Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

kļimoviča aita

07.01.2022. 20:21

»

Es

Nebijāt sagatavots. Nevar apstāties ziloņa vai melnā kvadrāta priekšā (vēlreiz atkārtoju, tas nav viens pašpietiekams darbs) un "nolasīt informāciju", sevišķi tad, ja iepriekš neesat vispār izdarījis nevienu mājasdarbu...


Man nav nekas pret žīdiem kā tautu.

Jebkurā tautā ir gan labi, gan slikti cilvēki.

Man ir zināmi iebildumi pret žīdu augļotājiem un sarkanajiem žīdu komisāriem, žīdu iedibināto "attiecīgo kustību glezniecībā", uzskaitījumu neturpināšu.
Nav un nevar būt nekādi iebildumi pret patiesi talantīgiem žīdu zinātniekiem, māksliniekiem, rakstniekiem, u.t.t.

Man nav nekādu problēmu atzīt savas kļūdas vai to, ka esmu bijis kaut kad kaut kam "nesagatavots".

Rādīt visu

Atbildēt

Es

07.01.2022. 18:26

»

kļimoviča aita

Reiz es stāvēju maļēviča melnā kvadrāta priekšā...


Nebijāt sagatavots. Nevar apstāties ziloņa vai melnā kvadrāta priekšā (vēlreiz atkārtoju, tas nav viens pašpietiekams darbs) un "nolasīt informāciju", sevišķi tad, ja iepriekš neesat vispār izdarījis nevienu mājasdarbu.

Man patīk ebreju spējas gan mūzikā (D. Barenboims ir man aktuāls arī šogad), gan glezniecībā, kad šādi sasniegumi runā paši par sevi. Maļevičs palīdzēja stiprināt un turpināt attiecīgo kustību glezniecībā, ar to jau visnotaļ pietiek.

Nesagatavots klausītājs vai skatītājs ir tāds normāls muļķis, kas iemaldījies vietā, kur cer izbraukt cauri ar acumirklīgām pareizajām sajūtām, tomēr ir spiests vilties savās spējās. Un arī kurators, kas izstāda vienu melno kvadrātu pašu par sevi, palīdz tam muļķim.

Atbildēt

Patriotiskais gars

07.01.2022. 17:19

»

Žulis

Šāda attieksme, kā Jūs rakstāt, ir iespējama vienīgi nacionālā valstī, kur valsts ideoloģija ir nacionālisms. Jebkurā citā valstī šāda valsts un indivīda mijiedarbība ir utopija, jo valsts vara tautu uzlūko nevis kā partneri, bet gan kā izmantojamu resursu. Vienīgi nacionālistiskai (nacionālisma ideoloģiju...


šis pastāvīgais skribelētājs,kāda uzdevumā,pastāvīgi kar LATVJIEM uz ausēm makaronus,kuri lien uz acēm un mutes?!30 gadus jau kolektīvi-vienotā sorosnažuku nacionālā siles kopas direktīva un uz šiem ideoloģijas pamatiem harmoniski vienā veselumā nav spējusi savienoties zeme,tauta un..VADOŅI...,veidojot vienotu valsti.Tieši otrādi,kur paliek LAUŽI,ZIRGI un TVAIKOŅI.......!?????

Atbildēt

lauķis

07.01.2022. 15:49

»

kļimoviča aita

Reiz es stāvēju maļēviča melnā kvadrāta priekšā...


Kandinskis,Malevičs,Rodko,Dalī,Pikaso,tie visi bija žīdu kleķermaņi kuriem ar mākslu nu nekāda sakara.Viņu darbiem tika radīts slavas oreols un destrukcija pamazām tika pasniegta kā māksla.

Atbildēt

kļimoviča aita

07.01.2022. 13:20

»

Es

Klau, domājošā būtne. 1) Maļeviča kvadrāts nav skatāms kā atsevišķa glezna, kā to nezinošie mēdz akcentēt, 2) Šādi darbi nav glezna klasiskajā izpratnē, tas ir abstrakts darbs - drīzāk telpas paplašinājums. Nevajag iepīt sarunā par politiku un medicīnu lietas, kuras jums ir tumša bilde, pat ja esat ...


Reiz es stāvēju maļēviča melnā kvadrāta priekšā.

Neviens mani šajā nodarbē netraucēja, citu gribētāju aplūkot šo smērējumu nebija.

Telpas paplašinājumu nesajutu. Apziņas paplašinājumu ne tik.

Tas, ko es sajutu - viens žīds mēģina nomainīt patiesas, cilvēciskas vērtības pret deģenerātiem domātu destruktīvu pasaules uztveri.

Un ne jau tikai šis žīds vien. Piemēru ir daudz.


Rādīt visu

Atbildēt

Tā ir kāda garīgās atpalicības forma?

07.01.2022. 11:55

»

reņģe

Kāpēc autors visus teikumus skāk ar "mēs"? Tā ir kāda sacerējuma forma


Jautājums uzdots 15 gadus par vēlu: Autors - Gustav VODICKA (1915-2007).

Atbildēt

reņģe

07.01.2022. 11:38

Kāpēc autors visus teikumus skāk ar "mēs"? Tā ir kāda sacerējuma forma?

Atbildēt

Eduards Lunis

07.01.2022. 10:32

---Jā...gandrīz kā Artūra Priedīša stilā! MES PASI VAINĪGI!?
Bet ,jau tālajā 2009.g. ,ASV ekonomikas profesors M.Hadsons, izvērtējot notikušo Latvijā savā pētījumā-LATVIJAS NEATKARĪBA IR NOZAGTA- norādīja-LATVIJAI NODARĪTAIS POSTS IR TRIJU KARU APMĒRĀ!?
--UN -VAJAG NEKAVĒJOTIES VEIKT LATVIJAS VARAS AUGŠGALA NOZIEGUMU STARPTAUTISKU IZMEKLĒŠANU UN VAINĪGO SODĪŠANU...!?
Atgādinu-LATVIJAS GLĀBŠANAS SAPULCE-NOTIKS-
2022.G 4. MAIJĀ, RĪGĀ, PRETIM OKUPĀCIJAS MUZEJAM,PL.12-OS!

Rādīt visu

Atbildēt

Es

07.01.2022. 10:21

»

Nika

Nu, re, autora doma materializējas. Jūs uzskatat, ka sapratāt autora domu tā, it ka pats būtu autors, taču katrs visas lietas, procesus redz pa savam. Cik varētu naudā novērtēt Kazimira Maļeviča radīto Melno kvadrātu, ja mazāk slavenas šī autora gleznas Sotheby's izsolēs sākumcena var sākties no 60 ...


Klau, domājošā būtne. 1) Maļeviča kvadrāts nav skatāms kā atsevišķa glezna, kā to nezinošie mēdz akcentēt, 2) Šādi darbi nav glezna klasiskajā izpratnē, tas ir abstrakts darbs - drīzāk telpas paplašinājums. Nevajag iepīt sarunā par politiku un medicīnu lietas, kuras jums ir tumša bilde, pat ja esat tikai labs cilvēks, kam patīk aiz gara laika papļāpāt.

Atbildēt

Demokrātijas mērvienība

07.01.2022. 10:08

»

Rips

Es domaaju, briinumus gaida tie kas neko nezin un nesaprot no realitaates. Raksts ir pretruniigs


Daudzi dzīvo vienai dienai. Tas ir eksistences stāvoklis, kad cilvēks zaudē kontroli pār savu dzīvi. Ja tas skar vairāk kā atsevišķus indivīdus, jāsāk domāt, ka sabiedrība ir slima, kaut kas nav kārtībā ar demokrātijas un likumdošanas kvalitāti.

Atbildēt

Rips

07.01.2022. 00:16

Es domaaju, briinumus gaida tie kas neko nezin un nesaprot no realitaates. Raksts ir pretruniigs.

Atbildēt

klibiķis

07.01.2022. 00:08

Var jau rakstīt, lai domā, bet ir jāraksta, lai domā un dara.

Atbildēt

Marika

06.01.2022. 22:47

»

Patiesais

Lai erī raksts pēc savas struktūras ir grūtit sapratoms , tomēr pamatdoma ir saskatāma-,ka ir jābūt pareizām valsts vērtībām un un katra indivīda vērtībām, un šīm divpakāpju vērtībām jābūt nepartrauktā saskaņotā mijiedarbībā, jeb vienkārši sakot- valsts uzticas individama un atbalsta to visos iespējamos...


Raksts ir vairāk nekā atklāts, patiesais stāvoklis sabiedrībā tik atklāti nav bijis aprakstīts, vismaz man nav gadījies lasīt. Ar piebildi, ja latviešu valoda nav svešvaloda. Ja es lasītu šo pašu angļu valodā, idejas saprašanai varbūt nāktos veltīt kādu strēķi vairāk.

Atbildēt

Adata

06.01.2022. 21:08

Diemžēl tāda tagad ir Latvijas tauta, vājais kultūras līmenis mākslā to ir veicinājis. Autors šo tekstu ir izvēlējies ar mērķi sapurināt snaudošos, pārējos nav vērts. Tie, ar vaļējām mutītēm ,skrien pēc nākošās vakcīnas devas.
Abstraktā māksla var kalpot kā dekors telpā, jo viņā nav ielikts rūpīgs mākslinieka darbs, kā to var vērot klasiskā mākslā. Tas , ka kāds pērk melno kvadrātu par 60 miljoniem nav kritērijs gleznai, bet bagātam muļķim, kurš grib izlikties gudrs.

Atbildēt

Nika

06.01.2022. 20:22

Es nekad neesmu bijis trollis, kurš raksta KĀDA labā. Es allaž esmu teikusi savas domas. Un neuzskatu, ka manas domas ir pareizākās, jo, ja veikalā nosver manis nosklatīto gaļas gabalu uz svariem, tad svari šajā brīdī ir gudrāki par mani, jo es nekādi neprotu tik precīzi noteikt izvēlētā gabala svaru. Tātad nekas nav absolūts un pilnīgs. Jā, man ir SAVS viedoklis. Un tāds ir, bija un būs jebkuram. Diskusija ir forša lieta, ja nesāk kāds kādu personiski apvainot un runāt preteklības tā iemesla dēļ, ka domas dalās. Pasaule vispār burtiski pēdējo desmit, piecpadsmit gadu laikā ir totāli mainījusies. Manas domas. Vai Latvijā dzīvot ir labi? Nē, nav, jo nav mums ne labas valdības, ne augstošas ekonomikas. Tiešām - ir korupcija, zagšana un tautas iznīcība. Tieši tāpēc man ir ikrīta skaitāmpantiņš ejot uz darbu (man ir kolosāls maršruts - caur Ziedoņdārzam). Skaitāmpantiņš vienā brīdī piedzima no tā, ko esmu dzirdējusi, lasījusi, redzējusi simtkārt. Es eju. Man ir divas kājas un divas rokas. Man ir darbs. Man ir domājošas smadzenes. Es nekad neesmu dzīvojusi zem krūma - man allaž ir jumts virs galvas. Man ir laba veselība. Man ir mammma, māsa, dēls, vedekla, mazbērni u n vīrs. Es nekad neesmu izjutusi badu. Un es esmu nenormāli bagāta. Es negribu teikt, ka tas ir samierināšanās principa sākums. Nē. es zinu, kāiet arī pasaulē. Mums šķiet, ka viss ir briesmīgi. Piemēri. Mana tuva radiniece 5 gadus Zviedrijā
Rādīt visu

Atbildēt

murāļu maļēvičs

06.01.2022. 20:00

»

Nika

Nu, re, autora doma materializējas. Jūs uzskatat, ka sapratāt autora domu tā, it ka pats būtu autors, taču katrs visas lietas, procesus redz pa savam. Cik varētu naudā novērtēt Kazimira Maļeviča radīto Melno kvadrātu, ja mazāk slavenas šī autora gleznas Sotheby's izsolēs sākumcena var sākties no 60 ...


mālēju mellos kvadrātus, taisnstūrus, rombus, trīsstūrus, apļus uc ģeometriskus murāļus par nelielu samērīgu atlīdzību. oriģinālšedevri mazumā un vairumā, samaksa par tekošiem kvadrātmetriem vai kubikmetriem, 100% priekšapmaksa obligāta.

Atbildēt

Nika

06.01.2022. 19:46

»

atbilde

Nē, mīļā, tā ir rūgta ironija par to, kas notiek, bet es rakstīju savu komentāru, tiem, kas to saprata ne tā, kā to autors ir rakstījis. Tas bija viens no pirmajiem komentētājiem. Kaut ko tik precīzi un dziļi atainotu nākas reti satikt.tĀDĒĻ VĒLREIZ - PALDIES AUTORAM


Nu, re, autora doma materializējas. Jūs uzskatat, ka sapratāt autora domu tā, it ka pats būtu autors, taču katrs visas lietas, procesus redz pa savam. Cik varētu naudā novērtēt Kazimira Maļeviča radīto Melno kvadrātu, ja mazāk slavenas šī autora gleznas Sotheby's izsolēs sākumcena var sākties no 60 miljoniem ASV dolāru? Un, cik šīs gleznas "apskatnieki" var novērtēt šī darba māksliniecisko un materiālo vērtību? Tas ir tas paradokss, ka patiesībā viss ir savādāk, kā to redzam, uztveram un saprotam

Atbildēt

tā "gudrība"

06.01.2022. 19:42

»

jā, bet...

Pilnīgi piekrītu Jums. Taču šeit komentāros katrs grib paspīdēt ar SAVU "gudrību


pietiek-komā diez ko nespīd... lai neteiktu, ka galīgi tumša bilde.

Atbildēt

tu arī čukča?

06.01.2022. 19:39

»

Es

"Kādreiz izvēlētie tautas vadoņi bija savu vēlētāju cienīgi. Arī tagad mūsu vadoņi ir savu vēlētāju cienīgi...


Autors - Gustav VODICKA (1915-2007).

Labāk raksti mazāk, vai vēl labāk neraksti nemaz, ja tev daudz rakstot, kā nu sanāk, tā sanāk.

Atbildēt

tu kā čukča - lasīt neproti, tikai rakstīt?

06.01.2022. 19:34

»

Ko autors domā ar saviem murgiem?

Citāts:” Kādu laiku atpakaļ Dievam apnika mūsu pārlieku pacietīgā gaidīšana, un viņš radīja brīnumu – piešķīra mums neatkarību...


Publikācija ir citāts no Gustava Vodičkas grāmatas «Snaudošo eņģeļu dzimtene».

Gustav VODICKA (1915-2007)

Atbildēt

atbilde

06.01.2022. 19:15

»

Nika

Ko Jūs saprotat ar vārdu "ironija?" Vai Jūs domājats, ka autors pauž pretējo tam, kas tiek domāts? Vai, ka autors ļauj mums izklaidēties, tieši vai tieši neizsakot, bet strap puķēm norādot? Raksts ir groteska, kas apvieno drausmīgo un smieklīgo, cildeno un neglīto, tas ir, apvieno nekonkrēto. Dievs ...


Nē, mīļā, tā ir rūgta ironija par to, kas notiek, bet es rakstīju savu komentāru, tiem, kas to saprata ne tā, kā to autors ir rakstījis. Tas bija viens no pirmajiem komentētājiem. Kaut ko tik precīzi un dziļi atainotu nākas reti satikt.tĀDĒĻ VĒLREIZ - PALDIES AUTORAM.

Atbildēt

Nē!

06.01.2022. 19:04

»

Nika

Ko Jūs saprotat ar vārdu "ironija?" Vai Jūs domājats, ka autors pauž pretējo tam, kas tiek domāts? Vai, ka autors ļauj mums izklaidēties, tieši vai tieši neizsakot, bet strap puķēm norādot? Raksts ir groteska, kas apvieno drausmīgo un smieklīgo, cildeno un neglīto, tas ir, apvieno nekonkrēto. Dievs ...


Šis raksts ir mūsu kopīgā tēla spogulis. Šeit apvienotas ir ļoti konkrētas lietas - mums piemītošā apātiskā nogaidīšana, samierināšanās, aprobežotība domāšanā, degradācija, muļķīgs optimisms.... Katrs lasītājs var atrast tekstā sevis attēlojumu kādā dzīves situācijā.

Atbildēt

Nika

06.01.2022. 18:53

»

ESMAIJA

smalka un eleganta ironija no viena gala līdz otram. Dievs dod spēju to saprast arī tiem, kas saprast nespēj neko! Paldies


Ko Jūs saprotat ar vārdu "ironija?" Vai Jūs domājats, ka autors pauž pretējo tam, kas tiek domāts? Vai, ka autors ļauj mums izklaidēties, tieši vai tieši neizsakot, bet strap puķēm norādot? Raksts ir groteska, kas apvieno drausmīgo un smieklīgo, cildeno un neglīto, tas ir, apvieno nekonkrēto. Dievs dod spēju saprast to pat Esmaijai!

Atbildēt

vakcinēts pietiek lasītājs

06.01.2022. 18:36

»

jā, bet...

Pilnīgi piekrītu Jums. Taču šeit komentāros katrs grib paspīdēt ar SAVU "gudrību


Es savukārt piekrītu Jums.Vājie raksteļi šeit ir tikai vieta,kur piekabinat katram savus komentārus,kuri ceļ un notur šp vietni.Tā jau sen neatbilst kādreiz izvirzītajām nostādnēm-PIETIEK?Pietiek tukši muldēt!

Atbildēt

jā, bet...

06.01.2022. 17:59

»

ESMAIJA

smalka un eleganta ironija no viena gala līdz otram. Dievs dod spēju to saprast arī tiem, kas saprast nespēj neko! Paldies


Pilnīgi piekrītu Jums. Taču šeit komentāros katrs grib paspīdēt ar SAVU "gudrību".

Atbildēt

kaķis muris un nagla

06.01.2022. 17:42

Ak,beidz taču muldēt,pamuļķi!Neko jaunu tu nespēj sacerēt,viss jau sen daudzkārt šeit izvaimanāts un izpļ.tīts.Negarlaiko rūdītos un pieredzējušos pietieķa lasītājus un komentētājus.

Atbildēt

Žulis

06.01.2022. 17:11

»

Patiesais

Lai erī raksts pēc savas struktūras ir grūtit sapratoms , tomēr pamatdoma ir saskatāma-,ka ir jābūt pareizām valsts vērtībām un un katra indivīda vērtībām, un šīm divpakāpju vērtībām jābūt nepartrauktā saskaņotā mijiedarbībā, jeb vienkārši sakot- valsts uzticas individama un atbalsta to visos iespējamos...


Šāda attieksme, kā Jūs rakstāt, ir iespējama vienīgi nacionālā valstī, kur valsts ideoloģija ir nacionālisms. Jebkurā citā valstī šāda valsts un indivīda mijiedarbība ir utopija, jo valsts vara tautu uzlūko nevis kā partneri, bet gan kā izmantojamu resursu. Vienīgi nacionālistiskai (nacionālisma ideoloģiju pārstāvošai) valsts varai tauta ir svarīga, jo no tautas labklājības un izaugsmes ir atkarīga pašas nacionālistiskās valdības pastāvēšana. Savukārt tauta saliedējas ap nacionālo valdību ne tikai tādēļ, ka šī valdība strādā tautas interesēs, bet arī tādēļ, ka nacionālisma ideoloģija stiprina šādu kopību garīgā plāksnē.Tikai uz nacionālisma ideoloģijas pamatiem harmoniski vienā veselumā spēj savienoties zeme, tauta un valdība, veidojot vienotu valsti.

Atbildēt

Žulis

06.01.2022. 16:51

»

Es

"Kādreiz izvēlētie tautas vadoņi bija savu vēlētāju cienīgi. Arī tagad mūsu vadoņi ir savu vēlētāju cienīgi...


Kā nav nekādu vadoņu? Vadoņu mums pa pilnam, Un ikurāt tādi, kādus tos tauta ievēlēja "brīvās, demokrātiskās un visādi citādi godīgās vēlēšanās".(Ja vēlēšanass nebūtu godīgas, tad taču uz tām neviens neietu!) Un tos, kurus tauta neievēlēja, savukārt ievēlēja tie tautas ievēlētie. Par tiem cilvēku lokiem gan es tā īsti nesapratu. Ja cilvēkus sadalām lokos, tad mums iznāk četri loki. Lielākais loks ir tie, kas saprot, ka vēlēšanas ir negodīgas, tādēļ uz tām nav jāiet, lai sevi neapkaunotu. Pārējie trīs loki ir tā tauta, kas vēlē valdību. Pirmais loks ir partijnieki. Otrais loks ir partijniekiem pietuvinātie (radi, draugi, gultas biedri, biznesa partneri, šoferi un šoferu dēli...). Trešais loks ir muļķīši, kas domā, ka ar vēlēšanām varēs kaut ko mainīt un svēti tic visām tām pasakām un solījumiem, ko viņu prātiņos pirms katrām vēlēšanām dēsta partijnieki .
Tā nu tā triju loku tauta jau 30 gadus ar brīvām,demokrātiskām vēlēšanām mums sagādā dižas valdības, kas ved valsti pretim progresam, bet tautu pretim labklājībai. Pasakas parasti beidzas ar "un tā viņi dzīvo vēl šodien, ja nav nomiruši". Šim komentāram piemērots būtu nobeigums "un tā viņi vedīs tautu un valsti tik ilgi, kamēr visi būs nomiruši"

Atbildēt

hm

06.01.2022. 16:51

Ukrainas bijušajam prezidentam Porošenko Ukrainas krimināltiesa konfiscējusi visus viņa Ukrainā atrodošos īpašumus, kas naudas izteiksmē ir vairāki miljardi dolāru.
Kā dziesmā par ķēniņu un cūkganu.
No tā rodas jautājumi - kas ir vērtība un kas ir stiprāks par šo zaļo vērtību?

Atbildēt

Patiesais

06.01.2022. 16:35

Lai erī raksts pēc savas struktūras ir grūtit sapratoms , tomēr pamatdoma ir saskatāma-,ka ir jābūt pareizām valsts vērtībām un un katra indivīda vērtībām, un šīm divpakāpju vērtībām jābūt nepartrauktā saskaņotā mijiedarbībā, jeb vienkārši sakot- valsts uzticas individama un atbalsta to visos iespējamos veidos, un otrādi- indivīds atbalsta valsti un rūpējas par to. Ja šada attieksme tiktu panākta- tas būtu IDEĀLS.

Atbildēt

Хм

06.01.2022. 16:35

»

Es

"Kādreiz izvēlētie tautas vadoņi bija savu vēlētāju cienīgi. Arī tagad mūsu vadoņi ir savu vēlētāju cienīgi...


Это все детали. НО по сути автор, точнее, автор той поговорки "каждый народ заслуживает ту власть, которую имеет" абсолютно прав.
Если никто не вышел на улицы протестовать против выбора будущего президента в зоопарке, а потом проголосовал и за партии тех, кто выбирал, и за партию того, кого выбрали-то почему что-то должно меняться?
Мы молчим-они действуют. Значит, мы своим молчанием поощряем их действия. Вот так все просто.

Atbildēt

ESMAIJA

06.01.2022. 16:35

smalka un eleganta ironija no viena gala līdz otram. Dievs dod spēju to saprast arī tiem, kas saprast nespēj neko! Paldies!

Atbildēt

Es

06.01.2022. 16:18

"Kādreiz izvēlētie tautas vadoņi bija savu vēlētāju cienīgi. Arī tagad mūsu vadoņi ir savu vēlētāju cienīgi."

Daudz rakstot, kā nu sanāk, tā sanāk. Nav nekādu vadoņu, tas ir viens. Otrs ir tas, ka viņus no dažādiem lokiem ir ievēlējuši cilvēki no dažādiem lokiem. Trešais ir tas, ka daļa no viņiem vispār nav tautas ievēlēti un ir nokļuvuši tur cita Zoodārza vienošanās rezultātā (viesstrādnieks Pieneņgalva), manipulāciju ceļā (viņķele), neētiskā un antimorālā veidā (bondars) vai savas nespējas rezultātā (viesstrādnieks skazočnijs dalbajobs).

Atbildēt

Ko autors domā ar saviem murgiem?

06.01.2022. 16:01

Citāts:” Kādu laiku atpakaļ Dievam apnika mūsu pārlieku pacietīgā gaidīšana, un viņš radīja brīnumu – piešķīra mums neatkarību. ”

Neatkarības 4. maija kliķes neatkarība nav valsts un tautas neatkarība. 4. mija kliķei gan tā bija kopā ar ārzemju cionistiem sarakstīt savus likumus un izzagt valsti. Tagad valsts ir ar visu cilvēkkapitālu ieķīlāta Pasaules bankā.

Atbildēt

kolosāla doma caurvij visu rakstu, ka

06.01.2022. 15:56

"mēs spēju ātri šaut esam nomainījuši ar spēju tālu spļaut"

Atbildēt

paardomas

06.01.2022. 15:54

Būtībā nemaz nedzīvojam bet imitējam dzīvi.Cilvēks dzīvo ja rada.

Atbildēt

Labsirdis Drosmiņš

06.01.2022. 15:41

Bravo!

Atbildēt

motorhead 1916

06.01.2022. 15:15

Tad nu gan murkshjkj par devinjiem. Sen jau teicu, ka jaaprovee Aadolfu uzcelt... GOTT MIT UNS

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Mans amerikāņu draugs man pastāstīja patiesību par Donaldu Trampu, kas bieži tiek aizmirsta

FotoNeatkarīgi no tā, cik daudz mēs sacenšamies savās analīzēs un komentāros, lai rastu jaunus, gudrus veidus, kā pateikt "Tramps ir stulbs”, viņš, visticamāk, nemainīsies. Ar to mums ir jāsadzīvo. Šķiet, ka Eiropa nesaprot vienu lietu: Tramps ir ASV prezidents.
Lasīt visu...

21

Pie kā noved lēmumi, kas balstīti aplamos datos? Pie betonā izpļakarētiem simtiem miljonu

FotoIedomājaties, ka oriģinālā 2011, gadā pasažieru plūsma Rail Baltica tika plānota 3,26 miljoni pasažieru (2040 gadā). Pēdējā 2024.gada CBA dokumentos atradīsiet 51 miljonu pasažieru (2056. gadā).
Lasīt visu...

21

Krievijas dienesti izmanto nevalstiskās organizācijas, domnīcas un zinātniskos institūtus kā piesegu savām izlūkdarbībām, kā arī ietekmes operāciju īstenošanai

FotoRīgas rajona tiesa 14. februārī  piemēroja apcietinājumu Aleksandram Gapoņenko, kurš jau iepriekš ir ticis sodīts par nacionālā naida kurināšanu. Vladimirs Žirinovskis reiz solīja Baltijas valstis pārvērst par Krievijas guberņām, Gapoņenko droši vien cerēja reiz kļūt par gubernatoru... Bet nu būs jāsēž cietumā, nevis gubernatora krēslā.
Lasīt visu...

3

Re, kāds man bija foršs plezīrs Amerikā

FotoPagājusi nedaudz vairāk nekā nedēļa, kopš animācijas filma "Straume" pārrakstījusi Latvijas kino vēsturi, saņemot "Oskaru" kā labākā pilnmetrāžas animācijas filma. Kamēr filmas veidotāji turpina darbu pie nākamā projekta, tikmēr politikas veidotājiem arvien jādomā ne vien par plašāku atbalstu kino nozarei Latvijā, bet jāizmanto mirklis Latvijas tēla un Latvijas kā kino uzņemšanai draudzīgas valsts popularizēšanai.
Lasīt visu...

21

Rīgas Stradiņa universitātes studentu aicinājums Latvijas Republikas valdībai

FotoCienījamā Latvijas Republikas valdība! Ņemot vērā pašreizējo stāvokli valsts izglītības sistēmā, mēs, Rīgas Stradiņa universitātes studenti, lūdzam Jūs izskatīt mūsu priekšlikumus. Mēs ierosinām:
Lasīt visu...

21

Pabriks nav apdraudēts

FotoVisu Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) pastāvēšanas laiku tikai divi politiķi ir saņēmuši reālus sodus. 2007. gadā "Jūrmalgeitas" izmeklēšanas rezultātā Juris Hlevickis tika ieslodzīts uz pieciem gadiem, taču pilnu sodu viņš tā arī nenosēdēja. Pagājušajā gadā Ķekavas vicemērs tika notiesāts par izspiešanu un saņēma četrus gadus.
Lasīt visu...

21

Musulmaņi vēlas uzcelt pirmo mošeju Latvijā. Kāpēc mēs nevaram ieklausīties viņu vēlmēs?

FotoDemogrāfija mūsdienu pasaulē Latvijai ir svarīga problēma. Latvijas iedzīvotāji pārstāj dzemdēt bērnus, un valdībai vēl nav bijis laika skaidri formulēt šīs problēmas risināšanas iespējas. Tajā pašā laikā valsti pārpludina arābu imigranti. Šī situācija, protams, negatīvi ietekmē latviešu tautu.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi