Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Turpinājums rakstam par publisko aģitāciju pret psihiatrijas dienestu

Pēteris Apinis, Latvijas Ārstu biedrības prezidents
31.03.2013.
Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Sanita

05.02.2022. 09:44

»

Danita

Es jau 2 olas un cigiņu done. Ļauj msn mirt tagad


Man ir pareizi jāraksta. Atļauju. Avanti!

Atbildēt

Danita

05.02.2022. 09:43

Es jau 2 olas un cigiņu done. Ļauj msn mirt tagad!

Atbildēt

inga

24.07.2015. 21:04

mana omiite slimniicaa,ieguva izguleejumu kulaka lielumaa,ko tas noziimee,vinai neviens pat klaat negaaja,lopi taadi,a algu visi saneema....dievs visu redz,vinus taads pats liktens gaida,bet vinus sodiis 3 reiz smagaak

Atbildēt

par DP

03.04.2013. 20:42

būtu izcili, ja viņi visam sekotu. Neticu, ka ir 1940.g. vai 1949.g.

Atbildēt

veca laba metode

03.04.2013. 20:41

depresijai: fizisks darbs, kam redz rezulātu ( ne sports), līdz sviedriem.
Pirmkārt mainās vielu maiņa uz citu, anaerobo tipu, un vēl, ciļvēks redz sava darba REĀLU rezultātu, kas diod ganadrījumu. lai jukms veicas. Bet tas LAIKAM neattiecas un endogenajām depresijām.
Varat tikai cerēt, ka ir diagnozes kļūda un jums nav endogena depresija.
Pie katra stresa sākt litot medikamnetus ir noziegums un NEKAD nedodiet tos bērniem, vismaz viņiem zinot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ar teikumu: iedošu tev nomierinošas zālītes. Jūs bērnu kodēsiet.
Nekad nesakiet cilvēkam: tu esi alkaholiķis.

Atbildēt

Dr.Dre...

03.04.2013. 00:15

»

dpada-dpada

Par dp var būt arī sava daļa taisnības, jo neba par velti pirms kāda laika pietiek.com lasītājiem tika dots mājiens, ka pretspiegošanas ierīces neizmantojiet - draud kriminālatbildība...


Paldies Jums par humora caurstrāvojošu komentāru. Tiešām kā svaigs avota ūdens malks šajā diskusijā. Bet kas attiecas uz nopietno pusi komentāros, atliek man vien Jums piekrist. Gan par iebiedēšanas metodikām, kuras starp citu šobrīd tiešām izskatās kā farss, nu vismaz salīdzinot ar padomijas laikiem. Gan piekrītu par to ka atbildīgie, pareizāk teikt, bezatbildīgie psihiatrijas pārstāvji runās par vienalga ko, tikai ne par savu atbildību. Jums , komentāra dpada-dpada autoram visu to labako un nezaudēt arī turpmāk humora izjūtu. Komentētājam arī.... neatbildēšu. Jo esmu sapratis, nav jēha kādu par kautko pārliecināt. Tas nebija ari mans mērķis. Katrs pats zin un saprot tik daudz cik vēlas.

Bet kas attiecas uz DP, tad man tas izraisa tikai smaidu. Protams ka mazliet skumju. Jo problēma jau nav kādā no represīvajiem orgāniem. Problēma ir sabiedrībā kopumā. Kamēr būs tā saucamie stukači, tā saucamie mūžīgie drebuļi un verga dvēseles, tikmēr arī varēs, ka te jau rakstīja viena verga dvēsele, piedraudēt ka DP visu redz un dzird. Un var arī tiešām tā saucamie psihiatri iedod kādu spricīti. Būtu tas viss patiešām smieklīgi, ja nebūtu tik nožēlojami. Un pēdejais. Sen pārbaiudīta metode. Ja kāds izsaka savu viedokli, atšķirīgu, tad tam esot "jāgana savas vaboles galvā". Tad tas neesot īsti gudrs. Nu ja, metodes būtiski nav mainījušās. Vai 1970 gads, vai 2013 gads. Tā ir? Komentētāj Arī.... 02.04.2013. 21:16. Vai ne?

Atbildēt

dpada-dpada

02.04.2013. 22:54

»

Arī....

ai, apnika...


Par dp var būt arī sava daļa taisnības, jo neba par velti pirms kāda laika pietiek.com lasītājiem tika dots mājiens, ka pretspiegošanas ierīces neizmantojiet - draud kriminālatbildība!
Nerunājiet, jo dp klausoties! Nesūdzieties nevienam un nekad! Klusējiet mutautiņā! Vislabāk sēdiet zem gultas un ēdiet prozaku no kurpju kastes!
Jā, un tad uzreiz tiek uzpūsta nākamā draudu tēma - ja jūs kaut ko ne tā, tad mums ir "profesore andrēziņa" un "bestsellerists apinis", dabūsiet tādu šprici, ka aizmirsīsiet kā komati jāliek!
Bailes gan ir irracionālas, tāpēc nav ko tik ļoti baidīties, tik un tā reiz visiem jāmirst, vismaz "agresīvo" komentāru rakstītāji varēs mirt kā varoņi-disidenti.
Tikai vēsture pirmo reizi ir traģēdija, bet ottreiz - farss. Mēs esam otrā reize. Totalitārisms, iebiedēšana, specdienesti, cietumi, psihiatrija.. BAIDIES! BAIDIES! Interesanti, ko gatavojas likt atbrīvotajos cietumos? Tak ne lielzagļus vai profesionālās ētikas pārkāpējus? Laikam jāsāk kaltēt suharikus, jo nez kā cietumā baro? Trako mājā laikam jāiztiek tikai no tabletēm? dimedrola ķīselis, prozaka kotletes.. :( "salda tēja" :( perspektīva neiepriecinoša.. šonakt būs jāguļ zem gultas, lai dp nenoklausās, neizseko un neaizved uz pārbaudi pie "andrēziņas" vai "apiņa" :(

Starp citu, mēs tā arī nepabeidzām tēmu par psihiatru atbildību un čekas maisu atvēršanu. Tiem, kuriem padomijā "andrēziņas" nozīmēja ārstēšanu uz mūžu, smiekli nenāk.

Atbildēt

Arī....

02.04.2013. 21:16

ai, apnika.
visa pamatā ir apstāklis, ka psihiatrija ir tāda kā "apkaunojoša", pilnīgi nepazīstama, attiecīgi arī apdraudoša joma. Un tas patiešām nāk no padomijas laikiem.
No tā arī rodas visas iespējamās un neiespējamās sazvērestības teorijas.
Tā iekārtota pasaule - ja es kaut ko nesaprotu, to aizpildu ar savām bailēm. Un bailes, kā zināms, ir viens no primāriem dusmu un naida iemesliem.

Tādēļ, cienītie, neskatieties uz psihiatriju, ganiet savas vaboles galvā.

Starp citu, vai zināt, ka agresīvāko soc.tīklu komentāru rakstītāji bieži vien ir psihiatru pacienti. Iespējams, ka arī šeit.
Un tiem, kas to dara, paziņoju - DP patiešām seko šo "māksīinieku" daiļradei. To zinu visai precīzi.

Lai jums visiem daudz prāta!

Atbildēt

un tomēr

02.04.2013. 19:10

»

Arī...

cien, Dr.Dre...


"Arī...02.04.2013. 15:19"
------
Lai nu kā tur arī nebūtu, izlemt jautājumu par medikamentiem un ārstēšanu, var tikai ārsti, turklāt tādi, kuri ir gana profesionāli un godprātīgi, lai izvērtētu alternatīvas, visus +/- un arī varbūtējās sekas.
Izlemt, vai, cik, kad, kam un kādus medikamentus ordinēt, var tikai mediķis, turklāt tāds, kurš pats nav pacients. Viedokļus un ieteikumus varam izteikt ikviens, bet lēmumus ir jāpieņem tiem, kuriem pašiem nav nekādu diagnožu vai simptomu.
Mulsina tādi izteikumi kā "esmu vesels", bet pirms tam ilgstoši lietoju antidepresantus.. Un, kas to lai zina, ko vēl lietoja un kas tā bija par diagnozi. Iespējams patiešām izveseļojās, varbūt nemaz nebija slims, varbūt tikai remisija.. Garīgā un psihiskā veselība ir tik smalka lieta, ka dažkārt pat visnormālākajam no normālajiem var brīžam šķist, ka "kaut kas nav kārtībā", bet kāds, kurš ilgstoši lietojis medikamentus, ir 100% pārliecināts, ka ir 100% izveseļojies.
DrPr kaut kur pašā sākumā komentēja: zib grafomānijas un logorejas spilgti piemēri - kāds metas sabiedrisku organizāciju vadībā un mēra krēslā, kāds kaismīgi astpēko ikkatru savā virzienā vērsto kritiku - pārējie bezspēcīgi paklusē un pie sevis nodomā - "ar trakiem pa labam"..

Atbildēt

haralds

[R] 02.04.2013. 18:39

»

Arī esmu lietojis antidepresantus

To - Dr Dre...


ā, jau! es gan teiktu ibioķīmiskā un psiholoģiskā atkarība. dažiem psihostimulātōriem arī nav ibioķīmiskās. uzmanīgi ar izteikām "acīmredzamais" un "ausīmdzirdamais" - reti viss ir, kā izskatās un izklausās un gadās, ka nekas nav kā izskatās un izklausās.

Atbildēt

Arī...

02.04.2013. 15:19

cien, Dr.Dre...

Ja Jūs "acīmredzamo" saucat par zinātnisku faktu, tad nu tiešām ar Jūsu kvalifikāciju ir gauži bēdīgi.
Pārliecinos, ka esat ģimenes ārsts, nespeciālists.

Ja jūs psiholoģisku atkarību, kāda veidojas no daudzām efektīvām zālēm, saucat par atkarību (ķīmisku) klasiskā izpratnē, tad mazākais, ko darāt, maldināt tos, kam šīs zāles varētu palīdzēt.

Domāju, ka jums grūtības ar angļu valodu, lai palasītu autoritatīvus avotus. Tad izmantojiet vismaz Google Translate.

Vienkārši pirmā pa rokai Google atrastā vietne pasaka visu būtību gan par psiholoģisko atkarību no antidepresantiem, gan to, ko te daži salīdzina ar "lomkām".
http://www.dependency.net/learn/antidepressant/

Tas, ka zāļu iespaidā cilvēks var izskatīties "sazāļots", daudzos gadījumos nozīmē tikai to, ka viņš neies un nepakārsies vai negriezīs vēnas.
Kas ir labāk?

Par farmācijas biznesu zinu gana daudz, kaut ar nekādas saistības, izņemot medikamentu lietošanu, man nav. Jā, tur daudz kas ir šķērsām, bet to visu nevar reducēt uz vienu vienīgu psihiatriju. Tiklab arī uz iesnu ārstēšanu, ar kuru acīmredzot primāri nodarbojaties.

Ko pats esmu lietojis? 4 dažādus antidepresantus (nesaukšu kādus), līdz tika atrasts optimālais. Bez tiem es nebūtu spējis nedz strādāt, nedz vispār dzīvot. Nācās lietot gana ilgi, līdz esmu sen kā vesels.
Un, ja sakāt, ka psihiatrija nevienu vēl nav izārstējusi, tad jau laikam esmu globāls fenomens.
Tad atkārtojiet vēlreiz frāzi "psihiatrija nevienu nav izārstējusi"!

Ja ar to domājāt tikai šizofrēnijas pacientus, tad nosacīti jums taisnība, tā nav ārstējama slimība. Taču zinu vismaz divus cilvēkus, kuri darījuši pavisam acīmredzami trakas lietas, bet tagad strādā un darba devējs pat nenojauš par viņu diagnozi.
Un tā būs tik ilgi, kamēr visādu gudreļu dēļ viņi pēkšķi nenonāks pie atziņas, ka "visa tā ķīmija" viņiem nav vajadzīga vai kaitē.

Atceros, kāds sašutums un panika izcēlās, kad medijos parādījās ziņa, ka lielu daļu Sarķenes pacientus varētu laist brīvībā. Vispārējā sabiedrības paranoja kliedza: "būs pilnas ielas ar maniakiem!"
Bet kad runa par medikamentiem, tad izrādās tie nodarīšot šiem pacientam pāri un psihiatri jāpakar.

Saprotu, ka nekompetents var būt par visu neapmierinātais latvietis, kam visā ir sava sazvērestības teorija. Bet kad profesionālis (it kā) sāk klāstīt ko tādu, jāsecina, ka ar medicīnu patiešām ir dramatiska situācija.

Atbildēt

Dr Dre..

02.04.2013. 11:53

»

Arī esmu lietojis antidepresantus

To - Dr Dre...


Mazliet pat samulsu no Jūsu rakstītā. Tas notiek katreiz, kad kāds, kāda noliedz acīmredzamo. Tad uzreiz rodas jautājums, vai nu cilveks ir klaji nekompetents, vai arī labi zina patiesību, bet kautkādu mērķu vadīts, apgalvo pretējo. Ja jūs cienītais esat lietojis antidepresantus, tad uzreiz ir jautājums, kādus un cik ilgi? Ieprieksejā komentārā nebūt neapgalvoju ka visi psihiatri izraksta atkarību izraisošus medikamentus. Un ne visi medikamenti tādi ir. Bet vidēji 70% antidepresantu tādi ir. Tāpat kā lielākā daļa psihiatru piekopj tādas metodes, proti, sev nodrosināt patstāvīgu pacientu armiju. Jo shēma stradā ideali. Farmācijas biznesa shēma. Ja Jūs mazliet painteresētos par psihiatriju kā tādu, Jūs saprastu kas ta ir par industriju un kādu postu tā nodara sabiedrībai. Te es runāju globalā nozimē. Loģiski ka tas neattiecas uz akūtiem slimniekiem. Psihiatrija tos var vienīgi nomierināt, ne izārstēt. Psihiatrija principa nevienu nekad vēl nav padarījusi veselu. Nav neviena gadījuma vēsturē kad tas būtu noticis. Tiem, kuriem interesē šī tēma, var paši atrast materiālus internetā un iepazīties ar tiem. Tapat kā psihiatrijas vēsturi. Un šī brīža situāciju pasaulē. Ja cilvēki painteresētos kas slepjas aiz itkā labiem nodomiem, saprastu psihiatrijas biznesu. Par tiem sudentiem varējāt jau nu paklusēt. Farmacijas industrija jau sen ir paminusi zem sava papēža arī med izglītību. Te viss ir atkarīgs no indivīda spejas patstāvīgi domāt un izdarīt secinājumus. Jums diemžēl šīs īpašības nepiemīt.

Atbildēt

farmācijas bizness

02.04.2013. 10:18

Vispirms tevi uzsēdina uz tabletēm, pēc tam tu vai valsts maksā, lai tiktu vaļā no "withdrawal disorder".
http://www.drugfreeworld.org/drugfacts/prescription/antidepressants.html
http://www.steps2rehab.com/addictions/prescription-drugs/antidepressants/

Jautājums komentētājam ' Arī esmu lietojis anidepresantus 02.04.2013. 02:09 ' - kā pārcietāt antidepresantu lietošanas beigšanu? Internets mudž no šausmu stāstiem, kā pēc tam mocījušies cilvēki, kuri sākuši lietot antidepresantus migrēnas vai vieglas depresijas dēļ. Viņi saka, ka "withdrawal syndrome" no antidepresantiem viņu ārsti un tuvinieki apraksta kā smagāku nekā atgūšanos pēc heroīna atkarības. Paši antidepresantu lietotāji apgalvo, ka beidzot lietot antidepresantus viņiem sākusies tīrā elle. Turklāt sūdzas tādi, kuri narkotikas vai citas atkarību vielas nekad nav lietojuši.
Scary!

Atbildēt

nelietoju antidepresantus

02.04.2013. 09:51

»

Arī esmu lietojis antidepresantus

To - Dr Dre...


Ir fiziskā un psiholoģiskā atkarība. Un nav pat jābūt vājam medicīnas studentam, lai to noskaidrotu.

I am being asked more and more questions regarding antidepressant addiction. Although antidepressants are not truly addictive, there are problems with stopping them. There are also some emerging problems with their increasing use. This is particularly disturbing if these drugs are used without proper medical supervision.
One issue that has come to light is the increase in the possibility of suicide or attempts at suicide while taking these drugs. Even though this may not be the norm, or in other words, there are thousands of people taking these drugs with no signs of suicide or abnormal thinking, the risk is still there. This risk is lessened if people are aware of the possibility that taking antidepressants MIGHT cause a person to consider suicide. There are also other problems when one tried to stop any of these medications, and that is withdrawal symptoms.
Warning. Do not stop taking any antidepressant suddenly. Severe reaction can occur. Please read this page and understand the need to taper off slowly.

http://www.drug-addiction-family-recovery.com/antidepressant-addiction.html

The family of David Snell won a $6.4m payout from manufacturers GlaxoSmithKline (GSK) after Mr Snell was found to have murdered three members of his family, and himself, after taking the drug for just two days.The company denies the link and is appealing against the decision.
Two weeks earlier, in Australia, a judge ruled Sertraline, a drug in the same family, had caused David Hawkins to murder his wife and attempt to kill himself.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/1382551.stm

Adding exercise to conventional treatment for depression - antidepressant drugs and Cognitive Behaviour Therapy - does not improve the outcome. So says the National Institute for Health in an NHS funded research study published in The British Medical Journal. Nor would adding anything else once antidepressants are locked into the mood centres of the brain.The prime purpose of prescribing antidepressants is to enable doctors to avoid being blamed for patients' suicides.
However, the effectiveness of antidepressants in treating depression is only slightly greater than placebo (tablets that have no active ingredient).

http://www.dailymail.co.uk/debate/article-2156340/Anti-depressants-merely-addiction--doctors-patients.html

http://voices.yahoo.com/antidepressant-withdrawal-almost-killed-me-327758.html?cat=71

Most pharmacologists insist that antidepressants are not addictive. Many have come to this conclusion based on the fact that most antidepressants do not contain addictive substances.

However, while one may not become physically addicted to antidepressants, it is definitely possible to become psychologically addicted to them.

Antidepressants alter the brain’s chemical activity, and many individuals take antidepressants excessively because they feel like they cannot function normally unless chemical changes in their brain activity take place.

http://www.dependency.net/learn/antidepressant/

http://voices.yahoo.com/the-truth-antidepressant-addiction-11254410.html

Addiction/dependence is a syndrome in which the hallmark is a compulsive pattern of drug use. Most authorities do not regard antidepressants as causing addiction but this has been challenged. This debate is explored drawing on case reports and related clinical and pharmacological data. An extensive literature review identified 21 English language case reports of antidepressant addiction (DSM-IV `substance dependence' criteria) published since 1963. Sixteen involved tranylcypromine or amineptine and may reflect their dopaminergic and stimulant properties. Subject characteristics included male sex (14/21), personality problems (10/21) and prior substance misuse (14/21). Withdrawal or discontinuation symptoms have long been recognized with antidepressants but other features of addiction such as tolerance and compulsive use are exceptionally rare. Common clinical problems are patients taking subtherapeutic dosages and prematurely stopping antidepressants. The pharmacodynamic profiles of most antidepressants and the absence of acute `desirable' effects make addiction theoretically unlikely. It is concluded that, with the exception of tranylcypromine and amineptine, antidepressants do not have a clinically significant liability to cause addiction. Tranylcypromine and amineptine should be avoided in those with a history of substance misuse. Patients prescribed other antidepressants should be told that they are not addictive.

http://jop.sagepub.com/content/13/3/300.short

Atbildēt

Arī esmu lietojis antidepresantus

02.04.2013. 02:09

To - Dr Dre..

Ja tiešām esat "praktizējošs ārsts", steidzami uzlabojiet savu kvalifikāciju! Neviens antidepresants nerada atkarību. Vismaz palasiet par to darbības principu.
Atkarību rada sedatīvi, kurus no psihiatriem izlūgties nav vienkārši.
Vai tikai neesat kārtējais ģimenes ārsts, kurš zina no visa pa niekam.

Bet vispār, tik elementāras lietas zina pat vājākais medicīnas students.

Un, ja nu kādam ir doma, ka medikamenti psihiatrijā ir kaitīgi, tad pastāstiet to tiem psihiatru pacientu radiniekiem, kuru aizbilstamais tos atsakās lietot.
Citādi te kaut kādas raganu medības sarīkojuši.

Patiesi paranojāla ir katra posttotalitāra sabiedrība.

Atbildēt

haralds

[R] 01.04.2013. 22:39

"diskutēju tikai ar profesionāļiem". here we stop - professionāļa definīciju studijā! tikai ar professināļiem medicīnas jomā? žurnālistu, režisoru, kinooperātātōru, tulku, tulkotāju (interpeter and translator, Dolmetscher und Ūberzātzer) un fotogrāfu gadījumos ir mācīti professionāļi, kuri vai nu strādā professionāli nozīmē, ka ar to darbu nopelna dzīvošanu vai ne un strādā professionālā līmenī vai kā galīgi sēņu veči. un ir nemācīti pilsoņi, kuri vai nu strādā professionālā līmenī vai ne visai un vai nu ar to pelna dzīvošanu vai ne. saprotams, medicīnā tā specifika, ka pašmācības ceļā nevar izmācīties par himenoplastikas ķirurgu vai par endoprotēžu ieoperētāju.
ne "Pēc mana raksta", bet "Pēc sava raksta" - "ņem savu gultu un staigā!" vai "ņem Tavu gultu un staigā!"? a kā kurā valodā, karroče "Es saņēmu veselu gūzmu negāciju par psihiatrijas dienestu, turklāt ne tikai no tiem, kas varētu būt bijuši psihiatru klienti, bet arī no tādiem, kam „bēniņos” nudien viss ir kārtībā." - here we stop again - tiem, kas varētu būt bijuši psihiatru klienti, "by default" „bēniņos” nudien nekas nav kārtībā?
"Tad es saviem kritiķiem teicu – ja nu jūs kritizējat sociālās aprūpes namus, dodieties turp un strādājiet." - and again we stop. laboju sadzīves techniku un apavus, pirmshumpalu laikmetā sevi apšuvu, sev un draudzenēm matus apgriežu, taisīju remontu dzīoklī, kad man vēl bija kur dzīvot, draudzenes mājas nužņikā poda rezervuāram lunkenšlunkano šlangu apmainīju, atslēgas laboju, elektrību velku, kompitōru savācu un programmas ieinstalēju, slidas asinu un slēpem kantis asināju, kamēr smirdīgā komunaļņika kaimiņi nebija slēpes nozaguši, tulkoju grādīgiem zinātniekiem antonācijas diplōmdarbiem un tagad vēl man jāstrādā sociālās aprūpes namā? mazliet pastrādāju slimnīcā bez atlīdzības, kad mamma tur bija - mamma nostrādāja 1/2 gad-100-tu uz 1,5 slodzēm par dakteri un saņēma pensiju 180 Ls, limnīca maksāja 450 Ls mēnesī un uz ≈ 40 guļošiem slimniekiem nodaļā bija 2 sanitāri, kuri saņēm 0.70 Ls / h. sēdēja uz palodzēm un lasīja avīzes. dakteris neizdevās satikt 3 mēnešu laikā - 1 pa 4 nodaļām.
pansionātos man gadījies būt, bet caurbraucot, tak tas viens bija kaut kāds образцовый'js, otrs bērnu.
http://www.fotoblog.lv/rep/1928/?cid=196272
nepārliecināju? OK, Bernards Šō reiz nokritizējis ōperu ar vārdiem, ka ko tik drausmīgu atcerās dzirdējis tikai reiz, kad bijis ausulicinieks tam, kā sadeg bāreņu nams ar visiem bāreņiem. viņam saka, kā Jūs tā, meistar, kritizējat ōperu, pats takš nevienu neesat uzrakstījis, uz ko Šō: "man nav jādēj olas, lai kritizētu omleti!".
šiem cilvēkiem ir tiesības atrasties ārpus šās sociālās iestādes. man domāt, šiem cilvēkiem ir tiesības atrasties ārpus ŠĪS sociālās iestādes. ie "šī iestāde", ne "šā iestāde".

Atbildēt

psihiatri,

01.04.2013. 13:43

palūdziet nu apini apklust un nokārtojiet to lietu pa cilvēciskam.

Atbildēt

re kā

01.04.2013. 13:12

»

D.Amoliņa

patiesi nievājoša ir mūsu visu attieksme pret visu, kas saistīts ar vārdu psihiatrisks. Gan to cilvēku, kurš vēršas pie psihiatra, gan to, kuram citiem neizprotamu iemeslu dēļ ir iespējams sniegt šiem cilvēkiem palīdzību. Un mums nav grūti skolā, mājās, jebkur katru, kurš mums krīt uz nerviem nolamāt...


Kad nekas cits nelīdz, tad tiek piesaukta "apsaukāšanās" un atbildība par apvainojumiem. Pareizi norādīts "jūs var saukt pie atbidības", jo komentētājs ar niku "D.Amoliņa" acīmredzot labi pārzina sistēmu un zina, ja gadījumā "nenormālajiem" neizdodas "piešūt dagnozi", var "piešūt lietu" vai vice versa.
Turklāt tā ir metodes sastāvdaļa - sagrozīt faktus un būtību, pēc tam iebiedēt!
Tāpēc paskaidroju, biedre "D.Amoliņa", ikvienam ir tiesības (un tās ir Satversmē garantētas tiesības) izteikt viedokli, tostarp, viedokli par jūsu viedokli, kā arī šaubas par jūsu rīcību vai spējām veikt noteiktas darbības. Iespējams, kādam, izlasot komentārus "DaceAmoliņa 31.03.2013. 21:35, DaceAmoliņa 31.03.2013. 21:42, D.Amoliņa 31.03.2013. 22:15, D.Amoliņa 31.03.2013. 22:36", varēja rasties šaubas, vai to rakstījis mediķis. Tāpēc jautājums, vai un kas pārbauda mediķu-psihiatru garīgo un psihoemocionālo stāvokli, šķiet vietā. Mediķiem nevajadzētu "ar visu krūti" mesties aizstāvēt noziedzīgu vai neprofesionālu rīcību, par ko bija sākotnējais strīds (padomju okupācijas laika noziegumi vai cilvēktiesību pārkāpumi). Turklāt profesionālim vienmēr būtu jāatstāj vieta saprātīgām šaubām gan par kolēģu godaprātu, gan savu profesionalitāti un izmantotām ārstniecības metodēm.
Maz ticams, ka komentētājs ar niku "DaceAmoliņa" tiešām ir mediķis, vairāk šķiet, ka kāds mēģina diskreditēt visu psihiatru kopienu. Tomēr, atstājot vietu saprātīgām šaubām, nevar noliegt, ka arī psihiatri kā jebkurš ir pakļauti "izdegšanas sindromam", dažkārt demonstrē "dīvainu uzvedību" vai uzvedas acīmredzami neadekvāti, tāpēc "esiet modri!" un, ja kādreiz šādu uzvedību demonstrē mediķis, tad savu un citu personu tiesību aizsardzības vārdā, ikvienam ir tiesības prasīt, lai "psihiatriskās pārbaudes veicējam" pašam nebūtu īpatnu "psihisko vai psihoemocionālo" stāvokļu.
P.s. saasinātā reakcija un secinājums, ka kāds kādam komentāros ir "izsniedzis diagnozi", liek secināt, ka "kāds" realitāti gluži adekvāti neuztver, jo nevar visus komentāros izteiktos vispārinājumus, saistīt tieši ar sevi.
Par "mēsliem", ko laižam ārā no sevis. Brīdī, kad elementāras patiesības, acīmredzamas lietas tiek sauktas par "apmelojumiem, apkaunojumiem, mēsliem", notiek mēģinājums "aizbāzt muti" jebkādiem līdzekļiem - vai tie fiziski vai verbāli draudi, vai tiešs terors ar tiesu varas, policijas, medicīnas vai pat "vairākuma" un "sabiedriskās domas" palīdzību.
Interneta vidē ir tāds jēdziens kā "trollis", viņi vienmēr uzsāks neauglīgu diskusiju, draudēs, manipulēs, vienlaikus propagandējot savu uzskatu vai novēršot uzmanību no pamatproblēmas. Ir divas iespējas kā "troļļus" apkarot - pilnībā ignorējot vai dodot pretsparu.
Atgādinu, ka Apiņa raksts ir vērsts uz neprofesionālu, iespējams, noziedzīgu mediķu "atmazgāšanu", problēmu slēpšanu nozarē, kļūdu un cilvēktiesību pārkāpumu neatzīšanu un attaisnošanu. Tāpēc komentāros būtu jāfokusējas uz padomju okupācijas laikā pastrādātajiem noziegumiem psihiatrijā un to, vai šodien nenotiek ļaunprātīga nozares izmantošana savtīgiem mērķiem.

Atbildēt

Dr Dre..

01.04.2013. 13:12

Arī es esmu praktizējošs dakteris. Un ikdienā sastopos ar cilvēkiem, kurus psihiatri ir nolēmuši uz dārzeņu lomu. Nebūt nesaku ka visi praktizējosie psihiatri to vien dara ka izraksta saviem pacientiem antidepresantus. Bet lielākā dalā to tiešām dara. Un ne akūtās situācijās. Respektīvi, cilvēks aizejot pie psihiatra ar sūdzību ka nevar iemigt, tiek uzsēdināts uz antidepresantiem. No tiem vaļā tik lielakā daļa nespēj gadiem ilgi. Tiek veidota savā ziņā atkarīgo armija. Tādus cilvēkus atradināt no medikamentu nepamatotas lietošanas principa ir ļoti grūti. Lielākā daļa tāda veida medikamentu rada totālu atkarību. Pazīstu arī ne vienu vien psihiatru-neiropatologu. Lielāko daļu no tiem tiešām uzskatu par cilvekiem, kuri sen ir aizmirsusi Hipokrāta zvērestu. Vai par to nav pat nekad dzirdējuši. Jo nevar viņi nesaprast kādu ļaunumu nodara cilvēkiem, tos padarot atkarīgus no medikamentiem. Ikdienā arī sastopos ar tā saucamo komisiju upuriem. Med-komisiju. Kur ir obligāts psihiatra slēdziens. Cilvēki uz tām iet kā uz ešafotu. Jo tiešām brīžiem šķiet ka par psihiatriem strādā psihopāti, kuriem jēdziens normāls ir jau sen deformēts. Te varu pilnībā piekrist komentētājam google zina visu 01.04.2013. 10:53.

Atbildēt

tagad domās, ka visi ārsti meļi

01.04.2013. 12:56

ko citu domāt?

Atbildēt

nevajag apvainot

01.04.2013. 12:55

ģimenes ārsts arī ir ārsts un, ja paraksta darba līgumu, tad zin taču ko dara? Neparaskta taču , lai tikai saņemtu naudu? Un nevajag teikt, ka ārstu tur nav. Nesmuki sanāk.
Biedēt ar streiku mēs visi varam, kam Latvija riebj, der tiakai naudas pelnīšanai

Atbildēt

DrPr

01.04.2013. 12:54

Apiņa slimīgā reakcija uz kritiku nedara godu Latvijas Ārstu biedrībai. Es arī esmu ārsts un man ikreizi kļūst kauns lasot Apiņa garadarbus un slimīgi noliedzot visiem acīm redzamas problēmas. Ir dadz labi apmaksātu profesiju un ārstu algas nevienam nav nolsēpums. nelietība nav attaisnojama ar nabadzību. Apinim jāatver acis un ausis un vērīgi jāieskatās un jāieklausās, kas notiek apkārt ( ja vispār to spēj!). Taisnība vienam komentētājam par psihopātiskām personībām. Tā ir ļoti slidena tēma, jo apvainot kādu, norādot uz psihisku novirzi, nav labākais, ko varētu iedomāties darīt. tai pat laikā mēdijos nemitīgi zib grafomānijas un logorejas spilgti piemēri - kāds metas sabiedrisku organizāciju vadībā un mēra krēslā, kāds kaismīgi astpēko ikkatru savā virzienā vērsto kritiku - pārējie bezspēcīgi paklusē un pie sevis nodomā - "ar trakiem pa labam"!

Atbildēt

ja būtu psihiatre

01.04.2013. 12:51

reaģētu adekvāti. Psihiatri lieliski zin, ka īstu psihiski slimo ar ar parliecināšanu izārstēt nevar! Bez tam, šeit runa ir par daudz smagāku tēmu kā neaudzinātība, bet par: PSIHISKI VESELU ( veselāku par rindu komunistu) cilvēku represēšanu. Pirmkārt jau 'bija vai nebija'?

Atbildēt

D.Amoliņa

01.04.2013. 11:26

patiesi nievājoša ir mūsu visu attieksme pret visu, kas saistīts ar vārdu psihiatrisks. Gan to cilvēku, kurš vēršas pie psihiatra, gan to, kuram citiem neizprotamu iemeslu dēļ ir iespējams sniegt šiem cilvēkiem palīdzību. Un mums nav grūti skolā, mājās, jebkur katru, kurš mums krīt uz nerviem nolamāt par psihopātu vai šizofrēniķi, idiotu vai debīliķi, un pēc tam gaudot komentāros, cik gan šie cilvēki, kuriem patiesi ir šīs diagnozes, cik ši cilvēki jūtas stigmatizēti. Jūs paši lietojat komentāros apsaukāšanās formā dažādas diagnozes, par ko var jūs saukt pie atbildības, protams. Un tā ir mūsu sabiedrības problēma- nesaprast, kādus mēslus mēs no savām mutēm laižam laukā, un ko šie vārdi patiesībā dara.

Atbildēt

FYI

01.04.2013. 11:07

http://psihoterapeitespiezimes.blogspot.com/2011/12/psihopati.html

Atbildēt

google zina visu

01.04.2013. 10:53

Vakar prese un tv ziņoja, ka pāris tiesneses "taisno tiesu" divas dienas pēc kārtas spriedušas esot pamatīgā "pālī".
Mūsu valsts vadītāji, ierēdniecība ikdienā demonstrē rīcību, kas liecina par emociju nabadzību, empātijas trūkumu, nespēju saprast citu problēmas, tieksmi manipulēt ar apkārtējiem un absolūtu vainas apziņas trūkumu, kas norāda uz psihopātiskas personības iezīmēm.
Savukārt par vaicājumu, kas ir "DaceAmoliņa", google saka - ārste, psihiatre. Protams, iespējams, ka kāds ļaunprātīgi izmanto "DaceAmoliņa" vārdu, lai diskreditētu mediķus. Tomēr, iedomāsimies, ka persona, kas rakstījusi ar niku "DaceAmoliņa" tiešām ir psihiatre, vai jūs piekritīsiet, ka viņa veic jūsu vai jūsu tuvinieku pārbaudi, nosaka diagnozi un paraksta zāles? Kas un kā īsteno psihiatru garīgās un psihiskās veselības pārbaudes?
Vai nav tā, ka tieši personas ar garīgās un psiholoģiskās veselības traucējumiem, t.sk., ar psihopātiska rakstura veselības traucējumiem, nosaka, kas ir "norma"? 1-5% personu ar šādiem traucējumiem sabiedrībai nebūtu bīstami, ja vien viņiem nebūtu patoloģiska tieksme līst varas pozīcijās. Bet, nonākot varā (vai tā politika, bizness, tiesu vara, izglītība vai medicīna), psihopāti var uzspiest sabiedrībai savas rīcības un spriešanas modeli. Tad, kad lielākā daļa normālo cilvēku šādu deformētu modeli pieņem un akceptē, sabiedrība neizbēgami degradē. Mēs esam šajā degradācijas procesā. Spilgts šādas degradācijas piemērs ir Apiņa daudzskaitlīgie raksti - noziedzīgas un amorālas darbības, profesionālās ētikas pārkāpumi tiek attaisnoti, vienlaikus tiek norādīts, ka visa vaina meklējama finanšu nepietiekamībā, tāpēc "dodiet vairāk naudas!".
Vairāk finanšu veselības aprūpei, protams, ir labi, bet.. vai tiešām sabiedrība ir gatava maksāt komentētājam ar niku "DaceAmoliņa" par psihiatriskās diagnozes noteikšanu un ārstēšanu? Vai skaidrā prātā esot, jūs savu bērnu nodosiet šāda "psihiatra" rokās? Vai skaidrā prātā esot, jūs ļausiet spriest tiesu divām potenciālajām narkologa pacientēm? Vai skaidrā prātā esot, jūs valsts pārvaldībā ievēlēsiet personas ar garīgās un psiholoģiskās veselības traucējumiem?
Iespējams, ka mēs jau dzīvojam "trako mājā", jo lielākā daļa iedzīvotāju novirzes no normas sākusi uzskatīt par normu, bet normu par "nenormālību".
Tāpēc svarīgi, lai tie, kuri vēl nav pilnībā akceptējuši psihopātiskas sabiedrības modeli, celtu trauksmi. Jo vairāk tādu "nenormālo" būs, jo ātrāk normalizēsies sabiedrība kopumā, kurā atbildībai ir jābūt par atslēgas vārdu.

Atbildēt

bs

01.04.2013. 10:15

Apinis pats sevi pataisa par muļķi,paziņojot,ka nelasa komentārus.Ja jau viņš pauž savu ģeniālo viedokli pūlim,tad būtu tikai loģiski izmantot jauno tehnoloģiju iespējas un uzzināt rezultātu,kādu devis raksts.Izrādās,ka autors diskutē tikai ar saviem čomiem,tur rodas vienīgais pareizais viedoklis,un tas ir jāuzspiež sabiedrībai,nevis jāreaģē uz sabiedrības piepresījumu.trakākais,ka šitāds tips ir darbojies demokrātiskas valsts pārvaldē(pirms patriekšanas),bet tagad vada it kā demokrātisku AB.

Atbildēt

ja vēl pacelt antidepresantu

01.04.2013. 08:13

un medikamantu devu lieluma problēmu, organisma piesātinājuma ar medikamentiem- nemonitorēšanu.

Atbildēt

Anda

01.04.2013. 08:11

Nekad neesmu rakstījis turpinājumos. Nelasu komentārus. Arī diskutēju tikai ar profesionāļiem. Šoreiz bija savādāk
____________________
Apinis nokritis no Mēness, trāpījis ĀB krēslā, izlasījis komentārus un atkal, brīvdienās ēdot Lieldienu olas, guvis iedvesmu kārtējam rakstam.
Apini! Kāpēc paudiet visu ārstu viedokli, ja vairums ārstu nemaz nav jūsu biedrības biedri? Paskaidrojiet, lūdzu, kāds tam varētu būt iemesls?Pēc jūsu domām, cilvēki- aiz neko darīt, izdomāja papētīt psihiatrisko aprūpi, piesauc varai lojālus profesionāļus, kas iznīcina citus cilvēkus ar medikamentozām metodēm, vienkārši tāpat- lai interesantāka dzīve? Nav jau nevienam noslēpums, ka vairums ārstu savu darbu dara godprātīgi, bet jūsu rakstus smieklīgus padara tas, ka jūs akli aizstāviet jebko un jebkuru, kam galā atrodama vismaz nojausma par ārstniecību. Tas stils tāds vai tā ir absolūta dzīvošana citā pasaulē? Varbūt jau esiet apzinājies savu smieklīgo demagoģiju, publicējoties pēc principa "dzīves iekrāsošanai", līdzīgi kā tas bija ar kokakolu- "ēdienkartes iekrāsošanai"? Pēc principa -Šodien taču 1.aprīlis! Apinis atkal publicējis joku rakstu!

Atbildēt

a kur ies

01.04.2013. 08:10

diplomētie, kas reālam darbam neder?????????

Atbildēt

Janka

01.04.2013. 07:01

Apini, nevis jāpalielina nodokļi, bet ar sūdainu koku jāizdzenā visas tās aģentūras, kas mūsu medicīnā ir savairojušās kā sēnes pēc lietus un noēd miljoniem nodokļu maksātāju naudas, jo Rīgā jau katrs otrais ārsts nevis ārstē, bet sēž kādā no valsts budzeta apmaksātā aģentūrā. Neticat, paskatieties darbinieku skaitu - ministrija -90, nacionālais veselības dienests - 100, veselības inspekcija - 190, zāļu valsts aģentūra - 135, un tad vēl kādas desmit struktūras ar priekšniekiem, juristiem, un grāmatvežiem. Vai tiešām mazajā Latvijā ir nepieciešams šada monstrveidīga struktūra? Es jau nesaku, ka viņiem teorētiski nav ko darīt, ja būtu vairāk naudas, varētu vēl četrreiz paplašināties, tikai papīru rakstīšana un kafijas dzeršana veselības stāvokli neuzlabo.

Atbildēt

leo

01.04.2013. 00:12

»

:)

ja d.amoliņa ir reāla persona, kura, kā noprotams, strādā ar psihiatrijas pacientiem, tad...


Super. Pievienojos Jūsu viedoklim. Vel tikai piebildīšu. Sabiedrības vairākums diemžēl nezina par psihiatrijas kā tādas ļauno iespaidu uz sabiedrību. Ne tikai Latvijā. Zinātu, no tā saucamo psihiatru rokām suns maizi neņemtu. Par tādiem lopu dakteriem kā te iet runa, vispār nav ko piebilst. Te var palīdzēt tikai kriminallieta un režģotas debesis. Apinim arī, kā līdzatbildīgam.

Atbildēt

:)

31.03.2013. 23:15

»

D.Amoliņa

Cienījamais anonīmais pilsoni Esiet Modri. Profesore Andrēziņa neizraksta valsts kompensējamās zāles. Ja nu kopā 90.gada ir bijis "politisks pasūtījums" un Esiet Modri to zina, kādēļ par to neko neviens neziņo? Un Esiet Modri jūtas pats tik degradēts nez kādēļ ar kaut kādu, jebkādu psihiatrisku diagnozi...


ja d.amoliņa ir reāla persona, kura, kā noprotams, strādā ar psihiatrijas pacientiem, tad:
vai nu vajag mazāk dzert,
vai arī nevajag ēst pacientiem izrakstītos medikamentus

Attiecībā par komentāra saturu, varu informēt, ka personai ar niku "esiet modri!" līdz šim (tfu, tfu, tfu..) ar psihiatriju nekāda lielā saskare nav bijusi, tomēr ir bijusi saskare ar "politisko pasūtījumu" un specdienestu un noziedzīgu struktūru metodēm attiecībā uz viņiem nevēlamām personām.
Kāpēc par to neviens neraksta? Vai jūs, d.amoliņa, protat lasīt? Ja, jā, tad skatiet 1.rindkopas 1.teikuma 1.ievilkumu (меньше пить надо!), tad arī atradīsies lasāmais.
Par psihiatrijas pacienta tēla uztveri sabiedrībā nav pat vērts diskutēt, to saprot pat mazi bērni, cik problemātiski iekļauties sabiedrībā, ja esi atšķirīgs, cik dažkārt pazemojoša un nievājoša ir sabiedrības attieksme pret tiem, kuri ir "stigmatizēti".. to visu nesaprot tikai andrēziņa, apinis un amoliņa.. vēl vieni 3a
Nevar, biedrene amoliņa, dalīt nepamatotas diagnozes un barot pacientus ar stiprām zālēm, lai piepildītu farmācijas biznesa kabatu! Nemaz nerunāsim par "saldās tējas" gadījumiem.
Un, ja, biedrenei amoliņai "spilvens spiež un sega kož", tad ir taču tik daudz profesiju, kļūstiet, piem., par floristi vai kinoloģi, nav dzirdēts par lilliju šizofrēniju un labradoru paranoju.

Atbildēt

D.Amoliņa

31.03.2013. 22:36

Cienījamais anonīmais pilsoni Esiet Modri. Profesore Andrēziņa neizraksta valsts kompensējamās zāles. Ja nu kopā 90.gada ir bijis "politisks pasūtījums" un Esiet Modri to zina, kādēļ par to neko neviens neziņo? Un Esiet Modri jūtas pats tik degradēts nez kādēļ ar kaut kādu, jebkādu psihiatrisku diagnozi, ka no psihiatrijas, kā saprotu, jāizvairas. Tā ir domāta tikai kādiem otrās šķiras un degradētiem cilvēkiem, ne jau "NORMĀLIEM" , kā Esiet Modri. Tas, kas mums bija jāsaprot- nevajag "sasmērēties" ar psihiatriju. Tas ir tāāāds Kauns, ka tikai Apinis nebaidās par to runāt un domāt. Citiem jāāāmūūūk! Interesanti, bet kur patiesībā ir mūsu problēma?

Atbildēt

D.Amoliņa

31.03.2013. 22:15

Un medikamentus "gandrīz veseliem" nedod. Dod lai ārstētu to vai citu sindromu, ja nu Jums tāds ir.

Atbildēt

D.Amoliņa

31.03.2013. 22:13

1.Ir pacientu likums, iznācis 2011.g.martā, ja nekļūdos ar gadu), iesaku visiem izlasīt un iepazīties. 2. Ja pacientam šķiet, ka viņam nav pareiza ārstēšana, vai pacienta tuviniekam, noteikti par to ir jāinteresējas pie ārstējošā ārsta, un, ja nav kontakta ar to, jāmaina ambulatorais ārsts. Un, ja pacientam nav tuvinieka, bet Jūs redzat, ka šim cilvēkam, Jūsuprāt, ir slikti, Jūs drīkstat kopā ar viņu par viņa veselību painteresēties ar viņa atļauju, protams.

Atbildēt

andreiko

31.03.2013. 22:06

Var jau būt, Daces Amoliņas k- dze, tikai Gūgles tantē ieklikšķinot aminazin (aminazinum) kaut ārā nāk gandrīz vai tikai norādes uz moskaļu mēlē esošiem saitiem. Neapstrīdu šo medikamentu efektivitāti dažos gadījumos, tomēr - kas notiek ar gandrīz vai pavisam veselu cilvēku, ja tam ilgstoši tiek dots aminazīns vai tizercīns?
Neesmu (PD) bijis pacients šādās iestādēs, tikai tad, kad reiz vienai psihiatrei (draudzīga kaimiņiene) pajautāju - vai arī tagad un pie mums tās lieto, atbildē izdzirdēju aurus - tās ir ļoti labas un vajadzīgas zāles! Tipa - tu idiot, nejaucies, tā ir mūsu iekšējā darīšana! Un tad manī dzima melnas aizdomas, ka viss nav tik apinīgi nevainīgi...

Atbildēt

D.Amoliņa

31.03.2013. 21:45

Aminazīns, Tizercīns un haloperidols tiek plaši izmantots visā pasaulē kā pamatmedikamenti. Lēti, ļoti efektīgi, pareizi lietojot. Aminazīnu ražo, starp citu, Francijā.

Atbildēt

DaceAmoliņa

31.03.2013. 21:42

Pansionātos ārsti nestrādā. Tur dzīvo cilvēki, kurus aprūpē vietēja mēroga ģimenes ārsts. Un paretam konsultē psihiatrs, kurš arī izraksta valsts kompensētos medikamentus, vai arī paraksta, kādi pašam klientam būtu jāpērk, (vai vislētāko galu pansionāts var "iedot") medikamenti. Viss cits tur ir kā lielā sociālā mājā ar daudz sociālajiem darbiniekiem un dažām medmāsām.

Atbildēt

andreiko

31.03.2013. 21:37

Pēter, kā ar šo jautājumu, nekas jau nav beidzies, tikai šos līdzekļus tagad izmanto (iespējams) ne jau pret disidentiem, bet tiem pacientiem, kas personālam traucē justies ērtāk:
http://en.wikipedia.org/wiki/Political_abuse_of_psychiatry_in_the_Soviet_Union

Atbildēt

DaceAmoliņa

31.03.2013. 21:35

Ļoti cienījamai Apiņa kungs!
Saprotu, ka gribas kliegt aiz izmisuma, par mūsu kolektīvo neprātu un vēlmi katram kārtot svešas darīšanas, bet pašam savu darbu neveikt- es to par mūsu kopīgajām tendencēm. Tad nu varbūt lai aprūpes centru personāls paņem visi beidzot brīvdienas, vienlaicīgi. Un lai tur kādu mēnesi šos nomaina aprūpējamo tuvinieki vai cilvēktiesību speciālisti. Nu mums taču ar vajag atpūsties, un viņi vienmēr zina labāk. Nu lai taču strādā. Bet tad masveidā. Un valsts kompensējamie medikamenti, kas aprūpējamiem pienākas tāpat, kā citur dzīvojošajiem, tos tak izraksta uz 0,25slodzi strādājošais psihiatrs, ja tāds ir, vai ģimenes ārsts var būt. Nu tā tāda medicīnas puse. Bet zāles jau nu it kā kādam būtu jāizraksta, arī labas zāles. Kurš tikai ir tas izrakstītājs un tas izvērtētais valsts apmaksātais...

Atbildēt

nabadzība nav pamats bezkaunībai

31.03.2013. 21:33

un neticu, ka no pansionātiem ārsti VAIRS nesaņem naudu. Vēl nesen bija ārstu slodzes.

Atbildēt

andreiko

31.03.2013. 21:26

Paldies par izvērsto atbildi!
Tikai, Pēter, nevajag fleitēt - par cik procentiem uzlabotos pacientu aprūpe šādos centros, ja personālam algas palielinātu DIVKĀRT? Par pieciem procentiem vai nulle?
Vai tiešām tu domā, ka Saeimas deputāti, ministri u.t.d strādātu daudz labāk, ja viņiem maksātu 10, 20 vai 100 tūkstošus mēnesī??? Atbilde ir domāšanā un dzīves uztverē, neticu, ka tie, kas nerīkojas godīgi un saskaņā ar cilvēcības principiem, šīs īpašības varētu iegūt par lielāku atalgojumu. Turklāt tu neatbildēji - kurās vēl valstīs šādu pacientu ārstēšanai tiek izmantots aminazīns, tizercīns un haloperidols...

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Cīņā pret nomelnošanu un nevajadzīgām intrigām – Mūzikas akadēmijas skandāla aizkulises

FotoVēlos padalīties ar sajūtām un lieliem novērojumiem par to, kas notiek, - par reālo situāciju Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) skandālā un to. kā jūtas studenti un arī nesenie/senie katedras absolventi
Lasīt visu...

21

Krievijas aktivitātes var uzskatīt par šokējoši efektīvām, un Latvijas „sabiedrisko” mediju mērķtiecīgā kampaņa par krievu valodu šobrīd jāskata šajā kontekstā

FotoDrošības eksperti vienbalsīgi norāda uz to, ka pēc kara sākuma Krievijas izlūkošanas un hibrīdoperāciju mērogs Eiropā ir krasi pieaudzis, ieskaitot operācijas, kuru agresivitāte ziņā pārspēj aukstā kara līmeni, - tādas kā sabotāžas, fiziskas provokācijas un tamlīdzīgi.
Lasīt visu...

21

Sankciju patiesais labums: Apvienotā saraksta plāns aizvērt ostas varētu arī nebūt nejaušs

FotoDeklarētais mērķis - atbalsts Ukrainai Latvijas ostu paralizēšanai - šķiet šizofrēnisks, jo kā gan tas saskan ar to, ka Ukraina pati joprojām saņem naudu no Krievijas un ļauj Krievijai transportēt gāzi caur Ukrainas teritoriju, bet neviens latvju bāleliņš par to pat nav iepīkstējies ES parlamentā?
Lasīt visu...

21

Priekšlikums ir tikai par mūsu nodokļu maksātāju segtajām atlīdzībām

FotoAtsaucoties uz 2024. gada 18. aprīļa publikāciju "Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!" vietnē, informēju, ka saskaņā ar spēkā esošo likumu algu publiskošanas lietā Saeimas deputāti rāda priekšzīmi un Saeima Ģirta Valda Kristovska kā tautas priekšstāvja atlīdzību - tāpat kā visu citu tautas priekšstāvju Saeimā atlīdzības - publicē katru mēnesi internetā.
Lasīt visu...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

Es zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī...

Foto

No strupceļa uz atdzimšanu

Draugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka...

Foto

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

Pēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par...

Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...