Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Pēteris.
20.03.2016. 20:20Perfekts raksts . 100% piekrītu. Taču šo rakstu aizmirsīs un viss turpināsies bez izmaiņām. Lv pārvēršas par policejisku valsti . Protams var teikt , ka citur ir vēl sliktāk ( piemēram Ziemeļkoreja utt.) Tomēr vai vajag līdzināties sliktākajiem piemēriem ???
Tāds pats stāsts ir par autolietotāju nedienām - nenormālie nodokļi kas jāmaksā neatkarīgi no tā auto lieto vai nē . Liekas ceļiem būtu jābūt labākiem kā pie kaimiņiem ! Sakiet lūdzu kam tiek šī ceļiem paredzētā nauda ??? Mums jāuztur vesela kontrolētāju armija VID KNAB utt.
Sāk palikt grūti elpot.......
sieviņa
20.03.2016. 19:31Jā, pilnīgi piekrītu, ka mūsu valstī viss ir pret cilvēkiem. Augstāk stāvošie saka, ka mūsu cilvēki slinki un neko negrib darīt. Mans vīrs pirms neilga laika izveidoja savu IU. Gribēja paņemt bankā kredītu, bet... Atbilde no bankas bija- pēc gada paskatīsiemies kā jums iet un tad var būt. Paldies, pēc gada jau nevajadzēs- vai nu bankrotēsi, vai būs laba peļņa un kredītus jau nevajadzēs. Es pati arī cik reižu domāju atvērt savu uzņēmumu, bet ir nereālas bailes kaut ko uzsākties no nulles...Diemžēl.
freudan slip
20.03.2016. 19:13»
JUmis
Savulaik aprunājos ar vadošo VID amatpersonu un sarunas beigās secinājām, ka Latvijā nodokļu politika ir nenormāla, bet tur neko nevar darīt, jo tādu politiku ir izveidojuši Latvijas iedzīvotāju ievēlētie politiķi. Jāmaina pastāvošā elite ar stulbu domāšanu
Vispirms jānomaina iedzīvotāji, jo esošie neko labāku nav spējīgi ievēlēt.
elza
20.03.2016. 18:48»
Zane
Man ir uzņēmumi LV un UK un pilnībā piekrītu Lindas raxtitajs, LV nav vide normāla biznesa attīstībai, un cilvēki rej viens otru kaa suni, ko var labi redzēt arī komentāros. Kamēr tā būs, nekas nemainīsies. Žēl, jo arī ljoti mīlu LV un labprāt darītu vairāk biznesā , bet kad iedomājos ar ko būs jāsaskaras...
Piekrītu Zanei, man ir uzņēmums LV, rokas nolaižas...
Evita
20.03.2016. 18:43Kopā ar partneri (kurš nav Latvietis vai Krievs un nerunā šajās valodās) nesen pārcēlāmies uz dzīvi Latvijā. Biju nodzīvojusi 12 gadus prom un pirms lēmuma pārcelties atpakaļ, dzirdot no draugiem un ģimenes par to cik labi šeit iet un kā ir uzlabojies stāvoklis, kā arī bieži apciemojot Rīgu un redzot jaunas iestādes, domājām, ka būs ok. Gatavojāmies grūtībām, bet domājām, ka cilvēki būs saprotoši. Bet taisnība- viss ir tikai pieejams Latviešu valodā un reti kuras mājas lapas piedāvā informāciju Angļu valodā, nemaz nerunājot par iespēju aprunāties ar kādu. Mans partneris reģistrējās, kā pašnodarbinātais un ar viņu ir atteikušies pat runāt Angliski. VID nepiedāvā iespējas Angļu valodā, viņam visa mājas lapa ir jāpārtulko caur Google Itāliski un pat nav vēlmes iet vairs ne ar vienu runāt, jo ir tāda sajūta, ka rej uz viņu kā suņi. Es pati arī nekad neko nevaru atrast, jo viss ir tik sarežģīti un nav pieejams cilvēks, ar ko aprunāties, pat dzimtajā valodā, un piedevām neviens nesaprot un nespēj palīdzēt. Dzirdu, ka daudzi domā, ka Latvieši nevēlas pārcelties uz dzīvi atpakaļ Latvijā, bet ir liela daļa, kuri to vēlas, bet nav jau atbalsta. Ja nav atbalsta time kas šeit dzīvo, kā var būt atbalsts kādam citam? Tiešām ļoti žēl! Cerāsim uz labākām izmaiņām!!!
kresiite
20.03.2016. 18:26Man arī bija uzņēmums, bet atteicos no tā visa, jo tas murgs apnika. Gribu dzīvot mierā un nestresot un tā daru desmit gadus. Labi, ka pastāstīji par Igauniju, ir idejas kuras velos īstenot. Manai meitai ir bizness UK, un viņa ir ļoti apmierināta! Paldies!
L&V
20.03.2016. 17:43»
viedoklis
Aicinu visus uznemejus rakstit par VID darbibam. Tad varbut kas mainisies
Kaut kas jādara ir, cik ilgi lai ciesh savādāk?
20.03.2016. 17:27
»
"Tiek veiktas darbinieku aptaujas - kādas alga, kā izmaksā, cik garas stundas strādā. Mīļā valsts, Jūs nekad neesat padomājuši, ka ar šādām savām darbībām jūs mani kā uzņēmuma vadītāju degradējat manu darbinieku acīs...
HIHIHIHI, stulbeni, tā ari turpini, aptaurētais muļķi!Lai kas tu nebūtu - Nothing special!
20.03.2016. 17:23
»
Ar sīkbodniekiem ķēpāšanās ir nodarbinātības veicināšana LV un VID štatu palielināšana, lai būtu šķiru sabiedrība - bagātie un nabagie - bet VID ierēdņu 4000 algotņu armija tikai ir līdzeklis, lai nabago šķiru turētu paklausībā
ej tak beidzot ārstēties. pie galvasdaktera vai vismaz pie veterināra..
20.03.2016. 17:22
»
Kas gan var sakārtoties, ja ir divas šķiras - VID izredzēto "drāzēju" un "drāžamo" - uzņēmēju škira...
beidz vienreiz murgot, tu smagi slimiņais plānprātiņ..
20.03.2016. 17:22
»
Igaunijā nav totalitārisma un nodokļus maksā ka pašsaprotamus un Izšķirīgais ir tas, ka Igaunijas budžets nav pilnībā parādā nevienam, turpretim LV budžets viss ir aizņemts, plāno aizņemties vēl 1 miljardu no PB, bet PB vairs nedod, kamēr neiekasē VID vēl vairāk...
ak, Die's, kas pa totāli bezjēdzīgiem vājprāta murgiem, kārtējo reizi..
20.03.2016. 17:05
"Tiek veiktas darbinieku aptaujas - kādas alga, kā izmaksā, cik garas stundas strādā. Mīļā valsts, Jūs nekad neesat padomājuši, ka ar šādām savām darbībām jūs mani kā uzņēmuma vadītāju degradējat manu darbinieku acīs?"
Tad varbūt nevajag maksāt tādas algas, ka jautājums par darbinieka algu liekas degradējošs! Maksāsi normālas algas un degradēts jutīsies kontrolētājs.
es nekas ipas
20.03.2016. 16:48kad dzeraji iet dzer lauz visu ,vinus aizstav un vel tere lidzeklus par viniem ,kad uznemejs paludz kreditu startam vai grib kadu atbalstu ,ko tu iedomajies ,tevi izdrazis taka mazo ,stukaci skries pa iestadem tas naks un cakaresies ,mekles tik ilgi kamer izdomas atrast par ko uzlikt sodu ,pat ja nebus pasiem isti parliecibas ,lv ir bardaks biezi zeme citam eka citam ,kur stradat nav pardot negrib sez virsu un ir kara stavoklis visu laiku ,te vajag nervus ,lv labak neko nekrat apdrosinies arzemes ieguldi naudu uz procentiem un daudz lielakas iespejas ka ari bus pensija ,bet seit ko jus ,ik gadu parliek uz aplamo pusi liela dala man skiet peniju vnk neieraudzis ,verdziba ,nabadziba seit ir ?!
!
20.03.2016. 16:46»
Nu ja
Arī esmu sastapies ar vid darbinieku attieksmi viņi visus uzņēmējus uzskata par zagļiem un shēmotājiem. pēc visas valsts ierēdņu rīcības var tikai izdarīt secinājumu ka valsts rada tādus apstākļus lai uzņēmēji aizvāktos no latvijas
tikai pateicoties latviesu ierednu patvalai,referenduma balsoju par Lindermana ierosinajumiem,un darisu to ari turpmak visas merenas opozicijas likumigajas politiskajas akcijas un protesta pasakumos.
Interesanti
20.03.2016. 16:27Vai Ganbejs nodokļus un soda sankcijas nomaksāja ? Jeb Vid-istiem drosmes pietiek tikai kaktu frizieres un manukīres dzenāt ...
jumis
20.03.2016. 16:09»
ierēdne
Te nu man jāpiekrīt. Ir daudz nepilnību valsts kontrolējošo institūciju darbībā, bet uzņēmēji nudien nav tik godīgi un izpildīgi kā Linda apraksta. Izskatās, ka jebkurš jautājums par darbību no pārbaudītāju puses pazemo godīgo uzņēmēju, visi ir iekšējās lietošanas dokumenti, kurus nepiedienīgi pieprasīt...
Cik cilvēki uzņēmēju negodīguma dēļ saņem mazas pensijas un ir zaudejuši darba stāža gadus?Cik neoficiāli arodinvalīdi un arodslimnieki ir saražoti?Tieši uzņēmeju un ViD sadarbības dēļ cilvēki bēg no valsts.Latvijā valda uzņēmejiem labvēlīgā labējo partiju diktatūra.Nu jau pat dokumentu kārtošana ir nerisinama problēma!
Sankcijas
20.03.2016. 15:56Problēmām nevajadzētu būt, ja uzņēmēji apvienotos, lai uzsāktu sankcijas pret VID, PVD u.c. birokrātiem. Un tam nebūtu nekāds sakars ar valdību u.tml. Līdzīgi, kā VIDs taisa nodokļu nemaksātāju publiskus sarakstus, tā uzņēmēji izveidotu savu birokrātu sarakstu un pret tiem tad piemērotu aizliegumu saņemt pakalpojumus, preču iegādi un tamlīdzīgi.
20.03.2016. 14:57
»
Pa Vidu
Žēl tikai, ka raksta autore nav pamanījusi, ka arī Latvijā visa VID komunikācija ar godīgajiem nodokļu maksātājiem jau vairākus gadus notiek elektroniski. Un ne tikai ar godīgajiem, bet arī ar tiem, kas gadiem neuzrāda nekādus ienākumus, bet regulāri deklarē "izdevumus" it kā saimnieciskās darbības ...
Ar sīkbodniekiem ķēpāšanās ir nodarbinātības veicināšana LV un VID štatu palielināšana, lai būtu šķiru sabiedrība - bagātie un nabagie - bet VID ierēdņu 4000 algotņu armija tikai ir līdzeklis, lai nabago šķiru turētu paklausībā.
20.03.2016. 14:53
»
Nu ja
Arī esmu sastapies ar vid darbinieku attieksmi viņi visus uzņēmējus uzskata par zagļiem un shēmotājiem. pēc visas valsts ierēdņu rīcības var tikai izdarīt secinājumu ka valsts rada tādus apstākļus lai uzņēmēji aizvāktos no latvijas
Ja nebūs shēmas, ko piespiež radīt likumdošana, tad VIDam nebūs darba.Tā LV tiek radīta nodarbinātība.
20.03.2016. 14:52
»
Sankcijas
Galējā situācijā, vajadzētu izdalīt katram uzņēmējam VID darbinieku sarakstus un nesniegt tiem pakalpojumus, aizliegt iegādāties produktus, bankas varētu pievienoties un iesaldēt jeb likvidēt kontus. Un līdz brīdim, kamēr viss daudzmaz sakārtosies. Tās būtu tādas kā sankcijas. Tad varbūt likumi par ...
Kas gan var sakārtoties, ja ir divas šķiras - VID izredzēto "drāzēju" un "drāžamo" - uzņēmēju škira.
Tāpat kā starp valsts varu un tautu - starp divām šķirām pastāv antagonisms - nepārvaramu pretrunu un interešu plaisa.
Nav iespejama pat godīga, optimistiska plaisas parvarēšana, jo plaisas vidū ir slepenie tautai LV līgumi ar SVF/PB, kas noteic ģenerālo politiku LV.
Juris
20.03.2016. 14:20Tas ko Vitjks raksta par sia Mrrks un sis Arcers vadibu ir fakts tiesi tapat ka par to armrni un kriminalnoziedznieku Arturu Hanaminjanu un vina zaglu sia GEGAMS kurs nodarbojas ar celtniecibas objektu "apsardzi" iantojot nelegalas nodarbinasanas metodi un naksajot nodolklus
Un izskaitlot tadai sia Merks vai sia Arcers vadibai to vinu darbinieku-zaglenu kurs ievilcis tadu sia GEGAMS vinu firmu pasparne lai nodarbotos ar nodoklu nemaksasanu ir viegli:apdardz mekle un noligst projekta vaditajd vai vina paligs- darbu vaditajs objekta
Protams par to nevienmer tiek informeta firmas vadiba,bet vienmer ir darbu vaditaja ssvtiga interese
Ta kā nav ko censties atminet cik ir 2×2... Cita lieta ja sia valde ir kads kas tadu kriminalparkapumi atbalsta
...
Nu ja
20.03.2016. 14:17Arī esmu sastapies ar vid darbinieku attieksmi viņi visus uzņēmējus uzskata par zagļiem un shēmotājiem. pēc visas valsts ierēdņu rīcības var tikai izdarīt secinājumu ka valsts rada tādus apstākļus lai uzņēmēji aizvāktos no latvijas
Витек
20.03.2016. 14:00»
Gvido
Nu nav ja gluži tik traki ar to uzņemejdarbibu LR...
Так может виновата не служба госдоходов, а ети фирми по чей прикритием етот Артур Ханаминян со своим сиа ГЕГАМС ворует ? На сколько мне известно,то Меркс и Арчерс руководит солидные люди и они бы невели никаких то дел с таким уголовным преступником.
nav īstenība
20.03.2016. 13:35Fiskālais jeb kases čeks ir visās ES valstīs un ne tikai ES valstīs t.sk. ASV, Kanāda, Krievija utt. Katrā veikalā un katrā mazumtiedzniecības un pakalpojuma vietā tas tiek izsniegts arī Igaunijā. Tā ka nevajag runāt muļķības un kārtējās pasakas.
Garsija
20.03.2016. 13:25»
Pa Vidu
Žēl tikai, ka raksta autore nav pamanījusi, ka arī Latvijā visa VID komunikācija ar godīgajiem nodokļu maksātājiem jau vairākus gadus notiek elektroniski. Un ne tikai ar godīgajiem, bet arī ar tiem, kas gadiem neuzrāda nekādus ienākumus, bet regulāri deklarē "izdevumus" it kā saimnieciskās darbības ...
Pētersones kundze, arī jūs te !?
garsija
20.03.2016. 12:58»
asdfgh
kaadi uzneemeeji, taads ir vid
bet jautājums jau ir - kāpēc uzņēmēji meklē šos aplinku ceļus? tāpēc, ka sistēma ir absurda. tā nestrādā uzņēmēju labā. agri vai vēlu viņiem ir jāsāk darīt kaut kas, lai spētu kaut vai normāli nodrošināt sev iztiku.
Piekritu.
20.03.2016. 12:38Ja, ari man bija tas gods piedzivot ko lidzigu
neticami, bet liekas ka LV tiek viss darits lai tik bremzetu attistibu!
lauķis
20.03.2016. 11:47»
viedoklis
Aicinu visus uznemejus rakstit par VID darbibam. Tad varbut kas mainisies
Un iesniegtās sūdzības izskatīs tie paši politmafijas darbonīši.
viedoklis
20.03.2016. 11:31Aicinu visus uznemejus rakstit par VID darbibam. Tad varbut kas mainisies.
Sankcijas
20.03.2016. 11:19Galējā situācijā, vajadzētu izdalīt katram uzņēmējam VID darbinieku sarakstus un nesniegt tiem pakalpojumus, aizliegt iegādāties produktus, bankas varētu pievienoties un iesaldēt jeb likvidēt kontus. Un līdz brīdim, kamēr viss daudzmaz sakārtosies. Tās būtu tādas kā sankcijas. Tad varbūt likumi par labu uzņēmējiem ātri vien tiks pieņemti!
20.03.2016. 10:54
»
beidzot
Tagad sapratu,kapēc Igaunija VIENMÈR pēc rādītājiem ir priekšā Latvijai,tur nav stulbeņu un mazāk korupcijas,kaut ministrs iekrīt,krēsls ir jāatbrīvo
Igaunijā nav totalitārisma un nodokļus maksā ka pašsaprotamus un Izšķirīgais ir tas, ka Igaunijas budžets nav pilnībā parādā nevienam, turpretim LV budžets viss ir aizņemts, plāno aizņemties vēl 1 miljardu no PB, bet PB vairs nedod, kamēr neiekasē VID vēl vairāk.
Secinājums, ka VID totalitārisms balstās uz LV parāda SVF/PB. Godmanis ar Zatleru nesēž cietumā, bet smaidot staigā apkārt uz brīvam kājām un turpina runāt muļķības. LV parāds radās pēc Parex un 20 ārvalstu banku glābšanas, iztukšojot sociālo budžetu un pensiju fondu. Neviens politiķis nerunā par to skaļi un necenšas atgūt izzagto naudu.
Visa LV nākotnes totalitārā politika sarakstīta slepenajos tautai aizdevumu līgumos starp LV centrālo (pie varas esošo) valdību un SVF/PB.
Tā kā LV patiesībā ir bankrotējusi un politiska iekārta brūk (tādēļ ir vēlme slepeni un steidzami pieņemt Krimināllikuma grozījumus, lai nostiprinātu esošo iekārtu ar cietumu palīdzību), jo neviens nopietns cilvēks nevēlas iet politikā un pildīt slepeno aizdevumu līgumu nosacījumus. Aiz nabadzības un izmisuma cilvēki ienīst varnešus – politiķus un valsts iekārtu un varu, naidam un neapmierinātībai ar dzīvi turpinoties citam pret citu, pieaugot korupcijai VID un citās iestādēs.
doma
20.03.2016. 10:45Vajadzētu vēl ieviest tādu likumu, kā katram, kurš domā strādāt VIDā, PVD utt. obligāti pirms darba uzsākšanas 3-5 gadus vajadzētu veiksmīgi darboties uzņēmējdarbībā un tikai tad tikt pieņemtam darbā VIDā utt. Tikai tāds darbinieks varēs reāli paskatīties uz lietām.
urmas
20.03.2016. 10:25»
Prof. Haoss
Esmu sakāries ar VIDu vairākas reizes un visās kā vienā vairāk kā nekaunību neredzēju. Jā, otrai pusei, visticamāk, samaksāja kukuļus, bija kā sviests ar maizi. Mums vajadzēja ciest un pazemoties. Jau rakstīju - kā mūs , pircēju un pārdevēju pazemoja, kā draudēja par cik pārdevām un par cik nopirkām...
+1000
"Latvija ir mafioza valsts. Tajā nav gaisa apmaiņas, cilvēki smok nost"
doma
20.03.2016. 10:24Vajadzētu izveidot kādu portālu (varbūt pat biedrību), kas būtu domāts uzņēmējiem (un tiem, kuri domā uzsākt uzņēmējdarbību, saimniecisko darbību) - vietu, kur par visām VID, PVD u.c. birokrātisku iestāžu izdarībām varētu diskutēt, risināt šīs problēmas un kaut kādā veidā cīnīties pret to ar juristu u.c. speciālistu palīdzību.
JUmis
20.03.2016. 10:06Savulaik aprunājos ar vadošo VID amatpersonu un sarunas beigās secinājām, ka Latvijā nodokļu politika ir nenormāla, bet tur neko nevar darīt, jo tādu politiku ir izveidojuši Latvijas iedzīvotāju ievēlētie politiķi. Jāmaina pastāvošā elite ar stulbu domāšanu.
Andza
20.03.2016. 08:18Diemžēl ne tikai Vid, bet daudz kur Latvijā valda pazemošanas gars. Palasot arī ziņu komentārus, var redzēt, cik ļoti mums patīk vienam otru pazemot. Tā superkontrole valdības iestādēs, protams, lielākoties sakņojas Padomju Savienības mentalitātē.
beidzot
20.03.2016. 01:50Tagad sapratu,kapēc Igaunija VIENMÈR pēc rādītājiem ir priekšā Latvijai,tur nav stulbeņu un mazāk korupcijas,kaut ministrs iekrīt,krēsls ir jāatbrīvo.
Kzo
19.03.2016. 23:54Pilnīga taisnība uzrakstīta! Tas daudzreuz pārspīlētais birokrātiskais formālisms no valsts puses ir milzīgs. Par vid darbinieku kompetenci es vispār paklusēšu... Diemžēl tiek darīts viss, lai nerastos vēlme taisīt kādus uzņēmumus LV. pazīstamie savus uzņēmumus ïsā pēckrīzē pārcēla uz Igauniju, Ćehiju, Īriju, Vāciju un neviens nav domājis, ka varētu uzņēmumus migrēt atpakaļ uz LV.
Vietējais
19.03.2016. 22:50ļoti patiesa ir šī tēze:Kad beidzot uzņēmēji ar ierēdņiem Latvijā samainīsies lomām? Kad valsts sāks sadarboties ar uzņēmējiem? Kad ierēdņi aptvers, ka dzīvo no nodokļiem, kurus mēs maksājam? Par maz naudas? Mainiet sistēmu, samaziniet ierēdniecību un, lūdzu, ļaujiet strādāt!
xxxxxxxxxxxxxx
Biju Rīgas pilsētas Būvvaldē saskaņot viedokļus par būvniecības tēmu un saņēmu atbildi: Mēs šeit neesam bezmaksas jurisko komsultāciju birojs!
Bet es jau tikai par būvniecību... Sniedziet dokumentus izskatīsim, būs pareizi- saņemsiet būvatļauju, nebūs - taisīsiet no jauna. Viss.
Tad par kādu kopīgu darbu šeit runāt? Vemt gribas!
Aicinājums uz vardarbību
19.03.2016. 22:27Tikai bruņota sacelšanās var ko mainīt, pie ieročiem, brāļi! Pirmā lode mežamietam, otrā smalkmaizītei, trešā kanādas pastalai u.t.t.
Lodi pierē rižajai un pārējiem mēsliem
19.03.2016. 22:19»
Lena
Esi atsaucīgs un organizējies vismaz šeit
Varbūt mēs, no tiem, kas vēl atlicis no latviešu tautas, tomēr varētu organizēties ar konkrētu, precizi definētu mērķi - apšaut vai kādā citā fiziski iespējamā veidā iznīcināt mūsu pāri darītājus? Bez jebkādas politiskās atbildības.
Lena
19.03.2016. 21:59Esi atsaucīgs un organizējies vismaz šeit:
https://manabalss.lv/zemei-jabut-maju-iedzivotaju-ipasuma/show
Prof. Haoss
19.03.2016. 21:56Esmu sakāries ar VIDu vairākas reizes un visās kā vienā vairāk kā nekaunību neredzēju. Jā, otrai pusei, visticamāk, samaksāja kukuļus, bija kā sviests ar maizi. Mums vajadzēja ciest un pazemoties. Jau rakstīju - kā mūs , pircēju un pārdevēju pazemoja, kā draudēja par cik pārdevām un par cik nopirkām sapuvušu 25 gadīgu Žiguļi, rakstīja draudu vēstules, trīs reizes, pieprasīja katrā par cik pārdeva, par cik nopirka, ka sodīs, ja nepaziņosim un nepierādīsim, kur ņēma naudu. Man liekas, ka viss VIDS smird, lai mani atvaino par tādu viedokli.
Otrs. Ja paskatās uz jauno VIDA ēku, man liekas, ka tā izskatās kā cietums.
Trešais. Man liekas, ka šī ēka ir smacējoša, jo logi ierauti uz iekšu, telpās nav gaisa, nav skābekļa apmaiņas, var būt apdraudēta darbinieku veselība.
Latvija ir mafioza valsts. Tajā nav gaisa apmaiņas, cilvēki smok nost.
Lasīju VIDa instrukcijas. Tās nezina neviens, tās nevar izzināt neviens, tās rakstītas priekš šantāžas, ka man, tās lasot, likās.
2x neveiksmigas reizes
19.03.2016. 21:43»
lashariks
Uznjeemumu regjistram 3 meeneshus nesu vienus un tos pashus dokumentus (pilniigi nekaadu izmainju 3 meeneshu garumaa) un ar tresho reizi laikam apzheelojaas un izveidoja man struktuurvieniibu
Pirmajas 2x reizes ierednis(e) vel virtuali atradas pornosaita,iepazisanas saita un karsu speles saita virtualaja transa ,tapec Jums nepaveicas,ka ar savu apmeklejumu partraucat vinu ierasto nodarbibu.
nu fakts
19.03.2016. 18:57»
Žulis
Ļoti labs, vērtīgs un vajadzīgs raksts. Paldies autorei...
sarkankarogoto slakteru režīma izdabātāju un iztapoņu pēcnācēji citādāk/valstiskāk domāt nemaz neprot, ar pienu jau iezīduši parazitēšanu valsts darbos!
lashariks
19.03.2016. 17:56Uznjeemumu regjistram 3 meeneshus nesu vienus un tos pashus dokumentus (pilniigi nekaadu izmainju 3 meeneshu garumaa) un ar tresho reizi laikam apzheelojaas un izveidoja man struktuurvieniibu!
Žulis
19.03.2016. 17:50Ļoti labs, vērtīgs un vajadzīgs raksts. Paldies autorei!
Pārkrāsotais padomju režīms rullē ar tām pašām padomju metodēm. Tikai tagad birokrātija un ņirgāšanās par cilvēkiem ir pieņēmusi vēl kroplākas un agresīvākas formas. Agrāk varaskārie stājās kompartijā. Tagad, kad padomju režīms kompartiju likvidēja, varaskārie salien valsts institūcijās, kur tad ar augošu sajūsmu var apmierināt savu varaskāri un lielās ambīcijas. Jo sīkās un stulbāks cilvēciņš, jo lielāku priekšnieku un noteicēju tālo savā amatā. Un nospļauties tādiem par valsts vai tautas interesēm un veselo saprātu! Viņam galvenais ir apliecināt savu "nozīmīgumu" un izbaidīt to varu pār cilvēkiem, ko viņam piešķīris ieņemamais amats. Un pa šiem gadiem tieši no tādiem cilvēkiem pārsvarā ir nokomplektējies viss mūsu valsts birokrātiskais aparāts. Tagad jau viņi veido vienotu, monolītu veselumu pret kuru jebkāda kritika, iebildes vai argumenti (šo rakstu ieskaitot) atsitas kā zirņi pret betona sienu. Jūs domājat, ka pēc šī raksta kaut kas mainīsies uz labo pusi? Ne mūžam! Drīzāk gan iespējams ka dažādu institūciju birokrāti ( VID, PVD u.c.) savā starpā sadarbosies, lai meklētu iespējas raksta autorei atriebties par viņas uzdrīkstēšanos.