Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

valdis

05.05.2022. 18:44

Vajag vienkārši aizliegt tur rīkot balagānus,kas tur notika pēdējos gados.Ar to jaukšanu vēl vairāk sabiedrību saškels.

Atbildēt

Iosifs

03.05.2022. 08:46

»


Kādi biedri-kadas etniskas piederibas-kur stradaja, tam totalitaros režimos maza nozime, jo tadas apstakļos visi kas tur stradaja, stradaja režima laba...neatkarigi no etniskas piederibas...

Atbildēt

bet

03.05.2022. 08:44

pret V.Čebotarjonokas ''domu graudiem'' iesaku izturēties uzmanīgi, jo viņas tēvs-viens no 1940.gada redzamajiem okupācijs darbiniekiem un pati veca komuniste...

Atbildēt

Skolnieciņš (Сколниециньш)

02.05.2022. 15:28

9. май это просто цифра в календаре. К великому сожалению, нынешняя Российская власть, которою монополизировал диктатор Владимир Путин и его партия “Единая Россия”, превратила этот день в кощунственный праздник Великой Победы. Этот праздник кощунственный по нескольким причинам. Во-первых, Советская власть образовалась благодаря ожесточённый гражданской войне, то есть, кровавой революции. Только за счёт больших человеческих жертв, коммунистическая партия смогла прийти к власти. Цена коммунизма — это множественные человеческие жертвы. Во-вторых, в период до Великой Отечественной войны (Второй мировой войны) народы, жившие на территории Советского Союза, подвергались различным репрессиям: раскулачиванию, вольным ссылкам, расстрелам и поселению в ГУЛАГах. По кровожадности коммунистическая диктатура не уступала нацисткой диктатуре. Многие евреи полегли в ГУЛАГах. В-третьих, Советский Союз был страной агрессором, который нападал на соседние страны до того, как на Советский Союз напал Третий Рейх. Например, Советско-финская война по итогам который Советский Союз украл у Финляндии часть территории – Карелию. К несчастью, современная Россия не сделала выводы над своей историей. Российская Федерация как преемница Советского Союза не извилась за свои преступления не своим жителям, не жителям соседних стран. Вместо этого в современный России процветаем великорусский шовинизм – культ православной церкви и культ милитаризма. Современная Россия катиться в пучину тоталитаризма. Остаётся только молиться своим пращурам и Славянским Богам, чтобы в современной России оставался хоть лучик надежды на демократию и счастливое будущее. Может быть, великий громовержец Бог Перун и Богиня лета Лада помогут российскому народу…
С уважением, Skolnieciņš (Сколниециньш)
©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-)
Skolnieciņš® ™Skolnieciņš
Хвала Славянским Богам!

Atbildēt

Skolnieciņš (Сколниециньш)

02.05.2022. 15:27

Pobedas kults mūsdienās ir lielkrievu šovinisma redzamākā izpausme. Pobedas kults ir pareizticīgo baznīcas kulta un militārā kulta apvienojums. Pobedas kults atrodas pareizticīgo baznīcas pakļautībā, Pobedas kults mūsdienās nebūt nav ateistisks.
Ar cieņu, Skolnieciņš
©Skolnieciņš 1999-bezgalība ;-)
P.S. Krievijas Federācijā ir aizliegta Slāvu Dievu pielūgšana. Pareizticība ir oficiālā valsts reliģija. Pagānus (daudzdievjus) vajā Krievijas policija un FSB.

Atbildēt

Latvis

02.05.2022. 14:20

Runas ir garas darbs ir īss.

Atbildēt

KKK

02.05.2022. 13:25

»

cilveks444

Nācās strādāt darba vietā, kur viens no arhitektiem piedalījās Uzvaras pieminekļa projektēšanā. Lieki sacīt, ka visi (vairums latviešu) skatījāmies uz viņu šķībi. Cik atceros, Uzvaras piemineklis tika celts daļēji par naudu, kas tika iegūta strādājot virsstundas. Ilgi tas nebija, bet kādu laiku palikām...


Labs raksts. Nesen lasīju grāmatu,liekas Ruks bija autors un tajā viņš pieminēja kādu cilvēka444 komentāru, uzskatīdams, ka tas ir loģiskāka un analītiskāks nekā vairums "profesionāļiem". Varu pievienoties!

Atbildēt

Nevar ieriebt

02.05.2022. 12:44

»

jaucam nost to briesmekli

tad Putinam būsim tā ieriebuši , tā ieriebušim!!!!Un tad, lettiņi, uzdejosim klimpiņpolku, bļaujot Puķin-hulo, Puķi ej nahui


ar to, ka nepērk no kāda gāzi un metālu, ko pašiem vajag kā ēst. Ja nu tikai neko svarīgu neražojošai latviešu birokrātu valstij mav svarīgi energoresursi un to cena kā komponente preces/produkta pašizmaksā. Ar pliku dirsu un caurām pastalām!

Atbildēt

Režīmam ir vajadzīgs kaplis un lāpsta

02.05.2022. 12:42

Reāli tas viss ir izdomājums. Padzīvojušas sieviņas izceļas ar murgiem un iedomām. Nekā reāla. Un līdzīgi ir gan padomju armiju pieminošajiem, gan tiem, kas uzskata, ka betons sevī nes sāpes un ko tur vēl. Naidu, ja nu kāds nes, tad čebureks. Mani sāk pat interesēt, cik ilgi šīs pasakas te smērēs laukumu. Vai nav pietiekami jau izrakstījušies visādi provokatori par laušanu, spridzināšanu un ko tur vēl?

Atbildēt

Skolnieciņš

02.05.2022. 12:23

Sarkanie nezvēri – komunisti, čekisti un sarkanarmieši – veica ilgstošu un sistemātisku latviešu tautas genocīdu. Tagad okupantu un kolonistu otpriski (pēcnācēji) kaut ko čīkst un īd par savām tiesībām. Tas ir pretīgi! Putina Krieviju tiesās tāpat kā Hitlera Vāciju! Nāks laiks un ”Russkij Mir” noziegumi taps atklāti un upuri vairs neklusēs. Krievija taps tiesāta. Un es aicinu krievus lūgt visus sev zināmos Dievus, jo tā diena ir tuvu…
Ar necieņu pret sarkanajiem nezvēriem, Skolnieciņš
©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-(
Skolnieciņš® ™Skolnieciņš

Atbildēt

ak Satversmes oriģinālu vajag?

02.05.2022. 12:19

»

Irbis

Veltiņ pirms gudri pļūtīt parādi Latvijas Valsts Satversmes oriģinālu


Aizbrauc uz mīļoto krievzemi!Gan jau kaut kur Maskavas slepenajos arhīvos guļ,ja nav iznīcināts.

Atbildēt

lauķa mīts

02.05.2022. 12:15

»

lauķis

Tāds Latvijas Valsts Satversmes oriģināls nekad nav eksistējis jo kolonijām nevar būt nekādas konstitūcijas.Stāts par LV dibināšanu 1918.gadā ir tikai mīts kas iebarots aitām.NEVIENS dokuments un nekur to neapliecina


ir arī Latvijas valsts ,kura eksistēja divdesmit gadus un kuru atzina visa pasaule.Lauķi,tava eksistence arī ir tikai mīts.Tava valsts ir psrs,kura joprojām eksistē.Un psrs konstitūcija,vai ne?

Atbildēt

zini ko ,ivan

02.05.2022. 12:08

»

oriģināls

jau pats nosaukums - SATVERSME - neko labu nesola


ja būtu apjozta sēta,būtu aptversme.

Atbildēt

Žēl

02.05.2022. 11:57

»

arī man 10 rbļ mīnusā

5. KOLONNA IR GAN MŪSU MILIČI , GAN TIESNEŠI


Žēl, ka uztraucamies tikai par to ko stāsta, nevis par to, kas patiesībā ir palicis pāri no Latvijas....

Atbildēt

MIX

02.05.2022. 11:38

Ja kādam interesē nopietnas lietas-kas ir moskoviti un kā tie radās:

https://www.youtube.com/watch?v Otq3OZd31rg

Atbildēt

jaucam nost to briesmekli

02.05.2022. 10:39

tad Putinam būsim tā ieriebuši , tā ieriebušim!!!!Un tad, lettiņi, uzdejosim klimpiņpolku, bļaujot Puķin-hulo, Puķi ej nahui!!

Atbildēt

Plāns

02.05.2022. 10:32

»

Latvijai draudot bads

Nojauksim pieminekli un bada nebūs


Ģeniāli.... tikai 1 jautājyums: vai tagad tā ņemšanās ap to pieminekli, norobežošana, valsts apmaksātu darbinieku iesaiste problēmas risināšanā, kā arī pats nojaukšanas process neko nemaksā?
ja draud bads.... tad jau naudiņa būtu dikti jātaupa, lai novirzītu ekonomisko problēmu risināšanai.... nē?

Atbildēt

Lasītājs

02.05.2022. 10:26

»

Zilace

Sakne ir globālista sapnī par bezsmadzeņu indivīdu bez savas piederības sajūtas, bez dzimtenes un mājām.... kuras nav jāsargā..... pa Īriju klīstošs latvietis, kuram kaut kā jānodrošina izdzīvošanas instingts ( Maslova piramīdas lejas daļa).... un nevienu netaisos aizvainot, jo pati tā esmu klīdusi...


Tā nav sakne, tas ir globālistu, jeb pasaules valdības, sapnis. Visi negrib tam piekrist, tāpēc ir karš Ukrainā. Ķīnai arī kariņu globālisti "nodrošinās'', tas tikai laika jautājums.

Atbildēt

Latvijai draudot bads

02.05.2022. 10:19

Nojauksim pieminekli un bada nebūs!

Atbildēt

Zilace

02.05.2022. 10:09

»

Lasītājs

Sakne ir dziļāk! Cara Impērija:1. Krievi- visi dižciltīgie, labi izglītotie ierēdņi( lielākoties no Eiropas, pamatā vācieši). 2. Ruskaja kazačestvo- profesionālie karotāji, visiem ir īpašumi. 3. Ruskije mužički- retajam, kaut kas pieder. Pirmie ir krievu kultūra, bet viņu praktiski vairs nav. Boļševiki...


Sakne ir globālista sapnī par bezsmadzeņu indivīdu bez savas piederības sajūtas, bez dzimtenes un mājām.... kuras nav jāsargā..... pa Īriju klīstošs latvietis, kuram kaut kā jānodrošina izdzīvošanas instingts ( Maslova piramīdas lejas daļa).... un nevienu netaisos aizvainot, jo pati tā esmu klīdusi....

Atbildēt

Lasītājs

02.05.2022. 09:41

»

Soņa ukrainvalodīgā

Protu un pilnībā pārvaldu ukraiņu, latviešu (no 1.- 11. pabeidzu latviešu skolu) un krievu valodu - Kas, es krievvlodīgā? Kā nav kauna vazāt krievu - čekistu izdomāto tautībnu "KERIEVVALODĪGIE"? Krieva kaumns no savas tautības - krievs, tādēļ sev piebāž klāt jaun u tautības sugu? Lasi citātu: "Valodniece...


Sakne ir dziļāk! Cara Impērija:1. Krievi- visi dižciltīgie, labi izglītotie ierēdņi( lielākoties no Eiropas, pamatā vācieši). 2. Ruskaja kazačestvo- profesionālie karotāji, visiem ir īpašumi. 3. Ruskije mužički- retajam, kaut kas pieder. Pirmie ir krievu kultūra, bet viņu praktiski vairs nav. Boļševiki visu sajauca. Tagad krievi ir ruskije mužicki ar kazaku piejaukumu. Tas pats bija Ukrainā. Latvijā bija vienkāršāk, bija vācu baroni un bauri(latvieši). Tas tā īsi, bet nevienai pusei nepatīk. HA-ha!

Atbildēt

Zilace

02.05.2022. 08:23

»

cilveks444

Nācās strādāt darba vietā, kur viens no arhitektiem piedalījās Uzvaras pieminekļa projektēšanā. Lieki sacīt, ka visi (vairums latviešu) skatījāmies uz viņu šķībi. Cik atceros, Uzvaras piemineklis tika celts daļēji par naudu, kas tika iegūta strādājot virsstundas. Ilgi tas nebija, bet kādu laiku palikām...


