Kāpēc latviešiem neko nevajadzētu svinēt vai pieminēt 16. martā
Jurģis Liepnieks15.03.2017.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Ija
09.04.2017. 12:17Leģionāri necīnījās par fašismu, viņi cīnījās pret boļševiku okupantiem, daudzu ģimeņu izsūtīšanu, kara sākumā pat cerēja,ka varbūt panāks izsūtīto vagonus. Cerēja, ka sabiedrotie neatstās Baltijas valstis Staļinam, vēl vairākus gadus pēc kara, cerēja, ka angļi nāks un atjaunos Latvijas neatkarību. vai tad cilvēki zināja par Eiropas sadalīšanas plāniem, par Rībentropa - Molotova paktu. Cerēja un dziedāja - mēs sitīsim tos utainos, pēc tam tos zili pelēkos. Liepniek, atzīmē tu savu 9. maiju, liec mieru citiem.
Valdis Freimantals
01.04.2017. 11:021993. gada 18.februara nakts - Rigas Latvieshu Biedribas likvidacijas un likumigo 1938. gada statutu aizliegshanas KGBistu, komunistu terora akts pret latvieshiem!
Par to ir jaarunaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kas par to nerunaa ..... nav objektivs!
Ir divkosis!
Lasiet manu raksru internetaa:"Mosties, celies,
strada"!
Valdis Freimantals
01.04.2017. 10:31Un ne varda ar visaam likvidetajaam latvieshu biedriibaam!
Karot jau gaja- jo kmunisti likvideeja visas latvieshu biedriibas un nogalinaaja bez tiesas visu latvieshu biedriibu aktivistus (gimenes uz Sibiriju ).
Kas nerunaa par latvieshu biedribu iznicinashanu - ir vai nu muljkis, vai komunistu paklausiigs ieliktnis!
Lasiset manu rakstu internetaa:"Mosties, celies, strada"!
Kad?
20.03.2017. 12:03»
L.Grantiņš LRTT
Protams, ka maskas krīt un , pirmkārt, jau šim šmurgulim, kura pavārds ir Liepnieks. Tikei viens jautājums šim nožēlojamam izkārnījumam: Kas radīja LEĢIONĀRUS ? Vai tie nebija sarkanie izdzimteņi, kuri iebruka mūsu Tēvzemē ? Un vai šis karš nesākās PSRS dēļ, kura uz pašas robežas bija izvietojusi & ...
Kad busi Latvija
Tauta grib tevi redzet tiesa un tad cietuma!
Neredzu starpību>Versija B
19.03.2017. 22:19Hitlera un Staļina divīzijas kopīgi sadalīja Poliju un kopīgi rīkoja parādes iekarotās Polijas pilsētās!
PSRS robežsargi neļāva pat no Hitlera armijas bēgošajiem Polijas ebrejiem šķērsot padomju robežu!
Staļins apsveica Hitleru arī ar Norvēģijas ieņemšanu!Un vēl pirms paša vācu iebrukuma PSRS,Staļins sūtīja ešalonus ar stratēģiskajiem izejmateriāliem savam draugam un sabiedrotajam-Hitleram! Kā saka krievu paruna-mārrutks nav saldāks par redīsu! Jo ne tikai Vācijā,bet arī Padomju Savienībā tika montētas vācu kara lidmašīnas un trenēti vācu kara lidotāji!!!
Kāda izlikšanās?
19.03.2017. 21:57Latvieši vienkārši nezināja,ka nevajag šajā datumā neko atzīmēt,ne svinēt! Jurģis izskaidroja-tagad zinās!
Baibai Brokai!!!
19.03.2017. 18:30Baiba, kāpēc tu atkal maldini cilvēkus un mudini nemaksāt zemes nomu pēc būtības, tādā veidā vēl vairāk diskriminē zemes īpašniekus un dzīvokļu īpašniekus ieved vēl lielākā neskaidrībā un parādos?
Rodas iespaids, ka tu esi ne tikai juridiski neizglītota, bet aprobežota persona, kura neskatoties uz savu tumšo pagātni, kas saistīta ar krimināliem elementiem un tu to ļoti labi zini kāpēc tev nav pielaide VALSTS NOSLĒPUMAM. Esmu pārliecināts, ka NA tuvākajā laikā pārdomās ne tikai tavu kandidēšanu pašvaldības vēlēšanās, bet arī tavu atrašanos NA rindās un tava sašķiebtā galva un pieklusinātā balss tev nepalīdzēs!
Patriots
18.03.2017. 16:16Brīdinājums!!!
Priekšvēlēšanu laikā atkal ir sarosījušies dažādi šaubīgi Latvijai naidīgi elementi!
Piemēram, populists un komunisma aizstāvis-Klementijs Rancāns maldina tautu un aicina uz masu nekārtībām valstī!
Tēlo tautas aizstāvi, bet patiesība dara pretējo!
Viņa vainas pastiprinošs apstāklis ir tas, ka viņš ir bijušais IeM operatīvais darbinieks, bijušais Rīgas tiesas apgabala prokurors, AP deputātu konsulktants!!!
Patiesībā viņa idejas un raksti ir ar KOMUNISMA piesitienu, kurus karsti atbalsta ļoti destruktīva organizācija Eiropas Savienības pretinieki- Eiroskeptiķu rīcības partija!!!
K.Rancāna vārdi- Vai nebūtu laiks lietas saukt īstajos vārdos un nemaskēties aiz mistiskiem nosaukumiem, jo nav tāda “komunistiskā genocīda”.
Šis pensionētais populists-komunists un tautas naidotājs vienreiz ir jānoliek pie vietas!
vecais nīgrais onkulis
18.03.2017. 12:43Nabadziņam, kuram pat savu niku uzrakstīt bail.
................................
Un tavs intelekts noteikti ir tieši tik liels, lai tava tante Bauskā šādu komentāru izlasot izjustu lepnumu par to, ka viņa tevi pazīst. Interesanti, kas bija tas, kurš tevi un tavus biedrīšus tā spaidīja, ka jūs "bijāt spiesti" 2000.gada 16. martu izrakstīt no oficiāli svinamo dienu saraksta? Laikam tas spiediens nāca no jūsu bijušajiem (un arī šodien esošajiem) priekšniekiem čekā. Tu jau pats labāk zināsi, kā tagad to jūsu organizāciju sauc. Vai viņi tev par šādu komentāru rakstīšanu arī kādus grašus atmet, vai tā ir tava paša iniciatīva no perdelēšanas brīvajā laikā lai "pazīmētos" ar savu "gudrību"?
------------------------
intelekts noteikti ir tieši tik liels
-------------------
Intelekta lielumu nosaka spēja saskatīt lietu kopsakarības, argumentēt ar faktiem, spēja prognozēt darbības vai lēmuma sekas, kā arī spēja atzīt un labot kļūdas.
================================================
ka jūs "bijāt spiesti" 2000.gada 16. martu izrakstīt no oficiāli svinamo dienu saraksta?
-----------------------
Mans jaunais draugs, "mēs", tie esam mēs visi Latvijas valsts, es, tu, viņš, viņa. Un tas tika izdarīts pēc mūsu vislabāko un uzticamāko sabiedroto, nelietosim nejauko vārdu "spiediens", bet "mājiens", būs gana precīzs apzīmējums. Detaļas es nezinu, bet tam jau ir minētais intelekts, lai izprastu ap ko lietas grozās.
Par kļūdu atzīšanu. Leģiona izveide kopumā ir tikpat liela stratēģiska kļūda, ka nepretošanās 1940.gadā. Un to es apgalvoju, nevis tāpēc, lai kaut ko pārmestu tiem procentuāli nedaudzajiem (jo lielākā līdz pēdējam centās izvairīties no iesaukuma) leģiona dalībniekiem, kas varbūt tolaik loloja kaut kādas ilūzijas, bet gan tāpēc, ka tas viss beidzās ar zaudējumiem - gan militāriem, gan neatlīdzināmiem dzīvā spēka.
No kļūdām ir jāmācās, nevis ar tām jālepojas.
Z
18.03.2017. 09:19Tas JL nav tas pats tips, kas nodarbojas ar marihuānas smēķēšanas propagandu?
scum
17.03.2017. 22:59»
opā
1944.gada martā Padomju Savienības teritorijā, netālu no Pleskavas fašistiskā Trešā reiha, armija visiem spēkiem centās noturēt savas agrāk okupētās Krievijas teritorijas. 16. martā fašistiem izdevās gūt, kā tobrīd likās, svarīgu uzvaru. Proti, sīvās cīņās atkarot no Padomju Armijas spēkiem taktiski...
Tekstu jau liepnieks pats nerakstīja, pārtulkoja no saimnieku iedotā, bet teploīti, kuri to rakstīja, nekādi nevar iemācīties atšķirt ar ko it kā paši karojuši. Tas tā kā ar scammeriem, kuri "banku vārdā" raksta viltus ziņas, bet ar simtiem kļūdu. Nigērija.
Aivars
17.03.2017. 13:26Pēc Liepnieka (un raksta īsto autoru) uzskatiem,latviešiem,būtu jāsvin atkārtotā Latvijas okupācija??
Versija B
17.03.2017. 12:41Šoreiz piekrītu Liepniekam. Nacionālo partizānu, kuri slēpās mežos līdz pat piecdesmitajam gadam un tiešām pretojās padomju varai, piemiņas dienas mums nav, bet Hitlera divīziju piemiņas diena ir.
Zigmunds
17.03.2017. 10:44 Liepnieks kārtējo reizi dzen demagoģiju, uz ko ļoti labi "piešāvis roku".
Nožēlojamais kremļa pakalpiņš un trollis piedevām...
Neiedziļinoties detaļās
17.03.2017. 08:09»
Vo
Nestāsti te pasakas!Pašu Daugavas vanagu rakstītais?! Kur kad? Konkrētu norādi, lūdzu...
Pats nevēlies norādīt kautkādus dokumentus kā apstiprinājumu savam teiktajiem.
Labi, blakus tai brīdī nestāvēju. Lai arī Londonā. Un, ko talāk, ko tas maina? Labi, pat ja viņiem nav tās mīlestības pret nacismu...
opā
17.03.2017. 01:35»
Nodoklis
Esmu leģionāra dēls, kara beigas viņš sagaidīja katlā, maijā kad visi gāja padoties viņus uzreiz nošķīra no Vāciešiem un bija ''īpašā attieksme'' , tālāk Sibīrija, utt., bet tajos nedaudzajos 16-tajos martos, kurus viņš nodzīvoja patreizējās brīvvalsts laikā viņš nekad pie pieminekļa negāja, jo teica...
Ko tu te dir. arvienvārdsakot, vari krieviem savas pasakas stāstīt. Latviešu leģionāri nevienu kauju nezaudēja un neesmu saticis nevienu leģionāru vai viņa radinieku, kurš būtu kaunējies par leģiona kara gaitām. Un par ko kaunēties? Par sarkano sišanu? Ar to ir jālepojas vairākās paaudzēs.
opā
17.03.2017. 01:291944.gada martā Padomju Savienības teritorijā, netālu no Pleskavas fašistiskā Trešā reiha, armija visiem spēkiem centās noturēt savas agrāk okupētās Krievijas teritorijas. 16. martā fašistiem izdevās gūt, kā tobrīd likās, svarīgu uzvaru. Proti, sīvās cīņās atkarot no Padomju Armijas spēkiem taktiski nozīmīgu virsotni pie Veļikajas upes.
Tālāk var nelasīt, jo jau paša rakstā "galvā" ir vienas muļķības sarakstītas. Pirmkārt, trešais reihs nebija fašistisks, fašists bija Musolini Itālijā. Hitlers bija nacists jeb nacionālSOCIĀLISTS. To pat ir Korens un citi kremļa porpagandoni sapratuši, bet liepnieks vēl laikam jauno metodiku nav saņēmis, tādēļ dragā pēc vecajām padomju iestrādēm. Fail, tovarišči. Otrkāt, nekā nozīmīga kaut kāda paugura ieņemšanā frontes mērogā nebija. Tādu kauju bija tūkstošiem. Vienīgā nozīme bija latviešiem, jo šī bija vienīgā kauja, kur piedalījās vienības no abām latviešu divīzijām (15 un 19). Tas ir simbolisks datums, ko kritušo cīņas biedru piemiņai izvēlējās bijušie leģionāri.
opā
17.03.2017. 01:21Bildē redzamais personāžs, kurš salutē nacistu sveicienā 100% atbalsta Liepnieka "viedokli". Būtu smieklīgi, ja nebūtu tik skumji, lai gan Liepnieka sencis laikam bija kaut kāds partijnieks, t.i., Liepnieks ir tiešais pēcnācējs komunistu slepkavām, tādēļ viņa nepatika pret leģionāriem ir saprotama. Leģionāri tādus noziedzniekus nesaudzēja.
Būs tā kā saka pirts slota
17.03.2017. 01:20»
nieva
Vācieši savu varoņu atceres dienu atzīmēja februārī. Februāris nav marts
https://en.wikipedia.org/wiki/Holidays_in_Nazi_Germany
16. martā svinētā Heldengedenktag burtiski tulkojot - Varoņu piemiņas diena.
Vo
16.03.2017. 22:41»
Bleķis
Vai tad neviens nav lasījis pašu Daugavas vanagu rakstīto par 16.marta izcelsmi ? Piecdesmitajos gados ASV dzīvojošie bijušie leģionāri satiekoties atcerējās bijušos cīņu laikus . Tad arī radās doma , ka vajadzīgs konkrēts datums , kad bijušie cīņu biedri varētu satikties un nepiespiestā atmosfērā vakaru...
Nestāsti te pasakas!Pašu Daugavas vanagu rakstītais?! Kur kad? Konkrētu norādi, lūdzu!
Vēsturiskais fakts ir tāds, ka 16, martu kā Leģionāru piemiņas dienu Daugavas vanagi iedibināja savā valdes sēdē 1952 gadā LONDONĀ un tava muldēšana par ASV dzīvojošajiem leģionāriem un nepiespiesto atmosfēru savējo lokā, kuras laikā "viņiem ienāk prātā 16. marts" ir no pirksta izzīsti slima suņa murgi!
Bleķis
16.03.2017. 22:13Vai tad neviens nav lasījis pašu Daugavas vanagu rakstīto par 16.marta izcelsmi ? Piecdesmitajos gados ASV dzīvojošie bijušie leģionāri satiekoties atcerējās bijušos cīņu laikus . Tad arī radās doma , ka vajadzīgs konkrēts datums , kad bijušie cīņu biedri varētu satikties un nepiespiestā atmosfērā vakaru pavadīt savējo lokā. Tad kādam ienāca prātā 16.marts, kad , apvienojoties, abas Latviešu divīzijas atsita Sarkanās armijas uzbrukumu.Šo datumu visi sanākušie uzskatīja par labu esam. Vēlāk , pēc valstiskuma atjaunošanas, šo datumu eksportēja uz Latviju. Nav šaubu, ka Šnore to visu zina, jo šis fakts savulaik pat bija publicēts , pamatojoties uz pašu rietumos dzīvojošo bij.leģionāru teikto.
na PERDELIM
16.03.2017. 18:30»
vecajam, nīgrajam gaisa maitātājam
O, cik tu vecais , nīgrais perdeli esi gudrs! Kā tu māki visus politiskos gājienus aprēķināt, ņemot palīgā savas kazas un dažu labu paēdušu vilku! Un tavs intelekts noteikti ir tieši tik liels, lai tava tante Bauskā šādu komentāru izlasot izjustu lepnumu par to, ka viņa tevi pazīst. Interesanti, kas...
ielākais čekistu perēklis ir tieši na ar visiem vecajiem komunistiem un jaunlaiku fašistiem (sk. foto).
vecajam, nīgrajam gaisa maitātājam
16.03.2017. 18:01»
vecais nīgrais onkulis
Vispār jau 16. marta svinēšanu nacionāļi (torez TB)ieviesa, tāpēc ka dažiem DV vecajiem perdeļiem sagribējās vēl mūža galā pazīmēties kā varoņiem. Bet politiski tas gājiens bija akurāt tikpat stulbs, kā lielum lielā daļa nacbloka izgājienu. Ja nacbloks būtu patiesi politiķi , nevis "tantes Bauskā" intelekta...
O, cik tu vecais , nīgrais perdeli esi gudrs! Kā tu māki visus politiskos gājienus aprēķināt, ņemot palīgā savas kazas un dažu labu paēdušu vilku! Un tavs intelekts noteikti ir tieši tik liels, lai tava tante Bauskā šādu komentāru izlasot izjustu lepnumu par to, ka viņa tevi pazīst. Interesanti, kas bija tas, kurš tevi un tavus biedrīšus tā spaidīja, ka jūs "bijāt spiesti" 2000.gada 16. martu izrakstīt no oficiāli svinamo dienu saraksta? Laikam tas spiediens nāca no jūsu bijušajiem (un arī šodien esošajiem) priekšniekiem čekā. Tu jau pats labāk zināsi, kā tagad to jūsu organizāciju sauc. Vai viņi tev par šādu komentāru rakstīšanu arī kādus grašus atmet, vai tā ir tava paša iniciatīva no perdelēšanas brīvajā laikā lai "pazīmētos" ar savu "gudrību"?
vot,vot!
16.03.2017. 17:11Biedrs ziepnieks mums ir patiesuma augstākā pilotāža.Vot tagad mēs esam spiesti stāvēt sardzē pie Daugavas,lai kaut kādām tantēm un onkuļiem kā tādiem fašistiem neienāktu prātā rakņāties pa atvilknēm,kurās put kaut kādas deklarācijas par latvieši leģionāriem.Mēs easam sadzirdējuši tevi,biedri ziepniek!Būsim modri,rakstīsim komentārus un stāvēsim sardzē,lai neļautu piedzimt fašismam.Slava ziepniekam!
vecais nīgrais onkulis
16.03.2017. 16:22Vispār jau 16. marta svinēšanu nacionāļi (torez TB)ieviesa, tāpēc ka dažiem DV vecajiem perdeļiem sagribējās vēl mūža galā pazīmēties kā varoņiem. Bet politiski tas gājiens bija akurāt tikpat stulbs, kā lielum lielā daļa nacbloka izgājienu. Ja nacbloks būtu patiesi politiķi , nevis "tantes Bauskā" intelekta līmeņa populisti, viņi taču varēja izvēlēties kaut vai sardžu rotu dibināšanas dienu. Gan vilks paēdis, gan kaza dzīva. Bet tas, ka mēs bijām spiesti, jau minētajā 2000. gadā 16. martu izrakstīt no oficiāli svinamo dienu saraksta, tikai apliecina Liepnieka vārdu patiesumu.
viena rieva
16.03.2017. 16:07»
nieva
Vācieši savu varoņu atceres dienu atzīmēja februārī. Februāris nav marts
Koments attiecas pēc pirmā pasaules kara.Runa taču par vērmahta laiku!
https://de.wikipedia.org/wiki/Feiertage_im_Deutschen_Reich_
Annai Potapovai
16.03.2017. 15:15»
Anna
Liepnieks ir mūsu zemes Kangars
Mobilizēti ar varu tika no abām pusēm. Kā tad ar tiem otrajiem?
Heil 2 3 4
16.03.2017. 15:04Osipovam 2 stāvu māja Liepājā,
Raivim Dzintaram 3 stāvu Siguldā,
Asiņainajam Pundurim 5 stāvu nams Rīgas centrā.
nieva
16.03.2017. 15:01»
pirts slota
Kad nacisti nāca pie varas 1934. gadā, 16.marta diena tika pārdēvēta par atceres dienu trešā reiha varoņiem (Heldengedenktag),tā kopš 1939. tika svinēta 16. martā. līdz 1945. gadam...
Vācieši savu varoņu atceres dienu atzīmēja februārī. Februāris nav marts.
Vo
16.03.2017. 14:41»
Neiedziļinoties detaļās
1) 16. marts tiešām nacistiem bija "varoņu" piemiņas diena. Pat laikam tā bija brīvdiena...
Nu milzīgi jau esi pūlējies, lai to 16. martu savā komentārā sasaistītu ar nacismu un nacistiem, bet nevajag melot.
16, martu kā Leģionāru piemiņas dienu Daugavas vanagi dibināja savā valdes sēdē 1952 gadā LONDONĀ un tam nav nekāda skara ar ASV esošajiem Daugavas vanagiem, kas tolaik vēl tikai sāka organizēties.
Tik pat "vērtīgs" ir arī pārējais pļāpājiens tavā komentārā.
antifašists ziepnieks
16.03.2017. 14:35ir tik ļoti aizņemts ar cīņu pret "fašisma" slavināšanu,ka atstājis novārtā cīņu par marihuānas legalizēšanu.
Anna
16.03.2017. 14:15Liepnieks ir mūsu zemes Kangars.
Mēs taču šodien neko nesvinam! Mēs atceramies un parādam godu karavīriem, kuri tika mobilizēti un kurus mala starp abiem okupācijas dzirnakmeņiem.
Šodien tiem, kas to nesaprot, vajadzētu vismaz paklusēt.
recidīvists liepnieks
16.03.2017. 13:38Būtu nu reiz apklusis, laikam grib, lai riktīgi pieķeras klāt viņa rebēm. Tas nekas, ka laiciņš pagājis, visu var uzrakt un ko rakt ir daudz.Ir kaudze cilvēku, kas zina, kādās štellēs Liepnieks bija iesaistīts vai par kurām zināja un neziņoja drošības iestādēm.Papīrīšus arī atradīsim.
kriminālnoziedznieks Liepnieks
16.03.2017. 13:31Būtu nu gan pasaulē kārtība, ja vēsturi mācītu tādi liepnieki - Latvijas valsts izzadzēji un mahinātori, tiesāti kriminālnoziedznieki. Acīm redzot, viņš ir par maz virpinājis savu zīmulīti uz nārām. Nooerganozēsim vairāk gadiņu, šim citu lielzagļu pakalpiņam.
Neiedziļinoties detaļās
16.03.2017. 12:43»
Neiedziļinoties detaļās
1) 16. marts tiešām nacistiem bija "varoņu" piemiņas diena. Pat laikam tā bija brīvdiena...
Redz kur tas raidījums kur pieminēts cīņai sveiks
https://youtu.be/WB4fHbGpipw?t=33m26s
mazs melns foto ar sifiļa pumpu
16.03.2017. 12:21Pie šā murgaini šizofrēniskā teksta bija jābūt citai fotogrāfijai, liepnieks livrejā, gatavs pakalpot katrai varai un bučot kirzas zābaku
Stāv murģis ziepnieks tumšā ejā,
Gan naids, gan bailes bālā sejā.
Ar stūrī dzīta lopa skatu,
Viņš bailēs meklē drošu kaktu.
Ir gatavs saimniekam viņš kalpot,
Pa citu galvaskausiem laipot.
Ir gatavs locīties un tēlot,
Un, dodot zvērestu, var melot.
Ir sulainiska viņa stāja,
Un prāta spēja visai vāja.
Viņš cenšas pakalpot kā prot,
Ja vien kāds vara kapeik' dod.
Neiedziļinoties detaļās
16.03.2017. 12:151) 16. marts tiešām nacistiem bija "varoņu" piemiņas diena. Pat laikam tā bija brīvdiena.
2) Daudzi nacisti pēc 45. gada muka uz ASV, Dienvidamēriku un tālāk uz ASV, Kanādu. Attiecībā uz nacistu zinātniekiem pat tika veikta evakuācijas specoperācija "Paperclip"
https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Paperclip
Interesanta sakritība, ka tieši ASV esošie daugavas vanagi iesāka šo 16. martu. Protams, ja šie vanagi sāktu kautkādus 16. marta gājienus ASV, tad viņus ātri cietumā sasēdinātu, tai pat laikā kā instruments pret Krieviju viņi gan der.
3) Kā redzams šajos foto no veca PIETIEK raksta, daudziem tur ir tik liela mīlestība pret nacismu, ka citreiz gadās to nesaturēt
http://pietiek.com/raksti/fotografijas_liek_domat_par_nacionalas_apvienibas_valdes_locekli_ka_istu_draiskuli_un_nebedni
4) Lāpu gājienu protams ir veinreizējs pasākums, var gūt īpašas emocijas. Tomēr te arī ir interesanta "sakritība". Lūk kas ir interesanti - 1935. gada vācu propogandas filmā "Gribas triumfs" labi parādīts kā nacisti izmantoja šo elementu savai idioloģiskajai propogandai. "...Jau lidmašīnai nolaižoties Hitleru sveic sajūsmināts pūlis un viņš smaidīgs turpina ceļu, ar mašīnu braucot cauri pilsētai, atbildēdams tautas sveicieniem. Ierodas viesnīcā, pie kuras vēlāk naktī sākas lāpu gājiens...", "...Diena sākas ar hitlerjūgenda parādi, kuras laikā Hitlers uzrunā jauniešus. Pēc tam Hitlers un citi klātesošie nacistu līderi dodas pieņemt vērmahta parādi. Naktī Hitlers lāpu gaismā uzrunā partijas mītiņu...", "...Diena noslēdzas ar SA lāpu gājienu un uguņošanu...". Ukrainā nacisma fani arī lāpu gājienos iet. Te raksts par to pašu tikai vāciešu un čehu nacistiem
http://www.romea.cz/en/news/czech/czech-and-german-neo-nazis-march-with-flaming-torches-through-karlovy-vary
5) Kā vienā Kaimiņa raidījuma ar Bordānu (dzēsts no jūtūba), tika pacelts jautājums - puikām patīk sveicināt viens otru "cīņai sveiks". Raidījumā Kaimiņš tai brīdī vēl pajokoja, saucot cīņai sveiks ar diviem pirkstiem imitēja ūsas. Laikam ne bez pamata jo te arī ir interesanta sakritība. Nē nu varbūt arī tas ir labs sauklis ar nodomu cīnīties un nepadoties. Tomēr par šo saukli būtu jāzin arī tas, ka to ļoti mīlēja tāda izcila organizācija kā "Pērkonkrusts" kura "Sveicienam tika izmantots tā sauktais "Romas sveiciens" - izstiepta labā roka - un frāze "Cīņai sveiks!". Nē nu visdrīzāk tas tik patriotisma satāvdaļa "Tanī pat laikā Pērkonkrusts nesimpatizēja vācu nacionālsociālismam, bet drīzāk itāļu fašismam." Protams tad nāca okupācija un Latvijas patriotiem pērkonkrustiešiem draudēja represijas tāpēc nācās pārcelties - uz kurieni? "Trīsdesmito gadu beigās sāk iezīmēties pērkonkrustiešu simpātijas pret nacionālsociālistisko Vāciju..."
Jānis
16.03.2017. 11:47Čekista dēls Jurģis Liepnieks nezin kāpēc nav nekad saskatījis nekā peļama 9.maija pasākumos pie "okupantu staba" Pārdaugavā. Gēni?
Fēlis
16.03.2017. 11:47Interesanti, kas lika Jurģim atklāt, kas ir viņa sadarbības partneri? Kas tie ir, noprotams pēc tā, ka vin''s nacistus sauc par fašistiem. Prodalsja Jurģis.
:)
16.03.2017. 11:38Es cienu leģionārus.
Rīkojot atceres gājienus 16.martā, nacistu svētkos, Raivis Dzintars ņirgājas par leģionāriem - viņi tika iesaukti tajā armijā pret savu gribu.
:)
16.03.2017. 11:35Atbalstu un piekrītu Liepniekam.
NA jaunieši var vārīties cik vien grib - labāk sāciet domāt ar galvu.
SAT
16.03.2017. 11:00»
pirts slota
Kad nacisti nāca pie varas 1934. gadā, 16.marta diena tika pārdēvēta par atceres dienu trešā reiha varoņiem (Heldengedenktag),tā kopš 1939. tika svinēta 16. martā. līdz 1945. gadam...
Vēl piebildīšu, ka 16.marta svētki VISĀS HITLERISKĀS VĀCIJAS ARMIJAS DAĻĀS un KATRU GADU tika svinēti jau kopš 1935.gada, kad tika oficiāli dibināts vermahts!
Pleskavas 3. reihs
16.03.2017. 10:121944.gada martā Padomju Savienības teritorijā, netālu no Pleskavas fašistiskā Trešā reiha, armija visiem spēkiem centās noturēt savas agrāk okupētās Krievijas teritorijas.
netālu no Pleskavas fašistiskā Trešā reiha????????????????
Riepnieks Kārpucūka
16.03.2017. 10:12Apkaunojums valstij esi tu, sīkais smerdeli , mahinator un zaglēn!
pirts slota
16.03.2017. 10:11Kad nacisti nāca pie varas 1934. gadā, 16.marta diena tika pārdēvēta par atceres dienu trešā reiha varoņiem (Heldengedenktag),tā kopš 1939. tika svinēta 16. martā. līdz 1945. gadam.
Latviešu virsnieki(kuri daži šajā datumā bija saņēmuši 3 reiha apbalvojumus) nez kapēc 1952.gadā tieši šo datumu izvēlējās par leģiona atceres dienu???
Fonā ļoti sliktās PSRS un Lielbritānijas attiecības.
Nožēlojami tie virsnieki vien bija, jo atcerējās taču savus spožuma brīžus.Grūti bija izdomāt citu datumu??? Lai jau atceras, bet sanāk ar tām Brīvībām un Tēvzemēm liekuļoti- tas spožais reiha varoņu tēls turpat ap to nepareizo datumu vien lidinās.
hm
16.03.2017. 09:58Palasot komentārus, nākas pievienoties, ka Latvijai nepieciešams, (kā katrai tautai) savs varoņstāsts, savs melnais bruņinieks, kuru latvieši pratuši uzveikt un noslīcināt atvarā. Literatūrā ir , vēsturē - viņa nav. Un tās 2 x, kad krievi iedeva mums brīvību bez asinsizliešanas patiesībā ir kauna traips. Tātad par lišķošanu, par pakalpību. Bet asiņu un varonības, kā nav , tā nav.
Kur ņemt, ar ko pamatot tautas spēku, varēšanu?
Tā ir patiesā problēma, bet ne jau zaldātiņi, kuri svešās armijās savstarpēji slaktēja tautiešus.
Ainars
16.03.2017. 09:40Liidz ssimdomaaju, ka Liepnieksir diezgan gudrs viirelis, bet skatos uzcepis kaartiigu demagoggijas gabalu, laikamkrievi naudinnu piespeeleejussi.
1) rakstaa taa kaa vajadzeeja piemineet, ka leggiona pieminnas diena ir diena, kad abas latviessu diviizijas pirmo reizi ciinijaas kopaa, nevis par godu kaut kaadai uzvarai. To tak taa kaaa vajadzeetu zinaat!
2)Loggisko secinaajumu kkeedee izmantoti tikai vienpuseeji kadri, kuri passaa pasaakumaa netiek uzsveerti - ciinijaas par fassismu utt. Ssis aspekkts pasaakumaa netiek uzsveerts taa kaa objektiivi buutu rakstiit par to, ka ciinijaas pret savas valsts okupantiem. Domaajutagad 9 maijaa buus sagaidaams raksts"kaapeec krieviem nevajadzeetu atziimeet 9 maiju" - ciiniijaas par Stallinu, par kumunietiem, par deportaacijaam un slepkaviibaam, par citu valstu okupaaciju. Loggika taa pati.