Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Aivars

11.08.2017. 18:03

Un kāpēc šādi ,,štrunti,, ir jāpublicē?

Atbildēt

Ak vai...

11.08.2017. 17:58

»

Tālāk

Nu nekāda pērļu vai valsts zelta glabātuve tā nav. Kuram jālabojas


Un pats kā domā, ko? Pieauguši cilvēki, bet uzvedas kā histeriski pusaudži! Sevi vismaz cieniet !

Atbildēt

Tālāk

11.08.2017. 17:53

»

Kas tālāk ko...

Portāls pamazām tiek pārvērsts par mēstulju glabātuvi vai vnk atkritumu tvertni


Nu nekāda pērļu vai valsts zelta glabātuve tā nav. Kuram jālabojas?

Atbildēt

Tironis

11.08.2017. 17:30

N.Š kā parazīts, kas mēģina pārliecināt par savas parazitēšanas likumību. Jo zina, ka apzināti netaisnīgi radītais speciālais likums tev dod tādas tiesības, tas nenozīmē, ka tas ir taisnīgs. Kas ir šī jautājuma sakne, kuru N.Š izvēlās nepamanīt, jo ir personīgi ieinteresēts. Un kas zin, varbūt arī pats piedalījās šī kroplīgā likuma tapšanā. Jo apzinājās,ka no kompensācijas zemes, kādā tīreļa nostūrī, iemītniekiem - zaķiem un zalkšiem lielu nomas maksu nepiedzīsi. Tādēļ tādiem N.Š arī radās ideja " likumam" par piespiedu nomu

Atbildēt

Kas tālāk ko...

11.08.2017. 17:23

Portāls pamazām tiek pārvērsts par mēstulju glabātuvi vai vnk atkritumu tvertni ?

Atbildēt

Artūrs Snips

11.08.2017. 17:13

»

N.Š. (p.k.050665-10517, B3Rh+)

Trolli, tu kļūdies. Šī nav publiska vieta. Pirmkārt tā nav vieta bet vietne. Otrkārt tās īpašnieks nav valsts vai pašvaldība, secīgi tā nav publiska



Arta Tvītā uzrakstīja, ka var būt advokāte, ja sūdzēšot Jāni Kučinski tiesā par to, ka nosaucis nami par "Vecu komunistu". Atbildēju, ka smieklīgi sūdzēt tiesā par katru suņa rējienu. Jānim tik daudz vajadzēja zināt, ka tādus kā es, kam pirmais dzīves doķis bija specnometinājuma zonas Anketa. Gada vecumā. Svētajai Kompartijāi tādus nelaiž ne tuvumā.

Atbildēt

Ieinteresētā

11.08.2017. 16:59

»

N.Š.

Prieks bija uzlabot kādam/ai garastāvokli. Lai arī trollenei, bet tomēr - labās emocijas jāvairo


Pajautājiet to savai sievai. Atkal jau tie paši manevri, tiklīdz jautājums ir neērts,un atbildēt pēc būtības īsti nav ko, tiek piesaukta troļļošana, bez īstas izpratnes, ko tas nozīmē, nez kāpēc mežs (varbūt tas ir slēpts aicinājums pabļaustīties kopā nepiespiestā vidē un noskaidrot definīcijas). Ir vēl tāds jēdziens kā kognitīvā disonanse, kuru es Jūsu reakcijā saskatu.

Atbildēt

Harrosh lalala

11.08.2017. 16:47

Trolljosanu tik pat labi var attiecināt arī uz identificeto personu darbību, odnako! Ne jau anonimitāte tur ir izšķiroša, bet gan personu peldēšana nost no tēmas un aizskarošu repliku publicēšana, kas provocē citus sarunas dalībniekus atbildēt emocionāli! Tā lūk, biedri!

Atbildēt

N.Š.

11.08.2017. 16:26

»

Ieinteresētā

Beidzot pateicāt kko smieklīgu pielīdzinādams piespiedu nomas definīciju jēdzieniem "valsts","demokrātija"...secinājumi nav dziļi jāmeklē. Viss ir vienā pirkšanas-pārdošanas sistēmā


Prieks bija uzlabot kādam/ai garastāvokli. Lai arī trollenei, bet tomēr - labās emocijas jāvairo!
Cilvēki secinājumus meklē loģikas likuois, troļļi piebļaujot mežu. Katram sava auditorija un iztika.
Kur var atrast definīciju vārdam "sieviete"?

Atbildēt

N.Š. (p.k.050665-10517, B3Rh+)

11.08.2017. 16:19

»

Š.N.

Šī ir publiska vieta. Anonīmos troļļus n.š. un co uzskatu par patoloģiskiem neliešiem. Ja paniski baidāties atklāt savu identitāti, labāk diskusijās neiesaistīties - internets nav mežs, nepaslēpsies


Trolli, tu kļūdies. Šī nav publiska vieta. Pirmkārt tā nav vieta bet vietne. Otrkārt tās īpašnieks nav valsts vai pašvaldība, secīgi tā nav publiska.
Turklāt, kuru gan interesē troļļa uzskati? Vari uzskatīt ko vien vēlies, kaķa lāsti debesīs nekāpj!

Atbildēt

Ieinteresētā

11.08.2017. 16:05

»

N.Š.

Ar tādu pašu cinismu var teikt - neviens nelika dzīvokli uz svešas zemes pirkt, tostarp, privatizēt, kas tāds pats pirkums vien ir...


Beidzot pateicāt kko smieklīgu pielīdzinādams piespiedu nomas definīciju jēdzieniem "valsts","demokrātija"...secinājumi nav dziļi jāmeklē. Viss ir vienā pirkšanas-pārdošanas sistēmā.

Atbildēt

Š.N.

11.08.2017. 15:48

»

N.Š.

Ar tādu pašu cinismu var teikt - neviens nelika dzīvokli uz svešas zemes pirkt, tostarp, privatizēt, kas tāds pats pirkums vien ir...


Šī ir publiska vieta. Anonīmos troļļus n.š. un co uzskatu par patoloģiskiem neliešiem. Ja paniski baidāties atklāt savu identitāti, labāk diskusijās neiesaistīties - internets nav mežs, nepaslēpsies.

Atbildēt

N.Š.

11.08.2017. 15:15

»

Ieinteresētā

Nebūt! Jūs lieliski sapratāt jautājumu! Kādēļ tagad lavierējat un iesaistāt Kučinska anatomiskos novērojumus? Jau kuro reizi ievēroju Jūsu tendenci netīkamajos jautājumos atbildes vietā novirzīties vai nu uz nīstamo padomju režīmu, kurā esat guvis kādu psihotraumu, kuras sekas bauda tūkstošiem iedzīvotāju...


Ar tādu pašu cinismu var teikt - neviens nelika dzīvokli uz svešas zemes pirkt, tostarp, privatizēt, kas tāds pats pirkums vien ir.
Pirkuma vai privatizācijas līgumā (un likumā) bija norādīts pienākums zemi nomāt. Gan dzīvoklis, gan arī zeme ir kapitāla objekti.
Tas, ka kāds dzīvokli, kas viņam pieder, izmanto par savu mitekli, nenozīmē, ka personai pieder mājoklis.

Dzīvokļa pircējs vēlas saņemt labumu, ko dod dzīvokļa īpašums - īres maksu vai tās pašpatēriņu (ekonomiju). Savukārt zemes īpašnieks vēlas saņemt nomas maksu par zemi - neko citu saņemt viņš nemaz nevar. Abi var arī vēlēties savu kapitālu nepieciešamības gadījumā apmainīt pret naudu - dzīvokli vai zemi pārdodot.
Ar ko zemes pārpircējs ir sliktāks par sākotnējo tās īpašnieku? Par pārpircēju ir grūtāk ņirgāties, neiespējami to iedzīt bankrotā, vairākus gadus nemaksājot nomas maksu, lai nodokļu slogs izputina. Tas bija Jūsu mērķis?

Lāga nesapratu Jūsu jautājumu par definīcijām. Tiesību teorija nav matemātika un pat matemātikā eksistē nedefinējami pamatjēdzieni (piem., punkts, taisne, līnija, plakne), nepierādāmas aksiomas un pierādītas vai nepierādītas teorēmas.

Nevienā likumā nav dota definīcija pamatjēdzieniem "Republika", "Demokrātija", "Valsts", "labs" un "ļauns".
Ir tāds jēdziens "tiesnešu tiesības". Tāpat ir Satversmes tiesas likuma 32. pants un likuma "Par tiesu varu" 16. pants.

Šī ir komentāru vieta. Anonīmos komentētājus uzskatu par potenciāliem neliešiem. Ja paniski baidāties atklāt savu identitāti, labāk diskusijās neiesaistīties - internets nav mežs, nepaslēpsies.

Atbildēt

Fakts

11.08.2017. 15:11

Grūti dzīvot ir nabagu ļaužu pēctečiem, skaudiba, nenovīdība un neremdinama alkatība viņiem gēnos !

Atbildēt

zane

11.08.2017. 14:24

Vienīgais, ko sapratu no tā pentera - tiesnešu mafija ir komorra, kura izlēcējus represē

Atbildēt

zane

11.08.2017. 14:21

Es nevienu neesmu represējusi, kāpēc man krauj uz kakla kaut kādu reprivatizatoru mafijas probēmas

Atbildēt

Tev ir gods šo lasīt

11.08.2017. 14:13

»

Ieinteresētā

Kur var atrast piespiedu nomas definīciju? Kādi spaidu apstākļi liek uzpirkt šādas zemes? Šie spaidi zemi pārpērkot tiek mantoti? Jūs esat mazohists? Jūs esat bijāt gatavs samaksāt, lai Jūs nepārtraukti spaida


Pilnīgi piekrītu! Uz šo brīdi 90% denacionalizēto īpašumu zem citiem īpašniekiem piederošām mājām jau ir pārdoti tālāk. Viena lieta ir likuma burts, bet pavisam cita - gars. Kāds tas var būt gadījumā, ja ir cilvēki, kas uzpērk šādus apgrūtinātus īpašumus ar vienu vienīgu mērķi - gūt peļņu?! Kāds zemes īpašuma tiesību aprobežojums var būt šajā gadījumā? Vai tad pircējam pirms iegādes nebija zināmi apgrūtinājumi, no kuriem vaļā nav iespējams tikt? Tas ir tāpat kā nopirkt zemi zem augstsprieguma līnijām vai dabas parkā. Tu neko ar to nevari darīt. Tikai būt īpašnieks. Daudzdaīvokļu māju gadījumā zemes īpašniekam pat pienākumu nav nekādu. Izeja ir viena - ievērojami samazināt kadastrālo vērtību apgrūtinātai zemei. Nevienā tiesā to nevarēs pārsūdzēt. Un visa šī Kūtra&Co uzplēstā problēma atrisināsies pati no sevis.

Atbildēt

Ieinteresētā

11.08.2017. 14:12

»

N.Š.

Jums arī ir radusies interese par Kučinska kunga zinātniskajiem eksperimentiem anatomijā


Nebūt! Jūs lieliski sapratāt jautājumu! Kādēļ tagad lavierējat un iesaistāt Kučinska anatomiskos novērojumus? Jau kuro reizi ievēroju Jūsu tendenci netīkamajos jautājumos atbildes vietā novirzīties vai nu uz nīstamo padomju režīmu, kurā esat guvis kādu psihotraumu, kuras sekas bauda tūkstošiem iedzīvotāju vai uz ne mazāk nīstamo Kučinski. Konkrētas, precīzas piespiedu attiecību definīcijas nav! Ir tikai aprakstoši vēstījumi, no kuriem netop skaidrs, kadēļ piespiedu attiecībās, kurās atrodas 2 puses, patiesi spiesta tiek viena puse, kurai nav izvēles,tas ir eksistences jautājums - vienīgais, ne jau patvarīgi ieņemtais miteklis, bet otra puse augļo. Kur ir piespiedu moments zemes pārpircējam?

Atbildēt

Artūrs Snips

11.08.2017. 13:12

»

Normunds Šlitke

Jāni



Nav jau ne vainas, ka a la Jānis Kučinskis izsaka savu viedokli, piezīmējums vien, ka jurists ir profesija. Es neesmu jurists, bet cilvēki runā, ka mākot rakstīt. Lai nu paliek katram savs darbiņš! Man liels gods, ka esmu pagodināts par veco komunistu. Vajadzēs trīszvaigžņu ordeni prasīt vai? Teikšu tā, ka arī viedokļos nevajag muldēt galīgi šķērsām. Kompartijas biedrs nekad neesmu bijis, nebiju piemērots ar savu izcelsmi un dzīves attieksmi.

Atbildēt

Ieinteresētā

11.08.2017. 10:47

»

Normunds Šlitke

Protams, ka jebkurš DARĪJUMS, ko veic komersants privāto tiesību jomā ir komercdarījums. PRASĪBAS (nevis saistības), kurs pamatā ir komercDARĪJUMS noilgums ir noteikts Komerclikuma 406. pantā (3 gadi no DARĪJUMA noslēgšanas brīža) un citos likumos, piemēram Kredītiestāžu likuma 71. pantā (60 gadi no...


Kur var atrast piespiedu nomas definīciju? Kādi spaidu apstākļi liek uzpirkt šādas zemes? Šie spaidi zemi pārpērkot tiek mantoti? Jūs esat mazohists? Jūs esat bijāt gatavs samaksāt, lai Jūs nepārtraukti spaida?

Atbildēt

Normunds Šlitke

11.08.2017. 10:08

»

Jānis Kučinskis (ne tas, par kuru pirmā brīdī padomājāt)

Nesaprotu, kāda velna pēc kā šī raksta autors ir uzrādīta Normunda Šlitkes biznesa kompanjones Artas Snipes tēvs Artūrs? Vecais komuņists Artūrs nebija muļķis savulaik un, es ceru, joprojām ir pie labas veselības. Taču stipri šaubos, vai viņš kaut ko sajēdz no tā, kas šajā rakstā ir rakstīts. No tā, ...


Jāni!
Skatos, ka biji tā sakreņķējies, ka gandrīz visu nakti nevarēji aizmigt. Nu nepārdzīvo taču tik ļoti! Un nemēģini būt eksperts lietās, kurās nav atbilstošas izglītības un nav arī nekādas pieredzes.
To anatomijas eksperimentu gan mēģini atkārtot...

Atbildēt

Normunds Šlitke

11.08.2017. 09:58

»

Drum

Spriedums tikai parāda, ka tiesām nav izpratnes par komercdarījumiem un to identificēšanai piemērojamajiem principiem. Nav pat nozīmes, ka konkrētajam komersantam zemes uzpirkšana un tālāka iznomāšana ir pamatdarbība, kas jau vien nozīmē, ka tas ir komercdarījums. Latvijas tiesību komerctiesību doktrīna...


Protams, ka jebkurš DARĪJUMS, ko veic komersants privāto tiesību jomā ir komercdarījums. PRASĪBAS (nevis saistības), kurs pamatā ir komercDARĪJUMS noilgums ir noteikts Komerclikuma 406. pantā (3 gadi no DARĪJUMA noslēgšanas brīža) un citos likumos, piemēram Kredītiestāžu likuma 71. pantā (60 gadi no pēdējā DARĪJUMA kontā). Tāpēc komersanta bankas kontā noguldītā nauda (reģistrētās prasījuma tiesības pret banku) nebeidzas ne 3, 10, ne arī 59 gadu laikā.

Taču ne nodokļu maksāšana, ne atlīdzība par servitūtiem, ne arī atlīdzība par kopīpašuma vai dalītā īpašuma izmantošanu nav DARĪJUMS, kamēr nav komersanta gribas izteikuma par šāda darījuma noteikumiem. Secīgi nav no komercDARĪJUMA izrietošs PRASĪBAS noilgums, bet gan no likumiskām attiecībām izrietošs SAISTĪBU noilgums, kurš ir 10 gadi un ko pārtrauc atgādinājums (PRASĪBAS noilgumu atgādinājums nepārtrauc).

Tieši tāpēc Augtsākā tiesa jau sen ir secinājusi (SKC-40/2016, SKC-349/216), ka:
"komercdarījuma noslēgšanai piemērojami Civillikuma noteikumi par tiesiskajiem daiļumiem Nozīmīgākie no tiem ir noteikumi par gribas izteikumu (Civillikuma 1427.pants un turpm p.), kā arī normas par līdzēju vienošanos (Civillikuma 1533.pants un turpmp.). Tatad komercdarījumā, tāpat kā jebkurā citā tiesiskā darījumā, saskaņā ar Civillikuma 1427.pantu ir nepieciešams brīvi pausts personas gribas izteikums.

Konkrētajā gadījumā starp pusēm pastāv zemes piespiedu nomas tiesiskās attiecības. Tas nozīmē, ka nomas attiecībām ir piespiedu raksturs, jo tās pastāv neatkarīgi no zemes īpašnieka gribas, proti, zemes īpašnieka tiesības brīvi rīkoties ar savu īpašumu ierobežo speciālās tiesību normas (likuma „Par zemes reformu Latvijas Republikas pilsētās” 12.panta pirmās daļas 2.punkta piezīmē ietvertais noteikums „ēkas īpašniekam ir garantētas zemes nomas tiesības”) situācijās, ja uz tā zemes īpašuma atrodas citai personai piederošs ēku īpašums.

Tādējādi uz likuma pamata pastāvošas nomas tiesiskās attiecības nevar kvalificēt kā komercdarījumu. Faktiski šādā situācijā atlīdzība nomas maksas veidā pēc juridiskās dabas pielīdzināma maksājumam par zemes īpašuma tiesību aprobežojumu.

Līdz ar to zemes piespiedu nomas tiesiskām attiecībām nav konstatējamas komercdarījuma pazīmes."

Augstākajai tiesai tāpat kā 99% visu citu tiesu tiesnešu ir lieliska izpratne par to, kas ir komercdarījums un kas ir šāda darījuma subjekti jeb puses.

Atbildēt

Artūrs Snips

11.08.2017. 09:39


Lūkošu teikt prastāk. Zeme un mājas ir pirkšanas pārdošanas objekti, proti, prece. Daudzīvokļu nami ir specifiska prece ar daudziem likumu noteiktiem ierobežojumiem. Jautājumu daudz. Vai dzīvokli daudzīvokļu namā var pārdod bez zemes? Kā sadalīt zemi: vienam puķu dobi, otram ieeju pie mājas (ar iespējamu ieejas maksu)? Labi, ja ir dzīvokļu īpašnieku biedrība? bet vienmēr uzradīsies kāds "gudrinieks", kas teiks "lai maksā muļķi", un pasūtīs zemes īpašniekus bekot. Laikam jau tas nebūs komercdarījums? Tad tieši par to jau arī ir tiesa.

Atbildēt

Drum

11.08.2017. 08:25

Spriedums tikai parāda, ka tiesām nav izpratnes par komercdarījumiem un to identificēšanai piemērojamajiem principiem. Nav pat nozīmes, ka konkrētajam komersantam zemes uzpirkšana un tālāka iznomāšana ir pamatdarbība, kas jau vien nozīmē, ka tas ir komercdarījums. Latvijas tiesību komerctiesību doktrīna skaidri pasaka, ka jebkurš darījums, kur viena puse ir komersants - ir komercdarījums. Līdz ar konkrētajam spriedumam nav nekāda sakara ar taisnīgumu - tā ir elementāra komercdarījumiem piemērojamo principu nezināšana no tiesas puses.

Atbildēt

Nšļrrr

11.08.2017. 06:12

»

N.Š.

Jānīt, pastāsti, kur pats biji iesaistījies toreiz un tagad


Muļķīgs iebildums no krievu laika tipiska produkta puses, kurš darbojas pēc "apjāj un grāb" principa.

Atbildēt

Jānis Kučinskis (ne tas, par kuru pirmā brīdī padomājāt)

11.08.2017. 00:48

Nesaprotu, kāda velna pēc kā šī raksta autors ir uzrādīta Normunda Šlitkes biznesa kompanjones Artas Snipes tēvs Artūrs? Vecais komuņists Artūrs nebija muļķis savulaik un, es ceru, joprojām ir pie labas veselības. Taču stipri šaubos, vai viņš kaut ko sajēdz no tā, kas šajā rakstā ir rakstīts. No tā, kā Šlitke te, komentāroa, ārdās, tāpat vien jau ir skaidrs, ka viņš ir tas, kurš par to spriedumu priecājas, uz vienas vai uz otras kājas kā mazs puišelītis lēkādams. Satversmes tiesā ar, redz, neiet pata, bet slēpjas aiz vecās (vai vispār vēl dzīvās?) S.T. muguras. Ģļēvs tips, vai? To, protams, no anatomijas atceramies, ka naudas daudzums sievietes čuriņu miklāku un vīrieša krāniņu garāku nepadara :)

Atbildēt

Ugo

11.08.2017. 00:09

Senāta spriedumos par maza apmēra prsībām bija ļoti daudz un ļoti vērtīgi secinājumi.
Tagad apgabala tiesneši, lai kā censtos, bet nekad "neaizvilks" līdz Senātam līmenim un no tādiem nolēmumiem kā šie tikai netaisnīgums vairosies. Kas no tiesneša skatu punkta ir briesmīgi.
Vismaz par šo nolēmumu 3 tiesnešiem vajadzētu daudzas bezmiega naktis pavadīt.

Atbildēt

Taisnie judikatūras spriedumi smird

10.08.2017. 23:03

Spriedumi par labu baroniem smird. Kādas aplamības par judikatūru, kad arī te ir pateikts, ka tā nav jāņem vērā. Katra tiesa spriež neatkarīgi, pēc likuma. Pamatoties uz aplamiem spriedumiem kā uz judikatūru - tā ir tiesiska blēdība.

Šeit ir vienīgais variants - vērsties Eiropas cilvēktiesību tiesā pret Latvijas valsti. Latvijas tiesas, kuras taisījušas spriedumus par labu ar atpakaļejošu datumu un bez nomas līguma vispār - ir prettiesiski.

Atbildēt

snīpe

10.08.2017. 21:56

Oj, nu ņiverju, ka šito vecais pats sacerēja!

Atbildēt

to N.Š.

10.08.2017. 21:18

»

Normunds Šlitke

Gribēji, lai vēl personas kodu pie paraksta norādu


vnk nav stilīgi citiem pārmest to, ka pats reizēm mēdz ignorēt, bet tas jau dvīņu dabā, grozīties :)))

Atbildēt

ferdinands

10.08.2017. 20:47

»

Normunds Šlitke

Gribēji, lai vēl personas kodu pie paraksta norādu


godātais, gandrīz izskatās ka šajā jums noderīgajā spriedumā tiesa ir pielietojusi jūsu nicināto iura novit curia rincipu

Atbildēt

Normunds Šlitke

10.08.2017. 20:29

»

to N.Š.

Mjaa .. Kkā fiksi pārgājāt tajos "anonīmajos" "bailīgajos neliešos" un "dīvāna vaukšķos


Gribēji, lai vēl personas kodu pie paraksta norādu?
Varu - 050665-10517.
Asins grupa B3Rh+
Adrese: Skolas 38-2, Rīga, LV1010

Ar ko man ir tas gods " čalot"?

Atbildēt

Robis

10.08.2017. 20:06

Galvenais, iesniegt maza apmēram prasības, kurās nolēmums jau būs neaptrīdams kasācijā. Jo rodas jautājums, vai tad tikai piespiedu nomas darījums pie mums ir noregulēts speciālā likumā? Tādu darījumu un pakalpojumu ir daudz. Un kurš, tad kontrolē šos darījumus, ja tie neatbilst ne komercdarījumam, ne Civillikumam ?

Atbildēt

Tepat

10.08.2017. 19:56

Traģiskākais ir tas, ka lēmums netiek vērtēts pēc būtības, bet - lai būtu vienādi spriedumi visās lietās... štrunts par to, ka spriedumi nav taisnīgi pēc būtības un pret neaizsargātiem cilvēkiem - dzīvokļu īrniekiem... galvenais, ka papīri ir sakārtoti un nevarēs piesieties, ka viena tiesa ir lēmusi savādāk, saprātīgāk...

Atbildēt

Taisnība

10.08.2017. 19:49

»

pilsonis

Valstī, kur pie varas ir banda, tiesa tiek spriesta tikai par labu bandai


Toties tā var uzkalpoties līdz pat Satversmes tiesai.

Atbildēt

to N.Š.

10.08.2017. 19:40

Mjaa .. Kkā fiksi pārgājāt tajos "anonīmajos" "bailīgajos neliešos" un "dīvāna vaukšķos" !
Nekas personīgs, vnk fakta konstatācija :)

Atbildēt

10.08.2017. 19:17

Ar tādiem pat argumentiem varētu atcelt visus pārējos atbildētājiem nelabvēlīgos spriedumus.
To kāds nejēga ir prasītājs (advokāts-reketieris) var lasīt pat spriedumā- "Tiesas kolēģija konstatē, ka pieteikumā tiesai pieteiktais lūgums atjaunot tiesvedību lietā, ko, parakstot pieteikumu, izteikusi persona, kura vienlaicīgi ir arī zvērināts advokāts, ir juridiski nekorekts"

Atbildēt

Annas sūdu smaka vēl šodien:

10.08.2017. 18:16

Trešās atmodas laikā 1980. gadu beigās A. Seile iesaistījās LNNK, Zaļajā partijā un Latvijas Tautas frontē. 1990. gadā kā LTF un LZP kandidāte Rojas vēlēšanu apgabalā tika ievēlēta Augstākajā Padomē, 4. maijā balsojusi par deklarāciju "Par Latvijas Republikas neatkarības atjaunošanu". no 1993. līdz 1995. gadam viņa bija Centrālās zemes komisijas priekšsēdētāja[2], arī vēlākajos gados daudz nodarbojusies arī īpašuma tiesību un zemes privatizācijas jautājumiem, īpaši attiecībā uz lauku apvidiem.

Atbildēt

Čiekurs Egles dēls

10.08.2017. 18:07

Man kā daudzdzīvokļu māju, kurās nebūt nedzīvo "veiksmīgie", apsaimniekotāju, vēl līdz šodienai nelika mierā jautājums, vai tiešām likumīgie bandīti - daudzdzīvokļu māju jumtotāji var pa naktīm mierīgi gulēt? Ar to, ka Artūrs Snips ir atguvis ticību "taisnīgai tiesai", atbilde uz šo jautājumu ir skaidra...

Atbildēt

Cionas preambulists, atkal...

10.08.2017. 18:04

"...sk. E.Levits. Par tiesiskās vienlīdzības principu..."

Atbildēt

pilsonis

10.08.2017. 17:36

Valstī, kur pie varas ir banda, tiesa tiek spriesta tikai par labu bandai.

Atbildēt

Pār MUĻĶU zemi - klāra debess...

10.08.2017. 17:12

ar naudas trakumsērgu neārstējami slimu primātu agonijas murgi.

Atbildēt

Nja?

10.08.2017. 15:46

Forši. Bidlas dabūs maksāt zemes baronam! Ta jau sapriecājās, bet par agru! Taisnā tiesa iztaisnoja par labu spekulantam.
Kā man patīk visi šie absurdie un netaisnīgie notikumi - vid, tiesas, kučinskis ar savu glupo muldēšanu.. tas tik labi parāda, cik "gudra un taisnīga" ir Latvijā valdošā zzs un citu padomju atkritumu vara. Sistēma ir tā nostabilizējusies, ka ne no kā nebaidās. Pat ne no dakšām :D

Atbildēt

Lapas:    4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...