Vairāk visā šinī fascinē tas, ka citas problēmas laikam neeksistē. Šai sakarā var novērot manipulācijas ar cilvēku prātiem, kas patiešām ir interesanti. Sakāpinātas emocijas un uz emociju pamata mēģinājums iesaistīt iedzīvotājus kaut kādā absurda izmēģinājumā. Cik novērots pēdējā laikā, tad mediji ir iesaitījušies procesus dramatizēt, neļaujot cilvēkam palikt vismaz vienaldzīgam ( nejaukt ar apātiju). Jo mierīgs ( neieinteresēts) cilvēks var arī mierīgi skatīties, kas notiek..... un tad var rasties jautājums: vai tiešām Latvijā varas kalpi vienmēr ir nekļūdīgi ?

Atbildēt

Antitrollis

02.05.2022. 08:08

»

oriģināls

jau pats nosaukums - SATVERSME - neko labu nesola


Tu jauc ar PSRS kur no kolhoza vergu darba nevarēja tālāk par rajona centru izbraukt.

Atbildēt

oriģināls

02.05.2022. 07:34

»

lauķis

Tāds Latvijas Valsts Satversmes oriģināls nekad nav eksistējis jo kolonijām nevar būt nekādas konstitūcijas.Stāts par LV dibināšanu 1918.gadā ir tikai mīts kas iebarots aitām.NEVIENS dokuments un nekur to neapliecina


jau pats nosaukums - SATVERSME - neko labu nesola.
vienkārši uzrakstīts pa punktiem, ka ap latviešiem tiek apjosta sēta - kā ap lopiem ganībās

Atbildēt

lauķis

02.05.2022. 07:25

»

Irbis

Veltiņ pirms gudri pļūtīt parādi Latvijas Valsts Satversmes oriģinālu


Tāds Latvijas Valsts Satversmes oriģināls nekad nav eksistējis jo kolonijām nevar būt nekādas konstitūcijas.Stāts par LV dibināšanu 1918.gadā ir tikai mīts kas iebarots aitām.NEVIENS dokuments un nekur to neapliecina.

Atbildēt

Irbis

02.05.2022. 07:21

Veltiņ pirms gudri pļūtīt parādi Latvijas Valsts Satversmes oriģinālu.

Atbildēt

raķete ir pats "Uzvarnieks"

02.05.2022. 06:30

»

Patiesais

Ar barbarismu uz barbarismu nevajadzētu atbildēt, jo uzreiz pastāvēs varbūtība, ka krievu raķete iznīcinās brīvības pieminekli. Pieminekli iekonservēt, organizēt referendumu un tad civilizēti izlemt- iznīcināt


sabruks uzvarnieks - sabruks arī brīvībnieks. varbūt tad... var būt..... var būt tad ... kā Fēnikss no pelniem... Pacelsies Spārnos.... Latvijas Brīvības Gars.

Atbildēt

Patiesais

02.05.2022. 06:12

Ar barbarismu uz barbarismu nevajadzētu atbildēt, jo uzreiz pastāvēs varbūtība, ka krievu raķete iznīcinās brīvības pieminekli. Pieminekli iekonservēt, organizēt referendumu un tad civilizēti izlemt- iznīcināt.

Atbildēt

tā ir!

02.05.2022. 06:07

»

Tai kluba prezidentei

Doma pareiza, bet jānovāc arī Milda Rīgas centrā, kurā iekodētas verdzības zīmes labi zināmajai Bībeles tautībai. Tāpat jāmaina zvēra varas valsts simbolika. Jādemontē okupācijas muzejs, kurš uztur agresora valsts ideoloģiju. Jāsagrauj visi akmens tēli, to vietā Ozols, Daugava, meži, jūra un dzidras...


ja jauc - tad jauc abus. bet ja nejauc, tad nejauc nevienu. Divi pieminekļi, kuriem parasti cilvēki apiet ar līkumu. Viens izskatās pēc "job tvaju maķ!" dzimumorgāna, kas nomaskēts ar komunistu zvaigznēm - otrs - tualetes pods, kurā tiek lieta Tēvzeme un Brīvība - ar žīdu zvaigzni ūdens nolaižanas pogas vietā.... nekas, nekas - sirdsmīļā Mildiņa podziņu nospiedīs..... tik tautu tērpu uzvilks.....

Atbildēt

Tai kluba prezidentei

02.05.2022. 05:43

Doma pareiza, bet jānovāc arī Milda Rīgas centrā, kurā iekodētas verdzības zīmes labi zināmajai Bībeles tautībai. Tāpat jāmaina zvēra varas valsts simbolika. Jādemontē okupācijas muzejs, kurš uztur agresora valsts ideoloģiju. Jāsagrauj visi akmens tēli, to vietā Ozols, Daugava, meži, jūra un dzidras tīras debesis. Jātiesā tie, kas divus gadus veica nepieredzētu biogenocīdu.

Atbildēt

cilveks444

02.05.2022. 01:52

Nācās strādāt darba vietā, kur viens no arhitektiem piedalījās Uzvaras pieminekļa projektēšanā. Lieki sacīt, ka visi (vairums latviešu) skatījāmies uz viņu šķībi. Cik atceros, Uzvaras piemineklis tika celts daļēji par naudu, kas tika iegūta strādājot virsstundas. Ilgi tas nebija, bet kādu laiku palikām darba vietā garākas stundas. Neatceros cik tieši stundas. Pikti bijām, protams. Tomēr Uzvaras piemineklis tika uzcelts. Tas ir tur, kur tas ir. Par māksliniecisko vērtību var diskutēt, katram būs savs viedoklis.

Bet problēma ir tajā, kā cilvēki, kas dzīvo Latvijā, tulko šo pieminekli. Tulko tā vēstījumu. Latviešu vairākums kritisku aci skatās uz to. Un to var saprast, tas ir loģiski, jo pēc nacistiskās Vācijas sagrāves PSRS karaspēks, kas jau reiz bija okupējis Latviju, palika Latvijā arī pēc 2.pasaules kara beigām. Tomēr der saprast, ka atbildība par to jāuzņemas ne tikai PSRS, bet arī ASV un Anglijai, kuras vienojās par ietekmes sfēru sadali. Tātad Latviju atdeva PSRS. Bet ar ASV un Anglijas ziņu. To mēs negribam tā īsti zināt. Jo nav “pareizi” politiski, ne?

Uzvaras piemineklis bija ērti nojaucams laikā, kad sabruka PSRS. Tad tas būtu organiski. Toreiz tas nebija lielas Latvijas sabiedrības daļas kulta objekts. Kāds tas kļuva šo 30 gadu laikā. Jo krieviski runājošiem vajadzēja kaut ko, ap ko vienoties. Pēc PSRS sabrukuma pie Uzvaras pieminekļa 9.maijā pulcējās daži simti atzīmētāji. Daži simti. Tas bija dažus gadus. Jo PSRS sistēma bija piegriezusies vairumam. Tur devās pārsvarā tikai vecie 2.pasaules kara dalībnieki, līdz politiķi sāka darboties.

Turklāt tas, kas nāca pēc tam - pēc tam, kad it kā Latvija atguva neatkarību, lika pārdomāt daudz ko. 90 gadi bija baisākie gadi, tie bija gadi, kad tie, kas nomainīja politisko varu pret politisko un ekonomisko varu, brutāli vērsās pret Latvijas iedzīvotājiem. Nesaudzējot nevienu tautu. Turklāt izskatās, ka tieši pamatnāciju latviešus šie nīda visvairāk. Jo pie varas, vismaz tās redzamās daļas, taču vairums bija tieši latvieši. Arī no Rietumiem. 30 gadus tas tā ir. Latvija izmirst ļoti strauji, esam rekordistu rindās pasaulē.

Tātad, lai valdītu, bija jāšķeļ. Jāšķeļ pēc etniskā principā, pēc jebkā, kas spēja sadalīt sabiedrību, jo sīkāk, jo labāk. Tāpēc arī tos krievus un krievvalodīgos, kuri bija par demokrātisku Latviju Gorbačova pārbūves un Atmodas laikā, ātri vien atstūma, kad Latvija, pēc būtības tieši pateicoties Krievijā satriektajam pučam 1991.gada augustā, atguva neatkarību.

Gan ne uz ilgu laiku. Jo paši ātri to pasējām. Turklāt pamanījāmies dot varu tādiem politiķiem, kas šķēla un dalīja Latvijas sabiedrību, kas nostatīja latviešus pret krieviem. Krievus atgrūda, viņi meklēja ko vienojošu, ko kopīgu, un atrada to 9.maijā pie Uzvaras pieminekļa. Kurš tad kļuva par tādu kā svētvietu viņiem. Jā, tur rosās un knosās marginālu grupas, jā, tur ir arī radikāļi, bet vairums tādu nebija un nav.

