Menu
Pilnā versija
Foto

Gaļas stulbums

Mareks Vilkins · 10.02.2017. · Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    13   12   11   10   9   8   7   6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

he

14.02.2017. 22:37

»

ābece

ogas un sēnes neviens mežā nepiebaro un nepievilina, lai salasītu, bet tu to dari ar dzīvniekiem, lai tos šautu


Ogas un sēnes pievilina visādus zaļi domājošus indivīdus, kuri bez prasīšanas iet manā mežā un lasa šīs veltes, ignorē brīdinājuma zīmes par to kad šķērso manu privātīpašumus, piedrazo mežu ar atkritumiem. Intresants novērojums laukos dzīvojot vietējie iedzīvotāji man piezvana un aprasās vai drīkst palasīt meža veltes, viņi zin paprasīs tad to neliekšu. Lielākā problēma ir iebraucējiem - pilsētniekiem(lielākā daļa) iebrauc bez prasīšanas, izliekas ka zīmes nav redzējuši,tu aizrādi, ka esat privātajā mežā nevis valsts, apvainojas nolamā tevi līdzīgi kā šeit šajā portālā uzvedas pārejie zaļi domājušies. Esmu noslēdzis līgumu ar medniekiem, kuri uzvedas zolīdi mežā, un arī mani neaizmirst iedod kādu gabaliņu garšīgas gaļas.

Atbildēt

ak,

14.02.2017. 22:29

»

ehhhh

Iesaku nedzert ūdeni, jo tu zivīm atņem mājas


Vai tiešām jau tad, kad tu gāji skolā, jau bija tik slikti ar skolotājiem?

Atbildēt

Kaspars

14.02.2017. 22:27

»

felix

Kaspar neķer kreņķi. Šeit izpaužas ir viedoklis, nav zināšanas


Viss kārtībā, nejau pirmo reizi iesaistos diskusijās ar zaļajiem, esmu pieklabinājis diezgan daudz bet kad ir iespēja aiziet medībās tad eju nevis sēžu internetā.

Atbildēt

joki mazi

14.02.2017. 22:23

bet tas ir reāli bīstami! bez jokiem! Tad jau tādi kā Kaspars var mierīgi mežā sajaukt ogu ar tantiņu un nobliezt no kātiem.. un ko tad?! Un pateiks policijas iecirknī, ka tantiņa ir tas pats, kas oga.. atrodas mežā - tātad medījamais resurss!

Atbildēt

Kaspars

14.02.2017. 22:23

»

ābece

ogas un sēnes neviens mežā nepiebaro un nepievilina, lai salasītu, bet tu to dari ar dzīvniekiem, lai tos šautu


Jā nevilina, jo ogas tāpat klāt nenāks, līdz ogām un sēnēm var aiziet, jo viņas nekur nemūk tad dzīvnieks to dara un tāpēc uztaisa barotavu, kur pievilināt, lai bezjēdzīgi pa mežu neskraidītu vai nedarītu to, kas atkal daudziem nepatīk t.i. nemedītu no mašīnām. Jūsu kārotie resursi ir nekustīgi, manis kārotie resursi ir kustīgi, medīju visādi gan uz gaidi, gan uz pieiešanu gan dzinējmedībās piedalos. Lai barotava būtu nezin kāda šautuve tur ir jādzīvo, ir kas barotavā dzīvo virtuāli ar novērošanas kamerām, es pie tiem nepiederu, ja barotavā nesēž visu laiku tad bieži vien dzīvnieki paēd un aiziet uz kaimiņu medību iecirkni.

Atbildēt

felix

14.02.2017. 22:18

»

tu, Kaspar neesi riktīgs!

salīdzināji ogas un sēnes ar dzīvniekiem


Kaspar neķer kreņķi. Šeit izpaužas ir viedoklis, nav zināšanas

Atbildēt

Elvis

14.02.2017. 22:11

»

Kaspars

Man ogot nepatīk, bet lai staigā un ogo vai tad man žēl bet, ja reiz apvainojat medniekus es to pašu daru pretī kaut arī lielāko daļu dabas resursu ieguvēji ir mednieki, makšķernieki, sēņotāji un ogotāji vienā personā, savukārt medību noliedzēji, kas komentē internetā visdrīzāk nedara nevienu no tām...


sāc jau zaudēt asumu:) es gan ogoju un sēņoju, bet vairāk tāpēc, lai pabūtu mežā, ne, lai ko salasītu..Neesmu ne makšķernieks, ne mednieks. Tā ka tavi pieņēmumi nebūs patiesi arī šajā virzienā.

Atbildēt

ābece

14.02.2017. 22:06

»

Kaspars

Jā medītu to kas man nepieder, tāpat kā Tu ievāc no dabas to kas Tev nepieder, jo arī ogas un sēnes nav Tavs īpašums


ogas un sēnes neviens mežā nepiebaro un nepievilina, lai salasītu, bet tu to dari ar dzīvniekiem, lai tos šautu!

Atbildēt

Gunta

14.02.2017. 22:03

Nē, nu, ko jūs, te viss ir pilnīgi skaidrs, ar tādiem kaspariem. Galvenais ir slaktēt - pilnīgi vienalga ko un kur.. ogas, sēnes, stirnas, lūšus, vilkus, tantiņas... ogas un sēnes uzskatot par medījamiem objektiem; un augstākais likums šādiem kaspariem, pāri pār Satversmi stāvošs, ir viens vienīgais - Medību likums. Tikai šim likumam pakārtoti visi pārējie likumi. Tikai ap Medību likumu griežas Saule:)))

Atbildēt

Kaspars

14.02.2017. 22:00

»

nav tev, toč, kaut kas ar to galvu!

medītu to, kas nepieder ne savā, ne valsts īpašumā! Tu esi āmurs


Jā medītu to kas man nepieder, tāpat kā Tu ievāc no dabas to kas Tev nepieder, jo arī ogas un sēnes nav Tavs īpašums.

Atbildēt

Kaspars

14.02.2017. 21:52

»

vo, kur forši!

Ja pašaizsardzībai paredzēto šaujamieroču skaits salīdzinot ar 2015.gadu samazinājies par 47, tad par 1456 palielinājies medībām paredzēto šaujamieroču skaits...


Man ogot nepatīk, bet lai staigā un ogo vai tad man žēl bet, ja reiz apvainojat medniekus es to pašu daru pretī kaut arī lielāko daļu dabas resursu ieguvēji ir mednieki, makšķernieki, sēņotāji un ogotāji vienā personā, savukārt medību noliedzēji, kas komentē internetā visdrīzāk nedara nevienu no tām lietām, ko iepriekš nosaucu.

Atbildēt

vo, kur forši!

14.02.2017. 21:40

»

Kaspars

Lai apkrauj ar kārtīgu nodokli sēņotājus un ogotājus, ejat lasīt ogas un sēnes savām vajadzībām, bet nē brien purvos iekšā ar kombainiem un grābj spaiņiem un visu nogrūž sazin kam un sazin kā, bet galvenais ka nav nevienam jāmaksā, lai tiktu mežā lasīt sēnes un ogas, nekādi līgumi nav jāslēdz par lasīšanas...


Ja pašaizsardzībai paredzēto šaujamieroču skaits salīdzinot ar 2015.gadu samazinājies par 47, tad par 1456 palielinājies medībām paredzēto šaujamieroču skaits.
VP Galvenās Kārtības policijas pārvaldes priekšnieks Artis Velšs aģentūrai LETA skaidroja, ka viens no galvenajiem iemesliem mednieku skaita un medībām paredzēto šaujamieroču skaita pieaugumā varētu būt labklājības līmeņa celšanās valstī. Viņš skaidroja, ka medības vairāk esot izklaide, turklāt ne lēts prieks. (Leta, 14.02.2017)

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Pat Valsts policijas pārstāvis atklāti pasaka, ka medības ir izklaide! un tādi plintieki, kā Kaspars, sadomājies apkarot vēl ogotājus un sēņotājus valsts mežos! apkarinājies ar pusautomātiem, ies un raus no rokām tantiņām vēl ogu turzas! Traks palicis!

Atbildēt

Kaspars

14.02.2017. 21:38

»

tu, Kaspar neesi riktīgs!

salīdzināji ogas un sēnes ar dzīvniekiem


Jā, salīdzināju un salīdzinājums vietā. Ja kāds atceltu prasību par minimālajām platībām daudzi mednieki pilnīgi mierīgi medītu savos īpašumos vai arī kaimiņa, ja par to būtu vienojušies, uztaisītu nelielu barotavu, kur savām vajadzībām kādu kustoni nomedīt. Bet tā kā ir tā minimālā platība un LVM aizņem lielāko daļu Latvijas teritorijas tad mums gribot negribot ir jālien valsts mežos tikai tāpēc lai salasītu to minimālo platību un lai platības nepazaudētu esam spiesti kalpot LVM, citādā gadījumā mierīgi medītu savā īpašumā un vilkus Valsts mežos nemaz neaiztiktu.

Atbildēt

Kaspars

14.02.2017. 20:27

»

Piekrītu, tas nav normāli

tā patiešām ir nelikumīga dabas resursu piesavināšanās, barot visai sabiedrībai piederošus dzīvniekus sabiedrībai piederošos mežos un pēc tam tos šaut un gaļu nogrūst sazin kam un sazin kā


Lai apkrauj ar kārtīgu nodokli sēņotājus un ogotājus, ejat lasīt ogas un sēnes savām vajadzībām, bet nē brien purvos iekšā ar kombainiem un grābj spaiņiem un visu nogrūž sazin kam un sazin kā, bet galvenais ka nav nevienam jāmaksā, lai tiktu mežā lasīt sēnes un ogas, nekādi līgumi nav jāslēdz par lasīšanas tiesībām, mednieki redz piesavinās.

Atbildēt

Piekrītu, tas nav normāli

14.02.2017. 20:07

»

Yesty

reāli tā ir nelikumīga dabas resursu piesavināšanās, kas apzināti degradē tiesiskas valsts pamatus


tā patiešām ir nelikumīga dabas resursu piesavināšanās, barot visai sabiedrībai piederošus dzīvniekus sabiedrībai piederošos mežos un pēc tam tos šaut un gaļu nogrūst sazin kam un sazin kā ..

Atbildēt

Ly

14.02.2017. 19:46

un mednieku kora diriģents te pirms kāda laiciņa diriģēja jau rekviēmu .. ar sugas ataudzi švaki esot, tikai veči vien palikuši.. jaunie, kas izglītojušies pilsētās, atrofējoties no slaktēšanas instinktiem.. Nu, re - cipari rāda ko citu!

Atbildēt

Kaspars

14.02.2017. 19:16

»

atkal mūs krāpj ar datiem par medniekiem!

Valsts meža dienests tikko veica medību apliecību apmaiņu – tās šobrīd ir saņēmuši 21 906 mednieki. (Krēsliņš, VMD, portals LV, 18.01.2017...


21 906 mednieki apliecības mainīja bet pārējie kas kārtoja eksāmenus sākot no 2015 gada vidus uzreiz saņēma jaunā parauga apliecības.

Atbildēt

no Letas par plintnieku sugas savairošanos

14.02.2017. 19:05

Ja pašaizsardzībai paredzēto šaujamieroču skaits salīdzinot ar 2015.gadu samazinājies par 47, tad par 1456 palielinājies medībām paredzēto šaujamieroču skaits.
VP Galvenās Kārtības policijas pārvaldes priekšnieks Artis Velšs aģentūrai LETA skaidroja, ka viens no galvenajiem iemesliem mednieku skaita un medībām paredzēto šaujamieroču skaita pieaugumā varētu būt labklājības līmeņa celšanās valstī. Viņš skaidroja, ka medības vairāk esot izklaide, turklāt ne lēts prieks. (Leta, 14.02.2017)

Atbildēt

atkal mūs krāpj ar datiem par medniekiem!

14.02.2017. 19:03

Valsts meža dienests tikko veica medību apliecību apmaiņu – tās šobrīd ir saņēmuši 21 906 mednieki. (Krēsliņš, VMD, portals LV, 18.01.2017)

Pagājušā gadā valstī reģistrēti 33 967 šaujamieroču īpašnieki, no kuriem 26 351 ir mednieks. Salīdzinot ar 2015.gadu šaujamieroču īpašnieku skaits palielinājies par 1078 cilvēkiem, savukārt mednieku skaits palielinājies par 606 medniekiem. (Leta, 14.02.2017)
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Kāda institūcija atkal melo! Vai nu tas ir Valsts meža dienesta ģenerāldirektors Krēskiņš, kas savu ciparu publiskoja janvārī, vai VP, kas saka, ka valstī ir 26 351 mednieki!

Atbildēt

.

14.02.2017. 18:38

pēdējiem trīs komentētājiem. Bļaut mākat , bet nekādu argumentu. stājaties pretī ar pamatotiem argumentiem, nevis kaut ko liekuļojiet. šeit ir iespējas diskusijām nevis tukša riešana no Jūsu zaļo aizstāvju puses. ;)

Atbildēt

Reinis

14.02.2017. 18:24

»

.

iepazīsties ar medību noteikumiem


guļamistabas medību noteikumiem?

Atbildēt

Feierabends

14.02.2017. 18:21

»

Ly

'punktiņam'un Putniņam patīk TO darīt mežā. ko tu padarīsi, katram savas vājības


un vēl ar flinti, lai aizsargātos no kaimiņu suņiem:)))

Atbildēt

.

14.02.2017. 18:12

»

Ly

'punktiņam'un Putniņam patīk TO darīt mežā. ko tu padarīsi, katram savas vājības


Tas, ka tu neko sakarīgu nevari iekomentēt vien liecina par tavu nekompetenci šajā jautājumā.

Atbildēt

Kaspars

14.02.2017. 18:02

»

zemgalietis

Kamēr pastāvās tā sauktā džentlmeniskā vienošanās starp Valsts meža dienestu, PVD un medniekiem par mežacūku piebarošanas aizlieguma ievērošanu un šīs bezkontroles turēšanu tādā kā „vissvētās govs” statusā, ko PVD speciālisti reģionu preses izdevumos nodēvējuši kā tādu neaizskaramo medību biznesa tradīciju...


Kas notika aiz Latvijas robežām mēs ietekmēt nevarējām, līdz robežai mēris tik un tā atnāca, tālāk, jau neatkarīgi no meža cūku blīvuma un pastiprinātās medīšanas, mēri izplatīja cilvēki un mēra ievazāšana fermās nebija atkarīga no meža cūku blīvuma, kam bija vajadzīgs tas infekcijas avotu vienalga atrada un aizgādāja uz fermu.

Atbildēt

Ly

14.02.2017. 17:47

'punktiņam'un Putniņam patīk TO darīt mežā. ko tu padarīsi, katram savas vājības:)

Atbildēt

zemgalietis

14.02.2017. 17:35

Kamēr pastāvās tā sauktā džentlmeniskā vienošanās starp Valsts meža dienestu, PVD un medniekiem par mežacūku piebarošanas aizlieguma ievērošanu un šīs bezkontroles turēšanu tādā kā „vissvētās govs” statusā, ko PVD speciālisti reģionu preses izdevumos nodēvējuši kā tādu neaizskaramo medību biznesa tradīciju, un tā vietā medniekiem netiks piemēroti stingri sodi par meža cūku barošanu un audzēšanu savvaļā un sistemātiska medību iecirkņu kontrole, tikmēr mēris ies un ies plašumā. Mēris un visai sabiedrībai nodarītie zaudējumi ir pierādījums, ka mednieku sapratni par medību noteikumiem nevar atstāt pašu mednieku ziņā!

Atbildēt

Kaspars

14.02.2017. 17:32

Vēl kas, lai tiktu pie dabas resursu ieguves atšķirībā no ogotāja un sēņotāja mums ir jāmaksā un pietam vēl dabūjam pienākumus tāpēc paldies, vilka palīdzību mums mežā nevajag, patīkamāk par atlīdzību saņemt gaļu nekā paēdušu vilku.

Atbildēt

Kaspars

14.02.2017. 17:00

»

Yesty

reāli tā ir nelikumīga dabas resursu piesavināšanās, kas apzināti degradē tiesiskas valsts pamatus


Medības ir tāda pati dabas resursu izmantošana kā ogošana vai sēņošana tikai atšķirībā no ogām un sēnēm dzīvnieki pārvietojas un posta citus dabas resursus vai arī ietekmē cilvēku saimniecisko darbību. Ja dzīvnieki neatstātu ietekmi uz mežu un lauksaimniecību tad mēs pilnīgi droši varētu ieiet mežā nomedīt tik cik mums vajag un pārējo atstāt lai vairojas nākotnei.

Atbildēt

.

14.02.2017. 16:48

»

!!

un tev? kā ar tevi? nav jābūt pavadā


Uzskati, ka sunim nav jābūt pavadā? maz cilvēki, vai vēl trakāk tieši bērni ir sakropļoti, dēļ agresīviem klaiņojošiem suņiem? vai nu tev nav bērnu, vai esi plānprātiņš. Tas ir stulbums, ka aizliedza šaut klaiņojošus suņus. arī tā suņu čipošana, cik reāli tas tiek kontrolēts? ja esi ko pieradinājis, tad uzņemies atbildību. tu esi tik pat vainīgs cik tavs suns, kas kaut ko ir sakodis.

Atbildēt

.

14.02.2017. 16:43

»

Zigis

nenošauta stirna tev nepieder, punktiņveidīgais! Tad kāda tev daļa par dzīvu meža dzīvnieku? Tā ir bezsaimnieka manta! Jeb tu jau savās iedomās redzi, ka tas ir tavs īpašums


un nenošauta stirna nepieder suņa saimniekam. meža zvēri ir ne tikai jāregulē, bet arī ziemā jāpiebaro, kā arī nedrīkst pieļaut, lai suņi nokož. kur nu vēl Jums tumsoņām stāstīt par to cik svarīgi ir medīt tikai pārnadžus ar maziem ragiem un saudzēt perspektīvus buļļus, lai tādi atstātu pēcnācējus. Jums to vienkārši nesaprast. Skumji

Atbildēt

Mārtiņš

14.02.2017. 16:32

Bēdīgi ka ir tādi cilvēki kā Mareks. Anonīmi raksta žēlabainus copy-paste rakstiņus, bildes nozog un vēl sagroza faktus. Un pārējie gudrinieki tikai piebalso lai gan paši vēl mazāk zin un saprot.

Atbildēt

Yesty

14.02.2017. 16:18

reāli tā ir nelikumīga dabas resursu piesavināšanās, kas apzināti degradē tiesiskas valsts pamatus!

Atbildēt

Zigis

14.02.2017. 16:14

»

.

Uz ar stirnām viņi nemielojās? Laukos vai kur citur, bet sunim jābūt pavadā


nenošauta stirna tev nepieder, punktiņveidīgais! Tad kāda tev daļa par dzīvu meža dzīvnieku? Tā ir bezsaimnieka manta! Jeb tu jau savās iedomās redzi, ka tas ir tavs īpašums??!!

Atbildēt

!!

14.02.2017. 16:12

»

.

Uz ar stirnām viņi nemielojās? Laukos vai kur citur, bet sunim jābūt pavadā


un tev? kā ar tevi? nav jābūt pavadā?

Atbildēt

Georgs

14.02.2017. 15:55

»

.

Uz zaļio dēļ aizliedza medīt klaiņojošus suņus. To panāca tādi paši zaļie raudātāji kā Tu


manā apkārtnē kaimiņiem visus suņus nesankcionēti apšāva tieši "Latvijas valsts mežu" darbinieks. Tuvumā neviens kaimiņš ar lopkopību nenodarbojās. Apkārtnes ļaudis saka - varas nodemonstrēšanas dēļ.

Atbildēt

tam medniekam, kurš nesaprot, kas ir sabiedrības izvēle!!!

14.02.2017. 15:40

Precīzi teikts: "Nogalināt, lai izdzīvotu, ir viena lieta. Nogalināt prieka pēc var tikai deģenerēts pedālis.
Daba nepieder tev vienam. Citu brīvā izvēle ir dzīvot ar dzīviem, nevis nodīrātiem lūšiem.
Paši pieņemat likumus, paši šaujat, paši dīrājat un paši rijat. "

Atbildēt

varat pārliecināties -

14.02.2017. 15:31

»

da

Paskatieties uz šo infantīlo seju.. kā bērnudārznieks.. mazos lūsēnus nošāvis.. varonis


tādi primāti strādā valsts uzņēmuma "Latvijas valsts meži"

Atbildēt

apk

14.02.2017. 14:09

»

Mareks

1) suņi nokož 3 reizes vairāk aitu nekā vilki...


Varbūt pietiks ēst mālus un dirst čuguna bļodiņas? Ja nav argumentu, nevajag citus par muļķiem pataisīt. Pusdienslaikā atnācu no meža, neviena vilku pēda netika sniegā redzēta, bet tas nenozīmē, ka to tur tālāk purvā nav. Kā es zinu, ka vilks noēda teļu, tad pēc teļa pazušanas netālu tika nomedīts vilks, kurš tika atstāts pētnieku preparēšanai, tā kunģī tika atrasti pierādījumi. Atbrauc uz Limbažu novadu, Tev parādis cik viņu daudz. Nevajag krist panikā. Tas, ka esi par vilku saglabāšanu, tas zināms jau sen, pirmās Tavas publikācija parādījās vismaz pirms 5 gadiem, verbūt pirms 4 gadiem.

Atbildēt

Lapas:    13   12   11   10   9   8   7   6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: