Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Anna

28.08.2016. 17:17

Skaidri redzams,ka lielie aizstāvji teorijai,ka īpašo vajadzību cilvēkam nevajag asistentu ir Labklā. Ministrijas klerki un Gunta Anča,kas it kā pāestāv visus invalīdus,bet popularizē teoriju,ka īpašo vajadz. cilvēkam nevajag asistentu,asistenbtu ģimenes locekli un vispār... Pati gan saņem EK pabalstus,braukā pa pasauli ne jau viena,atceļ pasākumus,ja nevar nokļūt kādā telpā - viss pakārtots viņas ērtībām. Un lepojas,ka viņas māte pametusi inženiera darbu,jo Var jau būt, ka esmu tālu, bet Gunta Anča -mana mamma aizgāja no galvenā inžiniera dara, kļuva par apkopēju un bija ar mani kopā 24 stundas. Viņa pat nenojauta, kas ir asistents..

Tā lūk - liekukība un egoisms ir šo likumu ekspertu būtība. Nožēlojami. Padzīvojiet Gunta Anča vienu dienu bez asistenta,ar Latvijas,ne Briseles pabalstu.

Atbildēt

Puteklis

20.08.2016. 22:32

Pietiek anonīmais rakstītājs ir atradis divus šausminošus faktus Reira vēsturē- "komjaunietis" un "virpotājs"!!!! Man kauns ka mums ir ministrs ar tik nepiedienīgu vēsturi! Paldies autoram par šo faktu izcelšanu gaismā!

Atbildēt

xx

20.08.2016. 12:30

»

Mazliet nožēlojama ir autora anonimitāte

Mazliet nožēlojami ir tas, ka autors, kurš rakstā nosauc konkrētus uzvārdus, pats ir palicis anonīms


Aciimredzot ir iemesls buut anoniimam . Un tas ir pilniigi normaali un likumiigi .Skaidrs?

Atbildēt

R

19.08.2016. 21:26

Citur raksta, ka no 1. decembra receptes izrakstīs elektroniski. Pacientam būs ar pasi jāierodas aptiekā saņemt savas zāles. Ar temperatūra 39 slimniekam jāiet pašam uz aptieku un drudzī vēl jātceras paņemt līdzi pasi. Vai vēža slimniekam 3., 4. stadijā pašam ar pasi jāiet uz aptieku. Tādus likumus pieņem Saeimas bezsmadzeņu iditi un tādi pat bezsmadzeņu idioti pieņem MK noteikumus.

Atbildēt

Mazliet nožēlojama ir autora anonimitāte

19.08.2016. 15:09

Mazliet nožēlojami ir tas, ka autors, kurš rakstā nosauc konkrētus uzvārdus, pats ir palicis anonīms.
Ja jau uzvārdi - tad visiem.
Ja bail rakstīt savējot, tad nepiemini pārējos.

Atbildēt

Par varas apziņu pārpārņemtiem soc dienestu darbiniekiem piekrītu

19.08.2016. 15:06

»

...

Nu tās lecīgās, iedomīgās ar savas varas apziņu pārpārņemtās soc dienestu darbinieces ne to vien pateiks. Es esmu saskārusies ar tādiem gadījumiem, ka maz neliekas - sākot no pilnīga analfabētisma (nevar atbildēt uz elementāriem jautājumiem par pašu skrejlapiņās izplatīto info) un beidzot ar klaju noniecināšanu...


Par to, ka soc dienestu darbinieki Latvijā mēdz būt iedomīgi un ar sava svarīguma un varas apziņu pārpārņemti - piekrītu.
Tāpat piekrītu, ka viņu kompetences līmenis mēdz būt ļoti zems.
Tomēr tik daudz, kā konstatēt, kuros gadījumos ir nepieciešami asistenta pakalpojumi, viņi taču sajēdz.

Atbildēt

Nauda no debesīm nebirst

19.08.2016. 15:00

Ņemot vērā, ka Latvijā nauda no debesīm nebirst, bet katrs valsts izlietotais euro kādam ir jāsamaksā nodokļos, tad ir jābūt skaidrai sistēmai, lai šie līdzekļi netiktu izmantoti kā papildus pabalsts.
Smagas pakāpes invalīdiem tiek piešķirts invalīda kopšanas pabalsts, ko var izmantot arī ģimenes locekļi. Bet tas noteikti nav tas pats, kas asistenta pakalpojumu finansēšana.

Atbildēt

...

19.08.2016. 11:40

»

šajā sāgā ir pārāk daudz slikto piemēru

tad, kad sociālie darbinieku pārāk bieži sāk redzēt invalīdus sabiedriskās vietās mierīgi iztiekam bez "asistentiem - ģimenes locekļiem", tad par nodokļu maksātāju naudas tērēšanas lietderību šādā formā sāk rasties arvien vairāk šaubu


Nu tās lecīgās, iedomīgās ar savas varas apziņu pārpārņemtās soc dienestu darbinieces ne to vien pateiks. Es esmu saskārusies ar tādiem gadījumiem, ka maz neliekas - sākot no pilnīga analfabētisma (nevar atbildēt uz elementāriem jautājumiem par pašu skrejlapiņās izplatīto info) un beidzot ar klaju noniecināšanu tajā brīdī, kad kāda no šīm ķēkšām aptver, ka invalīdam ir vairāk izglītības un sapratnes viņu "pārstāvētajā" jomā.........Nu tad izpildās uz nebēdu un aizliedz pat iesniegumu rakstīt uz vietas ..............Likums, lūk, neparedzot. Kad pajautāju - vai nepieņemsiet manu iesniegumu arī tad, ja atsūtīšu elektroniski ar drošu elektronisko parakstu - blisināja acis - kas tas tāds..........Piecēlos un aizgāju, jo, sapratu, ka ar šiem "ierēdņiem" sarunāties ir bezjēdzīgi.............

Atbildēt

Asistentu mafija

19.08.2016. 08:30

»

šajā sāgā ir pārāk daudz slikto piemēru

tad, kad sociālie darbinieku pārāk bieži sāk redzēt invalīdus sabiedriskās vietās mierīgi iztiekam bez "asistentiem - ģimenes locekļiem", tad par nodokļu maksātāju naudas tērēšanas lietderību šādā formā sāk rasties arvien vairāk šaubu


Varbūt tieši tajā brīdī viņam to asistentu vienkārši nevajag? Vai tajā brīdī asistents ir ticis pierakstīts pie tā gājiena? Ja viena tante saka - viņš staigā, tad VDEĀVK atzinumam nekāda svara. Lai tā būtu.

Atbildēt

Pieredze

19.08.2016. 08:17

»

alias

Man ģimenē ir 2. grupas invalīds kopš bērnības, kuram ir šis papīrs par to, ka ir piešķirti asistenta pakalpojumi. Visi esam strādājoši, nevienam mums pašam nav laika cilvēku visur izvadāt, bet menedžējamies paši, draugi, un vadājam, jo šo ASISTENTU vienkārši NAV! Un ne jau par naudu es runāju! No saviem...


Lai būtu tie pofesionālie dienesti, gan jau kādam noderēs.

Pats veids, kā tos ievieš, dažnedažādi apvainojot ģimenes locekļus, tas ir vienkārši cinisks.

Valsts arī ar profesionālajiem dienestiem netaisās piedāvāt neko vairāk par pavadīšanu, tā kā tas ir normālās valstīs. Valsts dara tikai to, kas kaut kādā mērā tai pašai ir izdevīgi.

Atbildēt

alias

19.08.2016. 07:50

Man ģimenē ir 2. grupas invalīds kopš bērnības, kuram ir šis papīrs par to, ka ir piešķirti asistenta pakalpojumi. Visi esam strādājoši, nevienam mums pašam nav laika cilvēku visur izvadāt, bet menedžējamies paši, draugi, un vadājam, jo šo ASISTENTU vienkārši NAV! Un ne jau par naudu es runāju! No saviem līdzekļiem maksājam rehabilitāciju, kas ir nepieciešama nevis vienu mēnesi, bet ilgstoši vairāku gadu garumā un paši vadājam cilvēku. Kas mūsu ģimenei tiešām būtu ļoti svarīgi - asistentu dienests valsts paspārnē. Labi, valsts varētu segt daļēji šāda dienesta izveidi un šāda pakalpojuma nodrošināšanu, ģimenes varētu piemaksāt kaut kādu daļu, bet būtu vismaz šī iespēja noslēgt līgumu un uzticēt šo cilvēku aizvest uz šīm rehabilitācijas procedūrām un nodarbībām! 1. un 2. grupas invalīdiem IR NEPIECIEŠAMS pavadonis vai palīgs ĻOTI BIEŽI! Tas, kā šobrīd valsts organizē, precīzāk, neorganizē šo pakalpojumu, ir tukšums nevis pakalpojums.

Atbildēt

nedomāju, ka invalīdi var kaut ko pārmest Leiškalnam

19.08.2016. 07:35

»

Vispirms izlasi, tad komentē!

Pētera Leiškalna labi saprotamie apgalvojumi par "ģimenes budžeta papildināšanu", ir mazākais nekorekti pret tiem, kuriem šis pakalpojums atvieglina dzīvi tieši pašreizējā formā


Viņš ir izdarījis ļoti daudz, lai atvieglotu tuvinieku dzīvi smagas invaliditātes gadījumos.

Atbildēt

šajā sāgā ir pārāk daudz slikto piemēru

19.08.2016. 07:30

»

Vispirms izlasi, tad komentē!

Pētera Leiškalna labi saprotamie apgalvojumi par "ģimenes budžeta papildināšanu", ir mazākais nekorekti pret tiem, kuriem šis pakalpojums atvieglina dzīvi tieši pašreizējā formā


tad, kad sociālie darbinieku pārāk bieži sāk redzēt invalīdus sabiedriskās vietās mierīgi iztiekam bez "asistentiem - ģimenes locekļiem", tad par nodokļu maksātāju naudas tērēšanas lietderību šādā formā sāk rasties arvien vairāk šaubu.

Atbildēt

zemnieks

18.08.2016. 17:27

Neatbalstu ne Reiru ne Vienotību, bet ar asistenta pakalpojumu nav apmierināta arī Valsts kontrole. Bet raksta autore (nav ne vīrietis ne invalīds)apmierinata ka izdevies celt neslavu gan Reiram (kura paspārnē pati "attīstīja" šo pakalpojumu kā LM departamenta direktore (līdz Reirs palūdza aiziet), gan neslavu LDDK, kura minēto darboni negribēja uzņemt savā paspārnē Un starp citu Anču nomelnoja tā pati raksta autore, jo " Anča bija ar vienu roku ar Valsts kontroli"

Atbildēt

sams

18.08.2016. 15:52

Ja kāds jurists uzņemtos uz manas slimības vēstures pamata piedzīt no valsts nodarīto kaitējumu,bet tāda jurista-pašnāvnieka valstī droši vien nav,jo veselības aprūpes sistēma aizstāv savus ieredņus-noziedzniekus un tie pagaidam jūtas kā zivs ūdenī un bez problēmam turpina savus noziegumus,ņirgašanos par pensionētajiem arodslimniekiem,sirdsslimniekiem utt.Protams ka to visu organize LM,kurā ir apvienoti darba inspekcija,apdrošinašana,invaliditātes komisija,ģimenes ārsti,darba devēju organizācijas.

Atbildēt

man

18.08.2016. 15:43

»

Jānis

Diez vai ir jēga komentēt... Tos, par kuriem šeit komentē, tie neinteresē. Situācija pašos pamatos ir krietni sliktāka par rakstā minēto. Jāsāk ar bardaku sistēmas pamatos - ilgo gaidīšanas un arī pazemojumu ceļu, kad persona ar iesniegumu un sagatavotu dokumentu paketi dodas atkārtota speciālistu slēdziena...


šogad piešķīra asistenta pakalpojumus. No tā ko piedāvā man, principā, nekas nav vajadzīgs. Tas, kas ir vajadzīgs, un ļoti - to neviens nepiedāvā (reāli, mājas uzkopšana, ko pati nevaru veikt). Kad noklausījos to ārprātu, kam visam tik nevajag glupas iziiņas, ieskaitot to, ka es pati nedrīkstu parakstīt tās sabiedriskās organizācijas izziņu, kuru vadu un esmu vienīgā paraksta tiesīgā persona.........Tad vēl noklausījos, ka soc dienesta darbinieki ir sašutuši, ak netiek klāt invalīda medicīniskajai kartiņai, jo, lūk visu pārējo viņi varot apskatīties (Babītes pašvaldības dienests), sapratu, ka vairāk tur savu kāju nesperšu - man jau tāpat pietiek dzīvē pazemojumu saistībā ar manu invaliditāti. Rīgas rajona tiesa, piemēram, atļāvās uzrakstīt, ka mani nevajag atbrīvot no valsts nodevas, jo, ja man "pēc sausā atlikuma" paliek pāri 58 euro un es vēl pamanos uzturēt īpašumu - tātad man ar šiem 58 euro pietiek un vēl pāri paliek naudas zālēm, ēšanai utt. un tāpēc man ir jāmaksā valsts nodeva :D:D:D Tik ārprātīga attieksme pret invalīdiem ir tikai LV - man šķiet, ka par trešajās valstīs vienā otrā vietā ir labāk...........

Atbildēt

Vispirms izlasi, tad komentē!

18.08.2016. 14:09

»

Vispirms noskaidro, tad raksti!

Latvijas Darba devēju konfederācija sociālo lietu eksperts Pēteris Leiškalns ir bērna invalīda kopšanas pabalsta un invalīda kopšanas pabalsta autors. Viņa iniciatīvas rezultātā par bērna invalīda kopšanas pabalsta saņēmējiem valsts veic sociālās apdrošināšanas iemaksas...


Pētera Leiškalna labi saprotamie apgalvojumi par "ģimenes budžeta papildināšanu", ir mazākais nekorekti pret tiem, kuriem šis pakalpojums atvieglina dzīvi tieši pašreizējā formā.

Atbildēt

Terēze

18.08.2016. 14:03

Gribētu gan redzēt, kā kaut kādu asistentu no malas pieņems psihiski slims invalīds, kurš vispār svešiniekus nepanes, un kurš slikti jūtas pat mājās pastāvīgi nedzīvojošu radinieku klātbūtnē. Bet autisms gan kā patstāvīga diagnoze, gan citas slimības siptoms ir pietiekami bieži sastopams

Atbildēt

Vispirms noskaidro, tad raksti!

18.08.2016. 13:21

Latvijas Darba devēju konfederācija sociālo lietu eksperts Pēteris Leiškalns ir bērna invalīda kopšanas pabalsta un invalīda kopšanas pabalsta autors. Viņa iniciatīvas rezultātā par bērna invalīda kopšanas pabalsta saņēmējiem valsts veic sociālās apdrošināšanas iemaksas.
Tāpat viņš katrā sarunā, kur vien iespējams, uzsver nepieciešamību ieviest apgādnieka darbspēju zaudējuma pensija, kas palīdzētu invalīdiem pildīt apgādnieka pienākumus. Tādēļ saukt viņu par bagāto darba devēju interešu aizstāvi ir vismaz nekorekti.

Atbildēt

Jānis

18.08.2016. 12:08

Diez vai ir jēga komentēt... Tos, par kuriem šeit komentē, tie neinteresē. Situācija pašos pamatos ir krietni sliktāka par rakstā minēto. Jāsāk ar bardaku sistēmas pamatos - ilgo gaidīšanas un arī pazemojumu ceļu, kad persona ar iesniegumu un sagatavotu dokumentu paketi dodas atkārtota speciālistu slēdziena saņemšanai, jo ir kārtējo reizi jāpagarina invaliditātes termiņš, lai gan visiem ir zināms, ka šī persona nekad vairs nebūs vesela... Tad, kad papīri iesniegti, atzinums jāgaida mēnešiem ilgi, jo šai iestādei trūkstot darbinieki, kuri pieņem lēmumu... Ar dienu, līdz kuram bija piešķirta invaliditāte VSAA pārtrauc pensijas izmaksu, jo jauna lēmuma nav... Jautājums - kā lai šie invalīdi dzīvo, ja viņiem nav citu ienākumu? Vai no Reira algas katram maksātās stipendijas? Es šeit nerunāju par citu problēmu - valsts necenšas informēt savus iedzīvotājus - invalīdus par viņiem piešķirtajām tiesībām, jo katram tas ir jāizcīna pašam.

Atbildēt

Ivars

18.08.2016. 08:43

Guntu Anču interesē tikai nauda,un Sustento viņai to nodrošina,kā Orvela Dzīvnieku fermā - visi ir vienlīdzīgi,bet daži vienlīdzīgāki.:)Tādēļ viņai nevajag invalīdus,kas ir patstāvīgi,labāk,lai sēž savās četrās sienās,bet Anča tusē pa Saeimu,pasauli,dala un lobē naudas,ne jau invalīdu organizācijām. Sociālā uzņēmējdarbība vienā virzienā.:)

Atbildēt

Juris

18.08.2016. 08:38

Īsāk sakot, aprobežotība, atrautība no realitātes un vēlme izpausties vietā, kur to nevajadzētu (bet ir salīdzinoši vienkārši), to varētu teikt par DDK, VK un ministrijas "ražojumu". Cauri vijas vēlme savējiem (DDK - uzņēmējiem, ministrijai - ierēdņiem) uz invalīdu rēķina nodrošināt sev darbu. Esmu pazīstams ar situāciju, kur konkrētajā piemērā invalīds asistentu līdz šim piesaista pēc vajadzības no radu, draugu loka. Piemēram, ja dodas ar autobusu pie radiem, tad šos pašus radus izmanto par pavadoņim, ja pie friziera, tad draudzeni ar tādām pašām interesēm.

Atbildēt

Anna

17.08.2016. 22:26

Visdīvainākā tomēr šķiet Guntas Ančas, it kā visu invalīdu organ. galvas nostāja,parādot atrautību no Latvijas reālās īpašo vajadz. cilvēku dzīves elementāras izpratnes. Cilvēks,kurš pats sev nodrošinājis ES ierēdņa algu,pabalstus u.t.t.,kuram viss Sustento personāls kalpo par asistenta pakalpojuma sniedzējiem,klaji noliedz šī pakalpojuma nepieciešamību savu pārstāv. organiz. biedriem. Kāpēc? Vai tikai Guntai Ančai ir tiesības uz brīvu pārvietošanos,paŗējiem četras sienas un viss,kas no tā izriet. Domāju,ka ir pienācis laiks mainīt Sustento vadību,lai Ančas kundze padzīvo ierindas invalīda dzīvi.

Atbildēt

vēstulē

17.08.2016. 20:47

paziņa no Zviedrijas rakstīja, ka viņas slimo vīru reizi nedēļā nāk pieskatīt no kādas iestādes, viņa tajā laikā var kur iziet. Tomēr neesot diez ko patīkami, ka mājā nāk dažādi sveši cilvēki. Un tas vēl daudzmaz godīgajā Zviedrijā.

Atbildēt

brīvais radikālis

17.08.2016. 19:23

Kāpēc raksta autors nepieminēja, ka invaliditātei tagad arī ir kvotas? Vienam pazīstamam iedeva 3. grupu, kaut viņam sen jau pienāktos 1. Taisās tiesāties, taču rezultāts ir jau paredzams.

Atbildēt

fakts

17.08.2016. 18:28

narcisa smadzene šancē atbilstoši profesijai :)

Atbildēt

lauķis

17.08.2016. 18:27

Nabadzības ministrs Reiris ir tipisks biedrs partijnieks , dumjš , bet savējais , neskaitāmas reizes sasmērējies,bez goda un pašcieņas.

Atbildēt

reptilis

17.08.2016. 15:39

Skumji:(((

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: