Sākums Kas mēs esam Kontakti Jūsu ieteikumi un jautājumi Reklāma Mobilā
Foto

Viss notiek

Lato Lapsa
28.11.2013.
Komentāri (0)

Pievienot komentāru

Lapas:    2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

kartupelis

23.01.2014. 13:23

»

Liliana

Es nesaprotu,ko Jus tur nematies ap vienu cilveku-USHAKOVU NILU-NEE,NAV MAN PAZINA,NEKAS,NEPAZISTU VISPAR!-Vai tad citi deputati un vietnieki nepastav>???:D,Vai vietnieki un komisijas nepastav?Iznak tada beztabildiga tuksha muldeshana visur no letiniem Internetaa-IT KA VIENS NILS VISU VISU IZLEMTU PAR...


Liliāna, spriežot pēc taviem tekstiem,tu esi beigusi palīgskolā 4 klases. Tāpēc jau neatradi Latvijā darbu.Novēlu iemācīties vismaz dažus vārdus buldurēt angliski, citādi būs vēl sliktāk.Mācīties vajag jaunībā, lielā padomdevēja!

Atbildēt

Liliana

07.12.2013. 16:24

»

N.Māstrihts

Par šādiem draudiem un ilgstošu izmākšanos pati nonāksi aiz restēm...


Ak,beidziet,DIEVA DEL,NEBOJAJIET VISU SAITU -TIKAI JUS UN VAIRAK NEVIENS 10 REIZES NESNIEDZ KOMENTARUS PAR VIENU UN TO PASHU TEMU.

Atbildēt

Liliana

07.12.2013. 16:22

»

N.Māstrihts

Par šādiem draudiem un ilgstošu izmākšanos pati nonāksi aiz restēm...


TAK LUDZU LUDZU NOMIERINIETIES DRUSKU!VAI KAS NOPIETNS JUSU DZIVEE NOTICIS AR LATVIJAS KRIEVIEM?TE LONDONAA MIERIGI SADZIVO ANGLI AR VISAM NACIJAAM...UN ARI AFRIKANIEM UN ARABIEM,KAS TE MILJONIEM,VAJAG SAPRAST SITUACIJU-LATVIJAS KRIEVI LAIKAM LABI IEDZIVOJUSHIES UN NEGRIB ATPAKAL UZ KRIEVIJU,KUR DZIMTAS SAKNES UN VISS JASAK NO BALTAS LAPAS-IEMESLI IR DAZHADI,CITI KRIEVI JAU 300 GADUS DZIVO LATVIJAA UN VISAS KRIEVU SAKNES IR LATVIJAA.....

Atbildēt

Liliana

07.12.2013. 16:18

»

Juris J.

Motto:"Nav iespējams tumšā istabā atrast melnu kaķi, īpaši,ja tā tur nav...


Kolektiva atbildiba-konkretu vainigo te Jums atrast bus gruti.Man liekas viens no galvenajiem vainigajiem tomer ir apsargs MAXIMA-kas teica-NEEJIET,SIGNALIZACIJA SABOJAJUSIES!

Atbildēt

Liliana

07.12.2013. 16:16

»

stc

Zini, turpmāk es vākšu tavus izteikumus, vieple/viepli...


Tak,neuztraucaties-MES JAU AIZBRAUCAM NO TAS LATVIJAS-MES,NICINATIE UN VAJATIE,KURI LONDONAA UN CITUR MOKAAS,KAD DZIMETENEE ATNEMA VISU VISU....NEUZTRAUCIETIES,MES IZTURESIM!MES IZDZIVOSIM!ES ZINU DAUDZUS,KAS IZBRAUKUSHI UN VINI IEMACISIES VALODU UN AR LAIKU KO ATRADIS KADU SPECIALITATI.

Atbildēt

Liliana

07.12.2013. 16:14

»

N.Māstrihts

Par šādiem draudiem un ilgstošu izmākšanos pati nonāksi aiz restēm...


Ai,nu beidziet *varities* pa INTERNETU-ES JUS PAT NEPAZISTU UN ATZISTIET,KA KAUT KO PERSONIGI KADREIZ NESADALIJAT AR NILU USHAKOVU AGRAAK.Jaa,daudzi LV krievi nelidzinas vairs krieviem pec mentalitates-redzeju Latgalee-tur krievi pie varas dazhso novados- vini palikushi nezheligi un bezcilvecigi,ja tiek pie varas,bet nav ko te nemties ap vienu vaditaju bez pastajas,ja visa RIGAS DOME pienem lemumus....

Atbildēt

Liliana

07.12.2013. 16:09

»

L. Grantiņš H-86

Nē, ušakovs netiks deportēts, jo viņam ir LR pase, tāpēc viņš tiks tiesāts kā nodevējs.Finito la komedija, priekš šī āksta


Es nesaprotu,ko Jus tur nematies ap vienu cilveku-USHAKOVU NILU-NEE,NAV MAN PAZINA,NEKAS,NEPAZISTU VISPAR!-Vai tad citi deputati un vietnieki nepastav>???:D,Vai vietnieki un komisijas nepastav?Iznak tada beztabildiga tuksha muldeshana visur no letiniem Internetaa-IT KA VIENS NILS VISU VISU IZLEMTU PAR RIGU???Vai ta nav galigi glupa un bezatbilduga muldeshana-TUR IR KOLEKTIVA ATBILDIBA TAJA JUSU RIGAS DOMEE!!Nu,saprotiet,jel Dieva del,loti vienkarshas lietas!Vai galigi skola neko neko nemacija???

Atbildēt

Liliana

07.12.2013. 16:06

»


Un dzejas jau,bet *tiesu un politiku* perk,to zinu,un shemojas cik var,un lielas haizivis tik aprij mazakaas,ka bija un buus vienmer,jo tada pasaule ir....DIEMZHEL!

Atbildēt

Liliana

07.12.2013. 16:03

»

Juris J.

Motto:"Nav iespējams tumšā istabā atrast melnu kaķi, īpaši,ja tā tur nav...


Labs raksst un pareizas domas-un precizi viss izklastits.Kad beigsies muldomu era?kad cilveki saks domaat?Es nezinu,kad kads nodomajis sakt domat,bet pagaidam reklamai ir loti svariga loma un vini muld un muld,bet darbus redzam tik caur mikroskopu.....NEZINU,GAN,KAD JAUNA ERA BUS?

Atbildēt

Liliana

07.12.2013. 15:59

»

L. Grantiņš H-86

Tā taisnība, nabaga Dombrovskis šķobījās un raustījās nedabiski.Bet interesanti, kāpēc L.L. skaļi nepiesauc īstos vainīgos ? Bērziņu, Ušakovu, Ameriku.... ? Tāpēc nepiesauc, ka ir ieinteresēts šajā valdības gāšanas procesā, lai pie varas tiktu krieviskie spēki. L.L.loģiskā domāšana ir uz visaugstākā...


Cina par varu- sensena cina....Par kadiem ienaidniekiem Jus runajat?Par kadiem musu ienaidniekiem...?Mani izlika ZZS vadiba Kraslavaa un nekad nekadi nepalidzeja,nevienu maksajumu neveica,un visu mantu ari visas dzimtas fotografijas iznicinaja...KAPEC?SPECIALI,BET NEZINU,KAPEC?ATTIEKSME BIJA BRIESMIGA,TADUS CILVEKUS,TA SAUCAMOS LATVIESHUS LATGALEE VEL NEBIJU REDZEJUSI-TIKAI DRAUDI,NEKADU RUNU NEKUR!Par kadiem ienaidniekiem JUS RUNAJAT?

Atbildēt

Liliana

07.12.2013. 15:54

»

N.Māstrihts

http://www.pietiek.com/raksti/nacijas_kolektivas_atbildibas_gods...


Labi,labi labi braucam prom visi-gan poli,gan puslatvieshi,gan krievi- nu visi lai laizas,kam nav tiras letinu asinis,bet piejaukumi no citam tautam...!!!Es jau aizbraucu-sapratu,ka mans uzvards nav latvisks,atvasinats no polu uzvarda,un talak visi puslatviehi,puskrievi,puspoli,puvacieshi-tiem vsilabak!lai laizas prom ka vien maak!TO ES SAPRATU NO JUSU RAKSTA!

Atbildēt

Liliana

07.12.2013. 15:51

»

magnolijas

Pēc ģenerālprokurora izteikumiem( kurus varēja dzirdēt LTV) ir skaidrs, ka ģenerālprokurors neatšķir vienkāršu biznesa neveiksmi vai bankas izlaupīšanu, kad var stiept garumā izmeklēšanu no masu slepkavības ( tīšas vai netīšas), kad jārīkojas maksimāli ātri. Te galīgi neiederas spriedēlēšana par atriebību...


Oi,Jums tur Latvijaa visi Generalprokurori drusku jocigi,un kas tad bija ar to Maiziti,kas tagad sez SAB?Pret mani un vel vienu juristi ierosinaja un parakstija lietu *par zilu gaisu* pilnigi par neko,bet kad vajag...tad neko nedara!MES JAU NO 2008.GADA AR TO CINAMIES BET GENERALPROKURATURA VISPAR SHOKEE AR SAVAM IZDARIBAM -TAS ILGS STASTS!KO DARIT AR TADU GENERALPROKURATURU???UN KAA TUT NONAK TIE PROKURORI,KAS NEM KUKULUS?

Atbildēt

N.Māstrihts

30.11.2013. 10:05

»

Vieplīte-Māstrikts tiks likvidēts

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC), pār kuru pēc Zolitūdes traģēdijas veļas kritikas vilnis, Drošības policijas priekšniekam Jānim Reinikam lūdzis uzsākt kriminālprocesu un saukt pie atbildības personas, kas atsevišķās interneta vietnēs izvietojušas naida kurināšanu, cietsirdības propagandēšanu...


http://www.pietiek.com/raksti/nacijas_kolektivas_atbildibas_gods

N.Māstrihts 29.11.2013. 15:18
Atbildot uz apvainojumu man rakstā par „okupantu nāvi”. „Okupantu nāve” ir profesora A.Priedīša „humoristisks izdomājums” , iespējams, ka no manu komentāru konteksta, jo tieši tā neesmu minējis tādēļ vien, ka šādu vārdu savienojums „okupantu nāve” ir neloģisks pats par sevi un tā ir patvaļīga kārtējā profesora A.Priedīša interpretācija, ja viņš to ar savu rakstu ir domājis nopietni.

Jau paša šī apgalvojuma „okupantu nāve” pamatā ir rupja A.Priedīša domāšanas nespējas vai loģikas kļūda vai apzināts, mums nezināms raksta teksta interpretācijas mērķis. Kā zināms, okupanti var būt tikai okupējošas valsts amatpersonas vai karavīri, kas pakļauti demobilizācijai, kādu Latvijā vairs nav – Krievijas okupācijas karaspēks ir no Latvijas izvests, no kā izriet, ka okupantu Latvijā nav vispār, līdz ar to okupantu nāves Latvijā šodienas apstākļos, ja kāds arī to vēlētos, nav iespējamas vispār, tostarp ar Zolitūdes traģēdijas starpniecību.

Runa nav par sērām, ko izsludina valsts, bet par krievu privātpersonu tiesībām dzīvot Krievijā, nevis Latvijā, tiem paliekot Latvijā pēc Krievijas okupācijas karaspēka aiziešanas. Krievija savulaik neparūpējās par šo krievu privātpersonu tiesībām dzīvot Krievijā, aizejot okupācijas karaspēkam no Latvijas, nenodrošināja atgriešanos Krievijā.

Latviju šodien ir pārņēmis „katastrofu kapitālisms”, par ko esmu rakstījis atsevišķi – tikai pēdējo laiku notikumi - Rīgas pils ugunsgēks, Metalurga maksātnespēja, Zolitūde.

Tādēļ ar komentāru, domājot par krievu privātpersonu tiesībām, aizejot Krievijas okupācijas karaspēkam no Latvijas, domāju, ja Krievija savulaik būtu parūpējusies par krievu privātpersonu atgriešanu Krievijā no Latvijas, tiem ienākot ar okupācijas karaspēku Latvijā un aizejot ar okupācijas karaspēku no Latvijas, šie palikušie Latvijā, ja kāds no tādiem gājis bojā Zolitūdes traģēdijā, bojā nebūtu gājuši Zolitūdes traģēdijā, tas ir tikai loģiski.

Citos savos komentāros esmu paudis līdzjūtību šo bojāgājušo ģimenēm un tagad to varu atkārtot un atkārtoju, līdzjūtību kā privātpersona privātpersonām, jo neesmu ne politiķis, ne amatpersona.

Tā kā vainu Zolitūdes traģēdijā izmeklē iestādes, analoģiski arī konstatēju, ja Krievija, savulaik aizejot Krievijas karaspēkam no Latvijas, savlaicīgi būtu parūpējusies par krievu privātpersonu atgriešanu mājās, Krievijā vispār, šie cilvēki, to radinieki, ja kāds no tiem gājis bojā Zolitūdes traģēdijā, iespējams, būtu dzīvi, bet Krievija savulaik neparūpējās par šo krievu privātpersonu atgriešanu Krievijā, aizejot Krievijas okupācijas karaspēkam no Latvijas, un no minētā izriet, ja tā ir noticis, ka kāds no šiem palicējiem tomēr gājis bojā Zolitūdes traģēdijā, tad daļēji un netieši šo cilvēku nāvē Zolitūdes traģēdijā šodien vainojama pati Krievija, savulaik šīs privātpersonas pametot Latvijā, aizejot Krievijas karaspēkam no Latvijas teritorijas.

Kas attiecas uz krieviem un ko par viņiem domāju, esmu rakstījis citā komentārā, ko atkārtošu precizējot.

Jā, es personīgi pārdzīvoju Zolitūdes traģēdiju, pārdzīvojot kā visi, gan par latviešiem, gan par krieviem kā privātpersonām - cietušajiem, tostarp cilvēcīgi par tiem, kas kopā ar okupācijas karaspēku nedevās atpakaļ uz Krieviju, ja starp bojāgājušiem ir tādi. Tāpat no sirds pārdzīvoju apstākli, ka daudzi bojāgājušie, krievu valodā runājošās privātpersonas, ir ar uzturēšanās atļaujām, jo mani mulsina vieglums un vienaldzība līdz šim uzturēšanās atļauju piešķiršanā Latvijā un ar kādu, iespējams, nolaidību un bezatbildību šīs dzīvības ir izdzēstas (LV premjerministrs atkāpies), tādēļ arī vēlreiz apgalvoju un domāju, ka nekas tāds ar šīm privātpersonām nebūtu noticis, ja kāda no tām gājusi bojā Zolitūdes traģēdijā, ja šīs krievu privātpersonas būtu ar Krievijas okupācijas karaspēku savulaik atgriezušās Krievijā, kur dzīves apstākļi šodien, kā ataino daudzās Krievijas mākslas filmas Latvijas TV kanālos, ir nesalīdzināmi daudz augstākā līmenī nekā Latvijā, protams, ja tam spējam no ticēt.


Šie cilvēki, krievi - privātpersonas, kas palikuši Latvijā pēc Krievijas karaspēka aiziešanas, ir tādi pat upuri (kā latvieši Latvijā) un cietušie – viņi nebauda patiesas Krievijas valsts rūpes par viņiem tieši Krievijā kā par Krievijas pilsoņiem un iedzīvotājiem, privātpersonām.

No minētā izriet, ka Latvijas okupācijas sekas vēl nav pilnībā novērstas un pārvarētas, un šo okupācijas seku cietušie, kopumā ņemot, ir gan Zolitūdes traģēdijā cietušie, gan profesors A.Priedītis ar savu neloģisko, greizo un tendenciozo domāšanas veidu, gan anonīmā persona „Vieplīte” ar saviem draudiem cita dzīvībai, gan arī šo rindu autors kā Latvijas iedzīvotājs.

Papildus vēlreiz atvainojos visiem, ja kādu neviļus aizskāruši mani komentāri, bet par A.Priedīša rakstu patiesajiem uzdevumiem lai katrs spriež pats.

Atbildēt

ss

30.11.2013. 02:28

»

es

Cik ir dzirdēts no polittehnologiem, ir pārāk liels laiks līdz Briseles vēlēšanām - tauta aizmirsīs un Seima tikmēr būs sabūvējusi citu kombināciju ar Briseļdeputātiem. Tā, ka tas atkāpšanās gambīts IMO vēl arvien nav saprotams


Polittehnologi maļ savu ...... Bet atkāpšanās gambīts ,nav vis gambīts ,bet ļoti ātra un negaidīta rīcība !! Kas skaidrāk par skaidru parāda,kas ,kā ,kāpēc un kādā veidā valda Latvijā, ne vairāk ne mazāk!!

Atbildēt

magnolijas

29.11.2013. 21:21

Ja Saeima apstiprina amatā ģenerālprokuroru, tad Saeimas deputātiem arī vajadzētu ierosināt viņa atbrīvošanu no ieņemamā amata. Jo viņa izteikumi "par atriebību"u.c. nav mazāk aizskaroši tautai kā Jasinska - MAXIMA Latvijā vadītāja izteikumi, kas par to tika arī sodīts.

Atbildēt

magnolijas

29.11.2013. 21:03

Pēc ģenerālprokurora izteikumiem( kurus varēja dzirdēt LTV) ir skaidrs, ka ģenerālprokurors neatšķir vienkāršu biznesa neveiksmi vai bankas izlaupīšanu, kad var stiept garumā izmeklēšanu no masu slepkavības ( tīšas vai netīšas), kad jārīkojas maksimāli ātri. Te galīgi neiederas spriedēlēšana par atriebību. Tas no ģenerālprokurora mutes skan nievājoši un arī ir spļāviens tautas sejā. Tas ir spļāviens tautai, kas jau ir saziedojusi 600.000 latu un visādi citādi sniedz savu mīlestību un atbalstu cietušajiem. Vajag prasīt tāda ģenerālprokurora demisiju.

Atbildēt

Jurītim..

29.11.2013. 18:22

..sen prātā gadījums iz dzīves, kuru pastāstīja mani
kompiļi no Čikāgas: Pēc komerša divi burši brauc mā-
jās taksometrā, kuru vada nēģeris un pļāpā latviešu
valodā. Vadītājs prasa, kas tā par valodu un no kurienes. Nu tā ir maza valstiņa Eiropā pie Baltijas
jūras. Cik tad jūsu tur ir? Nu kādi 2,5 miljoni. Vai
cik labi - tad jau jūs visi viens otru pazīstiet!
Secinājumus izdariet paši.

Atbildēt

L. Grantiņš H-86

29.11.2013. 17:03

Tā taisnība, nabaga Dombrovskis šķobījās un raustījās nedabiski.Bet interesanti, kāpēc L.L. skaļi nepiesauc īstos vainīgos ? Bērziņu, Ušakovu, Ameriku.... ? Tāpēc nepiesauc, ka ir ieinteresēts šajā valdības gāšanas procesā, lai pie varas tiktu krieviskie spēki. L.L.loģiskā domāšana ir uz visaugstākā līmeņa, tāpēc apvainot par nejēgu viņu var vienīgi nejēga.Žēl, ka tik apdāvināti cilvēki kā L.L. kalpo mūsu ienaidniekam... .

Atbildēt

L. Grantiņš H-86

29.11.2013. 16:55

»

N.Māstrihts

Par šādiem draudiem un ilgstošu izmākšanos pati nonāksi aiz restēm...


Nē, ušakovs netiks deportēts, jo viņam ir LR pase, tāpēc viņš tiks tiesāts kā nodevējs.Finito la komedija, priekš šī āksta.

Atbildēt

Juris J.

29.11.2013. 16:33

Motto:"Nav iespējams tumšā istabā atrast melnu kaķi, īpaši,ja tā tur nav".
Katram notikumam ,kā sekām,ir konkrēts cēlonis.Šobrīd čakli tiek apzināti Solitūdes traģēdijas (seku) vaininieki."Streločņiks" M.Šics kā ideāla ,"grēku atlaidei" piemērota, persona ir atrsta.Bet,vai tas ir cēlonis?
Pateicotie neinformētībai,jo "tauta nezina saus varoņus", "pūlis" par saviem priekšstāvjiem iebalso "muldoņas".
"Pūlis", kā savas informācijas avotu izmanto varas angažētos,uzfrizētas informācijas paudējus, jeb varai lojālos,vietējos propogandas aktīvistus.Procesa informēt,izglītot nav.Ir tikai izklaidēt.
Beigu,begās pūlis ir vientiesīgs,
labticīgi naivs,un iebalso muldoņas,kuri savukārt atbildīgos posteņos ieliek savējos.Profesionilitāte un izglītība nav izšķirošais,galvenais lai "nelec acīs" savējiem.Tajā pat laikā pūlis domā,ka vienreizējs kultūrs darbinieks vai sportists būs foršs,Latvijas valsts idejai uzticīgs darbinieks.
"Pūlis"-WF epitets.Diemžēl pūli veido nedomājošs,balstiesīgs (Hermaņa frāze "lumpeņu"),"reņģēdāju" bars.
"Muldētāji"-K.Ulmaņa epitets.(Nejaukt ar G.Rumpīti!)Muldēšanai ir jēga,jo:"Mērķis attaisno līdzekļus" un protams ideja"neskatieties manos darbos,klausieties manos vārdos"nes materiālus labumus.
Vai kādreiz beigsies muldoņu, un iestāsies darītāju vara?

Atbildēt

stc

29.11.2013. 12:03

»

Vieplīte

Padomju laikā krievi neļāva latviešu neliešiem un zagļiem izvērsties un latvieši dzīvoja godīgi, jo ir bailīgi un paklausīgi un baidījās no cietuma. Tagad kad krievi nevalda, latvieši parāda savu lopiskumu pilnā ātrumā


Zini, turpmāk es vākšu tavus izteikumus, vieple/viepli.
Nē, es tos nesūtīšu DP un nelūgšu kriminālprocesu, es tos sūtīšu ANO Cilvēktiesību komisijai ar norādi, ka valsts struktūras Latvijā nereaģē uz ilgstošu un apzināti radītu situāciju, kad tiek apvainota, noniecināta un degradēta kāda nācija, šajā gadījumā, latvieši.

Atbildēt

es

29.11.2013. 09:40

»

oome

Lapsa; nevienu sliktu vārdu neesmu lasījusi no šīs lapeles par ušakovu, zākājis uz nebēdu Dambrovski un citus, bet ušakovs tika sargāts, tad man jādomā kad šis krievijas līgums saista arī šo lapeli...


Atslābsti un izlasi vēlreiz.
Šis ir par Ušakovu:
Viens populists jau, kā tādiem ierasts, taisās būvēt memoriālu. Bet šiem cilvēkiem vajadzētu citu memoriālu - ne jau tādu, kuru aptaisa baloži, apčurā suņi, apzīmē grafiti astotdaļmākslinieki un apšauba nomainījusies vara.

Atbildēt

es

29.11.2013. 09:37

»

Fēlis

Valdiņa atkāpšanās ne ko nenozīmē. Iespējams, tas bija neliels upuris, lai sašutušie neturpinātu rakāties zem režīma pamatiem. Valdiņam jau ir kurp doties. Viņam dikti gribas uz Briseli un pēc vakara LNT aptaujas diez vai kāds šaubīsies, ka viņš tur arī tiks. Lai ko arī teiktu, diez vai mēs kādreiz ...


Cik ir dzirdēts no polittehnologiem, ir pārāk liels laiks līdz Briseles vēlēšanām - tauta aizmirsīs un Seima tikmēr būs sabūvējusi citu kombināciju ar Briseļdeputātiem. Tā, ka tas atkāpšanās gambīts IMO vēl arvien nav saprotams

Atbildēt

krahhs

28.11.2013. 23:21

»

N.Māstrihts

Tiešām, ļoti dīvaini


izveido savu lapeli un raksti tikai par ausiiti

Atbildēt

:)))

28.11.2013. 20:40

tā bilde ir labā!... :))

Atbildēt

:)))

28.11.2013. 20:40

tā bilde ir labā!... :))

Atbildēt

N.Māstrihts

28.11.2013. 17:48

»

Vieplīte-Māstrikts tiks likvidēts

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC), pār kuru pēc Zolitūdes traģēdijas veļas kritikas vilnis, Drošības policijas priekšniekam Jānim Reinikam lūdzis uzsākt kriminālprocesu un saukt pie atbildības personas, kas atsevišķās interneta vietnēs izvietojušas naida kurināšanu, cietsirdības propagandēšanu...


Par šādiem draudiem un ilgstošu izmākšanos pati nonāksi aiz restēm.

Jā,jā, es ļoti pārdzīvoju par krieviem, kas kopā ar okupācijas karaspēku nedevās atpakaļ uz Krieviju, tāpat no sirds pārdzīvoju apstākli, ka daudzi bojāgājušie krievi ir ar uzturēšanās atļaujām, jo mani mulsina tā vienaldzība šajā valstī, ar kādu nolaidību un bezatbildību šīs dzīvības ir izdzēstas, tādēļ arī vēlreiz apgalvoju, ka nekas tāds ar šiem labajiem cilvēkiem nebūtu noticis šajā valstī, kurā siro katastrofu (nabadzības) laupītājs kapitālisms, ja šie krievi būtu ar karaspēku atgriezušies savā, visu labas gribas cilvēku augsti vērtētajā Krievijā, kur dzīves apstākļi, kā ataino Krievijas mākslas filmas Latvijas TV kanālos , ir nesalīdzināmi daudz augstākā līmenī un arī kultūras dzīve ir daudz attīstītāka īpaši, ja ņem vērā valodu barjeras, kādas valda Latvijā.

Šie cilvēki, krievi, kas palikuši Latvijā ir upuri – viņi vairs nav ne krievi, jo neatrodas Krievijā, jo nelīdzinās Krievijas krieviem, ne kas cits, viņi nebauda Krievijas skaistumu un mīlestību, un to dvēseles plašumu, kas valda starp krieviem Krievijā. Krievi ir ļoti jauki cilvēki paši par sevi un nelietīgi ir viņus izmantot politiskiem mērķiem, kā to dara Vieplīte, kas, visticamāk, nav krieviete, jo krievietes nekad tik zemu, piedodiet, nenolaižas.

Pienāks laiks un Ušaks pats saskaņā ar likumu tiks deportēts uz Krieviju.

Atbildēt

N.Māstrihts

28.11.2013. 17:47

»

N.Māstrihts

Par šādiem draudiem un ilgstošu izmākšanos pati nonāksi aiz restēm...


Par šādiem draudiem un ilgstošu izmākšanos pati nonāksi aiz restēm.

Jā,jā, es ļoti pārdzīvoju par krieviem, kas kopā ar okupācijas karaspēku nedevās atpakaļ uz Krieviju, tāpat no sirds pārdzīvoju apstākli, ka daudzi bojāgājušie krievi ir ar uzturēšanās atļaujām, jo mani mulsina tā vienaldzība šajā valstī, ar kādu nolaidību un bezatbildību šīs dzīvības ir izdzēstas, tādēļ arī vēlreiz apgalvoju, ka nekas tāds ar šiem labajiem cilvēkiem nebūtu noticis šajā valstī, kurā siro katastrofu (nabadzības) laupītājs kapitālisms, ja šie krievi būtu ar karaspēku atgriezušies savā, visu labas gribas cilvēku augsti vērtētajā Krievijā, kur dzīves apstākļi, kā ataino Krievijas mākslas filmas Latvijas TV kanālos , ir nesalīdzināmi daudz augstākā līmenī un arī kultūras dzīve ir daudz attīstītāka īpaši, ja ņem vērā valodu barjeras, kādas valda Latvijā.

Šie cilvēki, krievi, kas palikuši Latvijā ir upuri – viņi vairs nav ne krievi, jo neatrodas Krievijā, jo nelīdzinās Krievijas krieviem, ne kas cits, viņi nebauda Krievijas skaistumu un mīlestību, un to dvēseles plašumu, kas valda starp krieviem Krievijā. Krievi ir ļoti jauki cilvēki paši par sevi un nelietīgi ir viņus izmantot politiskiem mērķiem, kā to dara Vieplīte, kas, visticamāk, nav krieviete, jo krievietes nekad tik zemu, piedodiet, nenolaižas.

Pienāks laiks un Ušaks pats saskaņā ar likumu tiks deportēts uz Krieviju.

Atbildēt

N.Māstrihts

28.11.2013. 17:47

»

N.Māstrihts

Par šādiem draudiem un ilgstošu izmākšanos pati nonāksi aiz restēm...


Par šādiem draudiem un ilgstošu izmākšanos pati nonāksi aiz restēm.

Jā, es ļoti pārdzīvoju par krieviem, kas kopā ar okupācijas karaspēku nedevās atpakaļ uz Krieviju, tāpat no sirds pārdzīvoju apstākli, ka daudzi bojāgājušie krievi ir ar uzturēšanās atļaujām, jo mani mulsina tā vienaldzība šajā valstī, ar kādu nolaidību un bezatbildību šīs dzīvības ir izdzēstas, tādēļ arī vēlreiz apgalvoju, ka nekas tāds ar šiem labajiem cilvēkiem nebūtu noticis šajā valstī, kurā siro katastrofu (nabadzības) laupītājs kapitālisms, ja šie krievi būtu ar karaspēku atgriezušies savā, visu labas gribas cilvēku augsti vērtētajā Krievijā, kur dzīves apstākļi, kā ataino Krievijas mākslas filmas Latvijas TV kanālos , ir nesalīdzināmi daudz augstākā līmenī un arī kultūras dzīve ir daudz attīstītāka īpaši, ja ņem vērā valodu barjeras, kādas valda Latvijā.

Šie cilvēki, krievi, kas palikuši Latvijā ir upuri – viņi vairs nav ne krievi, jo neatrodas Krievijā, jo nelīdzinās Krievijas krieviem, ne kas cits, viņi nebauda Krievijas skaistumu un mīlestību, un to dvēseles plašumu, kas valda starp krieviem Krievijā. Krievi ir ļoti jauki cilvēki paši par sevi un nelietīgi ir viņus izmantot politiskiem mērķiem, kā to dara Vieplīte, kas, visticamāk, nav krieviete, jo krievietes nekad tik zemu, piedodiet, nenolaižas.

Pienāks laiks un Ušaks pats saskaņā ar likumu tiks deportēts uz Krieviju.

Atbildēt

N.Māstrihts

28.11.2013. 17:45

»

Vieplīte-Māstrikts tiks likvidēts

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC), pār kuru pēc Zolitūdes traģēdijas veļas kritikas vilnis, Drošības policijas priekšniekam Jānim Reinikam lūdzis uzsākt kriminālprocesu un saukt pie atbildības personas, kas atsevišķās interneta vietnēs izvietojušas naida kurināšanu, cietsirdības propagandēšanu...


Par šādiem draudiem un ilgstošu izmākšanos pati nonāksi aiz restēm.

Jā, es ļoti pārdzīvoju par krieviem, kas kopā ar okupācijas karaspēku nedevās atpakaļ uz Krieviju, tāpat no sirds pārdzīvoju apstākli, ka daudzi bojāgājušie krievi ir ar uzturēšanās atļaujām, jo mani mulsina tā vienaldzība šajā valstī, ar kādu nolaidību un bezatbildību šīs dzīvības ir izdzēstas, tādēļ arī vēlreiz apgalvoju, ka nekas tāds ar šiem labajiem cilvēkiem nebūtu noticis šajā valstī, kurā siro katastrofu (nabadzības) laupītājs kapitālisms, ja šie krievi būtu ar karaspēku atgriezušies savā, visu labas gribas cilvēku augsti vērtētajā Krievijā, kur dzīves apstākļi, kā ataino Krievijas mākslas filmas Latvijas TV kanālos , ir nesalīdzināmi daudz augstākā līmenī un arī kultūras dzīve ir daudz attīstītāka īpaši, ja ņem vērā valodu barjeras, kādas valda Latvijā.

Šie cilvēki, krievi, kas palikuši Latvijā ir upuri – viņi vairs nav ne krievi, jo neatrodas Krievijā, jo nelīdzinās Krievijas krieviem, ne kas cits, viņi nebauda Krievijas skaistumu un mīlestību, un to dvēseles plašumu, kas valda starp krieviem Krievijā. Krievi ir ļoti jauki cilvēki paši par sevi un nelietīgi ir viņus izmantot politiskiem mērķiem, kā to dara Vieplīte, kas, visticamāk, nav krieviete, jo krievietes nekad tik zemu, piedodiet, nenolaižas.

Atbildēt

Vieplīte-Māstrikts tiks likvidēts

28.11.2013. 16:39

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC), pār kuru pēc Zolitūdes traģēdijas veļas kritikas vilnis, Drošības policijas priekšniekam Jānim Reinikam lūdzis uzsākt kriminālprocesu un saukt pie atbildības personas, kas atsevišķās interneta vietnēs izvietojušas naida kurināšanu, cietsirdības propagandēšanu un cilvēku cieņu aizskarošu informāciju.

http://www.delfi.lv/news/zolitudes-tragedija/usakovs-drosibas-policijai-prasa-kriminalprocesu-par-naida-kurinasanu.d?id=43855076#ixzz2lx2VhH6m

Atbildēt

paija

28.11.2013. 16:37

Ka tad Lapsa varetu pieminet Rīgas domi un būvvaldi,vinam tacu jaraksta jauna gramata,kur piemines,ka lieta par kukuļiem Rigas Domē par buvatļauju un detalplanu izmaiņu Domē ir safabriceta un Vilkaste nekadus kukuļus nav devusi. Re/re pie VID majas celsanas ir godīgi tikusi un Vilkaste un Vaškevics ta nejausi tur iesaistīti. Būtu savus slavenos jautajumus par visu to uzdevis Amerikam un Usakovam Bet bija taču javac tenkas par JUtas mīļako. Ta ka pats uz sevi arī var attiecinat savus teicienus par popularitates iegūsanu uz cilveku ciešanam. Atkapties jau žurnalisti nevar,bet pakluset un pardomat gan varētu

Atbildēt

Vieplīte

28.11.2013. 16:36

»

melei

Vai tu mele un kretine vienreiz aizversies un nepiedirsisi netu?! Pati izdomaa melus un tos pavairo


Padomju laikā krievi neļāva latviešu neliešiem un zagļiem izvērsties un latvieši dzīvoja godīgi, jo ir bailīgi un paklausīgi un baidījās no cietuma. Tagad kad krievi nevalda, latvieši parāda savu lopiskumu pilnā ātrumā.

Atbildēt

bs

28.11.2013. 15:20

Jā,jā viss ir slikts un visi maitas.Tomēr šaubos vai mēs sāksim labāk dzīvot no tā,ka LL paņirgāsies par Pavļuta plāniem.No šī kliedzošā aicinājuma īsti nesapratu kam jāpievērš uzmanība,lai dzīve kļūtu labāka?Šos cilvēkus nogalināja konkrētas lietas,kurām netika pievērsta uzmanība,jeb kā autors mēdz teikt-bardaks.Ja LL paārdītu skudru pūzni,viņš būtu pārsteigts,cik organizēti un mērķtiecīgi skudras ņemas visu sakārtot un nekas nespēj novērst viņu uzmanību.Diemžēl mūsu sabiedrība ne ar ko tamlīdzīgu palielīties nevar.Tāpēc žurnālistu misija būtu vērst sabiedrības uzmanību uz konkrētām lietām.Varbūt pat pateikt priešā plānā galdiņa urbējiem,kādus pasākumus mēs gribētu redzēt,vai palīdzēt sabiedrībai noformulēt prasības pēc kurām spriest taisnīgo tiesu.Savādāk notiek jau tā trūcīgās koncentrēšanās izjaukšana un tas noteikti tikai viros bardaku,kas nu nekādi nevar uzlabot dzīvi.

Atbildēt

ja nezini

28.11.2013. 15:20

»


visas acgarnas buvatlaujas deva un it kaa buvprocesu kontroleja Saskanas centrs, jo buvvalde ir Rigas Domee, kuru vada Saskana. Amerikam un vina valdei , kopaa ar Ushi vajadzeja ne tikai atkapties, bet jau jabut bija apcietinatiem. Bet tu brec tikai par latviesiem, tapec tas nav godigi.

Atbildēt

N.Māstrihts

28.11.2013. 14:59

»

Vieplīte-nāvi Māstrikthujam

Tas latviešu nelietis, kas Zolitūdes traģēdijas dienās vienīgais priecājās par krievu nāvi, nevar rimties, jo vēl nav noķērts un nogalināts. Māstrikthujs ir latviešu lielākais kauna traips-lops uz zemes, tipisks latviešu nelietis,kas ar saviem idiotiskajiem viedokļiem visur kaut ko piecūko. Kauns latvieši...


Jā, es ļoti pārdzīvoju par krieviem, kas kopā ar okupācijas karaspēku nedevās atpakaļ uz Krieviju, tāpat no sirds pārdzīvoju apstākli, ka daudzi bojāgājušie krievi ir ar uzturēšanās atļaujām, jo mani mulsina tā vienaldzība šajā valstī, ar kādu nolaidību un bezatbildību šīs dzīvības ir izdzēstas, tādēļ arī vēlreiz apgalvoju, ka nekas tāds ar šiem labajiem cilvēkiem nebūtu noticis šajā valstī, kurā siro katastrofu (nabadzības) laupītājs kapitālisms, ja šie krievi būtu ar karaspēku atgriezušies savā, visu labas gribas cilvēku augsti vērtētajā Krievijā, kur dzīves apstākļi, kā ataino Krievijas mākslas filmas Latvijas TV kanālos , ir nesalīdzināmi daudz augstākā līmenī un arī kultūras dzīve ir daudz attīstītāka īpaši, ja ņem vērā valodu barjeras, kādas valda Latvijā.

Šie cilvēki, krievi, kas palikuši Latvijā ir upuri – viņi vairs nav ne krievi, jo neatrodas Krievijā, jo nelīdzinās Krievijas krieviem, ne kas cits, viņi nebauda Krievijas skaistumu un mīlestību, un to dvēseles plašumu, kas valda starp krieviem Krievijā. Krievi ir ļoti jauki cilvēki paši par sevi un nelietīgi ir viņus izmantot politiskiem mērķiem, kā to dara Vieplīte, kas, visticamāk, nav krieviete, jo krievietes nekad tik zemu, piedodiet, nenolaižas.

Atbildēt

N.Māstrihts

28.11.2013. 14:51

»

Vieplīte-nāvi Māstrikthujam

Tas latviešu nelietis, kas Zolitūdes traģēdijas dienās vienīgais priecājās par krievu nāvi, nevar rimties, jo vēl nav noķērts un nogalināts. Māstrikthujs ir latviešu lielākais kauna traips-lops uz zemes, tipisks latviešu nelietis,kas ar saviem idiotiskajiem viedokļiem visur kaut ko piecūko. Kauns latvieši...


Jā, es ļoti pārdzīvoju par krieviem, kas kopā ar okupācijas karaspēku nedevās atpakaļ uz Krieviju, tāpat no sirds pārdzīvoju apstākli, ka daudzi bojāgājušie krievi ir ar uzturēšanās atļaujām, jo mani mulsina tā vienaldzība šajā valstī, ar kādu nolaidību un bezatbildību šīs dzīvības ir izdzēstas, tādēļ arī vēlreiz apgalvoju, ka nekas tāds ar šiem labajiem cilvēkiem nebūtu noticis, šajā valstī, kurā siro katastrofu (nabadzības) laupītājs kapitālisms, ja šie krievi būtu ar karaspēku atgriezušies savā, visu labas gribas cilvēku cilvēku augsti vērtētajā Krievijā, kur dzīves apstākļi, kā ataino Krievijas mākslas filmas Latvijas TV kanālos , ir nesalīdzināmi daudz augstākā līmenī un arī kultūras dzīve ir daudz attītītāka īpaši, ja ņem vērā valodu barjeras, kādas valda Latvijā.

Šie cilvēki, krievi, kas palikuši Latvijā ir upuri – viņi vairs nav ne krievi, jo neatrodas Krievijā, jo nelīdzinās Krievijas krieviem, ne kas cits, viņi nebauda Krievijas skaistumu un mīlestību, un to dvēseles plašumu, kas valda starp krieviem Krievijā. Krievi ir ļoti jauki cilvēki paši par sevi un nelietīgi ir viņus izmantot politiskiem mērķiem, kā to dara Vieplīte, kas, visticamāk, nav krieviete.

Atbildēt

ventspilniece

28.11.2013. 13:19

»

шарики подшипники

Viss ir izdarīts, eiro ieviests, nodevas palielinātas, ierēdniecība nostabilizēta, privatizācija sagatavota. Atliek sakārtot struktūrfondus kā izteicās augulis-augonis. Šī nu ir biedra bērziņa interešu sfēra. Un viņa saimnieku. Arī V gūst tikai labumu no demisijas - manipulāciju un māņu gājienu iespējas...


kāda starpība, kam pieder būvvaldes- valstij vai pašvaldībai. Galvenais, lai tā strādā un praktiski pārbauda objektus, kuri atrodas pašvaldībā. Un man liekas, ka loģiskāk, ja būvvalde vai būvinspekcija (kāda starpība kā to nosaukt) ir pašvaldībā, jo labāk zina vietējos apstākļus.

Atbildēt

A.

28.11.2013. 12:35

Lato.precīzi kā aptiekā.Paldies par rakstu. Par piemiņas vietu Maxima upuriem....kāds ir rosinājis tur iestādīt 54 kokus.Pirms tam,protams, jānojauc tas monstrs,kas saucās "māja".Demisija ir kārtējais politiskais teātris,skaidri redzams deputātu sejās,ka cilvēku apziņa viņiem vēl arvien nepiemīt. Laikam jau saeimā ir kāda zombēšanas iekārta uzstādīta,kā cilvēks tur iekļūst,tā pēc pavisam īsa laika kļūst par zombiju bez cilvēkiem raksturīgām emocijām un īpašībām.Tā ka,nāksies vien mobilizēties mums pašiem-nezombētajiem.

Atbildēt

Vieplīte-nāvi Māstrikthujam

28.11.2013. 12:32

»

N.Māstrihts

Kur cēloņi? Nesodāmībai un likumīgai noziedzībai, korupcijai, kas caur pazīšanos cauraudusi valsti līdz atziņai, ka valstī valda politmafija, kura uztur kopējās nostādnes - kolektīva noziedzība - ar domju, padomju, valžu lēmumiem. Saskaņā ar Krimināllikumu nevienu nav iespējams konkrēti saukt pie atbildības...


Tas latviešu nelietis, kas Zolitūdes traģēdijas dienās vienīgais priecājās par krievu nāvi, nevar rimties, jo vēl nav noķērts un nogalināts. Māstrikthujs ir latviešu lielākais kauna traips-lops uz zemes, tipisks latviešu nelietis,kas ar saviem idiotiskajiem viedokļiem visur kaut ko piecūko. Kauns latvieši, ka jums ir tāds nelietis Mastrikthujs.

Atbildēt

Uldis Sēne

28.11.2013. 12:30

Raksts atspoguļo realitāti tieši un precīzi. Reizēm šķiet, ka dibināšanas laikā šo valsti būtu bijis labāk nosaukt atbilstošākā vārdā - Tupolandija. Bet, kurš gan tolaik varēja zināt, ka...

Atbildēt

oome

28.11.2013. 12:12

Lapsa; nevienu sliktu vārdu neesmu lasījusi no šīs lapeles par ušakovu, zākājis uz nebēdu Dambrovski un citus, bet ušakovs tika sargāts, tad man jādomā kad šis krievijas līgums saista arī šo lapeli.

Krievijas prezidents šā gada februārī parakstīja jauno Krievijas ārlietu stratēģiju, kur ir noteikts, ka Krievijai jāizmanto « maigā vara», lai tā sev tuvējās kaimiņvalstīs varētu sasniegt savus politiskos mērķus.

Atbildēt

N.Māstrihts

28.11.2013. 11:41

»


L.Lapsa, un tie, kas pieraduši tikai rakstīt kā LRTT un patiesību atklāt sabiedrībai, to atklās ar daudz lielāku spēku, jo vairāk būs notikumu.

Tie, kas pieraduši tikai komentēt, komentēs un anonīmi, jo tā ir ērtāk, anonimitāte neatšķiras no īstajiem personu identificējošiem vārdiem – vārda un uzvārda, IP adreses, kas viegli noskaidrojams. Neviens jau nelasa komentārus, bet tikai raksta... un nav vairs atšķirības – kas to raksta un cik patiesi – anonīma vai konkrēta persona, jo svarīgākais ir teksta saturs, kas kļūst pieejams citiem.

Tie, kas pieraduši sevi piespiest nedomāt par nejēdzībām, ka tiek atklātas rakstos, pispiedīs sevi vēlreiz nedomāt - un nedomās.

Jo tauta nav muļķe - tauta saprot, ka rakstītājiem maize jāpelna, komentētāji komentēs, jo tas ir interesanti, ja nav citu nodarbju un NEVIENS NEKO REALI NEDARĪS, LAI KAUT KO MAINĪTU, JO..TAUTA NAV MUĻĶE, TĀ SAPROT SKAIDRI, KO TĀ VAR IETEKMĒT UN KO NEVAR.
TAUTA SAPROT, KA TĀ VAIRS neko NEVAR IETEKMĒT. Tai ir vienalga! Arī, ko raksta LRTT, L.Lapsa un Pietiek - jo tas ir šovs, ezotērika un izklaide un citam maizes darbs.

Visticamāk, ka L.Lapsa pat nelasa šo un citus komentārus zem saviem rakstiem, jo viņam ir jāpieraksta savas domas..lai varētu no tām atbrīvoties..ha-ha..ha..
Pēdējie paliks smējēji..

Atbildēt

Lapas:    2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts:

Seko mums

Iesūti ziņu
Mēs domājam, ka...

6

„Re:Baltica” cenšas izdarīt uz spiedienu uz Sabiedrības integrācijas fondu, tam izvērtējot šīs organizācijas rīcību ar nodokļu maksātāju naudu

FotoPubliskajā telpā tiek apspriesta Re:Baltica projektu vērtēšana, kuri īstenoti ar piešķirto publisko finansējumu caur Mediju atbalsta fondu. Sabiedrības integrācijas fonds (SIF) skaidro kārtību kā notiek projektu apstiprināšana un izlietotā publiskā finansējuma uzraudzība.
Lasīt visu...

21

Mazie modulārie kodolreaktori (SMR) – sapņi un realitāte

FotoIgaunija plānojot būvēt divus līdz četrus, savukārt Polija pat 25 mazos kodolreaktorus. Presē bija pārmetumi, ka Latvija atpaliekot no kaimiņiem. Milzīga ažiotāža ap SMR tehnoloģijām un daudz cerību, taču realitāte ir tāda, kāda tā ir.
Lasīt visu...

