“Tieslietu krīzi vairo, iespējams, korumpēti prokurori un izmeklētāji”: atklātajā vēstulē minēto faktu apkopojums
Uldis Miķelsons03.08.2021.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
prātnieks
08.08.2021. 18:31Labvakar!
Skatos, galīgs apsīkums komentāros. Taču tam ir izskaidrojums - brīvdienas. Arī es biju aizņemts. Taču tagad nedēļas darbi apdarīti, līst, tāpēc nolēmu uzrakstīt par kādu dīvainību rakstā.
Runa ir par rakstā vairākkārt pieminēto prokurora 2019. gada 4. novembra lēmumu Nr. S-229-2019-04645. Jautāsiet, kas tur dīvains? Parasts dokumenta reģistrācijas Nr. Tā jau arī ir. Taču mulsina burts "S" nummura sākumā. Tas parasti ir iesniedzēja uzvārda pirmais burts, bet tas raksta autoram ir pavisam savādāks. Tātad lēmums domāts pavisam citam cilvēkam un arī iesniegumus policijai un prokuratūrai būs rakstījis cits cilvēks ar uzvārdu, kurš sākas ar burtu "S" un kuram prokurora lēmums domāts sūtīts un saņemts. Tad kāpēc raksta autors izmantojis it kā savā rakstā acīm redzami nepatiesus faktus un ar kādu mērķi?
Autora sievai G. pirmslaulību uzvārds kā reiz sākās ar "S". Taču viņas amatpersonu deklarācijā jau par 2018 un arī par 2019 gadu ir norāde, ka viņai ir laulātais, šī raksta autors un viņai ir laulātā uzvārds. Tad kas bija iesniegumu autors un kam adresēts prokurora lēmums?
Taču galvenais jautājums šoreiz cits - ja pat par it kā oficiālu valsts iestādes dokumentu publikācijā ir tādas neskaidrības, cik vispār var ticēt šajā publikācijā izklāstītajam un , protams, tās autoram vispār?
Ak, Prātniek, kā man patīk Jūsu ieeja!
06.08.2021. 18:40»
Vērotājs
Ak, Prātniek, kā man patīk Jūsu pieeja! Jau izlasot rakstu, man radās iespaids, ka raksts autors un viņa mājinieki ir vieni neizturami ļautiņi-visu laiku aizrāda, sūdzas, raksta, pamāca... Un jā, viņiem ir Tiesības! Ļoti nesaticīga kompānija. Ir taču veca patiesība-kas ar kašķi nāk, no kašķa cieš. Kā...
Kas var būt daiļāks par divu tēviņu savstarpēju patikšanu! Abas blaktis no viena skapja...
Vērotājs
06.08.2021. 12:29Ak, Prātniek, kā man patīk Jūsu pieeja! Jau izlasot rakstu, man radās iespaids, ka raksts autors un viņa mājinieki ir vieni neizturami ļautiņi-visu laiku aizrāda, sūdzas, raksta, pamāca... Un jā, viņiem ir Tiesības! Ļoti nesaticīga kompānija. Ir taču veca patiesība-kas ar kašķi nāk, no kašķa cieš. Kā tu pret citiem izturies, tādu attieksmi saņemsi. Ja ar paštaisnumā pārviebtu seju ūdeni upē prasīsi, vari nedabūt. Vieglāk vajag dzīvot, vieglāk, U.Miķelson, tad arī dzīve un līdzcilvēki nešķitīs tik nejauki.
precīzi 1:1
06.08.2021. 00:51»
prātnieks
Labvakar...
Mūsdienās jebkas tiek atzīts par vērtīgu, ikviena muļķība pasludināta par viedokli, kurā jāieklausās. Tas ceļ gan muļķības statusu, gan pašu muļķu pašapziņu.
prātnieks
05.08.2021. 20:35Labvakar!
Noskrējos pamatīgi, bet solījums jāpilda un jāraksta. Vēl jo vairāk ja to "gaida".
Diezgan dīvaini, ka te daudz komentāru ne par rakstā minēto situāciju, personāžiem, maniem jautājumiem, bet par ...... komentētājiem. Tas parasti tad, ja grib novērst uzmanību no komentētāju aizsāktajiem jautājumiem. Un tas kļūst saprotams apskatot kādu divus gadus vecu rakstu par šo pašu konfliktu. Raksta autors un G. cītīgi komentē. Sākumā ar saviem vārdiem. Pēc tam ar dažādiem nikiem , bet sev labvēlīgā gultnē. Taču daži citi lasītāji to pamana un uzraksta komentāros. Tas arī izskaidro, kurš te komentē ne par tēmu, bet par komentētājiem
Īsumā par ''pārmetumiem''. Suns man nav un nekad nav bijis. Informāciju ņemu tikai no publiskās vides. Ulda kungs pats tēmu aizsāka , mani un noteikti ne tikai mani ieintriģēj, bet uz precizējošiem jautājumiem neatbildēja. Bet G. vispār ir amatpersona, par viņu noslēpumu būt nevar, daudz kas amatpersonas deklarācijā.
Šo portālu daudzējādā ziņā izmanto tie, kuriem citur nav kur izteikties publiski un kādās lietās neveicās. Laikam jau arī šis ir tas gadījums. Ja kļūdos, aicinu Ulda kungu vai G. mani palabot. Bet bez gānīšanās, demagoģijas, konkrēti par lietu.
Raksos par to, ka ir krimināllieta. Pieļauja, abiem M ir kāds krimināls statuss piešķirts. Prokurors varētu norīkot psiholoģisko vai psihiatrisko ekspertīzi, tad varbūt būs skaidrs skandalozās uzvedības iemesls. Varbūt tas jau paveikts, taču mums jau to noteikti neteiks.
Ja kāds grib zināt par G. ko vairāk, iesaku interesēties LU Humanitārajā (Filoloģijas) fakultātē ar meitas uzvārdu vai Juridiskajā fakultātē ar abiem uzvārdiem.
Nobeigumā gribu ieteikt abiem M. padomāt par mentoru, varbūt izdodās atrisināt ķildas. Bet Jūs jau neklausīsiet. Labāk atkal pēc laika mainīt dzīves vietu, nekā nomierināties. Bet varbūt kļūdos.
bliež
05.08.2021. 17:15»
Ferdinands
Izskatās, ka Prātnieks ir absolvējis kādus pskp propagandistu kursus - iesāk savu demagoģiju it kā neitrāli, m tad pamazām bliež ar smago artilēriju
pats sev pa muļķa galvu.
Ferdinands
05.08.2021. 15:32Izskatās, ka Prātnieks ir absolvējis kādus pskp propagandistu kursus - iesāk savu demagoģiju it kā neitrāli, m tad pamazām bliež ar smago artilēriju.
Zinu zinu
05.08.2021. 15:02»
Zini?
Es Ropažus pārzinu un arī tās bij vadības bosu zinu. Ari tas kaut kad lauzīs kaklu.. jo uz vedina viņa daba
Ropažu vadības boss jau atkal siltā vietiņā. Un tā viņi tur turas gadu no gada. Ne jau tikai vienā vien pašvaldībā. Bet mēs uz to mierīgi noskatāmies.
Zini?
05.08.2021. 11:20»
prātnieks
Abi iepriekšējie komentāri parāda, esmu uz pareizā ceļa. Galvenie ''varoņi'' nervozē , jo ''maskas krīt'' un parādās skandālistu patiesās sejas un būtība...
Es Ropažus pārzinu un arī tās bij vadības bosu zinu. Ari tas kaut kad lauzīs kaklu.. jo uz vedina viņa daba...
Idiot, skandālists esi tu ar savu suni!
05.08.2021. 11:17»
prātnieks
Abi iepriekšējie komentāri parāda, esmu uz pareizā ceļa. Galvenie ''varoņi'' nervozē , jo ''maskas krīt'' un parādās skandālistu patiesās sejas un būtība...
Tēlosi prātnieku no malas? Neizdodas. Pārāk ieinteresēts.
Linču tiesa ir jaunākā un aktuālākā lieta. Uzmanies. Katram policistu un ārstu nepieliks. Kamēr atbrauc ātrie cau mežu, kur ceļam pārkrituši koki.. un sunīti nav žēl?
Tādi prātnieki neņem labu galu.
Tedis
05.08.2021. 10:31Prātnieks pieprātuļojis komentārus ar saviem prātojumiem, bet tā arī savā prātā nav sapratis, ka runa ir par pašvaldības, policijas un prokuratūras darbinieku dīvainām rīcībām. Pareizāk ir sapratis, bet nu traki grib aizvilkt deķīti uz citu pusi.
pie reizes
05.08.2021. 09:26»
prātnieks
Abi iepriekšējie komentāri parāda, esmu uz pareizā ceļa. Galvenie ''varoņi'' nervozē , jo ''maskas krīt'' un parādās skandālistu patiesās sejas un būtība...
Neaizmirsti savā daudzajā darbā ieplānot laiku apskatīt un palasīt likumus, kuros noteikti likumpārkāpējiem piemērojamie sodi par personas datu nesankcionētu apstrādi, apmelošanu un tamlīdzīgiem noziegumiem. Tad varēsi vakarā atkal ko pakomentēt par šādu savu regulāru apzināti pretlikumīgu rīcību.
prātnieks
05.08.2021. 07:56Abi iepriekšējie komentāri parāda, esmu uz pareizā ceļa. Galvenie ''varoņi'' nervozē , jo ''maskas krīt'' un parādās skandālistu patiesās sejas un būtība.
Jācenšas dienā šo to vēl apskatīt, palasīt un tad vakarā atkal ko pakomentēt. Cerams, laiks būs jo daudz darba.
Veiksmīgu visiem dienu!
Tev vajag salauzt ribas,
04.08.2021. 21:56»
prātnieks
Kā solīju, komentārs ar dažiem diezgan pārsteidzošiem faktiem. Paanalizējot internetā atrodamo informāciju man radās pārliecība, ka galvenais konflikta kurinātājs ir ..... autora sieva G. Viņa agrāk dzīvoja Jelgavā daudzdzīvokļu mājā un cītīgi konfliktēja ar daudziem kaimiņiem par suņiem. Nē, es nepārrakstījos...
gan tiksimies. Jo cilvēcīga valoda tev sveša.
Tevi, mērli vajag nošaut!
04.08.2021. 21:55»
prātnieks
Kā solīju, komentārs ar dažiem diezgan pārsteidzošiem faktiem. Paanalizējot internetā atrodamo informāciju man radās pārliecība, ka galvenais konflikta kurinātājs ir ..... autora sieva G. Viņa agrāk dzīvoja Jelgavā daudzdzīvokļu mājā un cītīgi konfliktēja ar daudziem kaimiņiem par suņiem. Nē, es nepārrakstījos...
Jo tu nomelno cilvēku, kurš cīnās par savām tiesībām. Ar prieku to izdarītu personīgi. Droši, ka esi suņa īpašnieks.
precīzi
04.08.2021. 20:36»
prātnieks
Kā solīju, komentārs ar dažiem diezgan pārsteidzošiem faktiem. Paanalizējot internetā atrodamo informāciju man radās pārliecība, ka galvenais konflikta kurinātājs ir ..... autora sieva G. Viņa agrāk dzīvoja Jelgavā daudzdzīvokļu mājā un cītīgi konfliktēja ar daudziem kaimiņiem par suņiem. Nē, es nepārrakstījos...
Pašreizējā mūsdienu pasaulē masas kļūst arvien neizglītotākas un tumsonīgākas, tās sāk diktēt savu plebeju gaumi. Mūsdienās jebkas tiek atzīts par vērtīgu, ikviena muļķība pasludināta par viedokli, kurā jāieklausās. Tas ceļ gan muļķības statusu, gan pašu muļķu pašapziņu. Tā rodas plebeju domas un gaumes diktāts, tā veidojas agresīvs plebeju pūlis, kas iznīcina kultūru. Ir trāpīgs formulējums, kas ir plebejs, – cilvēks, kurš nevienu neatzīst labāku par sevi. Šodien tādu cilvēku ir arvien vairāk. Viņiem ir maz spēju un zināšanu, toties milzīgas ambīcijas, pretenzijas pret citiem un apkārtējo pasauli.
prātnieks
04.08.2021. 20:02Kā solīju, komentārs ar dažiem diezgan pārsteidzošiem faktiem. Paanalizējot internetā atrodamo informāciju man radās pārliecība, ka galvenais konflikta kurinātājs ir ..... autora sieva G. Viņa agrāk dzīvoja Jelgavā daudzdzīvokļu mājā un cītīgi konfliktēja ar daudziem kaimiņiem par suņiem. Nē, es nepārrakstījos, tieši par suņiem. Viņi skaļi rejot un traucējot. Informcija ir atrodama arī ar viņas meitas uzvārdu. Acīm redzot mājas iegāde Ropažos bija ne tikai vēlme būt tuvāk dabai un attiecīgo līdzekļu esamība, bet, ļoti iespējams, arī nespēja turpāk dzīvot daudzo pašas radīto ienaidnieku vidū, kur regulāri jāgaida kāda ''podļanka''.
Taču jaunajā vietā piekopjot ierasto taktiku, kaimiņi izrādās nav ''ar pliku roku ņemami''. Un nepalīdz tas, ka pati G. ir ar juridisko izglītību, pat vesela juriste -zinātņu doktore un vienlaikus arī amatpersona. Deklarāciju personīgi apskatīju .Tā kā Ulda kunga apgalvojumi iepriekšējā rakstā, ka viņš ir ar ieslietu sistēmu nesaistīts cilvēks, nebūs īsti patiesi. Sieva jau ir tieši no šīs pašas sistēmas. Vienīgi specializācija laikam ir civiltiesības un komerctiesības, par ko arī liecina autora vairākkārt uzsvērtā vēlme tiesāties tieši civiltiesiski. Tas laikam no sievas. Savukārt krimināltiesības un administratīvās tiesības ir pasvešas, tāpēc jau arī nav izpratnes un bieži neveicās.
Tas tā, iesākumam. Nevar visu atrasto uzreiz atklāt, jāatstāj arī kāda intriga un jādod iespēja izteikties arī citiem. Mani īpaši interesētu kāds viedoklis no Jelgavas.
Vēlreiz liels paldies Līgai, kas palīdzēja sākt šķetināt šo interesanto situāciju, kas rakstos nezin kāpēc tika pasniegta pilnīgi vienpusēji.
Jautājums
04.08.2021. 18:44»
Līga
Gadījums šķiet identisks tam, ko rādīja TV sižetā "4.studija" vai "Bez tabu", neatceros. Saprotu, ka nav labi vērtēt cilvēkus pēc viņu runas veida, uzvedības un izskata, bet no tā nav iespējams norobežoties, ja nevienu pusi nepazīst personīgi. Pēc redzētā un dzirdētā man ir patiesi žēl šī raksta autora...
Līga, pastāstiet, lūdzu, kādā ziņā situācija ir bezcerīga un kāpēc Jūs tā domājat?
prātnieks
04.08.2021. 15:59»
Līga
Gadījums šķiet identisks tam, ko rādīja TV sižetā "4.studija" vai "Bez tabu", neatceros. Saprotu, ka nav labi vērtēt cilvēkus pēc viņu runas veida, uzvedības un izskata, bet no tā nav iespējams norobežoties, ja nevienu pusi nepazīst personīgi. Pēc redzētā un dzirdētā man ir patiesi žēl šī raksta autora...
Paldies Jums! Liels paldies! Atradu sižeta atreferējumu un vēl šo to. Ļoti interesanti. Šis tas sāk noskaidroties. Vēl dažas lietas jāapskata, bet tagad nav laika. Darbs beidzās, vēlāk apskatīšu un tad komentēšu.
Vēlreiz paldies, Līga!!
Ferdinands
04.08.2021. 15:31»
prātnieks
Esiet galīgi nogājis no ceļa. Tā vietā lai apspriestu rakstā minētās problēmas un iesaistītos personāžus, jā arī autoru, viņš jau arī tur darbojās, esat meties apspriest ..... komentētājus. Nevaru saprast kāpēc tā? Pie tam gvelžat visādas stulbības. Bet lai nu paliek, tās jūsu problēmas, kaujieties ...
Demagogs tu esi, nevis prātnieks.
Skaists linču tiesas piemērs “Uguns bērnu” realizācijā
04.08.2021. 14:37»
Apelēt, ka visiem jāievēro likumi, nav labi
Levits pierāda un dod piemēru, ka likumam var uzspļaut tie, kas tos izdod. Likumi ir eventuāla vēlme ieviest kārtību valstī...
https://youtu.be/eSeDXazpqIQ
Apelēt, ka visiem jāievēro likumi, nav labi
04.08.2021. 14:10»
patiesībā
C.: "Apelēt, ka visiem jāievero likums, nav labi...
Levits pierāda un dod piemēru, ka likumam var uzspļaut tie, kas tos izdod. Likumi ir eventuāla vēlme ieviest kārtību valstī.
Algernatīvie likumi ir 10 baušļi.
Ir nerakstītie likumi - kā nedari otram to, ko negribi, lai dara tev...
Ir likumi, kuri sarakstīti tā, katiem nav jādarbojas.
Ir likumi, ar kuriem iepazīstas īpašis ceļos. Piem., Suņ Dzi Karamākslas deviņu zemju principu likumi. Tie strādā mūsdienu biznesā. Politikā.
Ir likumi, kurus tu izdod pats - savus principiālos noteikumus citiem saskaņā ar savu raksturu.
Droši vien, ka es nezinu visu par likumiem.
Likumi visi ir tādi, ko var apiet ar līkumu. Citi pat īpaši šīm vajadzībām sarakstīti, arī MK noteikumi. Man ir konkrēti piemēri, bet neminēšu. Neesmu ieinteresēts atklāt.
Otrs. Valsts Likumu nezināšana neatbrīvo no atbildības.
Par linču tiesu spriežat nepareizi. Personu represijas VDK radlizācijā bija reālas linču tiesas.
Linču tiesas pamatbūtība šodien ir realizēt mērķus, ko nevar sasniegt taisnīgā eļā ar valsts atbalstu, linču tiesa ir ļoti efektīva, jo reāli īsā laikā sasiedz savu mērķi. Linču tiesas teicama izpildi sakrīt ar nejaušu nelaimes gadījumu, vai kā daiskas sekas linčotā veselībai. Tas nav kukulukskans ar beisbola nūju.
Linču tiesas ideāls izpildījums pret valsti ir sšodien Antālijas un Tur ijas dedzināšana, ko realizē kurdu revolucionāru grupa “Uguns bērni”.
patiesībā
04.08.2021. 14:06»
Piekrītu, bet likumi sarakstīti iebaidīšanai
Pat E. Levits slaidi uzspļāva likumam par mediķu algu celšanu...
C.: "Pat E. Levits slaidi uzspļāva likumam par mediķu algu celšanu. Nu, padomājiet! Levits rāda piemēru!"
-----------
principā - tieši tādu pašu "slaidi uzspļaut likumam" piemēru rāda n-tie tūkstoši varas priXvatizētāju / ekspluatētāju. Ieskaitot gan aktuālajā publikācijā norādītos, gan arī visus pārējos šajā pašreizējā "valstī" krampjaini agonējošajā "ķēķa tiesiskuma" SISTĒMĀ truli / trekni parazitējošos "likumīgi atbildīgos" (!!!) kriminālrecidīvistus.
BET (kā jau iepriekš regulāri ticis akcentēts)!
1. Neatkarīgi no tā, kad / kāpēc / kā (u.t.t.) ir ticis "sashēmots" un izdarīts jebkāds likumpārkāpums – LIKUMS NEMAINĀS jeb "nepakārtojas" likumpārkāpumam, kā arī noziegumu "sashēmotāju" un izdarītāju prettiesiskajām interesēm, LIKUMS NAV IGNORĒJAMS aprobežoti analfabētiski vai pat apzināti mērķtiecīgi, un LIKUMS IR OBLIGĀTI SAISTOŠS VISIEM vienādi un IKVIENAM PERSONĪGI.
2. Neatkarīgi no tā, kas un ar kādu pretlikumīgu un taml. neadekvātu subjektīvu motivāciju (u.t.t.) ir atļāvies riskēt "sashēmot" un apzināti izdarīt jebkādus likumpārkāpumus – LIKUMS NEMAINĀS jeb "nepakārtojas" likumpārkāpumam, kā arī noziegumu "sashēmotāju" un izdarītāju prettiesiskajām interesēm, LIKUMS NAV IGNORĒJAMS aprobežoti analfabētiski vai pat apzināti mērķtiecīgi, un LIKUMS IR OBLIGĀTI SAISTOŠS VISIEM vienādi un IKVIENAM PERSONĪGI. Tostarp un sevišķi prioritāri – tas vistiešākajā izpratnē / izpausmē attiecas arī uz Latvijas valsts / pašvaldību pārvaldes institūcijās / struktūrvienībās un Latvijas tiesībsargājošajā sistēmā funkcionējošajām konkrētām LIKUMĪGI ATBILDĪGĀM amatpersonām.
3. Saskaņā ar Latvijas valstī spēkā esošās "vispārējās" un atbilstoši saistītās "speciālās" normatīvās reglamentācijas (jeb tā dēvētās "Likumdošanas") attiecīgiem skaidriem un nepārprotamiem definējumiem, kas ir OBLIGĀTI SAISTOŠI visiem un ikvienam attiecīgās jurisdikcijas ietvaros un kontekstā, kā arī konsekventi atbilstoši Latvijas valstī akceptētiem un konsekventi respektētiem Tiesiskas Valsts pamatprincipiem – LIKUMA nezināšana (vai pat, jo sevišķi, apzināta nevēlēšanās zināt) neatbrīvo no LIKUMĪGĀS ATBILDĪBAS. Neapšaubāmi un neizbēgami - ar VISĀM no tā izrietošajām juridiskajām / faktiskajām konsekvencēm jeb SEKĀM, attiecībā uz VISĀM un jebkurām attiecīgi iesaistītām fiziskām / juridiskām / publiskām personām.
patiesībā
04.08.2021. 13:43»
Piekrītu, bet likumi sarakstīti iebaidīšanai
Pat E. Levits slaidi uzspļāva likumam par mediķu algu celšanu...
C.: "Apelēt, ka visiem jāievero likums, nav labi."
-------
varētu padomāt, ka "laba" un jebkurā izpratnē / izpausmē konkurētspējīga ir kāda cita alternatīva? Kāda, KONKRĒTI?
c.: "Likums prasa zināt visus likumus."
-------
Nebūt nē, protams, visus likumus nevar zināt un arī nezina neviens. BET - jebkuram personāžam, kurš vēlas iespējami rezultatīvi izlietot un aizsargāt savas / savu tuvinieku Likumīgās Tiesības (LT), ir jāspēj atbilstoši pienācīgi orientēties likumu u.c. normatīvo aktu SISTĒMĀ, lai attiecīgas nepieciešamības gadījumā izmantotu attiecīgās LT sfēras normatīvo reglamentāciju savu / savu tuvinieku Likumīgo tiesību un interešu pienācīgi pilnvērtīgai izlietošanai un aizsardzībai. Vienkārši - "konceptuāli" Pasaule tā ir iekārtota: neviens nezina pilnīgi VISU, bet katrs var izvēlēties zināt to (no VISA), kas ir aktuāls tieši viņam.
P.S. "Linča tiesa ir efektīva" - tikai priekš tiem, kas linčo - kamēr viņus pašus vēl nelinčo.
Piekrītu, bet likumi sarakstīti iebaidīšanai
04.08.2021. 13:18»
patiesībā
C.: "Nosauciet beidzot notikumu adresi, figurantu vārdus un uzvārdus...
Pat E. Levits slaidi uzspļāva likumam par mediķu algu celšanu.
Nu, padomājiet! Levits rāda piemēru!
Esošā haosa situācija pēc tam, kad valsts ar 13/03/2020 atreikusies ievērot cilvēktiesības, Ar obligāto vakcināju maldīgi sola dot cilvēktiesības vakcinētiem... valsts terors visos līmeņos , lokdauni bijušie un nākošie..
Esošā situācija veicina linču tiesas ieviešanu.
Diemžēl linču tiesa ir efektīva tikai citos, nevis cionistu radītos haosa apstākļos, kad visi ir pret visiem cīņā par izdzīvošanu.
Linču tiesa ir efektīva. Tomēr ilgtermiņā palielinātu haosu.
Apelēt, ka visiem jāievero likums, nav labi. Likums prasa zināt visus likumus. Kurš gan var izsekot cionistu likumdošanas straujajiem grozījumiem haosa vajadzībai?
Nevaru saprast kāpēc tā?
04.08.2021. 13:10»
prātnieks
Esiet galīgi nogājis no ceļa. Tā vietā lai apspriestu rakstā minētās problēmas un iesaistītos personāžus, jā arī autoru, viņš jau arī tur darbojās, esat meties apspriest ..... komentētājus. Nevaru saprast kāpēc tā? Pie tam gvelžat visādas stulbības. Bet lai nu paliek, tās jūsu problēmas, kaujieties ...
Nevari saprast, kāpēc tev pašam nepatīk tas, ko tu pats dari vai pieprasi no citiem - personas datu pretlikumīga atklāšana, publiskošana un tamlīdzīga nesankcionēta apstrāde?
Nekaujies ar velniem savā galvā, bet ieslēdz smadzenes, ja tev tādas ir, varbūt tomēr sapratīsi.
patiesībā
04.08.2021. 12:35»
Veiksmes stāsta realitāte
Nosauciet beidzot notikumu adresi, figurantu vārdus un uzvārdus
C.: "Nosauciet beidzot notikumu adresi, figurantu vārdus un uzvārdus."
-----------
šādai prastai ziņkārībai nav nekāda sakara ar vēlmi vai pat iespēju "kopīgiem spēkiem padomāt kā tikt galā ar situāciju". No šādas ziņkārības nekas nav atkarīgs, šāda neadekvāta ziņkārība neko neietekmē, nepalīdz un neveicina (izņemot patiesībai neatbilstošu baumu un pat apzināti melīgu tenku tiražēšanu, pie tam vēl publiskajā telpā), ne juridiski, ne arī pēc būtības.
C.: "Kopīgiem spēkiem var padomāt kā tikt galā ar situāciju."
-----------
Par to, kā šādos u.c. taml. gadījumos "tikt galā ar situāciju", jau sen ir "padomāts", kā zināms: "Viens Likums un (līdz ar to) viena Taisnība VISIEM un VIENĀDI."
Var, protams, "kopīgiem spēkiem padomāt" un analizēt konkrēto precedentu, modelēt situācijas attīstību, prognozēt jeb "meklēt" optimālākos risinājumus un taml. nodarboties ar "smadzeņu fizkultūru". BET - tas varētu izrādīties jebkurā izpratnē / izpausmē adekvāti un, iespējams, pat lietderīgi TIKAI un VIENĪGI tādā versijā, ja tas "kopīgiem spēkiem" tiktu darīts konsekventi saskaņā / saistībā ar LIKUMU. Arī tā vienkāršā iemesla dēļ, ka Likums ir vienīgie vispārīgi saistošie un VISIEM VIENĀDI OBLIGĀTIE "spēles noteikumi", pēc kuriem "spēlējot" ir iespējams tikt pie LIKUMĪGA, juridiski / pēc būtības adekvāta un jēdzīga rezultāta, kurš ir OBLIGĀTI saistošs VISIEM. Un kuru, savukārt, NAV iespējams panākt, "spēlējot katram pēc saviem tendenciozi izdomātajiem (t.sk. arī neveselīgas ziņkārības motivētiem) noteikumiem".
Tātad, akcentējam vēlreiz un "noseivojam uz palikšanu" – jebkuras taml. konfliktsituācijas max. objektīvs un taisnīgs risinājums (process) un atrisinājums (galarezultāts) jeb leģitīms "tiesiskais noregulējums" ir iespējams TIKAI un VIENĪGI konsekventi saskaņā ar LIKUMU, kas ir pašsaprotami obligāti respektējams absolūti prioritārs arguments un saistošs "lielums" VISIEM VIENĀDI. Un – NEVIS aprobežoti truli vai klaji demagoģiski uzstājot katram uz savu subjektīvo "revolucionāro pārliecību", vienlaikus cenšoties "kulturāli nospārdīt" jebkurus oponentus par viņu "revolucionāro pārliecību", pie reizes arī apņirdzot "izstrādes figurantus", sevišķi ja ir izdevies saziņkārot "notikumu adresi, figurantu vārdus un uzvārdus".
Labāk no diviām darbojošām mikroviļņu krāsnīm uztaisīt mikroviļņu ieroci 70 cm garš
04.08.2021. 12:35»
VB
Nav tik bezcerīga: sadabū dzirksteļojošu elektromotoru, parabolisko antēnu, saslēdz kā nākas un pavērs to visu vajadzīgā virzienā - viņu radio, tumbas, pleijeris nosprāgs max stundas laikā, bet parasti daudz ātrāk
Tikai liela jauda vajadzīga no elektroskūteru baterijām, pārveidotājs uz 220 v . Ar ekrāna novizi vajadz virzienā. Pagriež tuvu pret cilvēku var viņam izraisīt infarktu. Novērošanas kameras, satelītantenas radio sadedzina no 15 m attāluma.
Ja kādam patīk tumbas auto, puebrauc un sadedzina radio, var pat sabeigt auto elektroniku.
VB
04.08.2021. 12:14»
Līga
Gadījums šķiet identisks tam, ko rādīja TV sižetā "4.studija" vai "Bez tabu", neatceros. Saprotu, ka nav labi vērtēt cilvēkus pēc viņu runas veida, uzvedības un izskata, bet no tā nav iespējams norobežoties, ja nevienu pusi nepazīst personīgi. Pēc redzētā un dzirdētā man ir patiesi žēl šī raksta autora...
Nav tik bezcerīga: sadabū dzirksteļojošu elektromotoru, parabolisko antēnu, saslēdz kā nākas un pavērs to visu vajadzīgā virzienā - viņu radio, tumbas, pleijeris nosprāgs max stundas laikā, bet parasti daudz ātrāk...
Līga
04.08.2021. 11:26»
prātnieks
Labrīt Ulda kungs
Gadījums šķiet identisks tam, ko rādīja TV sižetā "4.studija" vai "Bez tabu", neatceros. Saprotu, ka nav labi vērtēt cilvēkus pēc viņu runas veida, uzvedības un izskata, bet no tā nav iespējams norobežoties, ja nevienu pusi nepazīst personīgi. Pēc redzētā un dzirdētā man ir patiesi žēl šī raksta autora ģimeni. Ja tie ir tie paši TV redzētie kaimiņi ar savu Krievijas hitu radio, tad autora situācija ir bezcerīga.
Komunisti- čekisti palika pie varas, visu prihvatizēja, ar likumiem sazīmēja sev pensijas..
04.08.2021. 11:26»
kārtīgi pa 30 gadiem piedirsuši pilnīgi visās jomās
ne jau komunisti, bet pašmāju bāleliņi
Ienāca cionisti un cionisti ir komunistu žīdu turpinājuma politikas balsts.
kārtīgi pa 30 gadiem piedirsuši pilnīgi visās jomās
04.08.2021. 11:18»
Ziniet, es neesmu un nebūšu varai nekāds eņģelītis
bet savas cilvēktiesības, ko esmu ieguvis piedzimstot, neļaušu kājām bradāt. Esmu dzīvojis arī Anglijā un izbaudījis patiesu civilizāciju. Latvija, man atgriežoties, izskatās pēc krievu ģerevņas, ko komunisti kārtīgi pa 30 gadiem piedirsuši pilnīgi visās jomās...
ne jau komunisti, bet pašmāju bāleliņi.
Jautājums - kāpēc?
04.08.2021. 11:16»
prātnieks
Esiet galīgi nogājis no ceļa. Tā vietā lai apspriestu rakstā minētās problēmas un iesaistītos personāžus, jā arī autoru, viņš jau arī tur darbojās, esat meties apspriest ..... komentētājus. Nevaru saprast kāpēc tā? Pie tam gvelžat visādas stulbības. Bet lai nu paliek, tās jūsu problēmas, kaujieties ...
Kā parasti - tāpēc, ka govis nelido.
prātnieks
04.08.2021. 11:09»
Jums ir ačgārna “komunista” domāšana
Tāda, kā kolektivizēta pret indivīda tiesībām. Brīva sabiedrība var būt tikai tad, ja katram nodrošināta brīvība, cieņa, pašcieņa. Jums tādas nav...
Esiet galīgi nogājis no ceļa. Tā vietā lai apspriestu rakstā minētās problēmas un iesaistītos personāžus, jā arī autoru, viņš jau arī tur darbojās, esat meties apspriest ..... komentētājus. Nevaru saprast kāpēc tā? Pie tam gvelžat visādas stulbības. Bet lai nu paliek, tās jūsu problēmas, kaujieties vien ar velniem savā paša galvā.
Jautājumi paliek iepriekšējie - par konflikta būtību,pirmssākumiem (nu ne jau suns vainīgs), par abām iesaistītajām personām, no kuriem otra nav zināma (vismaz neiesaistītajiem).
Tā vien škiet, kaut kas tur ir slēpjams.Arī raksta autoram. Citādi uzsācis tēmu, būtu arī paskaidrojis neskaidros jautājumus. Bet nē, nedara to. Jautājums - kāpēc?
Korupcija ir milzīga
04.08.2021. 10:20»
AUGUSTIŅŠ
VĒLREIZ PAR PROK DŽERALDU POOTU (LOCEKLIS). Šis smerdelis tak pensiju būs nopelnījis, ceļot un uzturot nepatiesas apsūdzības. MAKAĀSIM KURVAI
Ne viņš pirmais, ne pēdējais. 70% prokuratūras darbinieku veic pretlikumīgas darbības, lai vairotu savu labklājību, slēptu savu neizdarību un atbalstītu citus noziedzniekus tieslietās.
AUGUSTIŅŠ
04.08.2021. 09:24VĒLREIZ PAR PROK DŽERALDU POOTU (LOCEKLIS). Šis smerdelis tak pensiju būs nopelnījis, ceļot un uzturot nepatiesas apsūdzības. MAKAĀSIM KURVAI !!!
Ziniet!
04.08.2021. 09:16»
VB
Te viss saputrots (servitūti, pašvaldība, troksnis etc) raxtiet īsāk un skaidrāk, un ar faktiem
No vilka muksi, lācim uzskriesi!
No sava rakstura ari nevar izmukt. Noteikti atradīs vietu, kur būs tas pats. Latvijā visur ir vienādi vietējie ķeizariņi - formālie pie varas, izbijušie pie varas.. Izbaudījušie varu ...
Korupcija un draugu būšana pašvaldībās ir visur vienādi..
Ziniet, es neesmu un nebūšu varai nekāds eņģelītis
04.08.2021. 09:11»
prātnieks
Es atkal nēesmu neviena pusē. Bet par cik kungs Uldis mani piesaistījis šīs problēmas izzināšana, publicējot savu rakstu kurš, nenoliegsim, ir vienpusējs, cenšos iepazīties ar problēmu vispusīgi. Pagaidām ne visai izdodās...
bet savas cilvēktiesības, ko esmu ieguvis piedzimstot, neļaušu kājām bradāt. Esmu dzīvojis arī Anglijā un izbaudījis patiesu civilizāciju. Latvija, man atgriežoties, izskatās pēc krievu ģerevņas, ko komunisti kārtīgi pa 30 gadiem piedirsuši pilnīgi visās jomās.
Ja vajadzētu, nekautrētos ķertie pue radikāliem līdzekļiem, man neko nenozīmē valsts teroristu čini, aiz kuriem slēpjas šīs naudas tauku cūkas.
Q
04.08.2021. 09:09Tie vietējie ķeizariņi, kas iedomājas sevi par pasaules nabu, jeb Dieva vietnieku zemes virsū pašiem pagast un novadu iedzīvotājiem ir jāsi ar sūdainu mietu, kā to dara ar trakiem suņiem!
VB
04.08.2021. 09:09»
Veiksmes stāsta realitāte
Nosauciet beidzot notikumu adresi, figurantu vārdus un uzvārdus
Te viss saputrots (servitūti, pašvaldība, troksnis etc) raxtiet īsāk un skaidrāk, un ar faktiem.
Galvenā nelaime, jums tur vnk. ir par biezu! Pērciet īpašumu kāda klusākā vietā un tā ap 3 - 5ha, būs pietiekami kluss visapkārt, nu gluži kā man.
Cilvēks
04.08.2021. 09:09Kā jau gandrīz visi to pareizi uztvēruši, stāsts ir par to, ka vienīgā persona Latvijas Republikā, kas drīkst nesodīti pārkāpt likumu, ir pati Latvijas Republika - proti, tās amatpersonas.
Visi galvenie varoņi rakstā ir nosaukti vārdā: prokurors Džeralds Pooks, Valsts policijas izmeklētāja Beāte Švede, bijušais Ropažo novada domes priekšsēdētājs Zigurds Blaus, bijusī Ropažu novada pašvaldības izpilddirektore Signe Grūbe, toreizējie Ropažu novada domes deputāti: Z.Blaus, I.Amantova, R.Gremze, J.Grigaļūns, K.T.Hēla, I.Līdacis, A.Kleins, I.Krote, J.Ķezis, A.Oleksāns, V.Šīrants, V.Šlēgelmilhs, Ģ.Urbanovičs, L.Zeltiņa.
Varbūt var atsaukties citi, kas cietuši no šo personu prettiesiskajām darbībām?
Paskatījos, piemēram, par Zigurdu Blauu. Viņš bija priekšsēdētājs laikā, kad pašvaldība veica prettiesiskās darbības, ko par tādām atzinusi tiesa. Ropažu novada pašvaldība no nodokļu maksātāju naudas sedza tiesāšanās izdevumus. Nav izslēgts, ka pašvaldībai nāksies kompensēt arī atkārtotās mērīšanas izdevumus. Vai šie izdevumi ir piedzīti no vainīgajām amatpersonām, kā to paredz likums?
Kā liecina publiski pieejami dati (https://pv2021.cvk.lv/pub/ropazu-novads/velesanu-rezultati/kandidatu-saraksti/latvijas-attistibai) Zigurds Blaus savas tagadējās partijas sarakstā startēja ar 2.numuru, bet daudzo (450!!!) svītrojumu dēļ "nokrita" uz 11.vietu. Tik daudz svītrojumu nebija nevienam deputātu kandidātam! Tātad vēlētāji par viņu nebūt nav sajūsmā. Taču tas nav traucējis Zigurdam Blauam atkal ieņemt vadošu amatu - viņš ir Ropažu pagasta pārvaldes vadītājs (https://ropazi.lv/lv/kontakti/ropazu-pagasta-kontaktinformacija/). Lūk, cik ļoti amatpersonas ņem vērā sabiedrības viedokli!
Latvietītis
04.08.2021. 09:02»
Ej tirst!
Grafomān
Raksta virsraksts un saturs būtu precīzs bez vārda "iespējams".
Kopīgiem spēkiem?
04.08.2021. 08:59»
Veiksmes stāsta realitāte
Nosauciet beidzot notikumu adresi, figurantu vārdus un uzvārdus
Atcerieties vienu - ko zin divi, zin visi. Prokuratūra un tiesa ir varmāku pusē. Latvijas sabiedrība ir sašķelta un sakūdīta cionistu politikā.
Lai nevainotu varu sķelšanā, Levits sarīda vakcinētos pret nevakcinētiem, pirmiem piešķirot cilvēktiesības pret divām pašnāvības potēm.
Sarīda pašvaldību pret iedzīvotājiem - pašvaldības pakalpojumi netiks nevakcinētiem.
Piem. Itālijā šidien jau ir digitāla platforma, kurā redzams valsts pārklājums. Pārklājumā redzama personu pār ietošanās un personas numurs - ID kods un atzīme - vakcinēts, nevakcinēts. Tiek izvērsta totāla kontrole sabiedriskās vietās uzrunāt nevakcinētos, puerunājot vakcinēties.
Un vēk. Rokfellera fonds paziņojis, ka miljardi usd tiek tērēti skolu, universitāšu, slimnīcu utt. ēdināšanā.. tipa aprijušis..un tiek izskatīts jautājums pārtiku pielīdzināt medikamentiem..jo, lūk, visiem pārtikas nepietiekot..
Tas viss drīz būs Latvijā.
Jums ir ačgārna “komunista” domāšana
04.08.2021. 08:49»
prātnieks
Es atkal nēesmu neviena pusē. Bet par cik kungs Uldis mani piesaistījis šīs problēmas izzināšana, publicējot savu rakstu kurš, nenoliegsim, ir vienpusējs, cenšos iepazīties ar problēmu vispusīgi. Pagaidām ne visai izdodās...
Tāda, kā kolektivizēta pret indivīda tiesībām. Brīva sabiedrība var būt tikai tad, ja katram nodrošināta brīvība, cieņa, pašcieņa. Jums tādas nav.
Jo esat par kolektīva taisnību - vairākuma un jums vienalga, vai tas vairākums ir bandītisks un teroristisks, mobingu realizējošs, lai nostiprinātu grupas privilēģijas.
Jūs esat nožēlojams. Kad grupas priekšnieks jums liks apklust, ievilksit asti kājstarpē un smilkstēdams apklusīsit.
Ja par demokrātiju. Tad, lūk, kopējā bilance ir tāda, ka globālisti un “naudas saimnieki” kā FRS, globāli pārņemot varu, arī Latvijā, savā programā ierakstīja demokrātijas mazināšanu. Latvijā demokrātija ir samazināta līdz minimumam - tautai atņemtas pat tiesības organizēt referendumu - likumdošanas prasības to izslēdz. Vietā Eiropas Komisija iedeva manabalss.lv - parazītisku veidojumu.
Latvijā valda liberāldemokrātijas terorisms finanšu un varas grupu interesēs.
Bet pašvaldības un iestādes ir sagrautas no iekšpuses ar totālu korupciju un naudaskāri. Ir pilnīgi bez ideoloģijas, ja par ideoloģiju neuzskata - “pēc manis kaut ūdens plūdi” vai “kurdu uguns bērnu” revolucionārās partijas meža ugunsgrēki...Kājiņām un Kariņa īpašumiem.. levitu.. žīdu laupītāju...
Veiksmes stāsta realitāte
04.08.2021. 07:51Nosauciet beidzot notikumu adresi, figurantu vārdus un uzvārdus.
Kopīgiem spēkiem var padomāt kā tikt galā ar situāciju.
prātnieks
04.08.2021. 07:45»
Vēlreiz apliecinu skaidri, ka neesmu autors
Jums vnk grūti pieņemt, ka esmu empātiski pilnīgi cietušā pusē, jo esmu ilgi karojis ar pašvaldības patvaļu, draugu būšanām policijā utt. Esmu terorizēts vairskkārt. Terors notiek joprojām un nebeidzas. Pašvaldības policija izvairās sodīt vainīgos, jo tiem ir gali valsts policijas vadībā, kas ar personu...
Es atkal nēesmu neviena pusē. Bet par cik kungs Uldis mani piesaistījis šīs problēmas izzināšana, publicējot savu rakstu kurš, nenoliegsim, ir vienpusējs, cenšos iepazīties ar problēmu vispusīgi. Pagaidām ne visai izdodās.
Ja jau zināt par problēmu daudz vairāk (teikts kādā no iepriekšējiem komentāriem), neturiet sveci zem pūra un pastāstiet. Domāju ka ne jau tikai mani tas interesē.
Problēmu mūsu valstī daudz, to nevar noliegt. Bet pēc definīcijas jau nav, ka ir viens enģelītis un apkārt bars ļaundaru. Nūjai divi gali. Vienmēr. Un ja visi ''slikti'', tas vedina domāt ka arī tas enģelītis nemaz nav tāds enģelītis. Un viens enģelītis nekādi neliks apčurāties daudziem ''sliktajiem''. Drīzāk jau otrādi.
Tātad gaidu info par konfliktu un tā ''varoņiem''.
Vēlreiz apliecinu skaidri, ka neesmu autors
04.08.2021. 07:30»
prātnieks
No komentāra nepārprotami skaidrs ka esiet autors. Kāpēc kautrēties? Jo no kurienes tad tāds naids pret visiem, kas nerīkojās jums pa prātam? Te jāmin mans pirmais komentārs, kurā rakstīju par ''gaismas nešanu'' tumsonīgajos Ropažos. Nu tikai visi dancos pēc jūsu stabules...
Jums vnk grūti pieņemt, ka esmu empātiski pilnīgi cietušā pusē, jo esmu ilgi karojis ar pašvaldības patvaļu, draugu būšanām policijā utt. Esmu terorizēts vairskkārt. Terors notiek joprojām un nebeidzas. Pašvaldības policija izvairās sodīt vainīgos, jo tiem ir gali valsts policijas vadībā, kas ar personu, kura konfliktē un terorizē kaimiņus, jo tie nedod iespēju pa savu zemi piekļūt jūrai.. kopā tusē lielās grupās , ignorē kovid prasības... Tas ir ari valsts terors, valstij nenoregulējot laikus šo jautājumu par piekļuvi Baltijas jūras pludmalei. Terorists teroru uzsāka, kopš nopirka īpašumu..... Bez tam esmu panācis, savulaik, ka valsts polic iekš droš birojs sodījis esošo polic visu vadību ...
Adm raj tiesa ierosināja pret pašvaldību 7 administratīvās lietas. Lieki teikt, ka apgabaltiesā nebija iespējams apstrīdēt tiesas izvēli - vieniem pierādījumiem dot priekšroku, citus, svarīgākus,ignorēt... Labus vārdus varu teikt tikai par vienu prokuroru...jo administratīvi sodīha 3x pašv vadītāju...
Beidziet, prātniek, fantazēt! Esmu ari cietušais. Policija ierosinājusi 3 kriminālprocesus, kuros esmu cietušais. BEt nevirzās jau 5 gadus...Vai nav dīvaini?
Un beidzot. Terors turpinās. Kā tas beigsies, variet nojaust.. ar neizdibināmām darbībām, klusējot.. neizdibināmas sekās.. terorists jau staigā apčurājies.. pašvaldības policists iebiedēts lūdz samierināties.. . citu variantu nav...
Un ieguvēji būs visi...
Prieks,
04.08.2021. 07:09»
malējais
Vienam komentam taisnība,proti,katra pašvaldība un ap to aplipušie veido mafiju.Ar to ir jācīnās klusējot,bet nikni,bez komromisa,kā vienmēr un visur
ka esmu pareizi novērtējis Latvijas nožēlojamākās iestādes - pašvaldību mafijas - pašu pūš, paši deg, Putniņa vārdiem runājot. Parazīti pašvaldību policisti...
prātnieks
04.08.2021. 06:30Labrīt Ulda kungs!
Kur tad pazudāt? Joprojām gaidu atbildes uz jautājumiem.
Aicinu arī izteikties tos, kuri kaut ko zin par konfliktu, tā cēloņiem un konflikta ''galvenajiem varoņiem''.
Veiksmīgu dienu!