Tas nav līgums ar ASV sabiedrotajiem. Tas ir valsts pieņemšanas-nodošanas akts
Jūlija Stepaņenko, Saeimas deputāte28.03.2017.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Andris
28.03.2017. 18:03»
nieva
Kas šoreiz ir mazākais ļaunums - kāda autoavārija, kāds kautiņš vai kārtējais Krievijas okupācijas režīms...
Kad izdrāzīs kādu tev mīļotu cilvēku tad ari parunāsim par mazāko ļaunumu....Bet nē-tu jau pats esi gatavs....
Lauku pāķis
28.03.2017. 18:01»
apriebies jau..
Bet cik ilgi var teikt tām jūlijām,niliem un citiem krievruņiem kam nepatīk dzīve Latvijā ?! Sakrāmējiet koferus,un brauciet uz neatgriezšanos tālu aiz Urāliem
Ja apriebies sakravā koferus un brauc uz savu laimes zemi-pēc izvēles....
apriebies jau..
28.03.2017. 17:57Bet cik ilgi var teikt tām jūlijām,niliem un citiem krievruņiem kam nepatīk dzīve Latvijā ?! Sakrāmējiet koferus,un brauciet uz neatgriezšanos tālu aiz Urāliem !
teikšu es urlām...
28.03.2017. 17:52Labāk jau amerikāņu hamburgers,nekā krieva smirdīgais belašs !
nieva
28.03.2017. 17:31Ja būs tautas nobalsojums latvijai par iestāšanos Krievijas impērijā vai kļūt par ASV 51 štatu, tad krievveidīgie un arī latvieši izvēlēsies ASV.
Pēc gadiem 10 šajā valstī pamatiedzīvotāju tikpat kā nebūs, pāris locekļi valdībā un deputāti bez ģimenēm.
Tā ka nesaprotu Jūlijas Stepaņenko uztraukumu. Bet varbūt viņa vēlas, lai pa šo zemi atkal staigā utaini krieveidīgi karavīri?
tieši tā
28.03.2017. 17:23»
nieva
Kas šoreiz ir mazākais ļaunums - kāda autoavārija, kāds kautiņš vai kārtējais Krievijas okupācijas režīms...
Krievijas iebrukumā Ukrainā jau gājuši bojā vairāk nekā Okinavā visu 70 gadu laikā!
tā
28.03.2017. 17:21Varbūt salīdzināsim no ASV karavīriem cietušo japāņu skaitu ar krievu okupantu un viņu līdzskrējēju pastrādāto zvērību upuru skaitu Latvijā. Izskatās, ka rezultāts būs 1:10000. Krievu okupantu paliekas Latvijā joprojām veic pusi slepkavību un izvarošanu Latvijā!
nieva
28.03.2017. 17:19Kas šoreiz ir mazākais ļaunums - kāda autoavārija, kāds kautiņš vai kārtējais Krievijas okupācijas režīms?
Krievijas impērija ar cilvēku izsūtīšanu uz Sibīrijas neapdzīvotajiem rajoniem, citādi domājošo iznīcināšana un totāla tehnoloģiskā atpalicība.
Krievveidīgie nav pat savu datoru uztaisījuši, kur no vēl operētājsistēmu! Nav pat savas mašīnrūpniecības. Toties ir daudz ieroči!
"..līgums paredz, ka ASV bruņoto spēku gaisa kuģi, kuģi un sauszemes transportlīdzekļi var brīvi pārvietoties pa valsts teritoriju.." Ja to līgumu palasa, tad tas tiešām ir pieņemšanas-nodošanas akts. Okupācija parastā. Tur rakstītas šausmu lietas.
Aprobežotie, tuvredzīgie, lētie latvāņi. Un tikai viens no 100 atļāvās nobalsot pret valsts nodevību. Tādu NSL vajag pārdēvēt par NSASV.
Vo
28.03.2017. 17:09Neviens līgums, ko noslēdzis šis marionešu režīms nav noslēgts domājot par valsts un tautas interesēm. Ko tiem mūsu "valstsvīriem" pabāž priekšā, to viņi paraksta. Tā tas bija ar iestāšanās līgumu Eirosavienībā, tā tas bija ar Tirdzniecības līgumu ar Kanādu, tā tas ir bijis ar desmitiem citu līgumu un saistību, ko Latvija uzņēmusies. Un muļķi ir tie, kuri neredz, vai izliekas neredzam šajā rakstā pausto patiesību, bet metās lamāt un apsaukāt raksta autori. Stepaņenko personību un partijas piederību apspriežiet tad, kad būs viņai veltīts raksts. Bet tagad padomājiet, kā jutīsieties, kad ASV karavīru auto nobrauks jūsu bērnu, bet jums labākajā gadījumā paspiedīs roku un izteiks līdzjūtību.
59 075 947 eiro
28.03.2017. 17:00Jau ziņots, ka saskaņā ar KM informatīvo ziņojumu par Latvijas simtgades svinību pasākumu plānu 2017.-2021.gadam kopējais Latvijas simtgades svinību pasākumu finansējums 2017.-2021.gadā indikatīvi varētu sasniegt 59 075 947 eiro. Ziņojumā teikts, ka 2017.gadā kopējais plānotais finansējums ir 12 696 847 eiro, 2017.gadā - 25 254 818 eiro, 2019.gadā - 9 671 559 eiro, savukārt 2020. un 2021.gadā svinību norisēm plānots tērēt 11 452 723 eiro.
Jānis
28.03.2017. 16:51Paldies, Jūlija!
Ļoti labs raksts! Jenķiem un rusakiem nav vietas mūsu mazajā zemīte.
Man GODS PATEIKT
28.03.2017. 16:38»
hi hi
tu un tavējie jau sen no priekšpuses un uz ceļiem pasaules mēslu priekšā,nerātnais kretīn
tev negodam šo lasīt!
grābeklis
28.03.2017. 16:38»
Karote
Mūsu kuņģiem kad tik pašiem palikt pie šprices. pazemīgi klanīsies amerikāņiem,krieviem, vienalga kam
auer, tie paši būtu arī krievu gadījumā, tie paši purni..un atkal tevi nepaņemtu...
hi hi
28.03.2017. 16:35tu un tavējie jau sen no priekšpuses un uz ceļiem pasaules mēslu priekšā,nerātnais kretīn.
ELFIS gusts gustavs gustavsons
28.03.2017. 16:27»
va vells
.. uzreiz pie raksta saskrēja kremloīdu troļļu bars "atbalstam
nu kā gan bez sorosoīdiem,ka velli no tabakdūzes klātiņ,krist ceļos janki un bučoties.Īsti zombes,nava stājas par stipro,vareno,spēcigo,drosmīgo/vvf/ LATVJU TAUTU pie DZINTARA JŪRAS.Ziedu ANDRISA vārdiem--kretīni,nodod valstiņas lemšanu par tiesiskumu?!
Karote
28.03.2017. 16:26Mūsu kuņģiem kad tik pašiem palikt pie šprices. pazemīgi klanīsies amerikāņiem,krieviem, vienalga kam.
Mermunds
28.03.2017. 16:17... bet galvenais taču ir tas, ka tūdaliņiem vēl aizvien liekas, ka no viņu "balsīm vēlēšanās" un "politiskajiem uzskatiem" kaut kas ir atkarīgs.
Mermunds
28.03.2017. 16:13Par tādu jēdzienu kā "pašcieņa" ar vienu daļu latviešu, kā redzams, ir veltīgi runāt. :) Konkurss par labākajiem, maigākajiem, cieņu vislabāk notēlot spējīgajiem kaklakungiem turpinās! Zviedru bankas, NATO ar ASV priekšgalā, visādas pasaules bankas un svf-i, tie ir labie! Krievi - fui, fui, fui!
stray
28.03.2017. 16:10Nu cik reizes latviešu tautai būs jākāpj uz vieniem un tiem pašiem grābekļiem lai saprastu ka ar kalpa dvēselēm neviens nerēķinās un tās neciena?!
Tev ir gods šo lasīt
28.03.2017. 16:06»
Pupa
Nožēlojami, ka Jūlija vienīgā spēj par to runāt...
Vienīgais, ka te kaut kur atļaujas nostāties, ir Stepaņenko kundze, kura pret Kremli nostājas gan ar aizmuguri, viegli pieliekusies, gan arī nostājas uz ceļiem un ir iztapīgi paklausīga.
pele
28.03.2017. 16:06asv mūs nekad nav okupējusi un piesmējusi, bet tava 'jūlij, raša ir pārvērtusi 1940.g mūsu zemi par bēdu ieleju. Vot tādas tās lietas. izskatās, ka julija gribētu jau rīt apskaut putina tankus pie Rīgas rātes. Citas izejas nav. Lai cik tas jocīgi neliktos, bet nav vidusceļa. vai nu ar ASV vai zem smirdīgā psrs zābaka. Juļa, te nav vidusceļa.
einis
28.03.2017. 16:01nedod dievs kādam saskarties ar rakstā minēto problēmu. šobrīd Latvija pieļauj, ka visādi ārvalstu tirliņi ( ne tikai amerikāņi, arī zviedri, šveicieši u.t.t.) izraisa avārijas, sakropļo un pat nobrauc šeit cilvēkus un ar smaidu uz lūpām brauc uz savu mītnes zemi, jo zin, ka Latvijas kalnmeieri u.c. neuzdrošināsies iepīkstēties, ka kādu vajadzētu saukt pie atbildības
Mjā..
28.03.2017. 16:00Vai tiem, kas cietuši no ASV militārpersonas darbības...
==============================
Jūlija, škiet jau ir cietusi. Attālināti, savās iedomās. Bet par reāliem noziegumiem palasiet šeit, Jūlija - krievu militāristu kriminālnoziegumi Latvijā pēc kara - tikai maza daļa, protams.
http://www.itl.rtu.lv/LVA/izpzeme3/4nodala.htm
PPP
28.03.2017. 15:58»
Alexa
Diemžēl piekrītu tev. Mums tauta ir ļoti nozombēta, patupa, jo tai nav savu domu (kā jau var redzēt, ka valdība katru gadu ņirgājas arvien vairāk , a latvieši tik cieš zobus sakoduši). Viena daļa ir, kura par vienu lielvalsti, otra par otru. Un tad nu plēšās savā starpā ar tekstiem, mēģinot nu pierādīt...
Labs, no viena grāvja => otrā grāvī....
PPP
28.03.2017. 15:54»
Akvalangs
Jūlij, atšķirība ir tā, ka šie nav utainie mežoņi. Jūs visi, putina ādas flautas pūtēji esat vienādi-izmantosiet jebkuru situāciju, lai tikai pateiktu, USA ir slikti! Pēkšņi tādas jūtas pret valsti, tās suverenitāti...
Mutina un Pedvedjeva ādas flautas pūtēji arī balsoja par?!
http://titania.saeima.lv/LIVS12/SaeimaLIVS2_DK.nsf/0/59EA8A8E4173CDFBC22580E500465CDA?OpenDocument
Alexa
28.03.2017. 15:39»
Pupa
Nožēlojami, ka Jūlija vienīgā spēj par to runāt...
Diemžēl piekrītu tev. Mums tauta ir ļoti nozombēta, patupa, jo tai nav savu domu (kā jau var redzēt, ka valdība katru gadu ņirgājas arvien vairāk , a latvieši tik cieš zobus sakoduši). Viena daļa ir, kura par vienu lielvalsti, otra par otru. Un tad nu plēšās savā starpā ar tekstiem, mēģinot nu pierādīt, tad kuri nu labāki, jeņķiji, vai kremlini :D Bet paskatoties uz abām valstīm, neesiet tik naivi, abām valstīm interesē tikai vara, un nu sorry, nekā personīga, tikai bizness. Un ar asiņainām metodēm abas ir slaucījušas cilvēku dzīvības no zemes virsas. Tā kā man nav saprotama ne vienu nozombēto prātiņu cīņa, ne arī otru....
60
28.03.2017. 15:34Īsāk: mūsu valsti iekļauj mākslīgā kara provocēšanas projektā, visus tās iedzīvotājus pakļaujot gan vajāšanu, gan bojāejas riskam. Vēl īsāk: nacistiskais totalitārisms, kad dalība NATO kļūst par tautību, bet iebildumi pret to - par rasismu. Līdzīgi kā ar izredzēto homoseksuāļu "tautību" - ja esi pret to, esi rasists.
Galvu augšā, jo būs jāvēro kā lido iznīcinātāji un raķetes. Bet neaizmirstiet - pasauli vada Dieva Apredzība. Un ar sabiedrību sliktāk vairs būt nevar. Gan Ķirurgs zina, ko dara. Jāpaļaujas. Atklāsmes grāmata nav stāsts ar laicīgi laimīgām, bet ar mūžīgi svētlaimīgām beigām. Gatavojamies! Kyrie, eleison!
Pupa
28.03.2017. 15:21Nožēlojami, ka Jūlija vienīgā spēj par to runāt.
Vēl nožēlojamāk, ka sorosītu zombēti ļaudis metas virsū tai, kura atļaujas nostāties pūļa priekšā un runāt un nespēj saneredzēt, ka abas lielvaras ir vienādi agresīvas.
Tikai tai, kura ir tālu un dzīvo mierīgi, ir pilnīgi nospļauties par to, kas te notiks.
Koka-kolas izskalotas smadzenes.
arnis
28.03.2017. 15:21»
Viesturs
Nevar nepiekrist rakstā paustajam...
Vai tas būs tavs vārds, vai nav Vasja? Ko tu murgo, psrs laiki ir aizmirsti, Gulāgos maz ir paverdzināti, neviens režīms nav tik daudz noslaktējis. 39. g. nebija palības līgums, bet ultimāts. Sveiciens Juļai un neķer muļķus, Vasja.
Juzis
28.03.2017. 15:20Mēs neesam pirmie, kurus amerikāņi uzskata par ieziemiešiem. Mūsu tēvu zeme nav pirmā, kur pēc amerikāņu zābakiem paliek pelni, drupas un asinspeļķes. Ja kas esam, tad vergu dvēseles noteikti!!!
Šalle
28.03.2017. 15:16»
Viesturs
Nevar nepiekrist rakstā paustajam...
Tu gan esi āksts. Kādiem procesiem, tu, krievu trolli, uzticies?!
1) Krievi atombumbu nevienam neuzmeta tikai tāpēc, ko amerikāņi to izdarīja pirmie pret japāņiem. Vienīgais iemesls.
2) Reāli genocīdu krievi ir izvērsuši gan pret baltiešiem, gan ukraiņiem, gan arī paši pret savu tautu! Vien jau ir vērts salīdzināt valstu attīsību pēc WWII, kuras bija krievu un kuras ASV/Eiropas blokā. Tas ir kā salīdzināt pirkstu un impi.
Pilnīgs āksts tu esi! SC standarta elektorāts.
Tev ir gods šo lasīt
28.03.2017. 15:07Varējāt vēl Mamikina un Ždanokas viedokli publicēt. Naidnieks nesnauž. Cenšas ieslidināt pirksu vienā vietā ar smaidīgu seju.
Office of Strategic Influence
28.03.2017. 15:01»
Hronists
>Kautkā neredzu ka krievs gribētu te kādu okupēt vai slepkavot (kā jūs izsakāties
21. gs. okupācija Latvijā būs maiga.
Nožmiegs tikai ZZS spici, Rasnaču un viņu elektorātu.
hronistam
28.03.2017. 14:51»
Hronists
>Kautkā neredzu ka krievs gribētu te kādu okupēt vai slepkavot (kā jūs izsakāties
Labāk ar rozā brillēm uz deguna nekā ar salmiem smadzeņu vietā.
Hronists
28.03.2017. 14:44»
Akvalangistam
Varbūt Jūs pārāk sen dzīvojat zem ūdens un beidzot vajadzētu ievilkt gaisu ? Kautkā neredzu ka krievs gribētu te kādu okupēt vai slepkavot (kā jūs izsakāties...
>Kautkā neredzu ka krievs gribētu te kādu okupēt vai slepkavot (kā jūs izsakāties).
vēl viens ar rōzā brilli uz deguna :)
Hronists
28.03.2017. 14:41»
Viesturs
Nevar nepiekrist rakstā paustajam...
>>Krievija ne uz vienu atombumbas nav metusi, nekad nav brutāli kādu paverdzinājusi, reālu genocīdu ne pret vienu tautu vai rasi (atšķirībā no ASV vai britiem) nav veikusi.
Tiešām? Tiešām? Varbūt pamācieties vēsturi - sākot ar pagājušā gada trīsdesmitajiem gadiem. Krievijas un psrs vēsture ir slacīta ar asinīm.
Akvalangistam
28.03.2017. 14:40»
Akvalangs
Jūlij, atšķirība ir tā, ka šie nav utainie mežoņi. Jūs visi, putina ādas flautas pūtēji esat vienādi-izmantosiet jebkuru situāciju, lai tikai pateiktu, USA ir slikti! Pēkšņi tādas jūtas pret valsti, tās suverenitāti...
Varbūt Jūs pārāk sen dzīvojat zem ūdens un beidzot vajadzētu ievilkt gaisu ? Kautkā neredzu ka krievs gribētu te kādu okupēt vai slepkavot (kā jūs izsakāties).
Vispār kādreiz Bendžamins Franklins teica tādus vārdus - "Tie kas vēlas upurēt brīvību drošības ilūzijas vārdā - nav pelnijuši ne brīvību ne drošību".
Viesturs
28.03.2017. 14:16Nevar nepiekrist rakstā paustajam.
Vēsturiski raugoties uz procesiem, Krievijai var uzticēties daudz vairāk kā jeņķiem vai britiem..
Krievija ne uz vienu atombumbas nav metusi, nekad nav brutāli kādu paverdzinājusi, reālu genocīdu ne pret vienu tautu vai rasi (atšķirībā no ASV vai britiem) nav veikusi.
Lai kā mani ikdienā vai sadzīvē nekaitinātu nelojālie krievvalodīgie, es tomēr uzskatu, ka LR izvēle ir kļūdaina.
Šādas izvēles veikt emocionāli vai aiz naida, vai aiz bailēm nedrīkst. ,,Tikai matemātika"
Bet ,,matemātika" ir par labu draudzībai ar Krieviju (vismaz šobrīd).
Vai Latvijai ir izvēle
28.03.2017. 14:12Kad pienāks Latvijai tie laiki, ko Ungārija tagad redz?
Juļka puļemjotčica
28.03.2017. 13:51Atšķirībā no juļkas draugiem postboļševikiem, juļkas ienaidnieki vismaz ir spējuši pabarot savus pilsoņus un pēdējos 70 gados nav īstenojuši genocīdu pret saviem iedzīvotājiem.