Mazgāšanas līdzekļu ražošanas komplekss Garkalnē pret iedzīvotāju interesēm
Margarita Mjadzelica11.05.2020.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
vispār
12.05.2020. 17:41»
Super
Tikai Latvijā, kur ēdam tur dirš... Visās cilivizētās zemēs ir rūpnieciskās teritorijas ar gatavu infrastruktūru. Vispār nav saprotams, cik ir stulbs tas investors, lai klajā laukā, nekurienes vidū, bez normālām komunikācijām, kaut ko ražotu...
Visās civilizētās valstīs dirš tur pat kur ēd, tikai lumpenvalstīs cilvēki iet dirst ārpus mājas.
Weaver
12.05.2020. 12:23Es nopelnu daudz naudas (no 100 € līdz 200 € / h) tiiešsaistē no sava klēpjdatora. Pirmajā mēnesī es saņēmu čeku par 28536 €, šis tiešsaistes darbs ir vienkāršs un saprotams, nav jādodas uz biroju, tas ir viņa darbs mājās tiešsaistē. Šobrīd šī darba iespēja ir paredzēta jums. Ja vēlaties, vienkārši izmēģiniet to pievienotajā vietnē .... Dodieties uz zemāk esošo vietni un sāciet darbu .... ........................>>>>>>>>>>>>>cutt.ly/ayvKBZM
Camus
12.05.2020. 11:44»
Piebilde
Pilnīgi piekrītu! Tiem ciema iedzīvotājiem laikam nauda aug kokos! Ražošana viņiem nav vajadzīga
Šī ciema iedzīvotāji noteikti ir sevi salīdzinoši nodrošinājuši un pabalstus neprasa. Tieši otrādāk , pašvaldībai būtu jāpriecājas, ka šie cilvēki deklarētu savu dzīvesvietu Garkalnes novadā. Domāju, ka lielākā daļa mājas īpašnieku dod lielāku pienesumu valstij nodokļu un radīto darba vietu veidā, nekā iespējamā ražotne ar iespējamām 7 darbavietām.
fakts
12.05.2020. 11:32»
Zinošais
Normālās valstīs domā par darbavietām, jo tikai kaut ko nopelnot būs iespēja to iztērēt, gan privātmāju ciematos, gan "putniņu, vērošanā un skaitīšanā...
Jā ,ir jākonkurē par labāko vergturi,jākonkurē ar tēvu,māti,brāli,māsu par maizes gabalu.
Vai tajā cimatā pietrūkst mazgāšanas līdzekļi?
Zinošais
12.05.2020. 10:56»
Super
Tikai Latvijā, kur ēdam tur dirš... Visās cilivizētās zemēs ir rūpnieciskās teritorijas ar gatavu infrastruktūru. Vispār nav saprotams, cik ir stulbs tas investors, lai klajā laukā, nekurienes vidū, bez normālām komunikācijām, kaut ko ražotu...
Normālās valstīs domā par darbavietām, jo tikai kaut ko nopelnot būs iespēja to iztērēt, gan privātmāju ciematos, gan "putniņu, vērošanā un skaitīšanā".
Tāpat normālās valstīs saprot, ka par investīcijām ir jākonkurē ar citiem un tāpēc tiek veikti noteikti priekšdarbi lai tās "pievilinātu" sākot ar noteiktu teritoriju "iezīmēšanu" attīstības plānos, komunikāciju nodrošināšanu un dažādām atlaidēm !
Ciema vecākais
12.05.2020. 10:27Būs jāpapēta kas ir šis investors, kurš te pietaisījis pilnu ar komentāriem. Jāvelk būs mediju dienasgaismā un jāparāda skaistulis.
Novada domi ņemsim priekšā pēc pilnas programmas, beidzot ar kaunu atlaidīs šos Bauzes sekotājus ar Vienotību priekšgalā.
jautaajums
12.05.2020. 08:00»
Piebilde
Pilnīgi piekrītu! Tiem ciema iedzīvotājiem laikam nauda aug kokos! Ražošana viņiem nav vajadzīga
Vai naudu var ēst?Kāpēc vajadzīga ražošana,lai tikai ražotu,vai ražotu to kas nepieciešams un kvalitatīvs.Diez vai tā ciema iedzīvotājiem tas vajadzīgs.
Piebilde
12.05.2020. 07:57»
slikta doma
Kāda ražošana? Kāda strādāšana? kas gan var būt svarīgāks par stavēšanu rinda uz pabalstiem
Pilnīgi piekrītu! Tiem ciema iedzīvotājiem laikam nauda aug kokos! Ražošana viņiem nav vajadzīga!
Super
12.05.2020. 07:39Tikai Latvijā, kur ēdam tur dirš... Visās cilivizētās zemēs ir rūpnieciskās teritorijas ar gatavu infrastruktūru. Vispār nav saprotams, cik ir stulbs tas investors, lai klajā laukā, nekurienes vidū, bez normālām komunikācijām, kaut ko ražotu?
Blakus Helsinkiem pilns ar brīvām telpām.
fakts
12.05.2020. 04:52»
kā tad- arī sūdi smird
un tādēļ bāleliņi ne vienu vien fermas būvniecības projektu ir "norakuši" . Tikai tad kad atbrauc uz Alpiem, kaut vai uz Austriju- tad gan nav nekādas problēmas atrasties kūrortā, kur katrā otrajā, nu labi ceturtajā mājā ir mājlopi ar attiecīgi to izdalījumiem, kas tiek uzkrāti un attiecīgi izdala smakas...
Dziļajās kūtīs nav nekādu baiso smaku,ja pakaiši pieiekoši.Arī uz lauka govs pļekas smirdoņa ir tikai pāris metrus.
No lielfermām smirdoņa ir daudzu kilometru attālumā,tur pakaišus neizmanto.
Tehnoloģijām jābūt pašpietiekamām un saskaņā ar dabu!
slikta doma
11.05.2020. 22:15Kāda ražošana? Kāda strādāšana? kas gan var būt svarīgāks par stavēšanu rinda uz pabalstiem?
Pilnīgi nekāda tetā zaļāilgtspējas domāšana- putniņus vajag vērot, kukainīšus skaitīt... nevis te atkal tiai strādāt. Sadomaš bvēl nodokļus maksāt
hm
11.05.2020. 21:23»
Galvenais, lai ne mana druva
Kāpēc būvēt tieši adresē “Rožukrogs”? Tāpēc, ka arī citur ir iedzīvotāji un cik noprotams, investors ir gatavs šajā vietā ieguldīt un vieta izskatās atbilstoša, jo tur nav milzīga urbanizācija...
vai nav saistība ar kādu Garkalnes zāģētavu?
jaajaa
11.05.2020. 20:21»
fakts
35. Jauktas centra apbūves teritorijā var noteikt šādus papildizmantošanas veidus
…:D...un sanāk kopā 130 "meža miesta" iedzīvotāji un nolemj, ka turpmāk tikai "privātmāju apbūve"...zini, cik spožo "Buratino biznesa projektu" pasaulē katru dienu izlido miskastē dēļ "stulbajiem privātīpašniekiem" ?...un, ja "investors" nevar ar viņiem vienoties, tad pudeļu mazgāšanas līniju nāksies būvēt citur...tā tas notiek civilizētā demokrātiskā kapitālismā...:)
fakts
11.05.2020. 19:5735. Jauktas centra apbūves teritorijā var noteikt šādus papildizmantošanas veidus:
35.1. ar vieglās rūpniecības uzņēmumiem saistīta apbūve;
35.2. ar transporta apkalpojošo infrastruktūru saistīta apbūve.
jaajaa
11.05.2020. 19:10»
Ieinteresētais
Šo komentāru gan 100 % rakstīja kāds no mazā ciemata iedzīvotājiem savu meža miestu pielidzinot Mežaparkam. Ja tur ir atļauta jaukta tipa apbūve, tad tam tomer ir bijis racionāls iemesls
…:D...paga, paga...130 meža miesta iedzīvotāji...TAS IR VIŅU MIESTS...un viņi nosaka, ko būvēt vai nebūvēt savā miestā...:)
Ieinteresētais
11.05.2020. 19:02»
Vienotības zārka nagla
Izskatās, ka tā saucamais investors pats sevi šeit mēģina komentāros pārliecināt cik forši ir sākt jaukt ķīmiju privātmāju ciematā, uzcelt tizlu angāru un veselu virkni idiotismu uzsākt. Varbūt Mežparkā arī tad ļaujam naftas pārstrādes rūpnīcu, Baltezerā ķīmisko ieroču laboratoriju utt. Cik gan aprobežotam...
Šo komentāru gan 100 % rakstīja kāds no mazā ciemata iedzīvotājiem savu meža miestu pielidzinot Mežaparkam. Ja tur ir atļauta jaukta tipa apbūve, tad tam tomer ir bijis racionāls iemesls!
kā tad- arī sūdi smird
11.05.2020. 17:55»
fakts
Jebkurai tehnoloģijai (ražotnei) jābūt saskaņā ar dabu un pašpietiekamai,vai arī iznīcība
un tādēļ bāleliņi ne vienu vien fermas būvniecības projektu ir "norakuši" . Tikai tad kad atbrauc uz Alpiem, kaut vai uz Austriju- tad gan nav nekādas problēmas atrasties kūrortā, kur katrā otrajā, nu labi ceturtajā mājā ir mājlopi ar attiecīgi to izdalījumiem, kas tiek uzkrāti un attiecīgi izdala smakas. Tad nē- tad viss pa foršo. Bet Latvijā nevar- jābūt maijpuķīšu smaržai vienmēr un visur ..
Vienotības zārka nagla
11.05.2020. 17:08Izskatās, ka tā saucamais investors pats sevi šeit mēģina komentāros pārliecināt cik forši ir sākt jaukt ķīmiju privātmāju ciematā, uzcelt tizlu angāru un veselu virkni idiotismu uzsākt. Varbūt Mežparkā arī tad ļaujam naftas pārstrādes rūpnīcu, Baltezerā ķīmisko ieroču laboratoriju utt. Cik gan aprobežotam ir jābūt lai neizvēlētos rūpniecisko zonu, piemēram, 1 km tālāk gar Depo vai citur un cik gan glupam Vienotības pārstāvim jābūt novada vadībā lai šo atbalstītu.
fakts
11.05.2020. 17:08»
jau neskaitāmas reizes novērotais
Ar pastalām, bet brīvi, svaigu gaisu elposim
Jebkurai tehnoloģijai (ražotnei) jābūt saskaņā ar dabu un pašpietiekamai,vai arī iznīcība.
Vai tie mazgāšanas līdzekļi ir ekoloģiski,vai tie vispār kādam vajadzīgi?Ražot ražošanas pēc vai dēļ peļņas ir debīlisms.
jau neskaitāmas reizes novērotais
11.05.2020. 16:41Ar pastalām, bet brīvi, svaigu gaisu elposim,
Zaļā zālē diesim, dziesmas dziedāsim;
Pofig no kurienes tā nauda nāks skolotājiem un ārstiem,
to jau Kariņš ar pabalstiem izsniegs,
mēs tik diesim un dziedāsim!
Хм
11.05.2020. 16:40»
nuss
Nezinu ko mūsdienās nozīmē mazgāšanas līdzekļu fabrika, bet visticamāk, ka fabrikā diez vai dedzinās taukus lai iegūtu sārmus no kuriem iegūst ziepes - fabrika šajā gadījumā droši vien būs tikai fasēšanas vieta, kurā pieved fasēšanas iepakojumu un tvertnes ar jau gatavām ziepēm. No šī viedokļa Rīgas...
Скорее всего, что будет просто фасовочная линия, ну может еще будут что-то смешивать или разбавлять. ЧТобы саму химию производить-это вряд ли. Сейчас химзаводы-это огромные производства с многомиллионными, часто близко с миллиардными вложениями, близко к исходному сырью или к производству, чьи продукты потом используются.
Поэтому и место такое выбрано-поближе к рынку сбыта и хорошим дорогам. А может, кто-то из близлежащих жителей и есть хозяин завода. И хочет себе завод поближе, зная, что там не будет особой опасности
Жителей, конечно, можно понять, с одной стророны. С другой стороны-так почти везде у нас жилые дома рядом найдутся. А строить в чистом поле - ну так фермер землю не продаст. Да плюс все дороги, коммуникации, электричество, газ, вода-не везде это все есть.
А если персонал человек 20-30, так в небольших городках уже будет и трудно найти этих 20-30
jaajaa
11.05.2020. 16:23»
Patriots
Latvija nav tik bagāta un interesanta valsts, kura varētu investoriem norādīt, ka šajā vietā nav aizliegts būvēt, bet mēs gribam, lai būvejat tālāk no Rīgas apvedceļa. Lietuva tikai ar prieku gaida, kad latvieši savā starpā izkaros un rūpnīca tiks uzbūvēta Kauņā
...130 ciema iedzīvotāji...cik darbavietas dos rūpniecības flagmanis ?...:)
nuss
11.05.2020. 16:19Nezinu ko mūsdienās nozīmē mazgāšanas līdzekļu fabrika, bet visticamāk, ka fabrikā diez vai dedzinās taukus lai iegūtu sārmus no kuriem iegūst ziepes - fabrika šajā gadījumā droši vien būs tikai fasēšanas vieta, kurā pieved fasēšanas iepakojumu un tvertnes ar jau gatavām ziepēm. No šī viedokļa Rīgas tirgus un arī osta(izejvielu pievešanai un arī eksporta iespējām) ir vienīgais izskaidrojums. Un ja tas ir tā, tad ja zonēšana atļauj šādu fasēšanas oiobjektu celšanu, tad neko tur nevar padarīt. Ja nešis, tad daudzdzīvokļu nama dēļ pēc 10 gadiem tāpat visu mežu izcirtīs.
Patriots
11.05.2020. 16:18Latvija nav tik bagāta un interesanta valsts, kura varētu investoriem norādīt, ka šajā vietā nav aizliegts būvēt, bet mēs gribam, lai būvejat tālāk no Rīgas apvedceļa. Lietuva tikai ar prieku gaida, kad latvieši savā starpā izkaros un rūpnīca tiks uzbūvēta Kauņā.
nuss
11.05.2020. 16:13»
nuss
Kāds tam visam ar nodokļiem sakars ar konkrēto pašvaldību? Neviens neliedz celt visur kur zonējums ļauj celt rūpnīcas. Normālās valstīs ir pietiekoši labi izveidota ceļu infrastruktūra, lai rūpnīcas nebūvētu galvaspilsētas mežu apkārtnē, kur patiešām parasti būvē tikai privātmāju ciematus - citur nodokļus...
No loģistikas viedokļa A3 un A4 ceļi ir ļoti labi jebkādām kravu pārvadāšanām.
nuss
11.05.2020. 16:11»
Galvenais, lai ne mana druva
Kāpēc būvēt tieši adresē “Rožukrogs”? Tāpēc, ka arī citur ir iedzīvotāji un cik noprotams, investors ir gatavs šajā vietā ieguldīt un vieta izskatās atbilstoša, jo tur nav milzīga urbanizācija...
Kāds tam visam ar nodokļiem sakars ar konkrēto pašvaldību? Neviens neliedz celt visur kur zonējums ļauj celt rūpnīcas. Normālās valstīs ir pietiekoši labi izveidota ceļu infrastruktūra, lai rūpnīcas nebūvētu galvaspilsētas mežu apkārtnē, kur patiešām parasti būvē tikai privātmāju ciematus - citur nodokļus ne tikai maksā, bet arī iegulda valstī.
Rakstā gan kautrīgi pieminēts Buciņu ciems, kaut citiem cilvēkiem šī apkārtne ir vairāk pazīstama kā Berģi. Kas diez tas par rūpniecisko objektu uz ziemeļiem pašā meža vidū?
Pirms
11.05.2020. 16:07bļaustīties, vajadzētu noskaidrot ko nozīmē "jauktā centru apbūves teritorija" un ko tajā drīkst būvēt !
Inga
11.05.2020. 16:06Sabiedrības intereses ir saglabāt nepiesārņotu vidi un veselību sev un bērniem.
Ass
11.05.2020. 16:05Es domāju ka “investors” neapzinās, cik liela cīņa viņu gaida un visticamāk lētāk būs būvēt citur.
BauzesKrastiņa pēcnācējs no Vienotības Garkalnes domē ir vēl lielāks cilvēks nīdējs. Vajadzēs Varam rakstīt.
jaajaa
11.05.2020. 16:05»
Galvenais, lai ne mana druva
Kāpēc būvēt tieši adresē “Rožukrogs”? Tāpēc, ka arī citur ir iedzīvotāji un cik noprotams, investors ir gatavs šajā vietā ieguldīt un vieta izskatās atbilstoša, jo tur nav milzīga urbanizācija...
...nu bet tad vajag piešķirt investoram kādu hektāru meža vidū, lai būvē...ja jau tik ļoti gribas, ka putniņi riņķī čivina...lai nu kā, bet vietu tādai apbūvei pietiek...protams, ka katram, kurš sirdi un dvēseli savā stūrīti ielicis, ir pretenzijas...kaut kāda pudeļu mazgāšanas līnija nav osta, kuru citur nevar uzbūvēt...:)
++
11.05.2020. 16:03Iesaku ražotnes būvētāsjiem pasolīt cirmatiņa iedzīvotājiem mazgāšanas līdzekļus cik nu to vajag vienai mājsaimniecībai par brīvu. Redzēsiet, uz ''haļavu'' pavilksies.
Galvenais, lai ne mana druva
11.05.2020. 15:24Kāpēc būvēt tieši adresē “Rožukrogs”? Tāpēc, ka arī citur ir iedzīvotāji un cik noprotams, investors ir gatavs šajā vietā ieguldīt un vieta izskatās atbilstoša, jo tur nav milzīga urbanizācija.
Tas, ka 150 māju iedzīvotāji cenšas nosargāt savu vietu, lai pēc iespējas saglabātu tirgus vērtību, ir saprotams, bet tas nav pamatots ar sabiedrības kopuma interesēm, pietiek jau neuzbūvēto rūpnīcu un nesamaksāto nodokļu, kas beigās bez problēmām tika uzbūvētas citā valstī.