Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Pilsonis
10.03.2024. 11:49Ko te tauta cepjas diskutējot ar krievu troļļiem? Tāpat man ir skaidrs, citējot vienu krievu ģenerāli, kurš par Putina uzrīkoto karu starp divām slāvu brāļu tautām sarkastiski izteicās “vsjo idjot po planu”, ka lai visas rusificētās ielas Baltijas valstīs pārsauktu kā Ukrainā to uzreiz izdarīja, Putinam vajag sarīkot lokālu kariņu ar upuriem arī Baltijā. Ukraina dēļ saviem kara un asins upuriem tagad ir kļuvusi par īstu nāciju tāpat kā poļi Polijā. Ja Putina visas mīļākās un paša meitas un naudas kasieri joprojām brīvi dzīvojas pa Rietumiem Šveicē un Anglijā, tad jābūt pilnīgam idiņam un nejēgam politikā vai bezdomu vatņikam, lai neizdarītu secinājumus, kā interesēs Putins patiesībā darbojas Ukrainas karā. Turklāt karā bojā aiziet krievu imperiālistu “labākās” asinis, tie kuri savas lielkrievu šovinistu pārliecības dēļ paši piesakās karot un simtiem iet bojā katru dienu Ukrainā meģinot nogalināt savus slāvu brāļus. Tas ģenerālis tika atvaļināts jau pirms Putina uzbrukuma Ukrainai, Rietumiem nesimptizē un šķiet uzskata, ka Putinam viņa saimnieki devuši arī uzdevumu izraisīt karu ar Nato, lai piespiestu Skandināvijas neitrālās pret Krieviju un līdz nesenam laikam pat ļoti draudzīgas valstis tādas kā Somija iestāties NATO, un lai Krievija zaudētu Karaļauču jeb Kēnigsbergas teritoriju, ko tā atņēma Vācijai 1945.gadā. Tai krievu ģenerāļa prognozei varu ticēt, jo par Ukrainu kā brīvības cīņās radītu nāciju un Zviedriju, Somiju kā NATO valstis šis abas viņa prognozes jau piepildījušās
… Rādīt visu
sakop savu sētu
08.03.2024. 14:54»
Хм
Решение о заводе робототехники было принято уже давно после 1945, когда уровень уже был везде одинаковый...
Neapgūstami mērogi - impērijas spožums un posts, mūžīgā iekarošanas politika, svešu resursu sagrābšana, varas un ietekmes audzēšana un nespēja tikt galā ar jau esošo teritoriju, līdz milzis uz māla kājām izjūk iekšējās pretrunās, stagnācijā un konfliktos. Cik daudz posta apkārtējiem kaimiņiem nes šāda anahroniska iekarotāju politika.
Хм
07.03.2024. 14:59»
imperiāla politika
Tiešām netipiska situācija, kad uz iekarojumiem vērsta lielāka imperiāla valsts okupē mazāku un kopumā ekonomiski attīstītāku valsti un savu militāro rūpniecību pārceļ uz okupēto teritoriju, jo tur ir spēcīgāka bāze
Решение о заводе робототехники было принято уже давно после 1945, когда уровень уже был везде одинаковый.
Версий о причинах тоже несколько, и они могут не исключать друг друга:
1. Позиционирование Прибалтики как западной витрины СССР, так как была развита портовая инфраструктура. Ригу иностранным туристам и партнерам было посетить проще и удобнее, чем Минск.
2. Более развитой экономикой и благополучием гасили недовольство проживанием в СССР
3. Завозили рабочую силу для разбавления негативно настроенных к СССР местных жителей
… Rādīt visu
imperiāla politika
07.03.2024. 12:49»
Хм
Есть разные подсчеты и версии, кто в итоге получал больше, ЛатССР или союзный бюджет...
Tiešām netipiska situācija, kad uz iekarojumiem vērsta lielāka imperiāla valsts okupē mazāku un kopumā ekonomiski attīstītāku valsti un savu militāro rūpniecību pārceļ uz okupēto teritoriju, jo tur ir spēcīgāka bāze!?
wow
07.03.2024. 12:26»
super
Gribat teikt, ka impērijas koloniālā politika vērsta uz investīcijām kolonijā nevis uz tās resursu tērēšanu un izmantošanu
Kāds te gribēja vēturiskus faktus..., un tāds fakts bija. Un vēsture nav tik viennozīmīga, kā cietpaurība.
Bijušais zemessargs
06.03.2024. 16:27Auziņš iebraucis auzās vai apzināti atbalsta krievu
galveno fašistu. Tā strādā krievu maigā vara, padomājiet, kas ir šis auziņš.
Хм
06.03.2024. 16:16»
PSKP
Pazinu gan Sveržick-i, gan (u), abi bija kaismīgi komunisti 80.gados
Можно было бы подумать, что клевещете на патриотку. Но видя Элерте, Вайдере, Табуна, Тейкманиса и т.д. и т.п, высока вероятность, что так и было-что тогда ярая, что сейчас.
Хм
06.03.2024. 10:53»
super
Gribat teikt, ka impērijas koloniālā politika vērsta uz investīcijām kolonijā nevis uz tās resursu tērēšanu un izmantošanu
Есть разные подсчеты и версии, кто в итоге получал больше, ЛатССР или союзный бюджет.
Но факт остается фактом-для классического понимания "колония-метрополия" как-то сильно много вкладывала в развитие колонии метрополия. Это не совсем обычная ситуация, когда колония в среднем живет лучше метрополии. При высасывании ресурсов в пользу метрополии это было бы невозможным.
Понимаю, у некоторых начнет подгорать "кремлин оккупацию оправдывает". Не оправдывает. Но нужно уметь смотреть на историю объективно. И тут речь не идет о таких категоряях как русификация. А о чисто экономических взаимоотношениях.
Классическая метрополия не стала бы в колонии развивать высокотехнологическое производство, достаточно вспомнить ВЕФ, Альфу, Радиотехнику или планируемый завод роботов в РИге.
super
06.03.2024. 10:08»
wow
Krievijas impērijas nopietnās investīcijas Baltijā pēc zviedru laikiem, - tas ir vēsturiskais fakts vai ģeopolitiskās sekas? Varbūt vienkārši - " lieciet beigtam Matisonam mieru
Gribat teikt, ka impērijas koloniālā politika vērsta uz investīcijām kolonijā nevis uz tās resursu tērēšanu un izmantošanu.
Bet kas ir Auziņš
05.03.2024. 23:38Auziņš ir valsts līdzekļu izlaupītājs un čekas aģents. Līdz ar to viņa teiktais ir tikai kremļa uzdevumu atstrādāšana.
Fakts
05.03.2024. 20:08»
Pitbullis
Pēc nacisma smirdošā autore varētu vākt kolekti no sev līdzīgi domājošiem, lai kompensētu privātpersonām un uzņēmējiem tos kopumā miljonos mērāmos zaudējumus, kurus rada šis bezjēdzīgais un naidu kurinošais pasākums
Pēc krievu lielšovinisma smirdošais Pitbulli! Nevienamk nek;adi zaudējumi neradīsies. Pilnīgi pareiza rīcība - krievu impēristu uzvārdu un citu krieviju atgādinošu nosaukumu noņemšana mūsu Latvijā!
Fakts
05.03.2024. 20:02»
!
Visu centru krievu un latvijas laikos, hručovkas padomju laikā! Un visus tiltus pāri Daugavai. Uzvārdus ar izglītības dokumentiem pats meklē, ja tev interesē Rīgas vēsture.Visas ielas Idiot! Izņēmums ir vecās mājas Vecrīgā, tās zviedru un vācu
Jums ļoti švaki ar faktu zināšanām :):):):)Pat padomju laikos arhitekti bija latvieši :)
Precizējums
05.03.2024. 20:00»
Padomājiet
Bet tās ielas, precīzāk mājas ir celtas krievu laikos. Kāda tur rusifikācija? Mēs pa 33 gadiem nevienu ielu Rīgā neesam uzcēluši, un tā drīzāk ir rusifikācija, jo mūsu galvas pilsēta ir krievu uzcelta, arhitektu krievu un latviešu arhitektu kuri ir izmācīti Pēterburgā
Kuros krievu laikos un kuras mājas ir celtas? Varbūt vajag ar prcīzākiem faktiem operēt? Mūsu galvalspilsēta ir viduslaikos vāciešu uzcelta, bet 20. g.s. pirmajā pusē Rīgas ēkas projektēja liels daudzums latviešu arhitektu, daži vācieši un ebereji, un NEVIENS krievs!!!!
buk
05.03.2024. 17:19Ja nu kāds ir idiots, tad autors. Saharovs - imperiālists... Ha, ha, ha!Pat dzimušiem idiotiem, pirms rakstīt, būtu jāzina, par ko raksta.
Хм
05.03.2024. 16:27»
nu nu
Jā, pētera s(t)učkas idejas joprojām daļā sarkanās profesūras ir svētas un neaizskaramas. Un ko gan no šamā Latvijas nodevēja un čekas stukača cerējāt sagaidīt? Laikam jau gaida putlera tankus ienākam, lai Maskavas ielā, stāvot ar ziediem rokās, tos jūsmīgi sveiktu un viens no pirmajiem skrietu tos ...
Кто знает, кто там первый побежит целовать. Может, те же Элерте и Вайдере
Вайдере скажет, что в Брюсселе изучала ЕС, чтобы потом на благо Москвы их употребить.
А Элерте скажет, что вступила в Единство, чтобы изнутри с членами партии подрывные беседы вести.
vice
05.03.2024. 15:46»
nu nu
Jā, pētera s(t)učkas idejas joprojām daļā sarkanās profesūras ir svētas un neaizskaramas. Un ko gan no šamā Latvijas nodevēja un čekas stukača cerējāt sagaidīt? Laikam jau gaida putlera tankus ienākam, lai Maskavas ielā, stāvot ar ziediem rokās, tos jūsmīgi sveiktu un viens no pirmajiem skrietu tos ...
Nesanāktu, jo lempis un PRIEKŠĀ būtu bučotāju RINDA (no Stradiņiem)!
Pēc būtības: "verga dvēselīte" (izglītība neglābj jeb nemaina raksturu)!!!
nu nu
05.03.2024. 15:11»
vice
Kāda tu esi Latvijas "sarkanā" profesūra
Jā, pētera s(t)učkas idejas joprojām daļā sarkanās profesūras ir svētas un neaizskaramas. Un ko gan no šamā Latvijas nodevēja un čekas stukača cerējāt sagaidīt? Laikam jau gaida putlera tankus ienākam, lai Maskavas ielā, stāvot ar ziediem rokās, tos jūsmīgi sveiktu un viens no pirmajiem skrietu tos bučot.
wow
05.03.2024. 13:44»
nepārspīlēsim
Ir jāspēj nodalīt vēsturi, vēstures liecības no ģeopolitikas neatrisinātām sekām un reālās darbības šodien
Krievijas impērijas nopietnās investīcijas Baltijā pēc zviedru laikiem, - tas ir vēsturiskais fakts vai ģeopolitiskās sekas? Varbūt vienkārši - " lieciet beigtam Matisonam mieru!"
Хм
05.03.2024. 11:45»
nepārspīlēsim
Ir jāspēj nodalīt vēsturi, vēstures liecības no ģeopolitikas neatrisinātām sekām un reālās darbības šodien
Как вы мудро переиначили фразу "историю пишут победители". Уже и не прикопаешься.
va vellos
05.03.2024. 11:23»
nepārspīlēsim
Ir jāspēj nodalīt vēsturi, vēstures liecības no ģeopolitikas neatrisinātām sekām un reālās darbības šodien
Tu tas dalītājs būsi, vai? Kā pa ielu staigāt arī dalīsi, vai, aizmirsu, tas jau izdarīts - Stakentaunā pa velosipēdistu trotuāriem jau staigāt aizliegts.
Spīle, tev ir gadījies, ka vitrīnas skapis mājās gāžas ar visu saturu? Nu lūk, tikai tagad tas saucas ''ģeopolitikas sekas''. Blīkšķis būs...
vice
05.03.2024. 10:42"Sarkanā" profesūra, ne tikai Stradiņos, bet arī LU!!
Jaunmarksistu ražošanas "cehi".
Klasisks padomju mēslojuma personāžs.
Pēc būtības un satura.
Okupantu "fīrera" Latvijas priekšvēlēšanu kampaņas atbalstītājs - Mārcis Auziņš.
… Rādīt visu
nepārspīlēsim
05.03.2024. 10:22»
wow
Vajadzētu pārdēvēt arī Stokholmas ielu, - tie zviedru imperiālisti tak' ilgi paverdzināja Rīgu un Vidzemi. Un tad kārta nāktu arī Alberta un Merķeļa ielām... Un vēl, un vēl
Ir jāspēj nodalīt vēsturi, vēstures liecības no ģeopolitikas neatrisinātām sekām un reālās darbības šodien.
Хм
05.03.2024. 10:02»
apbižota liver- jeb aknu desa
Vai šis toļiks nespēs nolikt ne tikai titulvalodas bet arī savas dzimtās valodas eksāmenu? Pēc tā diemžēl izskatās. Tātad - ko darīt? Mēģināt integrēt vai uzreiz uz plašajām ārēm
Есть стойкое ощущение, что там за Толиком и Лерой несколько человек пишут. При этом не всегда согласовывают написанное. Поэтому то "мы освободители", то "они освободители".
Ну или какой провокатор латыш старается, так как некоторые ошибки даже малограмотный русский не сделает.
Realais grauds
04.03.2024. 19:34Ja nebutu PSRS, tad arii nebutu LR. Lidz ar to PSRS ir Latvijas maate. Vai maate var but okupants?
apbižota liver- jeb aknu desa
04.03.2024. 19:33»
Anatolijs Bogdanovs
Ili Vii durak, ili pretvorajetes? Vas zdes neljubit ne izza vašei kritiki a kak raz naoborot-izza proslavlenija osvoboditelei i Krmeļa
Vai šis toļiks nespēs nolikt ne tikai titulvalodas bet arī savas dzimtās valodas eksāmenu? Pēc tā diemžēl izskatās. Tātad - ko darīt? Mēģināt integrēt vai uzreiz uz plašajām ārēm?
wow
04.03.2024. 18:12Vajadzētu pārdēvēt arī Stokholmas ielu, - tie zviedru imperiālisti tak' ilgi paverdzināja Rīgu un Vidzemi. Un tad kārta nāktu arī Alberta un Merķeļa ielām... Un vēl, un vēl....
a ko ta nu?
04.03.2024. 17:58Publiskās atmiņas centrs cieš fiasko mēģinājumos argumentēt pret komunistiskā totalitārā režīma un rusifikācijas sekām ārtelpā. Centra pētnieki pirmos priekšlikumus iesniedza pirms četriem gadiem
+++++++++++++++++++++++++++++
Tas nav nekāds zinātniski pētniecisks centrs.Tam nav nekāda sakara ar zinātni. Tā priekšgalā ir izsitušies personāži ar garīgās veselības traucējuiem.
Хм
04.03.2024. 14:45»
va vellos
Притворяться незнайкой в вашем случае моветон. Знаете же, это бывшая комиссия мешков ЧК, оставшаяся не у дел и несколько лет пробивавшая сей прожект. Принадлежит Виенотибе с потрохами. Гражданин Швеции Кангер в зиц вождях, а деньги считает референт енотов Яриновска. Денег, однако, хватает лишь начальству...
я не слежу за всеми перипетиями всех изменений центров и комиссий. Погуглил-это совместное предприятие комиссии и ЛУ
https://www.lu.lv/vdkkomisija/zinas/t/3079/
Хм
04.03.2024. 14:40»
Anatolijs Bogdanovs
Ili Vii durak, ili pretvorajetes? Vas zdes neljubit ne izza vašei kritiki a kak raz naoborot-izza proslavlenija osvoboditelei i Krmeļa
Я уже какой раз прошу предоставить мои цитаты, где я "прославляю освободителей и Кремль". В отчет начинается какое-то невнятное бормотание. Так в чем проблема предоставить, раз ты так плотно следишь за моими комментариями?
vice
04.03.2024. 14:35»
Vērotājs
Parīzē ir Sevastopoles bulvāris, Staņingradas iela un Staļingradas kaujas laukums
Parīze neatrodas valstī, kurai ir kopēja robeža ar okupantu "fīrera" valsti.
Tur nav Hitlera, Putina, Gebelsa, Gēringa ielas un laukumi.
konteksts
04.03.2024. 12:24»
Vērotājs
Parīzē ir Sevastopoles bulvāris, Staņingradas iela un Staļingradas kaujas laukums
"Parīzē ir Sevastopoles bulvāris..." Parīze nav piedzīvojusi visaptverošu, totālu rusifikācijas politiku un drukas aizliegumu.
Vērotājs
04.03.2024. 12:05Parīzē ir Sevastopoles bulvāris, Staņingradas iela un Staļingradas kaujas laukums
va vellos
04.03.2024. 11:27»
Хм
Какой интересный центр. И финансирование наверно, отличное. Кто ж посмеет отказать центру с таким названием. А финансирование отрабатывать нужно. Поэтому и статьи. А еще можно и семинары организовать и конференции...
Притворяться незнайкой в вашем случае моветон. Знаете же, это бывшая комиссия мешков ЧК, оставшаяся не у дел и несколько лет пробивавшая сей прожект. Принадлежит Виенотибе с потрохами. Гражданин Швеции Кангер в зиц вождях, а деньги считает референт енотов Яриновска. Денег, однако, хватает лишь начальству - этак 4000 в месяц. Молодняк центра посему голодает как те собаки из Игры Престолов. Вот и здесь одна янки-болонка по сей причине зубы скалит.
Krievija-izdevusies valsts
04.03.2024. 10:40»
Latvija - neizdevusies valsts
Ko nu par Puškinu? Ņemam kaut vai Uļjanovu (Ļeņinu). Ja nebūtu Ļeņina, nekāda 18. novembra un sekojoša Latvijas valstiskuma vnk nebūtu, visticamāk, nebūtu arī nekādas 4. maija republikas. Somijā to saprata, un pieminekļus proletariāta vadonim nenovāca. Latvijā - novāca kā vienu no pirmajiem...
Ņemiet kaut Kremli: Ja nebūtu Kremļa-nebūtu nekāda ruskii mir un visa pasaule pazustu.
Anatolijs Bogdanovs
04.03.2024. 10:38»
Хм
Вы из бывших коммунистов? Как правило, чем яростнее пиарить и чем активнее использует аргументы " Не нравится уезжай, ты кремлин" , тем больше вероятность, что это ещё совковая привычка. Тогда тоже любого критикующего СССР тут же обвиняли в поклонении Западу и призывали - уезжай. Если мне не нравится...
Ili Vii durak, ili pretvorajetes? Vas zdes neljubit ne izza vašei kritiki a kak raz naoborot-izza proslavlenija osvoboditelei i Krmeļa.
piekrītu
04.03.2024. 10:36»
Ieteikums
Vajadzētu ielas pārsaukt pederastiem patīkamos vārdiņos. Piemēram, mīksto dupsīšu iela, gludo pakaļiņu un tamlīdzīgi. Mums taču prezidents pederasts
Un Kremli saukt par mazo puisišu drāšanas prieka māju RUS politikiem.
vice
04.03.2024. 09:46»
nu gan vista dod koksu...
Varbūt pārdēvēt ielas ik pa 4 gadiem? Pēc katrām vēlēšanām? Stulbumam nav robežu.Pēc gada šeit bez variantiem būs krievi. Atkal pārdēvēsim atpakaļ
Ir jau tagad!
Būs arī pēc gada!
Bet MAZĀK! Tradicionāli MAZĀK!
"Dabīgās" integrācijas programma sekmīgi turpinās!
Хм
04.03.2024. 09:29Какой интересный центр. И финансирование наверно, отличное. Кто ж посмеет отказать центру с таким названием. А финансирование отрабатывать нужно. Поэтому и статьи. А еще можно и семинары организовать и конференции.
Ну и, конечно, экспрезидента позвать. Вот он там свое многословие побалует
Quo vadis?
03.03.2024. 22:59»
nu gan vista dod koksu...
Varbūt pārdēvēt ielas ik pa 4 gadiem? Pēc katrām vēlēšanām? Stulbumam nav robežu.Pēc gada šeit bez variantiem būs krievi. Atkal pārdēvēsim atpakaļ
Un ko piedāvā darīt, ja nebūs?
Kāpēc lai pēc gada te būtu krievi? kādi krievi? KF krievi?
Kas par mazohismu. ;(((
Marķīzs de Sads priecīgs kapā uz otru pusi apgriezās.
nu gan vista dod koksu...
03.03.2024. 22:24Varbūt pārdēvēt ielas ik pa 4 gadiem? Pēc katrām vēlēšanām? Stulbumam nav robežu.Pēc gada šeit bez variantiem būs krievi. Atkal pārdēvēsim atpakaļ?
Mentors
03.03.2024. 19:10Katra valsts pārraksta un sev raksta savu vēsturi. Tas ir vienmēr un visos laikos.
vice
03.03.2024. 18:06"Sarkanā" profesūra, ne tikai Stradiņos, bet arī LU!!
Jaunmarksistu ražošanas "cehi"
Okupantu "fīrera" Latvijas priekšvēlēšanu kampaņas atbalstītājs - Mārcis Auziņš.
Rektoriņš.
Zinātnieciņš.
… Rādīt visu
un viņš ir visā pasaulē pazīstams un iecienīts par savām superspējām
03.03.2024. 16:46»
Ieteikums
Vajadzētu ielas pārsaukt pederastiem patīkamos vārdiņos. Piemēram, mīksto dupsīšu iela, gludo pakaļiņu un tamlīdzīgi. Mums taču prezidents pederasts
u bieži dodas izsaukumos viesturnejās uz attiecīgām izpriecām!