
“Neviennozīmīga” saistībā ar Izraēlu ir tikai “Progresīvo” pozīcija
Rihards Kols05.11.2023.
Komentāri (135)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
vice
08.11.2023. 17:25»
Rezumētājs
Komentāros galvenais ir tas, ka Kols plātās ar konvenciju pantu citātiem, neņemdams vērā, vai šis konflikts ir starptautisks vai nē - no ta atkarīgas piemērojamās konvencijas un protokoli. Vēl Kols ignorē to, kādas konvencijas Izraēla un kādas konvencijas Palestīna atzīst par sev obligātām, bet kādas...
Kols "pamatīgi satraucies" par CITU valstu savstarpējām "attiecībām", kamēr 5 gadus esot Latvijas valdībā nav spējis uzbūvēt žogu uz SAVAS valsts robežas!!!
Gatvs dot padomus CITIEM, bet pilnīgs mazspējnieks SAVAS valsts drošības būtiskā uzlabošanā (izņemot galveno - palielināt Saeimas deputātu zemo atalgojumu)!!!
Nacionālpopulists.
Rezumētājs
07.11.2023. 07:32Komentāros galvenais ir tas, ka Kols plātās ar konvenciju pantu citātiem, neņemdams vērā, vai šis konflikts ir starptautisks vai nē - no ta atkarīgas piemērojamās konvencijas un protokoli. Vēl Kols ignorē to, kādas konvencijas Izraēla un kādas konvencijas Palestīna atzīst par sev obligātām, bet kādas ne. Piem., Palestīna atzīst Romas Starptautiskās krimināltiesas jurisdikciju, bet Izraēla - nē. Tātad propagandists un Turības absolvents Kols varbūt labi zin jūdaisma reliģiskos likumus, bet starptautisko attiecību juridiskajos aspektos neprofesionāli pinas kā vista pa pakulām. u
IM
06.11.2023. 18:21»
abc
Tas, kā kādu uzaicināt, nav ne tava, ne mana, bet ieinteresētas puses problēma kura nav jārisina ne tev,ne man
Es jau nevienu nekur neaicinu.
Bet tādam iedot pa degunu nemaz nav tik viegli. Pirmkārt ej nu atrodi kur tas tāds deguns slēpjas, un otrkārt cik ne tādus degunus tas prasa apdauzīt.
abc
06.11.2023. 17:36»
IM
Es jau kaut kur teicu ka HAMAZ uzbrukums varētu arī nemaz nebūt teroristisks uzbrukums bet gan būt kā "mūsdienīgs" uzaicinājums uz savstarpējām sarunām. Jo kā lai m'savādāk uzaicina mūsdienu iedomīgos sarunāties
Tas, kā kādu uzaicināt, nav ne tava, ne mana, bet ieinteresētas puses problēma kura nav jārisina ne tev,ne man.
Skaidrs ir viens: Ja kāds sāk savas politiskās ambīcijas risināt ar karaspēku-tādam jādod pa degunu, lai izdomā, kā aicināt bez karaspēka..
Grāmatā ir par čekistiem
06.11.2023. 16:41»
grāmatā
protams nekā tāda nav.Ir viens teikums,ka 70 tajos gados arī Levitu ģimene devās prom no Lpsr.No "židu vecākiem" tajā laikā eksistēja tikai viens vienīgs žīds.Grāmatā nav ne pušplesta vārda par Levitu čekistismu.Nevajag taisīt gudrajam autoram-nelaiķim blamāžu,jo viņš stulbības nerunāja un nerakstīja...
kas 70 os aizbtauca uz Izraēlu un Lapsa ar viltvārdi pierādīja, lai aizbrauktu Leviti E. Levits kļuva par ziņotāju.
ej nu!
06.11.2023. 16:36»
tā nav
1. Visi pasaules arābi Hamaz uzskata par varoņiem, kas varonīgi cīnās ar Izrēlas okupantiem
Visas pasaules arābi pret Palestīnas arābiem attiecas ar tādu pat nicinājumu, kā indusi pret čigāniem. Ēģipte, kurai ar Izraēlu ir normāla robeža, no Gazas sektora ir norobežojusies ar betona sētu, lai neviena čurka no turienes Ēģiptē neiekļūtu.
hi
06.11.2023. 16:33»
he, he
ka tik tu pati citiem ļaunu vēlēdama neizrijies un nenosprāgsti pirmā
ne jau es rakstīju tos ārprātīgos,stindzinošos komentārus,veltītus Kola ģimenei,Es vispār nerakstu,kur nu vēl lai vēlētu.man būtu bail ko tādu rakstīt,bet tas muļķis tik raksta.Tad nu lai nāk tass bumerangs,Amen.
grāmatā
06.11.2023. 16:16»
Pats stulbenis!
Vai rakstīts, ka uz Izraēlu pārcēlās krievžīdi no SSSR 1948.gadā? Rakstīts, ka Izraēlas valsts radīja iespēju uz turieni no SSSR pār elties krievžīdu KGB un VDK štatiem. Un, ja gribi zināt, tad ar 1970. gadu VDK žīdu nagumaucēji no Rīgas, Maskavas un Ļeņingradas un citām vietām tur pārcēlās, kas mīkstināja...
protams nekā tāda nav.Ir viens teikums,ka 70 tajos gados arī Levitu ģimene devās prom no Lpsr.No "židu vecākiem" tajā laikā eksistēja tikai viens vienīgs žīds.Grāmatā nav ne pušplesta vārda par Levitu čekistismu.Nevajag taisīt gudrajam autoram-nelaiķim blamāžu,jo viņš stulbības nerunāja un nerakstīja.
Kindzulis
06.11.2023. 16:07Neatkarīgi no progresīvo un regresīvo diskusijām par Tuvajiem Austrumiem daudz svarīgak būtu diskutēt par to, vai tik arī latviesu tautu Izraēla neierindo tajā pašā diskriminējamo kategorijā, kur palestīniešus?
IM
06.11.2023. 16:00»
abc
Tikai tas nekādi neattaisno HAMAZ uzbrukumus un karošanu, bez tam HAMAZ atzīts par teroristu organizāciju
Es jau kaut kur teicu ka HAMAZ uzbrukums varētu arī nemaz nebūt teroristisks uzbrukums bet gan būt kā "mūsdienīgs" uzaicinājums uz savstarpējām sarunām. Jo kā lai m'savādāk uzaicina mūsdienu iedomīgos sarunāties?
he, he
06.11.2023. 16:00»
pareģe
Uh,kāds neizmērojams naids!Tu aizrīsies un noslāpsi savā indē.Pats savā indē.Lai top
ka tik tu pati citiem ļaunu vēlēdama neizrijies un nenosprāgsti pirmā.
pareģe
06.11.2023. 15:53»
Dirsēja Kola viedums
Esot Visu Latvijai 1.dibināšanas kongresā, vajadzēja nobalsot par jaunuļiem, kas vairāk kā staigāt ar plikiem vēderiem par Vecrīgu ar karogiem ziemā arī nespēja. Bet vajadzēja iedot kredītu. Tālāk varēja vērot, kā pakāpeniski, iespiežoties lielajā politikā un Saeimā, auga atsevišķu "kadru" pārliecība...
Uh,kāds neizmērojams naids!Tu aizrīsies un noslāpsi savā indē.Pats savā indē.Lai top!
he, he
06.11.2023. 15:31»
abc
Tikai tas nekādi neattaisno HAMAZ uzbrukumus un karošanu, bez tam HAMAZ atzīts par teroristu organizāciju
ASV visus, kas viņiem nepatīk apsaukā par teroristiem. Mūsu dienās arī Džordžs Vašingtons būtu terorists un seperātists, jo viņš negribēja maksāst britu kronim nodokļus un sāka pret britiem bruņotu cīņu par koloniju neatkarību. Bet formāli, protams, Hamaz ir teroristi, jo viņi pret Izrēlas okupāciju cīnās ar teroristsikām metodēm. Taču tas nedod tiesības Izrēlai pastrādāt kara noziegumus un nogalināt masveidā Gazas sektora mierīgos iedzīvotājus.
Baidens atzinies, ka
06.11.2023. 15:04USA it kā atņem savējiem pilsoņiem un ziedo Izraēlai un Ukrainai, bet noklusē,, ka ieroču bizness USAi dod treknu, jo treknu peļņu!
Хм
06.11.2023. 14:49»
nu nu
No kurieners caur anālu taisītiem tumsonīgiem krievu draudziņiem varētu būt sajēga par starptautiskiem juridiskiem jautājumiem...
какая постоянная и устойчая тяга везде упоминать анал и прочее из этой темы... тут явно что-то личное..)))
tā nav
06.11.2023. 14:15»
tā ir
Lai vācieši nenoslīcinātu pēdējo krievu Japāņu jūrā, ASV tērēja 10% no valsts budžeta, tagad Ukraina nesaņem pat 0,3% no militārā budžeta. Neklausi ko pļūtī putinososi, tie, tāpat kā krievi nemelo tikai tad, kad tiem mutē partnera deikts, vai drošāk divu partneru
1. Visi pasaules arābi Hamaz uzskata par varoņiem, kas varonīgi cīnās ar Izrēlas okupantiem.
2. Zeļonka jau tāpat pietiekoši ir sazadzies. No vidusmēra komēdiju aktierīša jau kļuvis par miljardieri.
3. Partnera daiktu sūkā pats, ja jau tev tas tā patīk.
tā ir
06.11.2023. 13:53»
USA uzvārās?
Baidens saka, ka ASV iedzīvotāji ziedo pēdējos centus Ukrainai un Izraēlai
Lai vācieši nenoslīcinātu pēdējo krievu Japāņu jūrā, ASV tērēja 10% no valsts budžeta, tagad Ukraina nesaņem pat 0,3% no militārā budžeta. Neklausi ko pļūtī putinososi, tie, tāpat kā krievi nemelo tikai tad, kad tiem mutē partnera deikts, vai drošāk divu partneru.
nu nu
06.11.2023. 13:49»
he, he
Hamaz uzvara nestu brīvību arī visām civilizētām tautām. Ādolfs gribēja pasauli atbrīvot no žīdiem, bet ASV žīdu lobijs neļāva. Tagad šo svētīgo pasaules atbrīvošanas darbu dara Hamaz varoņi
Vai "civilizētie", būtu krievu bidlas, kas bučo miroņu kaulus un dirš aŗa atejās? Dzīvi palikušie
"Hamas varoņi" līdz gada beigām būs pievienojušies Janukovičam, Georgadzem, Abašidzei, Akajevam un citiem bēguļojošiem noziedzniekiem krievijā un tur arī nosprāgs, tāpat kā Borjka Miloševičs.
Hamas vienīgie draugi, ir krievi, Irānas lupatgalvas, Asads un LGBT.
USA uzvārās?
06.11.2023. 13:48»
murgo par ASV?
Visi kari pasaulē ir USA "uzvārīšanās" projekti
Baidens saka, ka ASV iedzīvotāji ziedo pēdējos centus Ukrainai un Izraēlai!
redz
06.11.2023. 13:43»
kols nezina neko, tikai muld bezjēgā
No starptautisko tiesību viedokļa bijušās britu kolonijas Palestīnas teritorijā tagad būtu jābūt divām valstīm - Izrēlai ar 40% no šīs teritorijas un Palestīnas arābu valstij ar 60% no šīs teritorijas, bet Izrēla visas starptauatiskās un vietējās tiesības ir pārkāpusi un ir okupējusi Palestīnas arābu...
... palestīnas arābus, kas cīnās par savas zemes atbrīvošanu no okupācijas...
________________________________
ar to okupāciju laikam bija tā, ka tur bija jābūt gan Palestīnas, gan Izraēlas valstij..
abc
06.11.2023. 13:41»
kols nezina neko, tikai muld bezjēgā
No starptautisko tiesību viedokļa bijušās britu kolonijas Palestīnas teritorijā tagad būtu jābūt divām valstīm - Izrēlai ar 40% no šīs teritorijas un Palestīnas arābu valstij ar 60% no šīs teritorijas, bet Izrēla visas starptauatiskās un vietējās tiesības ir pārkāpusi un ir okupējusi Palestīnas arābu...
Tikai tas nekādi neattaisno HAMAZ uzbrukumus un karošanu, bez tam HAMAZ atzīts par teroristu organizāciju.
muļķības
06.11.2023. 13:39»
murgo par ASV?
Visi kari pasaulē ir USA "uzvārīšanās" projekti
tur pie vainas ir reptiļi no marsa...
kols nezina neko, tikai muld bezjēgā
06.11.2023. 13:39»
kols varbūt zin jūdaisma reliģiskos likumus
bet starptautiskajos juridiskajos jautājumos ir nulle - ja nebūtu nulle, būtu situāciju analizējis profesionāli: pirmkārt - vai tas ir starptautisks bruņots konflikts vai nē; otrkārt vai iesaistītās puses ir pakļautas tikai starptautiskajām paražu tiesībām, vai arī ir uzņēmušās saistības ar dažām no...
No starptautisko tiesību viedokļa bijušās britu kolonijas Palestīnas teritorijā tagad būtu jābūt divām valstīm - Izrēlai ar 40% no šīs teritorijas un Palestīnas arābu valstij ar 60% no šīs teritorijas, bet Izrēla visas starptauatiskās un vietējās tiesības ir pārkāpusi un ir okupējusi Palestīnas arābu zemes, neļaujieot Palestīnas arābiem nodibināt savu valsti, bet pašus Palestīnas arābus sadzenot rezervācijās un pakļaujot genocīdam. palestīnas arābus, kas cīnās par savas zemes atbrīvošanu no okupācijas, Izreāla ir nolaupījusi un sasēdinājusi savos cietumos un atsakās tos atbrīvot. Hamaz kustība, atbildot uz šādu Izrēlas rīcību, nolaupīja Izrēlas iedzīvotājus un apsolīja tos atbrīvot apmaiņā pret nolaupīto arābu atbrīvošanu, bet Izrēla, atbildot uz to, sāka bombardēt ar aviāciju Gazas mierīgo iedzīvotāju mājas, nogalinot vairākus tūksošus mierīgos iedzīvotājus, mazus bērnus un sievietes ieskaitot. Gazas bombardēšana, ko veica Izrēla, no tiesību viedokļa, ir kara noziegums, par kuru jāatbild Izrēlas politiskajai un bruņoto spēku vadībai.
JKL>IM
06.11.2023. 13:38»
nu laikam taču
tas Ādolfs jau toreiz saprata kas tie židi tādi ir
Es vienmēr esmu teicis: Neevajadzeja mums karot ar vaciesiem-tad visi brauktu Mercedess...bet jus bolseviki jau tie gudrakie..
murgo par ASV?
06.11.2023. 13:36»
paklau
tu tak tur vai nu pilnīgi stulbs, vai piedzēries
Visi kari pasaulē ir USA "uzvārīšanās" projekti!
cits
06.11.2023. 13:36»
kols varbūt zin jūdaisma reliģiskos likumus
bet starptautiskajos juridiskajos jautājumos ir nulle - ja nebūtu nulle, būtu situāciju analizējis profesionāli: pirmkārt - vai tas ir starptautisks bruņots konflikts vai nē; otrkārt vai iesaistītās puses ir pakļautas tikai starptautiskajām paražu tiesībām, vai arī ir uzņēmušās saistības ar dažām no...
Tikai tas nekādi neattaisno uzbrukuma karus kā savas politikas vešanas līdzekli.
iznāk ka vienīgais varonis ir koļiks
06.11.2023. 13:35»
tad jau izznāk
ka mierīgu civilistu slepkavas te kādam ir varoņi..Tad jau iznāk,ka krievijas citzemju iekarotāji ir varoņi....Te kaut kas neiet kopā
pēc jūsu loģikas - rīgas apgraizītais mutes bajārs ieviesīs kārtību tuvajos austrumos un pasargās lv no arābiem? ko pīpējat?
cits
06.11.2023. 13:35»
kols varbūt zin jūdaisma reliģiskos likumus
bet starptautiskajos juridiskajos jautājumos ir nulle - ja nebūtu nulle, būtu situāciju analizējis profesionāli: pirmkārt - vai tas ir starptautisks bruņots konflikts vai nē; otrkārt vai iesaistītās puses ir pakļautas tikai starptautiskajām paražu tiesībām, vai arī ir uzņēmušās saistības ar dažām no...
Tiesa gan: Jums taisnība. Atvainojos. Tam Saeimas ārlietu komisija ir virkne padomnieku, kam tas bija jāzina, bet vienalga-Jums taisnība.
tad jau izznāk
06.11.2023. 13:33»
he, he
Hamaz uzvara nestu brīvību arī visām civilizētām tautām. Ādolfs gribēja pasauli atbrīvot no žīdiem, bet ASV žīdu lobijs neļāva. Tagad šo svētīgo pasaules atbrīvošanas darbu dara Hamaz varoņi
ka mierīgu civilistu slepkavas te kādam ir varoņi..Tad jau iznāk,ka krievijas citzemju iekarotāji ir varoņi....Te kaut kas neiet kopā.
he, he
06.11.2023. 13:27»
viss nav tik viekārši
Civiliedzīvotāju masu slepkavošana, ko piekopj Hamas, krievi un Asads, nevienam normālam cilvēkam nevar būt pieņemama, turklāt Putina uzvara tālā Palestīnā, nestu nopietnus draudus arī visām civilizētām tautām globālā līmenī, tāpēc katrs nogalinātais Hamas un Hezbollah kaujinieks, Asada armijas zaldāts...
Hamaz uzvara nestu brīvību arī visām civilizētām tautām. Ādolfs gribēja pasauli atbrīvot no žīdiem, bet ASV žīdu lobijs neļāva. Tagad šo svētīgo pasaules atbrīvošanas darbu dara Hamaz varoņi.
kols varbūt zin jūdaisma reliģiskos likumus
06.11.2023. 13:26»
cits
Es tā viss neteiktu: Kolss ir labs likumu zinātājs
bet starptautiskajos juridiskajos jautājumos ir nulle - ja nebūtu nulle, būtu situāciju analizējis profesionāli: pirmkārt - vai tas ir starptautisks bruņots konflikts vai nē; otrkārt vai iesaistītās puses ir pakļautas tikai starptautiskajām paražu tiesībām, vai arī ir uzņēmušās saistības ar dažām no kola rituāli kliedzoši piesauktajām konvencijām un vai šā konflikta pusēm juridiski saistošas ir konvencijas kopumā vai tikai atsevišķi to noteikui, utt. bet kols tikai klaigā. nejauksim proagandistu, kas turībā apštudierējis biznesa jautājumus ar starptautisko tiesību ekspertu. tikai lv var naivi iedomaties, ka ielīšana amata automatiski garantē lietpratību vai sajēgu
nu laikam taču
06.11.2023. 13:23»
IM
Nu tā jau pirms kādiem 80 gadiem kāds Ādolfs arī domāja, kamēr nācās vien pašam nošauties
tas Ādolfs jau toreiz saprata kas tie židi tādi ir!
bet
06.11.2023. 13:15»
tā bija
krievu necilvēki 10 gadu laikā tur nogalināja 2 miljonus civiliedzīvotāju
krievu cilvēki visur kur vien var iebrūk, un visur kur vien var varbo, zog, galina....Pat paši savā valstī tā dara, kur nu vēl ar citiem..
nu nu
06.11.2023. 13:14»
labvēlis
problēma no LV viedokļa raugoties, nav ne izraēlieši, ne palestīnieši, bet gan šitādi koli, kas mauro pilnā kaklā par tuvajiem austrumiem, bet putrojas starptautiskajos juridiskajos jautājumos, līdzar ko kļūst bīstami provokatori
No kurieners caur anālu taisītiem tumsonīgiem krievu draudziņiem varētu būt sajēga par starptautiskiem juridiskiem jautājumiem?
Labāk padomā, kāpēc mūsu saeimas pederasti, starptautiskais LGBT un Soross, kopā ar krievu necilvēkiem tā iestājas par Hamas privilēģijām slepkavot Israēlas mierīgos iedzīvotājus!
nesaprotu
06.11.2023. 13:14»
vispār
Nu ja, ir pat dzirdēts, ka iebraucot Anglijā strādāt, paprasa, vai tu zini poļu valodu, jo tas poļu uzņēmums. Bet īsti normāli tas nav. Kā jūtas paši angļi tādā Bābelē...
Kapēc grūtības ir tiem kas runā latviski, ne tiem kas latviski nerunā?
cits
06.11.2023. 13:12»
labvēlis
problēma no LV viedokļa raugoties, nav ne izraēlieši, ne palestīnieši, bet gan šitādi koli, kas mauro pilnā kaklā par tuvajiem austrumiem, bet putrojas starptautiskajos juridiskajos jautājumos, līdzar ko kļūst bīstami provokatori
Es tā viss neteiktu: Kolss ir labs likumu zinātājs.
viss nav tik viekārši
06.11.2023. 13:09»
Rolands
Es tikai brīnos par to, ka laikam ne kādi arābi, ne irāņi, ne Izraēla nav laikam tā dedzīgi nekad izrādījusi solidaritāti ar latviešu tautas nacionālajām, ģeopolitiskajām interesēm... Vai Irāna, Iraka, Lībija, Sīrija, Palestīna, Ēģipte un co un Izraēla padomju laikā aizstāvēja Latvijas neatkarību no...
Civiliedzīvotāju masu slepkavošana, ko piekopj Hamas, krievi un Asads, nevienam normālam cilvēkam nevar būt pieņemama, turklāt Putina uzvara tālā Palestīnā, nestu nopietnus draudus arī visām civilizētām tautām globālā līmenī, tāpēc katrs nogalinātais Hamas un Hezbollah kaujinieks, Asada armijas zaldāts, vai Irānas Islama revolūcijas sargs, ir ne mazāka svētība, kā uz Kabzdona koncertu aizsūtītais krievs.
labvēlis
06.11.2023. 13:00»
nu nu
Izraēlas civiliedzīvotāji, kurus zvēriski nogalināja kremļa izveidotais Hamas, pat 10% nebija cionisti. Cionisti bija tie, kuri sagādāja viskrieviskākam necilvēkam Staļinam pasaulē varenāko bruņojumu un vēl palīdzēja nezaudēt paša sarīkotā karā, nedodot iespēju vāciešiem pēdējo krievu norakt Urālos...
problēma no LV viedokļa raugoties, nav ne izraēlieši, ne palestīnieši, bet gan šitādi koli, kas mauro pilnā kaklā par tuvajiem austrumiem, bet putrojas starptautiskajos juridiskajos jautājumos, līdzar ko kļūst bīstami provokatori
Rolands
06.11.2023. 12:46Es tikai brīnos par to, ka laikam ne kādi arābi, ne irāņi, ne Izraēla nav laikam tā dedzīgi nekad izrādījusi solidaritāti ar latviešu tautas nacionālajām, ģeopolitiskajām interesēm... Vai Irāna, Iraka, Lībija, Sīrija, Palestīna, Ēģipte un co un Izraēla padomju laikā aizstāvēja Latvijas neatkarību no Krievijas - PSRS un kā tās valstis uzvedās puča laikā? Un ko saka arābi un arī Izraēla par to, ka Latvijā pēc okupācijas, kolonizācijas, rusifikācijas loģiska it kā būtu arī deokupācija, dekolonizācija, derusifikācija, lustrācija? Es varbūt kaut ko nezinu, tāpēc uzdodu jums to jautājumu?
vispār
06.11.2023. 12:29»
Хм
Imigranti, ieceļojot citā valstī, piemērojas, apgūst tās valodu...
Nu ja, ir pat dzirdēts, ka iebraucot Anglijā strādāt, paprasa, vai tu zini poļu valodu, jo tas poļu uzņēmums. Bet īsti normāli tas nav. Kā jūtas paši angļi tādā Bābelē...
Sajūtas - kad kā jauna meitene pirms 50 gadiem pārcēlos no laukiem uz Pierīgu, bija šoks, ka veikalā un pie ārsta pieprasīja runāt krieviski. Skolā jau mācīja, tāpat kā angļu valodu, bet ar runāšanu švaki. Sajutos, kā iebraukusi Krievijā.
Tagad ar to ir labāk, vienīgi jauniem cilvēkiem, kuriem vairs skolā nemāca krievu valodu, ir grūtības darbā ar cilvēkiem, kuri nerunā latviski.
nu nu
06.11.2023. 12:27»
ASV protektorāts Latvija
Kāposts ir cionists, kas starptautiskās tiesības sagroza cionistiem par labu. No kāposta analīzes, kad viņš piesauc civilizētu apiešanos ar civiliedzīvotājiem kara laikā, izriet, ka viņš atzīst, ka starp Palestīnas arābiem, kas ir šīs zemes pamatiedzīvotāji, un Izrēlu notiek karš. Ja jau tās ir karš...
Izraēlas civiliedzīvotāji, kurus zvēriski nogalināja kremļa izveidotais Hamas, pat 10% nebija cionisti. Cionisti bija tie, kuri sagādāja viskrieviskākam necilvēkam Staļinam pasaulē varenāko bruņojumu un vēl palīdzēja nezaudēt paša sarīkotā karā, nedodot iespēju vāciešiem pēdējo krievu norakt Urālos.
tā bija
06.11.2023. 12:19»
vispār
Kāda mums, latviešiem gar to ir daļa? Arābi nekad nav uzbrukuši Latvijai. Bet ko Latvijas armija meklēja Afganistānā? Vai tur negāja bojā arī civiliedzīvotāji
krievu necilvēki 10 gadu laikā tur nogalināja 2 miljonus civiliedzīvotāju.
Uldis
06.11.2023. 12:17»
he, he
Tagad Izrēla grib iznīcināt arābu rezervāciju gazā uz visiem laikiem un tās iemītniekus padzīt vai nogalināt. Jāsauc lietas īstajos vārdos- tas ir noziegums, kas saucas genocīds. Kāposts ir arābu genocīda atbalstītājs
Krievi un to līdzskrējēji grib savā debilismā pārspēt Palestīnas arābus, ko visi pārējie arābi uzskata par zemākām radībām, kuras nevar laist iekšā savā zemē. Ēģiptei ar Izraēlu ir normāla robeža, bet no Gazas sektora tā ir norobežojusies ar betona sienu.
Хм
06.11.2023. 12:02»
vispār
Arī taisnība! Padomijā latviešu zēni bija spiesti iet armijā un karot Afganistānā. Bet tagad ir brīva, neatkarīga valsts...
Imigranti, ieceļojot citā valstī, piemērojas, apgūst tās valodu
ну вообще-то это не совсем так.
Понятно, что хочется себя обманывать "это только русские оккупанты не учат местный язык".
Но мировая практика показывает-как только на местности набирается определенное количество имигрантов, уровень владения местным языком падает. Понятно, речь не о высококвалифицированном работнике. Но ведь основная масса -вовсе не белые воротнички.
Не будем далеко ходить за примерами -многие из латышей, кто в Великобритании работает на складах, на полях и т.д., весьма плохо владеют английским. И не потому что они вот такие плохие. А потому что не особо нужно. Общаются в основном со своими соседями, тоже латышами. Дети да, те уже идут в местные школы и осваивают языки. А сами взрослые-не очень.
… Rādīt visu
vispār
06.11.2023. 11:49»
Un
Ko krievi meklēja Afganistānā ko meklē Sīrijā,Āfrikā,ko meklē Austrumeiropā
Arī taisnība! Padomijā latviešu zēni bija spiesti iet armijā un karot Afganistānā. Bet tagad ir brīva, neatkarīga valsts.
Bet, ja Krūmu Juris sadomāja uzbrukt Irākai, Vaira atbalstīja?
Par Ukrainu cits stāsts. Mums ar viņiem kopīgi ienaidnieki, okupanti.
Imigranti, ieceļojot citā valstī, piemērojas, apgūst tās valodu. Okupanti uzspiež savu valodu.
Хм
06.11.2023. 11:01»
vice
Joprojām aktuāli, joprojām "klusā daba" no visa veida sabiedriskajiem medijiem (starptautiskajiem...
Есть некое пояснение, мол, это была суббота, а по субботам многие евреи не пользуются мобильными телефонами. Но если для гражданских это еще более менее удобоваримая отговорка, то для военных...
Глобально есть 2 основных версии:
1. проспали и проиграли. Хамас успешно более года дезинформировал всеми методами "воевать не хотим", цахал в итоге слишком расслабился. Плюс переоценка своих способностей и недооценка возможностей противника. Оказалось, очень просто вывести из строя коммуникационные средства.
2. сознательно допустили такую ситуацию и жертвы, прекрасно понимая, что потом Запад примет любую модель действия. Ну может для приличия побухтит "ну вы там аккуратнее, гражданские все-таки". Но побухтит и все. Зато отличный шанс наконец-то вот так кардинально решить вопрос Газы. Да, свои жертвы тоже будут, но, возможно, в приемлимых масштабах для более важной задачи
… Rādīt visu
vice
06.11.2023. 10:49Joprojām aktuāli, joprojām "klusā daba" no visa veida sabiedriskajiem medijiem (starptautiskajiem)!!!
Pēc būtības:
kur 5h bija Izraēlas armija (aviācija tajā skaitā)?
kur 5h bija Izraēlas valdība?
cik patronas izšāva armijnieki (kurus faktiski bez pretošanās likvidēja)?
… Rādīt visu
un vēl
06.11.2023. 10:20»
Un
Ko krievi meklēja Afganistānā ko meklē Sīrijā,Āfrikā,ko meklē Austrumeiropā
Ko meklēja Čečenija, Moldova, Gruzija...somija...Polija..utt? Desu kalnus bez maksas?
Čečenija krievi iznīcināja 1/3 veselas tautas tikai tapēc kā tā gribēja neatkarību..Lūk, vo istinu: Xotjat li ruskii voini...
paklau
06.11.2023. 10:17»
ASV protektorāts Latvija
Kāposts ir cionists, kas starptautiskās tiesības sagroza cionistiem par labu. No kāposta analīzes, kad viņš piesauc civilizētu apiešanos ar civiliedzīvotājiem kara laikā, izriet, ka viņš atzīst, ka starp Palestīnas arābiem, kas ir šīs zemes pamatiedzīvotāji, un Izrēlu notiek karš. Ja jau tās ir karš...
tu tak pilnīgs duraks kļuvis, vai kā? Tev te 100 reizes rakstīts,ka LV valda ruskii mir ar visiem mūsu okupācijas laika kadriem, bet Tu turpini kaut ko murgot par ASV...
Un
06.11.2023. 10:17»
vispār
Kāda mums, latviešiem gar to ir daļa? Arābi nekad nav uzbrukuši Latvijai. Bet ko Latvijas armija meklēja Afganistānā? Vai tur negāja bojā arī civiliedzīvotāji
Ko krievi meklēja Afganistānā ko meklē Sīrijā,Āfrikā,ko meklē Austrumeiropā?
Acīmredzot meklē kārtīgi dabūt bietē!