Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

RADIOELEKTRONISKĀS CĪŅAS KOMPLEKSS EKSEKŪCIJU IZDARĪŠANAI

20.02.2023. 16:37

»

Purvciems

Nolādētais šķēle ar lībani reāli lieto slepkavību īstenošanai psihotronos ieročus, kas izpaužas kā prettiesiska čipizācija un KGB mūsdienu variants 5G tīklā pieslēgums un bezvadu datupārraide, pasīvi nogalina cilvēkus lai iegūtu savā varā viņu nekustamo īpašumu, tieši šīs nodarbes ir viņu ienākumu īstais...


ATSLĒGAS VĀRDI TERORISMAM IR KOMINTERNE ISLĀMA TERORISTU KOMUNISTU ŽĪDU NAGU MAUCĒJU KOMUNISMA CIONISTU EKSTRĒMISTU NOZIEDZĪGĀ ORGANIZĀCIJA IZVEIDOTĀ TURĪGO ZEMNIEKI LATVIJAS KULAKU ETNISKAS GRUPAS NOGALINĀŠANAI GENOCĪDĀ IKVIENĀ PAAUDZĒ SLEPENI.

Atbildēt

Purvciems

03.06.2020. 23:13

Nolādētais šķēle ar lībani reāli lieto slepkavību īstenošanai psihotronos ieročus, kas izpaužas kā prettiesiska čipizācija un KGB mūsdienu variants 5G tīklā pieslēgums un bezvadu datupārraide, pasīvi nogalina cilvēkus lai iegūtu savā varā viņu nekustamo īpašumu, tieši šīs nodarbes ir viņu ienākumu īstais patiesais avots. Psihotronie ietoči darbojas Triatel 5G tīklā.

Pārstājiet nolādētie fašisti, agrāk vai vēlāk patiesība atklăsies un par isdarītajiem noziegumiem saņemsiet nāvessodu, jo īstenojiet reālu pasīvu karadarbību esot apbruņoti līdz zobiem.

Atbildēt

Atis Priedītis

01.09.2019. 05:30

»

Jānis

Vispirms mums pašiem ar sevi jātiek skaidrībā pirms apgalvot ,ka vainīgs VDK, un kas vispār vainīgs un kādā veidā...


Par psihotroniem ieročiem oficiāli ir pilnīgs klusums. Ir tikai publikācijas Yotubē. Šaubos vai vispār kādreiz tiks atzīta to eksistence. Kaut kur lasīju, ka šie ieroči vērtējami pat augstāk kā atomieroči jo ļauj pakļaut, manipulēt un pat iznīcināt jebkuru cilvēku. Pie tam neatstājot nekādus pierādījumus. Tas pašnāvību vilnis pēc, pēc apvērsuma Krievijā, manuprāt, bija tieši psihotrono ieroču pielietošanas rezultāts. Un ja man jāatbild uz jautājumu - kāpēc pret mani? Tad atliek tikai iracionālā versija. Manai mammai pirms manas piedzimšanas pateiktais pareģojums par mani.

Atbildēt

Jānis

31.08.2019. 21:34

Vispirms mums pašiem ar sevi jātiek skaidrībā pirms apgalvot ,ka vainīgs VDK, un kas vispār vainīgs un kādā veidā.
Apgalvoju,ka PSRS VDK bija PSKP CK kalps un nekādas citas interpretācijas nav iespējamas.
http://tululu.org/read13422/
Līdzarto Tevi vajāja partija,tās nomenklatūra.VDK izpildīja tās gribu.Vieni darbinieki vai aģenti varēja izrādīt iniacatīvu dažādos virzienos-kāds lai īpaši iznīcinātu,bet kāds,lai glābtu Tavu dzīvību.
Tāpat uzskatu ,ka 80 gadu otrajā pusē VDK vadība bija nostājusies PSRS pretinieku pusē ,un būtiskākajos jautājumos izpildīja to gribu.Mēs zinām ,ka agresīvas lielvalstis cenšas iegūt sava veida superieročus.Piem.nac.Vācija centās ražot FAU raķetes,attīstīt kodolieročus.ASV 2p.k.laikā attīstīja kodolieročus.Psihotronie ieroči bija tas ieroču veids no kura PSRS vara cerēja iegūt izcilus rezultātus.Tur tika gan ieguldīti gan milzu resursi,gan izcili zinātnes kadri.Un protams tika ievērots visaugstākais slepenības režims.Neredzu objektīvu stratēģisku nepieciešamību tāda statusa ieročus izmantot pret "citādi domājošajiem" ,tai skaitā Tevi , 80 gadu beigās .Bet tomēr tas tika darīts.Kāpēc,nezinu. Bet vai plaša sabiedrība izpratīs Tavā grāmatā rakstīto ,arī no šā aspekta raugoties?Pavisam noteikti nē.Tev vispirms pašam jātiek skaidrībā ar situāciju kādā esi un tad labāk publiskot grāmatu.Ir tāda maldīga ilūzija,ka šādu ieroču lietošanu vienmēr pamanīs.Tad tas būs tikai 2 šķiras aparatūra.Protams,principā tā ir drošības dienestu darbības joma,kuru centīsies īpaši neafišēt,bet ko lai dara ja tas skar gan mūs personiski,gan lielvalstu galvas.Tad ir jāsaka atklāti -lūk prezidentu Trampu manuprāt ietekmē .Un viņš var nebūt adekvāti sprietspējīgs dēļ šī iemesla.Tā var graut viņa autoritāti,nav izslēgts apvērsuma mēģinājums.Domāju,ka nepieciešams 'politisks' lēmums ,ka šāda ieroču formācija un tās attīstība apdraud cilvēci.Tas atraisītu rokas tiem spēkiem,kuru iespējās būtu realizēt šādu politisku lēmumu.Tālākais būtu jautājums ,ka uz šīs planētas ir vajadzīga atbildīga vara.
Redz kādi mērogi.Planetāri.Bet savādāk nav iespējas.

Atbildēt

Atis Priedītis

29.08.2019. 15:59

»

Janis

Ati,piekriti,ka Tu veletos savu gramatu redzet popularu un tadu ,kas lasitajam atver durvis uz jaunu pasauli.Bet pagaidam ta vel nav-nav cilvekiem "atslegas" gramatas teksta izpratnei un ari par to popularitati ir ta ka ir-bija loti interesants sizets par to puisi kam tik labi saskaneja ar to meiteni...


Kopumā tā ir fantastikas žanra triloģija "Neparastā misija". Tās otro grāmatu "Zēns, meitene, internets un gadījums" pavasarī izdeva "Avots". Šobrīd pamazām top trešā, noslēdzošā grāmata "Dvīņi - citplanētieši". Ir doma atkārtoti izdot arī pirmo grāmatu "Kristaps" ar jaunu nosaukumu - "Kristaps, slepenie protokoli". Tās papildinājums tik pamatīgi "sit pa smadzenēm", ka pirmajā izdevumā man pašam bija bailes to iekļaut. Man svarīgi ir šīs 3 grāmatas izdot. Ceru, ka kaut kad vēlāk tās kļūs ļoti populāras. Kristaps patiesībā ir pirmā grāmata Latvijas vēsturē, kurā tiek atklāti un detalizēti aprakstītas VDK vajāšanu metodes 80.to gadu beigās - psiholoģiskais terors.

Atbildēt

Janis

29.08.2019. 15:43

Ati,piekriti,ka Tu veletos savu gramatu redzet popularu un tadu ,kas lasitajam atver durvis uz jaunu pasauli.Bet pagaidam ta vel nav-nav cilvekiem "atslegas" gramatas teksta izpratnei un ari par to popularitati ir ta ka ir-bija loti interesants sizets par to puisi kam tik labi saskaneja ar to meiteni,bet kapec tu izbojaji sizetu,kad partrauci internetu pasa interesantaakajaa bridi?Un par tiem "slepenajiem dienestiem".Tema tik izcila,gramatinas par visadam sazverestibam cilveki dienam apruna.Tu esi iedomajies,ka gramatas vajag patiesibu.Ne ne,vajag ,lai butu interesanti.Mani ,piemeram,Tu ieintereseji ar Satana temu.Saku izteloties romanu "antikrists" ,zini tas varetu aiziet,varbut Tev var noderet pasam.

Atbildēt

Jānis

27.08.2019. 14:45

Ati,man šī grāmata ir izprotama,bet citiem nebūs.Man ir bijusi analoģiska dzīves pieredze,tāpēc es izprotu to."Hamleta" galvenais varonis izlikās par prātā jukušu,lai ienaidnieki viņu neņemtu nopietni un tāpēc neiznīcinātu.Arī

Atbildēt

Atis Priedītis

26.08.2019. 09:14

»

Jānis

Dabiski ,ka arī es cenšos respektēt likumdošanu.Manās interesēs ir ievērot ,piemēram, satiksmes noteikumus.Likumu ievērošana nav jāpārvērš par dogmu,likuma burtam nav jāvalda par tā garu,vismaz tā es saprotu Valsts Prezidenta paziņojumu...


Tas viss izklausās pārāk globāli un ne es tur varu kaut ko izmainīt. Var jau to uztvert kā joku, bet es savu tālāko rīcību un nodomus esmu publicējis savās fantastikas žanra triloģijas "Neparastā misija". Un ir ļoti dīvaini, ka tas ko es uzrakstīju jau pirms ilgāka laika, piepildās. Tāpēc es tādā garā arī turpināšu - tas ir rakstīt un izdot grāmatas. Cik to saturs tiks saprasts un uzņemts nopietni, tas jau mani pārāk nesatrauc. Man ir svarīgi to visu uzrakstīt un izdot.

Atbildēt

Jānis

26.08.2019. 07:59

Dabiski ,ka arī es cenšos respektēt likumdošanu.Manās interesēs ir ievērot ,piemēram, satiksmes noteikumus.Likumu ievērošana nav jāpārvērš par dogmu,likuma burtam nav jāvalda par tā garu,vismaz tā es saprotu Valsts Prezidenta paziņojumu:
https://pietiek.com/raksti/es_jums_lidz_galam_neuzticos,_mana_darga.
Un tieši tādai izpratnei es piekrītu,ja mēs vērtējam LR pastāvēšanas jēgu ,citadi 1988g. 7.oktobra manifestācija bija par ko? Par to ka visādi juristiņi grozīs taisnu tiesu un kārtību tikai savam kungam izdevīgā virzienā?Jeb par citu ko?
Un kāpēc mums gaidīt ,ka žurnālisti būs tādi aprobežoti jefiņi,ka viņi rīkosies kā "pareizi"?Iedomājos ASV ,kur pedofīlijas mafijas upuris izstāsta savu pārdzīvoto žurnālistam un pēctam žurnālists pa taisno iet pie tās pašas mafijas pēc intervijas.Nē ir bijuši ir tādi naivie,jautājums cik no viņiem ir izdzīvojuši.ASV kā valsts ir daudz lielākā mērā uz tiesu balstīta, un tur ar to netiek galā.Es jau ieliku atsauci uz DŽ.Epšteina nāvi,kur viņš sāka dot liecības par nodarītā līdzdalībniekiem.Un parādijās Klintonu uzvārds.Jādomā ,ka ASV elitē ļoti labi saprot kādas ir cerības tiesiskā ceļā vērsties pret Klintoni. Un ko mums Latvijā redzēt un spriest?
Cienījamais A.Endziņš pēc ievērojama devuma LPSR tiesiskuma stiprināšanā ir iesaistijies brīvības cīņas Par LR atjaunošanu LTF rindās.
https://lv.wikipedia.org/wiki/Aivars_Endzi%C5%86%C5%A1
Devis lielu ieguldījumu LR tiesu sistēmas izveidē gan kā AP,gan 5,6 Saeimas deputāts,Satversmes tiesas tiesnesis un priekšsēdētājs.Ir aktīvi un ar entuazismu uztvēris transatlantisko sadarbību ,ieguvis starptautisko atpazīstamību un atbalstu,tai skaitā ticis izvirzīts Valsts Prezidenta amatam no partijām SC un JL ,kur diemžēl visādu zoodarza sarunu rezultātā neieguva vajadzīgo atbalstu.Ievērojamu atbalstu viņa kā prezidenta kandidātam sniedza gan nevalstiskās org.-"delna" u.c. ,kā arī masu mēdiji,pirmkārt "Diena" un sabiedriskā televīzija.
Un ko Tu Ati starp rindām vari izlasīt?Ko es ,zemes tārps pret viņu varu teikt,ja viņam ir tādi kungi,īpašnieki?Skaidrs,ka vispirms jātiek galā ar viņa kungu,tad pēc tam viņa saimniecībā dari ko gribi.
Un tad ir jāsaka tā.Tramps nestrīdētos,ja teiktu ,ka viņš ir labs jūdu ķēnins.Nu ja viņam tā patīk,lai jau bērns priecājas.Bet ķēniņam tomēr jāievieš kārtība savās mājās,jo kaut kas tur nelāgs gatavojas.Kāds jau sācis pasākumu programmu ,lai viņu kā ASV prezidentu neņem nopietni:
https://jauns.lv/raksts/arzemes/346089-tramps-esot-rosinajis-pret-viesulvetram-lietot-kodolierocus.
Un vēl ko teikšu.Man pavisam skaidrs,ka pret jūdiem kautkas pavisam riebīgs slepus gatavojas.Un kas jādara jūdu ķēniņam ,ja pret viņa tautu tiek celts zobens? Jāpieņem adekvāti lēmumi.Kā tos pieņemt šādos apstākļos?Te jāņem vērā citu ASV prezidentu pieredze.Džordžs Bušs arī bija zem zināmas ietekmes ,taču esot noticis sekojošais.Neilgi pirms 2001.9.11 notikumiem viņs paņēmis atvaļinājumu un devies uz savu rančo.Pastaigāties,padomāt...laikam jau bija par ko .Un izgājis no mākslīgā informācijas lauka ,atgriežoties dabiskajā informācijas laukā.Tā rezultātā viņš pieņēmis adekvātus lēmumus un devis atbilstošus rīkojumus.Slepenie dienesti nekad sabiedrībai visu taisnību nestāsta,tāds darbs,bet prezidentam jāzina un jāsaprot.Tā rezultātā 2001.g.septembra terora akti tika lokalizēti.Un tomēr galvenais ir ne zināšanas ,bet gan attieksme,motivācija,jūtas.Ja ASV prezidente būtu H.Klintones kundze,kādā virzienā tā rīkotos?
Tā lūk Ati ir.Izmaiņas šajā jautājumā mēs varam panākt redzot kopainu ,atrodoties mijiedarbībā ar visas pasaules procesiem.Un tad arī tavā dzīvē kas izmainīsies.

Atbildēt

Atis Priedītis

25.08.2019. 19:51

»

Jānis

Nav vajadzības pēc skumjiem secinājumiem,ir vajadzīgi objektīvi.Un objektīvais secinājums ,ka ir parādījies mans viedoklis.Tev teica,ka jebkurš Tavs mēģinājums nosaukt Tavu vajātāju vārdus tiks uzskatīts par atriebību.Ja Tu nevari ,tad es izvīrzīšu savu versiju.Lai būtu līdzsvars nosaukšu vienu kretīnu...


Es esmu likuma paklausīgs pilsonis. 30 gadus klusēju un tikai tad sāku aktīvi publicēties. Viens no iemesliem - drīzā "čekas maisu" atvēršana. Tie tika atvērti, bet absurdā variantā. Izrādījās, ka no čekas cietušo cilvēku liecības nevienu neinteresē. Gaidīju 30 gadus un pacietīgi gaidīšu līdz uzradīsies PIRMAIS žurnālists, kurš sāks darīt visu pareizi. Tas ir šķetināt kamolu no otra gala. Vispirms cietušā cilvēka stāsts un pēc tam VDK aģentu, "stukaču" un aculiecinieku stāsti. Šāds risinājums arī būtu manuprāt, viskorektākais. Tāpēc, es turpināšu pacietīgi gaidīt. Un ne jau manam piedzīvojumam ir jābūt pirmajam.

Atbildēt

Jānis

25.08.2019. 19:37

Nav vajadzības pēc skumjiem secinājumiem,ir vajadzīgi objektīvi.Un objektīvais secinājums ,ka ir parādījies mans viedoklis.Tev teica,ka jebkurš Tavs mēģinājums nosaukt Tavu vajātāju vārdus tiks uzskatīts par atriebību.Ja Tu nevari ,tad es izvīrzīšu savu versiju.Lai būtu līdzsvars nosaukšu vienu kretīnu un vienu normālu veci vai meitieti.
Tātad vai nevarētu būt tā,ka viens no šādiem personāžiem ir Aivars Endziņš.Viņa biogrāfijā ir gan publiski rādītās lietas,gan pavisam slepenās būšanas, un kurš Latvijas tautai ir nodarījis ievērojami daudz posta,lai še viņu pieminētu.Saprotams,ka itkā brīvās Latvijas laikā viņa nelietības nav publiskotas presē vai TV.Bet tomēr ir citas formas kā ko paust.2007g.31 maijā Saeimā tika vēlēts Valsts prezidents.Kandidāti bija A.Endziņš un V.Zatlers.Tika rīkots arī piketi par/pret abiem kandidātiem.Un starp plakātiem bija fotokopijas.Vienā bija LVU JF dekāna A.Endziņa iesniegums LVU rektoram lai izslēgtu no LVU rindām studentu ,kurš paudis viedokli,ka 1940g. Latvija okupēta.Tāpat bija fotokopija no brošuras "Baltijas reakcionārā emigrācija šodien”, kurā noliegts Baltijas valstu okupācijas fakts.Valsts prezidents ,kuram ir šādi fakti biogrāfijā ,jau ir katastrofa LR ārlietu un aizsardzības ministrijām.Bet saprotams ,ka Endziņa kungs kalpotu saviem saimniekiem,ne Latvijas tautai un Zemei.Un tā būtu liela nelaime.
Bet atsvaram nosaukšu Jāni Lagzdiņu Saeimas deputāts no Tautas partijas.Galīgi ne svētais,bet normāls džeks.Tad kad Vajadzēja ,tad izdarīja.Un tas žests,ko viņš rādīja no Saeimas loga ,viņš taču to rādija paziņam no armijas.

Atbildēt

Atis Priedītis

25.08.2019. 18:50

»

Jānis

Bet vai tad tā nav? Ja 1980 gadā par patiesu šī notikuma aprakstu varēja no nonākt pie baltajiem lāčiem,tad kāpēc Tu domā,ka 2019 gadā par tādu pat aprakstu,žurnālistiem dalīs bombongas un dos prēmijas pie algas?Ir tēmas ,kuras itkā nav aizliegtas,bet realitātē tas ir baisākais noslēpums.Tāpat ,ka lietas...


