vienam gan piekrītu - policijai vajadzēja strādāt profesionālāk. Vienu "torgašu" nevarēja "saskaldīt".

Atbildēt

kaija

11.02.2014. 01:12

»

paija

Te ir publicēta pierādījumu analīze no advokāta viedokļa. Ja esi bijusi tiesā, tad būsi dzirdējusi, ka vienu un to pašš pieradījumu atškirīgi vertē advokāts , prokurors un tiesa, Es nezinu un tie,kas nav lasījuši lietu vai klausījušies visas sēdes , vienkarši nezin,kam taisnība.Tiesa arī nevērtē citas...


Tieši tā-šajā lietā ir neviens kritiski neskatījās uz pierādījumiem, bet drīzāk mākslīgi tos radīja. Es starp citu apmeklēju dažas sēdes-man piemēram nebija īsti skaidrs, ko tas Putns tur dara un kāpēc viņu tur apcietinājumā ar tik neskaidriem pierādījumiem. Nesapratu, kādēl tiesa lēma tā.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: