Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Jā, dikti mīlēja dzimteni...
15.11.2024. 06:54Upitis nodeva savu tautu DIVAS REIZES. DIVAS. Parādiet man Krievijā pieminekli tautas nodevejam. Gribu redzēt!
000
09.11.2024. 00:17»
RP
Piekrītu 100%! Barbarisms nakts laikā..tāds režīms mums
okupekli jauca pa dienu. Par to saūdzības būs? Ak jā, nomīzāt.
krupits
08.11.2024. 21:53»
PP>RP
Pieminekļu nojaukšana kas simbolizē okupācijas varu ir barbarisms? Bet tad jau CCCP okupanti, kas te ienākot spridzināja brīvās Latvijas celtos pieminekļus ir barbari. Vai patiešām tā domā
upitis iznicinaja pieminekļus, sutija uz sibiriju cilvekus un rakstniekus
he-heee
07.11.2024. 17:34»
PP>RP
Pieminekļu nojaukšana kas simbolizē okupācijas varu ir barbarisms? Bet tad jau CCCP okupanti, kas te ienākot spridzināja brīvās Latvijas celtos pieminekļus ir barbari. Vai patiešām tā domā
Tovarišči nedomā, bet dara....
PP>RP
07.11.2024. 13:18»
RP
Piekrītu 100%! Barbarisms nakts laikā..tāds režīms mums
Pieminekļu nojaukšana kas simbolizē okupācijas varu ir barbarisms? Bet tad jau CCCP okupanti, kas te ienākot spridzināja brīvās Latvijas celtos pieminekļus ir barbari. Vai patiešām tā domā?
RP
06.11.2024. 20:57»
Es
Izrēķināšanās ar pieminekļiem nakts laikā man bija pēdējā atziņa par NA nelietīgo dabu. Ne par principu, bet par metodēm. Kopš viņu sadarbības ar vienotību un kariņu c19 afērā man ir skaidrs, kas tie ir par mēsliem
Piekrītu 100%! Barbarisms nakts laikā..tāds režīms mums
jau demonstrējās 50 gadu garumā. Vai ta vēl tie mošķi pie teikšanas..ha-hā?
RP
06.11.2024. 20:41Atraduši par ko plēsties. Kurš, no mums visiem, varētu līdzināties mūsu rakstnieku daiļrades veidotājiem? Ja, kas,mēs visi esam tā "padomijas" laika ķīlnieki - cits aiz pārliecības, cits aiz izdzīvošanas..Lieciet mieru visiem pieminekļiem,(izņemot, to, jau nojaukto OKUPĀCIJAS monstru).
Mans viedoklis...lūdzu lūdzu, pirms pieminekļu barbarisma realizēšanas, ..,iekārtojiet visu Latvijas režīmu pieminekļu parku! JO...vēstures iznīcināšana , iznīcinās arī mūs visus un mūsu Valsti!
,
jautājums>Atis Priedītis
06.11.2024. 18:56»
Atis Priedītis
Ir pretēji. Jebkurš normāls cilvēks negodīgumu pret sevi uztver sāpīgi un vispirms kā negodīgumu tieši pret sevi. Filozofēšana par valsts problēmām tobrīd aizmirstas
Piekrītu: Tikai laikam ne jeb kurš..bet politiski vāji attīstīts cilvēks...egoists...bez īpašas ētikas...un vāju morāli...
777
06.11.2024. 17:19»
Es
Izrēķināšanās ar pieminekļiem nakts laikā man bija pēdējā atziņa par NA nelietīgo dabu. Ne par principu, bet par metodēm. Kopš viņu sadarbības ar vienotību un kariņu c19 afērā man ir skaidrs, kas tie ir par mēsliem
A kad ar viņiem drīkst izrēķināties? Tavējie jau nomiza kaut ko protestēt, kad pa dienu jauca nost jūsu uzvaras fallu.
Es
06.11.2024. 10:41Izrēķināšanās ar pieminekļiem nakts laikā man bija pēdējā atziņa par NA nelietīgo dabu. Ne par principu, bet par metodēm. Kopš viņu sadarbības ar vienotību un kariņu c19 afērā man ir skaidrs, kas tie ir par mēsliem.
Nu
06.11.2024. 10:24»
Jukums
Pareizi teikts, tikai tāds ''sīkums'': Kā likums-LV osvoboditeli nejūt nekādu personisko vainu par to ko viņu valsts pastrādāja,lai ar paši to valsti atbalstīja un turpina atbalstīt
tur nekas nav maināms: Tāpat kā viņi nejūt vainu par savas valsts iebrukumu Ukrainā, un pirms Ukrainas par čečenu tautas iznīcināšanu, utt..
jautājums>Atis Priedītis
06.11.2024. 10:23»
Atis Priedītis
Tā jau ir mana problēma, ka man ir reizēm izdevies pārspēt iepriekš "sarunātos" uzvarētājus
Nav, nav tā Tava problēma: Vispirms tā ir visas māklslinieku kopienas problēma, pēc tam valsts problēma, un tikai pēc tam Tava problēma.
Lata
05.11.2024. 23:27»
edis
Rokas nost no musu dizgariem!No manejiem ar!Adolfs Hitlers,makizs de Sads!Pat nedomajiet pieskarties so dizo makslinieku pieminekliem!Pat nedomajiet,ka varat te,ko ietekmet-jus stulbie nozelojamie bauri.Uzdirst man uz jusu tautu-man ''pohuj'',aurojiet tur,plesiet matus sev no dirsas...Neaiztieciet Dizgaru...
Atvaino, bet man uz dirsas matu nav….
https://nra.lv/neatkarigs petijums 567289
05.11.2024. 19:43»
Atis Priedītis
https://nra.lv/neatkariga/izpete/473384-maris-caklais-japles-uz-pusem-jo-1944-gadu-apdzejojis-pareizi-bet-1947-gadu-nepareizi.htm
ti, tu esi pelnījis pieminekli kā vājprāta ģēnijs!
pareizi, dēliņ
05.11.2024. 18:01»
Demokrāts
Ar ļeņina pieminekli bija jāsadzīvo, nevajadzēja to nogāzt
nē, nevajadzēja
tā nav teorija
05.11.2024. 17:36»
Atis Priedītis
Minēšu tikai vienu
Ati, tu par savu čekista kartiņu esi aizmirsis? Tāpēc labāk paklusē!
NAIN
05.11.2024. 17:34»
Atis Priedītis
Minēšu tikai vienu
piekto atmodšanos organizēja tādi kā tu,vai ta tu
čeha un komparta,sorosists jā!?
mazs rezumējums
05.11.2024. 16:51Andrejs Upītis ir diženākais latviešu rakstnieks! Bet, ja runā pa kolaboracionismu un kāda ļaunuma nodarīšānu latviešiem, tad viņš nobāl šodienas Rinkeviču, Siliņas, dzintaru ,...priekšā!
Quo vadis?
05.11.2024. 14:18»
Atis Priedītis
Atzīšos - esmu sazērestības teoriju piekritējs...
Varētu lūdzu šim Jūsu citātam pierādījumus. Šeit un tagad.
"Fakti liecinot, ka 90% sazvērestības teoriju esot patiesas."
1) lūdzu norādīt vismaz 10 sazvērestības teorijas, kuras mums visiem ir zināmas (vismaz publiski pieejamas)
2) visām 10 - lūdzu uzrādīt faktus
Anatolijs
05.11.2024. 12:25»
Atis Priedītis
Neticēsiet, bet es vēlos dzīvot parasta, vienkārša cilvēka dzīvi un šādu dzīvi arī dzīvoju. Pārāk labi zinu slaveno cilvēku biogrāfijas, laimīgo starp viņiem nav
Gluži manas domas....
Jukums
05.11.2024. 12:24»
Kas
tieši nepatīk?Tas,ka Latvijas vēsture atšķiras no jūsējās? Tā vienmēr atšķirsies,jo ierakstīta mūsu ģenētiskajā atmiņā-tie bija mūsu senči,kuriem tika nodevīgi laupīta ar asinīm pirktā valsts.Latviešiem meža brāļi bija nacionālie partizāni,jums -bandīti.Savukārt,latviešiem -krievu armija bija bandīti...
Pareizi teikts, tikai tāds ''sīkums'': Kā likums-LV osvoboditeli nejūt nekādu personisko vainu par to ko viņu valsts pastrādāja,lai ar paši to valsti atbalstīja un turpina atbalstīt.
Quo vadis?
05.11.2024. 12:18»
Landlady lata
Upītim ir brīnišķigas noveles! Man patika arī Zaļā zeme un Sūnu ciems. Sudrabu Edžum ir Dullais Dauka, absolūti ģeniāls stāstiņš, kas, ja būtu uzrakstīts lielo tautu valodā, būtu pasaulslavens. Vai ar to nepietiek, lai literāts izpelnītos to mazmazītiņo savas zemes pleķīti - piemineklim? Tad jau Raini...
Ja viss būtu tik vienkārši, tad jau nebūtu mūsu sarunu par to.
Vai tas, ka Jums Dullais Dauka ir ģeniāls, ir pietiekams iemesls, lai Sudrabu Edžum būvētu pieminekli vai nosauktu veselu kalnu Imantā viņa vārdā? :)
Mums visiem dažādas izglītības, pieredze, vide, dažādi uzskati par patiesi vērtīgo un skaisto.
Vienam māte, otram meita, trešam kleita. Kā vienmēr.
Kas
05.11.2024. 11:07»
Хм
Вся суть в одном абзаце...
tieši nepatīk?Tas,ka Latvijas vēsture atšķiras no jūsējās? Tā vienmēr atšķirsies,jo ierakstīta mūsu ģenētiskajā atmiņā-tie bija mūsu senči,kuriem tika nodevīgi laupīta ar asinīm pirktā valsts.Latviešiem meža brāļi bija nacionālie partizāni,jums -bandīti.Savukārt,latviešiem -krievu armija bija bandīti,primitīvi,sadistiski,izvarotāji un laupītāji,tāda ir to ģenētiskā atmiņa un mantotā izturēšanās vēl joprojām Ukrainā.Ienākot Rīgā šai armijai,sievietes slēpās pagrabos.Ja paskatās 1949.gada izvedamo sarakstus-tur dominē sievietes,bērni un veci cilvēki,kuri bija lemti bojāejai.Tā ir mūsu vēsture,nevis tas,ko mēģiniet uzspiest visām citām tautām.
Anatolijs
05.11.2024. 10:27»
Atis Priedītis
Būtu jāasakās no visiem centieniem kādu cilvēku mākslīgi padarīt par elku. Diemžēl, Latvijā tas tika darīts un arī tiek darīts. Bet kā zināms visi elki kaut kad tiek gāzti. Un tiks gāzti arī elkiem celtie pieminekļi
Var jau būt, bet kā ar Jums-Atis ar Jums pašu? Vai tad būdams elks-pats spētu attiekties no sava augstā stavokļa?
cits jautājums
05.11.2024. 10:26»
tiešām
Šo huiņu par 3500 EUR tu jau stūmi iepriekš. Nesaprotu, kāpēc tev pašam jāmokās nīstā Latvijā starp nīstiem latviešiem, kad ir tādas iespējas, turklāt dzīvojot starp sev intelektuāli, tikumiski un ideoloģiski tuviem krieviem...
Tas,ko te raksta tas ..neizdevusies valsts...tikai lieku reizi piedāda osvoboditelu ārkārtīgi zemo politiskās kultūras līmeni: Bez meliem tie itin neko nespēj. Visa viņu dzīve jau paaudzēm balstījusies tikai uz meliem: Ka viņi te ir osvoboditeli, ka sniedz internacionalnuju pomosc, ka cel svoi kommunizm, ka glābj citas tautas..utt...
tiešām
05.11.2024. 08:19»
Latvija - neizdevusies valsts
Tu nestreso, visam savs laiks. Jau pirms pusotra gada divi man zināmi jauni cilvēki ar labām krievu valodas zināšanām un labām zināšanām savā specialitātē iestājās darbā Krievijas nomales rūpnīcā tehnologu amatos. Zini, kāda viņiem ir alga? Virs 3500 EUR mūsu naudā. Es jau esmu par vecu, lai sāktu visu...
Šo huiņu par 3500 EUR tu jau stūmi iepriekš. Nesaprotu, kāpēc tev pašam jāmokās nīstā Latvijā starp nīstiem latviešiem, kad ir tādas iespējas, turklāt dzīvojot starp sev intelektuāli, tikumiski un ideoloģiski tuviem krieviem?
Cik man zināms vēl pirms Covid Novosibirskas bioloģisko ieroču fabrikas virusologs saņēma mēnesī 15 000 rubļu, kas līdzinājās 200 EUR, bet viņš taču riskēja, ka galu galā to pakārs tribunālā par noziegumiem pret cilvēci.
Landlady lata
04.11.2024. 22:51»
Quo vadis?
Viena no vispamatīgākajām personībām mūsu literatūrā tieši vājprātīgo darbaspēju dēļ...
Upītim ir brīnišķigas noveles! Man patika arī Zaļā zeme un Sūnu ciems. Sudrabu Edžum ir Dullais Dauka, absolūti ģeniāls stāstiņš, kas, ja būtu uzrakstīts lielo tautu valodā, būtu pasaulslavens. Vai ar to nepietiek, lai literāts izpelnītos to mazmazītiņo savas zemes pleķīti - piemineklim? Tad jau Raini arī jājauc nost, viņš taču bija SD. Būtu nodzīvojis līdz 1940. gadam, kas zina, kas notiktu...
Bet nopietni runājot - Rokas nost no mūsu dižgariem!
Quo vadis?
04.11.2024. 15:55»
Хм
Спасибо за рекомендацию, надо будет поискать. С другой стороны, иногда ничего серьезного уже не хочется читать, перегружать мозг - и так всего вокруг столько... Не хочется думать. В итоге какой-то парадокс и замкнутый круг...
https://kniga.lv/shop/chernyj-lebed-pod-znakom-nepredskazuemosti
Polarisā ir.
Viens citāts -
"Человеческое сознание страдает от трех проблем, когда оно пытается охватить историю, и я называю их Триадой затмения. Вот они: а) иллюзия понимания, или ложное убеждение людей в том, что они в курсе всего, происходящего в мире, – более сложном (или более случайном), чем им кажется; б) ретроспективное искажение, или наше природное свойство оценивать события только по прошествии времени, словно они отражаются в зеркале заднего вида (в учебниках истории история предстает более понятной и упорядоченной, чем в эмпирической реальности); в) склонность преувеличивать значимость факта, усугубляемая вредным влиянием ученых, особенно когда они создают категории, то есть “платонизируют”.
Quo vadis?
04.11.2024. 15:48»
Atis Priedītis
Pieminekļu sliešanai būtu jāpiemēro laika distance. Teiksim 50 vai pat 100 gadi. Tas ir laiks, kurā tauta būs saņēmusi pilnīgu un ticamu informācijU par katra dižgara labajiem un arī sliktajiem darbiem
Ja mēs saprotam un atzīstam, ka vēsture ir kādu notikumu ķēde, kuru ietekme ir bijusi ļoti nozīmīga, un uz kuru mēs skatāmies no šodienas atpakaļ, tad, protams, 50 vai 100 gadi varētu būt pietiekami, lai veiktu kādu analīzi.
Bet stāsts jau par ko citu.
Konkrētā laikā un apstākļos dzīvojoši cilvēki vēlas izteikt piemiņu, pateicību, atzinību vai jebkādu citu emociju TIEŠI ŠEIT UN TAGAD.
Kādā sakarā lai kāds pēc 100 vai 1000 gadiem būvētu Tutanhamonam pieminekli, ja viņš konkrētā laikā un konkrētai tautai bija vadonis, leģenda, barvedis, alfa suns vai vēl nezin kāds prātvēders?
Protams, Tutanhamons diez vai tautai prasīja, vai tie grib viņam pieminekli būvēt.
… Rādīt visu
Хм
04.11.2024. 15:43»
Quo vadis?
Ļoti iesaku Nasima Nikolasa Taleba grāmatu “Melnais gulbis...
Спасибо за рекомендацию, надо будет поискать. С другой стороны, иногда ничего серьезного уже не хочется читать, перегружать мозг - и так всего вокруг столько... Не хочется думать. В итоге какой-то парадокс и замкнутый круг.
А про nespēj paredzēt ne 2.pasaules karu, ne 11.septembri есть и другая версия. Просто не хочется верить в плохое. В русском языке это емко обозначает слово "авось". Авось, пронесет. Авось, в этот раз не пристегнусь и не попаду в аварию. Авось, и ничего страшного что выпил за рулем. А у политиков, чиновников просто "авось" другого уровня. Да и большинство людей не особо любят тех, кто говорит "впереди опасность".
Не нужно далеко ходить-те, кто в 2002-2003 предупреждали о перегреве экономики, в лучшем случае воспринимались как пессимисты, в худшем-да ты враг страны, очерняешь наше светлое будущее! Не лей воду на мельницу врага!
Quo vadis?
04.11.2024. 14:57»
Хм
Вся суть в одном абзаце...
Ļoti iesaku Nasima Nikolasa Taleba grāmatu “Melnais gulbis".
Talebs raksta, ka cilvēce nespēj veiksmīgi prognozēt savu nākotni. Bet cilvēces pārliecība par savām zināšanām apsteidz šīs zināšanas, radot pārmērīgas pašpārliecības fenomenu."
Cilvēkiem ir ļoti raksturīgs uzskatīt, ka viņi pilnīgi visu zina. Līdz ar to nespēj paredzēt ne 2.pasaules karu, ne 11.septembri. Un viņi vienmēr uzskata, ka "tas, ko viņi domā, vai intuitīvi jūt, ir arī patiesībā".
Domāju, ka novērtēsiet. Brīdinu. Sarežģīta lasāmviela. Nav ikdienas un parastiem prātiem paredzēta.
Quo vadis?
04.11.2024. 14:47»
Gustavs
Tas gan laikam tiesa, tikai te neiet runa par Upīša personīgām īpašībām bet par viņa politisko darbību-kā valsts un tautas nodevējam...Visticamāk ka kopā ar V.Lāci sadarbojās ar krievijas čeku
Jā, bet piemineklis jau noteikti bija rakstniekam veltīts, kas tika uzskatīts par gana labu tiem laikiem un tikumiem.
Es vispār nesaprotu, kas tas par ārprātu likt pieminekļus. Vai tiešām prātīgāk nebija par šo naudu atvērt bibliotēku un nosaukt to Upīša vārdā? Bet pēc tam vienkārši nomainīt pret nākošo?
Ziedoņa vārdā nosauktā bibliotēka. ;)
Rača vārdā un vēl nezin kādā. ;)
Nu
04.11.2024. 09:00»
Latvija - neizdevusies valsts
Tu nestreso, visam savs laiks. Jau pirms pusotra gada divi man zināmi jauni cilvēki ar labām krievu valodas zināšanām un labām zināšanām savā specialitātē iestājās darbā Krievijas nomales rūpnīcā tehnologu amatos. Zini, kāda viņiem ir alga? Virs 3500 EUR mūsu naudā. Es jau esmu par vecu, lai sāktu visu...
tad brauc tak mājās vai prom uz Āfriku: Tur maksā ap 4500 EUR mēnesi.
Gustavs
04.11.2024. 08:59»
Quo vadis?
Viena no vispamatīgākajām personībām mūsu literatūrā tieši vājprātīgo darbaspēju dēļ...
Tas gan laikam tiesa, tikai te neiet runa par Upīša personīgām īpašībām bet par viņa politisko darbību-kā valsts un tautas nodevējam...Visticamāk ka kopā ar V.Lāci sadarbojās ar krievijas čeku...
Krievija-Ķīnas kolonija
04.11.2024. 08:57»
Latvija - neizdevusies valsts
Tu nestreso, visam savs laiks. Jau pirms pusotra gada divi man zināmi jauni cilvēki ar labām krievu valodas zināšanām un labām zināšanām savā specialitātē iestājās darbā Krievijas nomales rūpnīcā tehnologu amatos. Zini, kāda viņiem ir alga? Virs 3500 EUR mūsu naudā. Es jau esmu par vecu, lai sāktu visu...
Tikai mieru, biedrs: Ko tu te vēl kavējies? kapēc nebrauc mājās?
Хм
04.11.2024. 08:57»
Atis Priedītis
Beidzot sākas raksti par padomju okupācijas laika patiesiem notikumiem. Šajā rakstā ir rakstīts arī par manu 1980.gadā Latvijas Radio ierakstīto dziesmu "Izkapts ābelē" ar Māra Čaklā vārdiem. Dziesma un dzejolis bija vērsts pret Latvijas okupāciju ko 1944.gada vasarā uzsāka padomju armija...
Вся суть в одном абзаце
Padomju armijas darbošanās ietilpa tieši šajos pašos rāmjos. Uz šaubām par dzejoļa un pēc tam dziesmas palaišanu apritē varēja atbildēt ar pretjautājumu, vai tad kāds var šaubīties, ka slikti ir vācieši un labi ir krievi? Nē, ne 1968., ne 1980. gadā par to šaubīties nedrīkstēja. Bet apjēdza taču, ka labāk nepieminēt “svešu mēli”, kuras vāciskā izpausme no atmiņām bija sākusi gaist, kamēr krievu valoda Latvijā daudzviet skanēja vairāk nekā latviešu valoda.
Кто-то решил попросту на всякий случай подстраховаться, поэтому и запретили. Что на самом деле думал автор-можно только придумывать. И при этом следующее произведение - tālāk seko “47. gada Kurzemes balāde” ar nacionālo partizānu apsaukāšanu par bandītiem.
Это называется выдавать действительное за желаемое. Постыдились бы так бессовестно пиарить себя.
edis
04.11.2024. 02:39»
Kļūdies
otra lasītākā grāmata līdz 20 gs.beigām bija Antuāna de Sent-Ekziperī “Mazais princis”.”Mēs esam atbildīgi par tiem,ko pieradinām”.Šo citātu zina lielākā daļa cilvēki,kas lasa/lasījuši grāmatas un pat tie,kas nelasa
Citatu citesanas prasme nebut negarante sapratni par citejamo tekstu.Piekritu,ta tas ir.
Kļūdies
03.11.2024. 23:09»
edis
Kas ir otra lasitaka gramata pec Bibeles?Vienkarsi padomajiet.Adolfa Hitlera ''Mein Kampf''.Lasitaka par ''Anneles stastiem''.Kadel nav pasaule piemineklu sim dizasgaram,kas radijis tik lasitu,emocionalu,spilgtu,piesatinatu ''gara darbu''?Tadel,ka savas tautas slepkavas ''dizie gara darbi''neattaisno...
otra lasītākā grāmata līdz 20 gs.beigām bija Antuāna de Sent-Ekziperī “Mazais princis”.”Mēs esam atbildīgi par tiem,ko pieradinām”.Šo citātu zina lielākā daļa cilvēki,kas lasa/lasījuši grāmatas un pat tie,kas nelasa.
Quo vadis?
03.11.2024. 22:30Viena no vispamatīgākajām personībām mūsu literatūrā tieši vājprātīgo darbaspēju dēļ.
Monstrs, kura biogrāfijā norādītos datus gribas pat pārbaudīt.
Cilvēks, kura vienīgā kļūda bija vēlēšanās būt sociālam rakstniekam. Diemžēl, gan 1905., gan vēl jo vairāk 1917.gads Upīti padarīja no sociāla uz pilnīgi sociālistisku rakstnieku. Un ne tikai rakstnieku.
Tajā pat laikā, no visiem viņa darbiem laikam tikai Sūnu ciema zēnus uzskatu par kaut ko patiesi interesantu.
Vai kāds maz ir spējis precīzāk apzīmēt šo tautiņu. :)))
… Rādīt visu
Latvija - neizdevusies valsts
03.11.2024. 20:01»
Krievija-Ķīnas kolonija
Vēl neesi savā roģinā un turpini te smirdināt? Kapēc
Tu nestreso, visam savs laiks. Jau pirms pusotra gada divi man zināmi jauni cilvēki ar labām krievu valodas zināšanām un labām zināšanām savā specialitātē iestājās darbā Krievijas nomales rūpnīcā tehnologu amatos. Zini, kāda viņiem ir alga? Virs 3500 EUR mūsu naudā. Es jau esmu par vecu, lai sāktu visu no nulles, bet jaunatne brauks, brauks un brauks, ja uzzinās vairāk par šādām iespējām. Jau gadus 3 ir vērojams katastrofāls dzimstības kritums "valstī 404" Latvijā. Tas tāpēc, ka šeit ir tādi kā tu un jaunatne izvēlas dzīvot citur.
Latvija - neizdevusies valsts
03.11.2024. 19:52»
tādus jāšauj maziņus
Upītis bija recidīvists. Cīnījās pret Latviju gan 1918.gadā, gan arī vēlāk un, pēc okupācijas 1940.gadā, ieņēma augstus amatus. Visīstākais kolaborants un neatkarīgas Latvijas pretinieks
Bet varbūt bija citādi? Varbūt Upīts pārāk labi pazina latviešus, zinot, ka iedodot rokās varas grožus tādiem, kuri prot tikai zagt, vaukšķēt austrumu virzienā un izsaimniekot citu radīto, būs nelaime?
rocksteady
03.11.2024. 19:35»
tak
tak laidies pie klauna zeļcmana uz saloreihu un
Izskatās, ka tev visdrīzāk jālaižas uz rusoreihu pie sava mīļotā putlera! Krievu rase taču virsrase! Neviens no jums kremliniem nekad to nav nolieguši :)
777
03.11.2024. 19:33»
tikai jautājums
Kad Latvija ir bijusi visvarāk okupēta, izlaupīta un iztukšota: kādos agrākos laikos, vai tagad
Padumjajos laikos. Moš krieviem vislabāk gāja zem hitlera, ne? Tava loģika...
atb
03.11.2024. 15:59»
tikai jautājums
Kad Latvija ir bijusi visvarāk okupēta, izlaupīta un iztukšota: kādos agrākos laikos, vai tagad
krievu okupācijas laikos. Un pie Latvijas iznīcināšanas un izlaupīšanas ir arī vainīgs mēsls upīts.
tikai jautājums
03.11.2024. 15:15Kad Latvija ir bijusi visvarāk okupēta, izlaupīta un iztukšota: kādos agrākos laikos, vai tagad?
edis
03.11.2024. 14:17Kas ir otra lasitaka gramata pec Bibeles?Vienkarsi padomajiet.Adolfa Hitlera ''Mein Kampf''.Lasitaka par ''Anneles stastiem''.Kadel nav pasaule piemineklu sim dizasgaram,kas radijis tik lasitu,emocionalu,spilgtu,piesatinatu ''gara darbu''?Tadel,ka savas tautas slepkavas ''dizie gara darbi''neattaisno vina nodevibu.Viss patiesiba ir loti vienkarsi,ja nesak to ''zinatniski petit''...
2
03.11.2024. 12:54»
1
upīša un viņam simpatizējošās komunistiskās ideoloģijas dēļ daudzi latvieši 50 gadus cieta no krievu okupācijas varas
Tiesa-bet daudzi pie šīs pašas varas dzīvoja zaļi...Ko nu?
jautājums>paklau
03.11.2024. 12:53»
paklau
beidz čīgāt savas tukšās vārsmas
Kas konkrēti nepatika pie tā ko rakstīja Priedītis?
paklau
03.11.2024. 12:51»
Atis Priedītis
Beidzot sākas raksti par padomju okupācijas laika patiesiem notikumiem. Šajā rakstā ir rakstīts arī par manu 1980.gadā Latvijas Radio ierakstīto dziesmu "Izkapts ābelē" ar Māra Čaklā vārdiem. Dziesma un dzejolis bija vērsts pret Latvijas okupāciju ko 1944.gada vasarā uzsāka padomju armija...
beidz čīgāt savas tukšās vārsmas...
cienītais Ati
03.11.2024. 12:50»
Atis Priedītis
Beidzot sākas raksti par padomju okupācijas laika patiesiem notikumiem. Šajā rakstā ir rakstīts arī par manu 1980.gadā Latvijas Radio ierakstīto dziesmu "Izkapts ābelē" ar Māra Čaklā vārdiem. Dziesma un dzejolis bija vērsts pret Latvijas okupāciju ko 1944.gada vasarā uzsāka padomju armija...
Vai nav tā, ka Jūsu personīgās ambīcijas ir kā milzu māja, bet valsts un tautas intereses kā sīki putekļi?



Šodien koncertzāles Palladium mājaslapā es atradu paziņojumu par krievu mūziķa „голосанебесныхтел” uzstāšanos.
Esmu Rīgas domes deputāts, taču savu priekšnieku – Rīgas mēru Viesturu Kleinbergu pēdējoreiz redzēju Rīgas domes sēdē 2025. gada 16. oktobrī. Kopš tā laika – nekā. Ne ziņas, ne redzēts, ne dzirdēts. Neviļus nākas atcerēties pēc Reiņa un Matīsa Kaudzīšu romāna motīviem uzņemto filmu “Mērnieku laikus” un tajos dzirdēto jautājumu: “Kur te ir pagasta staršina? Nu pagasta vecākais?!”
19.oktobrī bija mēnesis, kā mūsu Semītis tika nošauts savā teritorijā, kurā likās, ka ir drošībā. Piedod, Draudziņ, ka nenosargājām.
Ja vien histērija ap Stambulas konvenciju nav Jaunās Vienotības un Progresīvo pilnībā menedžēta īslaicīga priekšvēlēšanu vai ārkārtas vēlēšanu kampaņa, kas izbeigsies līdz ar nosprausto mērķu sasniegšanu visiem iespējamiem līdzekļiem, tad mēs, iespējams, šobrīd piedzīvojam būtisku transformāciju.
Pēc Latvijas Republikas Saeimas lēmuma otrajā un galīgajā lasījumā atbalstīt likumprojektu Par izstāšanos no Eiropas Padomes Konvencijas par vardarbības pret sievietēm un vardarbības ģimenē novēršanu un apkarošanu (1058/Lp14) (turpmāk - Likumprojekts), aicinām Jūs izmantot Latvijas Republikas Satversmes 71. panta minētās pilnvaras un nodot šo Likumprojektu otrreizējai caurlūkošanai Saeimā.
Latvija ir izkļuvusi no Padomju Savienības, taču konservatīvie politiķi joprojām turas pie tās vērtībām. Viņus vada ilgas pēc vadoņa "stingrās rokas" un sajūsmina padomju klusēšanas kultūra – vardarbību ģimenēs, par ko runā Stambulas konvencija, labāk paslēpt, nevis risināt. Saeimas komisijā konservatīvie nupat liedza cilvēkiem iespēju par Konvenciju izteikties – padomiska cenzūra tiem joprojām šķiet pievilcīga. Trīsdesmit gadus Latvija ir virzījusies rietumnieciskas demokrātijas virzienā, taču lēni, kā pa celmiem, jo konservatīvie joprojām nespēj izkļūt no Padomju Savienības galvā un velk mūs atpakaļ austrumu virzienā.
Cik ilgi klusēsim? Cik ilgi skatīsimies, kā tiek šauts, melots un piesegts? Šodien jautājums nav par to, kurš bija vainīgs. Jautājums ir — kas notiek ar cilvēkiem, kuriem rokās ir ierocis un sirdī — tukšums.