Es jau patiesībā atrodos pētniecības stadijā. Kad pirms diviem gadiem sāku aktīvi publicēties man absolūti nebija skaidrs kā manas publikācijas tiks uztvertas. Tagad to sāku pamazām saprast un vairs neloloju naivas ilūzijas. Man bija svarīgi visu atklāti izstāstīt un es jau esmu to izdarījis. Izdotās grāmatas ir pietiekami nopietnas vēstures liecības paustas no mana skata punkta. Kaut kad vēlāk jau būtu jāparādās arī citiem viedokļiem. Bet ir pagājuši jau divi gadi un šo citu viedokļu joprojām nav. Nekorektus uzbraucienus ar vēsti "tas nevar būt!", jau par viedokli uzskatīt nevar. Tāpēc izdaru skumju secinājumu - tie, kuri ir mēģinājuši papētīt vai tas ko es rakstu tiešām ir patiess notikums, ir uzdūrušies "uz mieta" - tiešām patiess. Bet labāk jau kaut ko tālāk noskaidrot nevajag.

Atbildēt

Jānis

25.08.2019. 12:56

Bet ir viena lieta,ko gan žurnālistiem gan citiem ,kas uzskata sevi par atbildīgiem cilvēkiem ,derētu atcerēties.Uz situāciju paskatīties no upura ,cietušā viedokļa.Mēs nevaram iedomāties kādai dzīvei cauri gājis Atis.Tā jau nav bijusi dzīve, bet murgs.Ne jau viens viņš tādu "dzīvi dzīvo". Ik pa laika pasaulē uzvirmo nozīmīgi pedofīlijas,cilvēki tirdziecības un sex. izmantošanas skandāli.Un kas ir raksturīgi.Un cik bieži atkārtojas situācijas,ka uzpeld te demitiem , te simtiem cietušo un viņu liecības.Un šie cietušie gadiem,bieži gadu desmitiem ir bijis bez cerības panākt tainības atjaunošanu.Vai tad ir tā ,ka 1 cietušais ar savu liecību un advokātu varējis panākt ko pret "šīs pasaules varenajiem"?Nē,tikai pie specifiskiem apstākļiem ir varēts ko panākt-tad ,kad uzvarēja republikāņi ,tad demokrātu barvedim Holivudā varēja ko padarīt,pirms tam taču visas varēja pa kaktiem brīdināt -lūk no šitā uzmanies.Un labi saprata, ka neko viņam nepadarīs.Bet tās jau ir privātas izklaides.Bet ja ir organizētība,sistēma-piemēram,pedofilu tīkls:
https://skaties.lv/zinas/arvalstis/pedofilijas-skandala-iesaistitam-katolu-kardinalam-vatikana-sariko-verienigas-beres/

https://www.apollo.lv/6751783/asv-generalprokurors-norada-uz-nopietnam-nepilnibam-cietuma-kura-nomira-pedofilija-apsudzetais-epsteins
Tie ir tikai pāris piemēri.Un tad es redzu ,ka pastāv vairākas cilvēkveidīgo kategorijas-kādas augstākas būtnes,kas var visu ko,un kam nav jābaidās no atbildības un ir zemcilvēki,kam jāpriecājas,ka viņam ļauj dzīvot.Bet par cieņu,godu un mantu lai aizmirst.Protams ,ka Latvijā nekas TĀDS nevar notikt.Bet laikam tas tāds kā mierinājums dvēseles mieram un pašsaglabāšanās instinkts.Protams,kad lasu Ata grāmatu ,tad daudz var izlasīt par citplanētiešiem.Nu ,"normālie" cilvēki paņirgs,kāds pagrozīs pirkstu pie pieres.Bet tāda jau ir mākslas pasaule,tās izcelsme jau nav tehniskos parametros -bet sapņos,pārdomās,jūtās bailēs ,visdažādākajās ticībās un neticībās,tā nav lineārās patiesības pasaule.Un ja runā par mākslu ,tad atceros pērtiķi Semu. ir tāda skulptūra
https://www.riga.lv/lv/news/no-kurienes-uzradies-kronvalda-parka-pertikis?9557
Šim kolosam ir arī cits nosaukums:"citplanētieši uzlido kosmosā".

Atbildēt

Jānis

25.08.2019. 07:43

Bet vai tad tā nav? Ja 1980 gadā par patiesu šī notikuma aprakstu varēja no nonākt pie baltajiem lāčiem,tad kāpēc Tu domā,ka 2019 gadā par tādu pat aprakstu,žurnālistiem dalīs bombongas un dos prēmijas pie algas?Ir tēmas ,kuras itkā nav aizliegtas,bet realitātē tas ir baisākais noslēpums.Tāpat ,ka lietas ,kuras itkā ir baisākais noslēpums,bet tāpat daudzi jau saprot,tikai runāt nedrīkst.Ati,Tu varbūt tici ,ka arī šis raksts par VDK tēmu šai portālā nav radījis nekādas problēbas pietiek.com komandai?Protams ,viss kārtībā ak daiļā marķīze!
Bet tomēr ,tomēr,tomēr!Padomju laikā bija vienkāršāk.Bija tēmas par kurām drīkstēja likumpaklausīgs pilsonis runāt un apspriesties-Vajadzēja atvērt laikrakstu "CĪŅA" -lūdzu ,par to ,kas rakstīts ,varat runāt.Protams,demokrātiskā centrālisma ietvaros.Bet kā tagad?Tagad apkārt plosās īstena demokrātija,varot runāt par visu ko kā labpatīkas.Un tā nabaga cilvēkam pastāvīgi nākas staigāt pa mīnu lauku.Tu domā,ka par 5 Starptautisko politiskā dziesmas festivālu var droši žurnālisti rakstīt,cik sen tas bija.Bet žurnālists jūt,ka nevar viss,tēma parāk "silta",Tu taču pats rakstīji-"sajūta tāda,ka mēs būtu uzspridzinājuši atombumbu".
Tādas tēmas "par kurām nedrīkst runāt" ir bez noilguma.Par Trampa piedāvājumu Dānijai nopirkt Grenlandi it kā var runāt.Daži saka "vai tas tik tiešām ir reālā pasaulē?".Ir un kā vēl ir.Jeļenai Tregubovai grāmatā par Kremļa digera piedzīvojumiem ir apraksts par banketu pie Dānijas karalienes,kas tika sarīkota Jeļcinam par godu.Viss būtu labi,bet gadījās Jeļcinam ieķert dažu glāzīti un 'poņeslosj' .Ja Tramps uzvedas kā 19gs. ASV prezidents ,tad Jeļcins-kā 19 gs. krievu cars.Cari dažkārt nodarbojas ar savu galminieku ģimenes lietu kārtošanu.Nu Jeļcins pūlējās saprecināt Borisu Ņemcovu ar Dānijas princesi.Viņa bija nobijusies.Bet īsteņibā tad nebija tā riktīgi jābaidas.Krievi ir tādi vienkārši puiši pēc dabas ,pamuļki tais smalkajās augstākās sabiedrības lietās, bet kopumā labsirdīgi pēc dabas.Vai arī ļauni,ja viņi tādi ir.Viņi neprot tā izlikties kā rietumnieki.Bet šoreiz Dānijas karalienei var nākties atcerēties Hamletu,bija tāds puisis reiz.Nē Tramps jau aŗī normāls biznesa vecis pēc dabas,bet viņam tas galms,tie bajāri...
Un ja kāds apšauba,ko rakstu vai Atis raksta-pārbaudiet faktus,tā ir reālā pasaule Pie noteiktas aparatūras ietekmes, vairums var sākt tā uzvesties.Es to zinu pēc sevis.Vajag tik palīdzēt attīstīties 5G tīklam,tad tāda aparatūra ,kas tagad strādā tik "laboratorijas " apstāķļos,varēs tikt pilnīgi izmantota.Tā ir fiziķu vaina,ka viņi dzīvo savā ideālo aprēķinu valstībā, pie saviem matemātiskajiem modeļiem, tā vietā ,lai izgudrotu aparatūru,kas strādātu šeit un tagad , un par samērīgām cenām.

Atbildēt

Atis Priedītis

24.08.2019. 17:33

»

Jānis

Jā ,protams, šis ir ļoti interesants notikums-5.Starptautiskais politiskās dziesmas festivāls.Jums māksliniekiem bija ieviesusies tāda mode uz ķecerībām.Sagatavot kādas 2-3 labi audzinātas dziesmas un 1 tādu "pretpadomju" bet ar labu virsrakstu.Vismaz tā Tu rakstīji.Nu Mālpilij sanāca vislabāk.Padomā...


Un tāpēc arī internetā par šo festivālu ir atrodamas tikai muļķīgas interpretācijas. Savukārt cilvēks, kuram bija jāraksta Sovetskaja Molodjoz raksts par šo notikumu feisbukā atklāti uzrakstīja - "Ja es būtu rakstījis patiesību, tad būtu nonācis Gulagā". Bet visi patriotiskie un nacionāli pareizie žurnālisti kategoriski par šo festivālu atsakās rakstīt arī šobrīd. "Pareizie auseklīši" tajā taču nepiedalījās!

Atbildēt

Jānis

24.08.2019. 16:52

Jā ,protams, šis ir ļoti interesants notikums-5.Starptautiskais politiskās dziesmas festivāls.Jums māksliniekiem bija ieviesusies tāda mode uz ķecerībām.Sagatavot kādas 2-3 labi audzinātas dziesmas un 1 tādu "pretpadomju" bet ar labu virsrakstu.Vismaz tā Tu rakstīji.Nu Mālpilij sanāca vislabāk.Padomā pats,kādas būtu sekas,ja šo dziesmiņu tiktu ļauts izpildīt publiskā telpā.Nomenklatūras 59 gada paaudzei tas būtu nepanesami,jo tā grāva tās morālo autoritāti ne tikai sabiedrībā kopumā,bet arī komunistu un komjauniešu vidū.
Kāds Tevi uz mūžu ierakstīja savā melnajā sarakstā.Skaidrs ,ka Malpils tehnikums bija pēc iespējas ātrāk jāklapē ciet-sazin kādu vēl ķecerību tur neizdomās.Nesanāca.Nu malači.

Atbildēt

CENZĒTS (un politiski represēts)

24.08.2019. 15:08

»

Atis Priedītis

Jums ir taisnība tikai par visu būtu jāraksta saprotamāk un konkrētāk. Tam, ka lielie masu mediji par vajāšanām atsakās rakstīt, pilnībā piekrītu


Kā zināms - spēja (vai nespēja) saprast jebko, kas "nāk priekšā" rakstveidā vai jebkādā alternatīvā formātā, ir TIKAI un VIENĪGI katra konkrēta personāža ekskluzīvā kompetence (vai, arvien biežāk, arī šķietami nepārvarama problēma).

Savukārt, attiecībā uz apzīmējumu "lielie mediji" - tas būtu precizējams, aizstājot subjektīvi izvēlēto, tomēr objektīvi neadekvāto "lielie" ar visnotaļ atbilstošo "VISI". Jo, neapšaubāmi un elementāri pierādāmi - VISI masmediji, kas šajā pašreizējā "rietumdeŗmokrātisko virsvērtību un ķēķa tiesiskuma valstī" piekopj savu netīri dzelteno žļurkanālistikas / lumpenzombēšanas biznesu, "slimo" ar identiski vienām un tām pašām patoloģijām. T.i., determinējot šādas žļurkanālistikas sērgas pamatsindromus: saimnieku jeb tā dēvēto "patiesā labuma guvēju" pasūtināti vai pašražoti MELI arvien biezākā slānī, bezprecedenta masīva hibrīdpropaGANDĒŠANA, totāla bezprincipu ANGAŽĒTĪBA pa lēto, totāla CENZŪRA visās iespējamajās izpausmēs un taml. rietumliberāldeŗmokrātiskās sistēmas / režīma draņķības. Dabiski, prioritāri attiecinot iepriekšminēto arī uz šo lapsas aprušināto w-lapu, kas neadekvāti plātīgi tiek dēvēta par "portālu", un tās formālo "zic-fīreru".

Ir sacīts: "Lai redzētu to, kas notiek degungalā, vajadzīga nepārtraukta piepūle."
/ Džordžs Orvels vai īstajā vārdā Eriks Arturs Blērs, 25.06.1903. ~ 21.01.1950., leģendāri pravietiskā rakstnieka izcilākie darbi - "Dzīvnieku ferma" un "1984". /

Un, arī: "Ja atļausies apmaldīties trijās priedēs - riskēsi ne(sa)redzēt VISU mežu aiz tām." ;)

Atbildēt

Atis Priedītis

24.08.2019. 13:26

»

Jānis

Tieši tā ,ar ironiju var uztvert šo vainīgā nosaukšanu-Sātans pie visa vainīgs.Domāju,ka neviens ar šo interpretāciju nestrīdēsies,tā ir Baznīcas mācība.Atliek tikai noskaidrot,ko konkrēti baznīca norāda kā Sātana sakarniekus,aģentus Zemes virsū...


Tāpēc jau arī ir jābūt ļoti uzmanīgiem ar kaut kādiem apvainojumiem. Manuprāt, vispirms ir "jāizceļ gaismā" konkrēts vēstures notikums. Tāds notikums, kurš ir ticis noklusēts vai par kuru masu medijos var atrast tikai samelotu vai neobjektīvu informāciju. Tieši caur šiem notikumiem var sākties patiesa vēstures interpretācija, jo pašus notikumus noliegt nav iespējams. It sevišķi ja to dalībnieki bija vairāki simti un pat tūkstoši cilvēku. Minu tikai divus - LU Lielajā aulā 1982.gadā notikušais 5.Starptautiskais politiskās dziesmas festivāls, kurš patiesībā bija DUMPIS pret padomju varu un kompartiju. 3 dienas LU valdīja brīvības un demokrātijas atmosfēra un manuprāt šis festivāls bija Atmodas priekšvēstnesis. Diemžēl, masu medijos par festivāla noskaņu patiesas informācijas nav. Viss kas ir ticis publicēts ir meli un puspatiesības. Otrs notikums - centieni likvidēt Mālpils tehnikumu un tā vietā ierīkot kara skolu. Tas notika jau Atmodas laikā un joprojām publicēta tikai neobjektīva informācija. Par to, ka bija paredzēts atstāt bez darba apmēram 100 cilvēkus, nav rakstīts nekur. Tehnikuma darbinieki un audzēkņi sadumpojās un panāca, ka tehnikums netika likvidēts. Kara skolu iekārtoja tehnikuma jaunajā korpusā. Savukārt tie, kuri protestēja pret tehnikuma likvidāciju tika nosaukti bez maz vai par Latvijas ienaidniekiem. Tā mūs raksturoja kāds no LTF vadoņiem un nākamais Saeimas deputāts. Es biju tehnikuma aizstāvības kustības aktīvists un šķiet, ka pateicoties tieši šim notikumam no VDK sastādītā "melnā" saraksta uzreiz nokļuvu nākamajā "melnajā" sarakstā. Bet par šiem notikumiem būtu jāraksta neitrāli noskaņotiem žurnālistiem, apkopojot visus viedokļus.

Atbildēt

Jānis

24.08.2019. 13:04

Tieši tā ,ar ironiju var uztvert šo vainīgā nosaukšanu-Sātans pie visa vainīgs.Domāju,ka neviens ar šo interpretāciju nestrīdēsies,tā ir Baznīcas mācība.Atliek tikai noskaidrot,ko konkrēti baznīca norāda kā Sātana sakarniekus,aģentus Zemes virsū.
Ja jau mēs runājam par VDK aģentiem,tad varbūt arī par Sātana kalpiem parunāt,varbūt atradīsies paralēles.Mums jaatšķir falsifikācijas no realiem faktiem.
1Piem.Hitlers esot slēdzis līgumu ar Sātanu:
https://spoki.lv/mistika/Hitlera-ligums-ar-Satanu/444820
Bet ir šaubas.Toties zināms,ka ar baznīcu Hitlers gan ir slēdzis vienošanos.
2Ir kad tiek sastādīti līgumi ar sātanu,lietišķi un konstruktīvi:
https://www.delfi.lv/izklaide/divaina-pasaule/mistika/publicets-teksts-kads-bija-ligums-ar-satanu.d?id 44038049
Protams ,kad atceras apvienību "par labu Latviju",tad jāsaprot ,ka konstruktīva pieeja biznesā nozīmē atbrīvošanos no aizspriedumiem arī baznīcas vidē.
Bet nu tas ir ir uztverams ar ironiju.Hitleram nekāds Sātans nepalīdzēja, tikai populistisks politiķis būdams, savu propogandas mašinēriju veidoja balstoties arī uz baznīcas dogmatu parauga,to viņš"Main Kampf" arī norāda,turpat arī izskaidrojot ,ka visa tā želsirdība un tml ir tukša skaņa.
Bet ja ne ar ironiju,bet citādi ?Tad jaatceras ,ka ,piem.Rīgā bija ierasts pārbaudīt sadarbību ar Sātanu pēc ierastas metodes.Apvainoto personu sasietām rokā iemeta tepat Sarkandaugavā.Ja viņš nogrima,tātad tomēr nav sadarbojies.Bet ja peldēja pa virsu,negrima,tad skaidrs,kas palīdz.Abos gadījumos labi.Bet tas ir viduslaikos.Kā ir tagad?
Tur jau tā lieta ,ka visu vienā katlā nevajag mest kā mums ir ierasts.Tas attiecas gan par sadarbību ar slepenajiem dienestiem ,gan par baznīcas jautājumu.Tas prasa smalki jezuītisku dialektiku.Tiku Tev rakstījis par atentātu pret Jāni Pāvilu II 1981.g. lode skāra nozīmīti ,kas apliecināja piederību Dievmātes atbalstītājiem.Vatikānā izplatījās viedoklis,ka Dievmāte glābusi viņa dzīvību,bet tikuntā viņa veselības stāvoklis bija kritisks.Un lai viņam palīdzētu ,tika aicināta arī Veronika no Elejas,jo viņa tika saistīta ar Dievmāti.Katrā ziņā Jānis Pāvils II izdzīvoja.Un arī Veronika ir dzīva:
https://jauns.lv/raksts/sievietem/21572-legendarajai-dziedniecei-elejas-veronikai-80-vinas-uzceltaja-baznica-noticis-brinums
Bet lai dzīve nebūtu vienkārša viņa ir tikusi apvainota par sadarbību ar nelabo.Nevis kautkur un kautkad ,bet Latvijā un to darīja vesels bars katoļu baznīcas klerikāļu.
Tāpēc tēma ir visai sāpīga un runājama,tad būsim uzmanīgi situācijā ,kad kāds izmet:"še ķer,sit Miķeli".

Atbildēt

Atis Priedītis

24.08.2019. 11:25

»

Jānis-Atis

Ati,Tu esi bezgala naivs un labticīgs cilvēks,bet mūsu laiki ir pilni krāpšanas un okultu ietekmju.Tu raksti,ka ebreju svēto rakstu bauslība ir saprotama visiem,bet paprasi pašiem ebrejiem kā viņi tiek galā ar vairāk nekā 600 baušļu ievērošanu ,tad redzēsi kā viņi izlocīsies.Un taisnību teikt viņi nevarēs...


Pie mums pastāv konkrēta lietu kārtība. Mēģinājumi to izjaukt parasti ne ar ko labu nebeidzās. Man jau pašā sākumā, pirms diviem gadiem, kad sāku aktīvi publicēties, tika pateikts. Jebkura mana publikācijas ar konkrētu uzvārdu nosaukšanu tiks uztverta tikai kā atriebības mēģinājums. Publikācijas būtu jāveido cilvēkiem no malas, uzklausot abu pušu viedokļus. Man piemēram, nav nekādas tiesības doties pie cilvēka, kurš bija iesaistīts manās vajāšanās un mēģināt viņu pierunāt kaut ko atklāti izstāstīt. Un vispār, vai upurim ir jāiet pie viņa vajātāja, vai tomēr otrādi. Tam, kurš vajāja jādodas pie upura un jālūdz piedošana. Kaut kā mēģinot savu tā laika rīcību izskaidrot un attaisnot. Un par tiem pasūtītājiem. Tos es nekad atklāti neuzzināšu, bet varu jau uzreiz nosaukt pašu galveno. Tikai lūdzu neuztveriet to nopietni, bet gan ar humoru un ironiski - Sātans.

Atbildēt

Jānis-Atis

24.08.2019. 11:15

»

Atis Priedītis

Man šķiet, ka cilvēki ir ļoti dažādi un es īsti nezinu atbildi uz Tevis uzdotajiem jautājumiem. Man šķiet, ka patiesībā viss notiek primitīvāk un vienkāršāk. Ne velti tie paši Bībeles baušļi ir saprotami visiem jo to valoda ir ļoti vienkārša. Tikai baušļi tiek regulāri un nemitīgi pārkāpti un pats dīvainākais...


Ati,Tu esi bezgala naivs un labticīgs cilvēks,bet mūsu laiki ir pilni krāpšanas un okultu ietekmju.Tu raksti,ka ebreju svēto rakstu bauslība ir saprotama visiem,bet paprasi pašiem ebrejiem kā viņi tiek galā ar vairāk nekā 600 baušļu ievērošanu ,tad redzēsi kā viņi izlocīsies.Un taisnību teikt viņi nevarēs,jo gribās jau sevi uzskatīt,vismaz parādīt par likumus ieverojošu ,ticīgu cilvēku.Jautājums viņu vidū ir-vai vispār ir iespējams nevainojami ievērot bauslību.Bet ja tu domā Kristus bauslību,tad pamēģini to ievērot:"Tev būs savu Tuvāko....".
Tu sūdzies,ka tad, kad Tu iedod žurnālistam sarakstu ar vajātāju vārdiem un darbiem viņi atsaka : "ai ,es ar to kopā tik daudz dzēris" vai "pret Tādu jau es baidos rakstīt".Bet ko tad Tu pats?????? Tev dodu manīt ,kas ir tavu vajātāju pasūtītājs un tu sāc pūst viņa stabulē.Tā nav ne ebreju bauslība ne Kristus bauslis,tā ir okultas struktūras mācība,kas izdomāta lai Tevi pazudinātu.Jā tad,kad vajag rādīt uz "slepenajiem dienestiem",tad gan Tu esi kritikai gatavs.Būt čekistam-tas taču ir nelietība, un tie SAB,VDD,CIP un Mosad jau ar neko diži labāki nav.Un saprotams,ka godīgs,krietns cilvēks ar viņiem nesadarbosies.Netaisos viņus te attaisnot vai aizstāvēt,vienkārši saku ,ka tāda ir pasaule ,kurā viņi darbojas un apstākļi,kas viņus ietekmē.Unjāņem vērā,ka viens otrs kaut ko derīgu izdara savai tautai un Zemei.
Mēs ne pie kā saprātīga nenonāksim,ja mēs nepalūkosimies uz svētā Pētera mantojumu,neizvērtēsim to,nesapratīsim okulto metožu šausmas ko tās izdara ar cilvēkiem.Ja mēs runājam par Kristu,tad jābūt gatavam izrunāties par antikristu.Jeb tas ir tikai tāds teoloģisks izteiciens?Ebreji mesijas jēdzienu uztver objektīvās,fiziskās,poltiskās pasaules kategorijās,nevis teoloģiskās mistifikācijās(ne visi,bet saprotamākā daļa).

Atbildēt

Atis Priedītis

24.08.2019. 07:49

»

Jānis

Ati,tas ir ļoti svarīgi -informāciju censties iegūt no vairākiem neatkarīgiem avotiem,sintezējot vienotu pasaules kopainu.Tad mēs spēsim aptvert notikumus,saredzēt visu spēles laukumu,izdarīt adekvātus secinājumus un pat ar nelieliem resursiem izglābt situāciju.Lai to nepieļautu arī tiek izmantoti psi...


Man šķiet, ka cilvēki ir ļoti dažādi un es īsti nezinu atbildi uz Tevis uzdotajiem jautājumiem. Man šķiet, ka patiesībā viss notiek primitīvāk un vienkāršāk. Ne velti tie paši Bībeles baušļi ir saprotami visiem jo to valoda ir ļoti vienkārša. Tikai baušļi tiek regulāri un nemitīgi pārkāpti un pats dīvainākais, ka to ignorēšanai tiek sameklēti attiecīgi Bībeles vai Jaunās derības citāti. Kaut vai baušļa "Tev nebūs nokaut" ievērošanai taču būtu bijis jāpārtrauc uz Zemes karus un cilvēku nogalināšanas. Vienkārši un saprotami, bet rezultāts - NULLE!

Atbildēt

Jānis

24.08.2019. 07:01

Ja uz pasauli skatās no zināšanu viedokļa,tad zinātnei var izdalīt 2 pamatveidus.Vienu mēs redzam skolās,augstskolās,kad tiek apgūtas daudzas zinātnes,bet katrai zinātnei ir apakšszinātnes,to novirzieni un sektori.Šis sektors ar ļoti ātri segmentējas,nav jau tā, kā bija ar L.da Viņči,kurš bija līderis vairākās zinātnēs vienlaikus.Tagad zinātnisko darbu plūsma ir tik intensīva,ka jācenšas ar to iepazīties savā šaurajā apakšsektorā.Lūk šāda zinātne dod fragmentētu pasaules redzējumu.Ja Tev auto jāsalabo vai tilts jāuzceļ,tad tā ir noderīga.Bet mūsdienu ģeopolitiskajā realitātē ar to nevar pasākt ,lai sakārtotu starpvalstu attiecības,atrastu vienotu ceļa karti un tml.Tur vajadzīgs cits zinātnes ceļš.

Atbildēt

Jānis

24.08.2019. 06:41

Ati,tas ir ļoti svarīgi -informāciju censties iegūt no vairākiem neatkarīgiem avotiem,sintezējot vienotu pasaules kopainu.Tad mēs spēsim aptvert notikumus,saredzēt visu spēles laukumu,izdarīt adekvātus secinājumus un pat ar nelieliem resursiem izglābt situāciju.Lai to nepieļautu arī tiek izmantoti psi ieroči gan pret valstu galvām,gan pret to pilsoņiem.Tas ,kas mums ir -tas ir fragmentārs pasaules redzējums.Ar šādu redzējumu ir dažādu valstu un grupu drošības struktūru vadība, tāpēc kāds ar viņiem spēlējas kā ar akliem kaķēniem.Domāju ,ka situācija karināli jāmaina.Pirmkārt ,kas ir reālie spēles veidotāji,saspēles organizātori? No kā cēlušies cilvēki?No saviem vecākiem,vecvecākiem.Var apgalvot,ka galu galā mūsu senvecāki ir Ādams un Ieva.Taču arī viņiem ir Tēvs un Māte.Un katra cilvēka garā ir daļiņa no viņa un viņas.Var to saukt par Dievu,bet var savādāk.Indiešiem ir miljoniem dievību,kā zināt ,kurš ir tavs tēvs?
Tad nu lūk,zombēšanas gadījumā.tai skaitā ar psī ieročiem , šī daļiņa cilvēkā ir tā ,kuru nevar pakļaut,kura ir saistīta ar pasaules pirmspēkiem.Un ja šī daļiņa cilvēkā nav izolēta,bet var izpausties ,tad tā vienmēr spēlēs savu spēli.Kad tā spēs cilvēkā izpausties?Tas ir atkarīgs gan no vērtību sistēmas,morāles, bet jo īpaši no ģimenes,dzimtas- jo stiprākas dzimtas saites un saknes,jo spilgtāk tā spēs izpausties.ļoti svarīgs ir dabiskais informācijas lauks ap tevi-daba visapkārt -ir tas ,kas pauž mūsu mātes un tēva informāciju.Un ir mākslīgais informācijas lauks,kas no tēva.No kā tas ir?Nu tas ir no otrā spēlētāja šajā spēlē.Ja ir Gaisma tad ir arī Tumsa ,un šie pretstati,pretēji vērstā esamības izjūta ir dzīvās pasaules pamats.Ja cilvēkā Gaisma un Tumsa atrodas dinamiskā līdzsvarā,tad cilvēks ir vesels un spēcīgs.Bet ,kas ir otrais spēlētājs? Tas ir dzīvās esamības antipods.Ja ir tēvs-tad tas ir antitēvs,antipasaule,antidzīvība,antisaprāts.Normālos apstākļos mūsu pasaule izlīdzsvarotos ar šo antipasauli .Bet ir nenormāli,viņš megamaniakāli laužas valdīt pār šo dzīvo visumu.Viņam ir ātrs intelekts,bet ar sapratni īsti neveicas,viņam ir savu kadru armija starp cilvēkiem.Šīm personām nav tieksme uz ģimeniskām lietām,bet milzīgas vēlmes izpausties hierarhistiskā formā,viņi bieži sevi uzskata par augstākām būtnēm kā citi cilvēki,par citām dzīvām būtnēm-augiem,citiem dzīvniekiem,nemaz nerunājot.

Atbildēt

Atis Priedītis

23.08.2019. 18:24

»


Jums ir taisnība tikai par visu būtu jāraksta saprotamāk un konkrētāk. Tam, ka lielie masu mediji par vajāšanām atsakās rakstīt, pilnībā piekrītu.

Atbildēt

Atis Priedītis

22.08.2019. 21:06

»

Jānis-Atis

Ati, bet vai Tev tieši konkrēti zināms ka:"Konkrētās vajāšanu metodes izstrādāja tieši VDK" vai"Manuprāt, kompartijas bosi un VDK kuratori pieņēma tikai politisku lēmumu par vajāšanām...


Es šobrīd no dažādiem avotiem esmu ieguvis ļoti daudz manuprāt, ticamas informācijas. Man pat ir bijusi diezgan aktīva sarakste ar bijušo VDK aģentu. Tieši no viņa ieguvu informāciju par VDK darbību 80.to gadu beigās. Un mani tiešām interesē, vai tiem, kuri piedalījās un organizēja vajāšanas, tiem, kuri tās pasūtīja, ir vai nav vainas sajūta. Personīgi es nevienu netaisos apsūdzēt vai tiesāt, mani interesē paši notikumi. Tāpēc es apzināti nekad publiski neesmu nosaucis vajātāju uzvārdus dodot viņiem iespēju pašiem visu atklāti izstāstīt. Tā būtu unikāla informācija, kura pilnība apgāztu visu Dombura pārraižu melus. Varbūt tas tiešām kādreiz notiks, jo ar samelotu vēsturi mēs nekur tālu netiksim.

Atbildēt

Jānis-Atis

22.08.2019. 20:44

Ati, bet vai Tev tieši konkrēti zināms ka:"Konkrētās vajāšanu metodes izstrādāja tieši VDK" vai"Manuprāt, kompartijas bosi un VDK kuratori pieņēma tikai politisku lēmumu par vajāšanām".
Pirmkārt VDK bija pakļauta PSKP .Jā VDK priekšsēdētājs varēja būt politbiroja loceklis un kļut par ģenerālsekretāru.Un kļuva.J.Andropovs saņemot savu saimnieku atbalstu kļuva par PSKP ģenerālsekretāru.Tā bija milzīga vara un izmantojot šo varu arī izdevās uzvarēt aukstajā karā kādai pusei .Protams ,ka tehniskie aspekti bija VDK ziņā, tomēr, virsvadība vienmēr bija partijas pusē.Tavā gadījumā viennozīmīgi skaidrs,ka ar šitādām te dziesmiņām Tu iekļuvi īpaši melnajā sarakstā.Un no tā neizkļuvi.
Lai Tev kaut vispārēji būtu priekšstats kas tas par zvēru bija nomenklatūra,kādi procesi notika 80g beigās lūdzu izlasi šo grāmatu(viņu internetā par brīvu var izlasīt):
http://tululu.org/read13422/

Nevajag ticēt propogandai ,kas no VDK izveidoja ļaunuma tēlu.Protams tā bija visai represīva struktūra,tomēr kā jau specdienestam tam bija noteikumi,kārtība,pavēles.Un ar pašdarbību,piem.Tavā gadījumā NENODARBOJĀS!
80g.otrā pusē LPSR presē aktīvi sāka rakstīt par staļiniskajām represijām,par personibas kultu,par NKVD ļaunprātībām.87-88g vēl atmoda tikai sākās,bet šādi raksti jau bija.Un te par cietušajiem pirmkārt rādija padomju partijas un valsts darbiniekus.Par golodomoru vai deportācijām tā īpaši nerakstīja,to vēlāk citi sāka rakstīt.Kāpēc?Padomju nomenklatūra vēlējās parādīt ,ka mēs jau arī cietuši.Un ne tikai.Tā norādīja uz NKVD(VDK)-to viņi darīja.
Bet no tā saraksta neizkļuvi.Jā šo sarakstu pārņema Rietumu puse un nav skaidrs kad tieši.Tāpēc apgalvot ,ka 80g. beigās Tevi vajāja VDK var.Bet kā izpildītāji.Par pasūtītājiem tiek izvirzītas versijas.Tev ir tiesības pašam izmeklēt un pārbaudīt.Un neticēt,ja Tev pasviež-"še lūdzu Miķelis!"

Atbildēt

Atis Priedītis

22.08.2019. 14:12

»

Aldis par Miķelis - Rokpelnis

Vakar noskatījos raidījumu pie Dombura ar VDK stukaču Miķelis, vai Jānis Rokpelnis ( https://www.delfi.lv/delfi-tv-ar-jani-domburu/raksti/maisi-vala-agents-mikelis-rokpelnis-zino-par-dzejnieku?id 50936843...


Es ceru, ka agri vai vēlu kādam tomēr pamodīsies sirdsapziņa un viņš par visu atklāti izstāstīs. Un joprojām ceru, ka arī tas cilvēks, kurš organizēja mani apmelojošu TV pārraidi 80.tajos gados pats meklēs iespēju ar mani par visu izrunāties. Jo viņa teksts bija "pravietisks" - "Ja Jūs mēģināsiet pateikt patiesību, tad mēs Jūs iemīcīsim tādos dubļos no kuriem Jūs neizkļūsiet nekad." Tikai pēc 30 gadiem man pavērās iespēja sākt aktīvi publicēties un par visu uzrakstīt.

Atbildēt

Aldis par Miķelis - Rokpelnis

22.08.2019. 13:58

Vakar noskatījos raidījumu pie Dombura ar VDK stukaču Miķelis, vai Jānis Rokpelnis ( https://www.delfi.lv/delfi-tv-ar-jani-domburu/raksti/maisi-vala-agents-mikelis-rokpelnis-zino-par-dzejnieku?id 50936843 ).
Rokpelnis visu laiku nekaunīgi melo, ko pierāda viņa trīcoša bals, stostīstašana.
Šis tautas nodevējs un mērģelis vēl uzdrošinās spriest par sirdzapziņu.
Diemžēl vēl ir personas, kas ar šo maitu sveicinās, pasniedz savu roku šai smirdīgai persona, kura rokas ir Latvijas tautas vai asinīs un asarās.
Interesanti, kas bija par pamatu, ka Jānis Rokpelnis kļuva par VDK stukaču. Vai viņš atceras tās fotogrāfijas, kuras viņam parādīja Hmelevskis? Nu tad lai pajautā Hmeļevskims, lai parāda šis fotogrāfijas ar Rokpelni par viņa uzvedību.
Jānis Rokpelnis, kā viņa tēvs Rokpelnis, ir izdzimteņi, kuri ilgu laili nodeva latviešus, pārdeva tos par naudu, par labumiem.
Paldies, ka tagad šo izdzimteni var redzēt acīs.
Diemžēl mēs turpinam ar šiem smerdeļiem runāt, kontaktēties. Ja, ne visi bija tādi, ka Rokpelnis, kurš tik tišām ar visu savu apziņu kalpoja PSRS režīmam un VDK.

Atbildēt

Atis Priedītis

22.08.2019. 12:50

»


Konkrētās vajāšanu metodes izstrādāja tieši VDK. Manuprāt, kompartijas bosi un VDK kuratori pieņēma tikai politisku lēmumu par vajāšanām. Var gadīties, ka konkrētos cilvēkus, kurus vajāt arī izvēlējās tieši VDK cilvēki. Es kaut kā ne visai ticu, ka tas pats mūsu Gorbunovs kādam būtu devis pavēli uzsākt konkrēta cilvēka vajāšanas.

Atbildēt

Atis Priedītis

22.08.2019. 11:09

»

Jānis

Tā ir viena no būtiskākajām lietām-pacensties redzēt kopainu.Jo mēs atsevišķi spējam redzēt koku ne mežu.Bet ja mēs paraudzītos apkārt, ja mēs ieraudzītu sistēmu,regulāras parādības,tad mums vēsture nebūtu artefaktu kopums,kurā mēs izmisīgi kuļamies ,bet gan kas cits.Ati Tev ir bieži nācies sastapties...


Es caur to visu izgāju jau 80.to gadu beigās. Un diemžēl, cilvēki raksta, ka arī šobrīd līdzīgas vajāšanu metodes tiek pielietotas. No pagātnes kļūdām, kā izrādās nemācas neviens. Čekas pati lielākā kļūda bija "dieva" tēlošana. Apzināti rakstu vārdu dievs ar mazo burtu. Manuprāt, viņi pārkāpa pašu pēdējo robežu un varbūt Dievs tiešām atmodās un visa čekistu paradīze (patiesībā - impērija) vienā mirklī sabruka. Un šobrīd notiek mēģinājumi to visu atkal atjaunot.

Atbildēt

Roza Luksemburga

22.08.2019. 10:31

Šo cilvēku izlasi var atrast aplūkojot sarakstu ar 3 zvaigžņu ordeņa kavalieriem, kas atrodami maisos. Kopumā kadas 20 personas, t.sk. Godmanis, visi 3 Labkakar tipi, Vulfsons(nu tas jau pats par sevi sprotams!), vel akadēmiķis Stradiņš, Seleckis, Maija Tabaka u.c.

Atbildēt

Jānis

22.08.2019. 10:22

Tā ir viena no būtiskākajām lietām-pacensties redzēt kopainu.Jo mēs atsevišķi spējam redzēt koku ne mežu.Bet ja mēs paraudzītos apkārt, ja mēs ieraudzītu sistēmu,regulāras parādības,tad mums vēsture nebūtu artefaktu kopums,kurā mēs izmisīgi kuļamies ,bet gan kas cits.Ati Tev ir bieži nācies sastapties ar ņirgām ,paļām,kā arī uz Tevi bieži skatījušies kā uz garīgi slimu.Šiem ļautiņiem ieteiktu vienreiz sākt domāt,tai skaitā, arī par savu drošību.
"Kristapa protokolos" Tu raksti vajāšanās,briesmu brīžos,it sevisķi pie psihotronu ieroču lietošanas cilvēka apziņas līmenī uzpeld arhetipi.Un šo padarīšanu vajag izprast.Jā ,uzrakstīju par Artūra Priedīša specifiskajiem tekstiem.Ne jau tikai viņam uzvedība ir palikusi 'specifiska'.
Savu pieredzi nestāstīšu,bet vērsīšu uzmanību uz faktiem ,kas skar sabiedrības,valsts ,planetāro drošību.Pēdējā laikā mūsu uzmanību pievērš ASV prezidenta Trampa uzvedība:
https://www.tvnet.lv/6759056/es-esmu-izredzetais-trampam-piemit-mesijas-komplekss?utm_source inbox.lv&utm_medium content-text&utm_campaign partner-includes
Redziet kā .Kodollielvalsts galva kautkā savādi uzvedas.Ja atceras Jeļcinu, tad tas nav pirmais gadījums. Vai Trampam pie tik specifiskas uzvedības var izdoties panākt mierizlīgumu starp 2 kodolvalstīm -Indiju un Pakistānu?Kādreiz to izdevās A.Kosiginam.Bet pie tik "īpatnas" palīdzības var neizdoties.Mazākais jau nu Trampa autoritāti un reitingus var sašķobīt un tas jau struktūrām ,kuras reprezentē H.klintone ,gan varētu patikt.Tas jau nu ASV pilsoņu ziņā,ko viņi ievēl par savu prezidentu.Bet ko darīt ,ja kādi neievēlēti gramstās ap varas grožiem?Un te mēs varam atcerēties ASV prezidentu Džordžu Bušu.Šai piemērā jaunāko.Arī viņš ir saskāries ar līdzīgu iedarbību.Atļausim runāt māksliniekiem
Ir tāda multfilma I,PET GOAT.Internetā ir simtiem ,ja ne tūkstošiem atšifrējuma versiju dažādās valodās tulkojot simbolus.Bieži izsaka viedokli ,ka ēzelis tiek hipnotizēts.Ja mēs pievēršam uzmanību cilvēkam,kuru visi sauc par Dž.Bušu,tad viņa acīs ir tāds kā tīkliņš-manuprāt tehniskās hipnozes simbols.Lūdzu:
https://www.youtube.com/watch?v 6n_xCI-peq0

Tad nu lūk vai neveidojas iespaids par apdraudējumiem drošībai?Kā Latvija var palīdzēt lielajai Amerikai,ja viņa izvedas nedomājoši kundziski?Manuprāt speciālistiem jāsadarbojas ar speciālistiem ievērojot šķiriskās intereses,ar kungiem . augstāko rasi 'bizness' nevar iznākt nekāds nekur nevienam.
Šogad man nācies itin daudz saskārties ar 'pazemes kino' ,kad izslēgtā monitorā redzu šādas tādas bildītes.Kādreiz pat bundzinieku redzēju ,bet tas bija sen un nekā tur nebija.

Atbildēt

Atis Priedītis

21.08.2019. 14:25

»

valdis

1-šodien LR neatkarības atjaunošanas 28. gadadiena,tīmekļa medijos par to -klusums. Vakar Igaunijā svētki-neatkarības atjaunošana...


Par praviešiem. Atmodas laikā tā bija radošā inteliģence. Šobrīd viņi klusē, jo pilnībā ir saauguši kopā ar pie varas esošo mašinēriju. Savukārt tiem, kuri kaut ko gribētu mainīt uz labo pusi, vienkārši tiek liegta iespēja publicēties lielajos masu medijos. Vismaz šobrīd tā ir pilnīga bezizejas situācija.

Atbildēt

valdis

21.08.2019. 10:39

1-šodien LR neatkarības atjaunošanas 28. gadadiena,tīmekļa medijos par to -klusums. Vakar Igaunijā svētki-neatkarības atjaunošana.
2- padomijā disidentiem bij rīcības programma
a-nedzīvot melos b-attiecībā pret varu-nebaidies ,netici,nelūdzies,c-ja ne es,kas tad?ja ne tagad ,kad tad?
3-Grāmatā-Bailes2 vara,pēdējās 20 lpp.ir skarbs latviešu tautas raksturojums-dzimtcilvēka sindroms,sovoks,neatšķir labu no ļauna,brīvību no verdzības,slēguši derību ar nelabo.
4-Salamans saka-ja pravīeši klusē ,tad tauta kļūst mežonīga,ja nav krietnu vadītāju,tad tauta iet bojā.

Atbildēt

Atis Priedītis

21.08.2019. 07:06

»

Jānis

Jā Ati, esmu palasījus dažus fragmentus no Tavām grāmatām.Mēģināju no YouTube novilkt-bet tur man iznāca skāde-itkā tavs teksts arī bija,bet piemētāts pilns ar cipariem un zīmēm.Nu tā.Bet arī no fragmentiem noprotams ,ka Tev ir nācies saskārties ar psi ieroču ietekmi.Un tad atliek konstatēt :nekādas...


Paldies par labiem vārdiem. Varu grāmatu failus nosūtīt pa e-pastu. Arī pašu jaunāko "Kristaps - slepenie protokoli". Tieši tajā arī ir par psihotroniem ieročiem. Mani var atrast feisbukā un draugos.

Atbildēt

Jānis

21.08.2019. 07:00

Jā Ati, esmu palasījus dažus fragmentus no Tavām grāmatām.Mēģināju no YouTube novilkt-bet tur man iznāca skāde-itkā tavs teksts arī bija,bet piemētāts pilns ar cipariem un zīmēm.Nu tā.Bet arī no fragmentiem noprotams ,ka Tev ir nācies saskārties ar psi ieroču ietekmi.Un tad atliek konstatēt :nekādas pašdarbības , nekāda " bijušo " klubiņa te nav .Tas viss ir ārkārtīgi nopietni un bīstami.
Šeit patrāpijās materiāls par šiem ieročiem:
http://gaisma12.lv/jaunumi.php?f jaunumi&nr 102

Generālis Boriss Ratnikovs apgalvoja(ap 2006g.),ka pēc 5-6 gadiem šie ieroči kļus daudz bīstamāki par kodolieročiem.Un tā tas ir. Jā es pats esmu bijis zombētā ,stipri vadāmā stāvoklī un varu konstatēt-vajadzīgas kardinālas izmaiņas šai jautājumā.Lai būtu piemērs .Krievijas drošības speciālisti pamanīja ,ka KF prezidents B.Jeļcins uzvedas neadekvāti(katrs pats var atrast piemērus par ekstragavantu Jeļcina uzvedību) un meklējot iemeslus viņi Kremli,prezidenta kabinetā atrada psi ierīci .Tas viss ir dokumentēts un pieejams arī YouTube.Bet tā nebija vienīga ierīce ,kas uz viņu strādāja,tāpēc apkārtējiem bija zināms-ja Jeļcins pacels kādu glāzīti,tā būs neadekvāta uzvedība.Un tas ir kodolielvalsts galva.Bet mūsu pīļu dīķi ar var tādas lietas notikt.Piemēram visi var vērot ne visai adekvātu Artūra Priedīša uzvedību šai portālā.Vai mēs varam būt pārliecināti ,ka viņs nesaņem "palīdzību" šai jomā?Un jautājums ir ,kura iedzīvotāju grupa ir visbīstamākajā situācijā?Manuprāt drošības dienestu speciālisti.Bet man nav nekādu speciālo zināšanu,varu spriest pēc interneta.

Atbildēt

Atis Priedītis

20.08.2019. 17:05

»

ooo-jē

Varbūt Atis ir aizskāris kādu no šiškām. Re kā Kivičs reiz sadeva Milleram untagad viņu vazā pa medijiem, it kā nebūtu nekā cita ko rakstīt


Droši vien ka kāds no viņiem manu dziesmu tekstus uztvēra kā personisku apvainojumu. Minēšu dīvainu sakritību, par kuru gan iedomājos pavisam nesen. Dziesmā pret Latvijas okupāciju (Izkapts ābelē - 1980.gada ieraksts) ir tāda rindiņa - "Un suņi rēja". Tolaik LKP boss bija Augusts Voss un tautā klejoja vārdu saikne - "Voss - pjoss". Tas tā, nedaudz humoram. Drīzāk jau es ar savām dziesmām nokaitināju kompartijas nomenklatūru kā tādu. Nu kā tā var - par kukuļņemšanu, pret okupāciju, par pielīšanu. Par to jau arī bija manas okupācijas laika dziesmas. Dziesmā "Pilna sirds ezeram" bija rindiņa "Sveķainu sakārņu skaudība svilst". Pie varas toreiz taču bija gados ļoti veci vīri.

Atbildēt

Atis Priedītis

20.08.2019. 15:11

»

vecais nīgrais onkulis

Vispār jau "Tārpa kuplejas" dziedāja arī "Emburgas zēni", tikai citā meldiņā. Un nekas


Es gan dabūju "pa mizu" pamatīgi. 5.Politiskās dziesmas festivāls bija ļoti nozīmīgs notikums. Ja nemaldos, finālkoncertā zālē sēdēja visa Latvijas kompartijas vadība.

Atbildēt

Atis Priedītis

20.08.2019. 15:09

»

vecais nīgrais onkulis

Nu ja godīgi, tad ar šādiem "šedevriem" ir pilns Radio 2


Saruna jau nav par dziesmu - tā var patikt un var arī nepatikt. Saruna ir par konkursa rezultātu viltošanu. Par to gan Radio 2 nekad nav stāstījuši. Velkot paralēles ar sportu to varētu pielīdzināt nesportiskai rīcībai vai neatļautu paņēmienu izmantošanai. Ja kāds no konkursa dalībniekiem tiek tikai ķengāts un kāds tikai slavināts? Vai tas tad ir konkurss? Varbūt beidzot jāsāk par to atklāti rakstīt. Eirovīzijas Latvijas atlases konkursos šobrīd reizēm notiek tieši tas pats. Nākamais uzvarētājs tiek masveidīgi reklamēts, par citiem tiek rakstīts ļoti maz. Konkrēts piemērs - konkurss, kurā pavisam nesen uzvarēja Laura Rizzoto.

Atbildēt

vecais nīgrais onkulis

20.08.2019. 15:03

»

interesanti, man kā vēsturniecei

http://labsa.awardspace.info/gram_plaukts/katalogs.php?f 2&p 15...


Vispār jau "Tārpa kuplejas" dziedāja arī "Emburgas zēni", tikai citā meldiņā. Un nekas.

Atbildēt

vecais nīgrais onkulis

20.08.2019. 14:45

»

Žulis

Te neviens rakstus "neapvemj"izņemot vienu kremļa tolli. kas te zem dažādiem nikiem ārdās un raksta rupjības. Viņš savā nelietībā ir izmantojis visas iespējamās metodes, cerot izjaukt sakarīgas diskusijas par rakstiem. Pēdējais, ko viņš dara - raksta rupjības ar to cilvēku nikiem, kas viņaprāt ir visnevēlamākie...


Vai tu nebūtu tik laipns un nepastāstītu ,man nejēgam, kas tas par zvēru"Starptautiski reglamentētā deokupācijas un dekolonizācijas procedūra". Kas un kad to ir reglamentējis? Būtu nāvīgi interesanti to uzzināt.
Un otrkārt: vai tu tik tiešam esi tik naivs, ka domā, ka ja gadījumā šī mistiskā procedūra būtu notikusi, šeit tecētu piena upes ķīseļa krastos?

Atbildēt

Atis Priedītis

20.08.2019. 07:59

»

ooo-jē

Kā tad. Tie nebija uzbrukumi, tevi sargāja...


Vajāšanu mērķis neesot bijis kādu nogalināt, bet gan piespiest to doties pie VDK darbiniekiem, atzīties savos "grēkos" un brīvprātīgi kļūt par "stukaču". Ja cilvēks vajāšanu dēļ gāja bojā, tad attiecīgie VDK aģenti par to esot tikuši sodīti. Reālākais mērķis esot bijis novest vajāto līdz "psihenei". Apmēram šādas atziņas esmu lasījis pie savu publikāciju komentāriem. Manuprāt, šos komentārus anonīmi tiešām raksta bijušie VDK darbinieki. Piemēram, bija ļoti garš un detalizēts komentārs par "gāzes laišanu vajātā cilvēka mājā vai dzīvoklī". Pat ar tās psihenes nosaukšanu, kurā šie cilvēki pēc tam tika "ārstēti".

Atbildēt

ooo-jē

20.08.2019. 07:41

»

Jānis

Maumprāt vajadzētu censties izprast notiekošos procesus kopumā , jo no individuālā redzējuma nekas skaidrs nepaliek ,sanāk dzīvot ilūzijās.Jā var teikt,ka gan PSRS laikos, gan tagad Tevi vajā totalitārās varas kalpi,daļa mainījusi" saimnieku" tikuntā kalpo tam pašam demonam.Par dziesmiņu "tārpa kuplejas...


Kā tad. Tie nebija uzbrukumi, tevi sargāja.
Sargāja paši sevi, mūzikas mafija sargāja savu bundzinieku. Sargāja savējos, lai par viņiem ko nepastāsta. Kažiņš uz tv aicināja bundzinieku, vēlāk dabūja labu darbu briselē, utt., utjpr.
Visiem bijušajiem saglabāja labus amatus ar tūkstošiem algās. Un prātvētreri varēja dziedāt gan prezidentei, gan krievu tankiem.
Ja kādu būtu gribts nogalināt, tad neviens nenosargātu.

Atbildēt

Atis Priedītis

20.08.2019. 07:15

Šobrīd izdošanai tiek gatavota mana fantastikas žanra grāmata "Kristaps - slepenie protokoli". Izmantojot fantastikas žanru es esmu publicējis gandrīz visu kas saistās ar VDK vajāšanu metodēm, kuras tika pielietotas arī pret mani. Ja kādam ir interese, sazinieties ar mani feisbukā vai draugos, nosūtīšu grāmatas failu. Tad Jūs uzzināsiet un sapratīsiet daudz, daudz vairāk.

Atbildēt

Atis Priedītis

20.08.2019. 07:05

»

Jānis

Maumprāt vajadzētu censties izprast notiekošos procesus kopumā , jo no individuālā redzējuma nekas skaidrs nepaliek ,sanāk dzīvot ilūzijās.Jā var teikt,ka gan PSRS laikos, gan tagad Tevi vajā totalitārās varas kalpi,daļa mainījusi" saimnieku" tikuntā kalpo tam pašam demonam.Par dziesmiņu "tārpa kuplejas...


Es Tev pilnīgi piekrītu, par visu jau esmu uzrakstījis divās savās grāmatās. Protams, tās ir tikai manas atmiņas un manas versijas. Patiesību jau manuprāt, uzzināt nav iespējams. Man vienkārši palaimējās.

Atbildēt

Jānis

20.08.2019. 06:48

Maumprāt vajadzētu censties izprast notiekošos procesus kopumā , jo no individuālā redzējuma nekas skaidrs nepaliek ,sanāk dzīvot ilūzijās.Jā var teikt,ka gan PSRS laikos, gan tagad Tevi vajā totalitārās varas kalpi,daļa mainījusi" saimnieku" tikuntā kalpo tam pašam demonam.Par dziesmiņu "tārpa kuplejas" varētu sarakstīt gŗāmatu.
1953.g nomira Staļins.Uz brīdi pie varas nonāca Berija.Tieši viņš sāka totalitārā represiju mehanisma demontāžu.Tika aizliegts spīdzināt arestētos,pārtrauca masu arestus,tika beidzot pavērti Gulaga vārti,lai atbrīvotu ieslodzītos',ebreju iznīcināšanas plani tika izbeigti.Nacionālajās republikās vaošajos amatos tika iecelti vietējie,nacionālie kadri,tiem ,kas bija iebraukuši no pārējās savienības bija jāmācās nacionālā valoda.Beriju drīz novāca, bet viņa iesāktais bija ar rezultātu.Latvijā sākās nacionālkomunistu laiks.1959.g. šis laiks beidzās
Lieliski par to uzrakstījis RSU profesors Sergejs Kruks
http://providus.lv/article/nacionalkomunisms-2
Vienkārši , par galveno barvedi uzstājās E.Berklavs,kurš mazliet bija kretīns.Jau LR laikā šim kretīnam izdevās norakt LNNK.S.Kruks par Repši raksta, nujā arī visgudrais barvedis "jauno laiku" arī ņēma un uzmeta.
Taču oficiālā retorika PSRS bija zem tautu draudzības un līdztiesības zīmes.Arī statistikā skatījās-cik sieviešu,cik nacionālo kadru un tml. bija amatos.Un LPSR pie varas esošais cittautiešu grupējums sāka izvirzīt amatos tādus nacionālos kadrus ,kuri pēc pases bija latvieši, bet latviešu valodu nezināja vai nelietoja un visādi citādi apkalpoja svešo intereses.Voss,Pelše...Zemākos varas līmeņos notika specifiska selekcija,kuras pazīmēs ietilpa savas tautas noliegšana internacionālisma garā.No visām ministrijām tikai mežsaimniekiem darba valoda bija latvešu.Šādos apstākļos starp latviešiem rūga protesta ieraugs,un tos dzejniekus un citus , kuri maskētā formā šo protestu izpauda , sabiedrība klausījās ,lasīja,skatījās.Bet' latvietis selekcionētais' rūpīgi skatījās , lai viņa internacionālisms netiktu apšaubīts, lai redz ,ka viņš visas šīs protesta izpausmes apkaro, dabiski, ka saprotamu lietu kļuva arī sadarbība ar VDK.Lūk šis selekcijas produkts varēja cerēt gan uz augstu amatu,gan materiālo nodrošinājumu,gan ka tiesu un iekšlietu struktūras uz viņa nodrījumiem skatīsies caur pirkstiem-bija telefona tiesības.
Un tad LU lielajā aulā tika nodziedāta šī dziesmiņa.Šī dziesmiņa nebija politiska brīvdomība,tas bija personisks uzbrukums šim 'latvietim selecionētajam'. Tas bija briesmīgs uzbrukums, jo burtiski "izģērba" viņus gan citu ,gan paša priekša.Tev , Ati jāsaprot, ka starp dzīvajiem esi tāpēc,ka KĀDS Tevi uzmanīgi visus šos gadus sargāja, nevis,ka nebija uzbrukumu Tavai kailajai dzīvībai.

Atbildēt

Lapas:    4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc kulturālas spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

12

Uzmācīgie IRši

FotoPagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”
Lasīt visu...

21

Tas, ka cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

FotoPazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara to dekādēm, dara to profesionāli, legāli un, pats galvenais, selektīvi (atšķirībā no 90% Latvijas mednieku) kuri šauj pa visu kas kustās.
Lasīt visu...

21

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

FotoĻoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā, draud pasaulei ar atomieročiem (!!!), Eiropas Savienība noslīkusi ciniskā reālpolitismā - sludina demokrātiju, bet ļauj agresorvalsts Krievijas izvarotajai Ukrainai noasiņot.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...