Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Un vēl 21. gadsimtā šitādi dārgi beņķīši!

13.11.2021. 06:56

Marija Antuanete nudien nobāl no šitādām izdarībām kā īsteno šī maziņās valsts kliķe uz pašu novestas trūkumā tautas kakla.

Atbildēt

Mirtas tante

09.11.2021. 15:05

»

Es

Pameklēsim vēl šo to...


Tur jau var veselu ganāmpulku ar govīm un auniem nopirkt!!

Atbildēt

Stabu iela

09.11.2021. 11:37

»

...

Komunalkas izveidoja Levitveidīgo priekšteči.Priekš žīdu Levitu ģimenes tā bija ekskluzīva vieta...


Dzivoklus Stabu ielas kvartala deva tikai ebrejiem.Parbaudiet statistiku pec Liela tevijas kara.

Atbildēt

kas var būt labāks par šo

09.11.2021. 11:12

»

ierēcu

Komunalka Rīgas centrā esot ekskluzīva vieta


Vienu istabu komunālā dzīvoklī,kopīgs ķēķis ar kaimiņiem.Turklāt šajā vienā istabā dzīvoja sākumā astoņi,bet kad viens bērns nomira,tad septiņi cilvēki.Tīrā paradīze.Tā laikam izpaudās padomju varas mīla pret "sarkano komisāru",kurš nekad nav bijis nevienā partijā.

Atbildēt

Es

09.11.2021. 08:59

»

Google

Ātri pameklēju cenas. D modelis skaitās viskrutakais, Carnegy hall līmenis. Cenas $148,700 to $163,600 par jaunu un ap 100 štukām par lietotu


Pameklēsim vēl šo to.

LETA, 26.03.2016

Rīgas pils Baltajā zālē atradīsies 99 166 eiro vērts flīģelis
Rīgas pils atjaunošanas padome lēmusi, ka Rīgas pils Baltajā zālē ir paredzēts noturēt augsta līmeņa reprezentablos pasākumus, tādēļ Valsts prezidenta kanceleja par 99 166 eiro iegādājusies flīģeli, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājaslapā.

Tātad flīģelis jau ir - jauns, tikai citā zālē. No tā izriet jautājums, ko tad lipīgas, nāvīgas un visādi citādi sliktas pandēmijas laikā kundziņi īsti taisās svinēt un masveidā pulcēties, ka nepietiek ar esošo flīģeli kādā citā zālē? Protokols neļauj citā zālē pakoncertēt? Nagi un ragi arī jāvīlē un jālako tikai pēc reglamenta?

Atbildēt

vēsture

09.11.2021. 07:50

»

ierēcu

Komunalka Rīgas centrā esot ekskluzīva vieta


Jā, jo tādā veidā okupanti sev sadalīja izsūtīto letiņu dzīvokļus. Un pēc Krievijas mēsliem tas šķita kā dzīve paradīzē.

Atbildēt

...

09.11.2021. 07:33

»

ierēcu

Komunalka Rīgas centrā esot ekskluzīva vieta


Komunalkas izveidoja Levitveidīgo priekšteči.Priekš žīdu Levitu ģimenes tā bija ekskluzīva vieta.
Kas tad galu galā organizēja un finansēja cilvēku slaktiņu ko nepamatoti sauca par karu.Nebija mērķa kādam kaut ko iekarot,mērķis bija slaktiņš.Paralēli dolārs kā valdošā valūta un holokausta oreols.

Atbildēt

dizainers

08.11.2021. 23:47

Tā var spriest tikai auni, jo katras lietas līmenis, apdares līmenis un dizains prasa no citas tai saistītās lietas to pašu, kas noteikti nav lēti. Sagribiet nomainīt bentlijam izsisto luktura stiklu, tad būs skaidrs cenu līmenis.

Atbildēt

Getliņu vārna

08.11.2021. 23:37

»

pilsonis

Vecais ir jau defekteets, sanjems jauno , un vareesi savaakt veco kaut kur Getlinjos! Ja nebuus sazaagjeejushi malkaa


Kādas muļķības, veco instrumentu norakstīs un par 5 EUR pārdos VM pianistam, lai var vest uz savu māju un vakaros spēlēt iecienīto klimpiņpolku.

Atbildēt

!

08.11.2021. 23:10

»

Latvija - neizdevusies valsts

Soliņš droši vien ir no tīra sarkankoka, saskrūvēts ar zelta skrūvēm


tas solins ir dros pret pirdieniem,koksne inpregneta un nesadrup pakalgazu iedarbibas rezultata.

Atbildēt

hm

08.11.2021. 21:57

Kāda gan cita pavalstniecība varēja būt,ja CCCP pavalstniecība tika anulēta?Un neviena normāla valsts nemaz tā nešķiedās ar savas valsts pasēm.Ja gribēja pasi,bija diezgan ilgi jānodzīvo,jāapgūst valoda,vēsture,kultūra u,t.j.p.,jākārto eksāmens.

Atbildēt

Labvakar!

08.11.2021. 21:37

»

Svētais Vazelīns

Jūs, šķiet, labi pārziniet E.Levita biogrāfijas faktus un apstākļus. Varbūt, Jums ir zināms, vai Levitam bija piešķirta Vācijas pilsonība un ja bija, kad viņš no tās atteicās? Vai arī kāda cita pase un pavalstniecība bija E.Levitam periodā no 1973.g. līdz brīdim, kad Levits saņēma atjaunotās Latvijas...


Jā! Jūs nemaldāties.Diezgan labi pārzinu.Levits Vācijā dzīvoja bez pavalstniecības,bet ,lai varētu strādāt tiesā par tiesnesi vai advokātu,bija jāpeņem Vācijas pavalstniecība,kura viņam bija dažus gadus pirms mūsu pārmaiņām.Tad kad viņš tika iecelts par vēstnieku Vācijā un vēlāk citās valstīs,Vācijas pilsonība viņam tika anulēta,jo.būdams Vācijas pilsonis,nevarēja būt latvijas vēstnieks Vācijā.Latvijas pase viņam kā daudziem citiem latviešiem bija arī padomju okupācijas laikā.Atjaunotās Latvijas pasi viņš saņēma tad,kad mēs visi saņēmām.No 1973.gada viņš bija Vācijas iedzīvotājs bez pavalstniecības līdzīgi kā mūsu"nepilsoņi".Arī okupācijas laikā vairākās valstīs funkcionēja brīvās Latvijas vēstniecības,kurās Latvijas pilsoņiem ārzemēs tika izdotas Latvijas valsts pases.Tiem,kas to gribēja.Bet tās bija "priekš atvilknes'",jo ceļot ar tām nevarēja.Padomijas pilsoņi jau nevarēja nekur ceļot.Tikai pa plašo padomju dzimteni ar CCCP pasi .Tas gan.Varēja braukt ,kurp grīb dzelzs žoga ietvaros.

Atbildēt

Svētais Vazelīns

08.11.2021. 21:02

»

joske,mīļumiņ

pastāsti arī mums,vienkāršiem cilvēkiem,kā ,taviem vārdiem runājot,nolāpītai žīds 17/18 gadu vecumā varēja Rietumvācijā iestāties augstskolā ar Lpsr Rīgas 2.vidusskolas gatavības apliecību!Vai nav loģiski,ka jauneklim bija nepieciešams Minsteres skolas diploms,lai varētu pie pūstošajiem kapitālistiem...


Jūs, šķiet, labi pārziniet E.Levita biogrāfijas faktus un apstākļus. Varbūt, Jums ir zināms, vai Levitam bija piešķirta Vācijas pilsonība un ja bija, kad viņš no tās atteicās? Vai arī kāda cita pase un pavalstniecība bija E.Levitam periodā no 1973.g. līdz brīdim, kad Levits saņēma atjaunotās Latvijas pilsoņa pasi.

Atbildēt

Мх

08.11.2021. 20:35

»

Хм

И почему чем больше проблем в стране, тем больше ее руководству хочется пускать пыль в глаза и считать, что другие страны не поймут, если будет что-то недорогое...


Правильно, Хм, враги Латвийской Республики по приговору законного суда будут повешены в саду Виселиц. Надеюсь, что ты Хм хорошо знаком со значении врага народа, Хм? Ну, ты меня понял.

Atbildēt

Хм

08.11.2021. 20:26

И почему чем больше проблем в стране, тем больше ее руководству хочется пускать пыль в глаза и считать, что другие страны не поймут, если будет что-то недорогое?
да, да, предвижу, это и для России характерно, хотя там объективно денег намного больше. И они хотя бы свои собственные в основном тражирят, а мы-то как посмотри, неслабо так в долги влезаем.
Да не будет нормальный иностанный гость косо смотреть, если там табуретка будет за 200 евро. Наоборот, подумает "вот, понимаю, скромные экономные". Ну если кто и будет смотреть, то небось такой же, который потом побежит табуретку за 3000 евро покупать-ну и табуретка с ним, пусть бежит покупает!
А вот адекватный подумает-да все у них хорошо, если на табуретки не жалко по 2000 евро и на рояль почти 200 000, обойдутся без лишних ЕС денег, лучше тем скромным дадим

Atbildēt

Prezidente Orchestra Band II

08.11.2021. 19:55

Ruk, ruk, ča, ča, čā......
Nodokļi ir jāmaksā.
Flīģels Pilī jautri skan,
Kariņš polku dejo/figu rāda man. (pēc vajadzības)
Valstī Lokdauns pasludināts,
Darbs viscaur ir apstādināts,
Likumi ir izmainīti,
Dzimtcilvēkiem piekritīgi!
Nepotētiem tagad sāksies,
Pastardienas badakāsiens!!!!
Cilvēktiesīb sakarā,
Esam dziļā pakaļā!!!!

Atbildēt

millers

08.11.2021. 18:53

būtu labāk noskatījuši zārku no lētās skaidenes ,vairak piestāvētu

Atbildēt

galīgi garām

08.11.2021. 18:42

»

Piebilde

Nu par to neuzņemšanu Latvijas valsts universitātē gan ir galīgi garām. Tajos laikos universitātē uzņēma tos, kuri spēja nokārtot iestājpārbaudījumus vislabāk. Visi mani skolas biedri iestājās augstskolās. Jā par mācibspēku gan nevarēja strādāt ar nepareizajiem radu rakstiem...


gluži nav,bet,lai tā būtu.72/73 gadā droši vien nebija tik "stingri noteikumi"kā 50 tajos 60tajos gados,kad augstskolās stājās mani skolas biedri.Laikam jāsaprot tā,ka jūs būtu novēlējis nabaga Egilam tomēr turēties kā klintij un palikt dzimtenē vienam un jau 74 gadā pie Brīvības pieminekļa mēģināt sadedzināties kā Iljam Ripsam.Turieties labāk pie tēmas!cik var ņemties rinķī un apkārt..

Atbildēt

tā ir

08.11.2021. 18:02

»

he he

Tas Pavļuks ir tik netalantīgs piansits, ka viņam pilnīgi pieteiktu ar lietotu Piano Rīga


Šito ASV vidienē nepasargātu pat uzraksts "Please Don't Shoot The Piano Player, He's Doing The Best He Can"

Atbildēt

Lasītājs

08.11.2021. 17:36

Ja jau alus cienītājs Baltajā naudā varēja nopirkt alus darīšanas komplektu - https://en.wikipedia.org/wiki/White_House_Honey_Ale.

tad mūzikas cienītājs arī varētu prasties un nopirkt savai pilij flīģeli !

Atbildēt

Kungi

08.11.2021. 17:26

»

ASV protektorāts Latvija

Cik Covid slimniekus pa šo naudu vaŗēja izārstēt! Kungi pēdējo kaunu zaudējuši


Kā Jūs ziniet vai tas bija pēdējais vai pirmspedejais kauns?Vai vispār mēs to pazaudējām ?Un kas tas kauns vispār tāds ir?Nav arī skaidrs kāpēc mums jāatsakās no lepnaam klavierēm un jādomā par kādu tur slimnieku ārstēšanu!?Prieks tam tak ir mācīti dakteri!

Atbildēt

ha-ha

08.11.2021. 16:50

»

Jukums

Nez kāpēc uzmācas doma, ka Rīgas pils pamazām kļūst par tādu, kā kangara rezidenci


Rīgas pils pēdējos 30 gadus ir padomju okupantu ideologu,represīvo iestāžnieku,čekas aģentu,okupācijas armijas virsnieku un citu kolaborantu pārkrāsošanas krāsotava,mūža nodrošināšanas aģentūra un citu ar patriotismu nevienojamu darbïbu komandpunkts.Cerėt ieraudzït vai atrast tur ko citu ir latviešu don Kihotu darbïbas sfėra.

Atbildēt

he he

08.11.2021. 16:23

»

Bunkurs 13

Vispār koncertflīģeļi tā maksā. Cita lieta, ka stenvejs varēja pasisties par cenām ar blūtneru un kanceleja nokaulēt kādus 10


Tas Pavļuks ir tik netalantīgs piansits, ka viņam pilnīgi pieteiktu ar lietotu Piano Rīga.

Atbildēt

ASV protektorāts Latvija

08.11.2021. 16:21

Cik Covid slimniekus pa šo naudu vaŗēja izārstēt! Kungi pēdējo kaunu zaudējuši.

Atbildēt

kļimoviča aita

08.11.2021. 16:18

»

Google

Ātri pameklēju cenas. D modelis skaitās viskrutakais, Carnegy hall līmenis. Cenas $148,700 to $163,600 par jaunu un ap 100 štukām par lietotu


Nu, tā nelielā starpība varētu būt radusies, mainot eirošekļus uz $$$. Rebes paliek rebes, naudas mijējiem taču arī kaut kas jānopelna! ;)

Atbildēt

kļimoviča aita

08.11.2021. 16:13

»

lauķis

Tev taisnība,visā LAUKĀ notiek vēl lielāki tūdi.Tas tāds maziņš tvaika nolaišanas ventīlītis lai neredzētu cisu LAUKU


Diemžēl tas ir tieši tā.

Un vismazāk jau nu viņus uztrauc tas, ko mēs par to domājam...

Atbildēt

Google

08.11.2021. 15:40

Ātri pameklēju cenas. D modelis skaitās viskrutakais, Carnegy hall līmenis. Cenas $148,700 to $163,600 par jaunu un ap 100 štukām par lietotu.

Atbildēt

Uldis

08.11.2021. 15:20

»

Kleptomānija

Kāpēc nācijas omei vajadzēja piesavināties pulksteni, ko viņa varēja nopirkt? Tā arī ar šito viesstrādnieku; viņiem ar laiku pazūd robeža starp privāto maku un valsts tērēto naudu, līdz ar to arī realitātes sajūta. Ir tik vienkārši dzīvot uz citu kakla un nejust robežas


Pavļuts jau arī ir pietiekoši sazadzies, lai varētu atļauties flīģeli nopirkt par paša naudu. Protams Steinway galīgi nav tā netalantīgā tlinkšķinātāja līmenis.
Vienkārši ar to kleptokrātu sugu ir tā, ka jau norijis veselu cūku, noķer mušu un saka: arī gaļa.

Atbildēt

pilsonis

08.11.2021. 15:15

Vecais ir jau defekteets, sanjems jauno , un vareesi savaakt veco kaut kur Getlinjos! Ja nebuus sazaagjeejushi malkaa...

Atbildēt

Garaamgaajeejs

08.11.2021. 15:12

Mani shajaa visā int arī kur un par cik tiks pārdots vecais! Es arī to panjemtu.

Atbildēt

lauķis

08.11.2021. 14:49

»

kļimoviča aita

Tev nav gadījies tā, ka Tu aiz TRAKTORA nespēj saskatīt visu LAUKU


Tev taisnība,visā LAUKĀ notiek vēl lielāki tūdi.Tas tāds maziņš tvaika nolaišanas ventīlītis lai neredzētu cisu LAUKU.

Atbildēt

Latvija - neizdevusies valsts

08.11.2021. 14:37

Soliņš droši vien ir no tīra sarkankoka, saskrūvēts ar zelta skrūvēm.

Atbildēt

Piebilde

08.11.2021. 14:30

»

joske,mīļumiņ

pastāsti arī mums,vienkāršiem cilvēkiem,kā ,taviem vārdiem runājot,nolāpītai žīds 17/18 gadu vecumā varēja Rietumvācijā iestāties augstskolā ar Lpsr Rīgas 2.vidusskolas gatavības apliecību!Vai nav loģiski,ka jauneklim bija nepieciešams Minsteres skolas diploms,lai varētu pie pūstošajiem kapitālistiem...


Nu par to neuzņemšanu Latvijas valsts universitātē gan ir galīgi garām. Tajos laikos universitātē uzņēma tos, kuri spēja nokārtot iestājpārbaudījumus vislabāk. Visi mani skolas biedri iestājās augstskolās. Jā par mācibspēku gan nevarēja strādāt ar nepareizajiem radu rakstiem.

Atbildēt

дурак латыш

08.11.2021. 14:16

to kanceleju ar visu balamutes kanceli , gadus 30 atpakaļ, jau vajadzēja izsvītrot no visiem sarakstiem

Atbildēt

Tauta

08.11.2021. 13:40

Kad jāpērk tad jāpērk!Kungiem labāk redzams kas un par cik.Tikai mums ar patiktos kaut priekskambarii pastāvēt un paklausīties kā viņi tur smuki spēlē un dzied!

Atbildēt

Mīļumiņam

08.11.2021. 13:40

»

joske,mīļumiņ

pastāsti arī mums,vienkāršiem cilvēkiem,kā ,taviem vārdiem runājot,nolāpītai žīds 17/18 gadu vecumā varēja Rietumvācijā iestāties augstskolā ar Lpsr Rīgas 2.vidusskolas gatavības apliecību!Vai nav loģiski,ka jauneklim bija nepieciešams Minsteres skolas diploms,lai varētu pie pūstošajiem kapitālistiem...


Pirmkārt, žīds oficiāli brauca uz Izraēlu. Otrkārt, viņa ģimene nebija nekādi nepareizie, bet ar sarkanā komisāra nopelniem. Treškārt, ģimene dzīvoja ekskluzīvā vietā blakus čekas mājai. Un par tiem čekas uzdevumiem varēs palasīt nākamajās grāmatas. Ja nu uzpeldēs papīri...

Atbildēt

kļimoviča aita

08.11.2021. 13:34

»

lauķis

Flīģelis un soliņš ir vajadzīgi,neies taču klausīties ko aitas blēj.Tas nekas ka tā ir cilvēku nodokļu nauda


Tev nav gadījies tā, ka Tu aiz TRAKTORA nespēj saskatīt visu LAUKU?

Atbildēt

kļimoviča aita

08.11.2021. 13:30

»

Bunkurs 13

Vispār koncertflīģeļi tā maksā. Cita lieta, ka stenvejs varēja pasisties par cenām ar blūtneru un kanceleja nokaulēt kādus 10


19. gadsimtā ražotais Blüthner flīģelis patiesi varētu būt nolietojies, pat ja tā stīgām ir metāla rāmis... ar Steinway, soliņa u pārvalks cenu arī viss kārtībā - atšķirībā no KNAB "aisberga" izmaksām.

Atbildēt

Troika

08.11.2021. 13:14

Man vairāk patika soliņš par 1940 arī tas par 1949 bija daudz iederīgāks pompozīcijā.

Atbildēt

lauķis

08.11.2021. 12:30

Flīģelis un soliņš ir vajadzīgi,neies taču klausīties ko aitas blēj.Tas nekas ka tā ir cilvēku nodokļu nauda.

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: