Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

xxxx

17.03.2022. 11:15

»

dīvainim

tu salīdzini un vienādo brīvo Latviju ar okupēto Latviju?Okupētās Latvijas laikā celto stabu bija jānojauc jau pirms 31 gada


pa mūsu valdības ķēķi līdz pat šodienai šiverē tie paši sarkanie un viņiem pietuvinātie tapēc nejēdzību valsti tik daudz arī anti vakseru sponsors izrādās esot bijis tas pats kas apmaksā 9. maija atrakcijas un citus pasākumus

Atbildēt

Monts

17.03.2022. 11:03

»

O)O

Debīlie censoņas-pieminekļu iznīcinātāji, es saprotu, ka tādiem pidariem kā jūs ir ļoti ērti cīnīties ar pieminekļiem, kas ir veltīti paaudzei, kas bija giganti salīdzinot ar jums, cilvēkiem, kuri uzvarēja tādā karā, kāds jums pat sapņos nav rādījies, kas pārvarēja tādas grūtības kādas jūs pat nespētu...


kas ir tie giganti? Tie utainie, kas te ieplūda neskaitāmos daudzumos un tumsoņas, kas vēl šodien maskavā pielūdz joprojām vispārējai apskatei izstellēto mūmiju? Jeb tie ir tie giganti,kas tagad Ukrainā slepkavo uz vella paraušanu sievietes un bērnus? Lielie lielie giganti kas paši sevi par tādiem iecēluši, kā jau fašisti, līdz pat šai dienai uz ASV II pasaules karā izkarotās uzvaras rēķina parazitēja līdz pat 24. februārim, kad beidzot visai pasaulei nodemonstrēja savu gigantisko asnskāri un kremlī valdošo slepkavu valdības gigantiskos miera nesēju plānus. Gigantomānijas apslimušie var aizvērties uz visiem laikiem. Visiem ir zināms, ka II pasules karu iesāka hitlers kopā ar staļinu un šo lielo gigantu laipnu atbalstu. Visa Eiropa svin uzvaru 8. maijā, bet gigantiem vajag 9. maiju, jo viltus uzvarētājiem vajaga viltus uzvaras dienas datumu. Turklāt uzvaras diena nav domāta balagānam un ālēšanās pasākumiem. Š ī diena ir domāta kritušo piemiņai un aigājējus, kā normāliem cilvēkiem zināms, godā ar klusuma brīdi, vienīgi šo asinskāro samazgu slavinātāji auro par to par ko visa eiropa klusējot noliec galvas.

Atbildēt

vieglāk nosaukt kādu godīgu

17.03.2022. 09:14

»

tā tas ir

skatieties uzmanīgi, ko dara juris rancāns no jkp! pasekojiet tam draņķim, ar ko viņš tiekas, ko apkalpo


viņi tādi vairums..tas komunists ir no tiem., kas līda izvesto majās, dzīvokļos izlaupīja...viņi taču nāca smirdīgi netīri kā utes Vidzemē, Rīgā, Kurzemē iekšā. Vietējie naivie neko neaiztika, jo vēl 50-tajos cerēja- atgriezīsies cilvēki

Atbildēt

samaksā

16.03.2022. 22:15

pīkstuli,krievu spiegs,un viss būs vatē.

Atbildēt

Rudbārdis

16.03.2022. 15:33

vienīgi nevar saprast kādu apbedījumu simbolizē šis dimpis pārdaugavā, cilvēk tur apakšā nav apbedīti.

Atbildēt

zināšanai

16.03.2022. 14:19

»

www.govlawyer.lv

https://lv.wikipedia.org/wiki/Piemineklis_Padomju_Latvijas_un_R%C4%ABgas_atbr%C4%ABvot%C4%81jiem_no_v%C4%81cu_fa%C5%A1istiskajiem_iebruc%C4%93jiem


Rīga ir Latvijas galvaspilsēta.Piemineklis nav veltīts Latvijas uzvarai karā pret Bermontu Avalovu,bet gan okupācijas armijas karavīriem.Latvija Otrajā pasaules karā nepiedalījās un neuzvarēja.Kādā sakarā šis piemineklis galvaspilsētā būtu jādēvē par uzvaras pieminekli?Kāds sakars Latvijai ar sabiedroto uzvaru karā?Tas,ka Latvijas pilsoņi prettiesiski tika iesaukti abās karojošās frontēs?Par kādu "uzvaru" jūs sapņojat?

Atbildēt

www.govlawyer.lv

16.03.2022. 12:40

https://lv.wikipedia.org/wiki/Piemineklis_Padomju_Latvijas_un_R%C4%ABgas_atbr%C4%ABvot%C4%81jiem_no_v%C4%81cu_fa%C5%A1istiskajiem_iebruc%C4%93jiem

Vai nevar mainīt nosaukumu uz Uzvaras pieminekli.

Šķiet, ka Rīgā pie tā atzīmē uzvaru karā, bet
ne Latvijas iekarošanu.

Atbildēt

85

16.03.2022. 11:20

»

Es

Tāda agresīva nostāja pret pieminekli ir kā trauku plēšana nevarībā. Neko citu reāli nevar izdarīt, tad nu saplēsīs pretiniekam (politiskajam) kādu mīļu mantiņu. Un tad, kad nāks cita vara, tā ar prieku plēsīs esošo mantiņas. Cilvēks savā attīstībā vēl nav tālu ticis, viss ir gaužām primitīvi un ar ...


"Kas" konkrēti tev liek zobmēt pamatdzīvotājus cilvēkus uz pretiniekiem, politiku, plēšanos kā pieņemamu normu? "Vara" kā parazītmehānisma atribūtika pārstāj eksistēt. Cilvēka ( un tā sugas ) pirmsenerģijas cēloņa virziena programmēšana, kā parazītu sauktā viltus "at-tīstības" ceļa, virspretlikumīgais gājiens pasaulē ir apstādināts. Kolektīvais "Kas" "acu priekšā", kā virspretlikumīga manipulācija ar cēloņa oriģinālo izvēles brīvību, ir zaudējis savu nozīmi un jēgu, un zūd nebūtībā.

Atbildēt

pat puķinam par prieku

16.03.2022. 09:46

»

nu, čangaļi

visi taču viņus zin


mītiņus oganizēja čekisti čanagaļi govzemji

Atbildēt

tā tas ir

16.03.2022. 09:40

»

nu, čangaļi

visi taču viņus zin


skatieties uzmanīgi, ko dara juris rancāns no jkp! pasekojiet tam draņķim, ar ko viņš tiekas, ko apkalpo!

Atbildēt

Es

16.03.2022. 09:05

»

85

Kas konkrēti tev liek kūdīt tautu uz demolēšanām...


Tāda agresīva nostāja pret pieminekli ir kā trauku plēšana nevarībā. Neko citu reāli nevar izdarīt, tad nu saplēsīs pretiniekam (politiskajam) kādu mīļu mantiņu. Un tad, kad nāks cita vara, tā ar prieku plēsīs esošo mantiņas. Cilvēks savā attīstībā vēl nav tālu ticis, viss ir gaužām primitīvi un ar to, kas acu priekšā. Miljons punktu, ka 9. maija svētku svinētāji atradīs citu vietu. Varbūt pat vēl iespaidīgāku.

Atbildēt

nu, čangaļi

16.03.2022. 08:34

visi taču viņus zin

Atbildēt

jo

16.03.2022. 08:01

Jo ir pederastu kantoris. Deklarē jaunā veida demokrātiju.Ja nesakrīt ar viņu viedokli , tad aizveraties

Atbildēt

Patiesais

16.03.2022. 07:34

Ar pieminekļa spridzināšanu vai iznīcināšanu citādā veidā ir riski. Kremlis nav prognozējams, var būt, ka uzreiz pretī būs raķete uz brīvības pieminekli un papildus tam, uz televizījas torni , un komunikāciju māju. Labāk būtu uz kadu brīdi atstāt šo jautājumu paņirgāšanās stadijā., un tad redzēs kā situacija izvērsīsies.

Atbildēt

Dievs

15.03.2022. 22:31

Ribentrpa - Molotova lígums arí nav atcelts
sêdêsim un gaidîsim notikumus

Atbildēt

85

15.03.2022. 22:10

»

saule

Piekrītu un šodienas kontekstā pieminekli atstāt nevar, jo tas klaji aicina uz agresiju/karu ar figūrām ar ieročiem rokās. Es arī domāju ka oficiāli nevajag nekādus līgumus lauzt, vienkārtši aizvākt vienā dienā kā to Igauņi izdarīja. Krievi paārdījās 2 dienas un viss. Sen jau vajadzēja. Visi citi tanki...


Kas konkrēti tev liek kūdīt tautu uz demolēšanām?
Reāllaika kontekstā Uzvaras piemineklis jāatstāj savā vidē. Tas tomēr ir arī 20.g.s. miera un cilvēku vienotības simbols uzvarai pār fašistisko pasauli. Īpaši gan neesmu iedziļnājies pieminekļa ansambļa kompozīcijā, bet tur laikam ir attēlota kāda sieviete, kas kūda vīriešus uz agresiju un karošanu. Varbūt pieminekļa autori ir vēlējušies atstāt nākamajām paaudzēm to kā vēstures nozīmīgu detaļu par 20.g.s. agresīvo feminizācijas propagandu pasaulē.

Atbildēt

Roza Luksemburga

15.03.2022. 21:27

Kadreiz psrs laikos Pils laukuma bija piemineklis latviesu komunistu pirmtevam Peterim Stuckam, bet vecie laudis zinaja stastit, ka tas patiesiba bija piemineklis Stalinam tikai drusku pielabots. Abi bija ar usam un garos metelos. Tapat var ari to stabu parveidot, gan jau vel kadreiz noderes. Piem, tas zvaigznes : nu ar ko sliktas kaa ASV karoga zvaigznes, maza uzlabosana un gatavs!

Atbildēt

saule

15.03.2022. 20:49

Piekrītu un šodienas kontekstā pieminekli atstāt nevar, jo tas klaji aicina uz agresiju/karu ar figūrām ar ieročiem rokās. Es arī domāju ka oficiāli nevajag nekādus līgumus lauzt, vienkārtši aizvākt vienā dienā kā to Igauņi izdarīja. Krievi paārdījās 2 dienas un viss. Sen jau vajadzēja. Visi citi tanki un lielgabali arī jāaizvāc visur Latvijā. Kavējamies par 30 gadiem.
Ja manabalss.lv neņem pretī, liekam balojumu iekšā change.org?

Atbildēt

reptilis

15.03.2022. 20:08

Faktiski - mana balss ir referenduma un Tautvaldības surogāts! Skumji,bet fakts.

Atbildēt

Kamēr

15.03.2022. 19:12

»

Pēterītis

Tas stabs ir man kā īlens pakaļā! Bet, ja, patiešām, šo nokrāsojam dzelteni zilu, tad tas būtu varens atbalsts Ukrainai


nevar nokrāsot vai "nonest" likumīgi- mūzu izcilākie gaismošanas speciālisti to varētu izgaismot Ukrainas karoga krāsās. No urlām fiziki nepieejamām vietām.

Atbildēt

naci

15.03.2022. 19:04

vēlēšanas tuvojas, atkal kādam PR jātaisa ar zvaigžņoto stabu. 30gadus viens un tas pats

Atbildēt

dīvainim

15.03.2022. 18:34

»

Pirms

piedevām,vai būtu jākļūst mums līdzīgiem tai varai,kas pēc kara nonesa visus brīvās Latvijas pieminekļus


tu salīdzini un vienādo brīvo Latviju ar okupēto Latviju?Okupētās Latvijas laikā celto stabu bija jānojauc jau pirms 31 gada.

Atbildēt

l

15.03.2022. 17:58


Jābeidz auklēties ar ienaidniekiem

Atbildēt

Paskat dēļ tādiem kā tu notiek šis

15.03.2022. 17:34

»

Pirms

piedevām,vai būtu jākļūst mums līdzīgiem tai varai,kas pēc kara nonesa visus brīvās Latvijas pieminekļus


Улицы, памятники и площади Ленина, Дзержинского, Кирова - святость для совков и других русскомирных 🤡

На оккупированных россиянами территориях на украинском Донбассе, непризнанные товарищи решили вернуть все советские топонимы 💩 Прямо как в Белорусии, где почти не была проведена декоммунизация (десоветизация).

Atbildēt

Pēterītis

15.03.2022. 17:19

Tas stabs ir man kā īlens pakaļā! Bet, ja, patiešām, šo nokrāsojam dzelteni zilu, tad tas būtu varens atbalsts Ukrainai!?

Atbildēt

Nu beidz te liberālo sūdu gvelzt

15.03.2022. 17:13

»

Pirms

piedevām,vai būtu jākļūst mums līdzīgiem tai varai,kas pēc kara nonesa visus brīvās Latvijas pieminekļus


Kāpēc tu nerunā par Latvijas laika memoriālu atjaunošanu, man liekas tu ir noderīgas idiots

Atbildēt

Inga

15.03.2022. 17:11

»

Pirms

tam bija vēl citi ielu nosaukumu:)Un vēl pirms tam arī, un vēl vēl pirms tam.Bet manuprāt,ka šis nav īstais brīdis novākt to stabu.Ne tagad,juku laikos.Pie jautājuma var atgriezties,kad ir miers,stabilitāte.Tas stabs,manispēc,var stāvēt kā atgādinājums tam,lai nekad nekas tāds neatkārtotos-okupācija...


Nu redzi, ja atceltu tos likumus, tu varētu ierosināt to pārdēvēt par okupācijas, ne uzvaras, par paverdzināšanas, ne brīvības pieminekli, nacisti taču arī atbrīvoja Rīgu vai ne, bet tas betona stabs ir uzlikts par godu Rīgas atbrīvotājiem no nacistiem

Atbildēt

Pirms

15.03.2022. 17:10

piedevām,vai būtu jākļūst mums līdzīgiem tai varai,kas pēc kara nonesa visus brīvās Latvijas pieminekļus?

Atbildēt

85

15.03.2022. 17:09

Parazītmehānismam zūdot nebūtībā, dēmonkrātu manipulatīvi uzburtais apgalvojums par "esošā autoratīvā režīma slavināšanu un atbalstu" nav un nevar būt ne kā būtība reāllaikā, ne kā veselā dzīvsaprāta vibrācija kolektīvi objektīvajā īstenībā.

Atbildēt

Pirms

15.03.2022. 17:01

»

he, he

Jā, jā, Krišjāņa Valdemāra ielai jāatdod atpakaļ Hermaņa Gēringa vārds, Elizabetes ielai Valtera fon Pletenberga, Merķeļa ielai – Otto Bismarka, Aspazijas bulvārim fon der Golca bulvāris un Raiņa bulvārim jātgreiž Alfrēda Rozenberga ielas nosaukums. Dekomunizācija. he, he


tam bija vēl citi ielu nosaukumu:)Un vēl pirms tam arī, un vēl vēl pirms tam.Bet manuprāt,ka šis nav īstais brīdis novākt to stabu.Ne tagad,juku laikos.Pie jautājuma var atgriezties,kad ir miers,stabilitāte.Tas stabs,manispēc,var stāvēt kā atgādinājums tam,lai nekad nekas tāds neatkārtotos-okupācija un okupācijas piemineklis.

Atbildēt

Rubikons

15.03.2022. 16:56

Viennozīmīgi es atbalstu šādu iniciatīvu, man no idiotu samazgām komentāros nav bail

Atbildēt

Rubikons

15.03.2022. 16:54

»

hmm

Deģenerāta cienīgs komentārs


Pilnīgi manas domas

Atbildēt

Rubikons

15.03.2022. 16:53

Nu ko, troļļu diskusija ir atvērta, rejiet latvju maukas un pāķi cik jaudas, tāpat tam nav nekādas jēgas, ja nu vienīgi jums par ti maksā.

Atbildēt

he, he

15.03.2022. 16:43

»

Paga

Vai tad Brīvības ielas nosaukums reiz nebija Ādolfa Hitlera IELA, tā aŗī ir vēsture, kāpēc noņēma komunisti plāksnītes, ko


Jā, jā, Krišjāņa Valdemāra ielai jāatdod atpakaļ Hermaņa Gēringa vārds, Elizabetes ielai Valtera fon Pletenberga, Merķeļa ielai – Otto Bismarka, Aspazijas bulvārim fon der Golca bulvāris un Raiņa bulvārim jātgreiž Alfrēda Rozenberga ielas nosaukums. Dekomunizācija. he, he

Atbildēt

ha-ha

15.03.2022. 16:28

Kāda bija Ulmaņa,Bērziņa,Zatlera un vēl viena prezidenta dienesta pakāpe okupācijas armijas un ideoloģiskajā dienestā?Cik lielā mērā šodienas prezidents bija saistīts ar valsti pazemojušiem lēmumiem.Kādēļ bez sekām ir palicis valsts un tas iedzīvotāju pasludināšanas akts par atbildību par holakausta un citiem okupantu noziegumiem?Kādēļ latviešiem tik ļoti patīk,ka viņus izķēmo?

Atbildēt

O)O

15.03.2022. 16:22

»

Paga

Vai tad Brīvības ielas nosaukums reiz nebija Ādolfa Hitlera IELA, tā aŗī ir vēsture, kāpēc noņēma komunisti plāksnītes, ko


ČEMODAN-VOKZAL-ĻVOV mauka, brauc cīnies ar krieviem, liec pieminekļiem mieru, pietiek, ka tādi pidari kā tu jau ASV un UK pieminekļus simtiem is nonesuši pēdējo gadu laikā.
Vienkārši ej dirst.

Atbildēt

O)O

15.03.2022. 16:12

Debīlie censoņas-pieminekļu iznīcinātāji, es saprotu, ka tādiem pidariem kā jūs ir ļoti ērti cīnīties ar pieminekļiem, kas ir veltīti paaudzei, kas bija giganti salīdzinot ar jums, cilvēkiem, kuri uzvarēja tādā karā, kāds jums pat sapņos nav rādījies, kas pārvarēja tādas grūtības kādas jūs pat nespētu iedomāties, bet šī paaudze ir mirusi un nu jūs dižie mauku varoņi izrādot izcili drosmi varat mēģināt iznīcināt viņu pieminekļus.... Es spļauju jūsu debīlajās sejās...

Jūs gribat cīnīties ar krieviem? Nu mīļie cilvēki, nav jau 2021. gads, tagad viss ir legāli - saeima atļauj, davai uz veikalu, nopērciet formu, biļeti uz Ļvovu un uz priekšu, cīnieties ar dzīviem krieviem, maukas, vai tad uzreiz čuriņu sāk raustīt? Pieminekļus jaukt ir viegli un bez riska (deģenerātus spridzinātājus es te izlaidīšu :))))
bet ar dzīviem un bruņotiem cilvēkiem gan negribas vai ne karot vai ne?
Mēsli un atkritumi jūs esat, nekas vairāk. Un man personīgi šis piemineklis vispār ir tukša vieta, bet jebkurš cilvēks ar smadzenēm saprot, ka piemineklis ir piemineklis, TĀ IR DAĻA NO VĒSTURES!!!!

Atbildēt

Hehe

15.03.2022. 16:00

»

Provokātor izlasi rakstu!

Autori vēlas atcelt okupantu uzspiestos un kolaborantu parakstītos līgumus, lai Latvija, proti, tās likumiskās instances un tauta, likumīgā un visādi citādi saskaņā ar starptautiskajiem likumiem un regulām, varētu lemt, ko darīt ne tikai ar Rīgas fallu, bet visu pārējo PSRS mantojumu...


Tava "mīzēju tauta", kā tu, provokator, izsakies, nav pat BLM masas. Ko klabi komentos, ja nespēj paprasīt memmei atļauju iziet no dzīvokļa? Latviešu radītais piemineklis Pārdaugavā ir uzcelts II pasaules kara kontekstā, tas ir konteksts visas Eiropas mērogam. 9. maija pasākuma dalībnieki varētu izstrādāt negaidītu numuru un sākt svinēt svētkus pie Brīvības pieminekļa. Ko tad tu teiktu? :)

Atbildēt

Pilsoņu Komitejas darbība ir jāatjauno

15.03.2022. 15:55

»

Provokātor izlasi rakstu!

Autori vēlas atcelt okupantu uzspiestos un kolaborantu parakstītos līgumus, lai Latvija, proti, tās likumiskās instances un tauta, likumīgā un visādi citādi saskaņā ar starptautiskajiem likumiem un regulām, varētu lemt, ko darīt ne tikai ar Rīgas fallu, bet visu pārējo PSRS mantojumu...


Nedomāju, ka tas būtu jādara komunistu/čekistu varai ar kolaboracionistiem un okupantiem deputātu krēslos. To izdarīs leģitīma Latvijas valdība, kuru var ievēlēt tikai un vienīgi ar leģitīmu Latvijas pilsoņu balsīm.

Atbildēt

Nu jā

15.03.2022. 15:55

»

Provokātor izlasi rakstu!

Autori vēlas atcelt okupantu uzspiestos un kolaborantu parakstītos līgumus, lai Latvija, proti, tās likumiskās instances un tauta, likumīgā un visādi citādi saskaņā ar starptautiskajiem likumiem un regulām, varētu lemt, ko darīt ne tikai ar Rīgas fallu, bet visu pārējo PSRS mantojumu...


Vispirms jānokrāso zilā un dzeltenā krāsā. Un jāsasit tie krievu okupantu elku tēli.Un ārzemju tūristiem jāstāsta, ka tas ir piemineklis vācu ģenerāļiem, kurus krievi tur pakāra 1946.gadā.

Atbildēt

Provokātor izlasi rakstu!

15.03.2022. 15:49

»

jautajums

Vai denonsējot līgumu - autors vēlas status quo? Proti, atjautot tādu stāvokli, kāds bija pirms līguma un vienošanos stāšanās spēkā? Vai tā provokācijā - īpaši šbrīd kara laikā Ukrainā


Autori vēlas atcelt okupantu uzspiestos un kolaborantu parakstītos līgumus, lai Latvija, proti, tās likumiskās instances un tauta, likumīgā un visādi citādi saskaņā ar starptautiskajiem likumiem un regulām, varētu lemt, ko darīt ne tikai ar Rīgas fallu, bet visu pārējo PSRS mantojumu.

Nav jau uzreiz jākrīt galējībās, proti, uzreiz lemt par kāda "pieminekļa" nojaukšanu. Varbūt tautas vairākums vēlas to nokrāsot rozā krāsā, vai pielikt beidzot info dēli ar pareizo vēstures interpretāciju pie katra okupantu memoriāla.

Vienreiz ir jābeidz būt tolerantiem pret okupantu izlēcieniem. KAS MĒS KĀDA MĪZĒJU TAUTA ESAM?

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Iestājamies par tradicionālu ģimeni, mudinām parakstīties pret partnerības institūta ieviešanu

FotoCentrālā vēlēšanu komisija ceturtdien, 16. novembrī izlēma laikā no 2023. gada 7. decembra līdz 2024. gada 5. janvārim rīkot parakstu vākšanu tautas nobalsošanas ierosināšanai par apturētā likumprojekta “Grozījumi Notariāta likumā” atcelšanu.
Lasīt visu...

3

Prasījām kultūrai 66 miljonus, nedabūjām pat trešo daļu, bet papildus piecarpus miljoni mūsu propagandoniem būs!

FotoTikko pieņemtais budžets Kultūras ministrijas atbildībām prioritārajos pasākumos piešķir 17.51 miljonu eiro. Šie atbalsta pasākumi galvenokārt dzēš nozares ugunsgrēkus, kas bijuši redzami gadiem ilgi.
Lasīt visu...

21

Nosodām nevēlamu uzvedību akadēmiskā vidē, jo īpaši attiecībās starp pasniedzēju un studentu

FotoMedijos ir izskanējuši nopietni, pirmšķietami ticami, publiski apgalvojumi par LU Fizikas, matemātikas un optometrijas fakultātes (LU FMOF) pasniedzēja Dmitrija Bočarova nepieņemamām darbībām un seksuālu uzmākšanos attiecībās ar sievietēm, tai skaitā ar nepilngadīgu personu un LU studenti.
Lasīt visu...

21

Dažas pārdomas par Ex-seržanta rakstu “Karš Ukrainā. Vai tiešām strupceļš - un kam?”

FotoRietumeiropa un arvien vairāk arī Centrāleiropa lielākoties joprojām ir Amerikas protektorāts, un šīs valstis atgādina senos vasaļus, tāpēc pats tuvākais amerikāņu uzdevums ir nodrošināt, lai neviena valsts vai valstu kombinācija neiegūtu spēju izraidīt ASV no Eirāzijas vai pat būtiski samazināt tās izšķirošo šķīrējtiesas lomu.
Lasīt visu...

3

Pēc ilgas nolaidības un ākstībām mēs esam sākuši bakstīties ap bumbu patvertņu jautājumu

FotoJautājums par tuvāko drošo vietu militāra apdraudējuma gadījumā joprojām nav atbildēts kopš Krievijas iebrukuma Ukrainā 2022. gada 24. februārī. Kad varēs atbildēt uz šo vienkāršo iedzīvotāja jautājumu, kas ir paveikts līdz šim un kas vēl ir darāms? Šis būs ieskats Rīgas līdz šim paveiktajā.
Lasīt visu...

21

Belēvičs savulaik demisionēja par sīkumu, turpretim Kariņš demisiju pat neapsver

Foto“Atceros tos jocīgos laikus, kad amatpersonas atkāpās sīkumu dēļ. (..) Veselības ministrs Guntis Belēvičs atkāpās tāpēc, ka tika pieķerts ārpusrindas apkalpošanā Onkoloģijas centrā,” piektdien rakstīju savā “Dienas citātā”. Guntis Belēvičs sarunā ar “Neatkarīgo” papildināja redzējumu uz senajiem 2016. gada notikumiem, kuru morālais aspekts šodien kļūst arvien aktuālāks.
Lasīt visu...

21

Par „kapitālā remonta” blaknēm: „Airiston Helmi” un „krievu zemūdeņu bāžu Somijā” piemērs

FotoTā sauktais finanšu sistēmas kapitālais remonts joprojām raisa diskusijas kā Latvijā, tā citās valstīs, kurās tas notika, un tiek meklētas atbildes uz jautājumiem, vai reizēm cēlu mērķu vārdā nav maksāta pārāk dārga cena, bremzēta ekonomikas attīstība, upurēti veiksmīgi strādājoši uzņēmumi, vai nav cietuši cilvēki, kas neko neatļautu nedarīja. Un vai nav bijis arī tā, ka ar "kapitālā remonta" lozungu tika mēģināts sasniegt pavisam citus mērķus, kā arī norakstīt klaju amatpersonu nekompetenci?
Lasīt visu...

6

No Kariņa mācās arī viņa bijusī “labā roka”, tagad - rokas pagarinājums - premjerministre Evika Siliņa

FotoGrūti izvērtēt, vai ārlietu ministra Krišjāņa Kariņa (Jaunā vienotība – JV) “skaidrojumi” par viņa lidināšanos ar privātiem lidaparātiem ir nekaunības, augstprātības, melīguma vai prastas muļķības radīti. Varbūt tur ir viss kopā. Taču simptomātiski ir tas, ka iezīmējas plaisa starp JV līdera un valsts prezidenta pozīcijām.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Bez Stambulas konvencijas Latvijas sievietēm gals klāt, ar Stambulas konvenciju Latvijas sievietes zels un plauks

Diskusijās par Stambulas konvenciju (jeb Eiropas Padomes Konvencija par vardarbības pret...

Foto

Valdība ir uz savas planētas, tauta – uz citas

“Biju pārliecināts, ka mūsu ceļi nekad nekrustosies. Bet, re, valsts svētki ir tas, kas tomēr vieno, kaut...

Foto

Latvijas Televīzija palīdz aizdomās turētajiem apzināti kurināt nacionālo naidu, lai netieši mazinātu vainu slepkavībā

Uzskatu, ka par mana tēva Andra Ļubkas (attēlā) slepkavību aizdomās turētās personas...

Foto

Par “Maximas” traģēdiju: taisnīgs spriedums manā izpratnē būtu inženiera un būvuzņēmuma sodīšana par ēkas sabrukšanu un "Maximas" sodīšana par cilvēku bojāeju

Ar nelabu sajūtu sekoju medijos...

Foto

Vai Latvijā ir pārāk liels publiskais sektors?

ANO 1919. gadā dibinātā Starptautiskā Darba organizācija publicējusi statistiku – 2020. gadā Latvijā aptuveni 29% visu strādājošo bija nodarbināti...

Foto

Tautas pacietības mērs ir izsmelts!

Šis raksts ir pēdējais brīdinājums koloniālajiem pārvaldniekiem Latvijā! Pēdējais brīdinājums viņu pakalpiņiem valdībā un valsts struktūrās. Tautas pacietības mērs ir izsmelts!...

Foto

Nosodām “Vienotības”, “Progresīvo” un ZZS kreisi radikālo partnerību

Saistībā ar jaunās valdības kreisi liberālo kursu vērtību jautājumos, par prioritāti demogrāfiskās krīzes, ekonomiskās stagnācijas, kā arī militāra...

Foto

Aicinām parakstīties par Saeimas atlaišanu

Mēs, Nacionālā savienība “Taisnīgums”, paziņojam, ka esam pievienojušies iniciatīvai par tautas nobalsošanu, lai atlaistu 14. Saeimu....

Foto

Jau tagad „RailBaltica” trūkst sešu miljardu eiro Latvijas posmam

RailBaltica projektam ir visas iespējas kļūt par akmeni kaklā Latvijas budžetam un valsts parādam, jo jau tagad trūkst...

Foto

Šis raksts par Izraēlu un Palestīnu ir īpaši kompentents, jo pirmā līdzautora divi ģimenes locekļi ir strādājuši kibucos, bet otrs ir dzēris košera šņabi un ir „progresīvais”

10. novembrī ASV valsts sekretārs Entonijs Blinkens Izraēlas–Hamās konflikta kontekstā nāca klajā ar paziņojumu, citu lietu starpā atzīmējot, ka “daudz par daudz palestīniešu ir tikuši nogalināti”. Statistika diemžēl ir nepielūdzama – Izraēlas īstenotās blīvi apdzīvotās Gazas bombardēšanā jau ir 11 tūkstoši...

Foto

Uzruna Latvijas Republikas proklamēšanas 105. gadadienai veltītajā svētku koncertā Latvijas Nacionālajā teātrī

Ļoti cienījamā Saeimas priekšsēdētājas kundze! Ļoti cienījamā Ministru prezidentes kundze! Cienījamās dāmas un godātie...

Foto

Tauta nav stulba

Tauta nav stulba. Tautai piemīt veselais saprāts. Tauta to apliecina, kad viņa publiski dzird idejas, kuras sakrīt ar viņas izjusto gudrību....

Foto

Maksātnespējas administrators izsaimnieko atlikušo uzņēmuma mantu

Mēs, maksātnespējīgās AS "Dzintars" kreditori, nolēmām griezties pie valdības vadītājas un atbildīgās ministres ar atklāto vēstuli par samilzušām problēmām, ar...

Foto

Vai Saeima ir jāatlaiž?

Pēdējās dienās daudz dzirdams par rosinājumu atlaist 14. Saeimu. Izskan gan aicinājumi tādā veidā sodīt arvien kreisāko “Jaunās Vienotības” valdību, gan pretēji...

Foto

Mēs, Kozins, Levrence, Bogustova, Pūpola, Raubiško, Austers un vēl virkne citu Iļjiča mazbērnu...

Kopš teroristiskās organizācijas "Hamas" uzbrukuma 2023. gada 7. oktobrī, kura laikā tika veikti...

Foto

„Rail Baltica” finansējuma plūsmai ir jābūt loģiskai un saskaņotai ar būvdarbu gaitu, citādi Putniņa un Pauniņa kungiem būs problēmas

Lai Rail Baltica būvniecība noritētu raiti un efektīvi un...

Foto

Kas ir "mēs"?

Lūdzu zemāko izklāstu neuzskatīt par konservatīvās domas konferences rīkotāju autoritatīvu versiju. Ticu, ka 28. novembrī Demos II sesijā no runātājiem dzirdēsim pavisam citas...

Foto

Biotehnologa fabulas

Cilvēks ir radies no šūnām, viss organisms - āda, miesa, kauli, tauki, muskuļi, orgāni - arī ir veidots no šūnām. Šūnās veidojas arī enerģija,...