Ir jāizbeidz pāreja uz nejēdzīgo un dārgo tā saucamo fondēto pensiju sistēmu
Vjačeslavs Dombrovskis21.12.2021.
Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Temīda
26.12.2021. 11:32»
Jā,Draugs
tikai:kad uznāks kārtējā``dižķibele``,visi aizmirsīs un teiks:nuuuu,tagad pagrābsim no pensiju fonda,tad jau,ja vēl būs kam maksāt----atdosim.Tāpēc es neticu varnešiem.Tam jābūt kā akmenī iecirstam-NEKAd NEGRĀBSTĪTIES GAR PENSIJĀM! NEKAD
Bankas gramstās. Un tavs 2.pensiju līmenis ir kā rulete - var daudzkārt zaudēt vērtību nedēļas laikā. Ne velti pie pensiju reklāmām saka - jūsu kapitāls ir pakļauts riskam.
Piekrītu
24.12.2021. 15:15Pilnīgi piekrītu autoram. Pirmais, kas jādara, jāievieš fondu pārvaldītāju līdzatbildība naudas pārvaldīšanā. Ir peļņa, ir noteikts komisijas procents no peļņas, ir zaudējumi- sūkājiet bumbuļus, baņķieru kungi! Un noteikti jāseko igauņu piemēram , šos savus līdzekļus padarot pieejamus jebkurā brīdī.
Jukums
23.12.2021. 09:52Es to saprotu tā, ka ietaupījums tiktu sasniegts uz rēķina, ka vairs netiktu baroti birokrāti un bankas. Te gan vajag plašāku un nopietnāku analīzi, bet, ja tas tiešām tā ir, tad šis apstāklis vien varētu dot pat ļoti daudz balsu šai partijai nākamajās vēlēšanās. Cilvēki ir pārgurusi no mūžīgās sociālās netaisnības, mūžīgās apslaukšanas, mūžīgās vārdzināšanas un turēšanas pusbada stāvoklī! Un, kā redzam, pašreizējās varas partijas pat nemēģina te meklēt kādu nebūt risinājumu, kur nu vēl tādu piedāvāt!
xxgt
22.12.2021. 16:13No raksta gan grūti saprast kā tas 1. līmeņa ienesīgums vērtēts? Kā samaksājot no šodienas strādājošajiem pensijas pensionāriem var kaut ko iegūt?!
Tomēr negribētos piekrist ka tas 2. pensiju līmenis būtu tik slikti pārvaldīts ka tagad jālikvidē, jā ir komisijas, bet tomēr nauda ir ieguldīta biržās un ja vien to galīgi nenolaupīs, tad mūsu politiķiem pie tās ir grūti piekļūt lai izsaimniekotu.
Es noteikti būtu pret 2. līmeņa pensijas iznīcināšanu un visas naudas notralināšanu šodien..
Jā,Draugs
22.12.2021. 16:02»
Udox
Mani vienmēr iedvesmo šie stāsti. Tā 2006. un 2007. gadā visi ekonomisti stāstīja, ka ekonomika tagad ir citādāka un krīzes nebūs. Tagad pēdējos desmit gadus visi kretīni stāsta, cik laba ir 2. līmeņa pensija, lai arī tā patiesībā mūs vienkārši aplaupa. Shēma ir krutāka par OIK - pret pēdējo visi protestē...
tikai:kad uznāks kārtējā``dižķibele``,visi aizmirsīs un teiks:nuuuu,tagad pagrābsim no pensiju fonda,tad jau,ja vēl būs kam maksāt----atdosim.Tāpēc es neticu varnešiem.Tam jābūt kā akmenī iecirstam-NEKAd NEGRĀBSTĪTIES GAR PENSIJĀM! NEKAD!!!!
Хм
22.12.2021. 15:59»
Galvenais ir kadri kā teica Staļins
Pēdējā laikā kremlinu aktivitātes, kuras strauji maina retorikas virzienus un precīzi kopē kremļa politiku ir sevišķi uzkrītošas un norāda uz labu organizētību, atšķirībā no sašķeltās latviešu tautas...
Такое ощущение, что как в России есть пригожинские тролли, так и у нас есть свои провластные тролли. Если те все комментарии забивают флудом про Украину, "хохлов" и т.д., даже если статья об аварии в Урюпинске, так и латвийские тут же прибегают и начинают про кремлинов, путинистов, деоккупацию.
Интересно, кто у кого учится из этих троллей находить темы, которыми легко отвлечь от главной темы?
В данном случае это именно наши, и мои и ваши политики. Пока вы не выдвините своих, а будете морально мастурбировать в интернете про деоккупацию, деколонизацию, десоросизация и прочие де, до тех пор эти политики будут и вашими.
Elgars
22.12.2021. 15:51kremļa kūdītāji vēlas parunāt par krievijas pensijām un pensiju uzkrājumu izlaupīšanu ? Rotenberga likumu ?
Galvenais ir kadri kā teica Staļins
22.12.2021. 15:20»
Хм
Pabļaujiet vien, vairs ilgi nav atlicis līdz karātavu striķis sažnaugsies ap alkatīgajām rīklēm...
Pēdējā laikā kremlinu aktivitātes, kuras strauji maina retorikas virzienus un precīzi kopē kremļa politiku ir sevišķi uzkrītošas un norāda uz labu organizētību, atšķirībā no sašķeltās latviešu tautas.
"Но больше всего я завидую нашим политикам,"
Kā pats pareizi norādījāt, tad JŪSU politiķiem ... Levits, Kariņš un tālāk pēc saraksta, kur tikai retajam no tā ievēlētā simta ir vēlme kalpot savai apzagtajai tautai un savai izzagtajai Latvijas valstij.
Santehniķis
22.12.2021. 14:56»
Nu nē
"Noteikt visiem vienādas pensijas un miers
Strādāt vienmēr ir jēga, bet nodokļus maksāt nav jēgas. Te ir tā atšķirība starp strādāšanu un algas saņemšanu par kalpošanu komunistu režīmam.
Gribi teikt ka santehniķis nodokļus nav maksājis, bieži vien PVNā ir nomaksāts vairāk kā desmitiem ierēdņu kopā ņemot. Bet PVN atš(irībā no citām valstīm, Latvijā sastāda galvenos nodokļu ieņēmumus un arī vissizzagtāko nodokli caur shēmām. Tā kā negribas pat par maizi un desu vairs PVNu maksāt, bet pirkt pa taisno no beķera.
Tikai piebildīšu
22.12.2021. 14:41»
TV vērotājs
Es arī esmu sašutis par 2. pensiju līmeņa mazo ienesīgumu un lielajām apkalpošanas maksām, bet tā ieviešanu kādreiz skaidroja ar dzimstības bedri un to, ka ap 2030. gadu būs liels pensionāru skaists un maz sociālo nodokļu maksātāju skaits. Tas nozīmē, ka iemaksāto sociālo nodokļu summa valstīs samazināsies...
sasniedzot pensiju,Bankā vienojāmies ,ka vēl darbā strādāsu,lai sasniegtu 50.00 eiro (tādu apaļu summu) un man izmaksās 1 x cet.Oi,kad beidzot sāku saņemt-no maniem 50.00 atvilka 11.eiro.Ko teiksi?
Nu nē
22.12.2021. 14:16"Noteikt visiem vienādas pensijas un miers...."
Aha, šis laikam ir tas "taisnīgais" risinājums :D Jēga strādāt, ja cilvēks ar 45 gadu darba stāžu saņemtu tikpat, cik kāds ar minimālajiem 15 gadiem.
Nu.....
22.12.2021. 12:46Dombrovska kungs, valstij tagad grūti laiki un naudas nav, jau 30 gadus. Tikko ES atļāva 45 miljonus ieguldīt AirBaltic (un tā katru gadu), papildus tika iepirktas vecas bruņu mašīnas NATO rotaļām Latvijā utt., nu nav ko pielikt pensionāriem, mediķiem, skolotājie, nav, jo ir daudz citu vajadzību! Kungi beigsim rakstīt šos sirdi plosošos rakstus par pensionāriem, it kā tas jūs patiesi interesētu!
komunisti lien un lien citu makos, dārzos
22.12.2021. 11:55kā cūkas, kā mēris!!!!!!!!!!!!!! tie 50 % sarkano lopu lai sāk maksāt nodokļus, krieviņ
Valstsgribis
22.12.2021. 11:53Turiet mutes, negausēigie penseri, es esmu pārstrādājies, man ir par mazu pensija!
Хм
22.12.2021. 11:45Во-первых, не хватает обоснования в виде расчетов, почему 95 евро. ПОчему не 10, или не 300? Без обоснования это выглядит как просто произвольная цифра.
Во-вторых, 99,99% что новая партия не получит большинство в Сейме, чтобы реализовать такие глобальные перемены. Да еще учитывая силу лобби банков.
В-третьих, и главное -нет никакой уверенности, что даже получив большинство, эта новая партия найдет в себе силы, а главное, желание, делать все эти реформы.
И поэтому 99.99%, что результат будет на выбор из:
1 "ну не шмогла я, не шмогла"
2 "как можно не обещать".
3 "мы-то за, да эти партнеры по коалиции против".
Хм
22.12.2021. 11:42»
Tālavas taurētājs
Kā var būt vienādas pensijas tiem, kas 30 gadus izzaga Latviju ? Kā var būt pensijas tiem kas 50 gadus kalpoja okupācijas represīvajām struktūrām ??? Un kā var būt pensijas okupantiem, kas iznīcināja mūsu Latvijas neatkarību un 80 gadu garumā parazitējuši, trijām paaudzēm izpostot dzīves...
Pabļaujiet vien, vairs ilgi nav atlicis līdz karātavu striķis sažnaugsies ap alkatīgajām rīklēm.
Знаете, а где-то даже завидую вам. Можно сидеть, страдать, но при этом годами себя успокаивать "ну ничего, ничего, уже мало осталось, еще немного, еще чуть чуть, ух мы им покажем".
Чем-то христианство напоминает: сидите, теприте, не ропщите, потом придет Страшный суд, и воздастся грешникам и вознесетесь в рай.
Но больше всего я завидую нашим политикам, которые у власти: делай что хочешь, главное, иногда подкинь поленце в костер "деоккупации", ну там какую преамбулу, или очередную комиссию по подсчету ущерба от оккупации, и рули себе дальше как ты хочешь, пока избиратель сидит и надеется "ну еще немного, еще немного, и вот она - деоккупация")
hm
22.12.2021. 09:59Pensija - tā ir sabiedrības filosofijas, ne objektivitātes jautājums.
Vadot departamentu, tu saņem 3000, bet pārejot strādāt par apkopēju - 300. Nekādu pretenziju!
Kad biji aktīvs un strādāji, saņēmi atalgojumu. Kad aizgāji pensijā - saņem pensijas atalgojumu vai pabalstu, kas nodrošina iztikas minimumu.
Runājot par nodokļiem - valsts taču iekasē daudz un dažādus. Pērkot auto ... un kukuli maizes, PVN taču atšķirīgi. Vai tāpēc auto pircējam nākotnē rodas priekšrocības?
Bet galvenais jau tajā, ka valstij jārada un jāuztur ietilpīgi arhīvi, jāveido un jādarbina nemitīgas uzskaites sistēmas.
Otrkārt - ieviestais pensiju sadales godīgums pats par sevi šaubīgs, bet ja sāksies hiperinflācija vai bankrotēs viens pensiju fonds, bet kāds cits nebankrotēs, uzreiz sabruks visa LV pensiju sistēma.
Labs ienaidnieks-beigts ienaidnieks.
22.12.2021. 09:14»
vietējais
Pirmkārt, ja visu savu mūžu vilksi sev līdz pagātni, tev nebūs arī nākotnes
Kas nemācās no pagātnes, tam nebūs nākotnes.
Aga
22.12.2021. 08:562.līmeņa pensiju fondiem ir tikai viena nelaime. Tos pārvalda alkatīgi pid.....! Un saņem neatkarīgi no rezultāta savus pārvaldīšanas procentus. Tiklīdz pārvaldības atlīdzību ar likumu piesaistīs ienesīgumam būs normāli rezultāti.
lauķis
22.12.2021. 08:32»
kļimoviča aita
Viņam būs pilnīga taisnība tikai līdz vēlēšanām
Bet tieši to bezsugas aitas nesaprot.
Nu kā var nesolīt!Repše.
vietējais
22.12.2021. 08:17»
Tālavas taurētājs
Kā var būt vienādas pensijas tiem, kas 30 gadus izzaga Latviju ? Kā var būt pensijas tiem kas 50 gadus kalpoja okupācijas represīvajām struktūrām ??? Un kā var būt pensijas okupantiem, kas iznīcināja mūsu Latvijas neatkarību un 80 gadu garumā parazitējuši, trijām paaudzēm izpostot dzīves...
Pirmkārt, ja visu savu mūžu vilksi sev līdz pagātni, tev nebūs arī nākotnes.
Otrkārt, nesoli striķi savilkt ap citu rīklēm, atceries vienmēr, ka kāds to var savilkt arī ap tavu rīkli.
5 kolonna
22.12.2021. 08:15»
Jūsmiņš
Lai Dievs dod Latvijai vēl 20 gadus, kā valstij, pastāvēt, kā patrdz V.Dombrovskis...
ja visi nekautrēdamies zog, personīgās atbildības par pieņemtajiem lēmumiem nav - tādai valstij variantu nav.
Varu tikai piekrist! Baigi žēl, ka nepilnos 30 gados tika pakāsta valsts!
Tālavas taurētājs
22.12.2021. 08:00»
Janka
Noteikt visiem vienādas pensijas un miers
Kā var būt vienādas pensijas tiem, kas 30 gadus izzaga Latviju ? Kā var būt pensijas tiem kas 50 gadus kalpoja okupācijas represīvajām struktūrām ??? Un kā var būt pensijas okupantiem, kas iznīcināja mūsu Latvijas neatkarību un 80 gadu garumā parazitējuši, trijām paaudzēm izpostot dzīves.
Protams protams, tūlīņ sāks bļaut kolaboracionisti ar okupantiem, kā šie nodokļus maksājuši, nu tad meklējiet kremlī savu taisnību. Pabļaujiet vien, vairs ilgi nav atlicis līdz karātavu striķis sažnaugsies ap alkatīgajām rīklēm.
.
22.12.2021. 00:24»
skaitlis
Latvijā visi muld par procentiem, bet nekad nepaskatās kā tie izskatās reāli - absolūtos skaitļos
Kas tur ko nesaprast, par 4% paaugstināt 200€ vai 10 000€ jūti atšķirību ?
Nepiekrītu autoram kurš kalpo kremļa interesēm
22.12.2021. 00:18Uzreiz skaidri jāpasaka, ka līdzšinējie 2. līmeņa individualizētie uzkrājumi – ap sešiem miljardiem eiro – tiks repropriēti,nacionalizēti un konfiscēti, tā pat kā PSRS okupantiem prettiesiski piešķirtā pilsonība. Tieši tāpat tiks nacionalizēti arī okupācijas specdienestu (VDK) specoperācijā sagrābtie valsts stratēģiskie uzņēmumi un šai operācijai sekojošā pārējās biznesa vides sadalīšanu savējo starpā, nosaucot to par "privatizāciju". Augstākā nekaunība un pilnīgs absurds, ka it kā beidzoties okupācijai, uz pašu komunistu saveidotas likumu bāzes, kopējo mantu sadala starp komunistiem un KGB, vēl piesaistot pašus okupantus. Tas ir tā pat kā izvarotai sievietei piespriest pašu izvarotāju par bērna krustēvu un saimniecības pārzini vienlaicīgi.
TV vērotājs
21.12.2021. 23:51Es arī esmu sašutis par 2. pensiju līmeņa mazo ienesīgumu un lielajām apkalpošanas maksām, bet tā ieviešanu kādreiz skaidroja ar dzimstības bedri un to, ka ap 2030. gadu būs liels pensionāru skaists un maz sociālo nodokļu maksātāju skaits. Tas nozīmē, ka iemaksāto sociālo nodokļu summa valstīs samazināsies un līdz ar to arī būtu jāmazina uzkrātā 1. līmeņa pensijas kapitāls. Satversmes tiesa gan lēmusi, ka to mazināt nedrīkst, bet trūkstošo naudu jau ST nedos. Lai vai kā, 1. līmeņa pensiju kapitāls nepieaugs, kas inflācijas ietekmē, reāli tāpat nozīmēs samazināšanos.
Katrā ziņā šie apsvērumu ir jāņem vērā, runājot par 2. pensiju līmeņa likvidēšanu.
Es vairāk sliektos uz lielāku pārvaldītāju kontroli, un apkalpošanas maksas noteikšanu no peļņas, nevis visa summas.
comeon
21.12.2021. 23:08Reirs un visa Finanšu ministrijas vadība ir augļotāju pakalpiņi, Sātans ir viņu saimnieks...
kļimoviča aita
21.12.2021. 23:06»
Udox
Mani vienmēr iedvesmo šie stāsti. Tā 2006. un 2007. gadā visi ekonomisti stāstīja, ka ekonomika tagad ir citādāka un krīzes nebūs. Tagad pēdējos desmit gadus visi kretīni stāsta, cik laba ir 2. līmeņa pensija, lai arī tā patiesībā mūs vienkārši aplaupa. Shēma ir krutāka par OIK - pret pēdējo visi protestē...
Viņam būs pilnīga taisnība tikai līdz vēlēšanām.
Pēc vēlēšanām pilnīga taisnība būs vairs tikai Jums...
Dievs
21.12.2021. 22:51Ar so kûdras valstiñu viss skaidrs
Latvijã uzturêties ir pretîgi
Pat bêgli bêg no tãs
kļimoviča aita
21.12.2021. 22:45»
Opā
Kurš sola vairāk, biedri
Domāju, ka uzvarēs tas, kas solīs pensijas pielikumu nevis 95 eirošekeļus mēnesī, bet gan vīrs 100 eirošekeļiem - teiksim, 192 eirošekeļus.
Kaut gan nav teikts, ka pēdējā brīdī neparādās kāds, kurš solīs pielikumu pie pašreizējās pensijas 1000 vai 2000 eirošekeļu.
Par to tad arī visi pensionāri balsos! Jo kā var nebalsot!!!
pensionārs
21.12.2021. 21:53Cien.Dombrovska kungs jūs teiktais ir taisnība un vienlaicīgi ir pretrunā ar valsts politiku pensionāru jomā. Šī valsts ir divkosības paraugs, viņas politikā neietilpst sagādāt pensionāriem cilvēcīgas vecumdienas, bet gan risināt jautājumu, kadā veidā pensionārus varētu ātrāk dabūt zem zemes un to izdarīt neuzkrītoši tā, lai neizceltos starptautisks skandāls no cilvēktiesību viedokļa.
skaitlis
21.12.2021. 20:04Latvijā visi muld par procentiem, bet nekad nepaskatās kā tie izskatās reāli - absolūtos skaitļos.
Jūsmiņš
21.12.2021. 20:00Lai Dievs dod Latvijai vēl 20 gadus, kā valstij, pastāvēt, kā patrdz V.Dombrovskis
Viss pašreiz notiekošais rada nopietnas bažas. Gan jau, tiklīdz tas būs iespējams, kādi daudzi desmiti tūkstošu aizbrauks no šejienes, daudzi uzņēmēji ir izputējuši, un vairs nemaksās dāsnās algas "tautas kalpiem", "jaunie" Latvijas apdzīvotāji krietni iedegušie diezin vai uzrādīs entuziasmu attīstīt nodokļu maksāšanas paradīzi.
Skumji tā domāt, taču, ja nemainīsies "tautas kalpu" izdarības - nekas labs šeit vairs nav gaidāms. Esmu nodzīvojis pietiekoši lai saprastu - ja visi nekautrēdamies zog, personīgās atbildības par pieņemtajiem lēmumiem nav - tādai valstij variantu nav.
krievi nāk
21.12.2021. 19:49Dombrovskim taisnība! Bet viņa "vaina" ir tā, ka viņš ir krievs!
Ojārs Paceplītis
21.12.2021. 19:42»
Jānis Neimanis
Es piekrītu, ka no 2.pensiju līmeņa šobrīd barojas, galvenokārt, banku meitas uzņēmumi un tieši tas ir jāmaina, nevis pati sistēma. Sistēma ilgtermiņā ir laba, tikai ieguldīt vajag droši un vieteji, nevis kaut kur ārpusē! Tas ir fantastisks ilgtermiņa resurss, kuru kā vienmēr kaut kur pļekarē...
Paaudžu solidaritātes pensiju sistēmas turēja visus pensiju līdzekļus iekšienē. Pāreja uz fondēto pensiju sistēmu banku sektoram bija ārkārtīgi izdevīga, jo ļāva paņemt pensiju kapitālu apritē un pelnīt ar tās pārvaldīšanu.
Taču no paša sākuma tā nebija, jo visus fondēto pensiju sistēmas līdzekļus dažus pirmos gadus pārvaldīja Valsts kase bez jebkādām komisijas maksām. Visi ilgtermiņa resursi latos palika Latvijā kā bāze atbilstoša termiņa investīcijām tautsaimniecībā.
MollyDotson
21.12.2021. 19:27Es nopelnu 162 $/stundā tāldarbā. Es nekad nebiju iedomājusies, ka tas ir godīgi, taču mans tuvākais pavadonis nopelna 21 tūkstoti USD mēnesī, strādājot tīmeklī, kas man bija patiesi šokējoši, viņa lika man to vienkārši mēģināt.
KOPĒT UN ATVĒRT ŠO VIETNI ……>> 𝐖𝐰𝐰.𝐒𝐦𝐚𝐫𝐭𝐏𝐚𝐲𝟏.𝐂𝐨𝐦
Udox
21.12.2021. 19:06Mani vienmēr iedvesmo šie stāsti. Tā 2006. un 2007. gadā visi ekonomisti stāstīja, ka ekonomika tagad ir citādāka un krīzes nebūs. Tagad pēdējos desmit gadus visi kretīni stāsta, cik laba ir 2. līmeņa pensija, lai arī tā patiesībā mūs vienkārši aplaupa. Shēma ir krutāka par OIK - pret pēdējo visi protestē, bet 2. līmeņa investīciju fondi, kam patiesībā ar pensijām sakars ir tikai nosaukumā, aptīra visus tikpat jauki un pat vairbūt vairāk. Nesaku, ka esmu sajūsmā par Vjačeslava Dombrovska politiskajiem uzstādījumiem, bet šoreiz viņam pilnīga taisnība.
Jānis Neimanis
21.12.2021. 18:59»
Secinājums
Ēbrejs Galuščenko kārtējo reizi maina kažoku
Kas tas Švābe tāds īsti ir? Morgenšterna TikTokeris? Kurš to nelaimīgo pajolīti vispār ņem aubē?
Secinājums
21.12.2021. 18:47»
jaajaa
...noteikti nav mans mīļākais autors...bet šeit viņam pilnīga taisnība...naudu drukās(emitēs) tikai ātrāk un ātrāk, atpakaļceļa nav...un nav vērts cerēt, ka "fondu" peļņa spēs tikt līdzi devalvācijai...valsts sliktākajā gadījumā (kurš jau ir iestājies), glābj situāciju ar emisijām (un ļoti ceru, ka ...
Ēbrejs Galuščenko kārtējo reizi maina kažoku.
Ar lieko naudu nebūs nekādu problēmu,tiklīdz likvidēs skaidras naudas apriti nevienam nekas nepiederēs un visi būs laimīgi.Klauss Švābe.
jaajaa
21.12.2021. 18:35...noteikti nav mans mīļākais autors...bet šeit viņam pilnīga taisnība...naudu drukās(emitēs) tikai ātrāk un ātrāk, atpakaļceļa nav...un nav vērts cerēt, ka "fondu" peļņa spēs tikt līdzi devalvācijai...valsts sliktākajā gadījumā (kurš jau ir iestājies), glābj situāciju ar emisijām (un ļoti ceru, ka sistēma ar nepārtraukto naudas piedrukāšanu visā pasaulē ir dzīvotspējīga)...
Jānis Neimanis
21.12.2021. 18:34»
Jānis
Tiešām izskatās, ka Vjačeslavs sācis savu priekšvēlēšanu kampaņu - ātri uzcept lielākas pensijas pensionāriem, kas par viņu sabalsos, pēcāk par saviem darbiem tāpat nebūs jāatbild
Es piekrītu, ka no 2.pensiju līmeņa šobrīd barojas, galvenokārt, banku meitas uzņēmumi un tieši tas ir jāmaina, nevis pati sistēma. Sistēma ilgtermiņā ir laba, tikai ieguldīt vajag droši un vieteji, nevis kaut kur ārpusē! Tas ir fantastisks ilgtermiņa resurss, kuru kā vienmēr kaut kur pļekarē...
Jānis
21.12.2021. 18:20»
Jānis Neimanis
A. God. V. Dombrovska kungs...
Tiešām izskatās, ka Vjačeslavs sācis savu priekšvēlēšanu kampaņu - ātri uzcept lielākas pensijas pensionāriem, kas par viņu sabalsos, pēcāk par saviem darbiem tāpat nebūs jāatbild.
Jānis Neimanis
21.12.2021. 18:14A. God. V. Dombrovska kungs!
Vēlētāju ķeksēšanas plāns... diemžēl. Labāk domājiet efektivitātes virzienā. Šobrīd ir jāsašaurina iespējas ieguldīt spekulativos finanšu instrumentos, akcijās un jācīnās ar neadekvātām komisijas maksām par apkalpošanu. Liela daļa naudas par neprofesionālu pārvaldīšanu vienalga paliek pārvaldniekam. Reālitātē neko nedara viss gada laikā, bet savus procentus smeļ it kā pārkrautu ogles...
Pēteris
21.12.2021. 17:49Ko gan var vēlēties no kādreizējā VEF virpotāja un komjaunatnes barveža?!