Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Maruta

16.05.2020. 16:17

ta notiek kad nav īstie speci ....

Atbildēt

NMPD

15.05.2020. 19:31

Cipuļkins pilnas bikses pielicis.Kamēr apjēdza, ka Viņķeliene izmanto, bija jau par vēlu.KNĀbis jau grabina roku dzelžus aiz muguras.

Atbildēt

Zintim

14.05.2020. 20:30

»

Zintis

Cipules kundze...


Šī alkatīgā neliete uz mājām stiepj pat mediķiem ziedoto ēdienu.Vīru ( NMPD šoferi) uz darbu vadā dienesta mašīnā.Alkatība varētu beigties ar rūtainu sauli.

Atbildēt

Jā, bet

14.05.2020. 15:50

»

Bez bet

nomierinies...


Tipiska troļļa rīcība - tu noteikti nedrīksti palikt oponentam atbildi parādā, citādi vari nesaņemt savus Jūdas grašus vai zaudēt ienesīgo vietiņu. Un tas nekas, ja atbildi kaut kādu bezsakaru. Galvenais ir atbildēt.
Vēl neesi izaudzis, lai saprastu? KĀ redzi, esmu izaudzis un ļoti labi tādus kā tu māku atšifrēt. Jūs lokaties kā tārpi, lai tikiai atrastu kādu šķirbiņu, kur iespraukties lai apšaubītu kādu sakarīgu viedokli vai izjaukt nnormālu diskusiju par valdošajam režimam netīkamu tēmu. Un kad tādus kā tu ar argumentiem piespiež pie sienas, tad sākas atkal tārpveida locīšanās, kā tavā pēdējā komentārā, kur tu saki, ka "runa jau nav par necīnīšanos, runa ir par apmātību". Tātad tu līdz šim brīdim tādu vārdu "apmātība" nezināji un tagad pēkšņi atcerējies? Iznāk, ka tu vispār neesi spējīgs vārdos sakarīgi noformulēt to, par ko runā? Noželojams cilvēciņš tu esi, tikai tu pats vēl to neesi sapratis.

Atbildēt

Bez bet

14.05.2020. 14:15

»

Jā, bet

Vai tiešām tu esi tāds muļķis, kas spēj operēt tikai ar galvā iezubrītiem saukļiem, nevis ar to savu galvu arī domāt? "Ar ko tu cīnies, to arī baro"??? Kas tad tā ir par "cīņu", kas baro to, pret ko cīnās? Varbūt tad likvidēsim visu policiju un tieslietu sistēmu, lai noziedzību nebarotu un tad noziedzība...


nomierinies!
Vēl neesi izaudzis, lai saprastu. Par to arī apsaukāšanās liecina. Varbūt kādreiz sapratīsi.
Ak jā, runa jau nav par necīnīšanos. Runa ir par apmātību. Korupcijas apkarošana nevar būt valsts pamatfunkcija. Un apkaro to citādi. Bez saukļiem. Caur korupcijas apkarošanu valsts nekļūs bagāta.

Atbildēt

Zintis

14.05.2020. 14:00

Cipules kundze:
Es apšaubu Jūsu godprātu, jo zinu detaļas par sekojošiem iepirkumiem:
1. Darba apģērbs ko piegādā SIA "Lola dizains", šīs formas ir ar apšaubāmu kvalitāti, un bieži var redžet, ka jaunām formām jau ir defekti.
2. Darba apavi, ar NVD tika sazinājušies lai piedāvātu apavus kurus izmanto puse eiropas, tika atcirsts mums nevajag jūsu pakalpojumus
Visi iepirkumi kas notiek saistībā ar Veselības ministriju ir jau iepriekš sarunāti un pie to izpildes tikai tiek konkrēts loks kompāniju. Lūdzu beidzot attīraties, jeb atz;istiet, ka gūstiet labumus. Jo tā ir mūsu nodoklos samaksātā nauda par kuru jus šeptejaties. Tas ir pretigi, kā jūs te raudiet, bet zinot patiesību jums uzsplaut gribās, cik viens cilveks es teiktu cilvēku grupa ir alkatigi. prātam neaptverami, cik miljoni aizplust parmaksatos iepirkumos.

Atbildēt

William

14.05.2020. 12:42

Es nopelnu daudz naudas (no 100 € līdz 200 € / h) tiiešsaistē no sava klēpjdatora. Pirmajā mēnesī es saņēmu čeku par 28536 €, šis tiešsaistes darbs ir vienkāršs un saprotams, nav jādodas uz biroju, tas ir viņa darbs mājās tiešsaistē. Šobrīd šī darba iespēja ir paredzēta jums. Ja vēlaties, vienkārši izmēģiniet to pievienotajā vietnē .... Dodieties uz zemāk esošo vietni un sāciet darbu .... ........................>>>>>>>>>>>>>cutt.ly/ayvKBZM  

Atbildēt

mhm

14.05.2020. 11:23

»

hmh

Bija masku salīdzinājums ar biksēm- ja autobusā stāvētu bomzis bez biksēm, tas sākot čurāt viņš aplietu visus apkārtējos, bet ja viņam kājās ir bikses, tad vairums paliks tajās. Tas protams negarantē, ka tu neapsēdīsies vietā, kur pirms brīža sēdēja viņš, bet tomēr pasargā...


Vai tu esi daudz cilvēkus redzējis, kas staigā apkārt un apčurā pārējos un daudz tādi cilvēki, kas speciāli staigā ar zvejnieka biksēm ar visiem zābakiem, kas patiešām pasargā no tiem kas čurā?
Tā karikatūras autore ir pilnīga idiote un nesaprot situācijas nopietnību - šis vīruss izplatās tāpat kā ebolas vīruss, tikai atšķirībā no ebolas vīrusa šis vīruss ir daudz lipīgāks un eiropiešiem ir daudz bīstamāks. PVO reakcijai uz šo vīrusu vajadzēja būt tādai pašai, kāda tai bija uz ebolas vīrusu(mēs visi mirsim!!!)

Masku ieviešana ir domāta lai nomierinātu publiku, jo aizsargāties nav iespējams - ja 1 cilvēks staigās ar masku, tad pūlī viņš tāpat var aplipināt katru 100 - pat ja visi pārējie ir ar maskām.

Man, piemēram, bez apstājas pil deguns - maska tur neko palīdzēt vairs nevar - pat taisni otrādi traucē man ik pa laikam izšņaukt degunu.

Atslābsti - neviens ne valstvīrs ne arī medicīnas darbinieki NEKO vairs pret šo vīrusa izplatīšanos nevar iesākt. Visi darbi ko šie ir darījuši ir velti - un pašu paklapēšana uz pleca ir bezjēdzīga. Šo to varēja darīt, bet tad to vajadzēja darīt uzreiz. Tagad par vīrusa ierobežošanu nevar būt nekādas runas(zinot cik tas ir lipīgs) un vairāk vajag koncentrēties uz imunitātes stiprināšanu. Un no šī viedokļa raugoties - labāk ka cilvēki pastaigā saulītē un uzņem D vitamīnu, nekā sēž karantīnās.

Atbildēt

Pilsonis

14.05.2020. 11:23

»

Harijs Poters

"11.martā Pasaules veselības organizācija izsludina pasaulē pandēmiju...


Jums ir taisnība.

Te tas PVO paziņojums
https://www.who.int/dg/speeches/detail/who-director-general-s-opening-remarks-at-the-media-briefing-on-covid-19---11-march-2020

Te kā par šo paziņojumu ziņoja melu midzenis
https://www.lsm.lv/raksts/zinas/arzemes/covid-19-uzliesmojumu-pvo-pasludina-par-pandemiju.a351405/

Atbildēt

Jā, bet

14.05.2020. 10:48

»

Bez bet

Ja tā kļūst par politiķu darba pamatfunkciju. Ar ko tu cīnies, to arī baro. Cik dedzīgi Jenotība atnāca cīnīties ar valsts nozagšanu pirms gadiem piecpadsmit. Un kas no tā sanāca. Tā laika korupcijas apjomu šobrīd varam tikai apskaust. Vienotība to pacēla jaunā līmenī. Ne bez mediju atbalsta, kuri palīdzēja...


Vai tiešām tu esi tāds muļķis, kas spēj operēt tikai ar galvā iezubrītiem saukļiem, nevis ar to savu galvu arī domāt? "Ar ko tu cīnies, to arī baro"??? Kas tad tā ir par "cīņu", kas baro to, pret ko cīnās? Varbūt tad likvidēsim visu policiju un tieslietu sistēmu, lai noziedzību nebarotu un tad noziedzība vasltī pati no sevis iznīks??? Ja tu domātu ar galvu, tad saprastu, ka tieši necīnīšanās pret noziedzību baro šo noziedzību!Ja tu spētu padomāt dziļāk, tad saprastu, ka, piemēram, noziedzība baro policiju un tiesu sistēmu un tāpēc tā cīņa pret noziedzību no viņu puses ir daudzējādā ziņā visai saudzīga. Kīnā, kur par korupciju pat ļoti augsti stāvošas valsts amatpersonas tiek pataisītas par galvas tiesu īsākas korupcija nez kādēļ nevairojas. Ja tu spētu padomāt ar savu galvu, tad saprastu, ka mūsu valdībā NEVIENS politiķis un NEVIENA partija necīnās un nekad nav cīnījusies par tautas interesēm. Ir tikai tāds teātris, cīņas imitācija, nevis reāla cīņa. Un uzrakstīt, ka Vienotība atnāca uz Saeimu cīnīties pret valsts nozagšanu.... Ak, vai. Antiņ, pūt stabulīti, prātiņ, nāc mājās....

Atbildēt

Harijs Poters

14.05.2020. 09:55

"11.martā Pasaules veselības organizācija izsludina pasaulē pandēmiju..."
.
Pilnīgi un totāli meli.
.
1. PVO nevar "izlsudināt" pilnīgi neko.
Nav viņai tādu "uzpleču" :)
.
2. Latvijā vispār ir latviešu valodā PVO 11.03.2020 preses brīfinga teksts par "izsludināšanu"?
.
3. Viens vienīgs, Konkrētais, teikums PVO preses brīfingā par "pandēmiju" ir sekojošs, citēju: "We have therefore made the assessment that COVID-19 can be characterized as a pandemic." Latviski apmēram tā - "Novērtējot visu, Covid-19 var raksturot kā pandēmiju" Novērtēt visu ir 118000 inficēto un 4300 mirušo ar dažādas ticamības testiem konstatēto Covid upuru 118 pasaules valstīs uz 11.03.2020. (PS - No parastas gripas katru gadu mirst līdz 2 miljoniem un neviens nesludina nedz endēmijas, nedz epidēmijas, kur nu vēl pandēmijas).
.
4. NEVIENA valsts pasaulē NAV izsludinājusi Covid-19 kā Pandēmiju. Nav arī kā Epidēmiju. Pat ne Endēmiju. Ir izsludināti tikai Ārkārtas stāvokļi.

Atbildēt

Bez bet

14.05.2020. 09:51

»

Jā, bet

Varbūt tomēr paskaidro gan, kā korupcijas un nesaimnieciskuma kritika publiskajā telpā veicina korupciju un nesaimnieciskumu. Un kā korupcijas un nesaimnieciskuma slēpšana šo korupciju un nesaimnieciskumu apkarotu. Pie viena vari pastāstīt arī ko bez negatīvisma vajadzētu par tautsaimniecības attīstību...


Ja tā kļūst par politiķu darba pamatfunkciju. Ar ko tu cīnies, to arī baro. Cik dedzīgi Jenotība atnāca cīnīties ar valsts nozagšanu pirms gadiem piecpadsmit. Un kas no tā sanāca. Tā laika korupcijas apjomu šobrīd varam tikai apskaust. Vienotība to pacēla jaunā līmenī. Ne bez mediju atbalsta, kuri palīdzēja dabūt iepriekšējos politiķus pie malas un izbrīvēt vietu.
Par tautsaimniecību tā arī ir. Bet tad uzdodad jautājumu kāpēc tad nav tās tautsaimniecības. Un kā tas ir sanācis, ka Bondars ir Saeimas budžeta un finanšu komisijas vadītājs. Kāpēc VID vairāk pilda politiķu pasūtījumus, nevis dara savus pienākumus. Un galu galā kā tas ir sanācis, ka atbilstoši Satversmei vara pieder tautai, bet starptautiskie līgumi ir prioritāri kļuvuši un līdz ar to vara Latvijā ir atdota ES, SVF utt. Tad varbūt palabojam Satversmi un pasakām skaidri un gaiši, ka vara Latvijā pieder ES parlamentam. Liela daļa glupību tiek vilktas ar saukli ESmūs nesapratīs.

Atbildēt

Neveicu

14.05.2020. 09:43

»

interesanti

Tu veici to masku testu, ka esi tik pārliecināts, ka tās bija nekvalitatīvas, vai izlasīji uzrakstu uz sētas un jau berzē rokas


testu,tam ir specializētas valsts institūcijas,ko pēc būtības nevarētu iespaidot kāda interesēs.Priekā rokas neberzēju,jo neceļas rokas pirkt aptiekā apšaubāmas kvalitātes maskas un uzskatu,ka ja nav derīgas vīrusa aizsardzībai,tad pirkt pirkšanas pēc ir pilnīgi nevajadzīga naudas izmešana.Par ko berzēt rokas?Par to,ka privāts “ragu un nagu”kantoris nopelnījis naudu uz cilvēku nelaimes rēķina?Manuprāt,marodierisms.

Atbildēt

Jā, bet

14.05.2020. 07:22

»

Bez bet

Paskaties kas ir aktuālākās lietas politikā. OIK, dažādi korupcijas gadījumi, izsaimniekošanas utt. Un gandrīz nekā par tautsaimniecības attīstību. Politiķi, masu mēdiju vadīti cīnas pret visu ko. Tikai nevar saprast par ko šie cīnās. Viens vienīgs negatīvisms. šovs mēdijiem un tautai. Nu tad rezultāti...


Varbūt tomēr paskaidro gan, kā korupcijas un nesaimnieciskuma kritika publiskajā telpā veicina korupciju un nesaimnieciskumu. Un kā korupcijas un nesaimnieciskuma slēpšana šo korupciju un nesaimnieciskumu apkarotu. Pie viena vari pastāstīt arī ko bez negatīvisma vajadzētu par tautsaimniecības attīstību rakstīt, ja tādas tautsaimniecības attīstības nemaz nav.

Atbildēt

Jēziņ!

14.05.2020. 06:17

Nerādiet taču vairs šo ģīmi.Vienu brīdi jau bija miers...Atkal uzradsies, laikam dārzu sakopusi.

Atbildēt

hmh

14.05.2020. 05:20

»

mhm

Atšķirībā no Milānas, Itālijas dienvidos nebija tik daudz ķīniešu un kontaktu ar Ķīnu...


Bija masku salīdzinājums ar biksēm- ja autobusā stāvētu bomzis bez biksēm, tas sākot čurāt viņš aplietu visus apkārtējos, bet ja viņam kājās ir bikses, tad vairums paliks tajās. Tas protams negarantē, ka tu neapsēdīsies vietā, kur pirms brīža sēdēja viņš, bet tomēr pasargā.

Atbildēt

mhm

13.05.2020. 21:17

»

hm

Jautājums, vai maskas un respiratori deva labumu, noderēja vīrusa ierobežošanai Latvijā...


Atšķirībā no Milānas, Itālijas dienvidos nebija tik daudz ķīniešu un kontaktu ar Ķīnu.
Maiami ir tas pats - Ņūjorkā ir pilns ar ķīniešiem. Ņūjorkā ir vairāk stresainu cilvēku, nekā Maiami.

Krievija jau ir 3 vietā saslimušo skaita ziņā. Un vells viņu zin cik vispār ir neoficiāli.



Maskas patiešām nav efektīvas, ja vīruss spēj virmot gaisā un tiek līdz acīm. Vienīgais efektīvais ekipējums, kas varētu aizsargāt ir kosmonauta tērps, kas pasargā no jebkādas ārējās ietekmes.

Atbildēt

Kaza

13.05.2020. 21:07

Cipuliene savā stilā dzen demagoģiju kā Sudrabas partijas laikos.Tikai glupā zoss piemirsusi, ka neviena Viņķele viņu neglābs no prokurora

Atbildēt

fakts

13.05.2020. 19:58

Lapsa pat nesaprot, ka tas izglāba viņa nožēlojamo dzīvību!
Viņš taču būtu aizgājis ar sirdi vai noslīcis savos ķermeņa izdalījumos, ja pagājušā gada beigās NMPD būtu izsludinājuši konkursu aizsarglīdzekļu iegādei kādu 200-300 gadu patēriņa apjomā.

Atbildēt

Bez bet

13.05.2020. 19:41

»

Jā, bet

Vainīgo meklēšana? Kas tad te tos vainīgos meklē?! Varbūt daži žurnālisti un komentāru rakstītāji internetā reizēm kaut ko tādu piemin. Visi tie knābi, policijas, komisijas un kontroles dienesti, kam tie vainīgie būtu jāmeklē neko tādu reāli nedara. Starp citu, tie vainīgie jau nav grūti atrodami. Viņi...


Paskaties kas ir aktuālākās lietas politikā. OIK, dažādi korupcijas gadījumi, izsaimniekošanas utt. Un gandrīz nekā par tautsaimniecības attīstību. Politiķi, masu mēdiju vadīti cīnas pret visu ko. Tikai nevar saprast par ko šie cīnās. Viens vienīgs negatīvisms. šovs mēdijiem un tautai. Nu tad rezultāti ir atbilstoši - vēl vairāk korupcijas un nesaimnieciskuma.

Atbildēt

Jā, bet

13.05.2020. 19:12

»

Nebaidīto muļķu zeme

Krīzes laikā nedarbojas parastās procedūras. Kādam ir jāpieņem lēmumi ātri un jāuzņemas atbildība. Krīzes laikā atbildība tiek vērtēta citādi. MK bija ātri jāspēj pieņemt šādus lēmumus. Jāsaprot, ka var tikt pieļautas kļūdas. Ja nav iegūts personīgs labums, tad kļūdas izvērtē, lai mācītos, nevis meklētu...


Vainīgo meklēšana? Kas tad te tos vainīgos meklē?! Varbūt daži žurnālisti un komentāru rakstītāji internetā reizēm kaut ko tādu piemin. Visi tie knābi, policijas, komisijas un kontroles dienesti, kam tie vainīgie būtu jāmeklē neko tādu reāli nedara. Starp citu, tie vainīgie jau nav grūti atrodami. Viņi tepat vien visiem pa priekšu gozējas. Un mēs esam tur, kur esam tieši tādēļ, ka tie vainīgie netiek meklēti un saukti pie atbildības.

Atbildēt

Pilnīgi

13.05.2020. 19:07

»

Žulis

Ļoti uzjautrinoši ir lasīt par NMPD vareno darbošanos šo sejas masku sakarā. Tātad, uz 1.februāri NMPD rīcībā ir tik daudz respiratoru un sejas masku, ka bez kovid ienākšanas pasaulē to būtu pieticis vairākiem gadiem, bet kovid gadījumā to pietiek tikai dažām dienām. Janvārī, kad tas kovid ir parādījies...


piekrītu.Cik lasīts, Somijā, ministrs atkāpās par nekvalitatīvu masku iepirkumu, mums derētu prasīt atbildību par pilnīgu negatavību civilai aizsardzībai un nelietderīgu masku iepirkšanu. Nīderlande un Vācija nekvalitatīvo preci atgrieza ražotājiem.Kāda jēga lietot, ja neaizsargā no vīrusa?

Atbildēt

Nebaidīto muļķu zeme

13.05.2020. 18:48

Krīzes laikā nedarbojas parastās procedūras. Kādam ir jāpieņem lēmumi ātri un jāuzņemas atbildība. Krīzes laikā atbildība tiek vērtēta citādi. MK bija ātri jāspēj pieņemt šādus lēmumus. Jāsaprot, ka var tikt pieļautas kļūdas. Ja nav iegūts personīgs labums, tad kļūdas izvērtē, lai mācītos, nevis meklētu vainīgo.
Nākošreiz sēdēsiet bez maskām, zālēm, energoresursiem vai citām vajadzīgām lietām, skatoties ar ko būs problēmas. Neviens neuzņemsies atbildību.
Kāpēc šitai valstī, lai ko arī nedarītu, viss beidzas ar vainīgo meklēšanu? Tam tiek veltīta lielākā daļa laika un enerģijas gan no politiķu, gan masu mēdiju laika. Tāpēc arī sēžam sū..s līdz ausīm un skaužam igauņus utt.

Atbildēt

Ness

13.05.2020. 18:32

»

jaajaa

...es šoreiz viņai piekrītu...panika nav reize, kad "septiņreiz mērīt"...ko tur izglāba, ko ne, nezinu, bet vismaz "ar maskām"...:D...un, ja to masku nebūtu vispār, tad gan viņi no amatiem visi būtu jāmet


Pateicoties atvestajām maskām, NMPD varēja vismaz ar kaut kādu aizsardzību braukt pie pacientiem martā un aprīlī. Es maksāju nodokļus, lai mans bērns, strādājot uz brigādes NMPD, būtu aizsargāts un mani neinteresē, ka kāda farmlobija kompānija nav ieguvusi kāroto peļņu. Izglābtie mediķi un viņu pacienti ir vairāk vērti, nekā "absolūtā taisnība" Dombura izpratnē!
Žurnālistiem tēmu trūkst vai kāds apmaksā kampaņu pret Vinķeli? Sakrituši kā vārnas uz kārnu sivēnu...

Atbildēt

derdz

13.05.2020. 18:08

»

Paija - zinošajam

... pat lielveikala maskas parastajam mirstīgaam nav piepērkamas finanšu neesamības dēļ...


http://www.ptac.gov.lv/lv/news/elposanas-celu-aizsardzibas-lidzekli-covid-19-infekcijas-izplatisanas-laika
1. ...
2. Medicīniskā maska ir vienreizējas lietošanas maska, kas paredzēta, lai pasargātu pacientu. Medicīniskās maskas nav individuālie aizsardzības līdzekļi, šie izstrādājumi tiek klasificēti kā medicīnas ierīces. Šādas medicīniskās maskas neaizsargā to nēsātājus pret vīrusu.

Atbildēt

derdz

13.05.2020. 18:00

»

Paija - zinošajam

... pat lielveikala maskas parastajam mirstīgaam nav piepērkamas finanšu neesamības dēļ...


http://www.ptac.gov.lv/lv/news/elposanas-celu-aizsardzibas-lidzekli-covid-19-infekcijas-izplatisanas-laika

Eiropas Slimību profilakses un kontroles centrs (ECDC)[2] iesaka lietot FFP2 vai FFP3 klases respiratorus aizsardzībai no COVID-19.

Kā arī https://spkc.gov.lv/lv/tavai-veselibai/aktualitate-par-jauno-koronavi/ieteikumi-farmaceitiem , - Medicīniskā maska nepieguļ cieši sejai, kā arī tās filtrācijas pakāpe nav pietiekama. Medicīniskās maskas lietošana neizslēdz inficēšanās iespēju arī netieša kontakta ceļā, pieskaroties piesārņotām virsmām, vai cieša kontakta gadījumā ar inficētu personu, kad inficēšanās var notikt caur acu gļotādu, kas var būt infekcijas slimības ieejas vārti. https://spkc.gov.lv/upload/Aktualitates/2020/2019-nCoV/arstiem/ecdc_sejas_maskas_veselajiem_20042020_002.pdf, - sakarā ar šo, vai valsts un rīgas satiksme katrā transportā vai pirms tā iekāpšanas nodrošinās, šo noteikumu - "Pirms sejas maskas uzvilkšanas un noņemšanas, jānomazgā rokas ar ūdeni un ziepēm vai arī jāizmanto spirtu saturošu (sastāvā vismaz 70% etanols) roku
dezinfekcijas līdzekli.", u.c. noteikumi, Dokuments ir gatavots, balstoties uz Eiropas Slimību profilakses un kontroles centra (ECDC), kā arī Pasaules Veselības organizācijas (PVO) ieteikumiem.

Atbildēt

derdz

13.05.2020. 17:55

Tad jau vajag noskaidrot kāpēc sertifikāti viltoti un kas tos pasludina par viltotiem, un varbūt tas attiecas uz tām maskām, kuras jūs pieņēmāt, jo varbūt patiešām maskas nav tās labākās un var kaitēt, bet nevis ka mēs pirkām pirms tam, cirku taisīt - Kā šobrīd redzams “ICR Polska” mājaslapā, 27.martā tajā publicēts paziņojums, ka ar 26.martu visi “ICR Polska” martā izdotie sertifikāti tiek atsaukti iespējamu viltojumu dēļ. Par šo faktu NMPD uz pirmās piegādes laiku 29.martā nav informēts. Atgādināšu – no 23.marta prece jau ir ceļā uz Latviju un tā saražota laikā, kad sertifikāts bija spēkā. Prece tiek saņemta Valsts materiālo rezervju noliktavā 29.martā un precei ir pievienots sertifikāts CE Nr. M8205920. Katrs masku iepakojums satur CE sertifikāta apstiprinājumu un norādi, ka šī prece ir saražota 22.martā – tātad kā šobrīd to varam konstatēt, tad četras dienas vēl pirms minētā sertifikāta atsaukšanas.

Atbildēt

wow

13.05.2020. 17:33

paldies, manas čībiņas sasmējās, lai gan reāli notrausu aizkustinājuma asariņu, tos "apstākļus"(turklāt sadarbībā ar visām 4 iepirkumā iesaistītajām firmelēm) savās personīgajās smadzenēs un alkatības gēnā neesiet mēģinājuši saskatīt? :)))

Atbildēt

...

13.05.2020. 15:19

»

hm

Maska nepasargā no saslimšanas, bet pasargā no līdzcilvēku inficēšanas 2 stundas. Vismaz tā apgalvots teorijā...


prasība lietot maskas norāda uz lēmēju paviršu un nepārdomātu lēmumu
Varbūt ka lēmumi ir pārdomāti un īpaši kaitnieciski.

Atbildēt

hm

13.05.2020. 15:09

Maska nepasargā no saslimšanas, bet pasargā no līdzcilvēku inficēšanas 2 stundas. Vismaz tā apgalvots teorijā.
Kas notiek pēc 2 stundām? Maska piesātinās un vīrusu skaits, kas izlido vienāds ar izelpoto vīrusu skaitu, ja masku nelieto. Piedevām cilvēks nēsā līdzi infekcijas perēkli maskā. Uzpūtīs vējš un vīrusiņi lido pa gaisu! Kādi 2 metri, tās taču muļķības! Cik stiprs vējš!
Bez tam nolietotās maskas, nevis sadedzina, bet nonāk atkritumu konteineros. Kur atkal tas pats vējiņš uzpūš vai izpūš nereti.
Tā ka visa šī prasība lietot maskas norāda uz lēmēju paviršu un nepārdomātu lēmumu. Tā rezultāts - rodas vēl lielāks piesārņojums.
Maskas, protams, reizēm noder, bet ne jebkurā situācijā.

Atbildēt

Anonīmais Šakālis

13.05.2020. 14:58

Beidzot izsmeļošas atbildes. Paldies!

Atbildēt

ha-ha

13.05.2020. 14:37

Parastajām mirstīgajām nav papildus līdzēkļi un iespēju maskas iegādāties.Pašam vēl no vecajiem laikiem vēl dažas un arī gāzmaska ir saglabāta,tā kā bija iespējas redzēt,kā tiek terorizēti cilvēki šo masku neesamības dēļ.Vietējā aptiekā arī masku nebija.Esmu pārliecināts,kā valsts ierēdņi un uzņēmēji ar šādām maskām ir apgādāti gadiem uz priekšu un atkal tiek demonstrēts sociālās nevienlīdzības triumfs.

Atbildēt

fakts

13.05.2020. 14:16

»

Zinošais

"parastam mirstīgam" nav nepieciešams masku valkāt visu dienu...


beidz niekoties,viņi noslīka ar makaronvīrusu.

Atbildēt

Zinošais

13.05.2020. 14:07

»

Paija - zinošajam

... pat lielveikala maskas parastajam mirstīgaam nav piepērkamas finanšu neesamības dēļ...


"parastam mirstīgam" nav nepieciešams masku valkāt visu dienu !
Ja tev būtu kaut elementāras zināšanas tad saprastu ka nomirt no "covid 19" nav tas pats, kas ka nomirušam bija "pozitīvs covid 19 testa rezultāts !

p.s. vakar ziņās dzirdēju, ka šogad Latvijā jau noslīkuši 31 cilvēks !

Atbildēt

siska

13.05.2020. 13:57

Supermasiere Liene

Atbildēt

Žulis

13.05.2020. 13:40

Ļoti uzjautrinoši ir lasīt par NMPD vareno darbošanos šo sejas masku sakarā. Tātad, uz 1.februāri NMPD rīcībā ir tik daudz respiratoru un sejas masku, ka bez kovid ienākšanas pasaulē to būtu pieticis vairākiem gadiem, bet kovid gadījumā to pietiek tikai dažām dienām. Janvārī, kad tas kovid ir parādījies NMPD izstrādā algoritmu (!!!) individuālo aizsarglīdzekļu izmantošanai “ātrajā palīdzībā”.(Acīm redzot līdz tam brīdim NMPD nav bijis informēts par bīstamu infekcijas slimību eksistenci.) Pateicoties tam izstrādātajam algoritmam, NMPD vadība sev par lielu pārsteigumu atklāj, ka to masku un respiratoru patēriņš pieaugs un tāpēc “turpina meklēt piegādātājus, lai palielinātu savas rezerves”. Tā nu šie meklēšanas turpinājumi turpinās visu februāra mēnesi. (Interesanti, vai tā meklēšana tika veikta braucot zirgu pajūgos, vai tomēr ar auto?) Un šī titāniskā meklēšanas procesa rezultātā tika atklāts, ka iepriekšējiem masku piegādātājiem vairs masku un respiratoru nav. Saspringtajā meklēšanas procesā izdodas atrast vēl trīs iepriekšējos piegādātājus, bet arī viņiem (kāds pārsteigums!) vairs nav ko piedāvāt. Tajā pašā laikā (atkal kārtējais pārsteigums) cenas pasaules tirgū respiratoriem un maskām sāk strauji augt. No dažiem pārdevējiem tomēr izdodas sarunāt tās maskas pirkt, bet kamēr tas birokrātiskais aparāts paris dienas riktējas uz to pirkšanu, viss jau atkal ir izpirkts. Arī NMPD Katastrofu medicīnas centrs šajā laikā veic “ļoti svarīgu un nozīmīgu darbu” – tas apkopo datus par to, cik tad no tās aizsarglīdzekļu nabadzības vēl medicīnas iestādēs ir palicis. Un tad nu pēc šāda grandioza kopdarba cēliena vairāk kā mēneša garumā “6.martā NMPD Medicīniskā nodrošinājuma nodaļas vadītāja iesniedz ziņojumu NMPD direktorei par problēmām iegādāties individuālos aizsardzības līdzekļus” ( Labi gan ka tā, citādi jau tā direktore sēžot savā kabinetā vēl šodien nezinātu par tām MNPD problēmām) Un tad nu tā direktore tā kārtīgi sasparojas un sūta to ziņojumu tālāk un Veselības ministriju. Labi, ka mums tie pasta zirgi ir tik ātri, ka jau pēc nedēļas 14.martā šī svarīgā ziņa ir nonākusi līdz Ministru kabinetam, kurš tad nu beidzot pieņem lēmumu atļaut iestādēm veikt iegādes, nepiemērojot Publisko iepirkumu likumu.
Tālāk man šo amatpersonu sacerējumu noriebās lasīt. Vai kādam vēl ir šaubas par to, ka, atšķirībā no mediķiem, kuri, riskējot ar savu veselību un dzīvību par salīdzinoši niecīgu atalgojumu strādā ar kovid slimniekiem, šie mūsu veselības aprūpes organizētāji, administrētāji un koordinētāji savas treknās piemaksas tiešām ir godam nopelnījuši nevis naudā, bet kārtīgas paegļu rungas veidā, kas dejo pa viņu mīkstajos krēslos nosēdētājām pakaļām?!!!

Atbildēt

fakts

13.05.2020. 13:28

»

Paija - zinošajam

... pat lielveikala maskas parastajam mirstīgaam nav piepērkamas finanšu neesamības dēļ...


Kādā Romas piepilsētā vietējie iedzīvotāji saorganizēja zīda lakatiņus ar sava premjera karikatūru.Lakatiņus valkā uz pieres vai ap kaklu,nekur nav reglamentēts kādai jābūt maskai un kur tā jāliek,pie dibena vai jātin ap kāju,maska ir maska.Kariņa,Viņķeles un Levita purni kā reiz būtu piemēroti.

Atbildēt

Paija - zinošajam

13.05.2020. 13:15

... pat lielveikala maskas parastajam mirstīgaam nav piepērkamas finanšu neesamības dēļ.

Ja pēc medicīniskajiem kritērijiem lielveikala maska vai pašdarinātā maska (apšaubāmas drošības) ir jāmaina VISMAZ 5-reiz dienā (pat biežāk) , tad pareizinot to ar mēnešu skaitu, parastajam mirstīgajam nav iespējas sevi nodrošināt ar valdības prasības ievērošanu.

Ja pat lielveikalu vai pašdarinātās maskas intensīvi mazgātu, tas ir peldinātu iespējamo C19 ziepjūdenī, tad šie papildus mazgašanas līdzekļi arī ģimenes budžetam ir smagi pavelkami.


Kas vispār skaitās higiēniska maska, droša pret C19 , - par to valdība klusē.

Lielveikalu diveiro vērtās maskas jeb pašgatavotās (ko apmāca šūt rokdarbu žurnālos !!! ) nepasargā cilvēkus pret C19, taču šāda masku pārdošana ir atļauta un nes neadekvātu peļņu, MALDINA PATĒRĒTĀJUS par to lietderību.

Kāda kompetenta valsts institūcija ir aizrakstījusi uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru par pircēju šmaukšanu lielos apmēros ?

Atbildēt

Zinošais

13.05.2020. 13:02

»

Paija

Kāpēc sab. transportā u.c. pret C19 pietiek ar parastām lielveikalā pirktām maskām vai pat tika pieļautas pašgatavotas maskas vai šallītes no šī gada 12.maija, bet līdzīgus mutes / deguna aizsējus kādi ir pieļauti sab.transportā no 12.maija neizmanto ārsti slimnīcā...


Visapsurdākais ir tas ka ka mūsu "vadošie speciālisti" visu pandēmijas laiku ir sludinājuši ka "maskas nav efektīvas", bet Kariņš ar MK viņos pēkšņi neklausās un "pasludina tās par obligātām sabiedriskajā transportā" ! Vēl apsurdāk ir ka VM Viņķele tulīt pat pat pasludina "katastrofu" jo masku un citu aizsardzības līdzekļu trūkstot pat mediķiem un tulīt tikšot apdraudēta gan neatliekamās palīdzības sniegšana, gan cita medicīnas aprūpe, kaut ziņu portālos kā uznirstošas reklāmas iznirst masku un respirātoru piedāvājumi internetveikalos, piemēram 220.lv !

Atbildēt

jaajaa

13.05.2020. 13:01

...es šoreiz viņai piekrītu...panika nav reize, kad "septiņreiz mērīt"...ko tur izglāba, ko ne, nezinu, bet vismaz "ar maskām"...:D...un, ja to masku nebūtu vispār, tad gan viņi no amatiem visi būtu jāmet...:)

Atbildēt

lauķis

13.05.2020. 12:55

»

ja kas

Ticēšana kādam vai kaut kam sākas tur un tad, kur un kad beidzas zināšanas


Zelta vārdi.To pašu var attiecināt kā uz partijām tā uz reliģijām.
Pavisam cita lieta ir uzticēšanās,bet uzticēties var tikai tam ko tu zini un pazīsti.

Atbildēt

Paija

13.05.2020. 12:54

Kāpēc sab. transportā u.c. pret C19 pietiek ar parastām lielveikalā pirktām maskām vai pat tika pieļautas pašgatavotas maskas vai šallītes no šī gada 12.maija, bet līdzīgus mutes / deguna aizsējus kādi ir pieļauti sab.transportā no 12.maija neizmanto ārsti slimnīcā?

Tad iznāk, ka sab.transportā, lielveikalos kleojojošais C19 NAV TIK bīstams kā slimnīcās sastopamais C19 !

Šāds divu dažādu sejas masku lietošanas pieļāvums attiecībā pret vienu un to pašu C19 taču ir acīmredzams absurds.

Atbildēt

ja kas

13.05.2020. 12:14

Ticēšana kādam vai kaut kam sākas tur un tad, kur un kad beidzas zināšanas.

Atbildēt

hm

13.05.2020. 12:11

Jautājums, vai maskas un respiratori deva labumu, noderēja vīrusa ierobežošanai Latvijā?
Kā pašreiz zināms, saslimuši cilvēki, kuri nav bijuši kontaktā ar citiem cilvēkiem. Kuriem piegādāta pārtika un atstāta pie durvīm.
Kāpēc tik daudz saslimušo un mirušo Ņujorkā, bet pensionāru paradīzē - Floridā viss mierīgi?
Kāpēc Milānas apkārtnē mirst, bet Dienvidos bauda sauli?
Kāpēc dažāda mirstība dažādos Francijas reģionos?
Bet kāpēc salīdzinoši maz mirst Krievijā un postpadomju telpā?
Taču ne respiratori un maskas pie vainas!
Ārstiem jādod atbildes.
Es vēl iedomājos - un ja nu tieši masku lietošana dažos gadījumos izsauc saslimšanu? Pašreiz uz to neviens nevar dot atbildi.

Atbildēt

Zinošais

13.05.2020. 12:02

kas gan sunim asti cels ....

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: