Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Jànis Anins

04.09.2019. 17:19

862€ minimàlo pensiju sanemu Francijà.
Ikona ir ,,ZELTA TELS''

Atbildēt

pensija 86€, politiski represētais

03.09.2019. 12:09

»

Atis Priedītis

Diezgan dīvaina pozīcija - Es pats jau neko, man lika tā darīt! Latvijā ir ļoti daudz labu cilvēku, kuri NEDARA cūcības, un atsakās piedalīties nelietībās. Galu galā - cilvēkam tomēr pastāv izvēles iespēja starp labo un ļauno


tava "diezgan dīvainā pozīcija - Es pats jau neko, man lika tā darīt" ir TIKAI un VIENĪGI tava privātā atbildība un problēma - NEKAD neatļaujies attiecināt to uz normāliem cilvēkiem, kuri patiešām NEDARA cūcības un REĀLI atsakās piedalīties nelietībās (diemžēl, ar VISĀM no šādas elementāri cilvēka cienīgas rīcības izrietošajām konsekvencēm jeb sekām).

Galu galā - ja tev vēl līdz šim nav izdevies normāla cilvēka cienīgi un taml. pienācīgi realizēt izvēles iespēju starp labo un ļauno, tas NEBŪT nenozīmē, ka tu varētu atļaujies arī šo savu privāto problēmu attiecināt uz normāliem cilvēkiem, par kuriem tu NEZINI absolūti NEKO.

Atbildēt

65

03.09.2019. 10:50

Latvieši ir bailīga tauta. Jau gēnu limenī ir vēlme atrast stiprāko un ar to draudzēties. No tā arī visas nodevības utt utml... Kurā pusē latvieši cīnījās Durbes kaujā ? Nezināt ? Vācu pusē. Un Saules kaujā ? Vācu pusē.( tur tikai nokavēja, bija kurpe atsņorējusies). Tā ka nav ko brīnīties....
Par varoņiem - varoņi ir cilvēki ir izteiktāku nekā citiem pašiznīcināšanās instinktu. Latviešiem ir ļoti attīstīts pretējais - pašsaglabāšanās instinkts. Protams, ja iedod ieročus un apmāca - tad varam, ka pierāda latviešu strēlnieki Pilsoņu karā..

Atbildēt

Atis Priedītis

03.09.2019. 06:20

»

pensija 86€, politiski represētais

Tieši tā, biedri eurolatvānieši, vaina jau ir jūsos pašos. Un jūsu saimniekos, kas jums lojālpatrEJotiski iezombējuši, ka vaina ir jūsos pašos. Nu riktīga MUĻĶU zeme, ar ideāli atbilstošu "titulnāciju


Diezgan dīvaina pozīcija - Es pats jau neko, man lika tā darīt! Latvijā ir ļoti daudz labu cilvēku, kuri NEDARA cūcības, un atsakās piedalīties nelietībās. Galu galā - cilvēkam tomēr pastāv izvēles iespēja starp labo un ļauno.

Atbildēt

pensija 86€, politiski represētais

02.09.2019. 23:37

»

Atis Priedītis

Vaina jau ir mūsos pašos. Ļoti augsts korupcijas līmenis (tas ir atzīts arī oficiāli) un ļoti liela netaisnība algu samēru ziņā (arī tas ir atzīts oficiāli). Tikai valdošās aprindas nedara neko lai ķertos pie kaut kādiem uzlabojumiem. Ja cilvēkiem algas virs 5000 Eiro mēnesī (valsts darbā strādājošiem...


Tieši tā, biedri eurolatvānieši, vaina jau ir jūsos pašos. Un jūsu saimniekos, kas jums lojālpatrEJotiski iezombējuši, ka vaina ir jūsos pašos. Nu riktīga MUĻĶU zeme, ar ideāli atbilstošu "titulnāciju".

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT & H-86

02.09.2019. 16:08

»

Atis Priedītis

Un Jūsuprāt to augsto korupciju ir organizējis kāds no malas, tās nenormālās algas arī mums kāds ir uzspiedis. Manuprāt, mūsu pašu valdošie ir pie vainas, pie tam es nekad neesmu kaut kur vainojis TAUTU


Komentārs atbilst demagoģijas augstākajai pakāpei, jo ir provokātīvs- destruktīvs pašā būtībā. Ar Jums diskutēt ir veltīgi, esiet nācis lai naidotu un šķeltu !

Atbildēt

Atis Priedītis

02.09.2019. 08:55

»

L.Grantiņš LRTT & H-86

"Vaina jau ir mūsos pašos." Izlīda jau "āža kāja", pirms solītā dižā raksta... ! Vainot upurus ir cionistu paņēmiens


Un Jūsuprāt to augsto korupciju ir organizējis kāds no malas, tās nenormālās algas arī mums kāds ir uzspiedis. Manuprāt, mūsu pašu valdošie ir pie vainas, pie tam es nekad neesmu kaut kur vainojis TAUTU.

Atbildēt

Atis Priedītis

02.09.2019. 06:23

»

derdz

Kāpēc esam trešie no beigām Eiropā, jo varbūt tā īsti Eiropas pamata valstīm nav vajadzīgs, ka pārējās ir labāka ekonomika. Tas labi, ka ir brīvība, vai valodas, teritoriāla, kultūras, tautas, bet kā ar politiku, ekonomiku, nauda, zinātne,meži, utml., piemēram, ekonomika, vai nav tā ka 75% preces, izejvielas...


Vaina jau ir mūsos pašos. Ļoti augsts korupcijas līmenis (tas ir atzīts arī oficiāli) un ļoti liela netaisnība algu samēru ziņā (arī tas ir atzīts oficiāli). Tikai valdošās aprindas nedara neko lai ķertos pie kaut kādiem uzlabojumiem. Ja cilvēkiem algas virs 5000 Eiro mēnesī (valsts darbā strādājošiem), par gandrīz nekā nedarīšanu, šķiet absurdas, tad valdošajiem tā ir pilnīgi pieņemama prakse. Un tūkstošiem ģimeņu, redzot to kas notiek Latvijā, turpina katru gadu braukt prom.

Atbildēt

pilosops

01.09.2019. 19:55

»

derdz

Kāpēc esam trešie no beigām Eiropā, jo varbūt tā īsti Eiropas pamata valstīm nav vajadzīgs, ka pārējās ir labāka ekonomika. Tas labi, ka ir brīvība, vai valodas, teritoriāla, kultūras, tautas, bet kā ar politiku, ekonomiku, nauda, zinātne,meži, utml., piemēram, ekonomika, vai nav tā ka 75% preces, izejvielas...


latvuviešiem iet tā kā iet tāpēc,ka Helsinku ideālus un vērtības nodeva tādi grantiņi,tie dzīvo ģermānijā zaļi zili,kā niere taukos,svietiņš ar ikriem uz baltmaizes un labu padomu no šiem ataudze izaugsmei nesagaidīs?!

Atbildēt

derdz

01.09.2019. 19:07

Kāpēc esam trešie no beigām Eiropā, jo varbūt tā īsti Eiropas pamata valstīm nav vajadzīgs, ka pārējās ir labāka ekonomika. Tas labi, ka ir brīvība, vai valodas, teritoriāla, kultūras, tautas, bet kā ar politiku, ekonomiku, nauda, zinātne,meži, utml., piemēram, ekonomika, vai nav tā ka 75% preces, izejvielas, utml. no citām valstīm iepērkam vai piegādā Latvijai. Izejvielas,lai varētu te uz vietas ražot, it kā jau labi,globalizācija, bet bet. utt

Atbildēt

kamraden

01.09.2019. 17:32

»

Atis Priedītis

Tā ir mūsu kopējā traģēdija, ka pat 30 gadus pēc okupācijas cilvēkiem ir bailes par kaut ko atklāti stāstīt. Un iemesls tiešām ir. To personu loku, kuri Latvijā atrodas pie varas šobrīd pārsvarā veido tieši tie, kuriem ir nedaudz virs 50 gadiem. Un liela daļa no viņiem vēl paspēja pabūt gan kompartijā...


piekrītu,pagājuši 74 gadi kopš okupācijas,bet pateikt par kolabrocionistiem bailes,lielas bailes.braļukasu Tautas Meita RUTA VANAGAITE nebaidījās un par šiem uzrakstīja patiesu grāmatu "SAVĒJIE",protams no demokrātiskās gejropas valsteles bija spiesta aizbraukt.kamrad,iesaki kur nopirkt šo šeitan?Paiders un Urbanovičš nobijās un "Nākotnes MELNRAKSTIEM"----PAGAIDĀM nav TURPINĀJUMA!Domājams sadūšosies?

Atbildēt

Atis Priedītis

01.09.2019. 17:17

»

hm

Katru gadu pasaulē izzūd ap 50 valodām, līdz at to -tautām


Man pašam šķiet, ka uzņemos uz sevis pārāk daudz. Bet es esmu no tiem, par kuriem saka, ka "viņi bērnībā ir sapņojuši par to kā izgudrot zāles ar kurām var izārstēt visas slimībās". Un izrādās, ka šādu cilvēku patiesībā ir ļoti daudz, tikai reti kurš ir gatavs par to pastāstīt. Ceru, ka pavisam drīz tiks publicēts vēl viens mans raksts, kurā es mēģinu piedāvāt ideju, kura spētu cilvēkus vienot. Esmu jau to publicējis feisbukā un draugos, protams, saņemot ļoti daudz ņirdzīgu komentāru. Ceru, ka publikācija šai portālā tiks uzņemta ar sapratni.

Atbildēt

hm

01.09.2019. 17:06

»

Atis Priedītis

Katra tauta ir unikāla, ar pavisam citu mentalitāti un pasaules uztveri. To kas notiek Ķīnā, tai pašā Krievijā pat pie labākās gribas nebūtu iespējams realizēt. Arī latvieši ir unikāla tauta un manuprāt spēs atrast pareizo risinājumu


Katru gadu pasaulē izzūd ap 50 valodām, līdz at to -tautām.
Šodien ejam pa šo ceļu.
Un ceļa kāzuss tajā - jo cilvēkam mazāk ģimenē bērnu, jo rādās lielāks patriots!

Atbildēt

Atis Priedītis

01.09.2019. 16:58

»

hm

Ķīnā joprojām ir viena partija - kompartija. Bagātības apsaimnieko gan kompartijas bosi, gan cilvēki , kuri respektē šo partiju. Ikonu nomaiņa nav notikusi ne uz brīdi, vismaz autora piedāvātajā izpratnē...


Katra tauta ir unikāla, ar pavisam citu mentalitāti un pasaules uztveri. To kas notiek Ķīnā, tai pašā Krievijā pat pie labākās gribas nebūtu iespējams realizēt. Arī latvieši ir unikāla tauta un manuprāt spēs atrast pareizo risinājumu.

Atbildēt

Atis Priedītis

01.09.2019. 16:54

»

Īrietis

Kopš latvieši šo sugu pazīst, kas ir apmēram simte gade, sirdsapziņu pie tiem neviens nav manījis, tad kāpēc lai tagad cerētu uz brīnumu...


Pasaules vēsture ir pārpilna ar "spēka lietošanas metodēm". Vai tas kaut ko ir mainījis? Piedodiet, bet parasti vienu neliešu vietā nāk citi nelieši, kuri izmanto satracinātās tautas masas lai paši nonāktu pie "siles". Cilvēka prāts ir iekārtots tā, kas saskaroties ar kategorisku aizliegumu (tabu), tas sāk meklēt citas iespējas jeb alternatīvas. Un ar to arī ir jāsāk - jāsamierinas ar to, ka vardarbība ir "tabu" un jāmeklē citas iespējas. Es tiešām ticu, ka tādas ir.

Atbildēt

hm

01.09.2019. 16:48

Ķīnā joprojām ir viena partija - kompartija. Bagātības apsaimnieko gan kompartijas bosi, gan cilvēki , kuri respektē šo partiju. Ikonu nomaiņa nav notikusi ne uz brīdi, vismaz autora piedāvātajā izpratnē.
Padomju Savienībā idejiskā izviršana sākās daudz ātrāk kā pašas savienības. Lai atceramies lietu kultu, blatu sistēmu, vilcēju (sīko zaglīšu) pārņemto sabiedrību, darba disciplīnas ignorēšanu, dzeršanu daba laikā, uz algas dienām un pēcāk. To visu vēl vairāk pastiprināja regulārā Rietumu propaganda caur DW, AB, Brīvība ... Ūdens pilieni sagrauj granīta klučus!
PSRS sabrukums sākās vienlaicīgi ar režīma atmaigumu, ar Hruščova valdīšanas pirmajām dienām. Paradoksāli!
Ķīna, pateicoties 4000 gadu valstiskuma pastāvēšanas pieredzei, no situācijas izkļuva sausām kājām. Bet 17. gada veidotajai Savienībai nācās mainīt ikonas.

Atbildēt

Miks

01.09.2019. 16:39

»

Fēlis

Tautai vairs nevarēs iesmērēt "ikonas", jo katra nākošā nes vilšanos. Pēdējas vēlēšanas parādīja, ka cilvēki ir gatavi balsot pat par dzīvniekiem, lai tik kaut kas mainītos. Problēma ir tajā, ka pašlaik pie varas nāk paaudze, kura ir izglītojusies jaunajos laikos, kad bija katastrofāls kritums izglītības...


Šoreiz tev taisnība, pat indiāņu ciltis par saviem vadoņiem neizvēlējās zaļoksnus jaunekļus bez dzīves pieredzes, bet iecelt par cilts vadoni agrāko nodevēju, līdzinājās cilts pašnāvībai. Arī pasaules mērogā tas pierādīts, kad jo jaunāks gados valsts parlaments, jo lielāka korupcija un zemāks dzīves līmenis. Līdzīga aina ir arī ar sieviešu daudzskaitlību parlamentos, ko skaidro ar īpatnējo sievišķo domāšanu, vai precīzāk - izteiktan savtīgumam, kas sievietei ir pilnīgi dabiska īpašība no dabas dota.

Atbildēt

Īrietis

01.09.2019. 16:14

»

Atis Priedītis

Ir arī citas metodes, bez spēka pielietošanas. Diemžēl, cilvēki nav gatavi tādas lietot. Šīs metodes ir ļoti iedarbīgas, bet tikai tad ja cilvēki tiešām saprot, ka citas izejas nav. Viss ko var darīt šobrīd - iespēju robežās sākt atklāti rakstīt par visām cūcībām un nejēdzībām. Un neņemt vērā klajos...


Kopš latvieši šo sugu pazīst, kas ir apmēram simte gade, sirdsapziņu pie tiem neviens nav manījis, tad kāpēc lai tagad cerētu uz brīnumu.
Rakstīt patiesību, tas robežojas ar ņirgāšanos, vai tad maz rakstīts pa šiem gadiem, vai teikts acīs, bet ja nav sirdsapziņas tad nav arī līdzjūtības, kauna un goda sajūtas.

Atbildēt

Atis Priedītis

01.09.2019. 15:38

»

Asiirietis

Nu gan muļķības var gvelzt, cilvēki pēc 30 gadiem esot sapratuši...


Ir arī citas metodes, bez spēka pielietošanas. Diemžēl, cilvēki nav gatavi tādas lietot. Šīs metodes ir ļoti iedarbīgas, bet tikai tad ja cilvēki tiešām saprot, ka citas izejas nav. Viss ko var darīt šobrīd - iespēju robežās sākt atklāti rakstīt par visām cūcībām un nejēdzībām. Un neņemt vērā klajos demagogus, kuri šādu rīcību sauc par vaimanāšanu un žēlošanos. Sajūtot, ka noslēpt savus "varoņdarbus tautas labā" kļūst aizvien grūtāk, pamazām mainīsies arī pašu "varoņu" rīcība. Varbūt, ka atklāsies, ka arī viņiem ir sirdsapziņa.

Atbildēt

Asiirietis

01.09.2019. 14:58

Nu gan muļķības var gvelzt, cilvēki pēc 30 gadiem esot sapratuši !!!
Daudzi saprata jau tūlīt, dažs varbūt pēc pusgada vai gada, bet sistēmai kas vienoti melo un krāpjas neko nevar izdarīt bez spēka pielietošanas, viņu vadoņus fiziski apcietinot un pārņemot varu kā to izdarīja Kārlis Ulmanis.
Vai neliekas likumsakarīgi, ka bija jamirst iepriekšējiem vēlēšanu komisijas vadītājiem ? Un kāpēc mīklainās nāvēs bija jāaiziet tik daudziem latviešiem (juristiem, politiķiem, vēsturniekiem, uzņēmējiem), kāpēc Linardam Grantiņam jādzīvo trimdā, bet atbraucot uz Latviju, okupācijas režīma kalpi tam lauž kaulus ???
Tātad kroplā okupācijas sistēma ar saviem atbalstītājiem ir nāves bailēs, sargājot čekas maisus visu šo laiku un savu kolaboracionistu pagātni, nevienu brīdi neiebilstot par kolonistu nelikumīgo atrašanos šeit. Viņu vienīgie atbalstītāji bija savējie kangari ar ģinenēm, okupanti un kremlis, bet daļa latviešu epizodiski noticēja dažādiem čekas radītiem urrrā patriotu meliem.

Atbildēt

Edis

01.09.2019. 14:47

»

Atis Priedītis

Tā ir mūsu kopējā traģēdija, ka pat 30 gadus pēc okupācijas cilvēkiem ir bailes par kaut ko atklāti stāstīt. Un iemesls tiešām ir. To personu loku, kuri Latvijā atrodas pie varas šobrīd pārsvarā veido tieši tie, kuriem ir nedaudz virs 50 gadiem. Un liela daļa no viņiem vēl paspēja pabūt gan kompartijā...


Tas ir tikai mans viedoklis,nebut nepredenteju uz patiesibu.Kad cilvekiem vairs nav sava viedokla,kas ir labs,kas ir launs tad ari rodas tadi valdi dombrovski,krisjani karini,aboltinas,caksas egili leviti.Nav tacu neka,kas butu svets.

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

01.09.2019. 14:27

»

Vo

Muļķīgi ir pārmest bailes tiem, kas publiski pauž savu viedokli. Muļķīgi pat, ja šis viedoklis ir pausts anonīmi. Neviens virtuālajā vidē nevar noslēpties pat ja to gribētu. Un nez vai patriotiem savā starpā būtu jāmērās ar krāniņiem


Publcēties LRTT ir nostāšanās Patiesības pusē. Publicēšanās pie Lapsas vai Feisbukā, ir cionistu atļautā "demokrātijas" izpausme.....Tie nav mani vārdi, bet vairāku personu atbilde, kad piedāvāju LRTT kā publicēšanās vietu. Tā ir pierādīta Patiesība, jo visi šie patrioti, kuriem nav pat "mats no galvas noplēsts", ir tādā vai citādā veidā mani "norējuši"..., tā sacīt, maksājuši nodevu varturiem- cionistiem.

Atbildēt

Atis Priedītis

01.09.2019. 14:25

»

Vo

Muļķīgi ir pārmest bailes tiem, kas publiski pauž savu viedokli. Muļķīgi pat, ja šis viedoklis ir pausts anonīmi. Neviens virtuālajā vidē nevar noslēpties pat ja to gribētu. Un nez vai patriotiem savā starpā būtu jāmērās ar krāniņiem


Tā ir mūsu kopējā traģēdija, ka pat 30 gadus pēc okupācijas cilvēkiem ir bailes par kaut ko atklāti stāstīt. Un iemesls tiešām ir. To personu loku, kuri Latvijā atrodas pie varas šobrīd pārsvarā veido tieši tie, kuriem ir nedaudz virs 50 gadiem. Un liela daļa no viņiem vēl paspēja pabūt gan kompartijā gan sasmērēties sadarbībā ar VDK.

Atbildēt

Vēl

01.09.2019. 14:09

okupācijas laikā bija arī dižais firers gitlers,tankus sagaidīja ar lauka ziediem un pieniņu.Tā viš ir.

Atbildēt

Vo

01.09.2019. 13:55

»

L.Grantiņš H-86

Kāpēc Atis, ja ir tāds patriots, neatsūta savus rakstus LRTT i- vietnei ? Atbilde ir vienkārša,- BAILES ! Tad kāpēc brīnīties par "mazo cilvēku" klusēšanu ?! Arī tas pats Žulis ir tikai lielas mutes brūķētājs... .Protams, ka viss, ko viņš saka ir pareizi, tikai izplatīšanas vieta ne tā... . Bailes...., ...


Muļķīgi ir pārmest bailes tiem, kas publiski pauž savu viedokli. Muļķīgi pat, ja šis viedoklis ir pausts anonīmi. Neviens virtuālajā vidē nevar noslēpties pat ja to gribētu. Un nez vai patriotiem savā starpā būtu jāmērās ar krāniņiem

Atbildēt

L.Grantiņš H-86

01.09.2019. 13:09

»

Atis Priedītis

Ļoti precīzs skaidrojums, tikai bez ikonām cilvēki nav pieraduši dzīvot. LPSR laikā tādas tika radītas apzināti un mākslīgi. Dažus cilvēkus padarot par elkiem un tos, kuri elkus varēja aizēnot, garīgi iznīcinot. Un savs ir panākts. Cilvēki pat negrib dzirdēt par tiem, kuri tika likti uz "upuru altāra...


Kāpēc Atis, ja ir tāds patriots, neatsūta savus rakstus LRTT i- vietnei ? Atbilde ir vienkārša,- BAILES ! Tad kāpēc brīnīties par "mazo cilvēku" klusēšanu ?! Arī tas pats Žulis ir tikai lielas mutes brūķētājs... .Protams, ka viss, ko viņš saka ir pareizi, tikai izplatīšanas vieta ne tā... . Bailes...., tās šodien dara savu. Vai domājat, ka mans ārprāta arests Latvijā pirms 4. gadiem ar kaulu laušanām, bija tikai netīša sagadīšanās ? Nē, tas bija žīdu plānots iebiedēšanas akts, brīdinājums pārējiem !

Atbildēt

vispār

01.09.2019. 12:36

Ikonu nomaiņa ir viselementārājais un nesāpīgākais process. Paši šo ikonu pielūdzēji pēc īsāka vai ilgāka laika sprīža spļauj tām virsū un ne par ko neatzīst, ka paši tās pielūguši.

Atbildēt

Žulis

01.09.2019. 12:22

»

MB

Skumja ir zeme, kam nav savu varoņu


Visai pareizi teikts par varoņiem un varonību. Pa lielam varonību un varoņus vajag tur, kur kāds kaut ko nav līdz galam izdarījis, paredzējis, ņēmis vērā visas iespējamības, nav pienācīgi pildījis savus pienākumus. Vienkāršāk sakot – tur kur ir stulbi priekšnieki , ministri vai karavadoņi , tur vienkāršajiem darba darītājiem vai karavīriem jākļūst par varoņiem, lai labotu šo stulbeņu sastrādātās muļķības vai novērstu šo muļķību radītās nelaimes grandiozos apmērus. Tādu piemēru ir bez sava gala (kaut vai Černobiļa) Kas attiecas uz otru komentāra daļu, tad te varam padiskutēt. Katrs pa savu ceļu ejot, mēs varam vienīgi iesoļot vispārējas verdzības laikmetā un nekur citur. Pretī nākotnei un progresam mēs varam aiziet tikai kā vienota tauta. Taču tautai ir vajadzīgi līderi un vadoņi. Tikai viņiem ir jābūt TAUTAS līderiem un vadoņiem, nevis par tautas vadoņiem un līderiem nomaskētām kādu šauru aprindu marionetēm. Un ir tikai viens iespējamais modelis, kad kaut kas tāds var būt. Šis modelis ir nacionāla valsts, kur nacionālisms ir valsts ideoloģija. Šeit tā hierarhija ir šāda: Visu valsts institūciju un valsts amatpersonu darbība ir saskaņota ar nacionālisma ideoloģijas paustajām nostādnēm. Par cik nacionālisms ir uz savas tautas un Tēvzemes mīlestību balstīta ideoloģija, tad šīs ideoloģijas nostādnes sevī iemieso visu tautiešu intereses. Vadoņiem, līderiem un valsts amatpersonām to vienkārši nav iespējams ignorēt, jo tikko viņi to darīs, tā zaudēs savas vadoņa, līdera vai valstsvīra pozīcijas. Cietiem vārdiem sakot, vadoņu, līderu un valstsvīru darbību kontrolē tauta, vērtējot tās atbilstību nacionālisma ideoloģijai. Cik liela ir šī atbilstība, tik lielā mērā attiecīgais līderis vai vadonis ir TAUTAS līderis vai vadonis un bauda tautas cieņu un atbalstu. Tātad šādā valstī valstsvīri līderi un vadoņi nepastāv „virs tautas”. Šeit pāri visam ir nacionālisma ideoloģija, bet zem tās blakus kā vienlīdzīgi ir valstsvīri, vadoņi, līderi un tauta. Starp citu, apmēram šādu hierarhiju sludināja arī komunisti. Taču viņi paši šo hierarhiju neievēroja , jo viņiem komunisma ideoloģija bija tikai instruments cilvēku muļķošanai un paverdzināšanai. Bez tam, komunisma ideoloģija pēc savas būtības nevar būt ilgspējīgs sabiedrību vienojošs faktors. Bet tā jau ir cita tēma.

Atbildēt

Atis Priedītis

01.09.2019. 09:44

»

Žulis

Klišeju domāšana, autoritātes, ikonas - tas viss tiek cilvēkiem uzspiests lai aizvietotu nacionālisma ideoloģiju cilvēka apziņā. Nacionālisma ideoloģija dod kritērijus, pēc kā vadīties dzīvē. Nacionālisms veido nacionālo kopību, kas rada vienota kopdarba iespējas kopēja mērķa sasniegšanai un vienotas...


Ļoti precīzs skaidrojums, tikai bez ikonām cilvēki nav pieraduši dzīvot. LPSR laikā tādas tika radītas apzināti un mākslīgi. Dažus cilvēkus padarot par elkiem un tos, kuri elkus varēja aizēnot, garīgi iznīcinot. Un savs ir panākts. Cilvēki pat negrib dzirdēt par tiem, kuri tika likti uz "upuru altāra" tikai tā iemesla dēļ, ka bija elka iespējamie konkurenti. Kā mūziķis es jau divus gadus publicēju mazus rakstiņus par LPSR laika aizliegtajiem komponistiem. Tādi ir bijuši vismaz 10, bet lielie masu mediji kategoriski atsakās par šo tematu rakstīt. Un cilvēki par šiem komponistiem arī šobrīd gandrīz neko nezina. Ir zināmas tikai viņu dziesmas, kuras šobrīd jau ir tautiskojušās.

Atbildēt

ha-ha

01.09.2019. 09:36

Ja pat Atmodas laikā Kangariem izdevās ar šoviem savaldīt tautu un sagrābt varu,solīto socdemokrātiju samainot ar krimināli labējo diktatūru,tad tagad kaut ko mainīt var kārtējie globālie satricinājumi.Nav jau noslēpums,kā pie mums valda tas pats Putina sociālās nevienlīdzības progresa kurss,kurš mūs stabili notur ES pakaļā,liek bēgt no valsts,dzīvot bezcerībā,jo pie varas ir tie paši ekonomikas,pienotavu terminātori,kuri okupācijā dzīvojas pa komunistu,komjaunatnes centrālajām komitejam,deputātu padomēm un viņu atvases.

Atbildēt

Žulis

01.09.2019. 09:28

Klišeju domāšana, autoritātes, ikonas - tas viss tiek cilvēkiem uzspiests lai aizvietotu nacionālisma ideoloģiju cilvēka apziņā. Nacionālisma ideoloģija dod kritērijus, pēc kā vadīties dzīvē. Nacionālisms veido nacionālo kopību, kas rada vienota kopdarba iespējas kopēja mērķa sasniegšanai un vienotas, kolektīvas aizsardzības iespējas pret jebkādiem apdraudējumiem attiecīgās tautas sadzīvei, kultūrai, dzīves telpai un dabas resursiem. Saprotama lieta, ka tiem, kas grib veidot pasauli kā globālu, uz naudas varu balstītu cilvēku izmantošanas un paverdzināšanas sistēmu, nacionālisms ir nepārvarams šķērslis. Tādēļ lielvaras kā Austrumos, tā Rietumos ir tautu nacionālismu centušās iznīdēt ar visiem iespējamiem līdzekļiem. Un viņiem tas visai sekmīgi ir arī izdevies. Bet vieta cilvēku apziņā jau nevar palikt tukša. Tādēļ ir domāts ar ko to piepildīt. Savulaik tā bija komunisma ideoloģija. Taču tā savu laiku nokalpoja. Mūsdienu globālisma ideoloģijas sniegtā pasaciņa par gaišo nākotni un plašajām iespējām ko dod valstu robežu likvidēšana un atteikšanās no savas tautības ir vēl trulāka un tās melīgums ir ar vēl baltākiem diegiem sašūts. Tāpēc, lai šo "virumu" varētu cilvēkiem iebarot, tiek radīts tāds kā juceklis, jeb haoss. Izmantojot šajā rakstā lietoto terminoloģiju, tiek radīta vesela kaudze ikonu, kas līdzīgi pamperiem, šampūniem un ātrajiem kredītiem tiek reklamētas publiskajā telpā.Tā reklāma tiek būvēta tā, ka priekšplānā izvirzās nevis tas, ko šī "ikona" sludina, bet gan pašas "ikonas" personība. Un tas ir saprotami, jo "ikonu" sludinātais parasti nav nekas cits, ka vien skaistās frāzēs ietērpta tukša muldēšana. Tad nu vidusmēra cilvēks, kas nemīl daudz lasīt un domāt pieķeras šādām "ikonām", viļās tajās, meklē jaunas ikonas, atkal viļās un visbeidzot vairs netic nekam, izņemot naudu un naudas varu. Līdz ar to, darba zirgs jaunajam verdzības laikmetam ir izveidots. Viņš vairs neinteresē ne sava tautība, ne Tēvzeme. Viņam interesē NAUDA un iespēja to saraust pēc iespējas vairāk. Un lai saraustu vairāk naudas ir vairāk jāražo. Un, lai saražoto realizētu, ir jākāpina patēriņš. Bet, lai kāpinātu patēriņu, cilvēkiem vajag vairāk naudas. Un lai viņš dabūtu vairāk naudas, viņam ir vairāk jāražo. Un tā līdz bezgalībai. Un cilvēks griežoties šajā vāveres ritenī jau sen ir aizmirsis domāt par to, kādēļ viņš vispār dzīvo, kāda jēga ir viņa eksistencei. Un viņš nemaz nepamana, ka tepat viņam blakus dzīvo "izredzēto kasta", kas neko neražo, bet dzīvo pārticībā un greznībā tikai tāpēc, ka visu darba zirgu saražoto ir pārvērtuši raibos papīrīšos(elektroniskos ciparos) ar kuriem manipulējot bez pūlēm pievāc sevi visu, ko vien vēlas. Bet ar to vēl cilvēces traģēdija nebeidzas. Arī šīs "izredzēto kastas" domu lidojums nekādus filosofiskus augstumus nesniedz. Tik vien kā viņi savā starpā sacenšas kuram būs dārgāki auto, greznāks pilis, kurš savai mīļākajai spēs mugurā uzvilkt un ap kaklu sakārt vairāk miljonus vakartērpa un kaklarotas veidā. Starp citu, mans rokas pulkstenis, kas maksā nedaudz vairāk kā 30 eiro, rāda to pašu laiku, ko ar briljantiem rotāts "Rolex" par 300000 eiro. Uz kurieni cilvēce aizies pa šo ceļu, spriediet paši. Sāpīga nav ikonu nomaiņa. Sāpīga ir paļaušanās uz ikonām un atteikšanās no savas ideoloģijas, saviem vērtību kritērijiem, savas loģiskās domāšanas.

Atbildēt

MB

01.09.2019. 09:18

Skumja ir zeme, kam nav savu varoņu!
Nē, skumja ir zeme kam vajag savus varoņus!

Šķiet, cilvēkiem jākļust gana "lieliem" , lai spētu pastāvet bez ikonām, prezidentiem, karaļiem, deputātiem, līderiem utt. un spētu iet pa savu ceļu, nevienam nesekojot.

Atbildēt

Mareks

01.09.2019. 08:46

Par valsts pārvaldi jau sen nav jautājumu- eksperimentiem ar sabiedrību atvērta, bezatbildīgu degradantu piesātināta mafijas bandu sistēma,kura ìsteno mērķtiecīgu genocīdpolitiku. Totalitārisms demokrātijas aizsegā.

Atbildēt

Atis Priedītis

01.09.2019. 08:26

»

Fēlis

Tautai vairs nevarēs iesmērēt "ikonas", jo katra nākošā nes vilšanos. Pēdējas vēlēšanas parādīja, ka cilvēki ir gatavi balsot pat par dzīvniekiem, lai tik kaut kas mainītos. Problēma ir tajā, ka pašlaik pie varas nāk paaudze, kura ir izglītojusies jaunajos laikos, kad bija katastrofāls kritums izglītības...


Ir cilvēki, kuri pat neskatoties uz ļoti netīro pagātni joprojām ir ikonu statusā. Masu medijiem vienkārši ir kategoriski aizliegts publicēt pat dokumentāli pierādāmu informāciju par viņu "varoņdarbiem". Ir atļauts tikai apjūsmot un slavināt. Savukārt gados jaunajiem kļūs slaveniem bez "autoritāšu" atbalsta nav iespējams. Pat grāmatas var izdot tikai meklējot kāda "biezā" finansējumu.

Atbildēt

Fēlis

01.09.2019. 07:43

Tautai vairs nevarēs iesmērēt "ikonas", jo katra nākošā nes vilšanos. Pēdējas vēlēšanas parādīja, ka cilvēki ir gatavi balsot pat par dzīvniekiem, lai tik kaut kas mainītos. Problēma ir tajā, ka pašlaik pie varas nāk paaudze, kura ir izglītojusies jaunajos laikos, kad bija katastrofāls kritums izglītības kvalitātē un galvas tika piesistas ar jaunām, "tirgus ekonomikas" paradigmām. Ja vecie ļaundari bija vismaz gudri, tad jaunie ir pilnīgi idioti. Paskat, kā viņi raustās kā puņķi uz drāts! Ko no tādiem var gaidīt? Kārtējo krahu?

Atbildēt

Atis Priedītis

01.09.2019. 05:50

»

Jozis

Tagad ļoti veiksmīgi darbojas sistēma: vakar meklējām taisnību - šodien meklējam darbu...


Piekrītu Jums pilnībā. Arī mana "darba grāmatiņa" ir raibum raiba. Tiklīdz mēģināju kaut ko pastāstīt par piedzīvotajām VDK vajāšanām 80.tajos gados, momentā bija jāraksta atlūgums. Manuprāt, pat šobrīd darbojas princips - "Viens komunists pazvanīja otram". Un tas nekas, ka viņi ir "izklīduši" pa dažādām partijām. Telefona zvana princips turpina darboties joprojām. Un atklāti par visu sāku rakstīt tikai pēc aiziešanas pensijā. Tas gan bija tikai viens no iemesliem. Otrs bija plānotā mana publiskā pazemošana aizliedzot manu 65 gadu jubilejas koncertu (esmu arī komponists). Diemžēl, pie mums pat šobrīd notiek šādas lietas.

Atbildēt

lauķis

01.09.2019. 05:19

Ikonas jau mainās,būtība nemainās.Kominterne joprojām dzīva.Neticīgajiem iesaku papētīt kas radīja kominterni.

Atbildēt

Jozis

31.08.2019. 23:56

Tagad ļoti veiksmīgi darbojas sistēma: vakar meklējām taisnību - šodien meklējam darbu!
Tieši tāpēc tie, kuri var, šeit vairs taisnību nemeklē, tie aizbrauc! Bet palikušajiem taču kaut kā jāizdzīvo - tāpēc nākas turēt muti, nerunājot nemaz par kaut kādām akcijām.
Jo lielākajai daļai jau ir zināms, ka ar šo valsti azarta spēles spēlēt nevar, piemērs, Ataols Bērziņš, zaudētājs būsi vienmēr.
Tātad labāk ir meklēt vietu, kur tas tā nav. Un daudzi jau ir sameklējuši.

Atbildēt

Birkavs & Zàlitis

31.08.2019. 22:12

Vélésanu listes lokomotives
(tà saucamàs)vispirms ,,attirija''
pirtinà,un tad cels uz SAEIMAS NAMU
bija valà.

Atbildēt

Atis Priedītis

31.08.2019. 21:14

Kaut kā gribās ticēt arī kaut kam ļoti labam. Manuprāt, ir pienācis laiks sākt "izbrist no purva".

Atbildēt

PSRS pastāvēšanas beigu periodā

29.08.2019. 16:56

liela daļa tautas bija vientiesīgāka un neskatījās
"gaišajiem spēkiem" nepārtraukti "uz pirkstiem" !

Boļševikiem un vienkārši krimināliem elementiem
izdevās nostiprināt savu "likumīgo zagļu" klanu,
pie tam spēcīgi "sasmērējot" arī ikonas...

Tagad, ja arī atradīsies/atrodas godīga ikona, tauta,
pēc 30 gadiem, vairs nevienam netic/neticēs, bet
"likumīgie zagļi" viņu ļoti ātri "sasmērēs", jo
kriminālie savus "likumus" ir rūpīgi izstrādājuši - jāmaina
tauta nevis "likumīgos zagļus" :))






Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Kņada

FotoKatrs no mums kaut reizi ir mēģinājis sākt jaunu un skaistu dzīvi. Dažam pietika ar vienu mēģinājumu, cits to darīja vairākkārt, bet vēl kāds to dara, tas ir, mēģina nepārtraukti.
Lasīt visu...

8

Aicinām Baltkrievijas Valsts prezidentu nekavējoties darīt visu ko tādu, ko viņš noteikti nedarīs

FotoMēs, Lietuvas, Polijas, Latvijas un Igaunijas prezidenti kā Baltkrievijas kaimiņi un kā NATO un ES dalībvalstis vēlamies, lai Baltkrievija būtu stabila, demokrātiska, neatkarīga un pārtikusi valsts. Tādēļ mēs aicinām Baltkrievijas Valsts prezidentu:
Lasīt visu...

21

Provinces pensionāra vēstule pakaļpalicējiem Rīgā

FotoMierīga varas maiņa, bez skandāla un klopes, saskaņā ar brīvu vēlēšanu rezultātiem jau izsenis tiek dēvēta par demokrātijas svētkiem. Šāds prieka brīdis gaida rīdziniekus jau pēc dažām nedēļām. Par Rīgas iepriekšējās politstruktūras sabrukumu vairs nešaubās neviens, un tagad vēlētāju rokās būs sastutēt jaunu. Ne nu gluži pašiem, bet caur vēlētiem priekšstāvjiem.
Lasīt visu...

21

Kam ir izdevīgi popularizēt tautu izšķīšanu "kausējamā katlā"

FotoTautas brīvība ir atkarīga no nacionālās identitātes spēka. Identitāte ir vērtību sistēma. No vērtībām izriet griba un rīcība - nepakļauties apspiestībai, cīnīties, upurēties.
Lasīt visu...

15

Aizbraukt uz vietu ar skaistu skatu un izslāpušām acīm divatā skatīties uz klienta alkohola pudeli...

FotoPēc Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) statistikas 2019. gadā vadītāji alkohola reibumā izraisīja 173 ceļu satiksmes negadījumus (CSNg) ar cietušajiem, 14 CSNg ar bojā gājušajiem un 232 CSNg ar ievainotajiem. Pēc Eiropas Komisijas statistikas 2018. gadā Latvija pēc ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo skaita bija trešā valsts ES pēc Rumānijas un Bulgārijas.
Lasīt visu...

3

Lai novērstu uzmanību no izgāšanās ar kadastrālajām vērtībām, esam uzmeistarojuši slepenu projektu par jaunu tiesiskuma darba grupu

FotoPiektdien, 7. augustā, Tieslietu ministrija ir iesniegusi izskatīšanai Ministru kabineta sēdē ziņojuma projektu, kas paredz izveidot darba grupu ar valsts tiesisko drošību saistīto problēmjautājumu risināšanai.
Lasīt visu...

18

Neuzskatām par iespējamu piedalīties priekšvēlēšanu aģitācijas pasākumos, kas tiek organizēti svešā valodā

FotoEsam aicināti piedalīties priekšvēlēšanu aģitācijas raidījumos, ko organizē Latvijas sabiedriskie mediji, kas cita starpā iekļauj arī raidījumus, kas notiek svešvalodā, konkrēti - krieviski.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Izliksimies, ka esam norūpējušies: valsts prezidenta Egila Levita paziņojums par vēlēšanām Baltkrievijā

Latvija kā Baltkrievijas kaimiņvalsts pilnībā atbalsta baltkrievu tautas dziļo vēlmi dzīvot savā neatkarīgā, brīvā,...

Foto

Par dzīves mērķiem un jēgu

Kas mēs esam? Kāds ir mūsu dzīves mērķis? Kāda ir jēga cilvēces pastāvēšanai? Atbilstoši savām zināšanām un prāta spējām mēs meklējam...

Foto

Pamēģiniet mums noticēt, ka vislielākajā luterāņu draudzē viss ir gandrīz kārtībā

Rīgas Lutera draudze kategoriski noraida medijos izskanējušās interpretācijas par draudzes ilggadējo mācītāju Kaspara Simanoviča...

Foto

Par ko balsot vēlēšanās?

Vatikāna II koncils par katoļu aktīvu līdzdalību politiskajā un sabiedriskajā dzīvē uzsver, ka "visiem pilsoņiem ir jāatceras savas tiesības un reizē pienākums...

Foto

Neizvērtēta un nepamatota kadastrālo vērtību aprēķināšanas reforma ir kaitniecība

Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija uzskata, ka globālās krīzes apstākļos (Covid pandēmijas laikā) finansiāli tiek ietekmēts ikviens...

Foto

Ceram, ka valdība un koalīcija pieņems pareizo lēmumu un atdos mums visu, ko pieprasām

Esam gandarīti par to, ka Amerikas Savienoto Valstu valdība joprojām pievērš uzmanību...

Foto

Kadastrālās vērtības ir “jāiesaldē”

Latvijas nekustamo īpašumu darījumu asociācija LANĪDA aicina “iesaldēt” šā brīža kadastrālās vērtības, lai novērstu negatīvās sekas, kas prognozēto kadastrālo vērtību pieņemšanas gadījumā...

Foto

Pa iznīcības ceļu…

Kāds gudrais reiz uzdevis jautājumu: „Viens mats — vai tas ir daudz, vai maz?” Un pēc tam pats atbildējis: „Ja uz galvas, tad...

Foto

Dabas aizsardzības pārvaldes reforma: ieguvumus nesaskatām, zaudējumi acīmredzami

Vides konsultatīvā padome (VKP), kas apvieno divdesmit nozīmīgākās nevalstiskās vides organizācijas Latvijā, iebilst pret VARAM virzīto Dabas aizsardzības...

Foto

Striķim pietiek, ēšanai nepietiek: Latvijā diemžēl parasti praktizē lāpīšanu ar ielāpiem, kas mazāki par caurumu

Pārsvarā Latvijas sabiedrība ir vai tiek grūsta procentu gūstā. Ja ienākumi...

Foto

Izstrādātie tiešmaksājumu nosacījumi vairāk līdzinās "naudas apgūšanai"

Publiskajā telpā izskanējušie tiešmaksājumu aprēķini nav korekti, tiešmaksājumu sadaļā visvairāk cietīs mazie un vidējie lauksaimnieki, turklāt Zemkopības ministrijas (ZM)...

Foto

Ko lai dara, ja man gribas sev paturēt pusi no grāmatu vākos ielikto apķēzošo sacerējumu pārdošanas cenas?

Jau labu laiku lauzu galvu par grāmatu vākos ielikto...

Foto

Pakļautās Latvijas priekšniekdiletanti infekciozos laikos

Pirms ir sākta ordeņu dalīšana "Par uzvaru pār Covid-19", ir vērts ar vēsu prātu novērtēt pakļautās Latvijas iestāžu un personāliju darbību...

Foto

Kā mēs tērēsim daudzās naudas

Vairāk nekā 10 miljardi eiro jeb gandrīz viens Latvijas gada budžets – tik daudz Eiropas naudas mums līdz 2027. gadam paredz...

Foto

Es apliecinu savu interesi iesaistīties dialogā ar likumdevēju Saeimas organizētā konferencē vai seminārā - tas mums noteikti dos daudz laba

Daru zināmu, ka 2020. gada 2....

Foto

Esam izlēmuši koncentrēties uz ražošanu Latvijā – un tam ir savi iemesli

Šobrīd ir pienācis laiks, kad AS „Agrolats Holding” grupa, kurā ietilpst arī tādi pazīstami...

Foto

Liel un jaun koncertzāl, pa kuras celšn jūs tur kašķe, taisn pirms gad tik atklāt uz Lielo laukum iekš Ventspil

Mēs, kas dzīvo iekš sav ķizgal...

Foto

Nav atbalstāms MK rīkojuma nosacījums par Pasaules tirdzniecības centra ēkas demontāžu

Latvijas Arhitektu savienības (LAS) Padomes locekļi, apspriežot Ministru kabineta rīkojumu Nr. 341 no 18.06.2020. par...

Foto

Eiropas Komisija vērtēs Latvijas ārkārtas stāvokļa atbilstību cilvēktiesībām

Šā gada pavasaris ar Covid 19 un no tā izrietošajām sekām izsita no līdzsvara daudzus. Tiek lauzti šķēpi,...

Foto

Vadzis

Kā saprast teicienu un pat apgalvojumu – «Kad vadzis ir pilns, tas lūzt»? Vai tā, ka ir nepieciešamas pārmaiņas, ka/ja turpmāk neizdosies noturēt paklausībā, ka...

Foto

Tagad mums ir slikti ceļi, bet daudz ierēdņu, kuri balso par to, lai nekas nemainītos

Divas lietas. Arī it kā nesaistītas, bet par to pašu. Attīstības Par kabatas...

Foto

Meklējam viedu taktiku ēnu ekonomikas līmeņa mazināšanai

Pagājušais – 2019. gads iestādei bija nopietns pagrieziena punkts, kad tika izstrādāta jauna Valsts ieņēmumu dienesta (VID) attīstības stratēģija...

Foto

Sauksim visas lietas īstajos vārdos

Kas katram no jums ir tas mīļākais un dārgākais? Protams, vispirms tā ir paša personīgā āda. Pēc tam bērni, sieva, ģimene....

Foto

Kremļa vēstniecība nāk palīgā: noderīgie idioti cieš zaudējumus „Piebaltijas” infokara frontē

Latvija ir uzsākusi sparīgu cīņu pret  Kremļa izplatīto dezinformāciju. Par drošību un  veselīgu mediju vidi atbildīgās...

Foto

Kam ir izdevīga ārkārtas situācija, jeb kā tiek radītas dzīres mēra laikā?

Saeimas pēdējā ārkārtas sēdē 9. jūlijā, tika izskatīti pieprasījumi par konkrētiem faktiem saistībā ar...

Foto

Mēs dzīvojam melu sistēmā

Es Jums pastāstīšu, kā veido melu ziņas. Melu sistēmu. Tikai ar dažiem piemēriem. Kaut to ir daudz....

Foto

Pareizu ceļu ejam, biedri Svece

Atbalsta vēstule pasaules progresa vēsmu nesējiem, nenogurdināmiem cīnītājiem pret verdzības laiku mantojumu, rasismu un citiem -ismiem....

Foto

Par ko Covid piemaksas Ieslodzījuma vietu pārvaldē?

Izlasīju internetā: "Fiskālās disciplīnas padome: valsts atbalsts Covid-19 pēckrīzes pasākumiem lielākoties ticis valsts sektoram un uzņēmumiem.”...

Foto

Vai Ļeņina ielā 59 (blakus Stūra mājai) dzīvoja čekisti?

Es te veicu nelielu izpēti. Iepriekš publicēju aicinājumu atsaukties zinošus cilvēkus, kas varētu paskaidrot, vai Ļeņina ielā...

Foto

Pēdējais laiks mēģināt iegūt politisko kapitālu no prettiesiskā nekustamā īpašuma nodokļa tēmas

Līdzšinējā nekustamā īpašuma nodokļa (NĪN) piemērošanas kārtība ir jāreformē, un jāievieš neapliekamais minimums primārajam...

Foto

Dievapziņa - strīdēties vai mēģināt saprast?

Katram no mums ir sava patiesība jeb pasaules uzskats, ko esam izveidojuši no lasītā, redzētā, dzirdētā, skolā iemācītā un pašu...

Foto

Uz politiskā feļetona tiesībām: pašpasludinātā virsvadoņa dekrēti par Teikas apkaimi

Es, Viedais Manels, turot roku uz Latvju nerātnajām dainām, pasludinu sevi par Teikas virsvadoni un zvēru...

Foto

Tālmācību nepieņemamības pamatojums

Tālmācību (attālinātās “online” izglītības) nepieņemamības pamatojums jeb krievu neoliberālis prognozē klātienes izglītības elitarizāciju un apgalvo, ka līderiem nav jābūt pārāk daudz un tāpēc...

Foto

Nekustamā īpašuma astrālās vērtēšanas līkloči

Šobrīd Latvijā nekustamo īpašumu kadastrāli vērtē atsevišķi – ēkas/būves un zemi, kas ir pretrunā ar pasaulē pārsvarā pieņemto praksi un Latvijas...

Foto

Latvijas Nacionālā bibliotēka aicina Valsts prezidentu kļūt par pirmās latviski izdotās grāmatas piecsimtgades notikumu patronu

Valsts prezidents Egils Levits ar dzīvesbiedri Andru Leviti šodien apmeklēja Latvijas...

Foto

Ja ir TĀDS “tautu tēvs”, tad labāk tautai dzīvot kā bārenei

Pasaulē ir un ir bijuši vairāki “tautas tēvi”. Tiesa, šāda iezīme ir tikai totalitārajiem režīmiem....

Foto

Pārdomas pēc grāmatas "Viltvārdis" izlasīšanas

Vispār jau cilvēcīgi Levitu var saprast, nedaudz pat izjūtu līdzjūtību. Kādas dzimtas piedzīvotās epizodes, iespējams, gadu gaitā radu daudzreiz pārstāstītas un...

Foto

Ko gada laikā paveicis nācijas tēvs un visas tautas prezidents

Valsts prezidenta Egila Levita prezidentūras pirmā gada (2019. gada 8. jūlijs–2020. gada 6. jūlijs) kopsavilkums....

Foto

VID pieeja veicina to, ka uzņēmējs ir gatavs pat atsaukties noziedznieku aicinājumiem sadarboties

Valsts ieņēmumu dienestam (VID) ir būtiska loma valsts budžeta ieņēmumu veidošanā. Tomēr visbūtiskākā...

Foto

Toreiz un tagad jeb Mīti un patiesība par dzīvi Latvijā padomju laikā

Vien reta tēma tiek apspriesta tik emocionāli, bet bieži vien – pat agresīvi, kā...

Foto

Totalitāro žurku cīņa par varu: kurš kuru iznerros

Pašsaprotams, ka sabiedrotos (draugus) aicina ciemos kā ikdienā, tā arī svētku dienās. Īpaši jau svētku dienās. Nav šaubu,...

Foto

Ja tas, ko raksta grāmatā „Viltvārdis”, ir taisnība, tad Nācijas tēvam ir jāatkāpjas

1. Ja viss tas, ko grāmatā Viltvārdis, raksta Lato Lapsa, ir taisnība, tad Nācijas...

Foto

Ko apliecina pieminekļa zīme

Mantojums ir visapkārt, tas, paaudžu paaudzēm uzkrāts, veido mūsu šodienu – kā fons un vērtību radītājs. Tas, ko redzam, paliek mūsos, tāpēc...

Foto

Tagad es piesaku valsts digitalizācijas reformu

Ministru kabinetā (MK) apstiprināts Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) sagatavotais informatīvais ziņojumus "Par valsts pārvaldes informācijas sistēmu arhitektūras...

Foto

Manas pārdomas par Latvijas himnu

Mūsu valsts himnā centrālais jēdziens ir Latvija. Toreiz, kad himna radās, priekšstats par Latviju bija jauns. Latvija kā vienota zeme –...