
Šie Dziesmu svētki pieder nevis visiem, kam ienāk prātā, bet tikai „sabiedriskajiem” – valsts medijiem!
Sanita Upleja-Jegermane*26.06.2023.
Komentāri (59)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Pensionāre
28.06.2023. 13:21Sanita Upleja Jēgermane beidzot atcerējās, ka TV skatītājiem ir dažādas gaumes. Īlgstoši LTV1 un LTV7 raidījumi tiek veidoti kaut kādiem cilvēkiem ar atmiņas traucējumiem. Cik var radīt vienu un to pašu, piemēram Midsomeras seriālu? Cik ilgi pa riņķi? Mani, kā nodokļu maksātāju, ļoti neapmierina LTV1 un LTV7 raidījumi un neskatos tos vispār.
vice
28.06.2023. 11:57Svaigāko piemēru?
"LTV propagandai jau 65" nespēja nodrošināt hokeja komandas ierašanos un svinības online režīmā!!!
Loģski, ka to varēja izdarīt citi.
Kas būs savādāks ar Dziesmu un deju svētkiem?
M. Baarda
27.06.2023. 19:07»
Latiš
Tos uzpīpētos "svētkus"tiešām nav vērts skatīties
Ja Jums nav vērts, ko tad Jūs te komentējat?
ha-ha
27.06.2023. 14:37Šie svētki ir LPSR atavisms,kuru uztur un baro kolaboranti un ir viņu spēka,bet tautas letarģiskā miega apliecinājums.
Dings
27.06.2023. 14:24Kapec Latvijas Dziesmu un deju svetki nav izdevusies un tikai tie ir domati politikiem, bet Igaunijaa un Lietuvaa tie ir svetki?
Dings
27.06.2023. 14:23Korumpetie Dziesmu un deju svetki: 1) Mezaparka estrade celta buvnieku karteli, 2) biletes tirgotas no politikiem pietuvinatas kompanijas, 3) dalibnieka maltite maksa 18 EUR, 4) bedigi slavena "potesanas"projekta koordinatore Juhnevica ir pie koordineeshanas, 5) dziesmu svetku izmaksas ir 12 miljoni EUR, bet dalibniekiem pasiem ir japerk nosu burtnicas......Koru skandals, kad nepielaida kori!
Dings
27.06.2023. 14:15Milziga pretruna par nodoklu maksataju uzturetie + vel bilesu prasosies Dziesmu svetku translacija pieder LTV un LR, bet Latvijas izlases futbola speles man jaskatas pa maksu VIAPLAY. Kur logika?
Latiš
27.06.2023. 14:04»
M. Baarda
Ņu ja, un jaunieši un jaunietes ir palikuši tik glupi, ka pat nespēj vienu pults podziņu nospiest, lai skatītos tos Dziesmu svētkus. Vai arī principāli - ja radīs tā LTV, tad neskatīšos, jo man ieslēgts TVHuj
Tos uzpīpētos "svētkus"tiešām nav vērts skatīties.
lauķis
27.06.2023. 14:00»
JKF
Lauķim: Diez vai Tavi citādie uzskati ļauj Tev te citus nozākāt
Kāda nu tur zākāšana,tikai faktu konstatācija.
M. Baarda
27.06.2023. 13:46»
mitjka
lai vai kā bet neviens nevelas un negrib runāt kā es varu tik pie TV LTV programas :) vienigai pirkt caur ŠIMDRU ģimenes mediju rīgas viļņiem !!! papētiet neatkarīgie žurnālisti būs intresenati :)) vai to jūs nedrīkstat darīt
Vai tad kādreiz bija citādāk? Padumjajos laikos arī Rīgas Viļņi bija jāpērk/jābonē, lai uzzinātu, kad TV kastē "17 pavasara mirkļus" atkal rādīs. Un tagad taču programmas arī Dienas ceturtdienas pielikumā un vēl kur. Un, ja jau Jūs, Mitjka, mākat šeit komentēt, tad gan jau arī spēsiet internetā atrast to LTV programmu
M. Baarda
27.06.2023. 13:41»
Latiš
Latvijas televīziju patreiz skatās tikai tantiņas un onkulīši
Ņu ja, un jaunieši un jaunietes ir palikuši tik glupi, ka pat nespēj vienu pults podziņu nospiest, lai skatītos tos Dziesmu svētkus. Vai arī principāli - ja radīs tā LTV, tad neskatīšos, jo man ieslēgts TVHuj
M. Baarda
27.06.2023. 13:38»
runa par peļņu
Jo tur var sapihņīt iekšā savas reklāmas
Nu ja, tā jau arī otrajā teikumā rakstīju, ka "par piķi", jo visas šīs muldēšanas par "rūpēm par cilvēkiem" ir lielākais "bulšits
show
27.06.2023. 13:35»
Domājums
Tādos juku laikos,kā patreiz, nevajadzētu vispār rīkot svētkus, kur vēl tādus lielus, kā Dziesmu svētki...
Kā citādi lai aizmālē reālo situāciju ? Tak tikai ar spēlēm un izpriecām .
paskaidrojums
27.06.2023. 12:58»
Uplejas tantīt,
par kādu uzticību sabiedriskajiem medijiem Jūs gvelžat?? Mēs labi redzējām, ko un kā izpildījās tie paši LTV1 un LR1 valstij līdz šim svarīgākajā krīzes periodā - covid laikā. Kā rēja, kā cilvēku vajātājus atbalstīja, kā draudēja ar represijām, darba un iztikas atņemšanām cilvēkiem, kas vakcinēšanās...
Tāpat mass media rēja visi tie kas bija pret vakcināciju un saklausījušies Kreļa murgus..
JKF
27.06.2023. 12:57»
lauķis
Visiem cilvēkiem ir cilvēka orientācija
Lauķim: Diez vai Tavi citādie uzskati ļauj Tev te citus nozākāt.....
lauķis
27.06.2023. 12:17»
Anita
Kāpēc tāda necieņa pret prezidentu ! Lezbiešu tandēms arī šur tur pavīd- un tad ?Mēs nezinām par nevienu cilvēku, kāda viņa orientācija, it sevišķi par tiem, kuri anonīmi. Raksts ir par citu tēmu- izlasiet ! Parādi radās, iepērkot milzum daudz vakcīnu, kuras nekā nevarēja "iebarot" un izlietot...es ...
Visiem cilvēkiem ir cilvēka orientācija.
Visi nevakcinējās un nepārdevās,saglabāja cilvēciskumu,dvēseli.
Dziesmu svētki ir miruši,tagad ir biznesa svētki Zelta teļam un aitu stulbumam,tas pats kas ar "vakcīnām" kad aitas brīvprātīgi stāvēja rindās pēc "šmurdjaka".
Anita
27.06.2023. 11:59»
Domājums
Tādos juku laikos,kā patreiz, nevajadzētu vispār rīkot svētkus, kur vēl tādus lielus, kā Dziesmu svētki...
Kāpēc tāda necieņa pret prezidentu ! Lezbiešu tandēms arī šur tur pavīd- un tad ?Mēs nezinām par nevienu cilvēku, kāda viņa orientācija, it sevišķi par tiem, kuri anonīmi. Raksts ir par citu tēmu- izlasiet ! Parādi radās, iepērkot milzum daudz vakcīnu, kuras nekā nevarēja "iebarot" un izlietot...es arī piedalījos tajā procesā, lai strādātu- vajadzēja ļauties ...
Latiš
27.06.2023. 10:57»
M. Baarda
Īsti nesaprotu,par ko tur vispār cepiens. Gan jau par piķi. Jo pat ezim skaidrs, ka valsts televīzijas kanāli ir paši piejemākie, un kādēļ lai to pašu bildi tajā pašā laikā rādītu arī citos
Latvijas televīziju patreiz skatās tikai tantiņas un onkulīši.
runa par peļņu
27.06.2023. 10:51»
M. Baarda
Īsti nesaprotu,par ko tur vispār cepiens. Gan jau par piķi. Jo pat ezim skaidrs, ka valsts televīzijas kanāli ir paši piejemākie, un kādēļ lai to pašu bildi tajā pašā laikā rādītu arī citos
Jo tur var sapihņīt iekšā savas reklāmas.
Uplejas tantīt,
27.06.2023. 09:36par kādu uzticību sabiedriskajiem medijiem Jūs gvelžat?? Mēs labi redzējām, ko un kā izpildījās tie paši LTV1 un LR1 valstij līdz šim svarīgākajā krīzes periodā - covid laikā. Kā rēja, kā cilvēku vajātājus atbalstīja, kā draudēja ar represijām, darba un iztikas atņemšanām cilvēkiem, kas vakcinēšanās afēru neatbalstīja, un kā šie "sabiedriskie mediji" šķēla sabiedrību! Mēs to visu atceramies Uplejas tante!
vienkārši
27.06.2023. 08:53»
mitjka
lai vai kā bet neviens nevelas un negrib runāt kā es varu tik pie TV LTV programas :) vienigai pirkt caur ŠIMDRU ģimenes mediju rīgas viļņiem !!! papētiet neatkarīgie žurnālisti būs intresenati :)) vai to jūs nedrīkstat darīt
jājiet pie Upleju tantes skatīties krāsu teļevīzeru
Sanitulis ir kaut ko sajaucis
27.06.2023. 08:50šis mums stāsta, ka televižņiku padarītais, kas ir viņu darba līgumā paredzētais darba pienākums, esot "ar atbildības sajūtu radīts vienreizējs un unikāls satura produkts."
mitjka
27.06.2023. 08:22lai vai kā bet neviens nevelas un negrib runāt kā es varu tik pie TV LTV programas :) vienigai pirkt caur ŠIMDRU ģimenes mediju rīgas viļņiem !!! papētiet neatkarīgie žurnālisti būs intresenati :)) vai to jūs nedrīkstat darīt ?
ja ņe vinovataja
27.06.2023. 08:20»
vice
kādēļ vienu neatbilstošu kandidātu vietā jāizvēlas citi neatbilstoši
Sanita: "Tas notika saziņā ar Kultūras ministriju un Latvijas Nacionālo kultūras centru (LNKC), SEPLP par atbildīgo personu, kas piedalās šajā procesā, norīkojot mani."
:D
27.06.2023. 08:06tā notiek, kad zosij uzliek "noteiktus pienākumus, tajā skaitā ļoti svarīgus pienākumus kopt nacionālo kultūru, rūpēties par Eiropas kultūras mantojuma saglabāšanu un arhivēšanu"
M. Baarda
27.06.2023. 07:51Īsti nesaprotu,par ko tur vispār cepiens. Gan jau par piķi. Jo pat ezim skaidrs, ka valsts televīzijas kanāli ir paši piejemākie, un kādēļ lai to pašu bildi tajā pašā laikā rādītu arī citos.
diplomāta kundzīte Sanita taču reiz bija Berķa kliķes LA pārstāve un ...
27.06.2023. 07:40tagad tantīte saka, ka mums pastāstīšot, ka nu esot ielīdusi tur : "manis pārstāvētā neatkarīgā un autonomā institūcija – SEPLP – ir valsts kapitāla daļu turētāja un augstākā lēmējinstitūcija sabiedriskajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos"
Haralds Kalns
27.06.2023. 06:31Sanita Upleja - Jēgermane ( uzmini nu, kura) ir viena gruntīga, šmucīga mātīte, perenīca, kura tup uz svešām olām un kladzina, kad jādalās izperētajā kopējā labumā tā vietā, lai - tautieši, kam vien iespēja, daudziniet Latviju!!!
fakts
27.06.2023. 04:30»
Savadi
Un kam pieder sabiedriskie plašsaziņas līdzekļi
Kas drukā naudu tas to meitiņ danco.
ukrainas svetku un dziesmu pasakums eiropa
27.06.2023. 04:22pusi ja ne vairak obligati jabut ukrainas makslinieku uztasanas un svetku atklasanu jaatdod ukrainas viestniekam latvija kopa ar NA parstavi uz skatuves (Dombrava, Kisrteins lai publiski ar darbiem pierada atbalstu Ukrainai)dziesmu svetki pirmam kartam ir eiropas un rietumu vertibu sveetki. Sleptie kolaboranti un terorvalsts atbalstitaji lai neslpepjas maisos, uz un no skatuves visi ka pliki redzami. jus maitas tadas lustracijas laika sanemsiet pec pilnas progrmas!
primātu paranojai
27.06.2023. 01:22»
Pirātu partija
Sabiedriskie valsts mēdiji jālikvidē, to auditorija ir “panorāmas” nozombēti pensionāri, NewVemjotības elektorāts...
atkal šizas lēkme un gals nolūzis
Agonijas krampji nekontrolējami. Drīz smukas primātu bēres.
P.S Tā nav viltus ziņa, tas ir draudzīgs brīdinājums!
Pirātu partija
26.06.2023. 23:07Sabiedriskie valsts mēdiji jālikvidē, to auditorija ir “panorāmas” nozombēti pensionāri, NewVemjotības elektorāts.
Var atstāt vienu kulturizglītojošu kanālu, par kuru translēs latviešu filmas, koncertus, pasākumus, dažāda veida izglītojušus materiālus, kuros runa ies par Latviju.
AKAKAKALAKA tiesības ir jāierobežo, sākumā tarifi jāsamazina 100. reizes, bet pēc tam, autoru darbu aizsardzība jānosaka 5.gadi.
Pēc šī laika, jebkuru darbu, negūstot peļņu, var izmantot jebkurš.
Jau ir pirmā informācija, ka Ostankina TV nomīnēts, darbojas sapieri, darbinieki evokuēti. Cerams ka puķina režīma propogandas torni uzspridzinās, bet to redzot Zaķusalas TV arī neizturēs lat.vā.ņu propogandu un sagrūs pats. No kauna sašķiebsies viena kāja.
… Rādīt visu
mintays
26.06.2023. 22:13»
Humors
....Savukārt sabiedriskie mediji lielā mērā uz saviem pleciem "iznes" tieši kultūras un izglītojoša satura "smagumu". Jautājums kādā mērcē
Tādā mērce, ko tavs intelekts nesaprot
Vadonis
26.06.2023. 22:12Dziesmu un deju svētki ir jāpārraida tikai sabiedriskajiem medijiem un punkts!
Komerciālie kanāli, lai rāda savus 80-to gadu seriālus, pliekani Holivudas šerpotrepu un apnicīgas reklāmas.
Parking
26.06.2023. 20:55Kā gan savādāk? Īpašas papildus budzeta dotācijas izkrāpa, izsita, piesaistīja. Bet tur taču barojama padome, valde un tika daudz jauku poitielikteņu, bumbuļoti orde';notu. Kā tad citādi to visu uzturēsi?
!
26.06.2023. 20:39Komerciālie raud, ka neviens primitīvās lidla , maximas un rimi reklāmas neskatīsies, jo LTV to nav!
jautājums>vice
26.06.2023. 19:54»
vice
retrokomjaunieši amatos...
Saeimā? medijos? pie klerkiem? Un Tu pats ik katru reizi skrien no sava brīva prāta un vēlē? Un zini ka nekas nemainīsies? Tad kas te ir duraks? Tie kas tevi māna, vai tu, kas tiem mānītājiem akli tici?
pag, vice
26.06.2023. 19:52»
Pārfrāzēsim jautājumu.
Bet ko darīt ja tā saucamajā "civilizētajā" pasaulē vismaz 98% ir pelējums
Tā ir pavisam cita lieta...Bet speciāli Tev: Tevi u.c. latviijcus neviens ar varu nespieda bēgt no savas rodinas uz rietumiem..Tev u.c. latviijciem ir visas iespējas braukt mājās. Tur jums pilns ar radiem, draugiem, tur nav pelējuma, tur ir mizīgas brīvas semes, daudz derīgo izraktēņu, utt..Tikai nez kapēc jūs te sēžat sapuvušajos rietumos, un mājās nebraucat...
Jēkabs
26.06.2023. 19:49»
Vai tiešām idioti?
Sabiedriskajos mēdijos uzpūstie štati, nu nekā nevar izdomāt, kā attaisnot savu vājo darbu, savas nevajadzīgās vaimanas, par naudas trūkumu! Kā var būt monopols, uz visas tautas svētku pāraidēm? Visiem sen skaidrs, ka komercmēdiji visu, visos līmeņos veic kvalitatīvāk, nekā sabiedriskie! Pēdējie tiešām...
Tas tiesa, un tur pa blatiem savējiem pazūd lielas naudas....Arī tas ir CCCP okupācijas mantojums.
Vai tiešām idioti?
26.06.2023. 18:57Sabiedriskajos mēdijos uzpūstie štati, nu nekā nevar izdomāt, kā attaisnot savu vājo darbu, savas nevajadzīgās vaimanas, par naudas trūkumu! Kā var būt monopols, uz visas tautas svētku pāraidēm? Visiem sen skaidrs, ka komercmēdiji visu, visos līmeņos veic kvalitatīvāk, nekā sabiedriskie! Pēdējie tiešām parazitē uz pensionāru auditoriju, kuri naivi tic, ka visi tukšie raidījumi tak ir patiesība, par politiku nemaz nerunājot...
Pārfrāzēsim jautājumu.
26.06.2023. 18:18»
pag, vice
Piekrītu, bet ko darīt, ja valstī okupācijas rezultātā vairums ir ar zagļu un afēristu domāšanu
Bet ko darīt ja tā saucamajā "civilizētajā" pasaulē vismaz 98% ir pelējums?
pag, vice
26.06.2023. 18:04»
vice
kādēļ vienu neatbilstošu kandidātu vietā jāizvēlas citi neatbilstoši
Piekrītu, bet ko darīt, ja valstī okupācijas rezultātā vairums ir ar zagļu un afēristu domāšanu?
vice
26.06.2023. 17:42Šobrīd medijšļura ar ieperinātajām Kremļa dzeguzēm parazitē uz senioru (pensionāru) auditorijas rēķina!!!
Strikti (ar epizodiskiem izņēmumiem)!!!
vice
26.06.2023. 17:39»
pag, vice
Var jau amatos komjauniešus nomainīt ar retro-pionieriem, vai retro-oktobrēniem.....tikai....visticamakais, ka tas jau neko nemainīs valstī
kādēļ vienu neatbilstošu kandidātu vietā jāizvēlas citi neatbilstoši?
Bez tam dabas likumi neiedragājami!!!
???
26.06.2023. 17:35Labs skaidrojums, kāpēc nedot LTV saturu/signālu komercmedijiem (un tas tiešām jau pirmšškietami ir neloģisks priekšlikums), bet tā arī nesapratu, kāpēc nevar komercmediji filmēt svētku pasākumus un taisīt savus raidījumus? Nekas izņemot, tas varētu traucēt - vispārīgs pieņēmums bez kāda faktoloģiska seguma vai konkrēta pamatojuma kā tas varētu izpausties, lai pie šāda secinājuma nonāktu. Un tas jau vairāk izskatās pēc greizsirdības, ka tik kāds komercmedijs ar 10 mazāku ieguldījumu neuztaisa saturu pievilcīgāku skatītājiem, ka pēc tam prasīs no sabiedriskajiem medijiem atskaiti par līdzekļu izlietojumu un to lietderību:)
Humors
26.06.2023. 17:16....Savukārt sabiedriskie mediji lielā mērā uz saviem pleciem "iznes" tieši kultūras un izglītojoša satura "smagumu". Jautājums kādā mērcē ?
Domājums
26.06.2023. 16:58Tādos juku laikos,kā patreiz, nevajadzētu vispār rīkot svētkus, kur vēl tādus lielus, kā Dziesmu svētki.
Kas tagad par svētkošanos, kad prezidents Pederasts!
Valsts, pēc kovida, līdz ausīm kredītparādos. Viss paliek dārgāks, tuvojas aukstā ziema! Bet mēs kā sienāzītis no pasakas, tikai spēlē un danco!