Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

vnkEX

24.03.2014. 14:13

»

Ex-seržants> vnkEX

Seko līdzi, drīz būs trešas raksts un pēdejais šai sērijā (ar PIETIEK laipnu atļaju), tad varēsi sasmieteis tā ka piemizīsi savus jau tā piemiztos pamperus


kam pamperi (autoram), kam jaunā parauga forma (man). kā tikko nebūs nekā labāka ko darīt, palasīšu jūsu opusus.

Atbildēt

Un ko dara nacionālie kadri Latvijā?!

24.03.2014. 07:37

»

L.Grantiņš LRTT

Kad visi jevreji izvāksies uz ASV, varēsim svinēt svētkus. Okupācija būs beigusies. Okupācija būs sākuies - krievžidu tumsas nolādētās sarkanās saļašņas no Krievijas ar putinveidīgajiem ieņems ASV vēstniecību. Rīgā vairs necels Obamam pieminekli, bet Rasputinam.. un Olgai no Krimas.Nebūs vairs, ko kārt...


Par uzņēmumu maksātnespējas procesu ietekmi uz Latvijas tautsaimniecības var spriest pēc Ārvalstu investoru padomes Latvijā ziņojuma, kurā minēts, ka laika posmā no 2010.līdz 2012.gadam maksātnespēja tika pasludināta uzņēmumiem, kuru kopējie aktīvi pirms maksātnespējas pasludināšanas bija aptuveni 5 miljardu eiro apmērā. Salīdzinājumam var piebilst, ka Latvijas valsts budžets 2014.gadam ir nedaudz vairāk par 7 miljardiem eiro.

Atbildēt

gh

24.03.2014. 00:40

Latvija ir tā ieslīgusi blatu un kukuļu sistēmā, ka partizānu karš drīzāk atgādinās tirgu, kurš kuru pirmais pārdos.

Atbildēt

Tā spriež ebreji, kurus Grantiņš gatavs pasrocīgi izsūtīt no Latvijas (vēsturiski hitleriskās okupācijas laikā jau piedzīvots)

23.03.2014. 15:39

»

Ex-seržants

"Tā spriež ebreji, kurus Grantiņš gatavs pasrocīgi izsūtīt no Latvijas (vēsturiski Hitleriskās okupācijas laikā jau piedzīvots...


Ždanoka ir ebrejiete no tēva puses, bet māte viņai ir krieviete. Pliners, Korens un neminētais Lindermans ir ebreji. Katrā tautībā ir dažādi savas tautības pārstāvji. Ne politiķe Ždanoka, ne politiķis Pliners, ne politiķis Lindermans neiet uz sinagogu un ebreju tradīcijas viņiem maigi izsakoties stipri nienaldzīgas. Lindermans intervijā ebreju kultūras žurnālam teica, ka jā viņa māte un tēvs ir ebreji, bet viņš sevi neuzskata par ebreju, jo ir un jūtās krievs. Kas viņš par ebreju pēc tādiem vārdiem un uzskatiem?

Atbildēt

Ex-seržants

23.03.2014. 12:01

"Tā spriež ebreji, kurus Grantiņš gatavs pasrocīgi izsūtīt no Latvijas (vēsturiski Hitleriskās okupācijas laikā jau piedzīvots)"
----------------------------
Apmerām tā arī ir un to saprot jebkurš daudz maz sakarīgs cilvis, kas seko notikumiem. Bet Grantiņu un viņiem līdzīgos nav ko ņemt galvā , jo viņus par pilnu tāpat neviens neņem. Savukārt, ebrejiem derētu parliecināt citus ebrejus- Plineru, Korenu u vēl dažu labu neduļķot ūdeni, jo diez vai ebreji no tā ko iegūs. Ždanokas, plineri un koreni savlaicīgi noziepēs asti, kad sajūtīs realas briesmas savai veselībai un komfortam, bet maksāt nāksies citiem- tiem, kuriem nebūs kur nosvīst.

Atbildēt

Ja nopietni

23.03.2014. 11:04

»

Vidzemes šakālis

Portāls piedirsts ar kirilicu


Varbūt esi vecās trimdas latvietis un neproti lasīt krieviski? Tad tevi var saprast. Tev tur Anglijā vai Austrālijā krievu valoda nav aktuāla. Bet mums te Latvijā dzīvojošiem latviešiem krievu valodas zināšanas ir nepieciešamas. Kas tev, jo reizi, divus gadā atbrauc paciemoties uz dažām dienām uz Latviju un tev tas nav aktuāli. Latviešu jaunatne bez krievu valodas kļūst mazāk konkuretspējīga salīdzinājumā ar krievu jaunatni. Krievu jaunieši, atšķirībā no večiem, pārvalda krievu, latviešu un angļu valodas. Bet latviešu jaunieši latviešu un angļu, bet krievu vai nu slikti, vai laukos nepārzin vispār. Mums kaimiņos ir milzīgs Krievijas tirgus, kas interesē visu pasauli. Tagad ir saspīlejums, bet tas nav mūžīgs un pēc kāda gada viss stabilizēsies. Starptautiskās un pašmāju kompānijas Latvijā un citviet, kuras interesē milzīgais Krievijas tirgus un sadarbība citās jomās, meklē darbiniekus ar krievu valodas zināšanām. Un ja latviešu jaunietis nezin krievu valodu, tas kļūst nekonkurētspējīgs salīdzinājumā ar krievu jaunieti no Latvijas, vai Baltijas. Tā ir problēma par kuru nerunājam, bet tā ir aktuāla.

Atbildēt

Neķer kreņķi ;)

23.03.2014. 10:46

»

Vidzemes šakālis

Portāls piedirsts ar kirilicu


Labāk vērtē saturiski un izdari pareizus secinājumus ;)

Atbildēt

google it

22.03.2014. 22:39

»

ņedoučku ņeatložka

Ir tāds teiciens, "labāk būt skaļam un rupjam, bet godīgam cilvēkam, nevis klusam, pieklājīgam nelietim". Krieviski pēdējais vārds skan pavisam labi (tvarj


тварь. Материал из Викисловаря. Перейти к: навигация, поиск ... живое существо, создание ◇ Живая тварь. бранн. мерзкий, подлый человек ◇ Ах ты тварь!

Atbildēt

ņedoučku ņeatložka

22.03.2014. 17:07

»

an

Pēc kāda kritērija dp nosaka, kur ir ironija un kur nav? Ja raksta krievs, tad ironija. Ja raksta latvietis, tad naida kurināšana? Prokrieviska un Latvijas brīvvalstij nelojāla dp un prokuratūra nevar izstrādāt nekādus ticamus kritērijus, tāpēc sodīti ir tikai tie, kuri "kurinājuši naidu" pret krieviem...


Ir tāds teiciens, "labāk būt skaļam un rupjam, bet godīgam cilvēkam, nevis klusam, pieklājīgam nelietim". Krieviski pēdējais vārds skan pavisam labi (tvarj).

--------------------------------------------------

tvarj = radījums.
nelietis = ņegodjai.

Atbildēt

krahhs

22.03.2014. 16:37

»

Ex-seržants > krahhs

Tu kļūdies. Par maksas ekspertu netaisos kļūt, jo pirmkart ir jau maizes darbs, otrkart no tādiem kā es birokrātija baidās ka no uguns, jo es viņus visus arestēšu un nodošu tiesāšanai Grantiņa tribunālam par nodarīto kaitējumu valsts drošībai. Savukārt rakstu šeit ar vienu merķi- lai tadien ka jums, ...


necienu un neiespaidojos ne no vienas varas,neredzu nekaadu atshkiribu starp LPSRS un LV varas parstavjiem.viss ko vinji sludina ir pretstats tam ko vinji dara.man galigi pie pakaljas kursh uzstasies ar jaungada runu-berzinjsh,putins vai sarkozi.darba rezultatus un peljnju man Latvijas valdiba nevar iespaidot.Man ir berni,par kuriem jarupejas,sieva kuru miilu,draugi kurus atbalstu un zemes plekjis ar maaju kuru godigi nopelniju.nekad nav shkirois cilvekus pec aadas kraasas vai nacionalitates un man dzilji nospljauties uz visiem histerijas celaaiem kuri no katra suuda megina izspiest vasku.par ideju lai karo zombiji.taadu netruuka PSRS,pa pilnam vinji arii tagad

Atbildēt

asdfghjkl

22.03.2014. 15:31

»

Ex-seržants

Šodien viņi prasa krievu val. skolās. Rīt- to pašu vietās kur krievu vairak par 20%, parīt autonomiju un tad uzvilks savu lupatu virs kadas pašvaldības...


Visprātīgāk šos piketus ignorēt. Tas ir ļoti labs veids kā slāpēt provokatoru degsmi. Krievijas tv tos izbazūnē? Bet, lūdzu, mums kapa klusums, zemsvītras teksts - šodien daži no "tvaika ielas" prasīja papildus zāļu devu. Ignorēšana un izsmiešana, lūk veids kā tikt galā ar šādiem piketētājiem. Nevajag intervēt viņu runas vīru un organizatoru ar gatavu tekstu, uzaiciniet intervijai glupās vecenes un bomžus, pasmiesimies visi. Un tad visas šās glupības palaist ēterā. Mūsu orgāni un masu mēdiji strādā uz prokrieviskiem oligarhu spēkiem, ja viņi būtu patrioti, krievu val. piketētāji jau sen būtu degradēti. Acīmredzot mūsu pašu nodevējiem nav izdevīgi šos degradēt un izsmiet, vai ne?
Pirms gadiem tāds tvnet publicēja visu, ko tik neteica lembergs un šlesers, visi lasīja un nopietni diskutēja. Beidzot tvnet nāca pie prāta, ka prātīgāk ir izsmiet. Ielieciet tagad ziņu tvnet par lembergu vai aināru, 75% komentāros viņi tiek nomētāti ar puvušām olām un veciem tomātiem, pārējie 25% vienkārši uzjautrinās un izsmej. Tas ir, vismaz šajā kopienā, viņus neņem par pilnu un uzskata par muļķiem. Informatīvais karš ir karš, ja jūs neprotat kauties ar pildspalvu, diez vai pratīsiet ar kalašņikoviem, jo visu nosaka prāts, nevis rungas lielums.

Atbildēt

an

22.03.2014. 15:11

»

kaķa smiekli

LR pastāv atbildība par nacionāla naida kurināšanu. Neskatoties uz to, pilns tīmeklis ir ar tādiem komentāriem kā „latviešu valoda ir suņu valoda” vai „visi krievi ir cūkas un okupanti”. Kur te vaina, likumdošanā vai likumsargu nespējībā...


Pēc kāda kritērija dp nosaka, kur ir ironija un kur nav? Ja raksta krievs, tad ironija. Ja raksta latvietis, tad naida kurināšana? Prokrieviska un Latvijas brīvvalstij nelojāla dp un prokuratūra nevar izstrādāt nekādus ticamus kritērijus, tāpēc sodīti ir tikai tie, kuri "kurinājuši naidu" pret krieviem vai ebrejiem. Priedītis, kurš katrā rakstā sauc latviešu tautu par cūkmaisījumu gan nav uzrunāts ne no dp, ne prokuratūras. Ir tāds teiciens, "labāk būt skaļam un rupjam, bet godīgam cilvēkam, nevis klusam, pieklājīgam nelietim". Krieviski pēdējais vārds skan pavisam labi (tvarj).

Atbildēt

Tā spriež ebreji, kurus Grantiņš gatavs pasrocīgi izsūtīt no Latvijas (vēsturiski Hitleriskās okupācijas laikā jau piedzīvots)

22.03.2014. 15:01

Свежая новость:

В Госдуму внесли законопроект, который устанавливает 18 марта в качестве новой памятной даты — «День воссоединения России и Крыма».
Авторы законопроекта считают, что эта дата «станет символом новой сильной единой России».

-----
Если Путину достаточно было получить именно этот спецэффект, то возможно, что Путин на этом и успокоится. Дальнейшие аннексии - не принесут ему дивидендов - именно в этой модели, а только лишнюю мороку.

И это значит, что Украина конечно потеряла Крым, но можно сказать, что Украина откупилась Крымом - от одиозного соседа.

И в-общем Крым не играл принципиальной роли для Украины, а ездить отдыхать туда можно будет и дальше...

----
Правы ли мы, будет видно в ближайшем будущем.

----
Для Украины - если она будет стремиться к расцвету - Россия имени Путина - это "мусорная куча", которую лучше не трогать, чтобы не вымазаться.

Но внутри России - живет множество замечательных людей и можно будет общаться непосредственно с замечательными Россиянами, которые попали "в переплет", но они не виноваты и дружить с ними можно и нужно.

PS. Нравоучительность этого сюжета в том, что Российская модель показывает опасность сильного Президента - потому что он может сыграть в игру "страна для меня" и пожертвовать страной ради своего имиджа. Хотя конечно низшая часть жителей будет даже рада - жить под сильным барином, но вряд ли в этом смысл жизни для человека, созданного по образу и подобию Б-га.

И возможно, что в Украине во избежание подобных эксцессов - необходимо минимизировать полномочия Президента - до представительских и строить парламентскую демократическую модель, параллельно воспитывая парламентариев, чтобы власть научилась работать ради народа а не наоборот.

Так что друзья мои, если мы правы - Путин разыграл гениальный сценарий ради себя любимого. Если он при этом не будет как Сталин уничтожать свой народ и не будет как Гитлер уничтожать чужие народы - то это еще не самый страшный вариант.
Хотя для ХХI века выглядит несколько старомодно, но человеческая психика неизменна - и старые игры работают на новой сцене.

А Украине - мы пожелаем развиваться вверх. Как сказали мои коллеги - с помощью аннексии Крыма была перерезана пуповина между Россией и Украиной - и теперь Украина вольна выбирать свой путь.
Дай Б-г ей выбрать его правильно.

А мы постараемся помочь в правильном понимании ситуации и правильном выборе.

Atbildēt

Tā spriež ebreji. Veltījums neiecietīgam naida kurinātājam Grantiņam

22.03.2014. 14:48

А теперь посмотрим на то, что сотворил Путин.

(А) В Украине победила революция и украинцы начали в глазах всего мира получать статус героев.
Этот статус не привел к материальному богатству (по крайней мере пока), но очень воодушевил как самих украинцев, так и многих землян, которые уже давно загрустили из-за затянувшегося кризиса и отсутствия позитивных событий в окружающем мире.
Олимпиада - не в счет, так как радость от спортивного боления имеет уникально короткую длительность и "быстро остывает". Поэтому спортивные турниры - обычно долгоиграющие, чтобы "растянуть удовольствие".

(Б) героический статус победивших украинцев - имеет жанр "заразительного примера".

Соседи Украины за волновались за свои троны.

Можно обезопасить себя "коротким путем" как это сделал Лукашенко.
Он объявил, что главной проблемой Украины была коррупция, в Белоруссии коррупции нет, поэтому прецедент - нерелевантен (не сработает в Беларуси).

Но такой короткий путь - снимает проблему, но не дает дивидендов.

(В) гениальный в своем роде Путин - получил "на выходе" гораздо больше.
Есть мнение, что экономика России опасно сползает, угрожая Путину сассовым недовольством. И Путин решил не просто "отключить прецедент" героическую Украины, но разыграть карту "победителя" и сменить модель.

(Г) да, Путин осознавал, что русские тоже захотят отыграть этот сценарий героев, но он не стал "мелочиться" как Белорусский Президент, но выстроил гениальную схему.

(Д) Путин активно внедрил в сознание своих подопечных, что украинские победители - не герои, а хулиганы.

(В России полно примеров хулиганских разборок, поэтому модель была воспринята.... Причем некритично).

(Е) под эту идею активно заработала массовая медиа, которая как выяснилось была без комплексов и вместо показа правды стала преподносить претенциозную идею о майдановцах как бандеровцах (хулиганах).

(Ж) следующий шаг - "Наших бьют". Украинцы - уже не братья-славяне. Но в Украине есть русские, которых обижают. И наших надо защитить.
(То что в реальности не было ни одного обижания русских кроме отдельных маргинальных эксцессов - было не важно).

Этот момент мне кажется самым загадочным. Как медиа умудрилась внушить фактор "Наших бьют" при полном отсутствии фактажа?
С одной стороны это наглая ложь, но в описываемом жанре - это "высокое искусство" создания "виртуальной" реальности.

В принципе - если нет фактов, можно состряпать интервью.
Какая-нибудь продажная бабка-пенсионерка (из совковых) может рассказать, как ей страшно, что ее заставят говорить по-украински.
Для большего устрашенния можно показать фото майдановца, воюющего с беркутом, вырванное из контекста - но он будет выглядеть как злодей - угрожающий бабушке.
Тут в принципе достаточно умения "жонглирования" видео-образами.

Можно еще и музыки страшной добавить, чтобы телезритель испугался.
В-общем, за консультацией обращайтесь к авторам триллеров.

В принципе - можно вспомнить как Бандеровцы в войну убивали москалей (не объясняя, что сейчас не война и украинцы к русским относятся как к своим соседям).

В-общем, мифология на марше - мантру "наших бьют" слепили топорно, но телезритель не умеет замечать грубую халтуру, так как такие материалы кормят эмоции, а не разум, а эмоции - не слишком разборчивы.

Более того, в постсовковых пространствах - медиа всегда подкармливает подопечных всякой чернухой, дабы отбить умение различать реальность от суррогата.

(З) следующим ходом в шахматной партии черных - выбор территории - для отъема.
И тут Путину здорово повезло. История подготовила ему королевский подарок - почти остров Крым, в котором есть Русское большинство, который был подарен Украине недавно и который гораздо легче "отъесть", чем кусок материка.
То есть Крым соединен с материком парой тонких перешейков - идеальный объект.

(И) далее в объект внедряют марионеток - очень удачные фигуры вождей, реальные зэки, которые без комплексов, но которые выглядят аутентично пролетарскому электорату (не то что очкарик Яценюк).

(К) самым рискованным был карнавал с российскими войсками - "купившими форму в Военторге". Это была очень рискованная часть авантюры, но для внутреннего пользователя - эта несусветная глупость - сошла.

Кстати, у такой глупости есть своя польза - тест на идиотизм аудитории.
Если массово не начнут кричать, что их дурят - значит все нормально, "клиент созрел", можно ваять сюжет дальше.

(Л) отбирая Крым у Украины, Путин заодно сыграл в "победителя хулиганов". Видите какой он "крутой", отобрал у хулиганов часть собственности (наказал их), а они даже не пикнули (в силовом смысле).

(М) в результате всей этой фантасмагории - Путин добился гениального эффекта. Массовка России - восприняла всю эту карнавальную историю всерьез - как героическую победу великой империи, которая доблестно "спасла наших", увеличила свою территорию (на курортную зону) и наказала хулиганов.

(Н) в результате Путин не просто переубедил своих подопечных пытаться брать с украинцев пример, но полностью перекроил взгляды своих подопечных.
Теперь они еще и счастливы - жить в такой сильной стране с таким великим президентом, который к тому же еще и не дает в обиду "наших" и наказывает хулиганов, чтобы им неповадно было.

(О) именно такая картина выстраивается в голове обывателей из России.
И они уже счастливы и имеют энтузиазм от всего этого водевиля.

(П) а вы спросите, а как же санкции, как мировое общественное мнение, визы, обвал рубля, акции и прочая - реальная жизнь?

(Р) фокус в следующем. У нас есть два мира - материально-приземленный и возвышенно-идеалистичный.
И гормоны гораздо сильнее включаются от символов и образов, так как они эмоционально позитивно заряжены и гораздо более устойчивы, чем радость от обладания например ста долларами.

(С) это закон психологии. У радости есть эмоциональный заряд и степень стабильности.
И любые материальные обладания сами по себе - предельно кратковременны и "немощны". Они сильны только в период предчувствия и желания обладания, но сами по себе они быстро остывают и "засыпают", если не конвертируются во что-то достойное.

(Т) и все же, что делать с материальными потерями?
Ответ:
- большинство людей в России не владеет акциями и не особенно заморачивается с валютой. И изменения цен - не столь резкие. Тем более, что государство может самортизировать падение экономики - кратковременным вбрасыванием резервов, чтобы страну не тряхнуло от падения.
А плавное падение - отнюдь не так заметно и на фоне не особенно успешных будней в принципе не столь бросается в глаза.

(У) таким образом - Путин в своем сценарии отнюдь не дурак и не больной человек, а гениальный властитель умов и сердец своих подданных.
По крайней мере того большинства - которое не обладает умением раскусить манипуляционные технологии.

(Ф) далее, а не жалко ли Путину терять имидж на Западе?
Наверное жалко. Но все же - он живет внутри России. И новый всплеск местного энтузиазма по отношению к великому императору - для него гораздо ценнее, чем "нерукопожатность" вне страны.

(Х) любой злодей - отгородившись на своем дачном участке от соседей - может вполне чувствовать себя счастливым и уверенным в себе. И для Путина - Россия стала такой ограниченной дачей на которой можно жить до конца дней и вполне обойтись без выездов в большой свет.
Это конечно можно назвать "местечковостью", но в любом образе жизни есть свои прелести. И как бы это странно не звучало, но выглядит это все вполне логично - с локальной точки зрения.

(Ч) более того, то что Запад ограничилась только финансовыми и другими несиловыми методами - в этой модели также играет на руку Путину. Он может это преподнести, что теперь он сильнее всего мира, так как его действия - все боятся оспаривать и это ему плюс - в его модель.

Atbildēt

Ex-seržants > krahhs

22.03.2014. 14:27

Tu kļūdies. Par maksas ekspertu netaisos kļūt, jo pirmkart ir jau maizes darbs, otrkart no tādiem kā es birokrātija baidās ka no uguns, jo es viņus visus arestēšu un nodošu tiesāšanai Grantiņa tribunālam par nodarīto kaitējumu valsts drošībai. Savukārt rakstu šeit ar vienu merķi- lai tadien ka jums, padomiski imperiskās atraugas, dzīve par saldu neliktos. Vai tad iepriekš jau neteicu, ka esmu pieteicis jums personīgu karu? Ja tā , tad atvaino, piemirsu. Savukārt, ja manas bezmaksas idejas nokļūs dzirdīgās ausīs tad tikai priecāšos un lūdzu, rūpīgi izlasi manu nākošo rakstu, domāju, ka tas tev uzlabos garīgo.

Atbildēt

Nacinālajam mēslam

22.03.2014. 14:21

»

L.Grantiņš LRTT

Kad visi jevreji izvāksies uz ASV, varēsim svinēt svētkus. Okupācija būs beigusies. Okupācija būs sākuies - krievžidu tumsas nolādētās sarkanās saļašņas no Krievijas ar putinveidīgajiem ieņems ASV vēstniecību. Rīgā vairs necels Obamam pieminekli, bet Rasputinam.. un Olgai no Krimas.Nebūs vairs, ko kārt...


Ar ko pats esi labāks par tiem, kurus uzskati par niecībām? Labi iekārtojies ārzemēs un ar interneta starpniecību kurini naidu Latvijā. Dēļ tādiem musinātājiem un gnīdām Latvijā cilvēki iebalso nacionālos korumpantus un izzadzējus, maksatnespējas administrātoru lobētājus un citādus tautas pazemotājus.

Atbildēt

Ārvalstu nacionālajam dundukam

22.03.2014. 14:15

»

L.Grantiņš LRTT

Kad visi jevreji izvāksies uz ASV, varēsim svinēt svētkus. Okupācija būs beigusies. Okupācija būs sākuies - krievžidu tumsas nolādētās sarkanās saļašņas no Krievijas ar putinveidīgajiem ieņems ASV vēstniecību. Rīgā vairs necels Obamam pieminekli, bet Rasputinam.. un Olgai no Krimas.Nebūs vairs, ko kārt...


Kad izglītoti un kulturāli civēki jūsu mudināti izvāksies, varēsiet čupoties ar maskačkas čigāniem un pašmāju tautas nodevējiem un salašņām korumpantiem, kuri negrib strādāt un acis neparmirkšķinot apzog savu tautu un izpārdot savas zemes bagātības ārvalstniekiem. Tā var domāt, spriedelēt un rakstīt tikai nacionālists no ārvalstīm, lūzeris un pēdējais salašņa.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

22.03.2014. 13:50

»

Beigu sākums

Jāseko asv vēstniecībai - tikko kā sāks helikopteri evakuēt vēstniecîbas aparatûru, tad bûs skaidrs, ka nav variantu


Kad visi jevreji izvāksies uz ASV, varēsim svinēt svētkus. Okupācija būs beigusies. Okupācija būs sākuies - krievžidu tumsas nolādētās sarkanās saļašņas no Krievijas ar putinveidīgajiem ieņems ASV vēstniecību. Rīgā vairs necels Obamam pieminekli, bet Rasputinam.. un Olgai no Krimas.Nebūs vairs, ko kārt ar ASM.

Atbildēt

Beigu sākums

22.03.2014. 13:33

Jāseko asv vēstniecībai - tikko kā sāks helikopteri evakuēt vēstniecîbas aparatûru, tad bûs skaidrs, ka nav variantu.

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

22.03.2014. 12:08

»

krahhs

gribeetos vienreiz ieraudziit dziivu okupantu/taadam jabuut vismaz 92gadiem/.vai muusu dermokraati,izskoloti labaakajaasPSKP tradicijaas piekriit staljinistiem,kuri apgalvoja ka tautas ienaidnieka pectechiem ir jaatbild par senchiem...exi sirgst ar mazvertiibas kompleksu,grib sevi paraadiit nozimigaaku...


Māliņa kungs, vai tad jums nav saprotams, ka Latvija pilna arokupantiem? Katrs otrais, kas Rīgas ielās ir okupants, pārējie nav. Jautājums ir atšķirīgs - katrs okupants staigā ar cilpu kaklā, vai tad Jūs akls esat?

Atbildēt

krahhs

22.03.2014. 11:39

»

L.Grantiņš LRTT

Māliņa kungs, kas tad šeit ir nepareizi pasacīts:" „latviešu valoda ir suņu valoda” vai „visi krievi ir cūkas un okupanti”. Kur te vaina, likumdošanā vai likumsargu nespējībā...


gribeetos vienreiz ieraudziit dziivu okupantu/taadam jabuut vismaz 92gadiem/.vai muusu dermokraati,izskoloti labaakajaasPSKP tradicijaas piekriit staljinistiem,kuri apgalvoja ka tautas ienaidnieka pectechiem ir jaatbild par senchiem...exi sirgst ar mazvertiibas kompleksu,grib sevi paraadiit nozimigaaku ne kaa ir.jaa neizdosies kljuut par vadosho valsts karaekspertu,paskraidi pliks pa Rigas ielaam,taa tevi atraak ieveros.Krievi nav tik debili,lai sagadaatu sev probleemas ar valsts ienjemshanu kura ir pilntiesigs NATO un ES dalibniece sanjemot pretiino strategiskaa viedoklja maznozimiigu zemes plekji. p.s. psihozes vajag arsteet

Atbildēt

L.Grantiņš LRTT

22.03.2014. 09:18

Māliņa kungs, kas tad šeit ir nepareizi pasacīts:" „latviešu valoda ir suņu valoda” vai „visi krievi ir cūkas un okupanti”. Kur te vaina, likumdošanā vai likumsargu nespējībā?"
Pareizi,viedais, ka ir jāsoda.Tikai tu neesi pieminējis kāds sods ir jāsaņem okupantam. Vai tev tā pati problēma, kas urbanovičam: "Okupācija bija, bet okupanti nav."

Atbildēt

Ex-seržants > !

22.03.2014. 09:15

Daļeji var piekrist, Ja jau pats Dzintars nule kā Delfos izplūda ar rakstu "Ar tankiem neviens neuzbruks". Šim "ekspertam" un mafijas jumtotājam viss ir skaidrs, bet tiem stubajiem jenķiem, frančiem un brituem, ka šei taisās bāzet papildus iznīinātājus vnk nav kur nodokļu maksātaju naudu tērēt. Šim un viņam līdzīgajiem "politiķiem" nepielec, ka runa iet nevis par to,vai uzbruks vai neuzbruks, bet par "noturēšna efektu" un LV variantā tas ir divejāds-
1) potenc.pretiniekam jaapzinās, ka ar valsts okupāciju viņa problēmas nevis beigsies, bet sāksies (partizānu karš)
2) 5.kolonnai, kas sapņo par otru Krimu, jaapzinās, ka okupācija gan tās gaitā (ielu kaujas Rīgā), gan pēc tās realizācijas (partizānu karš) skars pa tiešo arī viņus un viņu ģimenes un var gadīties, ka nebūs viss otra Krima , bet gan otra Groznija 94.
Šeit rakstīto varetu pievienot manam nakošājam rakstam , kas, cerams,drīzumā tiks publicēts PIETIEK portālā.

Atbildēt

!

22.03.2014. 07:41

Tikai rakstā aizmirsa pieminēt to ka nekādas pretestības nebūs .... Ja te kāds gribētu iebrukt - tad noslaucītu to Latviju divās dienās un starp citu ilgāk par visiem pretotos Krievi un citas tautības nevis Latvieši

Atbildēt

Ex-seržants> vnkEX

21.03.2014. 22:26

Seko līdzi, drīz būs trešas raksts un pēdejais šai sērijā (ar PIETIEK laipnu atļaju), tad varēsi sasmieteis tā ka piemizīsi savus jau tā piemiztos pamperus.

Atbildēt

vnkEX

21.03.2014. 22:10

paldies autoram, sasmējos ;)
15 gadus veca informācija par ZS un brīnišķīgs fantāzijas lidojums, fascinējoši!

Atbildēt

kuba

21.03.2014. 21:09

jautaajums uz attapiibu- nenovidiiga un kashkjiga tauta kura ir neatkariiga tikai tapec ka no vinjas nekas nav atkariigs kura eksistee pie baltijas juuras?

Atbildēt

Piebilde

21.03.2014. 19:54

No tie, kas prot lasīt angļu vai vācu valodā, labprāt dzirdētu domas par mēnešrakstu www.leap2020.eu.

Atbildēt

Viedoklis

21.03.2014. 18:21

»

Ex-seržants

"Aicinu abu flangu nacionāļus pirmkārt domāt par ekonomiku, nevis nodarboties ar naida kurināšanu...


Ja saredzat sevi kādā no negodpratīgu krievu vai latviešu nacionāļu flangiem, tad teiktais attiecās arī uz Jums. Nekā personīga :)

Atbildēt

Kirbis

21.03.2014. 17:44

»

Ex-seržants

Un kapēc šadi komenti nevaretu nākt piem. no KF vēstiecības ar noslēptu IP adresi? Ka jau teicu ir jasakarto drošības struktūras un japrasa atbildība, savukārt Zatlers kā parlamenta drošībnieku kurators ir jātiesa par nolaidību, kas nesusi būtisku kaitējumu


Pēc šeitan lasāmajiem pāremocionāli sakāpinātajiem komentiem ta vien skiet, ka ex-sergent kgs pat gulēt ejot, ik reizi zem gultas pārbauda, vai tik nav kāds oponents no DP vai KF ar noslēptu vai manīgu IP... Žēl jau nabadziņa kkur..

Atbildēt

eks-generalisimuss

21.03.2014. 16:34

kankars ne serzants

Atbildēt

Ex-seržants

21.03.2014. 14:29

»

Viedoklis

Problēma ir tajā, ka Jūs ar saviem emocionāliem aicinājumiem tautu nepabarosiet ar savu maciņu. Miljonārs būdams arī nē. Ja saskatiet manā viedoklī locīšanos, tā ir Jūsu problēma. Mans viedoklis paliek nemainīgs - nabagā valstī nacionālisms ir tukša muldēšana, jo izbadējis cilvēks nedomā par skaistu...


"Aicinu abu flangu nacionāļus pirmkārt domāt par ekonomiku, nevis nodarboties ar naida kurināšanu"
-----------------------
Kura vieta manos komentos vai rakstos esat saskatījis naida kurināšanu? Ludzu norādiet.
Lai spētu finansēt, kultūru, valodu utt. nav obligati padot papīru svešiniekam kas nolicis kluci tavas istabas vidū. Pietiek piežmiegt (parnestā nozīme, protams) savējo politmafiju, tai skaita ari ta saucamo "nacionalo buržuāziju" jeb blēžus.

Atbildēt

Viedoklis

21.03.2014. 14:14

»

Ex-seržants

Šodien viņi prasa krievu val. skolās. Rīt- to pašu vietās kur krievu vairak par 20%, parīt autonomiju un tad uzvilks savu lupatu virs kadas pašvaldības...


Problēma ir tajā, ka Jūs ar saviem emocionāliem aicinājumiem tautu nepabarosiet ar savu maciņu. Miljonārs būdams arī nē. Ja saskatiet manā viedoklī locīšanos, tā ir Jūsu problēma. Mans viedoklis paliek nemainīgs - nabagā valstī nacionālisms ir tukša muldēšana, jo izbadējis cilvēks nedomā par skaistu nākotni, bet kā paēdināt sevi un savu ģimeni. Tāds cilvēks ar izstieptu roku ir manupulējams un pakļaujams. Protams ne visi, bet lielākā noteicošā daļa. Neviens mums neapmaksās mūsu valodu, kultūru utt. ja paši nebūsim spējīgi to nofinansēt. Aicinu abu flangu nacionāļus pirmkārt domāt par ekonomiku, nevis nodarboties ar naida kurināšanu kalpojot saviem šauriem politiskiem mērķiem, ambīcijām un personīgu kabatu piestūķēšanai.

Atbildēt

Ex-seržants

21.03.2014. 13:55

»

kaķa smiekli

LR pastāv atbildība par nacionāla naida kurināšanu. Neskatoties uz to, pilns tīmeklis ir ar tādiem komentāriem kā „latviešu valoda ir suņu valoda” vai „visi krievi ir cūkas un okupanti”. Kur te vaina, likumdošanā vai likumsargu nespējībā...


Un kapēc šadi komenti nevaretu nākt piem. no KF vēstiecības ar noslēptu IP adresi? Ka jau teicu ir jasakarto drošības struktūras un japrasa atbildība, savukārt Zatlers kā parlamenta drošībnieku kurators ir jātiesa par nolaidību, kas nesusi būtisku kaitējumu.

Atbildēt

Ex-majors

21.03.2014. 13:50

»

Ex-seržants

Šodien viņi prasa krievu val. skolās. Rīt- to pašu vietās kur krievu vairak par 20%, parīt autonomiju un tad uzvilks savu lupatu virs kadas pašvaldības...


Tas viss jau zināms. Tas viss ietilpst Briseles un ES plānos, ar laiku atverot robežas ar Krieviju, Ukrainu, Baltkrieviju, sākot ar asoci;acijas līgumu noslēgšanu un aizdevumiem no SVF.

Citādi nevar Krieviju uzvarēt, tikai piekāpjoties, upurējot mazās tautas miera dēļ.

Vācijai un ASV ir vienalga, kādā valodā runā Latvijā. Galvenais, ka tai ur SVF aizdevumi.

Atbildēt

Ex-majors

21.03.2014. 13:49

»

Ex-seržants

Šodien viņi prasa krievu val. skolās. Rīt- to pašu vietās kur krievu vairak par 20%, parīt autonomiju un tad uzvilks savu lupatu virs kadas pašvaldības...


Tas viss jau zināms. Tas viss ietilpst Briseles un ES plānos, ar laiku atverot robežas ar Krieviju, Ukrainu, Baltkrieviju, sākot ar asoci;acijas līgumu noslēgšanu un aizdevumiem no SVF.

Citādi nevar Krieviju uzvarēt, tikai piekāpjoties, upurējot mazās tautas miera dēļ.

Atbildēt

kaķa smiekli

21.03.2014. 13:47

LR pastāv atbildība par nacionāla naida kurināšanu. Neskatoties uz to, pilns tīmeklis ir ar tādiem komentāriem kā „latviešu valoda ir suņu valoda” vai „visi krievi ir cūkas un okupanti”. Kur te vaina, likumdošanā vai likumsargu nespējībā?
------------------------------------
zini - domāju, ka latviešu portālos ir vairāk tiešus draudus izsakošu un naidu kurinošu komentu. Krievi vairāk raksta ar ironiju, turpretī latviešu versijās netrūkst arī tādu, kas skaidri aicina iznīcināt, nošaut krievus utt. Vaina nav nekur - lieta ir tāda, ka pie varas esošajiem ir izdevīgi, lai sabiedrība būtu sašķelta - tas taču ir tik vienkārši saprotams.

Atbildēt

cenzura

21.03.2014. 13:44

Kad Kremla psihopata iekurinata uguns,jau pielavijusies letinam pie pakalas,tad beidzot sak atcereties par partizanu karu.Lidz sim tas bija tabu,tapec,nacionalie partizani cinijas nevis pret regularo armiju,bet pret cekistu un vietejo kangaru bandam. Latvijas ceriba ir tikai uz zemessargiem ta ir vieniga baze partizanu karam. Visbistamakais bus ieksejais ienaidnieks,kurs ir skolots un apmacits 23 gadus.

Atbildēt

Ex-seržants

21.03.2014. 13:40

Šodien viņi prasa krievu val. skolās. Rīt- to pašu vietās kur krievu vairak par 20%, parīt autonomiju un tad uzvilks savu lupatu virs kadas pašvaldības.
Tā kā "Viedokli" nemalē te ciet acis, visu labi saproti un esi gatavs locities katra mēsla priekša ja tes tev nodrosinas komfortu. LV tadu ka tu ir apt.30%

Atbildēt

Ex-seržants

21.03.2014. 13:33

»

Viedoklis

Piekrītu, tiešā veidā nē. Aicinājums atturēties no politizētiem un bīstamiem Latvijas iekšpolitikai piketiem, manuprāt, papildināms ar valdības nosvērtību. Atturēties no skriešanas pa priekšu lielvarām strīdoties un pompozas izrādīšanās, jo mēs nespējam ietekmēt lietu būtību, procesus un iznākumu. Bet...


Ja kāds tiek iespundets cietumā par aicinājumu sarīkot šeit otru Krimu un tad seko ekonomiskas sankcijas, tad ko? Noziedzniekls būtu jāizlaiž brīvē?
Kads tam visam fināls? Tipiska mietpilsoņa un pateretaja psiholoģija.
Etniskās nesaskaņas un provokācijas pastiprinasies proporcionali tam cik gļēva būs vietēja vara. Ar krimas piemeru nepietiek?

Atbildēt

Vidzemes šakālis

21.03.2014. 13:18

»

Viedoklis

Piekrītu, tiešā veidā nē. Aicinājums atturēties no politizētiem un bīstamiem Latvijas iekšpolitikai piketiem, manuprāt, papildināms ar valdības nosvērtību. Atturēties no skriešanas pa priekšu lielvarām strīdoties un pompozas izrādīšanās, jo mēs nespējam ietekmēt lietu būtību, procesus un iznākumu. Bet...


Piekrītu. Ex-seržants iebaida lasītājus.It kā viņam maksātu Krievija par šiem rakstiem, lai veidotu sabiedrisko domu, ka Krievijas armāda ir neuzvarama, tas politiski, bet tehniskajās daļās ir zinošs..

Atbildēt

Viedoklis

21.03.2014. 13:13

»

Ex-seržants

Jūsu koments ne pa tēmu. Šeit neiet runa par kāda nokaitināšanu vai nenokaitināšanu, bet par to, lai tie, kas šodien piketos uzstāda ultimatus draudot ar otru Krimu , tiktu sodīti par aicinājumiem graut valsts suverinitāti, savukārt viņu domubiedriem rastos apziņa , ka šeit var arī nebūt otra Krima, ...


Piekrītu, tiešā veidā nē. Aicinājums atturēties no politizētiem un bīstamiem Latvijas iekšpolitikai piketiem, manuprāt, papildināms ar valdības nosvērtību. Atturēties no skriešanas pa priekšu lielvarām strīdoties un pompozas izrādīšanās, jo mēs nespējam ietekmēt lietu būtību, procesus un iznākumu. Bet mēs varam uzprasīties un saņemt no Krievijas tiešā veidā ekonomiski un pēc pilnas programmas. Ekonomiskās problēmas automātiski atsauksies jūsu minētajās etniskās nesaskaņās, un tad varam nonākt līdz daudz nopietnākām sekām.

Atbildēt

Ex-majors

21.03.2014. 13:10

»

Ex-seržants

Ja PIETIEK nenobloķēs šo kretīnu kas zem dažadiem nikiem tiraže šet vienu un to pasu debili tekstu, tad parmetīšos uz DELFI vai IR un ieteiksu to darīt arī citiem


Vai neesi jau pārmeties, provokaror, uz stilbajiem delfiem un citur?

Esi tā kā tekstos atraisījies, bet izskatās, ka esi vecs čekists, kura domāšanas veids ārā vien laužas - Latvija suverenitāti jau ir pārdevusi ES, Briselei un ASV, kuras karaspēks ir Vācijā, kur vācieši, klanoties lielajam pasaules globalizētājam, klanās un prasa, ko darīt!

Aizliegt, sodīt ir tava galvenā kārts, uz kuras pats pakārsies..

Atbildēt

Ex-seržants

21.03.2014. 12:27

»

Viedoklis

Latvijai šobrīd ir laba iespēja paklusēt un neskriet ekonomiski bīstamajam vilcienam pa priekšu. Lai ASV, ES flagmane Vācija un Krievija strīdās, jo mēs tāpat neko nevaram ietekmēt, bet nokaitinot Krieviju Latvija un citas Baltijas valstis cietīs ekonomiski visātrāk, visvairāk un vissmagāk...


Jūsu koments ne pa tēmu. Šeit neiet runa par kāda nokaitināšanu vai nenokaitināšanu, bet par to, lai tie, kas šodien piketos uzstāda ultimatus draudot ar otru Krimu , tiktu sodīti par aicinājumiem graut valsts suverinitāti, savukārt viņu domubiedriem rastos apziņa , ka šeit var arī nebūt otra Krima, bet gan Groznija 94, kas skars pa tieši viņu labsajūtu un komfortu.

Atbildēt

Viedoklis

21.03.2014. 12:26

Putinam, atšķirībā no 30 gadu varoņiem un diktatoriem ideja nav primāra, tā ir labākajā gadījumā nākamā aiz varas un naudas. Putinam Krievijas varenības ideja bez varas un naudas ir mazsvarīga un mazskanīga.

Atbildēt

Viedoklis

21.03.2014. 12:11

Latvijai šobrīd ir laba iespēja paklusēt un neskriet ekonomiski bīstamajam vilcienam pa priekšu. Lai ASV, ES flagmane Vācija un Krievija strīdās, jo mēs tāpat neko nevaram ietekmēt, bet nokaitinot Krieviju Latvija un citas Baltijas valstis cietīs ekonomiski visātrāk, visvairāk un vissmagāk.

Atbildēt

Lapas:    3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

18

Aicinājums valsts amatpersonai Kristovskim: pirms publicēt ziņas par svešām algām, atklājiet savus ikmēneša ienākumus!

FotoĢirts Valdis Kristovskis iesniedzis Saeimā priekšlikumu publicēt jebkuras valsts amatpersonas ienākumus ik mēnesi, jo no tā būšot "ieguvums sabiedrībai".
Lasīt visu...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...