Politiķi plāno no denacionalizēto māju dzīvokļiem padzīt atlikušās aptuveni 20 00 denacionalizēto māju piespiedu īrnieku ģimenes
Klementijs Rancāns*10.11.2019.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Pilna saite 1924. gada īre
23.11.2019. 18:12»
Sanmarina
Izlasi, kā šo problēmu risinājā 1924.gadā
http://periodika.lv/periodika2-viewer/view/index-dev.html?lang fr#panel:pp|issue:/p_001_wawe1924n133|page:1|issueType:P
Sanmarina
23.11.2019. 18:09»
> Šefs
Nemānies par veco līgumu skaitu, liels skaits dzīvokļu tiek turēti apakšīrē vai vienkārši tukši, gaidot uz valsts solīto kompensāciju. Skaties uz problēmu un tās sekām plašāk, novērtē radīto postu un zaudējumus pilsētai un pamatiedzīvotājiem, kuri šo slogu iznes uz saviem pleciem vai izvēlas pamest ...
Izlasi, kā šo problēmu risinājā 1924.gadā:
http://periodika.lv/periodika2-viewer/view/index-dev.html?
> Šefs
23.11.2019. 12:33»
Šefs
Nekurni, šādu īrnieku, kā saka Mārtiņš Auders, vai īres tirgu. Nu, jau ir tikai 300, par kādu kārtību un nozares attīstību tu muldi. Pdzīsim arī tos 300 ratā, lai iet kaut pie miskastēm rakņāties pa sūdiem, l,ai tikai nesakaujas ar "stata" darboņiem
Nemānies par veco līgumu skaitu, liels skaits dzīvokļu tiek turēti apakšīrē vai vienkārši tukši, gaidot uz valsts solīto kompensāciju. Skaties uz problēmu un tās sekām plašāk, novērtē radīto postu un zaudējumus pilsētai un pamatiedzīvotājiem, kuri šo slogu iznes uz saviem pleciem vai izvēlas pamest Rīgu.
Šefs
22.11.2019. 22:14»
> w
Atgriežamies pie tēmas - pie esošā īres likuma, kas nepilda savas funkcijas, nenodrošina kārtību un nozares attīstību, nerespektē īpašuma tiesības, kropļo un deformē īres tirgu, kavē investīcijas, pateicoties kuram tiek noplicināts dzīvojamais fonds un iet bojā pilsētas vēsturiskā apbūve. Un, kas nav...
Nekurni, šādu īrnieku, kā saka Mārtiņš Auders, vai īres tirgu. Nu, jau ir tikai 300, par kādu kārtību un nozares attīstību tu muldi. Pdzīsim arī tos 300 ratā, lai iet kaut pie miskastēm rakņāties pa sūdiem, l,ai tikai nesakaujas ar "stata" darboņiem.
> w
21.11.2019. 03:22»
w
Vecajos īres līgumos un orderos ir punkts par kosmētiskā remonta veikšanas nepieciešamību reizi piecos gados uz īrnieka rēķina. Nepilda, Tu izremontē un piedzen, paralēli izliekot īrnieku par līguma nepildīšanu. Viss vienkārši
Atgriežamies pie tēmas - pie esošā īres likuma, kas nepilda savas funkcijas, nenodrošina kārtību un nozares attīstību, nerespektē īpašuma tiesības, kropļo un deformē īres tirgu, kavē investīcijas, pateicoties kuram tiek noplicināts dzīvojamais fonds un iet bojā pilsētas vēsturiskā apbūve. Un, kas nav mazsvarīgi - mākslīgi uztur konflikta situāciju starp īpašnieku un īrnieku.
w
21.11.2019. 01:54»
Ko tu ņurdi
Ej, nagu maucējs. pie valdības un prasi padzīt šos īrniekus. Ko tu kasies kā nelga, gar īrniekiem? Pārpirki māju, lai organizētu inkvizīcijas? Tu nezināji, ka pilna māja vergu? Ko tad tu gribi, nopirki sev lētu graustu un gribi, lai to tev īrnieki atjauno, prasot, lai tavu maksas prasību apmasā no sociālā...
Vecajos īres līgumos un orderos ir punkts par kosmētiskā remonta veikšanas nepieciešamību reizi piecos gados uz īrnieka rēķina. Nepilda, Tu izremontē un piedzen, paralēli izliekot īrnieku par līguma nepildīšanu. Viss vienkārši.
Ko tu ņurdi
20.11.2019. 15:38»
tirgus ekonomika (!?)
Diemžēl, arī īrnieki nav ieguvēji, lai gan no pirmā acumirkļa tā šķiet. Šis mākslīgi izveidotais īrnieku grupas statuss, kopš 94. g. notur viņus ārpus tirgus ekonomikas procesiem un šobrīd viņi tās priekšā jūtas apjukuši un pamesti. Faktiski, šis likums ir izolējis un nodrošinājis izkropļotu padomju...
Ej, nagu maucējs. pie valdības un prasi padzīt šos īrniekus. Ko tu kasies kā nelga, gar īrniekiem? Pārpirki māju, lai organizētu inkvizīcijas? Tu nezināji, ka pilna māja vergu? Ko tad tu gribi, nopirki sev lētu graustu un gribi, lai to tev īrnieki atjauno, prasot, lai tavu maksas prasību apmasā no sociālā budžeta. Zagļi, zagļi, zagļi - tā Boņuks.
Ui nè
18.11.2019. 02:45»
Tu slims
Tu esi samaitājies līdz kaulam un nekas tevi vairs neizārstēs, ja nesaproti - uzmakties nespējīgiem maksāt ir zemiski, kurus tādā stāvokli novedusi vara. Nevienam nav jāuzņemas "sociāla funkcija"- fakts un nejauc kārtis, ja tev vairs nav smadzeņu. Ej pie valsts varas un prasi, lai aizvāc projām maksātnespējīgos...
Visus šos padomju atliekas ar tiesas spriedumu labprāt met ārā. Parāda piedziņā un izlikšana ir vienīgais tiesīgais risinājums, šobrīd. Lēns un ilgs, tomēr iedarbīgs. Likums ir jāpieņem ar steigu, savādāk apnīk jau tiešām lūgt piemērot soda naudas, jo atbildētājs jau kuro reizi nav ieradies. Ja vajag padomus - varu iedot konsultācijām e-pastu, cilvēkiem, kas tieši ar šiem jautājumiem nodarbojas.
tirgus ekonomika (!?)
17.11.2019. 10:32»
tirgus ekonomika (!?)
Vai šajā denacionalizēto māju īpašnieku un no padomju valsts pārmantoto īrnieku kopābūšanā, kuru nosaka 1994. g. īres likums, valsts vai pašvaldība redz sev bufera lomu vai uzņemas kādas saistības vai atbalstu - NĒ! Vienīgais ekonomiskais rīks ir sodi, kā arī sadarbības neesamība ar namsaimniekiem. ...
Diemžēl, arī īrnieki nav ieguvēji, lai gan no pirmā acumirkļa tā šķiet. Šis mākslīgi izveidotais īrnieku grupas statuss, kopš 94. g. notur viņus ārpus tirgus ekonomikas procesiem un šobrīd viņi tās priekšā jūtas apjukuši un pamesti. Faktiski, šis likums ir izolējis un nodrošinājis izkropļotu padomju realitātes saliņu turpat 30 gadu garumā!
tirgus ekonomika (!?)
17.11.2019. 10:24Vai šajā denacionalizēto māju īpašnieku un no padomju valsts pārmantoto īrnieku kopābūšanā, kuru nosaka 1994. g. īres likums, valsts vai pašvaldība redz sev bufera lomu vai uzņemas kādas saistības vai atbalstu - NĒ! Vienīgais ekonomiskais rīks ir sodi, kā arī sadarbības neesamība ar namsaimniekiem. Sodīts ar uzrēķinu par īrnieka nodokļa parādu tiek īpašnieks, lai gan likums paredz, ka katram, kas lieto māju, ir jāmaksā sava daļa nodokļa. Valsts ir atcēlusi simtgadīgām mājām amortizāciju un nodokļus rēķina no ienākošās summas, t.i. no komunālo rēķinu plūsmas. Pašvaldība, kas pārmantoja Žerus, pelna uz 75 g. laikā bez pieejamiem ieguldījumiem līdz kritiskam stāvoklim novestām ēkām piemēroto graustu nodokļa, kas ir īsts dubultās morāles paraugs.
tirgus ekonomika (!?)
17.11.2019. 04:24»
Ko gaida īrnieki - lopu vagonus?
Laikam gaida jauna tipa "lopu vagonus"? Skaties, kā "sabalansēt""Dzīvojamo telpu īers likums - projektā šo statistiku...
Denacionalizētā mājā padomju laika īrnieka īres un komunālie maksājumi mēnesī ~ 10-20 eiro. Par līdzīgu dzīvokli citi sabiedrības pārstāvji, kas īrē atbilstoši tirgus cenai maksā ~ 200 eiro. Jautājums - kurš sedz starpību? Zaudētāji ir visi: ēkas īpašnieki, citi īrnieki, īres tirgus, pilsēta, tikai ne tie, kas turpina dzīvot komunismā. Kas pārsteidz t.s. veco īrnieku dzīvokļiem ir kāda kopīga iezīme - raksturīgi, ka tie ir nolaisti un gadu desmitiem nav remontēti. Šis dzīvojamais fonds tiek zaudēts.
Ko gaida īrnieki - lopu vagonus?
15.11.2019. 22:23Laikam gaida jauna tipa "lopu vagonus"? Skaties, kā "sabalansēt""Dzīvojamo telpu īers likums - projektā šo statistiku:
Latvijā šogad trešajā ceturksnī pamata darbavietā neto darba algu (pēc nodokļu samaksas) līdz 450 eiro mēnesī saņēma 23% darba ņēmēju, kas ir par 5,9 procentpunktiem mazāk nekā gadu iepriekš, liecina Centrālās statistikas pārvaldes publiskotā informācija.
Tostarp 100,6 tūkstoši jeb 12,4% darba ņēmēju 2019.gada trešajā ceturksnī saņēma minimālo darba algu vai mazāk, kas ir par 2,9 procentpunktiem mazāk nekā gadu iepriekš, kad minimālo algu vai mazāk saņēma 15,3% darba ņēmēju.
Reģionos visaugstākais mazo algu saņēmēju īpatsvars joprojām bija Latgalē, kur 22,1% darbinieku saņēma minimālo algu vai mazāk.
Savukārt 34,3% (2018.gada trešajā ceturksnī – 33,5%) pamata darbavietā neto algā mēnesī saņēma 450,01-700 eiro, 31,8% (27,1%) darba ņēmēju saņēma algu 700,01-1400 eiro robežās, bet algu no 1400,01 eiro un vairāk mēnesī saņēma 5,9% darba ņēmēju pretstatā 4,2% pirms gada.
Un tagad paskaties statistiku, cik "repšiku" izmaksās īres dzīvoklis pēc likuma noteikto maksājumu. Tie visi ir "maksātspējīgie"neiekļust EM skaitā "maznodrošinātie"", kuru esot denacionalizētājās mājas - ap 200 - 1000, ka viņie izmaksāšot pabalstus.
Tu slims
15.11.2019. 13:41»
Komunisms ir beidzies
Jau 30 gadus dzīvojam kapitālismā, ir pagājis pietiekoši ilgs laiks, lai “īrnieks” atrastu sev piemērotu mājokli, šāda veida komunistiskās paliekas likumdošanā kavē mūsu attīstību, sen ir laiks saprast, ka privātpersonas pienākums nav uzņemties sociālu funkciju- mājokļa nodrošināšanu...
Tu esi samaitājies līdz kaulam un nekas tevi vairs neizārstēs, ja nesaproti - uzmakties nespējīgiem maksāt ir zemiski, kurus tādā stāvokli novedusi vara. Nevienam nav jāuzņemas "sociāla funkcija"- fakts un nejauc kārtis, ja tev vairs nav smadzeņu. Ej pie valsts varas un prasi, lai aizvāc projām maksātnespējīgos irniekus. Tu, tajā vietā, šķendējies kā nepilnvērtīgs un brūc virsū tiem, kuri nav vainīgi.
Sitīsim tos ... u ....
15.11.2019. 13:35»
Jonass
Pilmībā piekrītu! Tas jau ir turpinājies krietni par ilgu. Namīpašnieki ir daudz par daudz pildījuši valsts atbalstīto sociālismu, kas beidzot būtu jābeidz un jāļauj tirgum attīatītiea brīvas tirgus ekonomikas un konkurences apstākļos. Tiem visiem piektā gada gaidītājiem un X stundas gaidītājiem ieteiktu...
Kaut kur lasīju komentāru ar tādu izteikumu, ka "sitīsim tos ...nabagus ...
Metīsim laukā un lai dzīvo pie miskastēm, cik ilgi var barot viņus, ka nemaksā par mūsu atjaunošanu. Kop,. meš nabagie īpašmšnieki darīsim ar graustiem, ja tajā dzīvo plukatas. "Lopu vagoni"Torņakalnā jau sapuvuši, nevarēs viņus izvest laukā, tad lai iet uz ielas, p;ie miskastēm gan brīvu vietu nav, ja maisīsies svešie, vēl nositīs ...
Nu nunam
14.11.2019. 19:35»
nu
tad tev un tamlīdzīgiem nodevējiem un kolaborantiem var ieteikt ieskrieties un nosisties pret sava privātā grausta brandmūri, jo X stundā būs vajadzīgi gudri, drosmīgi un izlēmīgi cilvēki, nevis kaut kādi nepilnvērtīgi jonasi, kam bail par savu nākotni un kas būs tikai lieks traucēklis normāliem cilvēkiem...
Normāls Tu laikam neesi! Tiec pats pie sava brantmūra un tur arī piesienies, jo, visticamāk, nekam citam neesi noderīgs - izklausās ka esi kremļa puspasauza, nevis patriotisks latvietis
nu
14.11.2019. 01:25»
Jonass
Pilmībā piekrītu! Tas jau ir turpinājies krietni par ilgu. Namīpašnieki ir daudz par daudz pildījuši valsts atbalstīto sociālismu, kas beidzot būtu jābeidz un jāļauj tirgum attīatītiea brīvas tirgus ekonomikas un konkurences apstākļos. Tiem visiem piektā gada gaidītājiem un X stundas gaidītājiem ieteiktu...
tad tev un tamlīdzīgiem nodevējiem un kolaborantiem var ieteikt ieskrieties un nosisties pret sava privātā grausta brandmūri, jo X stundā būs vajadzīgi gudri, drosmīgi un izlēmīgi cilvēki, nevis kaut kādi nepilnvērtīgi jonasi, kam bail par savu nākotni un kas būs tikai lieks traucēklis normāliem cilvēkiem.
Jonass
13.11.2019. 01:16»
Komunisms ir beidzies
Jau 30 gadus dzīvojam kapitālismā, ir pagājis pietiekoši ilgs laiks, lai “īrnieks” atrastu sev piemērotu mājokli, šāda veida komunistiskās paliekas likumdošanā kavē mūsu attīstību, sen ir laiks saprast, ka privātpersonas pienākums nav uzņemties sociālu funkciju- mājokļa nodrošināšanu...
Pilmībā piekrītu! Tas jau ir turpinājies krietni par ilgu. Namīpašnieki ir daudz par daudz pildījuši valsts atbalstīto sociālismu, kas beidzot būtu jābeidz un jāļauj tirgum attīatītiea brīvas tirgus ekonomikas un konkurences apstākļos. Tiem visiem piektā gada gaidītājiem un X stundas gaidītājiem ieteiktu pārvākties uz Paua Jaungvineju, ja jau bail par savu nākotni šeit. X stundā mums būs vajadzīgi gudri, drosmīgi un izlēmīgi cilvēki un visi nodevēji un kolaboranti būs tikai lieks traucēklis.
vēl nāks piektais gads un X-stunda...
13.11.2019. 00:21»
Komunisms ir beidzies
Jau 30 gadus dzīvojam kapitālismā, ir pagājis pietiekoši ilgs laiks, lai “īrnieks” atrastu sev piemērotu mājokli, šāda veida komunistiskās paliekas likumdošanā kavē mūsu attīstību, sen ir laiks saprast, ka privātpersonas pienākums nav uzņemties sociālu funkciju- mājokļa nodrošināšanu...
nav prāta darbs piespļaut aku, no kuras pašiem spļāvējiem var nākties dzert.
ja šis ir kapitālisms, tad kas ir kanibālisms?
Komunisms ir beidzies
12.11.2019. 20:52Jau 30 gadus dzīvojam kapitālismā, ir pagājis pietiekoši ilgs laiks, lai “īrnieks” atrastu sev piemērotu mājokli, šāda veida komunistiskās paliekas likumdošanā kavē mūsu attīstību, sen ir laiks saprast, ka privātpersonas pienākums nav uzņemties sociālu funkciju- mājokļa nodrošināšanu.
Mūsdienu sabiedrībā ir savi mehānismi, kas palīdz sociāli mazaisargātajiem iedzīvotājiem.
Jaunajam likumam bija jābūt pieņemtam jau vismaz gadus 10 atpakaļ.
Onkulis
12.11.2019. 19:39»
labie laiki, ne?
Onkulis Ādolfs, izmetot no dzīvokļiem, nodrošināja pajumti un ēdienu nometnēs. Kad visiem nespēja, nošāva, lai nemokās. Vai labāk bez pajumtes klīst apkārt, kamēr sasaldējas un nomirst...
Ja viņi grib normāli dzīvot - viņi iet un strādā, pelnīt naudu un to tērēt atbilstoši savām iespējām, tajā skaitā par mitekli. Ko var jaukt kartupeļus ar vīnogām? Kāds sakars cara laikam, Ādolfam ar pašreizējo situāciju. Arī šobrīd ir nabagmājas un sociālie dzīvokļi, ja tiešām tik slinks vai dumjš un nespēj pats sev iztiku, pajumti nopelnīt.
> Melis, kartupelis
12.11.2019. 14:14»
> Melis, kartupelis
Komentāra autors putrojas un jauc okupācijas laiku un LR notikumus. Tāpat, vienā maisā samests denacionalizētais īpašums un pašvaldības īpašumā vai apsaimniekošanā esošais īpašums. Okupācijas laikā daudzi dzīvokļi tika atbrīvoti, jo ģimenes ar bērniem režīms deportēja. Tā arī mani radi bija spiesti ...
Tā bija pieredze par RNP apsaimniekoto māju. Tai pat laikā ir zināma situācija denacionalizētā īpašumā, kas ir atšķirīga. Mani vecāki, beidzoties pārejas periodam, pārslēdza līgumu ar īpašnieku par īri atbilstoši tirgus cenai un aizejot pensijā no dzīvokļa atteicās. Ir denacionalizētie īpašumi, kur līgums netiek pārslēgts un vecie īrnieki ar beztermiņa īres tiesībām dzīvo gadiem nemaksājot vai par simbolisku cenu. Daļai īrnieku sen jau ir savi īpašumi un dzīvoklis tiek izdots apakšīrē vai pieturēts gaidot valsts solīto kompensāciju. Denacionalizētajās mājās īres maksa zem pašizmaksas + augošie nodokļi ir radījuši situāciju, ka ēkas nonāk kritiskā stāvolī, uzskatāms piemērs ir nesenais gadījums ar ēku Lāčplēša ielā. Tā turpinot mēs zaudējam Rīgas vēsturisko apbūvi.
> Melis, kartupelis
12.11.2019. 13:58»
Melis, kartupelis
Vairumā dzīvokļos dzīvoja vecie senie īrnieki, nemelo, tu, blēdis, ka "ne latvieši, ne vietējie nebija tie, kuriem piešķīra dzīvokļus". Viņiem nevajadzēja piešķirt, jau tajos dzīvoja. Jā, ja īrnieks aizgāja pie Dieva, dzīvoklis atbrīvojās, piešķīra rindas kārtībā, protams, pirmām kārtām, iebraucējiem...
Komentāra autors putrojas un jauc okupācijas laiku un LR notikumus. Tāpat, vienā maisā samests denacionalizētais īpašums un pašvaldības īpašumā vai apsaimniekošanā esošais īpašums. Okupācijas laikā daudzi dzīvokļi tika atbrīvoti, jo ģimenes ar bērniem režīms deportēja. Tā arī mani radi bija spiesti atstāt lielu dzīvokli pilsētas centrā ar visu iedzīvi. Pēc divkārša pilna laika izsūtījuma izciešanas atgriezās vienīgi vecāmāte un, protam, neatguva ne dzīvokli, ne mantu. Rīgā viņa varēja apmesties vienīgi ieprecoties. Šo vienistabas dzīvokli bez ērtībām viņa atstāja mantojumā mazbērnam, kurš to privatizēja. Ne ātrāk, bet tieši Ušakova laikā tika vienpusējā kārtā izmainīta aprēķina kārtība, RNP sāka piestādīt rēķinus par nesniegtu pakalpojumu. Lūguma vēstules nonāca mēra kundzes vadītā birojā, kas vienlaicīgi, kā izrādās bija RŪ konsultante. Ģimene ar bērniem tika izlikta no dzīvokļa brutāli, shēmojot un, faktiski, aplaupot.
Z
12.11.2019. 11:30»
Melis, kartupelis
Vairumā dzīvokļos dzīvoja vecie senie īrnieki, nemelo, tu, blēdis, ka "ne latvieši, ne vietējie nebija tie, kuriem piešķīra dzīvokļus". Viņiem nevajadzēja piešķirt, jau tajos dzīvoja. Jā, ja īrnieks aizgāja pie Dieva, dzīvoklis atbrīvojās, piešķīra rindas kārtībā, protams, pirmām kārtām, iebraucējiem...
Piekrītu! Te ļooti daudziem kauns atzīt, ka pa Rīgas domi 30 gadus šivēja tautieši!
Z
12.11.2019. 11:26»
labie laiki, ne?
Onkulis Ādolfs, izmetot no dzīvokļiem, nodrošināja pajumti un ēdienu nometnēs. Kad visiem nespēja, nošāva, lai nemokās. Vai labāk bez pajumtes klīst apkārt, kamēr sasaldējas un nomirst...
Ulmaņlaikos katrā ciemā pa 2 nabagmājas bija. Vienīgi valsts par tiem vispār nerūpējās, tikai ciemu līdzjūtīgi iedzīvotāji veda tiem miltus, sāli, pienu.
Regina Luneva -Ločmele saka
12.11.2019. 11:02»
labie laiki, ne?
Onkulis Ādolfs, izmetot no dzīvokļiem, nodrošināja pajumti un ēdienu nometnēs. Kad visiem nespēja, nošāva, lai nemokās. Vai labāk bez pajumtes klīst apkārt, kamēr sasaldējas un nomirst...
Sakaņa kopā ar mafiju?
Лочмеле-Лунёва: новый закон об аренде защитит ...
www.press.lv › post › lochmele-lunyova-novyj-zakon-ob-ar...
Tulkot šo lapu
2019. gada 31. jūl. - Видимо, уже этой осенью на рассмотрение Сейма будет передан проект новой редакции закона об аренде. Это очень ... новый закон об аренде защитит владельцев квартир от нечестных съёмщиков .... 333 2 дня .
labie laiki, ne?
12.11.2019. 09:32»
Negudrs tu
Tu laikam viens no tiem, kas ievazàjàs pèc 1945.g...
Onkulis Ādolfs, izmetot no dzīvokļiem, nodrošināja pajumti un ēdienu nometnēs. Kad visiem nespēja, nošāva, lai nemokās. Vai labāk bez pajumtes klīst apkārt, kamēr sasaldējas un nomirst?
Pat cara laikā bija nabagmājas, kur palikt grūtdieņiem.
Bet mēs varam lepoties, ka nu mums arī ir bezpajumtnieki, tāpat kā citās kap. valstīs!!! Un vēl teikt, ka viņi paši grib tā dzīvot!!!
Negudrs tu
12.11.2019. 02:45»
Melis, kartupelis
Vairumā dzīvokļos dzīvoja vecie senie īrnieki, nemelo, tu, blēdis, ka "ne latvieši, ne vietējie nebija tie, kuriem piešķīra dzīvokļus". Viņiem nevajadzēja piešķirt, jau tajos dzīvoja. Jā, ja īrnieks aizgāja pie Dieva, dzīvoklis atbrīvojās, piešķīra rindas kārtībā, protams, pirmām kārtām, iebraucējiem...
Tu laikam viens no tiem, kas ievazàjàs pèc 1945.g.....
Îpaßniekus izsûtîja vai nonàvèja, tà vietà iemitinot ne inteliģentus cilvèkus no ussr. Bet, jà viena lieta pareiza - likums ir jàpieñem un, jo àtràk, jo labàk! Ja saskañai tas kà palîdzès izdzîvot, lai palîdz, mazàk balsu visàdàm źdanokvedîgajàm, osipoveidîgajiem un mamikinveidîgajiem, kas man rada gandarîjumu.
Us
12.11.2019. 02:35»
...
Neliešiem nelieša domāšana
Pareizti Tu par sevi Pateici! Káds esi pats, táda domáśana. Kás slikts strádáśaná, naudas pelnîśanà un sevis, savas dzîvesvietas norošinàśanà. Beidzot atklàjà Tava patiesà daba, ne lieti!
Mēs, Saeimā likumu ataraidīsim
11.11.2019. 17:27Dzīvojamā telpas īres likumu". ko saplānojuši pieņemt Ekonomikas gudrie vīri un ko parakstīja arī bijušasi ministrs Arvils Ašeradens ir ŠAUSMU STĀSTS. Lasi LA publicētā raksta fragmenrus: " “Dzīvokļa īres cenas Rīgā varētu būt vienas no dārgākajām starp visām Eiropas galvaspilsētām. Šis ir secinājums, kas rodas salīdzinot īres cenas, algas un dzīvošanas izmaksām Rīgā ar citām Eiropas galvaspilsētās, norāda bankas “Citadele” ekonomists Mārtiņš Āboliņš.
Iedomājamies ģimeni ar divām vidējām algām, kas Rīgā šobrīd ir ap 800 eiro mēnesī pēc nodokļu nomaksas, un diviem bērniem. Ģimenes ikmēneša ienākumi 1600 eiro, savukārt saprātīgu pamatvajadzību segšanai mēnesī nepieciešami 300-350 eiro uz cilvēku. Tātad ģimenes brīvie līdzekļi ir 200-400 eiro mēnesī.
Šobrīd 2 istabu dzīvokļa īre kādā no Rīgas mikrorajoniem izmaksās tuvu 300 eiro.
FAKTISKI ĢIMENEI AR DIVIEM BĒRNIEM UN VIDĒJIEM IENĀKUMIEM ĪRES IZMAKSAS PAŅEM VISU RĪCĪBĀ ESOŠO IENĀKUMU PĒC PAMATVAJADZĪBU APMIERINĀŠANAS …”- no LA
- 500 - TĀ IR ĪRES MAKSA.
PIELIEC KLĀT VĒL KOMUNĀLOS PAKALPOJUMUS, INTERNETU, TELEFONUS UN REDZĒSI, KAS TEV PALIEK.
TĀLATVIJAS POLITIKA!
PĒC JAUNĀ “DZĪVOJAMO TELPU ĪRES LIKUMA”
LATVIJĀ DENACIONALIZĒTO MĀJU ĪRNIEKUS UN JO DAUDZ ARĪ CITUS ĪRNIEKUS AR MINIMĀLO ALGU, PENSIJU JĀVED TIEŠI UZ KAPIEM.
Melis, kartupelis
11.11.2019. 15:51»
>
Kāda bija īrnieku kustība denacionalizētajās mājās ir viegli pierādīt ar mājas grāmatu. Padomju laikā īpašniekam, ja viņam palaimējās un neaizsūtīja aiz polārā loka, atvēlēja pat ne vienistabu dzīvokli, bet istabu komunālajā dzīvoklī. Ne latvieši, ne vietējie nebija tie, kuriem piešķīra dzīvokļus...
Vairumā dzīvokļos dzīvoja vecie senie īrnieki, nemelo, tu, blēdis, ka "ne latvieši, ne vietējie nebija tie, kuriem piešķīra dzīvokļus". Viņiem nevajadzēja piešķirt, jau tajos dzīvoja. Jā, ja īrnieks aizgāja pie Dieva, dzīvoklis atbrīvojās, piešķīra rindas kārtībā, protams, pirmām kārtām, iebraucējiem no "brālīgajām" republikām utt. bet tā nebija masveida akcija. Daudz tādu māju, kur pēc kara bija tukšas, bezī rniekiem? Nemelo. "naciki", zākājot "okupantus", padzina savus latviešus. "Okupanti", kā izteicās viens deputāts no Saskaņas, jau sen ir projām no šiem namiem, no komunālajo]iem dzīvokļiem jaunajās mājās un privatizēja vai saņēma naudas pabalstus utt. (lasi: prot labi maksāt kukuļus un viss notiek), jūs spīdziniet savus latviešus, mums vienalga, kāds šis likums. Un cita deputāte no tā paša kantora deva interviju, ka likums "labs"virzīsim uz pieņemšanau -kā teikts , Saskaņai "jo sliktāk, jo labāk". Tā ka nemuldi. Kas kārtoja dzīvokļu piešķiršanau Rīgā - stabiņas un Co - okupantes? Kas valdīja 20 gadus Rīgas domē - okupanti- Andris Teikmanis (1990—1994);
Māris Purgailis (1994—1997);
Andris Bērziņš (1997—2000);
Andris Ārgalis (2000—2001);
Gundars Bojārs (2001—2005);
Aivars Aksenoks (2005—2007);
Jānis Birks (2007—2009) un ........... Kas iztirgoja desmitiem tūkstošu (38 000 ģimenes) dzīvokļu, no kuroem šie kungi masveidā lika ārā ģimenes uz ielas pat par 300 latu parādu un nekad nevienu parādu nekapitalizēja? Attiecīgās ši laika domes amatpersonas tirgoja dzīvokļus par īres parādiem + kukuļiem, vairā iebraucējiem un ....
ā laikā uz ielas īrnieku dzīvokļūs - okupanti?
>
11.11.2019. 13:03»
Tu, Janka , ļauns gan
Tu ar tādu raksteļi, " Janka" neatbilsti pat "okupanta" kurpes pazolei. Saimnieku mājās nav neviena okupanta - 99 % latviešu, par kuriem "nacikiem", bandai patīk paņirgāties, jo tajās mājās dzīvo latviešu vecākā gada gājuma inteliģence, kuriem krājumā tūkstošīem relikviju, gleznu, grāmatu - visu gatavojies...
Kāda bija īrnieku kustība denacionalizētajās mājās ir viegli pierādīt ar mājas grāmatu. Padomju laikā īpašniekam, ja viņam palaimējās un neaizsūtīja aiz polārā loka, atvēlēja pat ne vienistabu dzīvokli, bet istabu komunālajā dzīvoklī. Ne latvieši, ne vietējie nebija tie, kuriem piešķīra dzīvokļus.
Tas ir juridisks nonsens
11.11.2019. 12:50»
zampa
Tas praktiski nozīmē, ka valsts dod tiesības vienpusēji grozīt spēkā esošus privātus līgumus. Normālās valstīs tāda iespēja nepastāv...
Padomju laika "žera" orderi - neesošas valsts līgumi, kurus atjaunotā LR vienpusējā kārtā kā apgrūtinājumu uzliek denacionalizēto ēku īpašniekiem! Tai vietā, lai segtu okupācijas 50 g. laikā radītos zaudējumus.
piespiedu īrniekam
11.11.2019. 12:23Kas tad Jūs spieda visu šo laiku pa 10 eiro mēnesī 'īrēt' dzīvokli un, kas pa šo laiku notiek ar māju, par kādiem līdzekļiem tā tiek uzturēta un remontēta?
...
11.11.2019. 12:20»
Ir
Risinájums ir - iet stràdàt, pelnît un dzîvot saviem ieñèmumiem atbilsotśá vietà un apstákłos. USSR ir sabrucis, viss, śîm personám paśám ar sevi ir játiek galá. Ne privátajam, ne publiskajam sektoram nav pienákums garantèt kádam labákus apstákłus ká tas var atłauties
Neliešiem nelieša domāšana.
apsveicami
11.11.2019. 09:15sen bija laiks likvidēt to sociālisma atraugu. kā nav kauna cilvēkiem protestēt, ka nu viņi būs tādi paši kā visi pārējie un būs jāmaksā par mitekli tirgus cena. pretīgi!
Q
11.11.2019. 07:56Vai tad vēl neesat sapratuši? Valsti neinteresē tās pilsoņi, viņi dara visu, lai atbrīvotu teritoriju no iedzīvotājiem, un pastalnieki to visu pacieš kā kaujami jēri,šī valsts iet pretī savai iznīcībai, vēl kādi 30 gadi un būs cauri!
Ir
11.11.2019. 04:55»
Jāgādā tipa " lopu vagoni"?
Ja pieņem šādu ekonomisko grupējumu " šedevru", haoss uz vietas - jāatceļ visa Civillikuma sadaļā par nomas, īres līguma slēgšanu, citi CL panti, jāatceļ Satversmes tiesas spriedums par spēkā esošā likuma 8.panta atbilstību Satversmei, un likumā jāpasaka, ko darīs ar īrniekiem, kuriem nebūs tā " maznodrošinātā...
Risinájums ir - iet stràdàt, pelnît un dzîvot saviem ieñèmumiem atbilsotśá vietà un apstákłos. USSR ir sabrucis, viss, śîm personám paśám ar sevi ir játiek galá. Ne privátajam, ne publiskajam sektoram nav pienákums garantèt kádam labákus apstákłus ká tas var atłauties.
iuh
11.11.2019. 04:49»
siska
Problēma ir tā, ka visa šī reprivatizācijas sāga turpinās Latvijas tiesās, līdz ar to neviens normāls investors te nenāks, nāk tikai blēži
Káds vispár śeit sakars ar investoriem. Kapèc vispàr kàdam bûtu jánák, vispirms lai aiziet bezmaksas pusdienu gribètàji un śitie ńaudètàji. Visà civilizètá pasauoè valda brîvá tirgus ekonomika in brîvais îres tirgus.
un piedevam vel
11.11.2019. 01:16»
O)O
Pareizi, jums ebreji atņem māju, bēt jūs griezieties pie ebreja Levit, lai jums viņš palīdz
papildus vel brauciet karot uz Iraku,Afganistanu un Mali par asv ebreju interesem !
O)O
11.11.2019. 00:48Pareizi, jums ebreji atņem māju, bēt jūs griezieties pie ebreja Levit, lai jums viņš palīdz....
Grūti atrast stulbāku tautu.
švamme
10.11.2019. 22:08Es kādreiz arī dzīvoju denacionalizētā īpašumā. Laikam kaut kur 2000-g. sākumā mantinieki mūsu ģimenei piedāvāja 20 000 Ls, lai mēs izvāktos. Tai laikā par tādu summu varēja nopirkt dzīvokli kaut kur dziļi laukos, nevis tai pašā pilsētā, kur atstājamais dzīvoklis. Un tomēr mēs priekšlikumu pieņēmām. Un jau no nākošā gada mana dzīve sāka ritēt citā valstī.
Laikam nav daudz tādu "mantinieku" šodien.
Ja valsts ir tās tauta, tad pašlaik valsts ir ātri progresējošā "izvākšanās" procesā.
tātad tu saki
10.11.2019. 20:27»
zampa
Tas praktiski nozīmē, ka valsts dod tiesības vienpusēji grozīt spēkā esošus privātus līgumus. Normālās valstīs tāda iespēja nepastāv...
Tātad tu saki, ka īpašnieki, kas atguva okupantu nacionalizētās ēkas masveidā bija pilnīgi idioti un slēdza beztermiņa īres līgumus bez tiesībām mainīt īres maksu?
Tu, Janka , ļauns gan
10.11.2019. 20:14»
Jānis
Īpašnieki uzcēla, okupanti atņēma un ielika savējos, likumīgie mantinieki joprojām pacieš okupācijas sekas
Tu ar tādu raksteļi, " Janka" neatbilsti pat "okupanta" kurpes pazolei. Saimnieku mājās nav neviena okupanta - 99 % latviešu, par kuriem "nacikiem", bandai patīk paņirgāties, jo tajās mājās dzīvo latviešu vecākā gada gājuma inteliģence, kuriem krājumā tūkstošīem relikviju, gleznu, grāmatu - visu gatavojies nolaupīt, iznīcināt kā "jaunokupants"? Pratiņs tev, Janka, ir, vai tas jau tik plāns kā pavēderes plēve?
Saeimas deputāti nav tik traki
10.11.2019. 19:52»
siska
Problēma ir tā, ka visa šī reprivatizācijas sāga turpinās Latvijas tiesās, līdz ar to neviens normāls investors te nenāks, nāk tikai blēži
Visi tavi investori ar tādu tavu likumu būs tavā pakaļā. Likuma rakstītāji ir bijuši reibumā, sadzērušies zālīti - palasi likumu, ja tev vēl ir prāts labāks kā " jānītim", kurš, nabaga cilvēciņš, ir slims, kā izskatās no viņa komentāra, sapratīsi, ka to rakstījuši vilvēki, kuri nav bijuši pie pilna prāta - grib ieviest valstī haosu un Saeimu, valdību nostādīt, lai viņus padzītu.
ŠIS LIKUMS IR hibrīdkara materiāls. Saeimas deputāti nav tik traki, kā tu domā, jānīt, ka pieņems tik "ssssssssūdainu" likumu, nepieņems.
Jāgādā tipa " lopu vagoni"?
10.11.2019. 19:39»
zampa
Tas praktiski nozīmē, ka valsts dod tiesības vienpusēji grozīt spēkā esošus privātus līgumus. Normālās valstīs tāda iespēja nepastāv...
Ja pieņem šādu ekonomisko grupējumu " šedevru", haoss uz vietas - jāatceļ visa Civillikuma sadaļā par nomas, īres līguma slēgšanu, citi CL panti, jāatceļ Satversmes tiesas spriedums par spēkā esošā likuma 8.panta atbilstību Satversmei, un likumā jāpasaka, ko darīs ar īrniekiem, kuriem nebūs tā " maznodrošinātā statusa, bet ar ienākumiem atrodas turpat klāt un tādu ir 90 %, ap 18 000 ģimeņu - veidos koncentrācijas nometni, liks cietumā, izsūtīs no valsts, vedīs uz mežu, liks pakārties ...? Pasakiet, dodiet atbildi, gudrīšī! Risinājuma nav, ir vienīgais - jāgādā tipa " lopu vagoni" citādā izpildījumā. Uz priekšu, lai jums veicas, jums, lopi, zvēŗi, ne cilvēki. Aprēķini, cik tādu īrnieku saimnieku mājās, kuriem ienākumi segs to īres maksu, kas ir noteikta likumā?
Nekas jums , lopi, nesanāks izņirgāties bandītisks risinājums?
zampa
10.11.2019. 19:17Tas praktiski nozīmē, ka valsts dod tiesības vienpusēji grozīt spēkā esošus privātus līgumus. Normālās valstīs tāda iespēja nepastāv.
Tad Lavānijā arī pirkuma līgumā drīz pārdevējs varēs pēc tam pacelt cenu.
Starp citu, šie visi dzīvo uz L(PS)R pēc 1991.g. slēgtiem līgumiem, jo denacionalizācijas momentā bija tikai 7 gadu moratorijs, tie sen jau ir izlikti.
siska
10.11.2019. 19:12»
Visiem
Haļavas gribētāji - ejiet strāsāt un dzīvojiet, kur gribat. Sociālisms, kopā ar komunismu ir beidzies, tā pat kā PSRS. Nekādas haļavas vairs nebūs - gribi labā vietā dzīvot - nopelni, nopērc un dzīvo. Kāpēc īpašniekiem ir jāpilda valsts sociālā funkcija. Tie ņaudētāji parazīti...
Problēma ir tā, ka visa šī reprivatizācijas sāga turpinās Latvijas tiesās, līdz ar to neviens normāls investors te nenāks, nāk tikai blēži
siska
10.11.2019. 19:11Nu bet visi smaidīdami balso par Vienotību, un tagad Jaunā Vienotība ar 5 vietām Saeimā vada valdību, un pārējās partijas paliek par totāliem idiotiem
Visiem
10.11.2019. 19:04Haļavas gribētāji - ejiet strāsāt un dzīvojiet, kur gribat. Sociālisms, kopā ar komunismu ir beidzies, tā pat kā PSRS. Nekādas haļavas vairs nebūs - gribi labā vietā dzīvot - nopelni, nopērc un dzīvo. Kāpēc īpašniekiem ir jāpilda valsts sociālā funkcija. Tie ņaudētāji parazīti.