Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
erzerums
05.07.2013. 07:58He-he! Einis nopurināja naftalīnu un atkal cēļas "glābt" Latviju.
Ir jau arī īstais laiks: varēs nezināmā virzienā nosūtīt latus pēc to nomainīšanas uz eiro. Ir jau pieredze nosūtot naudas vagonus.
Vispār, Eiņa izpeldēšanu vērtēju pozitīvi, jo tas nozīmē, ka būs pigori.
Igi domāju
04.07.2013. 21:31Patiesībā, Einār, paraksties ar Niknais vai citu "niku", nespīd šoreiz tā kā tā. Saprotams, reklāmrakstu palasījāmies jau mazliet agrāk. Absolūti tādu pašu varu sagatavot par situāciju Latvijā - ģībsi aiz laimes. Tiesa gan, manā būs mazāk gramatikas kļūdu, bet arī tas nav būtiski. Redzam, ka ķīnieši iepērk īpašumus Latvijā. Tātad - mainīsi ar šiem latviešu un krievu policistus? Savlaicīgi gatavoties jau vajag.Pašpārliecinātība gan ne vienmēr ir tas labākais padomdevējs, bet - kā zini. Pats izprāto, pats dari.
Statistika
04.07.2013. 18:5204.07.2013. plkst. 19:47
Pietiek publicētie raksti:
Kā pārvērst Latvijas „veiksmes stāstu” īstenībā
Ivars Zariņš, Saeimas deputāts (SC)
03.07.2013.
Komentāri (25)
[Patīk] + 45
[Nepatīk] – 3
Attīstības pamatā: Latvijas uzņēmumi un kvalitatīva valdība
Einars Repše
02.07.2013.
Komentāri (71)
[Patīk] +12
[Nepatīk] -51
Niknais
04.07.2013. 15:14kritiski noskaņotajiem komentētājies sākumā ieteiktu izlasīt šo http://www.latvijasattistibai.lv/full.php?article=singapore
ciyks
04.07.2013. 10:54»
Repses nopelni
1. BB pilniga neuzraudziba un nosplausanas, ka tauta pazaudeja visus iekrajumus...
Repšes likvidēto Autoceļu fondu piemirsi viņa "varoņdarbu" sarakstā iekļaut;)
beidziet tos murgus
04.07.2013. 10:01godīgs uzņēmējs komunistu zagļu mafijai ir ļoti neizdevīgs un nicināms, ja nevar ielikt cietumā, tad apņirgt, pazemot var
Fēlis
04.07.2013. 06:57Pajoliņam uzreiz jādod saprast, ka nekas nespīd. Savu laiku padirsa, pacūkojās- pietiks. Ja nevari biznesu taisīt, piesaki bankrotu un uz Angliju rukāt par melno.
ahuis
03.07.2013. 20:24Vienreiz jau Repšiks kvalitatīvu valdību uztaisīja . Sū,ds vien sanāca , nevis kvalitatīva valdība
Arvis Putans
03.07.2013. 18:21repshem ir janozime patstaviga arstu uzraudziba, citadak paliek savadi, lasit sitos bijusa premjera murgus par atistibu
Ilgi domāju
03.07.2013. 16:50Patiesībā laikam gribēju "padomu" pats sev, jo ar kaut ko taču jārunā. Par Repši te vispār tikai tik daudz, ka interesēja, kas komentāros. Vismaz kādus pāris prātīgāku cilvēku arī ieraudzīju. Lamāties protam visi, tas gan tiesa.
bs
03.07.2013. 16:29»
Ilgi domāju
Patiesi! Neviena normāla padoma, ieteikuma vai viedokļa. Esam bezcerīgi dunduki, kuri to vien zina kā gānīties internetā un gvelzt par "bijušo" atbildību. Tādai tiešām jābūt, bet runa ir par iespēju meklēšanu, par piedāvājumiem, kas darāms, versijām, ar pirmo skatu, iespējams, neparastām, bet ne gluži...
Kāda jēga dot padomus Repšem?Vispirms viņš nemācēs atšķirt labos no sliktajiem,tad uz pārējo pamat izdiedelēs sev jaunu aizdevumu,bet muļķa vēlētājiem dalīs jaunus solījumus un turpinās pārliecināt,ka tieši viņš ir laimes lāča kārtējā atnākšana.
bs
03.07.2013. 16:23»
Jurists
Tas, ka komentāros ir maz jēdzīgu viedokļu vai diskusiju ir normāli. Tā tas ir bijis no laika gala. Kas attiecas uz tavu sarakstīto par lauksaimniecību un vēsturisko latviešu dzīvesveidu viensētās, tad mans komentārs ir, protams, būtu labi, ja laukos dzīvotu un ar lauksaimniecību nodarbotos vairāk ...
Vispirms papēti,kādu daļu no IKP veido ASV,Kanādas,Francijas,Holandes vai Dānijas lauksaimniecība,tad pārvŗt to naudā un sapratīsi,ka tā ir baigā bagātība.Otrkārt,lai radītu augstu pievienoto vērtību vispirms ir jāmāk radīt zemu pievienoto vērtību,tad vidēju un tikai tad var sākt runāt par augstas pievienotās vērtības radīšanu.Diemžēl Latvijā neviens negrib noņemties ar zemākajām attīstības pakāpēm,bet visādi pajoļi,kuri nemāk radīt nekādu pievienoto vērtību(tikai zaudējumus)spriedelē par augstas pievienotās vērtības radīšanu.Īsāk sakot Repšu vadībā mēs nelidosim uz mēnesi,bet uzreiz uz Marsu!
Niknais
03.07.2013. 16:16Repšem atšķirībā no demogogiem ir vismaz kaukāds Latvijas glābšanas plāns, diskutējams protams ir jautājums par to vai tas vispār ir realizējams, tomēr, viņa aktivitātes es uzskatu par pozitīvu pazīmi.
Niknais
03.07.2013. 16:16Repšem atšķirībā no demogogiem ir vismaz kaukāds Latvijas glābšanas plāns, diskutējams protams ir jautājums par to vai tas vispār ir realizējams, tomēr, viņa aktivitātes es uzskatu par pozitīvu pazīmi.
Kasiņš
03.07.2013. 16:03»
Elmārs
"Latvijas attīstības pamatā jāliek jaunu vērtību radīšana, nevis to pārdale! Tā divos teikumos var noformulēt biedrības Latvijas attīstībai ideoloģisko pamatu, kas izkristalizēts ilgās diskusijās par attīstības stratēģijas jautājumiem...
+1
Fiksais
03.07.2013. 15:22Man patīk, kā cilvēks kurš publiski pielicis bikses un izdala neciešamu smārdu, māca citiem būt tīrigiem... Vai tā tomēr nav diagnoze?
tanguera
03.07.2013. 15:03Nē, nu skaidrs, ka šādi rakstu gabali ir publicējami.Obligāti!Jo cik tad latviešiem to humoristu? Gandrīz necik. Žanrs sāk pamirt. Labi, ka Repšem rūp savas tautas smīdināšana. Paldies viņam par to. Un tikai to.
zinatnieks
03.07.2013. 14:56GRIBU IZTEIKT SAVU DOMU PAR SABIEDRIBAS CILVEKIEM KAS IZVIRZA ŠĀDU SLIMU CILVĒKU REPŠU. BELOKOŅI UN JŪSU BANDA APJĒDZATIES VECENES VIŅU GANDRĪZ NOŽMIEDZA PĒC RUNAS PARKĀ PIPRASIET NO VIŅA VIENKĀRŠI ATDOT IEPRIEKŠĒJO NEATSTRĀDĀTO PARĀDU. TAUTA PUIKAS ŠODIEN IR CITA GUDRI DOMĀJOŠA/ NĀKAT PIE PRĀTA/
Drednauts
03.07.2013. 14:51Ak Dievs!
Un šis " Priekšapmaksas Saulvedis" , kurš ir pamanījies sapostīt visu ,pie kā pieķēries , tagad gudri macīs kā Latvijai attīstīties.
Un runājot par viņā Piemēru ( kā pašam šķiet - spožo) , man atmiņā ataust Ceļu fonds , ko šis gudrinieks nolikvidēja !
Negribu Repši par dārznieku!!!!
Dabas bērns
03.07.2013. 14:32»
Ja vienīgais kritērijs ir "sasodīti labi lasīti", tad mēs runājam par portāla reitingiem, vai ne? Protams, nomaskētiem ar "iespējami plašu viedokļu klāstu". Respektīvi tāda morāla prostitūcija jau vien sanāk.
Saprotama lieta, ka naudiņa par ienākošajām reklāmām arī ir jānopelna; tajā pašā laikā, kad jūs [it kā] stāvat sardzē par sabiedrības procesus veidojošo cilvēku sirdsšķīstību, šis konkrētais raksts ir uzskatāma āža kāja.
Uldis
03.07.2013. 14:28»
Ome
Vēlos pateikt tikai vienu - ja partijas, valdības nesapratīs ka galvenais katrai valstīj ir tās bērni un visam kas veidojās un attīstās ir jābūt mērķeti uz viņu izglitību drošibu veselību un attīstību, lai valsts nākotne būtu labās rokās tad neksa nevienai partijai nesanāks...
Kur tad Izraēla ņem to naudu sociālam atbalstam? No ASV un Vācijas, neticat:
http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/466104-vacija_pieskirs_vel_800_miljonus_kompensacijam_holokausta_upuriem
Ilgi domāju
03.07.2013. 12:45Paldies, ka kāds kaut drusciņ ieklausījies, arī Ēriku Reinertu, tāpat kā Aizsilnieka monogrāfiju esmu lasījis. Būtībā jau stāsts ir cits. Tikko atkal lasīju (laikam pārāk daudz lasu!), ka ES piešķīrusi 28 miljonus Latvijas jauniešiem darba vietu radīšanai - ārpus Latvijas! Tas nozīmē, ka notiek MĒRĶTIECĪGA teritorijas atbrīvošana. Zviedri grasās pastiprināti mācīties ķīniešu valodu. Tā vien šķiet, ka sagaidīsim palīdzības pakas, ko vēl mūsu laikā atvedīs Ķīnas dižvalsts lidmašīnas. Mums gan ar rīsu sauju dienā var nepietikt.
Edge
03.07.2013. 12:23»
Viesturs
Manuprāt dzīvospējīgāks ir modificēts modelis, kas mazina apskatīto modeļu trūkumus un izceļ priekšrocības...
20 gados pēc anti-komunistiskā puča uzvaras 1991.g.augustā godmanīši-repšiki ir izdarījuši max iespējamo, lai samazinātu "aprites ātrumu". Pat bijušie cīnītāji pret padomju varu to atzīst:
"Diemžēl lauki – mūsu pamats – ir iznīcināts."
Lidija Lasmane-Doroņina
https://gulags.wordpress.com/2013/06/16/lidija-lasmane-doronina-mums-jaatgriezas-pie-pamatvertibam-un-vienmer-jabut-nomoda/
Viesturs
03.07.2013. 12:09»
Jurists
Tas, ka komentāros ir maz jēdzīgu viedokļu vai diskusiju ir normāli. Tā tas ir bijis no laika gala. Kas attiecas uz tavu sarakstīto par lauksaimniecību un vēsturisko latviešu dzīvesveidu viensētās, tad mans komentārs ir, protams, būtu labi, ja laukos dzīvotu un ar lauksaimniecību nodarbotos vairāk ...
Manuprāt dzīvospējīgāks ir modificēts modelis, kas mazina apskatīto modeļu trūkumus un izceļ priekšrocības.
piemēram manuprāt tai pašā pārtikas aprites kēdē, būtiski jāsamazina aprites ātrums un ceļš - piens no " govs pupa" nav jāved uz pilsētu, jāpārtrādā un pēc tam jāved atpakaļ uz laukiem. Un to var izdarīt arī katram neturot savu govi, ko jāslauc ar rokām !
NO Jūrmalas
03.07.2013. 12:01Latvijas attīstības pamatā ir jāliek Latvijas uzņēmumi un laba, kvalitatīva, stratēģiski domājoša valdība.
+++++++++++
TĀ IR TAISNĪBA, BET TIKAI BEZ REPŠES!
VIŅŠ IR APLIECINĀJIS SAVU BEZSPĒCĪBU UN NEIZLĒMĪBU...
NO Jūrmalas
03.07.2013. 12:01Latvijas attīstības pamatā ir jāliek Latvijas uzņēmumi un laba, kvalitatīva, stratēģiski domājoša valdība.
+++++++++++
TĀ IR TAISNĪBA, BET TIKAI BEZ REPŠES!
VIŅŠ IR APLIECINĀJIS SAVU BEZSPĒCĪBU UN NEIZLĒMĪBU...
Dabas bērns
03.07.2013. 11:59»
Jurists
Tas, ka komentāros ir maz jēdzīgu viedokļu vai diskusiju ir normāli. Tā tas ir bijis no laika gala. Kas attiecas uz tavu sarakstīto par lauksaimniecību un vēsturisko latviešu dzīvesveidu viensētās, tad mans komentārs ir, protams, būtu labi, ja laukos dzīvotu un ar lauksaimniecību nodarbotos vairāk ...
Šis jautājums patiesībā ir dziļāks nekā izskatās.
Protams, lauksaimniecība nerada bagātības un, visticamāk, nekad arī neradīs. Arī Tevis piesauktie pētījumi ir vērā ņemami.
Tajā pašā laikā - attiecībā uz bagātību radīšanu un industrializāciju: sabiedrības kolektīvajā apziņā ir dziļi ievazāda patēriņa sērga un to turpina potēt tālāk. Respektīvi, industrializācija balstās uz patēriņu un bagātību radīšanā arī galvenais ir patēriņš.
Pirmais jautājums - cik ilgi cilvēci iespējams zombēt uz patēriņu? (te ir paralēlie jautājumi - cik ilgi pietiks zemeslodes resursu? u.c.). Runājot "zinātniski" - cik ilgi iespējams "sildīt ekonomiku" (he, he, he);
Otrais jautājums - cik cilvēkam no tā iezombētā patētā PATIEŠĀM VAJAG?
Tikko uzpūstais patēriņa draivs pazūd, tūdaļ sagāžas visa industrializācija un sāktos patiešām lielas jautrības.
Piekrītu Omei
03.07.2013. 11:38Man tāpat kā žirafei - tikai tagad ''pielēca'', kāpēc vadoņi un DP auklējās ar visādiem lindermaņiem. Ja nebūs Latvijas gaisa jaucēju, iedzīvotāji sabrāļosies ne pa jokam.
Jurists
03.07.2013. 11:25»
Ilgi domāju
Pat tagad nezinu vai vērts šo te publicēt. Maz prātīgu viedokļu, bet lamāšanās bezgalīga...
Tas, ka komentāros ir maz jēdzīgu viedokļu vai diskusiju ir normāli. Tā tas ir bijis no laika gala. Kas attiecas uz tavu sarakstīto par lauksaimniecību un vēsturisko latviešu dzīvesveidu viensētās, tad mans komentārs ir, protams, būtu labi, ja laukos dzīvotu un ar lauksaimniecību nodarbotos vairāk cilvēku, tomēr lauksaimniecība ir tā nozare, kura nerada bagātības. Bagātības visvairāk rada industrija un augstas pievienotās vērtības produkti un pakalpojumi. Valstis, kuras specializējas lauksaimniecības preču ražošanā specializējas nabadzībā. Tā diemžēl ir. Par to raksta Norvēģijas ekonomikas profesors Ēriks Reinerts savā grāmatā "Kā bagātās valstis kļuva bagātas, bet nabadzīgās nabadzīgas". Tajā viņš ir apkopojis ilgu gadu pētījumu rezultātus. Tur arī aprakstītas sinerģijas starp laukiem un pilsētu un, jo bagātāka būs pilsēta, jo bagātāki būs lauki. Es Tev vienā komentārā nevaru aprakstīt visus mehānismus, vienkārši saku, ka eksistē arī cita, pētījumos nevis intuīcijā balstīta pieeja šodienas realitātei. Vēsturiski latvieši no viensētām "izlīda" 20.tajā gadsimtā, ko noteica industrijas attīstība un tehnoloģiju pieejamība un efektivitāte. Šodien laukos cilvēkiem gluži vienkārši nav ko darīt. Pārtikas ražošanā ar esošajām tehnoloģijām ir milzīga konkurence līdz ar ko ar naturālo saimniecību Tu pelnīt neko nevari. Teorētiski tu vari sapņot par boloģisko ražošanu, tomēr šodienas pieprasījums un tavas ražošanas efektivitāte praksē var izrādīties stipri apšaubāma. Līdz ar to lauku viensētās šodien var dzīvot pensironāri, kuri tur dzīvo pēc inerces un lielāko daļu izdevumu sedz no pensijas. Jauniem cilvēkiem vienkārši nav variantu. Ne tur darba, ne naudas, ne nākotnes. Tomēr piekrītu Tev, ka lielāku kataklizmu gadījumā, piemēram, kara apstākļi vai degvielas blokādes vislielākie ieguvēji būs tie, kam būs pārtikas ražošana naturālās saimniecības līmenī. Tomēr, tādos apstākļos viņiem būs citi riski - piemēram, laupīšanas utt. Atliek cerēt, ka tik nopietnas katastrofas mūs nepiemeklēs, vismaz mūsu dzīves laikā:)
Ome
03.07.2013. 11:09Vēlos pateikt tikai vienu - ja partijas, valdības nesapratīs ka galvenais katrai valstīj ir tās bērni un visam kas veidojās un attīstās ir jābūt mērķeti uz viņu izglitību drošibu veselību un attīstību, lai valsts nākotne būtu labās rokās tad neksa nevienai partijai nesanāks!
Antisemitisms ir lōti izplatīts latvijā un to kurina tieši valdōšie ierēdnī. Bet tomēr iesaku paskatīties un pamācīties kā Izrēla veido savu ekonomiku un stabilitāti ar milzīgu sociālo atbalstu, kāda mums pat sapņos nav redzēta.
Un pats galvenais-mūsu sabiedrība ir ļoti saškelta, jo pamatā dzīvojam ar pagātnes sāpēm( Katrai tautai ir savas) Valdībai ir izdevīgi tāda sasķelšanās, jo, ja tauta apveinosies vinā ir gatava uz daudz ko. Barikāzu laikā nebija tautības- bija vienotā Latvijas tauta!
sola
03.07.2013. 10:55Vai tad Belokoņs vairāk neuztur šo ģimeni-Latvijas neveiksmīgo biznesa projektu pirmrindnieci?Sametiet lētticīgie tautieši un būs Repšem ar ko bērnu pabarot un vēl kādu tik pat plānprātīgu ideju kā viņa biznesa inkubators(viņš pats pat nezina ar tas nodarbojas) uzturēt.VID varētu painteresēties kā ir ar nodokļiem šai superuzņēmumā.
tāpat vien
03.07.2013. 09:45»
Ilgi domāju
Pat tagad nezinu vai vērts šo te publicēt. Maz prātīgu viedokļu, bet lamāšanās bezgalīga...
ziniet, Jūs esat "uz viļņa". Pirms gada runāju par līdzīgām tēmām ar gudru cilvēku "pašā" Briselē. Viņa teiktais - nākotne tiem , kuri labi pratīs rīkoties ar loku un bultām. Var jau būt pārspīlējums, bet saruna pamatā nebija joku dzīšana
eu!
03.07.2013. 09:36Tas ir bīstami! Nedrīkst pieļaut vēlreiz šo cilvēku Saeimā vai valdībā. Nav joki.
foobar
03.07.2013. 09:16Palasijos attistibai.lv wiki - darba nodokļiem noteiks vienotu likmi - 20%. Šobrīd ir ~48%. Budžeta ieņēmumi no darba nodokļiem šobrīd ir 2,4 miljardi. Samazinot uz pusi, būs vajadzīga ap 1 miljarda konsolidācija. Pat ar visas naudas atņemšanu pašvaldībām nepietiktu - vajadzētu nopietni nozāģēt arī pensijas.
Turpat ir arī solījumi celt neapliekamo minimumu par katru bērnu līdz 300 latiem.
Vienvārdsakot, rupji populisti.
vēlētājs
03.07.2013. 09:07Vai tiešām esam tik muļķi un lētticīgi, lai sen aizejošajā Einārā vēl klausītos.
Toreiz, kad viņš Atmodas laikā dejodams ap ugunskuru dedzināja savus padomju laika dokumentus kā tāds šamanis, sapratu, ka ar viņa galviņu kaut kas nav kārtībā! Iefiltrējies stukačs, mazvērtības pārņmts pusaudzis, neveiksminieks apslimis u.t.t.
Vairāk tādās muļķībās negribu klausīties un runātājos skatīties.
lbvmrpso
03.07.2013. 09:02Stulbai marsietis pamodies? Vai kāds uzlicis to uz adatas un manipulē (parādi, trūkst nauda, diskomforts dzīvas sfērās........).
Ojārs
03.07.2013. 08:56Ak, Einār, Einār... Man izskatās, ka atkal esi ticis pie pāris aliņiem un atkal Tev ir sakārojies pastūrēt lielo rūcošo dzelteno autobusu! Tie ir slikti onkuļi, no viņiem aliņu vairs neņem... Nāc man līdzi - labāk iesim pie plikām tantēm! Arī uzgleznot viņas varēsi...
Repses nopelni
03.07.2013. 08:451. BB pilniga neuzraudziba un nosplausanas, ka tauta pazaudeja visus iekrajumus.
2. Vagonu ar rubliem nosutisana Krievijai par baltu velti. Taa teikt uzdavinasana.
3. Algu dubultosana Latvijas bankaa, pasham sev.
4. Dazadu " valstisku" projektu pilnigs krahs.
5. Oligarhu draugelis, vienmer saistits ar kadu (Belokons)
6. 1 miljona uzprasisana tautai un pec tam nekaa nedarisana par to.
7. Tikai un vienigi stulba plapasana, solisana, bet bez nekadas realas darbibas.
8. Pasa neveiksmigaa dzive kaa paradi, naudas ieguldisana neveiksmigos biznesos utt.
Vai tads maz var stavet valstok klat???!!
Nekauniba ir sii cilveka galvenaa rakstura ipasiba. Un mulkiba....un tas vel maigi teikts.
Tas ir mans viedoklis par so cilveku.
Dabas bērns
03.07.2013. 08:40»
Ilgi domāju
Pat tagad nezinu vai vērts šo te publicēt. Maz prātīgu viedokļu, bet lamāšanās bezgalīga...
Rungainis jau par šo tēmu ir runājis. Viņa viedoklis - viensētas nekam neder, jo lielāka lielsaimniecība, jo labāk.
Kopš tās runas TV (laikam bija reiz pēc Panorāmas) Rungaini uztveru kā teorijās izglītotu ākstu, kas no reālās dzīves neko nejēdz.
1000% taisniba
03.07.2013. 08:38Cilvēks bez kauna, bez goda un sirdsapziņas ... patiesībā viņam sen vajadzētu cietumā sēdēt, nevis te raksteļus cept.
Kurmītis
03.07.2013. 08:26Bla, bla, bla ...
Mēs lieliski atceramies kā repše JAU „atbalstīja” Latvijas uzņēmumus tad, kad sēdēja Premjera krēslā un viņam bija VISAS gan iespējas, gan pilnvaras to darīt ... tā skaistā tēze, ka valdība Latvijā ir forsmažora faktors, kurš vakar gribēja – un saslēdza līgumus ar uzņēmējiem un šodien pārdomāja – un lauza tos ... bez jebkādām kompensācijām un tiesiskām sekām...
... „kvalitatīvas” valdības pazīme laikam ir algu trīskāršošana sev, mīļajiem jau pirmajā valdības sēdē pēc stāšanās amatā ?
... bet „stratēģiskās domāšanas” paraudziņš savukārt acīmredzot ir Autoceļu fonda likvidēšana ar tiešu repšes lēmumu, kas 10 gadu laikā ir novedis pie autoceļu saimniecības faktiska sabrukuma valstī ??
Ko vēl šis smerdelis tur murgo? Par „attīstības stratēģiju” ? Da viņš ir gatavs Piena upes un Ķīseļa krastus solīt, lai tikai tiktu atklāt pie Siles un varētu strebt mno turienes un savus parādus nomaksāt. Pirms10 gadiem sazagtā un tautas saziedotā nauda ta sen jau noplītēta ... palaidiet tik šo pie šprices vēlreiz – aha, aha ... ceļu sagraušana tad jums tik tādi ziediņi vien izrādīsies ....
Cilvēks bez kauna, bez goda un sirdsapziņas ... patiesībā viņam sen vajadzētu cietumā sēdēt, nevis te raksteļus cept.
Ilgi domāju
03.07.2013. 07:48Patiesi! Neviena normāla padoma, ieteikuma vai viedokļa. Esam bezcerīgi dunduki, kuri to vien zina kā gānīties internetā un gvelzt par "bijušo" atbildību. Tādai tiešām jābūt, bet runa ir par iespēju meklēšanu, par piedāvājumiem, kas darāms, versijām, ar pirmo skatu, iespējams, neparastām, bet ne gluži bezjēdzīgām.
foobar
03.07.2013. 06:37Būtu kruti, ja nebūtu kaut kur jau dzirdēts. Skaidrs, ka ar to finanšu resursu, kas viņiem ir, Saeimā viņi tiks. Droši vien tiks arī valdībā ar 2-3 ministriem. Bet varbūt arī nē, ja Visu Latvijai ar Vienotību pietiks tāpat. Katrā ziņā, jau saknē šī jaunpartija ir toksiska - politiku nevar veidot sanākot kopā 6 biezajiem un pasludinot, ka tagad sakārtos valsti - agri vai vēlu (drīzāk agri) sāksies nepārvarama vēlme pavilkt kādu valsts iepirkumiņu savā virzienā, kādu valsts galvojumu sev iešķiebt vai zaļās enerģijas kvotas pārdalīt.
Tajā pat laikā, no visa blā blā ir viena laba doma - savilkt visus darba nodokļus vienā un samazināt likmi.
vendeta
03.07.2013. 01:16»
tātad var sagaidīt, ka "viedokļu pļuraļizma" vārdā pietiek.com drīz sāks publicēt arī reketieru, kanibālu un pedofīlu rakstus. Nožēlojami. Lapsu būrī acīmredzami būs izraisījusies kāda mentāla infekcija.
dekis
02.07.2013. 21:39Repše ir šizofrēniķis. Parasti normālās valstīs cilvēki tādus slimniekus neievēl valdībā , bet ārstē. Latvijā šis Repše jau vienreiz tika valdībā un visu salaida grīstē. Latvieši ir stulba tauta un , parasti , uz grābekļa kāpj vairākkārt. Tā kā par Vienotību vairs neviens nebalsos , par ZZS arī , tad pilnīgi iespējams , ka tas trakais atkal tiek pie stūres.
Edge
02.07.2013. 21:33»
Ilgi domāju
Pat tagad nezinu vai vērts šo te publicēt. Maz prātīgu viedokļu, bet lamāšanās bezgalīga...
Atcerēties pagātni - svētīga lieta, taču 4.maija repubļikā dzīvojot vienu svarīgu lietu "ilgdomātājam" derētu APJĒGT:
"Rubiks: mums nav Kārļa Ulmaņa kaluma cilvēku"
http://www.diena.lv/sabiedriba/politika/rubiks-mums-nav-karla-ulmana-kaluma-cilveku-769925