Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

IM

30.08.2014. 11:30

Ta ko te vispār runāt par Krieviju. Vai ukraiņi paši nesaprata, vai Porošenko nesaprata ar kādiem baltiem diegiem Ukrainas vienotība ir sašūta? Nu vajadzēja tak saprast, bet Rietumu vārdu saldās pērlītes jau laikam acis aizmālēja. Nerunāt ar 8 miljoniem savas valsts iedzīvotājiem par savas valsts nākotni? Mēģināt ar spēku uzspiest 8 miljoniem tādu nākotni kādu viņi nevēlas? Nu tur tak fašistam ir jābūt , gribi tāds būt vai negribi!
Kā var gribēt vienotu Ukrainu ja vieni grib uz rietumiem, otri uz austrumiem? Tur tak pat muķim skaidrs ka ceļi dalās un valsts plīst, un tikai fašists te var vēlēties ar asinīm kaut ko salīmēt.

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 30.08.2014. 11:10

»

Hermanis

Vakar speciāli gāju cauri pasaules interneta ziņu resursiem, jo mani tik tiešām satrauc ''karš'' lielākajā Eiropas valstī. Nevienā nebija ziņa, ka krievi ar savu karaspēku iebrukuši Ukrainā. Ir tikai Jaceņuka viedoklis, ka tā notiek. RAKSTS JAU NAV KRIEVIJAS ATBALSTAM, bet gan par mūsu, Latvijas, preses...


Nezinu kādiem resursiem esi gajis cauri (laikam dziļā šmigā) tikai Novozaovska ir okupēta-
http://euroradio.fm/en/russian-tanks-enter-novoazovsk-ukrainian-troops-retreat-mariupol-video
Austrumukrainas bandīti nekādi tie nevarēja būt, jo bija praktiski ielenkti Luganska un Donbasā.
Faktiski tie paši zaļie cilvēciņi, kas Krimā.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

30.08.2014. 10:51

»

Hermanis

Vakar speciāli gāju cauri pasaules interneta ziņu resursiem, jo mani tik tiešām satrauc ''karš'' lielākajā Eiropas valstī. Nevienā nebija ziņa, ka krievi ar savu karaspēku iebrukuši Ukrainā. Ir tikai Jaceņuka viedoklis, ka tā notiek. RAKSTS JAU NAV KRIEVIJAS ATBALSTAM, bet gan par mūsu, Latvijas, preses...


Var redzēt, ka esi "peciāli gājis cauri" ziņu resursiem. Laikam tikai tiem, kuri beidas ar RU. Vai nevajadzētu mazliet pielabot, ka tev vakar ir vienkārši "gājis cauri" un tāpēc neesi varējis neko citu, ka skatīties savien RUistiem zobos.. .

Atbildēt

ALLA

30.08.2014. 10:49

»

Aivars2

Nepiekrītu domai, ka BS necīnīsies. Gan BS, gan zemessardze cīnīsies, bet problēma ir tā, ka nav pienācīga bruņojuma, bet ir tikai paļaušanās uz 5.pantu. Vismaz 2% vajadzētu jau nākošgad, jo 2020.gadā var iznākt maksāt jau 20% kremlim. Negribu apšaubīt Amerikas attieksmi pret saviem sabiedrotajiem, ...


Jāņem vērā, ka BS, Zemessardzei un policijai vispirms būs jācīnās ar Krievu pasauli, bet, tā kā daudzi jaunieši paši pieder pie Krievu pasaules, tad tie jau necīnīsies. Piemēram, ja Daugavpils policistam ieroci palūgs atdot viņa, piem.tēvabrālis, kas amatu savienošanas kārtībā ir zaļais cilvēciņš - tad krustdēls taču ieroci atdotu?
Katrā ziņā zaļie cilvēciņi Donbasā bez problēmām ieņēma izpildkomitejas, policiju un armijas daļas, bet vecenes kāpa uz Ukrainas tankiem un ar apaušiem lupīja tankistus.
Ja būtu vajadzīgā pretestība uzreiz, Krievu pasaulei rastos problēmas.
Protams, 5.pants ir bleķis, kam tic tikai muļķi. Krievu pasaule mūs sasitīs pa vienam

Atbildēt

Kristers

30.08.2014. 10:48

Slims raksts, raksta autors un atbalstītāji. Pretīgi

Atbildēt

L.G. par Lapsu un viņa "kolēģiem".

30.08.2014. 10:43

»

fakts

Grantiņš - visiem noriebies kā apmīzies bomzis


"Dabas bērns" nesen rakstīja par šeit rakstošiem "komentātoristiem", ka tie nav tik daudz cik komentāri. Tas tiesa, ir tikai divi- Konstantīns Pupurs un Arturs Priedītis(kopā ar pašu Lapsu). Šī trijotne, tad arī ir šīs vietnes mugurkauls, lai sētu naidu pret visu latvisko un Latvijas valsti. Pr Lapsu vairāk šeit:---http://tautastribunals.eu/?p=13449 ----par narkomānu un kremļa apmācīto nelieti Pupuru šeit:----http://tautastribunals.eu/?p=2411---- un arī par Priedīti:---http://tautastribunals.eu/?p=18225

Atbildēt

Hermanis

[R] 30.08.2014. 10:28

Vakar speciāli gāju cauri pasaules interneta ziņu resursiem, jo mani tik tiešām satrauc ''karš'' lielākajā Eiropas valstī. Nevienā nebija ziņa, ka krievi ar savu karaspēku iebrukuši Ukrainā. Ir tikai Jaceņuka viedoklis, ka tā notiek. RAKSTS JAU NAV KRIEVIJAS ATBALSTAM, bet gan par mūsu, Latvijas, preses un ierēdņu vienpusējo skatījumu. Rinkevičs, lūk, Jaceņuka viedokli uzskata par faktu. Citur pasaulē tik radikāli nedomā. Latvijas presē tikai vienas Ukrainas konfliktā iesaistītās puses viedoklis. Ja kāds piemin otras puses viedokli, tas ir fašists. Nu nav tā vārda brīvība šāda. Ja Jūs nepiekrītat kāda viedoklim, tas nenozīmē ka viņš ir fašists. Labākā gadījumā paklusējiet, vai sāciet diskusiju ar sava viedokļa izklāstu, nevis apsaukāšanos.

Atbildēt

Aivars2

30.08.2014. 10:07

»

ALLA

Nav svarīgi, vai krievijas zaldāti karo pa bataljoniem, rotām, vadiem, nodaļām, jeb pa vienam, novēlēsim okupantiem drīzu nāvi. Svarīgi ir tas, ka Krievu pasaule nometusi miermīļa masku un metusies atklātā konfrontācijā ar Eiropu...


Nepiekrītu domai, ka BS necīnīsies. Gan BS, gan zemessardze cīnīsies, bet problēma ir tā, ka nav pienācīga bruņojuma, bet ir tikai paļaušanās uz 5.pantu. Vismaz 2% vajadzētu jau nākošgad, jo 2020.gadā var iznākt maksāt jau 20% kremlim. Negribu apšaubīt Amerikas attieksmi pret saviem sabiedrotajiem, bet Francijas un Nīderlandes attieksme, daļēji arī Vācijas sēj manī nopietnas šaubas par 5.panta visspēcību!

Atbildēt

Eduards Lunis

30.08.2014. 09:58

---Sis ,Prūša raksts,mansaistās ar drausmiģo ,prettiesisko situāciju Latvijā!
Skaidroju tuvāk. Man te Kēgumā ir viens krievs,kurš ir cietis un cieš no vietējās varas un tiesām. To viņš pamato ar to, ka ir krievs, bet kad es viņam norādu, ka mani vājā vēl vairāk un ka esmu latvietis-vinām tad nav argumentu!? Viņš ir novests li'dz tam, ka uz sava krekla ir uzšuvis Krievijas karogu!? Kad vinām prasu -AR KO TAD pUTINS IR LABĀKS PAR LATVIJAS VARTURIEM-VIŅAM NAV ARGUMENTU!? Varbūt tāds ir arī Prūsis!?

Atbildēt

z

30.08.2014. 09:58

Ivars Pruusis ir stulbs Krievijas agitators.

Patiesiiba ir taada ,ka ekonomisko kriizi Krievijaa sajutusais Ptutins un generaalju kompaanija noleemis noveerst uzmaniibu no Krievijas iekseejaam probleemaam un saakt demonstreet pasaulei Krievijas muskuljus , liidz ar to noveersot pasu krievu uzmaniibu no iekseejaam ekonomiskaam probleemaam ( bezdarbs, cenu augums, banku kriize )

Atbildēt

IM

30.08.2014. 09:51

Nu ko ta te vairs. Jāpiekrīt par visiem 100%.

Atbildēt

2012.g.

30.08.2014. 09:46

»

L.Grantiņš LRTT

Ja L.Lapsa no šī murga norobežojas par visiem 90%, tad kāpēc tādu smirdošu "viru" likt uz galda(publicēt) ? Nu tāpēc laikam, ka Lapsa ir no šīs pašas Prūša kompānijas. Varbūt, ka ir pienācis laiks nomainīt šīs i-vietnes nosaukumu uz www.šizofrēnija.com ? Visam ir savas robežās...


Laikrakstam “DDD” laimējās, ka mūsu kolektīvs jau no paša sākuma saskatīja dīvainības Linarda Grantiņa uzvedībā un uztvēra viņa darbību ar draisku humoru. Tā teikt, dažu īpatņu grupa ir nodibinājusi “tautas tribunālu”, raksta dažādus diezgan asprātīgus spriedumus – lai jau darbojas, sliktāk taču nebūs! Protams, mēs bijām spiesti rediģēt, lai avīzē neparādītos rupjības, bet citādi “tribunāla” spriedumi mūsu lasītājus uzjautrināja un reizē pakratīja ar pirkstu kangariem – proti, re, kā tautas modrā acs vēro un tiesā.

Kamēr spriedumu bija maz, tekstuāli tie bija asprātīgi. Kad to kļuva pārāk daudz un nebija vairs asprātīgi, redakcija ieteica L. Grantiņam tik daudz nerakstīt, jo, kā to atzīst paši jokdari, labus jokus izdomāt nemaz nav tik viegli. Taču “tribunāls” neklausījās. Jau tad mēs saskatījām vēl vienu dīvainību, proti, to, ka viņi paši – Grantiņš un Co – šo “tribunālu” uzskata par īstu, nevis butaforiju. Pats Grantiņš ar lepnumu parakstījās zem spriedumiem. Kad “tribunāls” sāka piespriest “augstākos soda mērus” nevis galvenajiem mūsu valsts kangariem, bet, tēlaini izsakoties, arī sētniekiem par slikti noslaucītu ielu, pa telefonu mēs draudzīgi aizrādījām Grantiņam. Taču viņš nerimās, un mēs pārtraucām publicēt neasprātīgus “murgojumus”.

Pirms kādiem 3 gadiem laikraksts “DDD” pilnībā pārtrauca attiecības ar L.Grantiņu, jo viņš kļuva nikns par to, ka mēs, lūk, atļāvāmies bez viņa atļaujas publicēt interviju ar K. Pupuru, kuru pats Grantiņš vienu brīdi uzskata par čekistu, otru brīdi par tādu neuzskata. Mūsu redakcija īpaši neuztraucās par turpmākiem dusmu izvirdumiem, jo ar tādiem nelīdzsvarotiem “jokdariem” kā Grantiņš bieži gadās, ka šodien viņš ir pie sajēgas, bet jau rīt, kā tautā mēdz teikt, viņam “visi nav mājās”.

Mūsu redakcijā nopietnu izbrīnu radīja vien fakts, ka nesen, aptuveni pirms diviem mēnešiem, kāda raidorganizācija pilnīgā nopietnībā uztvēra L. Grantiņa muļķīgo “sacerējumu” un pat svinīgi nolasīja tiešajā ēterā, tādējādi parādot “nelīdzsvarotajam” lielu godu. Nebija ilgi jāgaida, kad šī raidorganizācija pateicības vietā no šī “nelīdzsvarotā” tipa saņēma sev uz galvas veselu mēslu vezumu. Mūsu redakcijai atlika vienīgi izteikt draudzīgu izpratni šai raidorganizācijai, ka tā vienmēr sanāk, ja kāds traku ņem par pilnu.

Atbildēt

ALLA

30.08.2014. 09:39

Nav svarīgi, vai krievijas zaldāti karo pa bataljoniem, rotām, vadiem, nodaļām, jeb pa vienam, novēlēsim okupantiem drīzu nāvi. Svarīgi ir tas, ka Krievu pasaule nometusi miermīļa masku un metusies atklātā konfrontācijā ar Eiropu.
Vienīgais, ko varam mācīties no šīs traģēdijas - mums steidzīgi vajadzīgs NATO karaspēks savu policijas iecirkņu aizsardzībai pret Krievu pasaules zaļajiem cilvēciņiem, jo prakse parāda, ka policisti savus iecirkņus praktiski neaizsargā. Vai varam būt droši, ka Bruņotie spēki cīnīsies, kad zaļie cilvēciņi uzbruks Ādažu bāzei? Dienžēl nē...

Atbildēt

Aivars2

30.08.2014. 09:22

»

Autors (EX-seržants)

Ļoti labi. Ja jau kremlis neatzīst savu BS klātbūtni Ukrainā, tad, sasaņemot gūstā bruņotus subjektus ar vai bez pazīšanās zīmēm tie būtu uzskatami nevis par karagūstekņiem uz kuriem attiecinamas starptautiskas konvencijas, bet par bruņotiem teroristiem un bandītiem, kas tiesājami saskaņā ar Ukrainas...


Tās visas ir tikai spēlītes par izlaišanu no aplenkuma. Īstenībā kremlis grib, lai Ukraiņi vispirms noliek ieročus, bet, pēc tam, jau ar neapbruņotiem, var darīt, kas vien iegribas!
Kremlim ļoti nepatīk, ka arvien vairāk kritušo krievu karavīru, tas arī izskaidro visu!

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

30.08.2014. 09:20

Ja L.Lapsa no šī murga norobežojas par visiem 90%, tad kāpēc tādu smirdošu "viru" likt uz galda(publicēt) ? Nu tāpēc laikam, ka Lapsa ir no šīs pašas Prūša kompānijas. Varbūt, ka ir pienācis laiks nomainīt šīs i-vietnes nosaukumu uz www.šizofrēnija.com ? Visam ir savas robežās... .

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 30.08.2014. 09:15

»

andreiko

Autors apgalvo, ka teju visa oficiālā (LV) informācija par notiekošo Ukrainā ir meli. Daļēji šim apgalvojumam varētu piekrist (nu nav tur ne balto, ne melno, cūkojas abas puses). Tālāk Prūsis izvirza veselu virkni nepierādītu apgalvojumu, no kuriem lielākā daļa izklausās ļoti dīvaini. Nu labi, katram...


Lai izdarītu pareizus secinajumus, nav obligāti jabūt uz vietas un jāaptausta viss ar rokām. Dazreiz pietiek ar jau pierādītu notikumu analīzi vai vienkarši pielietojot elementāru logiku. Konkrets piemērs-Krima. Sakumā kremlis,līdzīgi kā tagad, ar putām uz lupam apgalvoja, ka krievu BS dalību notikumos neņem, bet jau mēnesi velāk Putins žurnālistiem ar cinisku smaidu apstiprina pretējo vēl uzslavējot par profesionālu darbību. Tad kam ticet- kremlim par desantniekiem, kas nejauši nomaldījušie, vai ASV publicētajiem satelīta uzņēmumiem, ukraiņu piestādītiem faktiem ar konkrētiem uzvārdiem un dokumentiem un krievu karavūru māšu gaudošanai.
Un tagad par loģiku. Kā zināms, kremlis līdz šim ir noliedzis arī bruņojuma piegādi. No kurienes seperatistiem ir tanki, BTR un zenītraķēšu kompleksi ar ko tiek notriektas lidmāšīnas, nerunajot par pārejo bruņojumu (eksperti pateiks kāds ir munīcijas patēriņš vienai karadarbības dienai). Iegādi veikalā vai atņemšanu Ukrainas BS uzbrūkot ar koka vālem lūdzu neminēt, jo tam nav sakara ar loģiku.
PAR KO MĒS TE VISPĀR RUNĀJAM!
Sorry, diskusijai atvēlētais laika limits ir izsmelts.

Atbildēt

stdd

30.08.2014. 09:15

»

gltersis

kāpēc rietum ukrainai tik ļoti vajadzīga austrumukraina kura pēc viņu vārdiem tāpat ir pilna ar plutera nacistiem


Isiots. Kāpēc kādam vajadzīga teritorija un resursi? Kāpēc pļutinam bija vajadzīga Abrene?
Raksta pļūteklis ir Dzimtenes nodevējs un tie, kuri viņu atbalsta kaut par 10-20% tieši tādi paši.

Atbildēt

Aldis

30.08.2014. 09:13

Kas to būtu domājis, ka padomju/Krievijas propoganda tā sačakarējusi latvieša prātu?! Vai arī Ivars Prūsis ir tikai literārs pseidonīms, līdzīgi kā "Nils Sakss"?

Atbildēt

onkols

[R] 30.08.2014. 09:05

Vēl viens kremļa propogandons,joptvai!
prūsi,speciāli tev : ipvnews.org
Tiem,kas skatās LV un RU ziņas - nu ieskatieties varbūt censor.net ;grani.ru ,TV Doždj ,galu galā !
Ir pa pillam ukraiņu portālu,kāpēc jātic RU propogandoniem?
Var būt arī Latvijā tomēr IR tie fašisti un mazos krievu bērniņus sit krustā ,laukumā,kur reiz bija DIŽĀ ĻEŅINA piemineklis? Var būt te kaut kur,pa kluso malu,jau tiek linčoti nabaga krievi,žīdi un citi ķerpilas?

Atbildēt

māritkis

30.08.2014. 09:02

par ukrainas maideniešiem visi bija stāvā sajūsmā nesa situs pīrādziņus ...

asv senatori un valdības vīri spieda rokas un uzņēma selfijus ...

savkārt ausstrumukrainas apolčensi fui pretīgi teroristi un kas vēl trakāk krievi ...

ielauzušies un jau simtus gadu okupējuši austrumukrainu ...

vēl trakāk osetīni un abhži nelietīgi okupējuši grūziju maitas ...

Atbildēt

māritkis

30.08.2014. 09:01

par ukrainas maideniešiem visi bija stāvā sajūsmā nesa situs pīrādziņus ...

asv senatori un valdības vīri spieda rokas un uzņēma selfijus ...

savkārt ausstrumukrainas apolčensi fui pretīgi teroristi un kas vēl trakāk krievi ...

ielauzušies un jau simtus gadu okupējuši austrumukrainu ...

vēl trakāk osetīni un abhži nelietīgi okupējuši grūziju maitas ...

Atbildēt

andreiko

30.08.2014. 08:48

Autors apgalvo, ka teju visa oficiālā (LV) informācija par notiekošo Ukrainā ir meli. Daļēji šim apgalvojumam varētu piekrist (nu nav tur ne balto, ne melno, cūkojas abas puses). Tālāk Prūsis izvirza veselu virkni nepierādītu apgalvojumu, no kuriem lielākā daļa izklausās ļoti dīvaini. Nu labi, katram ir tiesības uz savu redzējumu. Tomēr izvirzīt to kā apoloģētisku viedokli ir kļūda. Jo Prūsis tur nav bijis, neatrodas, tātad nav aculiecinieks, viņš visu savu informāciju ir sagrābstījis, atrodoties šeit un galu galā sludina ne īpaši saprātīgas lietas. Muldēt jau var visu ko, tikai tādā gadījumā nevajag citus saukt par meļiem un savu viedokli - par labo un patieso. Tuftologs, kur ir pierādījumi kaut vai vienam faktam? Tas, ka tur CIP rosās pilnā klapē, nav apšaubāms, tomēr - austrumnieki - labie, cēlie un godīgie, bet banderieši - noziedzīgi kverpļi? Manuprāt, kverplis ir autors pats, tieši tāds pats kā jebkurš, kurš iesāk karu.

Atbildēt

gltersis

30.08.2014. 08:43

kāpēc rietum ukrainai tik ļoti vajadzīga austrumukraina kura pēc viņu vārdiem tāpat ir pilna ar plutera nacistiem.

neviens tak dombasā nesaka ka mēs ieņemsim kijevu un tamlīdzīgi ...

lai stāgā pa savu kijevu un salutē slava ukrainai cauru dienakti ja tā patīk ...

Atbildēt

gltersis

30.08.2014. 08:43

kāpēc rietum ukrainai tik ļoti vajadzīga austrumukraina kura pēc viņu vārdiem tāpat ir pilna ar plutera nacistiem.

neviens tak dombasā nesaka ka mēs ieņemsim kijevu un tamlīdzīgi ...

lai stāgā pa savu kijevu un salutē slava ukrainai cauru dienakti ja tā patīk ...

Atbildēt

Zigurds

30.08.2014. 08:41

Ja ukraiņi tiešām ir nacisti, tad kā viņi sadzīvo ar Odesas ebrejiem?Kāpēc, kā apgalvo Prūsis, "nacistiem" palīdz ASV, kuras prezidents melnais, bet puse iedzīvotāju krāsainie?

Atbildēt

paija

30.08.2014. 08:36

Prūsis laikam nepamanīja,ka Krievija jau ir sagrābusi Ukrainas teritoriju - Krimu,tas laikam neskaitās iebrukums. Nav arī saprotams kā no Krievijas var piegādat ieročus privātā kārtā . VAi Krievijā tos pārdod veikalos? agrāk tur bija paredzēts kriminālsods par nelikumõgu ieroču iegādi. Arī karoāanu atvaļinajumu laikā aizliedz Krievijas armijas likumi un tas iespejams tikai ar augstākās virspavelniecības atļauju.Tā ka nevajag te pūst miglu acīs par to,ka Krievija nepiedalās karā. Nacisti, fašisti ir tikai tads krievu lamuvards pret visiem,kam nepatīk Krievijas impēriskās tieksmes . Ja Prūsis aizmirsis, tad karu uzsāka vietējie bandīti , vairums to vadoņu bija un ir Krievijas pilsoņi.Brunoti bandīti ieņēma policijas , karaspeka daļas, valsts iestādes.Jebkurā valstī tadus ir tiesības atšaut uz vietas.Krievijā pat runas par seperātismu ir krimināli sodāmas. Ukrainas armija tiešam ir vaji sAGAtavota.Aizmirsuši ,kas ir Krievija.kura paliek arvien nacistiskāka, Krievu pasaule visur pasaulē jau kļuvusi par oficialu ideju. žirinovskis nupat pauda,ka pec Ukrainas jaiebrūk Kazahstanā, jo tur arī esot rusofobija. Starp citu katru dienu klausos arī Krievijas kanalu ziņas un tikai parliecinos par to meliem., neslēptu naidu pret UKrainu. Kā tad Prūsis vēl nav aizmeties karot pret nacistiem . Varbūt Latvija tiktu no tAdiem vaļa. Ja tu un tev līdzīgie, Prūsi, Latvija sāktu te kabinat Kriewvijas karogus , iebruktu policijā un iestādes, roka nedrebetu ielaist tev lodi pierē.

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 30.08.2014. 08:35

»

:-(

Cik melīgs, pretīgs un cinisks raksts


Tieši labi, ka PIETIEK publicē šadus rakstus. Pirmkārt, tas ļauj redzēt kremļa propogandas melīgumu un ciniskumu, otrkārt- dod stimulu Ex-seržantam publicet savu rakstus.

Atbildēt

:-(

30.08.2014. 08:27

Cik melīgs, pretīgs un cinisks raksts!
Žēl, ka PIETIEK nolaidies līdz līmenim, lai publicētu šādus rašista murgus...

Atbildēt

naceklis

30.08.2014. 08:24

normāli rietumu analītiķi no agrāk reigana administrācijas arī tā uzskata ne protams senīlie brezinski un kisindžeri kuri sapņo atriebties krievijai.

Atbildēt

Autors (EX-seržants)

[R] 30.08.2014. 08:24

Ļoti labi. Ja jau kremlis neatzīst savu BS klātbūtni Ukrainā, tad, sasaņemot gūstā bruņotus subjektus ar vai bez pazīšanās zīmēm tie būtu uzskatami nevis par karagūstekņiem uz kuriem attiecinamas starptautiskas konvencijas, bet par bruņotiem teroristiem un bandītiem, kas tiesājami saskaņā ar Ukrainas kriminālkodeksa attiecīgiem pantiem. Pie tam, ukraiņiem vajadzetu nosūtīt paziņojumus sagustīto krievu karavīru radiniekiem par draudošo sodu, lai krievu vecenes saceļ brēku.
Kā redzams no notiku attīstības, Putins ir "uzlicis mīksto" civilizēto valstu reakcijai, toties ir uztraucie tagad tāpat kā līdz šim par savu reitingu Krievijā. Nule kā devis rīkojumu austrumukrainas bandītiem izlaist no aplenkuma ukraiņus.Ne jau aiz cilvekmiēstības vecais čekists to dara, bet gan cerot, ka līdzīga reakcija būs no ukraiņu puses attiecībā pret sagūstītiem krievu karavīriem.

Atbildēt

naceklis

30.08.2014. 08:23

normāli rietumu analītiķi no agrāk reigana administrācijas arī tā uzskata ne protams senīlie brezinski un kisindžeri kuri sapņo atriebties krievijai.


Atbildēt

Karote

30.08.2014. 08:20

Varu piekrist tikai tik tālu, ka tekoši melo abas puses :)

Atbildēt

Ronalds

30.08.2014. 07:45

Nu, šeit neviens fakts īsti nav minēts... LIFE NEWS, NTV, Rossija to var redzēt un dzirdēt katru dienu...

Gribētos redzēt šo autoru vaigā, varbūt Ždanoka maskējās...

Atbildēt

1905

30.08.2014. 07:25

»

Seniors

Kas notiek ?Autors pārskatijies RU propogandas kanālus ? Vai arī ne visur LV ir atslēgts RTR :) Vai autors atnācis strādāt no "Dzeltenās preses" ? Šo rakstu lūdzu ievietot kādā "dzeltenā lapā


Jūs atbalstāt TV kanālu atslēgšanu un informācijas cenzūru, lai būtu iespējams veidot vienu "pareizo" viedokli? Ziemeļkorejā tā dara. Vai Jums simpatizē Ziemeļkorejas iekšpolitika?

Atbildēt

1905

30.08.2014. 07:20

»

Audiatur et altera pars

Viedoklis 100% Maskavas propagandai atbilstošs


Kurš viedoklis ir pareizais? Vai Psaki viedoklis?Vai arī tukšie viedokļi ikdienas LR mēdijos? Vai Rinkeviča viedoklis, ka Ukrainā ir sācies karš, bet porošenko pat neizsludina karastāvokli?

Atbildēt

nacisti?

30.08.2014. 07:15

Problēma ir krievu nacionālajā apziņā. Krieviem nav nacionālās apziņas, viņiem ir impēriskā apziņa, kas kultivēta jau no nez kuriem laikiem.

Tāpēc gan ukraiņus, gan baltiešus viņi lamā par nacistiem.

Kaunies, Prūsi!

Atbildēt

bet

30.08.2014. 07:10

»

Audiatur et altera pars

Viedoklis 100% Maskavas propagandai atbilstošs


Maskavas propaganda vismaz kādreiz cenšas pamatot savus melus. Šeit viena bļaušana vien.

Atbildēt

Seniors

30.08.2014. 07:06

Kas notiek ?Autors pārskatijies RU propogandas kanālus ? Vai arī ne visur LV ir atslēgts RTR :) Vai autors atnācis strādāt no "Dzeltenās preses" ? Šo rakstu lūdzu ievietot kādā "dzeltenā lapā"

Atbildēt

Audiatur et altera pars

30.08.2014. 07:05

Viedoklis 100% Maskavas propagandai atbilstošs.

Prūsis nav jau vienīgais, Dimiters, Kučinskis un vēl.

Citādi būtu sajēdzīgi cilvēki, ja nespīdētu cauri šis nozombējums

Atbildēt

1905

30.08.2014. 07:03

»

klauns

Labi ka eksistē arī gejrietumu "demokrātijas" nenozombēti cilvēki...


"Pēdējā rindkopa norāda uz redakcijas neobjektīvo domāšanas veidu....
Objektīvs domāšanas veids nemaz nepastāv. Katra doma ir tikai un vienīgi subjektīva. Tas, ka Pietiek publicē šo rakstu, jau vien apliecina to, ka Pietiek, atšķirībā no US=LR-medijiem, neaizbāž mutes citādi domājošiem un nenodarbojas ar cenzūru. Mazā atsauce beigās tikai atspoguļo redakcijas viedokli, kurš, kā jau minēju, var būt tikai subjektīvs.

Atbildēt

1905

30.08.2014. 06:56

Var jau būt, ka rietumukraiņi ir ar nacistisku ideoloģiju apsēsti. Var jau būt. Bet autora tekstā ir tikai apgalvojumi par to. Nepieciešama tomēr būtu šajā sakarā autora padziļināta analīze, kāpēc autors tā uzskata. Pliks apgalvojums ir diemžēl nepārliecinošs. Līdz ar to arī viss pārējais teksts ir tikai apgalvojums un subjektīvs pieņēmums. Šādi pliki apgalvojumi vairāk atgādina Naida runu (1984), kas ne ar ko neatšķiras no LR oficiālajos mēdijos ikdienā publicētā.

Atbildēt

klauns

30.08.2014. 06:53

Labi ka eksistē arī gejrietumu "demokrātijas" nenozombēti cilvēki.
Protams izpratne par taisnību katram sava, bet stāsts jau ir par faktiem, ne taisnību...!!!
Un faktus pat vēsture pasniegs katrai pusei savus.
Pēdējā rindkopa norāda uz redakcijas neobjektīvo domāšanas veidu.
Nez tā vienmēr, vai tikai Krievijas gadījumā.

Atbildēt

Lapas:    5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

12

“Ganāmpulkam” pieaugot, aug pieprasījums pēc “ganītājiem”

FotoKoronavīruss ir izraisījis ne mazums diskusiju un viedokļu sadursmju gan speciālistu aprindās, gan sabiedrībā. Taču arvien biežāk parādās atsevišķi eksperti visās jomās, kas nevis iepazīstina sabiedrību ar dažādiem viedokļiem un cenšas paskaidrot, ap ko tad īsti diskusijas griežas, bet izmanto situāciju savu reitingu un popularitātes celšanai. Tā vien šķiet, ka rajonā līderu pozīcijās izvirzījies jauns sabiedriskās domas “ganītājs”. Aldis Gobzems pēdējo nedēļu laikā “spridzina” ar turbo jaudu. Viņš ne vien aicina ignorēt drošības pasākumus COVID-19 ierobežošanai, bet arī mudina lūgties.
Lasīt visu...

12

Jautājums – kāda ir C19 Pasakas morāle? Kāds ir Lāsts?

FotoUz kādas vientuļas salas vārdā Pasaule dzīvoja 100 ciltis (Valstis), kuras vadīja Valdnieki, un viens Burvis (baņķieris). Burvis bija vienīgais, kas prata radīt naudu no gaisa, viņš to radīja, lai aizdotu tiem Valdniekiem, kas Burvi spēja pārliecināt, ka viņi spēs naudu ar procentiem atdot noteiktā laikā. Tā Burvis izgudroja naudu, pār kuru valdīja Valdnieki, savstarpēji norēķinoties ar citiem Valdniekiem.
Lasīt visu...

21

Signāls

FotoVai maskas lietošana pēc koloniālās pārvaldes lēmuma ir medicīniski pamatota? Drīzāk nē nekā jā. Kādēļ tad cilvēki liek uz sejas to? Jo viņiem ir bailes. Bailes tikt izsēdinātiem no transporta, bailes tikt administratīvi sodītiem. Tās ir bailes no varas.
Lasīt visu...

21

Maskai nav nekāda sakara ar valdības gāšanu

FotoReāli fakti - Covid19 ir lipīgs, paaugstinās temperatūra, pazūd oža, bezspēks utt. Iespējams, daudzi jau ir pārslimojuši bez acīmredzamiem simptomiem vai komplikācijām. Manā paziņu lokā viena persona ir mirusi, viena atrodas karantīnā. Tā nav nekāda izklaide izslimot šo “zarazu”.
Lasīt visu...

21

Nevienam nevajadzētu būt tiesībām lemt par cita cilvēka dzīves vērtību

FotoŠogad ir apritējuši 10 gadi, kopš Latvijas Republikā ir stājies spēkā likums “Par Konvenciju par personu ar invaliditāti tiesībām”, un 5 gadi, kopš Labklājības ministrija īsteno Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansētu projektu deinstucionalizācijas (DI) jomā. Un kāpēc par šo nozīmīgo tēmu runāju tieši tagad, jo 10. oktobrī visā pasaulē tika atzīmēta Pasaules Garīgās veselības diena.
Lasīt visu...

12

Krīzes brīdī pacientus šķiros…

FotoTātad Latvija tagad ieviesīs praksi, kādu it kā pielieto daudzās pasaules valstīs, kad krīzes apstākļos šķiro pacientus – kurus ir vērts ārstēt, kurus ne. Bet cik daudz ir to pasaules valstu, kuras būtu tik ļoti okupantu pārpildītas kā Latvija? Lūk, tas ir jautājums.
Lasīt visu...

21

Priekšlikumi Latvijas Republikas Ministru prezidentam K.A. Kariņam: ierosinu pilnībā pārtraukt jaunu klientu ievietošanu valsts sociālās aprūpes centros

FotoViena no tiesībsarga funkcijām ir veicināt privātpersonas cilvēktiesību aizsardzību , kas ir īpaši būtiski attiecībā uz mazaizsargātajām personu grupām. Tādēļ par vienu no prioritātēm savā darbībā tiesībsargs jau vairākus gadus izvirza personu ar īpašām vajadzībām tiesību aizsardzību. Starptautisko cilvēktiesību mērogā par vienu no pamatdokumentiem ir atzīstama Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) Konvencija par personu ar invaliditāti tiesībām, kura Latvijā stājās spēkā 2010.gada 31.martā. Saskaņā ar likuma „Par Konvenciju par personu ar invaliditāti tiesībām” 2. pantā noteikto šīs konvencijas ieviešanu Latvijā koordinē Labklājības ministrija, bet tās īstenošanu pārrauga Tiesībsarga birojs.
Lasīt visu...

12

Nevis masku nēsāšana, bet gan C19 pneimonija ierobežo tavu brīvību

FotoVai man ir pazīstamie, kuri slimo vai ir miruši no C19** infekcijas? Vai tas, ka es strādāju reanimācijā ar īpaši smagiem pacientiem, kuriem ir uzstādīta C19 infekcijas diagnoze, ļauj man atbildēt uz pirmo jautājumu "Jā!"?
Lasīt visu...

12

Covid19 spilgti izgaismojis melnus plankumus Latvijas medicīnā, bet, iespējams, krīze Baltkrievijā pavēra ceļu to lāpīšanai

FotoKaut arī no 3. jūnija oficiāli ir pieejami visi valsts apmaksātie plānveida ambulatorie un stacionārie veselības aprūpes pakalpojumi, vēl joprojām rindas uz tiem var pārsniegt pat 9 mēnešus. Daļēji šo situāciju sekmēja pilnīga ambulatoro iestāžu slēgšana uz trim nedēļām šī gada aprīlī, bet situāciju iespaidoja arī hroniskais ārstu trūkums pilnīgi visās Latvijas medicīnas iestādēs.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Krievijas KDLO dienas ir skaitītas: Putina 5. pants nedarbojas

Nav noslēpums, ka Kaukāzs vienmēr ir bijis ne visai sagremojams kumoss ne tikai cara laiku Kremlim, bet...

Foto

Taksometru sektorā ēnu ekonomika zeļ un plaukst

Kurš gan nav pieradis, ka politiķi sola, pēc tam atkal sola un tad jau politiķi mainās – pirmo solītāju...

Foto

Satversmes tiesa lēmusi atcelt iepriekšējo praksi, piedzenot parādus un kompensācijas par bojātiem dabasgāzes skaitītājiem

Jau šī gada martā sabiedrība tika informēta par spriedumu, kurā Satversmes tiesa...

Foto

Kam kalpo Latvijas žurnālistikas vaļi?

Es gaidīju pirmdienu. Man no prāta neiziet skaitlis 200. Līdzīgi kā Berlīnē “30 tūkstoši” un Roberta Kenedija Jr. publicētie foto, kurus...

Foto

Cerams, šī vēstule par iespējamiem nodarījumiem autoriem nonāks pie adresāta: atklāta vēstule Latvijas Republikas kultūras ministram

Rakstu Jums kā vienkāršam cilvēkam, negribu vērsties pie amatpersonas uzslāņojumiem....

Foto

Viendzimumu attiecību regulējums – postmodernās un vecās Eiropas sadursme

Ceturtdien LTV raidījumā "Šodienas jautājums" tika apspriesta klasisko un viendzimuma partnerattiecību problemātika. Politiķu un žurnālistes diskusijā parādījās...

Foto

Prātojums par uzvaru cīņā pret noziedzību un netīrību

Regresīvos vecos laikos bija tāds populārs jociņš par kādas vārdā nesauktas kopienas pārstāvi, kurš mēģinājis atradināt savu ķēvi...

Foto

Vakcinēšanās - glābiņš vai spriedums?

Šī gada 1.oktobrī stājies spēkā 29.septembrī pieņemts lēmums, kurš attiecas uz lielu sabiedrības daļu, bet perspektīvā - uz mums visiem. Lēmums...

Foto

Par maratonu un Covid19

Godātie Veselības ministrijas, SPKC, Rīgas domes, Rīgas satiksmes, AirBaltic un lidostas Rīga darbinieki! Mediķiem un transporta darbiniekiem šis ir bijis īsts baigais gads. Visu cieņu “frontlainiešiem” un...

Foto

Citu valstu mediji pārņem Latvijas informatīvo telpu

Bez atbilstoša valsts atbalsta komercmedijiem vietējā satura ražošanai 2021.gadā Latvijas informatīvo telpu pārņems Krievijas politiskajām interesēm atbilstošs saturs. Citu...

Foto

Atklātā vēstule par Zemgales vienīgā atkritumu apsaimniekošanas poligona “Brakšķi” saglabāšanu tautsaimniecības interesēs

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) sagatavotajā informatīvajā ziņojumā “Par sadzīves atkritumu apsaimniekošanas...

Foto

Makrona nepārliecinošā spēle ar Krieviju: ieradies nomierināt Baltiju, viņš to it nemaz neizdarīja

“Ceļš uz elli ir bruģēts ar labiem nodomiem” — šis britu sakāmvārds nāca...

Foto

Atkritumu poligoni kā nacionālās drošības jautājums, jeb Kāpēc likvidēt Zemgales vienīgo atkritumu apsaimniekošanas poligonu ir riskanti

Ir publiskots VARAM sagatavotais informatīvais ziņojums “Par sadzīves atkritumu apsaimniekošanas...

Foto

Tiesiskums ieviests, tagad mūs interesē lielveikali

Lai veicinātu plašāku Latvijas izcelsmes produkcijas īpatsvaru mazumtirdzniecības lielveikalu ķēdēs, Jauno konservatīvo Saeimas deputāti šodien tikās ar "Maxima Latvija" pārstāvjiem....

Foto

Vai tiešām iemeslu pietrūkst, lai izietu ielās?

Ir daļa cilvēku, kuri joprojām nesaprot, kas ir iemesls, lai 10.oktobrī izietu ielās. Nesaprot, jo ir pierasts neko nedarīt...

Foto

Saucēja balss tuksnesī

Žurnālista Bojāra raidījumā “Aizliegtais paņemiens” par Jencīša draudzi “Kristus pasaule” parādīja, cik viegli cilvēki ir psiholoģiski manipulējami, pakļaujami. Un šī nav vienīgā sekta,...

Foto

Farss ar baltkrievu IT kompāniju „uzņemšanu”

"Kapitālā remonta" sakarā pirmais mani tā pamatīgi sasmīdināja premjers KK. Viņš bija "norijis" LIAA jaunā vadoņa naivi izmesto "ēsmu" par...

Foto

Ja jums gadījumā bija kādas šaubas, Latvijas finanšu sistēmas sakārtošana ir bijusi veiksmīga

Es pievienojos šodienas konferences vienai no galvenajām tēzēm, ka banku kā finanšu institūciju...

Foto

Putina vakcīna ir instruments sabiedrības iegrožošanai

Koronavīrusa (Covid-19, C-19 – sauciet, kā gribas) pandēmija pasaulē cilvēkus ir padarījusi ļoti uzmanīgus, pat nedaudz bailīgus. Ikdienas dzīve, kādu...

Foto

Reira autoratlīdzību ierosinājumi faktiski ir kaitniecība pret grāmatniecības nozari, valodu un kultūru

Latvijas Grāmatizdevēju asociācija Finanšu ministrijas piedāvātos ierosinājumus izmaiņām autoratlīdzību aplikšanai ar nodokļiem uzskata par...

Foto

Lai visai pasaulei varētu parādīt „noderīgāku realitāti”

Vēl viens notikums ar Holivudas blokbasteram līdzīgu sižetu nesen izvērsās vienā no Minskas ielām. Daudzi no mums redzēja video,...

Foto

Vecuma ierobežojumi kreditēšanas jomā, jeb vai banka var senioriem atteikt piešķirt kredītu

Vērojot tendences kreditēšanas tirgū Eiropā, secināms, ka liela daļa kredītiestāžu, lai iespējami izvairītos no...

Foto

Mūsu galvās bija šīs vēsturiskās zemes, un šis likumprojekts tagad piedāvā to konkretizēt, lai latvietība nebūtu plakana

Šodien es iesniedzu izskatīšanai Saeimā likumprojektu “Latviešu vēsturisko zemju...

Foto

Daži jautājumi Latvijas Afganistānas veterānu cēzaram - Gunāram Rusiņam

Saistībā ar interviju, kuru jūs nesen sniedzāt par Andreja Mediņa  militāro dienestu, es dažus jautājumus vēlos uzdot...

Foto

Pandēmija, infodēmija un multilaterālisms: runa ANO Ģenerālās asamblejas 75. sesijā

Augsti godātais priekšsēdētāja kungs! Ekselences, cienījamās dāmas un godātie kungi! Vispirms vēlos apsveikt V. Bozkira kungu...

Foto

Šuplinskas kundze, atkāpieties, jūs dzīvojat citā realitātē

Matemātikas skolotāju trūkuma dēļ pirmo mācību stundu šajā priekšmetā tikai pagājušajā nedēļā aizvadīja Rīgas 40. vidusskolas sesto klašu skolēni....

Foto

Par "Turaidas kvartālu" samaksātā nekustamā īpašuma nodokļa apjoms ir palielinājies, nevis samazinājies

Latvijas televīzijas raidījumā "De Facto" izskanējušais apgalvojums, ka SIA "MC Turaida Property", kam pieder...

Foto

Es negribu lēkt acīs ļoti cienītajam ministram, no kā tik daudz kas ir atkarīgs: lai muzejs paciešas

Manā citādi harmoniskajā un priecīgajā dzīvē ir bijušas tikai...

Foto

Sankcijas. Retorika un realitāte

Šī gada 5.septembrī portālā Pietiek.com tika publicēts nezināma autora raksts ar nosaukumu „Kāpēc tika indēts Navaļņijs”. Rakstā citstarp tika pieminētas rietumvalstu līdz...

Foto

Kad, kurā brīdī, aiz kurām durvīm un kurš apstiprina līdzfinansējumu „tautas sportam”?

"Tautas sports to summu nemaz nevar apēst," sabiedriski nozīmīgu tautas sporta pasākumu atbalstam paredzēto...

Foto

Lūdzu, uzvedieties tiesiski un nekaitējiet Latvijas kapitāla tirgus reputācijai

Ņemot vērā publiskajā telpā pieejamo informāciju par 22.09.2020. plānotajām AS "Olainfarm" akcionāru sapulcēm un Finanšu un kapitāla...

Foto

Ko tad mēs darīsim, „izejot ielās”?

Man bieži tiek uzdots jautājums – ko tad mēs darīsim, “izejot ielās”? Viens kungs rakstīja, ka viņš katru dienu esot...

Foto

„Ņevinovataja ja...”

Vakardien no plašsaziņas līdzekļiem uzzināju, ka “Saskaņas” valde pieņēma lēmumu izslēgt mani un manu kolēģi Ļubovu Švecovu no partijas. Sakarā ar šo ziņu es...

Foto

Šie biedri mums vairs nav nekādi biedri

SDP "Saskaņa" Rīgas nodaļa nolēmusi no partijas par Statūtu pārkāpumiem izslēgt divus biedrus - Vjačeslavu Dombrovski un Ļubovu Švecovu....

Foto

Notikumi Baltkrievijā - divu sistēmu sadursme

Lai kā mums gribētos domāt, ka notikumi Baltkrievijā ir šīs valsts iekšējā lieta un attiecas tikai uz tās iedzīvotājiem, tie...

Foto

Jāizbeidz apgrūtinošās attiecības ar „plinšu sievām”

Uzskatu, ka ir pārkāptas robežas. Kad viens partijas biedrs par citu saka, ka tas ir "jānovāc" un uzsver, ka "man...

Foto

Kā prokurore Dace Lapinska izpilda “pasūtījumus”

Jaunais ģenerālprokurors Juris Stukāns jau ir paudis kritiskus vārdus par prokuroru kvalifikāciju un iestājas par nepieciešamību paaugstināt prokuroru zināšanu līmeni....

Foto

Vājprāts, kas šobrīd pārņēmis ASV

Džordžs Floids mira, kad policija viņu aizturēja 25.maijā. Kopš tā laika ar viņa vārdu ir notikušas nekārtības vairāk nekā 2000 ASV...

Foto

Es tikai brīnos, līdz kādam līmenim tiks degradēts parlaments

Kā Jums šķiet, kā Saeimas priekšsēdētāja Mūrnieces kundze un Saeimas drošības dienests reaģēja uz šo manu ziņu?...