Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

ome

12.01.2024. 10:43

»

Nu

Nepareizi, tā ir liekulība. Tātad - ja tas mani neskar, tad viss ir kārtībā, bet ja skar - tad agresori un kara noziedznieki. Nē - vai nu drīkst visi, un tad viss ir kārtībā, vai nedrīkst neviens - un tad nekur nekas nav kārtībā. Un PSRS (nevis Krievija) okupēja Latviju, bet izvaroja to ASV un ES. Un...


Kāda starpība PSRS vai krievija, tiesību un saistību pārāņēmēja, jo arī tagad gluži spilgti apliecina savus okupantu centienus, cenšoties iekartot svešu valsti Ukrainu. Un kas skar jūs, pasaules glābēj? Mani tieši skar mana tēvzeme un tas ir loģiski.

Atbildēt

Nu

11.01.2024. 20:12

»

ome

Es runāju par krieviju, jo manu tēvzemi okupēja krievija.Un tagad mums jācīnās ar okupācijas sekām. Paldies par ieteikumu piketēt, pagaidām pati izlemšu piketēt vai nē un par ko


Nepareizi, tā ir liekulība. Tātad - ja tas mani neskar, tad viss ir kārtībā, bet ja skar - tad agresori un kara noziedznieki. Nē - vai nu drīkst visi, un tad viss ir kārtībā, vai nedrīkst neviens - un tad nekur nekas nav kārtībā. Un PSRS (nevis Krievija) okupēja Latviju, bet izvaroja to ASV un ES. Un turpina to darīt dievgosniņām laimīgi noskatoties.

Atbildēt

Nu

11.01.2024. 13:28

»

ome

Vai tad esam primāti un dzīvnieki? Kā zināms, cilvēki tomēr atšķiras no tiem, bet varbūt arī ir tautas, kuras palikušas deģenerāta līmenī


Tad plakātu piketam pie ASV vēstniecības (nu ļoti "pie", viņi ir pamatīgi to spiegošanas centru noslēpuši) jau sagatavoji? Slien telti un neej prom, kamēr miegainais Džo neizvāksies no Havajām un Puertoriko. No Tuvajiem austrumiem viņu izsviedīs, no Ukrainas aizmuks, tā ka par to piketēt nevajag.

Atbildēt

ome

11.01.2024. 13:21

»

Nu

Bet kā tad ar Darvina evolūcijas teoriju un stiprākā tiesībām? Bet vienalga - brīvību Havaju salām un Puertoriko. Vispirms Latvijai jāparūpējas par citiem paverdzinātajiem, kā jau tas te ierasts. Nost ar amerikāņu okupantiem Havajā


Vai tad esam primāti un dzīvnieki? Kā zināms, cilvēki tomēr atšķiras no tiem, bet varbūt arī ir tautas, kuras palikušas deģenerāta līmenī.

Atbildēt

Nu

11.01.2024. 12:34

»

ome

Neredzu nekādu loģiku, kā vispār citas valsts okupācija un civilokupantu ievešana var būt likumīga. Tā ir barbariska domāšana un nav saistīta ar civilizētas pasaules morāli. Tad jau jūs uzskatiet, ka varat ieiet svešā īpāšumā, jums ir ieroči un pārspēks, pasludināt sevi par saimnieku, un īpašniekus ...


Bet kā tad ar Darvina evolūcijas teoriju un stiprākā tiesībām? Bet vienalga - brīvību Havaju salām un Puertoriko. Vispirms Latvijai jāparūpējas par citiem paverdzinātajiem, kā jau tas te ierasts. Nost ar amerikāņu okupantiem Havajā!

Atbildēt

ome

11.01.2024. 11:29

»

Nu

Redzi, viņi neieradās svešā valstī un likumus nepārkāpa. JO - Latvija tika okupēta 1940.gada 17.jūnijā ar Kuļmana atbalstu. 1940.gada 21.jūlijā okupācija izbeidzās ar aneksiju. Neviens neapstrīd aneksijas nelietīgumu, bet tas nekādā veidā to nepadara par neesošu. Analoga situācija ir ar ASV 50.štatu...


Neredzu nekādu loģiku, kā vispār citas valsts okupācija un civilokupantu ievešana var būt likumīga. Tā ir barbariska domāšana un nav saistīta ar civilizētas pasaules morāli. Tad jau jūs uzskatiet, ka varat ieiet svešā īpāšumā, jums ir ieroči un pārspēks, pasludināt sevi par saimnieku, un īpašniekus aizdzīt no sava īpašuma. Tas ir gluži tas pats, līdzībās. Jums patiktu, ka ar jums tā izrīkojas? Kur tad ir te likumība. Daudzi jau tā arī uzskata, tāpēc jau zog un laupa un nogalina. Bet šiem cilvēkiem ir apzīmējums - bandīti.

Atbildēt

Nu

10.01.2024. 19:09

»

redziet ome

Jūs pareizi rakstiet: Nezināšana neatbrīvo no atbildības...


Redzi, viņi neieradās svešā valstī un likumus nepārkāpa. JO - Latvija tika okupēta 1940.gada 17.jūnijā ar Kuļmana atbalstu. 1940.gada 21.jūlijā okupācija izbeidzās ar aneksiju. Neviens neapstrīd aneksijas nelietīgumu, bet tas nekādā veidā to nepadara par neesošu. Analoga situācija ir ar ASV 50.štatu - Havaju salām. Jeņķi izdarīja tieši to pašu ko krievi Baltijas valstīs un joprojām nav tās atbrīvojuši. Mauki, ko lai saka. Vajadzētu izmest ASV vēstniecību un pateikt - Latvija atjaunos diplomātiskās attiecības ar ASV tikai pēc Havaju salu atbrīvošanas.

Atbildēt

ome

10.01.2024. 17:36

»

redziet ome

Jūs pareizi rakstiet: Nezināšana neatbrīvo no atbildības...


Tieši tā, es no saviem vārdiem neatkāpjos.

Atbildēt

jautājums

10.01.2024. 11:22

»

kvankšķēt un apkarot krievus

tas ir Latvijas īstena patriota pienākums


un kāds tavuprāt ir patriota pienākums?

Atbildēt

jūs Latvijā

10.01.2024. 11:20

»

vice

Galējība - totalitārais režīms kaimiņos (ar atjaunotu faktisku dzimbūšanu 21.gs.), ja valsts dome pieņem likumu pakotni, ka "omei" jāiet slepkavot kaimiņvalstī, tad "omei" jāiet (jo tāds likums un "tiesiskums...


..Mēs Latvijā plašiem soļiem virzāmies tajā pat virzienā (jo svarīgi ir mazai grupai "izbīdīt cauri" pakotni, nevis tauta lemj)!..
___________________
Tauta te neko nav spējīga izlemt. Tas ir aitu bars. Ja tauta ko spētu izlemt pati, bez teikšanas no aukšas, tad tak 30 gadus nesavēlētu vienus un tos pašus...
Tautas lemšana te neko labu nedos.

Atbildēt

redziet ome

10.01.2024. 11:18

»

ome

Nu, ar Darba likumu vismaz visi nonāk saskarsmē :) Kaut kādā mērā likumi tomēr jāpārzin ,jo likumu nezināšana neatbrīvo no atbildības


Jūs pareizi rakstiet: Nezināšana neatbrīvo no atbildības..
To gan vajadzētu ieskaidrot tovariščiem-osvoboditeliem, ka te ierodoties pie svešas tautas sveša valstī viņi pārkāpa visus LPSR un arī starptautiskos likumus...Jūs tak pati rakstījat, ka tas ka viņi tos likumus nezināja, jau neatbrīvo viņus no atbildības...

Atbildēt

ome

09.01.2024. 20:13

»

vice

Liela daļa likumu neskar KATRU


Nu, ar Darba likumu vismaz visi nonāk saskarsmē :) Kaut kādā mērā likumi tomēr jāpārzin ,jo likumu nezināšana neatbrīvo no atbildības.

Atbildēt

vice

09.01.2024. 19:59

»

ome

nepiekrītu visu sabiedrību skar gandrīz jebkurš likums, sākot ar civillikumu, krimināllikumu un beidzot ar nodokļu likumiem- tie visi likumi kaut kādā mērā skar visu sabiedrību


Liela daļa likumu neskar KATRU!!!

Daļa sabiedrības ar likumiem nenonāk "saskarsmē" visas savas dzīves laikā (izņemot atsevišķus)!

Praktiskā realitāte!!!

Atbildēt

vice

09.01.2024. 19:55

»

ome

nepiekrītu visu sabiedrību skar gandrīz jebkurš likums, sākot ar civillikumu, krimināllikumu un beidzot ar nodokļu likumiem- tie visi likumi kaut kādā mērā skar visu sabiedrību


Galējība - totalitārais režīms kaimiņos (ar atjaunotu faktisku dzimbūšanu 21.gs.), ja valsts dome pieņem likumu pakotni, ka "omei" jāiet slepkavot kaimiņvalstī, tad "omei" jāiet (jo tāds likums un "tiesiskums").

Ja "ome" atsakās un kritizē likumu ("domi" un "caru", "omi" notiesā uz 8 līdz 20 gadiem ar mantas konfiskāciju "tiesa" (Liniņas un Osipovas)!

Mēs Latvijā plašiem soļiem virzāmies tajā pat virzienā (jo svarīgi ir mazai grupai "izbīdīt cauri" pakotni, nevis tauta lemj)!

Īsumā un tikai ar DAŽIEM pārspīlējumiem.

Aprakstītais notiek šobrīd!!!

Atbildēt

ome

09.01.2024. 19:42

»

vice

Pilnīgi pretēji


nepiekrītu visu sabiedrību skar gandrīz jebkurš likums, sākot ar civillikumu, krimināllikumu un beidzot ar nodokļu likumiem- tie visi likumi kaut kādā mērā skar visu sabiedrību.
Nesapratu kāds sakars krievijas uzsāktajam karam Ukrainā ar šo tēmu?

Atbildēt

vice

09.01.2024. 18:59

»

vice

indullis mikropisāns atejs


Nameiz zeķubiksēs , uz caurām pastalām ,pajoliņ !

Runa iet par to , cik mēs godīgi ,pret saviem kolēģiem .

Jūs saprotat , ka mani sauc Pēteris Karlovs,tas kurš “vice” ..

Latvijas labākais dzejnieks,uz šodienu ,ir Pēteris Karlovs ‼

Pēteris Karlovs ,ir krievs , Пётр Алексеевич Карлов.Tādi lūk brīnumi !


Rādīt visu

Atbildēt

Pliks tu esi,noskūtais ezīt.:)))

09.01.2024. 18:55

»

Mazpisan

Beidz kviekt, citādi nevar saprast ,vai nu tu agonē, vai arī tev uz tualeti vajag


Tas tāpēc ,ka spried par citiem,balstoties uz savu pieredzi.

Atbildēt

vice

09.01.2024. 18:17

»

ome

Bet tādu jautājumu praktiski nav, kuri neskartu VISU sabiedrību, tad sanāktu, ka vismaz par aptuveni 80% jautājumu būtu jāizšķir referendumos. Nu, nezinu, mēnesis jau pietiekami ilgs laiks, jo ja par daudziem jautājumiem būtu jālemj un laiks būtu noteikts ilgāks, tad jau likumdošana kavētos par pusgadu...


Pilnīgi pretēji!

Tādu jautājumu ir ļoti maz!

Minētais likums - viens no tādiem (izbīdīts cauri ar uzkrītoša mazākuma atbalstu)!!

Ar loģiskām konsekvencēm!!

Visam ir "kritiskā masa" un atgriezeniskā saite.


Rādīt visu

Atbildēt

ome

09.01.2024. 17:51

»

vice

Kas skar VISUS sabiedrības locekļus, JĀ...


Bet tādu jautājumu praktiski nav, kuri neskartu VISU sabiedrību, tad sanāktu, ka vismaz par aptuveni 80% jautājumu būtu jāizšķir referendumos. Nu, nezinu, mēnesis jau pietiekami ilgs laiks, jo ja par daudziem jautājumiem būtu jālemj un laiks būtu noteikts ilgāks, tad jau likumdošana kavētos par pusgadu vai gadu. Tas nav reāli. Jāpapēta par Šveices likumu pieņemšanas kārtību , tā nevarētu būt. Daudziem likumiem nav tautas atbalsta, jo principā visi likumi skar VISU sabiedrību, tad jau jāmaina visa sistēma. Fakts paliek fakts, varam jau aizbildināties ar visādiem blakus faktoriem, bet mēneša laikā 35 000 galīgi nav skaitlis, kas rāda vairākums tautas grtibu.

Atbildēt

kas tas par neadekvātu sviestu

09.01.2024. 17:21

»

vice

Kas skar VISUS sabiedrības locekļus, JĀ...


Rikēviča saulstariņ?

Atbildēt

1934. gads klauvē pie katra durvīm

09.01.2024. 17:14

»

kvankšķēt un apkarot krievus

tas ir Latvijas īstena patriota pienākums


Bijušais padomju kolaborants, kurš kļuva par NBS komandieri, šobrīd, saņemot 9455 eiro pensiju, aicina Latvijas iedzīvotājus stučīt - ziņot par aizdomīgajiem kaimiņiem un darba biedriem, kā arī ģimenes locekļiem, kuriem ir savs viedoklis, kurš atšķiras no varas elites, kā arī par tiem, kuri atbalsta domās Lapsu, tas kurš Lato.

Atbildēt

nu ja

09.01.2024. 17:02

»

Tikai nedierš

Krievijas oligarhi arīdzan biezē


https://www.moscowtimes.ru/2024/01/04/rossiiskie-oligarhi-razbogateli-nesmotrya-na-sanktsii-a117731

Atbildēt

vice

09.01.2024. 16:50

»

ome

Pēc jūsu teiktā sanāk, ka burtiski par visiem jautājumiem ko pieņem Saeimā būtu nepieciešams referendums??!! Tad jau tie simts deputāti ir lieki, ko tad viņi darīs, ja mēs viņu vietā visu laiku rīkosim referendumus un tērēsim budžeta līdzekļus, visdrīzāk tie nepietiks. Sabiedrības mandātu jau mēs iedodam...


Kas skar VISUS sabiedrības locekļus, JĀ!

ŠVEICES prakse!

Tāpat sabiedrībās ar attīstītāku demokrātiju un valsts pārvaldi!!

Sabiedrība ir tā, kas nosaka kā viņa vēlas dzīvot!

Politiķi TIKAI īsteno (ja - prezervatīvi, kā zilo zemnieku savienība - nākamreiz -"tukšpadsmit"; Latvijā jau bija "Latvijas Ceļš", "Tautas partija" u.t.t.)


Rādīt visu

Atbildēt

nu viss pareizi pateikts, bet ar mazu piebildi!

09.01.2024. 16:28

»

Karš - miljardu bizness

Karš ir miljardu bizness naudas haizivīm, iepirkumi , tēriņi noslepenoti


"Karš ir miljardu bizness naudas haizivīm," -resp,viņpusdīķa haizīvīm! Un Latvijas varas kliķei arī atmet par Sema onkas dupša laizīšanu!

Atbildēt

bez šaubām

09.01.2024. 16:12

»

nu vēl tikai šo te nevajag aizmirst, ka

ka Stambuleni un brāķa vilcienus mums iesmērēja Kremļis un tam kslpojošā partija Vienotība


Kremļa satrādātie ļaunumi pret Latviju ir sīkums, salīdzinot ar Vienotābas nodarīto mūsu valstij!

Atbildēt

ome

09.01.2024. 15:38

»

vice

Demokrātiski būtu, ka vispirms referendums (par jautājumu, kas skar praktiski VISUS sabiedrības locekļus) un tad ar sabiedrības mandātu - LIKUMS...


Pēc jūsu teiktā sanāk, ka burtiski par visiem jautājumiem ko pieņem Saeimā būtu nepieciešams referendums??!! Tad jau tie simts deputāti ir lieki, ko tad viņi darīs, ja mēs viņu vietā visu laiku rīkosim referendumus un tērēsim budžeta līdzekļus, visdrīzāk tie nepietiks. Sabiedrības mandātu jau mēs iedodam ar vēlēšanām katram deputātam, tā kā tā ir utopija par katru jautājumu. kas skar VISUS sabiedrības locekļus, taisām referendumu??!! Parakstu vākšana bija organizēta visā Latvijas teritorijā, bet rezultāts ir vienos vārtos, Kas ir 35 000 cilvēku pret visu sabiedrību, nu tieši nekas.

Atbildēt

ome

09.01.2024. 15:30

»

frukts

Omīt, vai tu lezbe? Tev bērnu un mazbērnu nav? Mazāk skaties tv un mierīgāk gulēsi - nemocīs hibrīdkara murgi. Laimīgu Jauno gadu


Man ir gan vīrs, gan bērni, gan mazbērni. Tas, ka izsaku savu viedokli par cilvēktiesībām, nav pamats spriedumam par manu seksuālo orientāciju. Nu, tas ir tik aprobežoti!!!
Ne jau tikai skatoties televizoru, varu gūt priekšstatu par šiem hibīdkara elementiem. Kaut vai arī šajā portālā tas notiek "Latvija neizdevusies valsts" piektās kolonas sauklis un rupjību lavīna par valdību un valsti un civilizētās sabiedrības locekļiem. Un mani nemoka bezmiegs, paldies par rūpēm.

Atbildēt

frukts

09.01.2024. 14:59

»

Gunārs

Manuprāt Elita ir kārtējā politprostitūta, kas raksta to, ko viņai pasūta


Gunča! Pie šprices pederasts un mauka, kā skaisti teica viens komentētājs. Ko var gribēt no citiem?

Atbildēt

frukts

09.01.2024. 14:55

»

ome

nav saprotams Veidemanes rakstītais. Sākot ar cilvēktiesībām, gaušanos vis ir tik slikti, beidzot ar izmaņām krimināllikuma X nodaļas NOZIEGUMI PRET VALSTSI pants 80.1...


Omīt, vai tu lezbe? Tev bērnu un mazbērnu nav? Mazāk skaties tv un mierīgāk gulēsi - nemocīs hibrīdkara murgi. Laimīgu Jauno gadu!

Atbildēt

Karš - miljardu bizness

09.01.2024. 14:27

Karš ir miljardu bizness naudas haizivīm, iepirkumi , tēriņi noslepenoti.

Līdzīgi kā farmācijas miljardu bizness.

Atbildēt

vice

09.01.2024. 14:18

»

vice

Demokrātiski būtu, ka vispirms referendums (par jautājumu, kas skar praktiski VISUS sabiedrības locekļus) un tad ar sabiedrības mandātu - LIKUMS...


Par atcelšanu balsos tie PAŠI prezervatīvi (ja ar to varēs tikt valdībā)!!!

Strikti.

Atbildēt

vice

09.01.2024. 14:14

»

ome

nav saprotams Veidemanes rakstītais. Sākot ar cilvēktiesībām, gaušanos vis ir tik slikti, beidzot ar izmaņām krimināllikuma X nodaļas NOZIEGUMI PRET VALSTSI pants 80.1...


Demokrātiski būtu, ka vispirms referendums (par jautājumu, kas skar praktiski VISUS sabiedrības locekļus) un tad ar sabiedrības mandātu - LIKUMS!

Tad arī būtu REALITĀTE (visdrīzākais šādam likumam mandāta nebūtu).

PAR likumu - tajā pašā laika posmā SAVĀKTU IEVĒROJAMI MAZĀK (paši bīdītāji un neadekvātie).

Tagad likuma atcelšana (būtiska grozīšana) - dienas kārtībā!!!

Atbildēt

Jums

09.01.2024. 14:11

»

???

Pret ko jāaizstāvās un kā


pret stulbumu.Izmantojiet chlora klizmas.

Atbildēt

ome

09.01.2024. 14:03

nav saprotams Veidemanes rakstītais. Sākot ar cilvēktiesībām, gaušanos vis ir tik slikti, beidzot ar izmaņām krimināllikuma X nodaļas NOZIEGUMI PRET VALSTSI pants 80.1??!!
Tikai 35000 cilvēku parakstīja pret partnerattiecību likumu, budžetā tas izmaksāja vairāk kā miljons EUR. Tas ir uz katra no mums ~ 28 EUR. Bet varbūt pareizāk būtu šo iniciatīvu apmaksāt no to deputātu un partiju finansējuma puses, kuri šo lietu ierosināja. Tas būtu taisnīgi, jo tautai neviens nepajautāja: vai gribam no budžeta šādus līdzekļus atvēlēt. Un otrs -kā tad mūsu VALSTS aizstāvēsies pret hibrīdkara pielietošanu, visdažādākajos veidos, no piektās kolonas. Ir jāpieņem stingrāki likumi. Jo ļoti labi redzējām , kā aizliegtais salūts plkst. 23:00 tika realizēts uz urā!! Un kur tad bija policija, vai tas ir tikai algas jautājums, vai kas cits???

Atbildēt

???

09.01.2024. 13:48

»

Tad

nav jāaizstāvas


Pret ko jāaizstāvās un kā?

Atbildēt

Novārdzināti organismi

09.01.2024. 13:43

nespēj atgūt Enerģiju no noželojamas partikas, lai aizstāvētos.

Efektīvs līdzeklis novardzināt ar sliktu, sintetisku un dargu pārtiku.

Atbildēt

Latvija slīgst nabadzībā

09.01.2024. 13:39

Pārsvarā, nospiedošais vairums Latvijas iedzīvotāju ir nabagi, kuri dzīvo nožēlojamos apstākļos 21.gadsimtā.
Mediji nepārtraukti vērš uzmanību : Latvijas iedzīvotāji grimst nabadzībā.

Atbildēt

lauķis

09.01.2024. 13:35

»

vai tu lauķi domā

Lai tā būtu-tie ir tavi uzskati-tavas tiesības, bet kapēc te regulāri uzbrūc tiem kas domā citādi? Vai domā, ka šī ir īstā vieta tam


Ko tu saproti ar vārdu uzbrūc?Ja vergu nosauc par vergu vai poli/tiķi par līķu tārpu,vai tas ir uzbrukums?Tas pats par cilvēkiem kas pārvērtušies par aitām,gliemjiem,pelējumu.

Atbildēt

Lai "būdiņas" aizstāvētu "pilis"

09.01.2024. 13:28

Vēl jau nav pilnā gaitā izplatīti uzsaukumi, lai "būdiņas"aizsargātu "pilis"un piļu īpašniekus.

Latvijas diplomātu nespēja un nolaidība, ka 21.gadsimtā nespēj iedzīvotājiem nodrošināt mieru un kviec par gatavošanos karam, neparedzot citus variantus.
Kāpēc Latvijā iebrauks tieši 800 zviedru karavīru - tas sabiedrībai netiek skaidrots - saka vajag viņus priekš kara.

Kā Latvijas "piļu" īpašnieki (alegorijās runājot) panāks, ka Latvijas "būdiņu"iedzīvotāji nabagi aizstāvēs "piļu "īpašnieki, kuriem jau tagad sagatavoti lidojumi uz ārzemēm un kuri sūtīs uz Latviju patriotiskus aicinajumus "nolikt galvu par Dzimteni "?

Atbildēt

Gunārs

09.01.2024. 13:20

Manuprāt Elita ir kārtējā politprostitūta, kas raksta to, ko viņai pasūta...

Atbildēt

vai tu lauķi domā

09.01.2024. 13:17

»

lauķis

Ar to vircu es kļūdījos,no vircas var atmazgāties bet pārdotu dvēseli atpakaļ dabūt nevar


Lai tā būtu-tie ir tavi uzskati-tavas tiesības, bet kapēc te regulāri uzbrūc tiem kas domā citādi? Vai domā, ka šī ir īstā vieta tam?

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Arodbiedrības vēl varētu kļūt par reālu spēku darba tirgū, kas aizstāv darbiniekus un uzlabo viņu dzīves kvalitāti

FotoCik laba var būt diena Arodbiedrību vadoņiem, bet lielākajai daļai Latvijas iedzīvotāju tā ir trauksmaina! Droši vien jautāsiet – kādēļ trauksmaina? Mēģināšu ieskicēt trauksmes iemeslus vēsturiskā kontekstā.
Lasīt visu...

21

Mans amerikāņu draugs man pastāstīja patiesību par Donaldu Trampu, kas bieži tiek aizmirsta

FotoNeatkarīgi no tā, cik daudz mēs sacenšamies savās analīzēs un komentāros, lai rastu jaunus, gudrus veidus, kā pateikt "Tramps ir stulbs”, viņš, visticamāk, nemainīsies. Ar to mums ir jāsadzīvo. Šķiet, ka Eiropa nesaprot vienu lietu: Tramps ir ASV prezidents.
Lasīt visu...

21

Pie kā noved lēmumi, kas balstīti aplamos datos? Pie betonā izpļakarētiem simtiem miljonu

FotoIedomājaties, ka oriģinālā 2011, gadā pasažieru plūsma Rail Baltica tika plānota 3,26 miljoni pasažieru (2040 gadā). Pēdējā 2024.gada CBA dokumentos atradīsiet 51 miljonu pasažieru (2056. gadā).
Lasīt visu...

21

Krievijas dienesti izmanto nevalstiskās organizācijas, domnīcas un zinātniskos institūtus kā piesegu savām izlūkdarbībām, kā arī ietekmes operāciju īstenošanai

FotoRīgas rajona tiesa 14. februārī  piemēroja apcietinājumu Aleksandram Gapoņenko, kurš jau iepriekš ir ticis sodīts par nacionālā naida kurināšanu. Vladimirs Žirinovskis reiz solīja Baltijas valstis pārvērst par Krievijas guberņām, Gapoņenko droši vien cerēja reiz kļūt par gubernatoru... Bet nu būs jāsēž cietumā, nevis gubernatora krēslā.
Lasīt visu...

3

Re, kāds man bija foršs plezīrs Amerikā

FotoPagājusi nedaudz vairāk nekā nedēļa, kopš animācijas filma "Straume" pārrakstījusi Latvijas kino vēsturi, saņemot "Oskaru" kā labākā pilnmetrāžas animācijas filma. Kamēr filmas veidotāji turpina darbu pie nākamā projekta, tikmēr politikas veidotājiem arvien jādomā ne vien par plašāku atbalstu kino nozarei Latvijā, bet jāizmanto mirklis Latvijas tēla un Latvijas kā kino uzņemšanai draudzīgas valsts popularizēšanai.
Lasīt visu...

21

Rīgas Stradiņa universitātes studentu aicinājums Latvijas Republikas valdībai

FotoCienījamā Latvijas Republikas valdība! Ņemot vērā pašreizējo stāvokli valsts izglītības sistēmā, mēs, Rīgas Stradiņa universitātes studenti, lūdzam Jūs izskatīt mūsu priekšlikumus. Mēs ierosinām:
Lasīt visu...

21

Pabriks nav apdraudēts

FotoVisu Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) pastāvēšanas laiku tikai divi politiķi ir saņēmuši reālus sodus. 2007. gadā "Jūrmalgeitas" izmeklēšanas rezultātā Juris Hlevickis tika ieslodzīts uz pieciem gadiem, taču pilnu sodu viņš tā arī nenosēdēja. Pagājušajā gadā Ķekavas vicemērs tika notiesāts par izspiešanu un saņēma četrus gadus.
Lasīt visu...

21

Musulmaņi vēlas uzcelt pirmo mošeju Latvijā. Kāpēc mēs nevaram ieklausīties viņu vēlmēs?

FotoDemogrāfija mūsdienu pasaulē Latvijai ir svarīga problēma. Latvijas iedzīvotāji pārstāj dzemdēt bērnus, un valdībai vēl nav bijis laika skaidri formulēt šīs problēmas risināšanas iespējas. Tajā pašā laikā valsti pārpludina arābu imigranti. Šī situācija, protams, negatīvi ietekmē latviešu tautu.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi