Satversmes preambula un tās realizācija: vēl ir tikai 10 gadu laika
Lauris Galiņš23.03.2016.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
P.K
12.05.2016. 20:43Parādnieks kautko it kā cenšās glābt, bet izlasot šo rakstu saprotams ka tas ko dara pašreizējie politiķi demogrāfijas glābšanā, ir airēšana ūdenskrituma virzienā
Niknais
29.03.2016. 10:19Šie it kā bezjēdzīgie komentāri patiesībā izskatās pēc pietiekami profesionāla trolļa darbs, kur viņš pats komunicē ar sevi, ar mērķi aizbīdīt pārējos komentārus viņa sūdu fonā.
to PIETIEK
28.03.2016. 19:12»
tu esi vienkārši garā slims
Man prieks, ka tu to saproti pirmais. Pagaisīsim PIETIEK sacīto.
28.03.2016. 17:34
»
to PIETIEK
Sāksim kĀ parasti, vispirms brīdinu Pietiek, lai ievieš kartību. Brīdinu jau otrreiz, lai tiek galā ar šo UN LĪDZĪGIEM komentētājiem...
jukušais parazīts atkal klāt!
to PIETIEK
28.03.2016. 11:11»
to PIETIEK
Sāksim kĀ parasti, vispirms brīdinu Pietiek, lai ievieš kartību. Brīdinu jau otrreiz, lai tiek galā ar šo UN LĪDZĪGIEM komentētājiem...
Formālā un neoficiālā PIETIEK apsūdzība būs latviešu kultūras telpas graušana.
to PIETIEK
28.03.2016. 11:03»
Sāksim kĀ parasti, vispirms brīdinu Pietiek, lai ievieš kartību. Brīdinu jau otrreiz, lai tiek galā ar šo UN LĪDZĪGIEM komentētājiem.
Ja PIETIEK neko nedarīs, Pietiek lapa tiks degradēta arī ar Mzpisana jociņiem.
Bet varbūt PIETIEK mērķis ir tāds - neko nedarīt?
Arī labi, vismaz būs zināma PIETIEK pašu reputācija. Nekas labs tad nav gaidāms.
LG
28.03.2016. 10:34»
latvāņi smird
tas labi, pasaule attīrās no parazītiem
Pasaule neattīrās no parazītiem , cilvēku skaits nesamazinās, problēma ir tā ka no Latvijas izbraukušos integrē kopējā ES massā, Latviešiem īpaši mazāk bērnu dēļ tā ka viņi bija spiesti pamest valsti nebūs, bet pēc pāris paaudzēm viņi būs integrējušies tās valsts sabiedrībā kurā dzīvo, tāpēc demogrāfijas problēmas ir ir risināmas tās valsts ietvaros no kuras tie aizbrauc, konkrētajā gadījumā Latvijas.
latvāņi smird
28.03.2016. 09:42»
3.14c ar vai bez preambulas
ANO zinojums par mulku zemi,jeb countrumeters.info
tas labi, pasaule attīrās no parazītiem
lote
27.03.2016. 19:47ideja ir laba, bet kā jau te komentētāji izteicās nerealizējama dēļ valdības, kura ir ieinteresēta taupīt budžetu sava valdīšanas termiņa vajadzībām nevis ilglaicīgām prioritātēm, tāpat ideja tiks bremzēta dēļ iedzīvotāju vienaldzības, un neticības dēļ, kas arī visai labi atspoguļojas komentāros
27.03.2016. 17:24
»
Vai tad nav skaidrs, ka LV dzīvo uz parāda? Taisa jaunus parādus, bet runas par demogrāfiju ir populisms, lai balsotu par politikāņiem...
Totālas aprobežotības paraugs. Esi no tiem, kam var skaidrot, bet kas nekad nesapratīs. Vel sliktāk - nevēlies saprast, negribi mācīties, lai saprastu, tad arī tava šiza ir tava alga. Un man prieks par to, jo esi liekais un būsi pagalam.
27.03.2016. 17:21
»
Šī doma par demogrāfiju ir nepareiza vispār. Kamēr nav skaidrs Latvijas latviešu un āra latviešu liktenis, ražot darbaspēku Vācijai un UK, to apmācīt, maldinot latviešu tautu, ir noziegums. Kvalitāte (kultūras un nācijas) nav kvantitātē, bet ir kvalitātē...
ak, Die's, kas pa totāli bezjēdzīgiem vājprāta murgiem, kārtējo reizi..
Niknajam
26.03.2016. 15:24»
Niknais
Un kāpēc ja nav noslēpums devies uz Vāciju? Piedāvātais risinājums ir kautkas atšķirīgs (lai gan patiesībā tas ir labi aizmirsts vecais) no klasiskajiem bla bla kuri kā redzam nedarbojās
Vienkārši piedāvāja paaugstinājumu Vācijā. Latvijā priekšnieks pateica divas nedēļas iepriekš - paaugstinājumu neredzēsi 10 gadus. Plus ierēdņu patvaļa un birokrātija LV bija piegriezusies. Piemēram, uzbūvēt garāžu blakus vacāku mājai uz viņu zemes gabala... murgs. Vācijā tu valsti vari iesūdzēt tiesā un ja tev bija taisnība, visu atļaus un vēl kompensāciju dabūsi.
26.03.2016. 15:21
»
Vai tad nav skaidrs, ka LV dzīvo uz parāda? Taisa jaunus parādus, bet runas par demogrāfiju ir populisms, lai balsotu par politikāņiem...
Vai tad nav skaidrs, ka LV dzīvo uz parāda? Taisa jaunus parādus, bet runas par demogrāfiju ir populisms, lai balsotu par politikāņiem.
Kāda ēnu ekonomika! Ēnu ekonomika ir likumos nostiprināta - ar ofšoru pieļaušanu un PVN atmazgāšanu. LV vislielākā dzimstība bija ap 1987-89. gadu. Kāpēc? Tadēļ, ka bija haoss - katrs ticēja nākotnes Latvijai, ES labklājībai nākotnē un bija ēnu ekonomikas triumfs - katrs pelnīja sev. Pašlaik LV uzkundzējušās SVF/PB, aizdodot un stimulējot aizņemšanos ar procentu parādiem. Banku politiku noteic Brisele, kuras plānos pat ietilpst konkurences ierobežošanu atsevišķās nozarēs.
Lai runātu par demagrāfiju, tad jādomā nācijavalsts , nevis valstsnācijas kategorijās. Un jābūt nosacījumiem - savai naudai, ar kuras emisiju stimulē»t noteiktas exporta nozares, demogrāfiju utt. Globalizācija noteic citus spēles noteikumus - industriālais kapitālisms beidzies, kultūras kapitālisms sācies un ved uz sabiedrības kā tādas izzušanu, tostarp valstsnozīmē. Katrs indīvīds tiks nolikts savas izdzīvošanas priekšā, dodot iespēju "attīstīt" demogrāfiju tikai stiprākajiem un gudrākajiem. Šajā nozīmē viss tiks pirkts un pārdots – arī attiecības ģimenē, gaidāma attiecību apokalipse. Nevienam pat nav nojausmas, kā šo problēmu ar katra indivīda vientulību un depresiju risināt..
26.03.2016. 15:19
»
LG
No valstiskā viedokļa sākotnēji demogrāfijas fonda izveide dos lielāku efektu nevis demogrāfijas attīstībai, bet darbosies kā efektīvs ēnu ekonomikas apkarošanas līdzeklis , jo esošie risinājumi ēnu ekonomikas apkarošanai ir maigi izsakoties neefektīvi, savukārt šāda fonda izveide būtiski atvieglos ...
Vai tad nav skaidrs, ka LV dzīvo uz parāda? Taisa jaunus parādus, bet runas par demogrāfiju ir populisms, lai balsotu par politikāņiem.
Kada ēnu ekonomika! ŖĒnu ekonomika ir likumos Vai tad nav skaidrs, ka LV dzīvo uz parāda? Taisa jaunus parādus, bet runas par demogrāfiju ir populisms, lai balsotu par politikāņiem.
Kāda ēnu ekonomika! Ēnu ekonomika ir likumos nostiprināta - ar ofšoru pieļaušanu un PVN atmazgāšanu. LV vislielākā dzimstība bija ap 1987-89. gadu. Kāpēc? Tadēļ, ka bija haoss - katrs ticēja nākotnes Latvijai, ES labklājībai nākotnē un bija ēnu ekonomikas triumfs - katrs pelnīja sev. Pašlaik LV uzkundzējušās SVF/PB, aizdodot un stimulējot aizņemšanos ar procentu parādiem. Banku politiku noteic Brisele, kuras plānos pat ietilpst konkurences ierobežošanu atsevišķās nozarēs.
Lai runātu par demagrāfiju, tad jādomā nācijavalsts , nevis valstsnācijas kategorijās. Un jābūt nosacījumiem - savai naudai, ar kuras emisiju stimulē»t noteiktas exporta nozares, demogrāfiju utt. Globalizācija noteic citus spēles noteikumus - industriālais kapitālisms beidzies, kultūras kapitālisms sācies un ved uz sabiedrības kā tādas izzušanu, tostarp valstsnozīmē. Katrs indīvīds tiks nolikts savas izdzīvošanas priekšā, dodot iespēju "attīstīt" demogrāfiju tikai stiprākajiem un gudrākajiem. Šajā nozīmē viss tiks pirkts un pārdots – arī attiecības ģimenē, gaidāma attiecību apokalipse. Nevienam pat nav nojausmas, kā šo problēmu ar katra indivīda vientulību un depresiju risināt..
- ar ofšoru pieļaušanu un PVN atmazgāšanu. LV vislielāka dzimstība bija 1ap 1987-89. gadu. Kapēc? Tadēl, ka bija haoss - katrs ticēja nakotnes Latvijai, ES labklājībai nakotnē un bija ēnu ekonomikas triumfs - katrs pelnīja sev. Pašlaik LV uzkundzējušās SVF/PB, aizdodot un stimulējot aizņemšanos ar procentu parādiem.
Lai runātu par demagrāfiju, tad jādomā nācijavalsts , nevis valstsnācijas kategorijās.Un jabūt nosacījumiem - savai naudai, ar kuras emisiju stimulet noteiktas exporta nozares, demogrāfiju utt. Globalizācija noteic citus spēles noteikumus - industriālais kapitālisms beidzies, kultūras kapitālisms sācies un ved uz sabiedrības kā tādas izzušanu, tostarp valstsnozīmē. Katrs indīvīds nolikts savas izdzīvošanas priekšā, dodot iespēju "attīstīt" demogrāfiju tikai stiprākajiem un gudrākajiem.
Latvija un arpus Latvijas
26.03.2016. 14:41»
mans stasts
speciali kaski nemekleju ,bet kops 1991 gada visas retajas tiksanas reizes ar latviesu ieredniem vienmer ir bijusas domstarpibas,vini vai nu nepilda latvijas valsts likumus,vai izaicinosi pieprasa kukulus.tapec velesanas balsoju tikai par opozicijas partijam un referendumos par latviesu ieredniem nepatikamu...
krievu valodas zinasanas man ir palidzejusas gan Latvija, gan aiz tas robezam.
mans stasts
26.03.2016. 14:38»
Mans stāsts
Man ilūzijas par valsti par laimi izzuda ātri...
speciali kaski nemekleju ,bet kops 1991 gada visas retajas tiksanas reizes ar latviesu ieredniem vienmer ir bijusas domstarpibas,vini vai nu nepilda latvijas valsts likumus,vai izaicinosi pieprasa kukulus.tapec velesanas balsoju tikai par opozicijas partijam un referendumos par latviesu ieredniem nepatikamu risinajumu.ielu demonstracijas,protestos un piketos pagaidam nepiedalos.
..
26.03.2016. 14:29Soross šādas demogrāfijas politikas īstenošanu nepieļaus un nocirtīs jau saknē
LG
26.03.2016. 12:40»
Šī doma par demogrāfiju ir nepareiza vispār. Kamēr nav skaidrs Latvijas latviešu un āra latviešu liktenis, ražot darbaspēku Vācijai un UK, to apmācīt, maldinot latviešu tautu, ir noziegums. Kvalitāte (kultūras un nācijas) nav kvantitātē, bet ir kvalitātē...
No valstiskā viedokļa sākotnēji demogrāfijas fonda izveide dos lielāku efektu nevis demogrāfijas attīstībai, bet darbosies kā efektīvs ēnu ekonomikas apkarošanas līdzeklis , jo esošie risinājumi ēnu ekonomikas apkarošanai ir maigi izsakoties neefektīvi, savukārt šāda fonda izveide būtiski atvieglos VID darbinieku darbu un stimulēs darba devēju maksāt nodokli jo būs jārēķinās arī ar darbinieku un VID kontroli, bet arī ar darbinieku vecāku kontroli, tieši darbinieku vecāki būs visgrūtāk ietekmējamie kontrolieri, kas par bērna darba devēju sūdzēsies ja tas maksās aplokšņu algu.
Niknais
26.03.2016. 12:35»
Tam LG
Es nezinu, domāju ka latvieši neko negrib mainīt
Un kāpēc ja nav noslēpums devies uz Vāciju? Piedāvātais risinājums ir kautkas atšķirīgs (lai gan patiesībā tas ir labi aizmirsts vecais) no klasiskajiem bla bla kuri kā redzam nedarbojās.
Mans stāsts
26.03.2016. 10:56Man ilūzijas par valsti par laimi izzuda ātri.
Kad pirmo reizi paliku bez darba, devos uz NVA. Tur tante paskatījās darba grāmatiņā un teica:
Jums pabalstu nemaksās, darba vieta 8 gadus atpakaļ aizmirsa vienu zīmogu uzlikt. Kad dabūsiet zīmogu, nāciet atpakaļ. Tad pēc mēneša atnāca darba piedāvājums Igaunijā, un uz turieni arī pārvācos. Valsts vēlāk daļēji apmaksāja igauņu valodas kursus. Reizi gadā iesēdināja kādas pilsētas mēru/vietnieku cietumā par kukuļošanu, un policistiem kukuli piedāvāt nav vērts. Latvijā apmeklēju vecākus un redzu ka viņiem tik labi neiet, bet bēgt taisās tikai ja "krievi būs Zilupē".
26.03.2016. 10:38
»
LG
Būtu patīkami, ja tie "kompetentie" komentētāji cita starpā izsakot savu viedokli par esošo piedāvājumu, varētu piedāvāt arī kādas citas alternatīvas demogrāfijas problēmu risinājumiem
Šī doma par demogrāfiju ir nepareiza vispār. Kamēr nav skaidrs Latvijas latviešu un āra latviešu liktenis, ražot darbaspēku Vācijai un UK, to apmācīt, maldinot latviešu tautu, ir noziegums. Kvalitāte (kultūras un nācijas) nav kvantitātē, bet ir kvalitātē.
No Dieva viedokļa ir tā kā ir, Dievs nedod iemeslus dzimt latviešiem. Tā var izzust kā tūkstošiem tautu pirms mums.
Bet no materiālistiskās dialektikas viedokļa, ir jāizprot demogrāfijas jautājuma visi aspekti, dziļi un vispusīgi izprotot globalizācijas procesus.
NA mongolīda Parādniekas murgi ir īsti politikāņa murgi par "māmiņu algaām".
Neviens no viņiem nespriež par nācijas, bet par ekonomikas problēmām attiecība pret demogrāfiju. Pēc 20 gadiem būs citi apstākļi, kad jauna populācija varētu nest ieguvumu valsts budžetam. Bet globalizācijas procesi rāda pretējo - katra paša izdzīvošanas perspektīvas.
Tam LG
26.03.2016. 09:13Es nezinu, domāju ka latvieši neko negrib mainīt.
Audzinu bērnu Vācijā un jūtos labi. Varbūt pensijā dzīvošu Latvijā, ja Latvija vēl pastāvēs.
LG
25.03.2016. 23:58Būtu patīkami, ja tie "kompetentie" komentētāji cita starpā izsakot savu viedokli par esošo piedāvājumu, varētu piedāvāt arī kādas citas alternatīvas demogrāfijas problēmu risinājumiem.
25.03.2016. 22:21
»
HIHIIHIHI, stulbeni, tā turpini, aptaurētais muļķi!neviens tev nevar aizliegt izmantot cita niku. HIHIHIHI Droši vien, ka debīlais mārstrihts srancijs.
Rinkeviča loceklis
25.03.2016. 22:13»
Kāda izkopta valoda, dziļi domugraudi, konkrēts redzējums. esmu sajūsmā par tevi, tev vajag par deputātu balotēties, būsim kopā, un spriedīsim par demoversiju
Lambada
25.03.2016. 19:29Re kaa Sorosmeni komentaaros saak nervozeet par rakstaa atklaato patiesiibu un iipasi piedaavato risinaajumu. Kaapeec es taa saku, paskatieties kaadi ir Sorosa meerki - skiet ka liidz sim vinja plaani piepildaas kaa peec notiim. https://www.youtube.com/watch?v=yxLxx9elOv8
Alla
25.03.2016. 19:25»
hhh
Nesēdi komentāros, bet, ej, taisi bērnus! Turpmākajos 20 gados lielgabalu gaļa būs vēl vajadzīga...
es par saviem bērniem esmu droša atšķirībā no tevis, tavi pārmetumi par to ka es tādēļ, ka esmu Latvijā dzimusi un izaugusi krieviete lai tinos ir nevietā, atšķirībā no tevis es šo valsti uzskatu par dzimteni un gribu lai te ir labāk, par to tīšanos pasaki to 400 000 LV pilsoņu kuri paši aizbraukuši un atrodās citās zemēs, ar ko tad viņi atšķirās no mums krieviem kas šeit dzimuši un nav aizbraukuši ?
2008.g.
25.03.2016. 19:16»
kkas švaks
tev vēl no NEP-a laikiem, kas bija aktuāli psrs-ā pagājušā gadsimta 20-30 gados, nav pietaupīts kkas tik pat "interesants
Nu, cilvēki savus tikumus nemaina. Slikta slava, tāpat kā sūdu smaka. Piesūcas un nelaiž vaļā.
hhh
25.03.2016. 19:12»
Alla
Kamēr šķirosiet tautības un čīkstēsiet ka te viss ir slikti, notiks viss pašplūsmā tā kā notiek un nekas nemainsies izņemot mūsu visu skaita samazināšanaos, ja tiešām gribi šeit dzīvot, tad aizmirsti par nacionālismu jo tam drīz vairs nebūs nekādas nozīmes ja mēs visi izmirsim, pa lielam tas jau ir ...
Nesēdi komentāros, bet, ej, taisi bērnus! Turpmākajos 20 gados lielgabalu gaļa būs vēl vajadzīga.
Vāvuļot par demogrāfiju tehnoloģiju laikā, kad AI pārsniedz vidusmēra "allas" intelektu, nav nopietni. Ja nebūs "armagedons" vai marss nesaskriesies ar zemi, tad nākamo 20 gadu laikā roboti aizstās lielāko daļu biomasas pie konveijera. Atliks pagaidīt, kad nomirst vecie ļaudis. Un jādomā, ko darīt ar no jauna saražoto biomasu.
Visi šie lauri galiņi, dermogrāfi meži, viņķeles-ķiņķeles nākotni redz tikai savā šauri slīpajā tunelītī. Pasaule mainās nevis pa gadiem, bet mēnešiem. Visa jūsu šodien izstrādātā, ieviestā un bezjēdzīgā sociālā sistēma pēc 20 gadiem būs nolaista kanalizācijā. Nekas nebūs tā, kā ir.
kkas švaks
25.03.2016. 19:06»
kkas traks
Lauris Galiņš... kāds lauris galiņš? Tāds pats kā blakus rakstā autore žubure ar dubultuzvārdu
tev vēl no NEP-a laikiem, kas bija aktuāli psrs-ā pagājušā gadsimta 20-30 gados, nav pietaupīts kkas tik pat "interesants"?
kkas traks
25.03.2016. 18:44Lauris Galiņš... kāds lauris galiņš? Tāds pats kā blakus rakstā autore žubure ar dubultuzvārdu?
Te tāds interesants rakstiņš tvnetā un komentāri arī interesanti.
http://www.tvnet.lv/zinas/kriminalzinas/288873-atklaj_verienigu_naudas_atmazgataju_grupejumu/comments
Alla
25.03.2016. 18:43»
HallVaS GallVa
Kapēc krievene alla pasūta latvieti uz Marsu? Varbūt brauc tu? Un līdzi paķer visus grafomāniskos ..beņus un viņu dumjības
Kamēr šķirosiet tautības un čīkstēsiet ka te viss ir slikti, notiks viss pašplūsmā tā kā notiek un nekas nemainsies izņemot mūsu visu skaita samazināšanaos, ja tiešām gribi šeit dzīvot, tad aizmirsti par nacionālismu jo tam drīz vairs nebūs nekādas nozīmes ja mēs visi izmirsim, pa lielam tas jau ir noticis. pēc kara visi gudri, lai tas neturpinātos domā kas būtu jāmaina lai būtu labāk un nebūutu jāmeklē ceļi uz marsu
25.03.2016. 18:42
»
Runa ir par šodienu un šodienas politiku, jo vēlamies dzīvot miera apstākļos, jo tas ir normāli.Protams, ir latvieši, ir jaukteņi un slāvi.. Nav grūtību atšķir, personu uzlūkojot. Arī vinu pašu kultūra laužas cauri viņu runai un rīcībai..Mūrnirce (NA) ir jauktene ar ukraiņiem, kā pati atklāja Ukrainas...
ej tak tu beidzot ārstēties smagi slimiņais dibenbučotāj. pie savas sādžas veterināra.
HallVaS GallVa
25.03.2016. 18:37»
Alla
tad lido uz marsu
Kapēc krievene alla pasūta latvieti uz Marsu? Varbūt brauc tu? Un līdzi paķer visus grafomāniskos ..beņus un viņu dumjības.
25.03.2016. 18:22
»
derdz
pirmajiem trīs teikumiem piekrītu. Bet vai vēlies teikt ka esi latvietis tīrasinis ..hm, es esmu cilvēks, kuram ir vērtības un nepieskaitu sevi ne pie vienas tautas uz šīs zemes. Cienu un augstu vērtēju daudzu tautu seno laiku dziesmas, tradīcijas, utt. Jautājums, kādas tad jums ir vērtības, ceru ka...
Runa ir par šodienu un šodienas politiku, jo vēlamies dzīvot miera apstākļos, jo tas ir normāli.Protams, ir latvieši, ir jaukteņi un slāvi.. Nav grūtību atšķir, personu uzlūkojot. Arī vinu pašu kultūra laužas cauri viņu runai un rīcībai..Mūrnirce (NA) ir jauktene ar ukraiņiem, kā pati atklāja Ukrainas vizītē, Parādnieks (NA) - mongolīds..Un mēs jau redzam to dubultmorāli, kādu viņi piekopj.To tukšo muldēšanu.
Vienas vienīgas netīras spēles un netīra politika.
Bet neviena partija, kas pie varas neiestājas par patiesajam latviešu tautas interesēm. To nejūt, ne ikdiena, ne biznesā, nekur. Viss joprojam ir pret latviešiem, tās kultūru un tautu. Viss nelabvēlīgi.
3.14c ar vai bez preambulas
25.03.2016. 18:14ANO zinojums par mulku zemi,jeb countrumeters.info
sakot no 1990 gada nepartraukts pastalnieku skaita samazinajums.
25.03.2016. 18:08
»
Varētu sacīt, ka civilizācijas attīstības stadijā varēja rasties gan staļinisms, gan hitlerisms, kas ne ar ko neatšķiras viens no otra. Var apskatīt faktorus, kas pie tā noveda – demogrāfija, industriālā kapitālisma attīstība u.c. Atšķirība tikai teritorijā un nosaukuma. Bet pēdējais karojošais staļinisma...
jukušais parazīts, psiholoģiski atpalicis un neattīstīts demagogs, atkal klāt!
derdz
25.03.2016. 17:47»
Varētu sacīt, ka civilizācijas attīstības stadijā varēja rasties gan staļinisms, gan hitlerisms, kas ne ar ko neatšķiras viens no otra. Var apskatīt faktorus, kas pie tā noveda – demogrāfija, industriālā kapitālisma attīstība u.c. Atšķirība tikai teritorijā un nosaukuma. Bet pēdējais karojošais staļinisma...
pirmajiem trīs teikumiem piekrītu. Bet vai vēlies teikt ka esi latvietis tīrasinis ..hm, es esmu cilvēks, kuram ir vērtības un nepieskaitu sevi ne pie vienas tautas uz šīs zemes. Cienu un augstu vērtēju daudzu tautu seno laiku dziesmas, tradīcijas, utt. Jautājums, kādas tad jums ir vērtības, ceru ka ne gender ieviešanu .. un ļaut gejiem adoptēt bērnu ( it kā vienā asv štatā atļauts ), tad labāk esmu to tautu pusē, kurā vēl ir kaut pilīte ģimeniskās vērtības. Redz reiz Krima piederēja arī bijušām latviešu tautām...tad kapēc Ukraina neatdod teritorijas, kuras pirms kara piederēja Polijai, Ungārijai, laikam Čehijai, Rumānijai..tas jau sanāk tas pats nacisms, staļinisms
LG
25.03.2016. 17:28Demogrāfijas pamatmērķis nav bērnu radīšanas un audzināšanas process, bet mērķis ir bērnu radīšana kā nākotnes atbalsts. Strādājošais kas saņem aplokšņu algu par pensiju nedomā, bet pensionārs gan. Pie pašreizējās likumdošanas pensionāram ir vienalga cik viņa bērni saņem aploksnē, turpretī piedāvātais risinājums nosaka ka strādājošā vecāki uzreiz pēc nodokļu nomaksas saņem piemaksu no tā ko viņa bērni iemaksā budžetā kā sociālo nodokli, līdz ar to darba devējam būs jāpierunā aplokšņu algu saņemt ne tikai strādnieks kas baidās zaudēt darbu, bet arī strādnieka vecāki kurus viņš tādā veidā apzog.
Kas attiecās uz attīstīto valstu demogrāfijas tendencēm, tad tām ir negatīva tendence, tas ir tāpēc ka attīstītajās valstīs var atļauties pensionārus uzturēt no budžeta līdzekļiem, kā rezultātā ar vien mazāk un mazāk ar likumu tiek stiprinātas ģimeneu saites (bērniem vairs nav pienākumu vecākiem nodrošināt labklājību jo to dara valsts) , turpretī nabadzīgās valstis kurām nav naudas sociālās politikas īstenošanai bērnu atbalsts no valsts puses ir tuvs 0 sociālās problēmas kas sasitītas ar vecākiem tur ar likumu kā pienākumu uzveļ bērniem, rezultātā vecāki saprot – ja nebūs bērnu vecumdienās būs bads, un nekāda paradoksa tur nav, jo bērni tur dzimst vairāk tikai tāpēc ka tie ir materiāls atbalsts nākotnē, kas arī ir demogrāfijas pamatmērķis.
Alla
25.03.2016. 17:13»
off to Mars
Uz savu viedokli katram ir tiesības, bet, piedodiet, dzīvot vienā valstī un uz vienas planētas ar šādu murgojumu autoriem, nav iespējams
tad lido uz marsu
25.03.2016. 16:14
»
derdz
visu cieņu, bet iespējams jūs negribat rakstīt plasāk, detalizētāk, utml., par tiem laikiem kas notikās pasaulē sākoties ar 1900 līdz 1960 gadiem, Eiropā, Asv, Krievijā Latvijā. lūk, dažas epizodes, 1. sākoties 1.p.karam nākot tā laika vāciešiem daļa latviešu bēga uz Krieviju ( vai zināt kas ar daļu...
Varētu sacīt, ka civilizācijas attīstības stadijā varēja rasties gan staļinisms, gan hitlerisms, kas ne ar ko neatšķiras viens no otra. Var apskatīt faktorus, kas pie tā noveda – demogrāfija, industriālā kapitālisma attīstība u.c. Atšķirība tikai teritorijā un nosaukuma. Bet pēdējais karojošais staļinisma iedīgļa patrons ir Kremļa saimnieks, psiholoģiski atpalicis un neattīstīts demagogs, kas vadās pēc rupjas varas principa, maldināšanas un meliem, lai arī tie ir Karamākslas principi, ko arī pielieto šodienas starptautiskajā diplomātijā. Visa pasaule, lai arī domā par nacionālas valsts ka tādas saglabāšanu, nevēlas tādu tirānu ka Putins.
Putins izdarīja rupju kļūdu, fiziski ieņēma Doņecku, Donbasu un Krimu, atklājot savu patieso čekista un krievu nacista dabu.
Krievu nacisms-staļinisms turpinās Latvijā ar ZZS, kuras vadonis sadarbojas ar Vešņakovu (lasi Kremli) un SC, Gods kalpot Rīgai un Gods kalpot dzimtenei (rõģinai, SSSR), ko LV nevēlas reģistrēt.
derdz
25.03.2016. 15:55»
SSSR lielā terora laikā krievu nacisti-komunisti 1937.gadā 1938.gadā izveda no Latvijas vairāk nekā 45 000 latviešu. Šodien tāda krievu nacista – oficiera dēls N. Ušakovs vada Rīgas domi...
visu cieņu, bet iespējams jūs negribat rakstīt plasāk, detalizētāk, utml., par tiem laikiem kas notikās pasaulē sākoties ar 1900 līdz 1960 gadiem, Eiropā, Asv, Krievijā Latvijā. lūk, dažas epizodes, 1. sākoties 1.p.karam nākot tā laika vāciešiem daļa latviešu bēga uz Krieviju ( vai zināt kas ar daļu cilvēkiem notikās ), 2. 2.p.kara laikā tā laika vācieši arī deportēja latviešus..ar varu paņēma cilvēkus uz dažāda rakstura nometnēm, ne tikai komunisti. 3 vai tev ir kāda sajēga kas notikās tā laika Krievijā sākoties ar 1900 līdz 1940 gadam......palasi, nenovēlēsi nevienai pašai tautai sava valstī ko tādu piedzīvot...bet ir versijas, ka tie vadītāji kā Staļins bija ebrejs ... un ir vērts aizdomāties kāpēc Hitlers tā pēkšņi sāka uzbbrukt Krievijai..jo kā saka uzbrucējam divās frontēs nedrīkst karot...vienvārd lasiet, būs interesanti. Ceru ka visas tautas spēs sadzīvot kolektīvi draudzīgi uz šīs zemes..un iemācīsies nepielaist ne vienā tautā pie šprices mantkārīgos, alkatīgos, varaskāros, karakāros,utt., !!!
te man ir ko teikt
25.03.2016. 15:01Rezultātā tie vecāki, kuri ziedojuši savu karjeru, līdzekļus un veselību bērnu audzināšanā, faktiski ir izaudzinājuši nodokļu maksātājus tiem pensionāriem, kuri savu laiku ir veltījuši pensiju līmeņu palielināšanai, nevis bērnu audzināšanai. - citāts
Man, kura bērnu audzināja smagajos 90-tajos, par 3 gadiem, ko pavadīju bērnu auklējot (dārziņš nebija pieejams) nepienākās pensija, jo tā valsts (šī valsts) esot lēmusi - neesot par mani neviens nodrkļus maskājis (es LU mācījos). Un arī par studijām LU, kuras pabeidzu pēc bērniņa man nepienākas pensija.
off to Mars
25.03.2016. 13:26Uz savu viedokli katram ir tiesības, bet, piedodiet, dzīvot vienā valstī un uz vienas planētas ar šādu murgojumu autoriem, nav iespējams.
Niknais
25.03.2016. 12:31»
SSSR lielā terora laikā krievu nacisti-komunisti 1937.gadā 1938.gadā izveda no Latvijas vairāk nekā 45 000 latviešu. Šodien tāda krievu nacista – oficiera dēls N. Ušakovs vada Rīgas domi...
Kāds tam ko saki sakars ar rakstu?
25.03.2016. 12:24
»
Izja
Atkal viens izsprucis no Tvaika ielas nama,nava kārtības,takš nodarīs sev kaitējumu,ķirbis ta tukšs
SSSR lielā terora laikā krievu nacisti-komunisti 1937.gadā 1938.gadā izveda no Latvijas vairāk nekā 45 000 latviešu. Šodien tāda krievu nacista – oficiera dēls N. Ušakovs vada Rīgas domi.
Piektā kolona šodienas Latvijā ir A.Priedītis un Deniss - tas pats A.P.. un tamlīdzīgi Kremļa salašņas Latvijā. Kā SC, Urbanovičs, Ušakovs un Zariņš, Ameriks, A.Požarnovs – visa okupantu orda – Gods kalpot Latvijai un Gods kalpot dzimtenei (Rõģinai, SSSR), ko valsts atsaka reģistrēt, pamatojoties uz DP ziņojumiem.
Putins izdarīja kļūdu - nespēja intelektuāli pretoties ES, NATO, ASV intelektuālajai agresijai ar naudu, patērētāja labklājību, praidismu un fiziski ieņēma Krimu, pārkāpjot starptautiskās vienošanās.
Krievijas krieviem tagad par to jāmaksā. Putinam jāatdod Krima Ukrainai, bet A.Priedītis jāieliek Centrālcietumā par mēģinājumu gāzt pastāvošo iekārtu, DP jāsalauž rokas aizturot, par publisku kūdīšanu uz iekārtas nomaiņu. A.Priedītis jau ir atrasts, pantu piemeklēsim.