![Foto](img/illustr_lg/14091.jpg?v=21)
Veidojas divas Latvijas - vairākuma Latvija un Rīgas centra liberāļu Latvija
Raivis Zeltīts04.12.2020.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
vecais nīgrais onkulis
10.12.2020. 14:28»
Zeltītais Raivis (NA)
No šodienas sāk vakcinēt Krievijas dzimtcilvēkus. Mirs miljoniem. Statistiku jau tagad noklusē. Covid- 19 Krievijā un Latvijā u.c. izplata ar testiem uz Covid-19, radot mākslīgu paniku ar tūkstošiem “no jauna inficēto un mirušo statistiku...
Kas ir ingridents?
a
08.12.2020. 04:09»
vai tu par ākstu strādā?
1) kas tu esi, lai ABSOLUTAM vairākumam aizrādītu, ka vairākumam nav tiesību pateikt , ka viendzimumnieku ideoloģija nepatīk un nav pierņemama...
Kas ta tu par absolūtu? Sēdi kaktā un klusē. Mazākums Tu esi. Neko nevari ST padarīt!
Tik
07.12.2020. 10:07»
dakteris
Tie ir slimi cilvēki, kādus Zviedrijā pirms WW2 sterilizēja
pat labi,tam Ungārijas deputātam,par godu”orbānismam”uzrīkoja smalki pārdomātas lamatas.Visādi var būt.Īpaši,lai tagad būtu ko runāt par “konservatīvajiem”ungāriem.
Un
07.12.2020. 09:48»
autoram
1. Šīs paskvilas autors ir patiešām tumsoņa un homofobs...
ja nu Ungārijas deputāts ir nopirkts,lai tādiem kā Jūs,būtu ko citiem acīs bakstīt?Viņš no savas deputātēšanas bija atteicies pirms šī izgājiena.Tātad kaut kas bija padomā.Ak,vēl taču ir igauņu deputāts,kura ekrānā pavīdēja vīrieša attēla daļa ar plikiem pleciem.Un visi vienā laikā.Tur jābūt stipri aprobežotam,lai domātu,ka tas tā,vienkārši “īstā pārliecība”vienkārši izlīda laukā visiem vienlaicīgi.
N e tikai Osipova, nost ST
06.12.2020. 23:02»
Ir jālikvidē Satversmes tiesa
Jālikvidē ir Satversmes tiesa, nevis kaut kādas osipovas, jo osipovas vienmēr atradīsies, bet pati Satversmes tiesa ir mūsu oligarhu un valsts izzadzēju izdomājums, kas nevis aizstāv Satversmes būtibu, bet gan strādā pret to. Satversmes tiesas institūciju izdomāja tieši vini devindesmito gadu vidū, ...
Savulaik Gunārs Kūtris faktiski atzina , ka Latvijas un Krievijas 1020.gada līgums nav spēkā, ka Abrenes nav Latvijas zeme utt.
Bet ne par to runa. Palasiet atsevišķus Kūtra lēmumus par atteikumu ierosināt lietu.
Mēs, sanācām kopā vairāki juristi, (4) no dažādām juristu profesijām un apspriedām vienu lēmumu par atteikumu. Mums radās pilna pārliecība, ka tā nav tiesa, bet murgu saiets, politiskais veidojums, bez satura un bez pamatojuma pieņem lēmumus, ka kauns lasīt. Negribu neko minēt, kas un kā, jo tam nav nozīmes, bet ka tā var murgot - tas bija šoks.
Nospriedām, ka ir ļoti vienkārša atbilde - ja ir jāatsaka, ļaunprātīgi jāizmanto sava vara, ja tāda politika, bet nav pamatojuma atteikt, ST raksta aplamības un izdomājumus un beigās pasaka - lēmums nav pārsūdzams. Tātad, ST var rakstīt jebkuru murgu, bezkaunīgi un negodīgi, pazemot un piesmiet tevi, tautu, ja vajag jo nav citas varas, kam pārsūdzēt. Eiropas Cilvēktiesību tiesa arī ir nodrošināta ar atbalstu - tur sēž savi tiesneši. Pat Ziemele teica vai rakstīja - es parasti ņēmu Latvijas lietas, jo labāk pārvaldu Latvijas tiesu sistēmu (politisko uzstādījumu, jā, labāk?!) un gremdēja Latvijas lietas, ja tu nebiji cietumnieks (tos aizstāv) vai gejs, lesbiete ... uz ko reaģēja citi tiesneši.
Satversmes tiesa ir likvidējama, jāizveido, kā piedāvā Bordāns - izveidot likumdošanas padomi vai tml.
vai tu par ākstu strādā?
06.12.2020. 16:34»
autoram
1. Šīs paskvilas autors ir patiešām tumsoņa un homofobs...
1) kas tu esi, lai ABSOLUTAM vairākumam aizrādītu, ka vairākumam nav tiesību pateikt , ka viendzimumnieku ideoloģija nepatīk un nav pierņemama?
2) Tiesiska valsts ir demokrātiaka valsts! Tātad - vairākums diktāts. Punkts! .... un jūs liberasti ar izdomātām, savādām "demokrātijām" varat iet ieskrieties un ļoti tālu! ....Brauciet projām, - uz kādu liberastu autoritatīvu režīma valsti, kur vairākums pakļaujas mazākumam! Uz neredzēšanos!
ko tu pīpē?
06.12.2020. 16:18»
autoram
1. Šīs paskvilas autors ir patiešām tumsoņa un homofobs...
klau, ko tu pīpē?
zose
06.12.2020. 14:44Protams, skandāls. Osipovas murgus tikpat labi var izstiept uz nelegālajām melnajām makakām, kas lien iekšā Eiropā pa visām šķirbām
dakteris
06.12.2020. 13:33»
Nu
Māte,bērns,vecmāte ir ģimene,jo tie ir asinsradinieki-dzimta.Svešs cilvēks,ar kuru kāds izvēlas dzīvot kopā īsākā vai garākā laika periodā,ir kkas cits.Šodien dzīvo ar vienu,rīt ar citu,parīt vēl ar citu,tās ir partnerattiecības,kas īsti nevelk uz ģimenes jēdzienu
Tie ir slimi cilvēki, kādus Zviedrijā pirms WW2 sterilizēja.
Dzintaram
06.12.2020. 13:31»
Janka
S.Osipova ir 100% ētniskā čigāniete, tātad - cilvēks bez saknēm un dzimtenes
Osipovu steidzami jāmet nost. Vai NA nemaz neko vairāk nevar!? Un kur prezidents, ko naciķi ielika. Vai tas arī pedarastus atbalsta?
slimajam
06.12.2020. 13:29»
autoram
1. Šīs paskvilas autors ir patiešām tumsoņa un homofobs...
Sprieduma centrā esot bērns!!!? Pat naivie par to smejas, ka divi pedarasti pieņems puiku audzināšanā un nekādas pedofīlijas. Un kā Kļaviņa ar savējo "vīru/sievu" pieņēma bērnu audzināt no pediņa sēklas! Sākumā pati bija vīrs tagad būšot sieva! Vai tie nav slimi cilvēki?
Janka
06.12.2020. 13:25S.Osipova ir 100% ētniskā čigāniete, tātad - cilvēks bez saknēm un dzimtenes.
Protams, ka viņa atbalstīs deģenerāciju un globālismu.
autoram
06.12.2020. 13:091. Šīs paskvilas autors ir patiešām tumsoņa un homofobs.
2. Tiesiskā valstī arī mazākumam ir tiesības.Nav tādas nacionālās demokrātijas. T.s. konservatīvās vertības sludina autoritatīvie režīmi.
3. Sprieduma centrā ir bērns un viņa aizsardzībai faktiskās ģimenes nereģistrētās attiecības.
Kā liecina ES Ungārijas deputāta izgājieni, iespējmams, arī pats jūs esat viens no šiem.Arī šis Orbana izsūtāmais taču bija stingrākais homoseksuāļu nosodītājs, tāpat kā Jūs.
derdz
06.12.2020. 12:21»
Skolnieciņš no svētupes
Ekonomiskā krīze, kuru izraisījis koronavīruss (kroņvīruss), ir skarusi daudzus no mums. Ienākumi samazinās, bet bezdarbs pieaug. Iedegsim dzeltenu svecīti uz galda par godu Dievietei Laimai. Aizlūgsim Laimu par mūsu valsts un tautas labklājību. Aizlūgsim Laimu par kovid-19 (covid-19) krīzē cietušajām...
Vairāku senu tautu sākāmais " ar divām rokām var vairāk labu darbu izdarīt nekā tūktošroku lūdzoties", varbūt laiks darīt, vot mēs labie cilvēki, gribam, lai sliktais pazūd, kā to darīt, tām pašām metodēm kā sliktais. To Dievu tik daudz. Varbūt tas Dievs, ja daram labu nevis tikai lūdzoties
Lasītājs
06.12.2020. 11:22»
Atis Priedītis
Ja Latvijā rastos partija, kuras galvenais mērķis nav iegūt varu un pēc tam visās iespējamās vietās salikt "savus cilvēkus", varbūt kaut ko arī izdotos mainīt. Šobrīd šķiet, ka vienīgais kas tiek piedāvāts ir slavenais Muļķu partijas lozungs - "Mēs arī zagsim, bet mazāk nekā citi...
Piedāvājums ir izteikt kremlīnam Puškovam, pagājušās sestdienas raidījumā "Poskriptum" jūtubī(28. 11. 20.,komentārā. Kas šos uztraucis, ka pat programmas tiek veltītas Austrumukrainas aizstāvēšanas solījumiem. Var būt ka arī par mums veltīto prasību padomās, izpildīs.
Nu
06.12.2020. 10:13»
Fakts
Laulība ir laulība un ģimene ir ģimene. Nevajag putroties, tas nav viens un tas pats! Salīdzini: uz baznīcu iet laulāties, nevis ģimeņoties. Salaulājoties katrs joprojām var palikt pie savas ģimenes, atkarībā no apstākļiem. Vēl. Meita, māte un vecāmāte (tēvs nav pat zināms), - tā ir vai nav ģimene, ...
Māte,bērns,vecmāte ir ģimene,jo tie ir asinsradinieki-dzimta.Svešs cilvēks,ar kuru kāds izvēlas dzīvot kopā īsākā vai garākā laika periodā,ir kkas cits.Šodien dzīvo ar vienu,rīt ar citu,parīt vēl ar citu,tās ir partnerattiecības,kas īsti nevelk uz ģimenes jēdzienu.
Atis Priedītis
06.12.2020. 08:50Ja Latvijā rastos partija, kuras galvenais mērķis nav iegūt varu un pēc tam visās iespējamās vietās salikt "savus cilvēkus", varbūt kaut ko arī izdotos mainīt. Šobrīd šķiet, ka vienīgais kas tiek piedāvāts ir slavenais Muļķu partijas lozungs - "Mēs arī zagsim, bet mazāk nekā citi!"
ierobežojums
06.12.2020. 02:58»
paldies + aizrādījums Raivim
Raivi, paldies par rakstu. Bet nepiekrītu, ka mums, latviešiem, kaut kas būtu jāgaida apstiprināšanai, vai kaut kas jāprasa kaut kādai osipovai. Mums ir mūsu Satversmē ieliktās tautas tiesības piedalīties politikā kā likumdevējam. Kāpēc Tu, šo tik ļoti svarīgo info, neesi izskaidrojis, atgādinājis saviem...
Vai tas nozīmē, ka 100 000 slieksnis ir suverēna balstiesību ierobežojums.
S
06.12.2020. 01:38Ak tad jau tiktāl Pietiek nonācis, ka ar neo - nacistiem saistītajam zeltītim dod vārdu?
asd
05.12.2020. 21:00»
?
ka tur tiek golubeva un ruksane
Laikam tiek, jo Zeltīta "Austošā saule" un Dzintara NA, kā arī Bordāna JKP nemāk izplatīt konservatīvās idejas. Ja NA par konservatīvismu uzskata piderasa Ulmaņa slavināšanu un 15.maija svinēšanu, un Bordāna konservatīvisms ir tikai vārds "konservatīvs" partijas nosaukumā, tad nav pārsteigums, ka tauta balso par KPV LV un Attīstībai/par!. Man tiešām neiet kopā konservatīvisms un piderisms, tās nav savienojamas lietas un tāpēc es vēlēšanās nepiedalos.
Skolnieciņš no svētupes
05.12.2020. 20:53Ekonomiskā krīze, kuru izraisījis koronavīruss (kroņvīruss), ir skarusi daudzus no mums. Ienākumi samazinās, bet bezdarbs pieaug. Iedegsim dzeltenu svecīti uz galda par godu Dievietei Laimai. Aizlūgsim Laimu par mūsu valsts un tautas labklājību. Aizlūgsim Laimu par kovid-19 (covid-19) krīzē cietušajām ģimenēm. Lūgsim Laimu – Likteņa Valdnieci! «Likteņa Dieviete, Likteņa Valdniece, es lūdzu Tevi! Visvarenā Laima, es lūdzu Tevi! Apturi šo postošo ekonomisko krīzi! Pasargā manus tautiešus no bezdarba. Dāvā maniem tautiešiem labi apmaksātas darbavietas un uzcītību. Iznīcini aplokšņalgu sistēmu un negodīgus uzņēmējus. Dot trūcīgajiem un maznodrošinātajiem iespēju izķepuroties no nelaimēm. Dāvā manai tautai laimi un prieku. Dāvā Latvijai mūžīgu labklājību! Sargi mūs no slinkuma, nevīžības, tuvredzības un izputēšanas! Lai Laima ir ar mums! Lai slavēta Laima mūžīgi mūžos!» Ar Laimas svētību, Skolnieciņš no svētupes [Latvju Dievu dēls] ©Skolnieciņš 1999-bezgalība :-) #Laima #LatvjuDievi #LatvjuDievuSvētība #centība #spēks #veselība #labklājība #pagāni #kovid-19 #covid-19 #koronavīruss #kroņvīruss #krīze #Skolnieciņš #svētupe
?
05.12.2020. 20:19»
?
Zini aktieri Ivaru Pugu, kurš no KPV LV tika ievēlēts Saeimā? Vai viņš ir skaits, populārs, gudrs? Kādas idejas viņš pārstāv? Kāpēc tādi Pugas tiek Saeimā
ka tur tiek golubeva un ruksane ?
rietumu demokratiskas vertibas
05.12.2020. 20:18tiesraide no Parizes.https://www.youtube.com/watch?v JphcUgA51Hs
?
05.12.2020. 18:34»
Atis Priedītis
Politikā cilvēkus var apmuļķot gan ar skaistumu gan ar popularitāti. Piemēru ir cik uziet visā pasaulē un arī Latvijā
Zini aktieri Ivaru Pugu, kurš no KPV LV tika ievēlēts Saeimā? Vai viņš ir skaits, populārs, gudrs? Kādas idejas viņš pārstāv? Kāpēc tādi Pugas tiek Saeimā?
Atis Priedītis
05.12.2020. 17:30»
?
Politikā skaistums nav noteicošais - paskaties uz Ždanoku. Galvenais ir ideja, kurai seko masas
Politikā cilvēkus var apmuļķot gan ar skaistumu gan ar popularitāti. Piemēru ir cik uziet visā pasaulē un arī Latvijā.
Vaira Līķe
05.12.2020. 17:29»
?
Politikā skaistums nav noteicošais - paskaties uz Ždanoku. Galvenais ir ideja, kurai seko masas
Es atceros Mārtiņa Bondara frizūru un paliek neizsakāmi labi.
fakts
05.12.2020. 17:06»
?
Politikā skaistums nav noteicošais - paskaties uz Ždanoku. Galvenais ir ideja, kurai seko masas
Jā,seko aitas un kāmīši,ne cilvēki.
Ir jālikvidē Satversmes tiesa
05.12.2020. 17:01Jālikvidē ir Satversmes tiesa, nevis kaut kādas osipovas, jo osipovas vienmēr atradīsies, bet pati Satversmes tiesa ir mūsu oligarhu un valsts izzadzēju izdomājums, kas nevis aizstāv Satversmes būtibu, bet gan strādā pret to. Satversmes tiesas institūciju izdomāja tieši vini devindesmito gadu vidū, lai piesegtu valsts izzagšanu un tautas varas uzurpāciju. Satversmē nekādas Satversmes tiesas nebija.Satversmes tiesa ir neliģitīma kopš dibināšanas brīža, jo tauta nebalsoja par šādas institūcijas izveidošanu , kas faktiski nostājas pret Satversmi vai arī to sāk tulkot kā ienāk prātā. Satversmes tiesas tiesnešus šajā sastāvā ir jātiesā par Satversmes pārkāpumu, valsts nodevību, kas rada negatīvas tiesiskas sekas un sadala sabiedrību naidīgās pusēs. Mūža ieslodzījumu visiem tagadējiem Satversmes tiesas tiesnešiem! Kā amatpersonām viņiem ir dubultatbildība un par valsts nodevību ar tik būtiskām sekām sods ir tikai mūža ieslodzījums, ne mazāk. Ar mantas konfiskāciju. Par to arī tautai jācīnās. Ir jābūt paraugprāvai, lai nevienam neienāk prātā taisīt valsts (Satversmes) apvērsumu.
?
05.12.2020. 17:00»
Nacionālais Atkritums
Zeltītis cer tikt pie siles, bet latviešu tantukiem patīk smukmūlīši, tāpēc ar smuko uzvārdu būs par maz
Politikā skaistums nav noteicošais - paskaties uz Ždanoku. Galvenais ir ideja, kurai seko masas.
asd
05.12.2020. 16:57»
he he he
tu suska būsi laikam jūristu biedrības šavka ... nu ,parej ,parej ,ja sāksies haoss tad jau runāsim citu valodu
Piderasu Ulmani aizstāv tikai piderasi un muļķi. Latviešu nacionālisti piderasu Ulmani uzskata par noziedznieku, varas uzurpatoru un par Latvijas nodevēju.
Piderasu Ulmani aizstāv pseidonacionālisti no NA, jo starp NA biedriem ir ļoti daudz piderasu un lezbiešu. Ja NA iestātos par viendzimuma laulībām, tad Saeimas vēlēšanās viņi būtu absolūtie uzvarētāji.
Nacionālais Atkritums
05.12.2020. 16:42Zeltītis cer tikt pie siles, bet latviešu tantukiem patīk smukmūlīši, tāpēc ar smuko uzvārdu būs par maz.
Patiesība
05.12.2020. 16:15»
he he he
tu suska būsi laikam jūristu biedrības šavka ... nu ,parej ,parej ,ja sāksies haoss tad jau runāsim citu valodu
viss te ir sarkano kustoņu sagrābts un okupantu orda kam neleģitīma pilsonība vēl piedevām.
he he he
05.12.2020. 16:08»
Taisnība
Piderass Ulmanis, kurš jau 1939.gadā Latvijā ielaida krievu okupantu armiju, aizliedza nacionālistisko Pērkoņkrustu un daudzus pērkoņkrustiešus ielika cietumā. Tikai idioti Latvijā svin 15.maiju un augstā godā ceļ nodevēju un krievu pakalpiņu piderasu Ulmani
tu suska būsi laikam jūristu biedrības šavka ... nu ,parej ,parej ,ja sāksies haoss tad jau runāsim citu valodu.
fakts, vai tu izliecies, vai arī nepilnīgs smadzenēs?
05.12.2020. 15:27»
Fakts
Laulība ir laulība un ģimene ir ģimene. Nevajag putroties, tas nav viens un tas pats! Salīdzini: uz baznīcu iet laulāties, nevis ģimeņoties. Salaulājoties katrs joprojām var palikt pie savas ģimenes, atkarībā no apstākļiem. Vēl. Meita, māte un vecāmāte (tēvs nav pat zināms), - tā ir vai nav ģimene, ...
Valsts aizstāv ģimeni, izrietošu no nojēguma "laulība." ... pirms gulties apakšā vai virsū, ir pazliet jāpadomā par sekām. Valsts un atbildība ir abusēja saite, nav atbildība vienā pusē, nav arī otrā. punkts!
... kur tu esi lasījis latviešu pasakās, dainās par viendzimumnieku ģimenēm? kur ? :)))
"fakts," ja tu izliecies par muļķi, tad tev vajadzētu kārtīgi pārmācīt, bet ja tu esi nepilnīgs galvā, tad tev ir mana līdzjūtība. ... jebkurā gadījumā - labāk lasi citu domas , nevis raksti savas muļķības
Fakts
05.12.2020. 14:05Laulība ir laulība un ģimene ir ģimene. Nevajag putroties, tas nav viens un tas pats! Salīdzini: uz baznīcu iet laulāties, nevis ģimeņoties. Salaulājoties katrs joprojām var palikt pie savas ģimenes, atkarībā no apstākļiem. Vēl. Meita, māte un vecāmāte (tēvs nav pat zināms), - tā ir vai nav ģimene, ja visas trīs viena dzimuma? Mums klasē no 23 bērniem tikai četriem (!) bija abi vecāki, ko pārējiem darīt, ja nacionāļi saka - tās nav ģimenes!? Šleseristu, bļeģājeviešu u.c. sektantu un nacionāļu "ģimeņošanās" atstāj aiz borta vairumu latviešu (divi pasaules kari, vēl komuņuku Atmoda ar emigrāciju), šī nostāja šķeļ latviešus, uz vairākumu rādot ar prkstu - tu neesi ģimene, ej prom!
un vēl x2 ...paldies + aizrādījums Raivim
05.12.2020. 13:27Kāpēc Tu nepaskaidro tautai, ka Satversmes tiesa nedrīkst veidot, mainīt Satversmi, bat gan tikai izpildīt tur rakstīto! Kur ir šāda info tautai?
vēl .... paldies + aizrādījums Raivim
05.12.2020. 13:25Kur ir Tavs uztraukums un protests pret tīmekļa vietnes "manabalss" atteikumu pieņemt ierosinājumu tautas nobalsošanai pret satversmes 12 nov spriedumu? Kur?
paldies + aizrādījums Raivim
05.12.2020. 13:22Raivi, paldies par rakstu. Bet nepiekrītu, ka mums, latviešiem, kaut kas būtu jāgaida apstiprināšanai, vai kaut kas jāprasa kaut kādai osipovai. Mums ir mūsu Satversmē ieliktās tautas tiesības piedalīties politikā kā likumdevējam. Kāpēc Tu, šo tik ļoti svarīgo info, neesi izskaidrojis, atgādinājis saviem brāļiem un māsām?
Kur ir atgādinājums, ka Latvija ir viena no divām valstīm pasaulē, kur Pilsoņu kopums ir valsts institūcija t.i. Satversmes 2.pantā paredzētās tautas konstitucionālās tiesības uz suverēnās varas īstenošanu! Tas nozīmē, ka ne tikai Saeima, bet gan tauta - tiešajā demokrātijā (t.i. tautas balsojumā) var noteikt to, kas būs likums, kas būs jāievēro gan Saeimai, gan Satversmes tiesai!
Tauta drīkst lemt arī par Satversmes tiesnešu atlaišanu, - ja Satversme tiek tulkota, neievērojot Satversmē ierakstīto Demokrātiju. Satversme nav rakstīta lai pārstāvētu ideoloģijas! Satversme pārstāv vairākumu t.i. Demokrātiju, kur vairākuma griba ir ultimāts jebkādam mazākumam.
Kur ir Tavs uztraukums par 2012 gada izmaiņām likumā "Par tautas nobalsošanu, likumu ierosināšanu" - sasaistot to ar Satversmes 2. pantu un 78. pantu (?) - tādējādi nopietni apgrūtinot tautai garantētās tiesības piedalīties politikā kā likumdevējam? Kur ir Tavs skaidrojums?
Neesit šādai info Tavā rakstā, - es Tev neticu!
īstenībā
05.12.2020. 13:13»
Aina
Ieteiktu portālā "Mana balss" uzsākt balsu vākšanu par referenduma ierosināšanu par šī Satversmes tiesas nolēmuma atzīšanu par neleģitīmu no pieņemšanas brīža, kā arī visu pašreizējo Satversmes tiesas tiesnešu atsaukšanu
iniciatīva jau ir iesniegta, skat. https://www.pietiek.com/raksti/iesniegta_pilsonu_iniciativa_par_dabiskas_gimenes_aizsardzibas_nostiprinasanu_latvijas_republikas_satversme ,
bet portālā manabalss nav guvusi virzību.
hei "speciālist," ko tu pīpē?
05.12.2020. 12:09»
Speciālists
Nebūs. Esošā normatīvo aktu bāze neko tādu neparedz...
hei "speciālist," ko tu pīpē?
Tiesu eksperts
05.12.2020. 11:26»
DD1
"osipova, jeb kā tevi tur sauc, brauc projām no mūsu zemes! Brauc jau rīt uz Briseli un sāc stāstīt uz katra stūra par saviem varoņdarbiem. Gan jau kāds silts stūrītis tev tiks atrasts kātā netikļu midzenī. Pazūdi no Latvijas
Nav jāšaubās, ka šo osipova ir Latvijas tiesu degradācijas paraugs. Kā var būt - kāda persona, kurai nav pierādījumu, izpausmju, ka pat tā krikuma, ka dzīvo kopā, ir stabilas attiecības, cenšas mums iesmērēt ka tā ir ģimene. Kur ir pierādījumi.
Nav jāšaubās, ka prasot novērst "aizskārumu", kas nav pierādīts parastā tiesā (skaidrojumā nav tādu ziņu), osipova spēlē "ģimenes" biljardu, kaut gan nolēmumu pateica atbildi uz pieteikumu. Un tagad viņa savos murgojumos stāsta par kaut kādu mistisku "cieņu"un "iejūtību". Mēs cienam visus cilvēkus, neraugoties, kāda dzīve viņiem izveidojusies gultā, bet nebāžiet seksu klāt pie ģimenes kā , netaisiet par juridisku kategoriju - sekss ir katra personīga, intīmā puse. Tā SAJAUKT LIETU KĀRTĪBU VAR TIKAI APJUCIS JURISTS.
Atgādinu kaut kur teikto, ka Saeimai nav nekas te jārisina. kā tikai Darba likumā jāizskaidro, kas ir "CITA PERSONA". Nekuļiet OsipovAS PUTAS, ka it ka Saeimai jāskata, jāpaplašina ģimenes jēdziens, kas Satversmē striktu noteikts, ka likumā jāraksta seksa aizsardzība, par kaut kādu izrautu "cieņu' utt.
Pesimists
05.12.2020. 10:35»
Speciālists
Nebūs. Esošā normatīvo aktu bāze neko tādu neparedz...
"ja vēlēšanas varētu ko mainīt, tās būtu aizliegtas" Diemzjeel taa daudzkur ir. Ko mees arii redzam Amerikaa, tur ar veeleeshanaam kaut ko mainiija un vareeja mainiit un taapeec gandriiz atklaati viltoja.
DD1
05.12.2020. 09:30»
ko liberaste osipova grib?
liberaste osipova grib Latviešu Dziesmu un Deju svētkos redzēt veinzimunieku pārus dejojam. Neredzēsi, liberaste! Un neceri! Nekad tas nebūs...
"osipova, jeb kā tevi tur sauc, brauc projām no mūsu zemes! Brauc jau rīt uz Briseli un sāc stāstīt uz katra stūra par saviem varoņdarbiem. Gan jau kāds silts stūrītis tev tiks atrasts kātā netikļu midzenī. Pazūdi no Latvijas!"
Tieši uz šo mērķi viņa strādā.
Atis Priedītis
05.12.2020. 08:42Sadalījums ir pavisam cits. Ir cilvēki, kuri tic lielo masu medijos rakstītajam. Un ir cilvēki, kuri ļoti rūpīgi lasa rakstu komentārus un paši aktīvi darbojas sociālajos portālos. Šobrīd spēku samērs ir apmēram 1:1 - pēc oficiālās statistikas. Skaidrs, ka jau tuvākajā laikā lielāka nozīme būs rakstu komentāru informācijai un sociālo portālu informācijai. Ir cerības, ka tieši šis fakts sāks radikālās izmaiņas Latvijā. Un uz labo pusi.
Speciālists
05.12.2020. 07:05»
Es
Galīgi nojūgušies ar saviem komentāriem! Malači, ST! Pateica kā ir, nevis izliekas, ka tādi cilvēki nav
Tādi cilvēki nav!
Tas nav cilvēks,
Tas ir mauka,
Kas ar pim....
… Rādīt visu
Speciālists
05.12.2020. 06:59»
Kad būs tautas balsošana???
Kad būs tautas balsošana pret Satversmes tesas spriedumu un par tiesnešu nomaiņu ??? Kad
Nebūs. Esošā normatīvo aktu bāze neko tādu neparedz.
Izmaiņas var tikt veiktas tikai likumdošanā neparedzētā ceļā. Un tas nav tikai Latvijā- ne velti ir spārnota frāze, ka, ja vēlēšanas varētu ko mainīt, tās būtu aizliegtas.
Kas attiecas uz te jau piesauktajiem izmaiņu piemēriem ar Fidelu un Kārli (starp citu -masons, kurš savu vadītāju uzdevumā 1940.gadā rīkojās kā mēs visi zinām. Atbilstoši masonu interesēm par PSRS, kas arī ir masonu projekts, lomu un 2.pasaules kara izraisīšanas nepieciešamību), tas neies cauri. Svarīgi, kā pusē nostāsies armija. Nevis Pabriks, bet tieši reālā armija. Ilūzijas gan nevajadzētu lolot, sevišķi ņemot vērā okupācijas armijas klātbūtni ar atbalstu gaisā no Šauļu lidostas.
Cerība varētu būt uz pilsoņu karu ASV, kad arī Eiropa trīcēs pielaistām biksēm par to, lai viena vai otra no karojošām pusēm netiktu klāt pie "sarkanās pogas". Tad varētu kaut ko mēģināt darīt, cerot, ka nevienam nebūs laika un intereses sūtīt šurp karaspēku demokrātijas atjaunošanai.
Taisnība
05.12.2020. 00:46»
Patiesība
K.Ulmanis ir vienīgais kurš sabāza korumpētos sociāldermokrātus pa cietuma kamerām, bet uz ārzemēm aizbēgušajām žurkām, anulēja Latvijas pavalstniecību kā valsts nodevējiem
Piderass Ulmanis, kurš jau 1939.gadā Latvijā ielaida krievu okupantu armiju, aizliedza nacionālistisko Pērkoņkrustu un daudzus pērkoņkrustiešus ielika cietumā. Tikai idioti Latvijā svin 15.maiju un augstā godā ceļ nodevēju un krievu pakalpiņu piderasu Ulmani.
Patiesība
05.12.2020. 00:38»
ha-ha
K.U.uztaisīja apvērsumu lai pašrocīgu ieviestu karastāvokli,kuru izmantoja lai pašrocīgi atdotu Latviju Staļinam ar viņa komunistiem,kuri vēl šodien pārvalda Latviju ar nomainītam kļičkam un kuri vēl šodien slavinā un godinā savu patriarhu,savas labklājības un karjeras pirmssākumu,tā netieši ,negribot...
K.Ulmanis ir vienīgais kurš sabāza korumpētos sociāldermokrātus pa cietuma kamerām, bet uz ārzemēm aizbēgušajām žurkām, anulēja Latvijas pavalstniecību kā valsts nodevējiem.
Tāpēc sarkanās žurkas K.U. atcerēsies vēl daudzas paaudzes un aplej ar dubļiem.
Ilze
04.12.2020. 23:46»
Jorāns
Ko vērtas mūsu dižās partijas,ja to vadītāji nevēlas būt par premjeriem? Viņiem patīk kusli smaidot tēlot patriotus, un aizbildināties ka neesot vairākuma. Tā NA Zīle muļķo visus ar savām "dižajām" idejām, bet reāli ķerties pie darba i nedomā! Šī nevarība, negribēšana ir visās partijās, tādēļ neceriet...
Raivis Dzintars nezina angļu valodu un tāpēc, šis ideālists un perfekcionists, nekad nebūs premjers.