Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

otto

07.08.2014. 16:40

Varēji jau pieminēt, ka Tamužu izmeta no valdes un partijas taisni tad, kad viņš sev par skādi izrādīja tikpat neveselīgu interesi par ziedojumu avotiem, kādu izrādīja korespondents...

Atbildēt

srsly!?

05.08.2014. 00:58

Poznaks - ar Repute skolu.. ļaunatūra!

Atbildēt

Spoks

31.07.2014. 23:34

»

Žurka K.

Mani šāda atbilde pilnīgi apmierina,jo tāpat Knab visu pārbaudīs,tāpat dos ziņojumus,tad kāda joda pēc katram ko skaidrot un stāstīt,ja negribēs saprast,vienalga nesapratīs


Dīvaini, ka šāda atbilde var apmierināt. Nāk politiķe kas sevi piedāvā kā kristāltīru cilvēku, kura glābs Latviju, bet metodes tieši tādas pašas, ka tiem, no kuriem viņa grib mūs glābt.

Atbildēt

Joske

30.07.2014. 13:32

Lai noklutu Sudrabas partija,kursh bija pirms 4.g.baletejas Aivars Dirgens ,,Saskanas centra,,tagad nomainija uzvardu par Aivaru Sauliti,un sak skalot smadzenes..............

Atbildēt

vv

30.07.2014. 11:16

»

Ex-seržants

Vēl svaigas atmiņas par ZRP ar skaļajiem saukļiem un rīkojumu Nr2, kas izradījās Zatlera kancelejas žurku projekts ar galveno mērķi- neizkrist no aprites pēc Zatlera neparvēlēšanas. Kādiem saukļiem jabūt tagad, lai tauta pavilktos uz kārtējās no aprites izkritušās projektu ? Baidos, ka ar "No visas ...


Tur jau tā lieta, ka nepavilksies - vismaz ne uz banānu kaudzi stumjošu buldozeru pr(cerams?..) Naivā ideja balstās uz to, ka objektīva novērtējuma gadījumā vismaz daļu varētu virzīt ar "+", vienlaikus konsekventi svītrojot neadekvātos - tā pat esošās sistēmas rāmjos panākot sākumā kvalitatīvāku sastāvu - kurš tad, laika gaitā, būtu spējīgs veikt vismaz tik, lai vēl pēc 4 gadiem jau nākošie varētu vēl vairāk - nu, kaukā tā...

Atbildēt

Ex-seržants

[R] 30.07.2014. 08:30

Vēl svaigas atmiņas par ZRP ar skaļajiem saukļiem un rīkojumu Nr2, kas izradījās Zatlera kancelejas žurku projekts ar galveno mērķi- neizkrist no aprites pēc Zatlera neparvēlēšanas. Kādiem saukļiem jabūt tagad, lai tauta pavilktos uz kārtējās no aprites izkritušās projektu ? Baidos, ka ar "No visas sirds" nepietiks.

Atbildēt

Ex-seržants

[R] 30.07.2014. 08:15

»

vv

Kautkā vienoti izskan visi viedajo texti- pārņem nolemtības sajūta, ka , neatkarīgi no politiskās nostājas, iesaistītajām personām, deklarētajiem mērķiem, jebkurš, kas vēleētos kautjelko darīt, automātiski tiek klasificēts kā siles alkstošs, apriori tikai savu (vai glorificētu ārējo ļauno tumsas spēku...


Nav taisnība par nolemtību. Savulaik izteicu ideju tai pašai Sudrabai šajā portalā- izveidot neatkarīgu sabiedrisku organizaciju un izcīnīt no varas kontroles tiesības piesaistot ekspertus pēc vajadzības. Kaut kas līdzīgs Maidanam, no kā raustītos vara. Saulvedei šī ideja nelikās saistoša, labak uzbliezt partiju ar kaut kādu debilu nosaukumu zinot labi iepriekš, ka tādā veidā neko nevarēs mainīt. Mini 3x kāpēc tāda izvēle.

Atbildēt

Ojārs

30.07.2014. 07:53

»

vv

Kautkā vienoti izskan visi viedajo texti- pārņem nolemtības sajūta, ka , neatkarīgi no politiskās nostājas, iesaistītajām personām, deklarētajiem mērķiem, jebkurš, kas vēleētos kautjelko darīt, automātiski tiek klasificēts kā siles alkstošs, apriori tikai savu (vai glorificētu ārējo ļauno tumsas spēku...


Tu esi naivs. Vai Tu domā, ka Āboltiņa jelkad piekritīs mainīt vēlēšanu sistēmu, lai 1,9mio pa visiem kopā varētu atrast nieka 100 tādus, uz ko vismaz varētu paļauties (ja ne ticēt)?!
Cita ceļa nav, kā ar partiju tikt Saeimā, noorganizēt nepieciešamo vairākumu un tad mainīt vēlēšanu sistēmu. Cita ceļa jau nav.

