Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

gulbjus pīles

24.05.2015. 09:50

zivju āķīti barībā uz aiziet, 'sirdsmīļās' smirdošās tantītes

Atbildēt

domājat

24.05.2015. 09:49

mūsu čeburekos suņu nav?????????????????? es pie kam neredzu atšķirību, suņa vai zirga gaļa, bet ņemot vērā okupantu klātbūtni, droši vien ir ēsta gan viena, gan otra
ko tagad, pakārties? varat galvot, ka kaķu vecenes kādu arī neizvāra? baložus taču ķer

Atbildēt

z

24.05.2015. 01:14

Manuprāt pēc viņam ir jāarstējas Tvaiķenē.

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 19:16

»

klusais

Manuprāt aizbrauc bezjēgā


>klusais
Nē, es neēdu vēžus. Jo sagatavošanas procedūra man šķiet barbariska. Vārīt dzīvu radību...
Un par cūku kaušanu mēs jau apspriedām. Es vēl varu saprast, ka nokauj pārtikai. Bet es kategoriski nosodu medības, kur nogalina priekam. Tās ir tik skaistas radības ...brieži, alņi , stirnas, zaķi, pat mežacūkas...Kāpēc nogalināt?
Bet dažiem jau ar to nepietiks, kādu lauvu vai ziloni nošaut-lai ir bildes, ar ko dzeltenajā presē palielīties...Nu vismaz kādu suni apēst, lai pierādītu, ka nedabīgi smalks

Atbildēt

klusais

23.05.2015. 17:48

»

jautājums

Ak tad, Latvijas pilsonis drīkst spīdzināt dzīvniekus kā nu viņa sadistiskās tieksmes vēlās galvenais, lai tas nenotiek Latvijas teritorijā...


Manuprāt aizbrauc bezjēgā ...
Vispirms vajadzētu saprast ko nozīmē spīdzināt dzīvniekus ... Vai cūku nokaut ir spīdzināšana vai nav ? Ja ir , tad kā būtu pareizi tikt pie cūkgaļas ?
P.S. Vēžus vārītus esi ēdis ? Vēžu vārīšana ir spīdzināšana vai nav ?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 17:33

Ak tad, Latvijas pilsonis drīkst spīdzināt dzīvniekus kā nu viņa sadistiskās tieksmes vēlās galvenais, lai tas nenotiek Latvijas teritorijā?
tas kā perversie , bet bagātie Eiropas pedofīli arī dodas uz to pašu reģionu...Savas tieksmes apmierināt...
Jums un dabas aizsardzībai ir tāds pats sakars, kā pedofīliem un bērniem...Arī mīl...Savā veidā...
Ja jūs neaizstāvat Balmaku, tad jūs aizstāvat sevi...Jo jums tas ir personīgi...

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 17:11

jūsu argumentācija neiztur kritiku, jo jau iepriekš skaidri noformulēju, ka neatbalstu nežēlīgu izturēšanos pret dzīvniekiem, tāpēc nepērku rūpnieciski audzētu dzīvnieku produktus.

un tikpat skaidri noformulēju, ka vispirms ir jātiek galā ar dzīvnieku aizsardzību tepat uz vietas, un tikai tad var sākt darīt to citur.

es balmaku neaizstāvu, man šī persona ir dziļi vienaldzīga. man veinkārši krīt uz nerviem tādi liekuļi un vinenpusīgu uskatu paudēji kā jūs. tādi dzīvnieku aizsardzībai nodara vairāk ļauna kā laba.

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 17:06

»

jautājums

Katrs kurš aizstāv cietsirdīgu un nežēlīgu attieksmi pret dzīvniekiem ir ļauns cilvēks, kurš ir pelnijis tikai un vienīgi sabiedrības nosodījumu...


nu, nu
1) Kur tieši es lamājos? Kur ir kaut viens necenzētas leksikas vārds?
2) Tātad jūs aicinat uz suņu ēšanu?
3) pati dzīvus dīrāsiet?
Ja jūs nepazīstat Balmaku-tātad neaizstāvat sev tuvu personu, tad jums ir svarīgi aizstāvēt pašu darbību , aktu...tas nozīmē, ka jūs aizstāvat pati sevi...
Jūs no tām, kas kaķēniem acis dur?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 17:02

»

nu nu

es balmaku acīs redzējusi neesmu un iepazīties ar viņu arī nevēlos


Katrs kurš aizstāv cietsirdīgu un nežēlīgu attieksmi pret dzīvniekiem ir ļauns cilvēks, kurš ir pelnijis tikai un vienīgi sabiedrības nosodījumu!
Un tas attiecās gan uz jums, gan Balmaku.
Un es cenšos nepazīties ar cilvēkiem, kas dzīvniekiem dara pāri...Un , ja godīgi, tad suņu ciešanas man ir daudz, daudz svarīgākas par jūsu viedokli par mani.

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:56

un vēl - "jautājuma" pāriešana uz lamāšanos skaidri liecina par argumentu trūkumu.

joprojām gaidu atbildi uz savu jautājumu, kāpēc cūku ēst drīkst, bet suni nē?

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:49

es balmaku acīs redzējusi neesmu un iepazīties ar viņu arī nevēlos.

un starp citu, apvaonojumi un agresija ar kādu jūs atļaujaties uzbrukt jums pilnīgi svešiem cilvēkiem, neliecina ne par ko labu. drīzāk jau par to, ka esat paštains un aprobežots cilvēks.

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 16:45

»

nu nu

nē, mīļais, es kā reizi dzīvniekiem ciešanas nesagādāju! un rūpnieciski audzētus dzīvniekus neēdu aiz pārliecības, jo nevēlos atbalstīt nelietību pret dzīvām radībām! ja visi būtu tādi kā es, tad lielās cūku fermas jau sen būtu likvidētas un dzīvnieku mocīšana pārtraukta...


un es neatbalstu nežēlīgu attieksmi pret suņiem, es vienkārši uzskatu, ka kamēr pašu mājā notiek cūcības, nav ko līst ar savu bībeli pie citiem!
----------------------------------
Šaušalīgs citāts, kas pēc būtības ir visas Jūsu filozofijas panmatā...Kāda tieši atšķirība attieksmē, kur notiek nežēlība pret suņiem?
Jebkuram ļaunumam un cietsirdībai ir jāsaņem sabiedrības nosodījums! Tikai tā sabiedrība kļūst labāka, tā tiek nodrošināta attīstība-civilizācija.
Pat Bībeli piesaucāt...Bet tur ir arī teikts-Ko jūs esat darījuši vienam no šiem Maniem vismazākajiem brāļiem, to jūs esat Man darījuši” (Mt 25, 40). Un to saka Jēzus...Nodarījums pret dzīvu radību ir nodarījums pret Jēzu.
Tas tā par Bībeles citātiem, jo nevajag lietot lietas par ,ko Jums ir maz zināšanu. Visiem slepkavām, vārmākam un zagļiem mīļākais Bībeles citāts ir -netiesājiet. Bet tā ir Jēzus teksta profanācija. Tik vienkārši nu tur nav...
Jums ir personīgas attiecības ar Balmaku, vai ne?
Balmaks un jūs esat ļauni un nežēlīgi cilvēki. Egoisti bez līdzjūtības,līdzcietībasun žēlsirdības kuriem sagādā prieku dzīvnieku ciešanas un mokas.
Un daudz ir jums līdzīgo...

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:29

un vēl jautājumam - kāpēc cūku ēst ir no morāles viedokļa pieļaujami, bet suni nē? kāpēc nežļība pret cūku ir pieļaujama, bet pret suni nē?

es, piemēram, cūkas neēdu dēļ pārliecības, man šie dzīvnieki ļoti patīk, un vēl es pieturos pie uzskata, ka cilvēkam ģenētiski tuvu dzīvnieku ēšana ir nepareiza.

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 16:19

nē, mīļais, es kā reizi dzīvniekiem ciešanas nesagādāju! un rūpnieciski audzētus dzīvniekus neēdu aiz pārliecības, jo nevēlos atbalstīt nelietību pret dzīvām radībām! ja visi būtu tādi kā es, tad lielās cūku fermas jau sen būtu likvidētas un dzīvnieku mocīšana pārtraukta.
un es neatbalstu nežēlīgu attieksmi pret suņiem, es vienkārši uzskatu, ka kamēr pašu mājā notiek cūcības, nav ko līst ar savu bībeli pie citiem!
un tas, ka tu te tagad visus rindā nosodi, liecina tikai tev pašam par sliktu, jo hroniska citu nosodīšana liecina par gara un prāta aprobežotību. ne par velti bībelē ir liegts nosodīt citus. es rīkojos atbilstoši savai morālei un sapratnei par lietām, bet neviens nav man devis tiesības nosodīt citus!

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 16:08

»

nu nu

vienīgais, kas šajā diskusijā klaji demonstrē dubultmorāli, ir "jautājums", kurš nezin kāpēc iedomājas, ka viņam personīgi mīļie suņi ir nostādami augstāk par jebkuru citu dzīvnieku. un eiropas tradīcija ēst cūku nezin kāpēc no morāles viedokļa ir pieņemamāka kā aziātu tradīcija ēst suni. tas jau nekas...


>nu, nu
lūk es rūpnieciski audzētu dzīvnieku gaļu un olas vispār nelietoju. es vispār praktiski zīdītāju gaļu nelietoju, vairumā tikai putnus un zivis
----------------------------------------------
Es lietoju olas, bet nu brīvi audzētām vistām. Pārējais tas pats.
Bet tad ir jāprasa, kas ir jūsu rīcības pamatā. Par veselību rūpējaties, kas sievietēm raksturīgi, vai dzīvnieku žēl?Tas nav viens un tas pats. Kāda Jūsu veģetārismam ir filozofija apakšā ?
Jo tad Jūs neaizstāvētu nežēlīgu attieksmi pret suņiem.
Jūs esat vēl daudz sliktāka par liekuli, jo, ko tad uzskaitat, ka jūs jau gan ne to , ne šito neēdat, bet suņus mocīt, jūsuprāt, nav nekas nosodāms...Jūs esat kā Balmaks!
Un es nosodu gan Jūs, gan Balmaku. Kā ļaunus un nežēligus cilvēkus!
Pilna pasaule ar tādiem, kam sagādā prieku dzīvas radības ciešanas...Un jūs, kundzīt, esat viena no tām!

Atbildēt

nu nu

23.05.2015. 15:27

vienīgais, kas šajā diskusijā klaji demonstrē dubultmorāli, ir "jautājums", kurš nezin kāpēc iedomājas, ka viņam personīgi mīļie suņi ir nostādami augstāk par jebkuru citu dzīvnieku. un eiropas tradīcija ēst cūku nezin kāpēc no morāles viedokļa ir pieņemamāka kā aziātu tradīcija ēst suni. tas jau nekas, ka cūka ir trešais intelektuālākais sauszemes dzīvnieks, uzreiz aiz cilvēka un cilvēkveidīgā pērtiķa un intelekta tabulā ir sunim stipri vien priekšā. nerunājot par to, ko noniecinot citas rases tradīcijas tiek demonstrēts rasisms tīrā veidā - sauksim jau nu lietas īstos vārdos.

un atbildod un jautājuma jautājumu par manu morāli - man ir visas tiesības izteikt savu viedokli, jo lūk es rūpnieciski audzētu dzīvnieku gaļu un olas vispār nelietoju. es vispār praktiski zīdītāju gaļu nelietoju, vairumā tikai putnus un zivis. tikai atšķirībā no jautājuma es neesmu liekule un neiedomājos, ka man ir tiesības moralizēt un nosodīt citus.

Atbildēt

a

23.05.2015. 14:47

»

jautājums

publiski apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā...



"Un man ir visas morālās tiesības, pat vairāk... man ir morāls pienākums viņu publiski nosodīt. Jo uzskatu viņa rīcību par morāli un ētiski nepieņemamu civilizētā sabiedrībā."

=======================

jautājums joprojām tas pats un joprojām nemainīgi aktuāls: kādas PERSONĪGI tev varētu būt likumīgi deleģētas tiesības savus privāti iedomātos "morāles dubultos standartus", savu subjektīvo "fundamentāli atšķirīgo vērtību sistēmu", savas visnotaļ diskutablās "morālās tiesības" u.c. taml. pat deminstratīvi neslēptas subjektīvas kaprīzes uztiept un pat kategoriski pieprasīt respektēt JEBKURIEM citiem personāžiem? pie tam vēl - šos CITUS personāžus publiski "morāli nosodot" apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā?! pie tam vēl - atļaujoties šādu tipiski kretīnisku izpildīšanos uzdot par "morālu pienākumu" CITUS cilvēkus "publiski nosodīt" par to, ka šie "idiņi" neatbilst personīgi taviem no netīra pirkstiņa izčūpstinātiem "morālajiem kritērijiem" un taml. demonstratīvi egocentriskām "vērtībām"?!?!???

tu ko, "morāli" skarbi traumētais "idiņ" - vēl joprojām neesi no koka nokāpis?!?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 14:31

»

a

nu un tad, ka personīgi tev tieši tā šķiet? kādas tev varētu būt likumīgi deleģētas tiesības savus privāti iedomātos "morāles dubultos standartus" un savu subjektīvo "fundamentāli atšķirīgo vērtību sistēmu" uztiept un pat kategoriski pieprasīt respektēt JEBKURIEM citiem personāžiem? pie tam vēl - šos...


publiski apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā-----------------------------------------
Jūs to par Balmaku?
1) Par suņu ēsanu- Balzaka paša atzīts fakts. Sevi viņš apmelo?
2) divi idiņi ( Balmaka teksts twiteri)- publiski nozākā un pazemo divus twiteri, tas ir publiskaja telpā. Es kaut kur esmu attiecībā pret Balmaku lietojis pazemojošu, nicinošu apzīmējumu?
Ar savām izteikumiem un darbībām Balmaks pats sevi publiski diskreditē.
Un man ir visas morālās tiesības, pat vairāk... man ir morāls pienākums viņu publiski nosodīt. Jo uzskatu viņa rīcību par morāli un ētiski nepieņemamu civilizētā sabiedrībā.
Viss .Apnika. Diskusiju slēdzu.

Atbildēt

a

23.05.2015. 13:18

»

jautājums

Tiešs. To sauc par morāles dubultajiem standartiem


nu un tad, ka personīgi tev tieši tā šķiet? kādas tev varētu būt likumīgi deleģētas tiesības savus privāti iedomātos "morāles dubultos standartus" un savu subjektīvo "fundamentāli atšķirīgo vērtību sistēmu" uztiept un pat kategoriski pieprasīt respektēt JEBKURIEM citiem personāžiem? pie tam vēl - šos CITUS personāžus publiski apmelojot, nozākājot, pazemojot un taml. apzināti mērķtiecīgi diskreditējot publiskajā telpā?!

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 13:06

»

a

kāds tavai privātajai ētikai sakars ar JEBKURU citu personāžu ētikas kritērijiem


Tiešs. To sauc par morāles dubultajiem standartiem.
Balmakam un man ir fundamentāli atšķirīgas vērtību sistēmas.

Atbildēt

a

23.05.2015. 12:30

»

jautājums

Tam ir sakars ar ētiku. Es nepārmetu citiem to, ko pats daru


kāds tavai privātajai ētikai sakars ar JEBKURU citu personāžu ētikas kritērijiem?

Atbildēt

jautājums

23.05.2015. 12:22

»

a

kāds tavai privātajai gastronomiskajai "orientācijai" sakars ar JEBKURU citu personāžu izvēles tiesībām


Tam ir sakars ar ētiku. Es nepārmetu citiem to, ko pats daru.

Atbildēt

Jana

23.05.2015. 11:22

»

Ķepa uz sirds

Vajadzētu paaicināt. Kā nekā Vonzoviča birojs tiesās pārstāv Teterevu pāri, kas, kā zināms, ir lielākais mecenāts TV raidījumam par suņiem


Vansovics + Gulàns + Benita Sadauska, Jura it kaa precejusies at Sadausku. Jàpàrbauda šî trijotne

Atbildēt

nēnēnē

22.05.2015. 20:50

»

jautājums

>klusais


Čurāt ar laikam nečurā?

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 20:18

»

jautājums

>klusais


Es iedomājos , ka varbūt vajadzētu Vella kalpos izgriezt to viet ar vien maz cuciņ ... :) :) :)

Atbildēt

a

22.05.2015. 19:29

»

jautājums

>klusais


kāds tavai privātajai gastronomiskajai "orientācijai" sakars ar JEBKURU citu personāžu izvēles tiesībām?

Atbildēt

Gribētos zināt

22.05.2015. 19:07

Tieši ar kādiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem ir aizliegta suņu gaļas ēšana Ziemeļkorejā?

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 18:42

>klusais
Nē.Neēdu piena sivēnus. Un liellopu gaļu es jau gadiem neēdu. Jo gotiņas patīk.
Un arī uz visu pārējo, ko Tu gribi zināt...Nē!

Atbildēt

PR

22.05.2015. 17:22

Ar virsrakstu smuki iekosts stukačam.

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 16:35

»

klusais

Un piena sivēns Tev ir pieņemams


tas bija jautājums jautājumam :)

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 16:33

Un piena sivēns Tev ir pieņemams ?

Atbildēt

vulpes vulpes

22.05.2015. 16:03

Vai kāds ir ēdis lapsu?
Dog, fox, wolf, and coyote are all canines, and you can eat the meat of all of them. Many people would prefer not to, but meat from any animal is digestible by humans. The proper culinary name for meat from any canine, is "canidison." Very rarely used, as many cultures have taboos against eating this type of animal.
Traditionally people didn't eat predators because they are always in contact with dead animals which increases the likelihood that they have contracted a disease from one of those dead animals. Today we are much cleaner and better at cooking meat, so disease is not nearly as much of a concern.
Cut fox meat into cubes about 1" square. In large frying pan, simmer meat in an inch of water for a couple hours (might have to continue adding water as it boils off). Drain water, add oil to pan and fry meat until good and crispy all over. And any spices as per preference.(This is the same way we cook beaver or any other meat to tenderize and remove some of the gaminess.) Depending on what fox has been eating, it can be very tasty. (or not ). You don't want to try one that has been caught in snare or trapped and found dead; best to try to eat one found alive or just shot and killed. Sharpen that cuchillo and good luck!

Interesanti, vai lapsas ieskatā tarakānus drīkst ēst vai nedrīkst?

Atbildēt

J

22.05.2015. 14:13

»

Paija

Reiz vidusskolas laikos mums lika vasarās lasīt ceļojuma grāmatas...


Aprakstītā situācija ar pērtiķa smadzenēm bija a la dokumentāla filma - 90 gados dikti populāra (Faces of Death vai kas tml) nevis traumu atstājusī ceļojuma grāmata...

Atbildēt

Gatavošanās Balmaka pusdienām

22.05.2015. 13:07

Pirms te kaut ko liberālā noskaņojumā apspriest, noskatieties šo video, varbūt liks aizdomāties:

http://www.kasjauns.lv/lv/zinas/174277/neiedomajama-necilveciba-cimdu-somu-un-kurpju-del-kina-dziviem-suniem-novelk-adu-video-18+

Atbildēt

...

22.05.2015. 12:27

1 mudīgi reibina maigo divus dienas vecus robus taini jauku raizes divas trīs virsū prātu gaisa putru ...


d a f r m i s

Atbildēt

...

22.05.2015. 12:27

»

jautājums

Visam piekrītu...


mudīgi reibina maigo divus dienas vecus robus taini jauku raizes divas trīs virsū prātu gaisa putru ...


d a f r m i s

Atbildēt

jaurtājums

22.05.2015. 12:24

skabargu aziātam redz
--------------------------
1) Balmaks ir aziāts?
2) Jums pieņemu, ka arī nav morālu tiesību-jums par sevi labāk redzams...Bet es savas morālās tiesības paturēšu!
Jo, ka jau teicu, man jūsu filozofija nav pieņema- ja dara parī vienam, tad tā ir atļauja darīt pāri visiem. Kategoriski noraidu!
tieši tas pats attiecas uz bērnu prostitūciju, izmantošanu, pornogrāfiju.. Kur perversie eiropieši,ar šeit nepieņemamām nosliecēm, mēdz apmierināt savas iegribas? Nav tas pats reģions gadījumā?
Tāpat-bērnu darbs, sieviešu tiesības, vardarbība un vēl virkne lietu, kur es paturēšu savas tiesības uz viedokli! Lai nu kādas būtu vietējo tradīcijas un jūsu pietāte pret tām...

Atbildēt

klusais

22.05.2015. 12:14

jautājums - es pats to nezinot Ķīnā pagaršoju ēzeļa gaļu ... ko tagad darīt ? Kaut kur izskanēja par zirga gaļas lietošanu uzturā , bet vai nav tā , ka servalādes desai pēc receptes jāpievieno zirga gaļa ? Manuprāt te tiek sacelta vētra ūdens glāzē . Āzijā piemēram ēd arī dažādus tārpus , ja mēs tagad palielītos cik tie ir garšīgi tad arī būtu jāceļ sašutuma vētra?

Atbildēt

nu nu> jautājums

22.05.2015. 11:25

es nemeklēju citsirdībai attaisnojumus, es uzskatu, ka kamēr tā dēvētā "civilizētā" pasaule pati nav tikusi galā ar nežēlīgu attieksmi pret dzīvniekiem, nav ko liekuļot un izlikties! baļķi savā acī nereredz, skabargu aziātam redz. un es, redzi, esmu izcili informēta par to, kas notiek lauksaimniecībā, un uzskatu, ka mums vienkārši nav morālu tiesību ko aizrādīt citiem!

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 11:02

Visam piekrītu!
Uzskatu, ka ir jācīnās par rūpnieciski pārtikai audzēto dzīvnieku labturību. Un sākam mēs katrs no sevis. kaut vai ar mazumu, ka pērkam olas- vistas tiek turētas brīvi, nevis būros.Jā, tas ir dārgāk! Vajag sākt kaut vai ar to.
Tikai atšķirībā no Jums neuzskatu, ka atrisinājums ir, ka ja pret cūkām izturās nežēlīgi, tad suņi ir pelnījuši to pašu.
Es ne tikai skatos, ko ēdu, bet es arī skatos , ko velku, kur tas ražots un kā.
Jo tiem suņiem, ko Balmaks ēda arī dzīviem ādu dīrā nost, lai izmantotu somu, cimdu ražošanai...Pasaules mēdiji par to plaši ir rakstījuši, sabiedriskās kustības ar to cīnās.
Cietsirdībai nav attaisnojuma! lai kā Jūs meklētu ekskjūzus....

Atbildēt

nu nu> jautājumam

22.05.2015. 10:41

zini, kas ir nehumāni? rūpnieciski audzēt dzīvniekus ir nehumāni! tās tavas cūciņas un vistiņas, ko tu sukā iekšā ir audzētas necilvēcīgos apstākļos un mirušas šaušalīgā nāvē! tu zini, ka sivēnmātes liek iekšā metāla karkasā, lai viņas nevar ne pakustēties ne apgriezties, kamēr baro sivēnus? zini? tas ir humāni pa tavam?
lai tie dzīvnieku aizstāvji pārstāj beidzot dalīt dzīvniekus pareizajos un nepareizajos, saudzējamajos un nesaudzējamajos, mīlamajos un nemīlamajos, bet sāk reāli cīnīties pret cūcībām rūpnieciskajā lopkopībā!
bet tas, ko dara aziāti ir viņu darīšana, ne mums tur līst un kaut ko nosodīt, kamēr pašu mājās tādas nežēlības pret dzīvām radībām notiek!

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 10:35

latvieši nosodīs citas tautas ēšanas tradīcijas
--------------------------------------------
Balmaks nav latvietis? Nu tad jau mēs latvieša, nevis citu tautu ēšanas paradumus analizējam. Un ne bada laika....
kāpēc Balmaka ēsanas paradumus nevar apskatīt, ja viņš to plaši ir manifestējis sociālajos tīklos?
Un aziātu suņu ēšanas tradīcijas principā raisa ļoti lielus iebildumus no pasaules dzīvnieku aizsardzības sabiedriskajām organizācijām. Tāpat kā vispār cietsirdīga izturēšanās pret dzīvniekiem konkrēti un visu dzīvo dabu kopumā.
Nu nehumāni!

Atbildēt

nu nu

22.05.2015. 10:18

common, taču domājiet par ko piesieties.
jā, par lamāšanos un necenzētu vārdu lietošanu juristu varētu nosodīt, bet tak ne jau par suņa zupas ēšanu! ar kādām tiesībām tagad latvieši nosodīs citas tautas ēšanas tradīcijas? indieši tikpat labi varētu mums pārmet, ka ēdam viņu svēto dzīvnieku govi, vai musulmaņi un ebreji varētu pieprasīt, lai mēs neēdam cūkas!
un atgriežoties pie suņa zupas - sodīt cilvēku par to, ka viņš ēdis ko latvijā nepieņemamu citā valstī jau sāk izskatīties pēc radikālā islama, kur arī tev noraus galvu vai citādi sodīs par islamā nepieņemamām darbībām jebkurā pasaules valstī!

Atbildēt

Ķepa uz sirds

22.05.2015. 10:18

»

kas tas?

Kad Vanzoviču uz komisiju aicinās


Vajadzētu paaicināt. Kā nekā Vonzoviča birojs tiesās pārstāv Teterevu pāri, kas, kā zināms, ir lielākais mecenāts TV raidījumam par suņiem.

Atbildēt

jautājums

22.05.2015. 10:04

>Mumins
Nū...Afrikā ir ciltis, kas vēl kanibālismu piekopj...Balmaks arī no eksotiskās virtuves neatteiktos?
Balmaks taču nav korejietis, vai ne? ir lietas, kas mums ir ierakstītas gēnu līmenī...Varat nocitēt kādu dainu, kur suņu vai kaķu ēsana būtu pieminēta? un tie ir gadsimti latviešu mentalitātes...Ne sunīša kājām spert, ne guntiņas pagalīti...Bada laikā ir zirga gaļu ēduši, bet arī ekstremālos apstākļos, jo kumeliņš tomēr...Bet suņus un kaķus gan nē!
Mentalitātei ir grūti pārkāpt. Viena lieta ir bruņurupuči-senie latvieši par tādiem neko nezināja, bet pavisam cita-suns vai kaķis, kuri ir bijis latviešu mīluļi tūkstošgades, pat ne gadsimtus.
Nu nav ar advokātu viss labi...

Atbildēt

Mumins

22.05.2015. 09:47

»

jautājums

Es paskatījos twiteri Balmaka tekstus. Manuprāt, tur ir nopietnas problēmas.Viņam patīk nolamāt kādu, apsaukāties...Vienkārši patīk! Viņš nevēršas pret darbību vai faktu, bet pret personu. Tā rupjība ir pašmērķīga, lai kādus ekskjūzus viņš lietotu sevis attaisnojumam. Viņš no cita apzīmēšanas ar rupjiem...


Neskatījos tekstus, bet tad autoram rakstīt vajadzēja par lietas būtību, nevis piesieties suņa gaļas zupai, piekrīti?. Korejā suņa gaļu lieto uz nebēdu! Tad mums ko, tagad kādu protesta notu iesniegt vajadzēja? Un, kā man skaidroja, tieši suņa gaļas ēšana ir iemesls, kāpēc tieši korejieši tai apkaimē (Ķīnā, Vidusāzijā) esot vienīgie, kuri audzējot rīsus. Caurām dienām līdz puscelim pa ūdeni, bet nekādu reimatismu.

Atbildēt

to Gvido

22.05.2015. 09:41

»

Gvido

Ar ko suņi ir labāki par latviesiem..???? Ar to, ka daudzi daudzās valstīs ēd suņa gaļu, bet tadas nacistiskās maitas ka latviesus neēd neviens kanibals


Kas tas ir, - " Ar ko suņi ir labāki par latviesiem..???? " - izmisīgs mēģinājums kompensēt problēmas ar pašnovērtēju vai mazvērtības kompleksu? Vai varbūt "treniņš" tajā, ko sauc par rasismu?!!!

Atbildēt

Jānis

22.05.2015. 08:42

»

Paija

Reiz vidusskolas laikos mums lika vasarās lasīt ceļojuma grāmatas...


Esmu ēdis, tur vēl pašam jāatver galvaskauss, kā olu, iebēru iekšā šim sāli, nebija slikti

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

20

Nē seksuālai vardarbībai!

FotoIzskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek ar attiecīgiem noturības solījumiem un liecinieku (eparaksta) klātbūtnē. Paga, nevaru atcerēties, nebija šitāda štelle jau iepriekš izgudrota?
Lasīt visu...

21

Latvijas Pastu ved uz maksātnespēju

FotoLatvijas Pasta pašreizējā valde (Beate Krauze-Čebotare, Andris Puriņš, Jānis Kūliņš un Pēteris Lauriņš) mērķtiecīgi gremdē Latvijas Pastu.
Lasīt visu...

21

Donalds Tramps, Ādolfs Hitlers un dzīve uz muļķu kuģa

Foto2016. gadā, pēc referenduma par Lielbritānijas izstāšanos no Eiropas Savienības un Donalda Trampa uzvaras ASV prezidenta velēšanās jēdziens “post patiesība” tik bieži un enerģiski tika lietots un analizēts visā Rietumu pasaulē, ka “Oxford dictionary” to atzina par gada vārdu. 
Lasīt visu...

21

Cik nopietnas ir Latvijas spējas pretoties Krievijas agresijai?

FotoNesenais Nacionālo bruņoto spēku (NBS) paziņojums, ka “Latvijā drošības situācija ir tikpat stabila un līdzvērtīga tai, kāda ir citās NATO dalībvalstīs, kuras nerobežojas ar krieviju, piemēram, Spānijā, Francijā vai Itālijā”, tautu nevis nomierināja, bet gan lika vēl vairāk satraukties par to, kas īsti valstī tiek darīts aizsardzības spēju stiprināšanā. Tā vietā, lai mierinātu iedzīvotājus ar tukšpļāpību, Polija intensīvi bruņojas. Bet ko šajā jomā dara Latvija?
Lasīt visu...

6

Vai sabiedrība pieprasīja “cūkskandālu” un Gunāra Astras izsmiešanu?

FotoKļūdījos, domādama, ka Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) ir jelkādas iespējas teikt savu “biezo vārdu”, vērtējot sabiedrisko mediju darbību. Padomes mājaslapā varam vien iepazīties ar 14 punktiem, kas vispārīgi iezīmē padomes darba jomas. Taču pēdējie skandāli un cilvēku neizpratne par sabiedrisko mediju izpausmēm liek uzdot daudzus jautājumus.
Lasīt visu...

20

Pēc kulturālas spermas nolaišanas uz krūtīm* progresīvā kultūras ministre ir atradusi jaunu kultūras aktualitāti – iesaistīšanos kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupā

FotoValdība 19. marta sēdē izskatīja Kultūras ministrijas (KM) sagatavoto informatīvo ziņojumu „Par Latvijas Republikas pievienošanos Apvienoto Nāciju Organizācijas (ANO) 1992. gada 9. maija Vispārējās konvencijas par klimata pārmaiņām** Kultūrā balstītas klimata rīcības draugu grupai” un atbalstīja šo iniciatīvu.
Lasīt visu...

21

Aivars Lembergs nekādus Kremļa naratīvus nav izplatījis, toties LSM darbojas Kremļa interesēs

FotoŠī gada 19. martā portāla lsm.lv publikācijā "Lembergs vaino Latvijas valdību "Krievijas provocēšanā"; viņa teikto lūdz vērtēt Saeimas komisijā” tās autors Ģirts Zvirbulis apgalvo:
Lasīt visu...

12

Uzmācīgie IRši

FotoPagājušas vien dažas dienas, kopš rakstīju par dažādiem “ķīmiskajiem elementiem”, kas pavada „Jauno vienotību”, un kā vecajā latviešu parunā: “Kā velnu piemin, velns klāt!”
Lasīt visu...

21

Tas, ka cilvēks par nopelnīto naudu var atļauties nogalināt sava prieka pēc, ir tikai apsveicami!

FotoPazīstu Jāzepu Šnepstu (attēlā) personīgi. Jā, viņš ir kaislīgs mednieks. Dara to dekādēm, dara to profesionāli, legāli un, pats galvenais, selektīvi (atšķirībā no 90% Latvijas mednieku) kuri šauj pa visu kas kustās.
Lasīt visu...

21

Vai esi gatavs pievienoties MeriDemokrātiem?

FotoĻoti skumji, nē - sāpīgi redzēt, kā pasaule jūk prātā. Burtiski! Romas pāvests sludina politisku vājprātu, psihopātu kliķe okupējusi Kremli Krievijā, draud pasaulei ar atomieročiem (!!!), Eiropas Savienība noslīkusi ciniskā reālpolitismā - sludina demokrātiju, bet ļauj agresorvalsts Krievijas izvarotajai Ukrainai noasiņot.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Krūšturis, spiegi un ietekmes aģenti

Kārtīgam padomju produktam ir pazīstamas anekdotes par padomju spiegu Štirlicu, kuru, pastaigājoties pa bulvāri Unter Den Linden zem Berlīnes liepām, nodod pie krūts...

Foto

Sistēmiskā "pareizuma" vieta atbrīvojas

Pēdējo mēnešu mediju refleksijas uz notikumiem politikā veido dīvainu dežavū sajūtu. Lai kā negribētos būt klišejiski banālam, jāteic, ka vēsturei ir cikliskuma...

Foto

Partnerības regulējums stāsies spēkā, tad arī korupcija noteikti mazināsies

Šodien Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijā uzklausījām Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja (KNAB) un Sabiedrības par atklātību...

Foto

Man izteiktās apsūdzības piesegšanā ir meli

Patiesi sāpīgi bija lasīt, ka Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas (JVLMA) padome izsaka man neuzticību un prasa atkāpšanos. Īpaši sāpīgi –...

Foto

Tā nauda pati iekrita aploksnēs, un tā nebija mūsu nauda, un par aploksnēm mēs neko nezinām, un mūsu darbinieki bija priecīgi saņemt tik mazas algas, kā oficiāli deklarēts!

Reaģējot uz partijas Vienotība biroja bijušā darbinieka Normunda Orleāna pārmetumiem partijai, kas publicēti Latvijas medijos, Vienotība uzsver – partijā nekad nav maksātas aplokšņu algas, un tā stingri iestājas pret...

Foto

Aicinu Saeimas deputātu Smiltēnu pārcelties dzīvot uz Latgali

„Apvienotā saraksta” mēģinājums "uzkačāt" savu reitingu pirms Eiropas Parlamenta vēlēšanām izskatās vienkārši nožēlojami. Neiedziļinoties nedz manu vārdu būtībā,...

Foto

Krievijas apdraudējuma veidi Latvijai 2024. gadā

Pēdējā laikā saasinājusies diskusija par to, kādi militāri riski pastāv vai nepastāv Latvijai. Nacionālie bruņotie spēki (NBS) ir izplatījuši paziņojumu,...

Foto

„Sabiedriskā” medija paustais, ka akadēmijas vadība par kādiem pasniedzējiem ir saņēmusi sūdzības gadiem ilgi, neatbilst patiesībai

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) ar vislielāko nopietnību attiecas...

Foto

Vai Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās izraisīs būtiskas pārmaiņas sabiedrisko mediju politikā?

Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) locekles Sanitas Uplejas-Jegermanes atkāpšanās norādīja uz divām lietām. Pirmā –...

Foto

„Rail Baltica” projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās

Rail Baltica projekta problēmu risinājums labākajās ierēdņu tradīcijās. Vispirms izveidojam tematisko komisiju, kur gudri parunāt un pašausmināties....

Foto

Es atkāpjos principu dēļ

Šodien, 2024. gada 5. martā esmu iesniegusi Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei (SEPLP) paziņojumu par amata atstāšanu pēc pašas vēlēšanās. Saskaņā ar...

Foto

Nacionālā apvienība rosina attaisnoto izdevumu slieksni palielināt līdz 1000 eiro

Nacionālā apvienība (NA) rosina palielināt gada ienākumu deklarācijā iekļaujamo attaisnoto izdevumu limitu no esošajiem 600 eiro...

Foto

Mūsu modeļa krīze

20.gadsimtā pasaule pārdzīvoja vairākas modeļu krīzes – 1917.gada revolūcija bija konservatīvisma krīze (turklāt ne tikai Krievijā), Lielā depresija bija liberālisma krīze, Aukstā kara beigas...

Foto

Pret cilvēku apkrāpšanu – moralizēšana, bet pret politiķu atdarināšanu – kriminālsods

Uzmanību piesaistīja divi ziņu virsraksti. Abi saistīti ar krāpniecību. Taču ar to atšķirību, ka vienā...

Foto

Sakāve un “viens idiots” – ielas nepārdēvēs

Latvijas Universitātes padomes loceklis Mārcis Auziņš ar Mediju atbalsta fonda finansējumu Kas jauns[i] vietnē publicējis viedokli par krievu imperiālistu Andreja Saharova,...

Foto

Nedrīkst Ropažu pašvaldības finanšu problēmas risināt uz darbinieku rēķina

Jau kādu laiku cirkulē baumas, ka tiek organizēta Ropažu novada domes esošās varas nomaiņa. Šīs runas sākās...

Foto

Vai līdz rudenim gaidāms pamiers?

Drīzumā varēs noskaidrot, cik lielā mērā ir patiesas sazvērestību teorijas attiecībā uz Zeļenska un Baidena nerakstītajām sadarbībām. Šo teoriju ticamība izgaismosies tad,...

Foto

Kā saimnieks pavēlēs, tā runāsim! Galvenais - nedomāt!

Portālā Pietiek.com kādu laiku atpakaļ atļāvos publicēt pārdomas par ASV, Izraēlu. Biju pārsteigts, cik daudzi cilvēki lasa šo...