Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

no malas

15.02.2015. 19:26

Par kādu īpašumu var runāt vergi? Labākajā gadījumā - dzimtcilvēki. Dari, ko gribi, jāmaksā nodoklis. Tie, kas valstī pie stūres, tie, kas var noteikt nodokļu masas izlietošanas mērķus - tie ir īpašnieki. Bet arī viņi maksā nodokļus - vergo.

Atbildēt

kefrmis

09.02.2015. 19:57

protams kāpēc navarētu sagrābt izklausās pēc komunistu retorikas tiem arī visi bija grābuši ...


tāpēc ar nodokļiem tika savākti bet tikai šeit tos par lētu naudu nopērk kleptokrātiem pietuvinātie ...


kamēr latu devalvēt nevarēja jo tad ciestu arī bankas un tik tiešām eiro kredīta ņēmēji baltezerā ...


šādos gadījumos tad es viņu mājas nopirktu par lētu naudu jo viņi būtu spiesti pardot par lēu naudas devumu ...

Atbildēt

kefrmis

09.02.2015. 19:56

»

asais

Izskatās, ka autors sevi ir pataisījis par pamuļķi - nekā nesaprot un nezina


protams kāpēc navarētu sagrābt izklausās pēc komunistu retorikas tiem arī visi bija grābuši ...


tāpēc ar nodokļiem tika savākti bet tikai šeit tos par lētu naudu nopērk kleptokrātiem pietuvinātie ...


kamēr latu devalvēt nevarēja jo tad ciestu arī bankas un tik tiešām eiro kredīta ņēmēji baltezerā ...


šādos gadījumos tad es viņu mājas nopirktu par lētu naudu jo viņi būtu spiesti pardot par lēu naudas devumu ...

Atbildēt

Ledus

09.02.2015. 15:28

Lielisks raksts par ļoooti aktuālu tēmu. PSRS okupācijas vara pagājušā gadsimta 40-tajos gados rīkojās līdzīgi - lai atņemtu īpašumu, to aplika ar milzīgiem nodokļiem.

Atbildēt

terfmis

08.02.2015. 20:33

padomju laikos vismaz ar lieliem nodokļiem budžus izmeta laukā un lauku latvieši tika pie komunalkām ...


tagad lepniem privatizētiem ebreju dzīvokļiem rīgas centrā saimnieki savā zemītē ...


savkārt pašreiz izmesto zemes savāc bankas un bagātnieki ...


krievi un ķīnieši par lētu naudu uzpērk jo bez uzturēšanās atļaujām latviešu suņam var neko arī nemaksāt ...

Atbildēt

terfmis

08.02.2015. 20:32

»

pljerduks

Lai dzīvo tas, kam nav nekas


padomju laikos vismaz ar lieliem nodokļiem budžus izmeta laukā un lauku latvieši tika pie komunalkām ...


tagad lepniem privatizētiem ebreju dzīvokļiem rīgas centrā saimnieki savā zemītē ...


savkārt pašreiz izmesto zemes savāc bankas un bagātnieki ...


krievi un ķīnieši par lētu naudu uzpērk jo bez uzturēšanās atļaujām latviešu suņam var neko arī nemaksāt ...

Atbildēt

Maldīgi domāt

08.02.2015. 12:32

»

Z

NĪN ieviesa krīzes situācijā kā ārkārtas līdzekli budžeta papildināšanai, tāpat kā tobrīd viss konsolidēts (izņemot, kā izradījās, saeimistu un ministru algas). Jau labu laiku Dombrovskis& Co no visām tribīnēm skandina par Latvijas attīstības, ekonomikas augšupeju, tātad krīze beigusies un pienācis ...


ka " ...krīze beigusies un pienācis laiks NĪN atcelt!!!" - jo pašlaik mēs ieejam lielvalstu ģeopolitisku interešu radītā križe, kas, atšķirībā no pārdzīvotās ekonomiskās recesijas, var neprognozējami apdraudēt valsts pastāvāšanu. Un šados apstākļos ne tikai 2% aizsardzībai, bet gan krietni vairāk eksistencei nebaltā stundā ir jāparedz. Un N"IN ir viens no drošiem instrumentiem budžeta papildinājumam. Tā teikt - gribi pasargāt savu valsti - maksā un neņaudi.
Protams, ir jau alternatīva - notīties uz citurieni, kur šamējo " ieziemieši" pirms mums jau lietas sakārtojuši. Tostarp caur īpašumu un mantošanu skarošiem ne tiem mazajiem nodokļiemem.

Atbildēt

Žulis

08.02.2015. 06:53

»

pps

Par to harmoniskumu un vardarbīgo sapludināšanu piekrītu. Par vienlīdzību - ne. Vienlīdzības "per se" nav un nevar būt. Un par demokrātiju arī nepiekrītu. Demokrātija nevar būt netotalitāra un nevardarbīga. Demokrātija ir pati amorālākā pārvaldes forma, tas ir kā grupveida izvarošana...


Par to, ka "demokrātija nevar būt netotalitāra" arī es rakstīju savā komentā ( skat iepriekš.), taču pret to, ka demokrātija obligāti ir amorāla un vardarbīga gan es iebilstu. Demokrātija, pēc definīcijas ir kādas sabiedrības locekļu vairākuma vara. Tas ir tikai princips, kurā nav iekļauts morālais aspekts. Morālo aspektu šim principam piešķir tā realizācija dzīvē. Kā jau rakstīju ( sk. iepriekš) tas, ko sauc par demokrātiju reālajā dzīvē nevienā šobrīd pastāvosā valstī NAV vairākuma, bet gan mazākuma vara, t.i. faktiski tā nemaz nav demokrātija, bet gan kaut kaas cits, kurš aizslēpies aiz demokrātijas izkārtnes. Nacionālisms nebūt nav "lieka greznība" vai "tukšs jēdziens". Nacionālisms veido vislielāko cilvēku kopību valstī ( nācija savā valstī ir vairākumā)Tātad pēc nacionālisma principiem veidotā valstī pastāv VAIRĀKUMA interešu diktatūra, kas ir vistuvākais teorētiski iespējamais demokrātijas modelis. Jebkuras citas cilvēku kopības interešu diktatura būs mazākuma diktatūra, tātad faktiski neatbildīs demokrātiajs teorētiskajam principam. Kas attiecas uz jūsu pieminētajiem dzintariem, straumēm, gerhardiem, tad viņi nemaz nav nacionāļi, bet gan Latvijā valdošajam internacionālajam padomju režīmam kalpojoši āksti, kas tēlo nacionāļu lomu ar savu rīcību maldinot tautu un diskreditējot nacionālisma ideju ( skat. nacionālisma definīciju) Pēc darbiem, nevis vārdiem ir jāvērtē cilvēku piederība kādai ideoloģijai. UN TB/ LNNK/ VL ar saviem darbiem latviešu tautas nacionālajām intresēm, nacionālajai kopībai ir nodarījusi daudz lielāku kaitējumu, nekā interfronte. TB/LNNK bija vislielākā loma īstās latviešu tautas nacionālās kustības (Pilsoņu kongresa) sašķelšanā un likvidēšanā. Bet tā jau ir cita tēma.
Kas attiecas uz jūsu apgalvojumu, ka "nacionālisms nav risinājums" un "mazai nācijai nav izredžu" , gribu teikt, ka tautu nacionālisms ir VIENĪGAIS risinājums un VIENĪGĀS izredzes ne tikai mazai nācijai, bet visai cilvēcei. Cita risinājuma vienkārši nav. Pareizāk sakot, cits risinājums ir tikai globalizatoru izveidots vispasaules verdzības un beztiesības laikmets, kur visa cilvēce, pārvērsta vienveidīgā,beztiesīgā darba lopu barā, kalpos nelielam bagātnieku slānim.

Atbildēt

Z

08.02.2015. 02:39

»

asais

Izskatās, ka autors sevi ir pataisījis par pamuļķi - nekā nesaprot un nezina


NĪN ieviesa krīzes situācijā kā ārkārtas līdzekli budžeta papildināšanai, tāpat kā tobrīd viss konsolidēts (izņemot, kā izradījās, saeimistu un ministru algas). Jau labu laiku Dombrovskis& Co no visām tribīnēm skandina par Latvijas attīstības, ekonomikas augšupeju, tātad krīze beigusies un pienācis laiks NĪN atcelt!!!

Atbildēt

pps

07.02.2015. 22:30

»

Žulis

Homo Sapiens Psychopaticus pēc savas būtības nemaz nevar būt nacionālists. Viņš var būt tikai nacists - tas pirmkārt. Otrkārt, sabiedrībā ir daudz dažādu kopību, bet tikai uz nacionālisma pamatiem veidota kopība atbilst demokrātijas principiem. Treškārt, to, ka nacionālisms ir strupceļs bez jebkāda ...


Par to harmoniskumu un vardarbīgo sapludināšanu piekrītu. Par vienlīdzību - ne. Vienlīdzības "per se" nav un nevar būt. Un par demokrātiju arī nepiekrītu. Demokrātija nevar būt netotalitāra un nevardarbīga. Demokrātija ir pati amorālākā pārvaldes forma, tas ir kā grupveida izvarošana.
Tāpēc arī nacionālisms pēc būtības ir lieka greznība, jo man, piem., nav nekā kopīga ar nacionāļiem parādnieku, straumi, gerhardu vai dzintaru. Man nav nekā kopīga ar UN veida demokrātiju, kur ir 5 visvienlīdzīgākās valstis ar veto tiesībām utt., utjp.
Nacionālisms ir tukšs jēdziens, tāpat kā brīvais tirgus, cilvēktiesības, demokrātija, taisnīgums, ar ko var manipulēt pēc vajadzības.
Mums ir tikai tik daudz tiesību un brīvību, cik mēs spējam katrs pats sevi efektīvi aizstāvēt. Ir tādi nacionālie "latvieši", kuri Abreni atdeva bez nožēlas, un atdos Latgali, Rīgu un arī pārējo. Ka tik santīms ķešā skan.
Un par to globālismu. Gribam vai nē, mazai nācijai nav izredžu, pat, ja tās līderi un varbūt pat visa tauta ir no tīra zelta. Pietiek, ka kāda lielāka nācija vai nāciju savienība seko saviem vājprātīgajiem līderiem. Un vienā dienā nacionālā teritorija mirkst asinīs. Un nav nacionāļu!
Nacionālisms nav risinājums. Vairs nav. Latvijai noteikti ne. Varbūt kāda Urugvaja vai kāda Islande vēl var nostāties pret globālo psihopātiju un plutokrātiju. Varbūt var stāvēt un krist par savu teritoriju un savu ideoloģiju. Visdrīzāk var krist. Latvija šo ceļu nav spējīga iet. Mums nav nedz līderu, nedz tautas, nedz ideoloģijas. Kāpēc mēģināt uzturēt to, kas nav dzīvotspējīgs? Labāk ātrs gals, nekā nebeidzama agonija.
Globāla pasaule ir nenovēršama. Diemžēl. Ja vien neatgriežamies 0 punktā. Jautājums, kāda būs globālā pasaule. Šobrīd nākotne šķiet līdzīga ellei. Lai gan mēs jau dzīvojam elles priekškambarī.

Atbildēt

pljerduks

07.02.2015. 21:36

Lai dzīvo tas, kam nav nekas !

Atbildēt

Žulis

07.02.2015. 20:51

»

ps

Kaut kā tā.. tikai tai nav jābūt nacionālai kopībai. Agri vai vēlu, bet globālā pasaule ir neizbēgama. Nacionālisms ir strupceļš. Ir jābūt citai vienojošai idejai. Man ir vairāk kopīga ar dzeltenu homo ethicus nekā ar pilnīgi baltu un svaigu latviešu homo psychopaticus


Homo Sapiens Psychopaticus pēc savas būtības nemaz nevar būt nacionālists. Viņš var būt tikai nacists - tas pirmkārt. Otrkārt, sabiedrībā ir daudz dažādu kopību, bet tikai uz nacionālisma pamatiem veidota kopība atbilst demokrātijas principiem. Treškārt, to, ka nacionālisms ir strupceļs bez jebkāda loģiska pamatojuma mums cenšas iegalvot globālistu propoganda, iztēlojot, ka nacionālisms ir norobežošanās un atpalicība. Īstenībā nacionālisms paver ļoti plašas sadarbības iespējas stap valstīm un tautām uz VIENLĪDZĪBAS PRINCIPIEM. Globālisma pasaule ir neizbēgama, bet tai ir jāveidojas harmoniski saplūstot nacionālām valstīm un tautām, nevis tā, kā tas ir mūslaikos - varmācīgi jaucot tautas un iznīcinot valstu robežas.

Atbildēt

ps

07.02.2015. 19:26

»

Žulis

Kas nosaka idivīda rīcību - pats indivīds, vai vide ( apstākļi) kādos šis indivīds atrodas? Vai kaķis kā indivīds piekritīs labprātīgi laizīt sinepes? Radi atbilstošus apstākļus ( pasmērē kaķim sinepes zem astes) un kaķis labprātīgi tās izlaizīs...


Kaut kā tā.. tikai tai nav jābūt nacionālai kopībai. Agri vai vēlu, bet globālā pasaule ir neizbēgama. Nacionālisms ir strupceļš. Ir jābūt citai vienojošai idejai. Man ir vairāk kopīga ar dzeltenu homo ethicus nekā ar pilnīgi baltu un svaigu latviešu homo psychopaticus.

Atbildēt

Žulis

07.02.2015. 18:13

»

learn your lessons

Es, protams, atvainojos, bet atsaukties uz "jauno sistēmu veidotāju" Rifkinu, ir smieklīgi. Viss, ko saka Rifkins, ir izvilkts, kā daži saka, čerez žopu. Jaunā rifkinu paradigma ir buļla kaka. Un jaunā pasaules kārtība ir tāds pats kakucis...


Kas nosaka idivīda rīcību - pats indivīds, vai vide ( apstākļi) kādos šis indivīds atrodas? Vai kaķis kā indivīds piekritīs labprātīgi laizīt sinepes? Radi atbilstošus apstākļus ( pasmērē kaķim sinepes zem astes) un kaķis labprātīgi tās izlaizīs.
Sabiedrība un sistēma, kādā dzīvojam ir tie, kas regulē un uzspiež indivīdam savu gribu. Taču aiz sabiedrībā izveidotās sistēmas stāv kādu varu uzurpējušu sabiedrības locekļu ( aprindu) interešu diktatūra. Cīņā pret šo kolektīvo varu uzurpējušo indivīdu interešu diktatūru (sistēmu), atsevišķs indivīds ir bezspēcīgs.Pret kolektīvu interešu diktatūru spēj cīnīties tikai cita kolektīva interešu diktatūra. Tātad, cīnīties pret vienu indivīdu izveidoto sistēmu un to pārveidot, spēj tikai citu indivīdu izveidota KOPIĪBA, nevis atsevišķi indivīdi vai viens indivīds. Demokrātijai pēc savas būtības vajadzētu būt vairākuma varas interrešu diktatūrai. Realitātē demokrātija VISĀS valstīs ir kādu mazākumā esošu aprindu interešu diktatūra un saskaņā ar šīm interesēm ir izveidotā sistēma. Vienīgais iespējamais gadījums, kad demokrātijas jēdziens visvairāk atbilst savai būtībai ir nacionālas valsts modelis. Nacionālisms veido indivīdu vairākuma kopību, kas paceļas pāri šaurāku indivīdu grupu interešu kopībai un neļauj tai uzkundzēties. Tāpēc tikai nacionālisms ir spējīgs veidot sistēmu, kurā ir labvēlīgi dzīves apstākļi Homo Sapiens Ethicus,bet kuriem Homo Sapiens Psychopaticus ir spiests pakļauties. (Skat. nacionālisma definīciju.)

Atbildēt

zionests

07.02.2015. 17:27

patiesībā mūs kontrolē pihopāti reptiloīdi no paralēlās dimensijas ...


vaicot to ar hologrāfiskā mēnes palīdzību ...


repteļus spēj atpazīt vienīgi ingūna sudraba un artus kaimiņš un viņķeles paps no latgales ...

Atbildēt

zionests

07.02.2015. 17:26

»

reptilis

...laba tēma


patiesībā mūs kontrolē pihopāti reptiloīdi no paralēlās dimensijas ...


vaicot to ar hologrāfiskā mēnes palīdzību ...


repteļus spēj atpazīt vienīgi ingūna sudraba un artus kaimiņš un viņķeles paps no latgales ...

Atbildēt

learn your lessons

07.02.2015. 15:32

»

Stroncijs

Gudrs esi ar "psihopata apziņu".., sorry..izlasi aktuālo šodien.Džermijs Rifkins Jaunās ekonomikas laikmets Jumava..tad par personībām šādā šķautnē nespriedīsi..kas ir pataloģiski..jo jaunais laiks uzliek citus kontekstus un aspektus...


Es, protams, atvainojos, bet atsaukties uz "jauno sistēmu veidotāju" Rifkinu, ir smieklīgi. Viss, ko saka Rifkins, ir izvilkts, kā daži saka, čerez žopu. Jaunā rifkinu paradigma ir buļla kaka. Un jaunā pasaules kārtība ir tāds pats kakucis.
Vairāk jaunu tehnoloģiju, likumu, vairāk birokrātijas, pat vairāk empātijas.. :) (ko rifkini saprot no empātijas?) vairāk sustainability, more environmentalism .. more bullshit..
Rifkina paradigmā sistēma pēc būtības nemainās, mainās forma, bet saturs paliek tas pats - cilvēks rifkinam nav persona, bet lops ar limitētām tiesībām un spējām, kuru "jāpievelk līdz tehnoloģijas līmenim" un kuru rifkini grasās pienācīgi uzturēt savā neofeodāli kolektīvajā murgā, ko sauc par NWO. Rifkinu jaunā pasaules kārtība, trešā vai sestā industriālā revolūcija neinteresē. Jo loģikas kļūda ir šās paradigmas saknē - centrā ir sistēma, pat ne sabiedrība un kolektīvs, kur nu vēl indivīds. Rifkinu un ES piedāvātā paradigma ir ceļš uz civilizācijas degradāciju. Tāpat kā citu slavētais nacionālisms, kur centrā ir kolektīvs jeb grupa.
Ne sistēma, ne kolektīvs nekad nav bijuši evolūcijas virzītājspēks. Nekad. Nekur. Neviens. Un nekad nebūs. Evolucionēt var tikai indivīdi. Vājprātīgo peļņas kāres radītā mākslīgā tehno industriāla revolūcija, kurai netiek līdz indivīds, ir vardarbība pret cilvēku - pret to "lumpeni, stulbeni, muļķi, nespējīgo uz izaugsmi, nespējīgo apgūt tehnoloģiju", kurš vairs neder jaunajā paradigmā, jo neprot programmēt un digitalizēt un kuram jāatrod vieta.. jo lai gan 'visērtāk būtu atšaut liekos', tomēr.. viņu ir tik daudz!
Kāpēc visi jauno paradigmu būvētāji ir psihopāti? Tāpēc, ka viņi redz tikai sistēmu, peļņu, ekonomiku, rezultātu, formu.. cilvēks šajās paradigmās ir lieta, kaut kāda vērtība, kurai piešķirts nomenklatūras numurs. Cilvēks šajās paradigmās nav alfa un omega, bet kaut kas, kas šajā jaunajā sistēmā kaut kur jāinkorporē, jāieliek kolektīvā un jāutilizē - ja ne kā fiziskā darba veicējs, tad programmētājus taču vēl vajag! Kas nevar iekļauties - "nošaut!"
Rifkins, starp citu, ir pret transhumānismu. Lai gan domājams, ka patiesībā viņš ir pret humānismu. Interesanti, kāpēc? Viņa paradigmā roboti un ģenētiski modificēta biogaļa iederētos ideāli. Vai androīdiem būtu jāpiešķir balsstiesības? Jeb varbūt robotu esamība sabiedrībā cilvēkiem ļautu beidzot atskārst un saprast fundamentālo atšķirību starp intelektuālu būtni un cilvēku kā tādu? Jo, ne visi, kas ir apveltīti ar kaut kādu saprātu, domāšanu un pat apziņu, ir cilvēki. Mūsu vidū 4%-18% ir emocionālie kropļi, biogaļa, būtnes ar defektu, kuras nav Cilvēki. Cita suga. Starp citu, vairums - vīrieši. Un liela daļa no tiem veido jaunās 'paradigmas'.
To cut it short.. ir jāapzinās, ka uz planētas Zeme, dzīvo vismaz divas Homo Sapiens sugas, ar identiskām vai līdzīgām ārējām pazīmēm, bet pilnīgi atšķirīgu pasaules uztveri. Viena no šīm sugām ir parazitāra. Noskaidrot, kas ir kas, vienkārši. Noskaidrojiet, kas ir viņu prioritātes. Ja viņi atbild - ekonomikas izaugsme, valsts.. - parazīti. Ja saka, ka prioritāte ir cilvēks, bet tālāk sāk murgot par ekonomikas izaugsmi, trešo industriālo revolūciju, nacionālismu, pieaugumu, naudas ietekmi utt., u.tjp... - parazīti. Indivīdam nevajag nekādu tehnorevolūciju, jauno paradigmu, smartfonu, lolipopu par 1 centu, klimata pārmaiņu seku novēršanu, nacionālu valsti un birokrātiju par miljardu. Indivīdam, kurš nav psihoemocionāls kroplis, nevajag nedz jaunus, nedz vecus likumus. Nevajag sistēmu. Likumus un sistēmu vajag parazītiem. Turklāt tādus likumus un tādu sistēmu, kurā parazītiem ir savstarpēji citi likumi. Cilvēks, kurš nodarījis citam kaitējumu vai ciešanas, to mēģinās novērst. Psihopāts - meklēs attaisnojumu, kāpēc kaitējums bija jānodara. Tās nav iemācītas lietas, cilvēki ar to piedzimst. Vai piedzimst bez tā. Ģenētisks vai mutācijas brāķis. Var piedzimt bez rokām un būt cilvēks. Piedzimstot bez sirds-apziņas, tu neesi cilvēks, pat, ja tev ir četras rokas. Tāpēc, pirms spriedelēt par ekonomiku, politiku, hibrīdkaru un smartfonu aplikācijām, jāsaprot - kas esmu es pats - Homo Sapiens Ethicus vai Homo Sapiens Psychopathicus?

Atbildēt

reptilis

07.02.2015. 15:12

...laba tēma!!!

Atbildēt

Stroncijs

07.02.2015. 13:40

»

Žulis

Nē, lai kaut ko mainītu ir vajadzīga nacionāla valsts, kur valsts ideoloģija ir nacionālisms. Šādai valstij ir skaidri mērķi un skaidrs kritērijs pēc kura valstsvīriem strādāt un pēc kura vērtēt jebkura valstsvīra darbību. Šis kritērijs ir ATBILSTĪBA PAMATTAUTAS NACIONĀLAJĀM INTERESĒM...


Komentārā saredzu saprāta pazīmes..Šo jautājumu šodienas apstākļos gribētu atrisināt daudzas tautas..bet receptes nav..ne angļiem, ne latviešiem..interesanti, kā jaunajā piekļuves ekonomikas laikmetā, kas nenovēršami iestājas, tas būtu panākams, ja katra privātpersona iedzīta kā mainīgais cilvēks savā patērējošajā slazdā? Interesanti būtu zināt, kā autors domā šo jautājumu atrisināt? Pārējam piekrītu..lai gan tēze „Nē, lai kaut ko mainītu ir vajadzīga nacionāla valsts, kur valsts ideoloģija ir nacionālisms.”arī neiztur kritiku, bet vēlme un virzība pareiza. Tēze atstāj iespaidu –radi formu un saturu piemeklē..bet patiesībā saturs noteic formu..Jāņem vērā, ka nacionālas valsts norieta pazīmes jau pilnībā redzamas..valsts dzīvo uz parāda, tās politiku noteic slepeni aizdevumu līguma punkti..Daudzas redzamas šīs valsts amatpersonas mēģina saglabāt nacionāku valsti – gan valstsnācijas, gan nācijvalsts nozīmē.. bet šie centieni ir nenozīmīgi un pārejoši..

Atbildēt

Žulis

07.02.2015. 13:06

»

100%

loti pareizi. Pat ikdienaa var redzet kaa likumi bremzee attistibu, bet lai tos mainitu ir vajadziga ineligenta un labas gribas valstij saeima. Nevis 100 stulbas zagligas aitas


Nē, lai kaut ko mainītu ir vajadzīga nacionāla valsts, kur valsts ideoloģija ir nacionālisms. Šādai valstij ir skaidri mērķi un skaidrs kritērijs pēc kura valstsvīriem strādāt un pēc kura vērtēt jebkura valstsvīra darbību. Šis kritērijs ir ATBILSTĪBA PAMATTAUTAS NACIONĀLAJĀM INTERESĒM.
Viss!
Bet visa tā spriedelēšana par to, ka mums vajag godprātīgus, inteliģentus, profesionālus, augsti izglītotus, sistēmiski domājošus u.t.t. ir tukša runa. Visi šie "godprātīgie" un "inteliģentie" zaga un zags, jo pati pēc globālisma principiem izveidotā sistēma balstās uz nepārtrauktiem meliem, uz līdzcilvēku apzagšanu un paverdzināšanu. ASV privātpersonas (!!!) drukā dolārus, kam nav nekāda reāla seguma. Visa pasaule par šiem dolāriem piegādā Amērikai preces un dabas resursus. Visa pasaule ar šiem dolāriem savā starpā tirgojas it kā tā būtu kāda supervērtība. Bankas izsniedz kredītus un ar kredītprocentiem audzē neesošu naudu. Un kur nu vēl viss uzpūstais vērtspapīru tirgus, kur vispār lielāko tiesu notiek tirdzniecība ar tukšu gaisu. Globālisti iedibinājuši kaut ko tādu, ko nosaukuši par brīvo kapitāla plūsmu. Šī "brīvā plūsma" iet pāri valstu robežām un savās rokās sagrābj valstīm un tautām piederošos resursus. Rezultātā visas valstis un tautas kļūst par šīs "brīvā kapitāla plūsmas" mūža parādniekiem. VISUR, kur vien paskaties, valda meli, netaisnība, alkatība. Vieni mirst badā, citi sēž uz zelta klozetpodiem. Tikai tautu nacionālisms, kad nācija vai valstsnācija ir saimnieks savā valstī, var izvest mūsu civilizāciju no strupceļa un neizbēgamas bojā ejas!

Atbildēt

Stroncijs

07.02.2015. 12:34

»

100%

loti pareizi. Pat ikdienaa var redzet kaa likumi bremzee attistibu, bet lai tos mainitu ir vajadziga ineligenta un labas gribas valstij saeima. Nevis 100 stulbas zagligas aitas


Par Latvijas Nacionālo attīstības plānu 2014.-2020.gadam

Daru zināmu, ka Saeima šā gada 20.decembra sēdē apstiprinājusi Latvijas Nacionālo attīstības plānu 2014.-2020.gadam.

Saeimas priekšsēdētāja S.Āboltiņa

Rīgā 2012.gada 20.decembrī

================================================

Politikānisma šedevrs.Jad izlasa un iedziļinās, dīvaini kļūst..Īpaši par to uzrāvienu ekonomikā, kam viss pakārtots..pilnīgi bez pamata..kā Pastariņa pasakas..rokasgrāmatas veidā..

Atbildēt

100%

07.02.2015. 12:08

»

Stroncijs

Gudrs esi ar "psihopata apziņu".., sorry..izlasi aktuālo šodien.Džermijs Rifkins Jaunās ekonomikas laikmets Jumava..tad par personībām šādā šķautnē nespriedīsi..kas ir pataloģiski..jo jaunais laiks uzliek citus kontekstus un aspektus...


loti pareizi. Pat ikdienaa var redzet kaa likumi bremzee attistibu, bet lai tos mainitu ir vajadziga ineligenta un labas gribas valstij saeima. Nevis 100 stulbas zagligas aitas.

Atbildēt

Stroncijs

07.02.2015. 11:19

»

lol

Tieši tā.Tas, kas te ir, tas nav kapitālisms...


Gudrs esi ar "psihopata apziņu".., sorry..izlasi aktuālo šodien.Džermijs Rifkins Jaunās ekonomikas laikmets Jumava..tad par personībām šādā šķautnē nespriedīsi..kas ir pataloģiski..jo jaunais laiks uzliek citus kontekstus un aspektus..

Nelaime ir cita - jaunie laikmeta nosacījumi apsteidz likumdošanu un Latvijas politiķu analfabētismu un nevēlēšanos attīstīties un domāt, bet tie nodarbojas ar politikānismu - politisko parazītismu, kur tos notur pie varas esošo komunistu izsmalcinātā demagoģija un cita veida ietekme....bet to var izdarīt tikai uz tautas - neattīstītas un neprogresējošas rēķina..

Parastais cilvēks, kas atpalicis, pat nesaprot, kas ir hibrīdkarš..u.c. aktuālie termini..

Atbildēt

lol

06.02.2015. 23:12

»

marksis

tiešām jums galvā laikam peld putra un strunčiji...


Tieši tā.Tas, kas te ir, tas nav kapitālisms.
To sauc par patokrātiju. Un tur netrūkst 'r' un tai nav saistības ar partijām.
Patokrātija ir pārvaldes forma, kurā vara pieder psihiskas pataloģijas skartai indivīdu grupai - psihopātiem un sociopātiem. Indivīdiem, kuri ir emocionāli un psiholoģiski nepilnvērtīgi, kuriem trūkst cilvēku kā Cilvēku identificējošās empātijas. Un kuri vairumā gadījumu ir intelektuāli nepilnvērtīgi. Tur, kur citiem cilvēkiem ir dvēsele un sirdsapziņa, viņiem ir barankas caurums. Stulbākie no viņiem kļūst par krimināliem noziedzniekiem, mazliet spējīgākie - izliekas par "normāliem", tādiem kā tu un es, un kļūst par CEO, ierēdņiem, uzņēmējiem, juristiem, žurnālistiem, politiķiem ..
Vara nemaitā cilvēku, vara pievelk psihopātus kā medus pievelk sūdu mušas. Vara pievelk parazītus, jo bez varas viņi nespētu eksistēt, jo nav derīgi nevienam darbam.
Psihopātiem mēs esam "aitas", naivie, stulbi, "nesaprot dzīvi", "nesaprot sistēmu" utt., u.tml. Starp parastu cilvēku un psihopātu ir lielāka atšķirība kā starp dažādu rasu pārstāvjiem, tā ir cita rase, kura apzinās, ka atšķiras no cilvēkiem un tāpēc, lai pašsaglabātos, veido savu parazītisko sistēmu. Psihopāti var izdzīvot tikai un vienīgi parazītiskās sistēmās, kur citi - vergi, dzimtļaudis, darbaļaudis.. you name it, you got it!.. nodrošina parazītu izdzīvošanu.
Un nodokļi ir parazītiskās sistēmas pamats. Dēle, kas tev piesūkusies, apgalvos, ka ir Likums par asinsdonoriem, ar ko nosaka, ka tavs pienākums ir nodot asinis dēļu populācijas uzturēšanai. Vai ne? :) Ja tev piesūcas viena dēle, tu viņu norauj un sašķaidi. Tas nekas, ka brūce asiņos un iekaisīs. Tavs saprāts tev pasaka priekšā - tas ir parazīts un tev tas nav jābaro. Bet, ja tev vienlaikus piesūcas simts dēles? Un, ja vārīgā vietā..? Asiņu žēl, bet noraut nav iespējams. Jo, re.. viens norāva desmit.. vārtās sāpēs un mokās.. tūlīt viņam atņems gan māju, gan zemi un visu mantu.. pārējiem donoriem - mācība!
Mums tāpēc veselais saprāts (?) pasaka priekšā - nerauj, ļauj sūkt.. varbūt pašas piesūksies gana asiņu un atkritīs.. bet neatkrīt, vai ne? Un neatkritīs.
Poļu psihiatram Andžejam Lobačevskim ir interesanta grāmatiņa, saucas Political ponerology. Iesaku palasīt, if you know a little eng..
Vai Kevina Datona The Wisdom of Psychopaths: What Saints, Spies, and Serial Killers Can Teach Us About Success. Vai grāmatiņu Snakes in Suits.
Nu, ja inglišs sagādā galvassāpes, iegooglējiet "патократия", "политическая понерология".
Un bruņojušies ar jaunām zināšanām, izvērtējiet ļaudis, kuri jūs vada un pārvalda. Ja atradīsiet vienu, kurš nav psihopāts, dodiet ziņu.

Atbildēt

brumm

06.02.2015. 21:01

»

Kapitalistiskā realitāte

" ...Redz, kādi, sagribējuši Jūrmalā dzīvot!!! Tā tak priekš iebraucējiem domāta ..." - jebkur, kapitalistiskā pasaulē, jebkurā rietumu pilsētā pastāv de facto iedalījums ekskluzīvos, dārgos un lētos rajonos. Tajos tad, attiecīgi savam faktiskajam ienākumu līmenim arī koncentrējas iemītnieki. LV, ...


Pazīstu vienu valsts iestādēs strādājošu čurugalvu, kurš melos acīs skatīdamies, lai tikai noturētos pie krēsla. Viņam arī laiku pa laikam patīk izteikties, kas viss maksā tik, cik maksā, un ka sociālisms ir beidzies. Vārdu pateikt? Varbūt, ka tu būsi tas pats?

Atbildēt

marksis

06.02.2015. 21:01

tiešām jums galvā laikam peld putra un strunčiji ...


kāds būtu valsts varas privātai personai uzliktiem nodokļiem sakars ar kapitālismu un brīvu tirgu ???


nevajdzētu jaukt kapitālismu ar korporatīvo fašismu ...


kapitālismā nav nedz nodokļu ne arī bail outu bankrotējušiem varai pietuvinātiem uzņēmējiem ...


nedz arī valūtas fondu un tamlīdzīgu inztitūtu ...


jā valdība var aizņemties no valūtas fonda bet jāatdot tai ir no saviem īpašumiem nevis jāmēģina iegrābties manējos ...


vai jādeklarē bankrots jāpārdodas putinam saūdu arābijas prinčiem vai kam nu ...


man nekādā ziņā nav par to jāmaksā ...


godīgi saki ka tu aizstāvi fašistus un oligarhus nevis murgo par kapitālismu ...

Atbildēt

marksis

06.02.2015. 21:00

»

Kapitalistiskā realitāte

" ...Redz, kādi, sagribējuši Jūrmalā dzīvot!!! Tā tak priekš iebraucējiem domāta ..." - jebkur, kapitalistiskā pasaulē, jebkurā rietumu pilsētā pastāv de facto iedalījums ekskluzīvos, dārgos un lētos rajonos. Tajos tad, attiecīgi savam faktiskajam ienākumu līmenim arī koncentrējas iemītnieki. LV, ...


tiešām jums galvā laikam peld putra un strunčiji ...


kāds būtu valsts varas privātai personai uzliktiem nodokļiem sakars ar kapitālismu un brīvu tirgu ???


nevajdzētu jaukt kapitālismu ar korporatīvo fašismu ...


kapitālismā nav nedz nodokļu ne arī bail outu bankrotējušiem varai pietuvinātiem uzņēmējiem ...


nedz arī valūtas fondu un tamlīdzīgu inztitūtu ...


jā valdība var aizņemties no valūtas fonda bet jāatdot tai ir no saviem īpašumiem nevis jāmēģina iegrābties manējos ...


vai jādeklarē bankrots jāpārdodas putinam saūdu arābijas prinčiem vai kam nu ...


man nekādā ziņā nav par to jāmaksā ...


godīgi saki ka tu aizstāvi fašistus un oligarhus nevis murgo par kapitālismu ...

Atbildēt

ALIS

06.02.2015. 20:05

»

Kapitalistiskā realitāte

" ...Redz, kādi, sagribējuši Jūrmalā dzīvot!!! Tā tak priekš iebraucējiem domāta ..." - jebkur, kapitalistiskā pasaulē, jebkurā rietumu pilsētā pastāv de facto iedalījums ekskluzīvos, dārgos un lētos rajonos. Tajos tad, attiecīgi savam faktiskajam ienākumu līmenim arī koncentrējas iemītnieki. LV, ...


Laikam neesi dzīvojis sociālistiskajā realitātē???Kad arī lielo daļu "budžus"(turīgākos) izlika no mājām un izveda uz Sibīriju. Nelīdzini ar reālo kapitālismu, tāda šeit ilgi nebūs, ja tantiņu, kas izgājusi Sibīriju un saņem grašus savā vecuma pabalstā, otrreiz izliks no mājām nevis Staļins, bet Kapitālisms. Viņa strādāja sūrāk par tevi, spriedelētāj, tikai viņas mūžu noēda režīms un par darbu viņai neeeekas nepienākas!Un otrreiz jāpamet MĀJAS?
Neesam vienādās pozīcijās ar reālajām attīstības valstīm, tāpēc mutīti virināt nevajag. Tikai žēl tās cilvēku daļas, kas par savu darbu okupācijas laikā pensijā nesaņem neko!!! Bet vergoja un klusēja, lai trīsreiz neizved.... Žēl, ka nezinām un necienām vēsturi. Tautai, kura ignorē savu vēsturi, nav nākotnes. Nākotne ir nevis tikai jaunatne, bet arī mūsu sirmās māmuļas un tēvi, kas vairs uz Angliju nevar aizskriet Tā, lūk, kapitālist!!!!

Atbildēt

Kapitalistiskā realitāte

06.02.2015. 18:41

»

ALIS

Anglijā arī pabalstu jau maksā, lai es varētu nomaksāt elektrību un citus komunālos, lai gan saņemu pāri par 1000 paundiem. Neapliekamais minimums Anglijā ir 800 eur!!!!! Un mūsu valstī neviens neskatās samērīgumu starp ienākumiem un spēju samaksāt verga nodokļus par savu vienīgo peronīgo mājvietu....


" ...Redz, kādi, sagribējuši Jūrmalā dzīvot!!! Tā tak priekš iebraucējiem domāta ..." - jebkur, kapitalistiskā pasaulē, jebkurā rietumu pilsētā pastāv de facto iedalījums ekskluzīvos, dārgos un lētos rajonos. Tajos tad, attiecīgi savam faktiskajam ienākumu līmenim arī koncentrējas iemītnieki. LV, kā kapitalistiska valts arī soli pa solim iet šai virzinā. Tāpēc, mazturīgā, vairs samaksāt nespējīgā arguments " a tā ir man senču māja" glaunā rajonā , piedodiet, vairs nerullē, - maksā pēc takses vai arī lasies uz lētāku rajonu. Mosties, socialisms ir beidzies!

Atbildēt

ALIS

06.02.2015. 16:32

»

Stroncijs

Vēl tāds sīkums..ja sūdzies ārstam, sakot, ka nomakts garstāvoklis, depresijas pazīmes, reāli iedod "slimības lapi"..tas ir fakts..bet ciki migranti prot izstāstīt ārstam šādas nianses? Latvieši prot tikai ļoti labi klausīties un yes un no pateikt..pārsvarā, jo nav laika mācīties..jāpelna Anglijai nodokļi...


Un transports man Londonā par brīvu un zāles arī, balsot eju Londonas mēru. Esmu strādājošs pensionārs. Bet par zālēm: nevienā valstī nav tik liela aptieku lobija kā Latvijā. Un kad es augu, arī bija paracetamols, ko tagad izraksta Anglijā. Tikai pie mums pensionārs tic brīnumzāļu spēkam un, ieejot lielveikalā, vispirms dodas uz aptieku un atstāj tur puspensiju par uztura bagātinātājiem, no kuriem jēgas nekādas. Būtu labāk kādu pētersīļu podiņu uz palodzes audzējuši. Un tad dodas pēc desām, kur pilns ar EEEEEE.
Un dakterīši pasmejoties izraksta večiņai visu, ko ...ka tikai sūdzas...
Tāda valsts

Atbildēt

Doma

06.02.2015. 16:19

»

F

NIN maksā visi, kam pieder nekustamais īpašums. Ta autora doma ir atcelt NIN??? Tā arī vajag vienkārši uzrakstīt


ir ,lai likumā būtu samērīguma princips un cilvēcīgums.Likumus taču raksta cilvēki priekš cilvēkiem,lai ,Valstī ar tās iedzīvotājiem, varētu normāli dzīvot,ne vis lielākā daļa, tikai eksistētu.

Atbildēt

F

06.02.2015. 16:03

NIN maksā visi, kam pieder nekustamais īpašums. Ta autora doma ir atcelt NIN??? Tā arī vajag vienkārši uzrakstīt.

Atbildēt

ass, bet truls

06.02.2015. 15:17

»

asais

Izskatās, ka autors sevi ir pataisījis par pamuļķi - nekā nesaprot un nezina


Par pamuļķi sevi esi pataisījis tu pats, kurš "visu saprot un zina", bet kuram galva domāta tikai tam, lai vējš nepūstu ribās.

Atbildēt

asais

06.02.2015. 14:53

Izskatās, ka autors sevi ir pataisījis par pamuļķi - nekā nesaprot un nezina.
Bez tam - lauku teritorijās NIN nev nemaz tik liels. Ja nevar nomaksāt, tad jājautā - ko tad cilvēks ir sagrābis.

Atbildēt

Stroncijs

06.02.2015. 14:24

»

Tad

jau nemaz nevajag tādus likumus,pietiktu ar vienu- Nedari otram to,kas pašam nepatīk


Tas attiecas uz attiecībām starp privātpersonām..bet ir nelieši, kas jāpārmāca..policija arī pilna ar sliņķiem..jas to darīs?

Bet attiecībās ar valsti ir citi likumi..viss, ko sacīsi, var tikt izmantots pret tevi..

Atbildēt

Stroncijs

06.02.2015. 14:12

»

ALIS

Anglijā arī pabalstu jau maksā, lai es varētu nomaksāt elektrību un citus komunālos, lai gan saņemu pāri par 1000 paundiem. Neapliekamais minimums Anglijā ir 800 eur!!!!! Un mūsu valstī neviens neskatās samērīgumu starp ienākumiem un spēju samaksāt verga nodokļus par savu vienīgo peronīgo mājvietu....


Vēl tāds sīkums..ja sūdzies ārstam, sakot, ka nomakts garstāvoklis, depresijas pazīmes, reāli iedod "slimības lapi"..tas ir fakts..bet ciki migranti prot izstāstīt ārstam šādas nianses? Latvieši prot tikai ļoti labi klausīties un yes un no pateikt..pārsvarā, jo nav laika mācīties..jāpelna Anglijai nodokļi..Tā šī slimības lapa attiecas tikai uz angļiem..bet migrantiem visām vajadzībām izraksta smēri pret kašķi un paracetamolu..ja gadījumā neesi cietis avārijā.. tad gan slimnīcā kā cietušo..tur jauki, katreiz pienāk un jautā, ko vēlies,,varbūt ceupmus, šokolādi? Un tādā garā.. cita civilizācija..Šeit tiešām kā viduslaikos..ierēdņi pārsvarā, kas kontaktējas ar privātpersonām, nemaz nevēlos raksturot viņus..Visa valsts un tās likumdošana lūzeru līmenī..un nekas nemainās..Atbraucot no Anglijas, tāda sajūta kā "ģerevņā"..

Atbildēt

ALIS

06.02.2015. 12:55

»

Stroncijs

Beidz murgot! Pamēģini Anglijā samaksāt nodokļus!..(bet bez pajumtes neatstās..Latvijā atstāj, tas gan..).. Tostarp pašvaldībai par gružu izvešanu un citus..nekas pāri nepaliks..dzīvoši šodienai..ja strādāsi un centīsiesd tiešām angļu miera pēc strādāt..dzīvosi labi..bet pāri nepaliks nekas..ne hektāriem...


Anglijā arī pabalstu jau maksā, lai es varētu nomaksāt elektrību un citus komunālos, lai gan saņemu pāri par 1000 paundiem. Neapliekamais minimums Anglijā ir 800 eur!!!!! Un mūsu valstī neviens neskatās samērīgumu starp ienākumiem un spēju samaksāt verga nodokļus par savu vienīgo peronīgo mājvietu.Un atkal ainīgi pamatiedzīvotāji, ja dzīvo Jūralā senču mājā? Redz, kādi, sagribējuši Jūrmalā dzīvot!!! Tā tak priekš iebraucējiem domāta ar UZTURĒŠANĀS ATĻAUJĀM! DOMBIS tikai klārē, ka Latvijā ir viena no visstraujāk augošajām ekonomikām. Jā ir, ja skatās no miskastes līmeņa!!!!

Atbildēt

Eduards Lunis

06.02.2015. 11:14

===Kam vēl nav saprotams!?
esam iznīcināti materiāli-VALSTS IR NOZAGTA IZZAGTA-IR IZNĪCINĀTA MATERIĀLĀ BĀZE!
LAI NOSLĒPTU ŠĪS NOZIEDZI'BAS ,IR JĀIZNĪCINA ,,LIECINIKI,,-MĒS!
--UN PATS ,,INTERESANTĀKAIS,,!PARTIJU DIKTATŪRA LATVIJĀ NAV LEGĒTĪMA, JO NEATBILST SATVERSMES 2.PANTAM!MĒS NEESAM VIŅIEM DELEĢĒJUŠI VARU, ATBILSTOSĪ SATVERSMES 77. PANTĀ DEKLARĒTAJAM!

Atbildēt

Stroncijs

06.02.2015. 11:06

»

Kāpēc

Jūs domājat, ka šāda maksa civilizētajā pasaulē ir taisnīga? Varbūt tāda pasaule nemaz nav civilizēta?Kāpēc nevar būt samērīguma princips? Kāpēc liela daļa bagāto ļaužu cenšas dzīvot uz citu rēķina, paši neko nemākot,vai nedarot,bet izmantojot citus cilvēkus itkā likuma ietvaros,bet patiesībā ,tas...


Likumos ir par taisnību, samērīgumu..bet reāla nauda no tādiem tekstiem likumos nerodas..bet no reālas rīcības..Visi likumi ir labticīgajiem un tiem, kas paļaujas uz valsti..sodu likumi ir tikai iebaidīšanai..Labāk neiekrist..ja iekrīti, noliedz, nekad neatzīsties, baltu pārtaisi par melnu..viss, ko sacīsi, tiks iztulkots pret tevi..

Atbildēt

Kāpēc

06.02.2015. 10:47

»

a ko ta nu?

Nejēdzīgs raksts


Jūs domājat, ka šāda maksa civilizētajā pasaulē ir taisnīga? Varbūt tāda pasaule nemaz nav civilizēta?Kāpēc nevar būt samērīguma princips? Kāpēc liela daļa bagāto ļaužu cenšas dzīvot uz citu rēķina, paši neko nemākot,vai nedarot,bet izmantojot citus cilvēkus itkā likuma ietvaros,bet patiesībā ,tas ir slēpts verdzisms.

Atbildēt

Hjjs

06.02.2015. 10:23

Daba nemil tuksumu un tas nozime , sitaa turpinot no valsts puses nav talu revolucija, plus tas var paatrinaties ja krievs pakustesies ne ta maskava.

Atbildēt

Stroncijs

06.02.2015. 09:46

»

Ēdelweiss

Neuztraucies, Ķuzis, Kalnmejarers, Strelčonoks, Lūkas, Levits un pārejie "juristeļi" un LV "taisnās tiesas" "pierādīs" ka tu jebkurā situācijā un gadijumā ļaunprātīgi izvairies no nodokļu maksāšanas...!!!!! Tā ir sena ,vēsturiski jau pārbauditā Ļēņina un Trocka izstrādātā banditiskā sistēma tikai...


Beidz murgot! Pamēģini Anglijā samaksāt nodokļus!..(bet bez pajumtes neatstās..Latvijā atstāj, tas gan..).. Tostarp pašvaldībai par gružu izvešanu un citus..nekas pāri nepaliks..dzīvoši šodienai..ja strādāsi un centīsiesd tiešām angļu miera pēc strādāt..dzīvosi labi..bet pāri nepaliks nekas..ne hektāriem zemes, ne dārgiem īpašumiem utt. kapitālisms izlīdzina visu ..kā ūdens pārlejas no viena savienota trauka otrā..kā Latvijā, tā Anglijā..Tev ir brīvība, kas nebija iepriekš - kļūt bagātam..vai nabagam..1000 iespēju! Un vairāk!

Raudi, raudu dziesminiek!

Atbildēt

Ēdelweiss

06.02.2015. 09:40

»

Komentāra teksts

Tu vispirms apskaties, ko nozīmē jēdzieni ierēdņi un valsts sektorā strādājošie un tad sāc bļaut


Jebkurš valsts sektorā strādajošais saņem algu no valsts budzeta, tātad =parazīts, laupītajs, noziedzneiks...!!!!!!!!!

Atbildēt

Ēdelweiss

06.02.2015. 09:37

»

paga paga

Loti labi ierosinata tema. Esmu domajis par so aspektu arii vairakkartigi. Kaa var atnemt ipasumu par kaut kadu nekustamaa ipasuma nodokla nemaksasanu. Ja civeks uzraditu iemeslu kapec nevar samaksat, tad butu janak preti. Un vel nenormalie soda %. Jabut kadai logikai. Ja cilveks jau nevar samaksat ...


Neuztraucies, Ķuzis, Kalnmejarers, Strelčonoks, Lūkas, Levits un pārejie "juristeļi" un LV "taisnās tiesas" "pierādīs" ka tu jebkurā situācijā un gadijumā ļaunprātīgi izvairies no nodokļu maksāšanas...!!!!! Tā ir sena ,vēsturiski jau pārbauditā Ļēņina un Trocka izstrādātā banditiskā sistēma tikai ar mainītu nosaukumu " LV" vai "LR" .... Jo te taču ir Latvijas Republika,kura tā saucama valsts drikst nepildīts savas sasistibas aizbildinoties ar naudas trukumu, bet, privātpersonai tāds aizbildīnājums nav pielietojams, jo jebkura privātpersona ir LR pasludināta par dzimtcilveku "LV valstspiederīgo" un tam visžēļigi ir piesķirtas tiesības tikai LŪGT savu slepkavu un aplaupītaju un dzimtkungu apžēlot dzimtcilveku.. ... Un tieši šis dzimtcilveks tiek sodīts par to , ka viņam nav līdzekļu samaksāt dzimtkunga uzliktos un notiektos nodokļus par to, ka vinš elpo, dzīvo, domā eksistē... Latvijas Republikas politmafijas klanu kloakas kliķe Saeima+MK cenšas to pasniegt kā tiesiskumu,bet pēc savas būtibas tas ir visprastākais genocīds...

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

FotoTieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver dažādas formas – tā var būt gan verbāla, gan neverbāla, gan fiziska seksuālā uzvedība, tā var tikt īstenota, izmantojot dažādus saziņas kanālus, tostarp digitālo vidi,” minēts ministrijas izplatītajā skaidrojumā.
Lasīt visu...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc kulturālas spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Uzmācīgie IRši

Pagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”...

Foto

Tas, ka cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

Pazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara...

Foto

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

Ļoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā,...

Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...