Atbildēt

vv

29.07.2014. 23:59

Kautkā vienoti izskan visi viedajo texti- pārņem nolemtības sajūta, ka , neatkarīgi no politiskās nostājas, iesaistītajām personām, deklarētajiem mērķiem, jebkurš, kas vēleētos kautjelko darīt, automātiski tiek klasificēts kā siles alkstošs, apriori tikai savu (vai glorificētu ārējo ļauno tumsas spēku)alkatīgo interešu lobijs.. Vai pastāv iespēja, ka, kautvai starp pastāvīgo komentu autoriem, atrastos kāds, kurš būtu spējīgs beskaislīgi, daudzmaz pragmātiski, izvērtēt visus potenciālos ievēlamos - pēc principa +/- un kopsavilkums? Varbūt skan naivi, taču neticās, ka no atlikušajiem 1,9mio pa visiem kopā nevaram atrast nieka 100 tādus, uz ko vismaz varētu paļauties (ja ne ticēt), un kuriem atrastos argumenti un spējas vismaz sākt to, ko nevaram un vairs arī neceram sagaidīt no esošajiem "siles operatoriem"

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 29.07.2014. 19:23

Tad kad. kad dāmīte strādāja ienesigā amatā PAREX, tad prāts nenesās un saulveža lomu. Ari tad, kad VK vaditājas kreslā ar labu algu. Savulaik Zatlers piedāvāja sadarbību- atteica, jo viņasprāt nebija konkrētības (ZRP bija vienīgā partija ar konkrētu un izvērstu programmu). Dāmītei fiška nenostrādaja, jo štukoja. ka labāk zīle rokā nekā mednis kokā (zīle tolaik bija VK vadītājas amats). A tā būtu tagad valsts sekretāre kādā ministrijā ar noderīgiem sakariem. Zīmīgi, ka visi autsaideri, kas zaudējuši vietu pie siles uzmetas par saulvežiem.

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 29.07.2014. 18:39

»

Ojārs

Žēl, ka neesi sadzirdējis kaut vienu vērā ņemamu ideju. Kaut vai to pašsaprotamo - par valsts amatpersonu atbildību par savu darbu. Taču, ja Tevi, patiešām, kas interesē, tad aizej un pajautā to viņai pats. Tas ir pārsteidzoši vienkārši, jo tikšanās ar iedzīvotājiem viņai ir katru nedēļu vairākās Latvijas...


Amatpersinu atbildība- Ha, ha. Un ta būtu ideja? Ka to panakt , tā būtu ideja.
Lai publicē savu programmu un nevis ar 4000 zimēm un blā, blā, bet izvērstu un konkrētu, tad ari diskutēsim. Bet tikšanas lai paliek penšiem.

Atbildēt

Labvēlis

29.07.2014. 15:08

»


Tā ka neesmu valsts amatpersona , augšminētie likumi uz mani neattiecas. Rakstiņus, ja reiz ieinteresēsieties , laipni lūdzu. Bet ja būs faktu tendenciozs izklāsts, apvīts ar meliem un zagtu informāciju - par rezultātu priecīgs Jūs nebūsiet.Lai jauka diena

Atbildēt

!!

29.07.2014. 14:10

»

kj

...


Sudrabai taču arī nebūs pieeja valsts noslēpumam, protams, kā Kremļa lakstīgalai.
Lai kā viņu lumpeņi dievinātu, viņa nevarēs būt ne ministre, ne premjere

Atbildēt

piekrītu

29.07.2014. 14:05

»

caca

Besī, ka arī šie ir TIEŠI TĀDI PAŠI, kā pie varas esošie, bet nez kāpēc IZLIEKAS PAR LABĀKIEM, GODĪGĀKIEM. Augstākās raudzes LIEKULĪBA


Piekrītu. Kad kontrolēja valsts un pašvaldību uzņēmumus, tad runāja par atklātību un saprātīgu u finansu līdzekļu izmantošanā.
LIEKULE augstākā pakāpē.

Atbildēt

a

29.07.2014. 13:36

»

Ojārs

Žēl, ka neesi sadzirdējis kaut vienu vērā ņemamu ideju. Kaut vai to pašsaprotamo - par valsts amatpersonu atbildību par savu darbu. Taču, ja Tevi, patiešām, kas interesē, tad aizej un pajautā to viņai pats. Tas ir pārsteidzoši vienkārši, jo tikšanās ar iedzīvotājiem viņai ir katru nedēļu vairākās Latvijas...


vai tas, ka jebkurš pašnominēti "sirCskaidrs" personāžs ar visu savu "viedumu, gudrību, atbildību un nesavtīgumu" cenšas tikt pie SILES tādā varas pri(X)vatizācijas / ekslpuatācijas SISTĒMĀ, kuras prioritārās "pamatvērtības" ir muļķība, nekompetence, bezatbildība un mantkārība, būtu saucams vai pat patiešām uzskatāms par "godīgu" un taml. "alternatīvu" politiku?

Atbildēt

a

29.07.2014. 13:22

»

Žurka K.

Mani šāda atbilde pilnīgi apmierina,jo tāpat Knab visu pārbaudīs,tāpat dos ziņojumus,tad kāda joda pēc katram ko skaidrot un stāstīt,ja negribēs saprast,vienalga nesapratīs


tad kāda joda pēc tu neklusē lupatiņā, ja tevi šāda atbilde pilnīgi apmierina un tu vienalga nesapratīsi to, ko negribēsi saprast?

Atbildēt

Ojārs

29.07.2014. 12:43

»

Autors (EX-seržants)

Protams, ka tiek izmantots, tapec par to kompāniju nebalsoju un nebalsošu. Veksmes stāsta pasaku teicēji. Jo vairak nebalsosu par Sudrabu.Pasakiet man kaut vienu vērā ņemamu ideju ko ši dāmīte ir mēģinajusi realizēt vai vismaz darīt zinamu plašai sabiedrībai. Būt atpazīstamai personai un kritizēt nav...


Žēl, ka neesi sadzirdējis kaut vienu vērā ņemamu ideju. Kaut vai to pašsaprotamo - par valsts amatpersonu atbildību par savu darbu. Taču, ja Tevi, patiešām, kas interesē, tad aizej un pajautā to viņai pats. Tas ir pārsteidzoši vienkārši, jo tikšanās ar iedzīvotājiem viņai ir katru nedēļu vairākās Latvijas pilsētās un laukos. Nav problēmu atrast sev piemērotu laiku un vietu.
Par kritizēšanu. Vai muļķība, nekompetence, bezatbildība un mantkārība būtu saucamas par viedumu, gudrību, atbildību un nesavtīgumu - manuprāt, nē.

Atbildēt

Andris_

29.07.2014. 12:35

»

eh

Izskatās, ka Sūdrabas partija kreiso ziedojumu ziņā centīsies konkurēt ar līdzšinējo šīs lietas līderi Salašņu centru


Tā jau ir.
Ja nav iespēja kā Melotībai grābt ar rotrekskavātoru kā atklātajā ogļu karjerā pa tiešo no valsts budžeta, tad jādirsinās ar sīkumiem caur maziem tantuku kontiem.

Būs SC un Sudraba pozīcijā, tad viņi godīgi grābs no budzeta kā ogles ešeloniem, un sabi kanabi vidi viņus apkalpos.
Bet, ja Melotība būs opozīcijā, tad tā laidīs savu vircu caur mazo tantuku maciņiem un drebēs zem uzraugu rungu sitieniem.

Atbildēt

Žurka K.

29.07.2014. 11:28

Mani šāda atbilde pilnīgi apmierina,jo tāpat Knab visu pārbaudīs,tāpat dos ziņojumus,tad kāda joda pēc katram ko skaidrot un stāstīt,ja negribēs saprast,vienalga nesapratīs.

Atbildēt

caca

29.07.2014. 10:40

Besī, ka arī šie ir TIEŠI TĀDI PAŠI, kā pie varas esošie, bet nez kāpēc IZLIEKAS PAR LABĀKIEM, GODĪGĀKIEM. Augstākās raudzes LIEKULĪBA!

Atbildēt

dzivesbiedrs

29.07.2014. 10:23

»

nu


http://www.delfi.lv/news/national/politics/pasu-viltosanas-lieta-aizdomas-turets-augsts-pmlp-ierednis-turpinajis-darbu-sava-amata.d?id=20625328

Atbildēt

no Jūrmalas

29.07.2014. 10:22

Sudraba tikai muld par godīgumu un caurspīdīgumu ...attiecībā uz citiem.

Atbildēt

eh

29.07.2014. 10:09

Izskatās, ka Sūdrabas partija kreiso ziedojumu ziņā centīsies konkurēt ar līdzšinējo šīs lietas līderi Salašņu centru.

Atbildēt

haralds

[R] 29.07.2014. 10:06

lielums par†iju neatbild uz nepatīkamiem jautājumiem pēc būtības, tikai atmāzējās.

Atbildēt

a

29.07.2014. 10:03

»

Aivars2

Man jautājums Pietiek:"Kāpēc tik liela interese tieši par Sudrabas partijas ziedojumiem, bet ne par Saskaņu vai Vienotību u.t.t


no kurienes "cik tev zināms", ka visām partijām ziedošanas shēmas ir vienādas?

Atbildēt

a

29.07.2014. 10:02

»

Aivars2

Man jautājums Pietiek:"Kāpēc tik liela interese tieši par Sudrabas partijas ziedojumiem, bet ne par Saskaņu vai Vienotību u.t.t


tu vispār lasīt proti, vai tikai "gudri cirst" māki?

""Saskaņa": pastāv iespēja, ka kāds mūsu partijā tomēr pazīst mūsu godīgo 15 000 eiro ziedotāju."

http://www.pietiek.com/raksti/saskana_pastav_iespeja,_ka_kads_musu_partija_tomer_pazist_musu_godigo_15_000_eiro_ziedotaju

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 29.07.2014. 09:43

»

Ojārs

Tā nu gluži nav. VID dodas pie katra lielā ziedodāja, kurš nav Vienotības ziedotājs. Vai tas ir Vienotības uzstādījums VID'am vai arī Pētersone pati ir pietiekami attapīga, taču tas ir vispārzināms fakts. Par KNAB'u un DP gan nemācēšu neko teikt, taču nebūšu pārsteigts, ja arī šis administratīvais resurss...


Protams, ka tiek izmantots, tapec par to kompāniju nebalsoju un nebalsošu. Veksmes stāsta pasaku teicēji. Jo vairak nebalsosu par Sudrabu.Pasakiet man kaut vienu vērā ņemamu ideju ko ši dāmīte ir mēģinajusi realizēt vai vismaz darīt zinamu plašai sabiedrībai. Būt atpazīstamai personai un kritizēt nav liels nopelns. Pat savu nostāju Ukrainas jautajumā nevelejās izteikt, tikai kaut ko murmināja sev zem deguna. Šilte pro-kremliskai partijai, lai izveidotu koalīciju ar SC.

Atbildēt

kj

29.07.2014. 09:22


VIENOTIIBA UN CO ir loti satraukusies par to, ka izraadaas - Sudrabas partijai ir NAUDA !

Neliela, kripatas , saliidzinot ar Vienotiibas tautai nozagtajiem otkatiem, be tomeer ir...

Aaboltina atkal saaks MELNO KAMPANJU pret Sudrabu ...

Vienotiibas budzetaa ir apmeeram 400 000 eiro lai nomelnotu un diskrediteetu politiskos pretiniekus ..

To gan vareeja pensionaariem atdot labaak.

Atbildēt

Aivars2

29.07.2014. 09:16

»


Man jautājums Pietiek:"Kāpēc tik liela interese tieši par Sudrabas partijas ziedojumiem, bet ne par Saskaņu vai Vienotību u.t.t?"
Cik man zināms, tad visām partijām ziedošanas shēmas ir vienādas.

Atbildēt

nu

29.07.2014. 09:01


Irinas Rudzātes tēvs ir izbijis krievu ģenerālis.

Atbildēt

El ninjo

29.07.2014. 08:47

»

Elninho

To tu vari mēģināt kādam itālim vai francūzim liet, ka krievus "difarmē", šeit cilvēki tomēr paši visu redz un redzēja bez kādas tur ASV iejaukšanās. Te ir drīzāk asv (un visu pārējo - rietumeiropiešu, baltiešu, tagad ukraiņu utt) difarmācija no krievu puses, lai attaisnotu paši savus nedarbus...



"No Eiropas tautām un valstīm difamācija visplakātiskāk attiecas uz krieviem un Krieviju. Nav iespējams nosaukt otru Eiropas tautu un otru Eiropas valsti, par kuru gadsimtiem ilgi sistemātiski tiktu celta neslava un izplatītas nepatiesas ziņas, kā tas notiek ar krieviem un Krieviju. Tā vien liekas, ja eiropieši kādu vēlas nozākāt, tad tūlīt automātiski izvēlas krievus un Krieviju. Turklāt nav svarīgi, vai viņi ir bijuši Krievijā, redzējuši dzīvus krievus, prot krievu valodu vai savā dzīvē ir kaut ko nopietnu lasījuši par Krieviju. Krievu un Krievijas zākāšana eiropiešiem ir sava veida paranoja, alerģija, psihopatoloģija. Eiropā kolektīvās difamācijas jomā krieviem un Krievijai nav konkurentu.

Krievu un Krievijas difamācijas „process” aizsākās pirms vairākiem gadsimtiem un intensīvi turpinās arī šodien. Krievu un Krievijas zākāšana, teiksim, Latvijas lielākajos medijos notiek katru dienu no agra rīta līdz vēlam vakaram. Tie, kuri ar baudu izlaiza mūsu galvaspilsētas eiropeisko mediju izvemto ķīseli, var šo konstatāciju svēti apzvērēt. (...) Skaidrs, ka paranoja, alerģija, psihopatoloģija attiecas uz medicīnu, sniedzot profesionāli izsmeļošu un objektīvu atbildi par eiropiešu slimīgo hobiju – krievu un Krievijas difamāciju." ... (cit.vied.aut. – Arturs Priedītis, "Civilizācijas katastrofālās sprukas. Astotā eseja: Krievijas difamācija". No latīņu val. "diffamare" – neslavas celšana, nepatiesu ziņu izplatīšana un taml. psihiski neadekvāta vai arī mērķtiecīgi apzināta apmelošana)

Atbildēt

Verners Holts

29.07.2014. 08:42

Ja partijā ir Tamužs, tad tas būs naudas kāšanas pasākums.
Gģe už nam už, tam gģe tamuž.

Atbildēt

Ojārs

29.07.2014. 07:50

»

Autors (EX-seržants)

Vispār jau normāli būtu , ka tiem ziedotajiem no firmam ar mīnuss peļņu attiecīgām valsts institūcijām būtu japierāda savi ienakumu avoti. Skat, un varbūt kada nodokļu izkrāpšanas shēma atklatos, vai, kas ineresantāk, kadam nervi neizturetu un kas nopietnāks izpeldetu...


Tā nu gluži nav. VID dodas pie katra lielā ziedodāja, kurš nav Vienotības ziedotājs. Vai tas ir Vienotības uzstādījums VID'am vai arī Pētersone pati ir pietiekami attapīga, taču tas ir vispārzināms fakts. Par KNAB'u un DP gan nemācēšu neko teikt, taču nebūšu pārsteigts, ja arī šis administratīvais resurss tiktu izmantots varas noturēšanai.

Atbildēt

Fēlis

29.07.2014. 07:50

»

Elninho

To tu vari mēģināt kādam itālim vai francūzim liet, ka krievus "difarmē", šeit cilvēki tomēr paši visu redz un redzēja bez kādas tur ASV iejaukšanās. Te ir drīzāk asv (un visu pārējo - rietumeiropiešu, baltiešu, tagad ukraiņu utt) difarmācija no krievu puses, lai attaisnotu paši savus nedarbus...


Kas ir difarmācija? Varbūt Tu domāji difamāciju, vai arī deformāciju, kas varētu būt kropļošana, vai arī defarmāciju, kas varētu būt atbrīvošana no medikamentu iedarbības? Neesu kašķīgs, taču mani ieinteresēja šis jaunvārds.

Atbildēt

re

29.07.2014. 07:36

Ja man LL uzdotu jebkādu jautājumu viņš dabūtu savas personīgās zāles - es palūgtu nosaukt normatīvu aktu, kāpēc man tas būtu jādara. Nevar nosaukt? Uz redzēšanos

Atbildēt

arturs

29.07.2014. 06:37

Reformu partijai VID sodu uzlika par nepareizi noformētām atskaitēm. Te ir acīmredzama krāpniecība. 'Lielais' sponsors caur paziņu paziņām iepludina naudu kasē. Te ir ne tikai finansēšanas pārkāpums, bet arī nezināmas izcelsmes naudas legalizēšana.

Atbildēt

Labvēlis

29.07.2014. 04:20

Nav jau valsts iestāde kurai likums uzliek pienākumu atbildēt. Grib atbild , grib neatbild. Es nesaprotu šos cilvēkus - ir absolūti skaidrs ka LL ar saviem jautājumiem galīgi nav viņu favorīts, kāpēc viņi tiešā tekstā viņu neatšuj. Sudraba malacis eleganta atbilde, pārējie prasti mīzēji, latvieši lunkanie pastulbie, ne atbildēt māk, ne pasūtīt māk. Ja man LL uzdotu jebkādu jautājumu viņš dabūtu savas personīgās zāles - es palūgtu nosaukt normatīvu aktu, kāpēc man tas būtu jādara. Nevar nosaukt? Uz redzēšanos. Un ja kādreiz nopublicētu par mani info, kura nav publiski pieejama, izdrāztu gan pašu LL, gan tos kurmjus kuri nopludina informāciju no savas darbavietas izmantojot savu dienesta stāvokli, tā ka maz neliekas. Vispār jau to var noorganozēt. Intelektuālās provokācijas tagad taču modē, kā arī ir zināms uz kādām ēsmām lapsas ķeras. Un tad pavilkt visu ķēdīti saules gaismā

Atbildēt

Elninho

29.07.2014. 00:44

»

S.K.

Padomju laikā bija oficiālā valsts mitoloģija un pagrīdes mitoloģija – „ķēķa” kritiskā un hiperkritiskā mitoloģija...


To tu vari mēģināt kādam itālim vai francūzim liet, ka krievus "difarmē", šeit cilvēki tomēr paši visu redz un redzēja bez kādas tur ASV iejaukšanās. Te ir drīzāk asv (un visu pārējo - rietumeiropiešu, baltiešu, tagad ukraiņu utt) difarmācija no krievu puses, lai attaisnotu paši savus nedarbus.

Visu laiku kaut kādas pasakas krievu mediji izgudro, bet difarmējot, redziet, viņus, hahaha :D Tas jau būtībā pats par sevi ir kārtējais mīts, kuru arī tu tagad mēģini iepotēt.

Atbildēt

bimslis

28.07.2014. 22:26

ka taa sudraba tik nenogibst :D

Atbildēt

juri!

28.07.2014. 20:54

»

juris

Krievi uzdarbojas


Nomaini plati!

Atbildēt

:)

28.07.2014. 20:52

»

!

Irina Rudzāte


Ā, Vasjas Meļņika skola...

Atbildēt

Ingūna!

28.07.2014. 20:50

Un tas ir no sirds Latvijai?

Atbildēt

!

28.07.2014. 20:35

Irina Rudzāte
http://wallstreet.lv/index.php?id=6493&thd=99326

Atbildēt

S.K.

28.07.2014. 18:25

Padomju laikā bija oficiālā valsts mitoloģija un pagrīdes mitoloģija – „ķēķa” kritiskā un hiperkritiskā mitoloģija.
„Perestroikas” musinātās „atklātības” laikā pagrīdes mitoloģija ieguva legālu raksturu. Radās pat aprobežota mode kritizēt partiju, specdienestus, formējot jaunu mitoloģiju par PSRS, PSKP, VDK.
90.gadu sākumā veco varu vairs nevajadzēja kritizēt. Radās jaunās varas kritika. Tā radās padomju kanonu kritikas vietā; proti, veco padomju laiku opozīciju nomainīja jauna pēcpadomju laiku opozīcija. Galvenais iemesls – „prihvatizācija”; vēlāk – nacionālās suverenitātes nodevība, inteliģences deģeneratīvais raksturs, „politiķu” cinisms un muļķības, vispārējas zagšanas un blēdību („shēmu”) ēras iestāšanās, traģiskā atskārsme par tautas patieso cilvēcisko potenciālu un vērtību.
21.gs. radās arī padomju laiku retrospektīvā mitoloģija – mitoloģija par padomju laiku priekšrocībām. Īpaši morāli tikumiskajā ziņā, sastopoties ar mūsdienu sabiedrības vispārējo morālo un intelektuālo pagrimumu.
21.gs. 10.gados radās nacionālā „veiksmes stāsta” hipertrofētā mitoloģija – valdošās kriminālās kliķes oficiālā mitoloģija.
Noteikti jāņem vērā, ka pēcpadomju laikā graujoša loma bija Rietumu neoliberālisma mitoloģijai, zombējoši izkropļojot divas pēcpadomju jauniešu paaudzes (99%). Rietumu neoliberālisma mitoloģija funkcionē paralēli vietējās valdošās kriminālās kliķes ideoloģiskajiem murgiem – mitoloģijai.
Vēl noteikti jāņem vērā, ka visam minētajam LR paralēli funkcionē arī amerikāņu ideoloģiskais/mitoloģiskais „specprojekts” – Krievijas un krievu tautas difamācija, ko vietējie tipi realizē īpaši paklausīgi un centīgi, atbilstoši savai nodevīgajai un nepateicīgajai dvēselei. Krievijas un krievu difamācija formē atsevišķu mitoloģiju.


Atbildēt

juris

28.07.2014. 17:43

Krievi uzdarbojas....

Atbildēt

vēl viens ?

28.07.2014. 17:16

Kā tas nākas, ka politpartijas dibina ļaudis ar saiti ar padomju nomenklatūru, bet kuri kādu laiku "mācījušies" ASV? Vai tiešām hipotēze, ka rietumi savāca lielāko daļu padomju laika nomenklatūras, stukačus un viņu atvases savā štatā, ir patiesa, ko? DDD, Dubultaģenti ar dubultiem dibeniem? Jeb tomēr viņus savāca rietumu mafija, kā piem., dažu labu cietu kluci savāca norvēģu organizētā noziedzība un "bizness"?

Atbildēt

cūcis

28.07.2014. 17:10

nu skaidrs, ka nav lietas kursā, velns lai parauj!
nevienam no tieši iesaistītajiem jau dabīgi acu pierē nav, tikai vienkāršie pingvīni no malas skaidri redz, ka te kārtējo reizi kāds pelēkais kardināls ir nopircis veselu partiju un šinī partijā par nekādu politisko pārliecību pat runas vairs nevar būt, tikai un vienīgi par konkrētu grupējumu ekonomisko interešu pārstāvniecību valdībā!!!

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

20

Ministra Pleša paziņojumi par pieminekļu demontāžu ir priekšvēlēšanu izrādīšanās

FotoDaugavpils mērs Andrejs Elksniņš vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministram Artūram Tomam Plešam uzsver, ka likuma prasības par pašvaldības teritorijā esošo pieminekļu, kas iekļauti Ministru kabineta izstrādātajā sarakstā, demontēšana ir jāveic līdz 15.novembrim.
Lasīt visu...

3

Lai arī Latvija kā laicīga valsts ir reliģiski neitrāla un garantē reliģijas brīvību, tā respektē sabiedrības vērtības, kas veido mūsu identitāti (un tas nekas, ka jūs nesaprotat, ko es te saku)

FotoAglyunīši! Svātceļnīki! Meilī draugi! Maņ ir eistyna prīca byut otkon kūpā ar jiusim Aglyunā. Sirsneigi sveicīni itymūs skaistajūs i īdvasmojušūs svātkūs!
Lasīt visu...

3

Visi latvieši ir kā Levits un Kariņš - tupi zābaki

FotoVisi latvieši ir kā Levits un Kariņš - tupi zābaki. Jūs jau tagad grasījāties rakstīt heita komentāru. Bet vispirms izlasiet, kāpēc es šo teikumu uzrakstīju.
Lasīt visu...

21

„Patriotu” atmiņas uzlabošanai

FotoPaldies anonīmajam “Pietiek lasītājam” par “Saskaņai” veltīto interesi, īpaši tad, ja tā izrādītos patiesa. 
Lasīt visu...

21

Jādara viss...

FotoZiņas no kara Ukrainā kļūst arvien trakākas. Lai gan Ukrainas spēki pārsteidzoši veiksmīgi cīnās pret lielo Krievijas pārspēku, fakts ir tāds, ka viss karš norisinās Ukrainas valsts teritorijā. Tas ir, ja neskaita raķetes, kuras tiek izšautas no Baltkrievijas vai Krievijas.
Lasīt visu...

21

Tiesības dzīvot Latvijā nav nekāds „maisiņš vaig”

FotoMans tētis bija viens no pirmajiem, kas ieguva Latvijas pilsonību, kārtojot eksāmenu. Kad 1997.gada augustā ERASMUsā braucu uz mēnesi uz Itāliju, es pirms tam pāris mēnešus uz Itālijas vēstniecību gāju kā uz darbu. Vēl dabūju mērkaķa ātrumā par briesmīgu naudu (aizlienētu naudu, protams, 1997.gadā, un vēl toreiz labi, ka bija, no kā aizlienēt) Austrijas tranzīta vīzu formēt, jo atpakaļceļā viena nakts bija jānakšņo Vīnē.
Lasīt visu...

21

Tiesībsarga vēstule “Amnesty International” Eiropas reģionālā biroja direktoram Nilam Muižniekam: par jūsu organizācijas apmelojošajiem paziņojumiem

Foto2022. gada 26. jūlijā organizācija “Amnesty International” nāca klajā ar paziņojumiem par situāciju uz Latvijas-Baltkrievijas robežas, norādot, ka laikā, kad Latvija uzņēma 34000 patvēruma meklētājus no Ukrainas, uz Latvijas-Baltkrievijas robežas cilvēki no Irākas un Afganistānas, t.sk. bērni, tika atstāti pašu ziņā mēnešiem ilgi aukstos laika apstākļos mežā, kas organizācijas ieskatā norāda uz necilvēcīgu apiešanos un pat spīdzināšanu. “Amnesty International” uzskata, ka nav pieļaujama ārkārtējās situācijas pagarināšana uz robežas ar Baltkrieviju, jo tas ierobežo saņemt starptautisko aizsardzību personām, kurām tā nepieciešama, neatkarīgi no šo personu izcelsmes un veida, kā viņas ieceļo valstī.
Lasīt visu...

21

Labklājība

FotoDzīvojam laikā, kad aktīvi un strauji tiek formatēta cilvēku apziņa, mainīta vārdu nozīme un jēdzienu saturs. Pārsvarā – cilvēku degradācijas, paverdzināšanas un iznīcināšanas nolūkā. Mēs visi domājam kādā valodā, attiecīgi – mainot vārdu nozīmi, var ietekmēt mūsu domāšanu. Bet šoreiz ne par to. Tā ir vesela zinātne, kuru sauc par NLP (neirolingvistiskā programmēšana jeb – smadzeņu skalošana). Šoreiz es vēlos vērst uzmanību uz to, ko mēs saprotam ar vārdu “labklājība”.
Lasīt visu...

6

Sanāca kā vienmēr, bet ticiet – risinājums top, un vainīgi ir visi citi, tikai ne es

FotoStraujiem soļiem tuvojas jaunā mācību gada sākums - 2022./2023. mācību gadā noslēgsies trīs gadu pārejas periods, kurā tiek ieviesta pilnveidotā mācību pieeja. Gaidāmais mācību gads paredz jaunās pieejas ieviešanu 3., 6., 9., 12. klasei. Neraugoties uz to, ka pārejas periods tuvojas noslēgumam, pedagogi norāda uz mācību materiālu trūkumu. Kā skolotāja varu tikai piekrist, ka, ieviešot jauno saturu, primāri bija nepieciešams domāt par mācību materiālu izstrādi un pieejamību. Līdzīgi kā ar mācībām tikai valsts valodā – mēs apzināmies, ka rīcībai patiesībā bija jābūt krietni ātrāk, un to, cik būtiski nepalaist garām iespēju labot iepriekš neizdarīto. Arī mācību līdzekļu jautājumā notiek aktīvs darbs, lai dažādos mācību priekšmetos nodrošinātu jaunu mācību resursu un metodisko līdzekļu pieejamību.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Vēlēšanas kā mazohistu prieki

Pēc Latvijas Televīzijas pasūtījuma tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS jūlijā ir veicis aptauju un konstatējis, kā Latvijas pilsoņi balsotu, ja...

Foto

Kā Rīgai panākt Viļņu, Tallinu un Ziemeļeiropu? Laiks secinājumiem

Rīga ir vienīgā pilsēta Baltijas galvaspilsētu vidū, kurā mirstība pārsniedz dzimstību un no kuras aizbrauc vairāk cilvēku, nekā...

Foto

Vai Rīga ir labi finansēta pilsēta?

Pilsētas budžeta apmērs un tā izlietošanas efektivitāte lielā mērā nosaka to, cik kvalitatīva ir pilsētvide. To Eiropas pilsētu sarakstā, kuru...

Foto

Par rusifikācijas slavināšanas izbeigšanu

Publiskās atmiņas centrs ir sabiedrības institūcija, privāto tiesību juridiskā persona, kura netiek finansēta ar dotācijām no vispārējiem nodokļu ieņēmumiem. 2022. gada 24....

Foto

Parakstu vākšana referendumam par Satversmes 110. panta grozījumiem ir jāatkārto

Ar pietiekamu skaitu parakstu neatbalstītā "Latvijas vīru biedrības" ierosinātā parakstu vākšana referendumam par Satversmes 110. panta...

Foto

Par Latvijas Republikas Satversmē noteiktā komunistiskā totalitārā režīma nosodīšanas pienākuma īstenošanu un rusifikācijas slavināšanas izbeigšanu

Cienījamie Augšdaugavas novada domes deputāti! Publiskās atmiņas centrs (turpmāk - centrs)...

Foto

Vairāku tiesnešu, tostarp AT senatores Andas Briedes atbildība par Covid-19 epidēmijas ierobežošanas pasākumu neievērošanu

Tiesnešu ētikas komisija, Tiesnešu disciplinārkolēģija un Disciplinārtiesa ir vērtējusi to, vai izpildvaras...

Foto

Ir tādi Satversmes tiesas spriedumi, kuru nepildīšana valdošo eliti nesatrauc itin nemaz

13. Saeimas laikā ir bijuši vairāki Satversmes tiesas spriedumi, par kuru neizpildi Valsts prezidents pat...

Foto

Kāpēc valsts aizsardzības dienestam – jā!

Jūlija sākumā aizsardzības ministrs Artis Pabriks vēstīja par ieceri izveidot valsts aizsardzības dienestu, kuram, sākot ar 2023. gadu, tiks pakļauti...

Foto

Par ārkārtas sociālo situāciju

Mums priekšā ir grūta ziema – dziļa energoresursu krīze, iespējams pandēmijas saasinājums. No tā, cik saprātīgi un solidāri spēsim sagatavoties gaidāmajiem pārbaudījumiem,...

Foto

Krievijas karš Ukrainā paātrinājis procesus sabiedrībā un daudziem atvēris acis

Krievijas karš Ukrainā paātrinājis procesus sabiedrībā un daudziem atvēris acis. Tas noticis par ukraiņu asins cenu...

Foto

Satversmes tiesa ir jālikvidē

Šodien, 25.jūlijā Latvija pirmajā vietā (LPV) Centrālajā vēlēšanu komisijā iesniedza 4000 zīmju programmu un kandidātu sarakstu 14.Saeimas vēlēšanām. LPV savā 4000 zīmju programmā ir...