Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
jautājums
12.12.2022. 18:12»
ir arī noderīgie idioti
starptautiskā organizētā noziedzība savus taustekļus izstiepusi līdz visām valsts iestādēm, runa šeit nav par pretvalstiskumu, bet par prettautiskumu
Tomēr tā nebija atbilde uz manu jautājumu-vai tie taustēķļi ir līdz visam 60 partijām?
ar nepiekrītu
12.12.2022. 18:11»
Nepiekrītu
Lasīt grāmatas no XXI gs. paaudzes būtu par daudz prasīts. Taču var noskatīties XX gs. filmas par to, kādi varonīgi un cēli bija +/- minēto laiku latvieši. Tīmeklī var atrast Mērnieku laikus, Purva bridēju, Salnu pavasarī, Cepli, Pie bagātās kundzes, utt. Tiem, kas teiks, ka tā ir padomju propaganda...
Kur te pie vainas latvieši?
Nepiekrītu
07.12.2022. 09:54Lasīt grāmatas no XXI gs. paaudzes būtu par daudz prasīts. Taču var noskatīties XX gs. filmas par to, kādi varonīgi un cēli bija +/- minēto laiku latvieši. Tīmeklī var atrast Mērnieku laikus, Purva bridēju, Salnu pavasarī, Cepli, Pie bagātās kundzes, utt. Tiem, kas teiks, ka tā ir padomju propaganda, atliks vien iepazīties ar pirmspadomju literāro pirmavotu.
ir arī noderīgie idioti
06.12.2022. 21:01»
jautājums
Visas partijas? LV ir ap 60 partijām..Vai visas ir organizētās noziedzības perēkļi????? Tad jau iznāk, ka cilvēki tajās partijās ir apzināti pretvalstiski noziedznieki. Vai pareizi sapratu
starptautiskā organizētā noziedzība savus taustekļus izstiepusi līdz visām valsts iestādēm, runa šeit nav par pretvalstiskumu, bet par prettautiskumu
Visiem:
06.12.2022. 11:29Palīdzi cīņā pret rašismu un ruskii mir. Paraksties www.manabalss.lv par CCCP imigrantu repatriāciju uz rodinu. Neatstāj te LV ienaidniekus. Arī tava balss ir svarīga.
jautājums
06.12.2022. 11:28»
Atbilde troļļu ļaunajām mēlēm
Mani nikni kritizē "balsis no tautas" (apmaksātas vai nē - tas šoreiz nav svarīgi) ikreiz, kad norādu uz atšķirībām starp Rietumeiropu un Latviju. Visšausminošākā atšķirība protams ir pamatvajadzībām tērētā ienākumu daļa lielākās daļas mājsaimniecību budžetos. Ļoti daudzos gadījumos pat ar mīnus zīmi...
Visas partijas? LV ir ap 60 partijām..Vai visas ir organizētās noziedzības perēkļi????? Tad jau iznāk, ka cilvēki tajās partijās ir apzināti pretvalstiski noziedznieki. Vai pareizi sapratu?
atbilde
06.12.2022. 11:27»
debīlā
kas tev skaitās veikums? apzagt lidzpilsoņus un ar tavai muldēšanai līdzīgu ielīst parazitēt Saeimā
Ja tev nav skaidrs-kas skaitās veikums valsts un tautas labā, tad nav ko līst deputātos.
Atbilde troļļu ļaunajām mēlēm
06.12.2022. 10:56Mani nikni kritizē "balsis no tautas" (apmaksātas vai nē - tas šoreiz nav svarīgi) ikreiz, kad norādu uz atšķirībām starp Rietumeiropu un Latviju. Visšausminošākā atšķirība protams ir pamatvajadzībām tērētā ienākumu daļa lielākās daļas mājsaimniecību budžetos. Ļoti daudzos gadījumos pat ar mīnus zīmi. Otra atšķirība no Rietumeiropas- visas partijas Latvijā ir organizētās noziedzības grupējumu īpašumā. Vai ar to nepietiktu, lai tauta izietu ielās, ja šitādas lietas nepatīk? Bet acīmredzot patīk, nepatīku turpretim es, jo man jautā - ko tu Latvijā esi sasniedzis? Mans sasniegums ir tieši neko nesasniegt Latvijā, kamēr vien šeit valdīs nedaudzie mafijas klani simbiozē ar čekas ziņotāju dinastijām. Es uzskatu par godu tieši to, ka neko neesmu darījis, lai palīdzētu nostiprināties mafijai šajā dieva pamestajā zemē.
debīlā
06.12.2022. 05:34»
atbilde
Tev jāspēj ko derīgu paveikt, ne tukši dirst netā
kas tev skaitās veikums? apzagt lidzpilsoņus un ar tavai muldēšanai līdzīgu ielīst parazitēt Saeimā?
atbilde
05.12.2022. 21:11»
bet uz kāda pamata kritizējat tautu nevis apzadzējus
man jāspēj kādu apzagt, lai drīkstētu izteikties? debīlā, tu nelasi Satversmi par pilsoņu tiesībām
Tev jāspēj ko derīgu paveikt, ne tukši dirst netā!
bet uz kāda pamata kritizējat tautu nevis apzadzējus
05.12.2022. 18:34»
jautājums
tukši muldēt (izteikties) te drīksti gan, tikai tas liecina ka esi tukšmuldētājs, kā vairums to kas te izsakās
man jāspēj kādu apzagt, lai drīkstētu izteikties? debīlā, tu nelasi Satversmi par pilsoņu tiesībām!
jautājums
05.12.2022. 18:12»
nespēju shēmot kā mafijas vergs
tapēc nedrīkstu izteikties? Ziemeļkoreja
tukši muldēt (izteikties) te drīksti gan, tikai tas liecina ka esi tukšmuldētājs, kā vairums to kas te izsakās.
nespēju shēmot kā mafijas vergs
05.12.2022. 17:09»
jautājums
Kas tev daļas gar aprindām un toņiem, ja pats neko nespēj
tapēc nedrīkstu izteikties? Ziemeļkoreja!
nē, nē
05.12.2022. 14:47»
hi hi
latvanpajol nomierinies,pelēkā viela neatjaunojās,ddd pazaudēs "sorospatriotu"---insults
viņs pareizi raksta: Cilvēkiem ir jāpalīdz aizbraukt mājās.
jautājums
05.12.2022. 14:46»
vispirms iedzīvotāju galviņās un tad arī politikā
Latvijā augstāko aprindu vissmalkākais tonis šķiet prasa atdarināt Rietumeiropas viszemāko slāņu dzīvesveidu un nosaukt to par kultūru un vērtībām. Latvijas padomju un pēcpadomju sabiedrībā arī izplatīta orientēšanās uz zemāko iespējamo kopsaucēju, nosodot kā tautas iendaidnieku katru un visus, kas ...
Kas tev daļas gar aprindām un toņiem, ja pats neko nespēj?
Gints
05.12.2022. 14:19NEAIZMIRSTI PARAKSTĪTIES WWW.MANABALSS.LV PAR CCCP IMIGRANTU REPATRIĀCIJU UZ RODINU....
vispirms iedzīvotāju galviņās un tad arī politikā
04.12.2022. 18:16»
jautājums
Kas tas tāds ir politikā un valsts saimniecībā ko nevajag publiski ''kratīt
Latvijā augstāko aprindu vissmalkākais tonis šķiet prasa atdarināt Rietumeiropas viszemāko slāņu dzīvesveidu un nosaukt to par kultūru un vērtībām. Latvijas padomju un pēcpadomju sabiedrībā arī izplatīta orientēšanās uz zemāko iespējamo kopsaucēju, nosodot kā tautas iendaidnieku katru un visus, kas ir virs vidusmēra. Vienīgā novirze, kas parasti tiek pieciesta latviešu vidū, var būt emocionāla oriģinalitāte, bet ar viskašķīgāko naidu publiski visaugstākajos līmeņos tiek apkarota intelektuāla kvalitāte. Morāla konsekvence vispār nedrīkst eksistēt. Piem., neraugoties uz homoseksuālisma biežu it kā nosodījumu vārdos, izskatās, ka tieši homoseksuālas darbības vai vismaz paskats praksē ir atzīts par vispieņemamāko radošas oriģinalitātes izpausmi Latvijā, dažkārt pat par obligātu priekšnoteikumu publicēšanai vai kāpšanai uz estrādes. Ar šīm tendencēm saistīta prāta vērtību ietirgošana pret tādām, ko maitā kodes un rūsa.
hi hi
04.12.2022. 16:19»
atgādinājums
VAI TU JAU PARAKSTĪJIES WWW.MANABALSS.LV PAR DEOKUPĀCIJU UN OSVOBODITELU REPATRIĀCIJU UZ RODINU
latvanpajol nomierinies,pelēkā viela neatjaunojās,ddd pazaudēs "sorospatriotu"---insults!?
atgādinājums
04.12.2022. 12:30VAI TU JAU PARAKSTĪJIES WWW.MANABALSS.LV PAR DEOKUPĀCIJU UN OSVOBODITELU REPATRIĀCIJU UZ RODINU?
jautājums
04.12.2022. 11:24»
kratāt jūs to ko nevajag publiski kratīt
Es esmu kandidējis gan saeimas, gan pašvaldībuy vēlēšanās, rakstījis rakstus, nodibinajis NVO vides nozarē, utt. Bet ar visu to pret masveidā kultivēto maitību un stulbumu, ko pārstāv arī jūsu agresīvie un sturiskie komentāri, ir ļoti grūti cīnīties. Ka teica man viens pazīstams, kas bija arī pašvaldības...
Kas tas tāds ir politikā un valsts saimniecībā ko nevajag publiski ''kratīt''?
jautājums:
01.12.2022. 17:08»
kratāt jūs to ko nevajag publiski kratīt
Es esmu kandidējis gan saeimas, gan pašvaldībuy vēlēšanās, rakstījis rakstus, nodibinajis NVO vides nozarē, utt. Bet ar visu to pret masveidā kultivēto maitību un stulbumu, ko pārstāv arī jūsu agresīvie un sturiskie komentāri, ir ļoti grūti cīnīties. Ka teica man viens pazīstams, kas bija arī pašvaldības...
....vispirms jādakterē cilvēks, tad nevajadzēs dakterēt politiku.....
Ak, tā teica tev pazīstams deputāts? A ko tad tas deputāts līda par deputātu, un nesāka dakterēt cilvēku prātus??????
JKL
01.12.2022. 16:58»
kratāt jūs to ko nevajag publiski kratīt
Es esmu kandidējis gan saeimas, gan pašvaldībuy vēlēšanās, rakstījis rakstus, nodibinajis NVO vides nozarē, utt. Bet ar visu to pret masveidā kultivēto maitību un stulbumu, ko pārstāv arī jūsu agresīvie un sturiskie komentāri, ir ļoti grūti cīnīties. Ka teica man viens pazīstams, kas bija arī pašvaldības...
Kandidēt vēlēšanās? Tas gan nevienam godu nedara....būt kopā ar varas mafiju..Par to gan Jums labāk paklusēt...Pats ziniet-kas ir tie kas kandidē...
JKL
01.12.2022. 16:56»
kratāt jūs to ko nevajag publiski kratīt
Es esmu kandidējis gan saeimas, gan pašvaldībuy vēlēšanās, rakstījis rakstus, nodibinajis NVO vides nozarē, utt. Bet ar visu to pret masveidā kultivēto maitību un stulbumu, ko pārstāv arī jūsu agresīvie un sturiskie komentāri, ir ļoti grūti cīnīties. Ka teica man viens pazīstams, kas bija arī pašvaldības...
Ak, Jums ir grūti? Nu-neko darīt: Viens kaujas laukā nav cīnītājs....
kratāt jūs to ko nevajag publiski kratīt
01.12.2022. 16:48»
JKL
Pareizi, biedri: Tu mani pilnigi atmaskoji..Nez-ko lai es tagad daru? Sākšu raudāt
Es esmu kandidējis gan saeimas, gan pašvaldībuy vēlēšanās, rakstījis rakstus, nodibinajis NVO vides nozarē, utt. Bet ar visu to pret masveidā kultivēto maitību un stulbumu, ko pārstāv arī jūsu agresīvie un sturiskie komentāri, ir ļoti grūti cīnīties. Ka teica man viens pazīstams, kas bija arī pašvaldības deputāts - vispirms jādakterē cilvēks, tad nevajadzēs dakterēt politiku. Visi tie sūdi, kas peld LV politdzīvē pa taisno izplūst no cilvēku pašpiecūkotajām galvām, beiži vien labprātīgi pašpiecūkotām.
JKL
01.12.2022. 15:38»
turpiniet onanēt
un glūnēt aiz stūra, kurš mafijas klans būs stiprākais, kam pieslieties... jūsu lamas ir argumentu un priekšlikumu trūkums un parāda to maitību, kas neļauj latviešiem nokratīt parazītu jūgu. Es jau sen esmu rakstījis, ka vēlēšanās 70 procentiem vajadzeja nodot tukšu aploksni un par to paziņot publiski...
Pareizi, biedri: Tu mani pilnigi atmaskoji..Nez-ko lai es tagad daru? Sākšu raudāt...
... kas neļauj latviešiem nokratīt parazītu jūgu....
Un Tu būsi tas jūga nokratītājs? Tu jau aiz bailēm no pagultes raksti-kas tur par kratītāju...
turpiniet onanēt
01.12.2022. 14:40»
JKL
.... jo jūsu mērķis ir troļļošanā noslīcināt jebkuru priekšlikumu par uzlabojumiem
un glūnēt aiz stūra, kurš mafijas klans būs stiprākais, kam pieslieties... jūsu lamas ir argumentu un priekšlikumu trūkums un parāda to maitību, kas neļauj latviešiem nokratīt parazītu jūgu. Es jau sen esmu rakstījis, ka vēlēšanās 70 procentiem vajadzeja nodot tukšu aploksni un par to paziņot publiski, tad neviena partija nebūtu pārvarējusi barjeru un Saeima nebūtu ievēlēta. Pēc tam kad paziņoti viltoties vēlēšanu rezultāti, masām vajadzēja būt ielās. Bet 'latvijieši' nekā nav dzirdējuši par kolektīvās rīcības problēmām, grib lai atjāj pestītājs baltā zirga, paši tikai pirdīs dīvānā, glūnēs un aplmaās, tos, kas saprot, kas notiek.Vienīgās autoritātes nu vairs ir tikai kriminālās autoritātes... Tās ir tās, kas nedirš un neprasa piepūli vai ne? Kads naids pret domāšanu, mācībām, pētniecību, kāda kaislīga vēlme atdoties un pārdoties, bet ju,s vēl brīnāties, ka gļēva un glupa tauta iznīkst?
tolerance...
01.12.2022. 13:26nav nekādas tolerances, bet sarkanie čanagaļu daudz un debilo mums daudz, kas tos ievēl...zaguši un zags...nav mēra sajūtas kā puķianm prigožinam...līdz beidzot sāk slepkavot...psihiatrija...garīgi vesels nezog, bet pelna
JKL
01.12.2022. 13:07»
ja rakstītu tā ka jums liktos sakarīgi
vajadzētu ne vairāk kā septiņu gadu izglītibu un ne mazāk kā septiņu gadu pieredzi kolhoza fermā, jo jūsu mērķis ir troļļošanā noslīcināt jebkuru priekšlikumu par uzlabojumiem. Atkārtošu: ārvalstu informēšana par čekas ziņotāju dinastiju cūcībām būtu gadījums, kad 'dakteris' nepanes pats savas zāles...
.... jo jūsu mērķis ir troļļošanā noslīcināt jebkuru priekšlikumu par uzlabojumiem.....
Mans mērķis ir beigt te tukši muldēt un sākt ko darīt. No tavas tukšmuldēšanas uzlabojumu nebūs.
ja rakstītu tā ka jums liktos sakarīgi
01.12.2022. 12:29»
JKL
Tu te esi lai izrādītos cik esi gudrs-vai lai uzrakstītu kaut ko sakarīgu
vajadzētu ne vairāk kā septiņu gadu izglītibu un ne mazāk kā septiņu gadu pieredzi kolhoza fermā, jo jūsu mērķis ir troļļošanā noslīcināt jebkuru priekšlikumu par uzlabojumiem. Atkārtošu: ārvalstu informēšana par čekas ziņotāju dinastiju cūcībām būtu gadījums, kad 'dakteris' nepanes pats savas zāles, un priekš LV tas darbotos ne tikai kā tārpus izdzenošs līdzeklis, bet aizstātu arī neveikto lustrāciju, plus parādītu Eiropai, ka latviesu tautai ir pašcieņa un tā grib pati sevi pārvaldīt, nevis ļauties starptautiskās organizētās noziedzības orģijām (mafijas klanu ālēšanās LV 'politikā'...) Plus vēl:
1.Domāt ar galvu - analizēt likumu iespējas un cik kurš politiķis vai ierēdnis kurā konkrētā afēra izkrāpis izkrāpis 2. Organizēties kā Maidanā, arābu pavasarī, dzelteno vestu kustības gadījumā... 3. Kopīgi protestēt - vienam tas nav pa spēkam 4. Regulāri un paslepeni piekaut pienesējus, glūņas, līdējus, zagļus 5. Sūdzēt tiesā politiķus un ierēdņus par katru sīkāko pārkāpumu, kur vien iespējams. Utt., utjpr.
ak lokās, saki?
01.12.2022. 12:16»
netēlo pārgudreli
lai varētu netraucēti apzagt tautu, čekas ziņotāju dinastijas LV varasiestādēs lokās pa visiem vējiem
Tad ja lokāsd-tad jau paši vien vainīgi...Neviens cits..Un nav ko meklēt vainīgos tur kur paši lokanie vainīgi.
nu
01.12.2022. 12:15»
nu nepārspīlējiet par to ASV vēstniecību
doma jums ir pareiza, ka vajag mazināt ārvalstu ietekmi, bet jūs nezināt, kā aģenti un vervētaji 'strādā' - man pašam diemžēl ir nācies to izbaudīt uz savas ādas, kad gribēja mani vervēt, mēģināja pat safabricēt krimināllietu, lai piespiestu sadarboties, pēc tam piedāvāja stipendiju ar piebildi, ka ...
tad jau tev par to jāsaka liels ''paldies'' mūsu austrumu kaimiņam: Tieši viņs darbojas ar tādām metodēm, caur rietumiem uz savu pierobežu..
JKL
01.12.2022. 12:13»
netēlo pārgudreli
lai varētu netraucēti apzagt tautu, čekas ziņotāju dinastijas LV varasiestādēs lokās pa visiem vējiem
Tu te esi lai izrādītos cik esi gudrs-vai lai uzrakstītu kaut ko sakarīgu?
netēlo pārgudreli
01.12.2022. 12:05»
pieprasīt jau var
bet dabūt gan nevar
lai varētu netraucēti apzagt tautu, čekas ziņotāju dinastijas LV varasiestādēs lokās pa visiem vējiem
pieprasīt jau var
01.12.2022. 11:05»
cik jūs naiva
ASV jebkuras krāsas LV valdībai jebkurā brīdī var pieprasīt jebko un to arī dabūt. Kurš pa LV iestādēm barojas uz zagšanas rēķina - tas ASV neinteresē. To nosaka mafijas klani pašā LV, no kuriem vairāki kalpo Krievijai, tātad viņu 'ievēleto' deputātu un izvirzīto ministru rietumnieciskie saukļi faktiski...
bet dabūt gan nevar...
vispaareizāk
01.12.2022. 11:04»
ASV protektorāts Latvija
Ja latviešu tauta grib pati sevi pārvaldīt, tad vajag sākt ar svešu zemju karaspēka aizvākšanu no Latvijas un svešu zemeju slepeno dienestu aģentu lustrāciju. Tavai zināšanai Krievijas aģenti pašreiz Latvijā ir visai maz, bet 90% ir ASV CIP savervēti. Un viņi ir pilnīgi visur. Ar to ir jāsāk. Un Latvijas...
Sāk ar osvoboditeli izraidīšanu uz rodinu..Visu citu pēc tam.
nu nepārspīlējiet par to ASV vēstniecību
30.11.2022. 16:30»
ASV protektorāts Latvija
Ja latviešu tauta grib pati sevi pārvaldīt, tad vajag sākt ar svešu zemju karaspēka aizvākšanu no Latvijas un svešu zemeju slepeno dienestu aģentu lustrāciju. Tavai zināšanai Krievijas aģenti pašreiz Latvijā ir visai maz, bet 90% ir ASV CIP savervēti. Un viņi ir pilnīgi visur. Ar to ir jāsāk. Un Latvijas...
doma jums ir pareiza, ka vajag mazināt ārvalstu ietekmi, bet jūs nezināt, kā aģenti un vervētaji 'strādā' - man pašam diemžēl ir nācies to izbaudīt uz savas ādas, kad gribēja mani vervēt, mēģināja pat safabricēt krimināllietu, lai piespiestu sadarboties, pēc tam piedāvāja stipendiju ar piebildi, ka mana personīgā vērtība esot liela, bet vajagot domāt arī par devumu citiem... stipendiju prestižā Francijas universitātē piedāvāja drīz pēc neveiksmīgās krimināllietas fabricēšanas citā rietumvalstī, kur krievu spiegi grozās kā savā pagalmā. un kur tolaik studēju, piepelnīdamies ar tulkošanu. Tas nav CIP aģentu tīkls, bet gan starptautiskā organizētā noziedzība, kas iznīcina latviešu tautu.
ASV protektorāts Latvija
30.11.2022. 16:20»
mans mērķis ir apgrūtināt dzīvi latviešu apzadzējiem
tāpat kā viņu mērķis ir ieriebt tautai, no kā šie parazīti nelikumīgi un ar meliem barojas - ārvalstu informēšana par čekas ziņotāju dinastiju cūcībām būtu gadījums, kad 'dakteris' nepanes pats savas zāles, un priekš LV tas darbotos ne tikai kā tārpus izdzenošs līdzeklis, bet aizstātu arī neveikto lustrāciju...
Ja latviešu tauta grib pati sevi pārvaldīt, tad vajag sākt ar svešu zemju karaspēka aizvākšanu no Latvijas un svešu zemeju slepeno dienestu aģentu lustrāciju. Tavai zināšanai Krievijas aģenti pašreiz Latvijā ir visai maz, bet 90% ir ASV CIP savervēti. Un viņi ir pilnīgi visur. Ar to ir jāsāk. Un Latvijas ierēdņiem un politķiem ceļš uz ASV vēstniecību ir jāaizmirst. Tikai tā mēs varēsim atgūt patiesu neatkarību.
cik jūs naiva
30.11.2022. 16:07»
Tiesiskums
Ak sadomājis organizēt šeitan proklamēto un īstenojošo 2.punktā zapadencu HAOSU,galīgi ar galveni no avīželes ddd mantru vārsmām,latvuvieši takš zapadencu konstrukcijā,LATVAN MOSTIES
ASV jebkuras krāsas LV valdībai jebkurā brīdī var pieprasīt jebko un to arī dabūt. Kurš pa LV iestādēm barojas uz zagšanas rēķina - tas ASV neinteresē. To nosaka mafijas klani pašā LV, no kuriem vairāki kalpo Krievijai, tātad viņu 'ievēleto' deputātu un izvirzīto ministru rietumnieciskie saukļi faktiski slēpj kalpošanu Maskavai un pasaules vissenākajai tautai, nevis ASV vai kautkādiem 'kolektīvajiem Rietumiem.'
Tiesiskums
30.11.2022. 15:56»
Ko darīt
1.Domāt ar galvu - analizēt likumu iespējas un cik kurš politiķis vai ierēdnis kurā konkrētā afēra izkrāpis izkrāpis 2. Organizēties kā Maidanā, arābu pavasarī, dzelteno vestu kustības gadījumā... 3. Kopīgi protestēt - vienam tas nav pa spēkam 4. Regulāri un paslepeni piekaut pienesējus, glūņas, līdējus...
Ak sadomājis organizēt šeitan proklamēto un īstenojošo 2.punktā zapadencu HAOSU,galīgi ar galveni no avīželes ddd mantru vārsmām,latvuvieši takš zapadencu konstrukcijā,LATVAN MOSTIES!
mans mērķis ir apgrūtināt dzīvi latviešu apzadzējiem
30.11.2022. 15:23»
tev ar ganvu nav kārtībā, vai arī esi provokators
No vienas puses tu piedāvā...
tāpat kā viņu mērķis ir ieriebt tautai, no kā šie parazīti nelikumīgi un ar meliem barojas - ārvalstu informēšana par čekas ziņotāju dinastiju cūcībām būtu gadījums, kad 'dakteris' nepanes pats savas zāles, un priekš LV tas darbotos ne tikai kā tārpus izdzenošs līdzeklis, bet aizstātu arī neveikto lustrāciju, plus parādītu Eiropai, ka latviesu yautai ir pašcieņa un tā grib pati sevi pārvaldīt, nevis ļautoes starptautiskās organizētās noziedzības orģijām
tev ar ganvu nav kārtībā, vai arī esi provokators
30.11.2022. 13:33»
Ko darīt
1.Domāt ar galvu - analizēt likumu iespējas un cik kurš politiķis vai ierēdnis kurā konkrētā afēra izkrāpis izkrāpis 2. Organizēties kā Maidanā, arābu pavasarī, dzelteno vestu kustības gadījumā... 3. Kopīgi protestēt - vienam tas nav pa spēkam 4. Regulāri un paslepeni piekaut pienesējus, glūņas, līdējus...
No vienas puses tu piedāvā:
Regulāri un paslepeni piekaut pienesējus, glūņas, līdējus, zagļus ,
bet tajā pašā laikā:
Informēt viedokļa līderus ārvalstīs, tas ir, tu pats piedāvā stučīt, ko citi dara.
Esi idiots vai provokators, kura mērķis ir radīt Latvijā nemierus?
Ko darīt
30.11.2022. 13:26»
JKL
Vai patiess tā? Tu nemelo? Ko pats esi nodomājis darīt, lai stāvokli labotu
1.Domāt ar galvu - analizēt likumu iespējas un cik kurš politiķis vai ierēdnis kurā konkrētā afēra izkrāpis izkrāpis 2. Organizēties kā Maidanā, arābu pavasarī, dzelteno vestu kustības gadījumā... 3. Kopīgi protestēt - vienam tas nav pa spēkam 4. Regulāri un paslepeni piekaut pienesējus, glūņas, līdējus, zagļus 5. Sūdzēt tiesa politiķus un ierēdņus par katru sīkāko pārkāpumu, kur vien iespējams. 6. Informēt viedokļa līderus ārvalstīs par valdības ruporu meliem un mafijas klanu alēšanos LV. Utt., utjpr.
JKL
30.11.2022. 11:17»
ASV protektorāts Latvija
Tas, ka latviešiem nav pašcieņas un ir 700 gadus kultivēts kalpu gēns, tas nevienam nav nekāds noslēpums. Ja, piemēram, Francijā izdomātu tā apgriezt pensijas un algas kā to izdarīja Dombrovska laikā, tad francūži Eifeļa torni no zemes izrautu un ar kājām gaisā zemē iespraustu, bet latvieši visu paklausīgi...
Vai patiess tā? Tu nemelo? Ko pats esi nodomājis darīt, lai stāvokli labotu?????
ASV protektorāts Latvija
29.11.2022. 14:21»
Kindzulis
Ja tautai būtu bijusi pašcieņa, tad vēlēšanās 70 procenti būtu nodevuši tukšu aploksni un par to paziņojuši publiski, līdz ar to neviena partija nebūtu pārvarējusi barjeru un Saeima nebūtu ievēlēta. Ja tas nebūtu izdevies, visi būtu izgājuši protestā uz ielām pret viltotajiem vēlēšanu rezultātiem. Tiesas...
Tas, ka latviešiem nav pašcieņas un ir 700 gadus kultivēts kalpu gēns, tas nevienam nav nekāds noslēpums. Ja, piemēram, Francijā izdomātu tā apgriezt pensijas un algas kā to izdarīja Dombrovska laikā, tad francūži Eifeļa torni no zemes izrautu un ar kājām gaisā zemē iespraustu, bet latvieši visu paklausīgi pacieta un vēl Dombrovska valdību slavēja un ir lepni, ka Dombrovskis par to dabūja amatu Briselē. Vai tad tā ir pašcieņa- noņemt savas valsts karogu un tā vietā uzkārt un vicināt svešu!
!
29.11.2022. 10:59»
Banderskis-Banerberskis-Berdanskis
Šo komentāru laikam ir rakstījis pats monarhs personīgi
Ka tik nav pēderasts, kā tu! Visi pārējie tomēr cilvēki!
un otrs variants
29.11.2022. 10:29»
Žulis
Izskatās, ka šeit komentāros salasījušies kaut kādi pusaudži, kas pilnībā neko nesaprot no raksta temas, toties dūšīgi sacenšas daiļrunāšanā (mērās ar krāniņiem). Kurš tā dižāk ieņirgs, kurš tā krutāk izlamāsies, kurš nicigāk nozākās tos latviešus kā tautu. Tā tik turpiniet. Un gaidiet, ka Putins austrumos...
speciāli nolīgti komentu rakstītāji ar mērķi te rakstīt muļķības, lai pēc iespējas mazāk lasītāju piesaistītu...
Žulim
28.11.2022. 21:55»
Žulis
Izskatās, ka šeit komentāros salasījušies kaut kādi pusaudži, kas pilnībā neko nesaprot no raksta temas, toties dūšīgi sacenšas daiļrunāšanā (mērās ar krāniņiem). Kurš tā dižāk ieņirgs, kurš tā krutāk izlamāsies, kurš nicigāk nozākās tos latviešus kā tautu. Tā tik turpiniet. Un gaidiet, ka Putins austrumos...
ir visgarākais KRIŠTOPANS, šaubu nav!
Latists Lapsists
28.11.2022. 21:49»
labāk priecājies
ka atradu kļūdu!Sen jau atradu.Turpmāk raksti pareizi!Būsi zinošs.Es jau pirms sešdesmit gadiem zināju,kas ir Bangerskis
Berskis
Banderskis-Banerberskis-Berdanskis
28.11.2022. 21:47»
Monarhija
Neaizmirsīsim mūsu dižos dēlus: Rūdolfu Banderski Kolčaka armijas ģenerālleitnantu, no 1943. SS schtumberfīrers, Lettionlegion izveidošanas iniciators...
Šo komentāru laikam ir rakstījis pats monarhs personīgi.