Acīmredzams fakts, PSRS totalitārais režīms nenojauca Brīvības pieminekli, latviešu svētumu. Nenojauca! Stāsti ir dažādi, bet tas ir fakts, jo Brīvības piemineklis stāv, kur stāvējis. Toties mēs tagad ārdīsim un jauksim pieminekļus? Kulturālā latviešu tauta to darīs? Kas ar mums notiek, vai esam garā tik vāji un pazemoti, ka alkstam lētas un zemiskas atriebes? Par ko un kam? Kādā formā? Vai Doma baznīcu un Rīgu arī jauksim nost? Jo Rīgu taču pēc būtības visu būvējuši vieni, otri jeb trešie okupanti? Muižas der nosvilināt, pilis noārdīt.

Mēs par brīvību runājam bet rīkojamies kā barbari, kā vandāļi. Mēs par mieru runājam, bet karu saucam uz Latviju. Vicinām svešus karogus, zaimojam paši savu Brīvības pieminekli, krāsojot to krāsās, kas nav Latvijas nacionālās krāsas. Kur vēl zemāk krist? Kur vēl baisāki sevi iekodēt? Boļševiki arī visu ārdīja, kā tie, kas sit sev pie krūts, sak, mēs vienīgie Latvijas patrioti. Kā viņi atšķiras no šiem postītājiem, no boļševikiem jeb citiem visa grāvējiem? Drīz soļos ieņemt "nepareizo" oligarhu villas. Sāks tajās dzīvot un saimniekot?!

Turklāt sauks sevi par cilvēkiem, kas nākuši no kulturālas tautas. Par latviešiem. Laupi salaupīto, teiks! Nesaprotot, ka paši paliek par laupītājiem, postītājiem, iznīcinātājiem un brutāliem naida pilniem degradācijas paraugiem. Kas, lai piepildītu savas zemiskās ambīcijas, būs bijuši gatavi pazemot sevi, pazemot Latviju, radīt spriedzi Latvijas sabiedrībā, uzkurināt un uzkūdīt, darīt visu, lai uz Latviju atvilktu nemierus, negācijas, konfliktus un beigu galā - KARU!

Atbildēt

.

02.05.2022. 01:26


putinhuj nost no Latviešu zemes

Atbildēt

Valsts policija ir 5.kollona

02.05.2022. 01:09

Viena no Latvijas neapzinātajām problēmām ir Valsts policija, kas ir parazītu un 5.kollonas pārbāzta. Valsts policija pavisam nopietni ir drauds valsts iekšējai un ārējai drošībai. Valsts policiju vajag izformēt, katru ceturto no viņiem iesēdināt par parazītismu, bet tajā izķerto 5.kollonu, kas agri vai vēlu tiks notverta, nosūtīt tuvāk krievu karakuģim. Prettautiska, parazītiska iestāde, kas sastāv no liekēžiem, korumpantiem un neiedomājami stulbiem personāžiem.

Atbildēt

Krievvalodīgie - koloboranti?

01.05.2022. 22:35

»

Soņa ukrainvalodīgā

Protu un pilnībā pārvaldu ukraiņu, latviešu (no 1.- 11. pabeidzu latviešu skolu) un krievu valodu - Kas, es krievvlodīgā? Kā nav kauna vazāt krievu - čekistu izdomāto tautībnu "KERIEVVALODĪGIE"? Krieva kaumns no savas tautības - krievs, tādēļ sev piebāž klāt jaun u tautības sugu? Lasi citātu: "Valodniece...


Citāts no raksta bez komentāriem: ... "Mūsuprāt, tas valsts iedzīvotāju mazākajai daļai, pārsvarā krievvalodīgajiem, simbolizē viņu piederību ar hegemoniju sirgstošai, svešai varai mūsu Latvijā un tās galvaspilsētā Rīgā ...".

Atbildēt

Soņa ukrainvalodīgā

01.05.2022. 22:30

»

?

Ko ta Jānis Dzintars (segvārds Klucis), kas pēc kara bija čekas priekšnieks un slepkavoja latviešus, kā arī vadīja izsūtīšanas, bija krievs? Un kas liedz viņa pēctecim vadīt čekas aģentūru NA


Protu un pilnībā pārvaldu ukraiņu, latviešu (no 1.- 11. pabeidzu latviešu skolu) un krievu valodu - Kas, es krievvlodīgā? Kā nav kauna vazāt krievu - čekistu izdomāto tautībnu "KERIEVVALODĪGIE"? Krieva kaumns no savas tautības - krievs, tādēļ sev piebāž klāt jaun u tautības sugu? Lasi citātu: "Valodniece Kangere: Nost ar terminu "krievvalodīgie" - skat zemāk video saiti. Man šajā sakarā ir jautājumi masu medijiem, žurnālistiem, amatpersonām, Saeimas deputātiem, Valsts valodu centram, aptauju veidotājiem: Kas tie tādi "krievvalodīgie" Latvijā un kas tie ir Krievijā, varbūt var paskaidrot? Un kas tie tādi “krievvalodīgie Ukrainā? Bet kur paliek krievi? Un vai Krievijā vairs nav krievu, ir tikai "russkogovorjaščije"? Tā vairs nav Krievija, Krievzeme, bet "Russkojazičnaja respublika"? Krievijā vairākumā ir citas tautības? Vai KRIEVIEM KAUNS SAUKTIES PAR KRIEVIEM UN SAVĀ KONTĀ VĒLME IESKAITĪT VISUS, KURI PROT RUNĀT KRIEVISKI VAI PĀRKRIEVOTI OKUPĀCIJAS LAIKĀ, VAI KURI PAZAUDĒJUŠI SAVU NACIONĀLO IDENTITĀTI, vai okupācijas režīma valodas represiju seku rezultātā aizmirsuši savu nacionālo valodu? Ukrainā, ja tā apzīmēt - tad lietojiet - ukrainvlodīgie vai ukrainogovorjaščije, Latvijā - latvijskijgovorjačije, Krievijā lai lieto, tā viņu darīšana - russkogovorjaščije utt.? Šī aplamā terminoloģija pazemo tautības, tajā skaitā, arī krievu tautu. Un Kremļa vara tā apsaukā savu tautu – krievus! Kauns, pazudina, noslēpj savu tautību “krievi”! Kā, piemēram, izskatītos, ja tautības vietā rakstītu "russkogovorjasčij" - krievvalodīgais, Ukrainā - nevis ukrainis, bet ukrainvalodīgais? Kaut kāds čekistisks murgs, jo ŠIM VĀRDAM "KRIEVVALODĪGAIS" NAV NE JURIDISKA, NE SOCIĀLA, NE LITERĀRA IZSKAIDROJUMA. Izskatās, ka nacionālajās valstīs tas tiek piemērots, LAI ŠĶELTU IEDZĪVOTĀJUS DIVĀS DAĻĀS, PRETSTATĪTU: JŪS UN MĒS, PĀRĒJIE? Piemēram, krieviem, kuru Latvijā ir 529 941, apzīmējot ar murgojumvārdu "krievvalodīgie" (varbūt tad būtu labāk teikt - "KRIEVVEIDĪGIE"), kuru Latvijā ir 294 653 vai kopā ar krieviem jau 824 594. Re kur varens ieguvums pretstatīšanai latviešiem, vai ne? Pēc teiktā: mēs - krievvalodīgie un jūs - latvieši, vai latviešveidīgie! Latvijā "DIVAS" tautības? Krievi, latviešu žurnālisti, masu mediji, aptauju organizētāji, deputāti, amatpersonas - PĀRTRAUCIET LIETOT ŠO NACIONĀLĀS PRETSTATĪŠANAS MURGU ar tautību apzīmējumu - "KRIEVVALODĪGIE", jo nacionālājās valstīs tas ir krimināltiesisks apzīmējums tautu šķelšanai, sadalīšanai, nacionālās spriedzes radīšanai un pats galvenais – ar to nosakot vienas tautas valodas, krievu valodas privilēģijas, lai slēptu, piemēram ap 65 000 Ukrainu tiesības Latvijā, kuru jau par 10 000 -15 000 vairāk. Ar citu tautību “piesavināšanos”, iekļaušanu krievu grupā GRIB RADĪT VIDI VISU CITU TAUTĪBU LATVIJĀ, KURI NAV LATVIEŠI, PĀRKRIEVOŠANU, piemēram, ukraiņu, poļu, tatāru u.c. tautības, visiem pieprasot tiesības uz krievu valodu, it kā “aizstāvot” cittautiešus, kad viņi šādu aizgādnību krieviem nav lūguši? Nepazemojiet krievus un pārējās tautības ar apzīmējumu “krievvalodīgie”. It kā nevainojami, ar “labdarības” nolūku, visas tautības Latvijā, kas nav latvieši, iekļaujot krievu skaitā vai tml? Nekomentēšu, video, noskatieties, cik perfekti valodniece Kangere raksturo vārda "krievvalodīgie" kaitīgo nozīmi tautu pakļaušanai vai tml.:
https://www.facebook.com/watch/?v 396530202306203

Atbildēt

Jukums

01.05.2022. 21:19

»

piekrītu

lieliska ideja, ja izdotos iedzīvināt. pat mīlas lietas varētu risināt tur


Kāpēc gan ne? Vai mums visdažādāko konfliktu trūkst?
Ideja ir laba, to jāapaudzē ar konkrētu izpildījumu. Lai pārmāktu tās vietas negatīvo auru, tur vietā jābūt kaut kam patiešām izcilam un simboliskam. Lai kļūst par kaut ko tikpat simbolisku, kā Laimas pulkstenis. Tikai ar mazliet savādāku nozīmi. Lai savus ieteikumus sniedz visi - arhitekti, ezotēriķi, mazliet arī baznīca (piemēram, ar visiem baltajiem dūmiem, pozitīva iznākuma gadījumā), kaut vai cietumnieki, ja vēlaties. Lai ir no kā izvēlēties.

Atbildēt

Piekrītu

01.05.2022. 21:11

»

arī man 10 rbļ mīnusā

1. UTAINO JAUTĀJUMS NEVAR TIKT KAVĒTS. TAS JĀNOKĀRTO LĪDZ 09.05.2022...


Pēc darbaļaužu izvēles divi varianti, vai nu ar gruvešiem kabatās uz roģinu, vai uz betona falla jūrjiņā.

Atbildēt

lauķis

01.05.2022. 20:10

»

Pilnīgi noteikti

Okupāciju simbolizējošam piemineklim nav jāatrodas neatkarību atguvušas valsts teritorijā


Kad tev ir bijusi neatkarība un valsts?Vismaz dokumenti par to neliecina.

Atbildēt

arī man 10 rbļ mīnusā

01.05.2022. 20:01

»

Protams ka jānojauc, kad būsim brīvi.

Piemineklis mani atbrīvoja no desmit rubļiem un tas arī viss, bet okupanti un komunisti mūs apzaga katru dienu un zags līdz brīdim, kamēr tos nepatrieks


1. UTAINO JAUTĀJUMS NEVAR TIKT KAVĒTS. TAS JĀNOKĀRTO LĪDZ 09.05.2022.
TAS ATTIECAS ARĪ UZ UTAINO FALLU RĪGAS CENTRĀ. ARĪ TAS LĪDZ 09.05.2022. JĀPĀRVĒRŠ GRUVESĪ.
2. UTAINIEIE JĀAPLAIMO AR GRUVEŠIEM NO VIŅU PAŠU FALLA.
UTAINIEM, KĀ ĀBOLU ZAGĻIEM, JĀLĪDZ PILDĪT PILNAS KABATAS UN BIKSES, AR ŠIEM DĀRGUMIEM. LAI AR ŠIEM LAIMES TALISMANTIEM TIE STEIGTU PĀRI ZILUPEI UZ SAVU ETNISKO DZIMTENI, PALĪGĀ SAVĒJIEM, KURI CIEŠS NO AMERIKOSU UC BINDOSU SANKCIJĀM. JO TAČU русские своих неbросают (SAVĒJOS NEPAMETAM).
3. VISS SARĪKOJUMS JĀPAVADA AR MŪSU UN UKRAIŅU KARA DZIESMĀM. PIEMĒRAM – Bayraktar /https://www.youtube.com/watch?v bbiQxoE3c_M /. LEO zem utaino bumbām – SARKANAIS IRBENĀJS https://www.youtube.com/watch?v cIJiM1jKyOE /.

Atbildēt

Nu

01.05.2022. 19:15

Vašingtona obelisks tāpat. Darām tā - vācam nost abus vienlaicīgi. Ar precīzi saskaņotiem blīkšķiem.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: