Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Viss ir slikti

12.03.2021. 00:41

»

Piebilde

Tātad Tev nav jāved ne bērni uz dārziņu, ne skolu, Tev nav jāved vecāki pie ārsta, Tev pašam nav nekādu veselības problēmu, Tu nestrādā ne par santehniķi, ne elektriķi un Tev nav jāvadā instrumentu kastes, trepes utt, Tu strādā tādā darbā, kur nevajag satikt cilvēkus ( jebkurā laikā uz riteņa) un Tev...


Droši vien, šī mana atbilde komentētājam laikam paliks neizlasīta. Bet atbildēšu šim pilnīgajam stulbenim.

Mans darbs ir cieši saistīts ar cilvēku satikšanu un man ir ļoti smagas veselības problēmas. Vēl, starp citu, man nav dresscode (Nīderlandē tā ir reta parādība), bet man ir pienākums būt reprezentatīvā apģērbā. Es šodien aizvedu ar velosipēdu uz savu veco dzīvokli 12 l krāsas, jo to pārkrāsošu.

Tālāk nekomentēšu. Parvietošanās ar riteni ir nākotne. Paldies.

Atbildēt

Autobraucējs

30.11.2020. 11:40

»

Čaka ielas iedzīvotājs

Par šādiem Rīgas vadoņu lēmumiem, ierīkot Čaka ielā velojoslu, tikai dusmoties ir jau par maz. Izskatās, ja tā turpināsies arī citās ielās, tad būs jādomā par ieroča iegādi...


Pilnībā piekrītu, ka velo uz čaka ielas ielas ir kļūda!
Tā vietā vajadzēja izveidot Barona ielā nodalītu velo joslu, nevis kopbraucamu velo/auto joslu!!!
Rezutātā sačakarēja divas ielas.

Atbildēt

viedoklis

21.11.2020. 15:48

Jā trolejbusa, autobusa vadītājs domā ko tie vieglie te maisās pa kājām, vieglo automašīnu vadītāji domā ko tie velosipēdisti te vazājas, velosipēdisti domā ko tie gājēji te klunkuro, gājēji domā ko tā jaunā māmiņa ar bērnu ratiņiem te stumdās, būtu sedējusi mājās. Runa jau nav patiesībā par velo joslu uz ielas, runa ir par cilvēku attieksmi pret citu cilvēku.Ir izaugusi paaudze ar saukli galvā ,man vajag, un kāda daļa man ja citam arī kaut ko šai valstī vajag.Šai paaudzei liekas ka sabiedrība ir parādā, tikai man,jo man tā ir ērtāk un nospļauties par to velosipēdistu, tad sakam skaitīt cik tur pa to joslu pārvietosies. Būtībā nav svarīgi cik, kaut viens dienā,bet neuzurpēsim visu tikai sev, dosim iespēju arī citiem un ja šis velosipedists brauks pa šo joslu, tātad viņam to vajag.

Atbildēt

Murgs

20.11.2020. 16:08

Kurš idiots balsojis par Progresīviem?

Atbildēt

briļļainais

20.11.2020. 00:30

Nopērc progresīvās brilles no progresīvā Kossowitz'a,un tad redzēsi.Bet viņš nopirks labāku auto.

Atbildēt

ņenašs

20.11.2020. 00:24

»

laucinieks

Nu ļoti ilustratīvs attēls!Tas ir,kur progresīvie velodrasti


Rets gadījums,bet šoreiz bilde ir īsti vietā.

Atbildēt

NĪN maksātājs

19.11.2020. 20:39

Izlasīju un neatradu attīstīgi progresīvo domnieku atbalsta solījumu marihuānas pīpētavām šajā ielā.

Atbildēt

Opis

19.11.2020. 13:52

Velojosla Čaka ielā ir murgains pārpratums!

Atbildēt

Taziks

19.11.2020. 06:40

Tad,kad no politiskās skatuves noiet pedējā laika trīs dalbajobu partijas, no aizskatuves, pa priekškara apakšu, lien laukā nākamie dalbajobi, Progresīvie.... kārtējie demagogi un populisti.... idiņi, parādiet tos APRĒĶINUS.... nav brīnums, ka notiek šitādi idiotismi, ja pie sprices ir lauķis ar vidusskolas izglītību un kurš grib saimniekot, pēc savas lauķa sapratnes par kārtību....

Atbildēt

laucinieks

18.11.2020. 21:41

Nu ļoti ilustratīvs attēls!Tas ir,kur progresīvie velodrasti?

Atbildēt

Z

18.11.2020. 17:57

»

regresīvs jautājums

Cik satiksmes negadījumu un bojā gājušo 2019.gadā bija Marijas un A.Čaka ielās?Un 2018.gadā


Ir uzrakstīts: Rīgā 2019. gadā notikuši 10042 negadījumi. Tāpēc jāpārkārto Čaka iela! Super pamatojums! Tas nekas , ka tie nav Čaka ielā notikušie. Ar lemtspēju, bet ne prātu, apveltītos RD aunus tāds pamatojumss apmierina!

Atbildēt

Piebilde

18.11.2020. 17:28

»

Viss ir slikti

Vienīgais, ko es sliktu redzu saistībā ar velojoslu: tā ir acīmredzami par platu un valstī nav vienotu noteikumu, ceļazīmju attiecībā uz veloinfrastruktūru. Velosipēdi ir sava pasaule, te arī ir jāregulē ātrums, priekšrokas, virzieni, divritenim ir jābūt tehniskā darba kārtībā (redzamam tumsā, ar strādājošām...


Tātad Tev nav jāved ne bērni uz dārziņu, ne skolu, Tev nav jāved vecāki pie ārsta, Tev pašam nav nekādu veselības problēmu, Tu nestrādā ne par santehniķi, ne elektriķi un Tev nav jāvadā instrumentu kastes, trepes utt, Tu strādā tādā darbā, kur nevajag satikt cilvēkus ( jebkurā laikā uz riteņa) un Tev nav dreskoda, varbūt Tev vispār nav jāiet uz darbu, Tu ar savu otro pusīti ( visticamāk Tev nav) nekad nedodies ne uz koncertiem, ne teātriem, Tu neko nedari pats un tāpēc Tev nav jāpērk ne cementa maiss, ne jaunas tapetes un tā varu turpināt gari un plaši.Starp citu uz Ģertrūdes ielas var satikt vienu riteņbraucēju, kas kurš gan vētrās, gan sniegā, gan salā ir ģērbies tikai vieglos šortiņos! Tev ir kur augt!

Atbildēt

Pilsonis

18.11.2020. 17:00

Kur pasaulē ir piemēri par sasniegumiem pederastiem veicot pārvaldi? Kur tādi ir? Drīzāk visur kur valda pederasti novērojama totāla degradācija

Atbildēt

S

18.11.2020. 16:19

»

Ivars >>Andrim

Ja zini ka tie ir slima suņa murgi, tad lūdzu iesaki reālus murgus vai vismaz pamato savu viedokli. Citādi iznāk ka pats murgo slima suņa murgus


Kāpēc tos ciskudriļļus jālaiž pa centrālajām ielām? Kāpēc vispār no visas pasaules savākties tikai sliktākās idejas? Lai būvē jaunos rajonus, kuros jau sākotnēji ir ieplānotas velo joslas, skūteru joslas utml., bet lai nebāž tur , kur tās nekad nav bijušas plānotas. Varbūt arī sarkano lukturu ielu tomēr uztaisīt, ir taču tāds sens, laika pārbaudīts paraugs Holandē?

Atbildēt

kājāmgājējs

18.11.2020. 16:13

Gadījumā pamanīju.Nogāju turp atpakaļ divus kvartālus lēnām,ar sīci.Redzēju 5 (piecus) velobraucējus,viens no viņiem brauca pa ietvi.Cik auto,kā parasti.Aicinu visus "progresīvos" braukāt caurām dienām pa šīm velojoslām šurpu-turpu,lai radīdu iespaidu,ka viņu ir daudz.

Atbildēt

lapa

18.11.2020. 14:53

idiotisms.

Atbildēt

Jēzups

18.11.2020. 14:27

»

Ivars

Pēc komentāriem var spriest ka daudziem automašīnu sēdekļi ir pieauguši pie sēžamvietas un ja viņi varētu tehniski realizēt savas vēlmes tad ar auto iebrauktu savā dzīvoklī pat piektajā stāvā...


Mašīnu sēdekļi pie pēcpuses Rīgā drīzāk ir nepieciešamība, jo nav saprātīgas alternatīvas. Es tev piekrītu, ka mašīnu kustība Rīgas centrā būtu jāsamazina, taču VISPIRMS ir jāievieš tevis nosauktie un nenosauktie pasākumi un tikai TAD jānoņem joslas mašīnām un sabiedriskajam transportam. Veicot šādu eksperimentu nav padomāts par cilvēku loku, kuri brauc un brauks pa šādu velojoslu. Pašreiz pa to brauc tikai velokurjeri un hipsteri un šādas joslas izveidošana nevienu citu cilvēku grupu uz velosipēdiem nepārsēdinās. Josla pati par sevi absolūti nav arguments, lai nozīmīgi palielinātos velosipēdistu skaits. Mammas ar bērniem, nopietnos darbos strādājoši cilvēki, pensionāri, cilvēki, kuri uz Rīgu brauc no apkārtējām pilsētām...viņi neviens šis joslas dēļ neizvēlēsies braukt ar velosipēdu. No nosauktajiem nelielu procentu var domāt pārsēdināt uz sabiedrisko transportu- piemēram, vecākus ar bērniem, strādājošos- ja viņiem būs iespēja par saprātīgu cenu braukt nepārpildītā, nesmirdošā sabiedriskajā transportā, no citām pilsētām braucošos- ja viņiem būs reāli kur pierīgā atstāt savu mašīnu, tās slavenās un neredzētās Park&Ride vai kā tur bija, plus iepriekš minētais par sabiedrisko transportu. Pensionāri nekad nepārsēdīsies uz velosipēdiem. Bet Progresīvajiem ir putni un tarakāni galvās, viņi nesaprot elementāru loģiku. Ļoti slikti, ka šādi "progresīvi" cilvēki nodarbojas ar transporta loģistiku. Jo runa šeit nav par veselīgu dzīvesveidu, bet gan par reālām, saimnieciskām lietām.

Atbildēt

barri

18.11.2020. 14:22

Tur viss pozitīvi- dāmas gabaliņu no ielas ir atvēlējuši arī puišiem, arī velo ir pa rokai un visu var neatejot no kases. Bet auksti ... un VID vēl liek visur piek likt to kases aparātu un nodokļus maksāt

Atbildēt

xxx

18.11.2020. 14:07

»

Hohma

Autobraucēji maksā ceļa nodokli... Lai jampampini ziemā var braukt ar velosipēdu


JĀ, šis arī mani izbrīna. Negodīga attieksme.
Jau sen runāju par to, ka viņiem ir :
1. jābūt tiesībām;
2. numura zīmēm (manu kolēģi notrieca velosipēds un aizbrauca, viņa tagad ir invalide un pārvietojas ar spieķi); man mašīnas degungalā viens gudrītis velosipēdists pie zaļās gaismas no otrās joslas veica pagriezienu pa labi (kā nenotriecu, nezinu)
UN ATPAZĪT TU VIŅUS NEVARI - VIŅI TO ARĪ IZMANTO . godīgi, man velosipēdisti, kas brauc pa gājēju ietvēm , izrausa nepatiku un bažas

Atbildēt

viedoklis

18.11.2020. 13:56

»

secinājums ir cits

velisipēdistiem tas šaurais sēdeklītis aizspiedis ciet vienīgo "smadzeņu" rievu... tāpēc arī laiku pa laikam, paslienoties augsā uz pedāļiem,pasprūk debils purkšķis - lasi - pilsētas "uzlabošana


Tas purkšķi jau pasprūk ne tikai velosipēdistiem, vienam otram tas ir ikdienas nodarbošanās, citādi jau to problēmu nebūtu aktivizējis.

Atbildēt

Ivars

18.11.2020. 13:52

Es piekrītu tam viedoklim ka šī problēma jārisina kompleksi un nevar vienu ielu paņemt un tā vienkārši kādu gabaliņu sakārtot.Šāda veida problēmas risināšana var radīt vēl lielākas problēmas par jau esošajām.Bet tas ka Rīgas centrs ir jāatslogo no tāda transporta blīvuma tas ir pilnīgi skaidrs,es kad aizbraucu uz Rīgu, tur no izplūdes gāzēm nav ko elpot.Apbrīnoju tos cilvēkus kuri tur dzīvo un strādā,man vienkārši viņus ir žēl, viņi paši sevi lēnām iznīcinās, nevajadzēs nekādu COVID-19, tas ir tikai laika jautājums.

Atbildēt

secinājums ir cits

18.11.2020. 12:43

»

Ivars

Pēc komentāriem var spriest ka daudziem automašīnu sēdekļi ir pieauguši pie sēžamvietas un ja viņi varētu tehniski realizēt savas vēlmes tad ar auto iebrauktu savā dzīvoklī pat piektajā stāvā...


velisipēdistiem tas šaurais sēdeklītis aizspiedis ciet vienīgo "smadzeņu" rievu... tāpēc arī laiku pa laikam, paslienoties augsā uz pedāļiem,pasprūk debils purkšķis - lasi - pilsētas "uzlabošana"

Atbildēt

Andris

18.11.2020. 12:25

»

Ivars

Pēc komentāriem var spriest ka daudziem automašīnu sēdekļi ir pieauguši pie sēžamvietas un ja viņi varētu tehniski realizēt savas vēlmes tad ar auto iebrauktu savā dzīvoklī pat piektajā stāvā...


Ir jāatbrīvo Rīgas centrs no auto. Bet šī plūsma papriekšu ir kaut kur jānovirza apkārt un tikai tad jātaisa veloceliņi, bez auto ceļi, utt. Nevis otrādāk. Vēl vairāk palielināt sastrēgumus kuros auto stāvot vēl vairāk izdalīs gāzes. Un nekādu reālu plūsmas novirzīšanu nedarīt. Kur ir normāli iespējams apbraukt centru?
Vanšu tilts uzbraukšanas nobraukšanas - sastrēgums.
Akmens tilts uzbraukšanas nobraukšanas - sastrēgums.
Dienvidu tilts uzbraukšanas nobraukšanas - sastrēgums.
Rīgas apvadceļš? Pirmkārt plus vismaz 50 km. (gāzītes). Otrkārt arī tas jau ir pārslogots.

Atbildēt

Uldis

18.11.2020. 12:19

Nav norādīts raksta autors. Lūdzu uzvārdus studijā. Vai arī gļēvuļi slēpjas aiz partijas izkārtnes?

Putni, nāc ārā no skapja!

Atbildēt

kkk

18.11.2020. 12:05

Idioti un demagogi.
Rīga nav ne Itālija, ne Spānija.

Atbildēt

Es

18.11.2020. 11:24

Tas ir tīrākais idiotisms, kas tāpat būs spiests izbeigties.

Atbildēt

Pilsonis

18.11.2020. 11:24

»

Ivars

Pēc komentāriem var spriest ka daudziem automašīnu sēdekļi ir pieauguši pie sēžamvietas un ja viņi varētu tehniski realizēt savas vēlmes tad ar auto iebrauktu savā dzīvoklī pat piektajā stāvā...


Trīs mēnešus gadā ērtības velosipēdistiem, komplektā ar 12 mēnešus mocībām visiem pārējiem? Progresīvo spriedumos trūkst elementāras loģikas un izpratnes par Latvijas klimata apstākļiem. Laikam tādi paši pajoliņi kā Kariņa valdībā...

Atbildēt

Hohma

18.11.2020. 11:10

Autobraucēji maksā ceļa nodokli... Lai jampampini ziemā var braukt ar velosipēdu

Atbildēt

As

18.11.2020. 11:08

dalbajobi,kāpēc tie kropļi r zdmājuši jka pārdesmit tūkstoši riteņbraucēji ir tiesīgi noteikt ka jāsapis satiksme Rīgā.kur ir pašvaldības referendums????

Atbildēt

Ivars >>Andrim

18.11.2020. 10:30

Ja zini ka tie ir slima suņa murgi, tad lūdzu iesaki reālus murgus vai vismaz pamato savu viedokli. Citādi iznāk ka pats murgo slima suņa murgus.

Atbildēt

F

18.11.2020. 10:20

Čaka ielu nedrīkst atstāt "pa vecam" - tā tika secināts CSDD veiktajā ielas auditā - un līdz tam cik gadus tad varēja brat četrās joslās un CSDD neks nebija sakāms?????

Atbildēt

Laborants

18.11.2020. 10:02

Eksperimentus jātaisa laboratorijās. Nedrīkst viena hiperaktīva velorastu sekta diktēt noteikumus visiem kājāmgājējiem un sabiedriskā transporta lietotājiem...

Atbildēt

Ivars

18.11.2020. 09:59

Pēc komentāriem var spriest ka daudziem automašīnu sēdekļi ir pieauguši pie sēžamvietas un ja viņi varētu tehniski realizēt savas vēlmes tad ar auto iebrauktu savā dzīvoklī pat piektajā stāvā.
Ir taču pilnīgi skaidrs ka Rīgas centrs ir jāsāk atbrīvot no privāto auto kustības tajā, un jo ātrāk to sāks jo mazāk sāpīgi tas būs tiem pašiem rupjo komentāru rakstītājiem.
Sabiedriskam transportam ir jābūt prioritātei, ir jāpārskata biļešu cenas politika, kustības maršruti, priekšroka sabiedriskajam krustojumos izmantojot modernās tehnoloģijas iespējas.

Atbildēt

Andris

18.11.2020. 09:41

Slima suņa murgi kas apzināti neskatās uz realitāti.

Atbildēt

Džo

18.11.2020. 08:27

Velorastu pedāļi to joslu dabūs likvidēt- čakene nosmaks. Tas sīkos pidrillas ekofašistus neuztrauc

Atbildēt

Imunitāte

18.11.2020. 08:27

Progresīvie ir tik progresīvi, ka atcēluši gadalaikus. Vien retais ziemā brauc ar velo. Pārējie sildās auto un trolejbusos. Ja progresīvie domātu par tautu, tad velojoslas, ja tiešām ir tik vajadzīgas, ievilktu pavasarī. Principā, ja velojoslas katrā ielā ir tik kritiski svarīgas, tad vajadzētu tām sagādāt gadalaiku ceļazīmes. Dažu veolokurjeru un rūdīšanās skolas entuziastu dēļ nevajag bērniem celties agrāk, lai paspētu uz skolu. Tā tiek traucēts miegs un samazinās imunitāte, rodas arī uzvedības traucējumi.

Atbildēt

Joske

18.11.2020. 08:17

Slimie plānprātiņi.Tā iela ie viens korķis un neviena riteņbraucēja tur nav. Ellē degsiet, liberastu- vegānu banda! Jums trušu būri uzticēt nevar , ne pilsētu

Atbildēt

viedais

18.11.2020. 08:07

Dot varu progresīvajiem ir tas pats, kas dot varu bērniem. Infantlas, nepārdomātas reformas cilvēku dzīvi padara sliktāku, Bet viņi jau to neredz. Velojosla - pašmērķis. Vienkārši, lai būtu. "Jo citur tak arī ir....". RD korumpantiem sava interese - cik budžeta naudas varēs ieraut nāsis ar otkatu, veidojot un uzturot šīs velojoslas? Finālā nevienu neinteresē kaut kādi tur iedzīvotāji un vai viņiem paliks labāk vai sliktāk. Būs lielāki sastrēgumi? Cietīs vietējie, kuriem uz pagalmu jābrauc nez kādos līcločos? Cietīs tūkstošiem autovadītāju? Un? Bet ir tak pārdesmit velosopēdisti, kuri nevar vien nopriecāties cik forši. Un tas ir samērīgi un nepieciešami - dēļ dažiem velosipēdistiem ( un īslaicīgq otkata) sačakarēt dzīvi tūkstošiem. Lūk, jaunā politika. Un tā būs visu laiku. Viņiem neinteresē, ko domājat jūs. Viņiem interesē ko domā viņi. Jūs viņiem iedevāt varu. Izbaudiet!

Atbildēt

я Антонина Ненашева, депутат Рижской думы

18.11.2020. 07:03

»

partija attaisno nosaukumu

un nosaukumā ir diagnoze: strauji progresējoša


Antoņina Ņenaševa
Līdzpriekšsēdētāja

Edmunds Cepurītis
Līdzpriekšsēdētājs

2018. gada Saeimas vēlēšanās A. Ņenaševa nesekmīgi kandidēja ar pirmo numuru Rīgas vēlēšanu apgabalā,[3] bet 2019. gada Eiropas Parlamenta vēlēšanu sarakstā viņai bija 3. numurs,[4] netika ievēlēta. Par "Progresīvie" līdzpriekšsēdētāju kopā ar Edmundu Cepurīti viņa ievēlēta 2019. gada 14. septembrī.[1] 2020. gada ārkārtas Rīgas domes vēlēšanās ievēlēta Rīgas domē no "Attīstībai/Par!" un "Progresīvo" apvienības saraksta.

Atbildēt

velofans

18.11.2020. 05:47

»

Andris

Tak domā ar skatu nākotnē... Vbūt atgriezīsies meitenes īsos svārciņos un kailām krūtīm.... tak progresīvi... ātri braucot visus "jaukumus nepaspēsi apskatīt... A tā sadomāsi ,pārdomāsi, izdomāsi un žik šķēršielā un kājām atpakaļ pēc nolūkotā "naktstauriņa".... Domā tak progresīvi...


Jā,ja tā labi padomā tad no mauku aspekta tas veloceliņš ir tīri labs,tikai viena nelaime,kā uz divritēņa to maku dabūt virsū un qaizvest uz mājām.No skatīsanās vien maz labuma.Laikam jau tomēr ne.

Atbildēt

Andris

18.11.2020. 05:38

»

Čaka ielas iedzīvotājs

Par šādiem Rīgas vadoņu lēmumiem, ierīkot Čaka ielā velojoslu, tikai dusmoties ir jau par maz. Izskatās, ja tā turpināsies arī citās ielās, tad būs jādomā par ieroča iegādi...


Tak domā ar skatu nākotnē... Vbūt atgriezīsies meitenes īsos svārciņos un kailām krūtīm.... tak progresīvi... ātri braucot visus "jaukumus nepaspēsi apskatīt... A tā sadomāsi ,pārdomāsi, izdomāsi un žik šķēršielā un kājām atpakaļ pēc nolūkotā "naktstauriņa".... Domā tak progresīvi...

Atbildēt

Čaka ielas iedzīvotājs

18.11.2020. 01:07

Par šādiem Rīgas vadoņu lēmumiem, ierīkot Čaka ielā velojoslu, tikai dusmoties ir jau par maz. Izskatās, ja tā turpināsies arī citās ielās, tad būs jādomā par ieroča iegādi.
Augsti "godātā" partija, ierīkojot velojoslu, man kā pastāvīgajam iedzīvotājam, ir ir devusi "lielisku iespēju" vismaz divas reizes ilgāk, un pat vairāk, paelpot ar auto dūmgāzēm piesārņoto gaisu.
Automobiļi vairs nevirzās pa ielu 4 rindās, bet gan tikai divās, bieži apstājoties, un, motoriem strādājot brīvgaitas režīmā, dūmojot, toties nenoliedzami vismaz divas reizes ilgāk nekā parasti, bet, visticamāk, gan ilgāk par divām reizēm.
Tā ka iela, nevis vairs atdzimst, bet gan jau iet, un ies vēl tālāk, bojā, jo kļūs arvien mazāk apdzīvota, negribas taču nevienam dzīvot tajā nepārtrauktajā dūmgāzu tvanā. Arī pats sāku kārtot lietas, lai aizvāktos no tā tvana un Čaka ielas.
Tā ka "mīļā partija", alias, banda, ielas iedzīvotājiem ir izdarījusi lielisku "lāča pakalpojumu".
Ja jūs tikai zinātu, kā mēs vietējie "mīlam" šīs rūpes par mums! Ar ko jūs domājāt, kad pienēmāt tik glupu lēmumu, tas mums, vietējiem, gan nav saprotams. Vai Domē visi ir tādi... aptaurēti?

Atbildēt

Exvelosipēdists

17.11.2020. 23:55

»

F-150

Kārtējais urbanistu murgs. Ar divriteni Latvijā var braukt 3-4 mēnešus gadā. Ja cilvēks lietū un pie +5 pārvietojās ar riteni, tad viņam ir jāastējās


Tik nevajag liet ūdeni uz dīvānā guļamistabā.. - esmu ar velo (kalnu riteni) pārvietojies - (mīnus) 10 līdz - 15 grādos.., nav ne vainas, ja vien apģērbs piemērots..!! Darīju to gan ne tādēļ lai uz darbu aizbrauktu.., vairāk lai atpūstos un pavizinātos..!!
Tagad man, protams, traucē mīnus 2 joslas uz ČakMarijas..!!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: