Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Kurbads

26.08.2016. 07:13

Pirmkārt, kur cienījamais autors redz bēgļus? Tajos 95% melno afrikāņu, kas pļauj pabalstus Vācijā? Nevajag uzskatīt, kā Sorosa pirksts ir labi nomaskets un apkārt vienīgi idioti.Begli ir Libānā, kur šobrīd sastāda 50% no populācijas..tur ir īstie bēgļi- Eiropā tikai latentie slepkavas u n parazīti.

Atbildēt

urciks

25.08.2016. 14:47

»

WTF

Kas par idiotu...dazbrid domaju vai latvietis jau nav diagnoze. Kauns un negods PIETIEK shi planpratinja murgus publicejot...


To latviešu lamāšanu piebremzē. Vairums latviešu neatbalsta Eiropā notiekošo. Tāpat kā valdības rīcību.

Atbildēt

urciks

25.08.2016. 10:57

»

Icaks.

Lielos vislcienos piekrītu, bet atļaušos mazliet precizēt...


1) Diez vai bez šo 20 Tk strēlnieku būtu iespējama neatkarīgas Latvijas izveide. Baltā kustība bija par monarhijas un impērijas atjaunošanu un tur nu neatkarīgai Latvijia nekādi vietas nebija paredzēta
2) Varoņu gars ir un bija. Cita lieta, ka šodien ir daudz grūtāk identificēt tos, pret ko vērst šo varoņu garu. Sen, sen vērsās pret jebkuru, kurš nāca ar zobenu, 1905. gadā vērsās pret vietējo baronu/muižnieku, strēlnieki vērsās pret vācu impēriju un pēc tam arī pret krievu impēriju, leģionāri pret komunistiem, latviešu sarkanarmieši pret nacistiem, Atmodā vērsāmies pret PSRS...bet pret ko tagad vērsties? Kura nezāle jāizravē? Un vai šī nezāle tikai Latvijā aug?

Atbildēt

Icaks.

25.08.2016. 09:07

"Ja izdzīvosi, būsi varonis."

Nē - ja uzvarēsi, būsi varonis. Ja zaudēsi, tad bandīts.

Atbildēt

Icaks.

25.08.2016. 08:57

»

U.U.

"Pirmkārt, neviens līdz galam nezina, kā rīkotos, ja patiešām pienāktu brīdis rīkoties". Tā nedrīkst teikt. Tā var teikt tikai morāli nestabils tips, konformistiski tendēts radījums, latvietis ar savu tipisko verga prātu, dvēseli un garu. Tas ir amorāls izteikums. Ļoti raksturīgs šodienas saapuvušajai...


Lielos vislcienos piekrītu, bet atļaušos mazliet precizēt:
1) savulaik nieka 20 tūkstošu latviešu (diemžēl sarkano) strēlnieku nolika uz ceļiem visu slāviju ar visiem cara ģenerāļiem;
2) diemžēl šaubos, vai šodienas latviešos vēl ir palicis tāds varoņu gars un attiecīgi jāpiekrīt par "verga prātu, dvēseli un garu", bet to attiecinot tikai uz šodienas ļautiņiem.

Atbildēt

WTF

23.08.2016. 16:06

»

Vai ne ?

Ulmanis truls, resns lauku pāķis no mājām (Plikšas), viņš ir kā visi laucinieki Latvijas laukos, nespēj pieņemt lēmumus (iedzimts- gadsimtos mantots idiotisms ar luterānisma piedevu


bet ko tad no stulba pastalas un prievite vistita tudala gaidi? Ta planpratiba jau genos. Negaidi no verga kunga domashanu !!!! 26 gadi un kadi ir LAtvija, te komentarus neprasa..

Atbildēt

WTF

23.08.2016. 16:02

Kas par idiotu...dazbrid domaju vai latvietis jau nav diagnoze. Kauns un negods PIETIEK shi planpratinja murgus publicejot.
Otrkart - neesam nekur talu no Ulmanjlaikiem. Ja Austrumos tanki ripoti, Latvija atkal butu parspeka priekshaa...ko tad, necinisimies atkal? Jo nekas savadak ka Ulmanlaikos nebija.
Trshkart - iesaku saskarties ar to "begla cilvecibu" un laika, kamer shi pajolinja sievu vai meitu neizvaros, nesapratis,ka beglis ir ierocis lai iznicinatu Eiropu. Viniem mikstie eiropieshi ir ka medusmaize. Paradit cilvecibu tadiem sunjiem, nozime but vaajam un vajajiem nav vietas. Mes redzam kas notiek izvaroshanas lielvalsti - Zviedrijaa, kur rekords vel ari ir narkotisko vielu mirstoshie - otrie eiropaa...
Lai labak saprastu rakstu autors, tad tu panem sava majaa paris neizglitotus lopus, lauj vini gul ar tavu sievu, izvaro tavu meitu, ized tavu ledusskapi , bet pashas beigas - vini izliks tevi no tevis pasha majam !!! eiropa shie lopi protestee jau pret to,ka viniem liek stradat ! Tik talu ir nodzivojusies eiropieshi sava naiva stulbumaa un liebralpederastu zombeta murgojumaa!

Atbildēt

urciks

23.08.2016. 10:21

»

Vai ne ?

Ulmanis truls, resns lauku pāķis no mājām (Plikšas), viņš ir kā visi laucinieki Latvijas laukos, nespēj pieņemt lēmumus (iedzimts- gadsimtos mantots idiotisms ar luterānisma piedevu


Vispār jau tieši laucienieki ir bijuši izlēmīgie un aktīvie. Tieši viņi kopā ar strādniekiem (nejaukt ar proletariātu!) ņēma dalību 1905. gada revolūcijā. Tieši viņi kopā ar strādniekiem bija strēlniekos un leģionā. Un viņu bija vismazāk starp uz ārzemēm emigrējušajiem. Tieši viņu izlēmīgā palikšana Latvijā, ļāva saglabāt pietiekami daudz latviešu Latvijā, lai būtu iespējama Atmoda un valsts atjaunošana. Tieši viņi stāvēja uz barikādēm, Baltijas ceļā un iestājās zemessardzē. Un tieši viņi kopā ar strādniekiem tagad tiek visvarāk apzagti...un mani nezkapēc nepamet sajūta, ka atkal nāks piektais gads...

Atbildēt

Kāds

23.08.2016. 08:11

Pats Tu Žulis! :P

Atbildēt

kāds

22.08.2016. 16:18

Nākotnes parks caur Ir transformējas sagrozītā bezmugurkaula pasaules uztverē?

Atbildēt

paga paga

22.08.2016. 15:08

»

Žulis

Šis raksts ir visai tizls mēģinājums ekonomisko migrantu iepludināšanu Eiropas valstīs, t.sk. Latvijā attaisnot ar kaut kādu "dziļas gudrības piesātinātu pasīvu pretošanos" Daesh režīmam...


Pilnibaa piekritu! Raksta autors nekad neaizstaves savu valsti, tas nu ir redzams pec si raksta. Vins tiris labi ielu, tatad citigi kalpos iekarotajam. Vai begs mezaa, kad bus janem ierocis rokaa.

Atbildēt

Edge

22.08.2016. 12:59

»

urciks

Ulmaņa mazdūšība toreiz ļauj PSRS piekritējiem šodien spekulēt par okupācijas tēmu - jūs jau nepretojāties, paši piekritāt kara bāzēm utt. Uz šiem pretošanās jautājumiem ir jāskatās ilgtermiņā, tikai tad parādās tās patiesā jēga. Pie tam uzvarētāji ciena stiprus pretiniekus, lai arī uzvarētus. To apliecināja...


"Nevis tauta pret tautu karos, bet gan visas kopā pret tumsu!" Rainis.
===================================================
Anti-hitleriskās koalīcijas (ASV, L-Britānija, PSRS, Francija) piekritējiem nav jāspekulē - drīzāk jāuzslavē K.Ulmanis un V.Munters par saprātīgo lēmumu 1940.g. jūnijā!
I.Ronis, vēsturnieks:
"Kad Kārlis Ulmanis uzzināja par Ribentropa–Molotova paktu un tā slepenajiem papildprotokoliem, sākās panika. Pirmā ideja bija pretoties, aizsardzības koncepcija balstījās uz to, ka jānoturas viena divas nedēļas, kamēr angļi atbrauc ar saviem karakuģiem. Kad kļuva skaidrs, ka angļi neatbrauks, jo vācu zemūdenes viņus kopā ar kuģiem uzlaidīs gaisā, sāka meklēt citus variantus. Tas nebija cirks, tā bija spēlīte par lojalitāti.
Esmu nosaucis Ulmani un Munteru par finlandizācijas politikas pionieriem, viņi cerēja, ka, ielaižot valstī padomju armiju, kaut kāda Latvijas autonomija ārpus Padomju Savienības tiks saglabāta. Cerības neīstenojās. Te vēl daudz ko pētīt. Es jau to savulaik sāku darīt."
Akadēmiķis Ronis par trešo aci

Atbildēt

Edge

22.08.2016. 12:54

»

Ina Fominova

Taapeec Grasta kungs arii raksta - JA buutu suutiijis. Ar uztveri slikti, vai


Otrkārt - neviens nezina, kādi mēs izskatītos šodien, ja Ulmanis būtu sacēlis kājas visu tautu un sūtījis katra laukā.
===================================================
Uz kādu tādu lauku būtu sūtījis? Var būt pilsētu iedzīvotājus uz katra laucinieka kartupeļu lauku?

Atbildēt

Januss

22.08.2016. 12:40

šādus parasti sacer sociālantropologi un pīāristi

Atbildēt

Maksis

22.08.2016. 12:19

Pašā virsrakstā minētais "Ļoti negodīgs gājiens, manuprāt" - patiesībā jau negodīga ir tā ANO kampaņa "Mēs bēgtu". Pietiek uzmanīgi papētīt karti, lai saprastu, ka mums īsti nav kur bēgt Krievijas uzbrukuma gadījumā, jo tad mums visi bēgšanas ceļi faktiski būtu noslēgti.

Atbildēt

urciks

22.08.2016. 12:17

»

ieziepēts striķis

Autoram iesaku savākt savu pi...pja pagarinājumu, kas viņa gadījumā acīmredzot ir mēle, un nevicināt to tik sparīgi cilvēcības virzienā...


Autors patiesībā izmanto ļoti vienkāršus stereotipus un piemērus, lai diskreditētu savas valsts aizstāvēšanas ideju.Interesanti, kā uz šadu aicinājumu reaģētu ASV, Krievijas vai Izraēlas iedzīvotāji?

Atbildēt

urciks

22.08.2016. 12:15

»

toreiz

Ulmanis neiesauca karā, bet pēc tam krievi un vācieši iesauca, un daudzi krita...


Ulmaņa mazdūšība toreiz ļauj PSRS piekritējiem šodien spekulēt par okupācijas tēmu - jūs jau nepretojāties, paši piekritāt kara bāzēm utt. Uz šiem pretošanās jautājumiem ir jāskatās ilgtermiņā, tikai tad parādās tās patiesā jēga. Pie tam uzvarētāji ciena stiprus pretiniekus, lai arī uzvarētus. To apliecināja paši PSRS vadoņi, pēc Otrā pasaules kara noslēdzot miera līgumu ar Somiju un atsakoties no atkārtota mēģinājuma iekarot Somiju, jo apzinājās, ka tas draud ar gadu desmitiem ilgiem militāriem konfliktiem. Šo pašu arī tagad izdarīja Krievija Čečenijā.

Atbildēt

Vai ne ?

22.08.2016. 11:42

Ulmanis truls, resns lauku pāķis no mājām (Plikšas), viņš ir kā visi laucinieki Latvijas laukos, nespēj pieņemt lēmumus (iedzimts- gadsimtos mantots idiotisms ar luterānisma piedevu).
Pēc tam kāds idiots to nodefinē kā nevardarbīgu pretošanos.

Atbildēt

solī

22.08.2016. 11:24

Puisīt, laiks uz skolu. Līdzpilsoņi, lūdzu esat iecietīgi.

Atbildēt

Linards G.=Žulim

22.08.2016. 10:15

»

Žulis

Šis raksts ir visai tizls mēģinājums ekonomisko migrantu iepludināšanu Eiropas valstīs, t.sk. Latvijā attaisnot ar kaut kādu "dziļas gudrības piesātinātu pasīvu pretošanos" Daesh režīmam...


Paldies! Es bez Žuļa gudrā izskaidrojuma neko nesapratu. Tagad sapratu, jo Žulis visu paskaidroja pareizāk nekā autors.Žulis ir gudrāks par visiem autoriem. Lai dzīvo latvietis Žulis.

Atbildēt

U.U.

22.08.2016. 10:13

"Pirmkārt, neviens līdz galam nezina, kā rīkotos, ja patiešām pienāktu brīdis rīkoties". Tā nedrīkst teikt. Tā var teikt tikai morāli nestabils tips, konformistiski tendēts radījums, latvietis ar savu tipisko verga prātu, dvēseli un garu. Tas ir amorāls izteikums. Ļoti raksturīgs šodienas saapuvušajai latviešu jaunatnei ar truliem, nekaunīgiem, viltīgiem ģīmjiem.

Atbildēt

Žulis

22.08.2016. 08:07

Šis raksts ir visai tizls mēģinājums ekonomisko migrantu iepludināšanu Eiropas valstīs, t.sk. Latvijā attaisnot ar kaut kādu "dziļas gudrības piesātinātu pasīvu pretošanos" Daesh režīmam.
Vienlaikus šī raksta autors sludina "savus ideālus" un ņirgājas par tautas patriotismu. Visas šeit sarakstītās muļķības varētu nekomentēt, ja vien pie šī raksta nebūtu tik daudz plusu, kas nozīmē, ka šādam viedoklim ir pārsteidzoši daudz piekritēju.
Vispirms pakavēšos pie raksta autora apgalvojuma ka "Daudz vieglāk ir paņemt rokās automātu un ar skaļu "urā!" mesties kara laukā". Nē, šādi tipi nekad nedosies uz kara lauku. Viņi tupēs aizkrāsnē un gaidīs cīņas iznākumu. Ja uzvarēs tie, kuri ir metušies tajā kara laukā, šie izlīdīs no aizkrāsnes un centīsies savā labā maksimāli izmantot iegūto situāciju ielienot ienesīgos amatos un pārņemot savās rokās izcīnīto uzvaru. Ja cīnītāji kaujas laukā zaudēs ienaidniekam, šie "reālpolitiķi" izlīduši no aizkrāsnes "pasīvi pretojoties", laizīs uzvarētāju zābakus. Ja šādu "reālpolitiķu" pagājušā gadsimta sākumā Latvijā būtu bijis vairākumā, tādas Latvijas šodien nemaz nebūtu. Šodien, šādu "reālpolitiķu" tiešām ir saradies daudz un tāpēc arī mums vairs nav tā laika brīvības cīnītāju izcīnītās nacionālās Latvijas valsts.
Lai kaut kā pamatotu savu sludināto "pasīvo pretošanos" raksta autors demagoģiski to saista ar skolotāju, kurš padomju laikā mācījis bērniem baltu kultūru vai sētnieku un kolhoznieku, kurš apzinīgi darījis savu darbu.Tādējādi cīņa pret ienaidnieku tiek sapludināta kopā ar dzīvi ienaidnieka pakļautībā, kas ir divas pilnīgi atšķirīgas situācijas. Starp citu, tie spēkpilnie vīrieši, kuri šodien kā ekonomiskie bēgļi dodas uz Eiropu, aizbildinoties, ka bēg no Daesh neietilpst arī raksta autora sludinātajā pasīvās pretošanās shēmā, jo viņi nez kādēļ negrib dzīvot Daesh paspārnē, apzinīgi darot savu darbu.
Visbeidzot par to "melnbalto pasauli", kurā, kā uzskata raksta autors, neviens negribētu dzīvot. Nezinu gan, kurš vēlētos dzīvot pasaulē, nezinot kur savējie, kur svešie, kur labie, kur sliktie. Nav grūti iedomāties, par ko pārvērstos tāds nezinītis. Viņš būtu ērts, ideāli izmantojams darba lopiņš. Viņš būtu kā lēta prostitūta par kuru ironiski saka "viņa bija laba, viņa deva visiem". Acīm redzot, par tādiem tad arī mūs visus aicina kļūt šis demagogs.

Atbildēt

toreiz

22.08.2016. 07:40

Ulmanis neiesauca karā, bet pēc tam krievi un vācieši iesauca, un daudzi krita...
Aizstāvēt savu māju un dzimteni no svešiniekiem ir pilnīgi dabiska tieksme. Tās ir mākslīgas mācības, pieņemt visus, kas nāk. Tos, kas nāk te strādāt nevis uzkundzēties, vēl varētu pieņemt, ja viņiem pieņemama mūsu valoda un dzīvesveids.
Vai gan latvieši spēj karot tikai svešos karos...

Atbildēt

ieziepēts striķis

22.08.2016. 00:10

Autoram iesaku savākt savu pi...pja pagarinājumu, kas viņa gadījumā acīmredzot ir mēle, un nevicināt to tik sparīgi cilvēcības virzienā.
Par kādu cilvēcību Jūs runājat? Jūs uzskatāt, ka cilvēcība ir tajā, ka Jūs iesakāt mums nodot savu valsti grūtā brīdī un bēgt?
Kur Jūs esat dzimuši un auguši? Latvijā tā noteikti nav. Latvijā tādu rīcību dēvē par gļēvumu nevis par cilvēcību.
Valsts ir nodrošinājusi šiem bēgļiem pajumti un pabalstus. Ko vēl Jūs prasāt? Kas vēl nav labi?
Kāda velna pēc Jūs rīkojat šādu idiotisku kampaņu un musināt cilvēkus bēgt? Ko jūs ar to gribat panākt?
Latviešu sirdis ar stulbām kampaņām iežēlināt nevar. Latvieši zina, kas ir cilvēcība, kas ir Dzimtenes mīlestība un zina arī, kas ir pienākums pret Dzimteni.
Tā kā saritiniet savus glupos plakātiņus un pieveriet savus pi...pja pagarinājumus.

Atbildēt

LP --> to Vārds 21.08.2016. 23:25

21.08.2016. 22:49

Juus sakaat:
ja tautai paziņotu par PSRS iebrukumu, izsludinātu kara stāvokli un nākamajā dienā kapitulētu, tad vismaz šobrīd okupācija būtu ne tikai de facto, bet arī de jure...
------------
------------
Es piebilstu:
1918.gadaa dibinaataas valsts neatkariiba turpinaas DE IURE kopsh 1918.gada, un taas okupaacija turpinaas DE IURE kopsh 1940.gada (jo ar PSRS ultimaatu un agresiju pret Latviju 1940.gadaa tika paarkaapti daudzi starptautiski liigumi, kas aizliedz agresiju).
1918.gadaa dibinaataas Latvijas tautas neatkariigas varas atdoshanu Padomju varai 1940.gadaa neleema pati Latvijas tauta, bet shobriideejo statusu Latvijai 1991.gadaa PSRS tautas veeleti deputaati NOTEICA (NEVIS ATZINA Latvijas tautas varu).

Atbildēt

derdz

21.08.2016. 22:37

par baltu tautam..hm, vinas nemaz tik svetas nebija..ka tad ieguva tik lielas teritorijas.

Atbildēt

Vārds

21.08.2016. 22:25

"...ja Ulmanis būtu sacēlis kājas visu tautu un sūtījis katra laukā."

Kādēļ uzreiz uz kara lauku?!
Pietiktu, ja tautai paziņotu par PSRS iebrukumu, izsludinātu kara stāvokli un nākamajā dienā kapitulētu, tad vismaz šobrīd okupācija būtu ne tikai de facto, bet arī de jure...

Atbildēt

Jānis E.

21.08.2016. 20:57

Uzvar nevis tas, kurš par tēvzemi atdod dzīvību, bet gan tas, kurš to piespiež izdarīt citam. G. Peitons, ASV ģenerālis.

Atbildēt

Jose

21.08.2016. 20:39

"...ja redzat uz ielas iekaustām Melnbiksi, Graikstu vai viņu sievas- bēdziet,- viņi darītu tāpat. Neviens jūs nevainos, jo jūs taču esat pacifists..,"

Atbildēt

nu gan

21.08.2016. 20:38

»

Ina Fominova

Taapeec Grasta kungs arii raksta - JA buutu suutiijis. Ar uztveri slikti, vai


Tomēr Graiksts (nevis "grasts"). Ar valodas apguvi / lietošanu kritiski slikti, vai?

Atbildēt

Ina Fominova

21.08.2016. 20:08

»

Edge

Otrkārt - neviens nezina, kādi mēs izskatītos šodien, ja Ulmanis būtu sacēlis kājas visu tautu un sūtījis katra laukā...


Taapeec Grasta kungs arii raksta - JA buutu suutiijis. Ar uztveri slikti, vai ?

Atbildēt

qwerty

21.08.2016. 20:03

Ja kādas akcijas jēga ir vēl jāpaskaidro, tas nozīmē, ka tā vnk ir slikti sarīkota.

Atbildēt

Edge

21.08.2016. 19:21

Otrkārt - neviens nezina, kādi mēs izskatītos šodien, ja Ulmanis būtu sacēlis kājas visu tautu un sūtījis katra laukā.
===================================================
G.Graista kung', lūdzu, precizēt - uz kādu tādu lauku K.Ulmanis taisījās sūtīt latviešu tautu 1940.gadā.
Iesaku Jums izlasīt K.Ulmaņa runu 1940.g.10.februārī ( 5 dienas pēc tam, kad Anglijas-Francijas ģenerālštābi nolēma sūtīt desantu palīgā Somijai):
"...Ja smagais, izšķirošais brīdis pienāktu, tad, caurmērā ņemot, no katras lauku mājas 1 vīra cilvēkam būs jāuzvelk uniforma." ( Jaunākās Ziņas, 12.02.1940.)

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...