Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
jaunkrievija...
01.10.2014. 13:24»
ārprāc
Cik tu neizglītots un neaptēsts!!! Tu pat neini, ka Jaunkrievija ir tās vietas vēsturiskais nosaukums? Un meksikāņi varētu gan atprasīt savas ASV okupētās zemes
viss, ko krievi ir okupējuši saucas 'VĒSTURISKI" -jaunkrievija?
Vēsturiski Krievija atrodas izkautajās Baltu un citu tautu, lidz pat Amerikai, zemēs.
autoram
26.09.2014. 16:21»
autoram
Piekrītu, ka notiek pārdale. Tomēr, tavs biznesmenītis ir vienkārši pietuvināts citiem siles brāļiem, kas grib pastrebties no austrumukrainas labumiem. Porošenko-Valcmans nav nekāda balta un pūkaina miera dūja, pats ir bijis pie siles 16 gadus un rausis uz nebēdu. Tagad iet pāri līkiem, lai dabūtu kumosu...
Vēl piebilde - tagad uz oligarha-prihvatizētāja Porošenko rokām ir arī civiliedzīvotāju asinis, pavēles bombardēt taču deva viņš (karo gan arī oligarhu algotņu bandas, kas neklausa nevienam).
ārprāc
26.09.2014. 16:12»
Donbasa neatkaribas pieprasisanas lidzibas
- Meksikani, kas Floridaa ir vairakumaa, pieprasa Floridas neatkaribu no ASV - Jaunmeksiku
Cik tu neizglītots un neaptēsts!!! Tu pat neini, ka Jaunkrievija ir tās vietas vēsturiskais nosaukums? Un meksikāņi varētu gan atprasīt savas ASV okupētās zemes.
jā......
26.09.2014. 16:07»
anonīms
Ja gribi zināt vēsturi, tad tikai daži fakti...
Ar piebildi - ja kāds no indiāņiem ir palicis nenoslaktēts.
atbilde atbildei
26.09.2014. 15:56»
atbilde
Ja paskatisies Eiropas karti 1000, 1100, 1200, 1300 , 1400 utt. gados lidz musdienam, tad redzesi, ka Krievijai Krima nav piederejusi, un Kreivija nemaz neatradas Eiropas dalaa, bet atnaca uz Eiropu ap 1800 gadu tikai un saka iekarot citas zemes
PaskatĪjos šitos gadus kartē un nevaru saprast, kur tā ASV tajā amerikas kontinentā paslēpusies?
???
26.09.2014. 15:52»
L.Grantiņš LRTT
Tas ir šī autora vienīgais trūkums, ka viņš taisnojas šeit pāris "piestellētajiem" kremļa sprukstiņiem
Nespēju saprast, Grantiņ, cik vecs esi. Agrak domāju, ka tu tāds sakarīgs, bet tagad izskatās, ka tāds vecs prātu izkūkojis vecis vien esi.
aivariņ
26.09.2014. 15:50»
Aivars2
Vai esi noilgojies pēc Staļina laikiem, kad krievžīdu čekistiem bija teikšana
Vai "krievžidu čekisti" zināja, kurā mājā kaimiņam par vienu govi vairāk vai tomēr paši letiņi savējos izdeva? Un liec nu mierā stāļinu, kurs nemaz nebija krievs, bet gruzins vai kaut kas tamlīdzīgs. Tad jau varbut esi noilgojies pēc indiāņu izslaktēšanas laikiem arī?
autoram
26.09.2014. 15:46Piekrītu, ka notiek pārdale. Tomēr, tavs biznesmenītis ir vienkārši pietuvināts citiem siles brāļiem, kas grib pastrebties no austrumukrainas labumiem. Porošenko-Valcmans nav nekāda balta un pūkaina miera dūja, pats ir bijis pie siles 16 gadus un rausis uz nebēdu. Tagad iet pāri līkiem, lai dabūtu kumosu sev, pareizāk sakot, izpārdotu amerikāņiem. kāpēc tu domā, ka vietējiem oligarhiem būtu jābut ar to mierā?
to Alex
26.09.2014. 15:41»
Alex
Nav īsti korekti Skotus jaukt vienā maisā ar Ukrainas krieviem. Skotiem, nav citas dzimtenes Skotijas kā tā kur viņi dzīvo. Ukrainas krieviem blakus ir Krievija, lielākā pēc teritorijas valsts pasaulē
Dombasā pārzīmētas ir robežas, krievi tur vienmēr ir dzīvojuši un tā ir viņu teritorija. Kāpēc lai šiem cilvēkiem kaut kur būtu jāvācas.
Abigaila
26.09.2014. 04:34Tas nav nekas jauns- separtistu veidojums Vostok, no kura viss sākās, ir Rinata pasākums. Vēl vasarā, kad lumpeņu pūlis devās uz Rinata rezidenci laupīt salaupīto, separi šos piebremzēja. Tagad gan džeka namiņš jau ir nosvilināts un viņa Donbass- arēna- pasaules līmeņa futbola stadions- sagrauta.
jan
24.09.2014. 07:57bet es pazīstu inteliģentu Latvijas pilsoni kura ir ukrainiete no Doņeckas. aizvakar viņa teica, ka viņai kauns ka viņa ir ukrainiete. Šovasar viņa bija Diņeckā pie radiem, nezinu kā ar apgraustām krūzēm, bet ukraiņu valodu viņa zin.. un arī latviešu, teicami...
izskaidrroju
21.09.2014. 15:28Nav īsti korekti Skotus jaukt vienā maisā ar Ukrainas krieviem. Skotiem, nav citas dzimtenes Skotijas kā tā kur viņi dzīvo. Ukrainas krieviem blakus ir Krievija, lielākā pēc teritorijas valsts pasaulē.
-----
tas ir pirmkār nacistiskais murgojums ka ebrejus un krievus drīkst sit un ka viņi ļausies tikt sisti jo tā nav viņu dzintene.
plus tā patiesībā ir viņu dzintene jo dombasa un kuganska ir tipiska krievija ...
vēl nezin kāpēc šādu argumentu tu nelieto par osetīņiem un abhāziem ...
osetīņi un abhāzi nekādā ziņā nav iemaldījušies krievi kuriem jāpakļaujas gruzīņu diktatoriem pat peč taviem neonacista standarta idseāliem ...
izskaidrroju
21.09.2014. 15:27»
Alex
Nav īsti korekti Skotus jaukt vienā maisā ar Ukrainas krieviem. Skotiem, nav citas dzimtenes Skotijas kā tā kur viņi dzīvo. Ukrainas krieviem blakus ir Krievija, lielākā pēc teritorijas valsts pasaulē
Nav īsti korekti Skotus jaukt vienā maisā ar Ukrainas krieviem. Skotiem, nav citas dzimtenes Skotijas kā tā kur viņi dzīvo. Ukrainas krieviem blakus ir Krievija, lielākā pēc teritorijas valsts pasaulē.
-----
tas ir pirmkār nacistiskais murgojums ka ebrejus un krievus drīkst sit un ka viņi ļausies tikt sisti jo tā nav viņu dzintene.
plus tā patiesībā ir viņu dzintene jo dombasa un kuganska ir tipiska krievija ...
vēl nezin kāpēc šādu argumentu tu nelieto par osetīņiem un abhāziem ...
osetīņi un abhāzi nekādā ziņā nav iemaldījušies krievi kuriem jāpakļaujas gruzīņu diktatoriem pat peč taviem neonacista standarta idseāliem ...
Alex
20.09.2014. 19:37»
zēnks
Porošenko nākšana pie varas bija drauds prihvatizētājiem, kuri cita starpā, Aleksandra vārdiem runājot, ir ļoti saistīti ar Kremļa sili...
Nav īsti korekti Skotus jaukt vienā maisā ar Ukrainas krieviem. Skotiem, nav citas dzimtenes Skotijas kā tā kur viņi dzīvo. Ukrainas krieviem blakus ir Krievija, lielākā pēc teritorijas valsts pasaulē.
Dabas puņķis-Dabas bērnam
20.09.2014. 16:17»
Dabas bērns
Šie rakstiņi / esejas rodas no paša vērojumiem, apcerēm un atziņām. Tie ir uzrakstīti godīgi attiecībā pret sevi. Līdz ar to man ir gluži vienalga, ko par tiem kāds domā, kā par tiem kāds izsakās un vai vispār izsakās. Taisnoties par to, ko rakstu, nozīmētu taisnoties par to, ka esmu tāds, kāds esmu...
Ļoti gudra doma, tikai es sapinos tavā vēmienā starp "apceri", "kontekstiem" un "tēzi". Var redzēt, ka debils neesi, esi vienkārši plānprātiņš.
vokerts
20.09.2014. 12:00Nu par ukraiņu valodas lietošanu man ir citas domas-Rietumukrainā grūti atrast cilvēku kas prastu krievu valodu!Vajag aizbraukt un paskatīties un tad gudri rakstīt
-------
viņiem kāds to traucēja darīt ??? kāpēc tad austrumukrainā būtu jārunā tā kā viņiem gribās ???
vokerts
20.09.2014. 11:59»
garāmgājējs
Nu par ukraiņu valodas lietošanu man ir citas domas-Rietumukrainā grūti atrast cilvēku kas prastu krievu valodu!Vajag aizbraukt un paskatīties un tad gudri rakstīt
viņiem kāds to traucēja darīt ??? kāpēc tad austrumukrainā būtu jārunā tā kā viņiem gribās ???
Aivars2
20.09.2014. 11:07»
Aivars2
Jā, trollīt! Nevis lieni, bet lien
Jā ,trollīt ! Nevis ,lieni,bet , lieni !
Aivars2
20.09.2014. 08:23»
Aivars2
Vispirms iemācies latviski rakstīt un tikai pēc tam lieni latviešu saitos
Jā, trollīt! Nevis lieni, bet lien!
Dabas bērns
20.09.2014. 07:22»
Sportiņš
Cien autor, kaut kādus komentārus ņemt vērā šeit vispār nevajadzētu. Katrs, kas ir kaut cik domājošs, var novērot, ka šobrīd te vienkārši pārdesmit kremļa troļļu ļoti čakli uzdarbojas un nemaz nešaubos, ka viņi paši lieliski apzinās, ka tam, ko viņi te raksta, nav nekāda sakara ar realitāti...
Šie rakstiņi / esejas rodas no paša vērojumiem, apcerēm un atziņām. Tie ir uzrakstīti godīgi attiecībā pret sevi. Līdz ar to man ir gluži vienalga, ko par tiem kāds domā, kā par tiem kāds izsakās un vai vispār izsakās. Taisnoties par to, ko rakstu, nozīmētu taisnoties par to, ka esmu tāds, kāds esmu - ka mans deguns ir tāds, vēders šitāds, mati nav nodzīti uz nullīti, utt. Tas būtu muļķīgi, vai ne?
Savukārt, rakstā pieminētā apcere par notikumu un kontekstiem man sķita gana interesanta. Īstenībā tieši šī tēze pamudināja šo uzrakstīt. Jo pasaule nemaz nav tāda, kāda tā pirmajā (un arī otrajā, trešajā!) mirklī izskatās.
garāmgājējs
20.09.2014. 07:07»
neaizmirsties oroku sakī
tā dēvētā tauta ir pēc pirmā pasaules kara vudro vilsona vestfālenes koncepts...
Nu par ukraiņu valodas lietošanu man ir citas domas-Rietumukrainā grūti atrast cilvēku kas prastu krievu valodu!Vajag aizbraukt un paskatīties un tad gudri rakstīt
ALLA
19.09.2014. 22:10»
L.Grantiņš LRTT
Tas ir šī autora vienīgais trūkums, ka viņš taisnojas šeit pāris "piestellētajiem" kremļa sprukstiņiem
vecs vācu nacistu propagandas triks pateikt ka būs alternatīvs skatu punkts un tad noskaitīt to pašu oficiālo propagandu ...
ALLA
19.09.2014. 22:09vecs vācu nacistu propagandas triks pateikt ka būs alternatīvs skatu punkts un tad noskaitīt to pašu oficiālo propagandu ...
Aivars2
19.09.2014. 21:47»
Aivars2
Vai esi noilgojies pēc Staļina laikiem, kad krievžīdu čekistiem bija teikšana
Vispirms iemācies latviski rakstīt un tikai pēc tam lieni latviešu saitos!
Aivars2
19.09.2014. 21:46»
L.Grantiņš LRTT
Tas ir šī autora vienīgais trūkums, ka viņš taisnojas šeit pāris "piestellētajiem" kremļa sprukstiņiem
Jūs laikam iedomājaties, ka esiet briesmīgi neitrāls, kaut gan patiesībā lejiet ūdeni uz putļeriešu dzirnavām. Pasivitāte jeb neitralitāte visbiežāk noved pie liela mēroga asinsizliešanas un var novest arī pie 3.pasaules kara!
L.Grantiņš LRTT
19.09.2014. 21:42»
Sportiņš
Cien autor, kaut kādus komentārus ņemt vērā šeit vispār nevajadzētu. Katrs, kas ir kaut cik domājošs, var novērot, ka šobrīd te vienkārši pārdesmit kremļa troļļu ļoti čakli uzdarbojas un nemaz nešaubos, ka viņi paši lieliski apzinās, ka tam, ko viņi te raksta, nav nekāda sakara ar realitāti...
Tas ir šī autora vienīgais trūkums, ka viņš taisnojas šeit pāris "piestellētajiem" kremļa sprukstiņiem... .
anonīms
19.09.2014. 19:10islama filozofs par krieviju, psrs, asv, ukrainu, krimu
https://www.youtube.com/watch?v=JM7Sya3nZMQ
atbilde
19.09.2014. 18:46»
Tu
esi neglābjams analfabēts acīmredzot ne tikai ģeogrāfijā,kā var dabūt gatavu tādu murgu to es nesaprotu, tas ir pilnīgs debilisms
Tu, braal, neproti angliski neko atrast, tur taa nelaime. Macies valodas!
Aivars2
19.09.2014. 18:30»
Aivars2
Nevajag melot, ka Krievija ir kaut kur ielīdusi. Ja kāds kaut kur ir ielīdis, tad tā ir Amerika vai Eiropa
Vai esi noilgojies pēc Staļina laikiem, kad krievžīdu čekistiem bija teikšana?
paija
19.09.2014. 18:22kāpēc tiem irākšiem naftu vajaga ja viņiem ļauj runāt irāku valdodā tad taču viss ir kārtībā nevis kā mums okupācija.
paijai naftu nevajg paijai viss ir labi un viņa smaida ši valsts mums paijām ...
paija
19.09.2014. 18:21kāpēc tiem irākšiem naftu vajaga ja viņiem ļauj runāt irāku valdodā tad taču viss ir kārtībā nevis kā mums okupācija.
paijai naftu nevajg paijai viss ir labi un viņa smaida ši valsts mums paijām ...
Aivars2
19.09.2014. 18:05»
Aivars2
Nē, skolotāj! Sarkanie fašisti atbrīvo un okupē
Nevajag melot, ka Krievija ir kaut kur ielīdusi. Ja kāds kaut kur ir ielīdis, tad tā ir Amerika vai Eiropa.
Aivars2
19.09.2014. 17:47»
Aivars2
amērika un eiropa nevienu neokupē tikai izpumpē visu naftu un aizbrauc
Nē, skolotāj! Sarkanie fašisti atbrīvo un okupē!
Sportiņš
19.09.2014. 17:45Cien autor, kaut kādus komentārus ņemt vērā šeit vispār nevajadzētu. Katrs, kas ir kaut cik domājošs, var novērot, ka šobrīd te vienkārši pārdesmit kremļa troļļu ļoti čakli uzdarbojas un nemaz nešaubos, ka viņi paši lieliski apzinās, ka tam, ko viņi te raksta, nav nekāda sakara ar realitāti.
Un neko argumentētu no viņiem arī nesagaidīsi, jo šādu argumentu vienkārši nav. Ir tikai tukšas lamas un miglas pūšana, novēršot uzmanību no lietas būtības.
Protams, ka Tev IR taisnība gan šajā rakstā, gan iepriekšējos. Un neko no konteksta arī Tu nebiji tāpat vien izrāvis - vai nu katram idiotam jāklausa.
Aivars2
19.09.2014. 17:04amērika un eiropa nevienu neokupē tikai izpumpē visu naftu un aizbrauc ...
Aivars2
19.09.2014. 17:03»
Aivars2
Nevajag melot, ka Eiropa vai Amerika ir kaut kur ielīdusi. Ja kāds kaut kur ir ielīdis, tad tā ir krievija
amērika un eiropa nevienu neokupē tikai izpumpē visu naftu un aizbrauc ...
Tu
19.09.2014. 16:30»
atbilde
Ja paskatisies Eiropas karti 1000, 1100, 1200, 1300 , 1400 utt. gados lidz musdienam, tad redzesi, ka Krievijai Krima nav piederejusi, un Kreivija nemaz neatradas Eiropas dalaa, bet atnaca uz Eiropu ap 1800 gadu tikai un saka iekarot citas zemes
esi neglābjams analfabēts acīmredzot ne tikai ģeogrāfijā,kā var dabūt gatavu tādu murgu to es nesaprotu, tas ir pilnīgs debilisms.
atbilde
19.09.2014. 15:13»
anonīms
Ja gribi zināt vēsturi, tad tikai daži fakti...
Ja paskatisies Eiropas karti 1000, 1100, 1200, 1300 , 1400 utt. gados lidz musdienam, tad redzesi, ka Krievijai Krima nav piederejusi, un Kreivija nemaz neatradas Eiropas dalaa, bet atnaca uz Eiropu ap 1800 gadu tikai un saka iekarot citas zemes.
Donbasa neatkaribas pieprasisanas lidzibas
19.09.2014. 15:08»
anonīms
Ja gribi zināt vēsturi, tad tikai daži fakti...
Interesanti kaa Spanija nokluva Amerikaa un vinai vel kaut kas tur pieder! Spanija pati atnema indianiem zemi. Taa kaa es vesturi labak zinu par tevi!
Skats no malas
19.09.2014. 14:42»
anonīms
Ja gribi zināt vēsturi, tad tikai daži fakti...
Paskaties uz Krievijas robežām 1803.g. un 1903.g. un tad uzskaiti visus Krievijas impērijas kariņus šajā laika posmā, bet ar to Krievijas agresīvās ekspansijas stāsts nebūs izsmelts. Vēl jau 18.gs. un Pēteris I un vēl pirms tam Maskavijas paplašināšnās uz citu slāvu un neslāvu zemju rēķina. Bet ir viena atšķirība, ka Krievija šādu praksi mēģina turpināt.
hemlers
19.09.2014. 13:14»
anonīms
Ja gribi zināt vēsturi, tad tikai daži fakti...
amerekāņi ieviesa demokrātiju ...
anonīms
19.09.2014. 12:56»
Donbasa neatkaribas pieprasisanas lidzibas
- Meksikani, kas Floridaa ir vairakumaa, pieprasa Floridas neatkaribu no ASV - Jaunmeksiku
Ja gribi zināt vēsturi, tad tikai daži fakti:
1803. ASV atņēem Spānija Misisipi baseinu un Alabamu;
1810. ASV armija okupē Spānijai piederošo Rietumfloridu;
1845.-1846. ASV karaspēks iebrūk Meksikā un anektē Teksasu, lielu daļu Arizonas;
1848. ASV uzbrūk Meksikai un anektē Kaliforniju, Nevadu, Jutu, Ņūmeksiku un Arizonu.....
Šos štatus ASV var pieprasīt vai nu spāniski runājošie meksikāņi, vai šo zemju pamatiedzīvotāji- vietējie indiāņi:
Aivars2
19.09.2014. 12:45»
Aivars2
Nevajag melot, ka Eiropa vai Amerika ir kaut kur ielīdusi. Ja kāds kaut kur ir ielīdis, tad tā ir krievija
Niku zagļi atkal klāt? Labrīt, ''skolotāj"!
Aivars2
19.09.2014. 12:39»
Aivars2
Šis ir tieši tas pats propagandas viedoklis kāds visur... atšķirība...
Nevajag melot, ka Eiropa vai Amerika ir kaut kur ielīdusi. Ja kāds kaut kur ir ielīdis, tad tā ir krievija.
Aivars2
19.09.2014. 12:25»
Aivars2
Katram cilvēkam ir savs viedoklis, izejot no tās informācijas, kas ir katra rīcībā. Jāņem vērā, ka informācijai, kas nāk no Kremļa propagandas aparāta puses, ir vairāk dezinformācijas, nekā informācijas nozīme...
Šis ir tieši tas pats propagandas viedoklis kāds visur... atšķirība?
Eiropa un ASV ielīda, kur nevajag - jau 2008. gadā paši ASV pārstāvji rakstīja, ka ja Ukrainā pie varas nāks kāds, kas fanātiski pārstāvēs rietumu idejas un virzīs uz ES un/vai pat NATO, tad Ukrainā izcelsies pilsoņu karš... Tātad, kāds ir pie pilnas apziņas ar sava veida apvērsumu panācis tieši tādu spēku nākšanu pie varas.
Donbasa neatkaribas pieprasisanas lidzibas
19.09.2014. 12:04- Meksikani, kas Floridaa ir vairakumaa, pieprasa Floridas neatkaribu no ASV - Jaunmeksiku.
- Ja krievi, kas ir loti daudz Bruklinaa,Nujorkaa, pieprasa Bruklinas neatkaribu - Jaunkrieviju.
- Turki Vacijaa pieprasa Jaunturciju.
hei!
19.09.2014. 11:43»
visu zemju paijas apvienojieties !!!
visa veida tautu un rasu paijām šī valsts ir kā radīta
Denis, aizej uz tualeti!
Aivars2
19.09.2014. 11:43»
Krievijas propoganda
Ievērtējiet maskavas propogandu...
Tāda arī ir sarkano fašistu propaganda jeb kremļa propaganda.
paga paga
19.09.2014. 11:40»
Kailais
Ja Paija tā saka, tad tā ir joi viņa ir no tautas, kuru visi uzskata par nekur nederīgu tautu, kura ir izmoļjojusi neizdevušos valsti priekš paijiem un paijām. Kāda riebīga nekaunība tā teikt par krieviem, kuri cūkas izglāba no vāciešu nagiem
Paijaa saka pareizi. Skotiju nekadaa gadijumaa nevar salidzinat ar Donbasa neatkaribas prasisanu, nekadaa! Skotijai ir sava vesture un skotu tautiba, kas nelien citas valstis un nepieprasa skotu zemes pleku neatkaribu. Piekritu autoram par Donbasa privatizetajiem. Atceraties Latvijas privatizaciju, kad dazi sagraba visus valsts ipasumus un kluva par miljonariem.