Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
gurants
27.11.2014. 13:16milzīgi parādi par nekustamā īpašuma spekulāciju ir šai baznīcai tāpēc tagad jāatstrādā valddībai karaļa tiesu jāveic ...
problēmā vainīgi visi psihopāti končitas krievu šovinisti šis mūks jau netaisas pārdot ferari beigās dienas ...
gurants
27.11.2014. 13:16»
....
J.Vanags varētu izteikties īsāk, kodolīgāk un, līdz ar to, spēcīgāk
milzīgi parādi par nekustamā īpašuma spekulāciju ir šai baznīcai tāpēc tagad jāatstrādā valddībai karaļa tiesu jāveic ...
problēmā vainīgi visi psihopāti končitas krievu šovinisti šis mūks jau netaisas pārdot ferari beigās dienas ...
....
25.11.2014. 12:37J.Vanags varētu izteikties īsāk, kodolīgāk un, līdz ar to, spēcīgāk.
Izlasot pirmo 1/5 jau var nojaust visas ziņas "domu lidojumu".
Žēl, ka garīgais (?) līderis (?) ir TIK garlaicīgs.
dainfus
20.11.2014. 04:06»
Sociums
tiešām nevar noliegt kad daudzi cilvēki latvieši lagaļi dzīvoja visnotāļ bagāti ...
tikai ne jau pateicoties vāciešu gādībai bet gan tādā ziņā par spīti tai ...
tiešām daudzi mācījās pēterburgā dienēja cara armijā strādāja rīgā un tamlīdzīgi ...
taču lielākā daļa tā dēvēto latviešu bija visnotaļ nabadzīgi ...
ne varbūt tik nožēlojami kā garlība merķēļa darbos bet tuvu tam ...
tāpēc arī latvieši 1917 gada 31 decembrī dibinājā latviešu iskolata padomju republiku ...
kuru vēlāk ulmanis sakāva kopā ar vācieši bet tad lāčplēša dienā iedūra bermondam nazi mugurā ...
pavēlot aizvākties projām no latvijas teritorija kuru vācieši vēl nesen bija atkarojuši padomju latviešiem ...
kā arī aizsargājuši latviju no nonākšanas poļu rokās kā notika ritumu ukrainā ...
tālāk pret ko vēlāk spridzinot poļu ministrus cīnījās banderas kungs ...
dainfus
20.11.2014. 04:05tiešām nevar noliegt kad daudzi cilvēki latvieši lagaļi dzīvoja visnotāļ bagāti ...
tikai ne jau pateicoties vāciešu gādībai bet gan tādā ziņā par spīti tai ...
tiešām daudzi mācījās pēterburgā dienēja cara armijā strādāja rīgā un tamlīdzīgi ...
taču lielākā daļa tā dēvēto latviešu bija visnotaļ nabadzīgi ...
ne varbūt tik nožēlojami kā garlība merķēļa darbos bet tuvu tam ...
tāpēc arī latvieši 1917 gada 31 decembrī dibinājā latviešu iskolata padomju republiku ...
kuru vēlāk ulmanis sakāva kopā ar vācieši bet tad lāčplēša dienā iedūra bermondam nazi mugurā ...
pavēlot aizvākties projām no latvijas teritorija kuru vācieši vēl nesen bija atkarojuši padomju latviešiem ...
kā arī aizsargājuši latviju no nonākšanas poļu rokās kā notika ritumu ukrainā ...
tālāk pret ko vēlāk spridzinot poļu ministrus cīnījās banderas kungs ...
Janis Joplins
19.11.2014. 15:40
Raganu vajag sadedzināt - Ontūnu Mazpusānu© (lit.pseid.)®,
Doma laukumā, Archibīskap Vonag ! Un, Āmen !
'dzin'dzo'dzan'
19.11.2014. 15:16»
pēteris
vanags pasaka dažus pareizus poitntus bet kopumā nonāk pie secinājuma ka vajag tikai klikšķus un viss būšot kārtībā...
Vanags ir parasta nagla Latvijas pakālā vai girsā.
Bet latviešu piemānīja vācieši - solot ar kredītiem laimi zemes virsū. Joprojām Latvijas valsts un privātpersonas ir pakļautas parādu verdzībai ar visu savu valsts iekārtu. Klikšķis vajadzīgs pašam Vanagam, kai nājtu pie normāla saprāta un redžetu lietas, kādas tās ir.Ka latvieši nav saimnieki savā zemē - viņiem atstāti atribūti kā bērnudārzā - karodziņi, prezidentiņš MK un Saeima..kas neko nevar le'mt ārpus slepeniem aizdevumu līgumiem..kuros melns uz balta uzrakstīti SVF/PB spēles noteikumi Latvijā.
pēteris
19.11.2014. 13:18vanags pasaka dažus pareizus poitntus bet kopumā nonāk pie secinājuma ka vajag tikai klikšķus un viss būšot kārtībā ...
400 gadus latviešiem uz galvas mīksto lika vācieši un tagad to pašu turpina darīt valūtas fonds ...
poļu un krievu laikos nodokļu bija jāmaksā atkarībā no ražas daudzuma ...
labajos zviedru laikos savkārt augsti nodokļi bija nemainīgi visus gadus ...
pēteris
19.11.2014. 13:17vanags pasaka dažus pareizus poitntus bet kopumā nonāk pie secinājuma ka vajag tikai klikšķus un viss būšot kārtībā ...
400 gadus latviešiem uz galvas mīksto lika vācieši un tagad to pašu turpina darīt valūtas fonds ...
poļu un krievu laikos nodokļu bija jāmaksā atkarībā no ražas daudzuma ...
labajos zviedru laikos savkārt augsti nodokļi bija nemainīgi visus gadus ...
Porcijs
19.11.2014. 13:04»
fakts
Jo totalitārāks režīms, jo pompozāk tiek svinēti svētki kuriem vajadzētu simbolizēt demokrātiju
Jā, Latvija kopš 1991.g. ir piedzīvojusi totālu sakāvi. Simti tūkstoši latviešu dzīvā spēka ir izkautu - miruši Latvijai - vergu gaitās Rietumos, kur tos nosūtījuši "Latvijas patrioti"- 4. maija režīms.It kā pozitīva cita ziņa - tautā, jaunatnē 4. maija režīms atmodina nacionālo pašapziņu, bet diemžēl aktivizē lielgabagaļu, kam jāsargā lembergu, berjoskinu sazagtais, jo vecie komunisti baidās, ienākot krievu arnijai, ka neokļūst Sibīrijā pamestajās celtnēs, kur jau daudzi devušies un sūtīti ekspedīcijās..latviešus pieradinot pie domas turp doties uz dzīvi..Bērziņš ļoti gribētu, lai latvieši aizstāv viņa sazagto..Pārējais fufelis.Žēl, ka latvieši atkal tiek plānoti kā lielgabalgaļa. Tautas virzītājspēks tiek virzīts gultnē pret pašiem latviešiem.Tādam bērziņam latvieši it tukša skaņa, kamēr nav jāpiesola pa galvu - ja par tuvu pienāk..
Porcijs
19.11.2014. 13:02»
fakts
Jo totalitārāks režīms, jo pompozāk tiek svinēti svētki kuriem vajadzētu simbolizēt demokrātiju
Jā, Latvija kopš 1991.g. ir piedzīvojusi totālu sajāvi. Simti tūkstoši latviešu dzīvā spēka ir izkautu - miruši Katvijai - vergu gaitās Rietumos, kur tos nīsūtījuši "Latvijas patrioti"- 4. maija režīms.Ot kā pozitīva cita ziņa - tautā, jaunatnē 4. maija režīms atmodina nacionālo pašapziņu, bet diemžēl aktivizē lielgabagaļu, kam jāsargā lembergu, berjoskinu sazagtais, jo vecie komunisti baidās, ienākot krievu arnijai, ka enokļūst Sibīrijā pamestajās celtnēs, kur jau daudzi devušies un sūtīti ekspedīcijās..latviešus pieradinot pie domas turp doties uz dzīvi..Bērziņš ļoti gribētu, lai latvieši aizstāv viņa sazagto..Pārējais fufelis.Žēl, ka latvieši atkal tiek plānoti kā lielgabalgaļa. Tautas virzītājspēks tiek virzīts gultnē pret pašiem latviešiem.Tādam bērziņam latvietsi it tukša skaņa, kamēr nav jāpiesola pa galvu - ja par tuvu pienāk..
fakts
19.11.2014. 12:48»
Porcijs
Pēc būtības LV ir tukša čaumala, kas nokrāsota sarkabaktsarkanā krāsā - daudziem par mierinājumu, kam jāredz "vajadzīgās krāsas...
Jo totalitārāks režīms, jo pompozāk tiek svinēti svētki kuriem vajadzētu simbolizēt demokrātiju.
Re
19.11.2014. 12:31Klikšķis, kas Latvijai vajadzīgs..
Klikšķiniet vasali. Bez konkrētu cilvēku konkrētas rīcības tā ir vien tukšas mucas skaņa renģēdājiem par godu pirms kartēja pusdienlaika.
Bez atmošanas nav grūti sapņot.
Porcijs
19.11.2014. 12:15»
Viedoklis
Gāju, un veidoju, un neklusēju, cik bija iespējas un resursu tikt saklausītam, bet vai tas kādu maz interesēja un interesē? Ja nu vienīgi pa retam pārlapojot avīzes, noskatoties kādu tv raidījumu un pārrunājot čukstus virtuvē? Arī Jūsu komentārs tulkojams - ko tu te vāries, viss taču ir ok, vai nē? ...
Pēc būtības LV ir tukša čaumala, kas nokrāsota sarkabaktsarkanā krāsā - daudziem par mierinājumu, kam jāredz "vajadzīgās krāsas".
Šajā tukšajā čaumalā sačukstas valsts ierēdņi un politiķi taisa šovus, pa šovu starplaikiem pāralapojot parādgrāmatu. Naudu nežēlojot čaumalas caurumu nostiprināšanai ar investīcijām Drošības ministrijai.
Kad pienāk svētki, tie ir krāšņi - ar dziedāšanām, gaismas pērlītēm uz galvaspilsētas ēku sienām,nauda netiek žēlota sarkanvbaltsarkanām krāsu lentītēm pie koku kātiem.. Bet čaumalas iekšpuse ir neaizskarama.Lai tikai kads no ārpuses neiedomājas tur nokļūt, komntolēt, pārbaudīt,iznesot patiesību ārpusē.. kas atklātu, ka čaumala ir tukša un kaut ko gribētu mainīt no āras kādi, kam paredzēti politiķu radītie šovi..
Viedoklis
19.11.2014. 11:10»
bidzho
kas tev traucēja iet un veidot šo valsti savādāku? iedzimtais kūtrums? vai vēlēšanās pie jebkura iznākuma, tā no maliņas pateikt slaveno frāzi: "es taču teicu ka tā sanāks
Gāju, un veidoju, un neklusēju, cik bija iespējas un resursu tikt saklausītam, bet vai tas kādu maz interesēja un interesē? Ja nu vienīgi pa retam pārlapojot avīzes, noskatoties kādu tv raidījumu un pārrunājot čukstus virtuvē? Arī Jūsu komentārs tulkojams - ko tu te vāries, viss taču ir ok, vai nē? Jautāmus, kam ok un cik ilgi pie šāda scenārija lemts neatkarīgai Latvijai pastāvēt? Valsts bez cilvēkiem, vai valsts ar nabagiem, nav neviena sevi cienīga cilvēka sapnis un neprasiet tam cīnīties par tādu valsti sev un saviem bērniem. Vispirms jādomā par katru pavalstnieku un tikai tad var cerēt uz valsts uzplaukumu. Protams, būs sliņķi un tie nekad un nekādos apstākļos nedzīvos labi. Bet kad uz iztikas un izmisuma robežas ir tautas lielākā daļa, tas nav normāli. Un tāda valsts ilgermiņā nespēs pastāvēt. Par to ir tas stāsts, tā bēda un tā sāpe.
'dzin'dzo'dzan'
19.11.2014. 11:04Palikuši tikai tie, kam sakari ar latviešiem, kas ir no 4. maija kliķes - komunistiem, to līdzskrējējiem, kas prot pielāgoties, bet nevēlas vergot Rietumos par pajumtes un vēdera tiesu.Katram var vietu atrast, ja paklausīgs un bez savām domām. Kā "mūsu" prezidents, kas visieem palikušajiem Latvijā paraugs.
Latvijas Kompartijas CK organizatoriskā partijas un kadru darba nodaļas vadītājs Genādijs Loskutovs (jā, jā, nākamā Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka Alekseja Loskutova tēvs) 1989. gada 12. jūnijā, pēc tam, kad pārrunas ar Andri Bērziņu veicis pats un arī „Latvijas Kompartijas CK otrais sekretārs b. Soboļevs V.P.”. Dokumentā ar grifu „dienesta lietošanai”, ar kuru Andris Bērziņš tika apstiprināts par Valmieras rajona Tautas deputātu padomes izpildkomitejas priekšsēdētāju, atzīts: „b. Bērziņš A.V. sevi ir rekomendējis kā prasmīgu organizatoru, godprātīgu, iniciatīvas bagātu un zinošu vadītāju. Piemīt attīstīta ekonomiskā domāšana, praktiskums, izpildīga disciplīna. Pret jebkuru jautājumu risināšanu izturas nopietni un pārdomāti. Pastāvīgi papildina savas zināšanas. Pareizi saprot pārbūves galvenos uzdevumus, cenšas iedziļināties problēmu būtībā.”
'dzin'dzo'dzan'
19.11.2014. 11:02»
derēs
izklausās labi bet kāpēc tos latiševcus 20 gadus dzen dzen dzin dzo dzan un nevar aizdeit
Palikuši tikai tie, kam sajari ar latviešiem, kas ir no 4. maija kliķes - komunstiem, to līdzskrējējiem, kas prot pielāgoties, bet nevēlas vergot Rietumos par pajumtes un vēdera tiesu.Katram var vietu atrast, ja paklausīgs un bez savām domām.Kā "mūsu"prezidents, kas vieiem palikušajiem Latvijā paraugs.
Latvijas Kompartijas CK organizatoriskā partijas un kadru darba nodaļas vadītājs Genādijs Loskutovs (jā, jā, nākamā Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja priekšnieka Alekseja Loskutova tēvs) 1989. gada 12. jūnijā, pēc tam, kad pārrunas ar Andri Bērziņu veicis pats un arī „Latvijas Kompartijas CK otrais sekretārs b. Soboļevs V.P.”. Dokumentā ar grifu „dienesta lietošanai”, ar kuru Andris Bērziņš tika apstiprināts par Valmieras rajona Tautas deputātu padomes izpildkomitejas priekšsēdētāju, atzīts: „b. Bērziņš A.V. sevi ir rekomendējis kā prasmīgu organizatoru, godprātīgu, iniciatīvas bagātu un zinošu vadītāju. Piemīt attīstīta ekonomiskā domāšana, praktiskums, izpildīga disciplīna. Pret jebkuru jautājumu risināšanu izturas nopietni un pārdomāti. Pastāvīgi papildina savas zināšanas. Pareizi saprot pārbūves galvenos uzdevumus, cenšas iedziļināties problēmu būtībā.”
derēs
19.11.2014. 10:52izklausās labi bet kāpēc tos latiševcus 20 gadus dzen dzen dzin dzo dzan un nevar aizdeit ???
derēs
19.11.2014. 10:52»
'dzin'dzo'dzan'
Preambula tika pieņemta, lai Saskaņa ar balsojumu Saeimā, kad latvieši tiks padzīti pilnībā no latvijas, varētu bez referenduma izmainīt preambulu un ieviest otru valodu kirilicā. Lai latvijā palikušie latvieši nespētu šim solim pretoties ar referendumu, izmainīts arī referenduma likums - tagad jasavāc...
izklausās labi bet kāpēc tos latiševcus 20 gadus dzen dzen dzin dzo dzan un nevar aizdeit ???
'dzin'dzo'dzan'
19.11.2014. 10:37»
zvirbuls
vanags ir cilvēks nevis latvietis tur ir atšķirība
Preambula tika pieņemta, lai Saskaņa ar balsojumu Saeimā, kad latvieši tiks padzīti pilnībā no latvijas, varētu bez referenduma izmainīt preambulu un ieviest otru valodu kirilicā. Lai latvijā palikušie latvieši nespētu šim solim pretoties ar referendumu, izmainīts arī referenduma likums - tagad jasavāc 160 000 parsjatu pat savu naudu, lai pieteiktu grozījumus likumos, prembulā, ko nav iespējams prakstiski izdarīt. Bēziņš un 4. maija kliķe kopā ar NA/VL, nododt latviešu intereses, atvieglojuši ceļu uz otru valsts valodu - kirilicā. Iespējams, ka Bērziņš un 4. maija kliķe strādā Putina interesēs kopā ar miljardieri Lembergu, kas garā nabags, bet naudā turīgs, pateicoties Krievijai. Ja Krievijas armija ienāks - mīksti tiks grozīta preambula un otra valsts valoda būs kirilicā. Latvieši būs laimīgi - brauks ar lētu Krievijas benzīnu un varēs turpināt runāt latviski....Tāda ir realitāte..
caca
19.11.2014. 10:20Ir tik daudz liekulības un farsa pašā faktā, kad vienu reizi gadā pašpasludinātā elite iet uz dievkalpojumu un šķietami lūdz par valsti. Bet kas notiek ikdienā?! Un arī arhibīskaps lej ūdeni uz šīm liekulības dzirnavām - kur tad viņš ir visu gadu, kad notiek visādas cūcības no elites puses?! Mani neuzrunā viss šis farss. Patauptiet šo paši sev - pašpasludinātie!
redz ir nieanse
19.11.2014. 10:00es ar tavu preambuli no rītīem apslaukos un prom braukt netaisos ...
redz ir nieanse
19.11.2014. 10:00»
bidzho
nepatīk preambula: vari braukt kur tā labāka
es ar tavu preambuli no rītīem apslaukos un prom braukt netaisos ...
bidzho
19.11.2014. 09:38»
zem cita raksta iespējams tas būtu kas atšķirīgs, savdabīgs!
diemžēl zem šī raksta, tik nožēlojama paskvila!
bidzho
19.11.2014. 09:36»
zvirbuls
vanags ir cilvēks nevis latvietis tur ir atšķirība
nepatīk preambula: vari braukt kur tā labāka!!
bidzho
19.11.2014. 09:33»
Viedoklis
Paldies. Viss ir pareizi. Latvijai ir vajadzīgi tās dēli un meitas. Paliek viens un ne mazāk būtisks un vienlīdz sadzīvisks jautājums. Kādēļ Latvijā cilvēki tika nodoti finanšu verdzībā bankām un lielākā īpatsvarā svensonu? Kadēļ cilvēki zaudēja ne tikai savus ienākumus, iekrājumus un daudzi darbu krīzei...
kas tev traucēja iet un veidot šo valsti savādāku? iedzimtais kūtrums? vai vēlēšanās pie jebkura iznākuma, tā no maliņas pateikt slaveno frāzi: "es taču teicu ka tā sanāks" ?????
Viedoklis
19.11.2014. 09:19Paldies. Viss ir pareizi. Latvijai ir vajadzīgi tās dēli un meitas. Paliek viens un ne mazāk būtisks un vienlīdz sadzīvisks jautājums. Kādēļ Latvijā cilvēki tika nodoti finanšu verdzībā bankām un lielākā īpatsvarā svensonu? Kadēļ cilvēki zaudēja ne tikai savus ienākumus, iekrājumus un daudzi darbu krīzei iestājoties, bet valsts pieļāva tiem ne tikai atņemt vienīgos īpašumus, bet likt maksāt desmitgadēm starpību par jau atņemto? Kādēļ pensonāriem ar 28-29 gadu darba stāžu Latvijas labā pensija ir 58-65 lati (80-89 eiro) un tādu pensionāru ir daudz, jo īpaši Latgalē bezdarbs pēdējos 15 gados ir tikai pieaudzis pilsētās nerunājot par laukiem. Un kādas izredzes atrast darbu Latgalē bija pirms pensijas gados, ja jaunie ar volodu u.c. zināšanām nevarēja sev atrast darbu, nemaz nerunājot par oficiāli pilnā apmērā atalgotu? Bet uz tā fona zāles, elektrība, komunālie pakalpojumi, pārtika, sabiedriskais tarnsports utt. kļuvuši daudz dārgāki. Kā cilvēkam izskolot un pabarot savus bērnus, būt pie veselības un lolot mazbērnus? Un neskatoties uz šo banku nesodītu patvaļu, atkal tām peļņa desmitos miljonu eiro mērama ik gadu. Bet valsts prezidentam pensija ir virs 3 tūkstošiem eiro mēnesī pret 80 eiro mēnesī daudziem pensionāriem un īpaši Latgalē. Vai taisnīgi prasīt ministra algu pielikumu par parvarēto krīzi, kad cilvēkiem trūkst naudas ēdienam un sadzīvei, pēc rēķinu nomaksas par komunāliem pakalpojumiem, kuru pamatā ir valsts noteikti tarifi un citi nodokļi. Kadēļ par to neviens negrib runāt no kancelejas un vērst lietas uz labu? Vai tādos apstākļos cilvēki neturpinās pamest savu valsti un dzimteni dodoties ekonomiskā trimdā? Cilvēkiem ir uzlikts nesamerīgs un uzņēmējiem grūti panesams nodokļu slogs, ja bizness nav ar milzīgu peļņu, nav vērsts uz eksportu, ja tiek nomaksāti visi nodokļi, nodevas un citi apslepti valsts budžetu papildinājumi.
Vispirms vajadzētu domāt nevis par saujiņu izredzēto un valsts pārvaldē labi iekartojušos ierēdņu armiju un politikai pietuvinātiem, bet par parastiem cilvēkiem, kuri ar savu nesavtīgumu un grūtu dzīves ikdienu notur mūsu Latviju un iznes uz saviem pleciem šo grūti panesamu nastu. Par ko domā mūsu valsts vīri un dāmas, ar katru dienu zaudējot savus iedzīvotājus, bet baznīca savus draudzes locekļus un apmeklētājus? Vai nebūtu laiks saukt lietas īstajos vardos arī baznīcas kancelejām un vārst tās par labu, nevis stāstīt tautai, ka bijis vēl grūtāk pēckara gados? Vai tad cilvēkiem Latvijā visos savas pastāvēšanas gados jādzīvo kā pēc pirmā un otrā pasaules kara? Vai par tādu brīvu un neatkarīgu Latviju mūsu seņči ir ziedojuši savu dzīvību un par tādu valsti sapņojuši, un tādu to vēidojuši?
tādi esam
19.11.2014. 09:06Paldies arhibīskapam!
Fantastiska runa!
Nožēlojami, ja valsts svētku dienā tik daudz "sēnes" u.c. neveiksminieki un antikristi- ateisti (komentētāji) tur naidu sirdī.
Skaudība un naids bojā veselību un skaistumu!
Saules mūžu Latvijai!
Fēlis
19.11.2014. 08:02»
geez
butu jau labi, bet nu 18.nov. sfeeras rakstaa citeet Nazarbajevu taa jocigi liekas. Tur nav demokratijas
Un Tu demokrātiju uzskati par kautkādu superuniversālo pasaules kārtību? Ja ,,demokrātiskā'' valstī, kā Latvija valda stulbums un haoss, tad diez vai tautai tā ir laba izvēle. Kazahijā valda kārtība un tālbraucēji, kuri turp dodas bieži, par Kazahiju izsakās ļoti atzinīgi, toties ja šodienas Latvijā būtu tie pieminētie sapostītie lauki, tad tos, kuri tos laukus sāktu savest kārtībā, uzreiz apliptu alkatīgi sūdumušas, kuri ar nepavelkamiem nodokļiem un likumu likumu pielikumiem iedzītu viņus dirsā, aptīrītu tiesu izpildītāju kantorī un gatavotos saņemt 3zvaigžņu ordeni par ,,labi padarītu darbu''. Līķu kaudzes aiz muguras tos vairs neinteresētu. Tauta pie mums ir tik apstulbināta, ka pietiek tikai pafleitēt, ka par šo partiju jābalso, ja nevēlas vēl vienu krievu atnākšanu un ļautiņi skrien par ,,V'' balsot neskatoties uz visām to sastrādātajām nelietībām un pat to, ka bankas nozagšana tautai ir procesā. Demokrātija? Da nah... tādu demokrātiju.
Egons Andersons
19.11.2014. 03:53Runa nav gara vai garlaicīgs, bet patiesa stāvokļa analīze. Domāju, ka visiem, kas klausās, liels vai mazs jācenšās darboties pēc labākās sirds apziņas, ar domu: ko es daru Latvijas un ko pats savā labā.
Viedais
19.11.2014. 03:31Jāni, līdzīgi tev, es nebūt nenocienu mūsu tautas pagātni (varbūt savādāk redzot atsevišķus aspektus) un potenciālu, taču pašreizējo apātiju un līdztekus pesimismu par nākotnes perspektīvām ļaudīs raisa nespēja kaut kādi mainīt vai ietekmēt sabiedriski-politiskos procesus valstī. Vari, protams, gudri pārmest, ka vēlēšanas to deva, taču rezultāts ir acīmredzams (taču mēs labi zinām kā briest šis auglis). Neņemos analizēt, kāpēc tieši Latvijā gan pie Maskavas, gan Briseles varas pie šprices nonāca (nonāk) tieši di_slaižas. Taču kamēr tauta nedzemdēs vai neradīs savu vadoni, Lāčplēsi, gaismnesi (sauc kā gribi) nedz latvieši, nedz mums lojālie cittautieši Dievzemītē nākotnes perspektīvas nesaskatīs, jo tās nav (kas nenozīmē, ka nebūs). Lūdz Dievu, cik spēj un neaizmirsti par acīm pierē, ja patiesi vēlies, lai šis nav mūsu tautas pēdējais gadsimts. Ar cieņu. Dod Dievs tev atklāsmes...
zvirbuls
19.11.2014. 03:04vanags ir cilvēks nevis latvietis tur ir atšķirība ...
latvija nav domāta cilvēkiem bet gan latviešu neliešiem saskaņā ar nacistu pieņemto preambulu ...
zvirbuls
19.11.2014. 03:04»
'dzin'dzo'dzan'
Cerams, ka vajadzīgs tikai klikšķis, lai Vanags kļūtu normāls latvietis
vanags ir cilvēks nevis latvietis tur ir atšķirība ...
latvija nav domāta cilvēkiem bet gan latviešu neliešiem saskaņā ar nacistu pieņemto preambulu ...
tukši vārdi tukšā portālā
18.11.2014. 23:45Gari ..., nav malku cirst. Tas pats par garo penteri no Saeimas pr-tājas. Jūsu garie vāvuļojumi nespēj ne aizkustināt, ne iedvesmot. Tukšas tukšu liekuļu runas tukšām zombijfanēm, kuras reizi gadā izjūt orgasmisku pacilājumu no "brīvības" un "pašnoteikšanās" ilūzijas. Diezgan nožēlojami.
Uldis Sēne
18.11.2014. 23:18»
Uldis Sēne
Es esmu cilvēks ar īpaši padziļinātu prātu. Punkts
Tev, nelieti, kas ar svešu vārdu raksta komentārus, būtu jāzina, ka tā ir gaužām nožēlojama, pretīga, noziedzīga rīcība, kas liecina par īsta nelieša dabu.
malacis
18.11.2014. 22:20piekrītu visam tekstam, izņemot tam par kristietības slavinājumu. Lasot par Vecajā Derībā aprakstītajiem izredzētās tautas briesmu darbiem, viegli var kļūt par antisemītu!
dihlafs
18.11.2014. 21:57»
dihlafs
Neesmu pārliecināts,ka cienīgtēvs ir atradis pareizos vārdus.Jācer,ka kļūs arvien vairāk tādu,kuri kritiski izvērtēs šo vārdu patieso jēgu.Un,ar lielāku vai mazāku varu apveltīti civēki,beidzot,sapratīs-vara ,vispirmām kārtām, uzliek par pienākumu godprātīgi pildīt savu misiju,rūpēties par valsti un...
Atvainojos un laboju;-...īstenie LATVIJAS patrioti ir gatavi jebkādiem pārbaudījumiem,jo-''Gods kalpot LATVIJAI'' viņiem nav tukša skaņa.
dihlafs
18.11.2014. 21:39»
Aivars2
Kā vienmēr Vanaga k-gs ir atradis pareizos vārdus. Jācer, ka kļūs arvien vairāk tādu, kuri sapratīs šo vārdu jēgu, arī ar lielāku vai mazāku varu apveltītu cilvēku...
Neesmu pārliecināts,ka cienīgtēvs ir atradis pareizos vārdus.Jācer,ka kļūs arvien vairāk tādu,kuri kritiski izvērtēs šo vārdu patieso jēgu.Un,ar lielāku vai mazāku varu apveltīti civēki,beidzot,sapratīs-vara ,vispirmām kārtām, uzliek par pienākumu godprātīgi pildīt savu misiju,rūpēties par valsti un līdzcivēkiem.Notikmi Ukrainā mūsmāju visu rangu ''varenajiem'',visdrīzāk,iedveš bailes,ka viss ,tik ''sūri'' sarūpētais savai labklājībai,var vienkārši izčibēt.Piekrītu Tavai pāriecibai,ka īstenie LATVIJAS patrioti ir gatavi jebkādiem pārbadījumiem,jo-''Gods kapot LATVIJAI'' viņiem nav tukša skaņa.
Uldis Sēne
18.11.2014. 21:30»
Uldis Sēne
Betānij, kurš tev ir iestāstījis, ka Bībelē rakstītais ir dieva diktēti vārdi? Bez tam, cilvēka ķermenim ir ieprojektētas arī smadzenes loģiskajai domāšanai, un līdz ar to, ar tām arī rūpīgi jāanalizē jebkas, ko mums pasniedz par patiesību. Starp citu, es jau esmu, un tādēļ ir pilnīgi lieki tavi vārdi...
Es esmu cilvēks ar īpaši padziļinātu prātu. Punkts.
ghj
18.11.2014. 21:07Noveloti melnsvarcim sis atzinas nakusas...un, tapec, kas rakstits, ir n-kart nozelojami;(((!!! Patiesi ta...
Uldis Sēne
18.11.2014. 21:06»
Betānija
Ar visaugstāko saprātu, Dieva vārdu nekad nesaprast. Ja gribi saprast Svētos Rakstus, savu prātu noliec malā, jo Dieva prāts nav cilvēka prāts. Tas, kas cilvēkam liekas labs un augstvērtīgs, Dieva priekšā ir pilnīgas muļķības. Tavs saprāts ir dots tikai šai zemes dzīvei, bet Dieva saprāts ir domāts...
Betānij, kurš tev ir iestāstījis, ka Bībelē rakstītais ir dieva diktēti vārdi? Bez tam, cilvēka ķermenim ir ieprojektētas arī smadzenes loģiskajai domāšanai, un līdz ar to, ar tām arī rūpīgi jāanalizē jebkas, ko mums pasniedz par patiesību. Starp citu, es jau esmu, un tādēļ ir pilnīgi lieki tavi vārdi, ka bez dieva, es nevarēšot būt. Mēs visi bez izņēmuma esam Visaugstākā Saprāta daļiņas, kuras ir bijušas vienmēr, ir un būs mūžīgi, laika gaitā izejot cauri šai dīvainajai daudzdimensiju spēlei, vienai pēc otras atgriežoties Tā pirmējā, kopējā sastāvā.
Un, būtu jauki, ja tu sāktu skatīties uz lietām ar padziļinātu prātu, nevis no tik šauras reliģiju veidotas prizmas. Tici man - tas nāks tavai seklajai lietu izpratnei krietni par labu!
Betānija
18.11.2014. 20:31Ja šo runu būtu teicis valsts prezidents, tad neko labāku nevarētu vēlēties. Bet, ja runu, ar šādu tekstu saka arhibīskaps, tad tas ir tas pats, kā ja ķirurgs runātu par melnā metāla rūpniecības attīstību. Luterāņu arhibīskapa uzdevums ir apgaismot tautu caur Dieva vārdu, kāpēc mūsu valstī notiek tas, kas notiek. J. Vanags tautu gan pamāca, kas katram būtu darāms, bet ko viņš var gaidīt no citiem, ja pats savu Dieva vārda sludināšanas amatu nepilda? Labāk viņam būtu pārcelties uz Saeimu un rakstīt runas prezidentam, nevis ieņemt amatu, ko viņš nepilda.
Draugs
18.11.2014. 19:59»
Betānija
Ar visaugstāko saprātu, Dieva vārdu nekad nesaprast. Ja gribi saprast Svētos Rakstus, savu prātu noliec malā, jo Dieva prāts nav cilvēka prāts. Tas, kas cilvēkam liekas labs un augstvērtīgs, Dieva priekšā ir pilnīgas muļķības. Tavs saprāts ir dots tikai šai zemes dzīvei, bet Dieva saprāts ir domāts...
Betānija, draudziņ! Vai tad nemaz nemani, ka lielākā daļa komentētāju ir no Tvaika ielas? Tā ir mediķu kompetence.
paija
18.11.2014. 19:44Paldies! Laikam neesmu īsta kristiete,bet raksts aizkustinaja un pilnībā piekrītu
Betānija
18.11.2014. 19:38»
Uldis Sēne
Lai nebūtu pārpratumu, daru zināmu, ka esmu nevis ticīgs, bet gan Visaugstāko Saprātu, ko es mēdzu dēvēt par Absolūto Harmoniju, kā arī citu pasauļu esamību absolūti apzinošs cilvēks...
Ar visaugstāko saprātu, Dieva vārdu nekad nesaprast. Ja gribi saprast Svētos Rakstus, savu prātu noliec malā, jo Dieva prāts nav cilvēka prāts. Tas, kas cilvēkam liekas labs un augstvērtīgs, Dieva priekšā ir pilnīgas muļķības. Tavs saprāts ir dots tikai šai zemes dzīvei, bet Dieva saprāts ir domāts mūžībai. Latvju dainas māca kā mūžiņu nodzīvot, bet Svētie Raksti - kā dzīvot mūžīgi. Bībeli nevar lasīt un saprast pēc miesas prāta. Tu vari būt ar Dievu, tu vari būt pret Dievu, bet bez Dieva tu nekad nevarēsi būt. Tas kas radījis zemi un debesis, Tas arī ir devis visa patiesības mēru!
'dzin'dzo'dzan'
18.11.2014. 18:46Cerams, ka vajadzīgs tikai klikšķis, lai Vanags kļūtu normāls latvietis.
Aivars2
18.11.2014. 18:44Kā vienmēr Vanaga k-gs ir atradis pareizos vārdus. Jācer, ka kļūs arvien vairāk tādu, kuri sapratīs šo vārdu jēgu, arī ar lielāku vai mazāku varu apveltītu cilvēku.
Piekrītu, ka arī mēs stāvam lielu pārbaudījumu priekšā, un tas, kas notiek Ukrainā, ir tikai sākums, bet beigas neņemsies prognozēt neviens.
Esmu pārliecināts, ka no šiem pārbaudījumiem mēs iznāksim daudz stiprāki, nekā ieejot tajos!
Sveiciens svētkos visiem Latvijas patriotiem!