Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Imants

11.06.2017. 09:12


NECERIET UZ OBJEKTĪVU TIESU!
Ceļu policija sastādīja man protokolu un uzlika naudas sodu par ātruma pārsniegšanu Dārziņos zīmes"Dzīvojamā zona" darbības zonā. Nenoliedzot to, ka apmēram 2 -3 m garā posmā ātrums sasniedza 41 km/h, norādīju, ka zīmi aizsedz koku lapotne, tā izvietota nepareizi. Tam piekrita arī ceļu policists (par zīmes uzstādīšanu un redzamību viņi neatbildot), liecinieki,tai skaitā arī otrs policists,apliecināja fotogrāfijas un tās dienas videoieraksti. Drīz pēc tam zīmi aizsedzšie zari tika nolauzti, vēlāk arī zīme pārvietota, lai to vadītāji varētu saskatīt .
Kārtības policijas pārvalde (KPP)neizskatīja kopīgi ar mani tās dienas videoierakstu (iespējams tāpēc, ka policistu darbībā bija kukuļa izspiešanas darbība, jo, ja ātrums būtu 40 km/h, varētu apmierināties tikai ar brīdinājumu). Neņemot vērā manus paskaidrojumus, KPP uzlika naudas sodu.

Taču mani šokēja Vidzemes priekšpilsētas tiesas pieeja. Tiesa (tiesnese K.Maike) uz KPP manus iebildumus par papildus apstākļiem, procesuālām, protokola un lēmuma nepilnībām un, NESAŅENOT NO KPP ITIN NEKĀDU ATBILDI, ATSTĀJA SPĒkĀ KPP LĒMUMU.

Varu ieteikt:
1.Uzstāt uz kopīgu videoierakstu izskatīšanu ar KPP (tam gan KPP nelabprāt piekrīt);
2.Jāstrāda ar KPP.Esmu sastapies ar gadījumiem, kad KPP policistu sastādītos protokolus izskata objektīvi un atceļ viņu lēmummus, turpretī internetā neesmu atradis gadījumus, kad pirmās instances tiesa būtu lēmusi par labu sūdzības iesniedzējam;
3.Ja lieta tiek virzīta tiesā, noteikti pieprasīt lietas izskatīšanu tiesas sēdē ar sūdzības iesniedzēja piedalīšanos.

Atbildēt

Signe

27.09.2016. 09:38

Pārsūdzēju lēmumu par ceļu satiksmes pārkāpumu nu jau otrajā instancē. Notikuma vietā protokolu parakstīju, jo nekad mūžā nevarēju iedomāties, ka to tiesa traktēs kā "bez iebildēm parakstīts", neskatoties uz to, ka savus iebildumus inspektoram izteicu mutiski, arī to, ka lēmumu noteikti pārsūdzēšu. Kā likumpaklausīga pilsone ar protokola parakstīšanu apliecināju, ka esmu ar to iepazinusies, neko vairāk! Tagad saņemot tiesas lēmumu arī bija jāparakstās - diez vai tas arī nozīmē, ka bez iebildēm piekrītu lēmuma saturam?!

Atbildēt

Dana

26.08.2016. 09:18

»

Sergejs

Parakstīt vajag, bet ar ierakstu protokola, ka tiesības nav izskaidroti


Jā tieši tā arī dara! Ja saki, ka rakstīsi iebildumu, tad rauj ārā protokolu un saka, ka rakstīs, ka Tu atsakies parakstīt protokolu.

Atbildēt

Vadītāja

26.08.2016. 09:10

»

Peksis

Viņš iesaka gadījumos, kad nepiekrīt policijas sastādītajam protokolam, to arī fiksēt protokola paskaidrojumos. Tad jau pēc tam būšot vienkāršāk pierādīt savu taisnību...


Man policijas inspektors reāli rāva ārā no rokām protokolu, kad teicu, ka rakstīšu iebildumus, jo nepiekrītu viņa uzzīmētajā shēmai, kur viņš nebija nomērījis un pareizi atzīmējis attālumus; un vairākkārt; teica, ka attiecīgajā vietā, kura bija paredzēta vadītāja paskaidrojuma ierakstīšanai, neko es nedrīkstot rakstīt - tātad reāli meloja. Atteicās veikt mērījumus, izmantojot mērlenti, kuru pat neuzrādīja. Visticamā, bija no otras vadītājas saņēmis kukuli, citādi tādas izdarības nav izskaidrojamas.

Atbildēt

Harr

23.08.2016. 17:37

»

Kristaps

"Matu skaldītāji" kādus pierādījumus jūs gribat iegūt? Pavēlēsiet uz visām nepārtrauktajām līnijām video kameras uzstādīt, vai militāros satelītus novirzīt ceļu patrulēšanai, lai uzņem no kosmosa 100% foto reālajā laikā kur redzam, ka auto tiešām šķērso svītru...


Ka jau dažos komentāros minēts, tad, ja pietiek ar amatpersonas lēmumu sodīšanai, tad kamdēļ "tērēt nodokļu maksātāju naudu" operatīvajam transportam uzstādīt kaut kādus tehniskos līdzekļus? Ielas auto uz jumta uzmet zilu lampiņu un gatavs..

Šajā gadījumā (visdrīzāk pat pieņemu ka ir tā baltā līnija pārkāpta (pašam ir gadījies)), bet nu tas tak ir principa jautājums.
Ja reiz ir procedūra ieslēgt kameru un radaru iekārtu pārkāpuma fiksēšanai, tad arī darīt.. Pretēji, kad reāli notiek kaut kāda šaize, tad izrādās, ka 5 gadus neviena kamera nav darbojusies, lai gan darboņi saņēmuši regulāras nodevas par ekipējuma uzturēšanu / programmatūras licencēm un hz vēl ko..

Atbildēt

Kristaps

23.08.2016. 12:08

"Matu skaldītāji" kādus pierādījumus jūs gribat iegūt? Pavēlēsiet uz visām nepārtrauktajām līnijām video kameras uzstādīt, vai militāros satelītus novirzīt ceļu patrulēšanai, lai uzņem no kosmosa 100% foto reālajā laikā kur redzam, ka auto tiešām šķērso svītru.
Bet pēc tam atkal būs slikti, jo lūk kā ar manu privātumu, jo visu laiku mani kāds novēro?
Kāda ir izeja?
Un šādi tiek tērēta nodokļu maksātāju naudu 5 reižu pārsūdzēšanai un tiešām tikai kaut kādu privātu ambīciju apmierināšanai.

Atbildēt

Рабочий

20.08.2016. 02:44

Снимаю шляпу перед Лато Лапса, который не ангажирован методами КГБ или гестапо фашистской Германии, а выносит правду матку на свой портал в интернете. Считаю, что он – больший патриот Латвии, чем те, которые, прикрываясь псевдо патриотизмом, грабя свой народ, совершают геноцид латвийского общества. Это ощущаю и я на своей шкуре, общаясь с так называемыми правоохранительными структурами, цель которых – коррупция по защите своих коллег, как в полиции, так и в прокуратуре, так и в судах.

Atbildēt

Ģirts

19.08.2016. 21:37

cūka paliek cūka, Orvels, 1984

Atbildēt

Sergejs

19.08.2016. 18:01

Kā atzinusi Eiropas Cilvēktiesību tiesa “Pfarrmeier v. Austria”, “Engel and others v. the Netherlands ” administratīvo pārkāpumu lietās privātpersonai ir tiesības uz līdzvērtīgām procesuālajām garantijām lietas izskatīšanā kā kriminālprocesā. Šāda nostāja argumentēta ar administratīvo pārkāpumu sodu krimināltiesisko raksturu.

Atbildēt

tātad

19.08.2016. 17:47

»

Tiesnesis

Esmu pavadījis laiku iecirknī pat tad, kad neesmu neko pārkāpis, tā ka šajā ziņā mani tas nebiedē


Tas nav mans, bet 'Roberts 18.08.2016. 12:18' piedāvājums es tikai norādu cik tas nereāli sanāk. Fiziski un finansiāli ir iespējams viss īpaši ja tu par to maksāsi:)

Atbildēt

Sergejs

19.08.2016. 14:32

»

..

Padoms. Nedarīt neko, ja sods (izspiežamā summa) mērāms desmitos vai dažos simtos eurorubļu. Vari vilties vēl vairāk, konstatējot, ka zv. advokāti neievēro zvērestu, tiesneši neievēro (apzināti) likumus utt. Samaksā un aizmirsti, saglabāsi daļu nervu un veselības. Bet turpmāk, "kontaktējoties" ar "policiju...


Mans viedoklis par šo "vienmēr centies veikt audio, vēlams, arī video ierakstu. "
Vēlams arī dublēt vai pat trīskāršot ierakstošo aparatūru. Vienu no tiem, lai uzreiz nāk uz ēteru (bambuser, persicope, youtube vai citi).
Jo ļoti, ļoti, ļoti augsta iespējamība, ka policijas darbinieku to salauzis vai izdzēs ierakstu.

Atbildēt

Sergejs

19.08.2016. 14:08

»

tava

lieta, ja tik labi zini? Diez kas nav, ja tā - izsaku līdzjūtību un apbrīnu par pacietību


Jā, tā ir mana lieta. Laikā perioda no 2012.g. līdz 2016.g. par tiesībām uz vārda brīvību un īpašuma tiesības izmantošanu biju aizturēts 10 riezies (pēdējo reizi 16.08.2016.). Par šo laiku pret mani bija uzsākti 19 lietvedības (divi no tiem kriminālprocesi). 17 lietvedības (divi no tiem kriminālprocesi) jau izbeigti. Pagaidām visu nevaru nopubliskot, jo pagaidām maz laika.

Atbildēt

..

19.08.2016. 13:29

»

V

Labprāt sazinātos ar raksta autoru pēc padoma, ko darīt, jo nesen arī saskāros ar līdzīgu situāciju - klaji meli policistu atbildē, zinot, ka viņiem tie nav jāpierāda, jo "amatpersonas


Padoms. Nedarīt neko, ja sods (izspiežamā summa) mērāms desmitos vai dažos simtos eurorubļu. Vari vilties vēl vairāk, konstatējot, ka zv. advokāti neievēro zvērestu, tiesneši neievēro (apzināti) likumus utt. Samaksā un aizmirsti, saglabāsi daļu nervu un veselības. Bet turpmāk, "kontaktējoties" ar "policiju", vienmēr centies veikt audio, vēlams, arī video ierakstu. Jo vēlāk viņi melos. Tas kā likums. Pat parakstoties par kriminālatbildību sniedzot liecības, menti melo uz vella paraušanu. Dara to profesionāli. Tikai neveic ierakstus kā "Sergejs" vai L.L. - atklāti! To viņi uztver kā vājību, kā vēl vienu iespēju izrēķināties, parādīt, kas te pasūta mūziku. Īsumā viss.

Atbildēt

hmmm

19.08.2016. 13:13

pamatoma - policija ir neieintereseetaa puse, savukaart autovadiitaajs - ieintereseetaa. neieintereseetaas puses lieciibu patiesumaa neesot pamata shaubiities..

Atbildēt

Sergejs

19.08.2016. 11:48

Vai asinsgrupa arī var pieradit ar policista ziņojumu, administrativa parkapuma protokolu vai liecinieku liecibas!?

Atbildēt

Roberts

19.08.2016. 10:39

»

tātad

adm.pārkāpumu protokols ir tas pats, kas apsūdzība Krimināllietā. Līdz ar to, prasībām būtu jābūt identiskām...


Jūsu norādītie gan nav vienīgie pierādījumi. Tāpat ir audio-video, GPS, liecinieki, ekspertīzes utt. Bet praksē tiesas izmanto tikai protokolus, ziņojumus, IC izdrukas, jeb visut to, kam autors ir pati policija.

Atbildēt

Ēdelweiss

19.08.2016. 10:24

»

kļičko

Protokolā neko rakstīt nedrīkt!!!! Paprasiet paskaidrojuma veidlapu vai baltu A4 lapu un rakstiet savu viedokli par situāciju paskaidrojuma veidā. Tikai obligāti palūdziet, lai protokola piezīmēs izdara ierakstu, ka pievienots paskaidrojums uz tik un tik lapām


Ar kuru normatīvo aktu ir noteikts ka es NEDRĪKSTU NEKO RAKSTĪT protokolā ? NAV tāda normatīvā akta ar tadu aizliegumu !!!!! Tā kā neizplati savu debīķa dezinformāciju sarkanbaltsarkano režīma roklaiža...

Atbildēt

V

19.08.2016. 10:16

Labprāt sazinātos ar raksta autoru pēc padoma, ko darīt, jo nesen arī saskāros ar līdzīgu situāciju - klaji meli policistu atbildē, zinot, ka viņiem tie nav jāpierāda, jo "amatpersonas".

Atbildēt

Tiesnesis

19.08.2016. 09:25

»

tātad

Esi pārliecināts, ka nekad nepārkāp CSN un pārkāpuma gadījumā esi gatavs dienu pavadīt iecirknī un mēnesi iztikt bez auto


Esmu pavadījis laiku iecirknī pat tad, kad neesmu neko pārkāpis, tā ka šajā ziņā mani tas nebiedē.

Tomēr šis Tavs piedāvājums ir nereāls, jo policijai nebūs fiziski un finansiāli iespējams realizēt Tavu piedāvāto procesu.

Atbildēt

Aldis

19.08.2016. 07:34

»

Yup

Vajag doties uz eiropas tiesām un izpist šito valsti, savādāk drīz sāks sedināt, jo kādam policistam, kkas likās


Ja tu ar to domà tos no LR VP RRP Baloźu ie cirkña, tad tev pilnìga taisnìba...

Atbildēt

Èdelweiss*&

19.08.2016. 07:30

»

Gh

Nodokli milzigi algas mazas menti draz valsts izlaupita cilveki aizbrauc melnie ierodas par sitadu latviju es negaju daugavmala un baltijas cela nestaveju


Pats biji totàls idiots ka stàvèji baltijas ceĺà un daugavmalà kà statists pasaules źandarmu un civiliedzìvotàju masveida slepkavnieku-ekonomisko interventu ASV scenàrijà savu nacistisko tieksmju apstulbots....

Atbildēt

Èdelweiss

19.08.2016. 07:27

»

Peksis

Viņš iesaka gadījumos, kad nepiekrīt policijas sastādītajam protokolam, to arī fiksēt protokola paskaidrojumos. Tad jau pēc tam būšot vienkāršāk pierādīt savu taisnību...


Tajà AP protokolà nemaz nav paredzèta vieta paskaidrojumam vai piezìmei. Jàñem vèrà jau tas sàkotnèjais fakts, ka likumdevèjs jau iestràdàjis LAPK un APL nevainìbas prezump ijas iznicinasanas fràzi : AP protokolu paraksta PÀRKÀPÈJS.....!!! Tas nozìme, ka tiko cilvèks paraksta toAP protokolu, tà viñs jau ir atzinis savu vainu APmà... Nu,bet par to, ka LV VP nkvdpolicaji vai pasvaldibas sucmañi neĺauj neko irakstit protokolà paraksta ailè, ir muĺķìbas - es vienmèr ierakstu: nepiekrìtu ! , bet ja kàds no viñiem tur sàk kaut ko smirdèt par to ka tur drikst tikai parakstities, es atbildu : ja ar to esmu pàrkàpis likumu - sodiet ja varat, bet man likums to darit neaizliedz- kur gribu tur rakstu ko gribu.....

Atbildēt

Šīs valsts tiesa ir par valsti

19.08.2016. 07:23

un nevis par taisnīgumu

Atbildēt

tātad

19.08.2016. 06:19

»

Tiesnesis

Ja nepamatota tiesību aizskāruma gadījumā varēs piedzīt atbilstošu atlīdzību, tad kāpēc gan ne


Esi pārliecināts, ka nekad nepārkāp CSN un pārkāpuma gadījumā esi gatavs dienu pavadīt iecirknī un mēnesi iztikt bez auto?

Atbildēt

Gh

19.08.2016. 01:14

Nodokli milzigi algas mazas menti draz valsts izlaupita cilveki aizbrauc melnie ierodas par sitadu latviju es negaju daugavmala un baltijas cela nestaveju

Atbildēt

Lauķis

18.08.2016. 22:24

Pievienojos jurista Džeriņa viedoklim, ka policijas protokols nevar būt pierādījums.
Arī man bija gadījums, kad sastādīja protokolu par paša mājas pagalmā it kā nepareizi novietotu stāvēšanai auto. Protokols bija pavirši sastādīts un sods bi9ja piemērots kā uz ielas esošam neatļautā vietā novietotam auto, kas galīgi neatbilda situācijas pat tajā gadījumā ja auto nestāvētu paša pagalmā. Šādai policijas rīcībai, iespējams, varēja būt divi iemesli - vai nu kukulis, vai absolūta nekompetence.
Lai vai kā Rīgas Administratīvās tiesas abas instances atstāja nemainīgu policijas viedokli, lai gan pēc CSN pat pārkāpuma nebija. Tāpēc vien nevaru vairs cienīt ne ceļu policistus, ne arī Rīgas adm. tiesas, jo samaksāju sodu ne par ko.

Atbildēt

kļičko

18.08.2016. 21:29

»

tikai

Nevajag muldēt, protokolā ir sadaļa, kur tu vari ierakstīt piezīmes


Protokolā neko rakstīt nedrīkt!!!! Paprasiet paskaidrojuma veidlapu vai baltu A4 lapu un rakstiet savu viedokli par situāciju paskaidrojuma veidā. Tikai obligāti palūdziet, lai protokola piezīmēs izdara ierakstu, ka pievienots paskaidrojums uz tik un tik lapām.

Atbildēt

nju bet

18.08.2016. 20:10

»

pārkāpējs

kādreiz esmu it kā pārkāpis CSN arī Rīgas centrā. Apturēja, sastādīja protokolu. Es rteicu, ka vēlos uzreiz iesniegt savus rakstveida paskaidrojumus, uz ko policists atbildēja - iesniegsiet vēlāk rakstveidā, bet kad pārsūdzēju tiesā, bija arguments policijas labā - uzreiz nav iesniedzis nekādus paskaidrojumus...


runāt viņiem patīk! policajam nav tiesību nekaunīgi pārkāpt jūsu tiesības... nekur nav jāsteidzās, mierīgi paprasiet policajiem 2 baltas papīra lapas (vai cik nu tur vajag) un rakstiet savus iebildumus, paskaidrojumus, argumentus... turklāt dariet to 2 oriģinālos eksemplāros, arī protokolā ierakstiet, kādus papildu dok. jūs pievienojiet lietai, jā un neaizmirstiet, lai policajs paraksta uz abiem eksemplāriem ar datumiem, laiku un amatatšifrējumu, ka ir saņēmis šo pielikumu! tas aizņems visai ilgu laiku, bet iedarbojas uz policaju nekaunību!

Atbildēt

ferdinands

18.08.2016. 19:53

»

acis nogurst

Beidziet taču pilnīgā bezjēgā kult tukšus salmus un ieskatieties likumā...


te tik tāds mazs apstāklītis -ziņas par faktiem (tātad administratīvā ārkāpima protokola norādītais) ir pierādījums (un pats protokls ir pierādīšanas ldzeklis), bet tas nenozīmē, ka ar pierādījumiem(informāciju protokolā) automātiski ir pierādīts, ka persona izdarījusi pārkāpumu. LAPK 243.panta ceturtajā daļā skaidri noteikts, ka ziņas ir pierādījums, un nav nekāda pamata paplašnāt šīs normas tvērumu, un postulēt, ka ar protokolā fiksētajāms ziņām par faktiem pārkāpums ir pierādīts - pierādījumi ir jāvērtē, un parasti tiesas spriedumos raksta, ka pierādījumi ir vērtēti, un policijas rakstītajam piešķirama lielāka ticamība nekā pārkāpēja paskaidrojumiem, jo policijai, lūk, neesot savu interešu, bet pārkāpējam ir interese izvairīties no soda. tiesas diemžēl spītīgi (vairākumā) ignorē faktu, ka policisti bieži vien samelojas, bieži vien ir neprofesionāli, un ir ieinteesēti rakstīt protokolus un uzlikt sodus

Atbildēt

Sergejs

18.08.2016. 18:34

»

ja

ja jau tevi policija var atrunāt no paskaidrojuma rakstīšanas, tad tu pats esi debils. Protokolā ir jāparakstās, ka tev ir izskaidrotas tavas tiesības, ja neizskaidro, neparaksti


Parakstīt vajag, bet ar ierakstu protokola, ka tiesības nav izskaidroti.
Bet parasti no mani tādā gadījumā izrāva to protokolu un raksta, ka es atteicos no paraksta.

Atbildēt

ja

18.08.2016. 17:30

»

to ja ("gudriniekam")

tiesības ir jāizskaidro policistam, ja tu nezini policista pienākumus, gudrinieks, un ja pārkāpējs grib iesniegt rakstveida paskaidrojums tad viņam jādod uzreiz šī iespēja, nevis atrunāt to darīt


ja jau tevi policija var atrunāt no paskaidrojuma rakstīšanas, tad tu pats esi debils. Protokolā ir jāparakstās, ka tev ir izskaidrotas tavas tiesības, ja neizskaidro, neparaksti.

Atbildēt

Sergejs

18.08.2016. 15:51

»

Varbūt kādam noder

http://www.tiesibsargs.lv/files/content/atzinumi/Atzinums%20Nr.%206-6%2053.pdf


Var pasmieties vēl par prokuroriem un tiesnešiem. Un par 4 gadiem bezjēdzīgi iztērētam nodokļa maksātāja naudām. Uz šobrīd sakarā ar tiesībsarga atzinumā minētāja administratīva pārkāpuma lietvedībā ir 7 sējumi un ap 1800 dokumentiem. Minēta lieta vispirms bija administratīva pārkāpuma lieta, pēc tam paralēli kriminālprocess, pēc tam atkal administratīva pārkāpuma lietvedība. Turpinājums un nobeigums (laikam) sājai lietai jau tuvu.
https://youtu.be/QNNxTdZciQo

Atbildēt

Varbūt kādam noder

18.08.2016. 15:14

http://www.tiesibsargs.lv/files/content/atzinumi/Atzinums%20Nr.%206-6%2053.pdf

izsmējos pamatīgi par poličiem :)

Atbildēt

Tiesnesis

18.08.2016. 14:44

»

tātad

adm.pārkāpumu protokols ir tas pats, kas apsūdzība Krimināllietā. Līdz ar to, prasībām būtu jābūt identiskām...


Ja nepamatota tiesību aizskāruma gadījumā varēs piedzīt atbilstošu atlīdzību, tad kāpēc gan ne?

Atbildēt

tātad

18.08.2016. 14:32

»

Roberts

Tiesai būtu jāizvirza augstākas prasības VP, tostarp iesniegtajiem pierādījumiem. Savukārt ECT atzinusi, ka adm.pārkāpumu protokols ir tas pats, kas apsūdzība Krimināllietā. Līdz ar to, prasībām būtu jābūt identiskām. Lielākā tiesnešu kļūda ir tajā, ka tiesas ņem verā to judikatūru, kas radusies laikā...


adm.pārkāpumu protokols ir tas pats, kas apsūdzība Krimināllietā. Līdz ar to, prasībām būtu jābūt identiskām.

Tātad, sastādot administratīvo protokolu, persona jānogādā policijas iecirknī, kur jānoņem pirkstu nospiedumi, auto jānogādā uz ekspertīzi, lai iegūtu pierādījumus, ka persona ir to vadījusi un tad jāglabā policijā līdz galīgajam tiesas lēmumam.

Atbildēt

Z

18.08.2016. 14:26

Celju policija LV nu godiigaaka par godiigu! Ar savaam 500-600eur algaam var atljauties gan ar kurtaam tachkaam vizinaaties un pa visaadaam Maltaam un Rodaam dziivoties! Pareizi, valsts iestaazhu darbiniekiem tak iet tik gruuti, ka vecaaki un radinieki spiesti daavinaat ik gadu... Kaada te var buut runa par CP godiigumu - maksaa, brauc taalaak, nemaksaa, seedi un raudi par protokolu! Autors gan jau pats vainiigs! Par neko nevienu neaiztiek, vismaz tik zemu kritushi nav!

Atbildēt

babuļa

18.08.2016. 13:43

uz EIROPAS tiesu!Lai gan arī tur atsitēji sasēdušies ar amatu - ziņotājs.
Administratīvā tiesa nav izveidota, lai aizstāvētu pilsoni no valsts, bet gan - amatpersonas no pilsoņiem!

Atbildēt

nu un

18.08.2016. 13:22

»

Reālists

Manuprāt šajā valstī un šobrīd līdz kaut kādai elementārai loģikai šādās situācijās ir ļoti tālu...


"Sistēma mainīsies ne jau ar šādu bakstīšanos."
----------
Ar kādu alternatīvu "bakstīšanos" tad reāli mainīsies sistēma un kādā "sausajā atlikumā" tas reāli izpaudīsies?

Atbildēt

Reālists

18.08.2016. 13:08

Manuprāt šajā valstī un šobrīd līdz kaut kādai elementārai loģikai šādās situācijās ir ļoti tālu.
Būs tā kā valsts jeb šeit policija noteiks un punkts.
Jā, vēl jau var apstrīdēt, staigāt pa iestādēm, ņemties, kasīties , darīties, bet pat tad ja izdosies ļoti daudz veiksmīgu un pamatotu rezultātu, arī tad tas nekādi nemainīs sistēmu kopumā.
Līdz ar to ir pamatots jautājums - vai patērētais laiks un nervi ir kaut kā vērti, ja sistēmu kopā tas nekustina? Manuprāt nē. Bet ja kādam tīk vēcināties bezjēdzīgi ar vējdzirnavām jeb šajā situācijā sistēmu, tad uz priekšu.
Sistēma mainīsies ne jau ar šādu bakstīšanos.

Atbildēt

tikai nevajag muldēt

18.08.2016. 13:05

»

tikai

Nevajag muldēt, protokolā ir sadaļa, kur tu vari ierakstīt piezīmes


sadaļa, kur tu vari ierakstīt piezīmes, protokola veilapā ir, bet tikai "priekš ķeksīša", jo praktiski to izdarīt menti neļauj, tas ir reāli neiespējami.

Atbildēt

to ja ("gudriniekam")

18.08.2016. 12:53

»

ja

Izlasīsi peotokolu uzmanīgi, atradīsi ailīti ar tekstu:paskaidrojums iesniegts uz- lapām. Pats vainīgs, ja nezini savas tiesības


tiesības ir jāizskaidro policistam, ja tu nezini policista pienākumus, gudrinieks, un ja pārkāpējs grib iesniegt rakstveida paskaidrojums tad viņam jādod uzreiz šī iespēja, nevis atrunāt to darīt.

tāpēc mums ir tāda policija, jo tur strādā tādi debili kā tu.

Atbildēt

skatitajs

18.08.2016. 12:36

Saskaņā ar Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 243.panta desmito daļu administratīvā pārkāpuma lietvedībā iegūtās ziņas par faktiem, kā arī ziņas, kas fiksētas ar tehnisku līdzekļu palīdzību, ir pieļaujams izmantot kā pierādījumus, ja tās iegūtas un procesuāli nostiprinātas šajā kodeksā noteiktajā kārtībā. Atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 243.panta piecpadsmitai daļai administratīvā pārkāpuma lietā iegūtos pierādījumus fiksē administratīvā pārkāpuma protokolā.Proti, pierādījumiem bija jābūt fiksētiem un norādītiem protokolā, piemēram, izdruka no mērīšanas ierīces vai video reģistratora nosaukums un laiks, kad ir fiksēts pārkāpums. Pārsteidz, ka to nezināja teikt zvērināts advokāts D.Skačkovs?!

Atbildēt

acis nogurst

18.08.2016. 12:23

Beidziet taču pilnīgā bezjēgā kult tukšus salmus un ieskatieties likumā.
Latvijas APK 243.p.4.d.Pierādījumi un pierādīšana.
Ja vien administratīvā pārkāpuma lietvedībā netiek pierādīts pretējais, bez papildu procesuālo darbību veikšanas par pierādījumu uzskatāmas ziņas par faktiem, kuras administratīvā pārkāpuma konstatēšanas brīdī administratīvā pārkāpuma protokolā fiksējusi amatpersona.

Atbildēt

???

18.08.2016. 12:09

Autors tā arī nav pateicis, vai tad pārkāpa to līniju vai nepārkāpa, kas laikam šeit ir galvenais. Pats paziņo, ka 55 eiriki un 2 soda punkti ir pofig, taču ņemšanās tāda, ka sods būtu vesela bagātība un tiesības atņemtas uz mūžu. Interesanti, vai pats vismaz paskaitīja, cik iztērēja laiku un naudu, cik naudas nenopelnīja?

Atbildēt

Sergejs

18.08.2016. 12:00

»

jurists

Mani mulsina Pietiek lasītāja un reizē arī personas kuru sauca pie adm.atb. rakstā paustais apgalvojums ,ka viņš pēc tam kā ,,protokolu pārsūdzējis VP,, un saņēmis atteikumu ,šo VP atteikumu pārsūdzējis Administratīvajā tiesā. Šada veida sūdzības( par VP lēmumiem adm.p.liet.) vairs nesniedz Administratīvajā...


Prokurori arī nezina, kur nosūtīt savus protestus. Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas prokuratūras prokurore I.Zepa savu protestu administratīva pārkāpuma lietā nosūtīja tieši Administratīvai apgabaltiesai Rīga, Baldones ielā 1A. Pieradījums: https://failiem.lv/u/3477ss6z

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

21

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

FotoTieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver dažādas formas – tā var būt gan verbāla, gan neverbāla, gan fiziska seksuālā uzvedība, tā var tikt īstenota, izmantojot dažādus saziņas kanālus, tostarp digitālo vidi,” minēts ministrijas izplatītajā skaidrojumā.
Lasīt visu...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc kulturālas spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Uzmācīgie IRši

Pagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”...

Foto

Tas, ka cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

Pazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara...

Foto

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

Ļoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā,...

Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...