21

“Iekļaujošas valodas ceļvedis” ir valodas manipulācija, kas deformē valodas struktūras un pasaules uztveri

FotoValsts valodas centra Latviešu valodas ekspertu komisija 2024. gada 10. aprīļa sēdē (protokola Nr. 4 4. §) izvērtēja Aigas Veckalnes apkopotos ieteikumus “Iekļaujošas valodas ceļvedis” un secināja, ka:
Lasīt visu...

21

Sāga par nogriezto ausi

FotoDomāju, visi, kas mazliet seko notikumiem pasaulē, zina, ka, aizturot aizdomās turamos par terora aktu “Crocus City Hall”, vienam no notvertajiem nogrieza ausi, iegrūžot to šim mutē. Šobrīd, kad pašmājās emocijas ir noplakušas, pievēršoties citiem asinsdarbiem uz grēcīgās zemītes, šo notikumu var mierīgāk izanalizēt. Uzreiz gribu pateikt, ka nekādu līdzjūtību pret jebkuriem teroristiem, lai kādi motīvi viņus nevadītu vai kādas sakrālas idejas šie nepaustu, es neizjūtu.
Lasīt visu...

15

Kad barbari un svoloči, ķengu portāli un vajātāju orda beigs uzbrukt sabiedriskajiem medijiem?

FotoEs zinu, mani bērni, mani jaunie draugi, mani ilggadējie žurnālista ceha biedri, arī jūs, vecās bekas no Latvijas Radio redakcionālās padomes, cik smagu profesiju, cik grūtu darbu esam izvēlējušies. Otru senāko amatu pasaulē.
Lasīt visu...

21

No strupceļa uz atdzimšanu

FotoDraugi un domubiedri! Mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā! Un es zinu, ka daudzi šobrīd man nepiekritīs. Tik tiešām – brīžiem šķiet, ka ir sasniegts zemākais punkts valsts politikā. Tas, kā darbojas valdošie politiskie spēki, ne mazākajā mērā nepietuvojas nacionālisma pamatprincipiem. Liberālajā valsts politikā nevalda latvisks gars – šķiet, ka tajā gara nav vispār. Vien dreifējošs kuģis, ko saēd sarkanie sociālistu ķirmji un ko draud nogremdēt Austrumu skarbie vēji. Un tomēr – mēs esam nacionālās atdzimšanas priekšvakarā!
Lasīt visu...

21

Tabu jautājumi par Latvijas ekonomiku

FotoPēdējo gandrīz trīsdesmit gadu laikā Latvijas iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju salīdzināmajās cenās palielinājies vairāk nekā trīs reizes (runa ir par iekšzemes kopprodukta uz vienu iedzīvotāju pieaugumu, salīdzinot ar 1995. gadu. Pasaules Bankas dati). Tas ir iespaidīgs labklājības pieaugums. Taču šo sasniegumu aizēno mūsu ilgstoša atpalicība no kaimiņiem, neskatoties uz diezgan līdzīgām starta pozīcijām. Problēma nav tikai zemajos ienākumos. Kā to trāpīgi ievērojis ASV vēstnieks Latvijā, šodienas ģeopolitiskajā situācijā būtiska atpalicība no kaimiņiem arī ir nopietns drošības risks.
Lasīt visu...

Lursoft
Iepriekšējie komentāri un viedokļi Foto

Mediju diskusija Rīgas pilī atsedz līdz šim slēptās problēmas sabiedriskajos medijos

Pirmdien Rīgas pilī notikusī valsts prezidenta Edgara Rinkēviča rosinātā diskusija par sabiedrisko mediju nākotnes attīstību...

Foto

„Sabiedriskie” mediji uzsāk atklātu konfrontāciju ar Latviju

“Latvijas radio” redaktori un citi vadošie publicējuši atklāto vēstuli, kurā gaužas, ka apdraudēta vārda brīvība, ka soctīklos žurnālisti saņem...

Foto

Sabiedriskais medijs, plurālisms un demokrātija

Pirmkārt, mediji nav ceturtā vara, tā ir tā saucamā ceturtā vara. Ieskatāmies Satversmē un redzam, ka mums kā jau demokrātiskā valstī ir trīs...

Foto

Atbalstiet mūsu runas brīvību, liedzot to citiem, kuru viedoklis nav ne pareizs, ne svarīgs!

Pēdējo nedēļu laikā Latvijā ir pastiprinājušās jau agrāk novērotas tendences, kas liecina...

Foto

Prezidenta Makrona paziņojumi paver jaunas politikas iespēju

Jāsaka, ka Francijas prezidenta Makrona pēdējo nedēļu paziņojumi attiecībā uz iespējamo spēku izvietošanu Ukrainā, kā arī vārdu apmaiņa ar...

Foto

Labā un ļaunā saknes

Ādolfs Hitlers, atbildot uz žurnālista jautājumu, kāpēc viņu ievēl arvien vairāk un vairāk cilvēku, atbildēja: "Viņi mani izvēlas, jo kaut kur dziļi...

Foto

Krišjāņa Kariņa Briseles scenārija psiholoģiskā kļūda

Tieši pirms Lieldienu brīvdienām Latvijas politisko dzīvi satricināja vietējas nozīmes polittrīce – no amata atkāpās ārlietu ministrs Krišjānis Kariņš. Tas...

Foto

Nelāgi sanācis IRšiem...

Pirms kāda laiciņa rakstīju, ka abonējamais reklāmas buklets “IR” sācis interesēties par Ogres novadā nodarbinātajiem maniem domubiedriem. Tagad “sensacionālais” raksts beidzot ir iznācis...

Foto

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm

Lieldienas ir labākā atbilde dzīves krīzēm. Īpaši šobrīd, kad krīžu daudzums pats jau ir pietuvojies krīzes līmenim – politiskā krīze,...

Foto

„Slikto” valodu vaininieki

Krievu valodas noturībā Latvijā vainojami nevis krievi, bet latvieši, un tā ir mūsu, nevis krievu mentalitātes īpašība, kas ar kaimiņu liek runāt viņa...

Foto

Seksuālo attiecību svārsts. Tuvojamies vīriešu ierobežošanas ekstrēmam

Tieslietu ministre Inese Lībiņa-Egnere ir rosinājusi noteikt kriminālatbildību par seksuālu uzmākšanos. “Seksuālā uzmākšanās ir cilvēka cieņas aizskaršana. Tā aptver...

Foto

Nē seksuālai vardarbībai!

Izskatās, ka ejam uz to, ka vīrietis ar sievieti varēs iepazīties un ielaisties tikai tad, ja neviens nav ar citu, ja tas notiek...